• 36.

    רוצחים קטנים- להעיף מבתי ספר למוסדות עברייניים.

    נ.ה.ל- נפגעי הוצלפ, 21/05/11 18:29

    את הרוצחים הללו שמשליכים חיות חסרות ישע לאש יש להעיף מבתי ספר ישר למוסדות עברייניים אלו
    ילדים שגדלו מעוותים בנפשם וחבל על הזמן
    להגיש רכתבי אישום נגד החיות אדם בני ה12 שזהו גיל אחריות פלילית ולגבי השאר לזרוק למוסדות מאחורי סורג ובריח.מימלא מיצורים מעוותים כאלה לא יצא כלום

    IP: 85.65.63.146דווח על תגובה זו

  • 35.

    טוב אחי

    מיאו, 01/05/10 17:46

    אבל אני כן הייתי מעדיף להיזרק אל האש ולהשרף לאיטי, מאשר לחיות כל החיים שלי בכלוב, לדרוך על החרא של עצמי, להיות מעוות גנטית, מנוצל, חולה וחלש.

    IP: 79.182.3.170דווח על תגובה זו

  • 34.

    teach your children about animal rights

    busha, 24/05/08 02:37

    Robert K. Ressler, an agent with the Federal Bureau of Investigation's behavioral sciences unit, studied serial killers and noted,''Murderers like this [Jeffrey Dahmer] very often start out by killing and torturing animals as kids.''

    IP: 84.190.248.125דווח על תגובה זו

  • 33.

    אכן, מאוד מזעזע

    המממ, 23/05/08 20:31

    ואתם יודעים מה אני ראיתי בל''ג בעומר? אנשים זורקים על האש חתיכות של חיות שהרגו מבעוד מועד! ואפילו שמים על זה קטשופ ואח''כ אוכלים!!! מי היה מאמין?

    אם אתם מצפים מילדים להבין שלהרוג חיות זה לא בסדר, אל תביאו להם חיות מתות בתור אוכל.
    איך החיים של חתול רחוב שווים יותר מחיים של פרה?

    IP: 82.81.128.75דווח על תגובה זו

    • די לדמגוגיה שלכם

      קרוסלה, 25/05/08 16:40

      יש פער עצום בין לא להיות צמחוני לבין להשליך גורי חתולים אל האש.
      זה _לא_ אותו הדבר.
      לא לכל האנושות מתאים להיות צמחונים, והי, יש מצב שגם לך לא- אבל אתה תגלה את זה רק בעוד שנים רבות, וזה יגיע לך.
      מה שבטוח, אתה לא אדם הומאני.

      כן, לו היתה ניתנת לי בחירה הייתי מעדיפה למות במכה אחת ולהיטרף מאשר להיות מושלכת אל האש ולהשרף לאיטי, תודה רבה.
      אם אין כזה הבדל בעיניך- אתה מוזמן לנסות את שני הדברים ולהחליט באיזו דרך אתה מעדיף למות.

      IP: 213.8.54.194 דווח על תגובה זו

      • מסכימה עם כל מילה! די כבר להשוות את הלא צמחונים למתעללים!

        אוהבת חיות, 02/05/10 00:38

        יש כל כך הרבה דרכים לתרום ולעזור לרווחת בעלי החיים, צמחונות זו ממש לא הדרך היחידה!
        חוץ מזה, צמחונות עלולה להביא לפיצוץ אוכלוסין אדיר של חיות המשק. אם אתם רוצים לסרס/לעקר פרות- תהנו.

        IP: 87.69.213.173 דווח על תגובה זו

  • 32.

    אוקיי אני רואה פה תגובות זועמות

    אוהבת חתולים, 22/05/08 02:23

    כניראה שיש גם אנשים שיש להם רגשות וזה מחמם לי את הלב

    אל תתנו לזה לקרות !!!

    חיייבם לעצור את התופעה המזעזעת הזאת

    IP: 81.5.5.128דווח על תגובה זו

  • 31.

    מ - ז - ע - ז - ע ! ! !

    ***************, 22/05/08 02:17

    אני ממש בוכה שאני קוראת את הכתבה !

    למה ליפגוע ביצורים חפים מפשע לעזאזל ?

    IP: 81.5.5.128דווח על תגובה זו

  • 30.

    איזה חינוך הילדים האלה קיבלו בבית ???

    מזועזעת, 22/05/08 02:13

    הצילו את החתוליםם !!!!!!!!!!!!!!

    ב - ב - ק - ש - ה - ! !

    IP: 81.5.5.128דווח על תגובה זו

    • הם לא קיבלו חינוך. זה העניין... (ל''ת)

      חיפאית, 25/05/08 10:37


      IP: 62.219.131.6 דווח על תגובה זו

  • 29.

    איזה אכזריות לא יאמן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    מיצי, 22/05/08 02:11

    ל מ ה ?

    מה עשו לכם החתולים ????

    IP: 81.5.5.128דווח על תגובה זו

  • 28.

    כותרת מזעזעת !!

    חתלתולה, 22/05/08 02:09

    להפסיק את התופעה מייד !!!

    IP: 81.5.5.128דווח על תגובה זו

  • 27.

    רקקקקק לאאא חתוליםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ללללאאאאאאא!!!!, 22/05/08 01:57

    אני אוהבת חתולים !!!!!!!!!!!!

    איזה עולם אכזר............

    חבר'ה בבקשה תיהיו עירניים ותצילו את החתולים מהילדים השטניים האלה !!!!!!

    גם לחיות יש נשמה.........

    איך אפשר לפגוע ככה בחיה כל כך עדינה וחמודה????

    איך????

    אין להם לב??

    בבקשה תיהיו עירניים ואל תתנו שחתולים יפגעו ביום הנורא הזה !!!!!

    IP: 81.5.5.128דווח על תגובה זו

    • אהה. וכלבים זה בסדר? (ל''ת)

      דון קורטיזון , 12/05/09 22:58


      IP: 87.68.251.117 דווח על תגובה זו

  • 26.

    אלו ילדים אומללים שגדלים בחברה אומללה.

    רונית, 22/05/08 00:46

    פעולה כזו של אדישות לסבל, ורצון לפגוע, נובעים מנפש פגועה בעצמה. אלו ילדים שגדלים להורים אדישים או מתעללים, או שחוו טראומה כלשהי ללא יחס או טיפול מתאים.זה לא מעשה של ילדים אהובים ומאושרים. מי שפגוע ורע לו, לרוב מחפש לזרוק את הסבל שלו חזרה לעולם, להעניש מישהו אחר.גם כל התגובות הזועמות פה נעשות מאותו מקום של כעס ופגיעה, מתוך הזדהות עם הכאב. אנו צריכים לבחון את פני החברה שלנו, ואת עצמנו, ולחשוב מה אנו יכולים לעשות כדי להפחית את מידת הכאב, האלימות והסבל שחווים ילדים כה רבים בחברה שלנו, ואשר מביאה אותם למעשים מזעזעים אלו.

    IP: 77.127.109.67דווח על תגובה זו

    • את צודקת

      לרונית, 23/05/08 02:54

      במיליון אחוז !!

      אלה ילדים שלא גדלו בבתים נורמליים

      IP: 87.68.239.97 דווח על תגובה זו

  • 25.

    מזעזע! יש גם כאלה ששורפים תרנגולות! ואוכלים אותם!

    רחלי, 22/05/08 00:39

    די להתייפייפות.
    כל המגיבים כאן - או לפחות רובם - אוכלים תרנגולות שהם - או מישהו אחר עבורם - הרג, חתך, שרף, בישל במים רותחים וזרה מלח ותבלינים!!!
    תתאפסו!!!
    אי אפשר להנות מצד אחד וללכלכך על הנוער מצד שני.

    IP: 85.130.241.43דווח על תגובה זו

    • רחלי ברצינות,את שפויה? (ל''ת)

      אורן, 22/05/08 10:51


      IP: 82.81.0.126 דווח על תגובה זו

    • וואו... את ממש רואה דמיון בין המקרים האלה?

      לי, 22/05/08 10:52

      מדהים אותי שנראה לך ששחיטה במכה יחידה למטרת אכילה היא אותו הדבר כמו זריקת בעל חיים לאש בעודו חי(!) למטרת הנאה. זה גורם לי לחשוש קצת לגבי יכולת הסקת המסקנות ויכולת ההחלטה שלך באופן כללי בחיים... אמא'לה.

      IP: 85.64.32.136 דווח על תגובה זו

      • חסר לך מה לאכול שאת צריכה לחתוך מישהו חי?

        אסנת, 22/05/08 12:52

        מה זה משנה אם במכה אחת או בעשר מכות. איך את מצדיקה את הרצח הזה. את רעבה? חסר לך מה לאכול?

        IP: 77.125.154.233 דווח על תגובה זו

        • מה את משווה? טיפשה. אדם אוכל בשר. צורך. כמו חיה אחרת.

          דון קורטיזון , 12/05/09 22:58

          להשליך חתול לאש. אין בזה שום צורך תזונתי מלבד סיפוק יצר סאדיסטי.

          IP: 87.68.251.117 דווח על תגובה זו

        • יקירתי, לא לכולם יש את אותה הדעה כמו שלך. תתמודדי.

          אוהבת חיות, 02/05/10 00:42

          ואם את משווה שחיטה כשרה (!) שכוונתה לא לגרום שום סבל לחיה (בשחיטה כשרה נחתך עמוד השדרה, ככה שהחיה לא יכולה פיזית להרגיש שום סבל. וזאת עובדה מדעית) לזריקת חתול חי (!!!!) למדורה, בהחלט יש לך קצת בעיות.

          IP: 87.69.213.173 דווח על תגובה זו

  • 24.

    השורפים יגיעו לגיהנום - שם ישרפו באש בעצמם - הצילו את הנוער! (ל''ת)

    גיא, 21/05/08 22:55


    IP: 70.103.124.100דווח על תגובה זו

  • 23.

    מה שמדהים אותי זה שרק nrg מפרסם ידיעה זו שהייתה צריכה להיות כותרת ר

    מיכל לוי, 21/05/08 22:37

    כותרת ראשית בכל העיתונים. כל הכבוד לnrg ולכתבת בילי פרנקל. תבורכו. בזכותכם אנו יודעים על התופעה ויכולים לעזור למנוע!

    IP: 89.0.40.29דווח על תגובה זו

  • 22.

    חייבים להילחם בתופעה המזעזעת

    תומי, 21/05/08 20:19

    חייבים לעשות מבצע הסברה גדול, ולהסביר לילדים ולמבוגרים כאחד שכל בעלי החיים אחד הם:
    פגעת באחד - פגעת בכולם.
    השלכת בעל-חיים למדורה אינה סתם מעשה שובבות נעורים אלא רצח. אסור לעשות הנחות בהסברת הנושא, וחשוב שגם אלה שאינם חובבי חיות יתמכו ויעזרו בעניין.

    IP: 192.115.133.58דווח על תגובה זו

  • 21.

    להעניש בחומרה כדי להרתיע

    אהרון, 21/05/08 19:24

    ובמקביל לחננך לחנך לחנך. הבעיה היא שבעולם של היום כששני ההורים עובדים ולילדים יש הרבה אפשרויות להעביר את הזמן הפנוי, אם אף אחת מהאפשרויות לא מענייננת אותם הם מחפשים דברים ''לא קונבנציונלים'' ומגיעים לבצע שטויות מסוגים אלו. ההןרים חייבים לחנך את הילדים בהקפדה, עם כל הקושי שבדבר. מי שמסוגל לזרוק חיה למדורה יגדל להיות פושע בעתיד.

    ההוןרים צריכים לקחת את עצמם בידיים בתחום החינוך, ממש אי אפשר לסמוך בנושא על בתי הספר.

    IP: 79.179.171.184דווח על תגובה זו

  • 20.

    גם זה נובע כגמול על התמיכה בהתנתקות מחוש חטיף ! (ל''ת)

    קרקלים כחולים, 21/05/08 19:20


    IP: 212.143.191.33דווח על תגובה זו

  • 19.

    להורים אין עניין מיוחד במעשי ילדיהם.אלו פני הילדים/רוצחים

    טליה, 21/05/08 18:43

    מקוה שמבוגרים אחראיים ישארו ערנים ליד המדורות וימנעו זוועות שכאלה.

    IP: 77.126.105.249דווח על תגובה זו

  • 18.

    אם אראה ילד שורף חתול (ל''ת)

    אשליך הילד לאש!, 21/05/08 17:26


    IP: 79.178.172.5דווח על תגובה זו

  • 17.

    יש גם ילדים ש''דגים'' גורי חתולים עם חכות... (ל''ת)

    י, 21/05/08 15:39


    IP: 80.74.101.3דווח על תגובה זו

  • 16.

    עכשיו אני מצליחה להבין למה נציגה של עיריית תל אביב

    jokerit, 21/05/08 14:44

    באה היום לאיזור שאני גרה בו ,
    ואספה חתולים .
    כניראה להגן עליהם עד יעבור זעם.

    IP: 192.117.113.19דווח על תגובה זו

    • או אולי סתם כדי להרדים אותם. אבל אם העירייה עושה את זה ולא חלאות

      אפי, 21/05/08 19:05

      מסביב למדורה, זה כנראה בסדר.

      IP: 212.179.62.21 דווח על תגובה זו

  • 15.

    מי שהפיץ את הרעיון המזעזע הוא אביב גפן

    ארגון עקו''ם, 21/05/08 14:25

    ''הילדים לוקחים אקדח רוצים קצת לשחק

    חתול שרוף והם צוחקים ואלוהים שותק''-

    IP: 217.132.91.26דווח על תגובה זו

    • שומר נפשו ירחק מן הטקסטים של א. גפן

      יהונתן, 21/05/08 14:40

      ולא רק בעניין משרפות החתולים שהן כרגע עניין ''בוער''. אלא גם מכל יתר הפזמונים העילגים שלו.

      IP: 217.132.91.26 דווח על תגובה זו

    • אמן אמיתי לא נזקק לתיאורים מזוויעים

      התעויוט, 21/05/08 14:45

      ואכן טוב יעשו מפיקי הדיסקים והיועצים האמנותיים, אם לא יאשרו באופן אוטומטי כל יצירה של אותו אנלפבית שכותב פזמונים מעוררי חמלה על מפיות של בתי קפה. נוהג ''להלחין'' אותם בעצמו ואפילו לבצע אותם בפומבי. לא מהסס לטעון בפומבי כי הוא רוקיסט שמבחינה מוסיקלית מהווה המשך של בוב דילן ושלום חנוך.

      IP: 217.132.91.26 דווח על תגובה זו

    • הוא לא הפיץ כלום- הוא רק תיאר את המציאות המכוערת שלנו

      קצת שכל לא יזיק, 21/05/08 17:03

      אני די בטוחה שילדים בני 9 לא ממש מכירים בעל פה את השירים של אביב גפן...

      IP: 62.90.151.118 דווח על תגובה זו

  • 14.

    איך אפשר לקרוא להם ילדים? חיות מתועבות וברברים (ל''ת)

    תומר, 21/05/08 14:23


    IP: 62.219.232.123דווח על תגובה זו

  • 13.

    החתולים אחראים להכחדת אוכלוסיות שלמות

    חברה להגנת הטבח, 21/05/08 14:15

    חתולי הבית נחשבים כאחראים להכחדה של למעלה מ-30 מינים שונים של עופות ברחבי העולם. החתולים, ומיני פולשים אחרים, הם למעשה מגורמי הסיכון המשמעותיים המאיימים על אוכלוסיות הבר של עופות, זוחלים ויונקים. באנגליה לבדה, שבה חיים כעשרה מיליון חתולים, מוערך שלל הציד שלהם במאות מיליוני בעלי חיים קטנים מדי שנה. חתולי ישראל אינם תמימים יותר מחתולי אנגליה, והשפעתם על חיות הבר אינה דרמטית פחות. היעלמות הלטאה הירוקה מהכרמל, למשל, קשורה כנראה להתרבות החתולים המשוטטים. לישראל חשיבות גלובלית בתחום שמירת הטבע, בהיותה צוואר בקבוק של מסלולי נדידת ציפורים. מאות מיליוני עופות חולפים דרכה פעמיים בשנה, עוצרים בתשישותם למנוחה והצטיידות ומהווים טרף קל.

    IP: 217.132.91.26דווח על תגובה זו

    • גם בני האדם אחראים על הכחדת זנים שלמים

      ליאת, 21/05/08 14:35

      האם זו סיבה טובה לשרוף גם אותם??
      האם זו סיבה להעניש חתולים על היותם חוליה בשרשרת המזון? או שאולי את/ה חושב/ת שהם עושים זאת מתוך איזשהיא הבנה לגבי טוב או רע?

      IP: 212.199.128.74 דווח על תגובה זו

    • אז למה לא אמרת קודם????

      ענבל, 21/05/08 20:36

      מה נראה לך עכשיו שזה בסדר? באמת כל הכבוד לך שאמרת כי עכשיו פשוט זה מאוד הגיוני לזרוק אותם לאש!!! אידיוט.

      IP: 212.179.91.66 דווח על תגובה זו

    • אתה אדם לא טוב בלשון המעטה.

      רונית תמרי, 21/05/11 18:31

      את הפלוסופיות המעוותות שלך תשמור לעצמך חבל שבני אדם יראו את השטויות האטימות והרוע שאתה מפגין

      IP: 85.65.63.146 דווח על תגובה זו

  • 12.

    הילדים האלה הם לא חיות ולא בהמות הם שטנים

    נתןהילדים הא, 21/05/08 13:47

    לחיות ולבהמות אין להם יצר הסדיזם
    כפי שיש לילדים הארורים הללו.

    IP: 81.5.19.89דווח על תגובה זו

  • 11.

    איך דווקא מהעם שלנו נוצרים כאלה נאצים קטנים ? מאיפה זה בה להם ?

    Human Being, 21/05/08 13:43

    לדעתי זה חייב לבוא מהבית אם לא ההיתעללות בחיות בפרט אז סתם המנטליות של חוסר היתחשבות באחר בכלל ואת זה המנוולים האכזריים מתרגמים לשריפת יצורים חיים. אתם יודעים שהמרחק בין יצור חי שצורח מייאו או וואוף וואוף לאיחד שצועק אלוהים הצילו זה כואב מאוד מאוד קטן.

    IP: 76.90.93.96דווח על תגובה זו

    • יצר האדם רע מנעוריו

      חיפאית, 25/05/08 09:44

      ואם בבית לא קיבלו חינוך כמו שצריך על אהבת בעלי חיים - זאת התוצאה!!! חיות אדם זאת מילה מחמיאה על ''חבר'ה'' כאלה. זבל מהלך יותר מתאים.

      IP: 62.219.131.6 דווח על תגובה זו

  • 10.

    אפשר לפתור את זה בצ'יק, אתם יודעים

    בני, 21/05/08 13:16

    פשוט מאוד -
    - קנסות אדירים ועונשי מאסר להורים של ילד שיתפס מבצע את המעשים האלה.
    - שנת חונכות כפויה לילד עבריין או אפילו עבודות שירות על חשבון שעות הפנאי ללא עוררין ועל כל מקרה שכזה.

    כשההורים יתחילו לשלם, והילד ירגיש את נחת זרוע החוק - המקרים האלו יהיו זניחים, אם בכלל.

    אגב, יש לפזר שוטרי חרש ולפרסם את זה בגדול -כדי ליצור את ההרתעה הדרושה.

    יש מצב שפקידי משרדי הממשלה הפתאטיים יתחילו לחשוב בכיוון? אולי זה הזמן להתחיל.

    IP: 62.219.163.254דווח על תגובה זו

    • זה אולי פשוט אבל עובדה שאין הרתעה!

      לבנת, 21/05/08 13:55

      הכל מגיע מהבית. כנראה שאותם הורים של המנוולים המתעללים, הם מתעללים בעצמם- באם פיזית או נפשית! צריך להיות יצור מאוד מסכן בכדי להוציא את הזעם על יצור חלש יותר וחסר אונים.
      כולם לפקוח עיניים!!!

      IP: 212.143.80.212 דווח על תגובה זו

    • מערכת המשפט בפשיטת רגל.ואיה המשטרה הממונה על ביצוע החוק??? (ל''ת)

      יובלי, 21/05/08 18:45


      IP: 77.126.105.249 דווח על תגובה זו

    • כל מילה בסלע! הלוואי שמישהו מחברי הכנסת יקרא את ההצעה הזאת

      חיפאית, 25/05/08 10:34

      ואולי כדאי לשלוח אותה לחברי הכנסת דרך האתר?

      IP: 62.219.131.6 דווח על תגובה זו

  • 9.

    מחריד

    עינת, 21/05/08 12:51

    שיבטלו כבר את ה''חגיגות'' וזהו. הרוע האנושי לא בורח לשום מקום, אבל לא צריך לחלק לו הזדמנויות.

    ול3: אתה צריך טיפול. דחוף.

    IP: 217.132.57.149דווח על תגובה זו

  • 8.

    חתול היא חייה שמעוררת שנאה???! איזו בורות מזעזעת!!!

    לבנת, 21/05/08 12:49

    בושה וחרפה. לא יאמן שיש כזו תופעה מחרידה. פשוט חינוך בהמתי וזבל אנושי בלתי נתפס.

    IP: 212.143.80.212דווח על תגובה זו

  • 7.

    למה מקשרים את זה עם ל''ג בעומר כאילו זה איזה מנהג

    יהודי לשרוף, 21/05/08 12:48

    נראה שכל התקשורת בישראל מגוייסת כנגד כל דבר שיש בו יהדות שהיא אגב, הדת הכי אקולוגית שיש. כדאי שתלמדו קצת תורה וגמרא ואולי תבינו שקונספטים שרק לאחרונה עלו לחזית הרעיונות הירוקים, כמו הרחק אזורי תעשייה משטחי מגורים, איסור לכרות עצי פרי גם בשעת מלחמה, שמיטת האדמה ועוד-מופיעים ביהדות ובפסיקה היהודית לפני אלפי שנים.

    IP: 89.139.186.93דווח על תגובה זו

    • הדת הכי אקולוגית?! ל"ג בעומר = אסון לאיכות הסביבה (ל''ת)

      יוסי, 21/05/08 13:13


      IP: 62.219.97.25 דווח על תגובה זו

      • לג בעומר לא חג יהודי כלל. (ל''ת)

        -, 21/05/08 13:42


        IP: 80.179.27.98 דווח על תגובה זו

      • תגובות כאלה מוציאות לשוחרי הסביבה שם של תמהונים.

        יוצ'קו, 21/05/08 14:13

        שריפה של עצים אינה פוגעת בשכבת האוזון ואינה פוגעת בסביבה.
        בורים גמורים כתבו את הדברים האלה.
        שריפה של יערות למשל, היא הליך טבעי שמתרחש כל הזמן בטבע. ל''ג בעומר זה פחות מטיפה באוקיאנוס מבחינת ההשפעה של זה.
        הבעיה עם מגיבים בורים כאלה, היא שהם הופכים את שוחרי איכות הסביבה לחבורה של תמהונים.

        IP: 87.68.159.86 דווח על תגובה זו

    • מי דיבר על אקולוגיה ויהדות בכלל

      לבנת, 21/05/08 14:01

      מה הקשר בין זה לאקולוגיה ולשריפת חיות?? מה גייסה פה התקשורת שהוא נגד הדת בדיוק??? הנושא הוא התעללות בבעלי חיים אם לא שמת לב, ומה לעשות שיש מנוולים שמנצלים את מדורות הענק בשביל עוד קצת ''פאן'' חולני. אה וכן- בתורה יש איסור על התעללות בעלי חיים אתה יודע!

      IP: 212.143.80.212 דווח על תגובה זו

      • לא שמעתי שהרבנים יוצאים לעזרת החיות

        אסנת, 22/05/08 12:58

        אלא להיפך. לולי המפלגות הדתיות (שעושות רק מה שהרב אומר)היו מתחילים בעיקור חתולי הרחוב כדי להקטין את מימדי האסון שהבאנו עליהם ועל חייהם.

        IP: 77.125.154.233 דווח על תגובה זו

  • 6.

    גם אנשים כמוך , י', מעוררים שנאה, אתה לא רואה אותנו זורקים אותך לאש

    בת-שבע, 21/05/08 12:47

    נכון?

    IP: 84.109.118.177דווח על תגובה זו

  • 5.

    צער בעליחיים

    שמואל, 21/05/08 12:31

    זה שיגעון של המרכז איפו שדוקרים במועדונים

    IP: 77.125.94.136דווח על תגובה זו

  • 4.

    ילדים חסרי חינוך

    שמיל, 21/05/08 12:24

    יש לצרוב את עורם עם פרסת סוס רותחת...

    IP: 213.57.7.4דווח על תגובה זו

  • 3.

    חתול היא חיה שמעוררת שנאה. (ל''ת)

    י, 21/05/08 12:20


    IP: 80.74.101.3דווח על תגובה זו

    • זה כי אתה אהבל (ל''ת)

      אבי, 21/05/08 12:40


      IP: 147.237.70.104 דווח על תגובה זו

    • נראה לי שאתה מעורר יותר שנאה, דביל

      שונא בעלי כלבים, 21/05/08 12:46

      כלב החיה הכי בנאלית, הכי פרי פיתוח אנושי וכ''ו היא תמיד אהבתם הגדולה של הנבלים שלא אוהבים שום חיה אחרת בד''כ ולעיתים אפילו לא כלבים אחרים זולת אלו שלהם. יש יותר מדי בני אדם לדעתי, הרבה יותר מדי-זה למה כל הטבע על סף הכחדה. בהמשך לכך, אתה בהחלט פרט מיותר מבחינתי.

      IP: 89.139.186.93 דווח על תגובה זו

      • שונא בעלי כלבים? את כולם, או רק חלק? מה אם אני בעל כלב וחתול? (ל''ת)

        זיו, 21/05/08 14:06


        IP: 192.114.23.18 דווח על תגובה זו

    • ואתה מסוג המגיבים שמעוררים בי גועל וקבס

      איתן הרגוע בד"כ, 21/05/08 13:11

      מאחל לך שאתה וצאצאיך תעוררו שנאה בלב כל מי שתפגשו מעתה ועד עולם.

      IP: 89.138.217.239 דווח על תגובה זו

    • גם ערסים (ל''ת)

      דני, 21/05/08 13:13


      IP: 62.219.97.25 דווח על תגובה זו

      • אז גם את הערסים מותר??? (ל''ת)

        ציר הרשע, 21/05/08 14:37


        IP: 91.199.69.254 דווח על תגובה זו

    • אנשים טיפשים כמוך מעוררים שנאה (ל''ת)

      2, 21/05/08 13:21


      IP: 79.180.251.148 דווח על תגובה זו

    • אתה ושכמותך מעוררים שנאה.חלאה! (ל''ת)

      טל, 21/05/08 18:47


      IP: 77.126.105.249 דווח על תגובה זו

    • גם בני אדם הם חיות שמעוררות שינאה

      אוהבת חיות, 21/05/08 19:34

      ושאותן הכי ראוי לשנוא מפני שהאכזריות שהן מפגינות, גם כלפי בעלי חיים וגם כלפי בני מינן, עוברת את כל גבולות ההיגיון הבריא והשכל הישר.

      IP: 84.228.40.62 דווח על תגובה זו

    • כמה חבל שאתה ואני נחשבים שנינו ''בני אדם''. זה מעליב אותי (ל''ת)

      לא אני, 21/05/08 21:56


      IP: 89.138.199.250 דווח על תגובה זו

  • 2.

    לא הבנתי: 'מהיוקרתיים ביותר עד איזורי פיתוח'.... הסבר? (ל''ת)

    אפרים יעקב, 21/05/08 12:19


    IP: 132.70.137.106דווח על תגובה זו

    • מכוכב יאיר, סביון,רמת השרון עד לוד, חולון, דימונה (ל''ת)

      איש, 21/05/08 13:46


      IP: 89.0.246.252 דווח על תגובה זו

  • 1.

    ככה זה. כשההורים בהמות, הילדים בהמות.

    דרור, 21/05/08 12:17

    ילדים של ג'וחים תמיד יהיו ג'וחים. אנחנו מלאים במבוגרים ג'וחים, הם מסתובבים בקניון עם הילדים שלהם, מתלבשים כמו שאקירה ואנריקה אגליסיאס וזה מה שהם מנחילים לילדים שלהם. ערכים ותרבות מה- MTV. יש בחורות שלא צריכות להתחתן ולהביא ילדים. הם טובות בלה@#%ין והם צריכות לעשות רק את זה. זה מחרפן שאתה רואה זוגות כאלה (גם כאלה שעובדים בהייטק) ואתה מבין עם איזה פסיכופאטים ומטומטמים הילדים שלך יצטרכו להתמודד.

    IP: 147.237.70.104דווח על תגובה זו

    • אמת ויציב !!! (ל''ת)

      תמיר, 21/05/08 14:33


      IP: 91.195.162.2 דווח על תגובה זו

    • אם תקים מפלגה אני מצביע לך (ל''ת)

      ו.א., 22/05/08 08:03


      IP: 212.199.49.10 דווח על תגובה זו