• 43.

    ומי הוא בכלל שיציע כללים לאידיאל, כשבעצמו כשל והטעה

    עלוב ומביש, 17/06/08 09:15

    כשבירבר את דו''ח וינוגרד, והציע פתח מילוט לאותו אולמרט שהוא מלין עליו היום?!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ניסוח מסורבל, אנכרוניסטי לא ממוקד ולוקה בחסרים רבים. (ל''ת)

    הרבה פקה-פקה, 17/06/08 09:11

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מתוך כל ההדגשים, לדמותו של המנהיג הדרוש בכתבה.

    פנינית, 04/06/08 02:36

    נשקפת דמותו של מר בנימין נתניהו.
    אלו הן מעלותיו בדיוק. האיש הוא בעל חזון מתוך ידע והכרות הדברים לעומקם. אדם אחראי, אוהב המדינה והעם. לא נזקק חלילה. בעל אמצעים, בעל ערכים, תבונה ואינטילגנט. כמובן אינו זקוק למעטפות עם כסף כדוגמת ראש ממשלתנו הנוכחי.

    הגב לתגובה זו

    • על נתניהו הטילו חרם של ממש. עוד מעט יתחילו ההכפשות. (ל''ת)

      הימין שוב מוחרם, 17/06/08 09:20

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    רק פייגלין!!! (ל''ת)

    חנניה, 04/06/08 00:31

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ריבונו של עולם, עכשיו נזכרת?! היינו כמהים לתובנות אלה לפני 6 חודשים (ל''ת)

    איחרת חבר, 03/06/08 22:44

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא איחר. הוא עצמו גרם לפשלה. בגללו אולמרט עדיין כאן (ל''ת)

      ולא נשכח לו, 17/06/08 09:17

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    האיש המתאים- אפי איתם

    משה, 03/06/08 22:17

    איש אוהב עמו, אוהב ארצו ומוסר נפשו עליה, נאמן למשפחתו , מכיר את כל העולמות הן הדתי והן החילוני, משכיל, אסטרטג, בעל חזון ובעל מעוף היודע לממש את רעיונותיו במציאות. אבל, אין לכם אומץ להודות בזה. אם אתם רוצים נקיון כפיים, נאמנות כישרון וגבורה- זה האיש.

    הגב לתגובה זו

    • נכון. אבל הם רוצים רק אנשים מהשמאל. (ל''ת)

      לא נותרו ערכיים, 17/06/08 09:18

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    לדעתי,התיאור של הפרופ' הנכבד מתאים לבנימין נתניהו.

    וכל היתר, 03/06/08 17:56

    בטח שלא לברק שעושה צחוק מעצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תודה לפרופסור דרור. אם היה עושה את עבודתו כראוי

    רן לוי, 03/06/08 17:42

    לא היינו יכולים לחבר את המילון החדש לשימוש במעטפות ולשידרוגים בע''מ.

    ובכך חתום למעשה פרופסור דרור על הוצאותו של ספר שלא הוא כתב. מחבר הספר הוא כמובן מוריס טלנסקי ועורכי המדורים בו הם אורי מוייסר ופישולה זקן.

    על הספר שבכתיבתו השתתף פרופסור דרור לא נאמר הרבה. די אם נאמר כי מקבל המעטפות הדומע (לילה טוב תומוש) הצליח לצנזר ולסרס את הספר היטב היטב, עוד לפני שלב העריכה הסופית.

    ויש לזכור, הרי אנחנו נמצאים בשבוע הספר העברי. גם אם אחת מפרקי המפתח נכתב בכלל באנגלית, הרי שהוסף תרגום.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הויכוח איננו על האיש אלא על הדרך

    אאא, 03/06/08 17:39

    האם צריך לעשות מה שטוב לאיחוד האירופי,הליברלים בארה''ב והסמול הצלבני הפיאודלי הלבן,או לעשות מה שטוב לישראל ולרוב היהודי שבה.
    אלה שני קווים מקבילים.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אם הועדה שלך היתה מפזרת את הכנסת לא היינו צריכים לשמוע את השטויות

    זקן טרחן, 03/06/08 16:55

    שלך כל שני וחמישי

    הגב לתגובה זו

    • בינגו! (ל''ת)

      כאן קבור הכלב, 17/06/08 09:21

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    איך הוא לא מתבייש לפתוח את הפה אחרי מה שהוא אמר על שיקולי וינוגרד? (ל''ת)

    צפונית, 03/06/08 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    נשמע שהוא מתאר את בנימין נתניהו... (ל''ת)

    חיים, 03/06/08 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מצאתי מישהו שעונה על כל הקריטריונים - שמעון פרס

    אבריאל, 03/06/08 13:15

    עכשו רק צריך להחזיר אותו לפוליטיקה.

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחח פרס? מה עם הכספים שקיבל כ''תרומות''? וב''מרכז פרס לשלום''? (ל''ת)

      הצחקת אדלר, 03/06/08 15:44

      הגב לתגובה זו

    • אילו היתה חקירה רצינית - אולמרט צח ונקי לעומת פרס. (ל''ת)

      פרס פרה קדושה, 17/06/08 09:23

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    זאת אוטופיה ולא מציאות (ל''ת)

    אולמרט, 03/06/08 13:02

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הוא שאמרתי: ''ולכן רק בנימין נתניהו'' הישר והטוב (ל''ת)

    מנהיג אחד יש, 03/06/08 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    וינוגרד אמרנו.

    חזי, 03/06/08 12:51

    במילה אחת נתניהו.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    המנהיג היחיד בנימין נתניהו (ל''ת)

    והעם דורש אותו, 03/06/08 12:45

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הכנסתי הנתונים למחשב יצא לי נתניה

    אביטבול, 03/06/08 12:43

    כי המחשב כותב תשובות רק של 5 אותיות ...


    מעניין מי זה ...

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    רק נתניהו עכשיו ומיד (ל''ת)

    רנה, 03/06/08 12:30

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אין מה להתרגש מהתלהמות האספסוף,זו דרכם של אוהדי בית''ר המופרעים

    נתן.ש, 03/06/08 12:16

    אי לכך רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי טוב לעשירון העליון.

    הגב לתגובה זו

    • קדימה והעבודה הם נציגי העשירון העליון בכנסת

      אלכס טוקבק, 03/06/08 13:06

      אל תעבוד עלינו.
      קדימה המושחתת קשורה להון הגדול ועבודה לועדים החזקים במדינה.

      הגב לתגובה זו

    • אם מגיבי הימין מייצגים את האספסוף - מגיע להם שביבי יהיה ראש ממשלה!! (ל''ת)

      איגוד יצרני הקש, 03/06/08 13:11

      הגב לתגובה זו

      • אתם מהאיגוד של יצרני הקש, נסתם לכם המוח מהקש שנספג בו.

        אני, 04/06/08 02:45

        חבר אספסופים ריקנים. ביבי ורק ביבי יבחר לראש הממשלה הבא. אם תרצו או לא תרצו, כי כולכם כבר לא נשמע,

        הגב לתגובה זו

        • חבל להיגרר ככה אחרי שונאי נתניהו. תן להם להתבשל במיץ של עצמם (ל''ת)

          הגידוף ממלא את, 17/06/08 09:33

          הגב לתגובה זו

    • אם זה נכון

      אאא, 03/06/08 17:38

      למה כל השכבות המבוססות מצביעות למפלגות הסמול?
      האם גם העשירים מצביעים מהבטן?

      הגב לתגובה זו

    • אתה מהאספסוף השמאלני, אנא תירגע וקח קצת וליראן.

      נתן ולקח, 04/06/08 02:42

      אחרת תתפוצץ וחבל. שהריצפה תתלכלך.
      וכן אנחנו ''האספסוף'' הביתרים מאחלים
      לעם ישראל ובמיוחד לכם הטיפשים, שחושבים אחרת. שמר בנימין נתניהו יהיה בקרוב מאד ראש ממשלתנו. ואם לך ולכשכמותך לא ימצא חן הדבר, הדלת פתוחה וחיש החוצה ביעף.

      הגב לתגובה זו

    • כשנגמרים הטיעונים האינטלגינטיים מתחילים להכפיש.

      נתניהו משכמו, 17/06/08 09:29

      ולנסות לעורר פרובוקציות. אנחנו מבינים אתכם, עוברת עליכם תקופה לא קלה והרווחתם אותה בצדק.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    עדיף שתשמור על שתיקה (ל''ת)

    אחות של, 03/06/08 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בקיצור,או טריאומביראת או אלוהים

    עמי, 03/06/08 12:16

    אך אלוהים כידוע עוסק במתים ולא בחיים
    כך שאין הרבה בררות.
    יש עוד אפשרות שמר דרור יתן את מקומו
    לצעירים שלהם לבטך,יש רעיונות יותר מציאותים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    למערכת: למה אתם גורמים לו שוב בזיונות? למה אתם נותנים לו ?

    חנון, 03/06/08 12:06

    הרי רדיפת הביבי שלו חוזרת אליו עכשיו כבומרנג.אז עכשיו עוד פליטות פה. רחמנות. תעזבו אדם מבוגר לנפשו.

    הרי אינכם חושבים באמת שלמאמר הזה ערך חיובי כלשהו כלומר שהוא ''ישפיע'' על מישהו...

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הרג את הוריו ובוכה שהוא יתום (ל''ת)

    זהבה, 03/06/08 11:55

    הגב לתגובה זו

    • מתאים

      בול, 17/06/08 09:37

      והעיוור הזה עוד מוצא עצמו ראוי לייעץ לנו..

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    והכי חשוב- שיהיה איש שמאל

    אסף, 03/06/08 11:41

    איך אין למר דרור בושה להטיף לנו, לאחר שהסתבר שהכניס שקולים פןליטים לדו''ח וינוגרד כדי שאולמרט ישאר ראש ממשלה. פשוט בזיון שנותנים לו במה. הרי אתה עמדת בצומת ההכרעה הזו וזרקת את כל השיקולים שהעלית לעיל לפח לטובת שיקול פוליטי אישי צר.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      נכון ומדוייק, 17/06/08 09:39

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    WHERE HAVE YOU BEEN TILL NOW, (ל''ת)

    ZIPPY, 03/06/08 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יחזקאל דרור הוא פרופסור אמריטוס...

    בועז, 03/06/08 11:30

    וטיפש גמור, חכם בלילה וותיק!
    מנהיג מוצלח הוא מי שמצליח, אומר הפוץ הזה.
    מתי ניפטר מעונשו של זה?
    איך טיפס הפשפש הזה למעלת מומחה? רק אסא כשר קרוב אליו בשילוב הנדיר של הצלחה האקדמית וטמטום הפנומלי.

    הגב לתגובה זו

    • האקדמיה מלאה פשפשים שעלו למעלה

      דוקטור למדעים, 03/06/08 15:26

      הכל פונקציה של פוליטיקה, קשרים ואינטריגות.
      רק מחוץ לאקדמיה יש אנשים שחושבים שמי שמתקדם באקדמיה הוא משכיל, מוכשר ומקצוען.

      הגב לתגובה זו

      • לא נכון, רוב האקדמאים מצויינים (ל''ת)

        אברהם, 03/06/08 19:19

        הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק....

      חשוך ימי בינימי, 03/06/08 15:47

      ואני מדבר כמי ש''זכה'' להכיר את דרור מימיו באוניברסיטה העברית...

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אתה צודק אך לא מעשי

    בנגה, 03/06/08 11:26

    כל איפיוני המנהיגות המוגדרים על ידך נכונים, מובנים, ברורים, כמעט והייתי אומר גם אני הייתי (ועוד רבים אחרים ....)מגדירם בדיוק כך.
    אבל ... יש כמה בעיות קלות... לדוגמא:
    למנהיגות ''נדחפים/דוחפים עצמם אנשים בשם עצמם'' ואינם בדיוק נבחרים ע''י העם או כל מנגנון אחר על פי המאפיינים הכל כך נכונים שהגדרת.
    אלו שלדעתך תואמים את ההגדרות בורחים מהמנהיגות כמו מאש.
    מי אמור לאתר ולגלות את המיוחדים הללו שקיימים בקירבנו ולהביא אותם לעמדות המנהיגות?
    מי אמור לטפח צעירים פוטנציאליים במסלול נכון לקראת עמדות מנהיגות כאלה?
    הרי אלו שיושבים שם כיום - אין סיכוי שייזמו לעצמם ת/מחליפים!!
    רק בצבאנו קיימות נורמות של איתור, מיון ומעקב אחר פוטנציאל אנושי מתאים לתפקידי פיקוד זוטר ואחר בכיר. אין סידור כזה בשום אירגון אחר במדינה - גם לא בשירות הציבורי ואפילו לא במערכת המשפטית!
    ייתכןונחוצה לנו תנועה עממית חדשה ורעננה שתקדם ערכים, מטרות לאומיות, ותוביל אנשים ראויים לתפקידי מנהיגות?
    גם זאת עברנו כבר והתאכזבנו.
    הייתי מאוד שמח פרופסור דרור הנכבד אם אצבעך המלומדת הייתה מפנה אותנו, עמך, לא למה צריך אלא לאיך זה יכול להתגשם/להתיישם.

    הגב לתגובה זו

    • שאלה הכינה את הפישפש (ל''ת)

      במדינת הגמדים, 17/06/08 09:42

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    תחשבו על זה: חיים רמון הוא הכי קרוב להגדרה!

    רותי רהט שיודעת, 03/06/08 10:44

    למרות ההסתה נגדו מצד הימין הקיצוני וחוגים הזויים נוספים, שהנציגות והנציגים שלהם שולחים טוקבקיסטים לכתבות באינטרנט, רמון הוא אמן החידושים המקוריים והקואליציות הפוליטיות.
    ולמרות כל מה ניסו להפיל אותו, בג''צ דחה תמיד את כל העתירות נגדו.

    הגב לתגובה זו

    • רמון בכלל עבריין מורשע! (ל''ת)

      אין בושה, 03/06/08 15:46

      הגב לתגובה זו

      • נא לדייק-עבריין מין מורשע. (ל''ת)

        עמי, 03/06/08 21:03

        הגב לתגובה זו

        • רמון- אמן הקומבינות האפורטוניזם והתרגילים המסריחים

          נפלנו מצחוק.., 17/06/08 09:45

          עסקן פוליטי שלא עשה דבר חשוב אחד מימיו, פרט להרס ההסתדרות.

          הגב לתגובה זו

  • 14.

    דרוש חבר ישר בועדת וינוגרד שעושה עבודה הוגנת, ולא מאתרג משיקולים

    פרס ישראל מטעם, 03/06/08 10:41

    פוליטיים.

    הגב לתגובה זו

    • עוד טיפש, שקרא כותרות עיתונים ואפילו לא פרק אחד מדוח הוועדה. (ל''ת)

      גלאי טיפשים, 03/06/08 11:02

      הגב לתגובה זו

      • והתגבוה שלך ממש עניינית ומנומקת. מאוד לא טיפשית (ל''ת)

        טוב שיש אנשים, 03/06/08 13:07

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    דרוד שנתנה לך הרשות להשפיע מן הסתם קולך נדם לכן פטור אותנו מהגיגך (ל''ת)

    ירמיהו, 03/06/08 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ועדרת פני זקן. ........נקסט. (ל''ת)

    חיים, 03/06/08 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אה,זה רק וינו-גרד מדבר. וואלה כבר נבהלתי

    ציפי, 03/06/08 10:26

    לא שמעתי טוב, חשבתי שוב נפל גראד.
    שטויות, תנו לו לדבר, ממילא אף אחד לא מקשיב לו.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    זוכרים את הביזיון של וינוגרד. דרור הודה שהיה שיקול פוליטי (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 03/06/08 10:00

    הגב לתגובה זו

    • קשקוש והשמצה. אפילו חברי הליכוד בכנסת קיבלו את הסבריו (ל''ת)

      זיו המגיב, 03/06/08 11:01

      הגב לתגובה זו

      • באמת? יש לך איזה דוקמונט מטעמם שכתבו בו שקיבלו את ההסבר? (ל''ת)

        בזיון של חבר, 03/06/08 13:07

        הגב לתגובה זו

      • הסבריו - רק לא ביבי (ל''ת)

        אלכס טוקבק, 03/06/08 13:08

        הגב לתגובה זו

    • התכוונת לומר ''דרור חשף'' ולא ''הודה'' לא הוא היה המאתרג אלא חבריו לועד (ל''ת)

      רון, 03/06/08 12:57

      הגב לתגובה זו

      • לא ולא. בראיון הוא הצדיק את ההעדפה הפוליטית וזה הפיח חיים באולמרט

        גם ישר הוא לא, 17/06/08 09:52

        אף כי ניסה אח''כ לתקן כאילו דיבר באופן כללי.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    מתגעגעים למנחם בגין ז''ל (ל''ת)

    דסדס, 03/06/08 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    האדם האחרון שיכול להציע משהו. לא שכחנו את וינוגרד. (ל''ת)

    פרויד, 03/06/08 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בקיצור צריך את ביבי (ל''ת)

    י, 03/06/08 09:45

    הגב לתגובה זו

    • הוא בדיוק מתאר את נתניהו שיגיד נתניהו וזהו! (ל''ת)

      שלי, 03/06/08 10:29

      הגב לתגובה זו

      • אוהבים אותך בנימין נתניהו איש אמיץ וישר תציל את ישראל (ל''ת)

        הריצו אתרוגים, 03/06/08 12:56

        הגב לתגובה זו

    • בקיצור רק לא ביבי. (ל''ת)

      ישראלי שפוי, 03/06/08 21:45

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אולמרט מתאים תשאל את דליה איציק! (ל''ת)

    רוי, 03/06/08 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    קרעתם אותי מצחוק מצאתם מישהו שיטיף על ערכים....

    קיציסיהו, 03/06/08 09:24

    האיש היה מוכן למכור את כולנו בוועדת וינוגרד רק כדי להגן על אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    המושחת מדבר על מנהיגות ראויה מצחיק ביותר

    בורס, 03/06/08 09:23

    לא שכחנו שהבן אדם הציע לעוות תוצאות וועדת חקירה כדי להגן על אולמרט המושחת.....

    הגב לתגובה זו

    • מי שמעוות את העובדות זה אתה בהשמצה ובהטצאת דיבה. (ל''ת)

      ד''ר פאקט, 03/06/08 11:04

      הגב לתגובה זו

      • בורס צודק - היחזקאל הזה קיבל את אמון הציבור להיות חוקר ללא

        על ראש הגנב, 03/06/08 11:47

        משוא פנים אך בגד בציבור ובשליחותו והודה לבסוף שהיו לו אינטרסים פוליטיים ומעוותים בהחלטותיו בועדה ובפרסום הדו''ח. הבן אדם לא ראוי לדבר בציבור - בוודאי שלא לספר לנו מיהו אדם ומנהיג ערכי. רק בעולם שקרי ומעוות כמו שלנו נותנים לו להתבטא באינטרנט ועוד בנושא בו הוא מעד!

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    שכחת: שיקדם את ''תהליך השלום'' ושלא יהיה ביבי (ל''ת)

    לפי ועדת וינוגר, 03/06/08 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חברות בוועדת וינוגרד אינה כבוד גדול !!!

    יאיר ל, 03/06/08 09:13

    מי שכהן בוועדת טיוח אל יטיף לטוהר המידות

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הנמצא מנהיג בתכונות הללו ?,אי לכך בוחרים את הרצוי מהמצוי

    נתן.ש, 03/06/08 09:11

    אך רק לא ביבי האכזר.ביבי מסוכן לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה,העם מאס בביבי והביסו פעמים בקלפי ויביסו בשלישית.לעולם לא עוד הפעם ביבי,לא נשרוד אותו פעם נוספת.

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי שאני מתאים. (ל''ת)

      עודד, 03/06/08 09:50

      הגב לתגובה זו

    • מסקרן אותי לדעת איך התגמול לטוקבק ?

      חיים, 03/06/08 10:23

      האם התגמול הוא פר טוקבק או פר סך מילים?
      עפ''י כמות תגובותיך נראה לי שאתה משתכר לא רע כטוקבקטיסט בתשלום.
      אשריך וטוב לך !

      הגב לתגובה זו

      • הבעיה היא לא התשלום אלא העצלות

        יואל, 03/06/08 12:03

        כל התגובות של נתן ש. הן cut-and-paste. אולי תכתוב פעם משהו חדשני?

        הגב לתגובה זו

        • ליואל ישנה אך אמת אחת,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה

          נתן.ש, 03/06/08 12:13

          וכבן הארץ הזאתוכבן דור תש''ח,מכיר האופה את עיסתו.

          הגב לתגובה זו

          • ביביפוב מושלם

            עדי, 03/06/08 13:36

            נתן הוא הבואה המושלמת של אולמרט.
            פני הדור כפני הכלב.

            הגב לתגובה זו

    • נתן הוא תוכנת מחשב.. (ל''ת)

      ווירוס אולמרטי, 03/06/08 12:37

      הגב לתגובה זו

    • לנתן ממעלות. אינך מבין משהו. תבינ/ו אותו כבר !!!

      בנ ימין.= כנס/ו, 03/06/08 16:24

      מדוע אינך מבין את ח''כ בנימין BB נתניהו ?
      הוא היה חייב להצביע נגד מצע שהלך איתו לבוחר אחרת היה מאבד את מישרתו באוצר , שרון היה מפטר אותו בדיוק כפי שפיטר את ח''כ עוזי לנדאו מהממשלה לאחר שעוזי לנדאו הצביע בכנסת נגד ההתנתקות ב2003-5 .
      לכן ח''כ נתניהו תמך בכנסת ב2003-5 בהתנתקות (+כל תוכניות שרון/לפיד(ז''ל)/פורז/םרצס ++ בנושאי קיצוצי קיצבאות ב.ל + הפרטות++) ובאמת שרון לא פיטר אותו מהממשלה והשאירו באו צר.
      מדוע אינך מבין את נתניהו שחשש למשרה ולכן הצביע כמו טיבי וסטיבי בהתנתקות.
      תבינ/ו אותו כבר !!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו