• 63.

    לא יהיה מנוס מלטפל בבעיה הסמולנית הלבנה

    אאא, 26/05/08 08:28

    כשם שעשו בגרמניה.
    אריסטוקרטיות פיאודליות לא מוותרות על שלטונן הפיאודלי ועל זכויות היתר שלהן ללא מהפכה אלימה ועקובה מדם.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לסיים את הענין? צריך לסיים את משטר הטרור

    אאא, 26/05/08 08:24

    של המיעוט הסמולני הלבן.
    ראשית יש לסגור את בג''צ.שנית,כל שופטי המערכת ועובדי הפרקליטות יבחרו בבחירות ישירות ע''י הציבור לתקופת כהונה קצובה.שלישית,כל המתמחים יבחרו ע''י הגרלה עיוורת שתבצע תוכנת מחשב.כל העובדים במערכת יהיו כאלה ששרתו שרות צבאי מלא.תיושם שיטת המושבעים בכל המערכת.גם כאן,רק אלה ששרתו בצבא יוכלו לכהן כמושבעים.
    כל שופט שיפסוק נגד החוק או ינסה לבטל חוקים,יפוטר לאלתר ע''י שר המשפטים.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מסתבר שהתמיכה בנתניהו פוגמת גם בזיכרון

    זכריה, 26/05/08 02:21

    כדאי להזכיר את העובדות: נתניהו נחקר בשלוש פרשיות, בכולן המליצה המשטרה להעמיד אותו לדין והיועץ המשפטי (ביחד עם סגניתו דאז, דורית בייניש) המליצו על סגירת התיקים - תוך גילגולי העיניים הרגילים והמוכרים מפרשיות שרון ואחרים. בכל המקרים הוגשו עתירות לבג''צ כנגד סגירת התיקים, ובג''צ אישר את סגירתם. מסקנה: מערכת המשפט רודפת את נתניהו. פשוט להתפעל מהלוגיקה.

    נראה שתסביכי הרדיפה של אוהדי נתניהו יכולים להתחרות רק באלה של מושא הערצתם.

    הגב לתגובה זו

    • ירוסק שלטון האפרטהייד הפיאודלי

      אאא, 26/05/08 08:24

      של המיעוט הסמולני הצלבני הלבן.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    מסתבר שהתמיכה בנתניהו פוגמת גם בזיכרון

    זכריה, 26/05/08 01:48

    כדאי להזכיר את העובדות: נתניהו נחקר בשלוש פרשיות, בכולן המליצה המשטרה להעמיד אותו לדין והיועץ המשפטי (ביחד עם סגניתו דאז, דורית בייניש) המליצו על סגירת התיקים - תוך גילגולי העיניים הרגילים והמוכרים מפרשיות שרון ואחרים. בכל המקרים הוגשו עתירות לבג''צ כנגד סגירת התיקים, ובג''צ אישר את סגירתם. מסקנה: מערכת המשפט רודפת את נתניהו. פשוט להתפעל מהלוגיקה.

    נראה שתסביכי הרדיפה של אוהדי נתניהו יכולים להתחרות רק באלה של מושא הערצתם.

    הגב לתגובה זו

    • מסתבר שרדיפת נתניהו פוגמת בזיכרון

      ארז, 26/05/08 08:17

      כדאי להזכיר את העובדות: הפרשיות שבהן ''הואשם'' נתניהו היו כולן מצוצות מן האצבע. גם פרשת המתנות וגם פרשת עמדי נבעו אך ורק מרדיפה ומציד-אדם שניהלו אחריו.
      נזכיר גם כי הם אפילו לא התקרבו לחשדות הכבדים המרחפים מעל ראשו של ראש הממשלה המכהן - ובראשם קבלת שוחד!

      אבל נראה כי הכל כשר בעיני מחנה השוטים הזועקים ''רק לא ביבי''.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    העתיד

    קורא בקלפים, 26/05/08 00:32

    הפרקליטות תגיש אישום נגד אולמרט. ללא ראיות מספיקות.

    ביבי נבחר.

    יש מלחמה עם סוריה.

    מנצחים, במחיר של 3,500 הרוגים.

    אולמרט מזוכה.

    ביבי מודח.

    דליה איציק נבחרת לראש ממשלה. כי אף אחד לא רוצה את התפקיד.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    שכחת גדי להגיד כמה שהמתנחלים אשמים (ל''ת)

    לא מתייפייף, 26/05/08 00:26

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כשאתם שומעים ''שלום'' - דבר לא יעמוד בדרכיכם

    פרשנים בגרוש, 26/05/08 00:25

    ואולי בדיוק הפוך. הפרשיות כל כך ברורות וקשות, אבל מערכת המשפט ''מאתרגת'' את פעילי השמאל כדי להראות - הנה ימנים יקרים - חשבתם שהם מושחתים. הנה לכם. הם לא.
    וכתב כתבו גדולים ממני - כל כך הרבה פרשיות, שגם אם אין בהם בעיה פלילית - הרי שהכל מסריח מדי.
    אתם מוכנים לקבל ראש ממשלה נהנתן, מושחת, ציני, נמוך כגובה הים - העיקר שיהיה שמאלני.

    הגב לתגובה זו

    • כל מה שתאמר על אולמרט נכון

      אאא, 26/05/08 08:25

      אבל נחליף אותו בבחירות ולא כאשר הצלבנים הפיאודלים האנטישמיים בחרו לעשות כן.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    יפה רק ''שכחת'' את נאמן, ריבלין, רפול (ל''ת)

    ב., 26/05/08 00:17

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ביזו אותנו בעולם שנשיאנו אנס, חיללות את חגיגות הששים וועידת הנשיאים

    יגאל כהן, 25/05/08 23:05

    הפכו את מערכת המשפט לחוכא ואיטלולא בפרשת רמון.
    וכתב האישום היחיד שראינו, ואוי לעיניים שראו, הוא הפארסה של השרלילה של רמון.
    וחוסר האמון הגובר של הציבור, במערכת המשפט יביא אותנו לפאודה.
    הם מחריבים את המדינה.
    הפשע הכי מאורגן בישראל זו מעכרת המשפח.
    הנפוטיזם שלהם הוא עבירה פלילית על פניה.
    והם צדים ראש ממשלה על מינויים פוליטיים של אנשים שלא מבית אביו ולא מבית אימו.
    עובדים עליכם בעיניים.
    לחם ושעשועים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה תשב בשקט

      אאא, 26/05/08 08:26

      כאשר עשו את אותו דבר לביבי וקצב ושרון ואחרים,לא צייצת.רק כאשר אלוהיך אולמרט מקבל טיפול דומה,יצאת מהחור שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    זה ברור שמערכת המשפט רקובה עד היסוד (ל''ת)

    דוד, 25/05/08 22:19

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    זה ברור שמערכת המשפט רקובה עד היסוד (ל''ת)

    דוד, 25/05/08 22:19

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    זה ברור שמערכת המשפט רקובה עד היסוד (ל''ת)

    דוד, 25/05/08 22:19

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לגדי הרבה תודות על מאמרך,אומנם לא פופולרי אך דברי אמת (ל''ת)

    נתן.ש, 25/05/08 21:40

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אבל שכחת את הפיסקה על אשמת המתנחלים, כמו תמיד! (ל''ת)

    נתי, 25/05/08 21:26

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אתה נקניק גדי תיפש ובור (ל''ת)

    ארז, 25/05/08 20:54

    הגב לתגובה זו

    • וואלא נחון (ל''ת)

      אזוב, 26/05/08 05:13

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    Taub's ideas

    Roni, 25/05/08 20:17

    Taub recently supported the interests of tobacco... what will he support next???

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    למה לא אמרת כלום כשמזוז המשפטן מחק את התיק הפלילי הברור של

    אנה, 25/05/08 19:38

    למה כשמזוז סגר את התיק של שרון בנושא האי היווני למרות שגם היום ניראה ברור שהיה שםהרבה מאד בשר פשיעתי רק כדי לאפשר לשרון את ההתנתקות מעזה לא אמרת מילה?אל תהיה דואג מזוז יאפשר גם הפעם לאולמארט להמשיך בתהליכים עם סוריה ולא יפתח בהליכים משפטיים נגדו.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    זה גדי טאוב רשם את זה באמת????

    אודי, 25/05/08 19:24

    אני ממש מופתע! בדרך כלל הבן אדם מדבר שטויות נגד כל דבר שקשור לעם ישראל ופתאום נראה מדבריו כאילו באמת מתחיל להיות לו אכפת מעם ישראל.
    הזוי...

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מלמד באוניברסיטה

    סטודנט שלו, 25/05/08 18:22

    הוא אמנם מרצה ממש משעמם
    אבל יש לבנאדם דעות שונות ומעניינות- לא הולך לפי הזרם.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מה אתה מקשקש?-אם אותן האשמות היו נגד ביבי-הוא היה מודח מזמן, ואתה

    שלמה, 25/05/08 17:01

    היית שותק. אולמרט קנה לעצמו מעמד של ''אתרוג'' בעיני השמאל המאורגן, ובעיקר התקשורת והמערכת המשפטית, בגלל ותרנותו - האמיתית או המזויפת, וזו הסיבה להיסוסים באשר להעמדתו לדין. אותו דבר בדיוק היה עם שרון.
    הגיע הזמן שתכיר באמת.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מסכים לגמרי עם גדי טאוב ואני מוסיף....

    הקוסם, 25/05/08 16:51

    הסיפור הנוכחי הוא בבואה של פרשת המסים שהולידה עכברון והתנדפה לה בשקט בשקט, ושל פרשת קצב שהולידה חזיונות אירוטיים ותו לא והתמסמסה, ופרשת הירשזון שאולי יגמור עם עבודות שרות באיזו חוות סוסים בגולן, ואם תרצו ללכת אחורה אז ראו איך נגמר האי היווני ופרשת סיריל קרן, ואם תרצו מאפיין נוסף לזילות של המשטרה והפרקליטות והיועמ''ש בציבור, שאו עיניכם לעינוי הדין של גאידמק, ושל אביגדור ליברמן ושל דודי אפל, והפנקס מלא בפנטזיות של המשטרה והפרקליטות והיועמ''ש שכל מה שהם עושים חוץ מלהוציא את האמת לאור זה להוליד את התירוצים שיביאו להם תקציבים ויוקרה וטיולים לחו''ל שקוראים להם ''חיקור דין'', והפרשיות הללו מתנהלות כולן במאפיין הדרמתי של ''דין נצרים כדין תל אביב'' :- מין אימרות שפר זולות והכרזות מהפה ולחוץ, שקרים גסים ללא כל נקיפות מצפון וללא כל אחריות מינימלית ואו כוונה אמיתית שמעידים על ריקבון.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מביש, אין תגובה! (ל''ת)

    חדש, 25/05/08 16:50

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הממזרים שינו את החוקים, בלית ברירה.

    מפוכח, 25/05/08 16:33

    איפה היית כשתפרו תיק לשרי המשפטים הקודמים (נאמן, ריבלין, הנגבי, ואפילו רמון (אז שתקת!) שמערכת המשפט לא רצתה בהם בגלל תוכניותם לרפורמה במערכת המשפט?

    אתה צודק - מערכת המשפט תופרת תיקים לשרי משפטים. מצד שני - מערכת המשפט גם מוחקת אישומים ומאתרגת פוליטיקאיים שמאלנים שמבטיחים להחזיר שטחים.

    אז למה אתה מבקר רק עכשיו? פשוט מאוד - הממזרים שינו את החוקים (בלית ברירה). מצד אחד - ראש ממשלה שמאלני שמחזיר שטחים (כלומר: למחוק אישומים ולאתרגו!), ומנגד - שר משפטים סורר (תפירת תיק). אז במקום לתפור תיק, הם החליטו להפסיק לאתרג את אולמרט שיוצא ונכנס לחדרי חקירות כבר 20 שנה. כך נראה ה''צדק'' בישראל - אנו זוכים לו כי אינטרס מטונף אחר של מערכת המשפט הושג.

    ואם אתה חושב שפרידמן תמים אתה טועה. גם אני תמכתי בו עד לאחרונה. אבל אז גיליתי שבעבר הוא היה תומך נלהב של בג''ץ והמבקר החריף ביותר של החרדים שתקפו את בית המשפט העליון. מה השתנה? מיום שחברתו נילי כהן לא מונתה לעליון - השתנתה הנימה.

    בקיצור - הכל אינטרסים.

    אז לפחות שהעבריינים ישבו בכלא.

    בדבר אחד אני יכול להסכים ולהוסיף: גורם השחיתות מס' אחד במדינה הוא מערכת המשפט. כל זמן שהם נותנים החלטות מוטות ונגועות באינטרסים - המושחתים יחגגו.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אולמרט הוותרן דווקא מוצא חן בעיני השמאל

    אלכס טוקבק, 25/05/08 16:13

    אבל אפילו אנשי השמאל ראו שאי אפשר יותר
    לכסות על המעשים שלו. הסירחון היה יותר מדי גדול.
    השאלה כמובן מה יקרה עכשיו כשאולמרט התחיל לוותר על הגולן. שוב אתרוג?

    הגב לתגובה זו

    • הם מעריכים שהוא חלש מדי. (ל''ת)

      צופה, 26/05/08 05:15

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    עוד שמאלן. בגלל אנשים כמוך יש שחיתות!!!

    המום, 25/05/08 16:12

    לא חשוב לך אם אולמרט מושחת, העיקר שהוא מחזיר את הגולן!!! פשוט לא ייאמן איך חושב הראש השמאלני.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לכל המתנפלים על טאוב - תתביישו לכם. כנסו ותבינו למה

    בוזגלו, 25/05/08 16:02

    המחנה שממנו בא גדי טאוב מדקלם את הדברים ההפוכים. כולם שם חושבים כמו זהבה גלאון שמערכת המשפט קדושה (בעיקר אחרי שסגרו לה את התיק הכבד).
    אבל טאוב מעז לצאת נגד אותה קליקה באומץ רב וכותב ביקורת קשה ונוקבת על השחתת מערכת המשפט.
    עדנה ארבל ודוריש ביניש הן הקדושות שסילקו את חיים רמון במצוות כנופיית שלטון החוק שמסלקת כל מי שלא מתאים לה. צריך להיות איש אמיץ מתוך המחנה הזה כדי לומר את הדברים.
    כל הכבוד לטאוב שהוא מעז. יש לו יושר אינטלקטואלי פי אלף מכל אלה שמבקרים אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מעולה !!!

    יוחאי החכם, 25/05/08 15:56

    הכל פשוט נכון להפליא.

    זה התחיל גם קודם אבל המקרה הבולט האחרון הוא רמון שרצה לעשות רפורמות בביהמ''ש.
    התוצאה - נשיקה לחיילת שפלירטטה הביאה להדחה על רקע פלילי... היו האזנות ותמלילים שהוסרתו וכיו''ב.

    אני לא מצדיק חלילה את המעשה אבל החקירה היתה רחוקה עד מאד מלהיות שקופה וראויה.

    עכשיו זה אולמרט. עד עכשיו דיבורים כמו חול וכתב אישום אין לאכול.

    קשה להשלים את אופן ניהול החקירה, עם ההדלפות שמכוונות לחרוץ את הדין מטעם המשטרה ועם גניבת הדעת.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אינטגריטי בגרוש

    עיזה, 25/05/08 15:36

    טאוב כמו יתר חבריו מגלגלי העיניים, מזגזים עם החוק והמוסר בהתאם לצרכיהם הקטנים והמיידיים. מה עוד צריך להתגלות באולמרט כדי שתודו שמדובר באדם מושחת. עוד גילוי, עוד פרשה, עוד עדות וכלום לא מזיז לכם. צבועים נמאסתם!

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      יעל, 25/05/08 16:44

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    זה לא אולמרט-זה פרידמן. ממנו כנופיית 'שלטון החוק' מנסה להיפטר. (ל''ת)

    רמבו, 25/05/08 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לשמור הכתבה לימי סגריר.

    ארכיון המדינה, 25/05/08 14:50

    חובה לשמור הכתבה לזמן אחר עם מנהיג אחר.
    ואז נראה עם פיך וליבך שווים או שאתה עוד עיתונאי מטעם שדומה לפוליטקאי קטן.

    הגב לתגובה זו

    • התקשורת מלאה מאמרים שיש למסגר ולתלות בראש חוצות ליום סגריר

      צלילה, 25/05/08 14:59

      לפעמים אפילו ליום המחרת. השמאל לא מתרגש. לא פלא, ולא במקרה, שמעון פרס שונא היסטוריה. (כמובן לא הכל יש פרקים שהוא היה שמח להרצות עליהם יום יום, לתפארת שמעון פרס.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    עם מ-ט-ו-מ-ט-ם

    משה ק, 25/05/08 14:46

    ראש ממשלה חשוד בנטילת שוחד במזומן.
    והעם המטומטם מאזין לתקשורתו הפוליטית ושואל :
    האם זה טוב לשלום או רע לשלום ?
    האם זה יעלה ממשלה שאני רוצה או שונא ?

    ואח''כ מתפלא העם המטומטם ושואל מדוע כל המערכת הציבורית מושחתת.

    ולגבי השלום, או ביתר פירוט, ''שלום של אמיצים'' ?
    העם המטומטם קיבל כבר את דוגמיות אוסלו- אבל העם מבקש עוד,
    נתנו לו את דוגמיות החאמאס בעזה ( עכשיו מגיעה האספקה העיקרית מאירן דרך מלכת השלום המצרית ) - אבל העם מחכה לעוד.
    נתנו לו דוגמית לאסטרטגיה האוירית-שמאלנית-ללא שטחים בלבנון עד כדי השתלטות אירנית בלבנון אבל העם מבקש עוד ואם אפשר בחוף הכינרת.
    והעיקר העם רוצה לסגור חשבונות עם הימין, עם הדתיים, עם המתנחלים.
    בעצם אין מדובר על העם אלא על מחנה ''שפוי'' השולט בתקשורת-בבג''ץ-ביועץ ובפרקליטות ולכן רק קולו נשמע ברמה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      א, 26/05/08 01:36

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    מר טאוב, עם ראש בין הרגליים חושבים רק בחדר סגור,,ולא כאן בפרהסיה,,, (ל''ת)

    נו במת,,הגזמת,, 25/05/08 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    האמת,,אני מרחם על גדי טאוב שמעדיף אולמרט מושחת על צדק יושר והגינות, (ל''ת)

    זלמן הליטאי, 25/05/08 14:32

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    גדי טאוב בחוצפתו אומר לנו שאפילו אולמרט מושחת,,חייבים לחכות לבחירות (ל''ת)

    הפלמחניק הכועס, 25/05/08 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    קלעת בול בכל מילה. (ל''ת)

    שירה, 25/05/08 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    גדי טאוב,מקוה שלפחות נהנת מה $$ הרבים שאולמרט קיבל,,לבריאות לך,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 25/05/08 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כנראה גם אתה מקבל מעטפות מהאירנים (ל''ת)

    אחמדין, 25/05/08 13:38

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אכן דיקטטורה משפטית השתלטה עלינו. רוצה שאולמרט יתפטר בגלל פרידמן (ל''ת)

    א.י., 25/05/08 13:11

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    צודק- ומה יגידו מנהיגי ש''ס, אהובי הפרקליטות והתקשורת???

    צחי, 25/05/08 12:46

    כשמישהו מהימין אומר את זה, או רחמנא לצלן מש''ס, אומרים לו שהוא רדוף. אז עכשיו זה נאמר מפי משהו מהשמאל/מרכז.. הפרקליטות מיירטת פוליטיקאים שמאיימים על ההגמוניה, בסיוע ארטילרי כבד מצד התקשורת- כשזה נח לכם אתם שותקים. אני לא בטוח שמי שהורשע מש''ס היה נקי לילוטין, אבל אני בטוח שיש אחרים, אשר נחשפים לאט לאט, שעשו ועושים הרבה יותר, ובעלי העניין בוחרים לא לראות ולא להעמיד אותם למשפט, ואז יוצא שרק אנשי ש''ס מורשעים- משמע אשמים, וכו'..

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מר גדי טאוב טול קורה

    אלדד האדום, 25/05/08 12:45

    הרי מר אולמרט הודה בפומבי שהוא קבל כסף מטלנסקי, אולמרט הודה, הודה הודה, האם זה מספיק עבורך?

    כמה צביעות יש בך מר טאוב היקר , האם היית פורש את דאגתך לשלטון בישראל לו נניח היה מדובר בפוליטקאי שאינך מחבב ? או שנוגד את השקפת עולמך? - מסופקני.

    די במה שאמר אולמרט ובמה שהודה בו שהוא לקח כסף מזומן במשך שנים ממר טלנסקי , שיעשה חסד מר אולמרט ויפרוש לא אלמן ישראל יש את ציפי לבני היא יכולה להמשיך מאותו מקום בדיוק.

    אולמרט הוא נחקר סדרתי ואת הטענות לסדרי שלטון אתה היית צריך להפנות לאולמרט עצמו.

    הגב לתגובה זו

    • אז מה

      לובנגולו, 26/05/08 00:20

      גם קלינטון , בוש, רבין ועוד רבים וטובים קבלו כספים מטלנסקי . האיש הוא מגייס כספים מקצועי תמורת אחוזים .
      אף אחד לא הוכיח שאולמרט לקח את הכספים לכיסו וכנראה גם לא יוכיחו את זה . זה לא מעניין אף אחד הם פשוט רוצים להיפטר מאולמרט .
      אסור לשכוח שהאיש נבחר בבחירות דמוקרטיות ורק לעם יש זכות להעיף אותו בבחירות הבאות .

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מסכנים אוהבי אולמרט כולל גדי טאוב שחושבים עם ראשם התחתון,, (ל''ת)

    אליפז התימני, 25/05/08 12:38

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    גדי אתה מחליא,,,לו זה היה ביבי היית גם מגן עליו כמו כאן על אולמרט (ל''ת)

    הפעם אני ביבי, 25/05/08 12:36

    הגב לתגובה זו

    • אם זה היה ביבי , האם גם אז היית יוצא נגד מה שכתב? (ל''ת)

      הפעם אני גדי, 25/05/08 13:13

      הגב לתגובה זו

      • ''הפעם אני גדי'', # 23 מכווון אליך,,חבל שאתה חושב מראשך התחתון (ל''ת)

        הפעם אני ביבי, 25/05/08 14:25

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    גדי יה גדי,,על מי את עובד,,אתה יורק בפני הקורא ומספר לנו שזה גשם? (ל''ת)

    בצלאל, 25/05/08 12:32

    הגב לתגובה זו

    • לשוכן בצל האל,אלילך ביבי אל אכזב,מובס סדרתי.

      נתן.ש, 25/05/08 21:37

      ואי לכך רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    צודק בהחלט. דנינו פרקליטות ןמשטרה אינם מטפלים בדן כהן ושות' (ל''ת)

    אזרחית, 25/05/08 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    יעקוב נאמן,רפול ז''ל,רובי רבלין,אביגדור ליברמן,בנימין נתניהו...ועוד

    רונן, 25/05/08 10:41

    ועוד...ועוד..
    כולם חלילי מערכת משפט פולטית מגויסת אלימה וברוטאלית
    אין פלא שהשמאל הרדיקאל והאלים ''מוכן לשבור את ידיו'' של מי המעז לעמוד מול ''המאפיה'' של רחביה...

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הקונספירציה התקשורתית להגן על המושחתים בעבור נסיגות

    יאיר ל, 25/05/08 10:36

    הבדיחה העצובה ''האב לא ידע על מעשי בנו'' אפשרה לכפות את ה''התנתקות''.
    צבא חאמאס הוקם בעזה והארועים בעוטף עזה מדווחים במשורה או שאינם מדווחים כלל.
    הבדיחה החדשה ''אולמרט לא ידע על מעשי מסר וזקן'' תאפשר הבאת האירנים לחופי הכינרת.
    התקשורת כבר אינה נרתעת מהצהרות ''אתרוגות'' רשמיות.
    התקשורת אינה מדווחת, היא כופה עלינו את השקפת עולמה המעוותת.
    ככל שנבין מהר יותר ונפעל למיגור האוייב מבית כן יגדלו סיכויי ההשרדות שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    איזו תאורית קונספירציה מגוחכת

    גיא, 25/05/08 10:22

    למה לא להישען על עובדות?

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בן-דרור ימיני כבר לא לבד במאבק. טאוב הוא תוספת כוח רצינית (ל''ת)

    רויטל, 25/05/08 10:18

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה (ל''ת)

      שמעון, 25/05/08 11:04

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    סוג של איתרוג

    אורן טל, 25/05/08 10:10

    ראש הממשלה הרי הודה שקיבל כסף.
    כשביבי בילה על חשבונו עשיתם מזה מהומה למרות שזה היה חוקי.

    מה הבעיה להדיח את מי שקיבל שוחד.
    סוריה לא הולכת להתנתק מאיראן כי ישראל לא קובעת יחסי חוץ של מדינות אחרות.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כסטודנטית שלו לשעבר אין לי הערכה לטאוב

    דניאלה, 25/05/08 10:07

    אדם צר אופקים, שוביניסט וגזען. כך לפחות התשקף מהאופן שבו ניהל את הדיון בשיעורים שלו.אין מה ללמוד ממנו

    הגב לתגובה זו

    • ''דניאלה'' במיטה היא לא מה שהיא מתיימרת להיות. ניסיתי (ל''ת)

      יז'י הענייני, 25/05/08 17:52

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    האתרוג מתחיל

    אורן טל, 25/05/08 10:06

    הנה לפניכם דוגמא מצויינת לאיתרוג.
    אולמרט הודה שקיבל כסף והבחור מאשים את המשטרה.
    כצפוי.

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט. יש כאן איתרוג ברור... (ל''ת)

      גיא, 25/05/08 11:02

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מסכימה מאד כי

    רות, 25/05/08 09:39

    אם חוזרים וומשתמשים במנטרה הפופולרית ''כעומק החקירה כך עומק הויתורים'' אפשר בהחלט להגיד גם ''כעומק הויתורים כך עומק החקירה'' . עם מבקר מדינה להוט ויועץ משפטי מבוהל , אהוד אולמרט יואשם בסוף בהעלמותם של ילדי התימנים עם קום המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    גדי , תיקון. מערכת המשפט מנסה למשול, לא ''מתקנת''.

    בן הארץ, 25/05/08 09:28

    יישר כח על הדעות
    יותר מדי אנדרסטייטמנט
    כשיש מצב שהכח בידי כת אחת, שלעולם לא נענשת ( משפטימשטרהתקשורת )
    והכת השניה לעולם נרדפת ( פוליטיקאים )
    הראשונה שפוטה של השמאל
    והשניה מאז 77 של הימין.
    תסיק את המסקנות.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    איפה היית כשהמשטרה והפרקליטות...

    ארז, 25/05/08 09:12

    ביצעו סיכול ממוקד בכל מי שלא נראה להם?
    אה, נכון, כשהסיכול בוצע באיש המזוהה עם הימין (רפול, נתניהו, ריבלין, נאמן, קצב, הנגבי בסיבוב בקודם) זה היה בסדר ומקובל. הרי הפרקליטות בסך הכל עשתה את מה שאתם נכשלתם בו בקלפי.
    אבל כשזה נוגע למי שמזוהה עם מחנה ה''שלום'', אז אתה וחבריך נעמדים על רגליכם האחוריות וזועקים מרה על אוזלת ידה של הפרקליטות ועל תפירת תיקים (שזה, בסופו של דבר, מה שאתה טוען).
    אבל מה לעשות שהפעם הפרקליטות התלבשה על דג שמן, שמעמיד בצל את כל ''פושעי'' העבר (נתניהו, ריבלין, נאמן, רפול, קצב), ושהפעם יש דברים בגו, וגם גדולי המאתרגים לא יוכלו לחלץ את אולמרט ממעשיהו.
    כדאי שתתחילו להכות על חטא בכל הנוגע לפרשיות העבר.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע

      מ.ח., 25/05/08 11:37

      אני לא זוכר כתבות כאלה בחקירות של נתניהו .

      הגב לתגובה זו

    • יפה, ארז! כל מילה בסלע! (ל''ת)

      יעל, 25/05/08 16:36

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    בחירות הציבור בקלפי בימינו אינן עניין תמים או נקי מהולכת שולל משקרי

    תמימה, 25/05/08 09:07

    משקרים ממש ומזריית לכלוך בעיני הציבור על יריבים פוליטיים ללא גבולות וללא טיפת בושה.
    כך שלהציג את החקירות כהסטת החלטת הציבור זו אינה אמת.
    בנוסף לכך, המועמדים אינם עונים לשאלות מהותיות בעניין מוסרם עברם, אלא מי שמדבר הם היחצנים. אז מה, מחליפים פה יחצן ביחצן וזה הכל....
    זו למעשה התמונה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    גם התקשורת ''מתקנת'' את בחירת הציבור כאשר מדובר בראש ממשלה ימני (ל''ת)

    י, 25/05/08 08:53

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כל הכבוד על האומץ.

    מ. מהמרכז, 25/05/08 08:49

    יותר מדי אנשי תקשורת מיישרים קו בצורה עיוורת עם המשטרה והפרקליטות. טוב שיש גם קולות אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה זה קשור לעישון פאסיבי. שכחת שאתה איש של נושא אחד? (ל''ת)

    אבי, 25/05/08 08:46

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    רפול. נאמן. ריבלין. קהלני.העיתונות התעוררה רק כשזה קרה למישהו משלהם (ל''ת)

    יובל לשם, 25/05/08 08:45

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ביבונים, אתם מריחים דם ומיד רוקדים על הדם.

    יגאל כהן, 25/05/08 08:41

    ובכך שאתם מצטרפים למזוז ולכנופית שלטון החוק, אתם מנסרים את הענף שאתם ישנים עליו.
    לך תבנה לך צבא מקופים.
    התייאשתי מכם, אדומי תחת.

    הגב לתגובה זו

    • תחליט קוראים לך יגאל או נתן? (ל''ת)

      מעלות או רחובות, 25/05/08 13:20

      הגב לתגובה זו

    • תודה לך בשם ביבי. כול השמצה עוד קול בשבילו.

      אריה, 25/05/08 14:47

      ואתה עוד היית ליכודניק?
      תתחלי להבין אתה כמו בילעם כול קללה עוד ברכה!!

      לגבי הדם עדיף דם ולא חומצה.

      הגב לתגובה זו

    • יגאל, ממשיך לעזור לקרוק? איך המעטפות? כבדות?

      מרסל פרוסט, 25/05/08 22:02

      תמשיך להכפיש את כולם, פרט לנוכל שאימצת.
      זה לא יעזור לך. גידופים ושנאה לא משכנעים אף אחד.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    פשוט צודק (ל''ת)

    אלכס, 25/05/08 08:41

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אכן צודק כותב הכתבה,הכתבה מדברת בעד עצמה.

    נתן.ש, 25/05/08 08:15

    אך העיקר רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי טוב לשכניו וידידיו מקיסריה.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    צודק. אבל למה לא שמענו אותך כשהקורבן היה נתניהו? (ל''ת)

    זה היה כשר, 25/05/08 07:37

    הגב לתגובה זו

    • ביבי הובס פעמיים בבחירות דמוקרטיות,כנראה הייתה בחו''ל

      נתן.ש, 25/05/08 08:17

      ואי לכך רק לא ביבי האכזר.

      הגב לתגובה זו

      • ממרום שנותי ובהתאם לצבי הלא ערני העיקר לא לערבב שום פרשה אם זה לא

        נתן.ש, 25/05/08 08:55

        הוא ואם לא טוב שישאר באויר צריך לפעול במהירות אכן צודק אך אם לא תפורסם התגובה ספק באחריות הפוגעת ברגשות הציבור הוראת כל דין מאפשרת לבדוק באופן מאוד פרטני אם בכלל יש סיכוי להסכם למרות החשדוד הכבדים מה גם שאם בדיקה של השטח לפני ביצוע הקידוח מאוד יתכן שהעסק לא יהיה כלכלי יש רגעים שהסביבה חייבת לתרום לפרט גם אם הוא ציבורי ברוב המקרים התוכן ממש מטעה ויכול לגרום לשון הרע הטוב וחלא נודע יש רגעים בחיי אומה שלא חשוב אם אתה זקן או צעיר אתה תמיד רגוע כמו שלא מעט פעמים הוכח שאין ממש בטענות שלא מעט אנשים וגם לא טענו אם לא היו מנסים איך יכלו בימים האלה להוכיח שהתערובות והעיקר לא איך אלא כמה ניתן יהיה לחשוף אם בכלל קיים הליך שכזה אין בשום מקום ולא יכול להתקיים אני יכול להעיד אם אתם רוצים ם על מקרים שעשיתי את ביד אחת וזה לא היה כלל קל לפני כמה עשרות שנים משהו כמו שנתיים זה קרה פעם ראשונה אין ןלא יכול להיות שום שינוי במצב שלי אני מודע לכל מה שאם אנו מכבדים את הרשויות אנחנו נדרש גם ברמות גבוהות עוד לא קרה בשום מקום והנזק אם קיים הוא ממש מזערי שלו לומר אפילו ענק רצוי בכל זאת להמנע אם לא נערך בהתאם גם בפריסה ארצית וגם בפריסה לאומית מה גם שלא ניתן אז תמליצו איך בכלל הדברים יכולים להתקיים למרות הוקום כמו שלא ניתן להוכיח מה היה תכלית העשייה אם בכל זאת יבחרו להפסיק את התהליך אין ולא ניתן יהיה להתחיל מה שלא קרה מעולם לא יכול לשרוד אלא אם נתקיימו כל מה שנזכר גם אם לא באותו רגע כי גם באופן המאוד לא אופייני ככל שנמעיט עם הריבוי של ההפרזה כן יטב

        הגב לתגובה זו

        • נתן - חזור שנית לא הבנתי כלום ממה שכתבת. ממש חבל להפסיד

          לשון, 25/05/08 15:07

          דברי אלוהים חיים.

          הגב לתגובה זו

        • למתחזה העלוב,התחזות זה התחום החזק של ביבי ואוהדיו

          נתן.ש, 25/05/08 21:34

          ואי לכך רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי טוב לשכניו וידידיו בקיסריה.

          הגב לתגובה זו

      • א. פעם אחת. ב. לא שייך. (ל''ת)

        ג. נמאסת, 25/05/08 11:02

        הגב לתגובה זו