• 49.

    יש אפשרות להוכיח את מצבם של אלדד ואודי.

    מיקי, 20/06/08 00:33

    צריך להתעקש ולא לוותר, ועד שנקבל מידע - לשים את הרוצחים המוסלמים שכלואים אצלנו באותם תנאים, כלומר להעלים אותם, בלי שום ביקורים ושום אמצעי תקשורת ומידע.
    ובעד גופות או חלקי גופות אסור לשחרר רוצח ''מקצועי'' שרק לאחרונה אמר שימשיך ''לעבוד'' בשרות הטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אפילו אם את צודקת, זה לא צריך להיות שיקול בכלל.

    Eחד, 19/06/08 22:38

    מה כן שיקול?

    1) אם מחזירים מחבלים תמורת גופות - למה לשמור חטופים בחיים? יותר קל לרצוח ולקבור אותם.

    2) אם מקצוע החטיפה כל כך משתלם-בוא נחטוף עוד!

    להוציא את המשפחות מהמשוואה! ל-ח-ל-ו-ט-י-ן!!!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אני סלחתי לאולמרט על המלחמה והייתי בעדו בתקופה האחרונה

    דן, 19/06/08 18:10

    כי חשבתי שבמלחמה נתן אמון בחלוץ ואחרי המלחמה הפנים את השגיאות ותקף את הכור בסוריה והרג את מוריניה והתנהג כמו שצריך.
    אם העסקה הגרועה הזאת תצא לפועל אני אשנא אותו באופן החריף ביותר, זהו סימן לסופה הקרוב של מדינת ישראל.
    אולמרט זה יהיה גם היום שבו אתה תהיה גמור מבחינה פוליטית כי לא רק אני מרגיש ככה, עם שלם מתחלחל מהעסקה הזאת וממך

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    וקידוש הגופות

    היפוך היוצרות, 19/06/08 18:04

    את יוסף מדחת הפקירו פצוע........אך יקדשו גופות
    האבסורד חוגג במדינת הכוזרים

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    זה לא היה משא ומתן לא הייתה נקודת פתיחה חיים או מתים לכן זה פסול! (ל''ת)

    מה קורה פה, 19/06/08 18:01

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    טמטום וטירוף להחזיר טרורסיטים חיים תמורת גופות

    שרית, 19/06/08 17:03

    עם כל הכאב,
    זה רק יביא לעוד משפחות שכולות

    הגב לתגובה זו

    • משא ומתן מתחיל באות חיים לא היה משא ומתן !!!! (ל''ת)

      התוהה, 19/06/08 18:02

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    הבעיה קונטר?

    יהודה מימון, 19/06/08 16:57

    כאשר אם מדברת בדם ליבה , לכאורה אין מילים!אכן מחדל היה בחטיפת 2 הבנים וקודמיהם. אבל הבעיה היא לא קונטר או אחרים . הבעיה היא שגורמים כמו חיזבאללה תמיד יפעלו כך .לכן המחדל שלנו גדול והמערכת הצבאית כשלה אז ושר הבטחון של היום שהיה ר ממשלה בעזיבת לבנון כשל כאשר הבטיח בזמנו שאם תהיה פעולה נגדינו אחרי העזיבה ,אנחנו נכה וכ''ו .וזאת לא קוים!הבעיה שלנו היא - ''יהיה בסדר''.עינים ראו , הבחינו בהכנות ופרשו לא נכון !תמיד חייבים להתבונן במראות ולהאזין לשמועות כיכולות להתפתח לגרוע ביותר !! כאן היה המחדל .גב גולדווסר , באם לא בנך היה הנדון ,אולי לא היית ידועה מוכרת וכותבת .אבל אני מבין לליבך ! מחדל היה ועוד איזה !רק שילמדו לקחים ויממשו אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הבעיה קונטר?

    יהודה מימון, 19/06/08 16:56

    כאשר אם מדברת בדם ליבה , לכאורה אין מילים!אכן מחדל היה בחטיפת 2 הבנים וקודמיהם. אבל הבעיה היא לא קונטר או אחרים . הבעיה היא שגורמים כמו חיזבאללה תמיד יפעלו כך .לכן המחדל שלנו גדול והמערכת הצבאית כשלה אז ושר הבטחון של היום שהיה ר ממשלה בעזיבת לבנון כשל כאשר הבטיח בזמנו שאם תהיה פעולה נגדינו אחרי העזיבה ,אנחנו נכה וכ''ו .וזאת לא קוים!הבעיה שלנו היא - ''יהיה בסדר''.עינים ראו , הבחינו בהכנות ופרשו לא נכון !תמיד חייבים להתבונן במראות ולהאזין לשמועות כיכולות להתפתח לגרוע ביותר !! כאן היה המחדל .גב גולדווסר , באם לא בנך היה הנדון ,אולי לא היית ידועה מוכרת וכותבת .אבל אני מבין לליבך ! מחדל היה ועוד איזה !רק שילמדו לקחים ויממשו אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    גבירותי ורבותי הסדירניקים והמילואינקים-לא משאירים חילים בשטח מת!!!

    rr, 19/06/08 16:54

    עוד מיתוס של צבא מוסרי מתפוגג.

    הגב לתגובה זו

    • המיתוס הוא שהצבא מגן על העם ולא להיפך

      ראובן, 19/06/08 19:11

      בנתיים נראה שהצבא שלנו עוסק בלטפל בנפגעים במקום להילחם, זה כי כל חייל רוצה שידאגו לו ויעשו הכל בשבילו במקום ההיפך: שהוא יסתער על האוייב למרות שחבריו נפגעים סביבו. אז מטפלים בגבורה בחברים תחת אש אבל לא משלימים את המשימות האמיתיות שמביאות נצחון בקרב, מה שבאמת מציל חיים.

      לגבי גופות בשטח זה בכלל לא עניין קדוש. מטפלים בזה בהתאם למצב. הסיבה היחידה שמקדישים לזה משאבים בשעת קרב זו הסחטנות שנוצרה על ידי ארגוני מחבלים ואשר אנשים כמוך מאפשרים.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    העסקה הזו סבירה! מחיר גבוה סביר !! (ל''ת)

    צאו מההסטריה, 19/06/08 16:28

    הגב לתגובה זו

    • אם זה המחיר שאתה מוכן לשלם תיאלץ לקנות שוב ושוב

      ר, 19/06/08 19:16

      כל פעם ירצחו/יחטפו לנו חיילים ואנחנו נשלם תמורת הגופות בכמה אסירים. ''עסקה סבירה'' לכל הדיעות, לא?
      נו קדימה, אפשר להתחיל.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    האיש

    רם עמית, 19/06/08 16:23

    , ליתר דיוק הלא-איש, היושב בשלטון הוא האשם במחדל.
    נקבל שבויים חיים מהחיזבאללה רק אם נבהיר להם, חד-משמעית, שלא ניתן כלום בעד דבר אחר.
    לשחרר את סמי קונטאר מבלי לדעת בודאות שהשבויים חיים? זה כמו לתת לנסראללה אישור לרצוח אותם.

    הגב לתגובה זו

    • אכן כך רם צודק (ל''ת)

      נחום, 19/06/08 18:02

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    בדיוק הפוך!

    ירון, 19/06/08 16:15

    עצם זה שמנהלים מסע ומתן עם ארגון טרור, זה מעודד את החטיפה הבאה.
    אבל אין ברירה,צריך להשיב אותם הביתה!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אם הוא יוחלף- זה יהיה שיעור למחבלים ''חטוף ופרק את ישראל''

    הבנה מוטעית, 19/06/08 16:15

    אם הרוצח קונטר יצא, זה יהיה עוד שיעור לחיזבאללה על אפסות נחישותם של ישראל וממשלתה
    כל מי שרצה שחרור מחבל יפעל לחטיפת אזרח ישראלי, ילד אישה, וזקן, הכל הולך
    ישראל מתאבדת תמורת חייל, ותפורק תמורת כמה חטיפות

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    בדיוק הפוך - אם נשחרר אסירים תמורת חיילים זה יוביל לעוד חטיפות (ל''ת)

    בלי מו''מ הם, 19/06/08 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מסתבר שבמלחמה האחרונה הכוחות טיפלו בנפגעים במקום להכריע

    ראובן, 19/06/08 15:51

    במלחמה האחרונה הכוחות טיפלו בנפגעים במקום להכריע. הכוחות פעלו בגבורה תחת אש להציל את חבריהם, אבל בדיוק משום כך הם עצרו את ההסתערות האוייב וכשלו בהשגת מטרות הלחימה. הלוחמים עצרו ודאגו לחבריהם במקום להכריע את האוייב, מה שהיה גם חוסך בנפגעים! זהו לקח עיקרי על ההתנהגות הכושלת של הכוחות בלבנון, מה שגרם לחוסר הכרעה ברוב קרבות שהשתתפנו בהם.

    ואחרי המלחמה מה קורה? האם למדנו משהו? הרי גם עכשיו אנחנו מטפלים בנפגעים (בחטופים) במקום להתרכז בהכרעת האוייב למרות הכאב והנאמנות האישית. כנראה שתבוסה אחת לא מספיקה ללמוד את הלקח. במקום ללמוד את הלקח העיקרי כציבור ולשנות את הגישה שלנו, אנו מסתפקים בהוצאת כעס צודק המנהיגים שכשלו וממשיכים לחזור על אותן הטעויות!

    כנראה שאנחנו לא רוצים לנצח כציבור, רק לספק את הרצונות והרגשות שלנו כפרטים. כל אחד אצלנו קרוב לעצמו ולאלו שהוא מזדהה איתם, קרוב כמרחק קור עכביש אחד למשנו.
    עד שלא נצא מהמנטליות האגואיסטית הזו של טיפול במה שכואב לי במקום במה שחשוב לכולם נמשיך להיות מובסים בכל מערכה. אם לא נבין כפרטים שטובתנו האישית כרוכה בטובת הכלל, שאנו צריכים להקריב כדי לנצח - נאבד כולנו.

    --------------------

    אנה מכם - קראתם ואתם מזדהים? תעתיקו ותעבירו את המסר הזה הלאה. דווקא המסר הזה יכול לחדור אצל אנשים שלא מבינים את המשמעות האמיתית של לפעול טובת הכלל. כאלו שמבלבלים את טובת הכלל עם הדאגה הפרטית למי שהם מזדהים איתו. בקשו גם אתם להעביר את המסר הלאה!

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק בקשר למלחמה, לא בקשר למסקנה קומפקטית שאתה סבור שנגזר מזה

      צריך כל עניין, 19/06/08 16:17

      לאחר כל השיקלולים-העיסקה עם חיזבאללה ,ממה שפורסם, סבירה.
      ** מחיר גבוה סביר=שקלול הפרט והכלל.**
      אנחנו כן מוכנים למחיר גבוה-זה חלק מלכידותנו ואנושיותנו, אבל בגבולות הסביר.
      ה''סביר'' גם הוא תלוי בכל מיני פרמטרים,בהתאם לעניין.
      העיסקה הזו -סבירה.

      הגב לתגובה זו

      • מה בדיוק סביר להחזיר קונטר תמורת גופות

        מה סביר פה, 19/06/08 17:42

        איך זה מחיר סביר להחזיר 4 אסירים ועוד קונטר ועוד 10 גופות תמורת 2 גופות.
        אמנם ההורים טוענים שלא יודעים שהם מתים אז מבחינתם הם חיים, אבל השיקול הוא הפוך. אם לא יודעים שהם חיים אז צריך להניח שהם מתים ועל בסיס זה לנהל את המשא ומתן ולא על חשיבה שהם חיים ולשלם מחיר גבוה.
        המחיר גבוה גם לעתיד - אם של אודי יכולה להבטיח לי שהוא חי ולכן צריך לשחרר את קונטר. מה יקרה אם יפלו בשבי האנשים הבאים (והם יפלו) ותהיה הוכחה שהם חיים אבל לא יהיה את מי לשחרר כי תמורת הגופה של בנה נתנו את קלף המיקוח הכבד שלנו. היא לוקחת על אחריותה את השבוי הבא????

        הגב לתגובה זו

      • אני מדבר על סדר העדיפויות הכושל שלנו כציבור

        ראובן, 19/06/08 18:33

        דרך החשיבה הכושלת הזו (ערכית מוסרית ומציאותית) מתבטאת בדבריה של האם שמוכנה למכור את כל הנכסים האסטרטגיים של מדינת ישראל בשביל הבן שלה. היא ומתבטאת יפה יותר בפי אלו שתומכים בה כי ''כל אחד היה נוהג כמוה''. ''כל אחד'' הכוונה היא לכל אחד שדואג לאינטרסים שלו קודם כל ולכן לפי ראייתו כולם אגואיסטים כמוהו.
        מן הגישה הזו (המיוצגת נפלא על ידי ראש הממשלה שלנו) עלינו להתנתק אם אנחנו רוצים לנצח באתגרים הצפויים לנו.

        לגבי העסקה הספציפית יש לנהל משא ומתן קשוח וארוך. איני חושב שזה נכון ליצור לה לגיטימיות ציבורית כל עוד המשא ומתן לא מוצה.

        הגב לתגובה זו

        • קונטאר מזמן לא נכס אסטרטגי. במקרה הזה נקודת ראות של הפרט והכלל

          -לא סותרים, 19/06/08 19:59

          המחיר אומנם גבוה (2 גופות תמורת 10 גופות +אנשים חיים)-אבל סביר
          (לטובת הקלה על המשפחות עצמןלאור מה שעבר עליהן-זוועת חוסר הידיעה).
          שוב, אכן מחיר גבוה--אבל בגדר הסביר.

          הגב לתגובה זו

          • אני בכלל לא עוסק כאן בסחר גופות

            ראובן, 19/06/08 23:55

            השאלה היא מהו סדר העדיפויות שלנו כציבור ועד כמה אנחנו תפוסים באילוזיות אגואיסטיות או נחושים לשלם מחיר, גם רגשי למען נצחון.

            ועניינית לגבי העסקה - השאלה היא לא המחיר של הסחורה ואם הוא סביר, השאלה היא האם אנו רוצים לתת לגיטימציה לתוקפנות של הסוחר הזה בעיני הציבור שלו. הלגיטימציה הזו הערך שלה הוא הרבה יותר מכמה אסירים זקנים, והוא זקוק לה היום כמו אויר לנשימה אחרי נסיון ההפיכה שחולל בלבנון. ללא עסקת קונטאר כל המלחמה שהציבור שלו סבל בה הייתה לשווא והציבור הזה לא יתן לו לצאת להרפתקאות נוספות. לטעמי זהו שיקול חשוב לא פחות מהרגשות של המשפחות, ואף הרבה יותר.

            הגב לתגובה זו

  • 34.

    היא טועה וצה''ל מטעה

    לא קונה, 19/06/08 15:48

    נמאס לי לקרוא את השטות הזאת על זה שהחזרת שבויים תעודד את הערבים לחטוף עוד חיילים. מישהו חושב ברצינות שהם צריכים עידוד מישראל כדי לחטוף חיילים או אזרחים? הם יעשו את זה בכל פעם שתהיה להם הזדמנות כיוון שבכל רגע נתון ישראל מחזיקה ותחזיק שבויים ערבים וגם בגלל שחטיפות כאלה מעלות את קרנם של המעורבים.

    אז בבקשה, תיפרדו מהטיעון האדיוטי הזה. אם משהו יהווה הרתעה מחטיפות נוספות זאת האפשרות שאלה יגררו מלחמה כמו בלבנון או עזה ב2006 שהחריבו חצי מדינה ועלתה ללבנון ביותר מ1000 קורבנות. זאת המלחמה הכשלונית שאחריה נסראלה הודה שאם היה יודע שישראל תגיב כמו שהגיבה לא היה מורה לחטוף את אלה שעכשיו ישראל תחזיר. מאזן האימה עכשיו קיים אצל כל הצדדים. כולם מבינים את המחיר של חטיפה מצד אחד, תגובה מצד שני והאיום הרקטי מהצד הראשון. אלה יהיו השיקולים מולם יחליטו הערבים אם לחטוף עוד חיילים. החולשה של כל המודל הזה היא שהוא בנוי על קבלת החלטות מוסדרת ורציונאלית וזאת איננה ברורה מאליה באזורנו. אבל גם כאן החזרת רוצחים ערבים למדינותיהם לא מוסיפה ולא גורעת.

    הגב לתגובה זו

    • גם לי נמאס לקרוא דעות כמו שלך... :)

      ראובן, 19/06/08 19:02

      אני מתלוצץ כמובן.
      לא, האמת היא שאוייבנו לא בהכרח יחטפו בכל הזדמנות, זהו טיעון כושל וקלוקל.
      אוייבנו כבר אינם האוייבים של פעם, הם מנהלים את עניינם בשום שכל. הם לומדים את המחיר של כל פעולה מולנו ואיך אנחנו מגיבים לה ומנסים לרכז מולנו את הפעולות היעילות יותר מתוך מגוון הכלים העומדים לרשותם.
      צריך גם להבין את התהליכים הפנימיים בתוך הציבור שלהם. מחיר החטיפות הוא גבוה מאוד גם ללבנונים וגם לתושבי עזה. אם לא יקבלו את תמורתם המובטחת הם כבר עומדים בפני ביקורת לא פשוטה מצד הציבור שלהם. כבר היום בחמאס בעזה נמצא בכזה לחץ מצד משפחות האסירים שלהם והוא מבין שמה שלא יהיה הוא לא יוכל לפרוע במלואו את השטר עליו חתם. המצב של נסראללה מהבחינה הזו לא פחות טוב מכיוון שהוא צריך להסביר בתוצאות העסקה את כל זוועות המלחמה שהלבנונים עברו בגללה. אם לא יהיו תוצאות לעסקה שמצדיקות את הסבל הרב של הציבור הלבנוני התמיכה בו בהחלט תרד.

      מכאן ניתן להבין שחטיפות נוספות לא יתרחשו אלא אם ניתן לפחות להצדיק בתוצאותיהן את המחיר שהציבור משלם בעטיין. סירוב ישראלי לעסקאות בהחלט יכול לסתום את הגולל על הכיוון הזה שהא יקר מאוד גם לחוטפים עצמם.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אין שופטים אדם בצערו אבל שחרור חיים רק תמורת חיים !

    קרבי במיל, 19/06/08 15:38

    אין לתת למשוואה של הרוגים תמורת חיים בטח לא קונטאר זו בושה וחרפה.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    להודיע חד וחלק - עם שליט ושאר הבנים לא בבית בעוד 24 שעות.

    יפונה, 19/06/08 15:35

    דמם בראשם של כל מנהיגי הטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אסור לתקשורת להשתתף במחול השדים הזה

    א, 19/06/08 15:34

    בכל מה שקשור לשבויים ונעדרים חייבת להיות דממה בתקשורת!!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    זעקת האמא. יש להשמיד את נסראללה (ל''ת)

    א.א, 19/06/08 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    עם כל הצער שבדבר - לא מחזירים אוייב חי תמורת גופה. (ל''ת)

    שפוי, 19/06/08 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אז בואו נשחרר את כל הרוצחים שמא יהיו חטיפות נוספות (ל''ת)

    אמירה הזויה, 19/06/08 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    יש לצאת מטירוף המערכות הזה!

    זיגי, 19/06/08 14:47

    גב' גולדווסר רוצה את בנה חזרה לידה בבית,! אין טבעי ולגיטימי מכך,!
    אבל כיוון שעומד מולנו אויב אכזר מחושב ערמומי שעושה שימוש ברגשות האמאות, ויודע לנצל היטב את חולשתה של הדמוקרטיה הישראלית, ואת השפעת דעת הקהל על השילטון, אבל כיוון שאנו למודי ניסיון יש לעשות למחול השדים הזה סוף,! לא ייתכן להמשיך ולהשתתף במשחק המסוכן שאת כלליו מכתיב נאסראללה , ובדרום מכתיב החאמס,! שכן הככלים הללו רק מגבירים את המוטבציה לחטוף עוד ועוד חיילים ואזרחים ישראלים, שכן נכון לעכשיו הם משיגים את מטרותיהם, והמחירים שנשלם יילכו ויאמירו, וכבר עכשיום הם לחלוטין לא מוסריים, לפחות לחטופים שבדרך!
    אין לשלם יותר ברוצחים שפלים שנישפטו בבית משפט כדין, בעבור גוויות חיילנו, דבר שלכשעצמו מטורף, שכן איזה אינטרס יהיה להם להחזיר חיילים חיים,!?!

    הגב לתגובה זו

    • בלי קשר לאיומי חטיפה נוספים. קונטאר יצא מכל החורים-שיקחו אותו

      ויונח למשפחות, 19/06/08 15:21

      ולקבור את יקיריהם בקבר ישראל.
      (לחטיפות תמיד ימצאו ''סיבה'').
      מאחר שהחטיפה הזו גם כללה מלחמה-אפשר לשלוח לעזאזל את הקונטאר הזה, מה גם שזה בכל זאת מוריד תירוץ קבוע של חיזבאללה למטרות לחימה בישראל.
      הלבנונים צריכים להבין שחיזבאללה ממציא (!)להם מלחמות-אין לישראל ולבנון כלום ביניהן.

      הגב לתגובה זו

      • עבורך זה רק שם מעצבן, אבל תשאל את בני משפחת הרן מה הם חושבים (ל''ת)

        פנדה, 19/06/08 17:17

        הגב לתגובה זו

        • הוא רוצח מטונף. לא שוכח לו.לעולם לא.

          אבל הוא לא שווה, 19/06/08 20:01

          שתהיה למשפחות.

          הגב לתגובה זו

  • 26.

    אם כל הצער וההבנה לאם דווקא שיחרור קונטר יגביר את תאבון החטיפה! (ל''ת)

    אלמוני, 19/06/08 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לשיטתה של מיקי גולדווסר, היה צריך לשחרר את קונטאר גם בלי תמורה

    עמי, 19/06/08 14:40

    כי לפי הדברים שלה, עצם ההימצאות של קונטאר בכלא הישראלי מובילה לחטיפות.
    לפי ההיגיון שלה, בן-אדם שרצח אב צעיר ואת ביתו הקטנה בדם קר בכלל לא צריך לשבת בכלא, ואם הוא כבר יושב, אז צריך לשחרר אותו צ'יק צ'ק, כי הוא מביא לחטיפות נוספות...
    אפשר רק לקוות שהמכתב שלה לא השפיע יותר מדי.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    למקבלי ההחלטות יש אחריות רחבה יותר מזו של מיקי גולדווסר (ל''ת)

    את''ע, 19/06/08 14:38

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ההיפך אם קונטאר ישוחרר יהיו עוד חטיפות!

    אלכס טוקבק, 19/06/08 14:37

    ''נסראללה נחוש להחזיר את קונטאר ויהי מה. הניסיון הבא שלו יכול להיות הרבה יותר גרוע. זה יכול להסתכם בחטיפת משפחה, בני נוער, נשים בהריון ומי לא?''.
    כאילו שהחטיפות באות רק בגלל קונטאר.
    גברת הוא נחוש לפגוע בישראלים בכל תנאי ובכל מצב. ככל שנכנעים יותר לסחטנות
    כך הסחטנות גוברת.

    הגב לתגובה זו

    • דווקא קונטר הוא קלף מאוד ''פושט'' בעיניו

      פנדה, 19/06/08 17:19

      קונטר הוא דרוזי, נסראללה רוצה אותו רק כדי לרצות את הדרוזים, שהם כרגע הקבוצה היחידה שמתנגדת לו באופן פעיל בלבנון.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    צודקת צודקת! זה היה אכן מחדל לא לשחרר את קונטר בעסקה הקודמת.

    גיל, 19/06/08 14:35

    זה היה תסריט ידוע מראש. הוא בכלא. והם רוצים להחזירו. לכם חטפו.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    להחליף גופת קונטאר תמורת החיילים (ל''ת)

    דודו, 19/06/08 14:30

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    החמאס וחיזבללה, מתים מצחוק על רקע ההתבכיינות שלנו.

    fgd, 19/06/08 14:23

    החמאס וחיזבללה, מתים מצחוק על רקע ההתבכיינות שלנו.
    במקום להתבכיין, היו צריכים לפעול:
    לשלול את זכויות האסירים של הערבים בכלא הישראלי.
    לא לאפשר ביקורים של משפחות.
    לא לשתף פעולה עם הצלב האדום.
    לא לתת להם בידור והשכלה (קונטר כבר דוקטור מרוב זכויות).
    אנו עם מטומטם שהאויב מפיל בפח בקלות בלתי נסבלת.
    נמשיך לשחרר אסירים ובבוא היום נקבל את עצמות החטופים (בלבנון).
    אז יאללה, מספיק לספור ימים, להתפלל, למחות ולבכות.
    צריך לדרוש מהממשלה שתשלול את זכויות הרוצחים שבכלא הישראלי- זאת השפה היחידה שהם מבינים.
    אז מה הבעיה? אה, כן, אמרתי: אנחנו עם מטומטם.
    תעביר הלאה.

    הגב לתגובה זו

    • גם אתה גאון (ל''ת)

      לא ממש, 19/06/08 14:46

      הגב לתגובה זו

      • ואתה הגאון שיודע מי גאון? (ל''ת)

        ממש? ממש?, 19/06/08 15:06

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    לאשר העסקה רק תמורת אות חיים מהחטופים תמורת גופות אין הצדקה (ל''ת)

    TCH, 19/06/08 14:22

    הגב לתגובה זו

    • ואתה רב גאון (ל''ת)

      לא, לא ממש, 19/06/08 14:47

      הגב לתגובה זו

      • ואתה תת גאון (ל''ת)

        ממש., 19/06/08 15:07

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    ואם מדינת ישראל לא תפורק יימשכו פעולות האיבה... לפי אותו היגיון

    Eחד, 19/06/08 14:19

    זכותם של הורי החטופים לחשוב מה שהם רוצים, אבל אסור שההכרעה או אפילו ההשפעה על ההכרעה תהיה בידיהם.
    יש כאן עוד כמה מיליוני אנשים שצריך להתחשב בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ללא קשר לסמיר קונטאר . חטיפות חילים מצליחות בדרך כלל. כשיש חולשה

    פקק תנועה, 19/06/08 14:16

    מיבצעיתו הגנתית . בצד שסופג פעולה זו . מטרתם של אויבנו. להילחם ולהציק לנו בכול מחיר ובכול צורה .שרק אפשרית ותו לא.ו על פי החוק הבן לאומי אסור לחטוף חיילים .

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לעם ישראל אין התנגדות

    ליבי, 19/06/08 14:16

    לשחרר את ההמחבלים אבל בתנאי שהחיילים חיים. תמורת הגפות שיקבלו גופות. הגיון פשוט .לא לתת להם מוטיבציה לרצח הבא.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ליבי איתך גברת גולדווסר, אבל אין אימון בממשלת אולמרט. הכנסו

    משה, 19/06/08 14:05

    גברת גולדווסר היקרה, לצערנו בנך שילם את מחיר כישלון ממשלת התבוסתנים.
    אל לך לטוע תקוה ולסמוך על אותם עריקים אשר ערקו ממפלגותיהם ונבחרו לנהל את המדינה.
    כל מעשיהם מסתכמים בשמירה על כיסאותיהם וזה לא מענינם אם בנך ויתר החטופים ישוחררו או ימשיכו להיות שבויים בידי כנופיות הרוצחים.
    זו חבורה של נפלים, שריסקו את המדינה לרסיסים.
    אני תקוה שבנך ויתר החטופים בעזרת השם ישבו הביתה במהרה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אפילו תמורת שני החיילים השבויים חיים לא לשחרר

    אלדו, 19/06/08 14:01

    כל ההתלהמות הזאת של לשחרר מעמידה את כל האזרחים והחיילים בסכנה יותר גדולה של חטיפות , חטיפה שיחרור מובילה חטיפה ועוד חטיפה עד השיחרור .
    כבר נהרגו מעל 120 חיילים בלבנון בנסיון לשחרר את שני החיילים .
    די חלאס צריך לומר להורים בפירוש ,נשחרר שבוי תמורת שבוי .
    קונטאר הוא רוצח שנשפט על רצח של יהודים חפים מפשע ועליו להישאר בכלא עד שימות .
    להכריח את האו''ם לבצע את החלטתם בעניין חזרת החטופים .

    הגב לתגובה זו

    • מאחל לך שילדיך ילכדו על ידי החיזבאאלה-אמן! (ל''ת)

      ww, 19/06/08 14:22

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    זכות אנשי הצבא

    מנשה, 19/06/08 14:01

    עם כל הכאב והצער שהוא ברור לכל בר דעת . אך זכותם של הממונים על הביטחון לומר את דברים מבחינה מקצועית . אפשר לבקרם. אך לא לסתום פיות .

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עם ישראל כבר שילם מחיר כבד על בנך!!!

    גיורא, 19/06/08 13:56

    במלחמת לבנון השניה שנוצרה כתוצאה מהחטיפה שולם מחיר כבד של 10 הרוגים אם השאלה היא לשחרר את סמיר קונטר תמורת גופות חד משמעית התשובה היא לא מוחלט ואני בטוח שאם בעזרת השם יחזרו הביתה ותשאלי מה הם חושבים על שחרור רוצח משפחות תמורת גופתם הם בטוח היו עונים לא לשחרר, לא לשכוח שהם חיילים שנשבו בפעולה צבאית.

    הגב לתגובה זו

    • לא מאמין שנתנו לדעה כזאת להופיע כאן.. (ל''ת)

      דוד, 19/06/08 14:48

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    כל משפחות החטופים מפקירות את האינטרס הלאומי למען אינטרס אישי!!

    רן, 19/06/08 13:50

    משפחות החטופים עשו נזק בל יתואר לביטחון ישראל, לאינטרס הלאומי והכללי, פגעו בחוסן הציבורי, ניצלו באופן ציני את רגשות הציבור הישראלינגד הציבור עצמו!! ההפגנות והמחאות שלהם גרמו נזק לא רק לעניין השבויים עצמם אלא לכל ישראל , הם הציגו את ישראל בעיניים בין לאומיות כבכיינים , חסרי עמוד שידרה, חלשי אופי וחלשים באופן כללי, על הנזק שהם גרמו עוד תשלם החברה הישראל לאורך זמן!! התנהגותם של המשפחות מציגות באופן ברור את החוסר אכפתיות לצורך הלאומי ולאחר באשר הוא!!! אכן דברים קשים אבל נכונים!!

    הגב לתגובה זו

    • התיחסות האמריקאים לשבויים

      יואב, 19/06/08 14:20

      האמריקאים לא מקימים משא ומתן על שבויים עם טרוריסטים
      זה אולי נשמע אכזרי, אבל האמת שאנחנו האכזריים .
      כי לאורך זמן זה גורם ליותר ויותר חטיפות ובסיכום הלאומי הכולל אנו משלמים יותר

      הגב לתגובה זו

    • הם עושים את הדבר היחיד שהם יכולים להרשות

      דפנה, 19/06/08 14:33

      לעצמם לעשות
      האינטרס של המשפחה הוא להשיב את הבן בכל מחיר, ולא צריך לעניין אותם כלום פרט לבן.
      (אני מאחלת לך ולנו שלא תצטרך לעמוד בנסיון הזה לעולם)

      המדינה צריכה להיות נאמנה לשיקולים אחרים,


      למה אנשים פה מצפים שהמשפחה תקריב את הבן לעולה בשביל מדינה שיורקת להם בפרצוף?

      משפחת גולדווסר, משפחת רגב
      אתכם בשעות הקשות והמייסרות
      אני מקווה שהסיוט יגמר במהרה, ותקבלו את הבן, הבעל, הנכד, הדוד.. הביתה

      אין מחיר לחופש

      הגב לתגובה זו

    • הצלת שבויים היא אינטרס לאומי ! (ל''ת)

      איש מרכז, 19/06/08 14:34

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    רוצים שיחטפו עוד תמורת שחרור חיים מול חיים..

    בתקווה שהם חיים, 19/06/08 13:46

    לשחרר גם תמורת גופות. מצווה להחזירם. אחרת למה מבקשים גם את גופתו של אלי כהן ז''ל. וכמו שהאמא טוענת. אם לא עכשו יחטפו עוד כדי שנשחרר תמורת חיים. לא יודעים מה מצבם. החיילים שלנו לא ילכו לקרבות ולמילואים אם לא ידעו שכולנו עומדים מאחוריהם. זה לא מקח וממכר בשוק הכרמל. להחזיר אותם כמה שיותר מהר.

    הגב לתגובה זו

    • ברגע שאתה אומר שבעצם אתה מוכן לקבל גופות, זה מה שתקבל

      אלכס טוקבק, 19/06/08 14:40

      אתה לא נותן שום סיבה להחזיק את החטופים בחיים. שום סיבה. אתה מראש אומר שגם תמורת גופות תהיה מוכן לשלם את אותו המחיר.אז למה שלא ירצחו אותם?

      הגב לתגובה זו

      • האינטרס העליון שלהם לשמ ור עליהם חיים. כדי שיוכלו לקבל תמורה . (ל''ת)

        העמידו אמבולנס, 19/06/08 15:35

        הגב לתגובה זו

      • אלכס על מילה בסלע ! (ל''ת)

        לאון, 19/06/08 15:40

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    One question for the way...

    Kafiba, 19/06/08 13:32

    I was wondering, if the letter was adressed to the PM (Prime minister)yesterday night, how comes you already know it content?

    Is it a way of ''Propagand'' of the PM or the mother ???

    ME

    הגב לתגובה זו

    • המכתב היה ממוען לרה''מ, אבל נשלח אל אמצעי התקשורת (ל''ת)

      פנדה, 19/06/08 17:23

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    עם כל הכבוד, לא האמא צריכה להשפיע על שיקולים לאומיים

    ירון, 19/06/08 13:28

    יש כאן, ועוד איך, שיקולים לאומיים, ואסור לתת לאימא של שבוי במה כזו ענקית לכופף שר בטחון וראש ממשלה שאחראים כלפי כל המדינה.
    הכל תלוי באם הם חיים. אם הם לא חיים, אסור לתת אנשים חיים בתמורה.
    הסיבה פשוטה: לא יהיה כל ניסיון לשמור על חייהם של שבויים שלנו בארצות אוייבות, הרי גם אם הם יחסלו אותם הם יקבלו מה שהם רוצים !

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לצערי הם לא בחיים, והדילמה היא לא פדיון שבויים אלא גופות תמורת רוצח (ל''ת)

    ומפה ההתנגדות, 19/06/08 13:27

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מיקי גולדוואסר יישר כוחך. כל מילה נכונה, חצובה בסלע. (ל''ת)

    להחזיר את הבנים, 19/06/08 13:24

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא קונים במכולת כשרעבים

    חכם סיני, 19/06/08 13:22

    מר וגברת גולדווסר היקרים!
    זה מעולה שאתם עושים מעל ומעבר כדי לשחרר את יקירכם, אבל תעשו לי טובה, את השיקולים של ''מסחר חליפין'' (סליחה על הביטוי) תנו למישהו אחר - מישהו אובייקטיבי - שיעשה את החשבון. אתם לא יכולים להגיד לעם ישראל את מי לשחרר בעד בנכם ואת מי לא! מצטער שזה נשמע רע, אבל זו המציאות!

    הגב לתגובה זו

    • תגיד לי, הפוליטיקאים שיושבים להחליט על חיי בנה הם אובייקטיבים?!

      א, 19/06/08 14:04

      נטולי פניות?! חסרי אינטרסים?!! בינינו, אתה לא כל כך חכם... אני מפנה אליך את אותה בקשה שהפנית למשפחת גולדווסר: תעשה לי טובה ותסתום.

      הגב לתגובה זו

      • זה שהוא לא מסכים זה לא אומר שצריך להשתיק אותו. (ל''ת)

        חיים, 19/06/08 16:38

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    לדעתי אם הם מתים לא צריך ללכת על העיסקה-לדרוש לדעת

    לא דמגוג, 19/06/08 13:13

    זה בשביל העתיד שגם אם ירצו לחטוף שידאגו לשמור עליהם ולא כגופות.אני יודע שזה לא הכי פופולרי להגיד אבל חובה לזרוע תנאים שנקצור את הפירות שלהם בעתיד.מה שקרה עד היום הוא שהולכים מדחי אל דחי בתחילה משלמים על חיים רק בעד מספר קטן ובסוף על חלקי גופות משלמים עם רוצחים מה יהיה הלאה??

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אם יחתמו על החזרת גופות, זה גזר דין מוות לחטופים בעתיד (ל''ת)

    אחריות כואבת!, 19/06/08 13:11

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    פדיון שבויים

    חיים, 19/06/08 12:55

    אם הם בין החיים לשלם כל מחיר אם חלילה הם חללים גופות כנגד גופות.

    הגב לתגובה זו

    • Right

      Kafiba, 19/06/08 13:30

      You are absolutly right!

      I would advice the lady to keep her self small, and let the Armee do it´s work.
      Do not blame any one - beside the polititions - they brought all of this BIG problem to Israel.

      ME

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    צודקת במאה אחוז, אין מקום להתנגדות כלל..... (ל''ת)

    תושבת הצפון, 19/06/08 12:52

    הגב לתגובה זו