• 32.

    תוכנית

    ליאור, 08/10/09 15:40

    יש לי תוכנית נגד אירן אני רוצה להיפגש עם מישהו בכיר

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אירו (ל''ת)

    יוובל, 08/10/09 15:37

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    החזיקו אותנו .....

    אד, 01/07/08 13:23

    שיחזיקו אותנו לפני שנתפרץ !

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כול היהודים להכנס!!!!

    משה לוי, 01/07/08 13:10

    לפעמים יש צורך במתקפה אפילו אם יהיה אובדן של מאה טייסים תחשבו כמה זה יכול לעזור שאם אח''כ לאיראן יהיה אטום מה הנזקים שיכולים להיות עברנו כבר הרבה בהיסטוריה שלנו יש לא מעט מקרים קשים אך אנו עם ישראל העם החזק מכולם עובדה שנשארנו קיימים עד עכשיו והעיקר שלא נפחד אין לנו ממה לפחד!אם נהיה מאוחדים כעם יהיה טוב!אוהב את כולכם

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    זה מיותר, כבר אי אפשר לעצור את תוכנית הגרעין האירנית

    דורון, 01/07/08 11:22

    יכולנו לעשות זאת לפני שנים, אבל לא עשינו. נצטרך לחיות עם אירן גרעינית. מה שאפשר לעשות הוא להפיל את השלטון שם, אבל אי אפשר להסיר את כל התוכניות הגרעיניות של המדינה. מחר זה יהיה סוריה, ירדן, לבנון, אפגניסטן.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    דירי באלק.

    אוי לך אירן, 22/06/08 06:06

    אנחנו יכולים להשמיד אותך בעשר דקות.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    רק גרעין טקטי - אין לנו טייסים מיותרים

    אוד מוצל, 22/06/08 02:15

    גרעין ישיג כמה מטרות:
    ישמיד את אתרי הגרעין.
    ימנע סיכון מיותר מחיילנו
    הוא יחזיר אותנו למצב של הרתעה מול כל המדינות באזור- הרתעה, שלא תאפשר תגובה איראנית או אחרת

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    וואלק חכו חכו. ביבי חוזר והוא כבר יגמור עם האירנים במכה אחת

    אוהד בית''ר, 21/06/08 13:54

    אצל ביבי נתניהו לא יהיו דהווינים הוא יכנס ישר באמאמא של האירנים וישחיל עליהם מליון פצצות אטום וגם פצצות נפלם
    כי ביבי הוא אחלה של גבר שיש לו בצים.
    ביבינתניהו ישתבח שמו.

    הגב לתגובה זו

    • וואו,גם אטום וגם נפלאם?אה הבנתי,אם אטום לא יעזור אז נפלאם...

      דני, 22/06/08 10:10

      אבל אני חשבתי עד עכשיו שבד''כ אחרי אטום לא צריך נפלאם,טוב שהחכמת אותי.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    בטח אולמרט המדליף של התרגיל לעיתונות. (ל''ת)

    ספינולוג, 20/06/08 22:13

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    התקיפה צריכה הייתה להיות מזמן אבל עדיין אפשרית

    Avi Ecuador, 20/06/08 18:34

    עם הדגש בסוריה והשטחים להפוך אותם לשטוחים.
    ארצות הברית הייתה מקבלת אמתלה לטפל באיראן.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שבת שלום ליהודים בארצנו ובעולם. חזק (ל''ת)

    יע לי, 20/06/08 18:02

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    תקיפה אווירית קונבנציונאלית על מתקני הגרעין באיראן - לא תצליח

    רק תקיפה, 20/06/08 15:09

    האיראנים הם מספיק זהירים וערמומיים, ואין לי ספק שהם קברו את מתקניהם הגרעיניים עמוק עמוק באדמה ושום תקיפה קונבנציונאלית על המתקנים האלה, לא תצליח להוציא אותם מכלל שימוש.
    תקיפה קונבנציונאלית שתיכשל, תעורר נגדנו את רוסיה, את העולם הערבי, את ''ידידינו'' האירופאים בעלי האינטרסים הכלכליים באיראן וייתכן שגם את האמריקאים.
    כדי להצליח, יש לתקוף את מרכזי הגרעין האיראני בנשק גרעיני (פצצות קטנות שתשמדנה את האתרים הגרעיניים עד היסוד) ולהכין לשיגור בצורה גלויה טילי יריחו, כדי שכל העולם יראה ויבין מה תהיה תגובתנו אם נותקף בחזרה ע''י האיראנים, ע''י הרוסים או ע''י העולם הערבי.
    זו גם תהיה הזדמנות פז לטפל בעזה, בחמאס ובכל אלה שמתקראים ''פלסטינים'', ולחסל סופית את הבעיה.
    פשוט אין לנו ברירה אחרת וגם אין לנו מה להפסיד, וכל מה שאנחנו צריכים לעת הזאת היא ממשלה אמיצה והחלטית שתעשה את זה.
    לצערי, ממשלה כזאת לא קיימת אצלנו, וממשלת השמאל הדחלילית ששולטת בנו היום, דואגת בראש ובראשונה לכיסא שלה ודואגת לאזרחי האוייב ה''חפים מפשע'', יותר משהיא דואגת לאזרחי ישראל.
    לכן, אני מגיע למסקנה שגורלנו נחרץ וכולנו בדרכנו לאבדון.

    הגב לתגובה זו

    • זה גם מה שאני חושב. אתה צודק ב-100% אני איתך (ל''ת)

      נתן, 20/06/08 17:46

      הגב לתגובה זו

    • בע''ה עוד כמה שנים מדינות ערב לא יעניינו

      שלומי, 20/06/08 18:13

      ימצאו תחליף לנפט ותאמין לי אז כל מילה לא טובה שתצא מהפה של מנהיג מדינה מוסלמית- פצצה גרעינית.

      הגב לתגובה זו

    • פנטזיה, לא יותר

      המחתרת הסגולה, 20/06/08 20:41

      הכל נשמע כ''כ יפה, החלטי ופשוט, אבל העולם השתנה וגם ישראל. צורת התקיפה והמגננה שאתה מתאר יפים ליומה האחרון של ישראל כאשר אבדו כל הסיכויים להשרדותה הפיזי של ישראל. נשק גרעיני בידי האירנים יתחיל (ולמעשה כבר התחיל) מלחמה קרה חדשה שעוד תמשך זמן רב עד לקריסת השלטון האירני או זה הישראלי.

      הגב לתגובה זו

    • יש עוד אפשרות

      Human Being, 21/06/08 01:14

      שישראל מתקיפה את איראן בנשק קונבנציונלי ותודות לתגובה אנחנו חייבים להשיב להם מכה גרעינית.

      אם לא הם פשוט ימחקו אותנו.

      הגב לתגובה זו

    • אופטימיות זהירה

      עמרי האופטימי, 21/06/08 06:19

      וואלה זה שרשם שגורלנו נחרץ ואנחנו בדרך לאבדון הוא הבן אדם הכי ''אופטימי'' שראיתי, מה זה השטויות האלה, מאיפה הבאת את הפסימיות הזאת, ואני מאמין שאם הן יתקפו הם ידעו בדיוק איפה לתקוף במתקן ואיזה מתקן, יש לצבא מודיעין מספיק טוב, ואני מאמין שיהיה בסדר, עם קצת רצון והרבה יכולת גם הר יוליד עכבר, שבת שלום לכל עם ישראל באשר הוא

      הגב לתגובה זו

    • בדרך לחסול הכור

      אבי., 11/07/08 18:11

      בעזרת השם מכת מחץ תצנחת על האירנים בחודשים הקרובים!

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    שמענו, שמענו! גם התקפה גדולה על עזה .......מיד, עכשיו , מחר...! (ל''ת)

    אברהם, 20/06/08 15:06

    הגב לתגובה זו

    • אולטימטום ואודרוב אודרוב יא סדאם

      Avi Ecuador, 20/06/08 18:37

      תותחים מטוסים ושופלים עד הים.
      לתושבי עזה-עזאזל-סדום אולטימטום ל 48 שעות לצרעת ולא להשאיר ארכיאולוגיה

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    האירנים והערבים פחדנים ידועים. בגלל זה הם מפתחים נשק פחדני, טילים. (ל''ת)

    ערן, 20/06/08 14:21

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מסוקי חילוץ? עד לשם?

    מיקי, 20/06/08 13:41

    מילא לסכם מעורבות אמריקאית מינימלית לפייה מסוקי חילוץ אמריקאים יחלצו טייסים דרך עירק.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מסך עשן

    ד''ר נמרוד פיק, 20/06/08 13:04

    אולמרט יוצר מסך עשן שנועד להשכיח מאיתנו את השחיתויות שלו. ישראל, מדינה המחזיקה ב-150 כלי נשק גרעיניים, מתכננת מתקפה על איראן -- אשר 16 זרועות המודיעין האמריקניות קבעו כבר בדצמבר שזנחה לחלוטין את תכנית הגרעין שלה. האם מישהו חושב פה על אזרחים, על נשים וילדים? לא. המנהיגים צמאי הדם משחקים בכולנו, ובאמצעות מלחמות מיותרות מנסים להילחם בתחושת האימפוטנציה שרודפת אותם. חבל.

    הגב לתגובה זו

    • אתה פחדן ומפגר. שב בשקט ואל תקטר!!! (ל''ת)

      עם ישראל חי, 20/06/08 16:26

      הגב לתגובה זו

    • לישראל יש 400 פצצות גרעינייות. ג'ימי קרטר סתם טמבל מה הוא יודע בכלל (ל''ת)

      נתן, 20/06/08 17:50

      הגב לתגובה זו

    • אתה אדם בן 35 עם שכל של ילד בן 5 (ל''ת)

      ד''ר עאלק, 20/06/08 20:02

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ומה אם לתרגל את הדרך חזרה? אין סיכוי לחזור? (ל''ת)

    חגי, 20/06/08 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    תשובה למספר 1

    יוסי, 20/06/08 12:37

    מי זה נתניהו הה? אדם מושחת עליו אתה בונה

    הגב לתגובה זו

    • אני לא בטח שהוא מושחת יותר מאולמרט או ברק

      שמוליק, 20/06/08 19:26

      כל הנהגת המדינה מושחתת, חלק תפסו וחלק עדיין לא.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אולמרט מהמר כפייתי

    יהודה היהודי, 20/06/08 12:26

    אולמרט הולך למהלך פוליטי.
    בשביל להסיט את נושא השוחד,הוא עלול לשלוח חיילים למותם.
    כל הפרסומים על תרגילים והכנות למלחמה פוגעות בנו קשה.
    הפוליטיקאים שיושבים על קנה רצוץ חייבים לפרוש לאלתר.
    מופז בשביל לזכות בקולות הפרימריס משמיע קולות של מלחמה.
    המסקנה היא שכל חברי הממשלה דואגים רק לכסא ולפנסיה.המדינה היא במקום שני ,ובמקום ראשון זה הם עצמם והמקורבים המושחתים.

    הגב לתגובה זו

    • זה נכון ולראיה, הלכו לרגיעה בעזה כי זה יעזור לבחירות

      שמוליק, 20/06/08 19:25

      אך להתכונן צריך לכל אפשרות. כלל לא בטוח שהאדונים אהוד את אהוד יהיו בשלטון אם וכאשר נצטרך להגיב לאטום האירני אך הצבא ימשיך להיות תחת כל שלטון.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    כחלק מהתרגיל, עבר לי מתחת לבית טנדר שקרא להחזיר את המסכות

    חלם, 20/06/08 12:25

    הם כרזו שזו ''הזדמנות אחרונה'', מעניין אם יש להם קשרים עם האיראנים ו/או/ו עם הסורים..

    הגב לתגובה זו

    • ב ו ו ד א ו ת מוחלטת, מי שאחראי לענין הזה קשור לאיראנים (ל''ת)

      או שהוא, 22/06/08 10:50

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    ONLY TSAHAL !!!!! (ל''ת)

    AMOS & IDO, 20/06/08 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    במקום לחזק ת'צבא שמכין את עצמו אתם מבלבלים תשכל. (ל''ת)

    קשה באימונים, 20/06/08 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    התקפה על איראן תמיט שואה על ישראל, מבטיח לכם (ל''ת)

    נוסטרדמוס, 20/06/08 11:44

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל10

      מוטי, 20/06/08 13:19

      נוסטראדמוס ככינוי הוא קצת יותר מידי יומרני בשבילך.המדינה קיימת על סמך פתגם ידוע:''כל המעז מצליח''.אני מעדיף להיות חוצפן ומצליח ולא פחדן.

      הגב לתגובה זו

      • תקיפת איראן זה לא ''העזה'' או ''חוצפה'' ,זה אווילות הסטרית שתפגע בישראל (ל''ת)

        יותר משתועיל לה, 20/06/08 14:15

        הגב לתגובה זו

        • מה זה האירנים התחילו להגיב בNRG? (ל''ת)

          רדיו קהיר, 20/06/08 16:09

          הגב לתגובה זו

        • תגובה ל''נוסטראדמוס''

          מוטי, 20/06/08 18:27

          אנו לא מקילים ראש במקושי פעולה כזאת.אך מדינה שיזמה פעולה באנטבה שהיא הרבה יותר רחוקה.יכולה להכין תוכניות מגירה גם לפעולות שנראות מפחידות.ואני מדגיש שמדובר באיום ישיר עלינו גם באופן מילולי.

          הגב לתגובה זו

  • 9.

    אולמרט שלא מסוגל לנהל מערכה בעזה - הולך על כל הקופה? (ל''ת)

    מהמר כפיתי, 20/06/08 11:38

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    יש פיתרון אחר

    קובי, 20/06/08 11:37

    לדעתי אין כול צורך לסכן חיי אדם .יש לשגר טילים גרעיניים טקטיים.הדבר יגרום להרס מוחלט.יש לנו נשק ארוך טווח שפיתחו במיוחד למיקרים שכאלה לא?

    הגב לתגובה זו

    • תקשיב אתה צודק אני איתך

      ניב, 06/07/08 11:45

      יש משהוא נכון במה שאתה אומר אבל להרוג חיי אדם אחרי בארץ אחרת ולימחוק את כולם זו לא הדרך אבל אנכנו ישראל מנסים להעביר להם מסר או שמיתחלקים או שנילחמים עד הסוף הם פשוט לא מבינים את זה אבל נגיד באמצע המילחה אם יקרה משהוא ממש חריג אז כמו שאצה אומר לשות את המיתקפה הגרעינית@!

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    צה''ל בטח יכול אבל לצערינו אין ממשלה שתנהיג מהלך כזה.

    בנצי, 20/06/08 11:14

    אוי לנו וואווי לנו לאן הגענו.

    הגב לתגובה זו

    • אתם מגלומנים מחורפנים חסרי מח (ל''ת)

      שלא יודעים על, 20/06/08 12:23

      הגב לתגובה זו

      • רק גרעין טקטי יחסל את אתרי הגרעין האיראניים (ל''ת)

        חיים, 20/06/08 19:27

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    כל הכבוד לטייסים האמיצים ושיהיה לנו בהצלחה. (ל''ת)

    דורון, 20/06/08 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא לשכוח לקחת כובע ומימייה... (ל''ת)

    joe, 20/06/08 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לשלוח מסוקי חילוץ עד לשם נשמע כמו התאבדות

    גילי, 20/06/08 10:44

    מסוק הוא כלי טייס איטי וחסר הגנה ממשית לכשעצמו-הטווח שלו אינו ארוך והוא זקוק לתדלוק-כנראה שעל חשבון עוד מטוסי קרב וגיחות קריטיות שיכולות להתרחש.

    מעבר לכך, במקרה אסוני אבל לצערנו אפסרי של נפילת טייסים באיראן -חילוצם יהיה מורכב מאוד גם מכיוון שהמטרות שחיל האוויר עומד לתקוף ברורות למדי לאיראנים וגם מכיוון שהם יודעים לחכות לנפילות של טייסים כך שאלמנט הפתעה לא יהיה לטובת יחידות החילוץ.

    למרות המחיר הפוליטי והציבורי של טייס שבוי, אם שליחת מסוקים פוגעת משמעותית ביכולת ההתקפית של מבצע כזה ומגבירה את הסיכון-עדיף לא לשלוח אותם. אם לא, אז תשלחו-מה אגיד ומה אומר.

    הגב לתגובה זו

    • גג

      גג, 20/06/08 11:03

      עדיף גם לדעת לשתוק כשצריך..
      הצבא בדרגו הבכיר יתייחס להערותייך.
      איך הצבא לא שם לב לזה איך ??

      הגב לתגובה זו

      • אם לא היה גג כזה נמוך מעל ליכולת השכלית שלך

        היית מבין אתהנק, 20/06/08 12:46

        שמדובר בהשקעה מסיבית בחילוץ משום שבישראל איננו מסוגלים לסבול אפילו שבוי אחד-גם שמדובר ברע הכרחי.

        הגב לתגובה זו

    • אל תדאג ישנם מספר דרכים בהם המסוקים יגעו לאזור לא רק בטיסה (ל''ת)

      רוביס, 20/06/08 19:16

      הגב לתגובה זו

    • ההתקפה היא על סוריה... (ל''ת)

      Avi Ecuador, 20/06/08 23:54

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    בזה הרגע חתמתם על מותם של 100 טיייסים...למה לפרסם כזה דבר? (ל''ת)

    just me, 20/06/08 10:33

    הגב לתגובה זו

    • מה השטויות האלה ?? (ל''ת)

      שמוליק, 20/06/08 19:19

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    זהירות! שימו לב!! יש מצב שארה''ב דוחפת את ישראל לתקיפה מטורללת !!

    לא ליפול בפח!, 20/06/08 10:32

    יש מצב שארה''ב דוחפת את ישראל להיות ה''כושי'' שיעשה את העבודה השחורה ויחטוף על על זה.
    לא להיות הפראירים של שטות דבילית כזאת !

    הגב לתגובה זו

    • היינו צריכים לתקוף מזמן

      קובי, 20/06/08 18:27

      האינטרס לתקוף הוא ישראלי יותר מכל דבר אחר. איראן מהווה איום בלתי נסבל

      הגב לתגובה זו

    • למעשה ישראל מצפה שארצות הברית תעשה לה את העבודה

      Avi Ecuador, 20/06/08 23:55

      למה האמריקאים לא יחשבו ההפך?!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    במקרה הצורך חשוב מאוד ש...

    משה, 20/06/08 10:12

    חבל שאנו נמצאים בתקופה הכי קשה של מדינת ישראל עם ראש ממשלה מושחת וצולע פוליטית. אני כולי תקווה שאם יהיה צורך לבצע החלטות, ראש הממשלה שלנו לא יהיה האחד שיקבע, ארצה לראות גם את ראש האופוזיציה מר נתניהו, ועוד אישים מדרגים צבאיים, מקצוענים. כאן מדובר על עתיד המדינה ולא בהימור של ראש ממשלה כושל. אין ספק כי אני עדיין מאמין ביכולת של צה''ל לבצע את שצריך ובזמן שנצטרך.

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב-100%!!! (ל''ת)

      איתמר, 20/06/08 14:08

      הגב לתגובה זו

    • צודק

      יוובל, 08/10/09 15:41

      צודק

      הגב לתגובה זו