• 61.

    טלנסקי הוא חלק מקשירת קשר נגד ראש ממשלה מכהן (ל''ת)

    שלא ייהא ספק, 25/04/13 04:31


    IP: 77.125.117.182 דווח על תגובה זו

  • 60.

    חיפשתי את המאמר הזה. מתברר שימיני צדק (ל''ת)

    משפטן, 10/07/12 12:43


    IP: 109.65.232.183 דווח על תגובה זו

  • 59.

    ציפי ליבני רה''מ הבאה,אך העיקר רק לא ביבי האכזר.

    נתן.ש, 29/05/08 04:58

    ביבי התאכזר לשכבות החלשות ללא רחם,לעולם לא עוד הפעם ביבי.אנו החלשים לא נשרוד עוד פעם ביבי,פעמיים ביבי הובס בקלפי ויובס בשלישית.

    IP: 77.126.213.5 דווח על תגובה זו

  • 58.

    ימיני הפכתה להיות המאתרג אל אולמרט... חבל

    רואה נכוחה, 29/05/08 01:30

    אם אתה לא רואה את ההבדל בין פשעי אולמרט
    לשליחות של ביבי, אז או שהתחלקתה או שמישהו איבד את הביצים והפך ללטאה.

    IP: 72.73.210.137 דווח על תגובה זו

    • הלו ביביסט .. אקוניס שלח אותך ? (ל''ת)

      רגע רגע, 25/04/13 04:32


      IP: 77.125.117.182 דווח על תגובה זו

  • 57.

    הפעם פישלת בגדול,ימיני. חבל

    עודדי, 29/05/08 01:07

    ההשוואה שאתה עושה בין מקרה אולמרט למקרה נתניהו הינה משונה, מטעה, ואני, כקורא נאמן שלך, חושד גם ,לצערי, בהיותה זדונית. אולי למען הרצון להראות ''נייטרלי'' מבחינה פוליטית.
    איך אפשר להשוות בין מעטפות כסף מזומן שניתנו במשך שנים לשר בישראל לבין שליחות שהתבקש נתניהו לבצע עפ''י בקשת המדינה? איך אפשר להשוות בין כסף שכנראה גם זלג לענייניו האישיים של אולמרט לבין כסף שהוצא לשם שהותו של נתניהו במשימה לאומית, הגם שיש מן הנהתנות הלא נאותה?
    להראות נייטרלי זה יפה אך לא על חשבון האמת.
    ימיני, אל תרד לרמה פופוליסטית שטחית וזולה בנוסח ח''כ יואל חסון, שמור על הרמה האינליגנטית שיש בך למען שאנו נשמור אמונים למדורך ולמאמריך.

    IP: 84.108.246.66 דווח על תגובה זו

  • 56.

    אז גם נתניהו מושחת? אז גם נתניהו מושחת!!

    לא אתרוג, 29/05/08 00:00

    זה מה שייתן לך לישון טוב בלילה? כך תרגיש בביטחון, בידיעה שהממונים על שמירתך עסוקים אך ורק בכך, ולא בשידרוג הסוויטה שלהם, על ידי שהוספת שגם נתניהו מושחת? זאת לא משוואה, מי שרוצה שאולמרט יעוף, יכול לדרוש במקביל שנתניהו יעוף. וברק גם. וביילין על אחת כמה וכמה. ואביגדור ליברמן, והגימלאים. את החכ''ים הערבים בכלל לשלוח לכלא, למעט אולי דב חנין. יישארו פה בני בגין אחד, יוסי שריד אחד, ומשה פייגלין, אולי.

    IP: 89.139.47.9 דווח על תגובה זו

  • 55.

    yemini,YOU INSULT MY INTELEGENT, (ל''ת)

    LIOR, 28/05/08 23:54


    IP: 68.36.184.184 דווח על תגובה זו

    • Do you have any ?

      Jehova, 29/05/08 04:25

      If you had any, you would have known how to spell it ?

      IP: 158.140.1.25 דווח על תגובה זו

  • 54.

    ימיני, אתה מעליב אותנו (לפחות את האינטיליגנטים שבינינו)

    שפינוזה, 28/05/08 22:40

    לא ברור עם המעשים שמיוחסים לאולמרט פיליליים??? תעשה לכולנו טובה ותסביר לי איך שר בישראל שמקבל עשרות אלפי דולרים במזומן, משתמש בכסף למטרות אישיות ולא מדווח על כך לשום גורם זה לא פלילי???
    הרי כשכתבו את החוקים על שוחד/קבלת דבר במרמה בדיוק לכך התכוונו...
    לגבי טלנסקי - אתה חושב שמישהו משלה את עצמו שהאיש צדיק? אבל עם כל הכבוד זה לא קשור. זה שטלנסקי מושחת ברור לכולנו אבל אם עדותו נכונה אז יש לנו בעיה הרבה יותר גדולה - ראש ממשלה עבריין! לפי הגישה שלך זה בסדר לקבל שוחד מכיוון שנותן השוחד פועל ממניעים פסולים/פליליים...או שאולי זה לא שוחד מכיוון שטלנסקי לא אמר לאולמרט מפורשות ''הנה אהוד זאת מעטפה עם כסף ואני נותן לך אותה כשוחד''...וכמובן שלפי שיטתך גם זה לא מספיק אלא אם היה עונה לו אולמרט ''תודה טלנסקי על כספי השוחד שאתה מעביר לי''...

    IP: 76.15.141.189 דווח על תגובה זו

  • 53.

    נתניהו היה בשליחות המדינה

    ההבדל, 28/05/08 20:43

    אולמרט נשלח ע''י עצמו ורעיתו עליזה הקומוניסטית לחופשא ברומא.

    IP: 99.238.59.150 דווח על תגובה זו

  • 52.

    ב''דמוקרטיה'' של הסמול הצלבני הלבן

    אאא, 28/05/08 20:23

    לא רק שהמדיניות עליה מצביעים בקלפי לא רלוונטית למה שנעשה לאחר הבחירות,אלא שגם האנשים שנבחרו מוחלפים בידי האוליגרכיה הפיאודלית הצלבנית מיד לאחר הבחירות,בנאמניהם.

    IP: 85.250.24.153 דווח על תגובה זו

  • 51.

    בן-דרור, התחלת להשמע כמו התוכי שנענש שעתיים במקפיא

    לוק, 28/05/08 19:13

    שכשיצא אמר ''בריז'נייב המלך והקומוניזם זה הכי הכי''. יכול להיות שהעדרותך הארוכה לא הייתה אלא חינוך מחדש בגולאג?

    IP: 89.0.142.170 דווח על תגובה זו

  • 50.

    אתה מתחקה אחר מניעיו של טלנסקי...

    אחד מעיר, 28/05/08 18:51

    ומשום מה מתעלם מכך שהוא לא התנדב להעיד נגד אולמרט, אלא - כך פורסם - נלקח לחקירה.

    IP: 84.108.112.238 דווח על תגובה זו

  • 49.

    גם את אל קפון הרשיעו ''רק'' על עברות מס

    לא משנה על מה, 28/05/08 17:47

    האם זה לא ברור? כל כך הרבה חקירות ומשפטים, שעקב התנהלות משפטית מוצלחת לא יביאו להרשעה או להתפטרות.
    אם על זה תפסו אותו, תארו לכם מה לא.

    הפרקליטות יכולה להרשיע רק על מה שיש לה ראיות, וגם אם זה כביכול ''מצוי בכל'' הרי שאם נתפש, יש להרשיעו ולהעיפו.

    מה עם מלחמת לבנון ? שכחנו ?

    IP: 89.138.255.87 דווח על תגובה זו

  • 48.

    ההשוואה לנתניהו מקוממת ושקרית

    יעקב, 28/05/08 17:23

    נתניהו הוזמן, דרך הסוכנות להסביר את מדינת ישראל בבריטניה. הוא דרש וקיבל תנאים אותם שילמו חברי הקהילה.

    הכל נעשה על השולחן, בגלוי.
    הוא לא עשה זאת במסגרת תפקידו כחבר כנסת ולא לקח אגורה לכיסו.

    זאת להבדיל מאולמרט שנאשם שקיבל מעטפות מלאות מזומנים, הסתיר את עקבותיו, פנה למיליונר בבקשה לכספים וכו'.

    אני גם לא מבין את הקטע של ''אין שום דבר פלילי''. יש חוקים ברורים האוסרים על איש ציבור לקבל מתנות, ובודאי שעל כל איש ציבור להצהיר על כספים שקיבל.
    בסכומים כאלה איש הציבור לא יכול לומר ''חבר שלי נתן לי מתנה'' ואינו זוכה לחזקת החפות. עליו לשכנע איך יתכן שמתנה כזו תינתן בתום לב ולא כשוחד.

    IP: 62.219.254.161 דווח על תגובה זו

  • 47.

    ''יש לך מעטפת מזומנים אצל ש.ז''. בתודה א.א (ל''ת)

    ימיני תודה, 28/05/08 17:14


    IP: 212.68.153.127 דווח על תגובה זו

  • 46.

    אולמרט היה ידוע כמושחת עוד לפני שנהיה ראש הממשלה

    אורן, 28/05/08 17:05

    אז על מה כל המהומה???
    אם הוא פועל על פי רצון של צד פוליטי כזה או אחר או מרצה צד כזה או אחר של המפה הפוליטית זה עדיין לא הופך אותו לאדם ישר.
    וזה נכון לגבי הרבה מאד פוליטיקאים.

    IP: 89.133.156.68 דווח על תגובה זו

  • 45.

    כתבה נבונה והוגנת ביותר,ורשויות החוק בלבד יחרצו דין

    נתן.ש, 28/05/08 16:28

    אך צודק בן דרור ימיני,למרות חפותו המלאה של רה''מ עד לרגע זה.יש מדינה שיש לנהל אותה,ורה''מ מוטרד קשות מהחשדות שעד לרגע זה,הן חשדות בלבד.אם כל הצער עליו לפנות כסאו,קדימה תבחר ממלאת מקום לתפקיד.

    IP: 87.70.20.121 דווח על תגובה זו

    • התבלבלו בין הנשיא לראש הממשלה

      אילן חטאב, 29/05/08 05:07

      באופן פרדוכסלי מחוסן נשיא המדינה מחקירות בזמן כהונתו(אם כי ההתיישנות נעצרת בתקופה זו)
      לא יגרע מעם ישראל דבר אם הנשיא שתפקידו פורמלי יהיה טרוד בחקירות מאידך ראש הממשלה צריך לנהל את המדינה ואנטרס הציבור שראשו יהיה פנוי לכך .
      למעט מקרים בהם החקירה עלולה להפגע,ראוי שהחסינות הנ''ל תילקח מהנשיא ותנתן לראש הממשלה,כך המדינה לא תיפגע ולא יהיה אסון אם עשיית הדין תדחה מספר שנים(בצרפת נתנת חסחנות זו הן לנשיא והן לראש הממשלה-שם להבדיל שני התפקידים ביצועיים)
      כמובן שיש לסייג חסינות זו בעבירות פליליות קשות במיוחד וכן בחשדות המתיחסים לתקופת הכהונה עצמה
      לדעתי עדיפה דחייה מעין זו על פני הענשת ראש הממשלה (התפטרות) טרם הועמד לדין וכלל לא ברור אם יועמד לדין(גם אם כן הוא עדיין בחזקת חף מפשע עד שיורשע בדין)
      ברור שזה לא רלוונטי לאולמרט אך יש להפיק לקחים לעתיד ויפה שעה אחת קודם

      IP: 79.182.166.233 דווח על תגובה זו

  • 44.

    למה לא חוקרים את יצחק הרצוג על הכספים שהעביר לברק? (ל''ת)

    תזכורת, 28/05/08 16:14


    IP: 85.250.208.167 דווח על תגובה זו

  • 43.

    ימיני

    david, 28/05/08 16:06

    קודם כל לפני שננתח את הכתבה שלך עליך לשנות את שמך למגני נראה לי שאתה מגן על אולמרט בכל רמח אברך כולל הפה כמובן טוב תן לי סיבה אחת שתגרום לי לחשוב שמה שהעדים מספרים ומה שההוכחות עד עתה מצירות בם המצאות מעטפות היו כן מזומן היה במעטפות כן אולמרט לקח את המעטפות אף על פי שידע שזה נגד החוק כןחברתו לחיים של אולמרט לא אנקב בשם שמרה על המחשב שלה את כל ההעברות כן אפילו שהכל שקר די בחשדות אולמרט חייב לרדת מהבמה די ההצגה נגמרה הצופים הלכו הביתה והכוכב גמר את תפקידו אז אני קורא בין השורות רמז דק שאולמרט חיב לגמור אך לא מצאתי דרישה חד משמעית שילך אלה ניסיון להעלות ספק בכל ההצגה כאילו לא היתה

    IP: 66.229.153.74 דווח על תגובה זו

  • 42.

    לאלה שמאשימים את התקשורת, די עם המנטרה והטקלית השחוק הזה.

    ברהאם שופש, 28/05/08 15:56

    אלמלא התקשורת הפרשה האומללה הזו מעולם לא היית נחשפת כמו פרשיות אחרות שלא נחשפו בשל אי התערבותה של התקשורת. אם היו נחשפות ולא מטואוטאות מתחת לשטיח פרסי ענק היינו עדים לכסת''ח של שחיתויות שבקושי היה מכסה את הר הקלימנג'רו.

    IP: 77.126.134.43 דווח על תגובה זו

    • אשמת התקשורת מוצדקת

      האתרוג המתארג, 28/05/08 17:13

      עותונים כמו ישראל היום חשפו את הפרשה וזה הכריח את שאר העיתונים לדווח עליה.

      אך בלא ישראל היום לא יודע איפה היינו.

      שנית כלכמות מאמרי הדעה שהם פרו-אולמרט היא לא נורמלית בהתחשב בעובדה שאולמרט הודה שקיבל את הכסף ולא דיווח עליו.

      זה לא חוקי וקודם כל לא מוסרי.

      IP: 132.72.149.173 דווח על תגובה זו

    • את הפרשה חשף מבקר המדינה

      יאיר ל, 28/05/08 18:14

      גם את המעשים הפליליים עמותות ברק.
      התקשורת מצידה תקפה את המבקר והציגה את ממצאיו כסכסוך אישי.

      IP: 89.1.25.119 דווח על תגובה זו

    • דוקא את הפרשה הזו לא חשפה התקשורת

      אילן חטאב, 29/05/08 05:10

      הדברים התגלו תוך כדי חקירה בפרשיות האחרות בהם הוא מעורב(שהן כן נחשפו ע''י התקשורת)

      IP: 79.182.166.233 דווח על תגובה זו

  • 41.

    תמימות או טמטום....?

    העני ממעש, 28/05/08 15:14

    ימיני הוא אחד מאלה שגם אם מאות אנשים יצביעו על האשם , ימשיך לטעון בשם האידיאל המזוייף שלו לחזקת החפות ...
    ימיני הינו ליברל מדומה שיש להקיאו מקרבנו ...טענותיו הפתתיות והאומללות לזכותו של אולמרט הינן טענות שקריות ואין לנו להסיק שכמו רבים אחרים גם לן הובטח מסיר הבשר ...

    IP: 192.116.197.81 דווח על תגובה זו

  • 40.

    הסיפור של הויזה מצא חן בעני י (ל''ת)

    פקק תנועה, 28/05/08 14:41


    IP: 132.68.4.44 דווח על תגובה זו

  • 39.

    ימיני, אתה קול בודד בערבה. לא מסכים אתך, אבל מאמין בכנות שלך (ל''ת)

    קורא קבוע, 28/05/08 14:37


    IP: 85.250.208.167 דווח על תגובה זו

  • 38.

    בכל אני מסכים חוץ מהשורה האחרונה

    מחשבה, 28/05/08 14:11

    אין מנוס. העם שלנו חייב לשלם בדם כדי ללמוד לקח.

    עם ישראל לא מבין אחרת. ומי הבין זאת יותר טוב מהשם יתברך.

    עם עיקש. היסטרי. לא מפרגן. אנוכי.

    הדרך היחידה ללמד את העם הזה להתנהל באופן הגון היא מלחמה מיותרת שתפרוץ משום שלא נותנים כאן למנהיג לבצע את עבודתו.

    אסור להוריד את אולמרט - הוא החזאי של סערת הזעם שתחנך את העם.

    IP: 192.117.178.82 דווח על תגובה זו

  • 37.

    רשימת העיתונאים שמבזה את התקשורת הישראלית

    אלינור, 28/05/08 14:10

    רשימת העיתונאים שמבזה את התקשורת הישראלית
    את הרשימה מובילה כמובן כתבת החצר איילה חסון
    ,גאולה אבן בן דרור ימיני,ברנע,חסון,כספית,וורטר,מרקוס, ,אברמוביץ,רוזן,שיפר,קדמון,לפיד,אודי סגל , אלוף בן, אהוד אושרי , שמואל רוזנר,אמנון דנקנר,טומי לפיד,יאיר לפיד כרמלה מנשה,מיה בנגל,גדי טאוב לאושרת קוטלר
    חנן קריסטל,אריה גולן
    את מי שכחתי?
    והתחקיר של אילנה דיין שבא להוציא את אומרט נקי בפרשת בנק לאומי
    לונדון וקירקנבאום שמחרימים את נציגי הימין בתוכנית
    מדובר בחבורה שתומכת בפושע אולמרט,הם בזיון לתקשורת הישראלית

    IP: 212.99.255.43 דווח על תגובה זו

    • בקיצור, את מחזקת את ימיני: מי שלא מדקלם שהוא כתום הוא ''מבייש''. (ל''ת)

      כלומר, 28/05/08 14:54


      IP: 85.250.208.167 דווח על תגובה זו

  • 36.

    ימיני, העמדה שלך קצת מורכבת לחלק מהקוראים.

    חמי, 28/05/08 13:42

    גם להעלות ספקות על עדותו טלנסקי וגם לקרוא לאולמרט להתפטר? זה קשה להם.

    IP: 80.250.149.60 דווח על תגובה זו

    • טיבו ותמציתו של העולם שאין בו מקום לסתירות (ל''ת)

      איין ראנד, 28/05/08 14:53


      IP: 87.70.1.46 דווח על תגובה זו

  • 35.

    צודק, אסתדר גם בלי נתניהו (ל''ת)

    ימני אידיאליסטי, 28/05/08 13:13


    IP: 132.64.80.170 דווח על תגובה זו

  • 34.

    ימיני כתב חצר שנס ליחו זה מכבר (ל''ת)

    עודד.ב, 28/05/08 12:40


    IP: 79.178.112.241 דווח על תגובה זו

  • 33.

    ד''ש מאורי דן ז''ל...

    אורון אורי, 28/05/08 12:32

    בימים האחרונים אני קורא יותר מדי טורים של מר ימיני ''היקר'' ומתאפק...אבל, אני רק רוצה להזכיר פה דבר קטן שהייתי עד לו מקרוב מדי פעם.

    מר ימיני, כעורך עמוד הדעות במעריב, מצנזר פוליטית -לא יעזרו ההכחשות - פוליטית, מאמרים של אבא שלי אורי דן ז''ל. הוא, יחד עם העורך דנקנר ( כן, החבר של אולמרט ).

    אבא שלי לפחות מעולם לא הסתיר את חברותו לשרון...הכל היה גלוי ופתוח.

    בתיקווה שהצנזורה לא תפעל גם הפעם - כי כבר תגובה אחת נשלחה ולא פורסמה.

    IP: 79.178.254.252 דווח על תגובה זו

  • 32.

    ימיני שוב מקשקש!

    האסטרטג, 28/05/08 12:15

    כנראה שימיני החליט להתעלם לחלוטין מהעובדה שאולמרט בחר שלא לציין את שמו של טלנסקי ברשימת תורמיו לפריימריז. אם היה לו מושג מינימלי במשפט היה מבין שהכיוון הוא ברור: אולמרט לא דיווח על רבים מן הכספים שקיבל מטלנסקי ולפיכך עבר על חוק ''הלבנת הון''. אהוד ברק לראשות הממשלה!!!

    IP: 82.166.222.254 דווח על תגובה זו

    • איזה ''הלבנה'' יש במעטפה של מזומנים דגנרט ?

      יגאל כהן, 28/05/08 12:55

      הלבנה זה כשאתה לוקח כסף שחור ומלבין אותו.
      כשאתה שם את המזומנים במעטפה אתה לא מלבין כלום, רק מפסיד כסף, שחור או לבן.
      שוטים.

      IP: 89.139.8.121 דווח על תגובה זו

      • וואו!! כמה שאתה טיפש יגאל...

        האסטרטג, 28/05/08 14:45

        הלבנת הון כוללת גם הון לא ממוסה.

        IP: 82.166.222.254 דווח על תגובה זו

        • המשך:

          האסטרטג, 28/05/08 15:32

          הכוונה היא גם להון אשר הושג באופן חוקי.

          IP: 82.166.222.254 דווח על תגובה זו

        • דגנרט, אז שרוף את הכסף וכך ''תלבין'' אותו, האספסוף עלה לשלטון.

          יגאל כהן, 28/05/08 17:02

          להלבין כסף זה להשאיר חלק ממנו בכיס שלך.
          כשאתה מוותר על הכסף ותורם אותו בעילום שם אתה לא מלבין אותו, אתה מאבד אותו.
          כמה אתה שוטה.

          IP: 89.139.8.121 דווח על תגובה זו

          • יגאאאאל, הסתבכת עם עצמך בגלל שנולדת עם מוח קטן מדי:

            האסטרטג, 28/05/08 17:40

            כשאתה כותב: ''מוותר על הכסף ותורם אותו בעילום שם אתה לא מלבין אותו, אתה מאבד אותו'', אתה בעצם טוען שטלנסקי הוא שהלבין את הונו. זאת, בעוד שמדובר על כך שאולמרט קיבל כסף - במעטפות - מטלנסקי ולא דיווח עליו. הוריך כבר גירשו אותך מהבית מרוב בושה?

            IP: 89.0.232.218 דווח על תגובה זו

      • הסבר ל''יגאל כהן'' (טוקבקיסט שעובד אצל אולמרט) איך מלבינים במעטפה

        אל תעבדו עליי, 28/05/08 17:30

        כשמישהו מקבל כספים לא נקיים (למשל-שוחד), הוא לא רוצה שהדבר יירשם ויתגלה על ידי כל מיני גורמים (למשל- רשויות המס). לכן, העבריינים תמיד מבקשים את הכסף במזומן. ואז, אפשר להשתמש בכסף ללא חשש, וכסף מלוכלך הופך לכסף כשר, וזו ''הלבנה'' פר-אקסלנס. כמובן שאתה יודע את זה ''יגאל כהן'', אך אולמרט משלם לך במזומן כדי שתכתוב את הפסולת שאתה כותב פה.

        IP: 87.68.130.215 דווח על תגובה זו

    • איך קשרת את חוק הלבנת הון לכאן??? ברק? נתניהו? איך הם התעשרו תוך שנ

      Asher, 28/05/08 13:38

      כאשר מישהו שהיה ראש ממשלה ובעוד זמן קצר עומד להיות ראש ממשלה מקבל לפתע סכומי כסף כה ענקיים, אז אני חושד!!!!
      האם מספיק לרשום שהאיש עובד אצלי כדי להעביר לו סכומי ענק? האם זה כשר?
      מי שלם לנתניהו את אותם סכומי הענק? האם נתניהו נתן/פעל לתת לאותם נדיבים או לחברות הקשורות להם חוזים כשהיה ראש ממשלה או יתן כשיהיה ראש ממשלה?
      האם ברק נתן/פעל לתת למעסיקים שהעבירו לו מליוני דולרים חוזים מצהל, משרד הבטחון, מדינה?
      האם יש מפלגה שלא קבלה תרומות מחו''ל, בצקים או דולרים?
      האם נתניהו וברק בזמנם לא הלכו לבחירות בסיוע של תרומות נדיבות לעמותות שסיעו לבחירתם?
      כשהחוק מתיר, כשהפוליטיקאים השתמשו, אל תקפצו דווקא על אולמרט.אם מישהו רוצה לקסח אותו על שעשיר כיסה את הוצאות המלון שלו אז בבקשה תכסחו גם את נתניהו ואת שאר השרים וחברי הכנסת

      IP: 79.177.167.252 דווח על תגובה זו

      • ל Asher: ראה תשובתי ליגאל המיקרוב... (ל''ת)

        האסטרטג, 28/05/08 14:46


        IP: 82.166.222.254 דווח על תגובה זו

      • הכסף של אולמרט לא היה מימון מפלגות- בניגוד לנתניהו וברק!!!

        אל תעבדו עליי, 28/05/08 17:35

        הניסיון להציג את הכסף כמימון מפלגות הוא ספין של אולמרט.
        עובדה- טלנסקי לא מופיע ברשימת התורמים שאולמרט עצמו מסר.
        טלנסקי בעצמו העיד כי אולמרט ביקש כספים שלא לטובת מימון מערכות בחירות.

        אולמרט יודע שהציבור לא מתרגש מעבירות על חוק מימון מפלגות, לכן הוא מסובב את זה ככב ושולח את כותביו, כמו ''Asher'' שיספרו לנו שזה מימון מפלגות כמו ברק ונתניהו. שקר. שקר גס!

        IP: 87.68.130.215 דווח על תגובה זו

  • 31.

    בן דרור ימיני אתרוגיאנסקי - תחשוב על המעטפות ההמלאות במזומן !!! (ל''ת)

    האתרוג חד הקרן, 28/05/08 12:05


    IP: 87.69.71.244 דווח על תגובה זו

  • 30.

    בצער מקבל קביעתו של בן דרור ימיני,כתבה מאלפת והוגנת

    נתן.ש, 28/05/08 11:51

    אך העיקר רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.

    IP: 87.70.20.121 דווח על תגובה זו

  • 29.

    על טלנסקי , הון ושלטון

    אהוד, 28/05/08 11:19

    השאלה אינה אמינותו של טלנסקי. בפרשה זו שבה ונחשפת לעינינו הבעיה הידועה על יחסי הון ושלטון, בה מעורבים רוב מנהיגי ישראל, לא רק ראש הממשלה; הצדקנות וגלגול העיניים של יתר ההפוליטיקאים, כאילו הם נקיים ורק ראש הממשלה מושחת, מגוחכת ומעוררת שאט נפש.

    IP: 77.125.100.244 דווח על תגובה זו

  • 28.

    מכונת התעמולה התקשורתית

    משה ק, 28/05/08 11:17

    התקשורת, בתעמולה נבזית מאין כמותה, מייצרת הקבלה בין נאמני דרכה המושחתים, אלה שניצלו בזכותה ובזכות פרקליטות פוליטית, לבין מתנגדי דרכה, אלה שהיו קורבנות למתקפותיה ולמתקפות הפרקליטות, שניצלו בזכות חפותם.

    IP: 89.1.43.233 דווח על תגובה זו

  • 27.

    סוף כל סוף עיתונאי שפוי

    יוסי, 28/05/08 11:01

    מפילים על אהוד אולמרט תיק הזוי, ואחר-כך דורשים ממנו ברוב חוצפה להתפטר או לצאת לחופשה כי אינו יכול לתפקד כך!
    רק בן-דרור ימיני ועוד כמה עיתונאים שפויים עומדים בפרץ מול ההמון המוסת. כל הכבוד לעיתונאים הללו!

    IP: 192.115.91.251 דווח על תגובה זו

    • תיק הזוי??? מה בדיוק הזוי בו? האם כל התיקים נגד אולמרט ''הזויים''? (ל''ת)

      עיזאת חלחלה, 28/05/08 12:49


      IP: 87.68.130.215 דווח על תגובה זו

    • יפה כתבת יוסי (ל''ת)

      י, 28/05/08 19:05


      IP: 89.139.16.200 דווח על תגובה זו

  • 26.

    מר ימיני

    אני, 28/05/08 10:59

    מאין לך כי הטיסות במחלקה הראשונה והסיגרים הם גועל נפש? ניסית?

    IP: 84.108.2.37 דווח על תגובה זו

  • 25.

    לימני: בהוקרה על תרומתך לשיפור תדמיתה של העיתונות...

    מועצת העיתונות, 28/05/08 10:43

    זוכים נוספים:
    נחום ברנע, ידיעות אחרונות.
    שמעון שיפר,ידיעות אחרונות.
    אמנון דנקנר, מעריב.
    ועוד

    IP: 84.110.117.15 דווח על תגובה זו

  • 24.

    צודק בהחלט. בניתוח, באיפיון טלנסקי ובדרישת ההתפטרות (ל''ת)

    ביזי, 28/05/08 10:42


    IP: 192.114.3.241 דווח על תגובה זו

  • 23.

    לא לעניין

    רם עמית, 28/05/08 10:42

    גם אם המזומנים שבושלו בסיר לילה הם כשרים על פי הדין הפלילי - הם עדיין מסריחים עד השמיים. מי שמקבל מעטפות בלובי אפלולי ומכניס לכיס אינו ראוי לשמש ראש ממשלה. נקודה.
    בן-דרור ימיני מבין את זה היטב, כמובן, אבל מעדיף להתקשקש סביב חזקת החפות ועניין ראש הממשלה המתפקד או לא מתפקד. כאילו שניתן היה אי-פעם לתאר את הטיפוס הבזוי הזה כאיש ציבור מתפקד, עם חקירות או בלעדיהן, כשהוא ראש ממשלה או כשהיה ''רק'' שר או ראש עיר.

    IP: 194.90.39.105 דווח על תגובה זו

    • רם אתה לא מבין

      בני בנקר, 28/05/08 11:44

      אולמרט לא הכניס את מעטפות הכסף לכיס !
      אפשר להאמין לו.המעטפות היו עבות וגדולות מידי והוא הכניס אותן ישר למזוודה !

      IP: 79.182.202.63 דווח על תגובה זו

  • 22.

    ימיני בארצות הברית נהוג להביא למועמדים מזומן

    ציוני, 28/05/08 10:31

    במעטפות..

    IP: 79.179.150.138 דווח על תגובה זו

  • 21.

    ימיני : האם גם ''כתבי החצר'' מקבלים מעטפות ?

    יאיר ל, 28/05/08 10:27

    במדינה שיש בה שלטון חוק אין ''אתרוגים'' ואולמרטים למיניהם נכנסים לכלא.
    אני מקווה שהציבור ימאס בכתבים המושחתים ושהכתב המושחת שמנסה בכל כוח להטיל רפש בנתניהו יזרק לרפש שהטיל.

    IP: 89.1.43.233 דווח על תגובה זו

  • 20.

    הגם אתה מר ימיני??? מה, רק מר טלנסקי לא אמין? ומה בדבר

    Mלכה, 28/05/08 10:23

    עדותו של אולמרט באותו שידור לילי: ''אני מסתכל בעיניים....לא לקחתי לכיסי.....'' מר ימיני, בחירתו של אולמרט בבחירות ציבוריות, (וכל נבחר אחר) הוא כסף לכיס פשוטו כמשמעו, שלא לדבר על כוח שהוא לעתים מסוכן יותר. מה גם שאולמרט עשה כל השנים את ''שליחותו הציבורית'' קרדום לחפור בו לתוך כיס שלו, והדרך לא מסובכת מדי להבחין בה, אלא אם אתה לא מעוניין לראות אותה.
    וממר ימיני הייתי מצפה לראות דברים כהוייתם. אך כנראה שלא.

    IP: 89.139.174.6 דווח על תגובה זו

  • 19.

    ימיני כתבת את תמצית הדברים וגם נכונים. (ל''ת)

    אזרחית, 28/05/08 10:19


    IP: 84.109.137.36 דווח על תגובה זו

  • 18.

    אולמרט באמת לא לקח כספים לעצמו - הוא העביר אותם לשלום עכשיו.

    גלוי, 28/05/08 10:10

    וזה נעשה דרך רעייתו וצאצאיו.

    IP: 80.74.115.33 דווח על תגובה זו

  • 17.

    חזקת החפות מתייחסת רק לענישה פלילית! לא להתפטרות!!

    אלון, 28/05/08 10:08

    אי כהונה כראש ממשלה אינה עונש פלילי.

    יש הרבה אנשים שאינם מכהנים כראשי ממשלה או כשרים בישראל מבלי שהורשעו בפלילים.

    IP: 84.109.124.246 דווח על תגובה זו

  • 16.

    ימיני תודה על המאמר - המעטפה בדרך בהתאם לסיכום שלנו (ל''ת)

    גורם מקורב, 28/05/08 09:47


    IP: 128.139.18.108 דווח על תגובה זו

  • 15.

    כולם טוענים שטלנסקי היה נפלא, למה אתה לא עם העדר?

    רויטל, 28/05/08 09:46

    איך זה שאתה לא הולך עם העדר?

    IP: 82.166.54.246 דווח על תגובה זו

  • 14.

    ימיני,אתה שוב מנסה להתחכם , לא מדובר פה על התרמות או

    חן, 28/05/08 09:43

    על גיוס כספים לצרכי בחירות.
    מדובר פה על קבלת כספים לחשבון הבנק הפרטי.

    IP: 212.199.49.10 דווח על תגובה זו

  • 13.

    רק אדם מאוד מאוד מאוד מושחת

    אבי, 28/05/08 09:39

    יכול להמשיך לנסות לסנגר על אולמרט אחרי העדות של אתמול.
    כנראה שאתה כזה.

    IP: 79.180.140.98 דווח על תגובה זו

  • 12.

    ימיני- מאתרג מהסוג החדש. להסבר, כנסו.

    אל תעבדו עליי, 28/05/08 09:38

    מתברר שבן-דרור ימיני איננו אותו עיתונאי חריף ונוקב, כפי שנדמה היה. מדובר במאתרג מן הסוג החדש, מאתרג מתוחכם: כל המאמרים האחרונים של ימיני עוטפים את אולמרט בצמר גפן ומטיחים רפש במתחרים שלו (נתניהו) ובמבקרים שלו (ארי שביט וציפי חוטובלי).
    אלא מה, ימיני דואג לשבץ איזה אמירה שאולמרט צריך ללכת (תוך שהוא מסייג אותה בזה שזה עצוב וחבל וכו'...), רק בגלל שיש נגדו חקירות, ולא בגלל שהוא מושחת או לא מתאים או שועדת חקירה קבעה שהויבל את ישראל למפלה מהגדולות בתולדותיה.
    אז ניתן לגלגל עיניים ולומר: נו, מה, הוא אומר שאולמרט צריך ללכת, הוא לא מאתרג...
    אך מה שבאמת משתמע מזה זה לא שאולמרט צריך ללכת, אלא שצריך להפסיק לחקור את אולמרט. כך שהאמירה החיוורת לפיה אולמרט צריך ללכת באה רק כדי להכשיר את כל שאר הטקסט, שהוא איתרוג מתחילתו ועד סופו.

    ההשוואה לנתניהו מגוחכת: נתניהו נסע בהתנדבות להסביר את ישראל במלחמה, ומיליונר יהודי שילם את החשבון- ונתניהו החזיר לו (עוד לפני התחקיר!!),
    בעוד שאולמרט נוסע לחופשות בטוסקנה ובארה''ב על חשבון ''גייס תרומות''. זה מבלי להזכיר את שאר החקירות המנוהלות נגדו.
    איך אפשר להשוות?

    ימיני, עכשיו הכל ברור: כל התדמית של העיתונאי הנוקב והחריף היתה בסה''כ פסאדה. ימיני חזק בקטעים שכולם מסכימים עליהם, (שקרים מטונפים המפורסמים נגד ישראל בעולם למשל- חייבים להודות שהוא עושה עבודת קודש בעניין הזה), אך היכן שנדרש ממנו אומץ עיתונאי אמיתי הוא מתגלה כברווז המגעגע סיסמאות בזכות השילטון. גירסא אינטיליגנטית של טומי לפיד ותו לא.

    מאכזב, מאכזב, מאכזב.

    IP: 87.68.130.215 דווח על תגובה זו

    • זה מרגיז אותך שיש עיתונאי אחד במדינה שמביע עמדה שונה? (ל''ת)

      שלומי דיין, 28/05/08 09:49


      IP: 82.166.54.246 דווח על תגובה זו

      • תגיד, אתה קראת בכלל את מה שכתבתי?

        אל תעבדו עליי, 28/05/08 12:47

        או שאתה סתם משגר תגובות לפי הכותרת?
        ולשאלתך- אם הייתי מתרגז על כל עיתונאי עם דעה שונה משלי, כבר מזמן הייתי צריך להתאשפז, מימיני אני פשוט מואכזב, כמו שאמרתי.

        IP: 87.68.130.215 דווח על תגובה זו

  • 11.

    ריח חריף של אתרוגים עולה ממאמרך, ימיני...

    ארז, 28/05/08 09:34

    הגם אתה במאתרגים?

    IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

  • 10.

    עצם ההשוואה לנתניהו היא דמגוגיה זולה

    גיא, 28/05/08 09:30

    מטרת הנסיעות (חופשות?), העניין שמדובר בשיטה לאורך שנים, הלוואות שלא הוחזרו, מכתבי המלצה למילארדרים.

    IP: 79.180.147.243 דווח על תגובה זו

  • 9.

    יותר רוצה זה שנותן מזה שמקבל,,,,,,,,,,,,,קפייייש (ל''ת)

    JIM BEAM, 28/05/08 09:25


    IP: 58.6.190.132 דווח על תגובה זו

    • הייתי מעדיף לראות את שניהם באותו חדר אצלי בעבודה (ל''ת)

      סוהר, 28/05/08 10:03


      IP: 58.6.190.132 דווח על תגובה זו

  • 8.

    טכנאי החוק

    שלו, 28/05/08 09:22

    הנה עוד דוגמא איך טכנאי החוק.אותם אלו שממלאים איצטדיונים מידיי שנה מכשירים כל שרץ
    אמות מידה מוסריות כבר לא נחשבות

    הבעיה עם ההתנהלות של אולמרט היא שאינה שונה מההתנהלות של ביבי או ברק

    השילוב של הון שלטון ותשקורת נמאס!

    IP: 80.250.152.92 דווח על תגובה זו

    • הוכחה עגומה שהקשר בין משפט וצדק הוא מיקרי בהחלט, בעצם

      האדם הפשוט, 28/05/08 11:42

      לא כ''כ מקרי אלא תלוי כסף לשלם לעו''דים נכלולים פחות או יותר.

      IP: 89.139.174.6 דווח על תגובה זו

  • 7.

    התימני של אולמרט

    רוני, 28/05/08 09:21

    ימיני לא נרתע , אפילו עכשיו החסיד..הזה מעריץ את הרבי שלו.

    IP: 89.138.175.56 דווח על תגובה זו

    • עיתונאי חצר

      שלו, 28/05/08 12:20

      כזה היה ימיני וכזה ישאר

      IP: 80.250.152.92 דווח על תגובה זו

  • 6.

    ימיני מאוכזב ממך אתה שבוי ברטוריקה השקרית של עצמך (ל''ת)

    משה, 28/05/08 09:13


    IP: 79.178.134.190 דווח על תגובה זו

  • 5.

    מדוע שילם טלנסקי לאולמרט

    אחד שיודע, 28/05/08 08:58

    טלנסקי מתפרנס מעמלות על גיוס תרומות. אולמרט סיפק לטלנסקי תפקידי גיוס מכניסים והילה של אדם מכובד ומקושר. בתמורה העביר לו טלנסקי חלק מהעמלות. הלך הזרזיר אצל העורב ...

    IP: 84.228.149.109 דווח על תגובה זו

  • 4.

    ימיני, מספיק לבלבל במוח. אולמרט גמר ברוך השם! (ל''ת)

    ונה, 28/05/08 08:47


    IP: 217.132.88.176 דווח על תגובה זו

  • 3.

    טובת המדינה דורשת ששלטון החוק ישאר איתן-וחזקת החפות היא חלק עיקרי!

    Ehad Haam-Zioni, 28/05/08 07:31

    אבל אני מסכים שצריך ראש ממשלה מתפקד ובעל יכולת מעורבות, מתן גיבוי והחלטה בהרבה מאד תחומים שכולם דחופים. נדרש גם ראש ממשלה שיש לו תמיכה ציבורים רחבה יותר מאשר יש לאולמרט-ולכן נדרשת ''הצרחה''בין אולמרט וליבני: ציפי לבני תמונה כראש ממשלה ואהוד אולמרט ימונה כשר חוץ (והתרכזות בתחום אחד חשוב תאפשר את המשכיות המשא ומתן עם הסורים והפלשתינאים-אך תפנה מזמנו של אולמרט להגנה משפטים (ומשפטים יבואו גם יבואו-כי אולמרט רחוק מאד מטוהר הכפים הראוי לפוליטיקאי מרכזי במדינה-כמוהו כנתניהו או ברק או אחרים שגבירים ממנים את מעשיהם הפרטיים והציבוריים ומחכים ל''החזר השקעות'' מתאים

    IP: 79.177.145.191 דווח על תגובה זו

    • ''חזקת חפות'' זה לא לנבחר ציבור

      שפוי, 28/05/08 09:05

      לא צריך ראש ממשלה ''מחוסר הוכחות'',
      ולא ראש ממשלה ''עד חקירה נגדית'' ואפילו לא ''עד כתב אישום''.
      צריך ראש ממשלה נקי.

      IP: 192.117.153.224 דווח על תגובה זו

      • לפיך נתניהו פסול-ואני מציע את ציפי לבני לרשות הממשלה-ואולמרט שר חוץ (ל''ת)

        Ehad Haam-Zioni, 28/05/08 09:25


        IP: 79.177.145.191 דווח על תגובה זו

        • אולמרט לא יכול לכהן בתפקיד ציבורי...

          ארז, 28/05/08 10:28

          בטח-ובטח לא בתפקיד בו יש לו השפעה על גורל המדינה ועתידה, ושאותם הוא עלול להקריב למען טובתו האישית.
          ציפי לבני ושאר מושחתי ''קדימה'' צריכים ללכת לבחירות - מה שיעביר אותם לפח הזבל של ההיסטוריה.
          סוף שלטון השחיתות, ובחירות - עכשיו.

          IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

          • לא הסברת למה-אולמרט ונתניהו חד המה בנהנתנות על חשבון אחרים-והחוק...

            Ehad Haam-Zioni, 28/05/08 11:25

            מחזיק את שניהם כחפים מפשע עד שלא הוכחה אשמתם......

            מתמיד לא החזקתי מאולמרט כאישיות פוליטית: לא כאשרחתר תחת אשיות ירושלים כעיר של בני אדם שצרכי היום יום חשובים להם, ובוודאי בפזיזות המופקרת שלו ושל נתניהו בפתיחת מנהרת הכותל-מעשה מיותר שעלה בחיי עשרות ישראלים ופלשתינאים.....

            לא החזקתי ממנו כשפתח במלחמת לבנון כשהמטרה העיקרית שלו הייתה האדרה של מנהיגותו הבטחונית-זה שאכלנו חרא היא אשמת רבים: נתניהו המקצף ובוגי ומופז שהזניחו אימונים-ורמטכל שחצן שלא הבין כל זאת.

            אני גם לא מחזיק מאולמרט ש''רץ לספר לחברה'' על השיחות עם סוריה והפלשתינאים-כדי ''להספין'' חקירות נגדו(שתמיד יש)-אך עצם השיחות הוא מעשה חיובי מאד (עם הסורים שזה רציני יותר מאשר הפלשתינאים שהוא ספין גדול מתחילתו).......

            אבל אני בפירוש לא חושב שצריך בחירות חדשות: כנסת נבחרת אחת לארבע שנים, ואם לממשלה יש רוב בה היא צריכה להמשיך ולגמור את תקופתה. זה שהליכוד הובס בבחירות האחרונות (בצדק-אחרי שחיתויות מרכז הליכוד) מחייב שישב בשקט ויפנים שהוא אופוזיציה. אמנם קדימה לקחה אליה חלק ממושחתי הליכוד (צחי אמרנו)-אך העם בחר בפירוש רוב מפלגות מהמרכז שמאלה, כך שהמדיניות של השגת הסכמים לסיום המלחמה ולשלום ובטחון עם שכיננו היתה זאת שהעם רצה-והיא לגיטימית לחלוטין....ציפי לבני היא האדם הטוב ביותר לקידום המדיניות שרוב העם בחר בה-ולניהול ממשלה השומרת על שלטון החוק ונקיון הכפים

            IP: 79.177.145.191 דווח על תגובה זו

            • כן, ברור

              ארז, 28/05/08 12:07

              אם המטרה היא נסיגות וגירוש יהודים, אתה ושכמותך מוכנים לעבור לסדר היום על כל שחיתות ועל כל פשע שיבצעו מי שמתכננים את הגירוש.
              כך השיטה הבולשביקית - המטרה מקדשת את האמצעים.
              וכך אתה וחבריך מכפישים את מי שלא עבר כל עבירה (נתניהו - שיצא בשליחות האומה, ולא לנסיעה פרטית, והחזיר כל גרוש!), ומוכנים לעוות כל חוק כדי להשיג את מטרתכם הנואלת.
              לא חידשת לי דבר.

              IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

        • אופיר פינס לראשות הממשלה, וציפי למועצת הלול (ל''ת)

          שמאלן, 29/05/08 01:34


          IP: 89.0.45.150 דווח על תגובה זו

    • טובת המדינה דורשת כי אולמרט יתפטר...

      ארז, 28/05/08 09:36

      מכל תפקיד ציבורי, ויעסוק אך ורק בהגנה המשפטית.
      מי שחשוד בפלילים לא יכול להחזיק בתפקידים ממלכתיים כמו ראש ממשלה ושר חוץ, מכיוון שיש יותר מחשד סביר שמהלכיו בעת זו אינם נובעים משיקולים מדיניים-ממלכתיים, אלאל משיקולים אישיים-פרטיים (בעיקר, הרצון להציל את עורו במחיר מסירת טריטוריה לאוייב).

      IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

    • למה הסמול הלבן משתלט על כל מדינה בה הוא חי

      אאא, 28/05/08 20:17

      כמו שוירוס משתלט על המחשב?
      למה אתם לא מסוגלים לחיות כמו כל יתר האנושות?

      IP: 85.250.24.153 דווח על תגובה זו

    • כשתבחר בקדימה תבוא ותבקש לעשות הצרחות והחלפות.

      לטמבל הסייוני, 28/05/08 22:09

      את הזבל הבל שלך תציע במר''ץ, שמה תצריח ותחליף בין ביילין לבין גלאון לבין ג'ומס ולבין אחמד טיבי אם רק תרצה.

      אני בחרתי קדימה, ואני אומר או אולמרט ראש ממשלה או בחירות. אין פשרה!!! תכניס לך את זה טוב טוב לראש!!!

      IP: 89.0.142.170 דווח על תגובה זו

  • 2.

    די עם הלוליינות. אולמרט הוא הפוליטיקאי הכי מושחת

    שהיה בישראל, 28/05/08 06:13

    הוא לא לקח כספים על מנת לממן את העבירות שלו על חוקי מימון מפלגות, שזו בעיה בפני עצמה, אלא כסף לכיס והרבה. הבן אדם מולטי מיליונר אחרי עשרות שנים במגזר הציבורי שבהן לא עשה כלום חוץ מלקדם את עצמו ואת הציורים של עליזה.טלנסקי אמין בעיניי לאללה, הרבה הרבה הרבה יותר מהסביבה התחמנית של אולמרט.

    IP: 217.132.11.161 דווח על תגובה זו

    • ונתניהו?????????? (ל''ת)

      Ehad Haam-Zioni, 28/05/08 09:05


      IP: 79.177.145.191 דווח על תגובה זו

      • ונתניהו?

        ארז, 28/05/08 09:38

        מה עשה נתניהו? במה חטא?
        בכך שמיליונר בריטי מימן את שהותו בבריטניה במהלך שליחות לאומית (ולא במהלך נסיעה פרטית), ואח''כ החזיר לאותו מליונר כל גרוש?
        או אולי חטאו בכך שאינו משתייך למחנה הכניעה וההתרפסות שלכם?

        IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

      • הבדל גדול בין נתניהו לאולמרט:

        מצ'לס, 28/05/08 09:40

        נתניהו יצא לבריטניה בשליחות הכנסת למסע הסברה, בימים בהם משרד החוץ וציפי לא תפקדו כלל. (מלחמת לבנון 2).
        מפאת קוצר התקציב, התנדב מיליונר יהודי לממן את השליחות.
        נתניהו ''בילה'' בסויטה במהלך הביקור בו נפגש עם עשרות עיתונאים (וזכור לטובה הראיון לבי.בי.סי בתכנית HARD TALKׂׂ)
        הכל דווח לכנסת, הכל היה ידוע, ושום מעטפה לא הועברה.

        אולמרט נסע לנסיעות תענוגות פרטיים, וקיבל ''סטיפות'' כבונוס על נכונותו לנסוע במחלקה ראשונה.

        אין כל דמיון בין המקרים.

        IP: 89.139.154.159 דווח על תגובה זו

        • מצ'לס אנו לא דומים לטלנסקי התמים,כפי שהוא מציג את עצמו

          נתן.ש, 28/05/08 11:49

          הינך מנסה לצייר את אלילך ביבי כצדיק הדור,מה שסוחב איתו ביבי כולנו יודעים.טלנסקי יעבור חקירה נגדית,אז תתברר האהבה הגדולה שהניעה את הטלנט .אי לכך הכל רק לא ביבי,ביבי מסוכן לשכבות החלשות ולמדינה.

          IP: 87.70.20.121 דווח על תגובה זו

          • מה סוחב איתו ביבי?

            ארז, 28/05/08 12:47

            נו, האר את עינינו, מה סוחב איתו ביבי?

            המלצה אישית, תחזור לקחת את הכדורים, ותתנתק מהכסף של אט''ד.

            IP: 82.166.29.227 דווח על תגובה זו

            • מאיר את עינך

              שנסון, 28/05/08 15:25

              הפניקה אליה הוא ניכנס בשעת משבר. זכור התנהגותו המפוחדת ואיבוד העשתונות באירופה בעת פתיחת מנהרת הכותל, או/ו התנהלותוהמפוחדת מול כל העולם ושחרור השייך יאסין לאחר ניסיון ההתנקשות במשעל.
              וזה עוד ליפני איזכור שאר ''הירקות'' שאתה בוודאי מוותר לו

              IP: 192.116.197.81 דווח על תגובה זו

      • ואחד העם ציוני? כולם גנבים!!!! כולם!!! (ל''ת)

        אולמרט המלך !!!, 28/05/08 10:12


        IP: 89.138.143.233 דווח על תגובה זו

  • 1.

    ימיני תפסיק להעליב אותנו! ברובנו יודעים להבחין בין רעים למושחתים!! (ל''ת)

    קורן נאוה,טבריה, 28/05/08 05:28


    IP: 84.229.211.202 דווח על תגובה זו

    • צודקת, בואי נסגור את בתי המשפט, והפרקליטות

      צדק לכל, 28/05/08 11:46

      נמנה אותך להחליט מי אשם ומי לא.

      את תשבי בכיכר רבין, יבואו אנשים, יציגו לך גזרי עיתונים, ואת תחליטי מי צריך להתפטר, מי ללכת לכלא ומי צריך לעשות עבודות שירות בפיצריה שבה את מוכרת...

      IP: 192.117.178.82 דווח על תגובה זו