• 20.

    כל עוד ישנה אי וודאות היא עגונה

    זכריה, 20/06/08 18:05

    ועגונה ,לא יכולה להתחתן שנית
    עד שיתברר שבעלה מת או חי
    והיא המיסכנה
    מעבר לצער שלה על אבדן בעלה
    חיה באי ודאות כבר שנתיים
    חייבים לתת לה להתחתן ולבנות את חייה
    שתחוש קצת אושר
    שתביא ילדים לעולם כמוכם
    אל תהיו אטומים
    בגלל נקמות בגויים
    לעשות עוול ליהודיה כזו ניפלאה
    חזק ואמץ קרנית
    אוהבים אותך

    ה' אוהב אותך
    דיין אלמנות לא יעזוב אותך לבד
    והישועה בוא תבוא
    והלוואי והכל יסתדר באופן היותר טוב

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לדרוש לדעת חיים או מתים!!!! בלי זה אין עיסקה. (ל''ת)

    זו לא הגזמה, 20/06/08 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    בכל פעם שמדברים על ''החלטה אמיצה'' ברור שזה רע לישראל (ל''ת)

    סורי, עובדה., 20/06/08 13:36

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    קרנית היקרה את זו שצריכה לקבל החלטה אמיצה למען אימהות אחרות

    חובה לדורות, 20/06/08 13:30

    לצערי והלוואי ואני טועה הלוואי .
    אבל האמת היא שאת צריכה לקבל החלטה אמיצה למען אימהות אחרות שלא יבכו על בניהן .
    וכדאי שבעתיד בחטיפות הבאות יהיה כדאי לחטוף חיילים בחיים ( לצערי כמו שהמדינה מתנהלת החטיפה הבאה היא רק עניין של זמן)
    חובתך יחד עם הצער והכאב לתמוך בעיסקה של
    חיים תמורת חיים וחס וחלילה אם הגרוע מכל קרה ( והלוואי ואני טועה וכולי תקווה שיחזור בחיים) --מתים תמורת מתים ולו בפעם הבאה אין שום תקווה וסיבה לחיליים שנחטפים שהאוויב יחזיק אותם חיים .

    הגב לתגובה זו

    • אתה יודע שכרגע היא עגונה ?

      זכריה, 20/06/08 18:00

      על מה אתם מדברים ?
      גם אם הם מתים זו מיצווה לגלות בוודאות את האמת
      כדי שהיא תוכל לבנות חיים ולהביא ילדים לעולם

      היא בשבי גם

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אסור לשחרר רוצח. הוא ימשיך לרצוח ואנו נמשיך לנחם.... (ל''ת)

    חיים, 20/06/08 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הבנתי שמה שמעניין אותך זה מצבך...........

    אלוף במילואים, 20/06/08 09:00

    אבל מה עם מצבן של משפחת הרן ומשפחת השוטר?
    מה יהיה מצב החיילים שיפלו חיים בשבי בעתיד?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הגיע הזמן לומר למשפחות החטופים שקונטר לא ישחרר בשום מקרה. (ל''ת)

    רק בחתימת שלום, 20/06/08 07:33

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    למה רק לקרנית גולדוואסר תועיל במיוחד?

    מ''צ, 20/06/08 06:46

    יש דברים שמסתירים?

    בשום אופן, אין להחזיר מחבלים חיים תמורת ארונות

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא מבינה - ממשלת ישראל משלמת מחיר בלי לדעת על מה??!!!!!

    ענת, 20/06/08 05:47

    אנחנו מציעים אותו מחיר על חיילים חיים ועל גופות?! פלא שהפסדנו במלחמה?! חיזבאללה צוחקים עלינו בעיניים. אנחנו עלובים!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אשת חיל מי ימצא... קרנית אני שולח לך מיליון חיזוקים

    ערן, 20/06/08 04:06

    מי שמתמיד בסוף מצליח.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    גופות תמורת גופות (ל''ת)

    מצטערת, 20/06/08 03:41

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ממשלת ישראל וכל מקבלי ההחלטות בעניינם של החטופים

    הצלף העיור, 20/06/08 02:07

    משחקת לפי כללי השטן הוא החיזבלה. אני מאשים אתכם לא פחות מהכי-זבלות בסבלם של משפחות החטופים. נראה אתכם גיבורים גדולים חיים באי ודעות רק על יום של מחרת בשבי. לישראל יש את הכלים להתמודד עם רוצח פושתק עלוב מסוגו של קונטר.להכניס אותו למעודפים בבנק המטרות.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    תהיי גם את אמיצה ותאומרי שתמורת גופות לא משחררים את קונטר

    אנטוני הופקינס, 20/06/08 02:03

    כמו אמא של רון ארד.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    קרנית את אשת חיל אבל..

    פיני, 20/06/08 02:01

    אי אפשר לבצע עסקה מבלי לדעת מה נקבל תמורתה. אני מקוה שאת מסכימה עם הדעה העקרונית שאומרת כי תמורת חיים יש לתת חיים ותמורת מתים יש לתת מתים. לא מבצעים עסקה בכל מחיר ואל תשכחו כי במלחמה כבר נהרגו אנשים.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אם זה ייתן לקנית ''חיים חדשים'' משמע שבעלה מת. מדוע מחביאים מאיתנו?

    עובדים עלינו, 20/06/08 01:59

    אולי כדי לא לעורר אנשים כמוני שעוד זוכרים את מעשה רצח של קונטאר שהוא דרוזי. ולדרוזים מתייחסים באורח שונה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הפתרון לכל הסיפור - להחזיר להם את מי שהם רוצים..

    איתי, 20/06/08 01:53

    ובדיוק יום לאחר השחרור להפציץ בעזרת מטוס קרב את חגיגות הנצחון. להפוך את שמחת חזרתו של הרוצח העלוב קונטאר ליום אבל לאומי בלבנון. להרוג את קונטאר ואת כל החוגגים.

    אחרי דבר כזה הם כבר לא יעזו לחטוף שום חייל, אף פעם!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    את אישה אמיצה

    אישה, 20/06/08 01:18

    והלוואי והוא ישוב אלייך, או שייגמר כבר הסבל הזה. לא מקנאה בגיהנום שלך, שולחת חיבוקים ומתפללת בשבילם בכל יום.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    למכירה אוטו, המחיר מיליון דולר, פרטים נוספים - לאחר התשלום....

    Eחד, 20/06/08 01:09

    ''ההחלטה הזאת תשחרר את קרנית לחיים חדשים''?
    משמע במחיר שחרור רוצח אנחנו מקבלים גופות?

    ואז מה? למה שיטרחו להחזיק חטופים בחיים? ירצחו אותם מיד וידרשו מחיר מלא...

    סליחה, אבל כאן צריך לפעול עם השכל ולא עם הלב.

    למרות הנאמר - קרנית וכל משפחות החטופים, מאחל ומייחל לשוב יקיריכם.

    הגב לתגובה זו

    • אינך מבין מה מסתתר מאחורי משפט עצוב זה.

      יחיאל כ''ץ, 20/06/08 02:03

      על מנת לאפשר לקרנית להתחיל חיים חדשים יש על פי הדת להביא ראיה ברורה
      בעניין גורל בעלה. כל מילה נוספת מיותרת.
      ליבי עם אשה אמיצה זו שחורקת שיניים וסובלת כמעט שנתיים.

      הגב לתגובה זו

      • אם זה הסיפור, לא חייבים ללכת לפי הדת!

        עמוס, 20/06/08 11:20

        כמו שיש נשים עגונות שממשיכות לחיות עם בני זוג ומביאות איתם ילדים בלי נישואים.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    אסור בשם האשליה שקונטאר יביא את רון ארד, ליצור עוד ''רון ארדים'' !

    עמנואל, 20/06/08 00:47

    אם לא היו מתעקשים להחזיק אותו כ''קלף מיקוח'', למרות שכולם יודעים שזה לא יעזור, אז לא רגב וגולדווסר לא היו נחטפים (אולי המלחמה היתה פורצת על משהו אחר, אבל לא היתה חטיפה).

    ועם עכשיו נתחיל לעקם את האף ולשחק משחקים, לא רק שנאריך את סבלם של משפחות גולדוואסר ורגב, אנחנו מסתכנים בעוד חטופים חדשים.

    הגב לתגובה זו

    • יש ''להתעקש'' להחזיק רוצח נתעב כקונטר בכלא עד מותו (ל''ת)

      מני חבה, 20/06/08 09:36

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מסכים איתה. אם בעלה חי יש להחזיר תמורתו מחבלים חיים.

    טרומפלדור, 20/06/08 00:44

    אך אם בעלה מת אז להחזיר רק גופות. אם לא נשמור על העקרון הזה אזי מחר הם יוציאו גופות מבתי הקברות בארץ (יש להם ''חיילים'' מהגיס החמישי שבקרבנו), ויבקשו שנשחרר מחבלים תמורת החזרת הגופות.

    הגב לתגובה זו

    • תשובה ל1

      מזל, 20/06/08 01:55

      ברגעים כאלה כ העקרונות שבססנו עליהם את הדרך שלנו נעלמים .
      טרומפלדור אתה באמת מאמין שככה זה . זהב תמורת זהב ?
      כסף תמורת כסף ?
      כרגע כמה שזה כואב לומר ידם של חיזבלאאה על העליונה אם הם רוצים את קונטאר יקבלו את קונטאר למה ?
      כי חבל לבזבז את הזמן והחיים של המשפחות ואני מאוד מקוה שהם חיים אבל גם אם לא להביא אותם למנוחה אצלנו אצל האישה שלו אצל האמהות והאבות והאחים ואחיות .
      מה עדיף כמו עם שלושת החטופים ? לחכות 3 שנים סתם ? רק כדי לתת את בדיוק מה שהתווכחנו לאורך אותו זמן ?
      במערכה הזו הפסדנו
      אין סיבה להאריך את הכאב והסבל.
      כולי הבנה וסליחה ומשפחת ארד אבל בואו נודה החלום על שובו של רון ארד ישאר לצערי בגדר חלום או יותר נכון בגדר סיוט של כל משפחה שחטפו לה את הבן
      כי זה הסיוט של משפחת שליט ושל משפחת רגב וגולדווסר . רון ארד לא יחזור וישמש לנצח כאות להוזלת היד ובושה לעמנו שלא החזרנו אותו . ומשפחת ארן באמת להיות תקועים במקרה שלהם בין הפטיש לסדן ושניהם כ''כ כואבים לא מקנאה בכאב הלב הזה במיוחד אם הם יחזרו לא חיים . אני עדיין קצת מאמינה
      חייבים
      לארוך התקופה ראיתי את קרנית גולדווסר בטלויזיה אין דרך אחרת להמשיך ולהלחם כמו שנלחמה אם היא היתה משלימה עם זה שהם חוזרים מתים . אין דרך .
      אני כ''כ רוצה שזה לא יהיה ככה. שהם יחזרו חיים . שהיא לא תשבר
      שהממשלה תקבל החלטה נכונה שיחזרו כבר

      הגב לתגובה זו

      • מזל,שכחת מישהו במשוואה

        אוקס, 20/06/08 07:31

        קונטאר הוא לא סתם ''קלף מיקוח''.
        קונטאר הוא אדם שהרס 2 משפחות בישראל,ע''י רצח (ביניהם ריצוץ ראשה של ילדה בת 4).

        הזכות של משפחת הרן,משפחת השוטר שנהרג באותו אירוע ושל מדינת ישראל להעניש אותו גדולה בעיניי מהזכות לקברים של גולדוואסר ורגב,עם כל הצער.

        הגב לתגובה זו

        • מסכימה איתך. נסראללה משחק בדיוק על הקלף הזה, למה לא אומרים מה מצב

          טלי, 20/06/08 11:22

          החיילים? בשביל גופה לא משחררים רוצחים שימשיכו להרוס עוד משפחות בישראל.

          הגב לתגובה זו

          • אין קץ לטיפשות? אין ''מידע''. יש מסקנות מתבקשות ביותר (ל''ת)

            זה המצב, 20/06/08 12:19

            הגב לתגובה זו

        • תגובה לאוקס

          מזל, 20/06/08 15:45

          אוקס אני לא מקלה בכלל בזוועה שקונטאר עשה . עצם זה שגב' ארן הצליחה לאסוף את עצמה ולהמשיך עם החיים זה הרבה מעבר למה שאני הייתי יכולה לעשות כל שנשאר זה להעריץ את הכח שלה
          אבל כמו שאני חוזרת ואומרת ומסכימה המשחק כאן הוא לא הוגן . נסראללה לא משחק הוגן
          לפי המסורת היהודית זוהי מצווה להחזיר גופות הביתה לקבורה ומנוחה בצל משפחתם . אני לא אדם דתי שלא תטעה . אני אומרת את זה בהדגשה לעומת חיזבאללה הם לא מעניין אותם גופות . העיסקה היא 10 גופות וקונטאר . אתה חושב שהגופות כאן באמת יש להם משקל ?. הם עלה נידף ברוח . זה לא משנה להם . גם אם היה לנו את הגופה של הבן שלו שהרגנו הוא לא היה נלחם עליה כמו שאנחנו נלחמים על הגופות של החיילים שלנו .
          אתם שמים דגש על אם הם חיים או מתים . אבל זו בכלל לא פונקציה. זה חשוב כן אבל לא חלק אמיתי במשוואה הזו . כי ההבנה הישראלית - יהודית היא להחזיר את הבנים ה-ב-י-ת-ה וזה לא משנה אם הם חיים או מתים .
          ונסראללה יודע את זה .הוא ידע לפני 5 שנים עם 3 החטופי הר דב והוא יודע את זה עם רגב וגולדווסר .
          אל תמהרו לצאת בהצהרות שלא הייתם משחררים את קונטאר או כל מה ירצה נסראללה תמורת גופות
          אל תתימרו להיות בנעליים של המשפחות
          אתם הייתם נותנים כל מה שהם רוצים ויותר כדי שיחזרו הביתה [ חס ושלום ] וזה לא היה משנה לכם אם הם חיים / גופות / מבותרים . רק שיחזרו
          אם משפחת ארן אמרה שהם לא יהיו שיעמדו נגד העסקה זה אומר המון .
          כל המצב הזה הוא לא קל לאף אחד
          ממד הכאב של משפחת ארן הוא לא יותר משל הכאב של משפחות החטופים ושלהם לא יותר משל הכאב של משפחת ארד
          שיחזרו הביתה וכן לא משנה איך

          הגב לתגובה זו