• 42.

    העעכב

    עעגהנמיכהההננ, 10/11/08 08:15

    ננההכעי עככ

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    באבוד דייני עכו''ם הרשעים (והפרימיטיבים ) - רינה (ל''ת)

    הקב''ה, 15/06/08 08:39

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    די לחרדים ברבנות!!!!!

    דתי לאומי, 15/06/08 02:27

    לא בכדי אמרה כבוד השופטת את דיברתה.הגיע הזמן כי הרבנות תצא מידיהם של חרדים שזיקתם למדינה ולציונות שואפת ל - 0,הם רוצים משרות ומשכורות לא מעניין אותם ''כלל ישראל'' חוץ מ''חרב פיפיות''שעל לשונם ומעשיהם כל הזמן.הגיע הזמן לומר די לשחיתות הפוליטית ברבנות הראשית,ולא,יש להקים תחליף לגוף זה לטובת תושביה הציונים הדתיים ושאינם במדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מדובר בהמלצה פופוליסטית ופוליטית וא עניינית (ל''ת)

    דני, 15/06/08 00:53

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    עוד שחיתות במערכת: דיכובסקי ואיזירר

    שרה, 14/06/08 23:55

    כולם יודעים למה הדיין איזירר שותק שכןבתיק אחר כתבה הנציבה עליו ועל הדיין דיכובסקי דו''ח חמור ביותר שפורסם בידיעות אחרונות ב-30 למאי. הנציבה כתבה ששניהם פעלו בניגוד לכל כללי הצדק הטבעי - בדיוק אותן המילים בהן השתמשה במקרה זה כנגד הדיין שרמן.

    הגב לתגובה זו

    • כאשר שופטת בחיפה חתמה על פס''ד ש..

      טלי קורה, 15/06/08 15:46

      שלא היתה נוכחת בו, היא הועפה מהמערכת.


      כנראה שלרב דרוקמן יש זכויות מיוחדות.. הגורמות לנציבה לתמוך בו.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    בתור אחת שמכירה מקרוב את הועדה אהי יודעת שהם מהוים עלה תאנה לכל שופ

    שרי, 13/06/08 19:14

    לצערי אני מכירה את הועדה והם משמשים עלה תאנה לכול שופט סורח .
    אבל אם זה דין ישר הם עובדים מהר .

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אם הרב דרוקמן צודק שיבקש תמיכת הרב עובדיה והרב עמאר (ל''ת)

    ישורון, 13/06/08 18:01

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הרב דרוקמן מגייר לפי הלאומיות,ולא לפי ההלכה בלבד

    חיים הכט, 13/06/08 17:59

    חיים דרוקמן הוא דרק-מן מבחינת הגיור לפי ההלכה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני מקוה שאחרי מה שכתבה השופטת על שרמן הוא יותר לא יחרץ לשונו..... (ל''ת)

    לא יחרץ שרמן, 13/06/08 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    טעויות חמורות בהחלטת הנציבה

    מ, 13/06/08 17:46

    א) הרב דרוקמן אינו נשוא הדיון, פסק הדין היה באשר לתוקף הגיור.

    ב) הרב דרוקמן הוזמן להשמיע את דבריו לפני פסק הדין, ובחר שלא לעשות זאת.

    ג).הרב עמאר אינו מוסמך לעכב פסקי דין.

    ד).לאחר שהובהר לבית הדין -על ידי הרב רוזן- שהרב דרוקמן חותם על תעודות גיור שנערכו שלא בנוכחותו, האחרון הבטיח שהדבר לא יקרה ולא עמד בזה.

    טוב תעשה הנציבה אם תגלה חריצות בטיפול בנושאים שהיא מתמצאת בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כחרדי אני בוש בשרמן שרק לאחרונה מאינטרס אישי פירסם כנגד סרבן גט (ל''ת)

    עידו, 13/06/08 17:10

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    צריך לפטר ולהרחיק את כל החרדים שהם אוכלוסיה בוגדנית ומזיקה

    כופים חרדים, 13/06/08 06:02

    למדינה מכל התפקידים ומכל העבודות אלא אם כן הם יחתמו על כתב נאמנות למדינה וערכיה וישרתו בצה''ל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בעגלה ובזמן קריב תוקם מדינת הלכה ואז הנשים יחזרו להיות מלכות בד'

    הטאליבן החרדי, 13/06/08 05:09

    אמות הבית בלבד בצניעות ובלי עבודה מחוץ לבית שיש בה משום כפירה בדרכי אבותינו מימים ימיה ואז לא יחציפו נשים פניהן כנגד רבנים שעושים עבודתם לשם שמים.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    צודקת השופטת. אבל למה הדיין איזירר לא מגן עליו? (ל''ת)

    אנה, 13/06/08 00:41

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כן יאבדו כל אויביך ה'. (ל''ת)

    צבי, 12/06/08 23:33

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    יישר כח לשופטת מכל היהודים הטובים והנאמנים באמת (ל''ת)

    אליק, 12/06/08 19:06

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    זה נשמע כמו חג גדיא??

    אני, 12/06/08 19:03

    אייך נגמר חג גדיא שחכתי???
    ושהאחרון יכבה את האור...

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    Sherman is aq low level Pherasis

    Isaac, 12/06/08 18:15

    An idiot who belongs to thoes Pherasis over 2000 years ago who betrayed their own people to advance their agenda.Where are you king Yanai when we need you.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    להדיח את הפולניה הצלבנית משלום עכשיו

    אאא, 12/06/08 17:26

    ולמנות במקומה יהודי שיבחר בבחירות ישירות ע''י הציבור.

    הגב לתגובה זו

    • Number 24 go to were you came from asshole (ל''ת)

      Isaac, 12/06/08 18:10

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ומי ידיח את השופטים המושחתים?

    אאא, 12/06/08 17:25

    אוי שכחתי,מדובר בפולנים משלום עכשיו.אותם הרי אי אפשר לפטר.
    לא אותם ולא את ילדיהם,נכדיהם,ניניהם וניני ניניהם שיהיו שופטים כמו אבותיהם...
    בגלל זה הית ההתעקשות שפולניה משלום עכשיו תאייש את התפקיד.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כמובן שהשופטת ערכה שימוע לשרמן לפני חריצת דינו...

    ברכה, 12/06/08 16:53

    הלא חחיבים לשמוע ולבדוק לפני שמאשימים. ייתכן שלאחר בירור מעמיק היתה השופטת (בדימוס) מגלה שנערך בירור מקיף ולאחר מכן יותר מאשר שימוע לרב דרוקמן.
    עניין פסילת הגיורים שנעשו על ידי מערך הגיור של הרב דרוקמן, הוא נושא הלכתי ולא משפטי ואין לשופטת הנכבדת יד ורגל בעניינים אלה (הכל שפיט...) בנושא המנהלתי של ''הדחת'' הרב דרוקמן, לא היתה כאן הדחה חוזהו של הרב לא הוארך מפאת גילו ונושא זה מטופל ע''י נציבות שרות המדינה והיא לא תלויה במידת שביעות הרצון מהרב דרוקמן. העיתוי- לפני חצי שנה! וכבר בעת מינויו של הרב דרוקמן, היה ידוע שגילו לא מאפשר לו להמשיך לעבוד שנה נוספת בשירות הציבורי.

    הגב לתגובה זו

    • לידיעתך, היא קיבלה את תגובת הרב שרמן (ל''ת)

      רונן, 12/06/08 17:19

      הגב לתגובה זו

    • מה לזה ולקללות וההשמצות של הדיין שרמן.

      מוסא קאראף, 12/06/08 18:46

      גברת ברכה מירושלים.לא התייחסת לדברי הבלע של הדיין הלא נכבד.כפי ששמענו-מחכה להכחשות.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    כבוד השופטת טובה שטרסברג כהן,

    פליקס, 12/06/08 16:42

    כשקיימת תלונה מוצדקת של אזרח נגד שופט/ת בכל מערכות בתי המשפט בישראל מהשלום ועד לעליון המלצי על הפסקת כהונתו. אני תקווה ששר המשפטים יגדיל את סמכויותייך ויאפשר לך גם לפטר שופט/ת שנוהג/ת בחוסר הגינות כלפי אזרח שעומד למשפט על ידו ושתלוי בשיקול דעתו שלא תמיד עומדת במבחן המקצועיות,הצדק,ההגינות והיושר.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    נמאס מההתנהלו תשל הדתיים החשוכים! (ל''ת)

    lizi, 12/06/08 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ללמוד מדרכי אבות

    אנוש, 12/06/08 16:37

    בקהילות ישראל השונות הדיין מונה על ידי הקהל. אם החמיר או פעל ברשעות או בזדון אחר, הקהל יכול היה להסירו. לפיכך השתדלו דיינים לפסוק על דרך התבונה ולאו דוקא בדרך של ייקוב הדין את ההר, אלא שרר הכלל של ''וחיית בו'' מדינתנו שלנו, שרובה חילוני, מממנת לדיינים משכורת ופנסיה, כדי שיעזרו לבני ישראל. המינוי שלהם הוא עד לגיל 70 ואח''כ פנסיה עד המוות. לכן מרשים לעצמם ''להתפרע'' ולפרוע במסכנים ולהתעלם מתפקידם העיקריומהדרך הנכונה לנהוג במי שבא לפניהם. .

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    להדיח את בית הדין עצמו! במדינה דמוקרטית שופטים לפי חוקי המדינה!

    עמנואל, 12/06/08 16:33

    לא מקימים בחסות המדינה מערכת משפט נפרדת ששופטת על פי חוקי דת, וכופים על האזרחים החילוניים להתיישר על פי חוקי הדת.

    הדתיים רוצים בתי דין פנימיים? שיבושם להם. אבל צריך לנתק אותן מכל קשר עם המדינה!

    הגב לתגובה זו

    • You are misinformed

      Mark, 12/06/08 21:03

      Many countries allow some subjects to be adjudicated under external legal rules, especially religious matters

      And, by doing so, these rules become, de facto and de jure, part of the country's legal system

      Israel is, by no means, unique in this matter

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    ואני קורא להדיח את שטרסברג כהן מתפקידה

    אבי, 12/06/08 16:33

    א. יש לזכור כי גם היא נתפסה נוסעת במהירות מופרזת כמו חברתה דורנר,דבר שלא עולה בקנה אחד עם תפיסת תפקידה כאחראית על מערכת המשפט (שבגללה ובגלל חבריה השופטים בהווה ובדימוס אינה אלא משפח).
    ב. יש להתייחס לכל שופט בהתאם לקו המחמיר אותו היא נוקטת כלפי הרב שרמן,מטעמים אישיים וקנטרניים, ולכן אין להתייחס אליה כלל.
    ג. אמרו חז''ל על זקני עמי הארץ שככל שמזקינים דעתם משתבשת עליהם וזה אמור בודאי לגבי שופטי העליון בהווה ובעבר.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    להדיח את הדיינים האנטי ציוניים

    אואל, 12/06/08 16:28

    לאסור תפקידים ממלכתיים למי שלא הוא או ילדיו משרתים בצבא או בשירות לאומי.
    שילכו להיות דיינם בבד''צ של העדה החרדית
    די לצביעות של השחורים!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עפ''י ההלכה היהודית אשה פסולה מלכהן בכל תפקיד שיש בו משום שררה או

    הצחקת אותם, 12/06/08 16:23

    לכהן כשופטת ובכלל לאישה אין דעה אלא בפלף,ישרפו דברי תורה ואל ינתנו לנשים.אסור עפ''י קיצור שולחן ערוך ללכת בן שתי נשים שני כלבים או שני חזירים אז אתם חושבים שהחרדים מתרגשים ממה שאומרת אשה שהיא באותה דרגה ומעמד של כלב וחזיר?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא כל מי שמגדל זקן מתאים להיות שופט - ראו ערך שימפנזה! (ל''ת)

    אבי ישראל, 12/06/08 16:17

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יש לפטר את הטאליבאנים החרדים המכהנים בבתי הדין הרבניים כולל

    מועצת השורה, 12/06/08 16:07

    בית הדין הרבני הגזעני,פוסל ומפלה לאלתר.יש לשלוח אותם למועצת השורה האירנית לאחיהם האידיאולוגיים כדי שיכהנו שם במועצת חכמי המולות.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    פני שרמן ופני ההלכה המאובנת,המעופשת,הארכאית והעבשה כפני........ (ל''ת)

    פני שרמן ופני, 12/06/08 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    להעיף את הטנק שרמן.

    יסוד, 12/06/08 15:56

    יפה שעה אחת קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    רבנים כדוגמת הרב שרמן,אין להם מקום בהרכב דיינים.

    נתן.ש, 12/06/08 15:54

    הם פוגעים ביהדות.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    נכון. אבל...

    מוטי, 12/06/08 15:50

    אני מסכים עם דברי השופטת בדימ' טובה שטרסברג-כהןלענין הביקורת על הרב שרמן בכל הקשור להתנהלותו בעניין.

    אבל, ואבל גדול. אני בשום פנים ואופן לא מסכים עם הסמכות שנטלה לעצמה להמליץ על הדחתו.

    היא בחיים, אבל בחיים, לא היתה נותנת המלצה דומה על שופט!!

    יש לי תחושה ברורה של איפה ואיפה!!

    הגב לתגובה זו

    • ההמלצה תובא בפני הנהלת בתי הדין..

      קורא נכוחה, 13/06/08 18:05

      שתעשה ממנה טיארה, במקרה הטוב.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    לפי הלכה חייבים לשמועה לפני הפסק (ל''ת)

    rui, 12/06/08 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בערך דת ומוסר שתוכלו לקרוא באתרנו תבינו שטועה השופטת

    דעת אמת הכנסו, 12/06/08 15:34

    מאחר ועבור הרב שרמן ועבור כל חובש כיפה ההלכה היהודית היא מעל חרויות האדם,מעל המדינה,מעל חוקי המדינה,מעל חוקי הצבא ומעל ערכי חופש,סובלנות,נאורות,חמלה,שיויון,התחשבות,רציונליות,ריאליות וערכי דמוקרטיה.הבעיה היא לא עם הרב שרמן אלא עם ערכי ההלכה שהרב שרמן מהווה אספקלריה.....

    הגב לתגובה זו

    • דעת המת!! זה לא אלו שבית המשפט חיסל אותם?? (ל''ת)

      בולשיט, 12/06/08 16:11

      הגב לתגובה זו

    • דעת אמת - או דעת שקר?

      יודע אמת, 12/06/08 16:22

      ביקרתי באתרכם, המלא השמצות ושקרים. עניתי שם על מספר דברים שהעליתם, אך לא פרסמתם, כנראה משום שבאתר ''דעת אמת'', אין מקום לאמת, אם היא לא תואמת את רוח האתר - ביזוי כל דבר קדוש ליהדות.
      הדברים הכתובים שם הוצאו מהקשרם, במקרה הטוב, ולעיתים אף סולפו ועוותו עד לבלי הכר, בניגוד גמור למוצהר בדף הבית.
      דורשי אמת - ראו הוזהרתם! אמת לא תמצאו באתר הזה, אבל אם אתם מחפשים הכפשות, ודמגוגיה אנטישמית, זה המקום לחפש...

      הגב לתגובה זו

    • אתר אנטישמי מסוכן

      אלכס, 12/06/08 16:29

      הנלחם נגד היהדות והיהודים.
      מובן שהוא מורכב מ''אנשים'' שקיבלו חינוך יהודי ובגדו בעמם ובמורשתם.

      הגב לתגובה זו

    • השופטת צודקת!

      שומרת תורה, 12/06/08 16:53

      לא אדוני אתה טועה. הבעיה שהוא לא נשמע לדין תורה - הרב עאמר פסק שאף אחד כרגע לא יטפל בתיק זה ועל כן הוא עבר על דעת גדולים ממנו. יתרה מכך, לפי התורה יש לשמוע גם את הצד השני לפני שמכפישים את שמו. דבר זה לא נעשה מצד אותו שרמן. הבעיה אינה בתורה אלא באדם המתקרא דתי.

      הגב לתגובה זו

      • הרב עמאר אינו מוסמך לגנוז פסקי דין מטעמים

        מורשת אבות, 13/06/08 18:13

        פרוצדוראליים, הדיינים במקרה זה קיימו את חובתם ''לא תגורו מפני איש''.

        הרב דרוקמן נמנע מטעמים השמורים עמו מהופעה בפני הדיינים למרות שהוזמן, לא יעלה על הדעת להכניס זמורות זרות בכרם ישראל בתעשית גיורים מפוקפקת.

        ג) התיק שהובא לדיונו של הרב שרמן לא היה בענין הרב דרוקמן, אלא בקביעת זהותו היהודית של נשוא התיק.

        הגב לתגובה זו

    • מספר 7-ההלכה לא מתירה קללות.

      nuhakv, 12/06/08 17:56

      אז למה שרמן מקלל ומשמיץ ?תאר לעצמך שכל יוצמך כמוך יקבע !

      הגב לתגובה זו

      • איפה הוא קילל ?

        ברכת הדיוט, 13/06/08 18:15

        אתה יכול לצטט מבחר קללות מפסק הדין ?

        הגב לתגובה זו

    • דרך ארץ קדמה לתורה

      דתי אורתודוקסי, 13/06/08 00:35

      דרך ארץ כוללת את הערכים שציינתה (הטובים מבניהם) והם קדמו לרב שרמן שמייצג דת אחרת שאינה מחוברת למציאות כדרך היהדות שאינה גלותית

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    בערך דת ומוסר שתוכלו לקרוא באתרנו תבינו שטועה השופטת

    דעת אמת הכנסו, 12/06/08 15:34

    מאחר ועבור הרב שרמן ועבור כל חובש כיפה ההלכה היהודית היא מעל חרויות האדם,מעל המדינה,מעל חוקי המדינה,מעל חוקי הצבא ומעל ערכי חופש,סובלנות,נאורות,חמלה,שיויון,התחשבות,רציונליות,ריאליות וערכי דמוקרטיה.הבעיה היא לא עם הרב שרמן אלא עם ערכי ההלכה שהרב שרמן מהווה אספקלריה.....

    הגב לתגובה זו

    • דעת אמת - או דעת שקר?

      יודע אמת, 12/06/08 16:23

      ביקרתי באתרכם, המלא השמצות ושקרים. עניתי שם על מספר דברים שהעליתם, אך לא פרסמתם, כנראה משום שבאתר ''דעת אמת'', אין מקום לאמת, אם היא לא תואמת את רוח האתר - ביזוי כל דבר קדוש ליהדות.
      הדברים הכתובים שם הוצאו מהקשרם, במקרה הטוב, ולעיתים אף סולפו ועוותו עד לבלי הכר, בניגוד גמור למוצהר בדף הבית.
      דורשי אמת - ראו הוזהרתם! אמת לא תמצאו באתר הזה, אבל אם אתם מחפשים הכפשות, ודמגוגיה אנטישמית, זה המקום לחפש...

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    כרגיל הם שוחטים האחד את רעיהו - כחלק אינטגרלי של דת ההבל (ל''ת)

    אוכל קיטניות, 12/06/08 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    יש להדיחו, ויפה שעה אחת קודם. (ל''ת)

    יהודי, 12/06/08 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כתבה חשובה ביותר, אבל מדוע לא נעשתה הגהה ?

    דני בלשני, 12/06/08 15:27

    מרוב שיבושי לשון, קשה למצוא בכתבה את הידיים ואת הרגליים...

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    איפוא הגענו

    מורה נבוכים, 12/06/08 15:21

    שופטים ושופטות שבמקרה הטוב הם חילונים בועלי נידות ומחללי שבת ובמקרה הרע הם ערבים מוסלמים מכריעים בסוגייה הלכתית מסובכת שמונחת לפני גדולי הרבנים.

    הגב לתגובה זו

    • קראת את הכתבה? את דברי השופטת??

      לא נבוך, 12/06/08 16:27

      השופטת הקפידה להדגיש כי אינה דנה על הפן ההלכתי, אלא על הצורה בה נעשו הדברים!
      גם ע''פ ההלכה, כמו ע''פ החוק הישראלי, אסור לבי''ד לדון אם נשיא ביהמ''ש החליט שדיון יערך על-ידו!
      גם אסור להוציא פסק דין בלא שנשמעו כל הצדדים!
      על כך, ובצדק רב, כתבה השופטת!

      ואם לא קראת, או שאין לך משהו חכם לכתוב, אתה פשוט לא חייב לכתוב אותו...

      הגב לתגובה זו

      • מאיפה הבאת את ההלכה ההזויה ?

        תוהה, 13/06/08 18:20

        בית הדין חייב לדון ללא מגור ומורא מאיש.. על זה נאמר ''לא תגורו מפני איש''.


        ב) פסק הדין לא נגע ביהדותו של הרב דרוקמן אלא של נשוא התיק, ולכן בית הדין לא היה חייב להזמינו, ולמרות זאת הזמין בית הדין את הרב דרוקמן שסירב להופיע. היעלה על הדעת שבית הדין יהיה מנוע מפסק דין בנושא כה חשוב ?

        הגב לתגובה זו

      • אתה טועה לחלוטין

        אחד שמכיר את פרטי הפרשה, 06/07/08 11:21

        שלשה דיינים מכובדים ישבו בבית הדין הרבני האזורי והכריעו ע''פ הלכה כי גיוריו של דרוקמן מזויפים.גם שלשת הדיינים בביה''ד העליון הסכימו פה אחד כי לגיוריו אין תוקף.
        למרות שהוזמן ע''י ביה''ד סרב דרוקמן להתייצב ולהעיד בפניו.ע''פ עדויות ראש מערך הגיור ישראל רוזן והיועץ המשפטי של מערך הגיור ביצע דרוקמן מעשי זיוף ומרמה המהוים עבירה פלילית לכאורה, ויש בהם כדי לפוסלו ע''פ הלכה לעדות(וכ''ש לשמש כדיין). מעניין לציין ששטרסברג עצמה קבעה כמה פעמים בעבר שאין לבית המשפט חובה לזמן אדם שנפגע מפסק הדין אם איננו בעל דין. אגב שטרסברג עצמה נמנעה לבקש את תגובתו של הרב שרמן(שמכל ששת הדיינים בחרה להיטפל דוקא אליו) ועל כך כבר נאמר קשוט עצמך תחילה...

        הגב לתגובה זו

    • רמת טמטום שאינה

      מלמד מוגבלים, 12/06/08 17:09

      מוגבלת בזמן ובמרחב
      השופטת אמרה כי אינה עוסקת בפן ההלכתי אלא בפרוצדורה, באופן בפרסום ובחריגה מסמכות של המתקרא להיות רב אולם בפועל הוא וכנופייתו הנם מחללי שם שמים בפרהסיה.

      הגב לתגובה זו

      • מורה חכם תלמידים אהבלים

        אין מה לעשות, 12/06/08 21:08

        הבעייה היא שהמורה לא קלט עד כמה הם מוגבלים ..
        נראה לי שאפילו השופטת הופתעה ממספר הכסילים שהאמינו לה כשהיא אמרה שהיא לא נכנסת לפן ההלכתי אבל למעשה הכריעה בנידון.
        וחוץ מזה מוגבלים יקרים השופטת לא דחפה את אפה לעניין.
        רב מכובד בישראל הוא זה שהעיז לפנות לבית משפט חילוני בענין!!!
        שמו של הרב אגב הוא חיים דרוקמן.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    עבור הקאדי(דיין) שרמן השריעה=הלכה היהודית היא מעל הכל וככה

    המופתי שרמן, 12/06/08 15:17

    גם ניראת היהדות ונראה גם הוא.שימו אותועל המינבר במסגד בעזה או באירן וקולו יהיה קולו של עשו.

    הגב לתגובה זו

    • אכן כן

      אבי, 12/06/08 16:35

      בדיוק כמו שאצל הקאדי ההלכה המוסלמית קודת לכל ולא שמענו טעות על כך,גם אצל הרב זה אותו דבר הוא מחוייב להלכה ורק אח''כ אולי לפסיקותיהם של שופטי בית המשפח העליון.

      הגב לתגובה זו

      • בית הדין מחוייב להלכה היהודית, ולה בלבד.

        קורא נכוחה, 13/06/08 18:23

        כל דיין הפוסק מנימוקים שאינם בהלכה היהודית עושה שקר בנפשו, ועתיד לתת את הדין לפני דיין האמת.

        הגב לתגובה זו