• 105.

    הבן כספית של כ-ו-ל-ם ???

    ציונה, 04/06/08 09:29

    לא בהחלט לא אלא הבן כספית של יחידי סגולה במערכת השלטונית.משהו כמו כתב החצר הרישמי.

  • 104.

    ביבי , אני מבקש ממך סליחה , אני מוכן להדביק שלטים

    נתן ש., 31/05/08 20:53

    בבחירות הבאות בחינם .
    עוד מעט הבן שלי יהיה מובטל , יש לו אישה ושני ילדים קטנים אתה יכול לסדר לו תפקיד בתור מחלק תה במצודת זאב ?
    7500 נטו יספיק לו .
    הוא יודע לעשות אחלה תה עם נענע .

  • 103.

    למתלהמים,ציפי ליבני רה''מ הבא וביבי ראש האופוזיציה.

    נתן.ש, 31/05/08 07:47

    ואי לכך רק לא ביבי,ביבי אויב השכבות החלשות ואסון למדינה.ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה.

  • 102.

    למתלהמים,קדימה תמשיך להנהיג את המדינה וביבי את האופוזיציה

    נתן.ש, 30/05/08 06:28

    אי לכך רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה.

  • 101.

    הם ואני

    נ.המגן, 30/05/08 01:18

    ואני טרוד כמו טובים אחרים לבצע,לרוץ ולהגיש ל''שלטון זה''... הצהרת הון,דו''ח שנתי,לעבוד ולגבות מע''מ ולהעבירו לאוצר...ולהבין שעליהם כל זה - לא חל!? - אולי יסבירו לי ''ראשים'' אלה מה אני צריך להבין ושלא הבנתי עד היום.

  • 100.

    בן כספית הוא אחד מעיתונאי החצר של אולמרט, אך הגיע הזמן להתחנף

    מושחת נוסף, 30/05/08 00:01

    לפוליקאי אחר

  • 99.

    זה אצלנו בגנים ,רדיפת בצע חסרת מעצורים (ל''ת)

    מומחה ליהודים, 29/05/08 23:42

    • רק אצל חלק מהיהודים,רק אצל מי שמושחת,כשהמושחתים משתלטים

      הישרים זזים, 30/05/08 14:28

      תופסים את הפינה שלהם,הרי הם לא רוצים להתערבב עם המושחתים.רק בתי המשפט יכולים לנקות את מוסדות המדינה מהמושחתים.

  • 98.

    מחליפים ראש ?

    דודו, 29/05/08 23:30

    איך אתם לא רואים ? איך אינכם שמים לב ? יש מכנה משותף לכל ה''מנהיגים'' (במרכאות) המופיעים ברשימה: כולם אשכנזים, חילונים, מנופחים, תמכו בגירוש, והם בעד שני עמים לשתי מדינות ( או משהו כזה)..............אם אתה מבין את הקשר בין שחיתות ציונית לשחיתות אישית - מה טוב. אך גם אם אינך מבין - עליך להודות שאף אחד מאותו מגדר לא יביא בשורה לישראל, אלא ימשיך את רכבת השחיתויות .................. על כן ברור, שחייבים להחליף ראש, ולא רק ראש ממשלה. ישראל צריכה, לשם שינוי, מנהיג יהודי, מנהיג ציוני, מנהיג אמיתי שאכפת לו.................אם תרצו - אין זו אגדה...

    • עוד טמבל ממנהיגות יהודית (ל''ת)

      מכיר אתכם, 30/05/08 03:55

  • 97.

    הסיפור על ברק נשמע לי די מופרך. ברק לא צדיק,אבל הוא לא קיבל מזוודות

    מפוכח, 29/05/08 22:18

    של כסף. הכל היה דרך העמותה. הפרקליטות חקרה אם אפשר להוכיח שהכסף שימש גם לצורכי מפלגת העבודה (ולא רק לצרכי קמפיין הבחירות האישיות של ברק לראשות הממשלה באותן בחירות). למעשה, הם לא הצליחו להוכיח דבר.

  • 96.

    אני רוצה להבין משהו

    לוגיקה, 29/05/08 20:26

    נניח שאתה צודק וייקבעו נורמות ''חדשות''
    עכשיו. נתניהו מוביל בסקרים וקרוב לודאי שיהפוך לראש ממשלה. ענה בכנות רק על שאלה אחת: נראה לך שהחלת הנורמות האלה יגרמו לפתיחת תיקים פליליים נגדו ויפילו את שלטונו?
    נראה לי שגם אתה יודע את התשובה, מה שהופך את שרבוב שמו של הנ''ל לדמגוגיה בגרוש.

  • 95.

    452 תגובות של תיעוב מוחלט מצונזרות (ל''ת)

    אתם שתקתם, 29/05/08 19:31

  • 94.

    הליצן הבזוי הזה מאמין שכולכם מטומטמים כמו שאומר אהיו הרוחני מומחה (ל''ת)

    ההונאה אדלר, 29/05/08 19:30

  • 93.

    נתניהו שונה

    התעוררת?, 29/05/08 19:16

    הוא איש עשיר וזכותו לעשות בכספו ככל העולה על רוחו. מימון איזה סוויטה עם החזר מלא לא עומד בשורה אחת עם כל מה שנכתב על אחרים ואל תנסו להפוך את העקוב למישור בלזות שפתיים.
    גם על אישתו אין לך כלום מלבד רכילות מרושעת וסטיגמטית.
    עם כל האחרים אתה צודק, בעיקר לאור העובדה שהאנשים האלה לא עשו הון בשוק הפרטי כמו נתניהו.

  • 92.

    על ביבי הכל עלילות דם ושקרים בלי בושה, הוא החזיר לו את הכסף! (ל''ת)

    יאיא, 29/05/08 18:51

  • 91.

    השתיקה שווה זהב ???

    שתיקת זהב, 29/05/08 18:48

    כנראה שיש הרבה מעטפות לא מבוילות כמו של טלנסקי להרבה פוליטיקטים, וטל רק אימת את זה.
    אבל שתיקתם של כל היודעים מראה שהיא שווה עוד יותר זהב, מינויים ,כיבודים, מישרות למשפחה, , ולכל החיים
    כל השתקנים החסודים הללו פושעים לא קטנים , והם שולטים במערכת חיינו

  • 90.

    כל נבחר ציבור יצטרך למסור הצהרה מי הטלנסקי שלו.

    מנדי, 29/05/08 18:24

    הבעיה היא לא בטלנסקי אלא שכל פוליטיקאי שבוי בידי הטלנסקי שלו,שיכול לפתוח את הפה ולחסל אותו.דרך אגב לרוב הפולטיקאים בחלק העליון יש להם מלבד המשכורת גם פנסיה נוספת.

    • חייבים לאסור על קבלת תרומות,שיסעו וינאמו בכיכרות הערים על חשבונם,

      אפשר לנסוע גם, 29/05/08 20:54

      הפינוק והנהנתנות הוא אופי לא יעיל,אף אחד לא היה רוצה שהעובד שלו יורכב מהאופי הזה כי זה אופי לא אפקטיבי ולא פרודרוקטיבי.השיטה הקיימת כיום גורמת לסוג הזה של האנשים לחתור ולהגיע לפוליטיקה ואלה הם האנשים שמנהלים לנו את המדינה,והם פשוט לא מסוגלים.חייבים לשנות את השיטה שלא מתירה שום פתח לנהנתנות ומפונקות ואז יגיעו רק הפייטרים לפוליטיקה,אלה שירצו להקריב מעצמם למען המדינה,וזה יהיה טוב למדינה.לאלה שרוצים לדאוג לעצמם זה לא ישתלם והם יעזבו אותנו ויפנו לאפיקים אחרים.צריך להתחיל לחלק לחברי הכנסת רק סוסיתות,לאסור על כל קבלת תרומות,להוריד באופן דרסטי את ההטבות שהם מקבלים לאחר שהם עוזבים את הכנסת.לבטל כל סממן בחוק שמאפשר לנהנתנים ולמפונקים לרצות להכנס לכנסת.

  • 89.

    מענין למה לא מזכירים גם את השר הרצוג נכד ואחין של גדולי ישראל ולאן

    רננה, 29/05/08 17:49

    הוא יכול להתפאר על זה שהוא שתק במשטרה בושה

  • 88.

    הלאה- הבקששיזם עד האולמרטיזם

    רחלה, 29/05/08 17:43

    אכן הכתבה זוכה לסקירה היסטורית של מובילי המדינה והתנהגותם השלטונית המבזה ,השקרית עלהקשר בין הון לשלטון.דבר זה הנו תוצר של רב תרבותיות של החברה הישראלית מתרבות ''הבקשיש'' ועד תרבות '' אולמרטיזם''.ידידי אנו רואים שזאת שיטה פוליטית וכנאמר ''בפני עור לא תשים מכשול'' ואכן אנו כחברה כל אחד ואחת מאיתנו תורמים להמשכיות התופעה שאלתי מדוע אף אחד מנבחרי הצבור בכנסת לא טרח להעביר הצעת חוק לבעור התופעה?
    חקיקת חוק ואכיפתו יתנו מענה מירבי לבעור התופעה שפשתה בקרבנו.
    אשמח לעזור בכל דרך להרתם לנושא

  • 87.

    סיפור של הגויים הנוצרים על ישו

    Avi Ecuador, 29/05/08 17:02

    יהודים האשימו זונה בזנות, רצו לרגום אותה באבנים, עמד ישו מולם ואמר להם:
    מי שנקי מחטא שיזרוק את האבן הראשונה; כולם הורידו את האבנים מהידיים ושחררו את הזונה לדרכה.
    כן, לא מדבר בזנות של מנהיגים, קרוב לוודאי בסרסרות בעם.
    לא אתנגד שאולמרט ודומיו ילכו לדרכם וכולנו נוכל ''לשכוח'' מהם.

    • GREAT STORY TO REMEMBER AND LEARN FROM

      ELLI, 29/05/08 18:25

      SOON YOU'LL ALSO LEARN,THAT JESUS WAS GOD'S FIRST COMING... IT'S WRITEN IN THE OLD TESTEMENT OUR BIBLE WE BELIEVE IN...BUT STILL REFUSE TO ACCEPT.I BELIEVE ONLY IN WHAT IS WRITEN IN THE OLD TESTEMENT.
      THE NEW TESTEMENT HAS BEEN FAKED BY POLITICIANS LIES OF THE OLD TIME,BUT THAT IS ANOTHER STORY...

      • JESUS WAS GOD'S FIRST COMING?!!! REALLY?!

        excuse me?!!!, 29/05/08 21:35

        we are JEWS . the original ones. you are coming to tell us about OUR TORAH.....



        AhhhhhA....

  • 86.

    נכון, זה מה שאני כותב לכם כל הזמן והיום יש אנשים שמושפעים...

    Avi Ecuador, 29/05/08 16:49

    משה רבינו היה זקוק ל 40 שנה לקבור ולחנך דור עגל הזהב שמאלנים ואני לא מדבר כמה זמן זקוק להפוך את העמלקיים מחיות לבני אדם בכדי לעשות ''שלום''.
    אז יש שתי שיטות; האחת לנדוד 40 שנה, לקבור ולחנך דור (אני לא מתכוון לחיות) והשיטה הבאה מלחמה דבר שהעולם חוזר כל פעם מחדש על זה.
    מלחמה וכאוס של מיליוני הרוגים לצערי ולא רק בישראל לצערי, לצערי לזה הולכים.

  • 85.

    Red Alert

    Me, 29/05/08 16:35

    When I read this article, I am feeling a dangerous deja vous. The thing that is amazing is the quantity of leaders that are involved in such scandals. This is obviously upseting a lot of us, but at the sane time - it reminds us how the jews were seen in europe prior to the holocaust. This should be a red for all of us. We can not and should not let wrong values persist. We should educate our next generations that they can be successful honestly.

    We are unfortunately stuck in a situation where people who don't cheat or steal are loosers. We have to break that cycle, and allow the honest leaders to raise to power. The only way of achieving that would be by punishing the wrong-doers to the extreme until it becomes not worthy to engage in such activities.

    Of course this is utopic, but if we get a process started - we might be better, maybe only by 5%, but still better.

    • כשאתה מוצא תפוז רקוב בארגז תפוזים

      Avi Ecuador, 29/05/08 16:56

      והתפוז היה שם הרבה זמן, דע לך שתמצא הרבה תפוזים רקובים נוספים בשלב שונה של ריקבון.

      • אומרים שאיפה שתיראה נמלה אחת,תדע שיש שם עוד הרבה נמלים.

        זה פיתגם ידוע, 30/05/08 14:33

        אבל למושחתים יותר כדאי להתעלם ממנו כדי להמשיך בדרכם ללא הפרעה.

  • 84.

    האמת הערומה

    חיים, 29/05/08 16:17

    כתבה פנטאסטית. רק חבל שהעובדות כל כך נכונות.

  • 83.

    בן כוספית

    נתן.ש.מעלות.., 29/05/08 15:59

    תישמע יאפס ביבי ראש הממשלה הכי נקי ואתה לך תישן על האף ביבי עוד מעט מגיע תתחיל ל.פ.ח.ד.

    • אם אתה אומר... איך אפשר לחשוב אחרת? (ל''ת)

      אורן, 29/05/08 16:40

    • שחכת לציין שאתה אוהד ביתר ירושלים (ל''ת)

      ש.ז, 29/05/08 17:47

      • שקט שם.

        נתן.ש.מעלות, 29/05/08 18:48

        למה שמו.זי.ישנה בעיה חוקית להיות אוהד ביתר?רק מי שאוהד את הקבוצות הקומוניסטיות של הפועל הוא בבחינת לגיטימי,אבל כדי להרגיע אותך שמו.ז.אני דווקא אוהד מכבי נתניה .זה בסדר האם אתה מאשר לי זאת?והעיקר רק ביבי יהיה ראש-ממשלת ישראל.....

        • למתחזה העלוב,התחזות השטח החזק של ביבי ואוהדיו.

          נתן.ש, 30/05/08 06:21

          אי לכך רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.

    • נתן ש. אתה מתחזה לתומך נתניהו. שהרי בתגובה 70 ו- 47 כתבת בגנות ביבי

      ציונית, 29/05/08 19:42

      נראה לי שמטרתך ליצור דימוי נחות לתומכי בנימין נתניהו.
      מרבית תגובותיך עויינות באופן מנומס את נתניהו ואילו בתגובה זו אתה מנבל את פיך, כבייכול בשם איש ימין.

  • 82.

    לכאורה נראה שגם אתה מקבל מעטפות כדי לאתרג (ל''ת)

    רובין, 29/05/08 15:37

  • 81.

    אך איזה כיף לראות את כל מגרשי היהודים וסייעניהם נקברים לאט לאט (ל''ת)

    יש דיו יש דיין, 29/05/08 15:32

  • 80.

    אם ידעת את זה כל הזמן (ל''ת)

    אתה אשם לא פחות, 29/05/08 15:26

  • 79.

    אתה באמת לא מבין את ההבדל בין פרשת ביבי למימון חופשה למשפחת אולמרט? (ל''ת)

    גיא, 29/05/08 15:25

    • הוא מבין טוב מאוד, אבל חושב שכולנו מטומטמים

      פנדה, 29/05/08 16:03

      היינו מטומטמים, והיינו נשארים כך לולא האינטרנט והעידן הרב-ערוצי. היום כבר הרבה יותר קשה לעבוד עלינו. עוד מעט לא ישאר כלום מאותה מערכת מושחתת של תקשורת המיינסטרים.

  • 78.

    נחמד לזרוק בוץ בלי הכרה על כולם. אבל אנחנו לא קונים!

    תיצן חצר, 29/05/08 14:47

    יש מי שדורש ומקבל בלי לדווח, ומוכר את המדינה לא לו בתמורה.
    וזה ההבדל!!!

  • 77.

    נראה שהעיתונאים יודעים הכל, מדוע הם מסתירים? (ל''ת)

    מוטי, 29/05/08 14:44

  • 76.

    אים טלנסקי רוצה ליתרום .כול כך למדינת ישראל .

    פקק תנועה, 29/05/08 14:32

    מדוע הוא לא תרם .לבתי חולים. כבישים .מקומות ציבור שונים שמטים ליפול. או אגד שיחליפו את צי האטובוסים הנוראי .לבתי זיקוק החלודים .מוסדות להשכלה גבוהה .זו תרומה למדינה . אבל העברת כספים לאדם כול שהוא. זו לא תרומה לטובת המדינה.והרשימה עוד ארוכה.

    • GOOD PEOPLE DONATE AND FORGET

      ELLI, 29/05/08 17:27

      POLITION ARE SUPPORTED BY BIG MONEY FROM WHAT CALLED SPECIAL INTEREST GROUPS,IT'S THEIR INVESTMENT...
      MANY PEOPLE DONATE BECAUSE THEY CAN GET SOMETHING BACK,NOT BECAUSE THEY ARE GOOD AND WANT TO GIVE,FORGIVE AND FORGET....I'D GIVE ONLY DIRECTLY TO POOR,AND IF I HAD BIG MONEY,I'D BUILD HOSPITAL,SCHOOLS...EVEN THE REDCROSS IS A BIG LIE,IF THEY CAN PAY THEIR PRESIDENT MORE THAN MILLION DOLLARS,THEN NOT FROM MY DONATIONS...

  • 75.

    כתבה מצויינת, חדה וחכמה (ל''ת)

    ס.סימרוטיץ', 29/05/08 14:30

  • 74.

    כרגיל, בן כספית פותח את הרדיו, מנסה להבין לאן נושבת הרוח

    אלון, 29/05/08 14:29

    וכותב בהתאם.

  • 73.

    פרט, הרחב והדגם

    אני, 29/05/08 14:27

    אני לא יודע מי זה ''כולם'' ובטח מי זה הטלנסקי שלהם.
    אם אתה יודע על מערכות יחסים של תן ותן בין פוליטקאים לתורמים, אתה מחוייב לפרסם זאת. לא בעילום שם, לא ברמיזות, לא בדוגמאות כלליות.
    תהיה כמו זה שנהגת לבוז לו (יואב יצחק), ותצא עם תחקירים עם שמות סכומים. עד אז - אתה מתכבד להוציא את לשונך מישבנם של פוליטיקאינו ולא להטיף מוסר.

    • הבעיה עם יואב יצחק שהוא מכוון רק לכיוון אחד (שמאל)

      אורן, 29/05/08 16:42

      ולכן לעולם ישאר בשולי התקשורת.

  • 72.

    אתם זוכרים שביבי שכר מעודדים לתוכניות הארוח לפני הבחירות ???

    אנטי נהתניהו, 29/05/08 14:24

    אז עכשיו הוא שוכר טוקבקיסטים...
    כמה שקוף

    • לא, לא זכור לנו (ל''ת)

      ספיר, 29/05/08 15:26

    • כן, 70 טוקבקיסטים ? תעשה לי טובה

      פנדה, 29/05/08 15:40

      לעומת אולמרט, ביבי לא צריך לשכור טוקבקיסטים, כי יש לו הרבה כאלה ובחינם (למרות שהייתי משפר את איכות הכתיבה של רבים מהם). לאולמרט לעומת זאת יש שני תומכים קבועים בטוקבקים, שניהם הזויים ביותר, וגם הם עושים ככל הנראה את העבודה הזאת בחינם. אבל מדי פעם רואים הצפה לטובת אולמרט - במקום 2 תגובות יש 20, בדרך כלל עם שמות מופלצים וניחוח מזויף - ואז זה די ברור שמדובר בקמפיין טקבוק ממומן.

    • אנחנו זוכרים את שולה זקן השותקת ואורי מסר בעל הכספות. (ל''ת)

      שמאל בזוי!, 29/05/08 16:29

  • 71.

    כספית = ליצן החצר של אולמרט -לכל עיתונאי יש את המושחת שלו (ל''ת)

    uz7, 29/05/08 14:15

  • 70.

    כתבה הוגנת ונבונה,ראוי לשבח את בן כספית על הגינותו

    נתן.ש, 29/05/08 14:14

    אך העיקר רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה.

    • נתן ש., עם יד על הלב, אתה באמת מאמין שמישהו קונה את הערכתך לכספית? (ל''ת)

      איך זה שהמונים, 29/05/08 15:33

  • 69.

    כספית מועל בתפקידו וחסר יושר עיתונאי, איך אפשר להשוות

    ציוני, 29/05/08 14:11

    בין ערימות המזומנים, השיטתיות לאורך שנים, ההיקף וכמות הפרשות השונות (כרמיה, הטיית מכרזלאומי ועוד שבטח לא יודעים) לבין איזו נסיעה קלה ללונדון? אמנות השקרנות- לקחת משהו שיש לו מכנה משותף קטן ולהציג אותו כעניין זהה. אלא שעיתונאי אמור להיות אובייקטבי ולא מושחת.

    • אנו בעיצומו של ניכוי אורוות, האים בתור- עיתונאי החצר, בןכספיתלנסקים (ל''ת)

      אא, 29/05/08 15:44

  • 68.

    המערכת הפוליטית, וגם הציבורית

    איך לא, 29/05/08 14:09

    רק לא העיתונאית - מגרשת את אהוד אולמרט.
    אמנון - מצליח - לפיד - אתה - סגל - בן כספית -.
    נגמר לנו האמון בעיתונאים. ידעו ושתקו.
    למרות שניסיתם - אני (העם) לא טיפש.

    • לא שתקו--עדיין שותקים!! בדיוק כמו זו ששומרת על זכות השתיקה!!!!! (ל''ת)

      אא, 29/05/08 15:45

  • 67.

    בן כספית נמאסת

    בן כספית שכיר, 29/05/08 14:06

    נמאס מהעילגות שלך, ואפילו מחוסר ההסוואה המתבקשת מעיתונאי מטעם, אולי תכתוב על שחיתות בעיתונות, כמה דנקנר קיבל מאולמרט? וכמה אתה מקבל ממנו?

    • תגובה תמוהה בלשון המעטה... (ל''ת)

      ש.ז, 29/05/08 14:21

  • 66.

    לציבור נמאס מעיתונאים שתומכים בראש ממשלה מושחת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    תפסיקו לזלזל, 29/05/08 14:04

  • 65.

    ושוב אאתרוגן הראשי נשלח להכפיש את נתניהו הישר

    ירון רון, 29/05/08 13:57

    מה הקשר בין השוחד שמקבל אולמרט למימון הקהילה היהודית את נסיעתו של נתניהו להסביר את עמדת ישראל בעולם בשליחות הכנסת?
    אה?
    דין וחשבון יינתן בקרוב על ידי כל אחד ואחד על מעשיו.

  • 64.

    הדרך להגן על אולמרט ועל חטאיך עוברת דרך הכפשת האחר ?

    האזרח א, 29/05/08 13:48

    מר כספית היקר
    איך אתה משווה את מעלליו של אולמרט לאחרים? אתה משווה ביקור של נתניהו בלונדון שמומן ע''י הקהילה שם שכל ההוצאות היו שקופות וכתובות והיועץ המשפטי לממשלה קבע שאין בהם פלילים למה שואלמרט עשה עם מעטפות הכסף וחברי מפלגתו? האם בכך אתה מנסה לרכך את המצפון הפנימי שלך (בהנחה שיש דבר כזה)?
    הרי כולנו יודעים מי זה אולמרט מה זו ה''שיטה'' וכולנו גם יודעים שלגבי אולמרט זה קצה הקרחון בלבד.
    אז מר כספית היקר , אתה רואה במו עינך את הקריסה הערכית והמוסרית של מפלגות השמאל שמתחילה בשחיתות חסרת מעצורים ונגמרת בהפקרת אזרחי ישראל ואתה יודע שאנחנו בימין צדקנו כל הזמן אבל אצלך השמאלנות זו מחלה ואם אתה חושב שהצדקנות זו תרופה אז אל נא תתפלא שלעם יש מכם תופעות לוואי בדמות בחילה.

  • 63.

    להשוות בין ביבי לאולמרט זה כמו להשוות בינך לבין עיתונאי רציני

    בעיני הינך טייח, 29/05/08 13:47

    אז מה בן, לשיטתך, נתניהו ואולמרט מוזכרים באותה נשימה...
    שוב הינך מטייח בערפל קל את המציאות ...
    הנייר סובל הכל. חלק מהציבור - לא!

  • 62.

    נסיון שקוף ועלוב להגן על אולמרט

    אבי, 29/05/08 13:46

    ''כולם עושים, רק אותו תפסו''. מכירים את התירוץ הזה מגן הילדים.
    מי אמור ''לתפוס'' פוליטקאים? אתה אמור לתפוס אותם. אתה עיתונאי. לפי דבריך שלך, אתה ידעת הכל ושתקת. אז לפי הודאתך שלך, אתה מושחת יותר מכולם.
    אבל מה, ברור שלדבריך אין כל משקל. לא איכפת לך לצאת מושחת, איכפת לך רק לנסות למשוך איכשהו את אולמרט מהבוץ. מעניין למה.

  • 61.

    בן כספית אינו עיתונאי ישר - לכן כל הכתוב כאן מגמתי !!! (ל''ת)

    עתונאי קטן שלי, 29/05/08 13:39

  • 60.

    ואתה כספית מהראשונים שישראל תתנקה מהם אתה וחבריך המאתרגים (ל''ת)

    בעז, 29/05/08 13:37

  • 59.

    בהיותך נער פרס ולוביסט חרוץ לאוסלו, אין לי הערכה או אמון בדעותיך (ל''ת)

    זוכרת מי אחראי, 29/05/08 13:37

  • 58.

    מסכנים שונאי ביבי הטוב,,ראשם בין רגליהם,,,אוי ואבוי,,,יש להם בעיה, (ל''ת)

    בצלאל, 29/05/08 13:32

    • לשוכן בצל האל,אלילך אל כזב רשע מרושע,התעלל בשכבות החלשות

      נתן.ש, 29/05/08 14:23

      לעולם לא עוד הפעם ביבי,האיש שחתך בבשרינו החי ללא רחם.בשקריו על העשיר הרזה המסכן הסוחב על גבו אותנו החלשים השמנים.ביבי הטיב עם השכבות המבוססות ביותר,ממשלה זו הטיבה עם השכבות החלשות ועם ניצולי השואה.אי לכך רק לא ביבי,ביבי אויב השכבות החלשות ואסון למדינה.

  • 57.

    רק בגין ז''ל לא!

    המחתרת הסגולה, 29/05/08 13:31

    ודרך אגב, יש לו בן צנוע שעדיין נוסע לשוק מחנה יהודה באוטבוס... אם בגין הבן ירוץ היום לממשלה... אתה תתמוך בו?

    • מנחם בגין ז''ל דעותיו החברותיות היו שונות משל ביבי,כמזרח ממערב

      נתן.ש, 29/05/08 14:18

      ואין הגון מבני בגין,אך דעותיו קיצוניות מדי.אך העיקר רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.

      • מה זה קיצוני?

        המחתרת הסגולה, 29/05/08 14:42

        לבני בגין יש ראיית עולם ראליסטית. הוא לא יספר לך סיפורים ומעשיות על מזרח תיכון חדש כדוגמת פרס ויארח פחות את נשיא ארה''ב הבא.

        בשנות ה-60 כל ישראל חשבו כמו בני בגין ואולי הגיע הזמן לחזור לכך.

    • עם ישראל חייב סליחה ענקית לבני בגין

      פנדה, 29/05/08 15:10

      בני בגין נזרק כי לא היה מושחת מדי. הוא נזרק מהכנסת כי היה ישר מדי. היושרה שלו הייתה סימן לחולשה בקרב העם הציני שלנו. אני מקווה שהעונש שקיבלנו בדמותו של אולמרט יחזיר אותנו בתשובה. הגיע הזמן להתעלם מדעות קדומות בנוסח ''ימין/שמאל/יוני/ניצי'', כי אין להם שום משמעות, כאשר הנבחרים עושים מה שתורם לכיסם והם נטולי אידיאולוגיה. צריך לחזור ולהצביע אך ורק לאנשים חכמים, הגונים וציוניים.

      • כוונתך מרכז הליכוד חייב (ל''ת)

        a, 29/05/08 15:39

  • 56.

    דור לשם של עיתונאים צריך ללכת. בהם אתה.

    אם לא התקשורת, 29/05/08 13:29

    לאולמרט להיות ראש ממשלה. אתם המלכתם אותו, ידעתם טוב מאוד שהוא מושחת ועכשיו אתם מצטדקים ומנסים לשחק אותה ישרים ותמים.כפסית אתה וחבריך הבאתם עלינו את האסון הזה.עדיף שתשתקו.

  • 55.

    בתור אחד מאנשי הקמפיין אולי תכה אתה על חטא?

    דני, 29/05/08 13:27

    מי אם לא אתה וכל חבריך בתקשורת המלכת עלינו את חבורת המושחתים שעכשיו אתה מבקר ? את שרון ואולמרט בשם ההתנתקות ?
    העיתון שלך ניסה להרים את קמפיין ''איפה הבושה'' , איפה הבושה שלך ?

  • 54.

    הצעה - איך משנים את הכללים

    דליה, 29/05/08 13:19

    מסכימה עם הרעיון הכללי - חבורת הון-שלטון-עיתון-משפטון-פקידון ירדה לגמרי מהפסים המוסריים. צריך להתחיל בניקוי האורוות, ויפה שעה אחת קודם. צעד ראשון : למצות את הדין עם אולמרט. אם גם מחליפו יהיה נגוע - גם בו יהיה צורך לטפל משפטית ללא כפפות של משי. אם מספיק מהחבורה המושחתת הזו ימצאו את מקומם בכלא (המקום הראוי להם) בודאי יקומו בסוף מנהיגי אמת ישרי דרך. כרגע צפוף ומסריח מדי שם למעלה.

  • 53.

    אם אתה עיתונאי, אז אולמרט לא אוהב במזומן

    ציוני, 29/05/08 13:16

    אתה בדיחה לעולם העיתונות. צריך להסתכל במופעי החצנות שלך את קדימה לפני הבחירות. אתה טהור כמו זה שאיים אתמול על ברק, וכמו ברק עם פרשת עמותות הקש. אתה בדיחה בעיני כל קורא מודע ולא מולך שולל. אני מתפלא שמותר לפרסם טוקבקים למאמרייך. בעבר אסרת זאת. מה קרה?

    • תגובה ל - 53

      זהבה אלופי, 29/05/08 13:48

      צודק לגמרי!

  • 52.

    בקיצור ...ואלקאם טו גמייקה......האב אה נייס דייי (ל''ת)

    סטלן, 29/05/08 13:12

  • 51.

    כל זה עונש על ההתנתקות

    צדק נעשה, 29/05/08 13:09

    ברק, אולמרט, לבני, וכל מי שתמך בהתנתקות: כולם נענשים ויענשו.
    יש בורא עולם, שעושה צדק. מי שגירש יהודים תמימים וטובים וגיבורים מביתם, יהודים שכל רצונם היה להישאר במקום מסוכן כדי להגן עלינו, מי שגרם לשלטון החמס בעזה, מי שברח מציר פילדפי, מי שנדחף להיות ''שליט'' עם קופה מלאה שרצים, מי שלקח, גנב, שקר, שלח יס''מנקים להכות נערות בעמונה, ששולח את האחים בחלמיש לכלא על הגנה עצמית ללא נפגעים אצל התוקפנים,מי שהציב צלפים נגד אנשי גוש קטיף, מי שעקר קברים, מי שהפקיר בתי כנסת להרס ע''י פראי המדבר, מי שהקים חומת הפרדה בלב ארצנו, מי שמוכן למסור את ארצו של העם היהודי, ארצו היחידה, למכחיש שואה, למחבלים ולאירנים, מי שברח מלבנון, מי שבגד בצד''ל ובערביי יש''ע הנאמנים לנו, מי שרוצה לתת את האדמות והמים של ארצנו לאויב חסר רחמים, מי שרוצה לעקור נוער יהודי נפלא ממאחזים וגורם לבניית מאורת חמס וחיזבללה שם, מי שמסיר מחסומים לרצות מטורפת אמריקאית וגורם להקלה על מחבלים לרצוח, מי שמשקר, מרמה, פושט יד לקחת מיליונים של כספים מאירופה האנטישמית, זו שקברה 2 מליון יהודים לפני השואה, ו 6 מליון בשואה, מי שמטיס מסוקים בשמי יהודה ושומרון, ומרגל מהאוויר אחרי כל תריס בישובים היהודיים, בלי לרצות להבחין בגזל הקרקעות המטורף שנעשה על ידי ערבים, מי שמדווח לאויבי ישראל על כל ישוב יהודי בארץ היחידה בעולם ששייכת לעם היהודי, לעומת למעלה מ 22 מדינות ששייכות לעם הערבי, מי שקדם את חרם המרצים הבריטים, אותם בריטים שלא הפציצו את אושוויץ, שמנעו מפליטי חרב להגיע לארצם, שמעלו בשליחות שנטלו להקים מדינה לעם הנרדף והמעונה הזה:
    כל אלה - עומדים להכיר, ובקרוב, את הצדק האלוקי.

    • התנתקות התנתקות...

      מעוצבנת, 29/05/08 13:34

      מה עניין תחת למחט? הכל התנתקות? מאיפה אתם ממציאים את השטויות האלה שלכם?

  • 50.

    שמעון פרס אין לו דירת פאר והוא לא צובר נכסים

    עזרא, 29/05/08 13:05

    הצחקתם אותי הענין הוא רק שעדיין לא גילו אצלו הכל.300000 דולר זה כסף קטן? חגיגות וארוחות שחיתות זה מה בכך?

  • 49.

    האתרוג

    ביבי, 29/05/08 12:59

    מה קרה שהאתרוג מדבר!!!!!!!!!!!!!!!
    אם יש לך מה להגיד לך למשטרה ועל תקשקש בב...

  • 48.

    בקיצור יוסי שריד לראשות ההמשלה?

    אלכס טוקבק, 29/05/08 12:59

    או אולי אחמד טיבי?

    • אני מעדיף את שריד על פני רבים אחרים, למרות דעותיו הפוליטיות

      פנדה, 29/05/08 15:16

      הגיע הזמן לבחור בני אדם, לא מושחתים עם מסכה אידיאולוגית. לשכוח מהאידיאולוגיה, שיהיו רק בני אדם הגונים בכנסת.

  • 47.

    מהראוי היה לשבח עיתונאי הגון ונבון כבן כספית. (ל''ת)

    נתן.ש, 29/05/08 12:56

    • כן כל הכנופייה של אולמרט-הירשזון משבחת א כספית (ל''ת)

      זאב, 29/05/08 13:40

    • נתן ש. אתה מכפיש את נתניהו במרבית התגובות ותומך נלהב בבן כספית....

      רונית, 29/05/08 13:51

      אתה בטוח שזו לא הפרנסה שלך?
      אם כן, אתה שקוף ולא שווה את כספי משרד הפרסום.
      אם לא, במקרה הטוב, אינני מזדהה עם רעיונותיך.

      • לרונית,אין לי רעיונות אני פשוט הייתי קורבנו של ביבי כקשיש

        נתן.ש, 29/05/08 14:10

        ואין לי שום קשר גם לא בנעורי עם משרד פרסום,עבורי ועבור השכבות החלשות ביבי אסון.זו לא הכפשה חלילה,זו עובדה אנו פוחדים מהאיש הזה.ביבי התעלל בנו את מתארת לעצמך,קשיש מתלבט האם לקנות את התרופה המומלצת לו,או לותר עליה תמורת מזון?,רונית ממשלה זו הטיבה עימנו ואני כבן הארץ הזו,לא יכול לסלוח לביבי מה שהוא עולל לנו.

        • עצוב לי שאתה תולה את כל גורלך באחרים

          פנדה, 29/05/08 15:21

          לולא ביבי לא הייתה לך פנסיה בכלל, שלא לדבר על קצבאות או סל תרופות. המדינה עמדה בפני פשיטת רגל. בגלל כל מיני חבר'ה שלא אוהבים לעבוד, כולנו צריכים לעבוד הרבה יותר קשה, ויותר זמן, ולקבל פחות לפנסיה שלנו. את זה ביבי לא יצר, הוא רק ניסה לתקן. וגם אם טעה - לפחות ניסה ! ידידך אולמרט לא עשה דבר, פשוט לא שינה את המצב שבו הופקדה לידיו המדינה. ייתכן שביבי בשלטון היה מעלה במעט את הקצבאות או מגדיל את סל התרופות, אבל מה שבטוח - אולמרט, שאתה תומך בו, לא עשה שום דבר עבורך, עבורי, או עבור כל אדם אחר ששם משפחתו אינו אולמרט.

          • להזכירך מי שהכניס את המדינה לפשיטת הרגל היה סילבן

            אורן, 29/05/08 16:46

            וכל זה תחת שלטון ה-ל-י-כ-ו-ד!

            ביבי פגע במי שזקוק להכי הרבה עזרה!

          • פנדה ידידי,כבן הארץ הזו שעבר את גיל ה75 אינני הוזה.

            נתן.ש, 29/05/08 19:02

            ביבי חתך בבשר החי קיצץ בשכבות החלשות,והטיב עם השכבות העליונות.המדינה לא הייתה בפשיטת רגל,תאוריו השקריים על העשיר הרזה,הסוחב על גבו את החלשים השמנים.לא שכחנו אי אפשר לשכוח סבל כה גדול.ממשלה זו הטיבה עם השכבות החלשות,יודע גודל קצבת הזקנה שקבלתי מביבי ויודע מה אני מקבל כיום,בתוספת עוד הטבות.ממשלה זו הטיבה עם השכבות החלשות ועם ניצולי השואה.העם הביס את ביבי פעמיים בקלפי ויביסו בשלישית.

  • 46.

    הגיש בן, מי שילם לך שתדחוף את מופז לרשימת המושחתים?

    ראובן, 29/05/08 12:50

    ראיתי שבעצם אין לך שום דבר לומר נגד מופז אז הפלגת בדיבורים על קצב במקום. אבל היית חייב נכון?

    עוד מעט הפריימריז בקדימה וגם עיתונאים חייבים להחזיר טובות שהם מקבלים, לא רק פוליטיקאים. בעצם לא רק להחזיר אלא גם לטפח את מקורות העתיד. מקורות המידע והפרנסה כמובן.

    אז ליכלכת על מופז. ליבני תשמח, וגם שיטרית. האם אתה חייב להם או למישהו אחר? גם את הקשר עיתונאי-שלטון-הון צריך למגר ובמיוחד מכיוון שכלב השמירה של הדמוקרטיה צריך לשמור על החתולים בצמרת ואסור לו להיות מחובר לצלחת השמנת.

  • 45.

    ואיזה תפקיד יש לעיתונאים בזה?

    ח.א., 29/05/08 12:49

    אי אפשר להעלות על הדעת שהשחיתות של
    כ-ו-ל-ם היא רק של הפוליטיקאים, אליבא בן-כספית. ומה תרומתם של העיתונאים- האתרוגנים למיניהם שהבולטים בהם בן- כספית, אברמוביץ וברנע? האם הם לא מחוברים לעטיני השלטון ושל הפוליטיקאים,במשוואה הון- שלטון- עיתון? רק בודדים מהעיתונאים לקחו על עצמם לקרוא תגר על המושחתים והשחיתות של הפוליטיקאים ואלה היו כקול קורא במדבר וכתמהונים וחריגים בעיני מקהלת המאתרגים. למה כלבי השמירה של הדימוקרטיה נרדמו במילוי תפקידם בעת שרוב הציבור ידע בחושיו לשפוט את את אישי השלטון עד שאולמרט עצמו הודה: ''אני לא פופולרי''? והנה,
    בוקר טוב אליהו, עכשיו כשהכל מתפוצץ בפנים מתעוררים עיתונאי החצר ועוברים לצד השופט והמוכיח בשער ומכים על חזי הפוליטיקאים, לבדם.
    העיתונאים והעיתונות, גם הם, צריכים לעשות עם עצמם חשבון נפש נוקב, כדי להחזיר לעצמם את אימון הציבור ויוכל לסמוך עליהם ככלבי השמירה של הדמוקרטיה- כלב שמירה מטבעו נשכן ולא לקקן.העיתונות צריכה לשקף בהגינות את המציאות על כל היבטיה ולא ליצר מציאות מלאכותית מטעם.

  • 44.

    גם אתה מחובר לעטיני הפוליטקאים המושחתים ומפיץ את הספינים השיקריים ש

    שמעון, 29/05/08 12:47

    גם אתה מחובר לעטיני הפוליטקאים המושחתים ומפיץ את הספינים השיקריים שלהם

  • 43.

    צודק!!! כל מילה בסלע!!!

    מדיאה, 29/05/08 12:47

    אמהמה... מה עושים? השחיתות עשתה צעד ענק ''קדימה'' בהשראת מרכז הליכוד, שם צמחה התופעה של ''לסדר לחברים'', לדאוג לכיס, קשרים-ולא-כישורים, ובעיקר - שם נעלמה הבושה. צריך לקום היום גוף פוליטי או לא פוליטישהמלחמה בשחיתות היא הדגל שלו. כי לא מלחמות חיצוניות יחריבו אותנו - החורבן הפנימי מתחיל בשחיתות השילטון ומשם זולגת לכל שכבות הציבור. די מייאש המצב הזה

    • השחיתות המדוברת קרתה לפני תקומת קדימה

      אורן, 29/05/08 16:47

      אבל אל תתן לעובדות לבלבל אותך...

  • 42.

    כספית תורם כאן לזירוז ביטולו של עקרון החיסיון העיתונאי

    משפטן, 29/05/08 12:44

    וכל זאת בהנחה - ממש לא וודאית - שהוא יודע על מה שהוא כותב.

  • 41.

    אם זה באמת כך - איפה היית עד עכשיו?

    אסף, 29/05/08 12:42

    איך ייתכן שהעיתונאי בן כספית יודע כל השנים עובדות מצמררות כאלה - ולא אומר דבר? אם ראית את אריק שרון אוסף מעטפות לכיסו - למה שתקת?
    למקרא הדברים עולה תחושה דוחה למדי לגבי האופן שבו עיתונאים עושים בארץ את תפקידם. מסתחבקים עם אנשי השררה, מעלימים עין - ומעלימים מידע מהציבור.
    בן כספית, מה שידעת כל השנים והסתרת מקוראיך אינו מוסיף כבוד לא לך ולא למקצוע שלך.

  • 40.

    טול קורה מבין עינך- התקשורת וכספית ביניהם אשמים

    תקשורת צבועה, 29/05/08 12:30

    איפה הייתם כששרון וביניו חגגו? איתרגתם אותו!
    איפה הייתם כפרס דאג להעביר לויצמן כסף כדי שיחבור אליו? סגדתם לו!
    העברתם לכולם מסר מאוד מסוכן שמי שמיישר איתכם קו הכל ימחל לו.

    הרסתם את המדינה

    הגיע הזמן שתעשו חשבון נפש או שהגיע הזמן לועדה בלתי תלויה שתעשה סדר בתחום התקשורת בארץ

  • 39.

    ואיפה העיתונאים-כלבי השמירה

    דוד י., 29/05/08 12:27

    בן כספית חכם ויקר- כולם ידעו כולל העיתונאים? כולל כלבי השמירה שאף לא נבחו? המסקנה היא ש''זכות הציבור לדעת'' היא המצאה לשימוש חד/רב פעמי תלוי בנסיבות אך בודאי לא כלי לגילוי האמת.
    תתביישו!!!

  • 38.

    ולמה רק עכשיו אתה פותח את הפה??? משתף פעולה!

    יעל, 29/05/08 12:27

    בן כספית, כמה שאתה מטעה. ראיתי פעם את אביך בטלויזיה וחשבתי שאתה כמוהו (כך לפחות הוא נראה ונשמע): ישר, צנוע, מוסרי. מסתבר שהתפוח נפל רחוק מהעץ. חבל, כי יש בך גרעין טוב, נראה שגם אתה, כמו הפוליטיקאים, לא יכול לעמוד מנגד, לראות את הנהנתנות ולא להצטרף.

    ואני שואלת, גם אם תלך, האם יבואו טובים יותר. התשובה במאמר שלך, רק בשינוי השם אולמרט וחבריו הפוליטיקאים.

  • 37.

    בן כספית שותף לשחיתות של אולמרט ולא מפסיק להגן עליו ולהפיץ את שקריו

    טל זילברנשטיין, 29/05/08 12:26

    בן כספית שותף לשחיתות של אולמרט ולא מפסיק להגן עליו ולהפיץ את שקריו.

  • 36.

    למה לא מגלה את השם....

    אורי, 29/05/08 12:24

    בן כספית אם אתה גבר תפרסם מי הוא זה שנתן לברק מליון וחצי דולר. ומי העביר את המזודה- הרי היא לא כל כך קלה.
    ממי אתה מפחד. הגם אתה מעיתונאי החצר?
    ואיפה היית עד עכשיו??

  • 35.

    מה קרה שהתעוררת מר כספית

    אסף, 29/05/08 12:23

    קצת אני תמה לגילוי הלב של בן כספית.
    - מה אתה עולה חדש אתה לא יודע על כל הסיפורים האלה?? למה לא כתבת על זה מקודם למה נרדמת בשמירה?? מה סימם את כלבי השמירה שהיו צריכים לנבוח??
    אני מצפה ממך מר כספית שאם אתה ישר דרך ומקוה שאתה אכן כן שתכתוב על חבריך העיתונאים שעדיין לא חושבים שבמעשי אולמרט אין כל בעיה.
    שתכתוב איפה אתה היית.. או שמא חלמת חלום..
    ועוד יותר למה אתה מעלים את התורם מליון וחצי דולר?? ממי אתה מפחד??- למה לא לפרסם מי נתן במזודה מליון וחצי דולר לברק למה להתלחשש בתקשורת .
    נא לפרסם את השם המלא שלו ולמי עוד מסר מזוודות.
    לפעמים חצי אמת גרועה משקר שלם.

  • 34.

    ביבי אשם

    חזי, 29/05/08 12:21

    בן כספית שהיה כתב החצר של שרון ועזר לספינים של אולמרט ,זורק רפש על ביבי,בכל הזדמנות,גם הוא יודע שביבי ישר ולא מושחת,רק אותו קל להאשים בכל,הרי הוא לא אתרוג,הוא עולה על כולם,וחזה את ההתפתחיות המדיניות והבטחוניות שהתאמתו כאשר החכמים לעגו לו,תתקנו אותי אם אני טועה,

    • הכותרת צריכה להיות ביבי לא אשם אלא צדק בכל תחזיותיו

      זאב, 29/05/08 12:51

      הכותרת צריכה להיות ביבי לא אשם אלא צדק בכל תחזיותיו

  • 33.

    בן כספית מנסה להגן על אולמרט חברו המושחת בטענה הילדותית כולם גנבים (ל''ת)

    זאב, 29/05/08 12:18

    • עוד אחד עם זכרון של ציפור

      מאי, 29/05/08 13:40

      פשוט מדהים - מה קורה פה עם הזכרון של האנשים? איך יכולים אנשים לרצות את האיש הזה שוב כראש ממשלה? מה קרה, גם הוא זכאי לקידום אחרי הכישלון הקולוסלי הראשון שלו? אצלנו התנאי להיות בצמרת הוא רקורד הכשלונות של הבנ'אדם.... ואותו דבר נכון לגבי ברק ונכון לגבי מופז (כשלונות סדרתיים בכל תפקיד...)

  • 32.

    צריך להוסיף את העיתונאים לרשימה

    אזרח צנוע, 29/05/08 12:17

    עיתונאים שגם מקבלים ''השלמות'' כאלו ואחרות, למשל עיתונאי חצר שלא כותבים אמת על האתרוגים, עיתונאים שמקבלים כסף מאולגרכים ולא כותבים על מה שהם מעוללים בארץ הזו , לים, לחופים, לחוק לבריאות הציבורית לזיהום האויר וכו.

    עיתונאים מזמן כבר לא מתפקדים ככלבי השמירה של הדמוקרטיה, אולי למעט מעטים ואולי הסיבה היא המו''לים של העיתונים שגם הם חלק מהאוירה של ההון והשלטון.

  • 31.

    שכחתם את השחיתות של מפא''י- המדינה זה אני, אמר השמאל. (ל''ת)

    המטיף, 29/05/08 12:15

    • תתעור מפא''י לא בשלטון כבר 32 שנים (ל''ת)

      a, 29/05/08 15:40

  • 30.

    עיקר ה''חגיגה'' היא לא של הפוליטיקאים אלא של הפקידות הבכירה

    מיתן, 29/05/08 12:13

    נכון שהפוליטיקאים חוטאים ''בגזירת קופונים''מגיוסי הכספים לבחירות, אך זהוא כסף קטן. עיקר התועלת מהקשר ''הון שילטון'' מפיקיפ הפקידים הבחירים.מי שמבין אי המנגנון עובד גם מביו שהעליהו על הפולוטיקאים מסרס גם את יכולת הישרים בהם לקבל החלטות, מעביר את עיקר העוצמה לפקידים. הפקידים מנצלים את העוצמה היטב, בין השאר באמצאות שכר דמיוני מחברות ובעלי הון שההחלטות הפקידים הפכו אותם עשירים יותר על חשבון הציבור.

  • 29.

    כולם

    מנחם, 29/05/08 12:13

    מושחתים.רק מערכות המשפט,והעיתונאים ישרים כמו סרגל.בן כספית,נחום ברנע,עיתונאים בעליבותם.

  • 28.

    השופטים לימדו - המושחתים הפנימו..

    גוליבר, 29/05/08 12:11

    כאילו שרק בפוליטיקאים מדובר..
    והרי היו להם ''מורים מוסמכים'' להתנהלות הזו..
    כשפוליטיקאי רואה שופט מביא חבר..
    הוא מביא גם..
    כשפוליטיקאי רואה כיצד משבצים שופט לדון בענייני ידידיו מכריו וגו'..,
    ומחאת הנפגע זוכה בהתלהמות פסיקתית..
    על שהעז בכלל להעלות טענה כזו..
    הוא גם מתיישב ''לטפל'' בענייני חבריו..
    ואם בזה לא נוגעים..
    כי אז חבל על הזמן..

  • 27.

    אולי כדאי...

    ארז, 29/05/08 12:10

    רגע לפני שמטפלים בנהנתנים, לטפל באתרוגנים ובשקרנים בתקשורת?
    כמו, למשל, בכתבלבים כמו עופר שלח, שהצליח איכשהו לקשור בין נסיעתו של נתניהו ללונדון בשליחות המדינה(!) לבין מעטפות השוחד של אולמרט, מתוך כוונה שקופה לעשות דה-לגיטימציה לחלופה השפויה היחידה לטירוף של אולמרט-ברק-ליבני...

  • 26.

    כספית, זה לא יגמר באולמרט, יודע למה?

    סינדי, 29/05/08 12:09

    כי לאולמרט יש אולי טלנסקי קטן. ואתה יודע, עם צדיקים מדקדקים על חוט השערה. הוא גם יוכיח את חפותו וישאר לכהן בתפקידו.

    אבל לגבי השאר שהזכרת, איך אומרים?
    חבר'ה, לא לדחוף, יש מספיק טלנסקים לכולם!!!!!

  • 25.

    או-קיי, אבל איך משנים?

    יוני, 29/05/08 12:03

    איך משנים את הכללים ואת האנשים?
    הרי כולם התרגלו לרעיון שתפקיד המשרה הציבורית הוא להביא הביתה קופה גדולה.
    ואיך אפשר להעיף את כל החלאות האלה?

  • 24.

    מה שיוצא מהרשימה הנ''ל זה שאולמרט הכי ראוי

    אלי אלי, 29/05/08 11:56

    מ.ש.ל

  • 23.

    וכל אלה גדלו על ברכי מחנכים אגדיים...

    מקיאוולי, 29/05/08 11:56

    דבר שמביא אותי לשאול: לאן הולך הדור שגדל על ברכי המושחתים?
    המציאות טופחת על פני כולם ומחייבת התנהגות תואמת מצב. המטוטלת בוא תחזור וכך השפיות לאזורנו.

  • 22.

    אם אולמרט היה מש''ס הוא כבר היה בכלא !!! כולם צבועים!

    ברוך, 29/05/08 11:55

    מר כספית, כולם מושחתים כולל חלק מהעיתונאי. אבל מסתבר כי בארץ יש דין ויש דיין... רק לגבי השחורים האלו מש''ס.
    צביעות, זה כל המשחק.
    אולמרט - הביתה כמה שיותר מהר יותר טוב.
    עם ישראל ראוי למנהיגים שלא מעבירים מעטפות עם מזומנים. גם אם זה ''חוקי'' זה מסריח !!

    • פשוט ל''לבנים'' יש בדרך כלל יותר שכל והם משתינים בתוך המים

      פנדה, 29/05/08 15:32

      הש''סניקים השתינו מהמקפצה וברעש גדול, והשאירו אחריהם שובל צהוב ומסריח כך שהיה ממש קל לארגן את האישומים נגדם. החכמים יותר עושים עסקאות סיבוביות דרך אנשי קש וכדומה, ויותר קשה לעלות עליהם. מעטפות המזומנים של אולמרט הן היוצא מהכלל שמעיד על הכלל, ואם היה מקפיד לא לגעת במזומן היה הרבה יותר קשה לטלנסקי להעיד נגדו.

  • 21.

    אף אחד לא באמת רוצה את ציפיטפוט הזאתי (ל''ת)

    כוכבית, 29/05/08 11:55

  • 20.

    אם אולמרט היה מש''ס הוא כבר היה בכלא !!! כולם צבועים!

    ברוך, 29/05/08 11:55

    מר כספית, כולם מושחתים כולל חלק מהעיתונאי. אבל מסתבר כי בארץ יש דין ויש דיין... רק לגבי השחורים האלו מש''ס.
    צביעות, זה כל המשחק.
    אולמרט - הביתה כמה שיותר מהר יותר טוב.
    עם ישראל ראוי למנהיגים שלא מעבירים מעטפות עם מזומנים. גם אם זה ''חוקי'' זה מסריח !!

  • 19.

    שיבדקו כמה טלנסקים יש לברק ולביבי. ויש להם יותר מאחד! (ל''ת)

    צהלה, 29/05/08 11:53

  • 18.

    ככה זה כשרוצים להיות ''אמריקה''. (ל''ת)

    שמוליקפוד, 29/05/08 11:51

  • 17.

    רק אני אכלתי אותה מכולם (ל''ת)

    אריה דרעי, 29/05/08 11:50

  • 16.

    ''תיק תקשורת''

    יאיר ל, 29/05/08 11:46

    מתנגדי האג'נדה זוכים לרצח אופי תקשורתי. התקשורת יוזמת ''תיקי חקירה'', הפרקליטות אצה לחקור ורק חפות מושלמת מפשע תזכה את הקורבן שהוכתם ''מחוסר ראיות''. ( בלומנטל הפושעת הורשעה מכיוון שמימנה מכיסה לילה במלון - מדינת חוק או לא )
    -----------------------------------
    תומכי האג'נדה אינם צריכים לדבר, התקשורת מדברת בשמם ומהללת אותם, כל פשע שיבצעו יסלח, ''האתרוגות'' מוצגת בפרהסייה ללא כל בושה, ואם חשף מבקר המדינה פשע יחטוף תקיפה מהתקשורת ואף מהפרקליטות, הפשע לא יחקר עד לאיום בבג''ץ ( עמותות ברק ), זכות השתיקה תספיק ( מה שלא מנע מהרצוג להתמנות לשר ), הראיות יעלמו והאב לא ידע על מעשי בנו וכך הפושע יזוכה מחוסר ראיות.
    ------------------------------------
    וכתזכורת למשטרים אפלים, התקשורת תציג באותה נשימה את עושי דרכה המושחתיה ואת אלו שאת שמם השחיתה.

  • 15.

    הגיע הזמן גם לטאטא את טרקליני התקשורת מנהנתני אולמרט כמו בן כספית (ל''ת)

    בצלאל, 29/05/08 11:37

    • לשוכן בצל האל,אלילך אל כזב העם מאס בו ובשקריו.

      נתן.ש, 29/05/08 11:57

      אי לכך רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.אתם החדרתם את השיטות הפסולות לחיינו כאן,אתם הטובלים ושרץ בידכם.באים להטיף מוסר בעיתונאי הגון כבן כספית? ביבי ימשיך לכהן כיו''ר האופוזיציה,תפקיד המתאים לו ובתפקיד זה אינו מזיק.

    • בצלאל אתה מקבל לפי תגובה ? או לפי מילה??

      ש.ז, 29/05/08 14:25

      המבין יבין

  • 14.

    בן כספית כתמיד גדול,כתבה מצוינת ומשקפת מצואות עגומה.

    נתן.ש, 29/05/08 11:37

    אך העיקר רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.

  • 13.

    הידד לבן כספית

    יש תקווה, 29/05/08 11:35

    סוף סוף כתבה ראויה.
    ואי אפשר שלא להשתחרר מהתחושה כי חיפשו את אולמרט כעת כי מישהו לא חפץ בהיותו בשלטון.
    כל עמיתיו בשלטון משני צידי המתרס שקוראים להתפטרותו ורוקדים על הבריקדות כדאי שיתכוננו גם הם לחקירות.
    לצערנו השחיטות קיימת בכל מקום בו יש כסף זמין. עצוב לראות איך הכסף יכול לטשטש את חושי האדם והמוסריות שלו.
    וכן - צריך לחשוף גם את השאר, כי רבים הם שאינם זכים יותר מאולמרט אם אכן הוא אשם.
    שכחת להוסיף לרשימה את פואד, וחבל.

  • 12.

    לא רע!

    שלו, 29/05/08 11:33

    בשביל עיתונאי חצר.........לא רע בכלל
    !

  • 11.

    נתניהו עסק בשליחות, והוצאותיו כוסו

    חביב, 29/05/08 11:29

    נתניהו אכן אוהב חיים יפים, אך לא היו במעשיו שום פשע ורבב לא דבק במעשיו. חרף התנפלות התקשורת על כל חשבון כביסה ומלון.
    הוא לא אסף כסף לעצמו, לא לחופשותיו ולא לעטים, הוא יצא לשליחות מטעם המדינה ולמען העם היהודי והוצאותיו כוסו על ידי הציבור אותו ייצג.

    פטנט ''כולנו אשמים'' כבר משומש היטב מאז מחדל יום כיפורים, לא כולם חוטאים לא כולם רמאים, נתניהו לא עסק בשוחד ולא אסף מזומנים, פשוט לא.

  • 10.

    אתה כל כך צודק שפשוט בא לבכות! כי איך נצליח לטאטא

    ע., 29/05/08 11:28

    את כל הטינופת הזאת החוצה כשאין אפילו אחד נקי שיכול לעשות את זה? מעט האנשים הישרים והנקיים שהיו פעם בפוליטיקה ברחו ממנה כל עוד נפשם בם. נשארו רק המושחתים. אז מי יטאטא? איך אנחנו העם יכולים לטאטא? נניח שמחר יש בחירות? הרי אין אף מועמד לא מושחת! מה אנחנו אמורים לעשות?

  • 9.

    בן כספית היקר, אתה ועיתונאי חצר שכמותך נתתם לביזיון להתנהל.

    יוני, 29/05/08 11:27

    לא זו אף זו, שביזיתם את דן מרגלית ש''חצה את ההקווים''.
    אני מחכה לשמוע את התנצלות עיתונאי החצר בפני דן מרגלית.

    אגב, זילברשטיין החליק החוצה ולא התחלק (לשמונה חלקים).

    • אמת ואמת (ל''ת)

      גלי, 29/05/08 12:09

  • 8.

    כתב חצר. נתניהו קיבל ולא בהחבא. לא כולם בסירה אחת. (ל''ת)

    לא יעזור לך., 29/05/08 11:27

  • 7.

    מאמר כאילו נגד השחיתות, אבל

    שרון, 29/05/08 11:26

    בעצם מיועד להיות כתב ההגנה האתי של אולמרט.

    אין ספק שאתה יודע לעזור לחבר בשעת צרה, בן כספית.

    • מתוך 70 מגיבים עד כה, רק בודדים פספסו את העניין הזה

      פנדה, 29/05/08 15:37

      אז כנראה שמדובר בשירות דב, שרק מציג את אולמרט וחבורתו באור המתאים להם.

  • 6.

    כל העיתונאים ניכשלו

    אכפתניק, 29/05/08 11:25

    כל העיתונאים - כולל אותך, בן כספית - נכשלו.
    עכשיו אתה מפרסם?
    תפרסם את כל מה שאתה יודע, ובקש מחבריך העיתונאים לעשות מעשה כזה.
    לאחר הפירסום רוב (כן רוב) הפוליטיקאים ייעלמו!
    הבעיה של העיתונאים שהם חיים מהדלפות של פוליטיקאים קטנים, ואז מפחדים לפגוע מהם מחשש שלא יקבלו עוד הדלפות.

  • 5.

    בן כספית החל בהכשרת תמיכתו משכבר הימים בליבני !

    ישמעאל, 29/05/08 11:24

    בן כספית לא היה צריך למנות אתכל האישים שמנה כדי להגיע לציפורת נפשו . כל ההסוואה הזו מיותרת ! אנחנו יודעים מזמן שאתה תומך בה , בזו , נטולת עמוד שידרה , הרומזת רמזים אך מפחדת פחד מוות מליטול אחריות , לקום ולצאת מהממשלה , שמאפיונר מנהיג אותה .

    • פליצי שותפה לשחיתות ולכשלונות אולמרט ושרון (התנתקות, לבנון2, קאסמים (ל''ת)

      זאב, 29/05/08 12:48

      • איזה שם קיבלת...בעצם שפן יהלום אותך יותר...

        ש.ז, 29/05/08 14:28

        מסתתר מאחורי נהנתניהו.

  • 4.

    היכן ההחנה בין מי שלקח לכיסו לבין האחרים

    שלומי, 29/05/08 11:15

    לעשות אותו דין עם כולם - מעיד על כושר הבחנה לקוי, בכל הכבוד, יש קו מפריד בולט עבה וברור בין מי ששילשל מזומנים לכיסו ובין מי שקיבל לפריימריז או למטרות פוליטיות כספים אך לא הכניסם לכיס מכנסיו. (אף שם זה לא חוקי ופסול ערכית) הגיע זמן לעדן מעט את ההבחנות :
    אצל ביבי למשל - תרומות גוטניק לעמותה ''ביבי טוב ליהודים'', הם ''סוג אחד'' של כסף, פרשיית עמדי וגניבת מתנות הביתה זה כבר ''סוג אחר'' של כסף (לכיס הפרטי).
    לא הכל מיש-מש מעורבב. קצת שכל,
    ממך מר כספית הייתי מצפה ליותר אבחנה ועידון
    תודה

  • 3.

    מה שחסר בכתבה הוא קטע על שחיתות עיתונאים, המתנדבים להיות כתבי-חצר

    מרשל מקלוהן, 29/05/08 11:12

    כתמורה לפרס ישראל, טיסות לחו''ל בלווית פוליטיקאי זה או אחר, או סתם בגלל שנאת האחר.

  • 2.

    מה שחסר בכתבה הוא קטע על שחיתות עיתונאים, המתנדבים להיות כתבי-חצר

    מרשל מקלוהן, 29/05/08 11:12

    כתמורה לפרס ישראל, טיסות לחו''ל בלווית פוליטיקאי זה או אחר, או סתם בגלל שנאת האחר.

  • 1.

    הוא מגונן עד הסוף

    אתרוגיסט, 29/05/08 11:06

    עיתונאי קנוי בעיתון קנוי.... בושה לעבוד בו