• 98.

    מי שמסר את חברון בצורה כה אומללה,ימסור גם את הגולן.

    נתן.ש, 05/06/08 08:27

    אי לכך רק לא ביבי,ביבי היה שותף להתנתקות וניתק גם את השכבות החלשות מהעם,וייבש אותם ללא רחם.אי לכך רק לא ביבי ,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.

    הגב לתגובה זו

    • בוא תלמד משהו מסירת חברון היה הסכם של פרס

      יניב רינגוולד, 08/06/08 06:59

      דרך אגב יהודי אחד לא פונה

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    עוד פשלה של ממשלות שמאל לדורותיהן שאינן יודעות לנהל מו''מ

    עעעע, 04/06/08 11:58

    נמאס לתקן שגיאות שמאל,

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    למתלהמים,לקשור לגולן אין ימין ואין שמאל רוב העם בעד הגולן

    נתן.ש, 04/06/08 10:10

    ביבי לא שומר הגולן,הוא ניהל שיחות עם אסד האב.ואני כרוב חברי קדימה בעד הגולן חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל.שאוכלי חזיר לא יהפכו לי פתאום לשומרי שבת.כולנו ללא הבדלי השקפת עולם נשמור על הגולן לעד.

    הגב לתגובה זו

    • למתחזה העלוב

      נתן.ש.מעלות..., 04/06/08 17:11

      אני ואולמרט וקדימה נגד הגולן

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    אסד עם תעלה לנו את הסעיף - אנחנו יכולים גם לא לוותר (ל''ת)

    על הארמון שלך, 04/06/08 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אם יש לנו ממשלה אידיוטית שכזאת - אתם גם יכולים לא (ל''ת)

    לוותר על ת''א, 04/06/08 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    העלויים 7%מהסורים,הגולן 0.5%מסוריה ואין בו סורים רק יהודים ודרוזים (ל''ת)

    לא ברור שחבל''ז?, 04/06/08 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    אחל'ה. קח גם את טבריה . (ל''ת)

    טברייני., 04/06/08 05:31

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מלחמה עם תומכי הטירור נגד היהודים עכשיו !! שלום עושים עם אוייב נכנע (ל''ת)

    או מושמד, 03/06/08 23:38

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מלחמה עכשיו נגד תומכי הטירור בדמשק (ל''ת)

    יהודים פחדנים, 03/06/08 23:14

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אסד למה אתה צריך כינרת עוד יגמרו בה המים (ל''ת)

    ?, 03/06/08 22:32

    הגב לתגובה זו

    • נכון - עוד שנה כולם ישחו בחול על שפת ים (ל''ת)

      כינרת, 03/06/08 23:39

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    הרבה לפני מזמן החלטנו שלא נחזיר לך את הגולן - כי שלום עושים (ל''ת)

    באהבה או לא, 03/06/08 22:18

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    לא נוותר על אף גרגיר של מדינת ישראל, על אפם וחמתם של כל השמאלנים

    ג'ינג'י = ת''א, 03/06/08 21:18

    האנטישמים ותומיכהם!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הרבה לפני שתגיע לכינרת נגלגל לך את המיטבחון מהחרמון (ל''ת)

    ישר לארמון, 03/06/08 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    בנינו אסד מי יחזיר אותך לכינרת - ניראה לך שניגמר לנו החמצן (ל''ת)

    במדינה, 03/06/08 18:50

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    רק אסאד יציל אותנו מהעבריין אולמרט !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רק אסאד, 03/06/08 18:49

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    קסם על ים כינרת בשמי התכלת אסד שט - כל המילים השמחות (ל''ת)

    פרצו שוב כאורה, 03/06/08 18:30

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    בדימיונו אסד משכשך בכינרת עם אולמרט - וצולח את הכינרת

    לאורכו ולרוחבו, 03/06/08 18:26

    השאלה אם נשאר במה לשחות.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מופז אתה לא אמין

    כבר הוכחת, 03/06/08 18:10

    עברת לקדימה בעוד מכתבי ההפצרה שלך לחברי הליכוד בבקשה לא לעבור עדיין בדואר...
    אתה לא אמין.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    שלום על ישראל

    דרומי, 03/06/08 18:06

    עדיף שלום בלי טבריה מאשר טבריה בלי שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    כל הכבוד לאסד ! כך צריך לנהוג מנהיג ! (ל''ת)

    יהודה, 03/06/08 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ברברים (ל''ת)

    אמיר, 03/06/08 17:16

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ברברים (ל''ת)

    אמיר, 03/06/08 17:16

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    להחזיר את הגולן ובתמורה לתת את הגליל (ל''ת)

    שמאליק, 03/06/08 17:01

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    לא רוצה שלום עם שום ערבי. נמאס לי מהבטחות השווא.

    תמר, 03/06/08 17:00

    כדי לחיות כאן יש לצחצח חרבות ולא להתייפח כל הזמן על מסכנותם של האויבים.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    איך אמר יצחק שמיר? הערבים הם אותם הערבים והים אותו הים.

    קיקו, 03/06/08 16:50

    והשמאל אותו השמאל יש להוסיף.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    זו תזכורת לשמאל העלוב נפש.טוב שהוא אומר את זה ולא יהודי.

    קיקו, 03/06/08 16:48

    יהודי אומר לא לרדת מהגולן התקשורת חותכת אותו לגזרים.אסד אומר אפילו את המסעדה בעין גב הכל בסדר מחליקים את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    על זה נאמר: לעולם לא תשביע את רעבונו של חזיר... (ל''ת)

    Zvi R, 03/06/08 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    המזל שלך אסד,שאני לא ראש ממשלה!!! הייתי מראה לך מה זה עד טבריה...!!

    דודי, 03/06/08 16:32

    הייתי הופך את דמשק ביחד איתך לטבריה רבתי!!! חוצפן שכמוך!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    הפגישה הטורקית של אסד הולידה הזיות אצל האיש וחייוך אווילי,ושילשול

    דש, 03/06/08 16:04

    בפגישה עם הטורקים זרקו לו מטבע על הריצפה ,והוא התכופף להרים אותה, מה שקרה בשלב זה לא לפרסום ,מאז הוא לא יודע איפו דמשק ,מה זה טבריה,מי זה שלום ,איזה חמוד ישראל ,מה רוצים ממנו בכלל.תרגעו שם ברמת הגולן,אנחנו מהשאריות של גדוד 9 אנחנו נחזיר את מאה שערים לפני שנחזיר את הגולן.או את פתח תקווה,לא לא את פתח תקוה לא נחזיר ,אבל שאסד יספח אותה ושהוא ישלם את קצבאות הילדים
    לפטר (פטרושקה ז''ל) נשארו עוד כמה חברים מהצנחנים (הי אתם שם בגבעת יואב להרגעה) לא לקחת ברצינות ,עוד לא שמעתי מילה אחת על מה אסד מוכן להתפשר,וכל זמן שזה לא קורה ,אפשר להמשיך לבנות .

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אתם לא תחזירו את הגולן...

    ערבי, 03/06/08 15:52

    לא אסירים לבנונים... גם שבעא..
    תתקפו את האיראנים... תחסלו את המתקנים
    תמשיכו להרוג פלסטינים.....
    ילדים...(התחביב שלכם)
    תהיה מלחמה... סיכוי גבוה שתנצחו...
    אבל חושבים שזה לעד...
    האיראנים הם עם שלא סולח... לא מקבל הפסד... לא יספיק לכם להרוג 20 מליון כדי להכניע אותם.... ולא ייכנעו
    הסורים לא ישתקו עד להחזרת כבודם...
    כי אין להם כבוד כבר...
    חיזבאללה יחגוג.... הם אוהבים את זה שאתם לא יכולים לפגוע בהם... רק באזרחים... למי אכבת...
    הפלסטיניים.................
    ווווווווווווווווווווווווווווו
    תרגישו טוב... תטילו בגולן.
    לפני המלחמה שקרובה
    ואחריה שגם קרובות...
    לא אבקש שתתחילו לחשוב אחרת...
    אין מצב שתישנו כיוון כבר.

    הגב לתגובה זו

    • מי לא שוכח?

      אלכס, 03/06/08 22:32

      ברגע שאתם רואים קצת כח אתם ישר בוכים ונופלים על הברכיים. ''שלום עכשיו'' עדיין שולטת בפוליטיקה הישראלית, וזו הסיבה שאתם חוצפנים כל כך כלפינו.אבל לא נשכח! לא נשכח את אוקטובר 2000 ולא את בשארה ולא את 3 השהידים שלכם שנתפסו שלשום ברמלה. נחכה. עוד נגיש לכם חשבוניות על כל מעשה נבלה שלכם כלפינו. עם ריבית כמו שצריך.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    דו שיח של חרשים כשכל צד מדבר על החומוס והיכן יאכל

    אפי, 03/06/08 15:38

    לא יאמן הכלומרט הזה מספר לנו על שלום שבדרך. והסמולנים שלנו כבר חולמים לנגב חומוס בדמשק, בלי להתחשב בצד השני שרוצה לנגב חומוס בטבריה . איפה הנימוס למה לא מדברים עם הצד השני הלנצח תאכל חרב ? אי אפשר לתת צ'אנס לשלום המוצלח כמו באוסלו

    הגב לתגובה זו

    • לאפי.בשביל ''אחלה'' מספיק לנו לקפוץ לשטראוס(או בדרך החוף של עכו) ! (ל''ת)

      פקק תנועה, 03/06/08 19:19

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    מי צריך את ''השלום'' הזה ? עדיף להישאר עם הגולן !!! (ל''ת)

    יוני, 03/06/08 15:35

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אסד - העם עם הגולן וחבל לך על הזמן!!! (ל''ת)

    רועי, 03/06/08 15:32

    הגב לתגובה זו

    • אבל אולמרט עם ''תיק'' וזה יותר חשוב מהגולן ומהעם !!! (ל''ת)

      ישראל, 03/06/08 16:52

      הגב לתגובה זו

    • אני ואולמרט לא עם הגולן (ל''ת)

      נתן.ש.מעלות..., 04/06/08 16:49

      הגב לתגובה זו

      • למתחזה העלוב,התחזות התחום החזק של ביבי ואוהדיו.

        נתן.ש, 04/06/08 21:57

        אי לכך רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    ''אי אפשר לסמוך היום...''

    קטנוני, 03/06/08 14:11

    אולי אני קתנוני אבל מה אומר מופז, שאם מחר נוכל לסמוך על הסורים אז אפשר יהיה לוותר על הגולן?! לעזאזל, מדוע לא קם מנהיג אמיץ שיצהיר- הגולן היא שלנו ואנחנו שלה בלי קשר לסורים או לשלום איתם בלי קשר לפוליטיקה ומדיניות . היא שלנו כי כלא''י שלנו ואנחנו שלה, וניישב אותה בגלל זה, לא כדי שהאירנים לא ישבו שם ולא כדי שהסורים לא יפגיזו אותנו משם עד שלא נרגיש שייכות לטריטוריה שלנו אז אנחנו עדיין לא כאן ולא נגאלנו.

    הגב לתגובה זו

    • אני חושב שהמילה ''אמיץ'' היא המפתח כאן...

      פנדה, 03/06/08 15:50

      היחיד שהיה לו אומץ לאמר את האמת היה אריה אלדד, וראה איך התנפלה התקשורת עליו (לא שזה מזיז לאיש היקר הזה).

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    רק הפצצת דמשק וחידוש המצור על עזה יביאו שקט לישראל. (ל''ת)

    סגן אלוף צבי, 03/06/08 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    למה הסורים תקפו בששת הימים! שישלמו על כך באדמה (ל''ת)

    שושו, 03/06/08 14:07

    הגב לתגובה זו

    • ישראל פתחה במלחמת ששת הימים.... לך תלמד היסטוריה (ל''ת)

      ערבי, 03/06/08 14:52

      הגב לתגובה זו

      • ערבי ואמת מעולם לא הלכו יחד...

        לערבי 63, 03/06/08 15:06

        גם העדויות שלכם בוועדת אור היו ממש ממש עדויות אמת .

        הגב לתגובה זו

      • כיבוש הגולן

        רוני, 03/06/08 15:09

        הסורים פתחו באש בכל תקופת ששת הימים וגם ניסו לכבוש את קיבוץ מעיין ברוך.
        זה לא רלוונטי לדיון. אם הסורים היו כובשים חלק מישראל היו מחזירים ?
        מבחינתי שיחזירו את הרמה. תמורת שלום אמיתי

        הגב לתגובה זו

      • בפועל אתה צודק אבל אם היינו ממתינים שיתקפו אותנו זה הגיוני מבחינתך (ל''ת)

        איש, 03/06/08 15:23

        הגב לתגובה זו

      • אתה לא מדייק

        הה, 09/06/08 20:05

        ישראל תקפה קודם במצרים רק אחרי שהסורים דחפו את האף ישראל תקפה שם.
        בכלל הסורים היו הראשונים שתקפו, הם תקפו כל הזמן את הישובים למרגלות הגולן

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    אני מוכן שיחזירו לאסד את כל רמת הגולן, העיקר שיהיה שלום ! (ל''ת)

    א''י, 03/06/08 14:07

    הגב לתגובה זו

    • ראובן אדלר, שוב אתה? (ל''ת)

      ציפיטפוט, 03/06/08 14:44

      הגב לתגובה זו

      • ואם לא יהיה שלום? אתה תלחם? אתה תחזיר לנו את הגולן, את הכנרת? (ל''ת)

        בטח שלא אתה., 03/06/08 15:48

        הגב לתגובה זו

    • שלום תמורת ???

      ציר, 03/06/08 15:03

      אני גם מוכן לעשות הרבה תמורת שלום אמיתי, כולל ויתור על שטחים, אבל אם אסד טוען שלא יוותר על קשריו עם אירן, יש לי חשש שלא יהיה שום שלום אמיתי וויתור על רמת הגולן, תקדם את מטרותיו של אחמדיניג'ד. הרבה יותר קל לפגוע במדינת ישראל מרמת הגולן, מאשר מטהרן.
      דרך אגב, לסוריה היו תביעות טריטוריאליות גם מטורקיה, אשר לא חשבה אפילו לוותר על אותם חלקים ובכל זאת יש שלום בינהם.
      אם אסד רוצה שלום (לא רק אנחנו צריכים להיות מעוניינים בכך), שיודיע שתמורת שלום אמיתי אתנו, הוא מוכן לוותר על רמת הגולן. דרך אגב, האם אתה מכיר מדינה אחת בעולם שויתרה על שטח שכבשה?
      יש הרבה מקרים כאלו אפילו באירופה ובכל זאת יש שם שלום

      הגב לתגובה זו

    • שלום שירצה את הערבים יהיה כאן רק אחרי שנארוז את המזוודות ונסתלק (ל''ת)

      מהאזור, 03/06/08 15:30

      הגב לתגובה זו

    • אני מוכן גם ירושלים ות''א ורמלה (ל''ת)

      נתן.ש.מעלות..., 04/06/08 16:41

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    מופז: תחזור לפרס (איראן לא שמעון).... הגולן יפה מאוד אבל סורי (ל''ת)

    ערבי, 03/06/08 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אסאד לא אשם ,מנהיגינו אשמים ,

    איש, 03/06/08 14:04

    אם רבין בעזרת פרס וביילין אמרו לאסאד שיקבל את כל רמת הגולן , וברק אחריו כראש ממשלה אמר לו שיקבל את רמת הגולן , ופואד הצהיר שצריך להחזיר את רמת הגולן ורמון קלון הסביר שחייבים להחזיר את רמת הגולן ,ודון אולמרט מושחתונה ,כבר סיכם איתו על הגולן , וציפיפוט ,גם הסכימה להחזרת הגולן לאסאד , אז מה יש לבוא בטענות לאסאד שהגולן שלו ורוצה לקבל אותו בחזרה ,ושדרישותינו שיסוג מקשר עם אירן או עם חיזבללה הן דרישות חצופות של ישראל ושזו התערבות בעינייניה של סוריה .כך רבותי יש לבוא בטענות רק למנהיגים האידיוטים שלנו . לו היו כולם מסבירים לו שאין מה לדבר על החזרת הגולן, באותה נחרצות בה מסבירים לערבים שאין מה לדבר על זכות השיבה , אולי היה מוכן עוד להתגמש במשא ומתן , רבותי יש לנו מנהיגים אידיוטים כולל רבין שהפכו אותו לאלוהי ישראל ,וקראו לחצי מדינה על שמו .

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    להחזיר את ערביי ישראל לסוריה ובתמורה נקבל את דמשק! (ל''ת)

    זה שלום זה?!, 03/06/08 14:03

    הגב לתגובה זו

    • אני לא מסכים (ל''ת)

      נתן.ש.מעלות..., 04/06/08 16:34

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    המילה ''שלום'' איבדה כבר מזמן את משמעותה - האיסלאם מבין רק רצח ודם. (ל''ת)

    דוד, 03/06/08 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    עד כמה שזה כואב, אסד צודק. השטח של סוריה, וחובה להשיבו תמורת שלום! (ל''ת)

    ג'ינג'י = ת''א, 03/06/08 14:02

    הגב לתגובה זו

    • חחחחח פסיכי מסומם (ל''ת)

      גד, 03/06/08 15:00

      הגב לתגובה זו

    • צודק, אבל אני רוצה קודם לראות שלום אחר כך להחזיר (ל''ת)

      פראקטי, 03/06/08 15:27

      הגב לתגובה זו

    • למתחזה העלוב מ - nrg אם אתה בכלל יהודי לך ללמוד את התנ''ך ואם אתה ער

      ג'ינג'י = ת''א, 04/06/08 21:52

      ערבי אז לך לכל הרוחות יחד עם הטרטסיטים שלך !! הגולן היה וישאר של ישראל לעולמים!!!

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    אולמרט הפקיר את ישובי הצפון במלחמת לבנון2 ועכשיו הפסיכי הזה מוותר

    גדעון הרשל, 03/06/08 14:02

    על נכסייה הלאומיים של יעשראל?!

    להחזיר את השלטון לעם - בחירות חדשות!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מופז זה לא המפגר שדירדר את הצבא? (ל''ת)

    אבי ישראל, 03/06/08 14:01

    הגב לתגובה זו

    • אכן כן! (ל''ת)

      רועי, 03/06/08 15:33

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    עליזה אולמרט מוכרת את סבתא שלה בקופנהגן. (ל''ת)

    אולמרט גם מוכר, 03/06/08 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    לא נוותר עד שכל ישראל תהיה שלנו

    אסד, 03/06/08 14:00

    ונשליך את היהודים הקטנים לים.
    למה לא?
    הם יודעם שהממשלה הישראלית מטומטמת.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אולמרט מזכיר לי קצת את אלכס מהשרדות - חולה נפש שמביא מעלי גשם. (ל''ת)

    מצחיק, 03/06/08 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הגולן הוא נכס לאומי - מר אולמרט ספסר הנדל''ן ימכור לנו הכל בזול. (ל''ת)

    שלום ירושלמי, 03/06/08 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    השמאל - מוותר על כל חבלי ישראל - יש להוציא את השמאל בחוק! (ל''ת)

    מתוקה, 03/06/08 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כל הצדדים מדברים גבוה בהתחלה - לא מתרגשים! (ל''ת)

    אבי ישראל, 03/06/08 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    העם, הכנסת ונבחריו דורשים מאולמרט להתפטר! (ל''ת)

    אין מלח, 03/06/08 13:57

    הגב לתגובה זו

    • כן ולא (ל''ת)

      נתן.ש.מעלות..., 03/06/08 23:16

      הגב לתגובה זו

      • למתחזה העלוב,התחזות התחום החזק של ביבי ואוהדיו.

        נתן.ש, 04/06/08 10:12

        אי לכך העיקר רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    מה מבין חמור במרק פירות? אולמרט תתפטר! (ל''ת)

    חוליו, 03/06/08 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    דין הרמה כדין ת''א. (ל''ת)

    שלום עכשיו, 03/06/08 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אולמרט במצבו , יהיה מוכן למסור לאסאד אפילו את טבריה !!

    ישמעאל, 03/06/08 13:56

    העיקר שברנע , בן כספית , בן דרור ודומיהם יילחמו בעד הסרת התיקים הפליליים נגדו !!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אהוד אולמרט הוא פשוע ממדרגה א'. (ל''ת)

    יניב יצקן, 03/06/08 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אין בעיה אסאד תקבל הכל רק אתה ידה עט ומעטפות לשולה.. (ל''ת)

    אול-מזומן, 03/06/08 13:56

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הסורים ''שוחרי שלום'' לפני חודש בנו כור להשמיד אותנו ועכשיו ''שלום''?

    שולה אלוני, 03/06/08 13:55

    מה זה אם לא ספין של ממשלה רופסת?!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בוקרה פיל משמש יא ראיס דוואלת אל מוז וואל מנתקה

    אבו עלי אבן, 03/06/08 13:55

    חיירה מרה פידק ומרה פיל ,,,,תקנה הרבה הרבה מישמיש ומלפפון באלדי אסלי.בגלל מחר זהו הם נגמרים. מלפפון חמוץ עם שוורמה והרבה טחינה

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שום שלום ומגה פיגוע - הערב בערוץ 2. (ל''ת)

    איציק, 03/06/08 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    נו שכולם יירגעו, הוא התכוון לכנרת, בערבית זה ימת טבריה (ל''ת)

    הויכוח הוא הרי, 03/06/08 13:54

    הגב לתגובה זו

    • יאוו איך שנרגעתי - אהה רק קו המים , פשוט רק קו המים

      ממש מרגיע, 03/06/08 14:45

      אסור לרדת מרמת הגולן גם תמורת ''שלום''.

      סוריה מדינת טרור שנותנת חסות לטרוריסטים להתגורר בה , שמנסה להגיע לכור אטומי , שמחוברת לאיראן .

      העולם כבר הבין את פרצופה של סוריה ולא מוכן לדבר איתה . אז מצבה רע ! ולכן היא מפזזת ומדברת על כאילו שלום - והכל מתוכנן עם איראן .

      די להיות מטומטמים.

      הגב לתגובה זו

    • צודק, ממילא לא ישאר כלום מהכנרת עד אז... (ל''ת)

      פנדה, 03/06/08 15:51

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    פשוט לא יאמן החוצפן-מי צריך שלום עם סוריה ??? (ל''ת)

    שדגכ, 03/06/08 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אי אפשר לסכוך על אולמרט

    הכפרסבאי, 03/06/08 13:47

    על הסורים ברור שאין לסמוך

    אבל מסתבר כי גם על אולמרט - לא

    כל עניין המו''מ עם הסורים - זהו ספין
    להצלת אולמרט.

    לפטר את אולמרט מיד.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אולמרט, למה שלא תעשה שלום עם הרומאים ותחזיר אותנו לגבולות 48?

    אביהו, 03/06/08 13:42

    אני כבר לא שואל אם התחפף לך המח... זה כבר ברור לנו.
    עכשיו השאלה היא מתי כבר העם יצא מהשאננות ויבין שאתה פשוט מחריב את כל מה שעבדנו בשבילו כל כך קשה.
    אבא שלי לחם את כל מלחמות ישראל כדי שלך ולמשפחה המפוקפקת שלך תהיה מדינה.
    מה אתה עושה? יא אולמרט... אני פשוט בהלם, לא יודע מה לחשוב... אם החוק היה בידי הייתי שופט אותך עם בגידה במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ככה שבאים למשא ומתן מתוך חולשה

    רונית, 03/06/08 13:42

    הסורים מרגישים את המצב של אולמרט ורואים שישעה הכול כדי להשאר בתור רה'מ.
    מה גם שרואים שיש רה'מ חלש (מלחמת לבנון השניה הראתה לכול ארצות ערב שאנחנו פגיעים) איבדנו את ההרתעה והסורים כרגע מרשים לעצמם לבוא בדרישות , מי צריך שלום עם סוריה שישאר ככה אני בעד שלום אבל לא בתנאים שיפגעו בישראל ראינו טוב מאוד מה ההתנתקות נתנה לנו כול רה'מ שעולה רוצה להיכנס לדפי ההיסטוריה אבל מה המחיר שנשלם ..

    כרגע הגולן הוא נק' אסטרטגית וחשובה לישראל . הם טוענים שלא יתנתקו מאירן ולא מהחיזבאללה ..
    יש זמן לכול דבר וכרגע לא הזמן לעשות שלום עם הסורים שהמצב ישאר כמו שהוא ..
    בקשר לאולמרט -- דבריו של דן מרגלית שהיה חברו הטוב ביותר של אומרט אותי שיכנעו שבמלחמת לבנון השניה לא ידע מה הוא עושה (שודר ביום שישי) .. וכן מעטפות כנראה נפוצות בדרגים הנ'ל לראיה הירשנזון חברו הטוב של אולמרט .. וגם טלנסקי נשמע אמין כרגע מה שאולמרט מנסה לעשות להפיל הכול על מסר ..

    הגב לתגובה זו

    • לא תומך באולמרט (בלשון המעטה) אבל עוד פחות מזה על דן מרגלית

      פנדה, 03/06/08 14:57

      דן מרגלית טען בלהט, כשעוד היה חבר של אולמרט, שאולמרט מעולם לא היה מושחת, רק מעט נהנתן, ופתאום הוא טוען שהוא תמיד ידע על זה ?

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    למה עד טבריה, קחו עד נהריה.. עלינו.

    איתי, 03/06/08 13:40

    רוצים גם 5 פצצות גרעיניות, בתור בונוס?

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים עד צומת גלילות (ל''ת)

      נתן.ש.מעלות, 03/06/08 18:16

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אז תדרוש...גם לנו יש דרישות

    ציוני, 03/06/08 13:37

    מו''מ מתחיל בדרישות ומסתיים בפשרות. אם לא תבין זאת - יישאר כל הגולן בידינו .

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לכל המגיבים וגם

    העם עם הגולן, 03/06/08 13:35

    אתם מבינים כמה שהממשלה הזאת רופסת.
    הם לעולם לא יבינו את המנטליות הערבית של המזרח התיכון .אם אתה חזק יכבדו אותך,אם תפגין חולשה יטרפו אותך.
    חוץ מזה- היום ''הביצים'' של אסד נמצאים בטווח של כוונת נק''ל ולכן הוא יכול לנבוח מפה ועד טהרן..
    ותחשבו על זה

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תגידו מישהו יודע אם אולמרט נותן גם את המושבה כנרת ?

    Human Being, 03/06/08 13:34

    ומה עם דגניה א' ודגניה ב' ? מישהו פה חייב לדעת מה מתבשל לנו פה.

    תעשו טובה אם מישהו יודע תגידו משהו זה פשוט לא פייר.

    הגב לתגובה זו

    • כן (ל''ת)

      נתן.ש.מעלות..., 03/06/08 23:12

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    תלמדו לתרגם

    תרגום, 03/06/08 13:33

    בערבית הכנרת נקראת ימת טבריה.
    הוא לא אמר עד טבריה אלא עד ימת טבריה משמע עד קו המים בכנרת...
    אולי תלמדו לא לעשות כותרות מתרגום קלוקל.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לא רוצים איתך שלום בכלל, חסר לנו השטח של הגולן הסורי

    נועם, 03/06/08 13:31

    אסאד, לך חפש את החברים שלך, אבא שלך לא היה נותן לאיראנים להסתובב לו בין הרגליים.

    אתה מנהיג חלש לעם הסורי.

    לא הייתי נותן לך סמ אחד של אדמה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    למה רק עד טבריה? אפשר עד צומת גלילות (ל''ת)

    אבי, 03/06/08 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ''קשה לסמוך היום על הסורים'' ? שנה הבאה יהיה אפשר???????????????????? (ל''ת)

    יקיר מרכז, 03/06/08 13:28

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ועל זה היסכימו רבין וברק? (ל''ת)

    ניר, 03/06/08 13:24

    הגב לתגובה זו

    • ל-25. לא רק על זה, זו רק ההתחלה של האבדון העצמי עליו הסכימו! (ל''ת)

      א''י, 03/06/08 13:37

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אולמרט ידאג לקאסמים מהגולן ויורם קניוק יכתוב שמצבנו השתפר (ל''ת)

    השמאל ההזוי, 03/06/08 13:23

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    האמת יוצאת החוצה לתת לחתול לישמור על השמנת

    פקק תנועה, 03/06/08 13:23

    תיגרום לכך שהחתול ירצה לישתות את כול כד החלב .האים אולמרט רוצה להחזיר גם את הכינרת כולה עד טברייה ???

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מישהו יכול להסביר לאיזו צרה צרורה ניכנסנו ???? (ל''ת)

    פקק תנועה, 03/06/08 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    וגם שיפוץ כל המוצבים ......

    יאיר ל, 03/06/08 13:16

    שמאל ושכל - אין חיה כזו.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני מוכן שיחזירו לסורים את כל:

    א''י, 03/06/08 13:15

    החיזבאלונים שיושבים בשטחי הגולן, עזה,יו''ש,חיפה,עכו,הגליל ויפו. זאת לפני הפשרה ההיסטורית שתבוא בהסכם בו יצטרכו הסורים לפצות כספית את מדינת ישראל ותושביה על כל הנזקים הפיזיים שסוריה גרמה למדינת ישראל ולאזרחיה מאז ומעולם.זאת הפשרה היחידה שיש להציע לסורים.לגבי שטח רמת הגולן, חובה מוסרית וערכית להשאיר בידי ישראל למען יראו וייראו כל אוייבי ישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אם ברק ברח מלבנון שרון מעזה ואולמרט מהגולן אז אסאד רוצה גם את הכל (ל''ת)

    גם אסאד רוצה .., 03/06/08 13:12

    הגב לתגובה זו

    • ובגין מסיני (ל''ת)

      נתן.ש.מעלות, 03/06/08 18:09

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    צריך לשלוח את הקברניטים שלנו לסיבוב קצר בשוק הכרמל

    פנדה, 03/06/08 13:10

    אולי הם ילמדו משהו על ניהול מו''מ... זה עצוב, אבל כל ילד יודע שכשאתה מתמקח, אתה מתחיל מהנקודה הגבוהה ביותר, ואז יורד. אתה לא מתחיל מהמחיר שאותו אתה מוכן לשלם, כי אז תצטרך לשלם פי 2.

    ישראל צריכה להודיע שאם סוריה רוצה שלום, והרי שלום הוא רצון של סוריה, לא של ישראל, אז סוריה צריכה לוותר על הגולן. ואז בסוף אולי ניפגש באמצע - החכרה של השטח, פירוז שלו, אולי מסירה חלקית. אבל אי אפשר לדבר על ''ויתורים כואבים'' עוד לפני המו''מ ! זה א-ב של עסקים, אני משוכנע שאולמרט לא היה מציע את דירתו בכרמיה בסכום שמתחת לשוויה הריאלי... אז למה הוא מתנהג כך כשמדובר בנכס ציבורי של העם היהודי כולו ?

    הגב לתגובה זו

    • אתה כ''כ צודק, יא אללה (ל''ת)

      הרשל'ה, 03/06/08 17:36

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    ישראל צריכה לדרוש את כל השטחים ממלחמת יום כיפור

    משא ומתן, 03/06/08 13:06

    אם משא ומתן מתחיל מנקודה ,שצד אחד דורש ,והשני מקבל את דעתו , התוצאה תהיה בצפת
    אין שום סיבה פרט לתוקפנות סורית שהצליחה , להתיחס לגולן כבר משא ומתן,בעיקר כשהתשלום בדם , בקרבנות,פצועים ונכים כבר שולם מצידנו.
    אם יש להם דרישות,כדוגמא בתל שאמס יש לנו הרבה שטחים שניקנו בימי התורכים ורשומים בטאבו .

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא נורא,גם ככה היא נראית כמו עיר במדינה ערבית . (ל''ת)

    צופית, 03/06/08 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יא אסאד : אם תעזור לאולמרט לשרוד ,וחוזה שמן לפואד ,

    אחד העם, 03/06/08 13:03

    יא אסאד ,אם תעזור לאולמרט לשרוד ,וכמה חוזים טובים לפואד , תוכל לקבל גם את טבריה , יש שם מסגד בכניסה לטבריה והוא יהיה על שימך יא אסאד . רק תדאג לאולמרט ,ולפואד , אצלכם באקשיש ,לא בעיה ,כולם נותנים ולוקחים , גם המנהיגים שלנו למדו מיכם בקשיש .

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הסכמת אולמרט והסכמת ישראל זה שני דברים שונים! (ל''ת)

    לידיעת אסד, 03/06/08 13:03

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    למה שלא ניסוג עד הרצליה

    א, 03/06/08 13:02

    תמורת שלום...
    שמאלנים הזויים כבר יסכימו.....

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים (ל''ת)

      נתן.ש.מעלות, 03/06/08 18:05

      הגב לתגובה זו

      • למתחזה העלוב,התחזות התחום החזק של ביבי ואוהדיו.

        נתן.ש, 04/06/08 10:14

        אי לכך רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    הדיקטטור הפאשיסט הסורי לא יקבל דבר!

    אלכס טוקבק, 03/06/08 13:01

    אסור לתת לו מ''מ מהגולן.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הגמל הסורי רוצה את כל הכינרת שנשב בטבריה חחחחחח

    תשכח מהגולן, 03/06/08 13:00

    הגולן לא שייך לסוריה מעולם לא היה סורי הגולן יהודי וישראלי וישאר כך לנצח. אף סורי לא יוכל להוריד אותנו מהגולן היהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אולמרט ימסןר הכל בשביל עוד מעטפה (ל''ת)

    הבנקאי, 03/06/08 12:57

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    תבין גם אולמרט יחתום על הסכם אנו

    האיש הכל יכול, 03/06/08 12:57

    לא מוכנים לוותר ונילחם בכל מי שינסה לפגוע בריבונתה של ישראל מדינת היהודים בלבד

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יש לקרר מיד את אסד ואת כל ההתלהבות שלו

    יונית, 03/06/08 12:56

    שלום תמורת שלום זה מה שיש לנו להציע לוואז להתפשר על משהו באמצע לא יותר

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אם אולמרט וליבני לא יגנו פומבית ויפסיקו את המו''מ תהיה פה הפיכה נגדם

    יש גבול לחוצפה, 03/06/08 12:55

    העם הזה התעורר מאשליות השלום והבריחות, רק הממשלה שלו ממשיכה למכור אותם כד לשרוד. אם עייפתם תתפטרו, אנו לא נוותר על מילימטר מרמת הגולן, שטח יהודי זה אלפי שנים.

    הגב לתגובה זו

    • עוד אידיוט המאיים בהפיכות... למדת משהו בכלל?

      Eחד, 03/06/08 16:42

      אילו למדת אפילו קצת היסטוריה היית יודע שברגע שמתחילים עם הפיכות הכל מתערער ונשאר רק דיכוי ורצח.

      רוצה הפיכה? תעשה אותה בקלפי!

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    שנת 2000.בגין:'' אבנה את בתי באילי סיני''

    בעל זכרון ארוך, 03/06/08 12:53

    ב2002 נזרקו היהודים מביתם.
    להעתיק ולשמור.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מופז: גם איראן יפה..... תחזור לשם (הגולן הוא יפה אבל סורי) (ל''ת)

    ערבי, 03/06/08 12:52

    הגב לתגובה זו

    • xבחיי המנת משכל שלך ופופקורן באותו משקל. (ל''ת)

      שי, 03/06/08 13:20

      הגב לתגובה זו

    • הגולן שלנו, הוא כבר לא שטח סורי

      ראשל, 03/06/08 13:28

      כבשנו את הגולן במלחמה, זה שלנו עכשיו ולתמיד, אתה יכול ללכת לגור בסוריה אם לא טוב לך פה.

      הגב לתגובה זו

    • וגם ישראל יפה, ולא ערבית

      אלכס, 03/06/08 13:29

      תחזרו לחצי האי הערבי. נמאס מהכיבוש שלכם.

      הגב לתגובה זו

    • איזו הרמה להנחתה...

      פנדה, 03/06/08 13:51

      ביום שבו מדינות ערב יחזירו ליהודים את כל השטחים שמהם גורשו, ואת כל הרכוש שנגזל מהם, אז אולי אפשר יהיה לדבר על החזרת שטחים שאתם ברחתם מהם

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    הבנתי, תתחיל לשמן את השרשראות

    לוק, 03/06/08 12:51

    כי לטבריה אתה תגיע,רק אם תהיה כבול בהן ונגרר אחרי נגמ''ש.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    שלום עושים עם מי שרוצה שלום ותמורת שלום.לא משלמים שוחד אדמות

    בשביל שלום, 03/06/08 12:47

    מפני שאז אי אפשר לדעת אם מקבל השוחד באמת רוצה שלום או רק רוצה את השוחד.במדינה מושחתת שמנוהלת ע''י אנשים מושחתים אין דרך וכשאין דרך אז עפים ברוח שנושפות עלנו מדינות זרות,סוריה מפה,מיצרים משם,ארצות אירופה השונות משם,ארה''ב משם,וגם אפילו אירגוני הטרור הערבים,אש''ף מפה וחמס משם.כשאין דרך הישר זאת התוצאה.אנחנו צריכים לקדם שלום מכל הלב,אבל לא ע''י נתינת אדמות בשבילו.על מדינת ישראל ניכפו מילחמות שבהם היא כבשה שטחים שניקנו בדם חיילינו.לא מחלקים דברים שניקנו,שום דבר לא לקחנו בחינם,לא דחפנו למלחמות,אלא הן ניכפו עלינו על ידם,כך שאנחנו לא חייבים לאף אחד מהם כלום.וכשהם ירצו באמת שלום הם יגיעו ויסכימו להסדרים אחרים מחוץ לדרישת אדמות.עד אז צריך להעזר בסבלנות,מפני שהם לא באמת רוצים שלום,ולא צריך להיות חכם גדול כדי להבין את זה,רק צריך לראות את התנהגותם הכללית בנושאים השונים.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    במאלה אולמרט לא מעוניין לפנות התנחלויות מהגולן

    ממפ, 03/06/08 12:42

    במקום להיות מוכן לפנות התנחלויות מהגולן,
    וכבר עכשיו היה כאן שלום עם סוריה,אולמרט
    נותן אישור לבצע את ההפך.אולמרט נותן אישור לתקוף תקיפה אוירית בסוריה,ובכך פוגע בכבודה הלאומי של סוריה,ובכך מסכן
    את השלום והאיזור כולו.גם הטיול של אולמרט
    ברמת-הגולן מוכיח שאולמרט סרבן שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    במאלה אולמרט לא מעוניין לפנות התנחלויות מהגולן

    ממפ, 03/06/08 12:42

    במקום להיות מוכן לפנות התנחלויות מהגולן,
    וכבר עכשיו היה כאן שלום עם סוריה,אולמרט
    נותן אישור לבצע את ההפך.אולמרט נותן אישור לתקוף תקיפה אוירית בסוריה,ובכך פוגע בכבודה הלאומי של סוריה,ובכך מסכן
    את השלום והאיזור כולו.גם הטיול של אולמרט
    ברמת-הגולן מוכיח שאולמרט סרבן שלום.

    הגב לתגובה זו

    • את ההתנחלות של אום-אל-פאחם נמסור תמורת שלום.

      אלכס, 03/06/08 13:30

      בזה תהיה בטוח, יא שהיד!

      הגב לתגובה זו

    • קודם תלמד קצת, אח''כ תטיף כאן מוסר לממשלה

      פנדה, 03/06/08 13:53

      אין שום התנחלות ברמת הגולן, התנחלויות יש רק בשטחי יו''ש. רמת הגולן היא שטח ישראלי בדיוק כמו תל-אביב.

      הגב לתגובה זו

    • כלום לא יעזור לימין-שיטחי.רק נתניהו(כב2003-5=אוצר)יפנה את יהודי ישע (ל''ת)

      ''שלום-אכשיו'' !, 03/06/08 14:06

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הסורים הינם אויב אכזר-רצה להשמידנו והפסיד את בסיסי התקפתו הנפשעת (ל''ת)

    אליהו גלבוע, 03/06/08 12:40

    הגב לתגובה זו

    • רק הים נשאר ליהודים(אפשר לחשוב מהו שטח מדינת ישראל?!=כמו עיר אנגלית (ל''ת)

      יום י''ם(כח אייר, 03/06/08 14:02

      הגב לתגובה זו