• 45.

    אישה מדהימה ומעוררת השראה במסירותה ומוסריותה

    חיפאית, 18/08/12 13:10

    אגב, גם ספרית מצוינת. נהגתי להסתפר אצלה .בתקופה שגרתי בגבעתיים, לפני כעשר שנים כבר

  • 44.

    סוף סוף המציאות

    סופי, 11/08/10 09:12

    אין ספק שגלילה אישה עם כוונות טובות, העושה ימים כלילות במאמץ להציל כלבים וחתולים. אך גם רצון להציל חייב להיות מלווה בחשיבה, תכנון ויכולת לדאוג לכלבים המחולצים מתחנות הסגר שונות. (בישראל מורדמים למוות ע-100000 כלבים בשנה(!!!) והאשמה לא מוטלת רק על המדינה ובודאי לא על רוב תחנות ההסגר.)
    גלילה לוקחת על עצמה יותר ממה שהיא מסוגלת לעשות למען הכלבים והתוצאה היא דחיסות של כלבים (36!!!) בדירת 3 חדרים בגבעתיים.
    האם אתם מסוגלים לדמיין מצב שכזה? האם אתם חושבים ולו לרגע שזו הדרך הנכונה להחזיק כלבים? האם אתם חושבים שתנאים כאלה טובים לכלבים?
    כמובן שכל אדם שפוי מבין שלא.גם זה סוג של התעללות ולא חשוב מה הכח המניע למצב.
    גלילה אישה טובה אך אובססיבית שלא מסוגלת לעצור גם אם אין לה את היכולת לטפל בכל כך הרבה כלבים ולהחזיק אותם בתנאים אלמנטריים.
    שאלו את עצמכם שאלה אחת פשוטה. האם אתם הייתם מוכנים לגור בשכנות לגלילה? האם אתם הייתם מסוגלים לחיות בצחנה תמידית ובנביחות בלתי פוסקות בכל שעות היממה? כמובן שלא.
    השכנים של גלילה סובלים מתנאים אלה כבר שנים רבות ואחרי תלונות מרובות לשירות הוטרינרי האזורי, נענו.

  • 43.

    היא כבוד לישראל

    מיקס, 08/08/10 22:00

    לאן לקחו את הכלבים
    להסגר? למה הכתבים לא ממשיכים לבדוק לאן לקחו את הכלבים

  • 42.

    אשה נפלאה (ל''ת)

    nurit, 07/08/10 12:58

  • 41.

    אם למשטרה היה שכל

    מיכל, 05/08/10 17:43

    לא היא היתה יושבת עכשיו במעצר, אלא מתעלל בבע''ח עם עבר פלילי ועדויות, שלא טרחו אפילו להזמין לחקירה!

  • 40.

    מדהימה ! ועכשיו היא במעצר ! :(

    אני, 05/08/10 16:56

    הבוקר השוטרים פרצו לבית שלה ועצרו אותה .

    • שילוב של רוע וטיפשות של הרשויות בישראל (ל''ת)

      איתן, 06/08/10 04:52

    • גלילה לא במעצר

      סופי, 11/08/10 09:20

      גלילה לא היתה במעצר כלל. היא נלקחה לחקירה ושוחררה די מהר.
      למה לספר סיפורים?????????

  • 39.

    כל הכבוד!!

    קארן, 05/08/10 16:29

    כן יירבו אנשים טובים כמו גלילה!!

  • 38.

    כל הכבוד

    ..., 06/05/09 22:14

    אישה ממש טובת לב...
    חבל שאין הרבה כמוה=[

  • 37.

    אישה יקרה, תודה בשם בע''ח ! אנא העבירו תרומות

    לבנה, 12/03/09 21:42

    חמור לטעמי , כי מדינת ישראל לא דואגת לבע''ח בשטחה וכ''כ חסרת רגישות , צריך להסדיר בחוק את תפקידם של המכלאות העירוניות וחובותיהם כמו לעשות את המקסימום בכדי למנצוא לאותם כלבים שנלכדו בית חם. לא לפנות לפתרון הסופי ו''הקל'' להרדים - צריך לחייב את המכלאה האמורה בשומרון להתיר כניסה של מתנדבים ולאפשר לאותם חיות איכות חיים - ולאפשר לאבן -חן להוציא את הכלבים ללא עלות - זו גובל בשערורייה

  • 36.

    כל הכבוד, כן ירבו אנשים כמוך בארץ ובעולם (ל''ת)

    יורם, 10/03/09 16:44

  • 35.

    טוב לב אמיתי של הגברת ובושה למדינה שגוזרת על כלבים למות (ל''ת)

    אייני , 10/03/09 14:19

  • 34.

    קדושה אמיתית - הטוב בשיאו (ל''ת)

    מרק, 18/05/08 09:04

  • 33.

    אם אלה שמוכרים לה כלבים לא היו כל כך קמצנים...

    אמריקאי, 17/05/08 22:47

    להרדים כלבים ולכבור אותם עולה
    כסף שהיא חוסכת להם,מגיע לה שיתנו לה את הכלבים בחינם,כי זה חוסך להם עבודה וכסף,עד מתי
    הם יהיו עיוורים לנדיבות ליבה?

  • 32.

    מעשים טובים ,,,,,,,,,,,,,,

    עופר, 17/05/08 12:21

    השם יתברך ימלא מישאלות ליבך לטובה,בכל אשר תפני תשכילי ותצליחי,

    מעשים מסוג זה אין להם שיעור,ואי אפשר להעריך את גודל התרומה החיובית הזאת.

    אם יש מישהו שיכול לעזור לאישה הזאת בכל סכום הוא יבורך,,,באחריות אם חותמת.


    עלי והצליחי.

  • 31.

    אוהבי חיות: חשוב לתרום חודשית לעמותה כלשהי! (ל''ת)

    בעד עיקור חובה, 17/05/08 11:43

  • 30.

    יאנוש קורצ'אק של הכלבים

    מעיין פופלבסקי, 17/05/08 10:07

    העולם מלא דמעות...
    טוב שיש אחת כמוךבין כל הרוע וגסות-הרוח ושרירות הלב.

    יאנוש קורצ'אק של הכלבים.

    מעיין

  • 29.

    חסידת אומות עולם! (ל''ת)

    רגב פורת, 17/05/08 08:54

  • 28.

    כל הכבוד !!!

    אירית, 17/05/08 07:55

    הלוואי והיו וד אנשים כמוה !!

  • 27.

    מיוחדת

    רינת צ, 17/05/08 07:50

    גלילה את מיוחדת הלוואי ולי היה את הכוחות האלה

  • 26.

    גלילה- את אדם מדהים ויקר. כל הכבוד על מעשייך הנפלאים. (ל''ת)

    צביה, 17/05/08 03:12

  • 25.

    כל הכבוד! קראנו ודמענו, רק אושר והצלחה נשמה טובה (ל''ת)

    משפחת אזולאי, 17/05/08 00:24

  • 24.

    כל מילה מיותרת-את אישה מדהימה.

    מחבקת עצים, 16/05/08 22:37

    חזקי ואמצי.
    אוהבי החיות באשר הם כחיילים על שלומם של היצורונים הנפלאים הללו.
    אנחנו איתך. :)

  • 23.

    כל הכבוד!!! לחשוב כמה חיים היו נלקחים אם לא היא.... (ל''ת)

    כן ירבו, 16/05/08 22:19

  • 22.

    מלאך בדמות אדם (ל''ת)

    מלאך בדמות אדם, 16/05/08 21:45

  • 21.

    המדינה צריכה להתעורר

    מוטרדת, 16/05/08 20:35

    בכל הנוגע לבעלי חיים, אנו רחוקים שנות אור ממדינות מתקדמות אחרות. הן בטיפול, הן בפיקוח, הן באכיפה, הן בחינוך והן באכפתיות לבעלי החיים סביבנו.
    הגיע הזמן שהמדינה תתעורר, יש להחמיר בענישה במתעללים בבעלי חיים, יש לממן, חלקית לפחות, פעילות עמותות, יש לאסור על הרדמת כלבים בתחנות הסגר/צער בעלי חיים ודומיהם, יש לחנך ילדים לאהבת בעלי חיים כחלק מתכנית לימודית, יש להקים גוף אשר יטפל במקרים של התעללות או הזנחה ויש לסבסד עיקורים וסירוסים (עם או בלי הסכמת החרדים).
    הגיע הזמן שניקח אחריות על בעלי החיים בסביבתנו, אשר אינם יכולים להסתדר ללא עזרתנו.
    אנו בייתנו חיות אלו, וזנחנו אותם.אנו, בני האדם, אחראים על כל כלב המומת בהסגר או החי את חייו בכלוב קטן ומטונף.
    הגיע הזמן לשנות!!!

  • 20.

    כל הכבוד - בקרוב כשאזכה לבית משלי אבוא לאמץ כלב (ל''ת)

    גלי, 16/05/08 20:05

  • 19.

    כל הכבוד לה !!! (ל''ת)

    המבקרת, 16/05/08 19:59

  • 18.

    מתי המשטרה כבר תחקור את חבר-לי?

    יוסי, 16/05/08 19:54

    נתקלתי לאחרונה במצב פשוט זהה. נאמר לי שאין עוד מקרים כאלו, והנה פתאום אני קורא את הכתבה ומגלה שחבר-לי עושה את זה באופן סדרתי. או לפחות חברים מסוימים שם.

    כלומר יש חברים בחבר-לי שמנצלים את טוב הלב של אנשים כמו גלילה אבן-חן ומוסרים להם כלב אחרי כלב אחרי כלב ומכניסים את האנשים כמו גלילה אבן-חן לצרות צרורות.

    אני קורא בזאת להנהלה של חבר-לי להדיח כל חבר שקשור להעברת כלבים לא רשמית לאנשים כמו גלילה אבן-חן. אם לא, לדעתי צריכה להיות ועדת חקירה בנושא.

    מי שרוצה, יש לי פרטים על עוד אנשים כאלה שמגדלים עשרות כלבים בתתי-תנאים בגלל שחברי חבר-לי לא מפסיקיפ להעביר להם כלבים באופן לא רשמי.

    • למה סתם להשמיץ?

      נועה לביא, 17/05/08 14:00

      אם יש מישהו שעושה דברים מהסוג הזה - זה בטח לא חברי עמותת חבר לי. זה שיש עמותות אחרות שעושות את זה (ויש...) לא מתיר הנחות מסוכנות כאלה על עמותה דלת תקציב עם כמות מתנדבים מצומצמת שכל מה שהיא עושה זה להוציא מהסגרים.

      לידיעתך, הכלבים שהם של העמותה מוחזקים או בבתים אומנים או בחלק של הפנסיון של גליל ים. זה שגלילה מחזיקה עוד כלבים רבים בכלביה זו הבחירה הלגיטימית שלה.

      הלוואי שכל עמותות המתנדבים בארץ היו מנוהלות כמו חבר לי!

    • להד''ם

      פועה, 21/05/08 12:36

      הסיפורים שאתה מספר בדויים והם תוצר של חשיבה מעוותת. גלילה אבן חן עושה הכל על דעת עצמה ופעילותה, המבורכת בד''כ, לא קשורה לעמותת חבר לי. העמותה לא מחזיקה כלבים אצל גלילה. כלבי העמותה נמצאים בשירותים הוטרינרים של גוש דן, עימם אנו עובדים בשיתוף פעולה מוצלח, בבתים אומנים ובפנסיון גליל ים!
      העמותה עוזרת לגלילה למצוא בתים מאמצים טובים ומעקרת ומסרסת אותם.
      הפסיקו להשמיץ את העמותה שלנו, המורכבת כולה ממתנדבים, המסורים למטרה בצורה טוטלית.
      אולי תעשה משהו מועיל ותתנדב באחת העמותות?

    • מה לא בסדר בזה שחבר-לי נותנות לה הרבה כלבים???

      חיים טוקבק, 10/03/09 15:26

      הרי רשום שהיא מעבירה אותם לחבר לי ולא להפך

    • שקרים! שקרים! שקרים!

      עמותת חבר לי, 11/08/10 09:17

      עמותת חבר לי לא מעבירה כלבים לגלילה ומעולם לא עשתה זאת!!!בחבר לי מכירים ומוקירים את גלילה ופעלה למען הכלבים אך גם מודעים למצוקותיה ולא מעיזים להעביר אליה כלבים ואפילו לא מפנים אליה אנשים, המעוניינים "להתפטר" מכלבם. פעילי עמותת חבר לי יודעים שגלילה לא יודעת לומר "לא" כשמדובר בכלבים.הכלבים של גלילה מגיעים אליה מהסגרים שונים, מאנשים, המעוניינים ל"התפטר" מכלבם וכמובן יש אצלה כלבים שהיא מצאה ברחוב. גלילה תחזק את דבריי ולעולם לא תטען שהעמותה מעבירה אליה כלבים.

  • 17.

    ולמגורשי גוש קטיף הנמקים ברעב ברחובות את עוזרת? צביעות! (ל''ת)

    חננאל, 16/05/08 19:29

    • חננאל אתה אדם קטן ואומלל.

      יואב, 16/05/08 19:52

      מאחל לך למהשיך לסבול ולהנמק.
      קודם כל תחזור לשטחי ישראל וצא מהשטחים שכבשנו.
      מבחינתי, ואני לא צוחק, כלב עדיף עלייך ועל חברייך הקיצונים הימניים שהרסו את המדינה.
      שבת שלום. (מקווה שאתה נוסע בשבת, כן?)

    • למה צבועה? מה היא חייבת למישהו? יש לה אהבה לבע''ח

      אחת שיודעת, 16/05/08 19:58

      וזה לא אומר שאין לה אהבת אדם. מה בדיוק אתה מצפה ממנה שתעשה למענם? שתאמץ את כל מפוני גוש קטיף? שתשכן אותם בביתה? אני לא מבינה תגובות מעין זו....לא יפה לתקוף מי שעושה מצווה - גם הצלת בע''ח היא מצווה לא פחות חשובה.

    • מה קשור???????

      דנה, 16/05/08 19:58

      מתה על כל אלה שברגע שמראים מתנדבים שעוזרים לבעלי חיים ישר קופצים ואומרים רגע אבל מה עם.. העניים/מפוני גוש קטיף/ תושבי שדרות ועוד ועוד..
      אין שום קשר בין אחד לשני!!! אבל בניגוד לכל האנשים המסכנים שלצערנו לא חסרים במדינה אבל קולם נשמע היטב בכל כלי התקשורת, קול החיות לא נשמע רק עם מתקרבים לכלביות.. כל הכבוד לה והלוואי שיהיו עוד רבים.
      דנה

    • מפוני גוש קטיף הפקרתם את בעלי החיים מאחוריכם

      קובי, 16/05/08 20:17

      הפקרתכם מוצדקת!!!!

    • תתבייש לך!!

      רוני, 16/05/08 20:21

      הגברת הזו היא צדיקה וקדושה. שמגורשי גוש קטיף ילכו לעבוד ואל תתבכיין בשבילם. אנו באשקלון סופגים טילים וממשיכים את חיינו בצורה נורמלית. כשהווטרינר העירוני באשקלון הרג חתולים מחינו והפגנו נגדו.

    • צביעות???

      מתנדבת, 16/05/08 20:26

      אני מציעה שכל אדם בישראל, בעצם בעולם, יתרום מזמנו וכספו למגורשי גוש קטיף ה''נמקים'' ברעב.
      האגודה למלחמה בסרטן? - פחות חשוב.
      יד שרה? - מי צריך את זה בכלל?
      עיוורים? חרשים? - למה שנתרום להם?
      כולם בבקשה לתרום אך ורק למפוני גוש קטיף, כדי שמר חננאל חלילה לא יקרא לאלפי מתנדבים בארץ צבועים.
      חננאל - רק בגלל שאדם תורם בנושא אחר מזה החשוב לך, לא אומר שהוא צבוע. מה שכן, התגובה שלך מראה עד כמה אתה טיפש.

    • למי אכפת ! בעלי חיים הרבה יותר חשובים

      אלה, 16/05/08 21:27

      ויקרים

    • טיפש ארור, מה זה שייך בכלל! (ל''ת)

      אלעד, ימין גאה, 17/05/08 00:21

    • ולמה בדיוק צריך לעזור להם?! הם קיבלו כסף למגורים ועסק חדשים שיבנו! (ל''ת)

      אזרחית, 17/05/08 10:19

    • חננה אל

      עופר, 17/05/08 11:40

      את מעט הסימפטיה שנשארה לי כלפי המתנחלים סילקת.
      ירית לעצמך ברגל.
      טיפש

  • 16.

    גלילה שלום...

    ארז, 16/05/08 19:28

    איפה המספרה שלך בגבעתיים?

  • 15.

    כל הכבוד לך גלילה אמן ותדעי רק בריאות ואושר

    כל הכבוד ממיאמי, 16/05/08 19:15

    ושאלוקים הגדול יחזיר לך רק בטוב אמן!!!!

  • 14.

    WOW!

    כל הכבוד לה, 16/05/08 19:14

    אם אמא שלי היתה מרשה לי הייתי מביא כלב או שניים אבל היא לא מרשה. אני בטוח אקח כלב וחתול ממכלאה כשרק אוכל.

  • 13.

    איפה הדתי בטוקבק שיגיד דברים כאלו?

    כמיפרוד, 16/05/08 19:03

    שעם כל הכבוד, מה עם עזרה לחמש מיליון סינים שאבדו את בתיהם?
    מה עם ה 80 אלף שאבדו את חייהם במינאמר? כיצד ניתן לעזור למשפחותיהם ומאות אלפי האנשים שאבדו את כל מה שיקר להם.
    למי צריך לעזור קודם, לאותם כלבים שנוצרו בשל הרצון לגדל כלבים, כי אם לא היו כל כך הרבה אנשים נצרכים למשענת הפסיכולוגית הזאת - אזי לא היו כל כך הרבה כלבים להרוג כל יום.
    למי צריך לעזור, למי לכל הרוחות?
    איפה הטוקבקיסטים הדתיים? איפה?

    כלבי עירך קודמים הם יגידו - אולי חיי כלב שווה יותר מחיי סיני, או נזיר בודהיסטי ממינאמר? אולי באמת...

    • מאיפה אתם שואבים את כל התוקפנות הזו?

      אחת שיודעת, 16/05/08 20:07

      אז האישה עושה מצווה שבעיניה חשובה ומוציאה את כספה כראות עיניה- ויש לה הזכות.
      למיאנמר הגיעה עזרה בינלאומית בשווי מיליארדי דולארים ובינתיים מי שנהנה מהעזרה זו החונטה ולא הנפגעים המסכנים. הצבא הארור שלהם אף מסרב לאפשר לארגונים בינלאומיים להיכנס ולטפל בחולים ובנפגעים ולהגיש עזרה מכל סוג שהוא- אז הגברת אשמה?
      סין קיבלה אינספור הצעות עזרה גם בפינוי ובהוצאת נפגעים\\ניצולים מן ההריסות וסירבה בתוקף בתואנה שיש להם מספיק כוח אדם וכלים לעשות כן....
      אז מה בדיוק אתם רוצים? וממתי אנו אחראים לאסונות העולם? הראה לי מי מהמדינות שעזרנו להם עד היום אחרי רעידות אדמה, סופות או שריפות התעניינו בנו ובתוקפנות הפלסטינית כלפינו. מספיק להיות יפי נפש כי אם יש פה מישהו צבוע זה המגיבים.
      מה שעושים עם עם ישראל לא טובץץץכמו שאומרים האמריקאים:
      I damned if I do & I damned if I don't,

    • מה הקשר????

      עדי, 05/08/10 21:23

      זה שיש אנשים שזקוקים לעזרה זה לא אומר שצריך לעזור גם לבע''ח???? איזו מן אימרה טיפשית ופרימיטיבית זו??? תתעורר,ישנם עוד יצורים בעולם חוץ מאנשים,שכבודם במקומם מונח,אבל גם בע''ח צריכים עזרה!
      וחוץ מזה לא רק אנשים עם בעיות גורמים עוול לכלבים.גם אנשים משכונות יוקרתיות ובלי סוף אמצעים-פעמים צריך להציל מידהם את הכלבים

  • 12.

    אדם למופת, פשוט מעוררת הערצה!!! (ל''ת)

    זיו, 16/05/08 18:59

  • 11.

    כל הכבוד! איפה המספרה?

    נועה, 16/05/08 18:46

    גם אני מגבעתיים, אבוא להסתפר אצלך וגם לתרום כסף.
    יישר כח, את אשה גדולה!

  • 10.

    פשוט מלאך! כל הכבוד

    אמיר קוזינסקי, 16/05/08 18:46

    כן ירבו אנשים כמוך! יש לך לב של זהב!
    הלוואי והכתבה תעורר מודעות ואנשים יעזרו ויתרמו

  • 9.

    איך אפשר לתרום לה כסף? (ל''ת)

    Rockalypse, 16/05/08 18:19

    • צרי קשר עם עמותת חבר לי ונאמר לך כיצד לתרום לה (ל''ת)

      פועה, 21/05/08 09:22

  • 8.

    איזה כיף לקרוא את זה! כל הכבוד

    יעל, 16/05/08 18:18

    אישה מקסימה. ואני קוראת לכולם לאמץ כלבים- לא לקנות כלבים לשם ''פוזה'' יש מספיק מקסימים שמחפשים בית חם.

  • 7.

    כל כך מרגש לשמוע שלא כולם רודפים מאזדות ופלאזמות

    ערן, 16/05/08 17:40

    ישר כח!
    כל הכבוד

    • מצטרף, באמת כל הכבוד לה (ל''ת)

      מרגש ומשמח, 16/05/08 20:44

  • 6.

    בזכות מה שאת עושה, אגיע אלייך כל הדרך מלונדון כדי להסתפר אצלך. תודה (ל''ת)

    חת, 16/05/08 17:35

    • צרי קשר עם חבר לי ונאמר לך היכן המספרה. (ל''ת)

      פועה, 21/05/08 09:21

  • 5.

    אני גם מסייע ומברך אותך ויודע שבפנסיה שלי אני מצטרף לעזרה כמוך (ל''ת)

    rq, 16/05/08 17:34

  • 4.

    אישה מלאך

    אוהבת חיות, 16/05/08 17:14

    אין ביטוי אחר לתאר את האישה הזאת שעושה עבודת הקודש. אם אפילו רק עשירית מהאוכלוסייה בישראל היתה כמוה
    חייהם של בעלי החיים היו נראים הרבה יותר טוב.

  • 3.

    מ-ד-ה-י-מ-ה, כן ירבו.. כמה עצוב שלמדינה לא אכפת.. (ל''ת)

    טנישה, 16/05/08 17:13

  • 2.

    עבודת קודש

    אלה, 16/05/08 13:21

    כל הכבוד! מעורר הערצה

  • 1.

    כל הכבוד

    רועי, 16/05/08 11:01

    בשבוע שעבר אימצנו כלבה מקסימה, תודה לך!!!