• 19.

    ביבי, המושחת משתף פעולה יחד עם השמאלנים האנטישמים עם הגורמים החיצונ

    ג'ינג'י = ת''א, 22/06/08 12:14

    החיצוניים שרוצים לכלותנו ולכן אתה תפקידך לעצור את זה יחד עם מפלגות הימין תדאג שהמושחת יעוף הביתה ותקים ממשלת חרום בראשותך עד לבחירות!! המושחת אסור לאפשר לו להמשיך ולנהל את המדינה, הוא יותר גרוע מהאיום האיראני!!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    נתניהו הוא גוליבר בארץ הגמדים אין גדול ממנו (ל''ת)

    יניב רינגוולד, 21/06/08 19:40

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו הוא גוליבר על הטפשים ובורי הארץ. אין נוכל ממנו. (ל''ת)

      יניב, 22/06/08 05:56

      הגב לתגובה זו

      • ביבי הוא לא גוליבר לא בתיח' ולא נעלים. הוא סתם דמגוג ושרלטן

        ירושלמי ותיק, 22/06/08 09:31

        ונחש צפע לא קטן.

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    שאלה לנתניהו. מדוע אינך מוציא את ההמונים להפגנות ברחובות ערינו?

    אוהד בית''ר, 21/06/08 11:14

    יאללה כולנו ובהמוננו לפקודך .

    הגב לתגובה זו

    • אחלה של הפגנות. כולם שם יהיו ערסים והצ'חצ'חים אוהדי בית''ר. (ל''ת)

      קי. מי. צ'י., 21/06/08 13:48

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    גם בתקופת המקרא עם ישראל העדיף לרוב לא לשמוע לנביאי הצדק

    עופר, 20/06/08 23:05

    תתעוררו, נתניהו היחיד שמתמודד עם המציאות כמו שהיא בלי לעצום עיניים.

    גם בכלכלה, וגם בבטיחון, וגם במדיניות חוץ, לא ברור שאוסלו היא כישלון מוחלט?
    (ואגב גם אני נתתי לאוסלו צ'אנס)

    נתניהו היחיד שיודע להוביל את כלכלת ישראל, היחיד שמתמודד עם המציאות המדינית באופן שקול. רק שעם ישראל מעדיף להשלות את עצמו - הגיעה הזמן להתעורר. גם לפני השואה עם ישראל לא רצה להאמין - ואני נכד לניצולי שואה, ואין לי חלילה שום טענות לסבי וסבתי היקרים, להיפך אני שואב מהם המון כח. אך אם יש ללמוד דבר אחד מהשואה, ומכישלון אוסלו, זה שצריך להתייחס מאוד ברצינות לאלה שמבקשים לכלותנו, לא לזלזל, ולהתמודד עם הבעיה כשהיא עדיין קטנה. אקטיביות, ולא פאסיביות הינה אחד המאפיינים המשמעותיים ביותר של הציונות, ובשנים האחרונות נדמה שסטינות מהדרך.

    צריך לחזור לאותה נחישות שאפיינה את הציונות בראשיתה. צריך להתאחד. ולהתמודד!

    הגב לתגובה זו

    • גם בהסטוריה היהודית היו נביאי ומשיחי שקר.

      אזרח הארץ, 21/06/08 09:32

      רק שנתניהו הוא לא נביא ולא משיח . הוא סתם דמגוג שמחפש בחלקלקות לשונו ובתנועות שפת הגוף הערמומי שלו להגיע לשלטון.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ביבי,אני עדין מחכה שיחלחל לי!! ומחכה....ומחכה.....ומחכה.....ומחכה..

    אבי, 20/06/08 12:45

    ומחכה...

    הגב לתגובה זו

    • לא רק לא מחלחל...זה בורח! (ל''ת)

      טיטול, 20/06/08 14:35

      הגב לתגובה זו

      • הוא עוד יתחלחל ויעלם לאחר תוצאות הבחירות. (ל''ת)

        תזכורת:, 21/06/08 09:33

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    ביבי: גם עליך אי איפשר לסמוך. אתה כלכלן רשע שטוב לעשירים. (ל''ת)

    הוא דמגוג גדול, 20/06/08 10:49

    הגב לתגובה זו

    • האמת על ביבי שהוא דמגוג ולא אמין. לשים כל מילה שלו זה על קרן הצבי. (ל''ת)

      ישראלי שפוי, 20/06/08 13:25

      הגב לתגובה זו

      • האמת על ביבי? אין בו שום אמת .כולו מסכת שקרים שרואים לו בפרצופו (ל''ת)

        ירושלמי ותיק, 20/06/08 17:48

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    אכן ביבי לא השתנה,אותה גברת בשינוי אדרת. (ל''ת)

    נתן.ש, 20/06/08 10:48

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים, הים הוא אותו ים, ונתניהו הוא אותו בנימין

      נתן ש. המקורי, 20/06/08 12:59

      רק לא שרה

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    בהסתכלות מפוכחת יותר על תקופתו כרה''מ - היה הרבה יותר טוב

    רונן, 20/06/08 10:41

    לאחר שכל האבק שוקע ניתן להסתכל באופן מפוכח על הרקורד של נתניהו כרה''מ ואחר כך כשר האוצר:
    כרה''מ הוא הצליח להשתלט על הטרור מאז הסכמי אוסלו ועד היום לא הייתה תקופת שקט כמו שהייתה בתקופתו (למרות שמאז 2006 אין כמעט פיגועי התאבדות ירי הקאסמים נמשך ובל נשכח את מלחמת לבנון).
    הוא אמנם ניהל מו''מ עם ערפאת אך עשה זאת מתוך אמונה שיש להגן על נכסינו הלאומיים ולא מתוך האמונה של מנהיגנו כיום שזה האינטרס שלנו לותר על הכל.
    הוא החל מהלכים כלכליים ראויים כמו הליברליזציה בשוק המט''ח ולדעתי הכין את היסודות ל הצמיחה המהירה מאוד ב99 2000.
    גם כשר אוצר הוא גילה אומץ לב רב שילם על זה מחיר עצום.

    ביננו הבעיה העיקרית שבגללה תקופתו נראת רע זה בגלל ההתנפלויות הפסיכיות של התקשורת שירדה לחייו כל יום על שטויות...

    אני בעד נתניהו

    הגב לתגובה זו

    • זו טעות ראיה, תמיד במבט לאחור, איכשהו הקושי נראה קל יותר, טעות (ל''ת)

      נתן ש. המקורי, 20/06/08 13:14

      הגב לתגובה זו

    • בהסתכלות מפוקחת בתקופת משה שרת לא היו פיגועים ומצבנו הטחוני היה טוב

      benzi. a, 20/06/08 13:34

      נתניהו לא עשה ולא כלום נגד הטרור. יש לפעמים צרוף מקרים שגל הטרור עולה ויורד. רק שעבור הדמגוג הזה ביבי הוא זוקף הכול לזכותו. תקופתו האומללה של נתניהו כראש ממשלה. הביא עלינו קרע ושסע בעם ושנאה בין דתיים לחילונים. וחלוקת העם לימנים ושמאלנים ושיסוי הימין נגד כל מי שלא מסכים לדעותיהם.
      תכלס: הביבי הזה גרם להרס המוסר שזה בא לדי ביטוי בחינוך ובהגדלת הפשיעה
      ושנאת אחים בארצנו ובימים אלה עוד ידו נטויה והוא מגדיל לעשות זאת בייתר שאת. איך אמר עליו אמנון ליפקין שחק.
      נתניהו מסוכן למדינה ! ! !

      הגב לתגובה זו

      • יתרה מכך, ביבי קיבל מדינה במצב של שלום ושקט והחזיר אותך במצב רע.

        יגאל כהן, 20/06/08 15:49

        כיוון שקיבל את המדינה במצב של שלום אוסלו הרי שלא היו פיגועים.
        ביבי הוא שהחזיר את האינטיפדה ואת הפיגועים.
        בין לבין, היה ''בימי שלטון הביבים'' ''הכי פחות'' פיגועים.
        שוטה, משטה בכם, שוטים.
        אריק לעומתו, קיבל מדינה עם אוטובוסים מתפוצצים וקניונים מתרסקים.
        והעביר הלאה מדינה עם שקט יחסי.
        ובין לבין, היו אצלו ''הכי הרבה'' פיגועים.
        אהבל ביהבלכו, הבלין.

        הגב לתגובה זו

        • מפלצת תלת ראשית

          יוסי, 20/06/08 17:29

          שלושת הדרעקים באשכול אחד! מה שמרמז כעובי צוארו של אולמרט, שאכן מדובר באותו אדם.
          נתניהו נפיל לעומת איזובי הקיר שממררים לנו את החיים כרגע, אבל חד מח כבנצי/נתן/יגאל לא יבין זאת. גדול עליך.

          הגב לתגובה זו

          • יוסי, תפסיק להשמיץ חבוב, אינני אותו אדם, אני המקורי, ויש אחרים גם

            נתן ש. המקורי, 21/06/08 14:56

            רק לא שרה

            הגב לתגובה זו

        • וחשוב לדעת ! ביבי לא עזר ולא הציל את הכלכלה. נהפוך הוא!

          benzi. a, 20/06/08 17:43

          הכלכלה התייצבה בזכות ההתנתקות של אריק שרון מקן השרצים (גוש קטיף) בעזה שערי אירופה והעולם נפתחה לפננו. ביבי אמנם מילא את הקופה . אך המדובר הוא בקופת שרצים. הוא הגדיל את המצוקה והעוני ופגע קשות בקשישים אבות המייסדים ובוני הארץ.בזה ביבי גרם נזק למצבה הכלכלי של המדינה וכתוצאה ממדיניותו הקפיטלסטית הבלתי מוצלחת של הביבי הזה נאלצת המדינה להתמודד יותר ויותר עם מצבם של מעוטי היכולת .
          תכלס: הביבי הזה הוא נזק גדול למדינה ואסור לתת לו להתקרב לשלטון כמו שאמר אחרון הנפילים בתנועת החרות יצחק שמיר. האיש הזה נתניהו מלאך חבלה.
          ואת זה האהבלים הסוגדים לו לא תופסים ולא מבינים כי מוחם פגום.

          הגב לתגובה זו

          • נתניהו כראש ממשלה שוב, ינהג ביתר אחריות משנהג כשר אוצר

            מתנה ש., 21/06/08 14:59

            ועדיין עדיף איש אחר בהנהגה: נקי, מצפוניסט, אידיאליסט, ומנוסה

            הגב לתגובה זו

            • נתניהו אחראי רק לאינטרסים הצרים והנהנתנות הראוותנית שלו .

              עמירם, 21/06/08 19:36

              כל כולו מסכת שקרים אחת גדולה.

              הגב לתגובה זו

  • 11.

    איזה חכם! (ל''ת)

    ארווול, 20/06/08 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    החלק השפוי בעם כבר מבין:נתניהו המתאים ביותר. (ל''ת)

    הפור כבר נפל, 20/06/08 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    תמשיך להפריט. כלומר להעביר הון לבעלי ההון.

    חיים, 20/06/08 09:51

    לא מעוניינים בך. אתה מפחיד אותנו יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לשמאל יש כבר בראש גנב נהנתן, למה הימין צריך בראש פחדן נהנתן (ל''ת)

    יהודים נדפקים, 20/06/08 04:20

    הגב לתגובה זו

    • הגנב הנהנתן הוא לא מהשמאל . הוא עוד תוצר של הליכוד הרקוב (ל''ת)

      הליכודניקים הם, 20/06/08 06:00

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    לא נכון צריך לקבל מעטפות ושוחד ושימותו הקנאים .... (ל''ת)

    עסקני קדימה, 20/06/08 03:56

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אוי לי מייצרי ואוי לי מיוצרי

    ירון, 20/06/08 00:42

    וברוח זו - אוי לעם שאלו (מתיימרים להיות) מנהיגיו, ואוי ואבוי לנו - שאין לנו אלטרנטיבה גרועה פחות.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לכל המלעיזים! אפס פרץ היה שר ביטחון והיה לו מנדט להביא שקט לשכונתו

    ירמיהו, 19/06/08 21:39

    במקום זה, הוא התעסק בלנפח לעצמו את האגו ואת המעיים. אז אם אפס פרץ ממפלגת העבודה לא עשה לביתו, מה אתם מצפים מאהוד ברק השמאלן?
    מסקנה: ''רק הליכוד ישעט (על) קדימה ויביא את השקט המיוחל''.
    הפנימו והצביעו.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    נתניהו היה לוחם גדול ומפקד האלטלנה במלחמת השחרור.

    ''גואל העם'', 19/06/08 20:29

    נתניהו היה הראשון שחתם על מגילת העצמאות.

    הגב לתגובה זו

    • חחחחח....

      ניר, 20/06/08 08:48

      הוא היה גם הטייס שהפציץ את הכור בעירק ובסוריה.

      הגב לתגובה זו

    • למזלו הוא לא הייה באלטלנה כי אז הייה נהרג על ידי שתיין וויסקי שירה (ל''ת)

      קיקו, 20/06/08 09:34

      הגב לתגובה זו

      • מדוע שחכו לספר שביבי הוציא את בני ישראל ממצרים ובקע את הים לשניים? (ל''ת)

        סיפורי ביבי, 20/06/08 20:52

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    אבל איך נלחם באולמרט הוא מוקף שומרים? (ל''ת)

    השואל, 19/06/08 20:06

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    רשע מה הוא אומר? ממש הגדה של פסח- ביבי

    אח, 19/06/08 19:59

    אם כבר אתה משתמש בלשון הגדת פסח, תהיה קצת יותר מקורי !!!

    הגב לתגובה זו

    • אל תקרא לנתניהו ''ביבי'' אם אתה לא רוצה שלרבין יקראו ''איציק'' (ל''ת)

      הוא לא חבר שלך, 20/06/08 03:24

      הגב לתגובה זו

      • ביבי ביבי ביבי (ל''ת)

        בבא בובה, 20/06/08 07:59

        הגב לתגובה זו

        • איציק (ל''ת)

          אלכס טוקבק, 20/06/08 13:04

          הגב לתגובה זו

          • דליה (ל''ת)

            יו טוקינג טו מי, 20/06/08 14:33

            הגב לתגובה זו

  • 1.

    מעניין אותי למה החיילים המשיכו לירות לאחר שנוסעי ''אלטלנה'' קפצו למים (ל''ת)

    אור, 19/06/08 19:41

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו צודק.הוא נלחם עד חורמה2003-5בשרון נגד ההתנתקות. (ל''ת)

      בעד=אוצר.(+), 19/06/08 20:58

      הגב לתגובה זו

      • לפחות שפוי

        יוסי, 19/06/08 22:11

        האדם שלא חושש שאומר את האמת כל הכבודהוא ורק הוא יוכל להנהיג את המדינה מיתוך כל ולא מיתוך היתרפסות כל הכבוד

        הגב לתגובה זו

      • עד חורמה זה לא מילה. פרש רק אחרי שהכל היה סגור וחתום

        במשך שנה שלמה, 20/06/08 08:02

        תחליט אתה-טיפש שלא הבין מה הולך, פחדן שלא העיז לעשות צעד משמעותי, או חסר יכולת לנווט לכוון הרצוי לו.
        חה חה, כמו שנאמר..

        הגב לתגובה זו

        • אולי אתה לא מבין

          ספיר, 20/06/08 10:48

          נתניהו אמנם ישב בממשלה בזמן ההתנתקות אך הוא זה שהיה בראש המובלים להתנגדות בסופו של דבר ברגע שנפל הפור וכלו כל הקיצין הוא התפטר מהממשלה דבר הראוי להערכה, במיוחד כששמים לב אך השרים של היום מתנהגים מבקרים מבקרים אך בעצם נשארים בכסא שלהם כאלו הם נולדו למלוכה
          ראה ערך ציפי לבני אחרי ווינוגרד ואחרי פרשת המעטפות ואותו הדבר אהוד ברק.

          הגב לתגובה זו

          • מי שמתיימר להיות ר''מ(ועוד מי שכבר היה..)-אמור לפעול לפני''כל הקיצין'' (ל''ת)

            אתה לא חושב?, 20/06/08 12:53

            הגב לתגובה זו

            • אני רוצה להבהיר את עמדתי

              ספיר, 20/06/08 13:49

              נתניהו פעל עוד לפני שכלו כל הקיצין
              אתה יכולת לראות זאת בהצבעה של מתפקדי
              הליכוד כנגד ההתנתקות שבו שרון אמר שהוא יקבל כל החלטה אך מה לעשות ושרון היה דיקטטור ולא קיבל את החלטת הרוב כפי שהבטיח, אז מה נתניהו יכל לעשות
              ההתפטרות שלו זה היה בסופו של דבר משהו סימבולי עבורו באופן אישי גם אם הוא היה מתפטר יותר מוקדם זה לא היה משנה את ההחלטה של שרון תראה כמה מושחתים יש בכנסת שאינם מוכני להפרד מהכסא הם יואמרו דבר אחד ויעשו דבר שני
              ראה ערך שאול מופז כשאמר שהליכוד זה ביתו ולאחר יום עבר לקדימה.

              הגב לתגובה זו

    • כי הם רצו את מה שהנוסעים קנו בדיוטי פרי בפריז

      מוכס, 20/06/08 01:04

      אל תשכח שהיה אז צנע בארץ. חלק מהנוסעים הליכודניקים האלה הבריח לארץ קוקאין למסיבות שלו ברח' הירקון בת''א בזמן שהסמולנים הבני קיבוצים האלה נלחמו בחזית.

      הגב לתגובה זו