• 47.

    תגובה צפויה

    חיים, 04/06/08 10:43

    שעורכי הדין של הנאשמים יחכו קצת לפני
    שהם רצים ומשחררים הצהרות בדבר חפותם
    של הנאשמים.אני דווקא כן מאמין באשמתם.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    גייס חמישי

    אלי, 03/06/08 18:18

    אין ספק שמדובר באזרחים לא נאמנים למדינה המהווים גייס חמישי הפועל בתוכנו.
    אני מציע לאחר הרשאתם בדין לשחרר אותם במסגרת עסקת ילופי השבוים עם לבנון תמורת חיילינו החטופים. ככה גם נגלה אותם לצמיתות לאחר שלילת האזרחות שלהם וגם נשתמש בהם כקלף מיקוח לשחרור החיילים החטופים.

    הגב לתגובה זו

    • Good idea (ל''ת)

      Me, 09/07/08 17:04

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    בסעודיה עורפים ראשי גנבים, פה ישחררו מחבלים עם דם על הידיים (ל''ת)

    מדינה כנועה, 03/06/08 17:55

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עוד סיבה לא לשחרר מחבלים תמורת חטופים!!!

    לחסל את הכדאיות, 03/06/08 09:00

    מקסימום אחד תמורת אחד,ובלי דם על הידיים. וגופות תמורת גופות.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    סילוק הערבים

    אלמוני, 03/06/08 05:47

    צריך לסלק את כל הערבים הישראליים משטח מדינת ישראל!!
    נכון, זה נשמע כוללני, אבל, היום אי אפשר לדעת, כל סטודנט ערבי מתכנן לרצוח חיילים ולתכנן פיגועים.
    והסיסמא: ''אין ערבים אין פיגויים''
    מוכיחה את עצמה שוב ושוב

    הגב לתגובה זו

    • צודק! אם אני הייתי בממשלה הייתי עושה את זה, אולי יום אחד נבין,

      ilana, 18/07/08 14:01

      את מה שגלוי לעין כל כך הרבה זמן!

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    לרצוח חייל על מנת לשחרר רוצחים רק בישראל המובסת

    יובל, 03/06/08 01:21

    חייבים לשנות ומייד את הגישה בה חיילים נירצחים חינם על מנת שאירגוני הטרור ישחררו מחבלים מהכלא גם במחיר חייהם של האסירים אותם מבקשים לשחרר מעין ערובה לנחטפים שלנו לשנות את הכלות בה מחבלים הולכים הביתה כגיבורים גם את קונטר אסור לשחרר בטח אם רגב וגולדוואסר לא בחיים אסור לתת להם חיים כפרס על רצח חיילנו כי יהיו עוד קורבנות וחבל

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הערבים אנשים נורמלים - נאמנים לבני עמם ולקרובי משפחותיהם המגורשים

    אפרים, 02/06/08 19:05

    מי שלא נורמלי, זה היהודים שטבעו את הסיסמאות ''אזרחים נאמנים'', ''נגזר עלינו לחיות יחד'' וכו'.
    זה שערבים חיים במדינת ישראל - זאת לא גזרה משמים.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    תנועת ''כך'' הוכרזה כארגון טרור. תנועת הטרור האיסלאמית היא חוקית !!

    דרור מרמת גן, 02/06/08 18:00

    ככה זה במדינה היהודית החולה והמתפוררת.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    תשחררו כבר את כל האסירים! (ל''ת)

    ושנו גישה לעתיד, 02/06/08 17:36

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    רגע , הם רצו לחטוף ולרצוח , חייל מתנחל ? מה הבעייה ? (ל''ת)

    שטרנהאל, 02/06/08 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כמה אנחנו טיפשים.....

    אסף, 02/06/08 17:05

    במקום לזרוק אותם לים ב67',ובמקום להעיף אותם לירדן או לסוריה או לבנון או לאלף עזאזל אנחנו משאירים אותם בארץ נותנים להם זכויות ואוכלים מהם חרא...וכול זה בגלל מי????

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ערבים ישראלים...

    יהודיה ישראלית, 02/06/08 17:05

    ערבים, גם אם הם גרים בישראל רוצים בהשמדת מדינת ישראל ובמותם של כל היהודים עלי-אדמות.
    אנחנו פה והם שם וזהו זה!

    הגב לתגובה זו

    • אין דבר כזה ''ערבים ישראלים''.

      ישראלי ישראלי, 02/06/08 17:32

      יש יהודים=ישראלים ויש ערבים=ערבים מזרע עשו (הישמעלים חיים בתימן ועומן) וישנה אמרת חז''ל האומרת ''הלכה בידוע שעשו שונא ליעקב''

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    רגע,רגע! לא זכור לי שהפלשתינאים הוכרזו כאוייב ע''י ממשלות ישראל

    דרור מרמת גן, 02/06/08 16:43

    העלובות, לדורותיהן!!
    יש לזכות את המחבלים האלו מהאשמה הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אולמרט במשא ומתן עם אבו מאזן על כמות המהגרים הערבים (ל''ת)

    שיבואו לישראל, 02/06/08 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לבטל אזרחותם

    אלעד, 02/06/08 15:57

    לבטל אזרחותם עם הוכחת אשמתם ולאחר ריצוי העונש לשלוח אותם בכרטיס לכיוון אחד לירדן או ללבנון , וכל זאת לאחר הריסת ביתם .
    כך יעשה לכל יהודי או ערבי שבגד במדינה בכל צורה .
    מישהו נפל מהכיסא עם חשיפת הפרשה ?

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תמורת גופה מקבלים אסירים מתים.

    כדאי להכניס את, 02/06/08 15:50

    כמה אסירים צריך להרוג כדי להחליף אותם בעד הגופה?

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ערביי ישראל מבחינים בחולשתנו ומחליטים לפעול בשיתוף הטרור !

    ישמעאל, 02/06/08 15:45

    בגלל הרפיסות השלטונית , היד הרכה נגד מתפרעים ערבים הפוגעים בשוטרים שבאים לאכוף חוק בכפריהם , מבינים הערבים הישראלים שהם יכולים לעשות ככל העולה על רוחם מבלי להינזק ! המשטרה חוששת לאכוף את החוק נגד עבריינים ביישובים ערבים , שמא תקום צעקה מצד הבגצניקים , אין פעילות להריסת מבנים בלתי חוקיים , פלישה לאדמות מדינה , אי תשלום מיסים. הערבים הישראלים יודעים אך ורק לנצל את השלטון היהודי הנחשב בעיניהם למטומטם , מקבלים תשלומי בטוח לאומי תוך ניצול ורמאות ואין פוצה פה . מכאן ועד לשיתוף פעולה עם ארגוני מחבלים , הדרך קצרה מאד .

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אני מת לשמוע את התגובה של אחמד טיבי...

    אסי, 02/06/08 15:43

    ''זאת תגובה לגיטימית לגזענות והפשיזם של החברה הישראלית...''

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    תנועה איסלאמית , חבריה הם אויבי ישראל , ולא כל ערבי ישראל .

    גדעון, 02/06/08 15:43

    צודק מי שאמר כי ראיד סלאח , מתנהג כמו חסן נסראללה כלפי ישראל ,

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ואלו עוד אלה שגרים בינינו

    גיא, 02/06/08 15:28

    למי שלא יודע לוד זה מרכז הארץ!! ממ אז אולי נביא להם עוד כמה שטחים שיפסיקו להציק לנו?? אהה שכחתי שזה לא עוזר..!!
    אהה אז אולי נזרים להם כסף ודלק ומזון לעזה...אהה שכחתי שגם זה לא עוזר להם להירגע...

    =\\
    מתי תבינו שאי אפשר לחיות ביחד????

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אין דבר כזה ערבי ישראלי (ל''ת)

    ניר, 02/06/08 15:23

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    למה הם לא נשפטים על בגידה? על זה צריך לשפוט אותם

    שרית, 02/06/08 15:17

    זאת הטעות,
    מלכתחילה מאשימים אותם בסעיפים קלים
    הסעיף צריך להיות בגידה
    העונש,כידוע,הוא מוות

    הגב לתגובה זו

    • כי הם לא בגדו בעמם. הם נלחמים נגד אויבי עמם (ל''ת)

      יש מבין?, 02/06/08 16:27

      הגב לתגובה זו

    • אי אפשר להאשים אותם בבגידה

      beetle, 02/06/08 17:11

      בגידה זה אדם משלנו שחובר לאוייב.
      הם לא משלנו ולכן הם לא יכולים לחבור לאוייב. הם האוייב.
      הם לא ערבים ישראלים (זו המצאה של השמאל) הם פלסטינאים המתגוררים בישראל.

      הגב לתגובה זו

      • אם ככה אז מה למען השם הם עושים כאן?!

        לא רוצה שלום, 02/06/08 21:46

        להעיף אותם קיבינימט לשטחים,עם המסעדות שלהם ועם המוסכים שלהם ועם המסגדים שלהם ועם השייחים שלהם ועם האירועי אוקטובר שלהם ועם יום הנכבה שלהם ועם יום האדמה שלהם ועם החרא שלהם!
        הגיעו מים עד נפש!
        קבלו את הצעתו של אביגדור ליברמן ותעופו לכל הרוחות מכאן!
        לא רוצים שלום עם מי שלא רוצה שלום!
        פעם האמנתי או יותר נכון רציתי להאמין שניתן איכשהו להגיע לשלום!
        אי אפשר!אז בשביל מה לתת עוד ועוד שטחים סתם?!פשוט סתם!

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    איזה פחד מחבלים גרים ממש במרכז הארץ

    גיא, 02/06/08 15:15

    צריך יותר נוכחות של משטרה בלוד

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    זה היה טעות לפתוח את המסגד

    דינה, 02/06/08 15:14

    המסגד הזה היה סגור ממבצע דני אם אני לא טועה ובגלל כל יפי הנפש פתחו אותו בשנים האחרונות .
    אותו המסגד התרחב לחניות שהיו בסביבה הקרובה וזה גרם לאוכלסיה המתגוררת שם להיות יותר דתים ולאומניים (תראו את האזור ותבינו מה קרה בעקבות אותו מסגד כול כך שונ המפעם )ואחכ מתפלאים על מה שקרה .
    כבר היה מקרה חטיפה ליד הקניון טולדנו היד .

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מה שקורה בלוד זו קריאת השקמה לתושבי ישראל

    לודאי-תושב לוד, 02/06/08 15:13

    אני תושב גני אביב שבלוד.
    אנחנו שכונה יהודית חדשה יחסית שמוקפת בשכונות ערביות.
    המצב אצלינו קטסטרופלי - חבורות של צעירים ערבים מסתובבות בשכונה ומציקות לתושבים (בעיקר לבחורות).
    בנוסף אנחנו סובלים מגניבות רבות ואף אחד לא מעיז להסתובב בלילה בשכונה.

    עם ישראל התעורר !! בקרוב זה יהייה המצב גם בעכו וחיפה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך צודק (ל''ת)

      יוסי, 02/06/08 16:22

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    חודש מאסר, אזרחות כבוד, הכפלת קצבת ילדים. אנחנו נראה להם... (ל''ת)

    כה אמר, 02/06/08 15:12

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הם עושים בעיר הזו ככל העולה על רוחם! זה לא פלא..

    תושב לוד (מיקי), 02/06/08 15:11

    אנשים מפחדים פה להסתובב לפעמים!!
    אז מה הפלא שזה מה שיוצא בסוף!!
    לוד היא כבר מזמן עיר (כמעט) ערבית..

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כנסו דחוף

    אבי, 02/06/08 15:02

    במקום להיתעסק עם אוהדי ביתר ירושלים שחברי הכנסת המושחתים יטפלו בדברים האמיתיים שיתביישו להם איפה טיבי נשמע אותו הצבוע שונא ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אוהדי בית''ר ציוניים לכן טיבי נגדם

      לודאי, 02/06/08 16:23

      להכניס את טיבי לכלא

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    עונש מוות מיידי

    דורון, 02/06/08 15:01

    בנוסף, חיסול המשפחות שלהם.

    למען יראו ויראו.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אזלת ידינו

    משה, 02/06/08 15:00

    זו תופעה שתלך ותחמיר וכל זה רק בגללינו, מאין הם לקחו את הרעיון של חטיפה, רצח ובקשת אסירים חיים תמורתם, האם זה לא בדיוק דפוס הפעולה של כל ממשלות ישראל, 300 אסירים תמורת חטוף אחד, 600 אסירים תמורת 3 גוויות וזה רק יילך ויחמיר...לו היו מחליפים חייל תמורת אסיר, כל המוטיווציה של הנבלות הללו לחטוף חייל היתה מתפוגגת

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל הכבוד לכוחות הביטחון- גאים בכם (ל''ת)

    ג, 02/06/08 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    איזה יופי! (ל''ת)

    האויב הציוני, 02/06/08 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ''שלושה ערבים ישראלים...'' - דיסוננס קוגנטיבי!!!

    ציון, 02/06/08 14:53

    מתי החברה הישראלית,דהיינו היהודית,תפנים את העובדה שלא ייתכן המושג ערבי-ישראלי.
    הערבים מגדירים את עצמם כפלשתינים בזהותם,אך כשהם רוצים להנות ממנעמי מדינת ישראל,אין להם בעיה להשתמש באזרחות הישראלית.
    דרושה הפרדות מוחלטת בין העם היהודי היושב בציון,לבין הערבים החיים בתוכנו.
    במידה ולא נתעורר עכשיו,אנו עלולים להמצא עוד כעשרים שנה במדינה דו-לאומית בתוך הקו הירוק.
    לדעתי,האיום האירני מתגמד לעומת האיום הפלשתיני-''ישראלי''.

    הגב לתגובה זו

    • יהודים לציון,ערבים לפלשתין,ירדן,מצרים וכל השאר... (ל''ת)

      גלעד, 02/06/08 16:02

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה עוד צריך לקרות...

    ארז, 02/06/08 14:50

    כדי שהשקר הזה, שנקרא ''ערביי ישראל'', ייחשף?
    ערביי ישראל אינם ישראלים, אלא ערבים, וככאלה אינם נאמנים למדינה.
    כל מדינה נורמלית היתה מזמן נפטרת ממיעוט עויין ואירידנטי שכזה (תירגעו, מדובר בסך הכל בטרנספר).

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בכול פעם יש מיקרה כזה בישראל אבל במקום אחר במדינה (ל''ת)

    פקק תנועה, 02/06/08 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יש לשפוט אותם בבית דין שדה ולהוציא אותם להורג

    שאוויש, 02/06/08 14:47

    ולהחרים את הרכוש ולהגלות אותם

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    זה בגלל המצב של הזכויות שלנו ולא נותנים כסף מספיק ביטוח לאומי (ל''ת)

    אחמד, 02/06/08 14:45

    הגב לתגובה זו

    • הערבים מהווים 20% מהתושבים, אך מקבלים 50% מכספי הביטוח הלאומי

      שמואל, 02/06/08 16:15

      הערבים לא משלמים מיסים, מעסיקים את החמולות שלהם בעיריה והיהודים צריכים לשלם את הגרעונות.

      הגב לתגובה זו

    • למר אחמד

      אתי מלוד, 07/08/08 19:32

      מה הם שונים ממני אני עובדת 12 שעות ביום לעומת רוב אחייך שמבלים בלשכת עבודה לחתום על אבטלה למה לא תשלח את אחותך כמוני לעבוד ואז יונעם לכם ויבושם לכם

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    להפציץ את המסגד ואת בתי המחבלים

    darko, 02/06/08 14:43

    להגלות את משפחותיהם לשטחים וכמובן, כל הכבוד לשב''כ.

    הערבושים למדו את השיטה, לחטוף ולדרוש, זה עובד לנאסראללה אז למה שלהם זה לא יעבוד?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אני לא מאמין שהם יביאו על עמם את הנאכבה בקרוב.... (ל''ת)

    ראאד סאלאח, 02/06/08 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    על מה הפליאה? יותר פלסטנאים גורשו מלוד מאשר מכפר דרום.. (ל''ת)

    רוני, 02/06/08 14:42

    הגב לתגובה זו

    • צודק !!!!!

      שמעון, 02/06/08 15:52

      אתה צודק לך תגור איתם כהזדהות אני בטוח שהם יקבלו אותך בזרועות פתוחות.

      הגב לתגובה זו

    • אתה טיפש, בור ועם הארץ ומרושע (ל''ת)

      על מה הפליאה?, 02/06/08 16:27

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ולהם קרא אהרון ברק בנאום הפרדה שלו ''אחיי ..'' (ל''ת)

    רון, 02/06/08 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    רגע,מישהו כאן מופתע?

    G, 02/06/08 14:40

    תקפצו ללוד תראו מה הולך שם,מדינה בתוך מדינה.
    עוני,סמים,אלימות,הזנחה של שנים.
    וכיצד לא תצמח שנאה ממקום כזה?
    אנחנו מפחדים לראות מה קורה באמת מול העיניים שלנו,מבעבע מתחת לאדמה ועולה טיפין טיפין על פני השטח.
    צריכים להתעורר,הדמוגרפיה חזקה מאיתנו.

    הגב לתגובה זו

    • So, the Jews are to blame once again? (ל''ת)

      Yaniv, 02/06/08 16:29

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    נו מדובר בערבים, בטח יקבלו עונש קל וגם ישוחררו במסגרת ''עסקה'' כלשהיא

    ש, 02/06/08 14:39

    הפתרון היחיד: לשלוח אותם לבית מעצר אחר בניידת רעועה במיוחד, שתיתקע בדיוק באמצע שכונה של אזרחים נאמנים למדינה - רוב הסיכויים שאז כן יבוצע בהם העונש הקבוע בחוק בגין בגידה חמורה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לא הגיוני

    גוני, 02/06/08 14:39

    מבחינה בילאטראלית נאמנותם של ערביי ישראל נתונה לממשלתנו.

    אז למה שינסו לחטוף או לרצוח חייל עברי ?

    ידוע שאיגוני הטרור שוקדים על תכנון מבצע לחטיפת חיילי כדי שהיו לאירגוני הטרור עוד חיילים לסחיטת שחרור מחבלים.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    עכשיו אולי בכרי יגיד שזה רדיפה של השבכ?

    מדינת ישראל, 02/06/08 14:38

    מתי נבין שאי אפשר לחיות עם העם הכי פרימיטיבי אכזר וטיפש כמו הערבים?
    אם היה להם מעט שכל בראש מזמן היה שלום
    מזמן היתה קמה מדינת פלשתין
    אבל הם- אמא'לה איזה מטומטמים

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כעת אתם מבינים מדוע אסור לעשות איתם עסקאות?

    סא''ל מיל., 02/06/08 14:36

    לא מדובר בהחלפת שבויים, אלא בחטיפה מראש לצורך מיקוח. לכן, אסור להניח להם להכניס אותנו לסלול מטורף כזה, אלא להרוג ממש כל מי שקשור בחטיפטת כאלה.

    הגב לתגובה זו

    • חביבי, טפל בבני עירך קודם כל

      ירון, 02/06/08 14:48

      נתחיל בבני ציפר ואז נעבור לערבים, מה אתה אומר?

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    האם משפחותיהם עדיין גרות בלוד?אם כן- להחזיר מעבר לגבול! (ל''ת)

    אליהו גלבוע, 02/06/08 14:36

    הגב לתגובה זו

    • מדהים

      יוני, 02/06/08 14:54

      אנחנו רואים מיום ליום שהערבים בארץ הם חלק מהבעיה הם טרוריסטים וככה צריך להתיחס אליהם בתוך מדינתישראל בלוד וביפו ועוד גרים מחבלים לכלדבר וברגע שיהיה להםאפשרות הם יהרגו יהודים לדעתי צריך לטפל בהם מייד כי אם לא אולי זה יהיה מאוחר

      הגב לתגובה זו