• 17.

    סוף סוף - השמאל של קדימה - ימני - כי הימין בקדימה חרישי (ל''ת)

    יופיטר יופיטר , 17/02/09 06:46

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לשם שינוי, הפעם אני מסכימה איתך.

    אירית, 12/02/09 23:00

    אז אולי תעשה משהו?
    חוץ מלהוציא הודעת ספין לעיתונות?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    רמון -תסתכל קדימה בתקווה ולצדדים באהבה (ל''ת)

    דולפין סגול , 12/02/09 22:51

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לחברי המערכת. מדוע לאחר פירסום תגובה בחלון מעביר התגובה

    פקק תנועה, 19/06/08 11:16

    אן תשובה חוזרת שהתגובה היתקבלה במערכת.''????במיספר כתבות .

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    רמונילה, די לך הביתה. אתה כבר מעיק וכבר מאוחר בלילה, לך! (ל''ת)

    אזרח, 18/06/08 21:13

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אתה לא מחדש לנו

    שבי, 18/06/08 20:48

    מר רמון הנכבד אתה לא מחדש לנו כלום
    אבל יש לך שותף במפלגה ולו היית צריך
    לחדש שכל הסכם עם החמאס הוא ניצחון
    לטרור האיסלמי והמשך הנפילה ממלחמת לבנון

    הגב לתגובה זו

    • לחיימ'קה.עז מה אתה מציע?לחדש את המלחמה?

      נחום, 12/02/09 22:49

      מלחמות לבנון השנייה ועזה הראשונה, לא הספיקו לך?אתה רוצה מלחמת עזה שנייה?

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אז למה אתה לא מתפטר??? (ל''ת)

    אזרח זועם, 18/06/08 12:12

    הגב לתגובה זו

    • שהרי רמון דומה לילד קטן בא מקלקל והולך. הפעם הוא התבגר קצת (ל''ת)

      יען כי, 18/06/08 21:14

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מנצחים ומנוצחים

    אילן, 18/06/08 09:12

    חיים, גם אם הסכם זה הוא כדבריך 'ניצחון' לאסלם הקיצוני, האם אין זה חשוב יותר שאזרחים יוכלו לחיות בשקט ללא קסאמים, ללא פחד ואולי לנהל אורח חיים נורמלי משהו (דבר אשר אנו שלא גרים בדרום לוקחים כמובן מאליו!!!!!), האם אין זה יותר חשוב שזה פותח פתח וסיכוי להחזרת גלעד שליט הביתה (שוב - דבר שאין אנו יכולים לתאר לנו לחיות כשאין מידע על אהוב קרוב שאיננו!!!!), האם אין הם הדברים החשובים באמת אשר הם המנצחים האמיתיים!!! ואולי הגיע הזמן לפחות כותרות בעיתונים ובהרצאות וליותר פעילויות תורמות ?????

    הגב לתגובה זו

    • מפסידים ומובסים

      איתי, 18/06/08 11:27

      אילן היקר,הסכם זה הוא פשוט כניעה מוחלטת וחסרת מעצורים לדרישות החמאס.
      הסיפוק המיידי שאתה מרגיש ''האם אין זה חשוב יותר שאזרחים יוכלו לחיות בשקט ללא קסאמים, ללא פחד ואולי לנהל אורח חיים נורמלי'' הוא דבר הזוי ומסוכן.

      התשלום יבוא בטווח הקרוב.

      זהו דפוס החוזר על עצמו מגבול לבנון-הנסיגה בשנת 2000 ואז התביעות הנוספות שבאו עם הזמן,המבצעים המוגבלים שניהלנו מול החיזבאללה והפיאסקו או הקטסטרופה המדהימה מול חיזבאללה במלחמת לבנון השנייה.

      אירן היא היא המושכת בחוטים והיא עושה זאת במקצועיות רבה ואני כותב זאת בכאב רב.אין פלא שהיא טוענת שסופה של ישראל קרוב גם בלי קשר (ישיר) אליה...הרי אם הממשלה תמשיך בדרך שהיא נוקטת בה הרי לא ירחק היום שמה שקורה בגבול עזה יתרחש בגבול איו''ש ואז מה? יתחיל מו''מ לגבי הנושאים הכואבים באמת כגון חזרת הפליטים וכו'...

      ''הרגיעה'' היא שלב ביניים בדרך לעוד וויתורים מצד ישראל במצב הנוכחי.
      כנראה שישראל החליט לנקוט בדרך ההתרפסות,הכניעה וחוסר הרצון להחליט,זו ממשלה (הנוכחית) שהולכת מהפח אל הפחת,מהסכם כניעה כזה להסכם כניעה אחר שע''י ספין כזה או אחר מציגים זאת כ''הישג''.
      דוגמאות אחרונות ועתידיות ל''הישגים'' של ממשלת ישראל:
      הסכם ה''רגיעה''-זכור לי שגורם צבאי אמר לממשלה שאם לא נוכל לעצור את ירי הקסאם בדרך צבאית אזי נשלם בהסכם מדיני (מתוך אתר ''דבקה'').

      החזרת שני בנינו השבויים מלבנון-ברור שהם יחזרו בארונות (זה ברור למתווך הגרמני)-גם ממשלת ישראל ''מאיימת'' כביכול שהיא תצא בהצהרה כזו...והמחיר-נצחון אדיר לחיזבאללה-אמר שישחרר ואכן שיחרר את הרוצח ''סמיר קונטאר''שישב שנים רבות בכלא.

      עסקת שליט שתתרחש בקרוב תמורת לא פחות מכל הדרישות של החמאס-שחרור כל האסירים המרצחים (מאות) ללא כל התגמשות מצד החמאס...נצחון גדול נוסף לחמאס ובזיון מדהים לישראל.
      היכן ההצהרה של אולמרט?? ''לא תתרחש רגיעה ללא שחרור שליט''...
      ובכן הרגיעה תתחיל ללא השחרור של שליט ולאחריה ישוחררו כל (כל!) האסירים שדרש חמאס ואז ישוחרר שליט,כמובן בלי קשר לרגיעה בדיוק כמו שטוען חמאס.

      כן,כן...יקומו כל האנשים ויאמרו בקול גדול-יש לשחרר את בנינו מהשבי...זו חובתה של מדינת ישראל...אם השבוי היה בנך לא היית מדבר כך...
      אני אומר-נכון אתם צודקים אבל לא בכל מחיר כי כך אנו יוצרים תקדים שחוזר אלינו כמו בומרנג שוב ושוב ושוב.

      כח חדש עולה ממזרח לנו ושמו אירן,הוא מאיים עלינו בהשמדה ומצליח לסגור עלינו מצפון ומדרום.כולי תקווה שנצליח לגבור עליו אחרת חיינו כאן יהפכו לסיוט.

      אני חייב לומר שאני ''ניזון'' לרוב מאתר ''דבקה'' שמצליח להדהים אותי פעם אחר פעם מהניתוחים המדוייקים שלו למצב ולצערי מהתחזיות שלו שלרוב מתממשות...

      אני נשוי+2 ,חייל מילואים בהווה,שירתתי כטנקיסט (תותחן) ואינני מפחד למות למען ארצי היקרה.
      מודה לכם שקראתם את תגובתי.

      הגב לתגובה זו

    • מלחמה בעוד שנה וחצי

      חמה, 12/02/09 22:11

      לאילן - חשבת מה יהיה אחרי שנה וחצי?
      או - לא קראת איזו סוג רגיעה הם מציעים?

      הגב לתגובה זו

      • בין אילן לחמה - אני חושבת שחמה חושבת - ואילן מפתח תקוות (ל''ת)

        יופיטר יופיטר , 17/02/09 06:49

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    רגע, זו הממשלה שאתה חבר בה, אז למה אתה לא דופק

    חיים ארד, 18/06/08 09:04

    על השולחן ועומד על הרגליים האחרויות במקום לגלגל עינים ולספר לנו על זה בעתון? מה זה פה מן חלוקת עבודה? אולמרט מוסר נכסים בטחוניים ואתה בתור ממלא מקומו מביע התנדות?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אתה לא שר בממשלה הזאת? תעשה משהו!!! (ל''ת)

    עוד דחליל, 18/06/08 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    צודק, אבל כדאי עדיין לדבר עם סוריה, שאם נצטרך להיכנס לעזה לא נפתח 2

    מפוכח, 18/06/08 08:00

    חזיתות! את זה רמון משום מה לא מבין...

    הגב לתגובה זו

    • אין כל קשר לעזה - סוריה לא תוקפת כל עוד הגולן בידינו (ל''ת)

      קסנדרה, 19/06/08 08:12

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    הציבור יודע זאת-מה אתה ושכמותך עושים למניעת ניצחון החאמס? שומרים על

    קורן נאוה,טבריה, 18/06/08 07:01

    הכיסא?

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    שנת בחירות ופריימריס מבלבלים לכולם את החושים (ל''ת)

    אליעזר, 18/06/08 06:40

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    תגובה

    moti, 17/06/08 22:55

    המשנה לראש שאינו ראש צודק. אפילו בכתובים כתוב. כאשר אין ראש ואין מנהיג,איש הישר בעינו יעשה,ולמנהיג....אין אפילו טיפת ברק. אוי לעם ואוי למדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    דברי רמון

    גד, 17/06/08 22:21

    מר רמון המכובד שמח אני כל פעם מחדש לראות הכיצד משנה אתה את תפיסותיך.אומנם, שמח אני כי הינך מסכים לתפיסתי (כאזרח קטן לך ומושפרץ ששום פוליטיקאי לא רואה אותו ממ''מ)אבל,היכן היית באישור ההסכם שמר ברק הוביל ?מדוע אינך יוצא בזעקות קרב בממשלה וגם בעיתונות כנגד מעשי ממשלת המעוולת הזאת,שמכהן אתה בה?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ישראל זקוקה למנהיג ואין כרגע אחד שעונה להגדרה הזאת

    דן, 17/06/08 21:50

    ברק יכול להיות קצין ביטחון טוב בסופרמרקט, כל חבורת קדימה יכולים להיות מנכ''לים בינוניים, לביבי יש חזון אבל לצערי חסר לו אומץ לב של מנהיג.

    הגב לתגובה זו

    • תשובה לדן

      חיים, 18/06/08 03:56

      כמה שאתה צודק, הוצאתי לי את המילים מהפה.
      לא משנה מי שיבוא במקום כלומארט. כרגע אין מנהיג ראוי לישראלץ

      הגב לתגובה זו

    • נו - אז מה אמרת בזה? - שישראל צריכה להתנהל - בטוקבק? (ל''ת)

      יופיטר יופיטר , 17/02/09 06:50

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ''..אבל אם היא מתנתקת מציר הרשע...''

    אלכס, 17/06/08 21:36

    ...אז כמובן שיש על מה לדבר''.

    ואם אבו מאזן יכריז שהוא מוכן לשלום מלא תמורת נסיגה מלאה מחיפה וטבריה וגם המצרים מכריזים על ''חימום'' מיידי של ''השלום'' איתנו תמורת ערד ובאר-שבע אז גם יש על מה לדבר?

    ומה עם הלבנונים? מה לא מגיע להם איזה עכו וראש-הנקרה? הכל במסגרת של ''רצון טוב'' ל''שלום'' כמובן.

    הגב לתגובה זו