• 22.

    להחזירם ללא דיחוי

    ז.ל, 16/06/08 12:50

    אני רוצה לראות אם מישהו מהמתנגדים לעסקה היה מדבר באותה שפה אילו אחד מבני משפחתו היה שבוי כל כך הרבה זמן.
    מפגעים ומחבלים יש ויהיו לעד, סמיר קונטר הוא עוד אחד. אמנם הוא רוצח מתועב אך לא יועיל לנו בדבר להחזיקו בשבי. צריך להחזיר את אלדד אודי וגלעד ללא שום ספק, בין אם חיים ובין אם לאו.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    למה לא מעדכנים את משפחת נרצחי קונטאר? (ל''ת)

    יעקב, 16/06/08 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    שום עיסקה ללא אות חיים מאלדד ואודי!!!! (ל''ת)

    רוני, 16/06/08 08:55

    הגב לתגובה זו

    • אלדד ואודי

      חץ, 16/06/08 10:09

      מסכים!אין שחרור ועסקה כל שהיא לפני קבלת אות חיים על החטופים.
      אבוי לנו אם ניצור תקדים של סחיטת הרוצחים והמושחתים האלה בדרך כזאת.
      חייבים האנשים המקצועיים למצוא את הדרך להתמודד עם ''מנהיגים'' כאלה.
      בכל מקרה אסור לתת רוצחים חיים תמורת גופות.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אולמרט יקבל גופות ויתן את קונטר ובעיסקה העלובה הזאת הוא רוצה לקנות

    מור, 16/06/08 08:53

    קולות

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא לשחרר פלשתינאים! זה תקדים מסוכן!!! (ל''ת)

    מיריק, 16/06/08 08:50

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שימו לב למשהו אידיוטי- לפני כמה חודשים נסראללה ניסה לסחור

    בחלקי הגופות, 03/06/08 15:06

    חפש מי ינענע...
    פתאום הוא מחזיר חלק מחלקי הגופות באופן חד צדדי על דעת עצמו ומכריז ככה וככה וככה ,כלומר ממשיך עם ה''מסחר'' בלי שאף אחד נכנס איתו למסחר..
    כלומר האיש משחק עם עצמו ובטוח שישראל צריכה לשחק לפי מה שהוא מקשקש.
    קטע סהרורי אידיוטי.

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי והוא היה אידיוט כמו שאתה מציג אותו..

      עמרי, 03/06/08 18:36

      הבנאדם הזה הפך ת חיזבאלה מחבורה של מצחיקים לצבא חזק, פתח ביחסים עם ארגוני הטרור המסוכנים בעולם בנוסף לסוריה ואירן שמזרימים לו כסף ונשק כמו מים, נכנס איתנו למלחמה כמו שאף אחד לא ציפה והוא כן לא הפסיד (בעדינות רבה), אז למד את אוייבך, הוא לא טיפש ולא אידיוט, האידיוט פה זה אחד, והוא אתה!!

      הגב לתגובה זו

      • לעולם...לעולם על תזלזל באויביך,

        ג'ויה, 16/06/08 09:30

        יש לקחת את אויבייך תמיד במלוא הרצינות,עדיף להיות מופתע לטובה ולא להיות מופתע......

        הגב לתגובה זו

      • הוא יותר אידיוט ממה שאתה חושב

        טברייני, 16/06/08 09:31

        מי שהביא את חיזבאללה למצבו זה רק ישראל. זה שהדיניות שלנו היתה של ''ראש בחול'' לא אומר שנסראללה לא טיפש. עדיין, חיזבאללה מכסה את כשלונותיו, כמו שהסתיר את מספר ההרוגים במלחמה. ונסראללה יודע למה.

        הוא יותר אידיוט ממה שכולם חושבים.
        מדובר באדם שהקריב 5000 לבנונים,הרס את רובע דאחיה, הרס את ביתו בידו,הרס את החופש שהיה לו (מסתתר בבונקר), מחק עשרות אלפי בתים לבנונים וכל זה בשביל לשחרר איזה אידיוט אחר.

        למה החיזבאללה לא פתחו בירי קטיושות כשהאמינו שישראל חיסלה את מורנייה?
        האמת ידועה.

        מדובר באויב אינפנטיל,פגם גנטי, צמא דם ולא חכם במיוחד. זה שיש לו תאווה למלחמות והתעצמות, לא הופכת אותו לחכם. גם החמ''אס מתעצמים,והביאו ומביאים אסון עצום ל''עם'' הפלסטיני.

        חיזבאללה קיבל במלחמה את המכה שלא ציפה לה. לצערנו, לא השכלנו לנצח את ההזדמנות ולשבור את חיזבאללה בעוד חודש של לחימה.

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    הדרישה הישראלית צריכה להיות-גופות תמורת גופות והתפרקות החיזבאללה (ל''ת)

    מרקטות !!!!!!!!, 03/06/08 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא מאמין שזה עדיין עומד על הפרק

    דורון, 03/06/08 15:00

    שחרור של מאות רוצחים בעבור 2 גופות של חיילי צה''ל, שמעט מאוד מאמינים שהם עדיין בחיים.

    המקסימום שהחיזבאללה צריך לקבל בתמורה ל-2 גופות חיילי צה''ל, הוא 2 גופות של לוחמי חיזבאללה במקום.

    הגב לתגובה זו

    • זה באמת לא קורה. זה רק הכרזות של החיזבלון

      הוא חושב שהוא, 03/06/08 15:07

      ''מכשף את המציאות''.

      הגב לתגובה זו

    • מעולם לא עמד ולא עומד על הפרק.מבחינת ישראל פלסטינים בהקשר לבנוני-

      לא בא בחשבון, 03/06/08 15:12

      נסראללה שיכור מההישגים שלו בלבנון וחושב שהוא יכול לבלבל ת'מח גם מחוץ לה..

      הגב לתגובה זו

    • בקשר לפלסטינים-לא עומד על הפרק ומעולם לא עמד על הפרק

      נסראללה, 03/06/08 16:11

      זה הכל..

      הגב לתגובה זו

    • בשבילך הם ''רק'' 2 גופות אבל בשביל המשפחות הם הרבה יותר מרק 2 גופות!!

      ששששששששששששש, 16/06/08 09:08

      פשוט תתבייש לך!

      הגב לתגובה זו

      • נכון, בגלל זה המשפחה לא קובעת

        פנדה, 16/06/08 11:37

        מי שיש לו מעורבות רגשית גבוהה לא יכול לקבוע. לא ייתכן שימותו אנשים (ואם ישוחררו רוצחים ימותו אנשים) תמורת גופות. מעבר לכך, אתה קובע את גורלם של החטופים הבאים כשאתה מעלה את מחיר המתים על פני החיים, וזה גם מאוד לא מוסרי, בטח שלא במדינה יהודית שאמורה לקדש את החיים, לא את המוות. הנקרופיליות שלנו חייבת להיפסק, זה לא מוסרי ומסכן את בטחוננו.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא ברור על סמך מה חיזבאללה בכלל בא בדרישות- (ל''ת)

    אין לו מה להציע, 03/06/08 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אם חיילנו לא חיים, הם צריכים לקבל רק גופות

    גופות בלבד, 03/06/08 13:10

    ושיבחרו את מי הם רוצים
    לשם הציניות המתאימה לנבל מחיזבאללה צריך גם לשאול את סוחר הנבלות, בכמה חלקים הוא רוצה שיארזו לו.

    הגב לתגובה זו

    • יש לי רעיון הרבה יותר טוב-

      אולמרט תהיה גב, 03/06/08 13:34

      הרי חיזבללה לא יגידו אםם חיילנו בין החיים עד לחילוף עצמו ולכן,
      אם חס וחלילה נקבל גופות, לאחר מסירת השבויים לאוייב צריך פשוט להפציץ את האוטובוס שהם נוסעים בו ככה בדיוק מלמעלה ואז יהיה חילוף הוגן.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    המשפחות היו מיודעות אם היה מידע שמתקבל רשמית

    דוד, 03/06/08 11:59

    זו סתם שטות

    הגב לתגובה זו

    • נראה לך שמישהו מודיע?

      אחות של, 03/06/08 12:48

      הצחקת אותי - למשפחות שמצאו חלקי גופות לא טרחו להודיע. ר''מ שולף מהמותן כל פעם

      הגב לתגובה זו

      • יש דו''ח פתלוגי לכל חלל. (ל''ת)

        ברור שלא כולם, 03/06/08 15:19

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    באם חלילה וחס חיילינו אינם בין החיים,החזרתם ללא קונטר .

    נתן.ש, 03/06/08 11:58

    בשום מצב אין לכלול שחרור מחבלים פלסטינאים בעיסקה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הרוצח קונטאר + פלשתינים בתמורה לגופות? מישהו השתגע אצלנו . (ל''ת)

    שולד, 03/06/08 11:53

    הגב לתגובה זו

    • זו דרישה חיזבלונית מטורללת וחצופה (ל''ת)

      זה הכל, 03/06/08 13:10

      הגב לתגובה זו

    • תגיד את זה לאמא ולאשה שאין להם קבר לבכות עליו (ל''ת)

      א, 03/06/08 14:31

      הגב לתגובה זו

      • אין אף נעדר ממלחמת לבנון 2 !!! לכל חלל היה מספיק כדי לקבוע בודאות

        את מותו וזיהויו, 03/06/08 15:17

        במקרים רבים חיילים סיכנו עצמם כדי שזה יהיה המצב!!
        עדיין לא אומר שלא נשארו חלקי גופות (כשמתפוצצים מרימון ,מטיל, ממסוק-זאת המציאת).
        בכל שטח עליו היתה לחימה-ישארו חלקי גופות-מאז ומעולם.
        אבל תודה לאל אין מלבנון 2 מצב של ''אין קבר''!! אין אף נעדר !!
        חבל לקשקש שטויות.

        הגב לתגובה זו

      • אין אף נעדר מלבנון 2 ! (ל''ת)

        לכל חלל יש קבר!, 03/06/08 15:21

        הגב לתגובה זו

      • מה קרה לכם? אין אף נעדר מלבנון 2 !! (ל''ת)

        לכל חלל מלבנון, 03/06/08 15:57

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    נקודת ראות אחרת

    נח, 03/06/08 11:44

    החיזבאללה ראו שאם גוויות אפשר גם להשיג תוצאות אצל הישראלים.מה שעלול לקרות שאם החיילים החטופים עדיין חיים ,הם מסוגלים להרוג אותם,ולהחזירם כגויות.
    לכן עיסקה חייבת רק להעשות,חיים תמורת חיים וגוויות תמורת גוויות.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    החיזבללה מסרב לפרסם את מצבם של החילים החטופים

    פקק תנועה, 03/06/08 11:43

    וכניראה שיש לו סיבות לכך.והוא רוצה להטיש את הגורמים הישראלים שעוסקים בנושא זה .

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    גופות תמורת גופות! לא חיים תמורת גופות.. (ל''ת)

    יעל, 03/06/08 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אם הם לא קיבלו מידע שהם חיים, לא להשיב עבור גופות אנשים חיים (ל''ת)

    פ., 03/06/08 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ''שתכלול החזרת גופות משני הצדדים''

    שם, 03/06/08 11:35

    אפשר הבהרה?

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה. ותוספת - אם חלילה הם לא בחיים

      נ, 03/06/08 12:36

      להשאיר את קונטאר פה, או לחילופין להחזיר אותו בתור גופה!!!!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    כנופיית אולמרט מסייעת לחיזבללה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    עבור ספינים, 03/06/08 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שחיזבאללה לא יעשה שום ''ויתור'' וישמור אצלו את גופות החיילים... (ל''ת)

    אבסורד מטומטם, 03/06/08 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אם החטופים חו''ח אינם בחיים, ישלתת תמורתם רק גופות (ל''ת)

    רק רק רק, 03/06/08 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לחיזבאללה יש 2 גופות של חיילים ישראלים, ולישראל יש קונטאר חי

    שחיזבאללה מאוד, 03/06/08 11:01

    אפשר לדעת למה חיזבאללה מתנהג כאילו יש לו איזשהו קלף , כשהמצב בדיוק הפוך ??
    אם ישראל נותנת את קונטאר תמורת גופות החיילים-זה מחיר גבוה די והותר ( ויש לא מעט בישראל שתמורת גופות בכלל לא מעוניינים בשום עיסקה).
    זה המצב.
    לחיזבאללה אין קלפים כדי לדרוש משהו בכלל!!

    הגב לתגובה זו

    • יש לו קלף חזק - אולמרט !!!!

      יורם, 03/06/08 14:00

      רק התפוצצה הפרשה האחרונה והגורלית של אולמרט, והוא כבר עושה תוך שעתיים וחצי שלום עם סוריה, עסקאות עם חיזבאללה, ואולי גם ברית ערים תאומות ירושלים טהרן???

      בכדי למשוך זמן עד החקירה הנגדית של טלנסקי, כשהוא ר''מ מכהן - הוא גם היה מוכר את האמא שלו...

      הגב לתגובה זו

      • לא נעשתה (עדיין) שום עיסקה עם חיזבאללה (ל''ת)

        חבל שמתמסרים פה, 03/06/08 14:41

        הגב לתגובה זו