• 36.

    לא נענשנו מספיק ?

    עקרון, 31/05/08 09:54

    יש לנו שר בריאות שהוא עונש מספיק גדול , קופות החולים גוזרות קופון , השר אינו שולט במשרד , השרות לאזרח מדרדר , זליגה אל הביטוחים הפרטיים .

  • 35.

    אין מספיק אבטחה בבית החולים

    עובד בית חולים, 30/05/08 20:22

    לפגוע באדם במיוחד לרופא שעוזר לחולים זהו פשע לא יתכן שרופא בא לטפל וךדאוג לשלומם של החולים ויפגעו בו עד כדי ניסיון לרצח

  • 34.

    הלקח: חייבים להתחיל להכניס רופאים לכלא

    חיים, 30/05/08 04:06

    כן, זה נשמע כאילו הזוי, מה הקשר? הקשר הוא שגם כשכולם - המשטרה, הפרקליטות ובתי המשפט - יודעים ומודים בוודאות שרופא גרם מוות ברשלנות, לא מוגש נגדו כתב אישום פלילי והוא לא יושב בכלא אפילו יום אחד, בניגוד לשאר בני התמותה. למה? ככה, סיפורי אלף לילה ולילה. ואותם הדברים אמורים כמובן גם לגבי כמעט כל שאר העבירות הפליליות.

    דבר זה גורם לרופאים לחשוב שהם חצי-אלים ולזלזל בחולים שלהם, וייתכן שזה מה שגרם לחולה לקחת את החוק לידיים. אם הוא היה יודע שהוא יוכל להכניס את הרופא הזה אל מאחורי הסורגים בשל הסבל שהוא אולי הסב לו (הבנתי מהכתבות שהחולה סבל אך ד''ר מריוס התעקש לדחות את הניתוח שלו), אז יתכן שלא היה עושה את שעשה.

  • 33.

    תתחילו לחקור את מעטפות השוחד של הרופאים

    דניאל, 29/05/08 14:32

    הרפואה הציבורית מזלזלת בחולים בצורה מחפירה.
    אין מילים לבטא את הזילזול בחולים במערכת הבריאות הציבורית.
    יכול להיות שהשיטה הביאה לשחיתות.
    מה יהיה אם קצין בצה''ל יבקש מעטפה של שוחד אם רוצים שהוא יצא לפשיטה בעורף האויב.
    זה פשוט לא יכול להימשך כך.

  • 32.

    איפה התמונה של התוקף המרושע? (ל''ת)

    מישהי, 29/05/08 14:13

  • 31.

    זה החינוך, טמבל.

    מנהיגות, 29/05/08 13:48

    זה לא העונש. זה החינוך.

  • 30.

    סוגים שונים של רופאים

    יעל, 29/05/08 13:37

    אני מגנה אלימות בכל צורה שהיא, כולל מרופאים. קראתי רשומה נהדרת המתארת סוגים שונים של רופאים בבלוג ''החיים האחרונים שלי'' בו מתארת חולה סופנית מפגשים עם רופאים שונים. הרשומה נקראת ''רופאים-מפגשים בסוף החיים'' מומלץ!

    • גנוי וענישה מוגברים (כולל לרופאים ''בעייתים'')

      חוקר בכיר לשעבר, 29/05/08 14:12

      אני מגנה אלימות כלפי רופאים כפי שאני מגנה אלימות בכלל וחושב שאכן יש להחמיר בענישה כלפי הפוגעים,
      אבל יש לזכור שמלבד הרופאים הנפגעים יש גם פציינטים מסכנים לא פחות (אולי הרבה יותר) שרופאים מתנהגים אליהם כאל אשפה וחמור מזה,ומה לעשות קורה לפעמים שבני אדם יוצאים מגדרם וקורה מה שקורה ושוב אינני רצה לעשות היקש עם המקרים או המקרה האחרון כי אני לא בקיא בפרטים,
      אבל שימו לב אף אחד מכל הגופים המכובדים, המתלוננים והמשביתים לא מגנה אפילו במילה התנהגות בוטה ולפעמים נלוזה של רופאים (נכון שאלה הם מעוט),
      אינני רוצה לדבר על רפואה שחורה ועוד ''מרעין בישין כגון: קצור תורים, בחירת מנתחים'' שלא מעט רופאים מעורבים בזה,והמסכנים שעיניהם כלות לפעמים לא מקבלים את המינימום, זה מוליד לצערנו את מה שמוליד,
      לכן מכובדי הרופאים לכל מטבע יש שני צדדים.....

  • 29.

    התוקף של הרופא צריך לשבת בכלא על ניסיון לרצח

    פקק תנועה, 29/05/08 13:34

    ולקבל טיפול רפואי לכול ימי חיו במירפאת בית הכלא

    • לא נסחפת ???

      יונתן, 29/05/08 15:37

      יש רופאים נאלחים שמגיע להם מכות - כאלו חסרי אינטיליגנציה רגשית מינימאלית

      • לא , הוא ממש לא נסחף.

        אני, 29/05/08 16:40

        גם אני כמוהו חושבת כך.אחרי שאחד מהתוקפים ישב בבית סוהר לא יהיו יותר תקיפות של רופאים.בנוסף,צריך לשלול ממנו את הזכות להיות מטופל באותו בית חולים לצמיתות.

      • ''רופאים נאלחים שמגיע להם מכות''

        זיו, רופא, 29/05/08 17:56

        אתה גבר אמיתי. חבל רק שלא ציינת את פרטיך המלאים, כדי שהרופאים ידעו להיזהר ממך. אתה רוצה אנטיליגנציה רגשית? לך לעובדת סוציאלית. רופא אחרי משמרת של 36 שעות לא יכול, וגם לא צריך להסתחבק איתך. הוא צריך להיות נחמד, קורקטי, ולהתייחס בכבוד. זה הכל. אה, ופרט קטן נוסף, רופא צריך להיות מקצועי.

  • 28.

    חוק זכויות החולה

    ערן, 29/05/08 13:27

    חוק זכויות הרופא- לאלתר

  • 27.

    הטוב ברופאים לגיהנום

    יקי, 29/05/08 13:26

    הבעיה של הרופאים היא לא תאוות הבצע שלא יודעת גבול - למעשה ככל שמצבו של החולה קשה יותר ככה הם ממליצים לו יותר ויותר לבוא אליהם ''פרטי''. הבעיה היא לא תאוות הבצע אלא הצדקנות והצביעות שלהם: רגע אחד הם מלאכים בחלוק לבן, רגע אחר הם שומרי אוצר המלך (''חבל על הכסף, אתה לא ספורטאי, אתה לא צריך ניתוח בקרסול''), רגע נוסף והם פושטי יד (''גם אני צריך להתפרנס, לא?'').

    אז שכב חולה בבי''ח וחיכה לניתוח, רצה כבר לסיים את העניין ולהשתחרר לביתו ובא הרופא והחליט לדחות לו את הניתוח, ואני מוכן לשים את הכסף שלי על זה, הרופא לא נתן הסבר לחולה אלא שלח את אחת האחיות לומר לחולה שנדחה הניתוח שלו, שרק לפני שבועיים הסביר לו הרופא כמה הניתוח חשוב.

    • אתה דוחה!!!! (ל''ת)

      tbh, 29/05/08 14:26

      • כו'של'אחותך (ל''ת)

        גדעון, 29/05/08 15:00

    • כבר פתרת את כל התעלומה... כל הכבוד...

      עוד אפס, 29/05/08 17:58

      ''הרופאים''... מי אלה ה''רופאים''? אני רופא, אז אני שייך ל''רופאים''? כנראה בגלל שאני תאב בצע אני עובד בבית חולים בשכר של 25 ש''ח לשעה.

      • התעלומה היא איך לעזאזל אתה רופא

        יקי, 29/05/08 19:15

        יש לך בעיה קשה בהבנת הנקרא - אני לא מבין איך לעזאזל אתה רופא אם אתה לא מסוגל להבין מה שאומרים לך - אני אמרתי שהבעיה שלי עם הרופאים היא לא תאוות הבצע שלהם אלא הצביעות והתייפייפות. רק אל תגיד שהלכת ללמוד רפואה מתוך אלטרואיזם.

  • 26.

    הקם לנתחך (בסכין) השקם לנתחחו (במברג) (ל''ת)

    קול הגיון שפוי, 29/05/08 13:14

    • דפוק

      חיים שמול, 29/05/08 13:45

      הגבול לטיפשות עובר כנראה בשמים.

  • 25.

    לא יעלה על הדעת, שכבאי שבא להציל מאש, יכווה על ידי אש (ל''ת)

    חרא של אש, 29/05/08 13:10

  • 24.

    מצ ציפיתם ? חברה גזענית-מילטנטית ומנהיגים מושחתים וסוטים ?

    ערבי, 29/05/08 13:08

    עם כובש נהפך לחיה: ובמיוחד עם הנהגה שמורכבת מגנבים ואנסים

    מה ציפיתם ? רצח ילדים בעזה והרעבת עם שלם וכיבוש חוזר כבומרנג.

    וממי ילמדו האנשים ? מוסר ויושר ? מאולמרט ? אולי מקצב ? רמון ? שרון?

    המחשבה והאמונה שישראל היא אור לגויים ? ושצה''ל הוא הצבא המוסרי בעולם ? ושהעם הוא הכי הכי חכם ... פשוט מצחיקה ומששעשעת אותי עד דמעות

    • לערבי

      חיים, 29/05/08 14:02

      לפי דעתי אין למעשה הנפשע הזה שום קשר
      חמה שאתה מכנה ''הכיבוש''. ובכל מקרה עדיף להיות כובש מאשר נכבש. איך אתה מתאר לעצמך היה מצב היהודים בארץ, אילו הצליחו מצרים ,סוריה,וירדן לנצח את ישראל במלחמת ששת הימים ? אני אגיד לך. הרבה פחות טוב מאשר מצב הערבים שנמצאים תחת כיבוש.

      • כנס

        24, 29/05/08 14:25

        היהודים חיו במדינות ערב למשך 2000 שנה
        ומלבד אירועים חריגים על רקע הסכסוך הערבי ישראלי חיו בשלווה ובשגשוג.

        בניגוד לאירופה

        אגב: חינוך ללאומנו, הכנה לצבא, כיבוש והתעללות מייצרים אדם מחוספס וגס וכוחני וכך הם-אתם הצברים הישראלים.

        יום טוב (או לילה טוב ? )

      • ועוד משהו.... שכחתי

        24, 29/05/08 14:27

        ישראל היא שפתחה במלחמת ששת הימים ...

        • לערבי

          חיים, 29/05/08 16:00

          אתה אומר שישראל פתחה במלחמת ששת הימים.זאת אחת הבעיות אתכם. אתם לא מסוגלים להבין את המציאות. הרי רק סגירת מיצרי טיראן בפני אוניות ישראליות היוותה עילה לפתיחה במלחמה.
          היה גם גירוש משקיפי האו''מ מסיני,
          העברת חיילים ממצרים לסיני,ואיומים לחסל את ישראל מצד נאצר.
          כשתבין את זה, תבין עוד הרבה דברים.
          נניח שאתה לופת אותי בצוואר, ומאיים לשבור לי את הראש בבקבוק,אבל אז אני נותן לך נגיחה ושובר לך את הפרצוף.מה תגיד אז? שאני התחלתי אתך?
          זה שאתה מפריח סיסמאות בקול רם,עדיין לא הופך אותך לצודק.

  • 23.

    לפני שמתנפלים על החולה האומלל שנשא מברג בכיסו לצורך עבודתו

    רפי, 29/05/08 12:48

    אין לשכוח שגם רופאים תוקפים חולים!
    סבתא שלי ז''ל קיבלה סטירה מאחות לאחר שצעקה עליה שמסרבת לשים לה טיפות עיניים.
    אחותי נתנה לאחות הזו שתי כאפות והיא התנצלה מייד!

    • לרפי : 99.99% שאתה ערס, משתמט, אלים, בור וליכודניק (ל''ת)

      מנסיון, 29/05/08 13:43

  • 22.

    אחרי שבגלל רופאה בסניף אני עושה דיאליזות אני מבינה לליבו של ה''תוקף'' (ל''ת)

    יעלי חסון, 29/05/08 12:44

  • 21.

    המקרה מצער אך אנו הרופאים נדרשים לפשפש במעשינו:

    ד''ר רועי לרנר, 29/05/08 12:43

    לוקחים כסף במעטפות!
    נותנים פרוטקציה לאחיות,מזכירות ןפקידים כולל משפחותיהם!
    נותנים לחולים לשבת שעות מחוץ לחדר.
    ועוד כהנה וכהנה.

    • תתבייש

      יאיר, 29/05/08 17:10

      קודם כל תתבייש לך וכרגע נתת הודאה בכך שהינך מושחת אז אני מקווה שזה רק מישהו שמתחזה ומנסה לגרום לפרובוקציה על חשבונו של מנהל פנימית אמיתי

      • חיפוש בגוגל מראה שהשם ''ד''ר רועי לרנר''

        חיים, 30/05/08 04:10

        מככב בטוקבקים ולא באתרי בתי החולים..

  • 20.

    ד''ר בלשר כנס דחוף

    יעלי, 29/05/08 12:41

    אם רוב הרופאים היו לוקחים ממך דוגמא להתנהגות למטופל לא היו מגיעים להתנהגות משפילה משני הכיוונים.אישית אני נגד אלימות מילולית ויןתר מזה אלימות פיזית.אך לפעמים הגישה של הרופאים כל כך מעליבה שזה ממש לא נעים.היום אצלך במחלקה אחת הרופאות ענתה למטופלת אם את מחפשת את דר פנסקי סעי לאילת.וזה מאד מעליב הגישה המתנשאת.

    • יא האבלה,הייתי בכלל באנטאליה ולא באילת! (ל''ת)

      ד''ר פנסקי, 29/05/08 12:50

  • 19.

    רציתם ''צבא העם'' ? קיבלתם אזרחים וחברה אלימה ומיליטנתית. עולם שלישי. (ל''ת)

    00, 29/05/08 12:35

    • רציתם פציפיסטים משתמטים? קיבלתם 5000 טילים של חיזבאללה על כל הצפון (ל''ת)

      השמאל הקיצוני, 29/05/08 13:11

    • תחזור לפולניה כלב אנרכיסט, שם יידעו איך לטפל ביהודי בוגד כמוך (ל''ת)

      -, 29/05/08 13:15

      • מדובר במגיב ערבי, יצאת ליצן (ל''ת)

        יהודי, 29/05/08 20:16

    • דוגמא טיפוסית של ''על ראש הגנב...'' משתמט עלוב

      Eחד, 29/05/08 13:16

      מה הקשר בכלל.
      תפרוק את תסכוליך במקום אחר!

  • 18.

    ומה עושה מנכ''ל משרד הבריאות הכושל בנושא?

    אבי, 29/05/08 12:20

    שהרי נושא כאוב זה,של תקיפת צוות רפואי,ידוע לא מהיום,ובתקופת המנכ''ל הנוכחי של המשרד היא אף התגברה.
    אם כן מה עשה המנכ''ל הכושל בנושא?
    חוץ מתשלום מס שפתיים כזה ואחר כלום!!!
    איני מתפלא על כך,יען כי הוא מעדיף להתמקד בפיתוח תוכנות יקרות,דפוקות אך ''נוצצות'' לכאורה בעלות גבוהה,במקום להתמקד בתפקידו.
    יתירה מזו אין זה כשלונו היחיד והוא רצוף היסטוריית כשלונות עוד בתפקידיו הקודמים.
    לכן,עצתי לשר הבריאות, פטר אותו ויפה שעה אחת קודם.

  • 17.

    לפעמים גם הרופאים לא בסדר

    אני, 29/05/08 12:15

    אין הצדקה כמובן אבל בן אדם חולה שדוחים לו 5 פעמים ניתוח יש להבין שהוא במצוקה, לא פעם ולא פעמיים שומעים על רופאים שלא מגיעים לניתוחים כי הם לוקחים עבודה פרטית.
    כדאי לבדוק גם את בתי החולים והסכיל לעשות זאת מבקר המדינה בדו''ח האחרון.

  • 16.

    מזעזע ואין שום הצדקה לאלימות שכזו אבל כדאי

    דנה, 29/05/08 12:04

    שהרופאים גם יעשו חשבון נפש. עד היום כשאני נזכרת בהשפלה נוראית שחויתי כשאושפזתי במחלקת נשים בבי''ח שערי צדק, אני פשוט מתחילה לבכות.

  • 15.

    איפה היה איש הבטחון מה הוא על תקו של דחליל (ל''ת)

    שינזאן, 29/05/08 12:01

    • בדרך כלל הם על תקן של דחליל. לא עושים הרבה כשיש הפרת סדר.

      וט, 29/05/08 12:30

      כי אין להם סמכות חוקית.

  • 14.

    ''המדינה'' לא תתעשת ולא יקרה כלום!!!!

    אזרח מודאג, 29/05/08 12:00

    אני יכול להרגיע אותך ד''ר בלשר ,''המדינה'' לא תתעשת ולא יקרה כלום,והמקרה הבא של אלימות נגד רופאים [אולי אפילו רצח -חס ושלום] זה רק עניין של זמן.
    ממי בדיוק אתה מצפה שיעשה משהו?השר לבטחון פנים-עסוק בעסקי הפוליטיקה [עוד מעט בחירות -הרבה יותר חשוב מבטחון האזרחים או הרופאים],משר המשפטים?עסוק בוויכוחים חשובים ביותר עם נשיאת העליון [מדובר במאבקי יוקרה ברומו של עולם!!!]
    ממערכת המשפט שלנו?הצחקת אותי-המערכת המנותקת מהמציאות תמשיך ותעדיף את היחס לפושעים מאשר את טובת הקורבנות.הרי אם פושעים אלימים היו יודעים שאחד דינם -מעצר עד תום ההליכים וסופו של המשפט ענישה קשה ומרתיעה היה גרף האלימות יורד פלאים.אבל כשהשופטים שלנו מסתפקים בנזיפות על חומרת המעשה ,הפרקליטות חותמת עיסקאות טיעון מקוממות ,ובסופו של יום השופטים גוזרים עונשים מגוחכים ומצחיקים,התוצאה הבלתי נמנעת היא אלימות בלתי מרוסנת.אז מה תעשה בנידון אדוני שר הבריאות [חוץ מלהצהיר הצהרות שכרגיל אין להן כיסוי?]

  • 13.

    לא מצדיק אלימות, אבל יש רופאים אדישים ומזלזלים

    אלכס טוקבק, 29/05/08 11:54

    הזילזול והאדישות של הרופאים ביחס לחולים מאוד גברו בשנים האחרונות.
    במיוחד עם מדובר בחולים זקנים או עולים.
    יש רופאים חסרי סבלנות שלא נותנים למטופל
    לסיים את דבריו, קוטעים אותו וממהרים להכניס כבר את המטופל הבא. יש תחושה שכל מה שהרופא רוצה זה להיפטר ממך כבר.
    מקצוע הרפואה הפך משליחות לעוד מכונה לעשיית רווחים. הכסף ולא הדאגה לחולה מכתיבים את היחס.
    בעיקר נתקלים בזה אצל הרופאים הצעירים אבל גם אצל הוותיקים שחושבים את עצמם
    לאלוהים ומסתכלים על החולה מלמעלה כאילו שהם עושים טובה גדולה בעצם זה שהסכימו לקבל את החולה.

  • 12.

    זמן לענישה חמורה למען יראו ויראו,די להפקרות ולחוסר הכבוד, (ל''ת)

    ג'ויה עדי, 29/05/08 11:44

  • 11.

    הרסן משוחרר לגמרי, צריך להדק

    עם ישראל, 29/05/08 11:44

    בתי ''המשפט'' שלנו שיחררו את הרסן וחבל. כעת צריך ''להכניס'' לו כזה עונש + קנס בגודל בית, שהוא יבכה כל החיים וכל העם ישמע אותו. רק כך נתחיל לבנות מדינה שנעים יהיה לחיות בה. כך גם לגבי תאונות הדרכים, גניבות למיניהם וכל הפשעים.
    אמן.

  • 10.

    מה למדו בבית? אין גבולות! רק הכוח עוזר.

    ישראלי מצוי, 29/05/08 11:33

    כוח בבית, במועדטנים, בשטחים, בבית הספר.כל זה מתחיל בבית. כשאין גבולות ומשמעת בבית אין בשום מקום. ההורים הם הדוגמה !

  • 9.

    השופטים ביזיון. הכל בידי המחוקק! (ל''ת)

    מר ביטחון, 29/05/08 11:22

  • 8.

    פשוט מזעזע. מחזיקה לרופא אצבעות להחלמה מלאה. גם אם החולה חשב שנעשה

    ענת, 29/05/08 11:21

    לו עוול בדחיית הניתוח, צורת התגובה המזוויעה שלו צריכה לשלוח אותו ישירות לבית הסוהר. היום הרופא עצבן אותו, מחר השוטר ירגיז אותו, מחרתיים מהנדס העיריה שלא מאשר לו חריגות בניה ובשבוע הבא מנהלת ביה''ס שהשעתה את בנו כי דקר במברג ילד אחר... סדום ועמורה!

  • 7.

    נמאס מכל מצדיקי האלימות!!! מאסר ארוך לתוקף!

    ידיד של רופא, 29/05/08 11:18

    די, אי אפשר להמשיך כך, כל אדם תוקף ככל העולה על רוחו, ונחלץ מעונש!
    לא ייתכן שאין אבטחה מספקת לאנשי שירות במדינה הזו!
    מה הבא בתור? נדקור את הרוקח כי התור ארוך? את האחות כי היא ניגשה קודם לחולה הדחוף יותר?
    מה קורה במדינה שלנו?
    לא ירחק היום וכל הרופאים הטובים יברחו. ולא משנה מה יאמרו הטוקבקיסטים , רב הרופאים הם אנשים טובים והגונים שעובדים במערכת שהיא בתת ספיקה! תחת אילוצים ותנאים לא הגיוניים.

    • סוף סוף תגובה של אחד נורמלי :) (ל''ת)

      שפויה, 01/06/08 22:12

  • 6.

    הריפיון של בתי המשפט והשופטים הרחמנים הביאו אותנו למצב בלתי נסבל זה (ל''ת)

    ארכימדס, 29/05/08 11:17

    • השופטים הם בסדר הם יודעים ש

      טל, 05/06/08 16:18

      חברה למטבע יש שניים וצוות הרופאים מנצל לרעה את היותו עובד ציבור וזה גם השופטים צרכים לקחת בחשבון

  • 5.

    עם כובש נהפך לחיה: ובמיוחד עם הנהגה שמורכבת מגנבים ואנסים

    ערבי, 29/05/08 11:17

    מה ציפיתם ?

    רצח ילדים בעזה והרעבת עם שלם וכיבוש חוזר כבומרנג.

    וממי ילמדו האנשים ? מוסר ויושר ?
    מאולמרט ? אולי מקצב ? רמון ? שרון?

    המחשבה והאמונה שישראל היא אור לגויים ? ושצה''ל הוא הצבא המוסרי בעולם ? ושהעם הוא הכי הכי חכם ...
    פשוט מצחיקה אותי עד דמעות

    • לא צריך ליהיות ערבי כדי להבין שכוח חוזר כבומרנג (ל''ת)

      ישראלי מצוי, 29/05/08 11:35

    • די לצביעות! לא הערבים יטיפו לנו מוסר על כיבוש וזכויות נשים וילדים! (ל''ת)

      בן ציון, 29/05/08 12:14

    • מוסר של ערבי? יש דבר כזה?

      יהודי וישראלי, 29/05/08 20:19

      לערבי,
      בשום מקום בעולם לא רצחו מוסלמים יותר מאשר במדינות מוסלמיות. קחו לדוגמא את
      אלג'ריה בה נטבחו מיליונים על ידי בני מינם.
      מלחמת עירק-אירן בה מתו מיליונים. הפלישה העירקית לכווית. מלחמת צפון-תימן בדרום תימן כאשר עוזרות לטבח הזה מצרים מצד אחד וסעודיה מצד שני.
      בכל הדוגמאות האלה הייצורים הנקראים אצלנו ''הח''כים הערבים'' לא פצו פה ולא אמרו מילה. כאשר זה התאים להם הם האשימו או את ארה''ב או אותנו ברצח המשתולל
      בין מוסלמים לא משנה היכן.
      לשיפלות כמו גם לחוצפה ולצביעות אין גבולות. תשאלו את זהבה גלאון ושותפה ברכה
      בנוסף, ראה מקרה באלי, שבאינדונזיה המוסלמית, בו מטורפי האסלם רצחו מאות בני נוער מבלים, ראה מקרה הרכבת בהודו השבוע, מאות הרוגים ואלפי פצועים.
      שנמשיך?
      בכל מקום בו קיים האיסלם, ושילוב גרוע יותר הינו בין ערבי ואיסלם, אתה מוצא רצח, ואלימות.
      יותר ויותר מצטירים הערבים והאיסלם כמחלת רוח ולא כדת.
      שנמשיך?
      מה תרמו הערבים והאיסלם לעולם. יש לכם את אוצרות הטבע העשירים בעולם, ואיפוא זה לקח אתכם.
      רובכם נשארתם רוכבי חמורים, ורועי עיזים?
      לעומת המערב המתקדם, נשארתם אלפי שנים מאחור, ואתם רוצים למשוך את יתר האנושות לשם.
      חחחח.... מוסר של ערבים

  • 4.

    שיאשימו את מערכת הקריקטורה המשפטית. וגם משרד הבריאות לא נקי

    איך זה שחולה, 29/05/08 11:16

    לא באשפוז כפוי?

  • 3.

    איחולי החלמה מהירים לד''ר מריוס.

    נועם בלום, 29/05/08 11:14

    ד''ר מריוס ניתח את אבי.הוא רופא מעולה ועבודתו רבת השנים ראוייה להערכה.
    אך אין בהתנהגותו של אדם לא שפוי להטיל צל על קהל המטופלים וצרכני הבריאות. מערכת הבריאות הינה מערכת שמשרתת את כול אזרחי המדינה. בדרך כלל על אף הביקורת, אנחנו מקבלים שירות מקצועי מעולה. אם ישנם כשלים, הכשלים אינם של הדרג המקצועי. אלא של המערכת המינהלית.
    נראה לי שראוי שמי שמופקד על הביטחון במדינה יעשה את שמוטל עליו. אין הבדל בין דקירת נער, גניבת מכונית, שוד חקלאי וכו' לבין פגיעה חמורה ברופא. משהו חמור קרה כאן בארץ הזו בשלושת העשורים האחרונים. על מערכת האכיפה ורשויות המדינה לתת דעתם לכך. עלנו לפעול לשינוי הערכים. עלנו לאסור שתיה וסחר בסמים. עלנו למנוע מכוחניות ואירגוני פשע להשיג מטרתם בדרך כוחנית. אך עלנו לא פחות מכך, לשפר את השרות הציבורי, כי לצערנו, רשויות המדינה כרשויות ולא כפרטים מתפקדות גרוע מעוד.

  • 2.

    הכול מתחיל בזה שלא כולם שווים בפני המערכת.

    סוצלסיט לאומי, 29/05/08 11:12

    לא מסבירים למה הרופא דחה את הניתוח של הדוקר.(לא שילם שוחד כמו הרופא ממכלבוטק)

    • צודק,כשאין כסף לקניות צריך לדקור את הזבן במכולת ..

      הדוקר מבוסטון, 29/05/08 12:04

      לאולמרט יש כסף לקניות במעטפות לי אין ובהכל אשם הבסטונר בשוק הזבן במכולת וההוא שמפנה לי תזבל אני רואה שהוא גונב את השקיות של הסופר יאללה בוא נדקור את כולם ו.. לא לשכוח !! חובה לדקור את השיפנזה בגן חיות .. למה , למה היא כל היום אוכלת חינם ! גם היא אשמה .. ככה אוכלת בוטנים ומקבלת טיפול צמוד וכל זה בלי לשלם ביטוח רפואי .. יא אללה איזה עולם !קדימה לדקירות !!!

      נ.ב:אם הטמטום היה מחלה כואבת כל החיים היית בגבס .

      • נדמה לי שאנחנו משלים ביטוח ראפואי לא?

        סוציסלסט לאומי, 29/05/08 15:08

        ןאם הייתי מגיע למצב שאין לי כסף לאוכל אז הייתי גם גונב.

    • סוף סוף תגובה מאוזנת

      חזי, 29/05/08 13:24

      אם רוצים צדק אז עד הסוף. צריך להעמיד את שני המעורבים למשפט. ולברר עד הסוף מדוע זה נגמר כך אתמול.

      • יהיה קשה להעמיד את ד''ר גיא, הוא כנראה ישאר נכה...

        רופא, 29/05/08 18:02

        תקראו את תגובה 3 כדי להבין שמדובר ברופא מצוין.

  • 1.

    לא קשור לענישה- אנשים שתוקפים לא חושבים על זה

    הילה, 29/05/08 11:04

    מי שתוקף רופאים פועל בדר''כ מתוך אמוציות. אלה אנשים חולים שמחפשים פורקן לתסכול.
    צריך לשמור שלא יכנסו עם דברים חדים לבית חולים ושבכל מחלקה יהיה מאבטח, אין ברירה.
    פשוט מטורפים

    • אני חושב שאת צודקת

      מ, 29/05/08 11:37

      אבל מי שתוקף פעם אחת לא תהיה לו בעיה לעשות זאת פעם שניה ולכן ככל שהעונש יהיה יותר קשה הסיכוי שיתקוף יותר פעמים נמוך יותר

      • צודקת, אין ספק- צריך גם ענישה חמורה וגם אבטחה! (ל''ת)

        הילה, 29/05/08 12:38

    • להילה

      חיים שמול, 29/05/08 16:05

      קודם כל צריך להרחיק אנשים כאלה מהחברה
      ,ורק אחר כך לנסות ולשקם אנשים כאלה.

    • מן הסתם הרבה אנשים בבתי חולים פועלים מתוך אמוציות

      חיים, 30/05/08 04:13

      כך שלא חידשת הרבה. אגב, חמדנות זו אמוציה? רדיפת בצע זו אמוציה? אהבה כסף במעטפות לכיס החלוק זו אמוציה?