• 18.

    בדיוק שאני מעביר מעטפה עם כרטיסים ל''עורב הלקחן'' אתה נכנס באמצע (ל''ת)

    וולפגנג, 20/05/08 14:16

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כפרשן כדורסל אתה יותר מוצלח! כאן אתה בעיקר מתלהם (ל''ת)

    יאללה מכבי, 20/05/08 13:36

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מזוז ילד ע''י אולמרט שמסובב אותו כסביבון,ומזוז האהבל מחייך מטיפשוטו, (ל''ת)

    בצלאל, 20/05/08 13:11

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הפרקליטות בסה''כ חסרת אונים,יש להם חשדות בלבד.

    נתן.ש, 20/05/08 12:13

    עם חשדות לא הולכים למכלת,התחילו את הסיפור בדרמה לפני יום העצמאות.היום מספרים לנו על חקירה של חודשים ארוכים,מקורות וגורמים עלומים מטעם מפיצים שמועות זדוניות,הפוגעות הניהול תקין.לעניות דעתי הכל מכוון לשר המשפטים,זוכר את סיפור יעקב נאמן,חיים רמון.מוציאים חוזה על כל מי שלא באג'נדה שלהם.חקירות המשטרה ללא סוף,ואינני רוצה להזכיר שמות נחקרים ללא סוף.חקירות המזינים מתחרים פוליטיים.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מסכימה עם כל מילה: דרושה הכרעה תוך שבועות לא חודשים (ל''ת)

    אורית, 20/05/08 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    במעשיהו ביקשו עוד מלאי פסוליה לרביעיה-קצב הירשזון,בנזרי ואולמרט (ל''ת)

    בתאבון, 20/05/08 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אם אולמרט יצא מהגדה,יחלק את ירושלים,יסכים לפנות התנחלויות ....

    שמאלני גאה, 20/05/08 10:41

    יסכים לזכות השיבה,יתן לאבובה מאזן עוד ועוד נשקים,ישחרר עוד מחבלים,לא יגיב לנעשה בעזה,ויאפשר הקמת חמאסטן 2 בגדה .
    אז נבוא ליקרתו וניסגור לו את התיקים ''מחוסר ראיות,חוסר עינין לציבור,התיישנות,עדות פסולה,נסיבות''
    בתיק האחרון נעשה עיסקת טיעון נוחה וקלילה !
    אם לא יסכים נילך איתו ראש בראש ונכניס אותו לשרשרת מישפטים שתיגמור לו את הקריירה ואפילו תכניס אותו לכלא !

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כל הנאמר יכול היה להאמר על כל מי שחקירתו

    בר ברע, 20/05/08 10:23

    מתארכת מעל שנה.
    והלוא כולם שווים בפני החוק.

    ההבדל הוא בכך שלבוזגלו אין עיתונאים שממריצים את החקירה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    תמות נפשו בעבור חופן דולרים

    ניב, 20/05/08 10:19

    ולא חשוב לו אם המפלגה שלו תתמוסס לחלוטין, אבל נראה שגם לחבריו לא ממש איכפת מהמפלגה שלו. ואת מי נקבל אז ?את הבייבי, מהפחת אל הבייבים.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אם היה מדובר ב''מתנגד נסיגות'' הייתם דורשים שיתפטר לאלתר !!!

    יאיר ל, 20/05/08 10:18

    לו היה מדובר בנתניהו, הייתה התקשורת דורשת את התפטרותו המיידית.
    החשדות האחרונים נגד אולמרט חמורים ביותר - שר שקיבל שוחד ומצטרפים לערימת חשדות שמוסמסו.

    התקשורת נחלקת בדעותיה :
    אלה שמבינים שאולמרט ראש ממשלה גרוע ביותר אך מאתרגים אותו נגד נתניהו ואלה שחושבים שאולמרט ראש ממשלה גרוע אבל במצבו יביא לנסיגות ולכן מאתרגים אותו.

    הגב לתגובה זו

    • ביבי קנה את הוילה בקיסריה מפושט רגל ב70% הנחנה, ומזוז לא זז. (ל''ת)

      יגאל כהן, 20/05/08 11:27

      הגב לתגובה זו

      • הצחקת אותי !!!!

        יאיר ל, 20/05/08 12:52

        בראון חברון, ה''פרשה החמורה'' של ביבי נגעה למינוי רוני בראון, ''האיש הפסול'', שחדל להיות פסול כשהצטרף לממשלת אולמרט.

        ''פרשת המתנות'' בה נחקר נתניהו, אשר ניהל רישום של כל המתנות שקיבל כראש ממשלה בניגוד לכל ראשי הממשלה הקודמים שפשוט נטלו מתנות לעצמם ואף מכרו אותן (לאה רבין), הוצגה בסיקור טלוויזיוני בזמן אמת ובצורה משפילה.

        ושלא לדבר על פרשת ה''סבונים'' והארוח.

        אז תפסיק לבלבל במוח, לו היה שמץ חשד או אפילו אפשרות ל''הלביש'' חשד על נתניהו היה הדבר זוכה לכותרות ראשיות למשך זמן רב.

        הגב לתגובה זו

        • ליאיר מבין אותך זה לא נעים,אך האמת חייבת להאמר.

          נתן.ש, 20/05/08 14:09

          איך רוכשים וילה בהנחה של 70%?,תן תשובה פשוטה.מי ניסה לשלם חוב לקבלן הובלות ע''ח המדינה?הרי הקבלן עימדי תבע את ביבי,וביבי אכן שילם לו את חובו.לשאלות קלות תן תשובות כנות.ואי לכך רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.ביבי טוב לשכניו וידידיו מקיסריה.

          הגב לתגובה זו

          • נכון

            ארז, 20/05/08 16:15

            צודק, הסכסוך הקטן והפעוט של נתניהו עם הקבלן עמדי הוא הרי הרבה יותר גדול וחמור ממאות אלפי הדולרים במעטפות שקיבל אולמרט מטלנסקי, הרבה יותר חמור מעסקאות הנדל''ן האפלות ברחוב כרמיה, ויש עוד, רק שתקצר היריעה...

            הגב לתגובה זו

          • הטוקבקיסטים של אולמרט שוב מפנים את הדברים נגד ביבי

            אל תעבדו עליי, 20/05/08 16:37

            לגבי ה''הנחה'' שהוא קיבל:
            קודם כל, מדובר בשקר גס, משהו שלא היה ולא נברא, שרק שטופי מוח כמוך וכמו ''יגאל כהן'' החולה מפיצים ברבים.
            בכל מקרה, אסביר לך כי כשקונים נכס מכונס נכסים (ז''א נכס של פושט רגל או של חברה בפירוק), אפשר לקנות אותו במחיר נמוך משמעותית משווי השוק שלו.

            מכל מקום, אין ספק שה''חשדות'' נגד נתניהו מחווירים לעומת מה שהולך היום:
            כשהוא עבר דירה ממעון ראש הממשלה לביתו הפרטי, חשבון ההובלה נרשם על משרד רה''מ (לא על-ידו, כי אם על מי שהיה אחראי אז על המשק, אדם בשם סיידוף, אך ביבי לקח אחריות).
            אח''כ- אחרי שכבר לא היה בתפקיד, הוא החזיר הכל, עד האגורה האחרונה, מכיסו. (מישהו יכול לדמיין את אולמרט עושה את זה? הוא היה מוציא את המעיים לכל המדינה לפני שהיה מחזיר שקל).

            לגבי המתנות- ישנה עובדה אחת בלתי ניתנת לערעור: נתניהו היה ראש הממשלה היחיד, אבל היחיד, שניהל רישום של המתנות אותן הוא קיבל. גם מבקר המדינה בזמנו- אליעזר גולדברג- ציין זאת במפורש.
            בגלל שהוא ניהל רישום, התגלה בכלל שהוא קיבל מתנות (כמו שכל ראש ממשלה מקבל), וגם כאן- הוא החזיר הכל.
            זה כמובן לא יעזור למקהלת שטופי המוח שנהנית להאשים את נתניהו בכל הצרות שלה.

            ולגבי ה''שכבות החלשות'': נתניהו אכן היה אסון, אבל רק לשכבות הפרזיטיות באוכלוסיה (ואני לא מדבר על החרדים), וטוב שכך!

            הגב לתגובה זו

            • לאל תעבדו עלי,חלקו הגדול והארוך של תגובתך בלשון

              נתן.ש, 20/05/08 19:17

              המעתה חורג מהדיוק.קיסריה אינה ירוחם,הוילות בקיסריה נחטפות כסופגניות חמות.שמאי קובע את ערך הנכס,ובית משפט מאשר את המכירה.מספיק עם מעשיות,רכישת וילה בקיסריה בהנחה של 70% לא סבירה בעליל.התשלום לקבלן ההובלות עימדי,ביבי שילם לו רק לאחר שהקבלן תבע את ביבי למשפט.בקשר למתנות אני מסכים איתך שהמשטרה נהגה בניבזות,עם הזוג נתניהו.זוכר את הצלמים מחכים לבואם של חוקרי המשטרה,וצילום הקרטונים בדירתם.זו שיטת המשטרה גם כיום.לגבי גזרותיו של ביבי על השכבות החלשות,כקשיש החי אך מקיצבת הביטוח הלאומי,ביבי היה צריך לפגוע בי ובקהילה?.לעולם לא נשכח לו,את מה שהוא עולל לנו.ואי לכך רק לא ביבי האכזר.ולסיום ממשלה זו הטיבה עם השכבות החלשות ועם ניצולי השואה.לכל הקשור לפרשות השונות,אך ורק רשויות החוק יחרצו דין.ולא מתלהמים מתוך מניעים פוליטיים נטו.

              הגב לתגובה זו

  • 8.

    מדוע אתה מפנה את האצבע למזוז ולא לאולמרט ?ביפן כבר היה חרקירי !

    ישמעאל, 20/05/08 10:12

    ראש המפיה { הממשלה } הישראלי כבר מזמן היה צריך לעשות לעצמו חרקירי על כל התיקים והחשדות הפליליים נגדו . אבל , אולמרט מעדיף לעשות חרקירי למדינה שלמה ולא לעצמו .

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    השיטה אותה השיטה, מכניסים לקורבן אצבע לתחת ונותים לאספסוף להריח.

    יגאל כהן, 20/05/08 09:58

    חרדים משיחיים חברו לכנופית שלטון החוק(שנלחמת על חייה לאחר ההתנקשות ברמון וקצב) ומפילים שלטון בישראל ועוצרים את הסיכוי האחרון לשלום.
    והאספסוף רוקד על הדם של ראש הממשלה באותה דבקות שרקד על הדם של שר המשפטים והנשיא.
    ולך נער.
    קודם שאתה מזרז את הרועץ הנועץ שיגיש כתב אישום נגד ראש הממשלה החי, זרז אותו שיגיש כתב אישום נגר הנשיא המת.
    ראשו של הנשיא כבר הותז בגליוטינה שבככר העיר.
    ואין עדיין בדל כתב אישום.
    ואתה מומחה גדול לכדורסל משרתם של החרדים המשיחיים ושל כנופיות נפוטיסטיות שגנבו לנו את המדינה.
    חזור לידים ידיים, הגנה, הגנה,
    זה לא נגמר עד שזה לא נגמר.
    אוי לך ארץ שמלכך נער.
    החורבן כבר כאן, זה לא משחק כדורסל נער.
    חצי משטרת ישראל שומרת שלא יתנקשו בראש הממשלה והחצי השני מתנקש בחייו.
    אזרחים פיצחו נא בשיר.
    האספסוף עלה לשלטון.
    החורבן כבר כאן.
    הכל אפשר לאמר על מזוז, רק לא שהוא צדיק.
    תן לי חוקר אחד ועיתונאי אחד ליום אחד ואני מרשיע את מזוז וביבי ביחד.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    למה הפרקליטות המשטרה והעליון מסיעים לדן כהן ושות' ברק וזמיר (ל''ת)

    עמך, 20/05/08 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אם יוגש כתב אישום אולמרט יבקש שימוע

    ב.ק., 20/05/08 09:25

    ויבקש כמה חודשים כדי להתכונן לשימוע, ואז מזוז יצטרך עוד כמה חודשים כדי להכריע אחרי השימוע וככה אולמרט יסיים את הקדנציה.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מסכים בהחלט (ל''ת)

    גיא, 20/05/08 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא למהר (אבל גם לא להתעכב)

    ארז, 20/05/08 09:19

    בניגוד למה ששלח רוצה (כתב אישום מהיר על עבירה פעוטה) יש לחקור עד הסוף את העבירות החמורות יותר (גם אם ייקח קצת יותר) ולנסות להגיע לכתב אישום מוצק בהן. הרי ראש הממשלה חשוד בהרבה יותר מאשר עבירת מימון בחירות.
    אסור למסמס את חקירת השוחד והשחיתות של אולמרט, אפילו אם משמעות הדבר מניעת מסירת שטחים לאוייב וביטול התוכניות לגירוש אלפי יהודים מבתיהם...

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    באם אכן היו ראיות,הרי היו מגישים כתב אישום.

    נתן.ש, 20/05/08 08:56

    הפרקליטות יצרה את הפסטיבל לפני יום העצמאות,כפי שיצרה בפרשת קצב.מבין שכותב הכתבה אינו מאושר ממהלך העניינים,אך אנו מדינת חוק ורק רשויות החוק יחרצו דין.והעיקר רק לא ביבי,ביבי אסון לשכבות החלשות ולמדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אולמרט יפרד מהכיסא רק אם יגרר באזיקים לכלא

    לא יתפטר ממילא, 20/05/08 06:46

    ולכן לא צריך להמתין לכתב אישום כי ממילא זה לא יעזור

    הגב לתגובה זו

    • זהו כתב אישום נגד הפרקליטות

      רן, 20/05/08 14:13

      בלתי אפשרי לצאת במסע שכזה כנגד ראש ממשלה מכהן כשהראיות הם לא חד משמעיות.
      זאת לא שאלה פוליטית של ימין או שמאל או של האם אתה אוהב את ראש הממשלה אם לאו.
      כי היום זה ראש הממשלה הזה ומחר זה יהיה ראש הממשלה שלך שיריצו אותו ככה ברחובות העיר.

      מה אנחנו יודעים על הפרשה הזאת:
      יהודי חרדי אסף תרומות בארה''ב לטובת אולמרט ולקח לעצמו כמה אחוזים מהתרומות לכיס.

      אין שום הוכחה לכך שאולמרט נתן משהו בחזרה לתורמים.

      האם זאת עבירה פלילית.
      כנראה שגם היועץ המשפטי לממשלה חושב שלא כי עובדה שהוא אומר שידרשו לו כמה חודשים כדי לגבש את עמדתו בעניין.

      כשהראיות כל כך חלשות אין שום הצדקה לפתוח בציד מכשפות שכזה כנגד ראש ממשלה מכהן במדינה שיש לה כל כך הרבה בעיות.

      גם המעמד הציבורי שלך שלח היה מאוד נמוך אם כל שני וחמישי היו פותחים נגדך בחקירות פליליות בחשד לשחיתות.

      היועץ חייב ללכת, ויפה שעה אחת קודם.

      אתמול זה היה ביבי, אח''כ היה שרון ועכשיו תורו של אולמרט.

      עם כל הכבוד מערכת המשפט צריכה לעסוק באכיפת חוק רגילה ולא לעשות ניסויים משפטיים בשדה הפוליטי.
      ניסויים ששוב ושוב נכשלים.

      יש כאן מדינה לנהל, האימון של האזרחים והחוסן הלאומי שלנו נפגע שוב ושוב כתוצאה מחקירות השווא הללו.

      חייבים להפסיק עם זה ומייד.

      הגב לתגובה זו