• 127.

    רק מרי אזרחי צבאי

    חוס ברי, 05/06/08 19:29

    עם מטומטם מתי תבינו מתי אם לא נצא לרחובות ונשבית את הכלכלה שמעשירה את 50 המישפחות העשירות ששולטות בכם לא ישתנה דבר,תמשיכו לבכות לילל לסבול ולגבות מחיר כבד,דם של יהודים שאינם תל אביבים שווה לתחת בעני הממשלה וכנסת שעברה את כל הקווים האדומים!להעמיד לדין את כל חברי הכנסת הפושעים,מי צריך כנסת צריכים סנהדרין או מלך!!!!מי צריך ערבים או שמאלנים חולי נפש בארץ ומדינה של יהודים!מי?

    IP: 71.167.31.101דווח על תגובה זו

  • 126.

    ההם שהתנדבו ללכת לצמתים ולקרוא למתיישבי עזה "לחזור הביתה"

    אבוחצירא אילן, 05/06/08 18:05

    נו - וגירשו אותם - וזה עזר?
    הבעיה שלנו הם השמאלנים.

    IP: 212.235.23.174דווח על תגובה זו

  • 125.

    די להרג ישראלים כנסו

    אזרחית, 05/06/08 17:50

    יש להמטיר על יישות הרצח עזה טילים מהאוויר הים והיבשה (לא להכניס חיילים) כך גם יושמדו כלי הרצח שאחיהם הנאצים מאיראן שלחו להם מתנה שהאדמה תישאר חרוכה די כבר להרג ישראלים עד מתי ימשיכו הנאצים הרוצחים מאיראן להרוג את אזרחי ישראל

    IP: 89.138.111.24דווח על תגובה זו

    • כבר מאוחר מדי .... סוף המדינה קרב (ל''ת)

      תנו לשמש לעלות, 05/06/08 18:10


      IP: 213.140.15.167 דווח על תגובה זו

  • 124.

    להעיר את שרון

    משה צור, 05/06/08 16:17

    להעיר את שרון ומיד !. ואת מופז להחזיר למטכ''ל\\משרד הבטחון !!!!!

    IP: 212.179.66.58דווח על תגובה זו

    • למה, אתה רוצה לגרש גם את נחל עוז ? (ל''ת)

      פנדה, 05/06/08 16:24


      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • זה העבודה של שרון וחבר מרעיו מקדימה (ל''ת)

      אבוחצירא אילן, 05/06/08 18:06


      IP: 212.235.23.174 דווח על תגובה זו

    • יש להמשיך לתת לו לרחף בין החיים ובין המוות....הוא הגורם הישיר למצב (ל''ת)

      חזי, 05/06/08 21:49


      IP: 79.179.135.87 דווח על תגובה זו

  • 123.

    קורבנות השלום (ל''ת)

    נתן.ש.מעלות, 05/06/08 16:05


    IP: 79.179.100.90דווח על תגובה זו

  • 122.

    אין בטחון ואין שר בטחון

    אבישי גודר, 05/06/08 16:00

    בעוד מספר שעות תראו את ''שר הבטחון'' מופיע ואומר ''התגובה בוא תבוא אבל צריך לפעול בקור רוח וללא לחץ'' הבעיה שלנוהיא שאף אחד כולל ה''חמאס'' לא מאמינים לו.

    האשליה שברק יביא בטחון התנפצה מזמן ומוטב שיחזיר את המנדט ויחזור לעסקיו.

    IP: 79.176.150.15דווח על תגובה זו

  • 121.

    יוחזר מייד חלוץ, והשקט יחזור ! (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 05/06/08 15:15


    IP: 82.81.27.136דווח על תגובה זו

  • 120.

    אני לא מוכן שהילדים שלי ימותו על ההגנה של קיבוצניקים

    יגאל, 05/06/08 15:12

    זוכרים מה אמרתם בגירוש של היהודים מה יש להם לעשות שם אז זהו שגם איפה שאתם נמצאים אין לנו מה לעשות יאאלה קדימה עוד גירוש הפעם לשמאלנים תמשיכו להצביע קדימה ותתפנו קדימה מהבתים שלכם

    IP: 80.230.112.117דווח על תגובה זו

    • צודק !

      משה צור, 05/06/08 16:20

      העם צודק . הממשלה לא מצליחה אז בו נחזיר את רמת גן לערבים את ת''א .................. ודי ...

      IP: 212.179.66.58 דווח על תגובה זו

  • 119.

    עוד קרבן שלום. (ל''ת)

    יצחק רבין, 05/06/08 15:07


    IP: 132.64.171.33דווח על תגובה זו

  • 118.

    הרי ידוע שניר עוז הוקם על אדמה כבושה -

    די לכיבוש!!!, 05/06/08 15:07

    בעבר היה שם כפר בסבוס-אל-עמבה
    ועובדי האדמה שוחרי השלום חיו שם בשגשוג ואף הפעילו בית קפה מודרני עם מכונת אספרסו ממש כמו בתל אביב הבירה.

    תעשו לי טובה..

    IP: 212.179.43.70דווח על תגובה זו

  • 117.

    רק שלוםםםםםם

    שלומניקקקקקקקקק, 05/06/08 15:06

    הידדדדדדדד לשמאללללללללל ובעעעעע לימיןןןןןןןןןן לא למלחמה כןןןן לשלוםםםםםםם

    IP: 80.179.197.61דווח על תגובה זו

  • 116.

    קרתם לנו אוייבי ומכשול לשלום היינו לכם חומת מגן ספגנו את הקאסמים (ל''ת)

    תושב גוש קטיף, 05/06/08 15:04


    IP: 87.70.3.111דווח על תגובה זו

  • 115.

    בין שאר אבלי ההתנתקות תנוחמו

    למה הם שותקים?, 05/06/08 14:59

    אני מצפה לשמוע אותם אומרים שלמרות הכל הם עדיין תומכים בהתנתקות
    איפה הערכים שלהם?
    התנתקות למען ההומניזם והשלום?
    בבקשה , יש לכם
    עכשיו תכריזו שבשביל להיות אנדרדוג אתם מוכנים לכל קרבן שהוא.

    אני לא. חבל על הנרצח האחרון. בין שאר אבלי ההתנתקות תנוחמו

    IP: 132.68.98.218דווח על תגובה זו

  • 114.

    קיבוצניקים הפסקת הטרור מהקלפי -הצביעו דתיים לאומיים

    השלום שגז, 05/06/08 14:46

    מה אתם מתלוננים בכלל? הרי קרה מה שיחלתם לו ההתנחלויות שהגנו בגופם עליכם נעלמו בקול תרועת חצוצרות שבאו מבתיכם רחמתם על הפלשתינאים האכזרים והתאכזרתם לאחיכם הרחמנים וראה איזה פלא מצאתם את עצמכם עין בעין מול הטרור האכזרי אז מה עכשיו? שלום? הומאניות ? משא ומתן? זכויות למעוטים? לא ולא להיכנס בהם! לכבוש אותם! לקרוע אותם! לפוצץ להם ת'צורה שילמדו לקח!
    ואח''כ בשקט מאחורי הפרגודכמו העיזים שלכם בדיר תמשיכו להצביע -מרץ, עבודה ותצאו באוטובוסים מאורגנים לעוד הפגנה של שלום אתמול מול עוד התנחלות ששומרת בגופה על בן גוריון או על כפר סבא? ומה עם להחזיר את הגולן? זה בסדר רק שלא יפגע לכם סדר היום המדיני.

    IP: 79.177.143.228דווח על תגובה זו

    • הצלחת להפתיע

      עומר, 05/06/08 15:12

      מדי פעם אני קורא תגובות וקצת מופתע אבל אתה באמת הצלחת להפתיע אותי. כמה דעות קדומות לבן אדם אחד? מה שאתה ומר בעצם זה שכל הקיבוצניקים שמאלנים, וכל השמאלנים מגיע להן למות או משהו כזה.
      אז א ממש לא על הקיבוצניקים שמאלנים, ואם אתה מדבר על הגנה בגופם, אז תבדוק ותגלה מה אחוז הקיבוצניקים ביחדיות קרביות לעומת אחוז המשרתים ביחידות קרביות מכלל האוכולוסיה, אז אל תנהס ליצור רושם של אליטה שמאלנית מנותקת.
      בכלל, בן אדם כמוך, עדיף שישתוק.

      IP: 79.178.128.158 דווח על תגובה זו

      • אני נאלץ להצטרף לדבריך.

        יוסי, 05/06/08 15:48

        טוקבקיסטים ימניים, חסרי כל אמפטיה לכל אסון שקורה, ובפיהם רק שמחת ניצחון בסגנון ''אמרנו לכם''.מאוד לא נחמד.

        IP: 213.151.46.75 דווח על תגובה זו

      • אגיב לך על אף שדבריך לא ראויים לתגובה

        השלום שגז, 06/06/08 14:06

        רוב הקיבוצניקים הם שמאלנים זה עובדה חקוקה בספר הבוחרים .את שאר דברי הבלע אתה אומר ולא אני! אינני חולק על תרומתם הגורפת בשרות הצבאי כמו, וגם לתרומתם ההיסטורית המפוארת של הקיבוצים בהקמת המדינה!!! אך אל תשכח ש86% מהמתגייסים היום לקרבי הינם דתיים לאומיים ובוגרי הפרפריה. (אז תן כבוד איפה שאתה מבקש אותו). ולמה השתמשתי בבטוי ''מאחורי הפרגוד כמו העזים שלכם בדיר תמשיכו להצביע מרץ עבודה וכו'...משום שאי אפשר לשנות מדיניות אם ממשיכים להצביע סקטוריאלית
        במילים אחרות כיום לאחר 20 שנות שמאל
        שהביאו את המדינה למצבה הביטחוני המעורער אפשר להודות טעינו ולשנות. אלה שהשינוי צריך להתבטא בקלפי! הפעם עלינו לתת כוח למי שמתברר שצדק לאורך כל הדרך ולמי שנוטל חלק חשוב בביטחון ולמי שנקיון כפיים הוא משימה יום יומית עבורו ולא סיסמאת בחירות. מבחינתי לא משנה אם על ראשו כיפה סרוגה או כובע טמבל .

        IP: 79.177.143.228 דווח על תגובה זו

  • 113.

    לירות טילים על עזה

    במקום לדבר, 05/06/08 14:44

    ככל שנפעל כמוהם כך הם יפחדו.

    IP: 192.117.142.184דווח על תגובה זו

  • 112.

    איך הם באים בטענות נגד אולמרט???

    חיים, 05/06/08 14:39

    לא הבנתי. לאולמרט וממשלתו אין זמן לחשוב על עזה כי הם כבר צועדים קדימה ושוקדים יום ולילה על מסירת שטחים נוספים לאויב המר כך שהאחרון יוכל לירות גם על הצפון וגם על נתב''ג (אה סליחה....אצלכם זה נקרא ''שלום'' לא? אני גרוע במינוח...). בקיצור הוא מבצע את המהלך התבוסתני שכל כך רציתם במשך כל כך הרבה שנים. תעזבו אותו בשקט ואל תבואו בטענות.

    IP: 213.151.32.57דווח על תגובה זו

  • 111.

    ישראל מאבדת עצמה לדעת בנושא ההסברה

    אין מדיניות, 05/06/08 14:37

    אירועי השבועות האחרונים בזירה הפלשתינית שבו וזרקו אור על הרפיון הישראלי והויתור מראש על ההתמודדות בזירה הבינלאומית עם האיומים ההסברתיים, המאיימים לשלול את עצם הלגיטימציה לקיומה של המדינה. מכונת התעמולה הפלשתינית, המגובה ומקבלת חיזוק מארגוני שמאל בינלאומיים, יוצרת על פי תוכנית סדורה זירות עימות קבועות עם כוחות הביטחון הישראליים. המלכודת ידועה מראש וגלויה לכל: מפגינים פלשתינים נאספים בשעה היעודה עם פעילי השמאל, הצעדה מתקדמת לעבר נקודת החיכוך עם החיילים, מתבצעות פעולות התגרות מכוונות הכוללות ידויי אבנים וניסיונות להרוס את הגדר, וכוחות צה''ל מנסים לפזר את הפרות הסדר תוך כדי ירי כדורי גומי והשלכת רימוני גז מדמיע.
    ארגוני השמאל נערכים לתרחיש הידוע מראש בתוכנית תקשורתית קבועה. צלמים מתעדים את האירועים תוך מתן דגש לפעילות הכוחנית של צה''ל בפיזור ההפגנות על מנת לתפוס את התמונות הטובות הממחישות את ''אכזריותו של הכיבוש''. התמונות הללו מופצות מיידית לכל אמצעי התקשורת ומחלחלות לתודעת הקהל את המסר הרצוי מנקודת המבט הפלשתינית.
    מהעבר השני של המתרס, בצד הישראלי, נדמה שצה''ל ממלא באופן צייתני אחר התפקיד שייעדו לו ארגוני השמאל, נופל פעם אחר פעם לאותה מלכודת ומשרת הלכה למעשה את התעמולה הפלשתינית. כלי התקשורת העיקרי של צה''ל, אתר דובר צה''ל, מתעלם כמעט לחלוטין מההפגנות האלימות ואינו רואה צורך להגן על כוחות הביטחון מול מתקפת התעמולה השיטתית המכוונת נגדם. יתירה מכך, בניגוד לארגוני השמאל המבינים את עוצמתה של התקשורת ובפרט בעידן האינטרנט, צה''ל אינו נוהג לתעד את הפעילות האלימה של הפלשתינים וארגוני השמאל ואינו מתעד את התמונה המלאה של ההתרחשויות.
    באופן דומה, צה''ל פועל גם מול מתקפת התעמולה הפלשתינית המתבצעת תחת הכותרת ''מלחמת המעברים''. חמאס מארגן בגלוי את המפגינים, מסיעם באוטובוסים לעבר נקודת החיכוך עם צה''ל ושולח אותם להתעמת עם החיילים כדי לספק את התמונות המשרתות את טיעוניו בדבר המצור ''הבלתי הומאני'' המוטל על רצועת עזה. ובצה''ל? דממת אלחוט, וכך גם במשרד הביטחון ובמשרד החוץ.
    ישראל מאבדת עצמה לדעת בנושא ההסברה. היא משחקת על המגרש ללא הגנה ומותירה את הזירה לגורמים שחלקם חותרים במוצהר להחליש את ישראל כדי ליישם את חזון המדינה הדו לאומית בשטח שבין הנהר לים

    IP: 83.130.108.144דווח על תגובה זו

    • לא להלחץ לעולם ממש לא איכפת מהפלשתינים כי לכולם כבר נמאס מהם

      יריב, 06/06/08 06:20

      לא להלחץ לעולם ממש לא איכפת מהפלשתינים כי לכולם כבר נמאס מהם. לא רק לנו.

      IP: 171.66.155.11 דווח על תגובה זו

  • 110.

    זה שייך לסורים,מועצה אזורית אשכול.להחזיר.(את השמאל) (ל''ת)

    (הכיבוש משחית), 05/06/08 14:31


    IP: 79.177.10.217דווח על תגובה זו

  • 109.

    ליהודים בשואה לא היה את צהל גם ליהודים בישראל 2008 אין את צהל (ל''ת)

    חלוץ מכין את, 05/06/08 14:28


    IP: 83.77.245.149דווח על תגובה זו

    • יש את צה''ל, אבל בג''צ קושר לו את הידיים והופך אותו למשטרה (ל''ת)

      פנדה, 05/06/08 15:58


      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

      • ואת המשטרה הוא הופך לבדיחה. בשם ''זכויות האדם''.

        בן הארץ, 05/06/08 20:13

        לא תופסים אף גנב
        אבל מאשימים פוליטיקאים כדי לרצות את החונטה המשפטית

        IP: 213.151.55.204 דווח על תגובה זו

  • 108.

    לחבל באספקות הממשלה הפושעת בוגדנית לאוייב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אל תבליגו יותר, 05/06/08 14:27


    IP: 83.77.245.149דווח על תגובה זו

  • 107.

    תמורת קונטיינר דולרים עבריין המעטפות הישועי השלים את המצור האיראני (ל''ת)

    על היהודים בדרך, 05/06/08 14:22


    IP: 83.77.245.149דווח על תגובה זו

  • 106.

    רק סילוק מגרשי היהודים מצהל יעלה אותו למצב של נצחון ולא תבוסה (ל''ת)

    נוספת מול חאמאס, 05/06/08 14:21


    IP: 83.77.245.149דווח על תגובה זו

  • 105.

    יש להשתלט מחדש על צהל ולסלק מתוכו את תבוסה עכשיו (ל''ת)

    ומגרשי היהודים, 05/06/08 14:20


    IP: 83.77.245.149דווח על תגובה זו

  • 104.

    עם צבא תבוסה עכשיו של אשכנזי לא צריך אוייבים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    גירוש והשמדת, 05/06/08 14:19


    IP: 83.77.245.149דווח על תגובה זו

  • 103.

    55 מיליארד שקל לשנה אתם משלמים על הצגות ותשלום החובות של מפלגת (ל''ת)

    האבודה של הברחן, 05/06/08 14:17


    IP: 83.77.245.149דווח על תגובה זו

  • 102.

    להזכירכם, היו לנו עכשו הרבה ימים בלי קסאמים. ברק ואולמרט כל הכבוד ! (ל''ת)

    ג'ינג'י = ת''א, 05/06/08 14:15


    IP: 82.81.27.136דווח על תגובה זו

  • 101.

    אני לא מוכן שילדי ילחמו כדי להגן עליהם

    יהודה, 05/06/08 14:15

    שיתנתקו

    IP: 212.235.31.100דווח על תגובה זו

    • I WILL NOT LET MY SON FIGHT FOR THEM THEY ASK FOR IT

      BEN YEHUDA, 05/06/08 15:03

      LET THEM GO TO TEL AVIV

      IP: 66.229.67.232 דווח על תגובה זו

  • 100.

    על כח מגיבים בכח!! ולא במלים (ל''ת)

    עידו, 05/06/08 14:15


    IP: 192.198.152.97דווח על תגובה זו

  • 99.

    האם המטוסים החמקנים שמביא אולמרט יפתרו את בעית הקסאם

    חיים, 05/06/08 14:13

    בגלל לפתור בעיות שיש לנו פה מתחת לאף אולמרט מחפש פתרונות להתקפה מהירח

    IP: 89.138.231.52דווח על תגובה זו

    • ברור שהם יעזרו

      מנו, 05/06/08 14:48

      הם יעזרו לאולמרט להתחמק מהחוק

      IP: 89.1.54.176 דווח על תגובה זו

  • 98.

    אוי אוי אריק מה גרמת לנו???

    רועי, 05/06/08 14:12

    לא חבל גוש קטיף..\\= איזה טעות אסטרגית!
    ואנחנו התראנו!!!

    IP: 77.126.234.122דווח על תגובה זו

  • 97.

    תמורת כמה גרושים לפנות את הקיבוצניקים מהאדמות הפלסטיניות !!!!!!!!!! (ל''ת)

    וילן העמלקי, 05/06/08 14:10


    IP: 83.77.245.149דווח על תגובה זו

  • 96.

    חקירת שב'כ לבוז'י השתקן וברק הולך לאותו תא יחד עם עבריין המעטפות (ל''ת)

    עת לפעול מעשית, 05/06/08 14:09


    IP: 83.77.245.149דווח על תגובה זו

  • 95.

    לתרגם את הזעם לפעילות מעשית שתכניס את הכנופייה השלטת לכלא (ל''ת)

    ממשלה בוגדנית, 05/06/08 14:08


    IP: 83.77.245.149דווח על תגובה זו

    • BLA BLA BLA ...WHAT ELS YOU DO ABUT THAT?? OK (ל''ת)

      M M, 05/06/08 14:42


      IP: 66.229.67.232 דווח על תגובה זו

  • 94.

    לתושבי עוטף עזה

    שווה לקרוא, 05/06/08 14:08

    במשך שנים רבות חלקתם צירי נסיעה משותפים וחלקות אדמה שכנות עם מתיישבי
    גוש קטיף. כמוכם גם הם היו חקלאים ציונים, מלח הארץ, שרק רצו לפתח את
    יישוביהם ולגדל ירקות בשדותיהם. כמוכם גם הם שרתו בצה''ל בסדיר ובמילואים,
    ועודדו את בניהם לשרת במיטב היחידות הקרביות. רבים מהם הגיעו לגוש
    מהיישובים הסמוכים לכם, מעיירות הפיתוח וממושבים דתיים בסביבה. כן, נכון.
    הם היו דתיים. וימניים, רחמנא ליצלן. אז מה. בעומק ליבכם אתם יודעים
    שמדובר באנשים טובים וערכיים, המיטב שאפשר למצוא כאן במדינה.

    יחסי שכנות, אחווה ורעות יכלו לשרור ביניכם. הם שאפו לכך, אבל אתם,
    בהשראת אדמו''רים חילונים ופוליטיקאים מהשמאל הקיצוני, העדפתם לדגול ביחסי
    שכנות ואחווה עם האויב הערבי מעזה, ולטפח עוינות כלפי אחיכם חלוצי
    ההתיישבות. האמנתם שלמען השלום צריכה התובענות הפלשתינית האלימה לבוא על
    סיפוקה, כי אין טעם למות בגלל חלקת אדמה. במיוחד כשהיא לא שלכם. כאשר
    במסגרת 'יוזמת ז'נווה' הוצע למסור לפלשתינים חלק מאדמותיכם, זעקתם חמס.
    למה שדווקא אתם, אנשי שלום, תשלמו את מחיר השלום.

    לא היססתם להוקיע את מפעל חייהם של אחיכם ולהציגו כמכשול לשלום. ראיתם
    בהם גזלני אדמותיו של עם אחר, למרות שאיש לפניהם לא ניסה או האמין שניתן
    לגור ולפתח חקלאות על החולות של חוף עזה. בימי שישי נהגו נציגים שלכם
    להתייצב על ציר כיסופים שבו נסעו, ולדרוש מהם 'לחזור הביתה'. הבית שעד
    היום, כמעט שלוש שנים אחרי הגירוש, עוד לא הצליחו שלוחיכם בפוליטיקה
    לארגן עבורם, לאחר שגזלו מהם בכוח ברוטאלי את ביתם בגוש.

    לאחר שמהלכי אוסלו המופקרים שבהם תמכתם החלו לגבות את מחיר הדמים הצפוי,
    הצטרפתם לתובעים את נסיגת צה''ל והחרבת ההתיישבות, כי למה שנשלם בדם בנינו
    בשביל לשמור על המתנחלים. תמכתם בכל ליבכם באריאל שרון כשקם עליהם לגרש
    ולהחריב. התעלמתם מתיק השוחד שקיבלה משפחת שרון ובלבד שיביא חורבן לגוש
    קטיף והפיכת תושביה לפליטים.

    קיבלתם את מבוקשכם. התוכנית המדינית לה התאוויתם בוצעה בקשיחות אכזרית.
    היישובים חרבו, בתי כנסת הוצתו באש, מתים נעקרו מקבריהם, והמתנחלים גורשו
    אל עתיד לא ברור, ללא בית וללא מקורות פרנסה.

    ועכשיו אתם נמצאים במקומם. בתיכם הפכו למטרות. שדותיכם מטווחים ביריות.
    בכל רגע אתם וילדיכם נתונים לסכנה של פצצות שנופלות מהשמים וזורעות הרס
    ובהלה בין הבתים.

    בניגוד לעמידת הגבורה של שכניכם לשעבר, אתם לא רוצים להיות הפראיירים של
    המדינה. בכפר עזה, שם נרצח לאחרונה אחד החברים, מבקשות עשרות משפחות
    לעזוב. בעצם הייתם רוצים שכבר יעשו משהו. מבצע צבאי גדול עם כניסה
    מאסיבית לעזה שתעשה שקט להרבה זמן. אבל אתם לא יכולים להגיד את זה, הרי
    אתם אנשי שלום. אולי אתם גם מתביישים. הרי כולם מזהירים מפני מחיר הדמים
    הצפוי, ואיזו זכות יש לכם היום לדרוש את זה מעם ישראל? ביחידות הקרביות
    של צה''ל יש נוכחות דומיננטית ביותר של הכתומים. הם הזהירו מפני התוצאות
    החמורות של הנסיגה. האם הם צריכים לשלם את מחיר השגיאה המוסרית
    והביטחונית שלכם? ומה אחרי שניכנס לעזה, שהיא היום הרבה יותר חמושה
    ומבוצרת, ונכבוש אותה? האם נשלם מחיר דמים כדי להעביר את השלטון מאויב א'
    לאויב ב', מחמאס לפתח, מגדודי עז א-דין לגדודי אל-אקצה, מידי הנייה לידי
    אבו-מאזן?

    כדי שתהיה לכם מעט זכות לצפות לכל הקרבנות הללו לשם הצלת בתיכם
    ויישוביכם, לפחות תבקשו סליחה. הודו בטעותכם, המוסרית והביטחונית. עזרו
    לעם הזה לפקוח את עיניו, כפי שנפקחו עיניכם.

    IP: 212.235.31.100דווח על תגובה זו

    • מגיע לכם

      עמי, 05/06/08 15:37

      אילו מילים בסלע-, כל מה שקורה לקיבוצנקים מגיע להם היום מאחר והם גיבו את ''שרון'' בפינוי הישובים ברצועה...

      IP: 89.138.18.70 דווח על תגובה זו

    • ניסוח חד ומדוייק!!!

      מגורשת מגוש קטי, 05/06/08 16:04

      במיטב המילים הסברת לציבור שהתאווה לגירושנו את תוצאות מעשיו ורצונותיו.
      לא אחת אני מוצאת עצמי זועקת ללא קול ''אמרנו לכם''(כי בתקשורת , כידוע, אין לנו פתחון פה). הם, הפתאים ימשיכו להאמין, כמו כת משיחית, ב''שלום'' וגם אם לא, לא תהיה להם התעוזה והיושרה להודות שצדקנו.
      אני אפילו לא חסה עליהם.

      IP: 79.181.138.249 דווח על תגובה זו

  • 93.

    קסאם אחד שנופל ביום, הוא הוכחה שברק ואולמרט עושים את העבודה !

    טורונטו טורונטו, 05/06/08 14:07

    פעם נפלו עשרות קסאמים ביום, והיום רק אחד.

    IP: 82.81.27.136דווח על תגובה זו

    • אוי!!! כמה שאתה טיפש!!!

      ישראלה, 05/06/08 16:05

      שאלוהים ישמור אותנו מאנשים כמוך.

      IP: 79.181.138.249 דווח על תגובה זו

  • 92.

    שר הבטחון ברק אכזבה כמו בצאלים כמו מהבריחה מלבנון

    מנהיג ממוחזר, 05/06/08 14:06

    ברק אין לו שום תשובה לקסאמים הוא בסך הכל דואג לתחת שלו ולא לחצי מיליון תושבי הדרום ועוטף עזה הם הפכו להיות במטווח ברווזים העולם שותק וברק לא עושה את המוטל עליו כשר בטחון כל מה שיש לו לומר זה שבעוד כמה שנים אולי תהיה תשובה לקסאמים זה שר בטחון זה?? פרץ היה כבר יותר טוב ויצתירתי ממנו . אז שתלך כל הקואליציה המזורגגת הזו הבייתה

    IP: 89.139.196.189דווח על תגובה זו

  • 91.

    למה לא מעניין אף אחד? במחלקה I במטוס של רוה''מ באמריקה מתענינים מאד!

    בין השמפניה, 05/06/08 14:05

    בין השמפניה לצחוקים על מעטפות ה-$$$ .

    הם אפילו לבשו תחתונים שחורים לאות אבל.

    IP: 147.237.73.201דווח על תגובה זו

  • 90.

    עמלות הגז רצחו אותו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    אתם שתקתם, 05/06/08 14:04

    בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה.

    אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק.

    דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק חייב תודה גדולה לעו''ד יצחק הרצוג, באותה העת מזכיר הממשלה והיום שר הרווחה, שניצל את זכות השתיקה ומיאן לספר את הידוע לו על התנועות הסיבוביות של הכספים שהגיעו לעמותות הללו. בשעתו תקפנו כולנו בבליסטראות את השר לשעבר אריה דרעי בגלל שתיקתו, והנה בוז'י שלנו, ששתק גם הוא, לא רק שנהנה מחסינות, אלא אף זכה ליחסי ציבור טובים, שסייעו לו להתברג בצמרת מפלגתו בבחירות הפנימיות האחרונות שנערכו בה.

    הרצוג נמנה כיום עם הכוורת של ברק, הכוללת שני שרים נוספים שבלשון המעטה לא התבלטו בשנים האחרונות ביושרם: מיליארד שקל שודדים מכם לצבא הרקוב הזה שמפהראשון שבהם - שר החקלאות, שלום שמחון, שנגדו מתנהלת חקירת משטרה בחשד שקיבל טובות הנאה מחברת ק.א.ל. להטסת מטענים חקלאיים (לפי המידע שהגיע אל עמותת אומ''ץ והועבר למבקר המדינה, שמחון, בני משפחתו וחברים של ילדיו טסו לחו''ל בחינם במטוסי חברת המטענים. השר הכחיש בשלב הראשון שטס על חשבון ק.א.ל., אבל בהמשך שינה כיוון וטען שהחזיר לה את עלות נסיעתו). שמחון גייס עבור ברק קולות רבים במושבים, וכל הסימנים מעידים שבמגזר הזה פעלה שיטת ה''תן וקח''. עמותת אומ''ץ ריכזה חומר מאלף בנושא, חומר שהועבר לבדיקת מבקר המדינה.

    השר השני - שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר - טבל בשחיתות מאז נכנס לחיים הפוליטיים ואינו מהסס גם היום לבעוט בשלטון החוק בראש חוצות, תוך שהוא מוסיף לגלות חוסר רגישות לכספי הציבור. כך, למשל, באחרונה התקיים בממשלה דיון על התוכנית לחתימת הסכם לרכישת גז טבעי מחברת בריטיש גז, הקשורה לרשות הפלשתינית. הספק המתחרה, יוסי מימן, בעל מניות בחברה שבה שותפה ממשלת מצרים, טען כי אחד השותפים הסמויים בחברת בריטיש גז הוא לא אחר מאיל ההון האוסטרי מרטין שלאף, בעליהם של הקזינו ביריחו ואוניית ההימורים בחוף אילת. שלאף מחובר לכל הצמרת הפוליטית בישראל - משפחת שרון, אולמרט, רמון, אביגדור ליברמן - וגם פואד מנסה כנראה להצטופף בחיקו. אגב שלאף, כדאי לציין שאחד מיועציו הבכירים - שמעון שבס, מנכ''ל משרד ראש הממשלה בימי כהונתו של יצחק רבין - מילא באחרונה, במקרה או שלא במקרה, תפקיד בכיר במסע הבחירות של ברק לראשות מפלגת העבודה. שבס, אדם שהורשע בדין פלילי, ממתין כעת לתמורה מברק. פואד בהחלט יכול להיות הצינור להעברת האתנן.

    IP: 83.77.245.149דווח על תגובה זו

  • 89.

    ובראש הגדוד צעד ברח נכנע אצבעוני הברחן בוגדן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כניעה=רגיעה, 05/06/08 14:03


    IP: 83.77.245.149דווח על תגובה זו

  • 88.

    תנחומים למשפחת ההרוג ורפואה שלמה לפצועים

    חברה, 05/06/08 13:58

    אני רוצה להאמין שהארס הנוטף מחלק מהכותבים הוא עקב תסכול עמוק וכאב כפי שאנו כואבים בכל פעם מחדש את המציאות האכזרית הנכפית עלינו.
    לא. איננו חיים בהתנחלויות ומי שחושב שצריך להחזיר את עוטף עזה, מן הסתם חושב שצריך להחזיר את כל מדינת ישראל ואנו היהודים נחיה תחת ריבונות פלסטינית או שנהפוך שוב למהגרים במדינות זרות, נתונים לחסדיו של שלטון זר והמון המסתכל עלינו בעין עקומה.
    עם כל חילוקי הדעות שלנו, עם כל הכאב של מפוני גוש קטיף על הגירוש שעברו מבתיהם ושאר האנשים שמרגישים חוסר צדק משווע וכאב, כך אני מאמינה, על כל יהודי שנהרג ולא משנה היכן הוא גר ומה היו מניעיו לגור במקום בו הוא גר, אני מרשה לעצמי להציע שלפחות טוקבקים לאחר כתבה קשה כמו זו, לא יהוו קרקע פורייה להתנצחות ולהתנגחות שלנו האחד בשני.
    לפעמים, לראות טוקבקים כל כך מפלגים, כל כך מתוסכלים זה כואב לא פחות מאשר עוד קסאם שנופל.

    IP: 217.132.249.91דווח על תגובה זו

    • מי מפלג????

      לא חברה, 05/06/08 16:14

      כאשר אנו, תושבי גוש קטיף, היינו נתונים למתקפות טרור לא דיברת כך! אנשי קיבוץ כיסופים למשל, לא איפשרו לנו לעבור בכביש העובר בשדותיהם, לפני סלילת הכביש העוקף, והעדיפו שנפגע על הציר הלא בטוח. כך נוהגים בני אותו עם? היכן היית אז?
      מי שמפלג ופילג כל השנים היה השמאל. אז אל תתפלאי ואל תגלגלי עיניים למרום עכשיו, כשתושבי עוטף עזה נפגעים. ועוד פרט אחד קטן. רוב יישובי עוטף עזה יושבים על אדמה כבושה. אז שייתפנו.

      IP: 79.181.138.249 דווח על תגובה זו

      • תאמיני או לא...

        חברה, 05/06/08 18:49

        דווקא הייתי נגד פינוי גוש קטיף. את לבטח יודעת שמי שהיה בעד קורא לגירוש ''פינוי''.
        אבל עזבי, העבר מאחורינו לטוב ולרע.
        המסר שלי הוא להתמקד בעתיד בתקווה שיהיה טוב יותר לכולנו.

        IP: 217.132.249.91 דווח על תגובה זו

  • 87.

    חייבים להתגבר על ציפי -ברק, הם מחשקים את אולמרט

    עיזרו לאולמרט, 05/06/08 13:58

    ציפי וברק מחשקים את אולמרט שמעוניין לרסק את החמאס
    חייבים לעזור לאולמרט מהתבוסתנות והמשחק הפוליטי של ציפי - ברק הגובה מאיתנו מחיר דמים ופוגע באפשרות לרסק את החמאס.

    אולמרט צריך חיזוק מכולנו.

    מזוז.... אל תפריע !

    IP: 85.250.215.185דווח על תגובה זו

  • 86.

    לא להפריע. אולמרט מבלה בטיול 5 כוכבים על חשבון העם (ל''ת)

    לא ממוגנים, 05/06/08 13:57


    IP: 79.182.202.15דווח על תגובה זו

  • 85.

    העיקר שאנחנו לא מובלים כצאן לטבח יש לנו מדינה וצבא שיגן עלינו! (ל''ת)

    ברווז במטווח, 05/06/08 13:55


    IP: 62.219.163.206דווח על תגובה זו

  • 84.

    ------------ !!!!!!!!! ---- שלום ---- !!!!!!!!! ----------- (ל''ת)

    אמר חיים ילין:, 05/06/08 13:53


    IP: 82.181.103.249דווח על תגובה זו

    • חיים על מה ילין

      יגאל, 05/06/08 15:52

      רציתה ערבים ליד הבית קיבלתה קאסם ישר בין העינים איפה הייתה הערבות ההדית שגירשו יהודים מהבית שלהם מה אתה עשיתה למענם תעקתה שהם מפריעים לעשות שלום אז זהו הם כבר לא מפריעים ואתה חוטף קאסאמים
      ביי ביי ותמסור ד''ש להנייה

      IP: 80.230.112.117 דווח על תגובה זו

  • 83.

    אשכנזי הביתה

    משה צור, 05/06/08 13:51

    אדוני הרמטכ''ל גבי אשכנזי אתה לא מבצע את עבודתך נאמנה ! או שתחזיר את המשכורת של החודש הזה . או שתגן עלינו. אתה לא מצליח להגן עלינו !!!!
    אם עבודתך היתה בשוק האזרחי אתה היית בבית!

    IP: 212.179.66.58דווח על תגובה זו

    • גלנט. לא כל החיים זה פנסיה נוחה ווילה על אחוזה במקום שקט

      Joe Anaaref, 05/06/08 14:35

      יש גבול לציניות.
      תושיע או תתפטר.

      IP: 79.176.175.87 דווח על תגובה זו

  • 82.

    הפתרון היחיד: פינוישל כ-ל האזור ומסירתו לערבים

    דוד צימרמן, 05/06/08 13:49

    מה שחשוב: לשמור מכל משמר על:
    =תל-אביב ( עדיפות לרמת אביב ג')
    = הרצליה פיתוח
    = קיסריה
    =חלקים מירושלים ( עדיפות לרחביה).
    השאר אפשר להעביר ל'' ידידינו ובני שיחינו''...

    IP: 84.228.184.87דווח על תגובה זו

    • מקווה שזו ציניות

      עומר, 05/06/08 14:11

      זו ציניות נכון?ח אני מקווה שכן.

      IP: 77.126.234.122 דווח על תגובה זו

  • 81.

    דרוש מנהיג לעם ישראל

    פנינה, 05/06/08 13:42

    לא גנבנו מאף אחד אדמות, יש לנו פשוט בעם אנשים שלא למדו הסטוריה בחייהם ואינם מתביישים להביע דעה בורה. מה שאנחנו צריכים באמת, הוא מנהיג אמיתי, חזק, מישהו שידבר בשפה שערבים מבינים:כח!!!!!!!!!!!!

    IP: 76.67.139.186דווח על תגובה זו

  • 80.

    מעריב - תפסיקו לשחק ברולטה רוסית

    זורבה, 05/06/08 13:40

    ח''כ חסון: המשחק ברולטת החמאס חמור מרולטת המעטפות

    חברי הכנסת ישראל חסון ויצחק אהרונוביץ' (ישראל ביתנו) סיירו באזור עוטף עזה לאחר ירי פצצות המרגמה לעבר קיבוץ ניר עוז.

    ח''כ חסון אמר כי ''ממשלת ישראל ממשיכה להמר ברולטה החמאסית בחיי אזרחיה. המשך התנהלות זו היא חמורה מוסרית הרבה יותר מרולטת המעטפות''.

    (אמנון מרנדה)

    IP: 85.250.215.185דווח על תגובה זו

  • 79.

    ראש המועצה, אמר: ''או שיעשו הפסקת אש ושלום, או שיכנסו לרצועה''

    למה צינזרתם?, 05/06/08 13:39

    מחיקת הפיסקה הזאת הופכת את חיים ילין לאיש ימין.
    לא כך הדבר!
    ראש המועצה מציג את הבעיה האמיתית: או שתהיה הפסקת אש, ושלום בעקבותיה או שניגרר למלחמה נוספת, שמחירה בדמים יהיה גדול!

    אתם יכולים כמובן לצנזר גם את התגובה... חראגיל.

    IP: 82.181.103.249דווח על תגובה זו

  • 78.

    הם -הממשלה- יודעים מה הם צריכים לעשות! אבל נכון לעכשיו הם לא רוצים (ל''ת)

    נמשיך לחכות!, 05/06/08 13:37


    IP: 87.70.143.84דווח על תגובה זו

  • 77.

    החמאס מסייע לאולמרט,ספין קסאמים כדי להציל את ממשלתו, אולמרט בתגובה

    ללא תגובה, 05/06/08 13:36

    ללא תגובה.

    IP: 77.126.24.209דווח על תגובה זו

    • החמאס מסייע לביבי חביבי ! יעני אין בטחון הצביעו ביבי המדליף (ל''ת)

      לההההה, 05/06/08 13:55


      IP: 207.232.27.5 דווח על תגובה זו

  • 76.

    קסאם בניר עוז

    איציק, 05/06/08 13:32

    להשאיר להם אדמה חרוכה רק כך הם ילמדו
    ערבי לומד רק בדרך הכוח

    IP: 77.126.220.185דווח על תגובה זו

    • זמנים אחרים הגיעו

      ספרא, 19/10/14 16:00

      ממש טעית בגדול

      IP: 85.250.164.185 דווח על תגובה זו

  • 75.

    אזלה מנהיגות בארצנו!!!

    NY, 05/06/08 13:31

    פעם ידעו איך לטפל בבעיות, דיברו פחות ועשו הרבה יותר!!! היום רק מדברים, מבטיחים, אחד מרגיע והשני מבטיח. אין כיסוי לשום דבר שהפוליטיקאים אומרים, הכל נעשה במנות יומיות בלי ראייה לעתיד העובר את המחר.
    הטיפול בבעיה הוא די פשוט, יש להחזיר את כוח ההרתעה בברוטליות, בנחישות, בהתשה של הצד השני.
    כל מקום ממנו יורים, נותנים לאוכלוזיה שעה להתפנות ואז מישרים אותו בארטילרייה כבדה.
    יש לתת להם אולטימטום של שבוע שבסופו כל מנהידי החמאס יחוסלו, אחד אחרי השני, עד שיוחזר שליט ויהיה שקט. רק חיסול המנהיגים יבטיח את שבירתם, המנהיגים שלהם, בדומה לשלנו, אוהים את החיים, ומוכנים להלחם עד הפלסטינאי האחרון, האחרון זה כל פוליטיקאי שיקריב את כל הפלסטינאים חוץ מעצמו.

    IP: 98.221.157.95דווח על תגובה זו

    • דברים ברוח זו אני כל הזמן אמרתי. מאיפה שיורים=מפנים וחורשים!

      ג, 05/06/08 14:23

      לא יעזרו: דיבורים, מחוות,הודנה, כספים ומשאיות נשק, אין פה משא ומתן, אלא מתן ומתן ומתן ללא תמורה, בטח אולמרט שומע על זה בארה''ב ומחייך לו, העיקר שמישהו אחר ישיב לתקשורת ולעם במקומו, כי הרי אין לו מה להגיד!

      IP: 213.8.97.219 דווח על תגובה זו

    • אפשר לעשות את זה בלי פגיעה בנפש - ועדיף

      פנדה, 05/06/08 14:44

      עם נהרוג אזרחים פלסטינים, זה יחזק גם את החמאס, שפתאום יהיה יותר רלוונטי, וגם את האנטי-ציונים שבינינו שיוכלו לפנות לבג''צ או להשטנקר לגופים בינ''ל, ובסוף נצטרך לעצור - וכך יצא שכרינו בהפסדינו.

      אבל ישנן דרכים לעצור את הקסאמים מבלי לגרום לפגיעות בנפש - בומים על-קוליים, סירנות, לצבוע להם את המים בצבע מאכל אדום, להשפריץ ממטוסים דם של חזירים, לפזר פצצות סירחון - ובאופן כללי להפוך את החיים של האזרחים לגיהנום, מבלי להפיל שערה מראשם. לזה לחמאס ולאנטישמים אין תשובה, ואחרי שבועיים בלי שינה הפלסטינים פשוט יסלקו את המחרטות והמשגרים מהשכונות שלהם.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 74.

    תמשיכו להתנתק דבילים

    משה, 05/06/08 13:30

    תמכתם בהתנתקות-תשלמו

    IP: 87.70.127.62דווח על תגובה זו

    • אם היינו יושבים בגוש קטיף זו היתה המנה היומית. (ל''ת)

      בלי אשליות, 05/06/08 14:09


      IP: 212.143.173.133 דווח על תגובה זו

    • אם נידמה לך שהם ישתנו, אתה חי באשליות

      אבו ענטר, 05/06/08 14:57

      השמאל לא רק שלא משתנה, ולא מוכן להתחיל להישיר מבט אל העובדות, אלא שלקורה תהליך הרבה יותר חמור, הם מאשימים ביתר חריפות ורשעות את המתנחלים, ברוח איוולותם אינם מכירים בעובדה שבעיני הערבים כולנו כאן מתנחלים, מי בחברון, ומי בתל אביב, מי באלפי מנשה, ומי באשקלון, מי בירושלים, ומי בנס ציונה, אנחנו בעינהם הצלבנים שיש לגרש עד האחרון, !

      IP: 77.126.7.24 דווח על תגובה זו

  • 73.

    אנחנו גנבנו להם אדמות , ניר עוז היא התנחלות שיש לפנות , אנשים מתים (ל''ת)

    הכיבוש אשם, 05/06/08 13:27


    IP: 77.126.24.209דווח על תגובה זו

    • אולי אתה גנב אנחנו לא! ואתה בטח לא הדובר של ''אנחנו'' (ל''ת)

      אנחנו לא מכירים, 05/06/08 13:35


      IP: 87.70.143.84 דווח על תגובה זו

      • אם לא גנבנו אז למה פינינו את גוש קטיף?? לפנות מייד את כל האדמות , (ל''ת)

        הכיבוש אשם, 05/06/08 13:54


        IP: 77.126.24.209 דווח על תגובה זו

        • צודק, לא היה צריך לפנות

          פנדה, 05/06/08 14:47

          ומכאן - לא גנבנו.

          IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • גם את שדרות לפנות, וגם את אשקלון, וגם את נתיב העשרה, וגם את נתיבות?

      ואם יגיעו גם לא, 05/06/08 13:51

      שדוד אז גם אותה לפנות? אתה טועה בגדול.

      IP: 77.125.110.101 דווח על תגובה זו

      • הוא בטח לא יצטער על זה... (ל''ת)

        פנדה, 05/06/08 14:47


        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 72.

    כמו שאומרים הילדים בגן

    אזרח, 05/06/08 13:27

    זמן קצר לפני ביצוע ההתנתקות התראיין רכז הביטחון של קיבוץ נחל עוז השכן ( והשותף לאותה השקפת עולם של קיבוץ ניר עוז ) לאחד מערוצי הטלוויזיה. במהלך הראיון הוא נשאל, האם הוא לוקח בחשבון אפשרות שלאחר ההתנתקות יגבר משמעותית ירי הקסאם על קיבוצי האזור? תשובתו היתה: ''גם אם כך יקרה, עדיין היה כדאי לבצע את ההתנתקות''. לכן, חברים יקרים, לא נותר לכם אלא ''להנותת'' מפרי השקפת עולמכם וכמו שאומרים הילדים בגן: ''הכל חזר אליכם וה... בידכם''.

    IP: 212.199.93.183דווח על תגובה זו

  • 71.

    באהבה לא תנצחו (ל''ת)

    מגורש מגוש קטיף, 05/06/08 13:26


    IP: 192.114.91.226דווח על תגובה זו

  • 70.

    לפנות לאלתר את ניר עוז רק ככה נעשה שלום עם שכנינו (ל''ת)

    שלום מייד, 05/06/08 13:26


    IP: 77.126.24.209דווח על תגובה זו

  • 69.

    עוד קורבן מיותר להגנה חסרת התכלית על ההתנחלויות.

    נעמן, 05/06/08 13:25

    רק נסיגה מלאה מכל השטחים הכבודים במזרח ירושלים ובגדה המערבית וכינו מדינה פלסטינית שבירתה העיר העתיקה - יביאו לסיום שפיכות הדמים בארץ

    קסאמים יעופו כל עוד יש מתנחלים והתנחלויותף וכל עוד אחינו הפלסטינים יחושי כי האוייב הכתום והמתנחלים גוזלים מהם את אדמתם ומולדתם.

    אין מתנחלים=אין קסאמים

    די לכיבוש!!

    IP: 212.179.159.167דווח על תגובה זו

    • צודק ניר עוז הוקם על חורבות הכפר עבסן והשבט ערב אל-אוואלי

      די לכיבוש!, 05/06/08 14:00

      מליון פלסטינים חיים בצפיפות בעזנ בעוד הם חיים של 20,000 דונם (ע''פ ויקיפדיה), 300 אנשים על שטח עצום במזמן שהפלסטינים חיים במקום הכי צפוף בעולם.

      IP: 213.8.59.43 דווח על תגובה זו

    • נעמן ה''שפוי'' - נציג השמאל ה''שפוי''

      יאיר ל, 05/06/08 14:01

      השטחים הכבושים, לפי אחיך הפלשתינאים, כוללים את חיפה, באר שבע ותל-אביב אז אולי תעיף כבר את עצמך מבין המגיבים !!!!!!

      IP: 89.1.240.38 דווח על תגובה זו

    • אולי בחמאס הם עוורי צבעים - הם יורים על אדומים לא כתומים (ל''ת)

      עלי, 05/06/08 14:21


      IP: 213.151.49.127 דווח על תגובה זו

    • תן לי לחזק את דבריך

      מנו, 05/06/08 14:41

      עד שלא יפנו גם את מלאבס, אלחרם (סידנא עלי), סומייל (אל-מסעודייה), סלמה שייח מוניס, יפו, חיפה, עכו, מג'דל (אשקלון),איסדוד (אשדוד), אום רשרש (אילת),חירבת עזון (רעננה) וכו' לא יהיה לנו שקט.

      (נאמר בציניות למי שלא מבין)

      IP: 89.1.54.176 דווח על תגובה זו

  • 68.

    לא לתת למשאיות אוכל להכנס,מרגמה פשוטה מצהל לכוון ע''י המתישבים יורה

    י.נ טכניון, 05/06/08 13:23

    לעזה הגיע הזמן

    IP: 85.64.55.136דווח על תגובה זו

    • לפי דעתי התושבים צרכים כבר להתחיל לפעול עצמאית. אין לסמוך לא על הצב (ל''ת)

      א ולא על הממשלה, 05/06/08 13:53


      IP: 77.125.110.101 דווח על תגובה זו

      • אם יהודי ירה כדור אחד לעזה - אז תראה את כל צה''ל מגיע לטפל בו (ל''ת)

        אבי, 05/06/08 14:19


        IP: 213.151.49.127 דווח על תגובה זו

        • בסדר גמור, ואז הצביעות תיחשף

          פנדה, 05/06/08 15:55

          מי שמאמין בצדקתו לא מפחד שיוכיחו אותו

          IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 67.

    העיקר אולמרט דופק עוד קוקטייל באיזה ועיה באמריקה,יופי נחמה (ל''ת)

    אלישע-שדרות, 05/06/08 13:23


    IP: 84.229.195.15דווח על תגובה זו

    • אל תרקוד על הדם.יש גבול לציניות שלך! (ל''ת)

      תתביש., 05/06/08 14:07


      IP: 212.143.173.133 דווח על תגובה זו

      • אתה מציע שהוא ימתין בשקט לתורו כמו לפני 65 שנה? (ל''ת)

        השואל, 05/06/08 14:52


        IP: 62.219.163.206 דווח על תגובה זו

  • 66.

    יש להתנתק מגוש עוטף עזה ומשדרות , אני לא מוכן לשמור עליהם

    עשינו חצי עבודה, 05/06/08 13:23

    היינו צריכים להמשיך בהתנתקות גם מעוטף עזה ומשדרות רק ככה יהיה שלום אמת וכן להחזיר את הרמה , בואו נצא מהשטחים ונחייה כמו אחים.

    IP: 77.126.24.209דווח על תגובה זו

    • בוא נצא מתל אביב

      נילי, 05/06/08 13:53

      בוא נצא מתל אביב חיפה ירושלים אשדוד חדרה גדרה ועוד ועוד העיקר שיהיה''שלום''
      אולי שנחיה בתוך הים אם נחיה יהיה שלום.
      ניר עוז אף פעם לא היתה של הפלסטינייםו כך גם שדרות
      גם חבל שלום אותו אפשר להחזיר כי ממלא פינו את התושבים שגרים שם פעם אחת

      IP: 84.228.191.207 דווח על תגובה זו

  • 65.

    משה פייגלין צדק כאשר אמר שצריך להקים את גוש קטיף מחדש ולשחרר את עזה

    לב כל-רואה, 05/06/08 13:21

    מידי השלטון הערבי.

    בכל פעם שהתנתקנו מחלק נוסף של ארץ ישראל, חיזקנו את התקווה של הערבים לחסל את היהודים.

    מעניין שהטרור רק הלך והתחזק עם השנים.
    כנראה שתהליך השלום אינו אלא,
    אשליה שמאחוריה מסתתר המוות.

    משה פייגלין= חבר מרכז ליכוד שהתמודד בפריימריז מול נתניהו על ראשות המפלגה

    IP: 79.182.139.202דווח על תגובה זו

    • יאללה, שיקים מפלגה אני מצביע לו

      פנדה, 05/06/08 14:30

      בינתיים הליכוד זו מפלגת שמאל, וגם אם פייגלין יהיה שם אני לא מאמין שהוא יוכל לשנות את ההיסטוריה של המפלגה שהחזירה יותר קמ''ר יהודי מכל מפלגה אחרת.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

      • יהודי יקר, אל תחכה שההר יבוא אליך. בוא אל ההר. הליכוד זה הבית שלנו

        לב כל-רואה, 05/06/08 14:59

        אנחנו עומדים לתקן את מפלגת הליכוד ולהחזיר אותה למה שהייתה פעם.

        ביבי מפחד מפייגלין פחד מוות.

        דרך אגב, מי שהחריב את גוש קטיף וצפון השומרון , זה לא הליכוד, אלא אריאל שרון.

        רוב מתפקדי הליכוד התנגדו לתוכנית ההתנתקות, אבל שרון צפצף עליהם.

        יש שוני עצום בין הליכודניקים לבין המנהיגים הכושלים שלהם.

        פייגלין ותנועת מנהיגות יהודית,
        באו לתת את ההנהגה הנכונה לליכוד.

        אנחנו מחכים לך יהודי יקר ;-)

        IP: 82.81.150.169 דווח על תגובה זו

        • אם אני מתפקד היום לליכוד - האם אוכל להשפיע על הפריימריס ?

          פנדה, 05/06/08 15:54

          לדעתי יש תקופת צינון, אשמח לתשובות

          IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 64.

    ביבי וליברמן חייבים להקים ממשלת ימין שתציל את הארץ הזאת,מיד (ל''ת)

    סאשה-שדרות, 05/06/08 13:20


    IP: 84.229.195.15דווח על תגובה זו

    • ביבי המדליף וליברמן המאפיונר ממש צמד חמד (ל''ת)

      סטלין, 05/06/08 13:57


      IP: 207.232.27.5 דווח על תגובה זו

  • 63.

    ברק ואשכנזי מייד הביתה, פרץ למשהב''ט, לפחות עשה מעשה (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 05/06/08 13:17


    IP: 99.238.169.2דווח על תגובה זו

    • חלוץ היה מעפן אבל פרץ החליט נכון להגיב כל הכבוד (ל''ת)

      פרץ לפחות הגיב, 05/06/08 13:28


      IP: 77.126.24.209 דווח על תגובה זו

    • מה אתה מציע?

      דידי, 05/06/08 13:42

      אתה כנראה לא מבין שיש לנו עסק עם ערבים
      ככל שתפנה עוד הם ירצו עוד
      ולפי דברייך יש לפנות את כל ארץ ישראל

      IP: 85.250.225.164 דווח על תגובה זו

  • 62.

    העיקר שאיסמעיל הנייה וחבר מרעיו מבסוטים

    כרמית,נתיבות, 05/06/08 13:16

    תמיד כשרוצים לחסל אותם, הם בורחים כמו עכברים למחתרת. למה לא להפתיע אותם בחיסול כמו שעשו לציף ציף עם הכיסא גלגלים, נו, איך קוראים לו, לא זוכרת
    וגם להשתיק אותם אחת ולתמיד, שירעדו ידיהם בשיגור הקסאם הבא!!!!!!

    IP: 84.108.55.55דווח על תגובה זו

  • 61.

    ''הזרוע הצבאית של חמאס נטלה אחריות לירי'' צ''ל אולמרט לקח אחריות (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 05/06/08 13:15


    IP: 99.238.169.2דווח על תגובה זו

    • אולמרט??? אחריות??? איפה אתה חי? (ל''ת)

      אהוד, 05/06/08 14:17


      IP: 213.151.49.127 דווח על תגובה זו

  • 60.

    ממשלת החידלון , של דון אולמרט מושחתונה .

    אחד העם, 05/06/08 13:14

    ממשלה שתחילתה ,בשר ביטחון נעל ,שכינה את עצמו ''גנרל חברתי '' עם שר אוצר גנב ,עם שר תחבורה שהפקיר לוחם מדמם למותו [ מדחאת יוסף ] ,שר לביטחון פנים שנכשל בתחומו עם קבלות ,ראש ממשלה מושחת שבמושחתים ,משנהו סוטה ,קלון , אז מה הפלא שאזרחיה ,מופקרים ,גבולותיה מופקרים , וכל מי שחשקה נפשו שולח קסאם , ומי שאין לו מולדת חוצה את הגבול ונכנס . רבותי או שהעם היהודי יתעשת ויבין שאין לו מדינה ספייר ,ושההיסטוריה לא תעניק לעם היהודי הזדמנות נוספת ,או שמצדה תיפול שנית . אי אפשר להמשיך כך יותר .

    IP: 212.117.151.70דווח על תגובה זו

  • 59.

    לצאת מהנגב המערבי ומיד!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מאיר, 05/06/08 13:10

    תושבי הקיבוצים אלו שידעו למחות נגד ישיבתם של אנשי גוש קטיף בקטיף חייבים להצטרף למגורשים היושבים בוילות עם הבריכה הצמודה ולהעביר את השטח המפונה לידי הרש''פ.
    וטובה שעה אחת קודם

    IP: 89.138.44.174דווח על תגובה זו

  • 58.

    לפטר מיד את ברק,למנות את האלוף בן ישראל,סוף סוף מנהיג עם יכולות (ל''ת)

    פרץ, 05/06/08 13:10


    IP: 84.229.195.15דווח על תגובה זו

  • 57.

    אם לממשלה אין מנדט לעשות שלום,כפי שהימין טוען,אז גם אין לפעולה בעזה

    אני, 05/06/08 13:08

    לא יכול להיות שאלו שטוענים חדשות לבקרים שלאולמרט וממשלתו אין לו מנדט לנהל מו''מ עם סוריה פתאום דורשים ממנו פעולה בעזה.מי שאין מנדט לשלום, כטענת המופרכת שלך הימין,אין לו, על פי אותו הגיון, מנדט למלחמה.
    אני, כמי שסבור שלממשלה הזו יש סמכויות כמו לכול ממשלה אחרת, מקווה שהממשלה לא תחליט על פעולה רחבת היקך אשר תסבך אותנו עוד יותר ותחמיר את מצבנו עשרות מונים כצעד פופוליסטי כאשר ריח הבחירות באוויר.

    IP: 82.166.177.187דווח על תגובה זו

    • הימין לא רוצה פעולה בעזה

      פנדה, 05/06/08 13:27

      רק השמאל מנפנפף בפעולה בעזה כדי למנוע פעולה כלשהי. ישנן דרכים רבות להפסיק את הקסאמים ואף אחת מהן לא דורשת כניסה קרקעית לעזה, שתעלה בדמים רבים ובסופה לא ישתנה דבר. אני מצטרף לתקווה שלך שלא תהיה כניסה קרקעית לעזה.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • נכון, צריך להחליף את הממשלה

      דן סלומון, 05/06/08 13:28

      בתור אחד שחושב שאין לממשלה מנדט, אני מסכים שאין לה מנדט לכלום כולל מלחמה, עכשיו אתה רגוע? עכשיו הממשלה תתפטר כבר ותתן לקיוצניקים לחיות?

      IP: 82.166.74.86 דווח על תגובה זו

    • בדיוק, טיפש - הממשלה הזו חייבת לעוף (ל''ת)

      ש, 05/06/08 14:34


      IP: 194.90.26.2 דווח על תגובה זו

  • 56.

    כל עוד לא נפלו פצמ''רים/טילים על...

    פוצ''מרמעטפות, 05/06/08 13:08

    בית מסוים ברח' כרמיה או
    במגדלי עקירוב אין סיבה כלשהי שתהיה תגובה

    IP: 89.0.90.114דווח על תגובה זו

  • 55.

    אין מנהיגות,אין דרך,רק סכינים שלופות,ומילים מתלהמות-אכלנו אותה (ל''ת)

    עוטף עזה, 05/06/08 13:07


    IP: 84.229.195.15דווח על תגובה זו

  • 54.

    החמקן (אולמרט) מעדיף לעסוק ב''איום האיראני''

    יאל, 05/06/08 13:07

    הוא יודע למה. זה מרחיק את הצורך שלו לעשות משהו.

    IP: 132.72.206.254דווח על תגובה זו

  • 53.

    תפסיקו לזלזל באבו מאזן (ל''ת)

    הלו, 05/06/08 13:07


    IP: 89.1.95.147דווח על תגובה זו

  • 52.

    המטרה לגרום לפעולה צבאית בעזה.

    ירי מוזמן, 05/06/08 13:07

    רק זה יציל את אולמרט והמפלגה שלו. הפעולה מיותרת ולא תפתור את הבעייה. אנחנו נקבל אפוקליפסה עכשיו ואת אולמרט. מתכון לאבדון.

    IP: 89.1.82.197דווח על תגובה זו

  • 51.

    ראש המועצה- חסום עם אנשיך את תל אביב ועזה- רק כך ישמעו אתכם. (ל''ת)

    המטיף, 05/06/08 13:06


    IP: 85.250.248.233דווח על תגובה זו

  • 50.

    שבוע שעבר היה שבוע הקוקטלים,אח''כ טיול לאמריקה,כשיחזור יסע לסושי ביפ (ל''ת)

    סיבוב פרידה, 05/06/08 13:06


    IP: 84.229.195.15דווח על תגובה זו

  • 49.

    עד מתי?

    אלי פ., 05/06/08 13:04

    עד מתי יהרגו ויפצעו אזרחים שכל חטאם הוא מקום מגוריהם בקרבת רצועת עזה? עד מתי תמשול בארץ ממשלת החידלון? עד מתי ישבו אזרחי המדינה ספונים בבתיהם ולא יצאו לחסימת הכבישים סביב משרדי השרים חדלי האישים?

    IP: 79.179.131.243דווח על תגובה זו

  • 48.

    הרוב המוחלט בניר עוז הצביע למרץ....מוזר שהחמאס יורה על האחים שלו (ל''ת)

    א.ב, 05/06/08 13:03


    IP: 213.8.59.43דווח על תגובה זו

    • אז בגלל זה דפור כמוך חושב שמגיע להם למות?תתבייש לך. (ל''ת)

      אני, 05/06/08 13:11


      IP: 82.166.177.187 דווח על תגובה זו

      • מי שמשתף פעולה עם האויב מגיע לו למות, אתם צריכים להתבייש.

        א.ב, 05/06/08 13:25

        אף אחד לא מכבד משת''פים....גם לא החברים שלך מהחמאס

        IP: 213.8.59.43 דווח על תגובה זו

      • אדם שנוהג בשכרות מגיע לו למות ?

        פנדה, 05/06/08 13:30

        לדעתי לא, אבל יש סיכוי סביר שזה מה שיקרה לו. אז כששומעים על שיכור שנהרג, אפשר להגיד לאלכוהוליסטים שבינינו, שמתעקשים גם לנהוג (ולהנהיג) - שימו לב, זה עשוי להיות עונשכם, ואתם הבאתם אותו על עצמכם - לא אף אחד אחר.

        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • אתה שוכח מי ביצע את ההתנתקות

      משה, 05/06/08 13:16

      ומכר את הבוחרים שלו!!!

      IP: 84.108.199.235 דווח על תגובה זו

      • תאמין לי שאני זוכר טוב מאד, אבל אני זוכר מי שמח במיוחד.

        א.ב, 05/06/08 13:35

        אני זוכר מי דחף למהלך....ואני יודע מי עד עכשיו עדיין לא מבקש סליחה.

        IP: 213.8.59.43 דווח על תגובה זו

  • 47.

    חייבים להחליף מיד את ממשלת קדימה המושחתת והמשותקת מחתרנות (ל''ת)

    אלישע, 05/06/08 13:02


    IP: 84.229.195.15דווח על תגובה זו

  • 46.

    רק רגע .... ''ניר עוז'' זה קיבוץ שתמך בהתנתקות , הלא כן??? (ל''ת)

    Bושון, 05/06/08 13:01


    IP: 87.68.119.46דווח על תגובה זו

    • כן, הקטע הוא שהם עדיין תומכים בהתנתקות...

      פנדה, 05/06/08 14:51

      לך תבין את הראש של שמאלנים

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 45.

    עד שלא נפתח להם את הגבולות למעבר חופשי לא יהיה שקט

    עזרא, 05/06/08 13:01

    רק אם נפתח את הגדרות והמחסומים.
    רק אם נשחרר את האסירים שלהם יההי שקט

    IP: 15.219.153.76דווח על תגובה זו

    • פשששש ואללה בגלל זה הם יורים

      משה, 05/06/08 13:20

      לא כי הייתי בטוח שזה בגלל עצם קיומה של מדינת ישראל....
      האמת הם גם אמרו את זה כמה וכמה פעמים.
      אבל אתה בטח יודע יותר טוב מהם לא ?
      דרך אגב...
      לפני אוסלו אמרו ''רק אם נחתום איתם על הסכם נביא את עראפאת מטוניס, יהיה שקט.
      ולא היה
      אח''כ אמרו ''רק אם ניתן להם שטחיים ונקים להם משטרה , יהיה שקט''
      ולא היה
      אח''כ אמרו ''רק אם ניסוג מעזה לגמרי אפילו בלי הסכם, יהיה שקט''
      ולא היה
      אז אתה באמת חושב שנקנה עכשיו את השטות הזאת?

      IP: 84.108.199.235 דווח על תגובה זו

    • אתה לא באירופה

      עמי, 05/06/08 15:45

      אתה חושב שאתה באירופה, שם יש לך עסק עם בני אדם נורמלים, ולא עם רוצחים, לנו יש עסק עם חיות אדם !! ולא מהיום...

      IP: 89.138.18.70 דווח על תגובה זו

  • 44.

    הקיבוצניקים שם חגגו בזמן שגירשו והרסו לאחים שלהם את הבתים

    א.ב, 05/06/08 13:00

    עכשיו הם מרגישים איך זה לחיות תחת אש כאשר לאף אחד לא איכפת מהם.

    אני ראיתי בעיניים שלי קיבוצניקים שמרימים כוסית לחיים ביום שהדחפורים עלו על הבתים....

    IP: 213.8.59.43דווח על תגובה זו

    • הם מחאו כפיים בזמן הגירוש

      נאור, 05/06/08 13:11

      ואני לא.

      IP: 89.138.44.174 דווח על תגובה זו

  • 43.

    רגע, ניר עוז זה לא החברה שהיו בעד גירוש הגוש כי היו בטוחים

    חוכמולוגי, 05/06/08 12:58

    שהשלום בפתח.

    מי שמטומטם - משלם.

    IP: 192.118.76.130דווח על תגובה זו

  • 42.

    זה המחיר שאנו משלמים על התעקשותנו להחזיק באדמות כבושות

    ATM, 05/06/08 12:57

    וזה יקרה גם בצפון אם נתעקש בעתיד להחזיק ברמת הגולן

    IP: 82.166.177.187דווח על תגובה זו

    • וגם בשאר השטחים ''הכבושים'', כאילו לא היו מעולם יהודים שגרו כאן וקנו (ל''ת)

      גם קרקעות., 05/06/08 13:08


      IP: 217.132.68.239 דווח על תגובה זו

    • תפסיק לקשקש במוח

      שמוליק, 05/06/08 13:10

      את הערבים מעניין רק שלא נהיה כאן, עם רגיעה או בלי, עם שטחים ''כבושים'' או בלי.

      IP: 207.232.6.9 דווח על תגובה זו

  • 41.

    למה הקיבוצניקים רקדו על הגגות בזמן ההתנתקות?

    מזדהה, 05/06/08 12:57

    הם לא הבינו שזה יחזור להם בבומרנג? פשוט לא מבין איך השכל האנושי יכול לעבוד באופן כה מעוות.

    IP: 79.182.137.40דווח על תגובה זו

    • באמת הם היו בעד ההתנתקות? למה? (ל''ת)

      לא זוכרת, 05/06/08 13:22


      IP: 84.108.55.55 דווח על תגובה זו

      • לא רק שלא התנגדו - באו להפגין נגדם !!

        פנדה, 05/06/08 14:54

        העונש שהם מקבלים הוא לא משמים - הוא מהידים שלהם.

        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 40.

    רק טרנספר יביא שלום לדורות

    טרנספר, 05/06/08 12:51

    הפרדה מאלה מהערבים בישראל.
    הם שם ואנחנו כאן.
    על כל התגרות להגיב בכוח.

    IP: 194.90.133.162דווח על תגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      צודק, 05/06/08 13:55


      IP: 194.90.133.162 דווח על תגובה זו

  • 39.

    קסאם שמאסם....ביבי ממשיך להפחיד...זוכרים ???

    איטשע א, 05/06/08 12:48

    אני זוכר

    IP: 87.69.71.244דווח על תגובה זו

    • וואי איזה תשדירים מפחידים עשו לו בטלוויזיה בזמן הבחירות

      עלי בבה, 05/06/08 13:38

      כמה צחקו ממנו המפגרים,עכשיו מה?אולי שיוציאו את התשדירים ויראו לעם באמת מי צדק?

      IP: 77.126.132.89 דווח על תגובה זו

  • 38.

    יודע שור קונהו וחמור אבוס בעליו....

    שמוקלר, 05/06/08 12:48

    אם היו יורים עליהם בחזרה מזמן זה היה נפסק.

    IP: 89.1.2.234דווח על תגובה זו

  • 37.

    אני לא אדם דתי אבל ישלי תחושה שאלהים מעניש אותנו על ההתנתקות (ל''ת)

    שמולי גולדפינגר, 05/06/08 12:47


    IP: 87.69.71.244דווח על תגובה זו

    • לאצבע זהב !אולי הוא העניש את הכתומים בעצם התרחשות ההתנתקות ?? (ל''ת)

      רואה חשבון רקיע, 05/06/08 13:34


      IP: 212.143.191.33 דווח על תגובה זו

  • 36.

    האם תודו, קיבוצביקים יקרים, ששמחתכם לאיד עקורי גוש קטיף לא שירתה

    יוסף חבצלת, 05/06/08 12:47

    את האינטרסים שלכם?

    IP: 84.108.104.79דווח על תגובה זו

    • מושג ההודאה בטעות לא קיים בשמאל

      פנדה, 05/06/08 14:57

      האם מישהו מתנצל על כך שבעקבות אוסלו נהרגו אלפי אנשים ? האם מישהו בא ואמר - טעיתי ? בחיים לא, שנים מהיום הם יספרו איך היינו כל כך קרובים לשלום, אבל רק בגלל התוקפנות של ישראל לא הגענו אליו... שמאל הוא היכולת המופלאה לראות שחור ולהגיד שזה לבן, ועוד להרגיש שאתה כל כך יותר חכם מכל פשוטי העם, שרואים שחור וחושבים שהוא שחור...

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 35.

    איך זה ייתכן שבתכנית פוליטיקה הסקר קבע שקדימה מקבלת 30 מנדטים ???

    מיקי שביב, 05/06/08 12:46

    אנא תסבירו לי את זה.

    IP: 87.69.71.244דווח על תגובה זו

    • איך זה יתכן שלתוכניות האלה יש בכלל רייטינג? (ל''ת)

      ד, 05/06/08 12:57


      IP: 80.178.95.33 דווח על תגובה זו

    • זה לא הציבור שמעניק 30 מדנטים לאחורה

      סקר שקר, 05/06/08 13:04

      אלא התקשורת. הסקר המפוברק הנ''ל נועד כדי לשכנע את הציבור המטומטם להמשיך ולהצביע למי שהתקושרת רוצה שנצביע.

      IP: 89.1.73.17 דווח על תגובה זו

  • 34.

    חבורה של אפסים מנהלים את המדינה (ל''ת)

    מוטי, 05/06/08 12:45


    IP: 79.181.236.26דווח על תגובה זו

    • A BUNCH OF SHKENAZIM !!! TO SAY IT RIGHT (ל''ת)

      M M, 05/06/08 17:10


      IP: 66.229.67.232 דווח על תגובה זו

  • 33.

    אם לא טילים על עזה, אז לפחות פצצות גז מדמייע ובום על קולי רקאם נטרי

    משה מ,,,, 05/06/08 12:44

    אם לא טילים על עזה, אז לפחות פצצות גז מדמייע... ובום על קולי רק אם נטריד את האוכלוסייה שתלחץ על המחבלים,יפסיקו לירות על אזרחים,,,

    יא אהבלים! ! ! ! ! !

    IP: 80.230.5.11דווח על תגובה זו

  • 32.

    העקר שאנחנו לא מובלים כצאן לטבח! (ל''ת)

    ברווזים בטווח, 05/06/08 12:43


    IP: 62.219.163.206דווח על תגובה זו

  • 31.

    במקום להשקיע מאות מליונים בנסיון ליירט את הטילים

    אלון, 05/06/08 12:43

    מערכת פשוטה של מכ''ם ואלגוריתם פשוט שמחשב את אזור היציאה (לפי קשת תנועה של הטיל) מחובר לתותח שתוך 20 שניות מהשיגור מפציץ את האזור, אפילו לא צריך חיילים.
    למה להקפיץ כל יום מטוס שלוקח לו 20 דקות להגיע לאזור כשכבר אין שם אף אחד???

    אז כן הטיל עדיין יגיע אבל אחרי 3 ימים כבר לא יהיו משגרים(מחבלים) ומשגרים(מסילות המתכת)

    IP: 77.127.133.224דווח על תגובה זו

  • 30.

    הפלסתינים צודקים

    שמאלני מתון, 05/06/08 12:43

    אני בטוח שמי שאשם אלו הקיבוצניקים.
    הם בוודאי התגרו בערבים המסכנים ופגעו בכבודם.
    הפלסתינים צודקים. אנחנו כובשים אכזרים בירושלים ובגדה.
    הכנסנו את הפלסתינים לבית-סןהר ענק בעזה.
    אנחנו יהירים וכובשים.
    רק לאחר פינוי כל ההתנחלויות וחלוקת ירושלים יהיה שקט ושלוה.

    IP: 192.115.133.131דווח על תגובה זו

    • שכחת משהו-הקיבוצים הללו יושבים בשטח כבוש

      ששון גבאי, 05/06/08 12:59

      במחנות הפליטים בעזה יושבים ערבים שגרו על אותם אדמות שעכשיו יושבים עליהם הקיבוצים והמושבים.
      אם זו לא התגרות, אני לא יודע התגרות מהי.
      האדמות האלו לא נתנו לנו בחלוקה והן שטח כבוש.
      עד שלא יפנו הקיבוצים הללו את האדמות שלהם ויחזירו אותם לערבים - לא יהיה שקט.

      IP: 194.90.184.50 דווח על תגובה זו

    • חוצפה

      ציפורה, 05/06/08 13:02

      לך תגור שם
      הרי ביקשו אותנו בעצם דרשו מאיתנו לצאת מעזה -יצאנו
      גם זה לא טוב
      אנשים כמוך הם אסון למדינה
      ומה אתה רוצה מהקיבצניקים לא שמעת שהקיבוצים לא קיימים יותר ?
      המערכת הקיבוצית פשטה את הרגל אז מה אתה רוצה ממערכת שלא קיימת יותר??
      חוץ מיזה אתה חיי במדינה הכובשת הזו אז אתה כובש בעצמך
      לא טוב לך תיבנה לך אוהל בעזה

      IP: 205.250.46.28 דווח על תגובה זו

      • הוא לא שווה שתתרגזי

        שושנה, 05/06/08 13:22

        את לא מבינה שזה פלסטיני מחופש לשמאלני?

        IP: 192.117.176.165 דווח על תגובה זו

        • את מסוגלת להסביר מה ההבדל בין שמאלני לערבי?

          שרון, 05/06/08 15:10

          מה הגזענות הזו?

          IP: 194.90.184.50 דווח על תגובה זו

          • ערבי חושב ופועל בד''כ על טובת עמו

            פנדה, 05/06/08 15:41

            השמאלני חושב על טובת האויב של עמו - זה ההבדל העיקרי שאני רואה. לכן כשרואים שמישהו דואג יותר לטובת הפלסטינים מאשר טובת הישראלים, אז או שהוא שמאלני או שהוא ערבי. לא מסובך...

            IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • שמאלני עלק

      אסתר, 05/06/08 13:19

      אני בטוחה שקשה לך בעזה, אז תבוא בטענות לחאמס ולא ליהודים בגללם קשה לך, הבנת את זה פלסטיני ''שמאלני''.

      IP: 192.117.176.165 דווח על תגובה זו

    • חשבתי שערבי זה שאלני קיצוני ולא שמאלני מתון ! (ל''ת)

      לך תתחזה בעזה, 05/06/08 14:42


      IP: 199.203.92.86 דווח על תגובה זו

      • ערבי זה בד''כ ימני קיצוני...

        פנדה, 05/06/08 15:42

        אם היו ערבים שמאלנים, אז אולי באמת היה כאן שלום

        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 29.

    רק שיבה לגוש קטיף תיפתור את הבעיה!!! (ל''ת)

    יעקב, 05/06/08 12:40


    IP: 217.194.198.21דווח על תגובה זו

    • ברגע שיש אישור לחזור לגוש אני שם (ל''ת)

      יהודה, 05/06/08 14:11


      IP: 212.235.31.100 דווח על תגובה זו

  • 28.

    תנחומי למשפחות מי ייתן ולא תדעו עוד צער (ל''ת)

    אשקלוני, 05/06/08 12:39


    IP: 132.72.169.41דווח על תגובה זו

  • 27.

    ברק- לאן נעלמו הביצים מהסיירת? תתחיל לעבוד (ל''ת)

    ניר עוז, 05/06/08 12:39


    IP: 79.181.103.252דווח על תגובה זו

  • 26.

    אולמרט=ברק=ליבני=שחיתות=לבנון 2=קאסמים=הפקרת האזרחים

    עצבני על הממשלה, 05/06/08 12:38

    אולמרט=ברק=ליבני=שחיתות=לבנון 2=קאסמים=הפקרת האזרחים

    IP: 62.0.23.219דווח על תגובה זו

  • 25.

    למה לא מוחקים את עזה, כפי שמחייב החוק הבינ''ל ?

    ש, 05/06/08 12:38

    איך ייתכן שהזוהמה יורה על חקלאים שלנו ואצלם הכל כרגיל ?

    אספקת דלק ותשתיות לזוהמה הפלסתינאצית מהווה סיוע לאויב בזמן מלחמה, סיוע לנאצים, בגידה, רצח - עבירות שעל חלקן יש עונש מוות קבוע בחוק.

    IP: 194.90.26.2דווח על תגובה זו

    • כי תושבי ניר עוז יצאו להפגין נגד זה... (ל''ת)

      פנדה, 05/06/08 15:00


      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 24.

    מישהו סם לב שהקסמים מתחילים להרוג יהודים ??? (ל''ת)

    פקק תנועה, 05/06/08 12:36


    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

    • עדיין הרוב הם עובדים זרים, צריך יותר דם בשביל דעת הקהל (ל''ת)

      טורבוביץ את ארד, 05/06/08 12:59


      IP: 15.219.153.76 דווח על תגובה זו

  • 23.

    מה יותר חשוב לטפל ברצועת עזה או ברמת הגולן ??

    פקק תנועה, 05/06/08 12:34

    מישהו בכלל מבין סוגייה זו ????????

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

    • פריימריס יותר חשוב (ל''ת)

      אור, 05/06/08 12:53


      IP: 84.108.64.152 דווח על תגובה זו

      • הסוגיות .הביטחוניות. פוליטיות .ומדניות. שציינתי מראות .

        פקק תנועה, 05/06/08 13:17

        על כך שיש שינוי .הפוך בסדר ההדיפיות בחברה הישראלית .כניראה ביגלל המצב החדש.

        IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

  • 22.

    לתבוע את הממשלה בבג''צ על שותפות לרצח והפקרת אזרחים (ל''ת)

    אזרח, 05/06/08 12:34


    IP: 62.238.196.70דווח על תגובה זו

    • תמים. בג''צ הוא הסיבה לכל זה. אחרת הממשלה היתה פועלת מזמן (ל''ת)

      שלטון החונטה, 05/06/08 12:47


      IP: 213.151.55.204 דווח על תגובה זו

  • 21.

    את אולמרט הממשל האמרקאי כבר לא רואה מטר

    שלושת הקופים, 05/06/08 12:32

    קשיים בשיחותיו של ראש הממשלה אהוד אולמרט, עם נשיא ארצות הברית ג'ורג בוש
    בצאתו מהפגישה עם הנשיא, אמר ראש הממשלה אולמרט: 'נכנסתי לפגישה עם כמה סימני שאלה, יצאתי עם הרבה פחות סימני שאלה, בנוגע לדרכים, לאמצעים, לאילוצי לוחות הזמנים ולנחישות הנדרשת כדי לטפל בבעיה'. הבית הלבן לא פרסם שום הודעה לאחר הפגישה, ולא הגיב על דבריו של ראש הממשלה אולמרט. אולמרט מנסה לשדר רושם כי בפגישה התחוללו התפתחויות דרמטיות, אולם למעשה יצא עם ידים ריקות וכל אמירותיו, אלה הם משחקי מילים פופוליסטיות מוגזמות שנועדה למטרות פוליטיות פנימיות בישראל
    למרות כל המאמצים של אנשי לשכת ראש הממשלה ושגריריות ישראל בוושינגטון, דחו המועמדים לנשיאות, באראק אובמה, הילארי קלינטון, וג'ון מקקיין, את הצעת אולמרט להיפגש אתם, והם יסתפקו בשיחות טלפון קצרות עמו.

    IP: 83.130.108.144דווח על תגובה זו

    • והוא גם לא הביא את המטוסים שהבטיחו שיביא איתו (ל''ת)

      פנדה, 05/06/08 15:01


      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 20.

    השמאל ותקשורתו הבטיחו ערב ההתנתקות

    יאיר ל, 05/06/08 12:32

    זוכרים את הנסיגה שכונתה התנתקות ( כן קשור לראש ממשלה מושחת ).
    ערב ההתנתקות הזהיר הימין בפני עליית החאמאס ... השמאל ותקשורתו לגלגו והבטיחו שלאחר ההתנתקות כל קאסאם שישוגר יגרור תגובה נוראה.
    ועכשיו אריות השמאל חזרו למצבם הטבעי, שפנים, ומיללים ומחכים להודנא.
    מר ביטחון ומר מעטפות מנהלים את מדינת התקשורת - נשמע משעשע למעט לאלו החיים בעוטף עזה.
    חובה אזרחית לדרוש מהשמאל לקיים את הבטחותיו או להעלם מהבמה לחמישים השנים הבאות. ( תזכורת למעללי השמאל :
    ייבוא רב מחבלים, חימושו, שחרור רוצחיו מהכלא, הענקת פרס נובל לשלום, מתן היתר להמשיך בפיגועים - ''אוייבי השלום'', העברת לבנון לחיזבאללה והעברת הרצועה לחאמאס )

    IP: 89.1.240.38דווח על תגובה זו

    • מה אתה מזכיר את זה עכשיו צריך עכשיו לתת את הגולן אתה מפריע אוף

      מעטפות, 05/06/08 12:52

      מה עכשיו התחלתה עם תגובות ? עם כל מיני עובדות ? חכה עם זה עכשיו יש לנו סיכוי ללחוץ על עוד אפס מושחט לתת חלק מהמדינה לפני שהוא יעוף. אתה עוד עלול להזכיר לאנשים פה את כל העבודה בעיניים שעשינו עלייהם בעשור וחצי האחרון ועוד להרוס לנו את נתינת רמת הגולן.

      אולי תשב בשקט ?

      תודה מראש
      השמאל!!!

      IP: 76.90.93.96 דווח על תגובה זו

    • אני זוכר מצויין, גם באוסלו הם קראו שהימין סתם

      אלכס טוקבק, 05/06/08 12:56

      מפחיד את הציבור.
      אוסלו-ערפאת-התנתקות זה הכל חלק מהניסוי הגדול בבני אדם שעושה השמאל הישראלי.
      גם כברור כבר שהניסוי כושל ושזה עולה לנו בהרבה מאוד דם, השמאל ממשיך בשלו

      IP: 77.126.19.37 דווח על תגובה זו

  • 19.

    לבני ''צריך'' ח''כ בן-ישראל ''צריך'' דיכטר ''צריך'' (ל''ת)

    קדימה ''צריך'', 05/06/08 12:31


    IP: 77.125.1.247דווח על תגובה זו

  • 18.

    אולמרט עסוק בגניבות ומזלזל בחיי האזרחים המטומטמים

    זאב, 05/06/08 12:31

    אולמרט עסוק בגניבות ומזלזל בחיי האזרחים המטומטמים

    IP: 62.0.23.219דווח על תגובה זו

  • 17.

    גירשתם את אחיכם מהגוש (ל''ת)

    יהודי, 05/06/08 12:30


    IP: 192.168.10.108דווח על תגובה זו

  • 16.

    על תושבי עוטף עזה להתחמש במרמות ולהשיב אש

    אייל, 05/06/08 12:30

    לתוך ישובי המחבלים, כי אף אחד לא עיגן עליכם.
    בטח לא המששלה המפסידנית הזו.
    העם הזה מטומטם והעם הזה ישלם.
    בחרתם קדימה ותבחרו בקדימה (ציפי ליבני) וזה מה שתקבלו

    IP: 192.118.36.9דווח על תגובה זו

  • 15.

    לצאת מעזה. הכל בגלל הכיבוש והמתנחלים. אם הם לא היו שם... (ל''ת)

    בן הארץ, 05/06/08 12:29


    IP: 213.151.55.204דווח על תגובה זו

  • 14.

    הקסאמים משתוללים , ואולמרט סידר לעצמו הנסיעה לארה''ב כדי להופיע בפנ

    דינור \9, 05/06/08 12:29

    אולמרט וברק עסוקים בעניינים פרטיים , וזנחו את הרצועה , אבל לא חסכו מלהשמיע איומי סרק, נסיעתו של אולמרט נועדה כדי להופיע בפני השדולה , והדבר יסב פחד ואימה על טלנסקי שעומד להגיע לישראל לחקירה הנגדית של אולמרט , אין רכש מטוסים ולא בטיח , ברק כולם רואים מה הוא עושה כל היום מצטלם , ומברבר יחד עם איתן כבל לפיזור הכנסת , הוא אוחז באיתן כבל ומפקח עליו שלא יבשל משהו נגדו ,

    IP: 85.250.217.38דווח על תגובה זו

  • 13.

    אם לא טילים על עזה, אז לפחות פצצות גז מדמייע ובום על קולי

    משה מ,,,, 05/06/08 12:28

    אם לא טילים על עזה, אז לפחות פצצות גז מדמייע ובום על קולי

    IP: 80.230.5.11דווח על תגובה זו

    • למה לשרוף עשרות אלפי דולרים על דלק כדי לעשות בום??

      א, 05/06/08 12:48

      בגלל שטויות כאלו חצי מתקציב המדינה הולך לצבא.

      IP: 77.127.133.224 דווח על תגובה זו

      • באמת לא חייבים מטוסים בשביל זה

        פנדה, 05/06/08 15:07

        יש מכשיר שנקרא ''הצעקה'' והוא מיועד לפיזור הפגנות. הוא כמובן משחרר צעקה חדה וממוקדת לכיוון הקהל, כך שמי שנמצא מאחוריו לא שומע כמעט כלום, ומי שנמצא מולו פשוט לא יכול לעמוד ברעש (תחשוב על חריטה של מסמר חלוד על שולחן ב-200 דציבל). כשבשדרות שומעים צבע אדום אז בעזה ישמעו אותו הדבר, רק הרבה יותר חזק ומטריד.

        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 12.

    פירות השלם של רבין פרס ושות' (ל''ת)

    חולי נפש, 05/06/08 12:26


    IP: 84.229.221.25דווח על תגובה זו

  • 11.

    עזבו אותי באימאשכם . אין לי זמן לקסאמים. יש בחירות בקרוב . (ל''ת)

    אהוד ברח, 05/06/08 12:25


    IP: 79.183.14.10דווח על תגובה זו

  • 10.

    אולמרט וליבני מאיצים את חיסולה של הישות הציונית (ל''ת)

    חבל חבל, 05/06/08 12:25


    IP: 84.229.221.25דווח על תגובה זו

  • 9.

    הטרור של השמאל הישראלי יחסל את מדינת ישראל (ל''ת)

    מודאגת, 05/06/08 12:24


    IP: 84.229.221.25דווח על תגובה זו

  • 8.

    ממשלה מושחתת.שר ביטחון ברחן.צה''ל שיודע רק לגרש יהודים

    אבוחצירא אילן, 05/06/08 12:23

    מושחתים - נמאסתם.אילן.

    IP: 212.235.23.174דווח על תגובה זו

  • 7.

    ערב ההתנתקות, הימין הזהיר וזכה לגלוג השמאל ותקשורתו

    יאיר ל, 05/06/08 12:22

    השמאל ותקשורתו הבטיחו כי לאחר ההתנתקות לא יאפשרו ירי קאסאמים וכי ההתנתקות תאפשר תגובה חזקה מאין כמותה.
    כאמור, לפני ההתנתקות.
    אחרי ההתנתקות, אריות השמאל חזרו למצבם הטבעי, שפנים, והם מיבבים וקוראים להודנא.
    כל מי שסומך על שפני השמאל, תקשורתו ופרשניו סופו שילמד בדרך הקשה.
    השמאל הגאוני הביא את רב המחבלים, חימש אותו, העניק לו לגיטימציה בינלאומית ( פרס נובל לשלום !!! ), נתן לו לגיטימציה להמשיך בטרור ( זוכרים ''אוייבי השלום'' ), מסר את לבנון לשליטת החיזבאללה ואת רצועת עזה לשליטת החאמאס.
    הגיע הזמן לשים קץ לשלטון האנטי דמוקרטי של השמאל ותקשורתו ( ''אתרוגים'' ).

    IP: 89.1.240.38דווח על תגובה זו

  • 6.

    אם ברק אינו מסוגל לתפקד עליו להתפטר מיידית!

    לידל הארט, 05/06/08 12:21

    על ברק (מר אי בטחון) לתת פקודה מיידית להשיב אש למקורות הירי! אם אינו מסוגל לעשות זאת עליו להתפטר מיידית!

    IP: 87.69.73.74דווח על תגובה זו

  • 5.

    חמקנים מביאים- אך להאיץ את פרויקט כיפת הברזל לא שוקלים בכלל

    מספיק, 05/06/08 12:21

    לפתור בעיות כואבות ומהר

    IP: 132.72.169.41דווח על תגובה זו

    • לא למדת כלום ממלחמת הספינים - לפטופים ?

      יאיר ל, 05/06/08 13:08

      טכנולוגיה, לייזרים, מטוסים חמקניים.. הופכים לבולשיט תחת פיקוד שפני השמאל.
      ב''חומת מגן'' השתמשו באמצעים הישנים והפשוטים והשיגו הישגים ( שכמובן אינם מתאימים לאג'נדה השמאלנית ומוכיחים שאין לזוז מהגולן ).
      רק סילוק השמאל ותקשורתו יחזיר את הביטחון.

      IP: 89.1.240.38 דווח על תגובה זו

    • מה לייזרים ועניינים עכשיו ?

      פנדה, 05/06/08 15:08

      בשביל מה צריך להשקיע מיליונים, בשביל לטפל בחבורת פושעים לא מאוד מתוחכמת ? רק צריך לרצות להפסיק את הקסאמים, והם יפסקו. לצערי יש רבים שמרוויחים מהמצב הנוכחי, ולכן הוא נמשך.

      IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

  • 4.

    תזכירו לי..הקיבוצים האלה לא תמכו בנסיגה מגוש קטיף ? (ל''ת)

    מקס, 05/06/08 12:20


    IP: 84.229.28.166דווח על תגובה זו

  • 3.

    אולמרט וברק מובילים את המדינה לאבדון (ל''ת)

    דנה, 05/06/08 12:17


    IP: 85.64.27.227דווח על תגובה זו

  • 2.

    זה בדיוק אחד הסיבות שהמושחת צריך ללכת הביתה, לא העם מעניין אותו אלא

    ג'ינג'י = ת''א, 05/06/08 12:17

    העולם אז שישאר שם!! הלך כביכול לטפל באיראן, בקסאמים הוא לא יכול לטפל אז איראן???? הוזה מסומם!! דם הנרצחים על ידיו! מושחת מנוול!!!

    IP: 89.139.197.69דווח על תגובה זו

  • 1.

    זהו,מבצע גדול היום!!! (ל''ת)

    אזרח מודאג, 05/06/08 12:15


    IP: 81.182.242.206דווח על תגובה זו

    • תמשיך לדאוג.די לפרסם שעמום מהשיגרה הזו שהורגת. (ל''ת)

      זל לא משע-מו''מ, 05/06/08 13:05


      IP: 147.234.74.102 דווח על תגובה זו

    • אהוד ברק יודע היטב למה הוא לא רוצה מבצע צבאי - ראה מלחמת לבנון

      יוסי, 05/06/08 13:26

      במצב הנוכחי עם הגנרלים של מלחמת לבנון אין אופציה לנצחון בעזה.

      IP: 213.151.49.127 דווח על תגובה זו

      • אף משטרה לא תצליח

        פנדה, 05/06/08 15:39

        כל עוד יופעל הצבא במתכונת של משטרה הוא לא יכול לעשות כלום, ועדיף לא להכניס אותו לשם

        IP: 10.236.11.247 דווח על תגובה זו

    • העיקר שאנחנו כבר לא מובלים כצאן לטבח ויש לנו מדינה וצה''ל מגן עלינו! (ל''ת)

      ברווז במטווח, 05/06/08 14:53


      IP: 62.219.163.206 דווח על תגובה זו