• 21.

    לא דתי בשכונה או ישוב חרדי זה כמו להכנס בסאפרי לאזור של בעלי חיים

    לוע הארי, 06/06/08 07:20

    טורפים.הטורפים הללו אינם צריכים את הלגטימציה של ההלכה כדי לטרוף באלימות ובאכזריות אבל......

    הגב לתגובה זו

    • אתה מאלה ששונאים בחיני חינם אח''כ אתה מדבר על אחרים? (ל''ת)

      ם, 06/06/08 11:51

      הגב לתגובה זו

      • מישהוא צריך להיות לפיד האמת ההולך לפני העם ואני בחרתי לשים בדברי

        אמת מארץ תצמח, 06/06/08 13:20

        מראה שממנה משתקף קלסתר פניהם האמיתיות של חובשי הכיפות והוא.......

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    כוחם של הכופים הדתיים מתגבר והוך וזה מחייב אותנו לחשיבה מחודשת

    דתי ללא דתי, 06/06/08 06:20

    ולתהיות לגבי עתיד המדינה שהופכת לטאליבנית יותר ויותר.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הכנסת דתיים כלשהם לישוב לא דתי זה מתכון לפלגנות,פגיעה באיכות החיים,

    סוסים טרויאנים, 06/06/08 04:57

    מדון מאחר ועבור יהודי אמוני כפיה,דיכוי ואפליה של האחר זה לחם חוקו ולכן יש להפריד בין האוכלוסיות בשביל השקט של תושבי הישוב.אתם יודעים מה סוסים טרויאנים עושים בסופו של דבר.......

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כל לא דתי שרוצה להתאבד מוזמן לעבור לגור בישוב חרדי מובטח לו שהוא לא

    הצעה למתאבדים, 05/06/08 18:16

    יצא בחיים.ישפכו עליו חומצה,משמרות המהפיכה האירנים החרדים ישברו לו את העצמות וגם ישרפו אותו עם הבית בלי עכבות מוסריות כי אין לחרדים מוסר אוניברסלי וההלכה היהודית ופוסקים מתירים להם רצח.מחלל שבת מות יומת.....

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    למרות מועצת יש''ע, מיגרון לא תפונה. (ל''ת)

    אחד שיודע, 05/06/08 18:11

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הפלית חובשי הכיפות בענין הכנסת לא דתי לשכונה או ישוב דתי חוצה

    אפליה חד, 05/06/08 17:07

    סקטורים ומיגזרים דתיים.אז לדתיים נא לא להיתמם ולגלגל עיניים למעלה בצביעות אתם הייתם עושים אותו דבר.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מוכנים לקבל כל יהודי- רק שיעבירו את ההחלטה דרך הוועד (ל''ת)

    לת, 05/06/08 15:58

    הגב לתגובה זו

    • בשם הוועד אתה צודק (ל''ת)

      ניסים בהט, 08/06/08 09:30

      הגב לתגובה זו

      • בשם הועד המקומי

        תושב, 26/06/08 15:09

        ניסים בהט הוא 1 מתוך 9 אנשי הועד המקומי!!!
        איך הוא מעיז בכלל דבר בשם כולם?

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    קליטת הקבוצה בישוב תגרום נזק רוחני

    רואה נכוחה, 05/06/08 15:51

    חבל שתגרמו לעצמכם ולילדיכם נזק רוחני בלתי הפיך..

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מי שנכווה ברותחין....

    מה לעשות?, 05/06/08 15:26

    מי שנכווה ברותחין (קהילה חרדית בדלנית) נזהר בצוננין (תושבי מגרון - שאני בטוח שהם פחות מתנשאים מהחרדים).

    הגב לתגובה זו

    • תראו איך הרסו את יבניאל! (ל''ת)

      חילוני, 29/06/09 10:21

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אל תאמינו לעיתונאים קטנים מחרחרי ריב (ל''ת)

    אליהו גלבוע, 05/06/08 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מלחמות היהודים הם הצרה הכי צרורה בצרותיה של

    פקק תנועה, 05/06/08 13:53

    החברה הישראלית בכללותה

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מעניין אם תושבי מגרון מוכנים לקלוט אליהם כמה משפחות חילוניות? (ל''ת)

    אחד שלא מכיר, 05/06/08 13:18

    הגב לתגובה זו

    • כן, בשמחה (ל''ת)

      מגרוניסט, 05/06/08 13:58

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא ידוע לי (ל''ת)

    יוחאי, 05/06/08 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    תושבי מיגרון יתקבלו בברכה ב'אדם'

    ועד מקומי, אדם, 05/06/08 12:58

    כדאי שתפנו לגורמים הקובעים ביישוב, כגון יו''ר הוועד ניסים בהט, ולא למישהו שעסוק רק בחיפוש כותרות ומייצג רק את עצמו.

    הגב לתגובה זו

    • מי אתם ''ועד מקומי אדם''? (ל''ת)

      כוכי, 05/06/08 13:12

      הגב לתגובה זו

      • מי את כוכי? (ל''ת)

        אדמה, 05/06/08 18:23

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    ועדת קבלה = כפייה

    יוסף, 05/06/08 12:45

    שמענו שהם מתנהגים באלימות כלפי כל מי שלא שומע להם ויש נגדם תלונות רבות גם נגד העמותה וגם נגד חברי העמותה באופן פרטי אם זה נכון זה ממש כואב שיש דבר כזה עדיין במדינה.

    הגב לתגובה זו

    • זה הצד המתגוננן כנגד כפייה דתית הקיימת לרוב במחוזותינו.

      שמעון אמסלם, 05/06/08 13:08

      תושבי אדם צודקים בריבוע.

      הגב לתגובה זו

      • התכוונתי למה שאמר נבון בר שיש

        יוסף, 05/06/08 14:39

        עשר משפחות שהגיעו בתור קבוצה...
        הם עושים בלגן כל המקובלים למינהם עם הבבא שלהם.
        ולא הצד החילוני [חס ושלום] של הישוב
        הם דווקא אנשים טובים מאוד שעוזרים לכולם כולל לדתיים המסורתים ולחרדים,
        חוץ מהקבוצה שמבודדת את עצמה וחושבים שהם הבעלים של העולם.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    אכן, אהבת ישראל היא נר לרגליהם. רק לא אצלנו..... (ל''ת)

    אתי, 05/06/08 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    Who Is the Gadol Hador

    Isaac Ashmedi, 05/06/08 12:42

    Harav Shmuel Izik Popack is the Gadol-Hador

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה זה בכלל הועדת קבלה???

    אורן, 05/06/08 12:40

    עצם הדבר הזה זה לא חוקי מי הם שיחליטו מי יכול להיכנס ליישוב ובכלל שהישוב מתנגד למהלך הזה אנשים מוזרים.

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף לתגובה הזאת....... (ל''ת)

      יוסי, 05/06/08 12:55

      הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט. (ל''ת)

      יוגב, 05/06/08 12:57

      הגב לתגובה זו

    • מה, ב''אדם'' נולדה ועדת הקבלה ?

      פנדה, 05/06/08 13:19

      בכל ישוב קהילתי יש ועדת קבלה, זה לא משהו חדש. האם קרניבור יכול לגור בעיר הצמחונים איתמר ? האם חילוני אוכל שרצים יכול לגור בבית''ר עילית ? האם קיבוצים מופרטים (שכיום אין שום הבדל בינם לבין ישוב קהילתי) יקלטו חרדים ? ודעת קבלה זה דבר ראוי ומתחייב בישוב קהילתי, שרוצה לשמור על אופיו.

      הגב לתגובה זו

      • לא התכוונתי וישוב אלא לועדת הקבלה של..

        אורן, 05/06/08 13:29

        העשר משפחות בתוך הישוב ולפי מה ששמענו בי''ם הם מכתיבים את החיים למאה משפחות.
        הבנת?
        לא הכוונה לועד הישוב

        הגב לתגובה זו

    • אני יכולה לבוא ולהתערות בכל קיבוץ כרצוני, גם אם אני מ,העדה החרדית''?

      מישהי, 05/06/08 15:27

      כבר אני קוראת לעוד כמה...

      הגב לתגובה זו

    • וואי וואי אורן,

      אני, 05/06/08 15:38

      תבין, כמו שלקיבוץ יש זכות לקבוע מי יקלט לתוכו ומי לא, גם לחרדים מותר לקבוע מי יכנס לקהילתם ומי לא. הם גם בני אדם (לידיעתך) והייתי אומר- אפילו יותר...

      הגב לתגובה זו

    • אצלנו במאה שערים אין ועדת קבלה

      קהילת מאה שערים, 05/06/08 18:17

      וכל משפחה חילונית שרוצה לקנות דירה במאה שערים תהיה ברוכה.

      עכשיו אני מגלגל עיניים לשמיים ורץ להתפלל על זה ששיקרתי במצח נחושה...

      הגב לתגובה זו

    • ועדת קבלה לא חוקית(חוק מקומי) ביישוב לא חוקי(חוק בינ''ל). הלך הזרזיר

      חוקה חוק ומשפט, 05/06/08 20:51

      אצל העורב...

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    הגננת אמרה שבתנ''ך חזו התפתחויות

    ילד, 05/06/08 12:38

    אנו ילדי הגן חלקנו עליה, והבאנו דוגמאות צהתנ''ך בו נחזתה שנאה בין פלגי עם ישראל.

    אמרנו לגננת שזה דבר חולני שהתנ''ך טוען שישראל תחרב בגלל שנאת אחים.

    אעתיק קטע רלוונטי:

    כִּי אֶת רַגְלִים רַצְתָּה וַיַּלְאוּךָ וְאֵיךְ תְּתַחֲרֶה אֶת הַסּוּסִים וּבְאֶרֶץ שָׁלוֹם אַתָּה בוֹטֵחַ וְאֵיךְ תַּעֲשֶׂה בִּגְאוֹן הַיַּרְדֵּן: {ו} כִּי גַם אַחֶיךָ וּבֵית אָבִיךָ גַּם הֵמָּה בָּגְדוּ בָךְ גַּם הֵמָּה קָרְאוּ אַחֲרֶיךָ מָלֵא אַל תַּאֲמֵן בָּם כִּי יְדַבְּרוּ אֵלֶיךָ טוֹבוֹת: {ז} עָזַבְתִּי אֶת בֵּיתִי נָטַשְׁתִּי אֶת נַחֲלָתִי נָתַתִּי אֶת יְדִדוּת נַפְשִׁי בְּכַף אֹיְבֶיהָ: {ח} הָיְתָה לִּי נַחֲלָתִי כְּאַרְיֵה בַיָּעַר נָתְנָה עָלַי בְּקוֹלָהּ עַל כֵּן שְׂנֵאתִיהָ: {ט} הַעַיִט צָבוּעַ נַחֲלָתִי לִי הַעַיִט סָבִיב עָלֶיהָ לְכוּ אִסְפוּ כָּל חַיַּת הַשָּׂדֶה הֵתָיוּ לְאָכְלָה: {י} רֹעִים רַבִּים שִׁחֲתוּ כַרְמִי בֹּסְסוּ אֶת חֶלְקָתִי נָתְנוּ אֶת חֶלְקַת חֶמְדָּתִי לְמִדְבַּר שְׁמָמָה: {יא} שָׂמָהּ לִשְׁמָמָה אָבְלָה עָלַי שְׁמֵמָה נָשַׁמָּה כָּל הָאָרֶץ כִּי אֵין אִישׁ שָׂם עַל לֵב: {יב} עַל כָּל שְׁפָיִם בַּמִּדְבָּר בָּאוּ שֹׁדְדִים כִּי חֶרֶב לַיהוָה אֹכְלָה מִקְצֵה אֶרֶץ וְעַד קְצֵה הָאָרֶץ אֵין שָׁלוֹם לְכָל בָּשָׂר:

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מילחמות היהודים לסוגיהם .הם הצרה הכי צרורה. בצרותיה של .

    פקק תנועה, 05/06/08 12:30

    החברה הישראלית ועם ישראל כולו .

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    החילונים מוכנים לקלוט ערבים טרוריסטים שיהיו השכנים שלהם אבל לא יהוד

    ג'ינג'י= ת''א, 05/06/08 12:06

    יהודים דתיים, צודקים בזה הם יפרו את האיזון האנטישמי שלהם!!

    הגב לתגובה זו

    • אבל אם יכריחו אותך להיות חילוני זה בסדר?

      מירו, 05/06/08 13:06

      מנסיון מר: דתיים וחרדים = כפייה דתית.

      ועדת הקבלה קיימת ובצדק.

      הגב לתגובה זו

      • לא הכוונה לועדת הקבלה של הישוב אלא

        אורן, 05/06/08 13:32

        לועדת הקבלה של עשר משפחות שנמצאת בתוך הישוב שמכתיבה מה מותר ומה אסור על פי הקבלה שלהם בלבד

        הגב לתגובה זו

        • אה... הבנתי.... המשפחות האלו מפריעות לך....

          מישי, 05/06/08 15:33

          רגע, התבלבלו בכתבה- התכוונו למשפחות חילוניות שמאלניות. זהו... אה... סוף סוף זה בסדר.

          הגב לתגובה זו

    • אנטישמי זה אתה, שמחליט שכל חילוני הוא אנטישמי

      פנדה, 05/06/08 13:20

      חצוף. בטח לא עשית צבא, אחרת לא היית מדבר ככה על אלה שחיפו על הגב שלך. מה גם שבישוב הנ''ל החילונים הם דווקא מיעוט - רק 40%, אז יצאת גם רשע וגם מטומטם.

      הגב לתגובה זו

      • למה אתה מתכוון????

        אורן, 05/06/08 14:41

        מדובר פה על הועדה של העשר משפחות ולא על הועדה החילונית השפויה.

        הגב לתגובה זו

        • תסביר לי לאט כדי שאבין מהר.... מה ההבדל? (ל''ת)

          דן הקטן, 05/06/08 15:34

          הגב לתגובה זו

    • הדתיים הפנאטים הם בדיוק כפי שהאנטישמים מתארים אותנו.

      אני והדוסים לא אותה אמונה!, 29/06/09 10:27

      נדחפים לכל חור,הכל כשר להשגת מטרותיהם,חולבים את הלא דתיים,מחרחרי מלחמות....

      מה היה רע להוולד נוצרי למשל....

      הגב לתגובה זו