• 80.

    איזה אוסף של מטורפים ימניים מגיבי כאן...פחד (ל''ת)

    איש שפוי, 24/07/08 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    המתנחלים צודקים

    יוסי, 24/07/08 14:41

    הצבא דואג לשמאל, לערבים, לציפי לבני ולאולמרט.

    איכס.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אחיי המתנחלים על תשימו קצוץ על כל הקשקשנים כאן. תמשיכו במה שאתם עושים. (ל''ת)

    חילוני גמור, 24/07/08 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    פשוט וברור בעליל בעד יהודים או יודנראט. מוסרים. (ל''ת)

    לי-און, 21/06/08 23:36

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    צריך לפנות ולהרוס גם את התנחלות רמת אביב ג'

    מזרחן, 21/06/08 00:44

    שהוקמה על הריסות הכפר הפלסטיני שיך מוניס. את האוניברסיטה אפשר להעביר לביר זית, ולאחד אותה עם האוניברסיטה המקומית.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    OLMERT MESURASS (ל''ת)

    WE NEED A, 20/06/08 18:00

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    המתנחלים יצליחו רק אם יתחילו לקיים מאבק אלים ברודפים אותם ובמשפחותי

    א, 20/06/08 02:01

    כמו GHFDHGH

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    זה מה שקורה לאנשים שמצייתים לספר פקודות מלפני 2000 שנה

    רוח החופש, 20/06/08 01:39

    ונאמנים לספר זה לפני שהם נאמנים למדינה, לדמוקרטיה שבה ולחוקיה.
    חבל שפעם נוספת הדת הביאה אותנו למצבים עצובים כאלה.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    למה??

    למה??, 19/06/08 23:09

    למה כותבים על עדות ראש המועצה ''לטענתו'' כאילו שזה אינו נכון אני בטוח שהוא לא סתם מנפיץ שקרים ולכן ראוי לכתוב ''לפי דברי ראש מועצה...'' וכך העיתונות לא תיהיה חד צדדית!!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    הידד לאולמרט.המשך להכות באויבינו. (ל''ת)

    נתן ש. מעלות, 19/06/08 21:30

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    רק פינוי ניקוי כנופיית תבוסה עכשיו אל אחיהם בעזה ייתן בטחון ליהודים (ל''ת)

    פינוי מייד, 19/06/08 18:58

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    היהודים הגיבורים מתעוררים והולכים לקבור את כנופיית תבוסה עכשיו עם

    הקאפו אתרוגנים, 19/06/08 18:55

    אחיי מיצהר, החזרתם לנו את הכבוד הלאומי ''האבוד''

    במקומות אחרים 'לא הפנו' את הלחי
    השניה ובמקום הלחי הפנו את האגרוף!
    מועצת יש''ע המושחתת והרקובה ניסתה תקופה ארוכה לחבל במאבקים להצלת התיישבות ביהודה ושומרון, נציגי המועצה נפגשו עם נציגי משרד הביטחון ודנו בצורה שבה יפילו בפח שוב את ציבור המתיישבים בתרמית זהה למלכודת ''כפר מימון'' במקום לנצל את ההזדמות לפתוח במלחמה על אותם רשעים שרוצים לגרש אותנו ולהראות להם שאנחנו לא פחות פראיירים מערביי פקיעין, בוחרו במוצעת יש''ע לשים רגלים לנאמני ההתיישבות ביהודה ושומרון
    לא כך קרה היום!

    היום עם שחר הגיעו ליישוב יצהר כוחות גדולים של משטרה, הכוחות כללו את שוטרי היס''מ ש{כל מילה נוספת על התנהגותם המרושעת מיותרת} מיד כשהבחינו אנשי יצהר במתרחש החל מאבק עיקש ללא ויתורים, במקום לתת את הלחי השניה {כמו שאוהבים במועצת יש''ע} בחרו ביצהר להלחם כגיבורים על זכותם בארץ ישראל, למרות שהמשטרה השתמשה בגז מדמיע אלות ועוד בכל מיני אמצעים משונים לא נשברו אנשי יצהר, למקום זרמו המונים

    והחידוש שהיה הפעם וילווה אותנו בעזרת ה' במאבקים הבאים הוא שלא המשטרה תהיה זו שתחליט מתי בה לה לפתוח חזית ולגמור אותה,מעתה ההנהגה 'האמיתית' בשטח תקבע מתי לסיים את הסיבוב! בדרכה של המשטרה לצאת מהיישוב נחסמו הדרכים במאות אנשים שצרו על רכביהם של השוטרים ומנעו מהם לצאת מהיישוב, האויר התחיל לצאת לרכבים מהגלגלים, לפתע התחילו גם להיחסם כבישים לבסיסים, ערבים דווחו על שדות שנשרפים להם מול הפרצוף, בכמה כפרים התחיל 'באלגן' כאשר יהודים נכנסו והתחילו לעשות ענישה קולקטיבית, וזאת רק ההתחלה

    ועל זה נאמר: ''על מבנה מבלוקים יהיה מאבק, ועל יהודה ושומרון תהיה מלחמה''

    אחיי מיצהר החזרתם לנו את הכבוד הלאומי האבוד, אתם כבוד לכל ההתיישבות אתם כבוד לכל יהודי שנאמן לעמו וארצו!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    בעיני הדתיים, הדת תמיד תהיה חשובה יותר מהמדינה ומבני האדם (ל''ת)

    דוד, 19/06/08 18:24

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    במקום הקראוון שנהרס נבנה עוד 10! (ל''ת)

    ניר, 19/06/08 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ''יצהר'' - ישוב חסידי הרב הקיצוני גינזבורג-''משוגעי המשיח'' על כל הראש!

    מי שהכיר אותם, 19/06/08 16:27

    חייבים לפנותם בכוח, כדי שהנגע לא יתפשט בקרם המתנחלים השפויים!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לפחות שוטר אחד סירב פקודה

    אלי, 19/06/08 15:47

    רועי יש לך מה להרחיב בנושא?

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    השמאל

    משה, 19/06/08 15:22

    זהו אירוע קלאסי, שמשלב את 3 עקרונות השמאל, קרי:
    תבוסתנות, צביעות ושנאה עצמית יוקדת, ליהודים כמובן.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הסכם שלום עם החמאס, מלחמה עם המתנחלים (ל''ת)

    מבולבלים גם, 19/06/08 14:30

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    על רשויות החוק מוטלת החובה לסלק את כל פורעי החוק והחוליגנים מהגבעות (ל''ת)

    נתן.ש, 19/06/08 14:03

    הגב לתגובה זו

    • ביחוד אלה שהשתלטו על גבעה מעל תרשיחא (ל''ת)

      פנדה, 19/06/08 14:56

      הגב לתגובה זו

    • ובאותה הזדמנות גם את יתר המתנחלים, וראשית את אלה האלימים! (ל''ת)

      -החוק הבינלאומי, 19/06/08 16:35

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    למצות את הדין עם המתנחלים מפירי החוק.

    רון, 19/06/08 13:57

    יד קשה נגד מפירי חוק סדרתיים.

    הגב לתגובה זו

    • -- כל המתנחלים נשלחו ע''י ממשלות ישראל להפר חוק והחלטות מועצת הבטחון

      אמר בעל ה''חוכמה, 19/06/08 16:40

      במדינת כאילו, טוענים שהחוק העולמי לא מחייב ''עם נבחר''.
      [כך בדיוק אמר יצחק שמיר כשחנך את בית הקנוסת בבית-איל.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    אלברט אוחיון --קאפו בכיר (ל''ת)

    רשמנו לפנינו, 19/06/08 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מבצעי הפוגרום בפקיעין עדיין חפשיים כמו מבצעי הלינץ' בשפרעם

    משטרה פוליטית, 19/06/08 13:49

    ישיבה אחת במשרדו של מזוז, שעסקה בתיק, לא נמחקה עד היום מההארד-דיסק של מזרחי, בעיקר בגלל התנהגותו של דנינו. ''זו היתה ישיבה פורמלית ראשונה בסיפור עם היועץ החדש'', אומר מזרחי, ''ואני ודנינו ישבנו שם יחד עם צוות החקירה והפרקליטות הבכירות. מזוז ביקש מדנינו סקירה כרונולוגית של הפרשה, והפלא ופלא מלותיו הראשונות שאותן שמעתי ישירות לראשונה בחיי היו שאין ראיות בתיק הזה. אני נפלתי מהכיסא! זה בא ללא הודעה מוקדמת. ומזוז אומר לו: אני ביקשתי סקירה, לא סגירה. מזוז רק רצה לשמוע על לוח זמנים, ודנינו גם לגמגם אותו כהלכה לא ידע. היינו בהלם שם כולם. אז אני נבחתי עליו כשהוא אמר את מה שהוא אמר. זה היה קטע הזוי לגמרי כי מעולם לא הבענו עמדה עד אז, לא הוא ולא אני לגבי הראיות בתיק, וחלקנו הסתכם בדיונים עם הפרקליטות בהבאת ראיות וניתוחן שם. מצדי, על המעמד הזה יכולים כולם ללכת להתנשף בפוליגרף. נו, לימים אי אפשר לומר שהעמדה הזאת לא שירתה את מי ששירתה''.

    אתה מינית את דנינו להיות ראש יחב''ל אחריך?

    ''לא. המפכ''ל דאז אהרונישקי. אני רציתי אותו למקום אחר, הוא ביקש לקדם אותו באגף. אמרתי: האיש חסר ניסיון, אני דווקא חשבתי שהוא יכול לשמש כסגן של ראש יאח''ה שזה תהליך הכשרה די ארוך, הוא גם משפטן, לא הכרתי אותו קודם, אבל גם לא היתה לו איזה שהיא עשייה שבגללה הייתי צריך לרקוד הורה. יכול להיות שהבחור מוכשר, אני לא יודע, לא ראיתי את זה''.
    גם כיום מתקשה מזרחי להתפעל מביצועיו של דנינו, שבינתיים טיפס למעלה ומונה לתפקיד ראש אגף החקירות. לאחרונה קרא כי דנינו ביקש לפתוח בחקירה דווקא נגד מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס בחשד לשיבוש חקירות. מזרחי: ''קראתי את זה, וממש סמרו שערותי מעצבים. פתאום יש גיבורים גדולים? פתאום יש אומץ לב? לא ראיתי שאומרים: תביאו לנו את החומר הקשור לראש הממשלה כדי לחקור. איך אתם מוציאים אמירות כאלה החוצה? זה התפקיד של משטרה? לשחק לידיים של היריבים? את מי אתם משרתים פה?''

    בסופו של דבר בפרשת האי היווני, קיבל מזוז את עמדתו של דנינו, וסגר את התיק נגד שרון מחוסר ראיות.

    ''כשהתפרסמה חוות הדעת היה צריך הרבה אקונומיקה לשפוך לחומר החקירה, כדי שכך ייראה הדו''ח. מי שמכיר את החומר, לא בדיוק זיהה אותו בדו''ח היועץ. היועץ מצטט למשל עד שאומר שלקחו את גלעד שרון לעבודה בגלל כישרון, אגב, כשמדברים על כישרון, תמיד הייתי שם מקף: כי-שרון. אבל אם תקרא את המשך המשפט של אותו עד תמצא שהוא מוסיף שכל עניין ההתקשרות עם אפל היה מופרך מבחינת גובה התשלום. ואני שואל את מזוז: למה אתה לא הולך עוד שתי שורות קדימה? למה הוא לא נותן אותן לציבור? איפה כל התמונה ההיא שבאמת החרידה אותנו? אז זה שסגרו, ניחא, ואני בוודאי לא בסטטוס להשיג על זה. אבל איך שסגרו היה סימן דרך בהיסטוריה של מערכת אכיפת החוק''.

    הגב לתגובה זו

    • מצד שני, למה לא הרסו את ביתם של מחבלי ''המחתרת היהודית''? (ל''ת)

      חגית סגל, 19/06/08 15:37

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    שימוש במשטרה למטרות פוליטיות היא בגידה במדינת ישראל (ל''ת)

    דיכטר הרקוב, 19/06/08 13:48

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    חוק דרומי ממליץ לירות בעבריינים שבאים לכסח יהודים פוליטית !!!!!!!!! (ל''ת)

    החוק אתכם, 19/06/08 13:47

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    סמרטוט ראש אלוהים בפה ואפשר לגנוב ולרצוח בשם ארץ ישראל (ל''ת)

    דש, 19/06/08 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אל תבליגו יותר !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    עת לפעול, 19/06/08 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מתנחלים חוצפנים! אין לכם בושה! השוטרים האלה הם האבא והאמא שלנו!

    בושה למדינה, 19/06/08 13:44

    מתנחלים חוצפנים! אין לכם בושה! השוטרים האלה הם האבא והאמא שלנו!
    החיילים האלה הם האחים והאחיות שלנו!
    ואתם זורקים עלייהם אבנים!
    איזה אלוהים יש לכם בדיוק? אלוהי האלימות והזוהמה!
    גועל נפש
    תנחומי לשוטרים הפצועים

    הגב לתגובה זו

    • והמתנחלים שנפגעו ? הם לא בני אדם ?

      פנדה, 19/06/08 15:00

      האלוהים שלך הוא אלוהי האנטישמיות והשנאה העצמית כנראה.

      הגב לתגובה זו

      • ההוכחה שאינם בני-אדם, היא בהתנהגותם האלימה. (ל''ת)

        דבר בדוק!, 19/06/08 16:51

        הגב לתגובה זו

  • 53.

    לקני צרעות וטרור צריך להיכנס עם טנקים והוראות פתיחה באש ליברליות!!

    נעמן, 19/06/08 13:41

    האויב הכתום זוקף את ראשו.

    האויב הכתום תוקף על מנת להרוג את אחינו השוטרים.

    האויב הכתום ששפך חומצה על שוטרים, עובר כעת לסלעים ואבנים

    בעימות עם האויב הכתום - תנו לצה''ל לנצח!!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-53

      בן ירושלים, 19/06/08 16:40

      אתה חותם נעמן השפוי,אך הכל ניתו לומר עליך חוץ מזה שאתה שפוי.כולך אכול שנאה
      ובמקום לנקזה לעבר האויבים האמיתיים-הפלסטינים,אתה כמו יתר פחדני השמאל יוצא כנגד אלה שנשארו לשמור על המדינה באמת.אם הערבים ינצחו ולו פעם אחת לא יעזור לך דבר ועד מהרה תמצא את עצמך שוחה בים התיכון בלי שום דרך חזרה.

      הגב לתגובה זו

      • עזוב..הוא מסומם מהסמול.אתה לא רואה שהוא מזיע? הוא חזר מנעלין אחרי שפצע

        דכול גיחרי, 24/07/08 14:41

        שני חיילים ממג''ב..וחוץ מזה אתה כנראה חדש כאן..כולם מכירים את ''השפוי'' מבילעין

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    קדימה לא חוקית! (ל''ת)

    צ, 19/06/08 13:37

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מצד אחד הזויי השמאל ,מפרקים את גדר ההפרדה , ומצד שני

    אחד העם, 19/06/08 13:25

    מצד אחד הזויי השמאל מפרקים את גדר ההפרדה ,משתתפים ביום העצמאות בהפגנות יום הנכבה ,מצד שני הזויי הימין ,נערי אלדד ההזוי והרשע ,מתפרעים פוגעים בשוטרים ומעסיקים את כוחות הביטחון על כל בוטקה מפח , ומה הפלא שהעם הזה נחלש והולך ,

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אם הם היו סמולנים היו טובחים אותם (ל''ת)

    צ'רלי, 19/06/08 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    היי אולמרט כמה נמוך אתה יורד?מבנים לא חוקיים?הרי אתה מושחת!! (ל''ת)

    רחל, 19/06/08 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ''קדימה''לא נימאס לכם להכות ביהודים -להחרים את קונדוליסה הזדונית!!!!!

    רועי כהן אמת, 19/06/08 12:51

    ושוב אולמרט מבטיח הבטחות לאמריקאים ושוב המתנחלים אנשי האמת והצדק נילחמים בפלצות ששוב מפנים אותם מאדמתם ובתיהם ושוב אולמרט אוהב להסס להכנס לעזה או לא להכנס אבל להרוס בתי כנסת ובתי יהודים בוער בך נכון?אך לא לאורך זמן לדעתי!!!

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    למה רק 6 שוטרים? חוק דרומי תקף גם כאן!

    שחר, 19/06/08 12:48

    אמר מישאל חשין: ''מי שירים יד על ביתי אגדע את ידו''.
    מישאל חשין אינו חשוד בעבירה על החוק, ומה שמותר לו מותר גם לנו.
    המתנחלים צריכים להבהיר בצורה חד משמעית, שחוק דרומי הקובע שמותר לפגוע בפורץ, אפילו עד כדי מוות, תקף גם כאן!
    שוטר המשתתף בפינוי ישובים ומאחזים, לא יתפלא כשיקבל את המגיע לו ע''פ חוק!

    הגב לתגובה זו

    • אוי אוי אוי אתה כזה גולם, מה לשמיטה ומיטה??? (ל''ת)

      ניב' ת''א, 20/06/08 18:12

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    תנצלו את הזמן עכשיו,לא נותר לכם הרבה...

    LUBER, 19/06/08 12:40

    כאשר טילים ירסקו בתים שלכם,האם תזכרו אותם גיבורים,שניסו להגן עליכם?
    לדוגמה אתם, אזרחים מדינה ''נגב מערבי'',זוכרים אותם או שלא היו ולא נבראו ?
    היה לכם פעם,שקט,נכון? בזכות מה ובזכות מי?

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אם הם היו שמאלנים כבר היו חוטפים אש חיה

    סולמית הסמולנית, 19/06/08 12:34

    זה מדהים איך כשמדובר בהפגנת שמאל אף אחד לא שומע על נפגעי גז מדמיע או מכות אלה יש פשוט נפגעים במקרה הטוב מכדורי גומי ובמקרה הפחות טוב מאש חיה... המשטרה אפילו לא מסתירה שיש הוראות שונות לפיזור הפגנה של הימין ושל השמאל...
    והאבסורד הוא שמפגיני הימין הרבה יותר אלימים ומסכנים את השוטרים הרבה יותר ממפגיני השמאל (שאגב לא תמיד גם מאפשרים להם להפגין להבדיל מלימין)
    מישהו אמר דמוקרטיה???????

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    היהודים חייבים לאחוז בנשק נגד המתעללים בהם מגרשים אותם ומכים בהם ! (ל''ת)

    עורו יהודים, 19/06/08 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הכי עצוב שבין המתנחלים יש כל כך הרבה אמריקאים שהם בכלל לא ישראלים

    כככ, 19/06/08 12:32

    אמריקה באה עם משאית זבל ושפכה את כל הטינופת שלה לתוך השטחים של ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אתה גזען אלוב (ל''ת)

      חוליגן, 19/06/08 13:26

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    מדינת חוק ??

    מתנדב משא'ז, 19/06/08 12:32

    מה קורה למשטרת ישראל? ממה מפחדים המפקדים ??צריך לשבור למתפרעים הסהרורים את ידיהם ורגליהם ברגע והם מעיזים רק לגעת בשוטר או שוטרת בזמן מילוי תפקידם !!רק צריך לוודא שבמבצע כזה יהיו מספיק אנשי רפואה ואמבולנסים לטפל בחוליגנים הפצועים...זה תפקידה של משטרה במדינת חוק !!!!

    הגב לתגובה זו

    • אני אגיד לך ממה הם מפחדים

      מתנדבת ב-NASA, 21/06/08 02:01

      הם מפחדים להתעסק עם בניה לא חוקית בנגב; הם מפחדים להכנס לפקיעין ולעצור אנשים שיודעים שהשתתפו בלינץ'; הם פוחדים (או לא מסוגלים) להגן על רכושו של כל מי שגר בפריפריה. אז מה נשאר? להרביץ לילדים קטנים: בדיוק האתגר שמתאים למשטרת ישראל - ולאפסים כמוך

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    רוצים ללמד את היהודים לקח עם אלימות מופרזת כדי שיילכו להשמדה ללא (ל''ת)

    התנגדות כצאן, 19/06/08 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    זו תגובת ברק לפתיחת תיק עמלות הגז ותיק העמותות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הוא יכה ביהודים, 19/06/08 12:30

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כנופיית תבוסה עכשיו רוצה מלחמה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רק נשק חם מול, 19/06/08 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אחרי הכניעה בעזה אולמרא ברק מהדקים את המצור האיראני גם במרכז (ל''ת)

    המתיישבים מפריע, 19/06/08 12:27

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    רק בתח דין שדה וגיליוטינות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    משטרה רקובה, 19/06/08 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מבצעי הפוגרום בפקיעין חפשיים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    במשטרה פוליטית, 19/06/08 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    עם ישראל מתעב את הראפו שמסייע לעבריין גנב לפגוע ביהודים (ל''ת)

    שלם תשלמו, 19/06/08 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אחרי פרעה, היס''מ קטן עלינו (ל''ת)

    משה רבנו, 19/06/08 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    עכשיו שהם נכנעו לחאמאס נשאר להם להיות גיבורים על יהודים !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חאמאסטאן מרכז, 19/06/08 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    חשש לנקמה יהודית-קלגסי היס''ם היכו באלות ילדים

    יהושע פרוע, 19/06/08 12:10

    גורמים ביישוב הביעו חשש חמור שבמידה ותימשך ההשתוללות המטורפת של קלסי היס''ם יתכן וצעירים מהישוב יפגעו בהם כמעשה נקמה.
    בנוסף הביעו אותם גורמים את מורת רוחם מכך שאותם שוטרים שמגלים יחס סלחני לעבריינים ולערבים הופכים את עורם כאשר מדובר במתנחלים וכנראה שזה נובע מהעידוד הסמוי של הפרקליטות בכל מה שנוגע לאלימות כלפי אנשי ימין.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    השמאל הוא האויב האמיתי!!!!!!!! (ל''ת)

    כמה כסף קיבלתם?, 19/06/08 12:09

    הגב לתגובה זו

    • אם לא תחסלו את כנופיית תבוסה עכשיו היום הם יעשמידו את היהודים מחר ! (ל''ת)

      תחליטו !!!!!!!!, 19/06/08 12:29

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    במקום לגרש את המחבלים הממשלה הדפוקה הזאת מפלגת את העם!!!! (ל''ת)

    מדינה מושחתת, 19/06/08 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    השמאל הבוגד רוצה מלחמת אחים! אין לוותר יותר על כלום! (ל''ת)

    פושעי אוסלו לדי, 19/06/08 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אנשים , המדינה בזמן על זמן שאול!!

    ארי, 19/06/08 12:05

    ימך שימם של כל צוררי היהודים(האנשים שבאים לגרש) שלא למדו לקח מהגירוש של גוש קטיף וממשיכים לתת לאוייב הערבי את כל הסיבות והמוטיבציה להמשיך להלחם בנו , לפעמים נדמה לי שזה חלום !

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה מתל אביב , אני מ''מ נשיא יפן.... (ל''ת)

      חיים דרקסלר, 20/06/08 18:10

      הגב לתגובה זו

      • מי מתל אביב? אתה יודע לקרוא? (ל''ת)

        מוישה זוכמיר, 24/07/08 14:39

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא לתמוך בעיתון ידיעות

    גאולה, 19/06/08 11:58

    סימו לב איך העיתון ידיעות אחרונות הוא היחיד שלא מתריד את עצמו להפיץ את אשר קרה ולא די גם עיתון ידיעות אחרונות הפך יותר שמאלני מכל עיתון אחר מי שמאמין בשם חייב לפחות בדרך שלו לא לתמוך בעיתון זה הפיצו את זה כי בכל פעם שאני כותבת תגובה מבקרת אף פעם הם לא מפיצים רק תגובות שיטניות
    חברה לא לקנות ידיעות אידיוט וכל עיתון אשר נוהל להפיץ שקרים
    ראו מה קורא עם עיתון הארץ כבר שבועות הם לא מתעדקנים באינטרנט ואין להם שום חדשות נמוגים ברוך יש לנו את הכח בא אנו יכולים לפחות לא לתמוך במעירי שנאה בעם ראו והשוו היו יותר סלקטיויים לא לקנות עיתון ידיעות בטח לא לשבת ותראו כמה כח יש לנו ממש לא מתאים לתמוך בידי המחריב בעם

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אולמרט מוציא את העצבים על יהודים

    אייל, 19/06/08 11:58

    בקרוב טילים על אשדוד

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לפגוע ביהודים ולהציל את אולמרט ברק ושאר הימ''ש (ל''ת)

    היהודי הרדוף, 19/06/08 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    קובי מ16 אתה מרעננה או רמת אביב במיקרה?????? (ל''ת)

    יהודי מהמרכז, 19/06/08 11:44

    הגב לתגובה זו

    • נראה לך?....טייבה או טירה רוב הסיכויים (ל''ת)

      א.ב, 19/06/08 11:53

      הגב לתגובה זו

    • אפס נשאר אפס

      אמונה, 19/06/08 12:01

      לא..
      נראה לי הוא פעיל של נסראללה..
      ואולי גם של אולמרצ ונו ההוא מסוריה שרוצה את הגולן...
      כל השמאלנים לא טוב לכם לכו מפה..
      כבר לא מבקשים ממכם להישאר להילחם
      על ארצנו...
      אפס תמיד תמיד תמיד תמיד נשאר אפס!

      הגב לתגובה זו

    • הוא מרמאלה (ל''ת)

      חוליגן, 19/06/08 12:26

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אכיפה סלקטיבית

    חיים, 19/06/08 11:43

    הממשלה גיבורה גדולה על מתנחלים, אותם היא בודקת בזכוכית מגדלת והורסת כל צריף לא מאושר, כולל מבנים שהיא עצמה אישרה להניח.
    אבל מול עשרות אלפי בתים בלתי חוקיים במגזר הערבי, מול השתלטות על שטחים עצומים של אדמות מדינה, מול מציאות יומיומית של גביית דמי חסות וגניבות חקלאיות בנגב, בגליל בחבל לכיש ואיפה לא- מול זה הממשלה לא עושה כלום.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    היס''מ סיים את עבודתו כבר בגליל ובנגב??????? (ל''ת)

    יהודי, 19/06/08 11:40

    הגב לתגובה זו

    • השוטרים מפחדים פחד מוות מערבים....

      ניר, 19/06/08 12:10

      הם חכמים רק על יהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    היינו כאן בתקופת המנדט הבריטי, נחייה כאן גם תחת שלטון אולמרט וברק

    שחר, 19/06/08 11:33

    ארץ ישראל שייכת לעם היהודי ללא שום קשר לשלטון ולשריו.
    לאף אחד אין סמכות לפגוע בבעלות שלנו על כל חלקי הארץ.
    מי שמקבל בהבנה פינוי של תושבים ביצהר, אינו מבין מה אנחנו מחפשים בחבל ארץ זה.
    שילך לאוגנדה!
    נמשיך להילחם על ישיבתנו בארץ הזו, אפי' אם כתוצאה מזה כמה שמאלנים אכולי שנאה עצמית לא יוכלו לנגב חומוס בעזה.

    הגב לתגובה זו

    • חולה רוח

      חבר העבודה, 19/06/08 12:39

      מה אתה רומז לעזעזל. שצריך לחזור ולהקים מחדש חוליות טרור רצחניות של האצ'ל והלח'י,להרוג יהודים ???כמו רצח רבין השם ינקום דמו !

      הגב לתגובה זו

      • מי שהרג יהודים זה רק אתם

        אם כבר מדברים, 21/06/08 01:56

        זה לא שאני מצפה מטמבלים כמוך לכלום, אבל לחוצפה יש לשים גבול לפעמים; את הסזון ואת אלטלנה ואת כל המקרים האחרים של הסגרת ורצח יהודים בידי יהודים - והיו הרבה כאלה - נהלו תמיד אנשי ההגנה (הסוכן הבריטי 007 - קולק, טדי קולק) *כנגד* כל מי שלא היה חבר בהגנה... אז תפתח ספר הסטוריה ולהבדיל תסתום את הפה.

        הגב לתגובה זו

    • שקרן, אבי היה, אני היתי, אתה,אתם לא היתם. (ל''ת)

      עמי, 20/06/08 11:19

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    נמאס כבר מהמתנחבלים האלו. ממש כמו הערבים, בחיי. (ל''ת)

    מפוכח, 19/06/08 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מדוע אין כותרת ראשית כשהשמאל פוגע בגדר הביטחון

    עמיר, 19/06/08 11:28

    מצילת החיים? אין אני בעד המתנחלים המשתוללים פה ושם, אך מוזר מאד העניין של איפה ואיפה בין השמאל והימין בעיתונות.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כשזה נגד מתנחלים מותר להפעיל את החוק

    פולטיקה במסווה, 19/06/08 11:28

    בוונה לא נותנים אישורים..וכאשר בונים באים להרוס. לערבים לא הורסים כלום לא ביש''ע לא במשולש ולא בנגב. איך אומרים את זה במשפטית. אפליה חוסר במדתיות. תשונה הכותרת.''מבנים בניגוד לחוק'' ''מבנים בניגוד לשמאל ההזוי''

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לכל השמאל-במיוחד בשבילכם!

    אמונה, 19/06/08 11:27

    תעשי לי טובה בסדר!!! בזכותנו יש לכם קצת יותר שקט!! הם (החברים שלך)בונים מתי ואיפה ואיך שהם רוצים מבלי אישורים ובטח מבלי שיבואו להרוס להם את הבית ביום אחד בהיר(כי אין אישור נכון?)!! בזכותנו את יושבת לך שם בשקט באזור המרכז בעוד אנחנו נלחמים על אדמתנו!! האדמה שלי ושלך ..שלנו! למה יש עכשיו טרור ככה בשדרות ואשקלון!? למה !? כי גרשו אותנו מהאדמה שלנו! שלנו! ונתנו להם שם את הזדמנות להקים חמ''ל עלינו!(ילדים תמימים שרוצים ללמוד בשקט או לשחק בגן אחה''צ!! בזכות אותם משפחות שם הם לא הגיעו לאן שהם מגיעים עכשיו! לתגובתך..אריאל אלקנה עפרה..היית שם פעם? כולם חושבים שזה איזה ''מאחז לא חוקי של כמה משפחות'' זה חיים של משפחות שם..זה בתים גנים בתי ספר וספריה כמו בעיר!! זה הבית שלנו שם!! את מדברת כאילו זה איזה חצי דונם שניתן לפנות ככה בשקט.. אם אנחנו לא נלחם על האדמה שלנו אז מי כן!? את? וכל חברייך? נראה לי שאם זה היה תלוי בכם ממזמן היינו נמצאים בגטו בפעם השנייה!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    להעיף את המתנחלים למדינות ערב (ל''ת)

    קובי, 19/06/08 11:24

    הגב לתגובה זו

    • קובי לך אתה לשם...

      אמונה, 19/06/08 11:38

      אם כבר להעיף אותך..אתה כ''כ מזדהה איתם לך תגור תחייה איתם..ככה תפנה לנו מקום לחיות בו בא''י.
      תודה

      הגב לתגובה זו

    • כמה האיחוד האירופי שילם לך להיות אנטישמי?

      קיבלת במעטפה?, 19/06/08 12:24

      אתה בטח טוקבקיסט בשכר או חובב פורנו מושבע שנדפק לו השכל

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מעריב : תספרו באמת מה קורה בשטח

    איש יהודי, 19/06/08 11:22

    כוחות יס''ם גדולים וממוגנים מכף רגל ועד ראש משתוללים ומפעילים אלימות מטורפת.
    חוץ מהאמצעים הסטנדרטים שהופעלו מיד דוגמת רימוני גז וכיו''ב היכו קלגסי היס''ם ילדים קטנים ואחד מהם הובהל לבי''ח.
    מיותר לומר שאף שוטר לא נפגע

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    איפה כל שוטרי היס''מ כשערבים בונים מבנים בלתי חוקיים

    גלילית, 19/06/08 11:19

    על אדמות מדינה בגליל ובית המשפט נתן צווי הריסה, אולם המשטרה אינה מוכנה לתת כח אדם לליווי ההריסה????????

    הגב לתגובה זו

    • צודקת ב - 100% (ל''ת)

      רוני לוי, 19/06/08 11:28

      הגב לתגובה זו

    • השוטרים נותנים כבוד [מפחדים] מערבים אלימים. (ל''ת)

      ניר, 19/06/08 12:09

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    נגד החמאס צה''ל חלש - והפתרון הוא ''הכה ביהודים, הצל את אמא רוסיה'' (ל''ת)

    שמואל, 19/06/08 11:18

    הגב לתגובה זו

    • אבל זה לא צהל, זה המשטרה דיסלקטי אידיוט (ל''ת)

      rer, 19/06/08 11:25

      הגב לתגובה זו

      • צה''ל אחראי על ההוראה לגרש, יחד עם המנהל האזרחי (ל''ת)

        אתה טועה, 19/06/08 11:56

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    כשאולמרט מהמעטפות וברק משדה הגז והעמותות אחראים על שלטון החוק,

    זוכמיר, 19/06/08 11:17

    כשבראשות המדינה עומדים פורעי חוק מה להם להלין על איזה חושה מסכנה שנבנתה בשומרון?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הם עשו את זה כדי להפחיד את נהגי המשאיות הערב באיילון (ל''ת)

    כדי למנוע את, 19/06/08 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    משטרה פחדנית שמפחדת להתמודד עם בניה לא חוקית במשולש ובוואדי ערה (ל''ת)

    יוסי בכינור, 19/06/08 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בושה לשרת בצבא שכזה

    יהושע פרוע, 19/06/08 11:14

    בלילה הצבא שמסורס ע''י הממשלה מפסיד לכנופייה של ילדים בעזה.
    אבל בבוקר שלמחרת הוא מתאושש ומפעיל טירור נגד היהודים הכי ציונים שקיימים במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    המתנחלים מתנהגים כמו פלשתינאים

    אזרח המום, 19/06/08 11:12

    מיידים אבנים על שוטרים ועל חיילים כמו הפלשתינאים, בלתי נסבל. מי שמתנהגים לחיילים ולשוטרים כמו פלשתינאים צריכים לקבל יחס ותגובה כמו שמקבלים הפלשתינאים.

    הגב לתגובה זו

    • מהרבה בחינות

      ערן, 19/06/08 11:34

      הפלשתינים מקבלים יחס יותר טוב: הם יכולים לבנות בתים בישובים שלהם בלי שיהרסו להם אותם, למשל.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    דין יצהר כדין תל אביב. כל הכבוד למתנחלים (ל''ת)

    איתמר, 19/06/08 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שוטרים אלימים - לצלם את השוטרים האלימים ולשלוח למח''ש (ל''ת)

    גד, 19/06/08 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כבר גמרו להרוס את כל המבנים הלא חוקים בת''א

    רחלי, 19/06/08 11:08

    המשטרה צודקת אין לה כבר עבודה אחרת
    ובמקום לשבת בחיבוק ידים יוצאים למבצע
    כל הכבוד השאלה היא למי??????

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כותרת בעייתית

    דובי הכתום, 19/06/08 11:05

    אינני מכיר את פרטי המקרה, אבל יש בכותרת שני פרטים בעייתיים ברמת הדיווח והדגשים:
    בגוף הידיעה מדווח על 11 פצועים בקרב התושבים, ו-6 בקרב השוטרים (ז''א פחות פצועים). בכותרת מוזכרים רק פצועי השוטרים.
    בקרב התושבים יש פצוע מחוסר הכרה (!). מנגד יש שוטרת פצועה בראשה (פציעה קלה יותר מאובדן הכרה). משום מה רק השוטרת זכתה להגיע לכותרת המשנה. כנראה שאזרח מחוסר הכרה כתוצאה מהפעל כוח משטרתי איננו מעניין אם הוא מתנחל.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק. מתנחלים באמת אינם בני אדם ואין טעם להזכיר אותם

      dd, 19/06/08 11:27

      אז מתנחל איבד את ההכרה..
      את מי זה מעניין?

      הגב לתגובה זו

    • צודק

      אמונה, 19/06/08 11:30

      אולי הכתב שלנו פה צרייך היה להיות שם כדי לקבל השראה לכותרת אחרת.
      אנחנו תמיד בין השורות ..הם הכותרות ..
      ''ילדה פלסטינית נפגעה מ כוח צהל''
      ובין לבין..''ירי בשדרות פגע בילדה ששחקה בגן''

      זאת המציאות!?

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ואחר כך הנשמות הטובות בקירבנו תוקפות את ההפגנות בבילעין.

    דני ב., 19/06/08 11:04

    לפחות שם הן נערכות על מנת למנוע גזל קרקעות בלתי חוקי.
    גם בית המשפט קבע כך והצבא לצערנו נגרר אחרי קבלנים תאבי בצע שגזלו בחסות הממשל הצבאי את כבשת הרש ועוד מנציחים את הגזל על ידי בניית גדר בטענה מגוחכת של גדר ביטחונית.
    ואילו כאן ידוע לכל שכל הבנייה ביצהר איננה חוקית ופורעי החוק לא היססו לזרוק אבנים על כוחות הביטחון.
    אם המקרה לא יטוםל מיידית במלוא החומרה לא ירחק היום שמופרעים אלו יכוונו נשק כנגד כוחותינו בטענה שאינם מכירים במדינה.

    הגב לתגובה זו

    • יאללה יאללה

      דני, 19/06/08 11:38

      אצלכם אנשי השמאל הקיצוני החוק הוא תמיד חד משמעי: לערבים יש זכויות צודקות ואסור לפגוע בהם, למתנחלים אין שום זכויות והם גזלנים.
      להפרדה חוקית כזאת יש שם מאוד ברור: גזענות.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    שוטרים פושעים (ל''ת)

    יואב, 19/06/08 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מבנה לא חוקי על שטח כבוש

    חנה, 19/06/08 10:37

    מינוס כפול מינוס, כך למדתי באלגברה, נותן תמיד פלוס !!
    אז למה שלא ישאירו את המבנה ??
    מה כבר ההבדל הגדול בין המבהנ הזה לכל העיר אריאל ?? אלקנה ? עופרה ? בית-אל ?
    כולם , באופן תיאורטי אמורים להיות להריסה !!

    הגב לתגובה זו

    • בושה וחרפה

      אמונה, 19/06/08 11:10

      תעשי לי טובה בסדר!!!
      בזכותנו יש לכם קצת יותר שקט!!
      הם (החברים שלך)בונים מתי ואיפה ואיך שהם רוצים מבלי אישורים ובטח מבלי שיבואו להרוס להם את הבית ביום אחד בהיר(כי אין אישור נכון?)!!
      בזכותנו את יושבת לך שם בשקט באזור המרכז בעוד אנחנו נלחמים על אדמתנו!!
      האדמה שלי ושלך ..שלנו!
      למה יש עכשיו טרור ככה בשדרות ואשקלון!? למה !? כי גרשו אותנו מהאדמה שלנו! שלנו! ונתנו להם שם את הזדמנות להקים חמ''ל עלינו!(ילדים תמימים שרוצים ללמוד בשקט או לשחק בגן אחה''צ!!
      בזכות אותם משפחות שם הם לא הגיעו לאן שהם מגיעים עכשיו!
      לתגובתך..אריאל אלקנה עפרה..היית שם פעם? כולם חושבים שזה איזה ''מאחז לא חוקי של כמה משפחות'' זה חיים של משפחות שם..זה בתים גנים בתי ספר וספריה כמו בעיר!! זה הבית שלנו שם!! את מדברת כאילו זה איזה חצי דונם שניתן לפנות ככה בשקט..
      אם אנחנו לא נלחם על האדמה שלנו
      אז מי כן!? את? וכל חברייך?
      נראה לי שאם זה היה תלוי בכם ממזמן היינו נמצאים בגטו בפעם השנייה!

      הגב לתגובה זו

    • 1 צודק גם שדרות ירושליים וכל המדינה בדרך!! (ל''ת)

      7 הבנים, 19/06/08 11:18

      הגב לתגובה זו

    • למה יפו, חיפה, רמלה, באר שבע פחות כבושות??

      ישראלית, 19/06/08 11:34

      הארץ הזו- כולה שלנו. ואם יש לך בעיה עם הכיבוש ב67' למה אין לך בעיה עם הכיבוש ב48'? 19 שנה בין כיבוש אחד לשני הן אלו שעושות את ההבדל הנורא? ואם הם כובשים וגנבו את הארץ מהפלשתינים שלא היו קיימים לפני מאה שנה, למה את פחות גנבת? שגירשת את הערבים המסכנים מיפו, חיפה וכל אותם מקומות שתצתרכי לפנות אותם על מנת שהם יזכו בזכות השיבה לביתם שלקחת להם...
      ואם את מאמינה לכל הקישקוש הזה יש לך באמת בעיה.
      הגיע הזמן שנבין שזוהי מלחמה על קיומנו כעם- בארץ הזו. בכולה!!
      עלה נעלה וירשנו אותה כי יכול נוכל לה!!!

      הגב לתגובה זו

    • מה ההבדל התיאורטי...

      ארז, 19/06/08 11:38

      בין המבנה הזה לבין המבנים בשייח מוניס, באיסדוד, בעין חוד, ובעוד מקומות אחרים?
      כולם שטח כבוש, כולם מועדים לפינוי - אליבא דהשמאל הישראלי...

      הגב לתגובה זו

    • לא מדויק

      חשבונאי, 19/06/08 11:42

      מינוס ועוד מינוס זה מינוס עוד יותר גדול. למשל: זה ששוללים בדיעבד אישור שניתן להצבת מבנים, ואז משתמשים באלימות רצחנית כדי להרוס אותם, לא הופך את הסיפור לחיובי.
      בכל מקרה, התרגיל במקרה הזה הוא חיובי מהבחינה הציונית- בתים של יהודים בארץ של היהודים.

      הגב לתגובה זו

    • כבוש ממי?

      איזו בורות, 19/06/08 11:52

      ירדן לא רוצה בעלות על השטח כך שאין עליו שום ריבון.
      נשאיר אותך עם המתמטיקה המתוחכמת...

      הגב לתגובה זו

      • מהרסיך ומחרבייך ממך יצאו !!! (ל''ת)

        כהנא צדק, 19/06/08 13:50

        הגב לתגובה זו

      • מהרסיך ומחרבייך ממך יצאו !!! MEIR KAHANA היה מראשוני המהרסים!

        לא ליודו-נאציזם, 19/06/08 17:28

        מאיר כהנא היה מראשוני המהרסים! הוא היה איש ה-CIA שעשה ככל יכולתו להרוס את ישראל כדי להקים במקומה איזה ''יהודה'' הזויה.
        אפילו מנחם בגין אסר עליו להיכנס לכל עיר פלסטינית. חראגיל אצל כהנא, הרברב הפר את ההוראה, ונכנס לרמאללה במדים עם ''אם16-'' לעצור נערים פלסטינים.
        כשנודע הדבר לכתב הניו-יורק טיימס הוא התקשר לדו''צ וטען ''הרי נאסר עליו להיכנס''. בדו''צ לא התבלבלו והשמיעו את התירוץ הנדוש: ''לא ידענו-לא שמענו-לא ראינו''. רק ששבועים אח''כ הוא שוב צולם כשהוא משטר בפלסטינים... ודו''צ? -קיפל זנב.

        הגב לתגובה זו

        • Here are the facts on the ground !!! Listen up

          BUSHA VECHERPA, 20/06/08 17:58

          Your Rabin's legacy has drawn tremendous amounts of blood from the Jewish nation, not to mention the maimed for life. Askelon and shderot are hefker leof hashamayim vechaytei yaar. You are looking the other way when chamass wreaks havoc, beozlat yad.

          What you ARE good at is, having KALGASSIM smashing Jewish skulls, cracking bones, trampling horses over MP's and hamon am, uprooting Jewish settlements of hard toil and labor ;eaving them homeless. More so, breaking Jewish homes leaving children yetomim chayim.

          Shame shame, busha vecherpa, vegoal nefesh. for mitzadei Toeva bepaltrin shel melech sits fine with you. Soon you will get G-d's wrath upon you, reidot adama, and tsunamis. Vechaval.

          הגב לתגובה זו