• 65.

    חייבים להקים ממשלת איחוד לאומי בן הליכוד לקדימה

    פקק תנועה, 01/06/08 09:08

    ומי שלא מבין את הכוח שעומד מאחורי איחוד כזה אזי יש לא בעיה .

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    קדימה נקרעת בין שמאל לימין - הדבק חלש

    לא ינהה, 01/06/08 08:15

    הנגבי, מופז, בוים, עזרא, שטרית הם כולם פורשי ליכוד שחברו לאריאל שרון מסיבות אישיות כאלו או אחרות.
    רמון, דליה יציק, יצחק בן ישראל הם אנשי שמאל שבאו לקדימה דרך פרס.
    רוחמה אברהם, אפללו, והבה, נודלמן שנלר ותירוש נתונים לכל כיוון ובאו מסיבות אישיות עצמיות. לכן קדימה מייצגת איזשהו מישמש לא ברור. לכן הציבור לא כל כך ינהה אחריהם.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מה עם המשפט נגד אלוף המנויים המושחת ??? (ל''ת)

    צדוק, 01/06/08 07:34

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    למתלהמים,הסירו דאגה מליבכם קדימה תמשיך להנהיג את המדינה

    נתן.ש, 01/06/08 06:55

    וביבי את האופוזיציה,ממשלה זו הטיבה עם המדינה ועם השכבות החלשות וניצולי השואה.לעולם לא עוד הפעם ביבי,לא נשרוד אותו פעם נוספת.העם מאס בו והביסו פעמיים בקלפי ויביסו בשלישית,אי לכך רק לא ביבי.ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה,ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה.

    הגב לתגובה זו

    • למתחזה העלוב

      נתן.ש.מעלות..., 01/06/08 16:02

      סנילי, שכחת מי היה ראש הממשלה כשביבי היה שר האוצר עם כל הגזרות שלו- אריאל שרון יחד עם הליכוד. וכל התומכים האלה עכשיו בקדימה. למה הם לא מבטלים את הגזרות של ביבי? של הילדים וזקנים כמוך

      הגב לתגובה זו

    • למתחזה העלוב

      נתן.ש.מעלות..., 01/06/08 16:51

      סנילי, שכחת מי היה ראש הממשלה כשביבי היה שר האוצר עם כל הגזרות שלו- אריאל שרון יחד עם הליכוד. וכל התומכים האלה עכשיו בקדימה. למה הם לא מבטלים את הגזרות של ביבי? של הילדים וזקנים כמוך

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    ציפי לא כל כך ישרה עובדה היא פרשה עם כל המושחתים מהליכוד

    טוטו, 01/06/08 05:56

    עם עובדות קשה להתוכח
    היא ידעה שעומרי שרון מושחת
    היא גם ידעה שהירשנזון מושחת
    היא ידעה אפילו שאולמרט מושחת
    ועכשיו עושה לנו פרצופים של צדיקה
    פוי פוי פוי

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מתרשם שהנגבי יהיה הראשון שיברח מספינה הטובעת של קדימה (ל''ת)

    לימור, 01/06/08 05:49

    הגב לתגובה זו

    • כמו שהמריא (במובן הפיזיקלי) במלחמת לבנון 2 (ל''ת)

      טורונטו טורונטו, 01/06/08 07:29

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    הנגבי-לא שכחנו שבאמצע מלחמת לבנון 2 יצאתה לנופש באמריקה (ל''ת)

    גולנציק, 01/06/08 05:46

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ''חוּפְשָה מִשְפַּחְתִּית''

    מירטה וסרג'יו, 01/06/08 04:40

    ''חוּפְשָה מִשְפַּחְתִּית''


    הנגבי אישר צווי 8 וטס לחופשה בארה''ב – בעת שחברי ועדת החוץ והביטחון מתכנסים כמעט מדי יום לרגל המצב, בחר יו''ר הועדה, לצאת לחופשה משפחתית בארה''ב. ח''כ ישראל חסון: ''צריך לעמוד לצדו של העם ברגעים קשים''. הנגבי בתגובה: ''הנסיעה לא צפויה לפגוע בעבודת הועדה''.
    זה הזמן לחופשה ? ? ?
    מלשכתו של ח''כ הנגבי נמסר בתגובה, כי מאחר שרעייתו היא ילידת ארה''ב מדי שנה נוסעת המשפחה בתקופת פגרת הכנסת לביקור משפחתה.


    לאחר פרוץ מלחמת לבנון השניה חתם צחי הנגבי על צווי 8 ויצא עם משפחתו לחופשה משפחתית
    השהות בארה''ב תמיד היתה עבורו חוויה בלתי-נשכחת, חוויה אשר העניקה לו הרגשה כה ביתית
    הכל צריך היה להתנהל במדוקדק, לפרוטרוט, בדיוק ובהתאם לתוכנית שנתית דקדקנית, תכליתית.
    כיושב-ראש ועדת חוץ וביטחון תפקידו לא הטרידו עוד יותר, לא מעשית, וודאי לא מהותית
    אחרי ככלות הכל, לאחר מלאכה קשה, טרודה, עבודה מאומצת,
    צחי הנגבי זקוק היה, באמת, לשלווה, לפסק זמן, למנוחה אמיתית.
    ומי שמכיר ויודע, אין כמו אמריקה, המסוגלת להקנות, להעניק ולתת לך, בצורה כה טבעית
    הרגשת חופש, אוויר נחוץ לנשימה, תחושה מנצחת, אולימפית, אוורירית, חגיגית, הרגשה עילאית.

    לעובדה שבארץ בינתיים פרצה מלחמה
    לא היתה משמעות בשבילו מעבר למה ששמע וראה
    הפוליטיקה אשר היוותה עבורו בבחינת בית שני, חֲמָמָה
    תדע אף לשמש לו לבטח מקום מִפְלָט ומִקְלָט בעֵת מְצוּקָה וְצָרָה.

    אך בינתיים, מה שסברו וחשבו פוליטיקאים, כי מדובר רק ב''קרב'' או ''מבצע''
    לא נשמע, לא נראה כך, בוודאי לא לאחר אותה הפְצָצָה
    המערכה הופכת יותר ויותר למה שקרוי ומכונה בעברית : מִלְחָמָה !
    בְּשוֹרוֹת אִיוֹב מתחילות לְהַגִיעַ. במשפחות שוֹרֶרֶת אווירת מוּעָקָה. מצוקה. דְמָמָה ושְמָמָה.

    המלחמה מתחזקת, הולכת-גוברת, מדי-יום נהרגים בה בנים
    למי יש עתה פנאי וזמן לחשוב על חופשה ? מניות ? נשיקות ? הנאות ? שעשועים ? עינוגים ?
    הבן יקיר לי יניב ? ....אם אשכחנו תשכח ימיני !
    על מה ומדוע בוֹכָה את ?
    אָנָא סַפְּרִי לִי, אָנָא אִימְרִי לי, אִמִי.

    ביתר שאת הולכת-גוברת, מתעצמת המלחמה
    בדיעבד, פוליטיקאים כרפי איתן, אולמרט, פרס, פרץ, חיים רמון, צחי הנגבי, ידעו למצוא בה אף הרבה נֶחָמָה
    צחי הנגבי עדיין שוהה באמריקה, רָמוֹן מִזְמַן תָקַע לָשוֹן, חָלוּץ החָרוּץ בתיק מניותיו כבר טִיפֵּל
    מי יעמוד עתה לעזרה ? מי יוֹשִיעַ ? מי יחלץ ויציל, בשעת חירום, את עם ישראל ?
    עמכם הסליחה, אם שכחנו לשאול אֵל : מתי, אם בכלל, יבוא לציון גוֹאֵל ?

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    מדוע להמתין? עכשיו ומייד. אפשרות ב' ממשלה גולה ממשלת על, על ישראל

    טורונטו טורונטו, 01/06/08 03:38

    הנגבי כולכם צריכים להיות בבית הסוהר מזמן.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    צחי הנגבי אויב הדמוקטיה

    נועם, 01/06/08 02:54

    רק אדם כסיל לא יראה זאת.

    אם אתה מעוניין בממשלת חרום לאומית עליך להציע זאת עכשיו ולא אחרי הבחירות, זה נכון שאין מקום לבחירות כל שנתיים.

    אך יחד עם זאת אין מקום לח''כים שקנו דבק 3 שניות בשביל לשמור את הכיסא דבוק לאחוריהם.

    אתה אויב הדמוקרטיה כיוון שאתה מציע מניעת הליך דמוקרטי עתידי בדמות ממשלת חרום, ואין מקום לאנשים חשוכים כמותך מדמוקרטיה הישראלית. דמוקרטיה מטרתה להגן על האזרח הקטן ולהגן על ערכיה הדמוקרטיים... כמובן שהגנה על ערכים דמוקרטיים הנם מושג זר לך, אתה שייך לאותה חונטה שלטת.

    בחירות אולי , אבל קודם להגביל מספר כהונות של ח''כים ובעלי תפקידים, אולי אז תתחילו לעבוד ותפסיקו לחפש סיבה למסיבה.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    נקווה שאולמרט יימנע מספינים שמטרתם להציל את עורו,בתקופה הקרובה. (ל''ת)

    שולי, 01/06/08 01:21

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    דמוקרטיה? לשם מה בחירות אם הנגבי קובע עכשיו מה יהא אחריהן? (ל''ת)

    עוד נחקר נקי..., 01/06/08 00:39

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הנגבי עוד פעם סלטה הפעם לאחור לליכוד ?הליכוד נקי לא צריך יותר פסולת

    מישאל הגודע, 01/06/08 00:23

    פוליטית סכינאים בעלי אידיאולוגיה ניידת וזנותית
    עדיף שתעשה םלטה לכוון הגימלאים שם מקומך ושם תשאר

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    צחי אני מקווה שאחרי הבחירות יגידו היה היתה קדימה ז''ל (ל''ת)

    גיס ירושלים, 01/06/08 00:12

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אם ממשלת חירום, אז למה בחירות? זה לא מובן... (ל''ת)

    נחום, 01/06/08 00:07

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אחלה תמונה (ל''ת)

    הדר, 31/05/08 23:52

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    תגובה

    נתן.ש.מעלות.., 31/05/08 23:39

    כל מי שהיה ביכולתו לעצור את גירוש היהודים ולא נקט אצבע ראינו מה היה סופו: אריאל שרון, משה קצב, דן חלוץ, מפכ''ל המשטרה, שאול מופז, גדעון עזרא, עכשיו אהוד אולמרט ואתה הבאה בתור

    הגב לתגובה זו

    • גאה להשתייך למדינה,הנותנת לשרץ כמוך להתבטא.

      נתן.ש, 01/06/08 06:37

      אי לכך רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי שחט בנו ללא רחם,אנו הקשישים והנכים נטל על המדינה בעיניו,ובגזרותיו עלינו חשנו נחת זרועו.לעולם לא עוד הפעם ביבי,אנו לא נשרוד אותו פעם נוספת.ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה.

      הגב לתגובה זו

      • סליחה, נתן, אבל תוכל לציין מה זאת בדיוק ''החמלה החברתית''...?

        אלון ה, 01/06/08 07:27

        מה בדיוק התרומה של אולמרט ובראון ל''חמלה החברתית''?

        שהם הועילו בטובם להעלות בכמה שקלים את ההכנסות לאנשים מהמעמד הנמוך כשמבקביל הם מעלים את המחירים של הלחם, הבשר, הירקות וכו'.

        שהם הואילו בטובם להעלות לניצולי השואה את הקצבה, אבל לא לכולם או אולי רק ל84 שקלים...

        והנה רוני בראון בכבודו ובעצמו אמר לוועדה הבודקת את מחדל הקצבאות לניצולי שואה, שיצטרכו לתת לניצולי שואה כסף שילקח ממקום אחר. ובטח שהוא התכוון לכסף שלא יילקח מהעשירים...

        אהה - ושגם לא לדבר על הגדלת סל התרופות. כשמתברר שאת אותם תרופות שנתנו להם מענק, בקושי משתמשים בהם, בעוד שקיצצו תרופות חיוניות המצילות חיים כמו ארביטוקס.

        ושלא לדבר שכמעט סגרו את ההוספיס, אילולא היה מאבק.

        אז יאללה. גם אני לא כזה מת על ביבי. אבל נו באמת - קצת פרופורציות, אם אתה לא רוצה את ביבי בגלל שהוא שחט בכם ללא רחם, אז אתה ממש צבוע.

        הגב לתגובה זו

    • למתחזה העלוב,גאה להיות אזרח מדינה הנותנת אפשרות לשרץ כמוך להתבטא

      נתן.ש, 01/06/08 11:51

      ואי לכך יותר מתמיד משוכנע,רק לא ביבי.ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה,ולתיקון תגובתך יהודים לא גורשו מגוש קטיף הם פונו.וזאת בהחלטת כנסת ריבונית.ולמרות היותי יהודי ימני שפוי ולא הזוי כמוך וכחבריך ההזויים.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    עיצה

    דוד חיים .ע, 31/05/08 23:32

    צחי יקירי עיצה אחת לי אילך במקום להשיא עיצות סרק פלס דרך חזרה למחנה הלאומי הרי הינך שמפלגת קדימה הוירטואלית נוסדה בחטא וכך היא עתידה להיעלם

    הגב לתגובה זו

    • הנגבי צריך לחזור למפלגת התחיה או לחבור לגימלאים (ל''ת)

      אפללו בלילא, 01/06/08 00:53

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    יאללה מי שרוצה בחירות לכנסת ולממשלה, בקרוב מאו,ד שיגיד: אני!

    לב כל-רואה, 31/05/08 23:18

    משה פייגלין לראשות הממשלה !

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הנגבי הפמים מסר השמאל כמו שרון אולמרט אפללו ורוחמה (ל''ת)

    בפליליהם, 31/05/08 22:31

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    בייניש לקדימה - הנגבי תמורת בעלי יחזקאל באותם פלילים (ל''ת)

    הכל שפיט??, 31/05/08 22:30

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כבוד סודי...

    אלון ה, 31/05/08 22:26

    ככה זה. בסופו של דבר, דברים הולכים בדיוק לכיוון שכל כך צפוי שהם ילכו ושגם היה כל כך ברור שכל המשחקים האנוכיים והמטופשים הללו, שאולמרט עושה דווקא, היו כל כך מיותרים. אבל למה עושים את כל זה? מי יודע... זה כנראה משהו סודי... כבוד סודי.

    אז כן. אהוד אולמרט צריך לפנות את כל זמנו בכדי לטהר את שמו או לחלץ את עצמו מגזר דין אשם או להוכיח את חפותו או אנא עארף מה הוא צריך לעשות. בטח שלא לאחוז בכיסא. כשאני קורא את המאמר של בן ימיני שהוא מספר על כך שאולמרט קבע אתו פגישה במטרה לשכנע אותו שהוא כן צריך להישאר בשלטון. אז הרושם שאני מקבל הוא שראש הממשלה לא עסוק בניהול המדינה, אלא עסוק בלהילחם על שמו. גם צריך להיפגש עם עורכי דינים, גם צריך להיפגש עם עיתונאים בכדי לבקש או לשכנע אותם שהם יעשו לו שירותי יחצ''נות, גם הוא בעצמו צריך לעבור על החומר המפליל נגדו ובין היתר הוא גם צריך לקבל החלטות גורליות על החיים כאן בארץ - זה פשוט מחליט לחשוב שזה מה שהוא עושה. לכן הוא צריך לצאת לחופשה, וכמה שיותר מהר.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    עוצמה מדהימה פירושה שהוא לא עושה חשבון לעם ישראל ותמות נפשי עם פליש (ל''ת)

    אולמרט,זמנך עבר, 31/05/08 21:43

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ביניש אירגנה להנגבי זיכוי וזה ההסבר להתנהגות שלו.

    פשוט מאוד, 31/05/08 21:30

    והוא חבר לביניש, אדלר, ברק, ליבני.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    צחי מותק, אחרי הבחירות תקום ממשלה בהתאם לתוצאות הבחירות. בלעדיכם

    אזרח, 31/05/08 21:06

    צחי הנגבי היקר, הרכב המשמלה ייקעב לאחר הבחירות ובהתאם לתוצאה שתתקבל בבחירות.
    יש לי תחושה שאם ל תהיו שם.
    פשוט לא מזמינים לממשלה מפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה.

    הגב לתגובה זו

    • צחי הנגבי=הציניות בהתגלמותה

      ישראל אזרחי, 31/05/08 21:23

      חסר יכולת שממשיך להתגלגל בפוליטיקה הישראלית הדלוחה.
      מדוע המשפט בענינו נגרר כל כך הרבה זמן?
      איפה הליכודניק האידאליסט שנמלט מהליכוד בחסות שרון,
      בכדי
      להמלט מכתב האישום שנמתח כמו מסטיק??

      צחי, אתה מסוג האנשים שמורידים את אמון הציבור בפוליטיקה הישראלי.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    הנגבי! עצור את נסיעת אולמרט

    יואל, 31/05/08 20:55

    פגישותיו של אולמרט עם אבו מאזן ועם המימשל בארה''ב, הוא דבר חסר אחריות ואין לו תקדים! על ראשי קדימה לעצור את הנסיעה, אחרת ימיטו גם עליהם צרות צרורות!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    זה לא שאולמרט ''חזק בצורה בלתי אנושית'' הוא פשוט חסר מצפון (ל''ת)

    גיא, 31/05/08 20:54

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    למושחתים מ''קדימה'', קסאמים מתרסקים בעוטף עזה ברגעים אלו ממש ואתם

    א''י, 31/05/08 20:47

    ממשיכים לפזר את הצחנה שלכם ולדבר על ממשלת חרום.3 שנים אתם מגרדים מעטפות במקום לפתור אחת ולתמיד את בעיית הקסאמים והחמאס. אתם עלובי נפש!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הנגבי-''דרך צלחה''.... (ל''ת)

    m-59, 31/05/08 20:44

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אני ממשיך לתמוך באולמרט, עד שקדימה תבחר מועמד חדש ! (ל''ת)

    ג'ינג'י = ת''א, 31/05/08 20:34

    הגב לתגובה זו

    • למתחזה המושחת הינו סוס מת! בתור עובד nrg מותר לך להתחזות ולהגיב בשם

      ג'ינג'י = ת''א, 31/05/08 21:08

      אנשי ימין??

      הגב לתגובה זו

      • זינזי ידידי, תרגע, מכירים אותך ויודעים מתי מדובר במתחזה (ל''ת)

        Avi Ecuador, 31/05/08 22:39

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני שוקל בבחירות הבאות לבחור בשרוני מהגימלאים. (ל''ת)

    א''י, 31/05/08 20:32

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    בחירות ולאלתר המושחתים לא יכולים להמשיך ולנהל את המדינה!! ביבי לשיל

    ג'ינג'י = ת''א, 31/05/08 20:30

    ביבי לשילטון!!

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    רק הירוקים הגיע הזמן רק רק הירוקים (ל''ת)

    יאיר, 31/05/08 20:23

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    צריך להקים ממשלת חירום, אך ורק בראשות קדימה ! (ל''ת)

    א''י, 31/05/08 20:17

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ''חומר'' ממוחזר...

    אליס, 31/05/08 20:05

    לא יוחזר. לא ביבי ולא ברק, היינו לצערינו הרב בסרט האיימים הזה,לא אתם ולא חברי מפלגותיכם, כוללללם, כולל כל חברי המפלגות הקיימות, נמאסתם. ''חייבים לחשוב וברצינות, על יבוא של חומרי גלם איכותיים, ועל יצוא של זבל אורגני לחו''ל''...

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ההספדה של קדימה החלה - התפוררות בעיצומה התיישרו כבר (ל''ת)

    בקבר, 31/05/08 19:59

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לדעתי, עלינו להקדים את הבחירות ולהקים ממשלת חירום בראשות אולמרט. (ל''ת)

    Avi Ecuador, 31/05/08 19:59

    הגב לתגובה זו

    • שכחתי נשיקות מרוברטו (ל''ת)

      Avi Ecuador, 31/05/08 20:47

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    בראיון לתוכנית ''פגוש את הנוכלים'' !!! (ל''ת)

    רעבים לכסף, 31/05/08 19:58

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    בראיון לתוכנית ''פגוש את הנוכלים'' !!! (ל''ת)

    רעבים לכסף, 31/05/08 19:57

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הנגבי???

    חסה, 31/05/08 19:48

    התגלגלנו שלב נוסף לעומקו של ביב השופכין. שלב שבו הנגבי המושחת שבחברי הליכוד (שעודם בחיים) וקדימה (המפחגה הזמנית) הוא שיוצא בקריאהע כזו. ציניות מחושבת של אדם דל יכולות ומוגבל מוסרית.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אל תפקירו אותנו בידיים של ליבני - אל תעשו שוב טעות (ל''ת)

    שנשלם עליה, 31/05/08 19:44

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אחרי שנפל הפור הנגבי משחק אותה ישר דרך ובעל

    מחוייבות לבטחון, 31/05/08 19:44

    עוד מושחת מחבורת הגנגסטרים של קדימה.ממשלת חירום הוא רוצה, העיקר שלא יישב קצת באופוזיציה. תאוות השלטון והשררה מכתיבה את עמדותיו ואת עמדות מפלגתו הרקובה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    צחי הנגבי, עוד אחד שעניינו עדיין נידון בפרקליטות

    כ.ג., 31/05/08 19:40

    בושה למשטרה/פרקליטות שעדיין לא קיבלו את ההחלטה הנכונה להעמיד את צחי הנגבי לדין על מעשיו והכל בגלל קשריו מהזמן שהיה השר האחראי על המשטרה. הכי טוב לתת לו את תפקיד שר המשפטים.




    אללה יסטור, כמה שטויות מהבן אדם הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כל מה שנוטה שמאלה הוריד את המדינה שאולה (ל''ת)

    בדוק, 31/05/08 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    רק רק רק נתניהו ראש הממשלה הבא - די להפקרות מכל הצדדים (ל''ת)

    העם לא יוותר, 31/05/08 19:31

    הגב לתגובה זו

    • מתאבדים

      צפוני, 31/05/08 20:07

      גם אחמניגד רוצה את נתניהו בשלטון כי כולם יודעים שנתניהו יוביל את ישראל לאובדן. הוא היה ראש הממשלה הכי גרוע אי פעם

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט???? מתי עברת לגור בצפון??? ואיך בכלל יש לך זמן להגיב פה (ל''ת)

        איפה הכסף, 31/05/08 21:03

        הגב לתגובה זו

      • ברק היה הגרוע ביותר, אולמרט אחריו, פרס השלישי

        איתי, 01/06/08 01:21

        רבין היה גם הוא ר''מ גרוע - בגלל הסכם אוסלו הלא-אחראי. אחריו אפשר לדרג את גולדה בגלל מלחמת יום כיפור, הבאים בתור הם ביבי ושרת (הם כבר היו ראשי ממשלה טובים - פחות או יותר אותו דבר), ואז בן גוריון ובגין בתור הטובים ביותר.

        הגב לתגובה זו

    • לא מגיע לנו השכבות החלשותפעם נוספת את ביבי האכזר

      נתן.ש, 01/06/08 06:50

      ביבי חתך בבשרינו החי ללא רחם,שלח אותנו לבתי תמחוי ולחטט בפחי אשפה.תיאר אותנו כשמנים שהעשיר הרזה נושא על גבו,והעשירים התעשרו יותר על גבינו.ביבי רצה כי הקשישים והנכים יצאו לעבוד,קרי לחפש בפחי אשפה ולאכול בבתי תמחוי.לעולם לא נשכח רשעות ליבו של ביבי,אי לכך לעולם לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.לא נשרוד אותו פעם נוספת,ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אתה ח''כ מושחת ומגעיל הפזילה שלך לעבר הליכוד לא תביא אותך לשם

    חי, 31/05/08 19:29

    עאלק רמז שעלו בתוכו הרהורי חרטה הוא מזהה שהסוס נגמר לו ועטיני השררה והשלאון מסתממים לו הימר על הסוס הלא נכון ומתרץ זאת בשרון
    כך זה דרכם של עלוקות אופרטוניסטים אחסרי חוליות וכבוד עצמי
    זהו אחרי נובמבר יאמר הח''כ לשעבר מאנדרטת ימית
    ברוך שפטרנומכל המושחתים

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ממשלת חירום לאומית טובה , רק שקדימה , לא מובילה

    יוליאנה @@@@@@@, 31/05/08 19:18

    אנשי קדימה לכו הביתה , תשאירו רק את ציפי ליבני ,

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    דרך צלחה ל ממשלת חירום לאומית - בלי צחי הנגבי

    מיכה, 31/05/08 19:16

    צודק צחי הנגבי שצריך ממשלת חירום לאומית.
    זה צעד מתבקש שהיה צריך להיעשות מזמן, לאור מצבנו הפוליטי הלא יציב והמצב הגיאו-פוליטי המאיים עלינו.
    בכל מקרה מקומו של צחי הנגבי מחוץ לכל ממשלה שתקום ואין כל קשר לתפיסה פוליטית זו או אחרת.
    צחי הנגבי הרעיון מצוין, כביר ומעולה. אנו אכן זקוקים לדרך צלחה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    צחי הנגבי גם לך לא חסר אתה גם מושחת (ל''ת)

    לין, 31/05/08 19:09

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    עוד מושחת אחד. תודה לאל שהם עזבו את הליכוד

    אלכס טוקבק, 31/05/08 19:05

    לקדימה המושחתת אין שום סיכוי להיבחר.
    ואם יהיה צורך בממשלת חירום הליכוד הוא זה שיקים אותה.

    הגב לתגובה זו

    • בהמשך לזה - מסר לביבי

      ש, 31/05/08 19:22

      אני היום תומך ביבי.
      אם חס וחלילה יקרה תהליך שבו כל המושחתים מקדימה יחזרו לליכוד ויתקבלו - לא אתן את קולי לליכוד.
      את המושחתים האלה יש להוקיע ולהשאיר אותם להתרסק עם מפלגתם.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    לתשומת לב הפוליטיקאים שחושבים שהמדינה היא של אבא שלהם.

    רונן, 31/05/08 19:05

    קיים פה עם, צריך לדאוג ולשרת אותו ואת עיניני המדינה.
    אתם ודאי חושבים שקיימים פה פוליטיקאים שהעם צריך לשרת אותם.
    קיום המדינה לא מובטח. אם לא תתחילו לדאוג לעיניני המדינה (ולא רק למעטפות ולג'ובים למקורבים), יגיע יום שהשכבות המבוססות ימאסו מהמדינה ופשוט יהגרו למדינות אחרות, ואז יגיע הקץ על המדינה.
    כבר כיום הרבה מאוד אנשים דואגים לדרכון נוסף. הנבואות שלי הן לא דימיוניות.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שזה נכון ומפחיד (ל''ת)

      שמואל, 31/05/08 19:31

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    רק לא שרה! (ל''ת)

    רוני, 31/05/08 19:05

    הגב לתגובה זו

    • רק חסר שימליכו את האוטיסטית והלכה המדיה (ל''ת)

      קפוט, 31/05/08 19:24

      הגב לתגובה זו

    • רק לא שרה וגם לא בעלה הערמומי של שרה. (ל''ת)

      שימחי, 31/05/08 19:42

      הגב לתגובה זו

      • צודק!!! למה לשנות הרי אנחנו במצב נפלא בזכות אהוד אריק ויצחק היקר (ל''ת)

        יופי של מדינה, 31/05/08 21:05

        הגב לתגובה זו

    • שרה יכולה להתמנות לשרת החוץ הבאה

      רועי, 01/06/08 01:19

      היא אינטיליגנטית, רהוטה ויצוגית לא פחות מלבני. הרבה יותר יפה ולא פחות חשוב - יותר חכמה.

      אם לבני מילאה את התפקיד- גם שרה נתניהו יכולה. ואם הילרי יכלה להתמודד במירוץ לנשיאות - גם שרה תוכל!

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מפלגה שמתבססת על מעטפות, סופה שתתפזר ברוח, ואת הרוח עושה ''העבודה'' (ל''ת)

    א''י, 31/05/08 19:03

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חרום

    david, 31/05/08 19:00

    אחרי שבע שנים של ירי טילים אחרי כל המישושים לויתור על חלקים מארץ ישראל תמורת הבטחה ריקה לשלום וביטחון אחרי כל הפשע והבקשיש והשקר השחיתות פתאום קוראים ידידיו של אולמרט לממשלת חירום אין לתומכי קדימה מה לדאוג אחרי הבחירות הבאות עלינו לטובה ובשעה טובה ולא ד'קה אחת מוקדם מדי לפני שאולמרט ימסור את המדינה לשונאי ישראל תקום ממשלה ללא פושעי קדימה כולל הנגבי ושכמותו כל נציגי קדימה מושחתים עד היסוד ללא התחשבות בעם או במולדת רק כיסאות ממון ןשררה אז אל דאגההנגבי העם9 יומר את דברו בבחירות ואתה לא תהיה בממשלה לבטח

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לפי דעתי לפי המצב קיום - יצטרכו להקים ממשלת חירום עוד

    לפני הבחירות, 31/05/08 18:58

    על נתניהו כל התיקים של הזבלים שהזניחו את ביטחון המדינה וקירקרו על שלום באספניה ללא הפסקה.

    הגב לתגובה זו

    • המצב כיום (ל''ת)

      תיקון טעות, 31/05/08 19:20

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    בחירות מוקדמות

    יואל, 31/05/08 18:58

    מעשיו או מחדלין של איש אחד, חשוב ככל שיהיה, אינם סיבה מספקת לבחירות מוקדמות שיעלו לנו, לאזרחים, מאות מיליונים של שקלים.

    אסור לתת ל''חולי השלטון'' לבזבז כסף על מעוויהם - שיחלקו אותו לנצרכים הרבים.

    אם יתקיימו בחירות מוקדמות לכנסת - אני לא אצביע, גם אם זו חובתי האזרחית.

    אני נוהג להצביע למפלגה נדולה.

    אני קורא לכל השפויים במדינה להצטרף למרד האזרחי הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מדהים מה הם מוכנים לעשות כדי לצרוב את הכסא באחוריהם (ל''ת)

    א''י, 31/05/08 18:57

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ממשלת חירום כן, '' קדימה'' לעולם לא! (ל''ת)

    א''י, 31/05/08 18:53

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שפנה & כנופית מושחתי קדימה (ל''ת)

    gabi, 31/05/08 18:53

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    נכון ממשלת חירום לאומית שבראשה יעמוד נתניהו כראש הממשלה (ל''ת)

    והשאר אחריו, 31/05/08 18:44

    הגב לתגובה זו

    • כן, כמו שרון שישב בראש, השמאל יחזיק אותו בביצים

      Avi Ecuador, 31/05/08 19:16

      עשה להם את כל הבריחות משטחים וממדינה שהשמאל בראשותו של אולמרט והשמאל לא יכל לעשות.
      כן, לפחות ביבי ישתק את הימין הרופס כך שהשמאל ישיג את מחיקת מדינת היהודים.
      הפתרון לא בערבוב היגיון עם אידיוטיות וטמטום, הפתרון הוא בדרך וכנראה באמונה.
      לא אמונה בעגל זהב או בשלום דמיוני ולא בערבוב עמים וניקוי אתני ליהודים.
      שלא תתבלבלו שוב.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    כן הנגבי,וככה אתה שורד...אה צוחק על כולם בעיניים... (ל''ת)

    דודי, 31/05/08 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    המהלך נכון רק שאחרי הבחירות להשאיר מושחתי קדימה בבית. (ל''ת)

    ////, 31/05/08 18:40

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בחרת חבריך והם יאמרו מי אתה(מושחתי קדימה) (ל''ת)

    dracula_isr, 31/05/08 18:37

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חנפן פוליטי

    ישראל, 31/05/08 18:34

    התפוח הרקוב ,צחי הנגבי נפל רחוק מהעץ של אמא שלו הסהרורית.ולא תמיד מתאים המשל לנימשל !!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אחרי שהרסתם את המדינה בהחלט יש להקים ממשלת חירום- בלי אנשי קדימה. (ל''ת)

    המטיף, 31/05/08 18:31

    הגב לתגובה זו

    • הרסו חיסלו אותה - מרוב טימטום מגיע להם אוסקר (ל''ת)

      על טיפשות, 31/05/08 18:53

      הגב לתגובה זו

    • גם העבודה תרמה להרס - נידבקו במחלת השלום כסהרורים

      שוטטו בין, 31/05/08 18:56

      לסוריה - הזניחו את עזה במקום לטפל קודם בשורש הבעיה. הברק שלא הבריק מעולם.

      הגב לתגובה זו

    • קדימה עוד יחזרו בגדול, המטומטמים שהצביעו להם נשארו כאלה. (ל''ת)

      אבי, 01/06/08 03:50

      הגב לתגובה זו