• 28.

    לבת קראו עינת ולא נועה (ל''ת)

    צפון, 01/06/08 22:58

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ,תיקון טעות 2

    מיסטר רוני, 01/06/08 20:55

    ישראל לא התגמשה,ישראל נכנעה לצורר מלבנון!!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    להחזיר את הגופה של סמיר קונטר (ל''ת)

    הגיון, 01/06/08 15:16

    הגב לתגובה זו

    • טעות חמורה בטרמינולוגיה- לא לוחמים ולא שוביים, מחבלים רוצחים במאסר

      א, 01/06/08 22:48

      גם אם יהיו צבא סדיר, אבל ישימו לעצמם מטרה להרוג אזרחים על מנת להרוג אזרחים(בניגוד לארגון צבאי, שנלחם במטרות צבאיות ולפעמים בלי כוונה פוגע באזרחים)

      הם יהיו מחבלים, ורוצחים, ואסירים ביטחוניים.

      מתן כבוד לדרגה של שבוי, ומתן כבוד לדרגה של לוחם(גם בפועל זה פעילות לחימה) זה ביזיון, ומתן לגיטימציה. לוחם זה בן אדם עם ערכים, לא שמעתי אף פעם שהגדירו רוצחים כמחבלים.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    האיש ממשיך להוביל לאסון בחולשה שלו.

    מאיר, 01/06/08 14:08

    טוב לדעת שחיזבאללה מנהל את מדיניות החוץ והבטחון של ישראל,לרגע אחד חשבתי שהתבלבלתי.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    יש להצהיר על חוק חדש......

    ג'ויה עדי, 01/06/08 13:18

    מעתה ואילך,חיבים, להעביר חוק בכנסת,אתמול ולא מחר....
    עבור כל חייל ישראלי חי, יקבלו אסיר חי,
    ועבור כל חייל שהם רצחו,יקבלו בהתאם,גופה ולא אסיר חי.
    כאשר יפנימו זאת יבינו שאין מצב שהם יקבלו אותם בחיים, ואת שלנו,גם אחרי שהם שובים הם רוצחים.
    חוק בל יעבור...
    וזו צריכה להיות מדיניות כנסת ישראל,מספיק להיתרפס בפני הרוצחים האלו, והגיע הזמן לנהל מדינה ולנהל מדיניות ברורה ומוצקה, שאין ולא יהיה שום פשרות,כל עוד אין מצידם...

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    TO THE PROUD ISRAELIES

    ELLI, 28/05/08 00:15

    YOU HAVE A GOVERNMENT THAT IS WORRIES ABOUT WHAT THE WORLD THINK MORE THAN ITS PEOPLE EXISTENCE. YOU HAVE ARMY WITH MILLION OFFICERS TO GIVE ORDERS, NO SOLDIERS TO FIGHT. AND YOU HAVE PILOTS THAT REFUSES TO BOMB THE ENEMY WHEN ORDERED OR PICK UP INJORED SOLDIERS. HIZBALA,IRAN DOES NOT HAVE TO FIGHT....THE COUNTRY IS ROTTEN INSIDE, BECOMING AS LIBERAL AS POSSIBLE AND FORGETTING ITS ROOTS,GOD,AND COUNTRY

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    HIZBALA WON AGAIN

    ELLI, 28/05/08 00:08

    MANY SOLDIERS KILLED FOR THE SAME THING THE GOVERNMENT REFUSED TO DO MANY TIMES BEFORE.
    THIS DIALOG COULD HAVE AND SHOULD HAVE BEEN DONE WITHOUT THE WAR.
    I'M ASHAMED OF THIS GOVERNMENT THAT CAVES TO THE TERORISTS.
    WHEN IS THE NEXT KIDNAPING...???
    JUST A MATTER OF TIME.
    GOD HELP US....

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ישראל של אולמרט וליבני זוחלת על גחון, רק חסר שתנשק את קצה גלימתו

    של נסראללה, 27/05/08 19:31

    לאן הגענו...

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אולמרט התחיל את מכירת החיסול.

    קונטר רק תמורת, 27/05/08 19:28

    אם מדובר רק בגופות, שיתכבד קונטר וישב בכלא עד סוף חייו. אח''כ שיחליפו את גופתו תמורת הגופות.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אולמרט החלש נכנע שוב לסוחר הבשר נסראללה בגלל חקירות השחיתות המבישות (ל''ת)

    מיואש, 27/05/08 18:16

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    יש לחטוף את הכיזבאללה ומשפחתו אסור לשחרר אף טירוריסט אחר (ל''ת)

    אני, 27/05/08 16:21

    הגב לתגובה זו

    • נכון. יש לחטוף את החיזבאללה ולא לשחרר. (ל''ת)

      יסראלי חחם, 27/05/08 17:01

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מה אתם מקטרים על הממשלה הזאת?

    רובכם בחרתם, 27/05/08 15:48

    ואתם תיבחרו ברובם עוד פעם לכנסת הבאה.
    אתם בוחרים בהם כל פעם מחדש,לא פעמיים וגם לא חמש פעמים,אתם בוחרים בהם תמיד במשך עשרות שנים.אתם בוחרים באולמרט כבר אולי 30-40 שנה.מה היתעוררתם לקטר עליו פיתאום עכשיו.אין להאשים את האנשים שיושבים שם על המיגרעות שלהם,יש להאשים רק את אלה שבוחרים בהם,מכיוון שבעם ישראל כמו בכל עם יש טובים ויש רעים,חכמים וטיפשים,ישרים ומושחתים.השיטה הדמוקרטית נותנת לכלל אזרחי המדינה לבחור את הנציגים,ואתם בהתמדה ובעיקשות בוחרים ברעים ובמושחתים ובלא יוצלחים.אז למי אתם באים בטענות?מדינת חלם.הרי אתם תיבחרו עוד פעם באותם מפלגות שמחזיקות בתוכן את אותם האנשים שיושבים שם כבר אין ספור שנים ללא שום יכולת.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    סמיר קונטר ואחיו צריכים להיות מוחלפים בדיוק באותו מצב שיהיו

    החטופים שלנו, 27/05/08 15:40

    אם הם חיים,קונטר ואחיו ינתנו חיים.במקרה שהם מתים,קונטר ואחיו ינתנו מתים.זאת לא דרך כל כך מסובכת שקשה להבין אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הרוצח קונטאר ישוחרר רק אם לפחות אחד מהבנים חי (ל''ת)

    שולד, 27/05/08 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אסיר תמורת אסיר

    י, 27/05/08 14:36

    גופה תמורת גופה
    חלקי גופה תמורת חלקי גופה
    מידע תמורת מידע

    כעת חיזבאללה הוא השליט בלבנון - כעת לבוא בחשבון עם השלטון בלבנון. לא למדינת מאפיה, חוטפים וסוחרים בכופר. איפה ציפי ליבני כשצריך אותה?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ישראל של אולמרט לבני וברק מוותרת על הכל מראש הקו שלה הוא כניעה

    מו''מ מגוחך, 27/05/08 14:36

    ככה לא מנהלים מו''מ. ככה לא מנהלים מדינה. אם שלושת אלה היו מנהלים בחברה שלי הייתי מפטר אותם מיד.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    זה יהיה בסדר כל עוד הבנים שלנו בחיים

    דורון, 27/05/08 12:27

    אם הבנים שלנו אינם בחיים, אסור להחזיר תמורתם לבנונים חיים.

    אולמרט כנראה מרגיש את הסוף הפוליטי שלו קרב ובא, והוא מוכר את כבודה של מדינת ישראל ל''סוחר חלקי הגופות מביירות.''

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה. זה בלתי נסבל (ל''ת)

      לירון, 27/05/08 15:56

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה פישענו שמגיעה לנו הנהגה עלובה שכזאת. (ל''ת)

    אין להם, 27/05/08 12:19

    הגב לתגובה זו

    • ולכן רק נתניהו (ל''ת)

      והמבין יבין, 27/05/08 14:37

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    רף היאוש מהממשלה הזאת מרקיע שחקים=חלשים וטיפשים (ל''ת)

    רוצח מול גופה, 27/05/08 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ''ישראל התגמשה''

    קסנדרה, 27/05/08 10:22

    שם ''תקין פוליטי'' לכניעה מבישה לטרוריסטים וחיזוק התדמית של ''מכירת סוף העונה'' - אני מקווה של ממשלת אולמרט, לא של מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ממשלת סמרטוטים - חס וחלילה אם החיילים לא בחיים

    ישראל, 27/05/08 10:22

    יש להחזיר את קונטר כגופה

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אם אינם בחיים תהיה עיסקת כניעה זו גזר דין מוות על חיילינו

    muli, 27/05/08 10:21

    אם חלילה שניהם אינם בחיים, עיסקה מטומטמת זו היא גזר דין מוות על חיילים חטופים בעתיד. אם ישראל משלמת בשביל חיילים מתים כמו בשביל חיים (וכבר בעבר הראתה זאת בעיסקת טננבאום), הלקח שיסיקו ארגוני הטרור, שאין צורך להשתדל לשמור על חיי החטופים. אדרבה, אם הם מתים זה נוח יותר: מתים לא אוכלים ולא מצריכים שמירה. גם אינם נזקקים לטיפול רפואי. רק מטומטם וסתום מוח אינו מבין זאת. הלוואי שאתבדה. גם עתה הדברים חמורים ביותר: כיוון שהישראלים משלמים עבור חייל חי אחד בדיוק כמו בשביל חמישה, אפשר את ארבעת המיותרים להרוג. הדברים אמורים הן בתהליך החטיפה והן מאוחר יותר. לעומת זאת, אם ישראל הייתה עומדת על כך שתמורתמתים מקבלים רק מתים, ותמורת חטוף אחד חי משלמים, למשל, בעשרה מחבלים (ואז גם פחות מכאיב אפילו אם אלה הם רוצחים אכזריים), ותמורת חמישה חטופים ישראל משלמת חמישים -יתאמצו בחטיפה הבאה לחטוף את החיילים חיים, ולא לפגוע לא בחטופים ולא באלה שנמצאים בקרבת מקום.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לחסל את נסראללה -סיכול ממוקד מונחה ציון לוויני (ל''ת)

    ראש הנחש, 27/05/08 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ניהול משא ומתן זה לא החלק החזק של ראש הממשלה זה

    אביב ישראלי, 27/05/08 10:03

    בלקחת ''מעטפות'' הוא הרבה יותר מוצלח.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    עד שדנינו המחפף יגיע למעטפות האיראניות לא תהיה מדינת ישראל !!!!!!!! (ל''ת)

    עת לפעול, 27/05/08 09:46

    הגב לתגובה זו

    • מצד אחד מקבלים מעטפות מצד שני מוסרים שטחי ישראל (ל''ת)

      עמי, 27/05/08 14:37

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ברור

    ארז, 27/05/08 09:40

    עיסקאות תמיד מתקדמות מהר יותר כשאחד הצדדים נכנע ומוותר (ותמיד זו ישראל...).

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ישראל 2008 - קוברים גופות ומשחררים רוצחים לעוד נרצחים (ל''ת)

    קברן זק''א, 27/05/08 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    יש לסיים עיסקאות כמה שיותר מהר למרות הכול עים ראש הנחש (ל''ת)

    פקק תנועה, 27/05/08 09:01

    הגב לתגובה זו

    • עומר סוואעד חייל ערביבעיניי או בידוי בעיני משפחתו, וללא ספק אזרח

      ערבי 48, 27/05/08 13:02

      ישראלי שנרצח בעת ששרת את המדינה,לא נותנים לו בדיווח כבוד כפי שנתנו לחבירוו ,מלה אחת (ז''ל) מתקשים לתת לאזרח מת,תחשבו על זה ,ואל תשכחו שעוד יש לו משפחה שעודה משרתת בצ''הל

      הגב לתגובה זו

      • אתה טועה. עומר סוואעד מקבל מכל המדינה את כל הכבוד והאהבה

        כולנו עם משפחת, 27/05/08 19:39

        וכולנו כואבים את כאב המשפחה האצליה הזאת. מי יתן שיתברר שהוא חי ובריא ויחזור בעזרת השם למשפחתו.

        הגב לתגובה זו

      • אתה טועה, מטעה ומציק

        י, 01/06/08 16:37

        התוספת ז''ל היא תוספת יהודית דתית. לא הוסיפו אותה לשמו בדיוק כפי שלא קברו אותו בבית עלמין יהודי. זה עניין דתי שאין לא שום משמעות אחרת.

        הגב לתגובה זו