• 119.

    זה פשוט לא יאומן אך שההיסטוריה חוזרת על עצמה (ל''ת)

    פקק תנועה, 16/09/10 13:31

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    Queens, NY

    Hod Hasharmon, 12/09/10 21:53

    כלי הטיס שבו בשלום לשטח ישראל.
    Bablat!
    if an F-16 pilot blinks he crosses from one end of the Gaza strip to the other!! so what is the big deal of getting back to base in one piece?? NOTHING CHANGED IN THE BEFORE 1967 MENTALITY TO THIS DAY.

    Beside, they can be well over Israel and in high alltitude to pin point their smart bombs, so again, what is the big deal of stating that the

    כלי הטיס שבו בשלום לשטח ישראל!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    הלוואי

    יואב, 09/06/10 12:40

    אבל אני לא מאמין לכם שתפעלו מהר וטוב

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    תרגיל טירפוד

    נח, 29/08/09 13:45

    של החזרת שליט.כי,כפי שנראה לי שאף אחד מהממשל מעונין ששליט יחזור חי משבי החמאס ויפתח פיו.כשם שאין ענין ממשי שיונתן פולארד שנשלח בשם המדינה ,ויושב בבית הסוהר ישוחרר חי ויפתח פיו .ויספר איך הוא היגיע למקום איפה שהוא תקוע עכשיו.
    אם הצנזור עושה שנת צהרים אולי התגובה תתפרסם.ולא אז kissmet !

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    כל הכבוד לבוחבוט שיודע את כל סודות מערכת הביטחון..

    בוזגלו בני, 20/06/09 09:30

    מגיע לבוחבוט לקבל גם דרגת תת אלוף יצוגית כמו לדובר צה'ל...

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    רק פייגלין!!!!!! כל יום שהוא לא רה''מ זה אסון. (ל''ת)

    דניאל, 26/12/08 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    ניראה לי שחמאס מיתגלגלים מצחוק כאשר גורם פחדני מאיים ומאיים ומאיים ומא (ל''ת)

    יובל ארהב, 25/12/08 22:35

    הגב לתגובה זו

    • להפסיק הפצמרים מעזה

      יוסף אביטל, 16/09/10 04:18

      לחסל ראשי הטרור עכשיו בלי לאיים לעשות

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    המחשבה הבינארית של הבלגה או פעולה קרקעית היא טמטום!

    יבגני, 25/12/08 20:51

    הגיע הזמן להסביר לחמא''ס - במילים ובאש בו-זמנית - שאין כל הגיון לירות עלינו.
    במילים צריך להסביר שאין לנו כל כוונה להפיל אי-פעם את משטר החמא''ס במדינת עזה או להתערב בכל דרך אחרת בענייניה הפנימיים.
    מבחינתנו, עזה היא מדינה עצמאית שאין ולא צריך להיות לה שום קשר אלינו. כן, אנחנו לא נספק שום דבר לעזה, בלי קשר למצב הבטחוני - שייצרו בעצמם או יביאו ממצריים!
    באש ארטילרית מאסיבית וחסרת אבחנה צריך להסביר מה המחיר של ירי ארטילרי עלינו. הצד השני יתייאש מהר מאוד מספירת הגופות ויבין שעדיף לשבת בשקט.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    מתי היה שקט.הדרג המדיני כושל והעם סובל (ל''ת)

    aj, 25/12/08 20:45

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    to be or not to be = bibi

    שלמה מאור , 24/12/08 22:33

    אי אפשר לסמוך יותר על המשולש אולמרט ליבני וברק,כי כבר הוכח שבנימין נתניהו צדק אז שאמר שעזה תהפוך לחמסתן, שהחמאס יתחמש בטילים ארוכי טווח בתקופת הסכם הרגיעה, עכשיו אין ברירה חייבים להסיר את האיום על אזרחי ישראל. ברק וליבני חותרים להסכם רגיעה/כניעה נוסף וזה עלול לעלות לאזרחי ישראל ביוקר. אסור לסמוך יותר על ברק וליבני. להצביע ליכוד - כי צריך לנהל מדינה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    די לקשקש ת'מוח חבורת גלמים!!- על כל טיל טיל בחזרה! בלי להכנס ולהסתכן! (ל''ת)

    הגיון פשוט, 22/12/08 20:34

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    שוב הגורם,גולם הבטחוני מאיים.........................

    שאול קאופמן , 22/12/08 19:46

    אמיר בוחבוט,אתה מאמין לגורם,גולם הבטחוני?אולי אתה כן מאמין ,אתה צעיר,אנחנו כבר שמענו את האיום הזה מהגולם הבטחוני עוד לפני שנולדת,העם כבר לא קונה את זה אבל אם זה עוזר לפרנסתך שיבושם לך.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    להצביע ליכוד - כי צריך לנהל מדינה !!

    שלמה מאור , 20/12/08 23:03

    הסכם הרגיעה הוא הסכם כניעה על גבו של החייל גילעד שליט ועל גבם של תושבי שדרות ואשקלון.
    התפקוד של השרים ברק וליבני לקוי ואין הם ראויים לתפקיד ראש ממשלה בישראל.
    בבחירות נצביע ליכוד כי צריך לנהל מדינה !!!
    להצביע ליכוד !!!

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    קורעים מצחוק ממשלה של פרידמנים

    פעולה בעזה חחח בדיחה חזקה, 17/12/08 16:25

    מדינה של מטומטמים, פחדנים!
    שייפלו קסאמים בירושלים וובתי קפה בת''א אז אולי למישהו יהיה איכפת, אני לא בטוח אבל אולי...

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    ברק חייב מבצע צבאי כדי לשפר סקרים. אבל הוא חושש להכשל. דילמה קשה...

    אדם, 14/12/08 01:56

    הרי ברור שההבדל בין אתמול להיום הוא רק אחד - ברק צריך לנופף באיזה מבצע צבאי, לגייס פטריוטיות של אזרחי מדינת ישראל, להסביר להם שהם חייבים בזה הרגע ממש לצאת למבצע צבאי נרחב, כי... הוא רק 6 מנדטים בסקרים, וזה איום קיומי על מדינת ישראל, שזה הוא...
    שאלה למר ברק, איפה היית כל הזמן הזה כשידעת, כמו כולנו, שחמאס נערכים לקראת העימות הזה, שהם גם אלה שיקבעו את התאריך המדוייק שלו? אתה חיכית עד שחמאס יתארגן עם התחמושת והלוגיסטיקה, ועכשיו אתה הולך לשלוח לשם חיילים למות? וכל זה כדי להעלות את האחוזים שלך בסקרים?
    ברק, היית מפא''יניק עלוב נפש ונשארת.
    חוץ מלהערים על חבורת נערים תמימים ולגרש אותם מהבית, וחוץ מלשלוח חיילים למות בעזה, אין לך שום רעיונות איך לקדם את הקריירה שלך.
    וזה אחד הפוליטיקאים הבכירים בישראל. כמה פאתטי...

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    ל- 76 את מי תופסים בביצים

    למי יש ביצים, 30/11/08 09:51

    לא הבנתי את מי תופסים מהביצים , ככל הידוע והנראה לעיין ועל פי מעשיהם או יותר נכון על פי חוסר האונים של המנהיגים שלנו ברור שאין להם כלל ביצים אפילו לא לציפי.

    את הביצים מכרו בעבור כסאותיהם .

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    תמשיכו עוד להאמין לגורמים והגורמות

    גורם בכיר, 29/11/08 21:19

    ובסוף נראה מה יקרה... הגורמים העלומים ''והבכירים'' אינם אלא אוסף של נוכלים ונמושות שמפחדים מהצל של עצמם... יש כלל שלכל עם מגיע את המנהיגים שלו...

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    אסור להכניס חיילים לעזה . אפשר למחוק נאת החמס והג'יהד (ל''ת)

    חיים, 29/11/08 17:55

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    Are you

    Avi, 28/11/08 22:47

    not tiered of barkiing and barking. Is the Israeli government is so weak that they can only bark but not bite. Stop talking and do something for G_d sake.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    צוחקים עד בכי.פתטי. (ל''ת)

    שי, 08/11/08 03:00

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ברק (לא אובמה), הוא חפרפרת של השמאל באירופה (ל''ת)

    בוז, 06/11/08 01:31

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    גורם אזרחי (אישתי) מדווחים שיפסיקו לבלבל את המוח (ל''ת)

    דש, 14/06/08 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    עד מתי נבליג ?,שבע שנים שומעים אם,אם ,אם.....

    נתן.ש, 14/06/08 07:42

    אך העיקר רק לא ביבי,ביבי מסוכן לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי מסוכן יותר מהקסאמים.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע! (ל''ת)

      אזררחית מודאגת, 07/12/08 14:41

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    All talk and no action

    Dave, 13/06/08 18:15

    How long exactly will israel wait.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    בשביל מה מבצע ''גדול'', הרי זה תסריט ידוע מראש.

    מימין לביבי, 13/06/08 15:56

    המניאקים יצליחו לסבך את צהל
    כולם בעולם יוציאו לשון ויגדפו;
    ונברח מהרצועה עם הישגים שליליים:
    כלומר, אף לא יעד אחד יושג
    לעומת זאת החמאס יזכה למבול מזומנים, ולסימפאטיה בינלאומית.
    ודו''צ יספר לשוטים שצהל ''השיג את כל היעדים''...
    כל המתלהמים יוכלו להגיד, טוב, ניסינו, אז הפעם, לא הלך...

    הגב לתגובה זו

    • מדברים על מבצעים כמו על ... מבצע גדול... מבצע קטן...

      שפי, 29/11/08 08:45

      הגיע הזמן לחשוב. לבעיות יש יותר מפתרונות ספורים כגון: הבלגה (בכך אנו מומחים מאז המאות הקודמות) מבצעים גדולים (בכך איבדנו את יכולתנו מאז מלחמת לבנון הראשונה ואפילו קודם לכן). זה לא או זה או זה כי יש דרכים נוספות. ה''או זה או זה'' קיים רק לגבי המחשבה: או שחושבים או שלא חושבים. או שמנתחים שגיאות או שלא עושים זאת. או שתופסים ששגינו פה ושם ופה ושם, או שאנו חיים ב''להלהלנד'' של ''אנחנו בסדר'' ואין מה לבדוק את עצמנו. אפילו במלחמת השחרור שגינו במספר מבצעים ובכמה פעולות. אם לא נלמד ללמוד לקח נלמד לקח רע ומר. האמת היא שנדמה לי שאנו כבר בלקח הזה.

      הגב לתגובה זו

      • שפי תמקד עצמך לקח ניסיון ומציאות שונים זה מזה (ל''ת)

        hasson72 , 24/12/08 23:58

        הגב לתגובה זו

  • 94.

    ברק והבטחון

    צ''וצ''צו, 13/06/08 14:49

    אני מציע לשר הבטחון, לקחת את המושכות לידיים, כוח ההרתעה הגיע לאפס, בגלל המדיניות הבטחונית צריך עכשיו, ומיד ,לקחת את הבטחון בדרגה אאא .ולשכוח מכל הדברים האחרים פן יהייה מאוחר וקשה הרבה יותר בעתיד הקרוב .צריך לפעול ומהר .......אני פשוט קורא את הנולדדדדד.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    בשקט לא ישוב.. כאילו היה שקט לפני.. חיילי שוקולד ומשחקי יורו (ל''ת)

    קציני בלאי!!, 13/06/08 13:47

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    כנופייה של רמאים (ל''ת)

    לןח, 13/06/08 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    תקיפת עזה

    בנצי א', 13/06/08 13:20

    תגידו רבותיי ... זה נראה לכם שכל יום שני וחמישי קם איזה אלוף , וזורק איום אם לא אנו ניקוף בעזה ... איך אנו האזרחים שקוראים או שומעים באמצעי התקשורת השונים, צריכים להגיב או יותר נכון להבין את המצב?
    בקיצור דיי לפיטפוטים הלא רציניים, אם אתם עושים אז תעשו , ואם לם תסתמו....

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    בדיחה מצחיקה רק בפעם הראשונה.

    ליאת, 13/06/08 12:05

    כאשר מספרים בדיחה היא מצחיקה רק בפעם הראשונה , לאחר מכן היא הופכת ללעג ,
    זו בדיוק התופעה עם הממשלה הזאת.
    אחד בחקירות ומתפתל מיום ליום על מנת לשרוד בתפקיד.
    השני ברח כמו עכבר מלבנון באמצע הלילה.
    זאת הבדיחה שסופרה בפעם השניה ושמה אותנו ללעג אצל אויבינו.
    קדימה סעו לשלום ותנו לאנשיםנורמלים
    לנהל את המדינה כיאות.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    תנו לאנשים רציניים להחליט. הססנים שכמותכם!!!!!!

    אורלי, 13/06/08 11:57

    רק כאשר יפול טיל קטיושה לתוך איזור צפוף באוכלוסיהויהיו עשרות חלילה הרוגים, אולי אז יואילו בטובם להחליט
    כי הם לא סובלים מהרקטות שנופלות שם כל שניה!!!!
    מספיק עם הסחבת והמשחקים . לא עומדים במשימה שניתנה לכם תפנו את מכומכם, ותנולאנשים אחראים את השלטון לאנשים רציניים, ולא לחובבנים!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אורלי מאיפה את יוצאת כרגע אני מבין שיש לך ניסיון (ל''ת)

      hasson72 , 24/12/08 23:59

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    ירי הקאם על יישובי הדרום

    מייכאל, 13/06/08 11:31

    איזה מדינה אחרת בעולם היתה מאפשרת ירי קאסמים על אזרחיה ויושבת בחיבוק ידיים ולא עושה מספיק בשביל אזרחיה בשביל מה בכלל צריך לסכן את חיילי צה''ל
    בפעולה נרחבת במקום להפסיק להם דלק בהדרגה עד כליל עד שתושבי עזה יתעוררו והם ילחצו על שלטון החמאס שממיט אסון על כולם

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אם השקט לא ישוב נאיים שוב שאם השקט לא ישוב... (ל''ת)

    גורם ביזיוני, 13/06/08 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    כלב מושחת לא נושך...אולמרט וברק נובחים והמדינה מתפוררת. (ל''ת)

    במדינה אחרת, 13/06/08 08:02

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    שאלה

    אבי, 13/06/08 07:55

    תשובת החאמס ל''איום'' אם ''השקט לא ישוב'' וכו' היתה ''גשם'' של פצצות מרגמה. האם כוונת מערכת הביטחון במילה ''שקט''. היא שהחאמס ישתמש בטילים ופצצות מרגמה עם משתיקי קול?

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    ברק ברח עוד פעם ומתחבא מאחורי הגורם הביטחוני,אתה טוב בבריחה. (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 13/06/08 07:19

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ישראל למצרים: תחזיקו אותי, תחזיקו אותי (ל''ת)

    חחח, 13/06/08 06:36

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    יש פתגם בערבית:רוב ריק מפחיד שניים, והמבין יבין,,,,, (ל''ת)

    בזראנו, 13/06/08 01:32

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    If you want to talk, talk. if you want to shoot, shoot, dont talk!

    לוק, 13/06/08 01:07

    די לבלבל ת'ביצים. כל הצמרת הבטחונית משותקת מטראומת מלחמת לבנון||. אני משוכנע כמעט בוודאות שאם למישהו מאלופי צה''ל היה מספיק אומץ לקבוע כי יוכל למנוע את המשך הירי ולתת תוכנית אופרטיבית אמיתית, לא בלבולי מח הלקוחים ישירות מפרשני ערוץ 2, הוא היה מקבל מזמן אישור לביצוע.
    כל עוד ספיחי לבנון מכהנים בתפקידים הבכירים בצה''ל ובממשלה, לא תינקט פעולה ממשית. תם והסתיים עידן האומץ. התקשורת הישראלית תקבע מי יחיה ומי ימות ובמי תבוצע נתיחת פוסט מורטם שתהפוך את החלטותיו לערימה של כתבי אישום. את המחיר תשלמנה מסעודה ולובה משדרות וילדיהן.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    בדיחה טובה

    ש, 13/06/08 00:35

    השקט ישוב?

    מתי בדיוק היה לנו שקט?????

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    צריך לצאת למבצע בעזה בכל מקרה, ובתנאי שנתיישב בה מחדש. (ל''ת)

    לב כל-רואה, 13/06/08 00:18

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ברק יכול לאיים שאם הפלסטינים לא ירגעו הוא צהל יסוג

    דן, 13/06/08 00:14

    משדרות.
    במשך שנה לא עשינו שום דבר ממשי למנוע את ההתחמשות של החמאס והיום הוא יכול להרשות לעצמו מה שאף מדינה לא העיזה בעבר- להפציץ ישובים ישראליים פעם אחר פעם כשהתגובה הישראלית מסתכמת במשהוא כמו ''הפעולה הגדולה התקרבה בשני מילימטר''. מדובר כאן בקריסה מלאה של האמינות וההרתעה הישראלית. מדובר כאן בהליכה להודנא שבה החמאס יוכל להגדיל את כוח ההרס שלו ובפעם הבאה יפחדו יותר להתמודד עם הטרור שלו.
    ברק. עשה טובה לישראל ולך להיות יועץ למשהוא.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ממש הפחדם את החמס, חבורת קשקשנים. (ל''ת)

    מוטי, 12/06/08 23:28

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    חמאס, תחזיקו אותנו שלא ''נאלץ לצאת לפעולה''. איזה ממשלה אימפוטנטית

    רועי, 12/06/08 23:19

    ולמה דווקא לצאת לפעולה ולסכן חיי חיילים, ולא פשוט להתחיל להפציץ מהאוויר את מנהיגי החמאס ואת מפקדותיו וחייליו?
    בגלל גלעד שליט? עם כל הכאב, אי אפשר להמשיך להתנהל מולם כשהם מחזיקים אותנו ככה בביצים. כבר שילמנו בכמה וכמה חיי אדם, שדמם אינו פחות יקר מדמו של השבוי שליט (והלוואי שישוחרר בשלום), בגלל שנתנו להם להחזיק אותנו בביצים ופעלנו באימפוטנטיות.

    הגב לתגובה זו

    • עם כל הצער...

      אנטיביוטיקה, 13/06/08 08:41

      גלעד שליט הוא האליבי לאימפוטנטיות
      של ממשלת הנמושות.

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    איזה שקט אמור לשוב? מתי היה שקט? (ל''ת)

    נאוה, 12/06/08 23:14

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    תפסיקו לאיים, ממשלה עלובה, ותתחילו להפציץ אותם: זו מלחמה!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    תושבת קיבוץ, 12/06/08 22:50

    הגב לתגובה זו

    • טוב! (ל''ת)

      רמי, 08/11/08 02:52

      הגב לתגובה זו

    • תושבת קיבוץ בטח את שנה שם אף תושב קיבוץ לא מצהיר על כך כך

      hasson72 , 25/12/08 00:04

      ולעצם הקשקוש שלך , תרגעי לך יש חברים , משפחה , חיילים ? את ראיית דם של כאלה אפילו ריח יש לדם אש קל להדליק אך צריך לתכנן את הסיום ולכן יש לחשוב עם השכל ולא מהמקום שלך ועוד לומר עלוב וכזה לא מתאים לך

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    החמאס ממש רועד -''נגייס מילואים''

    נתן, 12/06/08 22:43

    ראש הממשלה הנוכל שלנו מאיים .=בדיחה
    תכניסו לראש הם לא מפחדים מאיתנו.
    7 שנים עושים לנו בית ספר ואנו עושים שלום איתם=בדיחה

    הגב לתגובה זו

    • הם לא מפחדים מאיתנו כי אנחנו מדינה מתורבתת ודמוקרטית והם

      רמי הדני , 28/08/09 22:17

      יודעים שאנחנו לא נפוצץ אותם לרסיסים כמו למשל אם זאת היתה רוסיה או מדינה ערבית...הפלסטינים יותר מפחדים ממצרים מאשר מישראל...צריך להשליט דיקטטורה בישראל לתקופה מסוימת וליפתור את הבעיות איתם פעם אחת ולתמיד..

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    גורמים בטחוניים קשקשנים יש לנו בשפע .חדל קשקשת ברשת (ל''ת)

    אורן, 12/06/08 22:41

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מבצע צבאי לא עכשיו, כי AIR SUPPLY בדרך להופעה בישראל

    דוד הרומנטי, 12/06/08 22:39

    אחרי ההופעה של AIR SUPPLY אז כדאי להתחיל במבצע צבאי. אם דחיינו אותו בגלל ראש השנה, יום כיפור, סוכות, שמחת תורה, פורים, פסח, ביקור הקאנצלרית בישראל, יום העצמאות, ביקור הקאבוי בישראל, ל''ג בעומר, יום שחרור ירושלים, שבועות אז אפשר לחכות עד אחרי הופעת AIR SUPPLY ואולי גם עד אחרי האולמפידה בסין. זה כל כך לא מתאים בקיץ אני רוצה לראות שידורים חיים של האלומפידה בסין ולא שידורים חיים של ירי קטיושות באשקלון. איכס.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    תגייסו אחרי היורו... (ל''ת)

    מאור, 12/06/08 22:38

    הגב לתגובה זו

    • ואללה צודק. מה זה חיי ישראלים לעומת גול הולנדי (ל''ת)

      רונן, 12/06/08 23:20

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    אל תגייסו מילואים. תתחילו להפגיז שכונות!

    אבא, 12/06/08 22:25

    אין לנו ילדים מיותרים להקריב למולך המוסריות!

    הגב לתגובה זו

    • רק כך (ל''ת)

      שי, 08/11/08 02:53

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    אני מתפלא שאף שמאלני הזוי עדיין לא תקף את המתנחלים ?

    קובי, 12/06/08 22:25

    הרי המתנחלים גם בהתחממות כדור הארץ אשמים......

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ראש ממשלה כשלון נכלולי ושר בטחון ברח ונפקד. מי יצילנו מידם? (ל''ת)

    דורית, 12/06/08 22:24

    הגב לתגובה זו

    • דורית , את נראת לי המתאימה או אולי את פשוט לא לקחת את הכדורים (ל''ת)

      hasson72 , 25/12/08 00:06

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    ◄◄◄◄ על ארטילריה יש להגיב עם ארטילריה ►►►► (ל''ת)

    לא מוכרחים מבצע, 12/06/08 22:22

    הגב לתגובה זו

    • פשוט ,נכון ,צודק וזול. (ל''ת)

      יעקב, 08/11/08 02:54

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    Chaps - this is the deal

    Just a one, 12/06/08 22:20

    When Gilad is back, we are in.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הפחדנות הזו כבר מעוררת בחילה. אפילו עתוני העולם כבר לא מתייחסים (ל''ת)

    לבירבורים הללו., 12/06/08 22:14

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    עם הנהגה כמו שלנו, חיל התותחנים ממש מיותר

    דוד, פ''ת, 12/06/08 22:07

    אף אחד לא מהרהר אפילו להשתמש באופציה הזאת.
    אצלנו הרי מעודדים ומחנכים לחתירה למגע וללוחמה מצ'ואיסטית (ע''ע מקבלי צלשים בצה''ל).
    פעם עוד האמנתי שיש לנו עם חכם וצבא חכם.
    הכסף שיחסך יכול לממן עוד סבב של ועדת שוחט, עוד בדיקת היתכנות של תעלת הימים, עוד תכנון של רכבת תחתית לגוש דן, שכולם כרגיל ייגנזו ויזרקו לפח הזבל.

    הגב לתגובה זו

    • יש לנו חיל תותחנים? (ל''ת)

      איתן, 08/11/08 02:55

      הגב לתגובה זו

    • דוד ידידי היקר לדעתי על השולחן מספיק אפשרויות שונות

      hasson72 , 25/12/08 00:09

      לגבי הדרך להגיע להאויב יחד עם זאת את הדבר הנכון יעשו אני מאמין ומקווה בו נתפלל

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    איך תגייסו מילואים בלי רמטכ''ל מתפקד ??? (ל''ת)

    אבי, 12/06/08 22:03

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    פאקה-פאקה של זרעות הבטחון לא משקפת מציאות...

    ולדימיר ולדימיר, 12/06/08 22:03

    מקשישים וילדים 52 מיליארד שקל ל''בטחון
    גנרלים של פלאזמה בקריה מתגרדים-אסון!!
    משעים בלבנון(זורקי אורז)הפכנו לאויב
    ישראל-סוחרת הנשק(מוות)שנוע בכאב...

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    החמס בבעתה

    ירון קלקשטיין, 12/06/08 21:54

    החמס : ''אמאלה'' !!!! ממש הבהלנו אותם, האיום שלנו הפך זה מכבר למטאפורה בלבד, בשרות הצרכים הפוליטיים של הדובר בלבד.
    הבה לרגע נעצור ונבחן נכוחה את התנהלותו של החמס, אני מזהיר בזאת כי בחינה זו עשויה לעורר אמפטיה כלפיו.
    החמס חב את כוחו לשתי עובדות יסוד : א. צמיחתו על רקע של סיאוב בירוקרטי מחד ומושחתות פוליטית מאידך של המערכת הפוליטית והמניציפאלית תחת שלטון הפתח, מערכת אותה אנו פיתחנו במתכונת זו, אשר מן הסתם התאימה לצרכינו המדיניים בעיתה, אולם בשל חוסר ראיה מערכתית ארוכה במעט מעבר לתחום אפו של האחראי מטעמנו, בשל אי ביצוע התאמות נדרשות, הפכה לחרב פיפיות כנגדנו.
    ב. התנהלות מפוכחת עד כדי אומנות ברמת הביצוע, פוליטית, תקשורתית, צבאית והסברתית, הפכו את העיר עזה לעיר-מדינה (POLICE) בעלת משקל מדיני טאקטי אשר אין עוד להתעלם ממנו.
    מדינת ישראל מנגד עדיין מסואבת בשחיתות פוליטית ואישית של מנהיגים אשר אמורים להוביל אותה, אנו צועדים בביטחה לקראת מצב בו יהיה עלינו להתייצב מול תקיפה ארבע אגפית של גורמי ההשפעה האיראנית המתעצמים על גבולותינו. ההשתהות במתן מענה מיידי לאיום זה, היזומה ע''י ברק/אשכנזי, יכולה להתפרש רק כפסק זמן לשם הפקת לקחי לבנון, התעצמות והתארגנות נדרשים.
    אבוי לנו אם לא כך הוא, כל שנותר לנו מכבודנו הוא התקוה כי יש גורם אחראי המוביל את מהלכינו.

    הגב לתגובה זו

    • צודק בכל מלה, חוץ ממלה אחת. מדינה-עיר זה polis, לא police. :-) (ל''ת)

      אדם, 14/12/08 02:02

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    כשצועקים יותר מ-3 פעמים זאב זאב ואין זאב כבר לא מפחדים כנסו

    שירה, 12/06/08 21:44

    גם אם צועקים אריה אריה - וכאן צועקים זאב זאב אולי בפעם המאה - לא ספרתי אבל הצעקות האלה נשמעות יותר משנה -אתה לא מבין מר בוחבוט שמדובר בליצנים - הסוף של המדינה כבר כאן והרבה עתונאים ששיתפו פעולה עם הליצנים המושחתים שבשלטון יהיו להם וגם לליצנים בקרוב מאד הפתעות מאד לא נעימות בלשון המעטה.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    לדעתי, חובה על אחד מאיתנו להתנדב למילואים בעזה. (ל''ת)

    א''י, 12/06/08 21:40

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    לא מבינה אותך מר בוחבוט - הם מאיימים כבר למעלה משנה כנסו

    שירה, 12/06/08 21:39

    אפילו החמס צוחקים מהם וככל שמאיימים יותר ולא עושים כלום הצחוק הוא יותר גדול וכוח ההרתעה שמשמן נמוג כבר הגיע בערך למינו 50 . ואתם עדיין עושים מזה כותרת ראשית כדי שכל ציר הרשע, הרי חמס וחיזבאללה הם גרורות אירניות ימשיכו לאיים ולצחוק עלינו - אבל מהאיומים שלהם צריך באמת לפחד - הם מחכים לתזוזה הכי קטנה של ישראל כדי לפתוח במלחמה בדרום ובצפון והממשלה והצבא מתנהגים כמו ליצנים חסרי אונים, אוי למי שסומך עליהם ולא על השם יתברך ואתה כנראה מעדיף להעביר לנו את הבלוף שלהם ומה שעומד לנגד עיניך זה הקריירה העיתונאית שלך - אולם אתה לא היחיד - יש עוד הרבה עיתונאים דוברי חצר כמוך כמו למשל: איילה חסון, שמואל טל, כרמלה מנשה ועוד - סליחה אם שכחתי מישהו.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    כמה נקודות למחשבה

    Amir A, 12/06/08 21:38

    אותו קצין המסתתר תחת הכיסוי מקור בטחוני פשוט מדבר שטויות.
    אחרי 7 שנים של איומים אפשר לומר בוודאות רבה כי עזה מפחידה את הקצינים בצה''ל כאילו היה מדובר במתחם המוגן על ידי הצבא האדום.
    סך הכל מדובר במתחם לא גדול שניתן לחלקו בקלות ל3 תאי שטח עיקריים ולטפל בכל אחד מהם בנפרד תוך מניעת מעבר תחמושת ואנשים בין 3 תאי השטח.
    באופן זה ניתן לחסל את הירי לישראל במהירות רבה יחסית ובמקביל לבודד את העיר עזה עצמה ולהשאיר אותה לסוף לאחר חיסול המחבלים הכלואים במתחמים השונים.
    במקביל ניתן בקלות רבה ליצור לחץ כבד על ידי מניעה מוחלטת של אספקת דלק וחשמל לאוייב בזמן הפעולה דבר שיגביל מאוד את יכולתו לתקשר ולשנע אנשים וציוד ממקום למקום

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק אך חייבים לכחת בחשבון שהמחבלים

      יוסי, 29/11/08 16:49

      חשבו על מתקפה והם הכינו את עצמם בהנחת מוקשים ומלכודות אסור ליפול למזימות שלהם לתקוף בחוכמה בכח חזק לא לרחם עליהם

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    אני חושב מיוזמתי להתגייס למילואים בעזה. יש לי הרבה מה לתרום. (ל''ת)

    א''י, 12/06/08 21:35

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אשכנזי: הכסף שאתה שורף בירי על שטחים פתוחים, יכול להיות מנוצל יותר

    xxx, 12/06/08 21:27

    יותר טוב. למה לא לירות לשטחים מיושבים? מפחד להרוג מישהו? תצטרף לנעמ''ת, ותיקח חוג רקימה...או סריגה. אנחנו זקוקים לגברים בצבא. לא לנקבות!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כלב נובח לא נושך - זה מה שלמדו הפלסטינאים

    פודל, 12/06/08 21:19

    אצלנו רק מאיימים אצלם גם מקיימים.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כמו החלשלוש שצועק תחזיקו אותי ! אהרוג אותו! נגד העבדאי השכונתי

    ישמעאל, 12/06/08 21:14

    צבא ההגנה לצהל , הרי אינו יודע אפילו להגן על עצמו ולכן הוא מסתתר מאחורי הגב של האזרחים .

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מאות מיליארדים יורדים לטמיון עם הצבא העלוב שלנו

    ערן, 12/06/08 20:56

    יותר נכון ההנהגה של המדינה ושל הצבא הרקובים ומושחתים,קונים מטוסים במילירדים של דולרים מיצרים את הטנק הכי טוב בעולם ,הלוחמים הכי טובים הצבא הכי חשזק המיזרח התיכון,ומה יוצא מכל זה,הפסדנו לחיזבאללה בלבנון ,אנחנו לא מסוגלים להתמודד מול חבורת טרוריסטים עלובה שיורה עלינו נשק שבנוי מצינורות השקיה כבר 8 שנים ואני בכלל לא מדבר על אירן,בושה שככה ניראת המדינה אחרי 60 שנה ,הנהגה רקובה ומושחתת שהדבר היחיד לנגד עינייה זה האינטרס האישי

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ! הממשלה העלובה הזאת משלימה את המצור האיראני על ישראל !

      נביא זעם, 12/06/08 22:25

      את המחיר נשלם כולנו !
      הקמת חיזבאלנד בלבנון אחרי הבריחה מישם !
      הקמת חמאסטן בעזה אחרי ההתנתקות!
      השיחות עם סוריה ולבנון !
      וגם הקמת חמאסטן בגדה בתיווך אבובה מאזן וקונדוליזה !
      כאשר איראן תהיה אטומית והמצור יושלם גם על המרכז ניכנס למלחמה קשה עם איראן ששמה 4 צבאות מסביב ישראל !

      הגב לתגובה זו

    • בימים האלה אין מלך בישראל

      דדי, 13/06/08 09:57

      לערן אני מסכים לתחושה הכללית שלך ושל רוב המגיבים פה אני בחור צעיר בן 30 משרת ביחידה קרבית וחייב לומר שכבר אין לי ביטחון ואמון לא בצבא לא בממשלה לא בתרבות ולא בחברה שלנו בעבר הייתה לי תחושה עצומה של כעס וכאב לב ממש על כל מה שמיתחולל פה (גם עם השחיתויות והפשע המאורגן) בעיקר עם האויבים שלנו .אני יכול לומר שאני אוהב ישראל וחונכתי על האהבת המולדת כל מה שקורה כאן מכאיב לי את הלב
      היום אני במצב של יאוש לא קח ראיתי בימיי נעורי את המדינה את החברה לצערי הרב אין ביכולתי לשנות כיום מאומה ולכן עוזב אני את הארץ ומקווה להצליח לשנות משהו מיבחוץ.רוב רובם של הנימצאים פה בארץ חושבים על טובתם האישית והכלכלית כולם דורסים את כולם אין עם מי לדבר אפטיה שוררת בארץ.בחוץ נימצאים יהודים שרגש האשמה שלהם (על זה שהם לא כאן איתנו) גדול מאוד וזה מיתבטא באהבת ישראל מהלב ולצערי רק ורק הם היהודים בגולה יכולים להביא את הבשורה ואת השינוי צריך מלך על ישראל
      איבנו את הזהות ומקווה שלא נאד את המדינה

      הגב לתגובה זו

    • צודק. עצוב לקרוא, אבל נשמע מכון עד כאב. (ל''ת)

      אדם, 14/12/08 01:59

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    מעניין מתי ישראל תטרח להכריז על מלחמה נגד ערביי ישראל...

    לב כל-רואה, 12/06/08 20:36

    כל עוד אוסלו שולט בנו,
    כנראה שאף פעם...

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אני בשמחה אצטרף למבצע בעזה, העיקר להשיב את השקט ! (ל''ת)

    ג'ינג'י = ת''א, 12/06/08 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ההנהגה משפילה את העם -אולמרט,ברק ,אשכנזי ליבני

    יניב, 12/06/08 20:34

    לא תיזכו לקול ממני אין לכם רוב בעם וגם לא מיעוט אין לכם שום קול בבחירות הבאות- ברק לא שונה מפרץ. אשכנזי לא שונה מחלוץ ,הם אפילו עשו יותר, אולי נזק אבל עשו יותר- עופו הביתה---עבריינים מושחטים מקומכם מאחורי סורגים - העילה- השמדת מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    פעם ''הכל דיבורים'' היתה תוכנית ברדיו הצבאי

    AAA, 12/06/08 20:34

    היום התוכנית הצהלית היא כולה הכל דיבורים

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    צבא הבלגה לישראל (ל''ת)

    קחו ויאגרה, 12/06/08 20:33

    הגב לתגובה זו

    • צבא הגרוש לישראל - בגלל זה קיבלו את התבוסה בלבנון כנסו

      שירה, 12/06/08 21:56

      ובגלל זה הם נראים מיום ליום יותר ויותר חלמאים ושפנים - זה צבא השפנים לישראל - החיילים הפשוטים לא אשמים הדרג הבכיר מושחת ביחד עם הדרג המדיני.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    תגיד מר ''גורם בטחוני'' לא מביך אותך שאפילו הישראלים צוחקים מכם? (ל''ת)

    רונן הירושלמי, 12/06/08 20:30

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לא כדאי להכניס חיילים לתוך גוב אריות בעזה

    רפי, 12/06/08 20:29

    אין טעם להיכנס לעזה כניראה שיש שם הרבה מטעני חבלה כולל נגד טנקים .
    וחבל על כל החיילים , ומה שנכון לעשות הוא להפציץ את עזה מהאוויר עד אשר יהיה התערבות של האום שהוא יביא כח מיוחד לשמירת השקט ומניעת ירי קסאמים וטילים.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    רפיסות השכל של מקבלי ''ההחלטות'' בממשלתנו היקרה מהווה נכס אסטרטגי ל:

    א''י, 12/06/08 20:24

    חמאס,חיזבאללה,סוריה ואירן.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אוי, כמה החמאס רועד מאיומי הסרק (ל''ת)

    רונן, 12/06/08 20:23

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אם השקט לא ישוב נצא למבצע בעזה- תבוסה אחת כבר קבלתם חיילי שוקולד. (ל''ת)

    צבא מובס מברבר, 12/06/08 20:18

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מדוע לא ממנים רמטכ''ל לצה''ל במקום המריונטה שיש עתה ? (ל''ת)

    אלי, 12/06/08 20:16

    הגב לתגובה זו

    • אולי אתה לא יודע:רמטכ''ל לא מחליט על מבצע צבאי. (ל''ת)

      דינה, 12/06/08 22:20

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    כל הכבוד ל''קדימה'' וגרורותיה: העבודה, ש''ס וכו'. שלכם ולמענכם החמאס. (ל''ת)

    א''י, 12/06/08 20:15

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אולמרט+ברק=פושע+שפן (ל''ת)

    חבורת הקשקשנים, 12/06/08 20:14

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ידיעה כזו מתאימה למדור הבדיחות של מוספי סוף-שבוע

    Amir A, 12/06/08 20:12

    אני חושב שאפילו ה''דברן'' המסתתר תחת התואר גורם בטחוני לא ממש מאמין לדברים שהוא אומר.
    לא פלא שאזרחי ישראל מאמינים לנסראללה יותר מלדובר צה''ל.
    כמו שפעם ''קול הרעם'' מקהיר היה בדיחה עכשיו ה''גורמים הבטחוניים מעלים גיחוך בפי כל שומעיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לא נראה לי שצה''ל צריך לגייס מילואים

    שמוליק, 12/06/08 20:10

    עם ממשלה נרפית כזו. הם הרי לא ירשרו כל פעולה מהפחד. זה מראה מה שווה הממשלה ובראשה קדימה, והעבודה, שצי מפלגות שמעניין אותן זה הכסא ולא בטחון התושבים. הגיע הזמן להפציץ את עזה כל הזמן ולגרום לעשרות נפגעים כולל אזרחים עד שיתחננו להפסקת אש. אין להרפות ולהסס גם מול כל העולם כי זה בנפשנו

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    בדרנים היהודים, יורקים עליהם אומרים גשם מחרבנים עליהם אומרים ברד.

    סעיד, 12/06/08 20:08

    קלאם פאדי כל הצבא הישראלי
    וואלה לדבר מדברים יפה
    ולאיים מאיימים ,פחד.
    רק מה, חוץ מלדבר לא יודעים לעשות כלום ,הכל חארטה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    איזה פחד ! החמאס ממש נלחץ !

    עמיר, 12/06/08 20:08

    כל הכבוד לברק, הפעם הוא התעלה על עצמו והצליח לגרום לחמאס לשקשק מפחד ...וואו, איזה גיבור הברק הזה !

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל העולם מתפוצץ מצחוק על תבוסת ישראל ועוד ממי? מכנופיית חמאס. (ל''ת)

    א''י, 12/06/08 20:07

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    איזה מדינה אנחנו רק לאיים יודעים...אפסים אחד אחד בממשלה..

    just me, 12/06/08 20:05

    נגייס מילואים עלק..

    מי יבוא בכלל? מי האידיוט שיכנס לעזה במקום להפציץ אותם בארטילריה ומטוסים?

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בלה, בלה, בלה!! מי שמאיים לא מקיים! די לקשקשת המטומטמת! (ל''ת)

    אבי - אשקלון, 12/06/08 20:04

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ממשלה של פחדנים

    אזרח מתוסכל, 12/06/08 20:03

    דיבורים כמו חול ואין מה לאכול

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ממשלת קדימה וגרורותיה מסרסות את כוחו ואמינותו של צה''ל . לא ייאמן! (ל''ת)

    א''י, 12/06/08 20:02

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא נמאס לנו לאיים סתם ??!! אנחנו רק דיבורים.. (ל''ת)

    אורן, 12/06/08 20:01

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מספיק לבלבל לנו את המוח

    פיני, 12/06/08 20:01

    לגורם מדיני.אולי מספיק לקשקש ולבלבל לנו האזרכים את המוח.אנחנו שמענו את כבר כמה שנים את ההפחדות.שמענו גם על המטוטלת שקרובה למבצע בעזה.שמענו גם על הרמטכל הקשקשן הגדול וגם על 2 הליצנים אהוד את אהוד בע'מ.שמענו גם את פואד וגם את מופז.וגם הגנרל הגדול שיטרית שהציע להחריב את עזה.נו ומה קרה כלום.דיבורים דיבורים דיבורים.כולם צועקים זאב זאב זאב.חבילת נמושות.אתם עושים צחוק מהמדינה ומהחילים שלנו.תנו כבוד לדגל תביתו במראה ותגמרו עם הקירקס הזה.ואם אתם לא מסוגלים אז תפסיקו לבלבל לנו את המוח.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מספיק לבלבל לנו את המוח

    פיני, 12/06/08 20:01

    לגורם מדיני.אולי מספיק לקשקש ולבלבל לנו האזרכים את המוח.אנחנו שמענו את כבר כמה שנים את ההפחדות.שמענו גם על המטוטלת שקרובה למבצע בעזה.שמענו גם על הרמטכל הקשקשן הגדול וגם על 2 הליצנים אהוד את אהוד בע'מ.שמענו גם את פואד וגם את מופז.וגם הגנרל הגדול שיטרית שהציע להחריב את עזה.נו ומה קרה כלום.דיבורים דיבורים דיבורים.כולם צועקים זאב זאב זאב.חבילת נמושות.אתם עושים צחוק מהמדינה ומהחילים שלנו.תנו כבוד לדגל תביתו במראה ותגמרו עם הקירקס הזה.ואם אתם לא מסוגלים אז תפסיקו לבלבל לנו את המוח.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    רק מזהירים וזה מה שקורה שכל הזמן רק מדברים

    niike, 12/06/08 19:58

    עשרות פצמרים וקסאמים והממשלה משותקת. מתחננת לרגיעה שלא היתה ולא תהיה
    גם הניה מבין את חולשתנו וכבר יצא לתקשורת שהרגיעה היא חד צדדית ושישראל ביקשה אותה
    ואנו רק ממשיכים לאיים
    מתי תבינו הפלסטינים כבר יודעים שאנחנו רק מאיימים ובסופו של דבר הם ימשיכון לירות ואנחנו לא נעשה כלום
    למה מאיימים למה לא מוצאים צו גיוס מילואים ולהעלות את רמת הכוננות ולהעביר כוחות לדרום ושיבינו שנגמרו המשחקים
    והנה אנו רצניים כי כך אי אפשר להמשיך

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אולמרט לא יסכים להרוס את שיחות השלום עם אבובה מאזן !

    האזרח המופגז, 12/06/08 19:50

    מדוע ולמה ?
    הוא יעדיף שימשיכו להפגיז את הדרום ..העיקר שלא יפסק תהליך הקמת חמאסטן 2 בגדה !

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    האמת העצובה...

    יואב, 12/06/08 19:50

    האמת העצובה היא שיועצי תקשורת,יועצי תדמית ופרסומאים מנהלים לנו את המדינה.
    המדינה מתנהלת כמו תכנית ריאלטי בערוץ 2.

    הגב לתגובה זו

    • בתוכנית ריאלטי לפחות יש אקשן לא רק דיבורים (ל''ת)

      יש לדייק, 12/06/08 20:29

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    If you want to shoot-shoot !, don't talk. (ל''ת)

    דוד, 12/06/08 19:49

    הגב לתגובה זו

    • צודק מאה אחוז (ל''ת)

      מילואימניק, 12/06/08 20:23

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני נשבע שאני לא מגיע למילואים כל עוד ברק בצמרת!!!!

    דרור, 12/06/08 19:49

    סבלנו ממנו בנסיגה מלבנון!
    בהפקרת מדחת יוסוף!
    בפרוץ האינתיפדה!
    בהבלגה על הלינץ!
    בהבלגה על כל פיגוע!!!!
    ועל היותו אהוד ברק!!!
    לא עוד!!!
    חפש את הפראיירים שלך!!!

    הגב לתגובה זו

    • מי בישל שהנפל יחזור לעמדת שר בטחון,

      אלי אא, 12/06/08 21:02

      אני מתגעגע לפרץ עולה אלף מונים מהקשקשן ברק,

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אם לסבתא היו גלגלים היא הייתה נוסעת, עכשיו הבנו

    רמי, 12/06/08 19:49

    ממשלה של נמושות

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    די , אין לנו כח לדיבורים שלכם

    ירון, 12/06/08 19:49

    חוסר אמינות, חוסר יכולת או חוסר רצון. בכל מקרה אתם בוגדים באזרחי המדינה. רוצים מעשים ולא דיבורים.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הפלשתינים,...אנא ממכם..., אתם צריכים להבין...באמת...עשו טובה...

    בבקשה...תבינו.., 12/06/08 19:49

    ציטוט מהכתבה: ''הפלסטינים צריכים להבין שאם השקט לא יגיע בהקדם, צה''ל ייאלץ לגייס מילואים ולצאת למבצע צבאי בלתי נמנע ברצועת עזה'', הסביר הגורם הביטחוני. סוף ציטוט.

    אז אנא ממכם... באמת... תהיו בני אדם...עשו טובה... ואם לא בא לכם אז אנא ממכם הירגו לנו לא יותר משני אנשים בשבוע...עם זה נוכל לחיות...היו בני אדם...בבקשה...תבינו אותנו...

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    פעם היו כך אומרים יהודים גלותים סבלו מפוגרומים והיו מכופפים את הראש

    הסטריון, 12/06/08 19:47

    אבל היום...

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כמה עלובים אתם תמורת 55 מיליארד שקל לשנה ?????????????????????????? (ל''ת)

    החזירו הכסף, 12/06/08 19:46

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כן יאבדו...

    שוש, 12/06/08 19:46

    ...כל אויביך, ישראל...ואוהביו כצאת השמש בגבורתו

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כן יאבדו...

    שוש, 12/06/08 19:46

    ...כל אויביך, ישראל...ואוהביו כצאת השמש בגבורתו

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כניעה היא רגיעה מלחמה היא שלום תבוסה היא נצחון בריחה זו הצלה (ל''ת)

    ברחן בוגדן, 12/06/08 19:45

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    זהירות !!!! ברק יפציץ את כל הדיונות מעזה לחאן יונס (ל''ת)

    תתחילו לפחד, 12/06/08 19:45

    הגב לתגובה זו

    • בתקיפת צהל היום נהרגו שני דיונות חול ושני שיחים ניפצעו קשה !

      דובר צהל, 12/06/08 20:22

      שני עכברי שדה ניזקקו לטיפול רפואי !
      חתול רחוב ניכנס להלם וטופל במירפאה האזורית !

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    חרטומי תבוסה עכשיו בקרייה אומרים שגם במחיר השמדת ישראל החאמאס לא (ל''ת)

    ייגרור אותנו, 12/06/08 19:44

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    איזה יאוש אין מנהיג בישראל-איך זה שהחזק מפסיד

    סמי, 12/06/08 19:43

    מדינת ישראל מגמגמת ומזגזגת במדיניותה אין הנהגה ואין מי מ=שמנהל את העסק .הניה עושה מאיתנו צחוק

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מספיק עם האיומים ללא כיסוי עדיף לשתוק (ל''ת)

    ביטחוניסט, 12/06/08 19:41

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מספיק לאיים כבר, זה לא עושה רושם על אף אחד!!!

    שמעון אוחנה, 12/06/08 19:41

    תצאו כבר למצבע צבאי
    בושה וחרפה למדינה שלא מדנה על אזרחיה!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בישביל מה לאיים ולחרחר ריב ?

    תמאר, 12/06/08 19:41

    ההיתנגדות הפלסטינית תיסתיים רק כשיסתיים הכיבוש, ההיתנחלות, ההרעבה, והמצור בעזה. אין שלום בלי צדק

    הגב לתגובה זו

    • ההתנגדות הפלסטינית תסתיים, כאשר ישראל תאלץ להפציץ ובעזה יהיו אלפי

      טל, 12/06/08 20:51

      הרוגים. תדעו את כוחכם פלסטינים, סבלנותנו פוקעת ובקרוב תלמדו לא לחרחר מלחמה כנגד כוח עדיף, זיכרו את גורל יפן וגרמניה הנאצית, אתם גוררים אותנו לבצע בכם רצח עם וזה יהיה כואב,
      דור המייסדים נהג בכם בכפפות של משי משום מוראות השואה שלאורה גדל, לנו הצעירים הישראלים אין את אותם עכבות מוסריות.

      הגב לתגובה זו

      • איזה ..התנגדות.. בראש שלך...גם לך שטפו כבר את המח..

        רמי הדני , 28/08/09 22:42

        הם מתקיפים אותנו ואתה קורא לזה התנגדות.. בדיוק כמוהם...

        הגב לתגובה זו

    • שקרים וכזבים פלסטיניים

      ל.א., 12/06/08 21:05

      הכיבוש וההתנחלות בעזה - נגמרו מזמן. המצור - תוצאה ישירה של טרור החמאס. וההרעבה - שקר, כזב ותעמולה פלסטינית, בדיוק כמו התגובה של תמאר.

      הגב לתגובה זו

    • קמנו בבוקר יום אחד והחלטנו שיהיה מצור בעזה.. למה ? דווקא!!

      (:, 12/06/08 21:14

      לא.. לא פינינו את כל עזה בשבילם.
      לא.. לא פיצצו שם 4 וחצי טון TNT.
      לא.. לא מפציצים אותנו 7 שנים..
      לא.. לא בדוקטורינה שלהם להשמיד אותנו והם ממש לאאאא מקנאים בנו.. זה רק המצור הכיבוש וההתנחלויות.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    הגורם הביטחוני (ברק) קיבל אזהרה מהננס מ עמאן! אתמול עסאל היום בסאל

    אברהם, 12/06/08 19:39

    אז נגד או בעד פעולה נרחבת בעזה?
    כרגיל אני אומר לך, שחרר אוויר אתה נראה מבולבל וזה חבל!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בצה''ל לא הבינו שאף אחד לא לוקח אותם ברצינות

    חייל, 12/06/08 19:39

    כל נושא האיומים מזמן מוצא.
    איומים ללא מעשים

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    העקיר שלא הוכים כבר כצאן לטבח - האיומים כבר לא מפחידים אף אחד! (ל''ת)

    ברווז במטווי, 12/06/08 19:39

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא להאמין, אנחנו מתחננים על נפשינו, המדינה מוחזקת ע''י הנהגה מופקרת. (ל''ת)

    א, 12/06/08 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    איסתרא בלגינא קיש ריש קריא

    קופי, 12/06/08 19:31

    אהוד ואהוד צמד של כושלים, ליבני כלומניקית, מופז טיפש ואשכנזי נמר של נייר.

    אף אחד לא מאמין יותר לאיומים שלכם חבורה של אפסים

    הגב לתגובה זו

    • ובימים ההם אין ממשלה בישראל (ל''ת)

      AA, 12/06/08 20:15

      הגב לתגובה זו

    • אכן נכון, אבל

      עמיר, 12/06/08 20:28

      כל השמות שהזכרת חברים בממשלה וביכולתם לקבוע האם נצא או לא לפעולה,
      למעט אשכנזי שלא רק שאיננו מחליט הוא גם לא יעז לצאת לפעולה. ללא אישור. אם הוא יעשה זאת, זאת תחילתה של אנרכייה נוראית.
      תפקידו להמליץ, להציע פתרונות, להציע רעיונות, אבל לעולם לא להחליט בעצמו. הוא כפוף לדרג המדיני ויש מעליו שר בטחון ( אם כי לצערי חלש באופן שלא יאומן ).

      הגב לתגובה זו

    • את אשכנזי לא רואים ולא שומעים,

      ק., 12/06/08 20:33

      נראה לי שהאיש מסתתר בבונקר שמתחת לבונקר ומגדל עציצים, מפני שבינתיים הצבא נשאר אותו זיפת.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ישראל מאיימת שאם לא יהיה שקט, היא תאיים חזק יותר (ל''ת)

    אורנה, 12/06/08 19:31

    הגב לתגובה זו

    • עוד מעט...תכף...עוד רגע....אחרי הקיץ,....יש רגיעה .....אחרי החג....

      בשר תותחים, 12/06/08 20:19

      עוד כמה הרוגים...רק יגיעו לאשדוד ....
      ואז אם קונדוליזה תרשה ....ואבובה מאזן ''הפרטנר'' לא יתעצבן......נכנס קבינט ונחליט מה לעשות !!

      הגב לתגובה זו