• 36.

    כרגיל, פייגלין צודק. אין מה להגיד. איש חכם. (ל''ת)

    מיכל, 13/06/08 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    האם הרב יפרגן לתלמידו?? להיות ענק/מנהיג (ל''ת)

    לי-און, 13/06/08 00:12

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    יצא המרצע מן השק - דעתו האמיתית של פייגלין על החילונים מתגלה!

    סטודנט בטכניון, 12/06/08 12:38

    משה פייגלין, עם כל הנחמדות שלו והאהבה המזויפת שלו לחילונים, וכל הטענות שלו על כך ש''אין דתיים וחילונים, כולנו יהודים'' בסוף חושף את פרצופו האמיתי.

    המשפט שלו:''שאפשר להישאר במשפחה היהודית בלי לשמור מצוות, אבל אי אפשר כך להיכנס אליה'' הוא משפט חסר היגיון פנימי, סכיזופרני וצבוע. פייגלין טוען כל הזמן שבתנועתו יש יהודים חילונים לגמרי, ושלדעתו אין שום קשר בין שמירת מצוות לבין היות האדם יהודי טוב וכשר לכל דבר. וכאן מגיע הפלונטר הלוגי: אם אכן שמירת מצוות היא לא תנאי הכרחי להיות האדם יהודי טוב, אז אפשר גם להצטרף לעם היהודי ולהיות יהודי טוב בלי להתחייב לשמור מצוות. אבל אם שמירת מצוות היא תנאי הכרחי להצטרפות לעם היהודי, זאת אומרת ששמירת מצוות היא תנאי הכרחי להיות האדם יהודי טוב, ומי שלא שומר מצוות הוא לא יהודי או יהודי מאוד פגום. אבל את זה פייגלין לא אומר, בגלל הרצון שלו למצוא חן גם בעיני החילונים.
    עד כמה שידוע לי, אדם שבמודע אומר דברים שהם ההיפך ממה שהוא חושב נקרא בעברית ''שקרן''.

    הגב לתגובה זו

    • אינני רואה צביעות

      בעז, 12/06/08 20:00

      משה פייגלין מבין שאינו יכול לכפות את עולמו הערכי על אחרים. עם זאת הוא נאמן למסורת ישראל.
      כלומר - יהודי מבטן ולידה שבוחר לא לקיים מצוות הינו יהודי לכל דבר מכיוון שמדובר בלאום, באומה. אדם בעל לאום אחר איננו יכול לעבור מהאומה אלייה שייך לאומה היהודית מבלי לקבל את סולם הערכים של האומה היהודית.

      בכלל, היכן מצאת שאדם יכול לעבור מלאום אחד למשנהו? האם הונגרי יכול להפוך לאנגלי? האם צרפתי יכול להפוך להודי?
      חידשה תורתנו חידוש - אם אתה מעוניין לקשור את גורלך בגורל ההיסטורי של העם היהודי (''עמך עמי''), ובנוסף לקבל את סולם הערכים שלנו (''אלוהייך אלוהי''), ברוך הבא.
      אם אינך מקבל את החידוש הזה אין כל סיבה שתסכים לגיורים בכלל.

      בעז

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    תובנה יפה ונכונה! (ל''ת)

    משה מים, 11/06/08 00:20

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אתה סתם מתנשא, באמת...

    רן, 10/06/08 08:52

    אתה פוגע באנשים שלא עשו לך כלום ומתנשא, ועוד בשם היהדות

    הגב לתגובה זו

    • רן אתם סתם משמיץ ועוד מישהו שלא עשה לך דבר רע. ואתה מתנשא מאוד (ל''ת)

      אתה שמאלני וזהו, 10/06/08 13:39

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    לכל מי שחושב שתהיה כאן מדינת כל אזרחיה

    סטטיסטיקאי, 10/06/08 02:42

    תסתכלו על הדמוגרפיה ותבינו באיזה חלום אתם חיים. גם מליון הגויים שייבאתם מרוסיה לא הועילו לכם - כדאי שתתחילו לארוז את הפקלעך ולחפש דירה בקנדה!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    תודה על חיזוק המורל, מר פינגלין

    חייל עולה מעזה, 09/06/08 22:56

    אני בטוח שתשמח כשאמות.


    ...אתה יכול לשנוא אותי,
    אבל אותך אני אוהב...

    הגב לתגובה זו

    • נוח לסלף. אף אחד לא מבקש או מייחל שתמות בשום מקרה וצורה רק שתחזור

      יהודי, 10/06/08 08:05

      חזרה לארצך למולדתך ולעמך. מה רע????
      מאחלים לך שם כל טוב והרבה הצלחה.

      הגב לתגובה זו

    • מאיפה המצאת את השנאה

      אליאור, 12/06/08 14:08

      ''ובכן, עם כל הצער שבדבר, האנשים הטובים הללו צריכים להבין שזה בלתי אפשרי. אנחנו נחבק אותם, נכבד אותם, ניתן להם את כל הזכויות – אבל גם הם צריכים לכבד אותנו. יהדותנו אינה משחק ילדים, יש בה כללים ואם הגיור אכן בוער בעצמותיהם – עליהם לעמוד בכללים הללו.''

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    This is NOT America - La La La La La

    דוד בואי, 09/06/08 21:17

    איננו מדינת מהגרים בעלת חזון כלכלי טוב לכולם .. אנו מדינה יהודית, עם חזון להיות בית לעם היהודי .. זה הבדל של שמים וארץ!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    חייבים לפרסם מאמר זה בכל מקום זו האמת לאמיתה (ל''ת)

    יוסי, 09/06/08 21:05

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    להאיר את החשכה בנרות

    חתונה לבנה, 09/06/08 20:11

    הנאמנות ה''ארצית'' שמסנגרת בכל מחיר ומסתתרת מאחורי עלה התאנה,אינה ראויה.
    זה קצת לא מנומס להסתכל בעיניים,מאוזנות או לא ניתן לפרשנות, ולהגיד באמת מה רואים שם, כשההכחשה היא טבע שני. אבל כשהשתיקה, וההטעייה הופכת לטבע ראשון? עמך אינו ממלא את ייעודו כהלכה.ומי אנחנו שנחליט בשביל מי שמצא את ייעודו, עם מי ואיך להתחתן.
    אני אשלח בפעם הבאה ארגז מקובה במקום בקבוק וויסקי מנופץ. ושתתבייש המדינה שאת החשבון כרגיל אינה משלמת.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    להיות כמו פייגלין,ד.וייס,ישי,גפני זה באמת מאד קשה לא כדאי! (ל''ת)

    מהנדסת עולה, 09/06/08 13:14

    הגב לתגובה זו

    • דת ישראל אינה מיסיונרית ולאמעודדת גיור.בפירושמזהירים מועמדים שזהקשה (ל''ת)

      muli, 10/06/08 00:16

      הגב לתגובה זו

    • כדאי, או לא כדאי תלוי במטרות שלך.

      מ, 10/06/08 00:33

      ומכיוון שהצגת את עצמך כמהנדסת, אני רואה עצמי פטור מלפרט.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    תקראו את ספרו של פרופ' שלמה זנד

    תוסף, 09/06/08 09:55

    הספר: ''מתי ואיך הומצא העם היהודי'' גורס כי אין כלל קשר גנטי בין היהודים היום לבין העם שהיה כאן בזמן התנ''ך.

    רוב היהודים הם בני בניהם של עממים ושבטים שקיבלו עליהם את הדת היהודית, כמו שעמים רבים קיבלו עליהם את הדת הנוצרית וכנ''ל עמים שקיבלו עליהם את הדת המוסלמית ואינם ערבים. גם בדיקות די אן אי איששו זאת.
    כלומר, יש דת יהודית,אבל עם שקשור גנטית לעם המקורי הוא מקרי בהחלט. עפ''י תפיסה זאת, אין משמעות ל''עמך--עמי'' אין משמעות גם ל''אלוהייך אלוהי'' כי היום כל העולם מאמין באותו אלוהים, גם הנוצרים וגם המוסלמים, לכן מה שנותר הוא : הגר החדש רוצה להיות ישראלי ולהצטרף לדת היהודית העובדת את האלוהים בדרכה שלה. אז כל הגיור הדתי= שטויות

    הגב לתגובה זו

    • צודק

      חיים, 09/06/08 11:19

      את/ה צודק.כל מילה נוספת מיותרת

      הגב לתגובה זו

      • דברי שקר תמיד נשמעים חכמים. זנד ושכמותך חיים על חשבון בורות הציבור (ל''ת)

        זה שקר מזעזע, 09/06/08 16:21

        הגב לתגובה זו

      • חיים, אתה וזנד שונאים את זהותכם היהודית וזה אסון נורא ואיום. (ל''ת)

        ומכאן הקשקושים, 09/06/08 16:56

        הגב לתגובה זו

    • אז שלמה זנד הוא בעד תורת הגזע. בסדר.

      נאורי, 09/06/08 12:57

      (שלמה זנד הוא ליצן. הוא מקבל חשיפה רק כי הוא איש שמאל הזוי. מישהו אחר היה נבעט ממזמן מכל המדרגות)

      הגב לתגובה זו

    • ספרו של זנד הוא ספר אנטישמי שיקרי לא מבוסס בכלל, פנטזיות של שמאלני (ל''ת)

      רק שמאל קיצוני, 09/06/08 16:20

      הגב לתגובה זו

    • תקראו את הדוקטוראט של אבו-מאזן.תקראו עוד ספרי זבל מגמתיים (ל''ת)

      muli, 10/06/08 00:18

      הגב לתגובה זו

    • וגם תקראו את הספר של ד''ר א. היטלר: מיין קאמפף

      שמאלני נאור, 10/06/08 02:43

      שם מוסבר איך היהודים הם לא דת אלא כת סודית ששולטת בעולם.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אין כמו פייגלין לראשות הליכוד

    ליכודניק שרוף, 08/06/08 18:29

    פייגלין הוא המנהיג האמיתי של הליכוד ותורתו... ביבי נתניהו סתם קשקשן פופוליסט שמאלן מתחזה !!!!

    הגב לתגובה זו

    • בהחלט!! (ל''ת)

      שמאלן, 09/06/08 06:46

      הגב לתגובה זו

    • מסכים אתך בכול מאת ה% . פייגלין מנהיג אמת. ביבי נחש ערמומי.

      חרותניק ותיק, 09/06/08 12:24

      בגלל הביבי הזה אני לא אצביע ליכוד
      פייגלין הוא מנהיג אמיתי ויושרו הרב ידע בפי כל כולל יריביו הגדולים.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אתם מוזמנים לאתרנו ולקרוא בדת ומוסר מאמרים כגון מעמד החילוני בהלכה,

    דעת אמת הכנסו, 08/06/08 17:44

    מעמד האשה בהלכה,מעמד הנכרי והמוסר היהודי בהלכה וכך יתברר לכם מה באמת יש בעגלה הערכית מוסרית של כל יהודי אמוני ובכלל זה פייגלין משה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    החלקה נדירה של משה פייגלין

    יהושע פרוע, 08/06/08 17:29

    פעם ראשונה שאני מבחין בעבודה רשלנית משהו של משה פייגלין, כי עד עתה המאמרים שלו עמדו בכמה דרגות מעל לכל כותב אחר במעריב.
    מבלי להמעיט מערכו של הרב דרוקמן בלתי אפשרי לקרוא למבקריו ''גמדים''.
    דיינים בבי''ד הגדול של הרבנות הם לא גמדים,מה עוד שההתנגדות לגיורים שלו מקיפה את כל העולם החרדי ליטאי .
    ומכיוון שכך המשמעות היא שהרבנים המשפיעים ביותר כיום בעולם דוגמת הרב קנייבסקי,הרב קרליץ הרב שטיינמן ובעיקר הרב אליישיב אינם תומכים בגיורים של הרב דרוקמן.
    אפשר לטעון שהם לא הרבנים שלנו אבל אי אפש להתווכח על גדולתם ומידת השפעתם.

    הגב לתגובה זו

    • הם כן ''גמדים'' בציונות, בחיזוק המדינה, בזהות היהודית הלא גלותית. (ל''ת)

      ועוד איך גמדים, 09/06/08 11:22

      הגב לתגובה זו

      • הם ''גמדים'' מכיוון שסרבו לכופף את ההלכה..

        מ, 10/06/08 00:36

        למטרות שציין הכותב בכותרת.



        אני בעד הגמדים ונגד הזייפנים.

        הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד

      יצחק, 09/06/08 21:18

      ואם כבר מדברים על גוליבר והליליפוטים, אז הרב דרוקמן איננו נמצא בצד של גוליבר. ואגב, גם הרב שרמן איננו קטלא קניא. וביחס לרב דרוקמן מדובר בענק שבענקים.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    להפריד דת ומדינה ותפתר הבעיה

    דמוקרט, 08/06/08 16:21

    גיור דתי זה עניין דתי פנימי של זרם כזה או אחר ולא רלוונטי לגבי טובת כלל הציבור בישראל.

    המדינה צריכה לקבל כקריטריון להיות יהודי מבחינת מבחינת החלה של חוק השבות את עקרון היסוד הראשון מהסיפור של רות במואביה - דבקות בלאום היהודי. העקרון השני לא אקטואלי מכיוון שהמוני יהודים כשרים אינם מאמינים באלוהי היהודים.

    הגב לתגובה זו

    • אין יצור כזה ''דבקות בלאום היהודי'' בלי הדת היהודית

      רואי, 08/06/08 17:53

      אתה אוקסימורון דו רגלי

      הגב לתגובה זו

      • בוודאי שיש.

        דמוקרט, 08/06/08 19:08

        הרבה מהאנשים שהקימו את המדינה עונים לתיאור הזה. אנשים שעזבו מאחור את עולם הישיבות המאובן והערכים שהוא מייצג ובאו לכאן כדי להקים חברה חדשה.

        הגב לתגובה זו

        • ''להקים חברה חדשה'' ?? מה זה? אתה קומוניסט? למה חדשה? מי חדשה? (ל''ת)

          אנחנו יהודים, 09/06/08 11:20

          הגב לתגובה זו

          • ככה דיברו אז

            דמוקרט, 09/06/08 16:07

            ''בדם וביזע נקים לנו גזע'', חברה סוציאליסטית ועוד רעיונות אחרים. זה לא אומר שצריך לקבל את זה היום. אבל זה כן אומר שהרוח הייתה להקים כאן משהו שונה וחדש. לפי לא מעט מהציונים הדבר הזה היה צריך להיות מנותק מהדת המסואבת.

            הגב לתגובה זו

            • לא! אם תקים כאן משהו חדש ולא יהודי אז הערבים צודקים. מה פתאם ? (ל''ת)

              הם חיים פה, 09/06/08 16:22

              הגב לתגובה זו

      • הדת-במובן של יצירת תרבות,חלק מכלל התרבות (ל''ת)

        חילוני מסביר, 09/06/08 06:50

        הגב לתגובה זו

        • דת = יצירה? משהו חדש? לא הסברת דבר. סתם מכבסת מילים. (ל''ת)

          וחבל שכך, 10/06/08 13:41

          הגב לתגובה זו

  • 20.

    אה לא רוצה להכניס את ראשך לויכוח אך 2 מילים קודם לא שוכח לקרוא

    Mלכה, 08/06/08 16:03

    לאלו שפסלו את גיוריו של הרב דרוקמן-גמדים-. וכל זה על רקע הכרותך את הרב דרוקמן. אך אין לךשום הכרות עם הרבנים שפסלו. אתה מתבטא כאן החוסר אחריות.
    אינני בקיעה במחלוקת, לכן אני נזהרת אפילו ביני לביני מלהשמיץ צד כלשהו.

    הגב לתגובה זו

    • סליחה על השגיאות, מיהרתי. (ל''ת)

      M, 10/06/08 08:08

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    הצילו יהודים! מזימה!!

    שף פומפייר, 08/06/08 15:37

    ''הבעיה התחילה כמובן עם גל העלייה האחרון מרוסיה. מתוך מגמה ברורה מאוד לדלל ולבולל את עם ישראל, הביאה הסוכנות לישראל גל שלם של מהגרים שלאחוזים ניכרים ממנו אין ולא כלום עם היהדות.''

    שמעתי פעם את תיאוריית המזימה הנוראה הזאת בחתונה חרדית ונאלצתי לתחוב לפה חצי חלה כדי שלא יראו את הצחוק.

    אין, אין כמו יהודים דתיים לדמיין שכל העולם סביבם חורש מזימות שחורות איך לכלותם. כ-ו-ל-ם נגדם, כולל יהודים אחרים שלא לובשים את אותם מדים.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כך הצלחתם כמעט להבין את הבעיה ואז לברוח

    אלה, 08/06/08 15:11

    אין נישואים אזרחיים בישראל. כל עוד הדתיים לא יאפשרו את זה, נמשיך לבוא אליהם בטענות כשהם מונעים מאלה שרוצים להתחתן בכל זאת דרך מסלול הגיור, להתחתן ולהתגייר. אם אתם רוצים שהרבנות תשלוט בכל, על הרבנות לספק פתרונות לכולם (יהודים מאמינים, יהודים לא מאמינים, יהודים בספק, לא יהודים, נוצרים וכו'). אחרת, עליה לתפקד כנותנת שירותי דת ליהודים המחליטים להשתמש בשירותיה. לאותם אליה יהיה עליה לספק שירותים ברמה כזאת שתגרום להם לרצות להמשיך לקבל שירותים אלה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    פייגלין צודק בכל מילה. קול גאה ושפוי במחנה הדתי לאומי. (ל''ת)

    צפונית, 08/06/08 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    פיגלין.את המדינה הקימו אידיאליסטים ציונים.הזבלים הדתיים הגיעו מאוחר

    יותר כדי להחריב, 08/06/08 14:54

    את המפעל הציוני.

    הגב לתגובה זו

    • שקרן! הראשונים שהגיעו לארץ היו דתיים!

      חנה, 08/06/08 15:39

      תלמידי הגר''א,הביל''ויים ויואל משה סלומון בפתח תקוה, והשכונות שנבנו מחוץ לחומות היו של אנשים שומרי תורה ומצוות. הם קלטו את אנשי העלייה השניה הקומוניסטים.
      אלה, בתמורה, השתלטו על הארץ וההסטוריה שלה, וכך יוצאים בורים כמוך ועוד רבים, בהכרזות כזב כאילו רק החילוניים הקימו את המדינה.

      הגב לתגובה זו

      • זכית. תגובת המשנה שלך היא השגויה ביותר שנרשמה אי פעם בעברית ברשת...

        אמיר, 08/06/08 18:32

        ברכות חמות לזוכה

        הגב לתגובה זו

        • אחרי טיעון כל כך משכנע של אמיר אני משליך מהבית הרבה ספרי היסטוריה (ל''ת)

          muli, 10/06/08 00:09

          הגב לתגובה זו

      • זה לא מה שהוא אמר, חנה מרעננה

        יואב, 08/06/08 18:44

        המדינה לא הוקמה על ידי חרדים, והדתיים היו מיעוט קטן. הרוב המסיבי של התנועה הציונית היה חילוני גמור (ואוהב את הארץ והעם לא פחות מבעלי הכיפה). תלמדי לקרוא.

        הגב לתגובה זו

      • חנה את (ימנית) צודקת ולכן נגזר דינך שיישנאו אותך ויגדפו אותך (ל''ת)

        השמאל שונא נורא, 09/06/08 11:19

        הגב לתגובה זו

    • יש לך ידע של עכבר בנושא ההתישבות היהודית בא''י. (ל''ת)

      לך ללמוד קודם, 08/06/08 16:05

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אמת

    הילה כהן, 08/06/08 14:43

    עם כך הצער אמת לאמיתה. אשרייך שאינך צבוע ואומר את האמת בפנים.

    שנזכה לתקן את עוונותנו
    אמן ואמן.
    חג שמח עם ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בני אדן נולדו שווים

    מיכל, 08/06/08 14:32

    רק דתות מתעקשות להבדיל בין דם לדם

    הגב לתגובה זו

    • בעלי חיים נולדו שווים מה שלא מפריע לך לקחת את כלבך לפארק ולא הוא או

      י.נ טכניון, 08/06/08 18:00

      תך מי שמתייחס רק לחיצונית אזי ההבדל הגני בין אדם לקוף הוא שולי אבל לכל המתבוננים פנימה ההבדלים ברורים

      הגב לתגובה זו

      • כל בעלי החיים שווים, אבל החזירים שווים יותר (ל''ת)

        ג. אורוול, 10/06/08 08:00

        הגב לתגובה זו

    • מיכל (היהודיה?) את טועה ובגדול. רק היהדות אינה מפלה איש. ראי את רות (ל''ת)

      המואביה. מכירה?, 09/06/08 11:18

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    העולים מחבר העמים החלישו את התיאו-פשיסטים לאומנים מהזן שאתם בטח

    רווח והצלה, 08/06/08 13:41

    מכירים.העליה הזו דחתה לכמה שנים ספורות את נפילתה של המדינה לבירה עמיקתא של מדינת ההלכה היהודית החשוכה,העניה והמפגרת.טוב שהם עלו ונתנו לנו אויר לנשימה מחושך הדת על זיהומו הרוחני,המחניק,המצחין.....

    הגב לתגובה זו

    • רוסיה היתה מדינה ללא דת ובכל זאת היתה חשוכה עניה ומפגרת

      י', 09/06/08 12:27

      את תסביר בבקשה!

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    קראתי את ההלכה היהודית והסתבר לי שהיא גזענית,פוסלת ומפלה לא דתיים,

    למה להתדרדר, 08/06/08 13:35

    נשים ונכרים אז למה להצטרף לדת מאובנת,ארכאית ומיושנת שהפכה זה מכבר לחושך לגויים.

    הגב לתגובה זו

    • אני כותב מחקר. תן לי בבקשה דוגמאות להפליית לא-דתיים. תודה (ל''ת)

      muli, 10/06/08 00:04

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק אנשים כמוך אסור לגייר

      א, 10/06/08 00:46

      למרות הצהרתם.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    האידיאל הדתי עבור חסן ועבור משה היא השלטת השריעה על המדינה והפיכתה

    משה נאסראללה, 08/06/08 13:32

    לתיאוקרטיה ומכאן מסוכנתם למדינתם.....

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אם כבר בחרת להשתמש בניב תנכ''י...

    אבקלום שור, 08/06/08 13:30

    לפחות תקפיד על הדיוק!

    אין דבר כזה ''סרוגה בשושנים''.
    הביטוי הנכון הוא ''סוגה בשושנים'' ופירוש הצירוף ''סוגה בשושנים'' הוא - גדורה בשושנים, כלומר, מוקפת דברים יפים וטובים.

    השורש ''סוג'' פירושו - גדור, מוקף גדר. שם העצם הוא - סייג, כלומר, גדר.

    מקורו של הניב הוא בתנ''ך ב''שיר השירים'' (ז, 4) שם נאמר על האשה האהובה - ''...בטנך ערימת חיטים סוגה בשושנים''. הבטן של האישה האהובה דומה לערימה של גרעיני חיטה המוקפת וגדורה בשושנים.

    גם בימינו משתמשים בניב זה בדרך של ברכה: תהא דרכך סוגה בשושנים, דהיינו אנו מאחלים לך שתצליח בכל אשר תעשה.

    כמו-כן אפשר להשתמש על השלילה - כמו שניסה הפייגלין במאמר - כאשר רוצים לתאר אדם, שהיו לו צרות רבות אומרים, שדרכו לא הייתה סוגה בשושנים.

    לסיכום: שדרכו של פייגלין הדמגוג, פופוליסט ואולטרה-ימני פשיסטי לא תהיה סוגה בשושנים.

    הגב לתגובה זו

    • בגלל פייגלין לא ירו אף קטיושה או פצמ''ר על עף ילד יהודי. בגלל שמאלני

      כמוך הושמדו אלף, 08/06/08 13:49

      חורבן המדינה על ידי השמאל הוא כל כך זוועתי ומחליא שזה פשוט בלתי נתפס השינאה לפייגלין.
      או שאצל השמאל הכל אפשרי.
      השמדה סוגה בשושנים.

      הגב לתגובה זו

    • כנראה שבשמאל הבולשביקי לא שמעו על משחקי מילים. (ל''ת)

      אחד, 08/06/08 17:59

      הגב לתגובה זו

    • שמאלן טיפוסי - ניצול טעות דפוס של המדפיס/ה כדי להיות גס רוח (ל''ת)

      אפרים, 09/06/08 11:39

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כל מילה בסלע

    אאא, 08/06/08 13:12

    פייגלין ראש הממשלה הבא

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אני מעדיף אותם על ה''יהודים'' החרדים

    אסף, 08/06/08 13:03

    אשר חיים כאן ולא מכירים במדינה.

    הגב לתגובה זו

    • יש יהודים שרוצים להיות יותר אנטישמים מהגוים כמוך, כמה חבל, כזו שנאה (ל''ת)

      מנחם, 08/06/08 18:59

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מישהו יכול להסביר לי בבקשה איך מגיעים לארכיון המאמרים של הכותבים בא

    ROCKER, 08/06/08 12:45

    באתר הזה ?

    תודה.


    בגרסה הקודמת של nrg , היה הרבה יותר נוח למצוא את כלל המאמרים של הכותבים....

    הגב לתגובה זו

    • תודה רבה על תשומת הלב , גם לי קשה עם הגרסה הנוכחית בשל זאת (ל''ת)

      בת-שבע, 08/06/08 13:51

      הגב לתגובה זו

    • חיפוש באתר

      XXX, 08/06/08 17:40

      כתבו פייגלין בחלונית החיפוש בדף הראשי משמאל למעלה

      הגב לתגובה זו

      • בימים ראשון , שלישי ורביעי החיפוש הביא אותי לכתבה משבוע שעבר.

        מחל, 12/06/08 21:59

        רק ביום חמישי , הקשה עלח הקישור בעידכון השבועי, הביאה אותי לכתבה החדשה. כלומר , מנהיגות יהודית צריכה לפרסם את הקישור לכתבה כבר ביום ראשון , באתר שלה , ולא לחכות ליום חמישי. תודה.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    התשובה למשאלתו '' חוקי נירנברג ''

    עמי, 08/06/08 12:20

    כך הוא ושכמותו שואפים עבור הארץ.
    על כל המזדהים עמו ליטול קורה מבין
    עינהם.

    הגב לתגובה זו

    • עמי מאמי תשאר בבקשה בצרפת. או עדיף לך לגור בנירנברג. מקום מקסים. (ל''ת)

      אתה מתוק אתה, 08/06/08 13:29

      הגב לתגובה זו

      • כמובן שלא אחזור הביתה באם שכמוכם ישלטו

        עמי, 08/06/08 14:25

        אגב נירנברג למדה את הלקח מחוקיה ומתי
        אתם...? לפני שיהיה מאוחר....

        הגב לתגובה זו

        • לא מתגעגעים אליך... ממש לא. (ל''ת)

          מ, 10/06/08 00:48

          הגב לתגובה זו

  • 5.

    מאמר נבון וצודק כתמיד. (ל''ת)

    מארק, 08/06/08 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    חולק על המסקנה.

    אורי, 08/06/08 12:01

    אין פריווילגיה לציונות הדתית לא לקחת אחריות כי זה לא הבעיה שלהם.
    ההשקפה של הציונות הדתית היא אחריות לכלל ישראל וזה כולל את כולם(חרדים,דתיים,חילוניים).

    הגב לתגובה זו

    • אורי אתה טועה ומטעה. אין זה כך כלל. הציונות הדתית צריכה להנהיג (ל''ת)

      לא לתקן אסונות., 08/06/08 13:30

      הגב לתגובה זו

    • אם כך למה הם לא לוקחים אחריות על הנהגת העם הזה

      ליכודניקית, 08/06/08 15:41

      ובורחים למפלגות הסקטוריאליות שלהם?

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אבל את זה דרוקמן לא מבין בכלל וזה הבעיה (ל''ת)

    שלמה, 08/06/08 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הבעיה היא העובדים הזרים

    אאא, 08/06/08 11:35

    וכל ה''פליטים'' שהביאו הסמולנים מאפריקה.חילונים וגויים מקיימים אורח חיים זהה.בהנתן מגע יומיומי התבוללות מאסיבית היא בלתי נמנעת.
    מה שרוצה הציבור החילוני הוא הזניית הגיור.הוא מצפה מההלכה להכשיר את השרץ של התבוללות.הוא מצפה שעבור משכורות וג'ובים לרבנים,הם יכופפו את היהדות כדי שתשלם את מחיר הטעות שלהם (אם זו בכלל היתה טעות) בהצפת המדינה באוכלוסיה לא יהודית.
    מאחר ומדובר בסמולנים שהם לליברלים מקומיים,ברור שקיומה של היהדות מנוגד טוטאלית להשקפת עולמם.
    הסיפור פה איננו עליה של משפחות מעורבות,אלא הווצרות של משפחות מעורבות כאן בישראל והציפיה של הסמול הלבן שמעודד את התופעה,כי היהדות תכשיר את השרץ ותהפוך למעשה לגרסא של הדת הרפורמית.

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת ... עד שהגעת לצבעים שחור/לבן

      ש, 10/06/08 00:51

      הצבע לא ממש חשוב, מה שחשובה היא המגמה השלילת להכפיף את ההלכה לצרכי המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הפיסקה האחרונה כולה אמת צרופה. השמאל מחריב והימין מתקן את הזוועות ! (ל''ת)

    פשוט נורא., 08/06/08 11:29

    הגב לתגובה זו