• 120.

    היועץ המשפתי של הממשלה והתובע של המהפחה הצרפתית

    מ.קסטנבנד, 14/06/08 18:48

    השר רמון על היועץ המשפטי לממשלה.:

    לדעתי השר רמון צודק בהחלט:
    אני לא מכיר את היועץ(תודה לאל )אבל לדעתי בסך הכל הוא רק צריך להיות יועץ ולא תובע. זה צריך להיות עורך דין שייעץ לממשלה ויתן יעוץ בלבד.הממשלה צריכה להחליט עם להתחשב בדעת היוץ ואם לא . הוא אינו תובע ועינו מגיש תלונות נגד אף אחד .לדעתי זה צריך להיות תפקיד של עו''ד חכם שיש לו משרד עם 2 פקידות וקומקום לקפה .ולא התובע של המהפחה הצרפתית.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    היה עדיף גם לקצוב את זמן השהות בכנסת למספר שנים מוגבל.

    מדינה דמוקרטית?, 13/06/08 09:50

    כי לא יכול להיות שאותם אנשים ישבו כל הזמן ליד שולחנות ניהול המדינה.ולא יכול להיות שמספר אנשים ישבו כל חייהם ליד שולחנות ניהול המדינה כשהם או חבריהם לידם מנהלים את המדינה כל הזמן.בדמוקרטיה צריכה להיות תחלופה,ולא תחלופה בכאילו,עכשיו אני ואח''כ חברי ואח''כ אני עוד פעם ואח''כ עוד פעם חברי לעבודה כשכולם מקושרים אחד לשני ומנהלים את המדינה במשך דור שלם.מדינת ישראל צריכה לקבוע זמן של מספר שנים שבו אפשר לשבת בכנסת,זה יכול להיות 5 שנים או 8 שנים או מה שבינהם,אבל זה חייב להיות קצוב.שרים לא חייבים להיות חברי כנסת,ואם יש מישהו כל כך טוב אפשר יהיה למנות אותו לשר גם לאחר מכן.אבל אין כאלה,הרי אין שם טובים,אבל הם רק יושבים שם כל החיים וזה פוגע במדינה ובהיתנהלות הבריאה שלה,זה מייצר שחיתות.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    תודה מר רימון על החיצים שתקעת למזוז (ל''ת)

    אנה, 13/06/08 00:55

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    מזוז הוא האלוהים, מזוז הוא האלוהים.

    יגאל כהן, 12/06/08 23:25

    מזוז מוריש ומעשיר,
    משפיל אף מרומם.
    מזוז ממית ומחיה.
    מוריד שאול(שאלו את קצב)ויעל.
    מזוז הוא האלוהים.
    ביניש היא רק ''הקוף'' מזוז הבעלים של הקזינו.
    בואו נברח.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    רמון, אתה פוליטקאי על, אבל הביבונים לא אוהבים אותך.

    יגאל כהן, 12/06/08 22:51

    וגם אין לך שום סיכוי שהביבונים יאהבו אותך.
    גם משאית בננות לא תעזור לך.
    הביבונים, לא יאהבו אותך.
    אתה מסובך בשבילם.
    הם אוהבים פשוט.
    ''יתנו יקבלו לא ירצו לא יאכלו''.
    ''לעבור מדשדוש להכרעה''.
    הם אוהבים סיסמאות של סוכני מכירות,
    הפוליטיקה מסובכת בשבילם.
    הם לא יאהבו אותך, אבל אני מת עליך,
    מת עליך.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    חיים רמון: לידיעתך, מזוז לא השחיל את לשונו לחיילת...

    ד''ר אביבה כהן, 12/06/08 21:11

    עבריין המין חיים רמון, על מה הוא מתלונן?? הוא מנסה להרים מסך עשן ולערפל את תודעת הציבור, כדי ליצור רושם שנעשה לו עוול...
    גם אם ההתנהלות הקשורה בהאזנות הסתר היתה לקויה, זה לא שייך לעובדה שרמון ביצע עבירת מין, שרק בזכות ליבה הרך והמפוחד של השופטת לא נחשבת לקלון!

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    בדוגמא של מנהל מקרקעי ישראל הוא צודק (ל''ת)

    גיא, 12/06/08 20:48

    הגב לתגובה זו

    • גיא או שמעון בעילום שם? (ל''ת)

      יהודה, 21/06/08 10:30

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    רמון שחרר אתנו מנוכחותך

    אהרון, 12/06/08 20:31

    רמון הוא ליצן פוליטי ואולי ליצן בכלל, חוץ מרדיפת נשים ופטפטת רחבת טווח, האיש לא עשה דבר חוץ מנזקים והוא ממשיך בכך עד היום, ולצערי יש מי שנותן לו לעשות זאת, כנראה שהממונה עליו וכן חבריו לא יותר טובים ממנו, כל זה במקום לבעוט אותו ואת חבריו החוצה.

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    יש מספיק ראיות לכתב אישום מייד !!!! מזוז דנינו מחבלים בחקירה (ל''ת)

    אל תבליגו, 12/06/08 19:03

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    את ההתבטאות על החרטים אמר סטף ורטהימר. רמון רק ענה לו שהוא צודק (ל''ת)

    צטטו נכון, 12/06/08 19:03

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    יש דין יש דיין הערב רב האולמרטי ייעלם מחיינו בקרוב (ל''ת)

    כולל עבריין מין, 12/06/08 19:02

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    ולמרות כל המתלהמים,השר רמון אמר דברי אלוהים חיים.

    נתן.ש, 12/06/08 18:09

    המערכת המשפטית קוטלת את מי שלא מתאים לה,התחיל עם עו''ד יעקב נאמן,רפול ז''ל,אביגדור קהלני,רובי ריבלין,חיים רמון.וכעת מחפשים את השר דניאל פרידמן,המבצע עבודת קודש במערכת המשפטית.

    הגב לתגובה זו

    • לנתן האמיתי, הפעם התעלית על עצמך, הנני מסכים עם כל מילה ! (ל''ת)

      נתן ש. המקורי, 12/06/08 19:46

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    עדיף 3000חרטים על פוליטיקאי חרטט שהוא גם עבריין וגם עו''ד והוא

    כולה עסקן קטן.., 12/06/08 17:50

    שבאמצע מלחמה לפני דיון בטחוני דחף לשונו לפי החיילת הצעירה ואפילו לא ביקש סליחה הפולני רק שלך את שולה זקן כדי ללכלך עם היועצת החרדית את הילדה .

    הגב לתגובה זו

    • רמון טיפוס קל דעת שהתקשורת מטפחת והוא כולה=0 בריבוע.ההתמחות שלו

      רק הרס!!מעולם.., 12/06/08 18:12

      לא בנה בציבור מבינים. אם ילך לבחירות לבד אולי יקבל את הקול של אישתו?!

      הגב לתגובה זו

      • סטף בנה יצר מפעל לתפארת ישראל.רמון היה עסוק רק בקומבינות וחיסולים (ל''ת)

        פוליטיים.שיפרוש, 12/06/08 22:27

        הגב לתגובה זו

  • 107.

    צריך להביא מרצי חוץ שיכבדו את הבמה

    דניאל, 12/06/08 17:33

    אני לא מבין את בר אילן, איך נותנים לעבריין מין מורשע לעמוד ולהשמיץ את נושאי המשרה הבכירים במשרד המשפטים שהביאו להרשעתו, מספיקה הבושה שאחד כזה הוא שר בישראל, אם כי לצד אולמרט הוא ''טלית תכלת''.

    הגב לתגובה זו

    • חלק לא מבוטל ''משרינו'' פליליים או חשודים בפלילים

      אחד שבקיא, 12/06/08 20:21

      חלק ניכר מהממשלה הזו הם מליגה ח', ראו אולמרט. הירשזון, רמון, צחי הנגבי,רוחמה בלילה,ועוד מרעין בישין, האם אלה הם שיקימו וועדות בדיקה תהה הסיבה אשר תהה,האם אנחנו עושים צחוק מעצמנו,הביאו לממשלה משפטן תמהוני ונקמן כשר משפטפטנים שעיקר משימתו היא להרוס את שלטון החוק,
      יש להפסיק את מחול השדים הזה מיידית ולסלק הכשלונות האלה מעם ישראל,

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    כל מילה אמת, עורכי דין צריכים לייעץ ולא לנהל

    עו''ד, 12/06/08 17:01

    התופעה מתפשטת לחברות, תאגידים המנהלים הפסיקו לנהל ומסרו את המושכות לעו ''ד. זה לא מצב בריא.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    רק בחלם או בישראל אחד כזה שר וסגן רוה''מ

    אמנון, 12/06/08 16:26

    ''ידידותו'' הרבה של רמון למזוז היא שם דבר מאז שמזוז החליט להעמידו לדין על עבירות מין, (ולמרבה ''הפלא'' רמון גם הורשע ולא ערער),אז אחד כזה יכול בכלל לפתוח את פיו על מזוז, ולא משנה באיזה נושא, החרפה היא היא שלנו שנותנים לו בכלל פתחון פה.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    מה קרה היועץ לא נתן לך נשיקה ?

    שוש, 12/06/08 16:23

    מה זה הבילבול מוח הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    הטמבל שכח שהוא צריך עו''ד כדי להגן עליו מפני עורכי דין מהתביעה (ל''ת)

    מה לעשות?...מה, 12/06/08 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    מטומטמים. אם למנות תפקיד שר סטם פוליטיקאי

    טמטום גדל, 12/06/08 16:00

    ללא מוסג על העניינים אז מי ינהל אמ המדינה? בטח שפקידים! הכנסת צריכה לפחות להפסיק למנות ח''כים כשרים ואחר כך אתם רשאים להתחיל לדבר בנושא.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    איך נסחט האין קלון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    בייניש מרחה, 12/06/08 15:51

    נקדים כאן ונאמר, ביניש מאשרת את דבר קיומו של מכתב התלונה ואת תוכנו. יחד עם זאת, היא מסרבת, בשלב זה, לגלות כיצד פעלה ומה תוצאות בדיקתה. כל שהסכימה למסור, בתגובה לפנייתנו, הוא: ''התלונה שהגיעה לידי נשיאת בית המשפט העליון נבחנה בשים לב, בין היתר, לעיתוי בו הוגשה ולהיותה תלונה אנונימית וכן ניתנה הדעת לתוכן המידע שהובא בה''.

    במכתב הפניה אל ביניש נאמר, כי ''לאחר הכרעת הדין בעניין השר לשעבר חיים רמון, אירעו דברים חמורים ביותר, שאי אפשר להחריש ביחס אליהם. מדובר במהלכים בהם היתה מעורבת השופטת חיותה כוחן, ביחד עם עורך דין פרטי בשם X [שמו שמור בידי מערכת Nfc], וביחד עם השר לשעבר בעצמו, בין אם ישירות ובין אם באמצעות חברתו לחיים. אותם מהלכים, הינם לא פחות ולא יותר מאשר שחיתות והטיית משפט''.

    על-פי המידע האמור, כבר במהלך המשפט עצמו נכח עורך הדין בחלק מהדיונים, ''בהיותו חבר קרוב מאוד של השופטת כוחן. כשניתנה הכרעת הדין וקמה זעקה ציבורית ביחס לתוכן פסק הדין, נבהלה השופטת כוחן ממעשה ידיה וביקשה למצוא דרך למזער את הנזק, בין היתר על-מנת להבטיח את בחירתה בעתיד לבית המשפט המחוזי. היא נועצה בעורך הדין X, שבשלב ראשון ייעץ לה לשלוח את ילדיה להתראיין, הוא זה שעיצב את התכנים והמסרים שיימסרו הילדים באותם ראיונות''.

    לדברי אותו מתלונן, שמסר את המידע, השופטת חיותה כוחן, יחד עם עורך הדין, חיפשו פתרון שיאפשר לשופטת ''לרדת מהעץ'', בלי להיראות כמי שחזרה בה מקביעותיה. ''לשם כך, אף נפגשו השניים בבית קפה וניהלו שיחות טלפוניות. כך נרקם בסופו של דבר המהלך המתואם במסגרתו יופנה השר לשעבר לשרות המבחן. במקביל לשיחות עם השופטת, ניהל עורך הדין X שיחות עם חברתו של השר לשעבר ובהמשך עם השר עצמו, שהתייעץ איתו במספר הזדמנויות''.

    נוצר אם כן מצב, הוא מתריע, ''בו פניית השר לשעבר לשרות המבחן היתה בתיאום מלא בין השופטת הדנה בתיק, הנאשם ועורך הדין X''.; ''איני יודע איך יסתיים ההליך'', כתב אותו מתלונן - כאמור, ערב מתן גזר הדין, ''אך נראה שכבר עתה את חייבת להתערב, מאחר ומדובר במהלך מושחת ביותר, שאסור לקבל אותו''.

    העולה מהדברים הנ''ל: אם אכן בחנה ביניש את המידע, כפי שהשיבה לשאלות Nfc, הרי שהיה עליה לפנות, לאחר שקיבלה את התלונה, אל השופטת כוחן, זמן קצר לפני מתן גזר הדין, ולברר עימה חשד חמור שכזה, או לחילופין, להפנות נושא זה לידי היועץ המשפטי לממשלה, כדי שייבחן זאת ויחליט האם יש מקום למהלכי בדיקה או חקירה - אם במישור המודיעיני ואם בחקירה גלויה. מבדיקה שערכתי עולה, כי לפחות עד יום 30.04.07 שום גורם חקירה לא פנה אל עורך הדין בשאלות. הדעת נותנת, כי דבר זה אמור להיבדק באופן רציני או להיחקר (ואולי, מי יודע, הנושא כולו כבר מצוי בחקירה ממש בימים אלה. האזנות סתר אפשרויות כבר אמרנו?...).

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    תתבוננו גם אתם , כל מי שהיתה לו יד בעקירת התושבים מגוש קטיף ומהרצו

    המתבונן, 12/06/08 15:51

    מי שהיתה לו יד במעשה הנפשע של עקירת הישובים אכל אותה , ואחרים יוכלו אותה זה הולך לפי התור , תראו מה קרה לשרון, מה קורה ועובר על אולמרט , על חיים רמון , ואחרים שלא רוצה להזכיר שמותיהם , ש''ס נתנו יד היא מתפרקת ,

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    המערכת אינה כלילת השלמות, אך מול אנשים כמו אולמרט, רמון ושות' היא ח

    אזוב הקיר, 12/06/08 15:50

    המערכת חייבת להיות חזקה עוד יותר וגם יותר חכמה וגם יותר אמיצה. אין ברירה.
    כי אנשים כמו רמון אולמרט ושות' מסוכנים לדמוקרטיה.
    להוכחה - כל ההתנהלות שלהם.
    האיום על המתלוננת נגד רמון,
    כל ההתנהלות של אולמרט עם כל מה שידוע על סגנונו העדין והרך בעבר!!!...
    וכו'.

    הגב לתגובה זו

    • אז מה ההגיון ? למה שהעם יבחר אנשים שצריך להשגיח עליהם ב-7 עיניים ?

      פנדה, 12/06/08 16:40

      יכול להיות שבגלל שאנחנו יודעים שהשרים וראשי ההמשלה שלנו הם כל כך מקוצצי סמכות, מפוקחים ומבוקרים מכל כיוון, אז אנחנו מתרשלים בתפקידנו לבחור רק אנשים ראויים ? אולי אם היינו יודעים שאין חקירות ואין ביקורות היינו נזהרים מאוד להצביע עבור מושחתים כמו אולמרט, שרון וברק ? סתם נקודה למחשבה.

      הגב לתגובה זו

      • פנדה אתה הרי מחזק את דברי! (ל''ת)

        אזוב הקיר, 12/06/08 19:07

        הגב לתגובה זו

  • 98.

    רמון משווה עו'ד לחרקים והשינוי של פראבדה לא יעזור לו (ל''ת)

    עו'ד=חרקים, 12/06/08 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    למתלהמים בהתלהמות לא משנים עובדות,רמון צודק בכל מילה

    נתן.ש, 12/06/08 15:46

    המשטרה והפרקליטות העלימו מההגנה במשפטו של רמון חומר חקירה,והחמור מכל לאחר שנודע להגנה על קיום הקלטות הכחישו קיומם של החלקי חקירה.אי לכך הוקמה ועדת הבדיקה בנושא,אי לכך רק לא ביבי.ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה,ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה.

    הגב לתגובה זו

    • נתן תהיה לי בריא,כל מילה שלך שוה זהב.רק לא ביבי (ל''ת)

      אלי, 12/06/08 21:25

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    עבריין המין יודע משהו על כפייה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    בזמן מלחמה, 12/06/08 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    תראו מי שמדבר ?! האנס ללא קלון !!

    ישמעאל, 12/06/08 15:42

    אם היית חבר הליכוד ולא בעל דעות שמאלניות , מזמן היו מטילים עליךאות קלון ומשחררים את עצמנו מנוכחותך ! אונס קצינה בפיה ללא קלון זה מופת משפטי לאי צדק משווע ! אחלה מפלגה יש לכם ! שרה ששומרת על זכות השתיקה , שר אוצר בדימוס גנב מוצהר , משנה לראש ממשלה , אנס לא קלון ובראשם , מקבל המעטפות ששגורר אחריו חקירות בנושאים שונים של טוהר המידות !

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אדון רמון - עדיפים חרטים על חברי כנסת כמוך !

    מיכאל, 12/06/08 15:41

    הייתי מציע לעוד חברי כנסת להחליף מקצוע.רמון ? הוא האחרון שיכול לבא בטענות.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    לתרגם את הזעם לפעילות מעשית לריסוק העבריין וכנופיית הפשע קדימה (ל''ת)

    ועבריין המין, 12/06/08 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    התעשיין מוזי ורטהיים צודק - השתלטות הבירוקרטיה היא בעיה כלל עולמית (ל''ת)

    ובישראל הבעיה, 12/06/08 15:10

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    רמון לראשות הממשלה

    ארז, 12/06/08 15:05

    תפרו לרמון תיק והשפילו אותו ללא מידתיות המעשה.

    הדרך היחידה לפצות אותו , היא למנות אותו כראש ממשלה הוא בעל נסיון , וסך הכל אדם טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אנשים הלא נכונים נכנסים לפוליטקה וזה התוצאה (ל''ת)

    רון, 12/06/08 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    צודק מאוד, הפקידים שולטים בנו. הפקידים שולטים בנו.

    אבריאל, 12/06/08 14:53

    ניפחו נשיקה אחת למעשה פשע בינלאומי, רק בגלל שהוא רצה לעשות סדר ברשות המשפטית. אנחנו זוכרים איך מתנהלת הרשות המשפטית, ומה היא עשתה ליעקב נאמן ולאחרים. אגב, מה עם המשפט של יחזקאל בניש. הוא לא אמור להתנהל? או שיש לו פטור בגלל אישתו.

    הגב לתגובה זו

    • כתבו עליו היום בטוש, עוד סיפור של ניגוד עניינים לכאורה

      פנדה, 12/06/08 16:43

      אני לא מפרסם לינק כי ימחקו לי את ההודעה, סומך על יכולות החיפוש שלכם.

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    מי שכפה על יהודים להיות מגורשים מבתיהם נגד הדמוקרטיה - שלא ילין (ל''ת)

    כתום, 12/06/08 14:33

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    חרטים= בעלי מלאכה בתעשית המתכת

    מיקימאוס, 12/06/08 14:30

    יש כאן מגיבים שמשבשים את דברי רמון. הוא אמר חרטים ולא חרקים

    הגב לתגובה זו

    • זה בגלל שקודם היה כתוב ''חרקים''

      אבן שושנה, 12/06/08 14:44

      תמצא לזה שרידים אם תחפש בגוגל: רמון חרקים

      הגב לתגובה זו

    • מוקדם יותר היה כתוב ''חרקים''

      אחד העם, 12/06/08 15:22

      ועל כך הגבנו

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    עו''ד זה אופי, חרט בלי מידות טובות=חרטה

    Surfers Logic, 12/06/08 14:26

    סגנו של עו''ד אהוד אולמרט והחבר בממשלה עם עו''ד
    רוני בר-און ושותף למחצית הדרך
    עם בוגר המשפטים אריאל שרון
    וחבר לסיעה עם עו''ד צחי הנגבי, עו''ד חיים רמון יש לו את כל הנסיון, הידע והנתונים
    על עורכי דין כדי להגיע למסקנה
    שככל שיהיו לנו פחות עורכי דין
    מצב רוחנו ישתפר.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    כשהאנרכיה שולטת בכול מקום. בחברה הישראלית

    פקק תנועה, 12/06/08 14:24

    היא מייצרת ניגזרת. שכבר קיימת עוד ליפני הופעת האנרכייה .ו היא ניקראת ביוקרטיה .כתוצאה מעודף של דמוקרטיה .וכתוצאה מכך עלולה להיווצר דיקטטורה.ואחר כך מונרכיה .

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אין גבול לעזות המצח

    אחד העם, 12/06/08 14:21

    במקום שירצה עונש מאסר בפועל, מרצה העבריין המלומד על תחלואי מערכות השלטון. זה האיש שדחף בכפייה את לשונו לפייה של חיילת רגע לפני ששלח את הלוחמים להיהרג כמו ''חרקים'' בלבנון. כל כך מחליא שבא להקיא.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    כשרמון יבין ששגה,יטען שהוא מגן על המערכת מפני תוקפיה.לדבר שטויות (ל''ת)

    לכותרות תקשורת., 12/06/08 14:21

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לכל המגיבים הימניים - גם כל האחרים בכנס אמרו אותו דבר! (ל''ת)

    כדאי לקרא בעיון, 12/06/08 14:15

    הגב לתגובה זו

    • לא קשור ימין-שמאל

      פנדה, 12/06/08 16:53

      אני ימני ולא חושב שהיה ראוי להעמיד את רמון לדין. כשמוסיפים לזה את עניין האזנות הסתר אז ברור שנעשה לאדם עוול. לא שאני חושב שפלירטוט עם חיילת צעירה ראוי לאדם בגילו, בטח שלא לשר, בטח שלא בשעת מלחמה. אבל זה לא פלילי - את עונשו צריך רמון, יחד עם כל מפלגתו המושחתת, לקבל מהבוחר, לא מבית המשפט. מספיק להשליך אל מסדרונות בית המשפט את הנבחרים שלנו - אנחנו מלכתחילה לא אמורים לבחור אנשים כאלה ! אח''כ זה הרבה יותר קשה לתקן.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    רמון חרמון

    לשון קודש, 12/06/08 14:14

    ויפתח ה' את פי החרמון

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    כל האמור באשר להתנהלות אינו מפחית חרפת מעשיו של רמון

    עמי, 12/06/08 14:12

    ''תופעת זליגת הסמכות מהשרים לפקידים היא תופעה כלל עולמית המקבלת ביטוי חריף ביותר בישראל''.

    מוזי ורטהיים:התופעה ''חריפה'' יותר בישראל כיוון שמושחתות השרים בישראל - גדולה יותר - ובענק!!

    אם היה מתאפשר, היה על ה''פקידים'' גם לקשור את ידי השרים (וחלק מחברי הכנסת) ולהגביל, למשל את יכולתם ליטול בידהם מעטפות מסוגים שונים.

    זהו. אני רץ להקיא.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    רגע- אשתו לא עורכת דין? (ל''ת)

    אשתו השניה, 12/06/08 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    שתוק סוטה! (ל''ת)

    תמנון, 12/06/08 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    עבריין מין משתלח בעורכי הדין

    מתן פרי, 12/06/08 14:12

    יש כנראה הרבה אמת במה שאומר עבריין המין המורשע והמשנה לראש הממשלה, חיים רמון, אבל רק בחברה שאיבדה כל חוש טעם וריח ערכי, איש כזה יכול לכהן במשרה רמה ולהטיף מוסר.
    כל אזרח ואזרח בישראל צריך לראות את עצמו כאילו יש לו בן ובת חיילים. חיים רמון כופה את עצמו מינית על הבת, ואז חיש קל נכנס לישיבת הממשלה ושולח את הבן למלחמה.זהו תמצית פרצופה של ישראל כיום. כמה נורא!!!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אבי אבות התככנות הפוליטית מתלונן על הבירוקרטיה והמערכת המשפטית

    אבי געזונט, 12/06/08 14:10

    רק שמעון פרס עולה עליו.
    לא שאין מה לומר על מערכות אלו, אבל מהפוזיציה שלו עדיף שישתוק.
    רמון הוא שובר מערכות סידרתי, ולכן הוא מסוכן כשהוא בתפקיד ביצועי.
    דוגמאות יש למכביר:
    הרפורמה במערכת הבריאות-כולם משלמים פי כמה ומקבלים פחות והעסקנים בקופות גוזרות את הקופון (הירשזון בקופ''ח לאומית נתפס).
    גדר ההפרדה, שעלתה מיליארדים רבים, סיבכה אותנו ונותרה פרוצה במקומות רבים כך שאינה ממלאת את יעודה ודורשת תחזוקה בעלות עצומה.
    הגה ודחף למפץ הגדול שריסק את העבודה והליכוד יצר מפלגה פוליטית שהאידיאולוגיה המשותפת לכל חבריה הוא תאוות השלטון.
    הדבר הטוב היחידי שעשה בחייו, היה ריסוק ההסתדרות המסואבת.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הלך הזרזיר אצל העורב!!!

    דוד, 12/06/08 14:09

    הלך עבריין המין למדמנה שגידלה את יגאל עמיר(בר אילן)ואף הצטרף לבעלי ההון ששלטון החוק מנסה למנוע מהם להשתלט לחלוטין על הארץ הבוכיה הזאת!!!
    המהפך הקפיטליסטי החזירי שעבר חיים רמון בצרוף הצטרפותו לאויבי שלטון החוק הוא הסיפור העצוב של הפוליטיקה הישראלית המדרדרת!!!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    בחסות אולמרט ופרידמן שונאי חוק,הצדיק הידוע פותח פה (ל''ת)

    א.לוי, 12/06/08 14:08

    הגב לתגובה זו

    • the criminals are trying to take over (ל''ת)

      dan, 12/06/08 16:27

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    אתה צודק, במקום להכשיר חרט, הכשירו(מלשון כשר) עבריין מין חרטט (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 12/06/08 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מה כ''כ חדש שלא היה כבר 50 שנה?!הפללתו הוא,צודק רמון.אסור לו להוביל (ל''ת)

    יש צורך בריענון, 12/06/08 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    שלטון הפקידים

    מישהו, 12/06/08 14:03

    לצערי, אני נאלץ להסכים.

    אתן דוגמא ממשרד הרווחה, בהם פקידים יושבים בתפקיד מסוים יותר מעשר שנים. אינני מדבר על עינינים הקשורים למתן כספים, אלא רק לנושאים מקצועיים, וצורת הפתרונות, כמו דיור בקהילה לאנשים מוגבלים.

    הפקידים הם אלו שקובעים מה יהיו הפתרונות. אילו מוגבלים כן ישוקמו בקהילה ואילו לא. הציבור נאלץ להילחם בפקידים הללו בלי הצלחה. התפקיד הוא של השר לקבוע מדיניות והפקידיםם צרכים לממש אותה. מי בחר אותם לנהל ולקבוע מדיניות משלהם? את השר, לפחות אפשר להחליף אולם הפקיד נמצא שם למשך חיים שלמים, אטום, בירוקרט, ואינו קשוב לצרכי הציבור.

    בשביל זה יש בחירות. הציבור קובע מי יתווה מדיניות. לא יפעל השר כפי שצריך, יעניש אותו הציבור. אבל מי בחר את הפקידים? מי יחליף אותם?

    נמאס משלטון הפקידים. זה הבסיס לכל בדמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    צודק-הפכנו מדינה אימפוטנטית ללא ביטחון לאזרחיה-טרור מבחוץ ופשע

    אבי, 12/06/08 13:55

    בגלל מערכת משפטית מדושנת מנותקת ומושחתת המדינה קפואה
    אין אפשרות להפגיז את עזה,אין אפשרות לכלוא פושעים ופורצים פשוט הפכנו את צורת המחשבה מהגיונית למשפטית וכנראה שנהפוך פליטים
    והכי מצחיק שאלו שרוממות הצדק בפיהם מסדרים כל היום משרות למקורביהם עד שמערכת המשפט היא הכי הכי משפחתית

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הרמון הזה שכח מאיפה הוא בא והוא לא יודע לאן הוא ילך

    הפוסל במומו פוס, 12/06/08 13:48

    עכשיו אחרי שרווח לו לרמון והוא ניצל בשן ועין מהקלון וחזר לנהנתנות הוא רוצה נקמה הוא רוצה לפגוע בשלטון החוק הוא רוצה לשנות דברים כך שלא יוכלו לפגוע בו ושכמותו עוד. היה צריך לסלק את השקץ הזה מהחיים הציבוריים בכלל לא נשכח איך בעת המלחמה שבחורים צעירים הלכו אל מותם במלחמת לבנון 2 הוא מזמז וניק חיילת צעירה כשהוא התפרפר מישיבה בנושא לבנון 2 . עכשיו הוא שוב מנסה את המנטרות המלוכלכות שלו . כניראה הפצע אצלו עוד מדמם והוא רוצה לנטרל את כל אלה שפגעו באגו שלו בכבוד שלו ובמעשיו הנפשעים. אדם כמוהו צריך לסלק כמה שיותר מהר מחיינו הציבוריים יום הבוחר יבוא ועימו תתפוגג קדימה כמו שינוי.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    היתוך בממשלה הינה כפיה ציבורית ובושה לישראל

    זאביק, 12/06/08 13:48

    נקוה שתעלם מהמפה הפוליטית בקרוב. די ממך, מפיך, ומעשיך, ששוים לכלום 0

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    נשיקה (ל''ת)

    א,ב,ג,ד, 12/06/08 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מי שמדבר הוא זה שלפני ישיבת מלחמה

    שמור על לשונך, 12/06/08 13:43

    לפני ששולח חיילים לחזית - מה שיש לו בראש זה לדחוף לשונו לפיה של חיילת

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מורשע עבירת מין יטיף מוסר?

    רמון המשנה למלך, 12/06/08 13:41

    עבריין מין משנה לחשוד כבד בעבורות מוסר שוחד וכדומה. העיקר שיש לו מה להגיד.
    מה קורה עם ה''גיס'' של רמון שהורה לעקוב אחרי הקרבן שלו שהמשנה ביצע בה עבירת מין? למה לא חוקרים את זה?

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    חרטים הם אנשים טובים שמרויחים את לחמם ביושר בניגוד לפוליטקאים (ל''ת)

    מהנדס אלק', 12/06/08 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    זה מה שעושה רמון בימים אלה . (ל''ת)

    המאונן, 12/06/08 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לא מזמינים את אלפרון לתת הרצאות? (ל''ת)

    אישיהודי, 12/06/08 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מי שדחף לשון לפיה של חיילת זה רמון ולא מזוז

    אחד העם, 12/06/08 13:26

    מי שבאחד הרגעים הקשים בתולדות מדינת ישראל ,כששני חטופים מובלים כשהם מדממים ללבנון לשבי חיזבללה ,וטנק על לוחמיו עלה על מוקש וכולם נהרגו ,כשכל הצפון מופגז ,ומלחמה בפתח ,ומי שצריך לנהל אותה זה דפ''ר ,שקרא לעצמו גנרל חברתי ,ומושחת ששירת ככתב בקריה , בזמן קשה זה ,מצא זמן רמון [ שר משפטים של מדינת ישראל ] לתחוב לשון העגל שלו לפיה של קצינה צעירה מהבת שלו ,הוא עשה את כל התרגילים המשפטיים ,לא בחל בכלום כדי להכפיש וללכלך את שמה של קצינה זאת ,ובסוף הורשע , אז הוא בא בטענות למזוז ??? מזוז לא תחב את לשונו לחיילת , לא שאני חושב שהיועץ המשפטי הנוכחי הוא כליל השלמות ,הוא רחוק מאוד מכך ,אבל במקרה של רמון מוטב שישתוק ויוריד פרופיל ,בקרוב הוא ומפלגתו יעופו מחיינו . ונוכל לברך ...וביערת הרע מקרבך..

    הגב לתגובה זו

    • דברי אלוהים חיים

      רמי, 12/06/08 13:55

      מוטכ שיצטנע קצת השחצן .
      עד היום חוץ מפה גדול הוא לא הוכיח כלום
      עדיף עוד מחיון מזוזים מרמון אחד

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    הבנאדם-קיבל בטחון !

    א, 12/06/08 13:25

    במקום שישתוק וינסה לא להתבלט, הוא קם ויורה חיצים לכל הכוונים, מה, שכח שהוא כפה את עצמו בנשיקה לחיילת שכל העולם ראה? ושלא לדבר על כל הנזקים שגרם ועדיין גורם לעם ולמדינה, דוגמא אחת; הריסת ההסתדרות וקופת חולים, ויש עוד דוגמאות רבות שלא כאן המקום לפרט.
    כנראה שר המשפטים, נותן לו גיבוי להשתלח ביועץ המשפטי ועוזריו.

    הגב לתגובה זו

    • אוי אתה טיפש! אם הרס את ההסתדרות, איך זה שהיא כל כך חזקה היום?? (ל''ת)

      ע. עופרי, 12/06/08 13:59

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    לנתניהו זה לא הפריע

    אסף, 12/06/08 13:21

    לעשות מהפיכה כלכלית מרשימה. כשמדובר בלא יוצלחים מסוגו של רמון שהיה שר גרוע בכל תפקידיו הבעיה היא הפקידים, ארה''ב, המצב העולמי. אף פעם לא יקח אחריות על עצמו. התרבות הזאת פשוט לא קיימת.

    ןעובדה קטנה נוספת: רמון ואולמרט הם עו''ד מלבד היותם עברינים. מדוע אינם מתפטרים לפי התפישה שהציע רמון. יש דבר שנקרא נאה דורש נאה מקיים.

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו הפיל גזירות על הציבור על פקידי האוצר,אך את הצלחות ייחס לעצמו (ל''ת)

      ''נאום הזיקית''., 12/06/08 14:16

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    אני אוהב את רמון

    רמי, 12/06/08 13:19

    הוא צודק!!

    הגב לתגובה זו

    • על זה אבי ז''ל היה אומר ...כל אחד והקופסא שלו.... (ל''ת)

      לרמי 58, 12/06/08 14:01

      הגב לתגובה זו

    • כנראה רמי אוהב לשון בפתח האחורי התחתון (ל''ת)

      רמון לשון, 12/06/08 14:21

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    הכה בהם רמון, גם את השופטים מנופחי האגו צריך להעביר סדרת חנוך !! (ל''ת)

    אפללו, 12/06/08 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    רמון תוקף את מזוז, אולמרט את זליכה....

    כל גנב, מלך, 12/06/08 13:18

    רמון תוקף את מזוז, אולמרט את זליכה פרידמןאת בית המשפט, הירשזון את המשטרה.
    אכן חבורת גנבים, פושעים וחדלי אישים. ולתפארת מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מר רמון אולי באמת כאדי שהפקדים ינהלו את המדינה

    משה, 12/06/08 13:17

    אני חושב שלפני שאתה מעביר ביקורת תיסתכל על הממשלה שלא יכולה לקחת אחריות על העם היקר הזה וחוץ מלחמם את הכסא ולדאוג לינתרסים האישים שלהם לא עושים כלום
    המבין יבין והלא מבין טיפש הוא

    הגב לתגובה זו

    • באיזו מדינה דמוקרטית הפקידים מנהלים את המדינה? (ל''ת)

      שאול השואל, 12/06/08 13:58

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    וזה משנה לראש ממשלה עבריין מורשע - לך לכלא! (ל''ת)

    רמון לשון, 12/06/08 13:17

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    לגבי הפקידים זה לא מדויק

    אאא, 12/06/08 13:13

    אבל לגבי עורכי דין,הוא צודק.מי שהפך את כל מקצועות הפרולטריון לדבר בזוי שעובדים זרים עובדים בו,הוא ליברלים מסוגו של רמון.
    רמון הוא עורך דין בעצמו.
    תסתכלו על כל הפרלמנטים במערב,ותגלו שהמקצוע הכי נפוץ שם הוא עורכי דין.כל הציביליזציה הזו נשלטת בידי עורכי דין...וככה היא גם נראית.

    מי שהביא לפה עובדים זרים,זה סמולנים קוסמופוליטים מסוגו של רמון.
    לזכותם של פקידים יאמר,שהם חושבים גם על אינטרסים לטווח ארוך (לפחות אלה מהם שלא עוברים לעבוד בשוק הפרטי) בעוד שפוליטיקאים במשטר דמוקרטי...אופק הראיה שלהם הוא באורך קדנציה.מצידם,שהמדינה תתפגר לאחר הבחירות.זו כבר הבעיה של זה שמחליף אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    עוד פעם משרת את אולמרט?

    נמאס כבר נמאס, 12/06/08 13:11

    הרי ברור מהיכן באה הביקורת, ואת מי היא נועדה לשרת.
    למען האמת, נראה לי שאם היו סוגרים את בתי הגידול של פוליטיקאים קטנים, תאבי שלטון וציניים כמוך, וכמו מי שאתה משרת - רק אז המדינה היתה מצליחה לתפקד.

    הבעיה היא לא עורכי הדין כציבור. הבעיה היא עורך הדין שנבחר לראשות הממשלה.
    הבעיה הנוספת היא חבר מלחכי הפנכה החנפים שחיים רמון נמנה עליהם, ואשר סובבים את ראש הממשלה כמו זבובים ליד... (שכל אחד ישלים מה שהוא חושב).

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    השרים יכולים להחליט לתת מתנות אבל אם אין כסף אז אין

    אבי, 12/06/08 13:10

    אוצר אשם שאין כסף? אין זה אומר שההחלטה לא תמומש

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    חיים,בעצמו עו''ד ועשה לא רע לביתו..

    מכיר מהתיכון, 12/06/08 13:07

    מעניין שהוא לא פעל עפ''י עצתו ולא למד
    חרטות אלא לאחר השרות הצבאי רץ לאוניברסיטת ת-א ללמוד...משפטים!!!

    דרך אגב: זה השתלם לא כלל לא רע!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אחרי נאום הקופים של דוד לבי,נאום רמון על הלוויתנים ,כעת חרקים?! (ל''ת)

    מאובנים-מ/ח''כים, 12/06/08 13:06

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    האיש עבריין מין מורשע, האיש שדחף אותנו למילחמת לבנון 2 מעז לפתוח את (ל''ת)

    יניב, 12/06/08 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לצערי הצדק בדברי השר רמון,הפרקליטות מונעת מאג'נדה לא עניינית

    נתן.ש, 12/06/08 13:05

    תופעה הנמשכת כבר מספר שנים,ומתעצמת מדי שנה השר מתחלף אף הפקיד נשאר וצובר כח.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    להזכירך

    הילד, 12/06/08 13:04

    אם תשלוף את לשונך מהחור שהיא נמצאת בו תגלה שהחור שייך לעו''ד

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    תראו מי שמדבר - המאפיה שולטת במדינה (ל''ת)

    מזוז טוב לממשלה, 12/06/08 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לעברייני מין אין זכות דיבור -רמון בהמה זכרית עם לשון ללא שליטה (ל''ת)

    אישה שבזה לך, 12/06/08 13:03

    הגב לתגובה זו

    • את אישה מכוערת וגסה. חיצונית ופנימית

      דיוגנס, 12/06/08 13:16

      וקרוב לוודאי שהלשון של אף אחד לא מתקרבת ולא התקרבה לשום חלק בפיזיונומיה שלך כבר שנים.

      בושי והיכלמי

      הגב לתגובה זו

      • למה בדיוק עליה להתבייש?

        אמרה אמת!, 12/06/08 14:17

        היא דחפה לשונה ערב ישיבת ממשלה לפני מלחמה לפי חיילת צעירה? פני המלחמה כפני רמון

        הגב לתגובה זו

      • תתפלא אני אשה יפייפיה וסקסית במיוחד גברים מתים עלי ואני אוהבת אותם (ל''ת)

        אבל רמון לא גבר, 12/06/08 14:24

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    מי נתן לרמון רשיון עו''ד?

    שבץ חלבו, 12/06/08 13:02

    דבר ראשון היה צריך לשלול לו את רשיון העו''ד שלו אחרי הרשעתו במעשה מגונה בכפיה. נכון המערכת המשפטית מושחתת עד היסוד וההוכחה לכך שהיא אפשרה את חזרתו של רמון לתפקידו בממשלה ולא שללה את רשיון העו''ד שלו. רמון בתור עברין מין מורשע לא נמצא בעמדה שמסוגל למלא תפקיד של מבקר המערכת. ממתי עברינים שופטים את שופטיהם או את תובעיהם? יש לאיש הזה יותר מקורט של חוצפה עזות פנים וגסות רוח כשהוא עומד קבל עם ועדה ומשתלח במערכת המשפטית שנהגה איתו לפנים משורת הדין. במדינה מתוקנת אחרת הוא היה נכנס לבית סוהר וגומר את הקריירה הציבורית משפטית שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כל הכבוד!

    sca, 12/06/08 13:02

    בס''ד
    האם רמון חוזר לעצמו? רמון שהיכרנו עינייני,שלא מהסס לומר את האמת גם אם היא כואבת,ולא פוחד ממוסדות השילטון,אם צריך להעיר להם.וזה רק טיפה מן הים,דברים שצריך לתקן.
    יישר כח!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מה טומי לפיד ז''ל היה מגיב על זה?!ויבדל''א:ליבני,רובנשטיין,ליבאי,ברק+ (ל''ת)

    גם רמון יבדל''א., 12/06/08 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    רמון תעשה לי ילד

    פרופ' מנחם פרי., 12/06/08 13:00

    רמון תעשה לי ילד.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    such system

    ephi, 12/06/08 13:00

    Memshala mitchalefet kol shana az pkidim menaelim ota

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    חרט

    אזרח, 12/06/08 12:58

    אתה צודק, עו''ד רמון. גם אותך היה צריך להכשיר כחרט. אולי היית גורם פחות נזק. ובעצם, למה להעליב את החרטים?

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    שר משפטים לשעבר,ח''כ ומ''מ רהמ בהווה,תוקף את מע' האכיפה?!=צהלת קצב/ים (ל''ת)

    בדק-בית.ד-ח-ו-ף, 12/06/08 12:57

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    באמת בעיה רצינית לדמוקרטיה שדורשת טיפול

    אייל, 12/06/08 12:53

    אי אפשר להתנהל עם מדינה כ''כ בירוקרטית, הגיע הזמן לעשות רפורמה מקיפה.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    3000 חרטים?......................

    ניר, 12/06/08 12:53

    עדיף שתסתגר בבית ולא תצא ממנו שנים.
    חסר בושה שכמותך....לא החזיק מברג ביד מאז שנולד אבל להשתלט על חברת העובדים ולהרוס אותה,לפגוע בעובדים בקופות החולים ידע גם ידע.
    האדם שנוא על מרבית העובדים במשק.

    הגב לתגובה זו

    • 3000 חרטים

      חזי, 12/06/08 14:17

      הוא כנראה מתכון רק לעורכי דין מזרחיים כמו מזוז ולא חס וחלילה לבנים כמוהו וכמו פרידמן

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ויקום המלפפון

    סובל בשקט, 12/06/08 12:53

    על זה נאמר ''ויקום המלפפון''
    חיים רמון: העו''ד, המניפולאטור הבירוקראט, הוא זה שמדבר???
    יאללה לבן אדם הזה אין גבולות ואין לו גרם של בושה.
    אכן קיבלנו מנהיג ראוי לעמו....

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    חוצפן, המורשע יורה חיצים לכל עבר (ל''ת)

    גיא, 12/06/08 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    רמון תגלגל את הלשון שלך לתוך פה צעיר. תעוף מהחיים הפוליטי

    ורד, 12/06/08 12:51

    עברין מין. אתה עוד פותח פה? הרמה שלך כמו קדימה שהולכת אחורה.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הציגו תמונה מתקופתו בצבא. למה רק מלפני 20 שנה? (ל''ת)

    ציון, 12/06/08 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כשאנחנו קיבלנו צויי 8 ועלינו לימ''ח אתה דחפת את הלשון שלך לילדה!!

    קצין במיל', 12/06/08 12:50

    אין לך זכות דיבור !!!!!!!!! שב בשקט. חוצפן

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    בוקר טוב רמון

    ישראל ישראלי, 12/06/08 12:50

    להזכירך את השיטה יצרה מפלגה מסויימת שהייתה חבר בה!
    היא פחדה שהיא עומדת להפסיד את השילטון ואז העבירה את מוקדי הכוח לפקידות!
    הפקידות אז הייתה מאנשי שלומה והיום הגולם קם על יוצרו!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כיצד נותנים לרמון לנאום ולגשת במקום שיש בנות ?? הרי נגד רמון יש פר

    הרב עבדללה יוסף, 12/06/08 12:49

    נגד רמון יש פרשיית מין נוספת , חוץ מזו שנשפט עליה והתיק אצל מזוז , מדובר בבחורה דתייה , שהזמין רמון למשרדו , ושם התבצעה העבירה . המתלוננת נבדקה במכונת אמת , יצא דוברת אמת .

    הגב לתגובה זו

    • איציק מרדכי הוא מורה בבית ספר בשדירות ושום הורה לא פוצה פה (ל''ת)

      יותר טוב?, 12/06/08 13:53

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא תמיד אני מסכים עם רמון הפעם כן!

    סוף לביזיון, 12/06/08 12:46

    עורכי הדין הפכו לשם נירדף לשחיתות, מוסר ירוד, משתפים של הפושעים, ולא מדובר רק בעורכי הדין הפליליים, לא מזמן ניתקלתי בעוכת דין שמדיחה את הלקוח שלה לשקר במצח נחושה בנוגע לחוב שלו, בינתיים היא גובה מהלקוח אלפי שקלים שזה כמעט חצי מהסכום שהוא חייב, כלומר גם מדיחה אותו לשקר, גם מסיטה אותו מהצורך להחזיר את חובו, וכל זאת כדי '' לעבוד'' יש לאתר עורכי\\ות דין מהסוג הנאלח הזה ולא לאפשר להם להמשיך ולהרוס את המקצוע שאמור להיות הגון ומהוגן, והפך זה מכבר לדבר בזוי,!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    המונח ''הכל שפיט'' הורס את המדינה (ל''ת)

    שיר, 12/06/08 12:46

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    רמון בעצמו עו''ד מה בעצם הוא אומר על עצמו?הנחטום מעיד על עיסתו?? (ל''ת)

    רמון??, 12/06/08 12:45

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עדיף חיריה במקום שרים כמו רמון

    עו''ד חרא, 12/06/08 12:44

    כמה כבר עוד אפשר לסבול שרים קטני מוח - רדודים וחרמנים כמו רמון !!

    כמה עוד אפשר לסבול את משאית האולמרטים - עם ריחות הזוועה של הפוליטיקאים המושתנים והעלובים כדוגמאת רמון וחבריו מרעיו ,,

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מעניין אם הוא רוצה שהילדים שלו יהיו חרטים?... (ל''ת)

    נירה, 12/06/08 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    רמון נפל קורבן ל''גולם'' שהוא השתתף בבניתו

    יאיר ל, 12/06/08 12:43

    מחנה השמאל נלחם בנתניהו באמצעות תקשורתו ובאמצעות הפרקליטות ומערכת המשפט. למטרה זו הפך השמאל את הפרקליטות והבג''ץ ל''גולם''. אבל ה''גולם'' פיתח רצונות וחיים משל עצמו.

    הגב לתגובה זו

    • ניתוח מדויק. (ל''ת)

      רן, 12/06/08 13:11

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    צודק. כבר בעבר התרעתי כי כוחם של המשפטנים ופקידי האוצר אוכלי החנם

    אבי, 12/06/08 12:43

    יושבי תקן המנכ''ל/חוזה הבכירים שלא בצדק,יש כח אבסולוטי בהחלטה של כל משרד לגבי כל דבר.
    כך למשל,במשרד הבריאות,אנס האוצר את אגף לגריאטריה לפתח את פרויקט אג''ם (האשפוז הגריאטרי) ב-SAP,דבר שהיה ברור לחלוטין שיהיה לא יעיל ולא טוב.
    התוצאה: בזבוז של פי 4 מהתקציב המוערך ויישום של כ-40% מהצרכים בלבד.
    כך זה בכל פרויקט מחשוב אחר שבו שולטת הועדה הבינמשרדית ואונסת את המשרד לעשות לפי רצונם של פקידוני האוצר.

    כמו''כ החשב - שהנו הזרוע הארוכה של האוצר במשרד,רשאי לא לאשר הוצאה שלא נראית לו או לבוסיו באוצר,וכך יכול השר/המנכ''ל להחליט עד מחר שהם רוצים לבצע פרויקט כלשהו,אם בעיני אוכל החנם באוצר זה לא ימצא חן הפרויקט לא יקום.

    לכן,לדעתי יש להפסיק את חגיגת השכר באוצר. למנות חשב שהנו איש המשרד ושיכולתו של השר/מנכ''ל במשרדו תהיה גבוהה מהקיים,במסגרת התקציב.
    כך למשל,אם יחליט שר הבריאות כי חשוב יותר להסיט תקציבים לסל הבריאות מאשר למימון מכשירי שיקום,זו זכותו, וצריך שיוכל לישם את מדיניותו, שכן הוא זה שעומד לדין הבוחר על הישיגיו ולא ראש אגף התקציבים או החשב הכללי או כל אוכל חנם אחר באוצר.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הלך הזרזיר אצל העורב...

    כתום זועם, 12/06/08 12:41

    זה , עבריין המין (הרשעה שאין עימה קלון... איך זה יכול להיות? אין לי מושג) שקיבל עלייה בדרגה לסגן ראש הממשלה, ממשיך את אשר החל בשבוע שעבר שר המשפטים (מינוי מטעם של ''אהוד סרח'') פרידמן. כל אלו המוזכרים מעלה שמו להם למטרה לעשות ככל שידם משגת ולמזער את פישעי אולמרט (לכאורה...) ושימו לב כי ההתקפה הינה נגד כל מי ששותף לנסיון הבאתו לדין של, לצערי, ראש הממשלה הנוכחי.
    יקומו כל אלו החרדים לעתידה של מדינת ישראל, ויעיפו לכל הרוחות את חבורת הזבל הזו, אשר שררה וכסף, והרבה כסף!!!, זה כל אשר מעניין אותם, בה בשעה שאנו, תושבי עוטף עזה, זועקים ומשוועים ליד מכוונת בצמרת השילטון, ליד אשר תיקח החלטה ברורה!!! ללא גימגומים כשל ''אהוד את אהוד'' (= זה שברח וזה שסרח, והכל כמובן לכאורה...)ושל סוכנת הטפלון הזו, ליבני ''וונדר וומאן''(ע''פ פירסומים זרים...)
    ובאה לציון הישועה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אחרי נאום הליויתנים - נאום החרקים.

    גדול, 12/06/08 12:41

    אני חושב שצריך להפנים את הביקורת יותר על הפקידים מאשר על עורכי הדין.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מכובדי מר חיים רמון , עד לא מזמן סימן את אחד השרים ככלב ועכשיו חרק (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 12/06/08 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כולם צודקים

    יוסי, 12/06/08 12:36

    כמה שחיים רמון צודק אכן יותר מידי עוכרי דין בישראל ואכן הפקידות משתקת לנו את המדינה
    אך מדוע הגענו לכך האם בגלל פוליטיקאים ישרים שאינם רואים בקופת המדינה את ארנקם הפרטי
    מדוע אנו כל כך מקדשים את ההתפלפלות המשפטית (חוזרים לשורשים-לגולה)
    מדוע כאשר באים לקרוא בספרי החוקים הכל כתוב כלכך מסובך ולא ברור על מנת שתמיד אפשר יהיה לפרש ביותר מצורה אחת

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    רמון - האיש והלשון

    ברק א, 12/06/08 12:35

    שוב לשונו של רמון מוליכה אותו למחוזות רחוקים.
    מה יהיה רמון? אולי ניתוח הסרת לשון?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עדיף היה שעברייני מין לא ישבו בממשלה (ל''ת)

    יעל, עו''ד, 12/06/08 12:33

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מילים כדורבנות. אין מה להוסיף.

    אסף, 12/06/08 12:32

    רמון צודק לחלוטין. המצב בו פקידים מבטלים החלטות של נבחרי הציבור, בלי קשר לדעתי על נבחרי הציבור, הוא מצב לא תקין ולא דמוקרטי בעליל.

    הגב לתגובה זו

    • רק פקידים

      עודד לכמן, 12/06/08 13:45

      נבחרי הציבור חוטאים בכל, אינם מבינים בכלום ויש לנו צורך בפקידים כדי שישמרו שהכל יעשה לפי הנוהלים ולפי מה שמותר ולא לפי מה שמתחשק לכל פוליטיקאי מזדמן או אחר

      הגב לתגובה זו

      • פשוט טיפש

        י, 12/06/08 17:11

        עודד- לא נעים לכתוב- אבל אתה פשוט טיפש. היום הפקידים מוצאים חן בעיניך ומחר לא. מה תעשה? את נבחרי הציבור אתה יכול להחליף, את הפקידים- לא!
        טיפשים שכותבים תגובות ולא מבינים בכלל מה פירוש ''שלטון העם'' בדמוקרטיה.. מה שאתה בעצם אומר שעדיף שלטון הפקידים ולא שלטון העם- שפירושו עודד יקירי שהציבור בוחר את נציגיו והם המחליטים.
        אולי תלמד קצת אזרחות קודם?

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    תפטר 50 אחז מהם. מיידי. (ל''ת)

    לולה טיבון, 12/06/08 12:31

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    תאכלס צודק (ל''ת)

    עו''ד במיל., 12/06/08 12:30

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אמר זה שבלי עורכי דין לא היה מגיע לכנס היום..

    ב''א, 12/06/08 12:29

    מקסימום לכנס אסירים...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ערך חדש בלקסיקון: ''נאום החרקים'' (ל''ת)

    אבן שושנה, 12/06/08 12:27

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    רמון- אתה הבעיה. היועמ''ש הוא הפתרון

    המתרס, 12/06/08 12:26

    חיים רמון הנכבד: במדינה עם תרבות פוליטית נאותה (לא אחת שמנוהלת על ידי מטריד מינית מורשע ועל ידי מקבל הכסף במעטפות) אין צורך לפסול אחד כמו יואל לביא. אלא שבמדינה בה התרבות הפוליטית מיוצגת ע''י רמון-אולמרט-שולה זקן יש צורך ביועמ''ש חזק, שייצג את השפיות הציבורית והמשפטית ויהיה מתרס אחרון מפני האולמרטיזם והרמוניזם. זה פשוט עניין של נורמות מוסר. היכן שאין גנבים לא צריך שומרים, וההיפך.

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות (ל''ת)

      יגאל, 12/06/08 13:09

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אוי, כמה שהוא צודק.... (ל''ת)

    חגי, 12/06/08 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    רמון מאוס ומתועב והתמזמז עם פרחחית לפני ישיבת ממשלה על מלחמה (ל''ת)

    זו זוועת עולם!, 12/06/08 12:26

    הגב לתגובה זו

    • תרשמו:רמון(+$נוספים$)שותף/פועל להקמת מפלגה חדשה.מנעמי קדימה אוז''לים (ל''ת)

      קצב-תרחישי., 12/06/08 13:21

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    יא יבחוש בן שלולית

    החיילת ה', 12/06/08 12:26

    יא פסול דין, קודם תפסיק לדחוף לשון לחיילות...

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אכן השחתת מידות קיימת גם במערכת המשפט כמו במערכות הדת (ל''ת)

    יאיר, 12/06/08 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    דמגוג ותו לא ! (ל''ת)

    אליה, 12/06/08 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מה הקשר לחרקים ? (ל''ת)

    שחר, 12/06/08 12:23

    הגב לתגובה זו

    • אופורטונז'ים ותו לא.חיפוש פתח למהלך דרמתי שלו בתואנות שאינן חדשות . (ל''ת)

      לפטר כהסתדרות?!, 12/06/08 14:01

      הגב לתגובה זו

    • אם פקיד אוצר כופה על רהמ/שר,אל לו לתקוף את נתניהו עת ששימש שר אוצר. (ל''ת)

      אבלBBלא יכול ל, 12/06/08 14:10

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מזוז?!לדור?! מישטרה!? לגרש אותם לעזה עכשו!!!

    רוני, 12/06/08 12:23

    הורסים תמדינה ובטח לא תורמים מאומה!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ככה מדבר עבריין מין מורשע...

    מיה, 12/06/08 12:19

    לא פלא שהוא מתבטא ככה..מעז לרדת על עורכי דין במקום שיסתכל על עצמו

    הגב לתגובה זו

    • רמון ..תלמד ''הפוסל , במומו פוסל'' (ל''ת)

      יוסי, 12/06/08 13:03

      הגב לתגובה זו

    • תגובת ורטאיים:זליגת סמכות משר לפקיד תופעה קיימת.רמון התכווון יותר (ל''ת)

      מהפוך:כל הסמכות, 12/06/08 13:11

      הגב לתגובה זו

      • שלא יעיז

        עבריין צמרת, 12/06/08 13:25

        לחשוב שהוא יותר טוב מאיתנו. הוא מבזה את משפחת הפשע המפוארת בישראל...
        אנו לא צריכים פושעי ביבים ומעשים מגונים בצעירות וחיילות שמבזה את המקצוע שלנו...
        למה העיתונות לא מצנזרת את העלוב נפש הזה?

        הגב לתגובה זו

    • סתם התלהמות.עד לחקירתם מעולם לא נישמע ממנו ומקצב בקורת.כל התנהלותם (ל''ת)

      בכנסת הפוכה למה, 12/06/08 13:17

      הגב לתגובה זו

    • גאיידמק צוהל משמחה.מחזק התקפותיו על ניצב דנינו/יועמפ/כל האכיפה+++?! (ל''ת)

      אנרכיית נהנתנים, 12/06/08 13:24

      הגב לתגובה זו