• 18.

    אני התבאסתי מהקקטוס

    קופי, 04/06/08 12:13

    סתם כי אף עבודה שלי לא זכתה...

  • 17.

    אוכל סברס לארוחת הבוקר(בלי הקוצים).

    קונה קקטוסים, 04/06/08 09:48

    ציטוט מהכתבה :
    '' אפקטיביות שיווקית היא לא הנושא כאן.הקרייאטיביות היא שעומדת למבחן''.
    כך כותב ניקו.גדולתו של הקרייאקטיבון.
    וכאן טמון הסוד מדוע רובכם ''בול-שיט''.
    צריך לזכור : באוניברסיטה יש לעיתים
    ART FOR ART ITSELF
    אך לא בחיים בהם אתם צריכים למכור מוצרים - או שאתם נסגרים...
    תארו לעצמכם את הרופא המנתח המתרכז בנפנוף הדרמטי היפיפה של האיזמל ולא כל-כך בחולה השוכב מתחתיו : מה בעצם חשוב החתך עצמו ?
    מרוב קרייאטיביות אנחנו,הקונים הפוטנציאליים,מאבדים את הצפון - ואת המוצר ...
    תפסיקו קצת להתרכז בעצמכם,יצורים ''קרייאטיביים'',ותתפנו להמלצות טובות ומובנות שיביאו אכן למכירת המוצרים !!!
    ( נכון - במכירת פוליטיקאים הצלחתם - אבל מי רוצה להחזיק פוליטיקאי בבית ??? ).
    התחרות נגמרה.יאללה לעבודה השחורה האפקטיבית !

  • 16.

    כל כך נכון

    שי, 04/06/08 07:50

    כל ההתעסקות בתפל ובאגו ובסופו של דבר גם מבחינה קריאטיבית מגיעים לבינוניות, לא שאין הברקות מפעם לפעם, אבל עדיין ברוב המקרים בזמן הפירסומות הדחף לזפזפ מכריע.

  • 15.

    הסובארו אחד הרכבים המעולים והאמינים שיוצרו אי פעם.. ההשוואה גרועה (ל''ת)

    ניקו שמיקו, 04/06/08 05:38

  • 14.

    ובאותו זמן ממש, על מסכי הטלוויזיה שלנו...

    המלכה האם, 04/06/08 01:27

    כבר יותר משנה שאנחנו עדים למצעד של פרסומות מתאמצות, מאולצות, משעממות ועייפות מרוב ניסיון להרשים.

    לפני כמה ימים קראתי באחד הטורים איפושהו, שנכתבו אחרי הטקס, שאולי הגיע הזמן להודות בעובדה שכל גיוס הטאלנטים המאסיבי לשמש כ''פרזנטורים'' לפרסומות או קטלוגים- פשוט לא עובד יותר.

    אממה?
    למרות זאת, הטלוויזיה מרוחה בפרצופיהם (המאוסים ממילא, ותיכף ימאסו לגמרי...) של חבורת ה- Wanna-Be's של 'הישרדות', מה שאומר שלפחות 6 משרדי פרסום בו-זמנית עדיין סבורים שפרזנטורים זה עדיין עובד...

    אשכרה, תחרות הקקטוס עברה ולמרות הכל- יוק. חוזרים על אותן טעויות. הנה גייסנו את משה! מלצר! חולון! ומיד מיד תראו גם את מרינה! ולא תספיקו לקלוט מה עניינים וליפץ כבר מככב בשלושה (שלושה, כן?) קמפיינים! ו- ויקה בחמישה קמפיינים ושתי תכניות! לא יקח לנו יותר משבועיים גג ונביא את כל החבורה לכדי חשיפת-יתר, אבל בשנה הבאה עדיין נעלה על הבמה ונתפלא איך לא הבאנו אותה בקקטוס זהב לקמפיין הגאוני (המתאמץ, אבל למה להודות בזה?) ההוא עם הפרזנטור שהיה רלוונטי בערך לחמש דקות!

    אין, אין... גאונים!

  • 13.

    ניקו אתה מדהים. (ל''ת)

    נוקב ומנקב, 03/06/08 23:15

  • 12.

    הנאום שלא ננאם

    המראה, 03/06/08 20:50

    ''...ותודה לאסי שביט שהביאנו עד הלום''

  • 11.

    בלי שום קשר לזה שהרמה בארץ בינונית

    תקציבאי, 03/06/08 18:25

    עדיין אני מסתכל על התוצאות וחושב לעצמי שמנהלי הקריאיטיב חיים בלה לה לנד

  • 10.

    ועדיין, יפה אמר אורי לברון על הבמה בטקס:

    פיינמן, 03/06/08 18:08

    נכון שיש כמה עבודות שאולי היו צריכות להיות כאן - אבל בניגוד לשנים קודמות אין כאן כמעט אף עבודה שאנחנו לא מבינים איך היא בכלל הגיעה לכאן - וזה הוכחה לעצמה שהשיטה החדשה עובדת

  • 9.

    צריך אותך או את שאר חבריך עמוסי האגו כדי לדעת

    אור, 03/06/08 16:44

    מה שכל מסעודה משדרות אומרת לעצמה בצהרי כל יום - אתם סתםםםםםםםםםםםםםם פשוט סתםםםםםםםםםםםםםםםם - מזל שיש לכם אגו מנופח - שיהיה לכם משהו... שם

  • 8.

    כל מילה בסלע

    מיקי, 03/06/08 16:41

    ניקו דברת אמיתי
    נכון ונכון

  • 7.

    ניקו, כרגיל מעולה

    הורשיו, 03/06/08 16:38

    בתור מי שלא שייך לעולם הפרסום, טוב לדעת שיש גם הסתכלות ביקורתית בתוך המערכת הזאת - ואם אפשר לגרום לה לחלחל גם לתחומים אחרים, זה יהיה נפלא :-)
    כרגיל נפלא

  • 6.

    23 גברים אשכנזים מקריחים ואף לא אישה אחת...

    תמידאישה, 03/06/08 16:00

    זה היה פשוט מקומם לראות את תמונת חדר השיפוט: 23 גברים אשכנזים קרחים עם משקפיים יושבים סביב השולחן ואף לא נקבה אחת שנמצאה ראויה לשבת איתם.יש כל כך הרבה נשים מוכשרות בענף הזה, כמה חבל שלא זכינו לשמוע את קולן.אוליהיינו זוכים בקצת יותר חום ואנושיות וקצת פחות ציניות ואגואים.

  • 5.

    סברס של קקטוס

    סברס, 03/06/08 15:41

    ביקורת עצמית מהמוצדקות.
    השסעת של ניקו מהלכת עלי קסמים.
    במשפחת הקקטוס אתה ללא ספק הסברס.
    כמה שאתה מנהל קריאיטיב מניאק מבפנים אתה מתוק אמיתי.
    אחלה טור.

  • 4.

    מילים כדורבנות

    דנדן, 03/06/08 15:29

    סוף סוף מישהו מהתעשייה הזו שמסיק מסקנות ואומר בקול רם את מה שכולם יודעים במקום למצוא תירוצים ולהאשים את כל העולם. אני יכול רק לקוות שהוא לוקח את האחריות הזו גם בשמו המלא במשרד בו הוא עובד ולא רק כאן בעילום שם

  • 3.

    ניקו אתה מוסיף חטא על פשע

    ד, 03/06/08 14:54

    תתבייש. צביעות.

    • איפה בדיוק החטא או הפשע?

      לא ברור, 03/06/08 18:27

      אני קראתי פה ביקורת עצמית על הענף ועל עבודה לא מספיק טובה שמשרדי פרסום עושים בלי שהוא מוציא את עצמו מהכלל הזה אז איפה פה הצביעות?

  • 2.

    גרררר

    מזי סטאר, 03/06/08 14:54

    מעולה. איך התגעגעתי אלייך ניקו.

  • 1.

    ניקו הצדק עימך, השאלה אם משהו ישתנה

    אני, 03/06/08 14:52

    כש- 80 אחוז במקרה הטוב מהאנשים שעובדים בתעשייה הזו לא מבינים בכלל מה זה פרסום, ואני כוללת בזה גם את הפרסומאים וגם את המפרסמים, אין להתפלא שככה פרצופינו ה''מאגניב'' נראה במציאות. רוב הדברים פה נעשים בצורה הכי חאפרית ועל הדרך שאפשר והשיקולים הם רק לעיתים רחוקות מקצועיים. חוץ מהומור ציני אני לא רואה דרך אחרת להתמודד עם זה כרגע, ואת זה אני חייבת לאמר אתה עושה מצויין.

    • פרופורצייה

      אורי, 03/06/08 23:23

      היי,
      כתבת לפני חודש על הזכורות והאהובות,לדעתי הן המדד האמיתי,הן משקפות את קהל היעד של המפרסם.
      קהל היעד הוא לא עשרים משהו מנהלי קריאיטיב,אלא העם.
      אתם מייצרים סרטונים לקידום סלולרים ומשקאות מוגזים-קחו את עצמכם בפרופורצייה.
      בהצלחה ותמשיך לכתוב.

      • הזכורות והאהובות הן המיטב מתוך הקיים. זה בעצם הרע במיעוטו

        ארז, 04/06/08 16:08

        אפשר הרי לבחור רק מתוך פרסומות ששודרו. הבעיה היא שבארץ אין אומץ ללכת עם קריאטיב עד הסוף (תראו לדוגמה איך סוני ישראל שחטו את הפרסומת עם הארנבים) כשבעצם אם היו הולכים עם קריאטיב טוב עד הסוף (אבל באמת, לא חצי דרך כמו תמיד) העבודה בטוח תהיה זכורה ואהובה.