• 76.

    לא נכון היינו רחוקים מאד.

    אלון, 26/05/08 08:31

    לא נכון היינו רחוקים מאד.
    לא הייתה הסכמה לגודל הפירוז וסידורי
    ביטחון נוספים. גם אז הקשר בין לסוריה
    לבין אירגוני הטרור (חמאס חיזבאלה)
    היה מיכשול רציני . סוגיית הגבול
    גם היא לא הייתה סגורה .
    בקיצור בילין מתאר מציאות מדומה .

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הבעיה אינה ההסכם אלא השלטון בסוריה שאפילו הערבים לא נותנים בו אמון.

    דוד מלכי, 26/05/08 08:02

    אבל משום מה, השמאל הישראלי נותן אמנון בשלטון הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מזל שביילין לא בשלטון

    דורון, 26/05/08 07:28

    האיש מנותק מהעם היהודי וממומן על ידי האיחוד האירופאי. מה ההבדל בינו לבין אולמרט- אולמרט קיבל כסף מיהודים- ביילין משונאי ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מומלץ לתושבי טבריה וקרית שמונה-לסגת כבר עכשיו,ארמיה אירנית בדרך (ל''ת)

    אחמד נגאד, 26/05/08 05:59

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ביילין צודק

    יחזקאל, 26/05/08 04:37

    אסור להחמיץ את ההזדמנות ההנוכחית.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    האויב אינו שם בחוץ...

    זיו, 26/05/08 04:08

    כל כך הרבה פחד ושנאה יש בתוכנו. רק מקריאת הטוקבקים לכתבה הזו, אפשר לראות - בתוכנו מחרחרת המלחמה, ומתוכנו. וכאשר הלב מלא פחד וחוסר אמון, העיניים רואות רק אויב - בין אם סורי הוא, או שמאלני.
    כדי לעשות שלום, עם האשה, עם השותף לעבודה, עם הילד שלי, עם השכן המעצבן מלמעלה, אני צריך קודם כל לראות כיצד אני הוא הנלחם, אני הוא המפחד והמתלהם והמאשים.
    ביילין הוא אדם חכם ואמיץ. הוא רואה אל מעבר לפחד, ויש בו את התבונה לראות - חייבים לעשות שלום. גם בשביל לנסוע לתורכיה בדרך היבשה, אבל בעיקר כדי לתת סיכוי לפחד והשנאה שבלב לסור מעט הצידה, ולתת מקום למציאות שיש בה סיכוי ויש תקווה לחיים טובים יותר.

    הגב לתגובה זו

    • הנהיגה בטוקיה ובעיקר בסוריה מאד לא בטיחותית

      מוטי, 26/05/08 06:10

      הנהיגה בטוקיה ובעיקר בסוריה מאד לא בטיחותית

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    מי זה בכלל השרץ הזה שנבעט ע''י הבוחר? אין לו זכות קיום פוליטית! (ל''ת)

    פושעי אוסלו, 26/05/08 02:16

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    במדינה מתוקנת היית מסתגר בחדר אטום ושותק. (ל''ת)

    שלומי, 25/05/08 23:53

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    סבא באוגנדה:פעם היתה לנו מדינה ''והצדק'' נתן אותה לאירן לפני הטילים

    ד, 25/05/08 23:49

    שקיבלנו

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אין לו טיפת בושה, לאיש המוזר הזה! עזוב אותנו כבר! די (ל''ת)

    דבק, 25/05/08 23:21

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ההסכם סגור, כל מה שנותר הוא להעביר שליש מדינה לידיים של מדינה

    איתן, 25/05/08 23:19

    ששונאת אותנו, תשנא אותנו ותמיד תרצה להרוג אותנו.

    אחלה רעיון ביילין, חבל שאתה לא ראש ממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ביילין כדרכו ממשיך להזות על ''השלום'' , והוא עשה זאת -

    הרשלה, 25/05/08 23:15

    פעם אחד יותר מדי , כשהצליח לסחרר את ראשם של מנהיגים בהסכמי אוסלו שלו...!

    מאז ועד היום מדינת ישראל נלחמת ברצינות על קיומה כנגד כנופיות מרצחים חמושות שאינם נותנים מנוח לתושבי המדינה כי הם רוצים להיות במקומם , וכול זאת תודות להסכמי אוסלו...!

    ועכשיו מר בילין מופיע כדרכו באותות ומופתים ותאוריות הזויות כמציל השלום עם סוריה,וכאן כדרכו בחיזיון הפנטסטי שלו ... לאחר שנמסור את הגולן ישראלים יוכלו לנסוע במכוניתם דרך סוריה ותורכיה לאירופה...!!!!!!!!

    עם דברים כאלה באם יוגשמו גם אני כמעט
    התפתתי, אלא מה התאוריות שלו עם מה שנקרא העם הפלישתיני לא עובדות כפי שהוא חזה - אז ירדתי מזה ...!!!

    לפעמים אני חושב איך זה אנשים כמוהו עם
    מה שצריך להיות להם מחשבה מעמיקה , לא
    רואים אחד מטר עתידי קדימה ומובילים
    אותנו לאובדן המדינה , לאור התוצאות שהשיגו עד היום - וזאת עובדה ...!!!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מאיין החוצפה של האיש שבגללו נשפך כל כך הרבה דם ???

    אמוץ, 25/05/08 23:09

    בזכות הסכם אוסלו ובזכות הבריחה מלבנון - כמאמר המשורר - מה רבים שאינם עוד בינינו....
    בכל מדינה מתוקנת היו שמים במקום טיפוס חסר בינה וחסר אחריות כמו יוסי ביילין.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הכל כבר סגור - נשאר רק לסגור את יוסי ביילין

    מזרחן, 25/05/08 22:50

    בבית הסוהר או בבית משוגעים.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אם היו מעמידים לדין את פושעי אוסלו היינו לומדים יותר (ל''ת)

    דן, 25/05/08 22:12

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אכן אנו עם אמיץ,פוחד משלום אך לא פוחד ממלחמה ?. (ל''ת)

    נתן.ש, 25/05/08 21:43

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ויתור הגולן-המשך אסון אוסלו בהזיות חורבן

    מרק טווין, 25/05/08 21:19

    התפרקות מנכסים מול דיקטטור אלים,ממשפחה אלימה, שלא מתבישת להרוג אלפי אנשים באש תותחים אפילו בארצם , לפי הסופרת היא איוולת , אפילו אם יהיו שם טיכסי שלום.
    להשכלתך הכללית, צרציל סיפר משל בשנות השלושים על כל החיות בגן החיות שהחליטו להתפרק מנשקן,היתה דרישה מהנמר שהצבי ישיל את קרניו ,שהן נשק התקפתי, האריה לא הסכים להתפרק משיניו וגם הנמר שטענו שזה נשק הגנתי, הדוב טען שצריך לוותר על הכל , ולהתחבק בחיבוק ידידותי, מרוב ויכוחים באו שומרי גן החיות ששמעו את המריבות,והחזירו את כולם לתאים.(מקווה שהנמשל ברור)
    כפי שחזה צרציל,חזונו של וודרו וילסון לפירוק כל כלי הנשק, שיביא לשלום העולמי, ולסוף המלחמות, הביא לחיוכם של הגרמנים,שבנו צי אוירי, ללא אישור, צי צוללות כנ''ל, דיויזיות טנקים בפיקוד גודריאן, עם תרגומיו של ספרי לידל הארט, וההמשך ידוע.
    אם לא הבנת, פירוק ישראל מנכסיה, יגביר את תיאבון הסורים,האירנים, ושאר שכנינו היקרים. ועוד לא דיברתי על עקרונות נוספים ,שאדמה ששילמנו במזומן, ודם יקירינו, היא חלק מאיתנו ( גם חוקית) , לסוריה הקטנה יש כמה שטחים לא מיושבים ( הלגה הגדולה למשל), חוצפתם/עקשנותם לדרוש מה שהפסידו בתוקפנותם, אם תיענה בחיוב תזמין המשך. לשיטתם הסבלנות תהא משתלמת
    יש עוד הרבה סיבות ,ממקורות המים, ועד פוטנציאל התישבות. אבל העיקר שלא תראה חכם בעיני עצמך, למראה שעל הקיר יש עדיפות, גם בגלל הקירבה שלה לאוביקט ( עצם)

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    בשביל זה האירופאים משלמים לביילין ודומיו

    אאא, 25/05/08 20:28

    כלכך הרבה כסף - כדי שיגמור את ישראל מבפנים.
    הוא בסה''כ עושה את עבודתו הכי טוב שהוא יכול.

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים. יש פגם מוסרי וציבורי במימון האירופי של מכוני השמאל

      ערן, 25/05/08 22:05

      אני מכיר כמה מקרים כאלו באופן אישי. המחוקק חייב לטפל בהקדם בעניין זה.

      הגב לתגובה זו

    • לא רק האירופאים משלמים לביילין ודומיו

      אמיץ, 25/05/08 23:12

      לאן לדעתך זרמו הכספים שאולמרט קיבל במעטפות ?
      אולי בסופו של דבר הגיעו לידיה של עליזה ןמשם לקופת שלום עכשיו ?
      חומר למחשבה

      הגב לתגובה זו

    • לא יאומן כמה החתרן הבילתי נעלה אין מאחוריו שום ישראלי חוץ מהאירופים (ל''ת)

      rbbv, 26/05/08 00:30

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    האוליגרכיה הסמולנית הצלבנית הפיאודלית הלבנה

    אאא, 25/05/08 20:27

    כבר סיכמה עם המקבילה העלוואית שלה.שתיהן יקבלו טובות הנאה למכביר ממי שמרוויח מזה בעיקר,תעשיית הנשק של ארה''ב והאיחוד האירופי.
    עכשיו נשאר לשכנע את העם שצריך הסכם.
    וזה לא יקרה למרות השליטה המוחלטת שלכם באמצעי התקשורת.אם נשיא אמריקאי ינסה לכפות עלינו את זה בכוח,זה גם לא יקרה.
    אם סוריה תתקוף,גם דמשק תהפוך לשטח ישראלי.
    אתם יכולים לנסות לסחוט באיומים את ראשי הממשלה הבאים בעזרת כתבי אישום,חקירות ותחקירים בתקשורת - במוקדם או במאוחר תצטרכו לקבל אישור מהעם.אם לא,תפגשו הפגנות אדירות של מליונים,שיחצו את הגדרות הפוליטיות של ימין-סמול.
    ,בקיצור,ההסכם שלכם עם התאומים העלוואים שלכם לא שווה את הנייר עליו הוא כתוב.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    בילין אף פעם לא טועה לפי דעתו- תשאלו את פרס

    להתעורר מהחלום, 25/05/08 20:21

    עם מי שלא לומד אפילו מטעויות של עצמו קשה להתווכח
    אולי הוא מוכן למכור לנו בית שלו,תמורת חיוך ??? או מעבר בחצר שלי ????

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ביילין משקר בגלוי

    פרופ' ארין דהרי, 25/05/08 20:18

    לא מאמינים יוסי. אתה ואוסלו ואשליית השלום שרצחה אלפים מבני עמנו הורגת בנו עד היום. אתה לא רלבנטי. תמשיך לברבר ללמפה אבל העם כבר הקיא מהאסכולה שלך שרק אתה ושימון פרס וזהבהל'ה גלאון דוגלים בה. נקסט. זוכר את שינוי? כמו שהיא נמחקה מהמפה הפוליטית ככה אתה ודיעותך ההזויות, התמוהות, התבוסתניות והשונאות את עמן ימחקו כמו חול בפני הרוח.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    גם כן שלום..

    אבירם, 25/05/08 19:25

    כשיצאנו מגוש קטיף, איזה שקט איזה שלווה,ממש שלום אמיתי... מתי נבין שהחזרת שטחים לא מבטיחה שלום במיוחד על נייר,נייר אפשר לקרוע, במיוחד שלום עם סוריה זה ממש אסון קיומי.שילטון שתומך בטרור ונותן מיקלט לטרוריסטים וממן אותם להשמדת מדינת ישראל,המדינאים שלנו הוכו בסנוורים ועיוורים על מה שקורה פה.אנחנו צריכים להבין ששלום מותנה אך ורק בשלום ולא בהחזרת שטחים,אני בטוח שאם זה היה ההפך אין מצב שסוריה הייתה מחזירה אפילו גרגיר של חול. סוריה יודעת טוב מאוד שבמידה והיא תפתח מלחמה על ישראל היא עלולה להפסיד,אז אין לנו בכלל על מה לוותר,הגולן שלנו מהיום שהם הפסידו במלחמה. השלום קודם כל מתחיל בנו. כמו שכתוב ''עושה שלום עלינו ועל כל ישראל''. מי יתן ולא נעשה ויתורים מיותרים למען''שלום'' שקרי. אמן!!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    תודה יוסי, ידעתי שעליך נוכל לסמוך

    אחמדיניג'אד, 25/05/08 18:58

    תמשיך לפמפם על שלום הא הא הא

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    יוסי שכחת להצטלם עם מטריה

    איציק, 25/05/08 18:46

    יוסי ביילין צ'מברלין שכחת להצטלם עם מטריה ולזעוק כי תביא שלום לאיזור.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כל מי שתמך בפיוני סיני תמורת שלום - לא יחזור על הטעות הזאת

    אלי, 25/05/08 18:41

    כפי שאנו רואים היום המצרים מחמשים את החמס ללא הפסקה הם אומנם מנסים לתווך ביננו לבין החמס.הרשות ויש הסכם שלום ביננולבין המצריים אבל מבחינתם זה לא קשור אחד לשני,
    עם הסוריים הבעיה תהיה הרבה יותר גדולה, כי יש להם את הלחץ של האירניים שתומכים בהם כלכלית וצבאית, הם ימשיכו לחמש את החיזבללה (בכסף אירני), למרות ההסכם.
    כי לאנשים כמוך שלא מבינים את זה:
    הערבים לא רוצים את הגולן או את יו''ש הם רוצים לסלק אותנו מפה, מה שיצליחו בעזרת אנשים כמוך בהסכמים, הם יקחו, ומה שלא הם יקחו בכח הזרוע!!!
    ועל אנשים כמוך נאמר:
    ''מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו''!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ציונות ושלום ? הכיצד ? (ל''ת)

    אריק, 25/05/08 18:18

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הבן אדם הזה פשוט דפוק (ל''ת)

    ודים, 25/05/08 18:15

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    טיפש, בסיני יש עומק אסטרטגי בגולן אין

    .., 25/05/08 17:52

    ורואים איזה שלום קיבלנו ממצרים.
    היחידים שנהנים ממנו זה הם.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הכל סגור? לאו דווקא - הפה שלך עדיין פתוח למרבה הצער (ל''ת)

    סמול טוק, 25/05/08 17:42

    הגב לתגובה זו

    • כל כך מצחיק, כל כך עצוב וכל כך קולע.. (ל''ת)

      אסנת, 25/05/08 21:02

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    בגולן יש היום כמה אלפי דרוזים אם נחזיר יגיעו לשם מאות אלפים

    שילחצו אותנו..., 25/05/08 17:30

    לים!!!

    הגב לתגובה זו

    • דקה אחרי חתימת הסכם הגולן יוצף במאות אלפי סורים שיסכנו אותנו יותר (ל''ת)

      בילין לא מבין?!, 25/05/08 19:47

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    ''וכי ישראלים יוכלו לקחת את מכוניתם ולנסוע צפונה דרך סוריה''

    אופיר, 25/05/08 17:18

    והבחורות הסוריות יקבלו אותנו בגבול עם חומוס ופיתות...

    איפה אתה חי ?????????????????

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    יוסי ביילין למיחזור

    חיים, 25/05/08 17:05

    שוב מופיע לנו יוסי ביילין כמבשר עיקש של השלום עכשיו- הפעם עם סוריה. יוסי ביילין הוא רודף שלום, כביכול, אך כבר מזמן דעותיו ותחזיותיו משומשים ומופרכים שמקומם במיכלי המיחזור. או אז, אולי יש סיכוי שביילין הממוחזר יחדש את עצמו, כמו שעיתונים ישנים ממוחזרים ומעובדים לנייר חלק ונקימשמשים לחדשות ורעיונות מעודכנים לזמננו.שבענו מהדם שנשפך על מיזבח הסכמי אוסלו הרצחניים שביילין היה מיוזמיהם ונכווינו מהסכם ג'נבה ההזוי שביילין ביקש ברוב מיצהלות להכניסנו למלכודתו.אל לו לביילין להתעקש לבשר לנו ברוב טרחנותו תכניות שלום שנלעסו עד להגעיל.

    אומרים שפריירים לא מתים, אלא רק מתחלפים. לעומת זאת, מתברר שחתרנים בלתי נלאים וטרחנים יומרניים שמתעקשים לבשר את השלום קשה להם להשתנות ולא להתחלף.

    הגב לתגובה זו

    • מיכלי מיחזור עדיפים על ביקורים בהר הרצל (ל''ת)

      הידרו, 25/05/08 17:41

      הגב לתגובה זו

      • תתפלאי השמאל בגישתו המדינית גורם ליותר טרור ויותר הרוגים

        א, 25/05/08 19:21

        אני יודע שלראש שמאלני זה קשה לעכל

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    אנחנו גרים תחת דיקטאטורה

    א.י.ש., 25/05/08 17:01

    מידי כמה שנים נונתנים לנו לבחור מי הדיקטאטור. זה כל ה''דמוקראטיה'' שיש פה.
    המדיניות והאידיולוגיה קבועות מראש כמו דת פונדמנטליסטית שלא מתחשבת ברצון העם ולא בצרכיו.

    הגב לתגובה זו

    • אלה שאנחנו בוחרים אינם אלא בובות

      אאא, 25/05/08 20:30

      שמוחזקות בביצים בידי מיעוט סמולני לבן בעזרת כתבי אישום,חקירות,תחקירים בתקשורת או שהקמפיין שלהם ממומן בידי בעלי הון סמולנים לבנים.
      וכידוע,אין ארוחות חינם.במיוחד לא בפוליטיקה.
      שלטון הסמול הלבן גרוע ועריץ שבעתיים משלטון המולות באיראן או משלטון המיעוט העלוואי בסוריה.המולות והעלוואים לא מחוייבים לאינטרסים זרים.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    70% שתמכו בשלום הרע הזה עם מצרים היום הם 70% שמבינים שעשו טעות

    מתנגד לשלום, 25/05/08 16:28

    אין דבר רע יותר שישראל עשתה מאשר השלום עם מצרים, ואל תגיד לי שהגבול המצרי שקט, כי מה שלא כולם מבינים הוא שכוחות צה''ל ישבו בסיני הם היו מדרום לפלסטינים, ומרגע שנחתם ההסכם הרע הזה וכוחות צה''ל נסוגו מצפון לפלסטינים, קמה עלינו האינטיפדה הארורה ב-87

    עבור החולי של השלום עם מצרים שילמנו בסכום ההרוגים של מלחמת יום כיפור בשנות האינטיפדה.

    כך שבסופו של דבר לפי מדד ההרוגים שלום עם הערבים או מלחמה עם הערבים הוא שווה בקירוב.

    חוץ מזה שמאוד התפתתי מהצעתך לנסוע לאירופה דרך דמשק כמו לנסוע לתימן דרך מצרים.

    הגב לתגובה זו

    • בן כמה אתה, ילד?

      אחד שהיה שם, 25/05/08 17:46

      במלחמת יום כיפור נהרגו כל יום חללים כמספר הכולל של החללים בלבנון 2
      ועל לבנון 2 כולם מתרגשים ועושים וועדות חקירה.
      המלחמות של היום זה משחק קפצונים לעומת המלחמות הגדולות מול מצרים.
      רק אווילים הם נגד השלום עם מצריים, אפילו אם זה מעשית ''רק'' אי-לחימה. וזה לא.

      הגב לתגובה זו

      • תראה, סבאלה, אם הדור שלך לא היה נוהג בעצימת עיניים

        מתנגד לשלום, 25/05/08 20:01

        ומאמין שהמצרים והסורים לא יתקפו את ישראל ומכניס אותה לברוך בגלל מורך לב ופחדנות, יכול להיות שצה''ל היה פועל בחכמה כבמלחמת ששת הימים ומכה ראשון.

        רק מה אתה סבא לא כל כך חכם, כי מה שעשיתי זה משחק הדמים. המחדל הצבאי של השמאל שלא השכיל לתקוף ראשון הביא לכמעט שלושת אלפים הרוגים בחודש של מלחמה, ויחד עם זאת מחדל אוסלו הביא למספר דומה של נרצחים יהודים בעשרים ואחת שנות לחימה.

        הדם הוא אותו דם.

        הגב לתגובה זו

      • למודי,אם רצית

        אאא, 25/05/08 20:34

        באורח חיים פסטורלי שמבוסס על נהנתנות ושופינג,לא היית צריך לבוא לפה או לחילופין עליך להגר מפה.
        לנסות לחיות באחד המקומות הבעייתים בעולם ולקיים אורח חיים ליברלי כמו בקנדה,זה כמו לבנות בריכת שחיה על השמש.הזוי ומטופש.פה צריך להלחם.כל הזמן.ושום חתיכת נייר או שינויים טריטוריאלים לא ישנו את זה.
        אתה וביילין צריכים לעזוב את ישראל לאירופה או לקנדה במקום לנסות לקיים איזו מצודה צלבנית ליברלית באמצע הג'ונגל הזה.
        ביילין הוא שפיון.אתה סתם טמבל הזוי.נפלו ועוד יפלו.כמה שיותר דבילים המאמינים באסכולת צ'מרליין שיעזבו את ישראל,זה רק לטובה.

        הגב לתגובה זו

        • אתה ממליץ לביילין להגר לאירופה או קנדה? (ל''ת)

          אתה רומז שהוא, 25/05/08 22:48

          הגב לתגובה זו

  • 42.

    ביילין מטעה, שום דבר טוב לא יצא לישראל

    עודד, 25/05/08 16:12

    כרגיל, ביילין מפליג בהזיותיו. את כל הדברים הטובים שביילין פירט יש לנו היום ועוד הרבה יותר. מרחב הגנה (כן, השטח חשוב במקרה מלחמה) , אי חשיפת ישובי הגליל לעיני האוייב, מוצרי חקלאות ועוד. השלום יהיה קר, כלכלית הם לא ישתפו פעולה וגם אין להם מה להציע לנו, מלבד חומוס. הסורים חוששים גם היום לפעול נגד ישראל בגלל עוצמתנו, בדיוק מה שיעשו אם נחזיר את השטח -לא יתקפו ולא יפרו שלום רק בגלל עוצמתנו ולא בגלל ההסכמים.ההבדל יהיה רק בעוצמת הנזק שייגרם לישראל במקרה של מלחמה אם הם ישבו על הרמה. אז למה להחזיר?

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    איש אוסלו-ערפאת בא ללמד אותנו . חוצפן.

    אלכס טוקבק, 25/05/08 16:07

    תפסיק לעשות ניסויים בחיים שלנו, חוצפן.

    הגב לתגובה זו

    • יאללה בואו נצביע בשביל פותח מנהרת הכותל. יאללה זיקוקים (ל''ת)

      אדום שרוט, 25/05/08 17:59

      הגב לתגובה זו

      • חזור הביתה לאירופה

        אאא, 25/05/08 20:36

        יחד עם כל יתר הביילינים למינהם במקום לנסות לכונן את ממלכת הצלבנים ה 3.
        במקום לתחוב את אורח החיים הליברלי-אנטישמי של מערב אירופה בגרונה של האנושות,לא יותר הגיוני שאתם תהגרו לאירופה?
        מילא ביילין,הוא סוכן שמשלמים לו בשביל זה,אבל אתה סתם אדם פרטי - לא שמעת על חיה ותן לחיות?

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    קורה כאן במדינה משהו מטורף בצורה חולנית ביותר...

    אייל, 25/05/08 15:49

    אנשים שנכשלו לחלוטין באופן מוכח ובצורה שלא ניתנת לערעור, מתעקשים בכל תוקף על כך שדרכם הכושלת היא ה''נכונה''. זו תופעה דומה למהמר עם ''שיטה'' שבעזרתה הפסיד כבר כמעט את כל הונו, אבל בכל זאת הוא מתעקש שבסיבוב הבא, באותה השיטה בדיוק, הפעם הוא יעשה את המכה.

    כל האסכולה של השמאל היא כישלון מוחלט שכבר הוכח ככזה בהיסטוריה הקצרה של מדינת ישראל, ובעיקר, בהיסטוריה האנושית בכלל. ההתעקשות הפתטית הזו ''לשאוף לשלום'' ולהתרפס מול אויב שמצהיר מידי יום על הכוונה לחסל אותך - מעבר לגועל הנפש המבחיל שהדבר מעורר באדם המודע למושג הצדק הטבעי, זה גם לוקסוס הרבה מדי מסוכן לביטחון של כולנו מכדי לאפשר לחדלי אישים בשמאל לבצע את זממם ולנסות להגשים את הפנטזיה חסרת כל הסיכוי שלהם על חשבון החיים של כולנו.

    הגב לתגובה זו

    • מבחינתו הוא לא נכשל

      אאא, 25/05/08 20:40

      הוא שואף לכונן מצודה צלבנית ליברלית,מערב אירופאית,אנטישמית,קוסמופוליטית ומולטי אתנית בגבולות 49 פלוס מינוס.
      ליברל שואף שלא יהיה דבר כזה עם יהודי ושלא יהיה דבר כזה מדינת לאום.
      זו האידיאולוגיה הליברלית,מה לעשות.קעקוע המדינה לקראת הכחדתה היא בראש סדר העדיפויות של ביילין,תומכיו והספונסורים שלו מארה''ב והאיחוד האירופי.

      הגב לתגובה זו

    • מישהו כבר יעשה על זה דוקטורט בפסיכולוגיה פעם.. (ל''ת)

      מסכימה לכל מילה, 25/05/08 21:05

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    בלי ויזה לכנרת ממש הגרויסה מציאה (ל''ת)

    מני, 25/05/08 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כל הסבר הגיוני נעצר אצל אנשים מסוגו של ביילין הרחק ממוחם ונעיקר מלי

    אלי כהן, 25/05/08 15:17

    לא היה כלל קשה לנחש שיוסי ביילין או דומיו ימהרו לקשור כתרי הלל ל ''הסכם'' הנורא אותו מבשל אהוד אולמרט להצלת עורו האישי מהאשמות בענין השוחד. אותו יוסי ביילין שבחסות פטרונו שמעון פרס (כן זה היושב במשכן נשיאי ישראל) הביא עלינו את המזה''ת החדש הזרוע הרג וסבל יהודי בלתי נגמר, מקווה בכל ליבו להרחיב את אותו מז''ת חדש עד להעלמותה הסופית של המדינה היהודית. אני יודע כל הכנענים החיים בתוך עם ישראל יעמדו על רגליהם האחוריות יגלגלו עיניים ויזעקו את זעקת הקוזק הנגזל, גם הרועה שבעובדות השטח אינן מפריעות לתאוותם למדינת כל אזרחיה. בעיניהם וויתורים ועוד וויתורים זו המטרה. העיקר שהבורסה תפרח כך שיהיה להם מספיק מזומנים לקנות נדל''ן בעולם. ככה זה כשחלק ממהעם שוכח את מקורותיו ושורשיו. לכן הוא מוכן לכל מהלך שיביא להם ''תהילה'' אפילו היא זמנית דוגמאת פרס נובל ''לשלום'' שקיבל נשיאה הנוכחי של ישראל, על הכנסת 40.000 מחבלים רוצחים מטוניס אל תוך ליבה של מדינת ישראל. תחי האופנה לעזאזל עם החיים.

















































































    עובדות בשטח

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה אמת! (ל''ת)

      אלכס טוקבק, 25/05/08 17:57

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    דרוש בעיקר אומץ לב מדיני לזרוק את ההסכם לפח האשפה של ההסטוריה (ל''ת)

    יהודי אמיתי., 25/05/08 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    יותר מידי מיים צוננים קיבלנו לאחר כל ההסכמים עם הערבים...

    השמאל החדש, 25/05/08 14:45

    שהיום גם אנשי שלום לא מוכנים לויתורים. אז לא כ''כ בטוח שהתמיכה תתהפך

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הגיע הזמן

    צנחן, 25/05/08 14:32

    הגיע הזמן להקים טריבונל עממי כדוגמת האחד שהוקם בדרום אפריקה ע''י דזמונד טוטו....להציב אנשים מכל שכבות העם ולשפוט את כל הנסיינים הללו בחיינו ואת כל אבירי המילים הריקות שתוצאתן היא הרג ודם.
    ביילין בראשם ולאחריו פונדק וסביר נמשיך בפרס מנהל המעבדה כולה ונקנח באולמרט הגנב.
    כל גזר דין שיושת יבוצע מייד בכיכר העיר המטונפת תל-אביב ובא לציון גואל.

    כך אוליי נתפנה לעסוק בעתיד באיכות הסביבה נירגע כולנו ממטילי הטרור הללו.
    החושבים שמדינת ישראל ואזרחיה נתונים לגחמותיהם הלא -ישרות.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    במקום לדבר על איך להעיף את ראש הממשלה

    bob, 25/05/08 13:53

    במקום לדבר על שחיתות בצמרת הוא מדבר על שלום. לא מאמין ולא מסכים עם מילה של ביילין כי הוא מוכן בכל מחיר להחזיר שטחים וכאילו לעשות שלום אפילו על ידי ראש ממשלה לא ראוי. הדיבורים על שלום עם סוריה הם ספין שאפילו ארצות הברית לא שותפה לו וכאן הכניס אותנו אולמרט לעוד צרות. העיתוי והקרדיט לא ניתן לאמריקאים אשר רואים את סוריה כחלק מציר הרשע. בדיוק בזמן בו אסד היה במצב של ייאוש והאמריקאים בתכנון של מתקפה עליה יוצא ראש הממשלה בהצהרות הזויות של ויתורים וכאילו שלום. הוא הרי לא עושה כלום לא שלום ולא מלחמה. עורך דין סוג ג אינו מסוגל להביא מצבים של שינוי איזורי. לזה דרוש שכל שלא יכול להיות שיש לעורך דין מהסוג הזה. החתונה הרעיונית של ביילין ואולמרט מסוכנת למדינת ישראל ואזרחיה ולידיעתכם אולמרט עוד לא גמר להכניס אותנו לצרות צרורות.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    חכירה

    אילן זהר, 25/05/08 13:34

    לחכור את הגולן מסוריה למשך 99 שנה או עד שיגמר הנפט לערבים ואזי לא יהיה להם כסף לנשק
    כל פתרון אחר הוא לא רלוונטי
    אילן זהר

    הגב לתגובה זו

    • לחקור ולכלוא את הפושעים שספקו נשקוכסף לטרור

      יחזקאל, 25/05/08 23:29

      לא יהיה שלום עד שהמוסלמים יחוו קטסטדופה ויהיו מעבר לידדן

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ביילין רוצה שנחליף גם את השלום עם סוריה במלחמה

    פנדה, 25/05/08 13:18

    כיום יש שלום עם סוריה, שלום קר אמנם, אבל שלום מכל בחינה אחרת - לסוריה אין שום כוונה לתקוף אותנו ולנו אין שום כוונה לתקוף את סוריה. הגבול עם סוריה הוא הגבול השקט ביותר שלנו. מי שעוד זוכר את הימים שהיינו אוכלים חומוס ברמאללה יודע על מה אני מדבר - גם עם הפלסטינים היה לנו פעם שלום, עד שהגיעו ביילין וחבורתו. הם ביקשו להחליף את השלום ב''הסכמי שלום'', ובכך הביאו עלינו את אסון אוסלו על אלפי הקרבנות שלו (משני הצדדים). כשאדם חכם מקבל עצה גרועה מאוד, הוא לא הולך בשנית לאותו יועץ. ביילין וחבריו היום יועצים גרועים מאוד לממשלת רבין, למה שנרצה לקנות את הסחורה המקולקלת שלהם עכשיו (מה גם, שמדובר בדיוק באותה סחורה מ-2000, לא חו''ח משהו חדש שמתאים למציאות הנוכחית) ?

    הגב לתגובה זו

    • סוריה והסכמים

      יהודה, 25/05/08 13:56

      כמה שאתה צודק!
      השקט בגבול הסורי מתקיים רק עקב ישיבתנו ברמת הגולן, במיתחמים שולטים, ובקרבת דמשק;
      במצב זה, הם מעדיפים ''לא להתחיל אתנו'';
      חזרה לגבולות 67 תחזיר את המצב (הבטחוני והצבאי) למה שהיה עד 67;
      רק מטומטמים עדיין מאמינים שהסורים, והערבים בכלל, יקיימו הסכם חתום - הם מפירים בגלוי וביודעין כל הסכם.

      הגב לתגובה זו

    • צודק צודק צודק!

      אופיר, 25/05/08 17:41

      אם זה עובד, לא לגעת !!!!

      אסד יודע שאם יתקוף, שלטונו ייפול, שזה גם דבר שהוא רע לנו.

      והביילין הזה מוכר אותנו רק כדי שהוא יוכל לנסוע עם אוטו לאירופה ולנגב חומוס בדרך... אני לא מאמין איך אפשר להיות מנותק מהעולם כל כך

      הגב לתגובה זו

    • אני מסכים עם הניתוח שלך של המצב

      אלכס טוקבק, 25/05/08 17:58

      צודק.

      הגב לתגובה זו

      • מסכים עם פנדה. ביילין+ ''שלום עכשיו''= סחורה פגומה. (ל''ת)

        אלכס, 25/05/08 19:19

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    עד מתי שמאלנים יעלוזו?

    דור, 25/05/08 13:18

    די כבר!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מדוע על ישראל תמיד לוותר מראש?

    דורון, 25/05/08 12:56

    מר ביילין מדוע על ישראל לוותר מראש על נכסים אסטרטגיים? והאם אתה יודע מה מוכן הצד השני לתת בתמורה? האם אתה יודע מה עובר בראשו של מר אסד הצעיר? האם הוא מוכן לוותר על הקשר עם חיזבאללה? האם הוא מוכן לוותר על שאיפות הגרעין שלו? האם יוותר על הקשר הקדוש עם איראן? בדיוק כפי שערפאת ויתר על האלימות והטרור. על כן אדוני הנכבד חסוך מאיתנו את הגיגך הממוחזרים לעייפה, לצערנו הראדיקליזם של אסד ינצח.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    יבורכו אלה המנסים למנוע שפיכת דמים, אבל..

    בני, 25/05/08 12:40

    נסיונות אלו לצערי אינם נוגעים במציאות האזורית.
    גם אם ייחתם הסכם עם הסורים, מה מונע מהסורים להחליף את המשטר, לסחוב תוך שבוע עשרות אלפי משגרי טילים, טנקים ואוגדות שלמות ישר על הראש של אלו ש''לא זקוקים לויזה כדי להקיף את הכנרת''?
    ויתור על הגולן כמוהו ככניסה לכלוב אריות רעבים, בתקווה והאריות לא יתעצלו מספיק כדי לתקוף.
    לסמוך על המנטליות הסורית לעמידה בהסכמים, יהיה התאבדות. הרי ברגע שיקבלו את הגולן (יקבלו? הרי ברור שהאירנים ידרשו חלק!), מה ימנע מהם להשתמש בעליונות האסטרטגית כדי לקחת עוד כמה חבלי ארץ ישראלים?
    מה יהיה לנו אז כדי לסחור בו? רק דם -
    לא יהיו מים, כי השלב הראשון בתקיפה יהיה זיהום הכנרת או השמדת המשאבות,
    וגם הטנקים שלנו, בהנחה וישארו כאלה אאחרי המכה הראשונה לא יוכלו לעלות חזרה לרמה ללא עזרה מסיבית מהאוויר,
    כי הדרכים אליה יושמדו.

    ואם איום הקבע הזה לא מספיק, מה עם אלפי העסקים המניבים שבגולן, אלפי מקומות התיירות שמהווים את עיקר תיירות הפנים, ועשרות אלפי הדונמים החקלאיים המניבים? - שלא לדבר על הישובים על תשתיותיהם..

    בקיצור, עדיף להתחיל להוריד את החזרת הגולן מהלקסיקון שלנו, ולהתחיל לחפש דרך אחרת לעשות עם הסורים ''שלום''.

    וכן, גם אני אקבל צו 8 לרמה במקרה מלחמה, כך שאי אפשר להגיד שלא אכפת לי מההקרבה.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    YOSI REMEMBER OSLO,YOU ARE OUT OF YOUR MIND (ל''ת)

    ZIPPY, 25/05/08 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הבטחות של הזוי

    lea, 25/05/08 12:09

    ביילין ביילין
    תמוה בעיני שאתה מבטיח סיבוב בכינרת
    ללא ויזה?
    ממש מתנה
    היום אני יוצאת לשייט בכינרת ואני לא צריכה ויזה ואני בטח לא מרגישה צורך לעבור את הגבול לסוריה
    אני חושבת שהיגיע הזמן להעמיד ויזות כניסה לישראל לאנשים כמוך

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הסכמי השלום - חלום ופשרו

    יאיר ל, 25/05/08 12:07

    כיצד מגיעים הטילים והנשק האירני לעזה ?
    שאלה נוספת למי שישיב על השאלה הראשונה :
    כיצד לאחר הסכם שלום עם סוריה יגיעו הנשק והטילים לשלוחה האירנית שע הכינרת ?
    שאלה מסכמת למי שפותר את שתי השאלות הקודמות ?
    כיצד ניפטר מיוסי ביילין וחבריו בתקשורת, בפרקליטות ובבג''ץ ?

    הגב לתגובה זו

    • שטויות , עדיף ללחוץ את ידו של אסד כשהוא ללא נשק גרעיני

      יל, 25/05/08 13:01

      שטויות , עדיף ללחוץ את ידו של אסד כשהוא ללא נשק גרעיני
      מאשר לבקש לנסות ללחוץ אותה כשהוא ואיראן ישיגו את הנשק הגרעיני ,

      המקרה של איראן הוא שונה מסוריה גם מבחינה דמוגרפית וגם מבחינה היסטורית ,

      פעם ראשונה מאז תקופתו של רבין שהשמאל המתון נאלץ להסכים עם ביילין ,

      ביילין עד היום היווה פגיעה רצינית במשא ומתן עם סוריה ועם גורמים פלסטינאים בגישה הותרנית שהוא נקט אשר הרחיקה את הציבור הישראלי משולחן המשא ומתן ואף דחפה את הציבור לקיצוניות הימין .

      עתה אני מקווה שהוא לא יתחיל לחגוג כפי שביבי חגג אחרי הפצצת הכור הסורי ויתחיל לפלוט שטויות .

      יש בעייה קשה במדינה עם ח''כים שמנסים בכח להשיג נקודות על חשבון הצלחות מדיניות של מדינת ישראל .

      דבר שגרם עם הזמן לאי יציבות פוליטית וחוסר אמון של הציבור בדמוקרטיה .

      גם הבקשה שהגישו ח''כים וחברי קואליציה מנציגי סוריה לפני הישיבה על שולחן המשא ומתן הוא קצת מוזר בהתחשב שסוריה עד היום נחשבה לאוייב שמחכה להתפרץ וכידוע לכולם אוייב צריך להפוך לחבר לפני שמתחילה מלחמה .

      מי שלא הבין אם ארה''ב או אירופה מעורבת הם לא יכולים להרשות לעצמם במצב הקיים שהברית עם המשטר באיראן יימשך אם סוריה רוצה להציל את עצמה ולעבור לצד הערבי שכבר הסכים לצורך בשלום עם ישראל .

      הנושא של סגירת המשא ומתן עם הפלסטינאים לפני סוריה אינו רלוונטי מכיוון שגם בזמן השלום עם ירדן ועם מצרים פחדו ללחוץ ידיים לפני סגירת המשברים ברצועה .

      מי שטען שיש ניצול של סוריה בעזרת השלום צדק . אבל אין לכך שום השלכה רעה כי גם ישראל מנצלת את השלום כפי שקורה בכל תהליך שלום שכל הצדדים מרוויחים ,

      אם תהיה היגררות למלחמה סוריה יודעת להעריך את עוצמת המלחמה עם פגיעה קשה בישראל שעלולה להביא להרס רב גם בסוריה ולסופו של השלטון העלאווי בסוריה ,

      זהו גם אחד המבחנים הקשים ביותר לשלטון סוריה כאשר הם מנסים לצאת מהסכסוך עם ארה''ב ואירופה ולהפוך באמצעות זאת למדינה נטרלית במאבק הקרוב עם איראן.

      ולבסוף סיסמא למתונים שנאלצים להסביר לקיצוני השמאל שהשתלטו לנו על מוסדות החינוך של המדינה או לקיצוני הימין שהשתלטו על השיח הציבורי :

      '' בעזרת השלום נאבקים בטרור , בעזרת הכניעה או השנאה נאבקים בקיום ''

      הגב לתגובה זו

      • כשישיגו נשק גרעיני גם ''שלום'' חתום לא יעזור.

        אלכס, 25/05/08 19:22

        ולכן אין מה לוותר על שטחים. הנוסחה הזאת הייתה נוסחה אומללה של ''שלום עכשיו'' וגרמה לישראל נזק עצום לאורך עשרות בשנים. אנו צריכים לשמוח על עצם קיומנו כאן בעקבות ''השלום'' של אוסלו.

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    ?????????????????

    lea, 25/05/08 12:04

    לא להאמין כמה האיש פשוט הזוי
    כמו שהובטח שעם הפינוי מעזה יהיו גני
    שעשועים שקט ושלווה מיזרח תיכון חדש של פרס פשט את הרגל
    היכנסו לאתר של גאי בכור ותילמדו מהי ישראל מהו המיזרח התיכון הובטח לנו עם חתימת ההסכם עם מיצרים חגיגה אחת גדולה של תיירות וחפש תנועה ,לא דובים ולא יער המיצרים רוצים אותנו כמו חור בראש לא כשכנים ובטח לא כתירים
    נולדתי בארץ ואני לא מאמינה שיש הקצנה כזו של השמאל ,היום ראיתי בתוכנית בחול את אהוד ברק עם בלייר ראש ממשלת אנגליה לשעבר קשה היה לי להקשיב להם
    שניהם כניראה לא קראו סיפרי היסטוריה על הזכות שלנו להיות בארץ ישראל.
    האיש המעוטר ביותר בצהל מוכן לימכור את המדינה עבור נזיד עדשים .עבור תהילה של הקהילה הבין לאומית ללא היתחשבות בקהילה היושבת בישראל.
    אהוד ברק ניכשל כראש ממשלה תודה לאל להביא את השלום המסורס הזה
    ועכשו הוא מנסה לעשות את העבודה בדלת האחורית.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הפודל של פרס ואבי אבות התרגיל המסריח לא הסתדר עם אשתו ומה עוד? לך!! (ל''ת)

    מוטי, 25/05/08 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    סוריה מדינה ענייה בעלת צבא חלש היא לא יכולה אפילו לאיים עלינו

    איציק, 25/05/08 11:49

    סוריה מדינה ענייה וחלשה , היא לא יכולה ברצינות לאיים על ישראל , לכן לא עשתה זאת כבר 35 שנה(מאז מלחמת יום הכיפורים)אז למה לתת להם את הגולן במתנה לחלשים האלה ?

    הגב לתגובה זו

    • שכחת רק כמה פרטים קטנים...

      אייל, 25/05/08 16:34

      במשך 20 שנה ישבה לה סוריה על הגולן והפגיזה כאוות נפשה כל דבר שזז בגליל העליון. לדעת אנשים כמוך, כבר לא יגרד לה לעשות את זה יותר, נכון? למה היא עשתה את זה אז, ומה השתנה בתפיסת העולם שלה בינתיים?

      אם וכאשר יתבצע אקט הנסיגה המטורף הזה, שיעקור מבתיהם עשרות אלפי אזרחים ישראלים ויהרוס להם את החיים, תהיה לנו מייד נוכחות איראנית אוהבת שמשקיפה עלינו ממרומי הגולן ומתכוננת לפלישת הצבא האיראני לגליל. אתה לא מאמין? אתה תמים לחלוטין.

      והעיקר... למה לעזאזל מגיע לסורים הפרס הזה? למה מגיע להם להקבל מאיתנו משהו שכבר ברשותנו פי שניים יותר זמן מהתקופה שזה היה ברשותם? ולמה מגיע להם לקבל בחזרה משהו שהם ניצלו לרעה כדי להרוג בנו בלי רחמים? רק כדי לרצות אותם? כדי לרצות חבורה של רוצחים טרוריסטים שפלים על חשבון עשרות אלפי ישראלים? זה נראה לך צודק? לפי אלו אמות מידה של צדק?

      ''סיכוי לשלום'' אני שומע? כמו שהיה סיכוי לשלום עם היטלר כאשר התרפסו בפניו יפי הנפש לפני מלחמת העולם השנייה. זה עזר להם אז? גם כאן זה לא יעזור.

      הגב לתגובה זו

      • שכחת עוד כמה פרטים חשובים

        שקול, 25/05/08 22:38

        מלבד הפרטים הנכונים שציינת שכחת עוד כמה פרטים חשובים. הסורים כבשו והחזיקו בשטחים לא להם שהם מעבר לגבול הבילאומי שהיה בזמנו בין סוריה ופלשתינה (א''י). שתי דוגמאות בולטות הם: מעיינות חמת גדר ורמת הבניאס (המקום בו עומד היום קיבוץ שניר). ויש עודמ מקומות כאלה.
        אם צה''ל לא היה משחרר את רמת הגולן ב-67 עד היום תושבי הישובים לאורך הגבול היו חיים בגיהינום והסורים היו ממשיכים להחזיק בשטחים שנמצאים בתחום הריבוני של מדינת ישראל.

        הגב לתגובה זו

    • לפי ההגיון שלך

      י, 25/05/08 16:40

      אנחנו מבינים רק את שפת הכח. איפה שהיכו בנו מספיק חזק - ויתרנו.
      לאן זה מוביל?

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    ביילין אבל סוריה כבר הודיעה אתמול שלא תתנתק מאיראן

    ציקי, 25/05/08 11:45

    אז על מה יש לנו לדבר איתם , זה היה כתוב בעיתון תישרין , ושר ההגנה הסורי נסע אתמול לאיראן לחזק את הקשרים האסטרטגיים איתם , זה לא מראה על התנתקות , אז על מה יש לנו לדבר איתם בדיוק , אה ביילין ?

    הגב לתגובה זו

    • אל תהרוס לסמולני את הפנטזיה שלו, זה כל מה שיש לו (ל''ת)

      מסומם, 25/05/08 13:04

      הגב לתגובה זו

    • ביבון, אתה רוצה שאסד ישפוך את המים המלוכלכים לפני שיש לו מים נקיים.

      יגאל כהן, 25/05/08 22:50

      ואני לא כל חכם.
      אם הייתי חכם, לא הייתי מנהל שיחה עם קוף.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    '' להקיף את הכנרת גם בלי ויזה, למרות שהריבונות שם תהיה סורית ''

    שם, 25/05/08 11:43

    כנרת סורית, זה המחיר של ויתור על הגולן למען דיקטטורה, כפי שכותב המאמר ציין.
    אם אין מים - אין חיים, הידעתם?

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    יוסי אבל הרי יערך משאל עם או בחירות והציבור יתנגד (ל''ת)

    ששון, 25/05/08 11:42

    הגב לתגובה זו

    • אם יערך משאל עם - עלולה להיות מלחמת אזרחים

      פנדה, 25/05/08 13:23

      משאל עם זה דבר מאוד מסוכן, כשהוא נוגע לשאלות גורליות. זכור את משאל המתפקדים של שרון - ככה גם יראה משאל העם, אם בכלל בג''צ יאשר אותו.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    ם לא הסכם אוסלו ההזוי, רוב המחבלים היו עדיים בתוניס

    סופת אסון תמידי, 25/05/08 11:05

    והעולם היה דוחף להחזיר את הפלשתנאיים לירדן ומצריים, אפילו שאלו מתנגדים.

    כעת הוא רוצה להשיב את הסורים על הכינרת, שכאשר הם יפתחו משם במלחמה, מספר ההרוגים יהיה פי עשרות מונים יותר מאשר נרצחי אוסלו.

    הוא פשוט מנסה להצדיק את טעותו ההסטורית שכה הזיקה לישראל וגרמה לכה הרבה סבל...

    הגב לתגובה זו

    • שקרים נתעבים של הימין

      הידרו, 25/05/08 11:27

      פעולות טירור היו כבר בשנות ה 50 (מעלה העקרבים לדוגמא). האינטיפדה הראשונה הייתה לפני הסכמי אוסלו.
      כל ה''ציונים'' הגדולים שמצטטים את ''מורשת ישראל'' לא יודעים אפילו את ההיסטוריה שלנו מאז קום המדינה. הם ''יודעים'' את מה שנוח להם - ולעזאזל העובדות. לעזאזל התאריכים.
      ובטח ובטח לא יודעים שרצועת עזה לא הייתה חלק מארץ ישראל אף פעם בהיסטוריה, אפילו לא תחת מלכות שלמה (עד לכיבוש ב 6 הימים)

      הגב לתגובה זו

      • ''וכמובן מנהרת הכותל''

        יאיר ל, 25/05/08 11:48

        לפני הסכמי אוסלו היה טרור,
        אפשר היה לדון בכל פעולת טרור שנה שלמה.
        אחרי הסכמי אוסלו התחיל גל טרור.
        כל יום והטרור שלו.
        בתקופת נתניהו דן השמאל במנהרת הכותל שנה שלמה.
        רק עלה ברק ומיד פתח במו''מ לשלום.
        בצהרי יום הפסיק הדיווח על הפיגוע של הבוקר והתמקד בפיגוע של הצהרים.
        אחרי חומת מגן ניתן היה שוב לדון בכל פיגוע חדשים ארוכים.
        ההצהרה המטומטמת ''תמיד היו פיגועים'' מתאימה להצהרה ''גם למחנה השמאל יש אינטלגנציה''. השאלה היא כמותית.
        נ.ב טרם המציאו מיקרוסקופ בעל הגדלה מספיק גדולה שיאפשר לבחון את האינטלגנציה של השמאל

        הגב לתגובה זו

        • רוב פיגועי טרור אחרי מלחמת המגן67 והקמת שלטון כיבוש-היו בזמן הליכוד

          Ehad Haam-Zioni, 25/05/08 13:02

          בזמן בגין (מישהו זוכר את האוטובוס בכביש החוף-ובזמן שרון שהיה יכול להקטין במעורבות אמריקאית את להבות האינטיפדה-ולא עשה זאת.

          הסכם אוסלו היה היסטורי-וחזיתות הסירוב בשני הצדדים ניסו לטרפדו (הרצחנית החאמסניקית, הרצחנית הגולדשטיינית והמדינית הנתניהוהית)

          הגב לתגובה זו

          • גם אם תכתוש את האוויל במכתש, לא תוציא ממנו את איוולתו (ל''ת)

            קסנדרה, 25/05/08 14:44

            הגב לתגובה זו

            • והיכן היא התשובה העניינית לעובדות שהבאתי לפניך???????

              Ehad Haam-Zioni, 25/05/08 15:52

              אני יכול ל''נחם אותך''-פעולות הטרור האלו לא בוצעו כי ''הליכוד היה בשלטון'' אלא כי הטרוריסטים לא רצו בקיומנו בארץ-אך מנהיגי הליכוד דיברו גבוהה גבוהה אך בפועל רק העלו את גובה הלהבות. נתניהו שטירפד את תהליך אוסלו היה זה שבהמוני התנחלויותיו זרע את אי האמון הפלשתינאי העמוק בדיבורי ישראל-והוא המקור מצידנו לעוצמת התפרצות האינטיפדה (ברק רצה בכנות הסכם אך לא הבין שהבסיס חייב להיות תיקונים הדדיים זהים סביב הקו הירוק וחלוקת מזרח ירושלים)

              הגב לתגובה זו

        • ותודה שהזכרת לי את מנהרת הכותל

          הידרו, 25/05/08 17:40

          לא, זה לא אוסלו שהתחיל את האינטיפדה השניה, זה הדביליות של ממשלת הימין

          הגב לתגובה זו

      • הגיון שמאלני עקום,משהו...

        הרבי שיצא, 25/05/08 12:21

        מה שאתה בעצם אומר זה שהטרור הערבי החל עוד לפני ''הכיבוש'',מה שמוכיח שהכיבוש שהערבים רוצים לסיים הוא הכיבוש של שייח מוניס,חיפה ועכו.
        ומה עוד שעזה היתה עיר ואם בישראל עד פרעות תרפ''ט ויעידו בית העלמין היהודי הגדול בעיר שנהרס עד היסוד ע''י חבריך ההומאנים,ויעיד רבי ישראל נג'ארה,רבה של העיר עזה.
        טול קורה מבין עיניך

        הגב לתגובה זו

      • חחח איזו הרמה להנחתה...

        פדנה, 25/05/08 13:25

        שנים טוען הימין שהטרור התחיל עוד לפני שקמה מדינת ישראל, בטח שלפני הכיבוש... עכשיו לך תסביר לחבריך בשמאל את מה שכתבת כאן בעצמך - שהטרור לא קשור לכיבוש, וסיום הכיבוש לא יעלים אותו.

        הגב לתגובה זו

        • הנחתה על הפנים שלך

          הידרו, 25/05/08 17:57

          שנים הימין מאשים את ביילין בתוצאות הטמטום של ביבי.
          תמיד היה ותמיד יהיה טרור כמו שהיו חולי נפש בצד שלנו כמו גולדשטיין ועמיר. טרור יש גם במדריד, טוקיו, לודון, וניו יורק
          אין בין אוסלו ובין גלי האינטיפדה שום קשר, מחוץ לקשר שנולד במוח הימני המתלהם. זאת לא סיבה לא לעשות שלום.

          הגב לתגובה זו

      • השקרים ההזויים של השמאל

        האמת בפרצוף, 25/05/08 19:07

        פעולות הטרור התחזקו כתוצאה ממדיניות שמאלנית פחדנית, זה ברור.
        כמו שעאראפת אמר , סתם עבדנו עליהם

        הגב לתגובה זו

      • עזה ועוד איך היתה חלק מא''י. טיפש, על שבט נפתלי שמעת?

        ירושלמית, 25/05/08 23:49

        או שמא הידיעות שלך נעצרות אצל שלמה המלך?

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    סתום כבר משוגע (ל''ת)

    הבוחר, 25/05/08 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לביילין-- תוותר על בית שלך בשייח מוניס

    א, 25/05/08 10:08

    שמאלני קיצוני הזוי

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ביילין ממשיך למכור מים קדושים מגן עדן

    אליוי, 25/05/08 10:06

    מאיפה הבטחון ששלום עם סוריה אפשרי ?
    הרי אותו דבר אמרת על ערפאת.........
    כאשר אתה אומר שלום למה אתה מתכוון ?
    המקסימום שישראל תשיג זה מלחמה קרה בדומה למצב עם מצרים
    (מי בכלל מתלהב מחומוס בדמשק ?
    הרי ברור שהחומוס הוא חרב דמוקלס)

    בדומה למצב עם מצרים הכל תלוי בשרידות של הדיקטטור
    העם הסורי יותר מאשר המצרי לא רוצה ולא מוכן לשלום
    אז מה זה הדבר הזה שאתה מבטיח ?

    לטווח הקצר סוריה וחיזבאללה יתחזקו
    לטווח הארוך נצטרך להלחם עם סוריה לבנון ויתר מדינות ערב
    מעמדות נחותות

    תחזוקת השלום תקיז את דמינו
    והטרור --- הטרור לא יפסק

    השלום גם קושר את ידינו כאשר אנחנו
    מותקפים

    ו..... השמאל האירופאי ההזוי ימשיך לטעון שלישראל אין זכות קיום
    זה פשוט נובע מהאידיאולוגיה שלהם
    (ישראל מייצגת קולוניאליזים ודיכוי
    והפלשתינים הם הפרולטריון המדוכא)

    ומה עם פירוקה של ישראל מנשק אטומי ?
    הלחצים יתגברו בלי שבצד השני ירפו מרצונם להשיג יתרון על ישראל
    אז מי אמר שקבלת תעודת צדיק ?
    זה נראה יותר כהרשאה מטעם השטן

    ומה עם הפליטים הפלשתינים בסוריה ולבנון ?
    זה גם פתור ?
    אני מודיע כאדם הגיוני ואחראי
    שום דבר לא נסגר בשפרסטאון
    וכמו הסכם אוסלו הבעיות האמיתיות נותרו בעינן
    וביילין מטמא את רעיון השלום ומחליף אותו ברעיונות נוצריים צדקניים ובפזילה לבעיה הפלשתינית

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אם יש גבול בינלאומי מוכר, אין שום סיבה לחזור לקווי 67 (ל''ת)

    גיא, 25/05/08 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הצעה אלטרנטיבית לעצות אחיתופל של ביילין

    נפיח, 25/05/08 09:43

    ישראל מודיעה שהיא נכונה לסגת מהגולן.ישראל פונה לאו'ם שהוא יקבע את
    גבול הנסיגה מהגולן כפי שעשה בלבנון.הא'ום לא יוכל שלא לקבוע את הגבול הבינלאומי שכבר בעבר הכיר בו וגם בית המשפט הבינלאומי הכיר בו(פרשת טאבה)אם סוריה תסרב מה טוב הכדור במגרשה אם סוריה תסכים בבקשה-ננהל מו'מ על בסיס הגבול הבינלאומי .הפיתרון ההגיוני שיכל לרצות כל מי שבאמת רוצה שלום הוא החלפת מובלעת אלחמה בכמה מאות מטרים לאורך החוף הצפון מזרחי של הכנרת ובא למדינות האיזור שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יוסלה-עוד לא סלחתי לך על מה שעוללת באוסלו-ואתה כבר רץ לאסון הבא? (ל''ת)

    זורו, 25/05/08 09:42

    הגב לתגובה זו

    • מהפיגועים של ביילין להפגזת טבריה מהרמה ביילין די לחרחר מלחמה. (ל''ת)

      לא ניתן, 25/05/08 10:25

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    ''ההתנחלויות ברמה יפונו'' - יוסי אין לך בושה? גם בגולן זאת התנחלות? (ל''ת)

    זורו, 25/05/08 09:40

    הגב לתגובה זו

    • הסמול הלבן הוא הוא המתנחל

      אאא, 25/05/08 20:43

      הגרסא המזרח תיכונית של הלבנים בדרא''פ.
      אף אחד במזה''ת לא נראה כמו ביילין,לא חי כמו ביילין ולא חושב כמו ביילין.ביילין הוא כמו חייזר במזרח התיכון,ולא ברור למה הוא מכנה אחרים בכינוי ''מתנחלים''.
      עוד גמל שלא מבחין בדבשתו?

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    בטח, ניקח את הרכב לאירופה כמו שאנחנו לוקחים אותו לק

    ברק, 25/05/08 09:34

    ניקח את הרכב לאירופה, כמו שאנחנו לוקחים אותו לקהיר...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בולשיט מר ביילין. בול-שיט!

    יואב, 25/05/08 09:24

    מי מעוניין בשלום כזה? מי מעוניין לתת שליש מארצו למדינה שגדולה פי 50 מישראל?
    מי מאמין שמה שמפריד בין סוריה ובין העולם הנאור זה 2% מ''אדמתה''? מי מאמין שיש תוחלת לשלום עם מדינה דיקטטורית שרואה בלבנון חלק ממנה? מי אידיוט מספיק להצביע בעד הסכם כזה?
    לא אני!!
    ממש לא!
    על החתום: שמאלני שפוי שמעוניין בהסכם נדיב עם הפלשתינים ובגולן יהודית כפי שהייתה לפני 2000 שנה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מי בכלל רוצה לנסוע במכונית לאירופה?

    ערן, 25/05/08 09:00

    ארוך, מתיש ויקר. סתם גימיק שמטרתו לעודד תמיכה בהחזרת הגולן.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    למה להעביר את מתיישבי הגולן לצפון הארץ?

    רון הכחול, 25/05/08 08:58

    כדי שבעוד 20 שנה יפנו אותם תמורת הסכם אוסלו ז'?
    פינוי - רק למגדלי אקירוב, קומה מעל אהוד ברק.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אגב, כדי להרגיע את הכיזבאללה של ביבי, אסד ויתר על ''שכשוך הרגלים''.

    יגאל כהן, 25/05/08 08:49

    אז מה ?
    אז הקרוק לא יצליח לשסות בנו את הביבונים שלו ?
    אז הכתומים לא ישתלחו בנו ובשלום ?
    וחוץ מזה, הכנרת בעצמה ברחה מהסורים ''מהפחד''.
    אחי.
    האספסוף עלה לשלטון.
    לא רק כאן.
    בכל העולם.
    זו התוצאה של הפרטת התשקורת בכל העולם.
    והאינטרנט תורם לך רבות.
    וכנופיית שלטון החוק חברה לחרדים משיחיים(אלה מ''ביבי טוב ליהודים),
    להתנקש בראש הממשלה.
    עצור את הזוועה הגללאונית אם יש לך שליטה על מלכת הנשף.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בילין ינסה להחריב את מדינת ישראל כל עוד נשמה באפו (ל''ת)

    י, 25/05/08 08:48

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הכל בלוף שמאלני/ערבי לא שלום ולא נעליים - היום יש שלום (ל''ת)

    הכל בלוף שמאלני, 25/05/08 08:41

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    גם אירן היתה ידידתנו

    משה, 25/05/08 08:16

    ומיחסים חמים וידידותיים הפכה להיות אוייב מר.הסכמים על הנייר אפשר להפר בכל רגע.רמת הגולן היא נכס אסטרטגי וחיוני למדינת ישראלואי אפשר לוותר עליה.רק תמימים ומאחזי עיניים יכולים לוותר על הרמה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק-עדיפות מלחמות (ל''ת)

      Ehad Haam-Zioni, 25/05/08 08:32

      הגב לתגובה זו

      • כן. לפעמים הן עדיפות.

        אלי, 25/05/08 16:50

        מי שאינו יודע להלחם, סופו להיחרב.

        הגב לתגובה זו

        • מסכים. מי שחושש ממלחמה- יוחרב! (ל''ת)

          אלכס, 25/05/08 19:24

          הגב לתגובה זו

      • כן,הן עדיפות

        אאא, 25/05/08 20:44

        עדיפה מלחמה אל הזיות נוסח צ'ייברליין ושאיפות קולוניאליסטיות לכפות את אורח החיים הליברלי-אנטישמי של מערב אירופה על כלל האנושות.
        הזיות משיחיות על שלום וליברליזם הן הן אלה שמביאות מלחמות יותר מכל דבר אחר.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    הצרוף הלא נדיר של אופציה להסדר שלום יציב עם ראש ממשלה השולח ידיו..

    EHAD HAAM-ZIONI, 25/05/08 07:53

    לכיסי אחרים ממש מתסכל...

    אני מניח כי אפילו עם ברק היה מסכים עדין היינו רואים עיכובים ושומעים חריקות בדרך להסכם (כמו שהיה בדרך להסכם אוסלו או לשלום עם מצרים (שני הסכמים היסטוריים וטובים)-אך ברק ידוע כמנהל ''הסכם נסוג'' ומפספס סידרתי (גם הסיום של קמפ דויד ופריצת האינטיפדה היו יכולים להימנע על ידי הסכם ביניים חכם (מדינה פלשתינאית בקו הגדר כיום ובירה בחלק ממזרח ירושלים)

    אמנם הממשלה מטה לנפול-אך אפילו בשלב זה הייתי מציע למנות את יוסי ביילין כשר המשפטים(מחסום לשור המשתולל פרידמן)-וחבר בועדות המשא ומתן עם הסורים והפלשתינאים (בונוס לעתיד טוב ובטוח יותר של מדינת ישראל)

    הגב לתגובה זו

    • אולי נמנה את אובמה לשר המשפטים ואותך לשר המילים (ל''ת)

      קשקשן, 25/05/08 08:23

      הגב לתגובה זו

      • איזה עומק מחשבתי.... (ל''ת)

        Ehad Haam-Zioni, 25/05/08 12:55

        הגב לתגובה זו

        • משהו שלך אין, תוכי של ססמאות (ל''ת)

          עבד דאובמה, 25/05/08 15:52

          הגב לתגובה זו

          • איזה עומק מחשבתי (ב)...... (ל''ת)

            Ehad Haam-Zioni, 25/05/08 16:43

            הגב לתגובה זו

            • אחד העם- איזה עומק ילדותי. (ל''ת)

              אלכס, 25/05/08 19:25

              הגב לתגובה זו

  • 2.

    עד כה ישראל עיכבה את השלום

    טר''ש רש, 25/05/08 05:58

    עובדה.

    כשישראל החליטה שהשלום יועיל,
    תוך ימים ספורים, הובטח הגולן לסוריה
    ירושלים הוכרזה לבירת פלסטין,
    ורמזים פוזרו בנדיבות על מימוש זכות השיבה.

    כמובן שלפלסטינותיהיה גם צבא סדיר.

    רק מדינה שיש לה צבא חזק,
    כנסת ובה אנשים חכמים שאיכפת להם,
    חברי כנסת שערים לעושק החלשים,
    עובדי ציבור נקיי כפיים,
    ועם חזק ובעל חוסן חברתי,
    יכולים לבסס שלום אמיתי תוך שבועיים.

    מתברר שעד כה, עקשנותינו טרפדה את השלום.

    משהוסרה עקשנותינו, מיד בא שלום,
    לעם הרוח, החכם בעמים, עם הצדק והיושר.

    כל הכבוד לישראל ולשליטיה.
    זו הדרך להנהיג עם ולנהל מדינה.

    לתפארת חוכמתו, יושרו והגינותו של העם היהודי.

    הגב לתגובה זו

    • שלום אמיתי של ערבים שאתה שוחה בים

      א, 25/05/08 10:11

      תפתחו
      fun club
      של שלום
      שמאלנים פנאטים

      הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת (ל''ת)

      אסי, 25/05/08 19:56

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    תיקון לשורה האחרונה: הכותב הוא חולה נפש שמסתובב (ל''ת)

    חופשי ומסכן, 25/05/08 05:45

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      מיואש מאנשים כמ, 25/05/08 10:14

      הגב לתגובה זו

      • בעד נסיגה חד צדדית מרמת הגולן - בשביל מה צריך לדבר? (ל''ת)

        אהוד, 25/05/08 19:55

        הגב לתגובה זו

        • אלק ''שלום''. מזימה של עוכרי ישראל - לקחת עוד שטחים אסטרטגיים. (ל''ת)

          להתעורררררררררר, 25/05/08 20:49

          הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד ! (ל''ת)

      צחי, 26/05/08 08:10

      הגב לתגובה זו