• 64.

    הפרדת הרשויות

    מצרפת, 21/06/08 16:02

    נראה שבגץ לא שמע על הפרדת הרשויות: קודם הם מאשרים או פוסלים את החוק... ואחכ הם שופטים לפי החוק שהם בעצמם החליטו עליו...

    שיקראו שוב את מונטסקייה...

    משפטנית מצרפת
    כמה טוב לקרוא אות!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    תפסיק להיות העו''ד של אש''ף (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 15/06/08 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ''כולנו יחיא אעייש'' , הפיגועים החלו לפני שביבי נבחר

    אלכס טוקבק, 15/06/08 11:49

    למעשה ביבי נבחר בגלל הפיגועים.
    לא היו אוטובוסים מתפוצצים לפני אוסלו.
    ערפאת תמך בטרור החמאסי ועודד אותו.
    נתניהו לצערי לא חיסל את אוסלו ולא שלח
    את כנופיית הטרור של ערפאת חזרה לטוניס.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    כשמדינת ישראל הוקמה הארץ סירב להכיר בזה בתחילה

    פנדה, 15/06/08 11:02

    ועכשיו אותו עיתון, שכל שופטי העליון מנויים עליו, מבקש לסיים את העבודה. יש בינינו גיס חמישי במלוא מובן המילה, ואם לא נבין את זה נאבד את המדינה. ביבי - קח את פרידמן, ונצביע לך. פרידמן זה קול העם, שדורש להחזיר אליו את בג''צ, שנחטף בידי הדיקטטור השיפוטי ברק לצורך הפיכתה של מדינת היהודים למדינת כל אזרחיה.

    הגב לתגובה זו

    • אכן, עיתון הארץ צריך להחליף את שמו ל-''פלשתין'' אותם הוא מיצג (ל''ת)

      א.י., 15/06/08 12:23

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    אם וכאשר תהיה מדינה פלסטינית ביש'ע

    אבי, 15/06/08 10:20

    כאשר תהיה מדינה כזאת ויהיה חוזה שלום
    איתה,הנימוק הבטחוני למניעת איחוד משפחות לא יתפוס.גם חוק ההתאזרחות יעמוד על הפרק כחוק מפלה.ואני יודע
    גם מה תהיה עמדתם של שוקן והחוגים המקורבים אליו.הנסיון באירופה ובארה'ב לעצור הגירה בלתי חוקית נכשל,למרות הים,האוקיינוס או הגדר המפרידים.על אחת כמה וכמה ייכשל נסיון זה בגבולות ישראל.אני גם בטוח כיצד יגיב כאן השמאל
    בעזרת נציגים של ''העולם המתקדם'' לכל נסיון לבלום הגירה של פלסטינים לתוך שטחי מדינת ישראל.גם אם נניח שהפלסטינים יסכימו להגביל את זכות השיבה לתוך שטחיהם בלבד,הרי במוקדם יותר מאשר מאוחר ייווצר לחץ של הגירה חוקית או בלתי חוקית על ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לגלאון יש אג'נדה מסודרת.

    רפטור, 15/06/08 09:03

    במקביל לפעילות הבלתי נלאית שלה לסרס את הצבא ואת הממשלות מלנקוט בפעולות בטחוניות היא פועלת להפוך את המדינה לדו לאומית , כלומר למחוק את ישראל דמוגרפית.מצד אחד כניעה צבאית ומדינית
    ובמקביל כניעה גיאוגרפית.

    ואנחנו יושבים בשקט ונותנים לאשה הזו בעזרת בג''צ לקבוע את עתידנו המר .

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    שלטון החוק השמאלני לא ירגע עד שתיחרב מדינת היהודים ופלשתין תקום על

    קורן נאוה,טבריה, 15/06/08 06:30

    חורבותיה!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    בית משפט דמוקרטי לחוקה. עכשיו

    יוסף, 15/06/08 06:09

    הכל יהיו מיוצגים בו, כולל חרדים וערבים. פסיקותיו יפחיתו את השנאה והקיטוב בחברה.
    ובאשר למחטף החוקתי, פשוט מדהים. איך רוב של 30 ח''כים קובע בחוק כי אין לשנות את החוק אלא ברוב מיוחס של 80 ח''כים?
    רק 80 ח''כים רשאים לקבוע כי זה המינימום לתיקון חוק.
    כל שינוי לחוקה בארה''ב דורש הצבעה בבית הנבחרים, בסנאט, ובמשאל עם בכל אחת מ-50 המדינות בארה''ב, ואישור הנשיא. רק בישראל ארצנו, אור לגויים, מועברת חוקה באישון לילה בהצבעה של רבע מחברי הכנסת, ושופטי בג''ץ מאושרים: המהפכה החוקתית עברה.
    מה לבג''ץ ולדמוקרטיה?

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    שוקן הפך סנילי והעובדה שהוא שבוי בדוגמות שאבד עליהן הקלח

    האמת בפרצוף, 15/06/08 03:30

    רק מעיד על ההתדרדרות המוסרית והצביעות של השמאל הרדיקלי.

    כמו כן עיתון הארץ הפך מזמן לבמה של מורעלים וחולי נפש שלצערי הם גם ''עיתונאים'' שם מזמן הפכו עבדים למחלתם.

    הגב לתגובה זו

    • כמה מדוייק! הבעיה היא שלדמנטי הזה יש עיתון, וחסידים שוטים

      נעמה, 15/06/08 08:17

      מכתירי עצמם כ''אנשים חושבים''.
      בן דרור ימיני הוא בין האמיצים הבודדים שמעיזים בעקביות לקרוא תיגר על החונטה הזאת, ומשלמים ביוקר כמטרה קבועה לחרפות וגידופים בשפת ביבים.תודה לך, ימיני. כמעט צדיק יחידי בסדום הברנז'ה. אל תירתע, תמשיך. יש לך תומכים רבים יותר ממה שהם משערים.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    מאמר גדול! חושף את ''כנופיית שלטון החוק'' בנבלותה!

    נאורי, 15/06/08 02:54

    ובכלל, עיצון ''הארץ'' הוא בבעלות חברה שקיבלה פרס מהנאצים על ''פעילותה''.


    גם משפחת שוקן עצמה אינה רחוקה מקשר עם משתפי פעולה עם הנאצים.

    תשאלו את שוקן מה הקשר שלו למשפחת ואן-הארטן (עפ''י הפרסומים: משתפי פעולה עם הנאצים וקרובי משפחה של משפחת שוקן)!!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    חוק יסוד כבוד האדם וחירותו הועבר בצורה בולשביקית

    מיכאל, 15/06/08 02:02

    אהרון ברק הוא בולשביק שטוען שהוא דמוקרט הוא הסכנה לדמוקרטיה
    אני צעיר אני לא זוכר אבל נדמה לי שרמון היה דמות מרכזית בהעברת החוק איזה אירוניה
    עוד אירוניה שרוב חבריי לא יודעים בכלל מה המשמעות של חוק זה וכך רוב האנשים שאין להם איזה זיקה לחוק מבחינת עיסוקם או לימודיהם
    אני שב ואומר אהרון ברק בולשביק איפה השופטים שהבינו שאסור שלציבור יהיה רגשות כאלה חריפים כמו לי ולכן בית המשפט בתקופתם היה אפוליטי אנשים כהו הנשיא בדימוס לנדוי שיבל לחיים ארוכים תראיינו אותו ותגלו שדעתי קרובה לדעתו של המלומד

    הגב לתגובה זו

    • אהרון ברק ניצל את תפקידו והפך לדיקקטורמשפטי בחסות החוק (ל''ת)

      א.י., 15/06/08 12:29

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אוי כמה שאתה פוץ מתנשא, רדוד וטיפש (ל''ת)

    לטמבל העם, 15/06/08 01:47

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מה זה מדינה יהודית ודמוקרטית?

    לא ברור לי, 15/06/08 00:10

    איך זה גם יהודית וגם דמוקרטית? אולי כדאי שתפתור את המשוואה הזאת קודם, מיסטר ''אני יודע מה הרוב אומר'' ושונא השמאל?

    הגב לתגובה זו

    • תגובה למס' 52

      איציק, 15/06/08 09:09

      בסדר. יש בעייה עם זה, אבל זו לא סיבה בשבילי להתאבד לפי נוסחת השמאל המטורף.

      הגב לתגובה זו

    • בד''כ מי שמתהדר בתואר ''דמוקרטי'' אינו כזה

      פנדה, 15/06/08 11:05

      כמו כל הרפובליקות הדמוקרטיות למיניהן באפריקה. גם ישראל אינה מדינה דמוקרטית גרידא אלא דיקטטורה שיפוטית עם בחירות חסרות משמעות לפרלמנט. כדי להסיר את התואר ''דמוקרטית'' ולהישאר עם מדינה יהודית (כפי שצרפת היא מדינה צרפתית ולא מדינה צרפתית-דמוקרטית) צריך להיפך לדמוקרטים באמת - לכונן חוקה ולפרק את שלטון בג''צ האנטי-דמוקרטי.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    צודק לחלוטין!!! (ל''ת)

    דמו, 14/06/08 23:52

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אחרי שהתברר שהדמוקרטיה נאנסה וסורסה לחלוטין בארץ ברור שמה שנחוץ פה

    Mלכה, 14/06/08 23:41

    דחוף כדי לתקן את העוות הקשה היא דיקטטור דמוקרטי, שיהיה בכוחו להרוס את כל ולבנות מחדש על עדנים בריאים יותר ואפילו, אינני מתביישת לומר, תמימים יותר. הפעם עם איזונים כאלה שלא יבואו שוב ה''זמוקרטים הנאורים'' ויסרסו הכל שוב. ו...כן, יושר ויושרה, כמובן, כלול במחיר.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    why do you ate israel so much,did your mother was a n arab (ל''ת)

    lior, 14/06/08 23:30

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אנחנו מאמינים בני מאמינים

    צביקה, 14/06/08 21:46

    ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ואת העובדה שבג''צ לא אישר להם להגר לישראל אתה לא אומר

    יובל כהן, 14/06/08 20:25

    הרי בג''צ דן בעתירת ארגון עדאללה, ופסל אותה.
    מה שאומר שמי שמתחתן עם אזרח ישראלי, והוא תושב מדינת ערב שהממשלה החליטה שהיא מדינת אויב, לא זכאי לעלות לישראל וכל זה באישור בג''צ.

    אז שב כבר בשקט כי כנראה הגישה הימנית שלך איננה עולה בקנה אחד עם הגישה הסוציאליסטית דמוקרטית של בג''צ.

    אולי יש צורך בתיקונים לחקיקה כך שרוב מיוחס בכנסת יוכל לבטל החלטת בג''צ, אך לעשות פוליטיזציה לבג''צ, זה בעצם הרס של עמוד התווך הדמוקרטי של מדינת ישראל.

    מה גם שאתה לא יכול להשוות מדינות מפותחות כמו מערב אירופה וארה''ב עם מסורת דמוקרטית של מאות שנים, למדינת ישראל, עם מסורת דמוקרטית רק של 60 שנה ועם כלכלה מפותחת אבל בהחלט לא כמו של מדינות המערב.

    אולי בעוד חצי מאה דבריך יהיו תקפים.

    הגב לתגובה זו

    • קודם תבדוק אח''כ תגיב - בג''צ ביקש מהמדינה לנמק תוך חודשיים מדוע לא

      ד''ר א''י כהן, 14/06/08 21:32

      יבוטל חוק זה.

      הגב לתגובה זו

    • תקרא מה שכתבת ותבין לבד

      שלמה , חולון, 14/06/08 21:39

      הבעיה פלשתינאי בעל ת.ז. כחולה ופלשתינאי תושב השטחים תמיד מתאחדים בשטח ישראל. מקבלים ביטוח לאומי, מייצרים מחבלים בסיטונות ושונאים את המדינה. בגלל ברק יש לנו מאות אלפי איחודי משפחות. רוצים להתאחד? יופי! לא בישראל.

      הגב לתגובה זו

    • יובל... בג''צ הפך לכלי בידי הסמול הקטן והקיצוני... וזו עובדה.

      בני, 14/06/08 22:36

      בג''צ הפסיק להיות עמוד התווך של הדמוקרטיה... הוא הפך לעמוד האש של הסמול וערביי ישראל המעוניינים במדינה דו לאומית, ונראה לי שגם אתה תומך בזה.
      בג''צ זוכה לאי אמון הציבור ולא בכדי.
      ובאשר לבג''צ, המודס הזה הפך למוסד פאשיסטי וכוחני עד פחד, הוא זה שבוחר את שופטי בג''צ החדשים, בצלמם, בדמותם, וללא דין וחשבון לאף אחד.
      הגיע הזמן לקצץ את סמכויות בג''צ ולהעביר את בחירת השופטים החדשים מידי החונטה הזו.

      הגב לתגובה זו

    • בג''צ עשה לעצמו פוליטיזציה!! כאשר דן בשאלות

      דמגוגיה זולה, 14/06/08 23:23

      לא פוליטיות, ופוסק כאילו הוא סניף שלמר''צ ואילו כל העתירות של ארגוני הימין נדחות על הסף!?
      סליחה אבל שאלה על האן למגן את שדרות? האם לצאת למהלך צבאי בעזה? אלה שאלות פוליטיות ולא משפטיות !!!! בארה''ב בית המשפט העליון קבע בבירור שאלו שאלות פוליטיות שבית המשפט לא רשאי לדון בהם למרות שהחוקה מעניקה בסיס משפטי לעתור נגד יציאה למלחמה ללא אישור קונגרס אך במקרה של ויטנאם בית המשפט העליון של ארה''ב קבע שזו שאלה פוליטית!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מאמר מופת. כל הכבוד לימיני על המאבק להצלת ישראל (ל''ת)

    מידי הרודנות, 14/06/08 20:17

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אסור לבג''ץ להתערב בעיצוב דמותה של המדינה.

    סקופידון, 14/06/08 20:13

    מהטעם הפשוט, שופט אינו יכול להתעלם מדעותיו האישיות בבואו לפסוק בעניינים לאומיים. זה לא סוד שרוב השופטים בבג''ץ הם שמאלנים שלא מייצגים את דעת הרוב (מכאן גם הירידה באמון). שוקן וחבריו ההזויים מגנים על בג''ץ מטעמים אינטרסנטיים וכך הם עוקפים את כוחו המועט של המיעוט (וכמה טוב שיש חברים ), אבסורד הזועק לשמיים, ולכן עיצוב דמותה של המדינה צריך להיות אך ורק בידיהם של נבחרי ציבור. מוטב שייקחו מבג''ץ את הסמכות לשפוט בענייני מדינה לפני שיהיה מאוחר.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    השמאל של קום המדינה אינו השמאל של ימינו

    מאירה, 14/06/08 20:06

    השמאל של אז מקביל בדעותיו למרכז ואפילו מעט ימינה היום. צריך לומר באופן הברור ביותר- השמאל היום אינו בעד מדינה ציונית בררץ ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שופטי קצב הכינו טויטת פס''ד עוד לפני המשפט?!

    אמון ציבור?!, 14/06/08 20:00

    מה זה פה? המשפט של קפקא שהוא היה אשם עוד לפני תחילת המשפט?!
    איזה ביזיון!!! איך יהיה אמון בבית המשפט?! מה זה קשור לפרידמן?!
    תראו מה השופטים עושים בעצמם!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בארה''ב יש חוקה אבל מתנגדים להגירה מקסיקנית

    קחו דוגמא, 14/06/08 19:58

    הם מנסים בכל הכוח למנוע את כניסת המהגרים המקסיקנים, ואלה בכלל לא אויבים שלהם שמצהירים יום וערב שהם רוצים להשמיד את ישראל, אלא פשוט רוצים לעבוד בשקט!!
    האם בית המשפט האמריקאי מתערב בשאלה פוליטית כזו? לא!! כי זה שאלה פוליטית!!!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ביניש רוצה רק ביקורת ''עניינית, אקדמית ותורמת''?!

    לשטופי המוח, 14/06/08 19:50

    סליחה ביניש דורשת שהביקורת על בית המשפט העליון תהיה גם עניינית, גם אקדמית וגם תורמת משל מדובר פה בביצת קינדר?!
    סליחה האם הביקורת של ביניש על פרידמן שכללה השמצות הכפשות הייתה עניינית או תורמת?!
    האם איומו של חשין לגדוע את ידיו של פרידמן הייתה ביקורת אקדמית או תורמת?!
    האם השמצותיו של ברק את פרידמן, והאשמתו את פרידמן בניסיון להרוס את בית המשפט לפגוע בדמוקרטיה הייתה עניינית או אקדמית?!
    אתם מבינים את האבסורד ביניש דורשת כרגיל את מה שהיא וחבריה עצמם לא מקיימים!! נאה דורש נאה מקיים כל עוד הוא לא שופט!!!
    שופט זה על אדם אין לדרוש ממנו את מה דורשים מאחרים!
    ואחר כך שלא יתפלאו אם אין אמון בבית המשפט!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    זכויות יש גם לימין! להגן רק על שמאל

    למלקקי בג''צ, 14/06/08 19:44

    לא הופך את בג''צ למגן הדמוקרטיה זה הופך אותו לפוליטי ובסופו של דבר יהרוס את הדמוקרטיה כי הציבור עומד לאבד לחלוטין את כל האמון בבג''צ כי בג''צ מנסה להפוך את רצון העם שהוא הקובע, על ידי ריקון חוקי הכנסת מתוכן!!!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מזכיר לי שבגלל אותו מאמר מדהים וסהרורי של שוקן

    נפיח, 14/06/08 19:44

    בטלתי מנוי של שנים ארוכות בהארץ והצטרפתי למעריב

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ביהמ''ש ''העליון'' מלא שופטים בינוניים

    מני, 14/06/08 19:43

    אשר לא מתביישים להגיד את ההשקפה הפוליטית שלהם ולהתבטא על נושאים שלא קשורים בכלל למשפט שלפניהם (ראו פס''ד המביש של אדמונד לוי בעניין קצב).
    אין שום דבר עליון בבית המשפט כל שם סרוח וחסר כישרון!!! הרבה מזה באשמת ברק וחלק באשמת ביניש!!!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    תשואות לימיני-אני גוזר ושומר (ל''ת)

    נפיח, 14/06/08 19:42

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    שופטי קצב הרשיעו אותו לפני המשפט!

    שופטים?!, 14/06/08 19:40

    האם אלה שופטינו? האם אחר כך מתפלאים למה אמון הציבור בבית המשפט ירד לשפל חסר תקדים? זה לא קשור בכלל לפרידמן!!
    זה קשור להתנהלות הנפסדת של שופטינו, אלה שאף פעם אין להם ניגוד עניינים אפילו אם התיק שמולם זה של בן משפחה, אלא שמכניסים לבית המשפט את אנשי החצר שלהם משל היה בית המשפט חברת חשמל, ראו מקרה עדנה ארבל, נאוה בן אור ועוד ועוד.
    התבטאויות מבישות של גודעי ידיים בדימוס וגם של הנשיאה הקיימת כפי שלא קיים בשום מקום בעולם, האם בארה''ב שופט יתבטא נגד שר המשפטים בפומבי!?
    תיקים שנמשכים שנים במקום שנה, נפוטיזים במקום העבודה כל אלה הראו לעם שהשופטים מדברים גבוהה גבוהה אבל המסור הכפול שלהם אדיר, כאשר הם עצמם עושים דברים גרועים יותר מאשר אלו שהם מבקרים!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    גלאון חיה באספמיה, שם אין מחבלים הכל נחמד

    לא יאומן, 14/06/08 19:30

    בקיצור זהבה גלאון חושבת שהיא היידי בת ההרים שגרה בשוויץ?! עד כדי כך היא מוכנה להדחיק את המציאות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ימיני צודק! הצביעות השמאלנית ושנאתם העצמית

    דנה, 14/06/08 19:29

    יובילו בסוף למלחמת אזרחים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אם ב 48 היה השמאל לא היתה קמה מדינה יהודית (ל''ת)

    השמאל=סוף המדינ, 14/06/08 19:18

    הגב לתגובה זו

    • השמאל הקים את המדינה, אבל את דעות השמאל המקורי אימץ הימין

      פנדה, 15/06/08 11:11

      והשמאל של היום אימץ את דעות האנטישמים - כולם הלכו קצת שמאלה.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ימיני, אתה מציל כבוד העיתונות. ראוי שמאמריך יילמדו באוניברסיטאות

    ציוני הומניסט, 14/06/08 16:04

    אלפי סטודנטים עוברים שטיפת מוח ממרצים אנטי ציונים ורק המאמרים שלך הם הטיפה בים שמי שמגיע אליהם יודע גם דברים אחרים. למה מלמדים רק את אדוארד סעיד ושלמה שנד ואורי רם ואילן פפה? מדוע הכתבים של ימיני, שהם יותר מבוססים, אינם נכנסים לסילבוסים? ממה הם מפחדים המרצים האלה? הם יודעים שימיני משכנע הרבה יותר אבל הם עושים הכל כדי להסתיר אותו וקופצים על כל מאמר ששולל את זכות היום של ישראל ומציג את ישראל כמדינה פושעת.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    זה לא מאמר. זה מאמר מכונן. מסטר פיס. לגזור ולתלות. (ל''ת)

    דני, 14/06/08 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    פתאום אימפריליזם מצלצל לי טוב

    טובה, 14/06/08 14:53

    וכרגיל אצלך,תשפוכת של מילים גבוהות שבאות לכסות על השקפת עולם דמוקטטורית לתפארת. בכל ההשוואות שלך אתה תמיד ''שוכח'' שלנו אין חוקה,בניגוד לכל המדינות המתוקנות בעולם. העדר חוקה אינו עניין טכני,אלא מהותי והוא אחד הגורמים העיקריים לכך שבג''צ הוא מעוז זכויות האדם באשר הוא!! אפשר לבקר את בג''צ על המידתיות שלו(לדעתי הוא פחות מדי מגן על זכויות האדם ונפל עליו מורא הבטחון) אך אתה לא תשקוט ולא תנוח עד שבג''צ השמאלני-האשכנזי(לא תחמיץ הזדמנות כדי להגביר שנאה בשם אהבת הדמוקרטיה,כמובן) יהפוך לחותמת גומי של הפולטיקאים. בית משפט במדינה דמוקרטית לא חייב להבחר על ידי העם,זה לא קנה המידה לתקינות דמוקרטית ורק לחשוב שנציגי ש''ס,יהדות התורה שאפילו אינם מתיימרים לדבר בשם ערכים דמוקרטים, הם אלה שעליהם נסמוך בהכרעות דמוקרטיות הנוגעות לכלל האזרחים,צריכה לגרום למודאגי הדמוקרטיה לחשוב פעמיים לפני שהם ממוטטים את בג''צ.ותודה לפרידמן שיכול לככך ידיו בהנאה,הוא הצליח לדרדר את אמון הציבור בבג''צ באופן מעורר בחילה.

    הגב לתגובה זו

    • Public Trust

      Eli Canada, 14/06/08 16:22

      It is not Dr. Friedman or Mr. Ben Yemini who shake the public trust in the suprim court, it is ''Their Honour'' Barak Beinish Chesin and the rest of the gtoup.

      And, by the way, Shabbath Shalom

      הגב לתגובה זו

    • לבריטניה אין חוקה!

      יעקב, 14/06/08 17:54

      בריטניה היא אם הדמוקרטיה ואין לה חוקה.
      ימיני צודק לחלוטין.

      הגב לתגובה זו

      • בבריטניה יש מסורת דמוקרטית ומשפטית תקדימית והמושג: It is not done (ל''ת)

        Ehad Haam-Zioni, 14/06/08 18:54

        הגב לתגובה זו

        • גם לישראל יש מסורת דמוקרטית

          פנדה, 15/06/08 11:20

          הסנהדרין היה קיים הרבה לפני הפרלמנט, הקונגרס היהודי היה קיים הרבה לפני קום המדינה. מספיק להתייחס אל העם כמו חבורת ילדים בלתי מחונכים שלא מגיעה להם דמוקרטיה. מגיעה לנו דמוקרטיה כמו לכל עם אחר ! הגיע הזמן לפרק את הדיקטטורה השיפוטית ולהחזיר את השלטון לעם.

          הגב לתגובה זו

        • הבריטים גנבו את הבטוי מהתנ'ך -לבן אומר ליעקב

          נפיח, 15/06/08 13:42

          כי לא נהוג לחתן בחורה צעירה לפני הבכירה ממנה בשנים כי כך''לא יעשה במקומותינו''

          הגב לתגובה זו

    • היחיד שדרדר את האמון בבג''צ זה בג''צ.

      שון, 14/06/08 18:27

      בתור משפטן הומו ושמאלני אומר בגלוי -אין לי אמון בבג''צ. אומנם בג''צ שומר גם על זכויותיי, אולם במקבל ניכס לעצמו סמכויות רבות לא לו. כוח עצום לפקידי מדינה שמעולם לא נבחרו.

      הגב לתגובה זו

    • טובה את מצחיקה ואבסורדית!

      חחחחח, 14/06/08 19:36

      מרוב שטיפת מוח את לא רואה את המציאות! בג''צ הוא לא ''מעוז זכויות האדם בישראל'' כהגדרתך, הרי איזה מין מגן על זכויות אם האדם הפשוט בכלל לא מקבל את יומו בבית המשפט העליון או בג''צ, כאשר רוב העתירות שבג''צ דן בהם הם של אירגונים שמאלנים שונאי ישראל ואילו עתירות בנושאים של קיפוח, אפליה ובעיות של אנשים קשי יום בכלל נדחים על הסף על ידי בג''צ!!
      בג''צ הפך למעוז זכויותיהם של השמאל הקיצוני בישראל!!
      בג''צ דן בשאלות לא משפטיות כפי ששום בית משפט אחר בעולם לא עושה, למעט אולי בדיקטטורות מסוימות!
      תסלחי לי אבל בג''צ לא מדבר בשם ערכי הדמוקרטיה, גם משום שהוא לא נבחר וגם משום שהוא לא מכבד ומקיים את חוקי הכנסת אלא עוקף אותם שוב ושוב ובפרשנויות הזויות לחלוטין מרוקן אותם מתוכן, פעולות אלה מנוגדות לחלוטין למהות הדמקורטית הבסיסית!!!!
      שופטי בית המשפט העליון הם אלה שדירדרו לעצמם את האמון בהם!!

      הגב לתגובה זו

    • טובה כשמאלנית מצויה את מקדמת פאשיזם

      רוחלה, 14/06/08 19:56

      כשאר זה תואם את העמדות שלך בתור מיעוט, את מוכנה לוותר על הדמוקרטיה ורק כדי לשמר את מה שאת רואה כערכים ''נאורים''

      זה כמו שיולי תמיר אמרה שלמען הגעה לשלום ניתן לוותר זמנית על הדמוקרטיה ולחיות בדיקטטורה אם זה יביא שלום!? מה?!
      האם המחיר של ויתור על הדמוקרטיה לא חמור יותר מאשר קבלת שלום? האם הליך שהתקבל על ידי דיקטטורה יהיה הליך תקין? או שאולי זה יהיה הליך גרוע שיוביל לשלום קצר מועד כי לא הייתה שקיפות או דיון ציבורי כפי שיש בדיקטטרות!!
      זה מלמד על ההשקפה הפשאיסטית השמאלנית שחושבת שכדאי להשיג את מטרותיה ניתן לעשות זאת גם בלי הסכמת הרוב של העם שאינו מסכים לכך!? ואתם עוד מדברים על זכויות אדם!? בושה וחרפה!!!
      ''פתאום אימפריאליזם מצלצל לך טוב''?! אה טובה? אבל אם בבית המשפט העליון היו רק ימניים אז גם האימפריאזלים היה מצלצל לך טוב? אין לך בושה? את מבינה את האבסורד שלך? את עצמך מקדמת גישה אנטי דמוקרטית!!!

      הגב לתגובה זו

    • הסברת יפה מאוד מדוע בג''ץ לא דמוקרטי

      בגצוב, 15/06/08 05:53

      אם לדעתך ש''ס ויהדות התורה צריכים להיות מחוץ למסגרת הפולטית, ואין להם זכויות, אני מניח שגם הערבים, המזרחים, הרוסים, האתיופים וניצולי השואה צריכים להישאר מחוץ למערכת הפוליטית. את לא שווה יותר או פחות ממסעודה בשדרות.

      הגב לתגובה זו

    • ולמה נראה לך שהציבור יתמוך בבג''צ אשכנזי-שמאלני ?

      פנדה, 15/06/08 11:17

      כשרוב הציבור הוא ימני ? איך יהיה לציבור אמון בבג''צ שמייצג 5% מהעם (לא כולל ערבים) ? פרידמן לא דרדר את אמון הציבור בבג''צ, מי שעשה את זה היה אהרון ברק, שחטף את בג''צ מהעם והכריז על ''המהפכה החוקתית'' בלי לשאול אותנו, וכמובן בייניש, שבהתלהמותה נגד פרידמן גרמה לציבור לחשוב - זה בג''צ ? ככה נראה בית המשפט העליון שלנו, כמו שוק מחנה יהודה ?
      כשהציבור שומע את חשין מאיים לכרות את ידו של פרידמן, הוא אומר לעצמו - יכול להיות ששופטי בג''צ קצת לוקחים יותר מדי בעלות על המוסד הזה, ששייך כאמור לציבור, לא לבייניש וחשין ?
      כתב ההגנה של כל דיקטטור הוא - אלה שתוקפים אותו הם משוגעים ומסוכנים. לעולם לא תשמע את הדיקטטור מצדיק את עצמו או מסביר עניינית את עמדתו - והציבור רואה את זה מבג''צ, ולמרות מה שאתם חושבים שם במר''צ - הוא לא עד כדי כך מטומטם.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    בג''צ - דיקטטורה משפטית שמאלנית בחסות החוק

    תומר, 14/06/08 14:38

    מדינת ישראל - אפיזודה חולפת. בהצלחה לכולנו

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    דרור בן ימיני צודק בכל הכתוב,כבכל מאמריו. (ל''ת)

    נתן.ש, 14/06/08 14:26

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אני זוכרת את המאמר של שוקן שמציע לנו להתחתן עם מוסלמים.

    לא מאמינה!!!, 14/06/08 14:23

    אני מספרת את זה מדי פעם לחברים ששוקן הציע לנו, לעם היהודי, להתחתן עם מוסלמים כדי לשפר את הקשרים איתם. הם לא מאמינים לי וחושבים שאני מדמיינת. אז תודה לבן דרור שגם הוא זכר את המאמר ההזוי, המטופש והחמור. המאמר הזה מעיד על מצבו של השמאל יותר מכל דבר.
    היהודים שבאו מהמדינות המוסלמיות שמרו על יהדותם 2500 שנה למרות שהיו מיעוט. וכאן האיש ההזוי הזה מציע לנו להתאסלם דווקה בארץ ישראל.
    עצוב עצוב עצוב.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מה לכם אצל ימיני, שהלכה כמותו בכל מקום. (ל''ת)

    יגאל כהן, 14/06/08 14:19

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ל-23, ימיני הוא בכלל עוד עיתונאי שמאלני. אז למה שילך לפוליטיקה? (ל''ת)

    רונן שלג, 14/06/08 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אתה חייב ללכת לפוליטיקה- אתה אחרון המשפטנים השפויים

    ישראלי ממוצע, 14/06/08 12:22

    לאחר גב' שלי יחימוביץ ואדון דניאל בן סימון הדוגלים בפירוק מדינת ישראל, אנחנו פשוט מתחננים אליך- לך לפוליטיקה.שם תייצג שפיות ובודאי את הרוב הדומם השפוי והתאב חיים.
    אנא!

    הגב לתגובה זו

    • לא חסר לנו פוליטיקאים, חסרים עיתונאים שאינם שמאלנים קיצוניים.

      אוי הטפשות., 14/06/08 14:36

      נמאס מכל הטפשים שכל פעם שיש איזה מישהו נבון בסביבה רוצים לזרוק אותו לפח הזבל והבור השחור שבפוליטיקה הישראלית.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    בן סימון

    דג, 14/06/08 12:16

    ימיני- עשה מעשה בן סימון, הצטרף לאחת ממפלגות המרכז, אלפים רבים יצביעו עבורך בשל יושרך וכושר הניתוח שלך. לך בכוחך זה והושע את ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אין סיכוי שימיני יצטרף למפלגה. אין מפלגה שמתאימה לדעות שלו

      דני פילוסוף, 14/06/08 12:25

      ימיני הוא אחרון החושבים העצמאיים במדינה. בן-סימון יתגלה במהרה כהעתק מדויק של אופיר פינס וזבה גלאון. ימיני משפיע במאמרים שלו יותר מנאומים בכנסת שאף אחד לא שומע.

      הגב לתגובה זו

    • בן דרור ימיני הרבה יותר חשוב כעתונאי !!!

      ביזי, 14/06/08 12:49

      דעתו נשמעת ונתפסת כמאוזנת, אובייקטיבית, הגונה, עניינית. אם יכנס לפוליטיקה, גם אחד מהבודדים המביא מידע ענייני ואובייקטיבי לידיעת הציבור יעלם.

      הגב לתגובה זו

    • אני מברך את בן סימון בהצלחה-סומיאל דמוקרט אמיתי ואיש שלום הוגן (ל''ת)

      Ehad Haam-Zioni, 14/06/08 13:08

      הגב לתגובה זו

      • בן סימון שמאלן קיצוני וגזען לא קטן (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 14/06/08 15:02

        הגב לתגובה זו

        • מאחר ואני מכיר את ''מילון אלכס טוקבק''-ממך זאת מחמאה גדולה (ל''ת)

          Ehad Haam-Zioni, 14/06/08 17:47

          הגב לתגובה זו

          • במילון שלך ערפאת = איש שלום אמיץ (ל''ת)

            אלכס טוקבק, 14/06/08 22:52

            הגב לתגובה זו

            • מי אמר?תמיד אמרתי שהוא ערמומי-חלקלק-פתלתל-מעודד טרור ככלי לחץ מדיני

              Ehad Haam-Zioni, 14/06/08 23:43

              אבל מציאותי והבין אחרי 73 שאי אפשר להביס את ישראל-ובתקופת אוסלו שנתניהו טירפד(אחרי רצח רבין בידי איש קיצוני מהימין הקיצוני)-היה חלון הזדמנויות נהדת לשלום (נפילת ברהמ, הבסת סאדם)

              הגב לתגובה זו

  • 22.

    הקוריוז שבעבר התנגד עיתון הארץ לעלית יהודי צפון אפריקה (ל''ת)

    אבי, 14/06/08 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני רחוק מלהיות דתי אבל אם ישראל היא לא מדינת היהודים אז יש מקומות

    אבי, 14/06/08 11:57

    טובים בהרבה לגור בהם
    בשביל מה הושקע כל החלום הציוני??
    ארבע דורות הקריבו עצמם כדי לבנות מקלט לעם היהודי ובג''ץ הופך אותנו לפליטים בארצנו

    הגב לתגובה זו

    • נאה דרשת. מלים מדוייקות. (ל''ת)

      Y, 14/06/08 12:40

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    תודה לך בן דרור שאתה ממשיך לשקף את הרוב השפוי

    אורן, 14/06/08 11:26

    במדינת ישראל. ישר כוח והמשך בדרכך (שהיא משקפת את הרוב הנורמלי במדינה)

    הגב לתגובה זו

    • אין מעיד נחתום על עיסתו

      עמי, 14/06/08 12:05

      נורמלי אמרתה רוב? או בדיחה היתה זאת,
      רציתה לטפוח על שכמשך ובכן, היה מאושר.

      הגב לתגובה זו

      • איך מזג האויר בצרפת?

        Miguel, 14/06/08 15:14

        עמי, בתור שפן שברח מהמדינה אתה מדבר יותר מדי.אבל,בעצם, זה פרצופם של השמאלנים,המתהדרים ב''ערכים'' קוסמופוליטיים,לכן מתעבים את הציונות.

        הגב לתגובה זו

        • על שפנים ומיגועלים

          עמי, 14/06/08 17:30

          אין בושה להיות שפן רואה אתה מקורותך
          אמרו ''טוב לכלב החי על אריה מת'' אך האמת היא שאני מעדיף לראות עצמי כאריה
          אומנם זקן אך עדין עם שינים חדות. אגב
          מזג האויר נעים הלואי על ישראל.לברוח,
          לא ברחתי. מה ולמה אני כאן זה לבטח לא
          עיניך .אך הארס שבפיך מעיד עליך ועל
          שכמותך לפני שמדבדבים רעלים, כדאי קודם
          לנסות לחשוב (אם זה לא מידי קשה לך)
          והכי חשוב למצא משהוא מענין לאמר. מאחר
          ולמדת משהו,מרשה אני לך לקרא לי ''מורי
          ורבי''

          הגב לתגובה זו

      • טול קורה מבין עיניך

        פנדה, 15/06/08 11:29

        למד לכתוב כמו יהודי אם אתה מבקש לטעון כלפי יהודי שדעתו אינה נחשבת... דעתך לא תחשב בעינינו ממילא כי אתה כותב כמו ילד בכיתה ג'.

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    בג''ץ מחסל את המדינה לנגד עינינו! וידינו קשורות, מצב מפחיד.

    אז מה עושים?, 14/06/08 11:18

    מרוב התעסקות של הימין השפוי במאחזים וגוש קטיף ,שכח שיש לעמוד על המשמר בדמותה ועתידה של ישראל.
    לתשומת ליבכם , למי שחשוב לו קיומה של מדינת היהודים גם בעתיד.

    הגב לתגובה זו

    • הימין המרכז והשמאל השפויים שומרים על בג''צ מפרידמניזם-אך לא ידעתי...

      Ehad Haam-Zioni, 14/06/08 13:04

      שהחלק השפוי של הימין אזר עוז בנפשו לדרוש את מה שרק הגיוני: פירוק התנחלויות מעברה המזרחי של הגדר....

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    ימיני, אתה חייב תשובה - אתה ימני או שמאלני? זה לא ברור!

    רמי ברונשטי, 14/06/08 11:16

    בשבוע שעבר כתבת כאן מאמר שתוקף את ההתנחלויות בצורה מאוד שמאלנית ועכשיו אתה תוקף את השמאל שרק בשבוע שעבר היית הדובר שלו. מה זה הזיגזגי הזה?

    הגב לתגובה זו

    • ימיני הוא איש אמת וצדק!!שקובע את עמדותיו לא לפי נטיית לבו

      שלום, 14/06/08 11:30

      קשה לך להאמין שיש עדיין אנשים כאלה...נכון רמי ברונשטיין??!!!

      הגב לתגובה זו

    • ימיני הוא איש שמאל אמיתי

      דני מור, 14/06/08 12:26

      זהבה גלאון וכל מרץ הפכו להיות שמאל קיצוני. הם אינם מכירים במדינה יהודית. היהדות היא גזענית מדי לטעמם ולמרות שהם יהודים הם מוכנים לוותר על יהדותה של המדינה ולהסתכן בהפיכתה למדינה פלשתינית.

      ימיני מייצג את השמאל האמיתי של מדינת ישראל - שמאל שאיננו שוכח את הציונות ועושה כל שביכולתו לקיים מדינה יהודית דמוקרטית בארץ ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • זו לדעתי ההגדרה הכי מתרבת למציאות

        פנדה, 15/06/08 11:32

        הייתי אומר - ימיני סוציאל-דמוקרט ציוני, משהו שלחלוטין לא קיים באף מפלגה בארץ. אגב, ימין-שמאל זה עניין כלכלי. במונחי אידיאולוגיה כיום יש ציוני (ליכוד וימינה) ואנטי-ציוני/פוסט-ציוני (קדימה ושמאלה).

        הגב לתגובה זו

    • אם הוא יזיז את האצבע,תגלה שהוא ימני כלבבך -שונא שמאלנים,במיוחד

      מכירהנפש בהמתו, 14/06/08 14:38

      אם הם אשכנזים שהצליחו יותר ממנו.

      הגב לתגובה זו

    • בן דרור ימיני הוא איש שמאל מפוכח

      בני, 14/06/08 18:23

      הלוואי רבים כמוהו.

      לא שמאל סהרורי ולא הימין ההזוי של ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    בג''ץ הינו סניף של מרץ ומתנהל כשכזה

    דניאל ר, 14/06/08 11:15

    מרץ הינה מפלגה אנטי ציונית ומתנהלת כשכזו. קדימה והעבודה הם מפלגות שמאל המתחבאות מאחורי מצע כביכול מרכזי ע''מ לזכות בקולות הבוחרים הלא כל כך חכמים. הארץ הינו עיתון הבוגדים ברעיון המדינה הציונית ויתר כלי התקשורת לא הרבה יותר טובים. המדינה הןלכת לאבדון וזה ברור. בכלל לא בטוח גם שביבי אגב ייבחר. אם השמאל הצליח להכניס עסקן מוכשר ומושחת לבית ראש הממשלה ( עליזה אמרה לחברותיה שהוא הומר ולכן יתנתק ,יתכנס, יפעל נגד האויב קרי הדתיים והימניים) , לא אתפלא אם יצליחו להכתיר גם עסקנית לא כל מוכשרת שתהא ככלי ביד היוצר מבית השמאל. הפרקליטות הינה כלי חשוב גם כן (ראה ערך נאמן, רמון,ועוד). בכלל לא ברור בדיוק למה נועדו הבחירות אם בסופו של דבר בית המשפט העליון אומר את המילה האחרונה. אני על המזוודות.

    הגב לתגובה זו

    • דניאל-ככל שהתארכה כתיבתך יצאת מהמגרש מצידו הימני והתרחקת..והתרחקת..

      Ehad Haam-Zioni, 14/06/08 12:45

      ....עד שהפכת לנקודה זעירה בעשן הימנני ההזוי...

      הגב לתגובה זו

    • קום והתהלך בארץ ותראה רק שמאל ושמאל

      טובה, 14/06/08 14:47

      קום והתהלך בארץ ותראה בכל מקום את מפעלות השמאל: הצבא,המדע,התרבות,שירותי הבריאות,ההתיישבות(המתנחלים פשוט גנבו את הפטנט השמאלני של יישוב הארץ),מערכת המשפט.אך הסר דאגה מליבך,עוד כמה שנים יכסה הימין הדתי המשיחי וה''פטריוטי'', את הארץ ואז באמת תבקש את נפשך לרדת.

      הגב לתגובה זו

      • טובה-כמעט תמיד אני מסכים אתך-ואכן ברור שהשמאל היה מנוף התקומה הראשי

        Ehad Haam-Zioni, 14/06/08 18:52

        אך הרבה דברים נבנו על ידי הימין הפרודוקטיבי וכלל ישראל-החל מעשרות המושבות של העליה הראשונה-וכלה במדענים ואנשי ההיי-טק.......

        כל מעשה מחוץ לגבולות מדינת ישראל (ואלו הם המתנחלים) הוא הורסני לגבי הגשמת הציונות במדינה-כי הוא מערב בכוח גזלני אוכלוסיות באופן המגביר את השנאה ומקשה את הפתרון שהיה ונשאר ח-ל-ו-ק-ה!!!

        הגב לתגובה זו

    • נאה דרשת

      מיכאל, 15/06/08 02:11

      יש פה איזה קשר מסוכן בפרקליטות יש תיאום עם השמאל אכן הסיכול הממוקד שעשו לנאמן ובעיקר לרמון אחרי הנאום על הרשות השופטת שהוא מאמין שהיא צריכה לצמצם בכוחה באופן מפתיע באה נשיקה שבעולם נורמאלי מסתיימת בסתירה כפי שגם חושבות בנות משפחתי

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    למה מפלגת העבודה משתפת פעולה עם ההרס הזה? (ל''ת)

    ג'קי ביטון, 14/06/08 11:13

    הגב לתגובה זו

    • כי זו מפלגה של פוליטיקאים גמדים (ל''ת)

      שמאל שפוי, 14/06/08 12:23

      הגב לתגובה זו

    • כי ברק חושב שזה יעזור לו להבחר ואופר פינס צריך

      נפיח, 14/06/08 19:48

      להצטרף לזץגלאון שם מקומו.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אחח...בן דרור...לעונג לי לקרוא את מאמריך המלומדים והחשובים כל כך!!

    לא מושפע תשקורת, 14/06/08 11:11

    המשך במלאכת הקודש!!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בית משפט לחוקה - רעיון הראוי לתשומת לב

    גל, 14/06/08 11:07

    ייתכן שיש מקום למוסד כזה. השאלה אם יש בו טעם אם הוא יישקף מבחינת הייצוג את פני הכנסת. ייתכן ועדיף לחשוב על פסקאות התגברות, שתאפשרנה לכנסת, לגבור, ברוב מתאים, על החלטות בג''צ. וגם את זה כדאי לעשות בתהליך איטי, תוך דיון ציבורי, וללא מחטפים

    הגב לתגובה זו

    • בהיעדר יכולת לקבוע חוקה

      פנדה, 15/06/08 11:34

      זו השיטה הראויה ביותר לדעתי

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ימיני,פשוט תודה.קול של הגיון ציוני בשאון התקשורת הפוסט -ציונית (ל''ת)

    ג,קריות, 14/06/08 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מאמר מפחיד אבל כנראה זה נכון (ל''ת)

    עורכת דין, 14/06/08 10:56

    הגב לתגובה זו

    • מפחיד

      מאיר, 14/06/08 23:28

      כמוך קראתי את המאמר והרגשתי רע מהתמונה המצטיירת וכאשר את תגובתך קראתי הבנתי אני מרגיש פחד ותודה לימני

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    נראה לך שאמון הציבור יזיז למישהו?

    רון הכחול, 14/06/08 10:54

    רק כשמאות ואלפים יסרבו להישפט בפני המערכת שדורית בייניש עומדת בראשה, יבוא השינוי. ממש כמו שגל ההשתמטות ממילואים אילץ את צה''ל לשפר את יחסו למילואימניקים ואת תנאי השירות שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל הכבוד

    ליאור, 14/06/08 10:41

    כל הכבוד על הכתיבה האמיצה. השימוש באמתלה של כבוד האדם והזכות לחיי משפחה על מנת להפוך את מדינת ישראל לפלשתין אינו מקובל. יש לעצור את ההגירה הערבית לישראל. אם הם רוצים להתאחד- בבקשה לפלשתין.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    דמוקרטיה מתאבדת?

    שלמה, 14/06/08 10:40

    אתה כל כך צודק ומשכנע שקשה להבין את אלה המציעים ברוחב לב הצעות להפיכת המדינה לדו לאומית שבהמשכה נהפך גם למיעוט.אין רבים היכולים לבטא את צרכי המדינה ובעיותיה כמוך ואנא המשך להיות הבלם של הטיפשות, והמוכיח בשער.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    השמאל רוצה לשלוט בפועל גם כאשר הימין מנצח בבחירות

    אלכס טוקבק, 14/06/08 10:12

    זאת הסיבה האמיתית לאנומליה שיש בארץ.
    האנומליה הזאת נוצרה אחרי עליית בגין לשלטון. אבל מה שקרה הוא שמאז השתלטו
    על בג''צ הגורמים הקיצוניים ביותר בשמאל הישראלי. מרצ ואפילו שמאלה.גורמים התומכים במדינת כל אזרחייה, מדינה פתוחה להגירה, מדינה שחל עליה איסור מוחלט לפעול נגד הטרור, מדינה שמקדשת את זכויות המיעוט מעל זכויות הרוב.
    מדינה שבה בית המשפט הוא מעל הכנסת.
    מהפכה חוקתית בושלביקית החלה בימיו של השופט העליון ברק והשמאל הקיצוני רוצה שהיא תמשך גם אחריו. מי שמתנגד למהפכה הוא ''אויב העם'', ''אויב שלטון החוק''
    ועוד כל מיני ססמאות מהמילון של לנין
    וסטאלין.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      אביעד, חיפה, 14/06/08 11:52

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    חייבים לעצור את הטירוף הזה!!!

    הודיני, 14/06/08 10:10

    בג''ץ לא מייצג את הרוב השפוי בעם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בהרגלו ימיני הדמגוג מכה בבית המשפט העליון עד טיפת דמו-קרטיה אחרונה!

    Ehad Haam-Zioni, 14/06/08 10:04

    ובדרך גם מעוות לחלוטין את מאמרו של שוקן מיום שלישי-לכן אני מביא קטעים לשיפוט הקורא הישר......

    ''על-פי חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו יכול בית המשפט לקבוע, כי חוק שחוקקה הכנסת אינו חוקתי ולהכריז על בטלותו. יכולת זאת מקנה לחוק היסוד את מעמדו החוקתי, הגובר על חוקים המנוגדים לו. עכשיו בא שר המשפטים ומגיש לאישור הוועדה הצעה שתוציא כל חוק, שעניינו הגבלת הכניסה לישראל, תושבות, או התאזרחות, מכלל החוקים שבית המשפט יכול להחליט על בטלותם, מהיותם מנוגדים לחוק היסוד. לגבי חוק כזה, בית המשפט יוכל רק לקבוע, כי הוא מנוגד לחוק היסוד.......לא צריך גם להיות מומחה גדול לפוליטיקה הישראלית כדי לדעת, שאם יהיה תקדים לביטול-למעשה של מעמדו החוקתי של חוק יסוד אחד - זה יהיה גורלם של כל חוקי היסוד..........

    מאז נחקקו חוקי היסוד נהג בית המשפט בריסון רב בבואו לדון בטענות נגד חוקים המנוגדים להם. במקרים המעטים שבהם קבע כי חוק אינו חוקתי, נהגה גם הכנסת בריסון ולא הזדרזה לחוקק חוקים נגד קביעתו. זהו המצב הרצוי של עוגן חוקתי ושל איזונים ובלמים, שח''כ איתן ושר המשפטים רוצים לקעקע. אפשר בהחלט להעלות על הדעת, כי בית המשפט יהיה פחות מרוסן בקביעותיו, יותר צמוד להלכה ופחות למעשה, אם יידע שלקביעותיו יש רק משמעות הצהרתית ואין להן משמעות מעשית אמיתית. התפתחות כזאת אינה רצויה לישראל............

    אם יהיה בספר החוקים של המדינה חוק המפלה בין סוגי אוכלוסייה, שבית המשפט שלה קבע כי הוא אינו חוקתי, אך למרות זאת הכנסת תשאיר אותו בתוקפו, יהיה בכך אישור משמעותי לטענות הנשמעות בעולם נגד ישראל, שהיא מדינת אפרטהייד. קיומם של חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו, של האפשרות לביקורת שיפוטית אפקטיווית ושל מערכת משפט בלתי תלויה בפוליטיקאים מחזק מאוד את טיעוני ישראל בוויכוח עם מבקריה בעולם.........הרקע לדיון הזה הוא המחדל של הממשלה, שמתנערת מאחריותה לעצב מדיניות הגירה לישראל ומעדיפה חקיקה שמנוגדת לחוק יסוד: כבוד האדם וחירותו. זאת טעות שמסיגה לאחור את המרכיב הדמוקרטי בזהותה של ישראל

    הגב לתגובה זו

    • אתה תמיד טוען שאתה ציוני, אז איך זכות שיבה המונית מסתדרת עם ציונות?

      ציוני שפוי, 14/06/08 11:11

      מה אתה אומר על הדברים שמביא ימיני מתוך המאמר של שוקן? אתה מתנגד או מסכים?
      אם אתה מסכים הוצאת את עצמך מהשמאל הציוני. אם אתה נגד - אז מה אתה מתבייש להגיד?
      אתה מחזיק בעמדות של שוקן-פפה-עדאללה ומתבייש להודות שאתה נגד זכות ההגדרה העצמית של היהודים במדינה שלהם.

      הגב לתגובה זו

      • והרי הבאתי לך את מאמרו של שוקן ומתי הופיע-לא כתובה אפילו מילה אחת..

        Ehad Haam-Zioni, 14/06/08 11:43

        מאלו שימיני ''כביכול ציטט''......

        ''זכות שיבה'' היא סופה של מדינת ישראל-ולגופו של עניין אינני חושב שיש ''זכות'' זאת......

        בהגדרתה זאת זכות בלתי מותנית של מי שהיו תושבי המנדט (או הדורות הבאים במשפחה) בשטח שכיום הוא ישראל-לחזור לשטח זה. אני לא רק מתנגד לכך מסיבה מעשית, כי בכך ישראל מפסיקה להיות מדינת הלאום של העם היהודי ודמוקרטיה שבה יש רוב יהודי מוצק-אלא גם מהבחינה העקרונית אינני חושב שיש זכות זאת למי שברח או נעקר בחשרת מלחמת הקוממיות של עם ישראל-כאשר הצד הערבי הוא שהתנגד לקבלת הפשרה של האו''ם וחלוקת הארץ בין שני העמים החיים בה בזכות לאומית.......

        לכל זאת אין שום קשר לנושא של זכותו של אזרח ישראלי להינשא עם כל אדם שיחפץ, ולנקוט בתהליך אזרחות רגיל לשותף לחיים שאינו יהודי (עליו חל חוק השבות שאני תומך בו בשתי ידים), ללא הבדל מין, גזע, דת או מוצא אתני.......

        והצביעות של ''אומרים בטחון וחושבים מיני-מיקרו דמוגרפיה-ובכך הורסים את הדמוקרטיה''-לכך אני וגדולים ממני בבג''צ התנגדו בכל תוקף

        הגב לתגובה זו

        • ובקשר למה שימיני כתב ''בשמו'' של שוקן-זאת ליריקה רומנטית-ואני ריאליסט

          Ehad Haam-Zioni, 14/06/08 12:25

          כאמור אני בעד זכותו של אזרח ישראלי להתחתן ולהביא את בן\\בת זוגתו בתהליך של שהות והתאזרחות במדינתו (כמובן שיקולי בטחון, כלכלה וחלק ממכסות כמו בארהב)-בין אם היא פינית או פלשתינאית.......

          כל מי שאומר על אהרון ברק הדמוקרט הישראלי הדגול כי הוא ''אנטי ציוני''-אדם הטופל אשמה זאת הוא פשוט מופרע

          הגב לתגובה זו

        • עוד כשל לוגי, כגיל אצל ''אחד העם''

          צבי, 14/06/08 12:40

          אם הוא כותב ''לכל זאת אין שום קשר לנושא של זכותו של אזרח ישראלי להינשא עם כל אדם שיחפץ, ולנקוט בתהליך אזרחות רגיל לשותף לחיים שאינו יהודי''

          הוא מסכים למימוש ''זכות השיבה'' בפועל, כפי שהתברר בשנים האחרונות. אמנם זכותו של כל אדם להינשא למי שהוא רוצה, אבל חובה להכניס את בן/בת הזוג ממדינה עוינת למדינת ישראל - ניתן לגור גם במדינות ערב.

          הגב לתגובה זו

          • תחליט כבר: האם אתה עוסק בשקרנות ימין(אומר ''בטחון'' וחושב דורסנות)...

            Ehad Haam-Zioni, 14/06/08 13:13

            או שיש לך האומץ להגיד שאתה רוצה לפגוע בדמוקרטיה כדי ''להציל'' מיקרו-דמוגרפיה......

            -אז למה שלא תהיה בעד חלוקת מזרח ירושלים???(רבע מליון אזרחי ישראל חוקיים בפוטנציה+200 אלף לא חוקיים)

            הגב לתגובה זו

            • אחד העם

              מגיב, 14/06/08 22:03

              חבל שהאמת היא כלי משחק במילים מכובסות בהן אתה משתמש.
              לפחות אל תאמץ שם באמת רציני כשאתה מקסימום ציני. מה לך ולאחד העם?
              גם אם החלטת להתאדר בשמו של אחד העם לא יזיק לך ללמוד לשון.
              הרי לך איות נכון Ahad Ha'am
              הברזת משיעורי לשון? אתה זוכר ''סומך ונסמך''?
              לעצם הענין, אולי אתה יודע להעתיק נכון (חלקית) אך כנראה אתה ''יקה'' (יהודי קשה הבנה. כעת הבנת?

              הגב לתגובה זו

            • מגיב יקר: מילים מכובסות-כשהם רוצים להסתיר אמת גסה-היא אופנה ימננית! (ל''ת)

              Ehad Haam-Zioni, 14/06/08 23:39

              הגב לתגובה זו

      • הוא אנטי-ציוני מובהק, שמנסה לעוות את משמעות המילה ציוני

        פנדה, 15/06/08 11:36

        קוראים לזה פוסט-ציוני, זה התחיל יחד עם הפוסט-מודרניזם באירופה, וזו מחלה חשוכת מרפא.

        הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן שתגיש תביעה נגד ישראל בהאג, שונא ישראל (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 14/06/08 12:11

      הגב לתגובה זו

      • אלקס-לא יפה לכתוב הערה כשאתה פונה אל עצמת ''שונא ישראל'' (ל''ת)

        Ehad Haam-Zioni, 14/06/08 12:26

        הגב לתגובה זו

    • מציוני למר אחד העם

      רמי, 14/06/08 12:43

      אחד העם, עפ''י המאמר ב-''הארץ'' ודבריך התומכים בו, חקיקת חוק יסוד:כבוד
      האדם וחרותו היא בניגוד לחוק השבות הותיק יותר. שהרי חוק השבות מפלה
      לטובה יהודים על בעלי מוצא ודת אחרים. איך תתכן חקיקה של חוק יסוד
      הסותר חוק קיים?
      נקודה שניה, הקשורה בקודמת, היא שישראל הוגדרה כמדינה יהודית-דמוקרטית,
      מדינת העם היהודי ולכן אין זו דמוקרטיה מלאה. זו היא דמוקרטיה בעלת
      תקונים מסוימים לטובת העם היהודי, מין אפליה מתקנת, לאור אי קיום מדינה כזו במשך אלפים שנה ולאור מאזן התנהגות העמים והמדינות שארחו את קהילות
      ישראל לאורך דברי ימיהם (חוקים מפלים, השפלות, מסים מוגדלים, גרושים,
      פרעות והשמדה) ולפיכך נקבעו חוק השבות, ימי מנוחה לפי מסורת ישראל, שפה רשמית עברית וכו'. מה גם שמצבנו הבטחוני, גודל המדינה, אחוז הלא יהודים במדינתנו ומשאביה המצומצמים אינם מאפשרים לנו להיות נדיבים מדי להגירה של לא יהודים לארצנו.

      הגב לתגובה זו

      • רמי-מהותה של ישראל: מדינת הלאום של העם היהודי-ודמוקרטיה לכל אזרחיה!

        Ehad Haam-Zioni, 14/06/08 18:46

        ובמסגרת זה חוק השבות תואם (שהרי זאת מדינת הלאום של העם היהודי וכל בן העם היהודי(בהגדרה לאומית ולא דתית אורתודוקסית צרה) יכול לבוא אליה.....והנישואים והתאזרחות של בן זוג נופלים תחת הגדרת הדמוקרטיה המלאה של ישראל לכל אזרחיה (לא ל''בני העם הפלשתינאי'' אלא ל''אזרחי ישראל ממוצא פלשתינאי'').לכן גם המשפט האחרון שלך מרארה על חוסר הבנה מובהק של מהות הדמוקרטיה-ומהות הציונות.

        הגב לתגובה זו

      • לא צריך להתנצל רמי, אחד העם ודומיו כבר הצליחו לבלבל אותנו...

        פנדה, 15/06/08 11:39

        פתאום זה נראה לנו שמדינה יהודית זה דבר שאינו דמוקרטי.... צרפת היא מדינה צרפתית, לא מדינה דמוקרטית. גרמניה היא מדינה גרמנית - כנ''ל יוון ומדינות לאום רבות נוספות. מדינת לאום בהגדרתה לא יכולה להיות מדינת כל-אזרחיה.

        הגב לתגובה זו

    • ומדוע אתה רומס ברגל גסה את חוק יסוד ראש הממשלה, צבוע ? (ל''ת)

      יגאל כהן, 14/06/08 14:26

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    בגץ

    חיים של טובה, 14/06/08 10:00

    זו לא דמוקרטיה זו דמוקטטורה
    כל בעל שכל יהודי ישר מסכים עם הכותב
    אבל איך ''מפטרים'' את הבג''ץ שהוא לכל הדעות מיעוט ולא מבטא את דעת הרוב?

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לפעמים המלה ''דמוקרטיה'' מפחידה

    עמי, 14/06/08 09:56

    באיזה קשר?, מי הדובר?, כיחס למה?....
    לדוגמה מר אורלב או ישי מדברים על
    ''דמוקרטיה'' ומתכונים ''תאוקרטיה'' (מספיק
    להסתכל באתר הבית של תנועת ש''ס או המפד''ל).גם ימיני שלבטח יודע עברית,
    משחק עם המילים. הוא יודע שדת,כל שהיא,
    נשמעת לחוקת אלוה ומסרבת חוקת אדם. אי
    לכך על המדינה להיות '' ישראל '' ודמוקרטיה או '' ישראל יהודית '' תאוקרטית כמו כל ה-''''דמוקרטיות'''' המוסלמיות. העם חיב להחליט האם הוא
    רוצה להמשיך דרכו כדמוקרטיה או תאוקריה

    הגב לתגובה זו

    • ''הדמוקרטיה'' כיום מפחידה אותי יותר. היא כלי במלחמה נגד העם היהודי (ל''ת)

      m, 14/06/08 15:01

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    חזון בג''ץ/שוקן = חזון עדאללה/האגודה לזכויות האזרח

    יואב, 14/06/08 09:44

    והחזון הוא די פשוט: פלסטין ערבית-מוסלמית מהים ועד הנהר כשהיהודים ''נהנים'' ממצב של ''קהילה דתית'' קטנה בחסות האסלאם.

    הגב לתגובה זו

    • לא חסרים מופרעים בישראל-כל הכותב על בג''צ, שוקן והאגודה לזכויות אזרח

      Ehad Haam-Zioni, 14/06/08 11:15

      כפי שכתב יואב

      הגב לתגובה זו

      • איך שוקן קשור לשניים האחרים? הוא השתלט אליהם! (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 14/06/08 15:19

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    אבל עדיין אירופאי שיתחתן עם מוסלמית יוכל להביאה לאירופה והפוך

    צביקה, 14/06/08 09:19

    רק בישראל הגזענית. לא נותנים לבן הזוג של האזרח\\ית להיכנס לארץ.

    הגב לתגובה זו

    • לא בדיוק. באירופה יש הגבלות על ''יבוא כלות''. תלמד את החומר (ל''ת)

      שלומי לרמן, 14/06/08 11:06

      הגב לתגובה זו

    • אתה בטוח ששמך צביקה?! אההה.. מוחמד!! אתה יודע ,לא כל היהודים תמימים (ל''ת)

      יהודי, 14/06/08 11:09

      הגב לתגובה זו

    • לא ירדת לסוף דבר

      שלמה, 14/06/08 14:07

      כל ערבי שנכנס אלינו משנה את המצב הדמוגרפי ומסכן את המדינה כמדינה יהודית יחידה בעולם (לערבים יש לפחות 25 מדינות !).דבר נוסף מדוע תמיד מצטרפים אלינו אם החתן ואם הכלה ? האם זה לא אומר דרשני ובפרט שהערבים טוענים שיש פה אפליה (אז באמת למה שלא יגורו במדינות שלהם). גם דמוקרטיה אינה יכולה להיות אבסורדית ולתמוך בחורבנה. האם מדינות ערב מוכנות להכניס לתוכם יהודים שבכלל לא מסכנים את עצמאותם? לכן גם אני חושד שאתה או ערבי או אנרכיסט או סתם ג'וקר.

      הגב לתגובה זו

    • ממש לא, מסלקים אתכם מכל אירופה

      פנדה, 15/06/08 11:44

      בגרמניה כבר התחילו תהליך של עידוד הגירה, והמצב שאתה מתאר כבר פחות אפשרי (צריך להוכיח שבאמת נשואים, והגבלות נוספות). אל דאגה, בקרוב אירופה תקיא אתכם. מקווה עבורכם שזה יהיה כרוך בפחות סבל מהדרך שבה הקיאו אותנו.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ענק!!!! חייב להילמד בפקולטות למשפטים! (ל''ת)

    נמרוד כספי, 14/06/08 09:10

    הגב לתגובה זו

    • רק שהכל מבוסס על דמגוגיה, מקארתאיזם ורמאות פשוטה-קרא שוקן יום שלישי

      Ehad Haam-Zioni, 14/06/08 11:09

      ימיני (ופרידמן כמובן) נלחם עד טיפת דמו האחרונה של הבג''צ-ודוחף את ישראל לא רק ל''דמוקרטיה מודרכת''-אלא לזרועות בית הדין הבינלאומי בהאג

      הגב לתגובה זו

      • כרגיל, סיסמאות ללא בסיס

        יוסי, 14/06/08 12:51

        האם אין זו זכותה של מדינה לקבוע מי יהגר אליה? מה הקשר בין זה לבין הבאה לביה''ד בהאג?
        נדמה לי שיש לך מאגר מצומצם של אמצעי תגובה (מקארתיזם; פרידמניזם וכו') אותם אתה ממחזר עד בלי די.
        את דעותיו של מר שוקן כולנו יודעים. כולנו יודעים גם כי כדרכו של עיתונאי (ולא רק) הוא עושה ככל שביכולתו (כולל לנצל את עיתונו, הארץ) על מנת לקדם גישה זו.
        בינתיים, המקארתיסט הכי רציני שאני מכיר כותב במקומון הקשור להארץ, ושמו חיים ברעם. אדם שאיננו מתבייש לקרא לפיטוריו של ימיני מעל דפי ''כל העיר''.
        נראה לי גם שקריאות אוטומטיות בנוסח ''מקרתיסט'' בהם אתה מכתיר את ימיני, מעידות על הסחורה אותה אתה משווק, ועל חוסר היכולת שלך לשאת דעה שונה משלך, ומה שגרוע - מנומקת טוב יותר משלך.
        נראה לי שהיה לך נוח מאד אילו בן דרור ימיני היה איש ימין קיצוני, על התפר שבין מרזל לפייגלין. אבל, כאשר איש שדיעותיו המדיניות מתונות, והוא בעד פתרון שתי המדינות לשני העמים, אבל, מעוניין להגן על האינטרסים והזכויות של עמו, זה כבר יותר מדי בשבילך.
        אתה מוזמן להמשיך ליישר קו עם השמאל הרדיקלי, ולהמשיך לקרא לעצמך ציוני. אבל יהיה לך קשה למכר סחורה זו.

        הגב לתגובה זו

        • קרא את הערותי ב6-אין זכות להפלות אזרחים ישראליים לפי מוצאם האתני...

          Ehad Haam-Zioni, 14/06/08 13:19

          ישנו חוק השבות בישראל, המאפשר ליהודים להתאזרח (וזה טבעי, כי ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי). מעבר לכך כל דיון בהתאזרחות (וקודם בשהו) בישראל צריכה להיות לפי קריטריונים אחידים לפינית, פיליפינית ופלשתינאית.

          הגב לתגובה זו

          • הפינים לא נמצאים במצב מלחמה עם ישראל, זה ההבדל

            אלכס טוקבק, 14/06/08 15:22

            לאזרח אויבים שום מדינה דמוקרטית לא חייבת.
            אוי סליחה שחכתי שאתה בכלל לא רואה בפלשתינאים אויבים, הרי ערפאת היה בישבילך איש שלום אמיץ.

            הגב לתגובה זו

            • תעשה בדיקה בטחונית-כמה אירנים או עיקרים או רוסים התאזרחו בארהב????

              Ehad Haam-Zioni, 14/06/08 17:44

              ''לא תישא את שם הבטחון לשווא...כמו רוב הימננים''

              הגב לתגובה זו

          • אחד העם- הפלסטיני:

            Miguel, 14/06/08 15:22

            מילאת את כל המסך בססמאות הרדודות שלך.
            מי שחפץ להתחתן עם ערבי מבחוץ,שילך לגור במדינתו של אותו ערבי.ללא ספק יזכה שם לחיות בדמוקרטיהת יהנה מקצבאות סעד ומשירותי בריאות.בהצלחה.

            הגב לתגובה זו

          • אפילו בכותרת דבריך שלך אתה מדבר על ''אזרחים ישראלים''

            בקרוב עו''ד, 14/06/08 20:30

            אז מאיפה הגעת לכך שלפיליפינים או פלשתינים יש זכות קנויה כלשהי במשטר החוקתי בישראל? לפחות את הסיסמאות הנבובות שלך תשתדל להתאים לאידיאולוגיה האנטי ציונית בה אתה אוחז.

            הגב לתגובה זו

            • עו''ד??דיברתי על אזרח ישראלי שיתחתן עם פינית-פיליפינית-פלשתינאית....

              Ehad Haam-Zioni, 14/06/08 23:35

              לכולן אותן זכויות של תושבות והתאזרחות כשהן מתחתנות עם אזרח ישראלי-בניגוד ליהודיה שתתחתן עם אזרח ישראלי שלה זכות השבות היא זכות מוקנית

              הגב לתגובה זו