• 21.

    למה לא מוזכר מי המאייר/ת של הספר?

    יהודי, 21/05/08 14:12

    אם מפרסמים ספר אז צריך לפרסם את הכותב ואת המאייר, נכון??
    [בייחוד אם גם מפרסמים ציורים..]

    יום טוב!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    גם אנחנו בתל אביב חושבים עליכם אנשי גוש קטיף.

    דנה;;, 20/05/08 17:36

    קראתי את הספר והוא מרגש ועוצמתי.

    לפני שכולכם מגיבים פה- פשוט תקראו אותו ותשימו לב גם לאיורים המהממים של שרית שטרן..

    הספר הזה הוא משהו מיוחד.

    בושו לכם, קנאים!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שימו לב לאיורים

    משה, 19/05/08 17:26

    תעזבו את האידאולוגיה ושימו לב לאיורים של הספר, זה הרי מה שחשוב!

    הגב לתגובה זו

    • דווקא שמתי לב

      באמת חשוב, 20/05/08 11:15

      היד של הילד מאויירת לא טוב...

      הגב לתגובה זו

      • קשה לך לפרגן?

        דנה, 20/05/08 14:37

        למה למצוא דברים לא טובים כשיש כל כך הרבה יופי בציורים האלו?
        ממש להתפס לקטנות.
        לא יפה!!!

        ולמאיירת: כ להכבוד! ציירת נורא יפה ומיוחד.
        רואים טביעת אצבע יחודית על ציורייך!

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    המאיירת פשוט כשרונית!

    אחת שמבינה, 19/05/08 12:13

    רואים, יש לה עתיד!!!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שכחתם את המאירת המוכשרת- שרית שטרן

    חברה מפרגנת, 19/05/08 08:54

    איוריה הפכו את הספר למה שהוא!

    הגב לתגובה זו

    • האיור בספר מצליח לבטא את הרגשות

      את צודקת, 19/05/08 12:14

      זה כשרון להצליח ''לצייר'' רגשות.
      ושרית שטרן בהחלט מצליחה לעמוד במשימה.

      כל הכבוד!

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אתם המגזר הכי בכיין ואכזרי בעם היהודי

    שבו בקרווילות, 19/05/08 08:00

    חבל באמת שפינו אתכם. היו צריכים להשאיר אתכם שם לבד. הרי בלי ההגנה של צה''ל והכסף של המדינה לא הייתם מגיעים לשום מקום.
    סחטתם אותנו עד תום, התעמרתם בתושבים המקומיים, חרחרתם שנאה בעם וגזענות אכזרית ללא תקדים מול עם אחר, ועכשיו אנחנו עוד צריכים לשמוע את הבכיינות הצבועה שלכם שנה אחרי שנה.

    גם אנחנו לא נשכח ולא נסלח. לעולם לא נשכח איך קראתם לחיילים היקרים שלנו ''נאצים''.

    נמאסתם ל-ג-מ-ר-י.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון לחיילים בשחור? (ל''ת)

      רוני, 19/05/08 09:14

      הגב לתגובה זו

    • ואתם חצופים מאין כמותכם!!!

      תתביישו לכם מגע, 19/05/08 09:27

      תראו מה קורה היום לקיבצוים שלכם שהיו בעד הגירוש ונלחמו באחיהם, אולי מתוך תקווה שהמחבלים יגנו עליהם, אבל לא זה מה שקרה. עובדה בכפר עזה בורחים מהבתים מהפחד. החיילים היקרים שלכם ושלנו התלבשו בצרוה איומה ומזוויעה. ממשלת ישראל שבראשה עמד הגנגסטר שרון ובנו הפושע עומרי הם שהביאו את האסונות על עם ישראל ועל תושבי הדרום. תאמינו לנו שאם היו משאירים את המתיישבים לשמור על עצמם לבד, הם היו מצליחים הרבה יותר ממה שאתם חושבים, כי עובדה שלפני שהחמאס והפתאח לעזה ע''י ממשלת רבין היה ש'קט שם. התושבים המקומיים עבדו עם המתיישבים היהודים בחממות והיה טוב לכולם. לאחי שהיה גר שם היו הרבה חברים מחאן יונס ורפיח, אלא שממשלה אחר ממשלה המיטו אסונות על ישראל, תוך השליית העם למזרח תיכון חדש שעד היום מחכים לו והוא בטח לא יגיע!!!

      הגב לתגובה זו

    • צודק, וגם כל היהודים ככה - מוצצי כספים ובכיינים

      ז'אן מרי לה פן, 19/05/08 14:49

      לקחו את הארץ של הערבים, ועוד בוכים בכל שנה על החיילים שלהם שמתו.
      אתה מוזמן אלינו למפלגה. יהודים כמוך אנו דווקא אוהבים

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מפעל ההתנחלות היה מראש חסר עתיד

    אלי, 19/05/08 03:50

    גם ברצועת עזה וגם ברוב יהודה ושומרון. ההתנחלויות היו תמיד שנויות במחלוקת בעם והתמיכה בהן איבדה לבסוף את הרוב.

    אנחנו עדיין משלמים כישראלים מחיר תדמיתי כבד כשהמלחמה בטרור מתפרשת בעולם ככיסוי למדיניות של השתלטות על שטחים פלסטיניים וקביעת עובדות בשטח.

    הגב לתגובה זו

    • מפעל ההתנחלות בעל עתיד בדיוק כמו כל מדינת ישראל

      אנו חסרי עתיד?, 19/05/08 07:13

      מצחיק שאתה חי במציאות דמיונים ולא מבין את זה היום לאור מה שקורה מסביב

      הגב לתגובה זו

    • אלי יקירי אולי יש הסובלים מנזק תדמיתי

      ישי, 19/05/08 12:18

      אך מי שנעקר מרגיש סבל פיזי אמיתי.
      וגם קורבנות השלום בשדרות ועוטף עזה סובלים והתדמית לא כ''כ מעניינית אותם.
      ככה זה שגרים בפ''ת...
      קשה לחשוב עם העשן וזיהום האוויר.

      הגב לתגובה זו

      • הצלחת להסביר מה קורה להרבה ציונים-דתיים שגרים בפ''ת (ל''ת)

        שוש, 19/05/08 15:44

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    ככה הם מסיתים את ילדיהם נגד המדינה בדיוק כמו בני דודינו

    עינת, 19/05/08 02:14

    הילדים שיקראו את הספרים הללו יגדלו על שנאה עמוקה למדינה.
    גם הפלסטינאים מגדלים את ילדיהם על שנאה לישראל.
    למחנה השפויים בישראל לא נותר אלא לחנך את ילדיו לשלום ולאהבת האדם.

    הגב לתגובה זו

    • השינאה מוצדקת - אי אפשר להרוס חיים ולצפות לאהבה! (ל''ת)

      לנפש הגרמנית, 19/05/08 07:14

      הגב לתגובה זו

      • רק אדם מתועב ומשולל כל מצפון, ערכים ומוסר...

        אני, 19/05/08 08:20

        יכול לקרוא ליהודי אחר ''נאצי'' (או ''גרמני'' - בצורה ה''מרומזת'' שאתה כותב פה).

        חשפתם את הפרצוף האמיתי שלכם בפני הרוב השפוי במדינה שעוד חשב שיש בכם ערכים ומצפון.

        לעולם לא נשכח ולא נסלח לכם. אתם אנשים מתועבים ומשוללי כל מצפון, ערכים ומוסר. אתם בושה לעם ישראל לדורותיו. אתם אנשים רעים מהיסוד.

        הגב לתגובה זו

        • לשמאל קשה להביט באמת בפרצוף. הגירוש היה פשע שנאה.

          יואב, 19/05/08 09:13

          מה לעשות, אבל המראה היא מראה, וכאשר מסתכלים בה רואים משקפי שמש כהות ופנים חסרות הבעה.

          אסור כמובן להשוות, אבל הגירוש נבע משנאה עמוקה. אינני מוכן לקבל שכל כך הרבה חיילים ושמאלנים היו טפשים כל כך. האם הם לא ידעו מה תהיה התוצאה של הגירוש? האם הם לא חזו את הקסאמים ואת התחזקות החמאס? הימין ידע וחזה. אל תספרו לנו סיפורים.

          הגירוש היה פשע שנאה.

          הגב לתגובה זו

      • אתה כותב זאת מטעם הפלסטינים או המתנחלים? רק שנדע מתוך השנאות המוצדק

        אמת ואמונה, 19/05/08 13:56

        ות איזו ספציית שלך.

        הגב לתגובה זו

    • צודקת בכל מילה (ל''ת)

      נכון מאוד, 19/05/08 08:12

      הגב לתגובה זו

      • החינוך גרוע?

        עא''י, 19/05/08 10:53

        אם החינוך כה גרוע איך זה שמעל חצי קציני החי''ר בצה''ל באים מהחינוך הזה?

        הגב לתגובה זו

    • הילדים ילחמו בגירוש הבא ביתר נחישות

      מ, 19/05/08 12:15

      ובכך יצילו אותך-במרכז- מנפילת קסאמים.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הגירוש היה פשע נגד האנושות

    אורי, 18/05/08 23:32

    ראו סעיף מס' 4:

    ''פשעים כנגד האנושות, רצח, השמדה, גירוש ושעבוד''.

    גירוש הוא פשע נגד האנושות.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    התנגדות התושבים נבעה בעיקר מהרווחים החומריים שהיו להם שם..... (ל''ת)

    סוד גלוי, 18/05/08 23:08

    הגב לתגובה זו

    • הישיבה ב''ארץ המובטחת=עזה'' עלתה לנו בדמים הרבה-תרתי משמע (ל''ת)

      דמים הרבה, 18/05/08 23:33

      הגב לתגובה זו

      • ועכשיו הכל בסדר כי למגן את כל אשקלון הרי הרבה יותר זול (ל''ת)

        יריב, 19/05/08 05:40

        הגב לתגובה זו

      • גם הישיבה בשדרות, אשקלון, ואשדוד..

        א, 19/05/08 12:21

        עולה לנו בדמים.


        בעצם, אין מקום בארץ שישובו אינו מסוכן, הכי טוב ובטוח לברוח לארה"ב.

        הגב לתגובה זו

    • רוב הישראלים בתל אביב חיים שם בגלל הרווח החומרי שלהם

      דמגוגיה בגרוש!, 19/05/08 07:15

      וגם כי הם רגילים
      וזה הבית שלהם

      הגב לתגובה זו

      • מה זה קשור ליהדות?-מגף נטוש בבירובידג'אן! (ל''ת)

        סנדלר יחף, 19/05/08 09:24

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    מועצת טובת הילד קובעת שהשארותם של הילדים בגוש היתה מעצימה

    מועצת שלום, 18/05/08 22:16

    את הטראומות לה היו חשופים ילדי הגוש ובענין הזה הפושעים הם חובשות השביסים וחובשי הכיפות שהקריבו את ילדיהם למולך ישוב ביצת עזה.

    הגב לתגובה זו

    • לפנות את כל ילדי אשקלון מיד, בשם מועצת הילד. (ל''ת)

      שלום ירושלמי, 18/05/08 23:08

      הגב לתגובה זו

    • מועצת טובת הילד קובעת שהשארותם של הילדים בשדרות היתה מעצימה

      מועצת שלום, 19/05/08 01:47

      את הטראומות לה היו חשופים ילדי העיר ובענין הזה הפושעים הם לובשות המחשופים ועונדי הגורמטים שהקריבו את ילדיהם למולך ישוב ביצת הנגב

      הגב לתגובה זו

    • גם אני מסכים אפילו שאין לי ילדים רק דג זהב וחתול (ל''ת)

      מועצת שלום, 19/05/08 05:41

      הגב לתגובה זו

    • כמו מועצת טובת הילד במכנות הריכוז - ארגון מסולף וחד צדדי (ל''ת)

      ''מועצת'', 19/05/08 07:16

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    יש מוטציות רבות לשימור,הנצחת ,הזנת וליבוי אש השנאה כנגד

    שנאה כתומה, 18/05/08 22:10

    המדינה וספר הילדים הזה רק מקבע,מתסיס ומסית במקום לאפשר אוירה בריאה,תומכת ומאפשרת לילדי הגוש שכולה עברו דירה מהגלות לארץ.

    הגב לתגובה זו

    • תקרא ואז תדבר

      תמר, 18/05/08 23:13

      קראתי את הספר הזה פעם פעמיים ושלוש. ספר מדהים ורגיש. כל המילים המכוערות שלך לא ישנו את מה שיש בו- הרבה אהבה לארץ, לאדמה, לאדם. ואתה מלא שנאה - כתומה או שחורה או כחולה. חבל עליך!!!

      הגב לתגובה זו

    • אבל בשימור זכרון הנכבה הפלשתינית שונא הכתומים תומך גם תומך

      אהבה, 19/05/08 05:42

      אבל בשימור זכרון הנכבה הפלשתינית שונא הכתומים תומך גם תומך

      הגב לתגובה זו

    • מי שחי בווילה של 6 חדרים בשכונת יוקרה - ונזרק למעברה מסריחה לא שוכח (ל''ת)

      לגרמני היקר, 19/05/08 07:17

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    הוצאת אנשים בכוח מביתם נקרא 'גירוש'. רק כלים מפנים-לא בני אדם. (ל''ת)

    רמבו, 18/05/08 22:06

    הגב לתגובה זו

    • עפ''י ההלכה גם האשה היא ככלי=כבודה המוכנסת הבית על ידי קונה מידי

      אשה נחותה, 18/05/08 23:17

      אביה.

      הגב לתגובה זו

      • רק מראה כמה בורות ושנאת ההלכה היא המנוע לגירוש (ל''ת)

        גרשון, 19/05/08 05:44

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    הורי ילדי גוש קטיף אם אכפת היה להם מילדיהם,מיוזמתם היו צריכים לפנות

    פוסט טראומטיים, 18/05/08 22:03

    אותם מהגוש עוד לפני ההתנתקות כדי להגן על שלומם הפיזי והנפשי.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק להיפך. ''הגנה'' כזו היתה פוגעת בילדים מאד.

      יואב, 18/05/08 23:30

      הילד היה נזכר כל חייו שהוא לא היה ברגעים האחרונים של הגוש.

      טוב עשו התושבים שהשאירו את ילדיהם. מי שהיה שם ידע להתמודד טוב יותר עם זכרונות העבר, ויחד עם כל עם ישראל, לשוב ולבנות את גוש קטיף מחדש.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    בעור שינהם ניצלו ילדי המתנחלים בעזה משקיעה בביצת החמרת האלימות

    סנדל בביצת עזה, 18/05/08 21:58

    שאליה הם היו חשופים עם כל מוראותיה.רווח והצלה ליהודי הגוש מצד ממשלת שרון ועל כך הם צריכים להודות לו.

    הגב לתגובה זו

    • הנסיגה היא החמרת האלימות

      מייבשי הביצות, 18/05/08 22:52

      שכן היא נותנת פרס לאלימים. הדלק של האלימות הוא התגובות האלה ושכמותן. לא היהודים שחיו בפשטות ובשמחה באדמה. ככה מייבשים ביצות - אז והיום

      הגב לתגובה זו

    • ועכשיו זוכים ילדי אשקלון להנות ממה שילדי עזה לא זכו (ל''ת)

      סנדל בביצת, 19/05/08 05:44

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    ספר מקסים

    אליצור, 18/05/08 21:21

    ספר מקסים. כדאי לכולם לקרא אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ספר מקסים

    רחלי, 18/05/08 20:42

    קראנו והתרגשנו. ספר לכל המשפחה, מומלץ בחום!!!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ספר חיצוני או מגילת עציון או חנה ו-7 בניה

    עמי, 18/05/08 20:34

    תמיד לבכות תמיד קורבנות תמיד מסכנות
    תמיד נרדפות ועכשו גם להתנות את הינוקות, מספיק היו יהודים באוהלכם.

    הגב לתגובה זו

    • דווקא אין בכיינות בספר. יש עצבות ותקווה

      אייל, 18/05/08 22:05

      עמי, הקינות של תשעה באב בין השאר הן שגרמו לכך שהיום רוב היהודים הולכים ומתקבצים בארץ ישראל, גם מארה''ב ומצרפת

      הגב לתגובה זו

    • כיף לומר את זה כשאתה מטייל לך בשונזאליזה, הא?

      קורבן שלום, 18/05/08 22:11

      אנחנו אלה שחוטפים את הקסאמים והפיגועים בגלל ההתקפלות המיותרת הזאת.
      אנחנו אלה שסובלים בגלל כל אותם יפי נפש שכינו את ההערכות המדויקות של ביבי ''צ'יזבטים''.

      הגב לתגובה זו

      • מבצע קדש

        עמי, 18/05/08 23:18

        ''ידידי'' את מחסום ארז יותר מאוחר מעבר ארז אני הקמתי לראשונה. אני חוזר,
        אז מאהל אני הקמתי.כבר אז ידעתי שעזה
        ומושבתה, לא היו מעולם חלק מישראל או מיהודה. גם לא במלכות דוד. אין לנו
        וחוץ ממחרחי מלחמה מה לעשות שם
        חיפשתם אדמה הערבה.גדולה בנו את הארץ אך לא על חשבון השכנים כי עמם תחיו כל
        ימי חיכם וחיי ילדכם.

        הגב לתגובה זו

        • תשאר בצרפת

          רמי, 19/05/08 11:03

          כאחד שגר לשעבר בגוש קטיף, ראה מה עוללתם בטפשותכם כי רבה. איראן בעזה החמאס עושה דברו כל הנגב מאויים. טילים ורקטות עד באר שבע ואשדוד וקרית גת. ההוצאות הן למיגון הן למלחמה על עזה והן על ישוב גוש קטיף בעשרות מיליארדים ומה הרווח בשבילך - כלום. אז אם כל מה שאתה מעוניין הוא שאויבינו יחיו בשקט ולילדים שלהם לא תהיינה טראומות עדיף שתשאר בצרפת, כנראה אינך מבין בשביל מה יהודי צריך מדינה. אולי בגל האנטישמי הבא בצרפת תבין זאת...

          הגב לתגובה זו

    • היו יהודים באוהלכם הוא חלק ממשפט אנטישמי

      מ, 20/05/08 00:49

      המשפט המלא אומר '' היה יהודי בביתך ואדם בחוץ'' כמה שנאה אוטו-אנטישמית מוצפנת באמירה זו, ממנה משתמע שיהודי אינו אדם..

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ספר מקסים (ל''ת)

    יוסי, 18/05/08 20:06

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה! ספר חזק!!

      דוד גוטמן, 18/05/08 21:38

      קראתי את הספר הזה (קניתי לילדים שלי)ופשוט בכיתי.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    זאת לא אדמה שלכם

    שפוי, 18/05/08 19:52

    ואני , שלא האמנתי ולא מאמין בדרך חיים שלכם
    הייתי צריך לשמור עליכם ולשלם עליכם.

    זה שהיה שם כלכך יפה ומטופח , זה בעיקר בגלל שכל הבנייה שם התנהלה בצורה לא טיבעית

    על השטחים האילה - הכבושים - שילמתם גרושים אם בכלל

    פלא שלכולם היה וילות

    בכיינים

    אם אתם באמת קהילה כלכך מוצלחת
    תפסיקו לבכות ותתחילו לבנות משו בשיטה
    הכלכך לא מוכרת

    כמו כולם

    הגב לתגובה זו

    • ואתה גר באוויר?

      חן, 18/05/08 21:04

      לא לחינם כנראה לא כתבת את מקום מושבך, מי היה גר שם לפניך?זה לא שטח כבוש?
      הארץ הזאת היא שלנו,כולה.מנהר עד נהר ואין לנו מה לחפש במקום אחר! כל הטרמינולוגיה הזאת של שטחים כבושים היא קשקוש של התקשורת.
      אתה יכול לגור בתאילנד. שם כל השטחים לא כבושים ולא ייכבשו ובונים שם בחצאי גרושים...

      הגב לתגובה זו

    • קנאי (ל''ת)

      האדמה היתה שלנו, 18/05/08 21:16

      הגב לתגובה זו

    • אני מזועזע ונגעל מתגובתך

      תומר רז'קובצקי, 18/05/08 22:01

      מדוע הטינה? משום שהיו להם וילות? הרבה אנשים קונים קרקע זולה, למשל בגולן, ואז מרשים לעצמם לבנות וילה.
      בכלל, יש הרבה אדמות בתחומי ''הקו הירוק'' שאינן שייכות למדינה, ואני בטוח שלא היית משמיע כלפיהן כזו ביקורת. שמע, אני בטוח שתמצא בקרב ציבור המתנחלים ובציבור הדתי חלקים רחבים שאינם אוהבים את דרך חייך, אבל מה אם ''נשבור את הכלים'' ולא נסכים לשרת בצבא בשביל להגן על מי שאנו לא מסכימים עם צורת חייו. בוא נחזור לתקופת המחתרות, למה לא? באמת, לקרוא למגורשים ''בכיינים'' זה שיא הציניות. אני הייתי רוצה לראות איך אתה תסתדר אם המדינה תבגוד בך ותהרוס לחלוטין את חייך.הרצון שלך להכתיב לאחרים איך לחיות וחוסר היכולת שלך להפריד בין התנגדות פוליטית לבין שמחה לאיד ואיבה גורמים לך להראות כמו פשיסט ולא כמו שפוי.

      הגב לתגובה זו

    • ועכשיו

      זאב, 18/05/08 22:09

      הרבה יותר טוב עם הקסאמים הא?
      ועכשיו, במקום שתצטרך לשלם רק על שמירה, אתה גם משלם על שמירה, גם על חשמל, גם ''מחוות''- נגמשים ונשק...

      שפוי? לא הייתי אומר.

      הגב לתגובה זו

    • שפוי -לך תבקר בשדרות ובאשקלון ותבין כמה אתה משוגע

      שמואל, 18/05/08 22:11

      בדיונות של נוה דקלים לא גר אף אחד. בעזה לעומת זאת חיה קהילה יהודית תוססת. אז מי הכבוש ומי הנכבש?

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא נשכח ולא נסלח. האמונה תנצח!

    יואב, 18/05/08 19:14

    לא נשכח את החיילים בשחור. לא נשכח את הצייתנים העיוורים במשקפי השמש הכהות. לא נסלח לאלה שלא פנו למצפונם אלא לפקודות השחורות משחור.

    הבניה תנצח את ההרס. הטוב ינצח את הרע. פקוחי העינים ינצחו את האנשי המשקפיים הכהות. לובן חולצות השבת ינצח את שחור המדים.

    עוד יבנו בתים הרבה בחולות גוש קטיף, וילדים עבריים שוב ישחקו בהם. עוד תשמע שירת המונים בקבלת שבת. עוד יונף דגל ישראל על חוף הים.

    אז ימלא שחוק פינו. האמונה תנצח!

    הגב לתגובה זו

    • אמן אמן

      קובי, 18/05/08 20:47

      צריך רק להתגבר על כמה אולמרטים ושות' - אבל בסוף נגיע. חזקו ואמצו. עוד נחזור לסנדל ולכל שאיבדנו.

      הגב לתגובה זו

    • למי באמת איכפת אם לא תסלחו?

      נחשון, 18/05/08 21:08

      בספטמבר אני עושה תצוגת זיקוקין לרגל חגיגות 3 שנים לפינוי. אתה בא?

      הגב לתגובה זו

      • זה בסדר, הפלשתינים כבר הקדימו אותך עם הזיקוקים (ל''ת)

        גרשון, 18/05/08 22:31

        הגב לתגובה זו

    • ששש. אתה עושה פה רעש. (ל''ת)

      מיצי, 18/05/08 23:10

      הגב לתגובה זו

      • ששש. אנחנו הקסאם בדרך אליך תמשיך להתכחש למציאות (ל''ת)

        מימי, 19/05/08 05:46

        הגב לתגובה זו

    • יוקאב הינך זקוק לאישפוז מידי ! טרם קלטת את האיוולת בשהיית ישראלים

      סנטוריום ''גהה'', 19/05/08 09:29

      ברצועת עזה, ( גוש חטיף הוא מוצר של מכבסת המילים הדתית פשיסטית)

      הגב לתגובה זו

      • היום יותר מתמיד רואים את האיוולת בגירוש

        א, 20/05/08 00:54

        כאשר עשרות קסאמים יורדים על שדרות בואכה אשקלון ואשדוד ובנותיה.


        איך...איך הלכנו שולל אחר מנהיגים קצרי-ראות, ופינינו את הישובים הפורחים שהפכו לחרבות של מלאכי חבלה.

        הגב לתגובה זו