• 81.

    הראש נפל לי מרוב הינהון! אתה חלום של בן אדם וסופר מוכשר (ל''ת)

    מית נמש, 28/05/09 04:52

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    כבודה של תורה

    אני, 23/05/09 23:42

    אני מתבייש שאתה יהודי .
    עוכר ישראל
    אם בכלל אתה יהודי
    ארור המן ארור יוסי שריד
    אנשים כמוך יתנו את הדין וחשבון על פתיחת הפה על גדולי ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    במילים אחרות - חכם על אחרים. ביקורתי להרע. (ל''ת)

    יצחק, 15/03/09 23:45

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    כמה נכון וכמה צודק !! (ל''ת)

    אור, 15/03/09 18:18

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    A great and wise man, which Israel doesn't deserve (ל''ת)

    jka10824 , 11/03/09 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    רשע מה הוא אומר?בדיוק מה שהשריד ממר''צ אומר! (ל''ת)

    קורן נאווה טבריה-מהרסייך ומחריבייך ממך ייצאו עכשיו, 11/03/09 08:35

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    למה לא שואה?

    יורם, 27/12/08 21:29

    גירוש מסיבי של עם מעל אדמתו, הפקעת רכושו, חיסול מורשתו התרבותית,שלילת זכיותיו האזרחיות,ריתוקו הפיזי באופן ששולל ממנו קיום ברמה אנושית מקובלת: כמה פעמונים צריכים לצלצל כדי שנבין,שחלק הגון מהמסמנים כבר כאן, מעל פני השטח?ועוד שאלה:האם ''פתרון סופי'' ל''בעייה'' הפלסטינית אינו מתקבל על הדעת, ומה שעומד בדרכו היא העיתונות החופשית וארגונים כגון בצלם?

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מַעֲלֵה מִנְחָה דַּם-חֲזִיר, מַזְכִּיר לְבֹנָה מְבָרֵךְ אָוֶן--

    ירמיהו, 17/06/08 17:29

    ישעיהו ס''ו 3.

    כך קורא הנביא ישעיהו לאנשים סוגו של יוסי שריד.
    האיש היה ח''כ ושר ומכל הכהונה שלו הוא הותיר אפס מעשים אפס חותמים. הדבר הגדול שנירשם לזכותו (לגנותו) הוא עידוד וליבוי האינתיפאדה הראשונה בשנות ה- 80.
    האיש דמגוג, כולו דיבורים ואפילו הנאומים שלו שטחיים ולעיתים מסולפי המציאות.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הוא ההוכחה ש-''כל הממעיט גורע''. סתם חמקן מתוחכם.

    אבל אוהב חזנות, 31/05/08 14:17

    ברור שהאיש, כדרכו, לא אמר כלום על כלום, עם כלום, בצרוף כלום ובמעטה של כלום.
    סתם אוסף הגיגים בפרוטה של אחד שיודע שהוא מתחמק מכל דבר קונקרטי.
    שריד היה, הווה ויהיה אלוף הרטוריקה ואביר הניסוח... של השום דבר.
    שרק יהיה בריא.
    האם צריך לציין שאני ממש, אבל ממש, לא ימני? אז הנה ציינתי.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    שריד אתה חכם מכדי להאמין בקיומו של אלהים שהוא המצאה גרועה של בני

    פחדן, 31/05/08 12:30

    האדם אז קדימה צא מהארון ותגיד בשפה ברורה קיים או לא קיים.....

    הגב לתגובה זו

    • מזכיר לי את אדם ברוך זצ''ל שיתה עמימות ובילבול אצלו עד כדי כך

      עמימות, 31/05/08 13:50

      שאי אפשר היה לדעת אם הוא מאמין בישות הוירטואלית הנקראת אלהים ואם הוא דתי במובן הרע של המילה דהיינו מאמין בהלכה החשוכה,המאובנת,הארכאית הגזענית פוסלת ומפלה.

      הגב לתגובה זו

      • הלב

        יורם, 27/12/08 21:48

        הוא שריר משורטט בלתי רצוני ואין בו מקום לאלוהים. שריד, אם כן, שולח אותו למקום מטפורי, שעקרונית, אינו שונה מהשמיים. חובת ההוכחה שהוא קיים חלה על המאמינים בו בלבד, אין זה תפקידם של הבלתי מאמינים לסתור את קיומו. ועוד נכונה להם, (למאמינים) התכתשות עם מאמינים באלוהים אחרים שהרי חוק הוא, שאלה פוסלים את אלוהיהם של אלה.ואשר לאדם ברוך, נראה לי שהוא, בחוכמתו, תומך בגירסה המימונית שמעדיפה קיום מצוות על אמונה,

        הגב לתגובה זו

  • 71.

    יוסי שריד הוא בן אדם מדהים

    יוסי, 30/05/08 15:03

    למה נראה לכם?!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    גועל נפש למה מראיינים כזה אחד (ל''ת)

    משה, 30/05/08 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    שריד כובש זר

    מיכאל, 30/05/08 10:52

    לשיטתו המוסרית מדינת ישראל צריכה להמסר ועליו לחזור לאירופה.ארץ ישראל שייכת ליהודים לא לישראלים.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    איזו זכות דיבור יש לך על הרב עובדיה?

    המום, 30/05/08 10:14

    תתבייש, עפר לפיך.

    הגב לתגובה זו

    • טיפשים

      מאמין, 11/03/09 15:27

      מה הרב עובדיה עשה בשבילך ????
      חוץ מלבלבל את השכל!!!

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    תכלית פעילות המיסיונרים מהחב''דניקים ועד אמנון נאסראללה והחרדים

    חרדיסטאן, 29/05/08 18:51

    היא להקים מדינת הלכה חשוכה,עניה ומפגרת כמו ההלכה היהודית.

    הגב לתגובה זו

    • סובל מטראומות חביבי? גדלת באפנינסטן? או שמא במאה שערים?

      כושי, 29/05/08 22:39

      הדת יכולה להיות נאורה ומפותחת.ית רופאים דתיים? מדענים דתיים? אנשי הייטק דתיים? שופטים דתיים?
      אכן, אין סתירה בין העולם הרחב לדת, רק מי שעינו צרה וראייתו קדימה בלבד כשל סוס, לא יראה ולא יכירנו מקומו בדת היהודית.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    אבי התחסדים?

    נמרוד יריב, 29/05/08 15:04

    אמירות מתנשאות -

    בחלקם פוגעות בכבוד האדם ...

    כפייה דתית חילונית- לעולם יהיו - עצם המתירנות לחופש חילוני - פוגעת בדת ובמאמינה...

    מאוד הערכתי אותך יוסי שרד עד עכשיו..
    קצת מאכזב.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מחאה על פגיעה בגדולי ישראל

    דוד, 29/05/08 15:00

    ה' יצילנו מפגיעה בגדולי ישראל.
    הרינו מוחים בקול גדול על הפגיעה בגדולי ישראל. והרינו מבקשים מחילה מכבוד תורתם.

    אנא ה' מחל לנו!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מכל מרי אוייבי העם היהודי נשאר שריד (ל''ת)

    גרניט, 29/05/08 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    פולארד -ומה עם האחריות שלנו כלפיו??? (ל''ת)

    חגי, 28/05/08 23:30

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    נעים להכיר..-אלוקים זה שנותן לך (בנתים) עינים, אזנים, חיים וגם..

    ה' הוא המלך, 28/05/08 18:45

    חוסר רמה, בורות, בושה לנו בושה לך

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אנטיפט

    לימור, 28/05/08 14:57

    אח.. יוסי, יוסי. לא השריד ולא הביילין ואלוהים יודע כמה עוד יוסים יבואו להכפיש את היהודים ולהזדהות עם אותם מסכנים שבשטחים.. חבורת ייפי נפש, נמאסתם

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ואני לתומי חשבתי שאתה מתחזק אחרי שאשתך קנתה פלאפון כשר (ל''ת)

    תומר, 28/05/08 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ואלה המנהיגים שלנו

    שרה, 28/05/08 10:09

    לא חשבתי שאני שרה הקטנה יוכל לענות למי שהיה מנהיגי בתקופת החושך של חיי אבל אין כפיה חילונית????????
    ומה זה כל הטלויזיה הפרסומות הנהירה לפרסום ואינטרנט באמת איך היינו חיים בלעדיו ...? פחות פריצות וזוועות עולם שעוברת על נפש שלא מבינה עד כמה יכול הדבר הזה להזיק. מר שריד היקר בעיני ראיתי משפחה נהרסת בגלל אינטרנט אם שלא עלנו נפגשת עם כל מיני צעירים ילדות שנפגשות עם ערבים וגם יותר מזה. ואני ששירתי את הצבא מאידיאלים היום חושבת שחיילנו הם הפקר לכם הפוליטקאים שלנו שדם חיילנו ונפשם הפקר. עם דעות כאלה הייתי שומרת לעצמי בשקט
    יותר מהכל שמחה שה' פקח את עיני ותן לי להבין מי אתם אלה שמובילים אותנו עם ישראל עצוב.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מעניין (ל''ת)

    נדב, 28/05/08 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כדאי שילמד קצת תורה. עצוב מאוד שאנשים כאלה מכהנים כשרים, ח''כ ועוד.. (ל''ת)

    ליאור, 28/05/08 01:35

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    וודאי שיש אלקים , מי סידר את מיליארדי צירופי הדנ''א שבגופן? (ל''ת)

    מאיר, 28/05/08 01:24

    הגב לתגובה זו

    • ואללה, עם הוכחה כזו אני חוזר בתשובה.

      חילוני, 28/05/08 10:26

      עד היום לא האמנתי שיש אלוהים.
      אחרי שקראתי את ההוכחה המדהימה שלך אני חוזר בתשובה עוד היום.

      הגב לתגובה זו

    • אלוהים

      אני, 11/03/09 15:30

      הוא לא אמר שאין אלוהים רק שאין לו שליחים על פני האדמה מי שחושב שאלוהים מגולם ברב עובדיה או שכמותו לא מבין אלוהות

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    אבל מה זה שייך ליהדות? (ל''ת)

    יוסף שניידר, 27/05/08 21:22

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אז יימלא שחוק פינו ולשוננו רינה

    זיוה, 27/05/08 20:52

    בבוא הזמן תבין את שגיאותיך וכולנו נצחק יחד, אין לי ספק שאתה ישר והגון וכונותיך אמיתיות. הלוואי והכיסוי מעל עיני כולנו יוסר ונראה כולנו את האמת עוד ביימינו אלה. או אז נשחק ונשיר ונודה לאל כי טוב.
    אמן כן יהי רצון.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    KERE'ACH MUSHLAM -TARETEI MASHMA- M'GIL TZAEER (ל''ת)

    SHLIFA, 27/05/08 20:26

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    יוסי, תתמודד לראשות עריית ת''א. אם כך תעשה אתנדב לסייע ולא במעטפות (ל''ת)

    כי הרי אותן לא, 27/05/08 20:21

    הגב לתגובה זו

    • רוצה להפוך את תל אביב לתל חרבות? (ל''ת)

      אביב, 29/05/08 18:43

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    צריך לבטל את המדור הזה

    איתמר, 27/05/08 20:19

    בהתחלה הוא היה פצץ והביא דמויות מרתקות. כיום, אחרי קרוב לארבע שנים הוא התעייף והזדקן. נגמרו הדמויות, ונגמרו המילים. אסתר אטינגר שמעטים מכירים, יוסי שריד מהשמאל הרדיקלי. בטח חשבתם לעצמכם ש-הו, דפקתם את הברנז'ה, בדומה לראיון של שמעון פרס בעיתון רייטינג.

    רעים אהובים, שנסו מתניים ורעננו את הקונספט של הערוץ. יש לכם הרבה מוחות מבריקים ולא מסובך למצוא רעיונות חדשים. סומכים עליכם.

    איתמר

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מרצה לביחטון לאומי?? הבן אדם הזוי ועדיין חושב שהגירוש השתלם לנו. (ל''ת)

    גמל לא רואה את, 27/05/08 19:44

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    בספר בראשית כתוב ''בראשית ברא האדם את האלהים בדמותו ובצלמו ברא

    בראשית ברא, 27/05/08 18:40

    אותו'' ולכן על הדתיים שמתפללים להבל ריק הם משתחווים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    המשיח שאין עוד מלבדו ואפס זולתו הגיע כבר לעולם ממש ובקרוב

    חב''דניק, 27/05/08 18:23

    תחזנה עיניכם בהתגלותו השמימית בעגלא ובזמן קריב של הלובאוויטש.

    הגב לתגובה זו

    • המשיחיסטים המשוגעים

      חבדנ''יק אנטי מש, 27/05/08 20:58

      אני חבדניק אנטי משיחיסט ואני רוצה לומר ל48 שהוא הזוי.
      והלוואי שלא ירבו כיוסי שריד בישראל

      הגב לתגובה זו

    • מתחזה עלוב לא חבדניק (ל''ת)

      משה, 30/05/08 12:08

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    המינוח הנכון לפחדנים והנכים שבחרו את קבי הדת הוא התדרדרו בתשובה

    ודייק, 27/05/08 18:19

    מאחר ועם הפיכתם לתינוקות שנישבו הם מתדרדרים לפי פרמטרים שונים של תפקוד.

    הגב לתגובה זו

    • על יהדות וטענת הקביים

      יעקב, 28/05/08 04:30

      טענת הקביים היא ידועה, אולם רק מי שבור בענייני יהדות יכול לטעון אותה. דמיין לעצמך אדם שהתקבל לעבודה בסופרמרקט אבל את כל זמנו הוא מבלה בהפסקות קפה, הליכות לבנק, גלישה באינטרנט וכו'. כאשר הבוס שלו טוען שהוא לא עובד הוא עונה לו ש''מה הבעיה ? כולם עושים מה שאני עושה, הולכים לקפיטרה,לבנק, גולשים באינטרנט... זה שהם גם מסדרים סחורה על המדפים זה עיניינם האישי. אני לא אוהב את זה.'' הבוס מתסכל עליו ספק בפליאה, ספק בכעס, ספק ברחמים, ואומר לו בשקט: '' אולי לא הבנת, אבל כל הפסקות הקפה, סיגריות, אינטרנט, פלאפונים שאני נותן לעובדים שלי לעשות זה כדי שהם יעבדו יותר טוב, שהסופר יהיה מסודר, הסחורה תהיה על המדפים והלקוחות יקבלו שירות...''

      עכשיו הנמשל: על פי היהדות , הסיבה שהעולם נברא הוא כדי שלאדם תהיה בחירה חופשית, בחירה בין טוב לרע כמובן! וכאשר הוא יבחר בטוב ויקיים תורה ומצוות, אזי הוא יממש את מטרת בריאת העולם הגשמי : קידוש החומר והעלאתו מחומריות לרוחניות. ע''י ברכה על האוכל מעלים את האוכל, על ידי תפילה מעלים את כל הזמנים ואת האדם, ע''י צניעות וטהרת המשפחה מעלים את הקשר המיני. ועוד כהנה וכהנה.
      מה שאדם קיבל גם אפשרות לנוח, להנות מאוכל, לעבוד בעבודה ''רגילה'' ולהתפרנס, זה הכל כדי שהאדם יוכל לממש את מטרת בריאתו- קיום תורה ומצוות (גם לגויים יש 7 מצוות בני נוח - מספיק עבודה לכל החיים). כך שלמעשה מה שרוב העולם קורא לו ''חיים'' זה הקביים האמיתיים, ומה שנקרא יהדות ותורה ומצוות - זה החיים האמיתיים.

      כל אחד רשאי לחלוק עלי בשאלת אמונתו ביהדות, בורא עולם, תורה משמים וכיוצא בזה, אבל למי שרוצה לדעת - זאת עמדת היהדות ואיך שהיא באמת, לא קביים שעוזרים לחיים ה''רגילים'' אלא החיים האמיתיים שניתן להיעזר בקביים (החיים ה''רגילים'') כדי לחיות אותה יותר טוב

      הגב לתגובה זו

      • יעקב. ראשך מלא סבון ומים משטיפת המוח של הדוסלך מילדותך! (ל''ת)

        ברוך שפינוזה, 28/05/08 20:27

        הגב לתגובה זו

        • ''תוכן'' תגובתך רק מעיד עליך...

          יעקב, 29/05/08 03:17

          תגובתך הארוכה, העניינית, הפילוסופית והנאורה, מצביעה על היותך אדם נאור, חכם , מלומד בפילוסופיות שונות, מדען ברמה עולמית ובעל נימוקים מאוד משכנעים.
          רק שתדע: לכולם שטפו את המוח, לי עם תורה וקדושה, לך עם שטות וקלות ראש.

          הגב לתגובה זו

  • 46.

    למה אורמים שאין קשר בינו לבין אלוהים?

    tam, 27/05/08 18:08

    אני דווקא מוצא מכנה משותף בינו לבין אלוהים: בדיוק שכפי שאלוהים הוא עבר, הווה ועתיד כך לא סבלתי את יוסי שריד, אני לא סובל אותו ולא אסבול אותו

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    קשה להתמודד עם איש ישר, מוכשר ובעל תובנות

    יוסי, 27/05/08 17:48

    מגיבים עלובים,קשה להתמודד עם האמת

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המלים מהפה (ל''ת)

      לילו, 27/05/08 19:23

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה. נהניתי מהמאמר. (ל''ת)

      ליאת., 29/05/08 16:21

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    ושאלה אחרונה:יוסי שריד-יותר גרוע מנסראלה!! הגיהנום יחכה לך בסיבוב

    ה' הוא המלך, 27/05/08 17:10

    לא להאמין שיש כאלו יהודים שמאלנים כופרים שמביישים את העם היהודי. ''מהרסייך ומחריבים ממך יצאו'' כנראה הוא לא באמת יהודי- אלא גיירו את אמא שלו גיור לא לפי ההלכה אחרת אין סיבה.

    ה' הוא המלך!! אחד אלוקינו-בשמיים ובארץ!!

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    למרות שאינני מסכים עם חלק גדול מדעותיו, כל שליפה פה לעניין

    מוטי, 27/05/08 17:07

    כמה שאני לא אוהב את דעותיו הפוליטיות של שריד, חיפשתי וחיפשתי שליפה אחת שאני לא מסכים עליה וכמעט ולא מצאתי.

    השליפה היחידה שמצביעה על אהבתו העצמית המופלגת של האיש היא בנושא הסיגריות.
    לפיה, אם לא היה מעשן-היה מושלם.
    כל יתר השליפות-תאווה לעיניים שקוראות.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    יוסי- מעריכה אותך מאוד. אחד הפוליטיקאים הישרים ביותר

    דתל''שית, 27/05/08 16:23

    שלא תמצאו באף מפלגה דתית או חרדית היום. איש ישר עם עקרונות.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    רבותי לא לפספס את ''הנחש'' של יאיר קוטלר

    אבי, 27/05/08 15:19

    מומלץ מאוד תלמדו מה זה שיא חדש של צביעות אכזריות והתנשאות ,

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    האיש יורד מהפסים

    צפי, 27/05/08 15:06

    מרוב ההצלחות שלו הוא ומפלגתו מאד מצליחם

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ליוסי, עוד תקבל את עונשך משמים (ל''ת)

    יהודי חרדי, 27/05/08 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תמיד היה צבוע במסווה של צנוע

    זהר, 27/05/08 14:47

    לא אשכח איך הושבע לשר ו ''סרב לשבת בכסא בשולחן הממשלה''... הצגת צניעות מגוכחת.
    תגיד יוסי, אתה עוד נוסע בג'אסטי 86? חחח

    אה, וגם לא שכחנו את תגובתו בליל בחירות 96, כשכל השמאל היו בטוחים שפרס ניצח - ''זוהי ההוכחה שיש אלוהים''... חיחיחי

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    קראתי את ''הנחש'' של יאיר קוטלר..מאוד מומלץ למעריצי שריד שם

    רון, 27/05/08 14:34

    תלמדו על ''חניקות'' ושאר רעין בישין מסוג זה על מושא הערצתכם..
    תבלו

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    עוד לא מאוחר. תציל אותנו מחולדאי (ל''ת)

    תל אביבי מודאג, 27/05/08 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אכן אינטלקטואל שנון, אך עיוור פוליטי, הזוי, שקרן, ומסוכן יותר מאירן

    ציוני אמיתי, 27/05/08 14:13

    ואם המשיח יבוא לפני שלום עם הגולן - אנו חיים בימות המשיח.
    שכן יש כבר שלום עם סוריה 35 שנה, כשהגולן בידנו.
    וכך ימשך.
    כי את הגולן, למרות בוגדים-בפוטנציה כמוך, לעולם לא נמסור לאויב, ואף לא נמכור תמורת מעטפות דולרים.

    הזמן שבו אנשים כמוך סיממו את הציבור דרך התקשורת וגרמו לו להאמין בהזיות ה''שלום'' - חלף עבר לבלי שוב.

    למעט מספר מסוממים שלא יכולים כנראה כבר להגמל, העם כבר מזמן לא שם.

    הפכתם למיעוט מבוטל (אך צעקני) ובקרוב, יש לקוות, תהפכו מיעוט נרדף ואפילו אחיזתכם בתקשורת תתפוגג כלא היתה.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    יוסי שריד? שמאלני שבעד להשמיד את מדינת ישראל! (ל''ת)

    משה, 27/05/08 14:13

    הגב לתגובה זו

    • משה? ימני ''שבעד'' להשמיד את השפה העברית.

      מלצר חולון, 27/05/08 15:16

      ויחד איתה גם את המדינה ואת הישראליות.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אוהב לשמוע את השטויות שלך

    דני א, 27/05/08 13:52

    נכון שיש לך לשון קלילה אבל בניגוד
    לשולמית אלוני שעשתה רבות למען זכויות האזרח אתה רק השתמשת בפה לתועלתך
    נכון,אני אוהב לשמוע את השטויות שלך אבל אתה שיכולת להיות יותר מאשר שטותניק כמו למשל לעסוק בעשיה בתור ראש ממשלה בחרת בפינה הזויה וחלומות באספמיה על שלום הזוי עם שונאינו
    אז תמשיך בדרכך ואולי עדיף שתתרכז בשש בש ותלמד לספור פיפסים

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אחד מגדולי הדור. מילים רק יפחיתו מערכו של איש זה. תבורך יוסי (ל''ת)

    דן, 27/05/08 13:50

    הגב לתגובה זו

    • דן אתה חי בסרט- עוד ''גדול דור'' כזה והמדינה נחרבת (ל''ת)

      דניאל, 27/05/08 18:22

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    מהרסייך ומחרבייך מתוכייך יבואו !

    יהודי ציוני, 27/05/08 13:50

    פושעי אוסלו לדין!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מלך! גאון! מאחרוני האנשים הנורמליים במדינה! (ל''ת)

    פלרו, 27/05/08 13:31

    הגב לתגובה זו

    • בטלי פחימה תנוחם... (ל''ת)

      גלעד, 27/05/08 13:36

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    יושרה - לא מכיר מושג כזה

    יוסי, 27/05/08 13:23

    בדומה לרבים ממחנהו המילה 'טעיתי' ולא כל שכן 'הטעיתי' אינה קיימת בעולם המושגים של יוסי. הוא אחד מהאנשים שתמיד ירו את חיצם ואח''כ סימנו את המטרה...

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    יוסי שריד

    נתן, 27/05/08 13:13

    אתה אדם חכם ישר ונקי כפיים
    לו היו הרבה כמוך הארץ הייתה נראת
    אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מה יהדות? יוסי שריד, או שליפות?

    שואל, 27/05/08 13:10

    גם ככה אין כאן משהו חכם...

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    יוסי - שרלטן מקצועי במסווה נאור

    אבי תל אביבי, 27/05/08 13:07

    האיש הזה הוא שרלטן מקצועי שדאג לערבים ולא לקיבוצים .
    שביתו על קרקע עם קושאן ערבי אבל הוא שוחר שלום ורוצה להחזיר שטחים .
    בקיצור לא עשה כלום מחייו חוץ מלדבר על אחרים

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    סליחה על הבורות ,אולם מי זה יוסי שריד ,הוא היה בהישרדות? (ל''ת)

    מש על בק, 27/05/08 13:05

    הגב לתגובה זו

    • big big. פני הדור כפני כלב הרייטניג ! (ל''ת)

      בבלי סנהדרין, 28/05/08 10:53

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    עדיף סופר מפוליטיקאי

    דוד, 27/05/08 12:57

    קל בהרבה לחבב את יוסי שריד היום כאשר אפשר ליהנות מספריו ומדבריו ללא חשש מהשפעתו הפוליטית

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תבינו

    יוסי אחר, 27/05/08 12:57

    מקדים את כולם בדור. ישר ואמיתי,אם היינו מקשיבים אז הרבה ילדים היו חיים עמנו היום.
    שרון אולמרט ואחרים יודעים זאת היטב.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    איש מלא סתירות - כדאי לקרוא!

    עמי, 27/05/08 12:54

    על אף שאיני חושב כמוהו בשום נושא שאני יכול להעלות על הדעת,
    תמיד הערכתי את ישרותו ואת האמת שלו.
    עד עכשיו.
    כנראה, שכשמישהו צריך להעביר מסר במילים קצרות, מתגלה התמצית של אמונתו.

    איזו שנאה ובוז ליהודים וליהדות - ולעומתה, ''אהבת התנ''ך''
    איזה לעג לכל מי שלא חושב כמוהו - אבל מרחם על ערבים ועובדים זרים.

    עם כל הגאווה שלך ואימוץ הציונות כאילו היא שלך בלבד, יש לי מסר חשוב אליך, יוסי היקר:
    אני ציוני אמיתי,
    מאמין ויודע ש-
    יש אלוקים בשמים
    יש לו שליחים בארץ,
    פולארד לא מרצה עונש על ריגול
    זה הרבה מעבר לכך (ואתה יודע את זה),
    גוש קטיף לא היה נחרב בכל תרחיש
    אם לא היו לנו מחריבים כמוך,
    ירושלים לא תחלק
    והגולן יישאר שלנו,
    גם למוסד הרבנות יש לרכוש כבוד
    למרות אי ההסכמה לפעילותו,
    הר הבית הוא יותר מהר ויותר מבית
    בשבילי,
    ואת נוער הגבעות לא פגשת מעולם
    אז למה להוציא דיבה כך סתם??

    אני ציוני - בניגוד אליך.
    אני אשאר כאן בכל מחיר - בניגוד אליך.
    אני מאמין שהמשיח באמת יבוא -
    בניגוד אליך.

    שיהיה לך יום טוב!

    הגב לתגובה זו

    • ציונות זה לא זרם אחד,

      ציוני, 27/05/08 14:04

      בניגוד להיסטוריה המשוכתבת שלימדו אתכם בממלכתי-דתי. הציונות הדתית הייתה רק זרם אחד ולא מרכזי. הנה דוגמא לאחד מהציונים הבולטים מהסוגים האחרים: ''המון העם שקוע בהבלי הדת, רבני העדה מחזיקים את המון העם בבערותו זו ובהבלים אלה. הציונות מטילה על עצמה תעודה רוחנית תרבותית גדולה. היא קוראת בשם האור, בשם האמת, בשם רעיון התחיה הלאומית – למלחמה בכל כוחות השחור והזדון הללו'' (כתבי נחמן סירקין)

      הגב לתגובה זו

      • מי שמדבר על ציונות משוכתבת

        יעקב, 28/05/08 04:34

        ומי הוא נחמן סירקין ? מה הפך אותו לכזה מרכזי בעיניך ?

        הגב לתגובה זו

    • עמי הינך סובל מעודף ''בורית'', הינך ''שטוף מוח'' מבית אבא (ל''ת)

      בראשית ברא האדם, 28/05/08 10:49

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מאמצת את ההגדרה של שריד לאלוהים.

    חילונית חרדה, 27/05/08 12:46

    תשובות מצויינות וחכמות, כרגיל, שריד 'אלוף הסאונד-בייט', המילים ומשמעותן הנלווית. תענוג.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ולחשוב שהיית שר חינוך בישראל,מפחיד בחיי מפחיד

    ערן, 27/05/08 12:33

    הנה עוד אחד מחבורת מחריבייישראל לדורותיה.ולא בגלל יחסו לדת אלא בגלל יחסו למדינה לאנשיה והגרוע מכל לאויביה.מי יתן ויתיחסו אלייך כהזוי ויברחו ממך כנגוע אש.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    יוסי שריד- עברית מאה, הבנת המציאות המדינית- אפס. (ל''ת)

    r - תיק, 27/05/08 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שנון וחסר תוכן

    שלומי, 27/05/08 12:22

    יוסי שריד אדם חכם ואיש אמת שראוי לציין אך ריק מתוכן ומייצג את הריק החילוני קשה לו להודות שמה שהוא ייצג שנים לא שווה את קליפת השם כדאי שלפני שאתה מדבר על אנשים דגולים כמו הרב יוסף שמייצגים את היהודי האמיתי

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אפיקורס מובהק בצלילה

    קובי, 27/05/08 12:15

    מיסכן האיש הזה זיקנותו מביישת את צעירותו מה נשאר ממך ריקא

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כימני, אני מוצא את עצמי

    שי, 27/05/08 12:13

    מעריך את רב הדברים שאמר שריד מלבד ההתבטאות האומללה על פולארד - ''מרגל שמרצה עונש'', באמת זה כל מה שיש להגיד?
    איך אפשר להתעלם מהזנחת המדינה את הטיפול בו? איך אפשר להתעלם מכך שמתוך רצון להציל יהודים סיכן פולארד את כל מה שהיה לו כשעבד בשירות שירותי הביטחון האמריקאים? ומה עם סתם חמלה על אדם שמרצה הרבה מעבר לכל עונש שנגזר אי פעם בארה''ב על עבירה דומה?

    למה אלי כהן הוא גיבור ישראל וג'ונתן פולארד נזרק לכלבים?

    הגב לתגובה זו

    • חצוף

      קומנצ'י, 27/05/08 12:41

      להשוות את אלי כהן שריגל בדמשק ונתלה, לפולרד שריגל עבור בצע כסף במנעמי וושינגטון ומרצה עונש מאסר, זו פשוט חוצפה ממדרגה ראשונה.

      הגב לתגובה זו

      • בצע כסף ? ואלי כהן בטח עבד בחינם?

        יעקב, 28/05/08 04:40

        השאלה לא האם יונתן פולארד קיבל כסף עבור שירותיו או לא (ואם קיבל, האם קיבל מספיק בשביל שיסכן את חייו ואת חירותו). השאלה היא למה את יונתן פולארד דחפו החוצה מהשגרירות הישראלית לזרעות האמריקאים ואת הבחור השני (שכחתי את שמו- המפעיל שלו) השאירו בפנים ? תשובה: כי יונתן פולארד יהודי והמפעיל שלו הוא ישראלי.
        בכלל ידוע שעל עבירה כזאת יושבים הרבה פחות בכלא. זה לא סוד שלכמה פוליטיקאים בישראל ובעולם יש סוד אפל להסתיר, סוד שבגללו אדם ,שכבר שילם את חובו לחברה, נמק בכלא יותר מעשרים שנה...

        הגב לתגובה זו

        • לקומנצ'י וליעקב

          שי, 01/06/08 15:12

          ראשית מעניין הניק שבחרת. כידוע נדיה קומנצ'י עזבה את רומניה לטובת ארה''ב. ולא רק מתוך אידיאלים. אמנם גם לרעייתו של אלי כהן קראו נדיה אבל כמה שידוע לי היא לא הייתה מתעמלת אולימפית.

          שנית, המידע שלך על פרשת פולארד מוטעה. תבדוק שוב את המקורות שלך.

          שלישית לא טענתי, ואם תמצא את זה במה שכתבתי אשמח לראות, שג'ונתן פולארד ראוי לאותו יחס כמו של אלי כהן רק הצבעתי על פער אדיר בהתייחסות של החברה אליהם ושאלתי האם הוא מוצדק.

          ליעקב - אני לא יודע אם מה שעבר אלי כהן שווה סכום כל שהוא. את מה שהוא עשה אפשר לעשות רק נתוך גבורה עילאית ולא מתוך תאוות ממון.

          למפעילו של פולארד (המילה ''מפעיל'' לא מדויקת כאן אבל לא משנה) קוראים אביאם סלע, אל''מ בחה''א.

          הגב לתגובה זו

  • 15.

    נאד נפוח,חושב את עצמו הכי חכם בעולם (ל''ת)

    אבי, 27/05/08 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שריד - עברת לצד האפל

    Yoda, 27/05/08 11:49

    Powerful the dark side is

    הגב לתגובה זו

    • אני הסית' בכבודו ובעצמו

      לורד שריד, 27/05/08 12:33

      Die jeday

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    על אף שאני מתנחל ודעותי מרוחקות מדעותיו של שריד

    יוני, 27/05/08 11:16

    אני מעריך את יושרתו.
    הגענו למצב שכל מפלגות המרכז (קדימה-ליכוד-עבודה) הינן שכפול עצוב של הפוליטיקאי האופורטוניסט, וכנגדן במפלגות הקיצון (מרץ-אחוד לאומי מפדל וכד') יושבים אנשים תמימי דרך, נאמנים לדרכם ולא להלך הרוח הפוליטי.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בתימצות. השמאל נחשף ברשעותו ובעיוורונו. (ל''ת)

    יעל, 27/05/08 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    צפוי ומשעמם כמו ג'חנון עם ביצה!

    לא משנה, 27/05/08 11:03

    תשובות צפויות שלא הפתיעו אותי אפילו פעם אחת רק בעברית יפה!

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו עברנו לקובנה עם רסק עם סחוג וסמנה..תנסה. (ל''ת)

      משעמם כמו טוקבק, 27/05/08 14:09

      הגב לתגובה זו

      • אים לא אכלתה מרק תימני אז יחרים אבוק.שיעממתה לי א

        ימן ימן, 27/05/08 14:51

        את הגרביים.שריד איש ענק.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    שמאלנים : יודן רייך !

    שונא שמאלנים, 27/05/08 10:59

    שמאלנים:
    שונאי ישראל
    תומכי טרור
    ערב רב
    מקימי חמאסטן
    מקימי חיזבאלה
    חכמי אוסלו
    מקימי המצור האיראני
    תומכי זכות השיבה
    מלטפי כריות
    חולי נפש אוטואימונים
    אנטישמים
    קאפו
    מחסלי המדינה היהודית

    הגב לתגובה זו

    • ומה השלב הבא,פה מלוכלך?תירה בי?

      יהודי שמאלן, 27/05/08 12:17

      אין ספק שתגובתך מעידה על זבליותך.

      הגב לתגובה זו

      • ''תירה בי'' כמו בסזון? כמו באלטלנה? בנתיים מי שירה פה זה השמאל (ל''ת)

        אביהוד, 27/05/08 14:19

        הגב לתגובה זו

    • כשתפסיק לשנוא, אולי ישאר לך קצת מקום לאייקיו, גזען עלוב! (ל''ת)

      גורו, 27/05/08 12:28

      הגב לתגובה זו

    • יודן רייך פרושו בגרמנית מדינה יהודית

      גיל, 27/05/08 13:50

      לא הבנתי מה אתה מנסה להגיד בתגובתך. אתה חושב שהשמאל מנסה להקים מדינה יהודית? אתה חושב שהשמאל אומר מדינה יהודית (בדרך כלל כך מפרשים נקודתיים) או שסתם מצאת ביטוי שנראה לך מגניב ואתה משתמש בו בלי לדעת מה זה אומר.
      לפי תוכן התגובה, שדומה מאוד לתכנים שספאמרים מוסיפים להודעותיהם כדי שהשרתים יעבירו אותם, הייתי אומר שהאפשרות השלישית נכונה.

      הגב לתגובה זו

    • וואלה צודק, אל תדאג אנחנו בדרך החוצה

      שייקה, 27/05/08 17:32

      משאירים אותכןם עם שכמותכם ערב רב של ערבים בורים , עלגים ואילמים. מי יתן ותקזזו אחד את השני עד שלא ישאר דבר. אה ודרך אגב, אנחנו לוקחים איתנו את הכסף, ההיטק הרפואה, החקלאות והשכל .חשבנו להשאיר לכם אבל רבאק מה תעשו איתם ?

      סאלאמת , טמבל.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    ללא ספק

    ניר, 27/05/08 10:59

    השליפות הרדודות, התבוסתניות, השטחיות
    והאוויליות ביותר שהיית יכול להוציא מעצמך יוסי, וחבל, כי זה היה יכול להיות גם אחרת

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אי של שפיות! כל הכבוד לך. (ל''ת)

    קובי, 27/05/08 10:55

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אדם גדול, חלק מהתקוות הבודדות שנשארו כאן. (ל''ת)

    אלעד, 27/05/08 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    שכחו לשאול עוד שאלה

    נדב, 27/05/08 10:47

    יוסי שריד?

    הוזה וחולם בהקיץ אולי יתעורר מתי שהוא

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני לא סובל את האיש הזה ה...

    חיים חקלאי, 27/05/08 10:46

    מדבר את עצמו לדעת ועל כי הוא יהיר , מחשיב עצמו יותר ממה שהוא באמת והוא הסיבה שלא הצבעתי למר''צ לאחר שהדיח את שולמית אלוני .
    אבל אני פשוט מסכים עם מה שנכתב כאן.
    האיש הבלתי נסבל הזה צודק .

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    יוסי שריד - חשוב לקרוא...

    שלמה גולדשטיין, 27/05/08 10:45

    אני בוש ונכלם לקרוא את דבריך. אני מאנן בן אדן חילוני לחלוטין אך כתוצאה ממצב מסוים הגעתי לפגוש מהנערים שנקראים נערי הגבעות. אמנם השקפת עולמי שונה בתכלית מהם ויותר קרובה אליך, גיליתי אנשים טובי לב, ערכיים, חרוצים וחלוצים, בעלי מוסר אנושי ומוסר עבודה גבוה. גיליתי את מלח הארץ כפי שאני רוצה לראות אותו. אמנם דעותיהם רחוקים למכביר משלי, אך בהחלט קיים שם הניצוץ המדהים שהביא את העם היהודי ליכולתו והשגיו. יוסי שריד, אתה מטיף לשלום, אחווה ואהבה. אך את בני עמך הפשוטים לא ניסית להכיר וכבר את קורא להם גידולי פרא?!?! אתה לא מתבייש? אם היית רואה מה שאני ראיתי ואם היית נותן צ'אנס אמיתי ולא ניזון מסטיגמות ושנאה אישית , היית מגלה עולם מדהים. ממרום שנותיי, אני אומר לך: יש לך עוד הרבה מה ללמוד. וכל שתקדים לעשות זאת כך ייטב הדבר. קצת צניעות לא תזיק וקצת אהבת העם שלך.

    הגב לתגובה זו

    • האם מי שנוקט באלימות הוא מלח הארץ??? (ל''ת)

      רועי, 27/05/08 13:00

      הגב לתגובה זו

      • מי שגרש יהודים מבתיהם באלימות חסרת תקדים

        סתם אחד, 27/05/08 15:51

        והכה באכזריות נערות צעירות.


        הוא מלח הארץ *לדעתך*.

        הגב לתגובה זו

    • אין שלמה גולדטיין בדפנה

      מכיר את כל דפנה, 27/05/08 14:13

      מתחזה?
      כמובן.
      טריק מתנחלי ידוע להתחזות לקיבוצניקים שמאלנים אשכנזים.

      הגב לתגובה זו

      • תבדוק שוב ותגלה שיש בדפנה ..... יחובב קונספירציות . (ל''ת)

        שלמה גולדשטיין, 27/05/08 14:30

        הגב לתגובה זו

        • לא, שלמה, אתה לא מדפנה

          אייל, 27/05/08 16:18

          אה, והמילה יא, למרות שהיא מילה ערבית ולא עברית, לא מתחברת למילה שאליה היא מתייחסת. מעתה אמור ''יא מתחזה'' ולא ''ימתחזה''. טוב, שלמה?

          הגב לתגובה זו

      • ל''מכיר את כל דפנה'': על תושבים שאינם חברים שמעת? שלמה הוא מההרחבה (ל''ת)

        אולי אתה המתחזה, 27/05/08 21:23

        הגב לתגובה זו

        • תבדוק באתר של קבוץ דפנה

          מכיר גם מכיר, 28/05/08 00:20

          יש להם אתר נחמד למדי.
          תקיש קבוץ דפנה באינטרנט ותגיע אליו.
          יש שם רשימת טלפונים של כל התושבים כולל ההרחבה.
          אין שם ולא בשום מקום אחר אף ''שלמה גולדשטיין''.
          ו''אידך זיל גמור'' אומרים אצלכם?.

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    יהודי אמיתי.כל הכבוד. (ל''ת)

    דוד, 27/05/08 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אוי לאיוולת

    אזרח, 27/05/08 10:41

    על אדם כה חד, ברור ורטוריקן נאמר משאנייך ומחריבייך ממך יצאו...

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    יוסי שריד: שריד מתפישה לא רלוונטית. (ל''ת)

    כתום, 27/05/08 10:32

    הגב לתגובה זו

    • יוסי שריד- איש הזוי (ל''ת)

      ytre, 27/05/08 12:04

      הגב לתגובה זו