• 57.

    כל הכבוד לח''כ מילר! (ל''ת)

    בהצלחה!, 17/05/09 23:54

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מילר, תקרא את בן-דרור ימיניץ אני מסכים עם כל מילה שלו

    יהודי גלילי, 16/05/09 18:37

    אבל אתה, כמו האדון שלך ליברמן, דוגל בססמה מה שלא הולך בכוח ילך בעוד יותר כוח.
    לא הבנת שבמאה ה-21 סתימת הפיות שלך לא רק לא צודקת ומטופשת, היא גם לא תצליח

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חחחח החוק מחליט

    ערביה מיפו, 16/05/09 13:59

    אם החוק מחליט עוד נראה בהמשך כי החוק לא יודע מה יקרה כי אנו לא מפחדים מאף אחד ויש לנו זכויות שאפשר הפגנה אפילו גם למות.אנו נישאר ולא זזים.

    הגב לתגובה זו

    • זכויות?

      צ., 17/05/09 08:19

      הזכויות שלכם מותנות בנאמנות שלכם, ומאחר וידוע לכל שאתם גיס חמישי - אין לכם זכויות!

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    הדגשת ..אזרחי ישראל ..נילעגת

    דשןךםר, 16/05/09 13:43

    מה זה משנה מי אויבי? אזרח או לא? זה נכון גם ליהודים פוסט-ציונים המכונים שמאל! גייס חמישי תמיד היה מורכב מאזרחים שנילחמו במדינה בה הם חיו! רעיון טוב יהיה עם שינוי ממשלה לשנות גישה יש להקים ''סמארש'' כמו שהקימו רוסים בטיפול בגייס החמישי במלחמת עולם השניה-ןאנו במלחמה!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ח''כ אלכס מילר, כל הכבוד לך! תמשיך ככה יום הנכבה זה בדיחה (ל''ת)

    אסף, 16/05/09 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מצויין!! אנחנו מדינה יהודית!! (ל''ת)

    yairNofar , 16/05/09 11:24

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מצויין! גם לאסור הנפת דגלי אשף. זה דגל אויב ואין להניף אותו. (ל''ת)

    אחד שתומך, 18/05/08 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    שתי מדינות נטו לשני עמים, וערביי ישראל לפלסטין, ויותר לא מתערבבים. (ל''ת)

    פתרון לדורות, 16/05/08 04:40

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    רוב העולם מתכחש לטבח שטבחו הטורקים בארמנים (ל''ת)

    ההסטוריה זוכרת, 16/05/08 03:51

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    חוק אדיר.אני בעד.הלוואי ויעבור בכנסת.

    ירושלים, 16/05/08 03:29

    והלוואי שיחוקקו עוד חוקים שישמרו אותנו מהערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הערבים שייכים לכאן יותר ממך אדון מילר.

    גדי, 16/05/08 02:41

    הם ללא ספק ערבים אתה לא בטוח יהודי.

    הגב לתגובה זו

    • חג עצמאות שמח

      ישראלי גאה, 17/05/08 07:46

      אתה צודק לתת להם עוד נאכבה כי ערבים זה ערבים שיבכו ויתאבלו לדורי דורות
      חג עצמאות שמח לכל ישראל
      ושוב חג עצמאות שמח לכל עם ישראל על שהבסנו את הערבים שרצו להשמידנו
      ואוי אוי אוי הם נחלו מפלה
      ואוי אוי אוי היום הם בוכים

      הגב לתגובה זו

    • ומה אתה?

      צ., 17/05/09 08:20

      אתה ושכמוך בודאי אינכם יהודים...

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    אנחנו יכולים להתכחש לנכבה אבל לא נוכל לברוח מהאמת.

    דן, 16/05/08 02:40

    מדינת ישראל ביצעה גירוש אתני של מאות אלפי ערבים.
    והיום היא מנסה להוכיח שזה לא קרה, ועוד נעזרת בחוקים שלא היו מביישים את גרמניה פרי שגיונותיו של קוזאק גזען.

    הגב לתגובה זו

    • אוי אוי אוי

      ישראלי גאה, 17/05/08 07:58

      אני קורא את תגובתך וזה נישמע לי כמו
      אוי אוי אוי רצינו להביס את ישראל והפסדנו.
      אוי אוי אוי רצינו לטבוח ביהודים ונדפקנו.
      ואוי אוי אוי
      אי אי אי
      חג עצמאות שמח לכולם!!!
      ולמי שלא נאה לו -אוי אוי אוי

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    נמאס כבר מכל הנכבות האלה וההפגנות נגד קיום המדינה בתוך תחומה!!!!

    בהצלחה מילר!!!!, 16/05/08 02:28

    בכל מדינה אחרת הפגנה נגד קיום המדינה היתה מסתיימת בגירוש כולל ובשלילת כל הזכויות!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    סוף סוף

    אריאל, 16/05/08 02:14

    סוף סוף מישהו שם את הדברים על השולחן. זה פשוט מגוחך לחגוג את יום הכבה. זוהי פשוט בגידה- הם רצו להשמיד אותנו (והם זה כולל כל ערביי ישראל ובראשם טיבי וחבריו) ניצלנו בנס ואנחנו מאפשרים להם להתאבל על נצחוננו, מגוחך ומקומם, וזה רק מעיד באיזה צד ערביי ישראל ולאן הם מפנים את תמיכתם, הם לא באמת חלק מהמדינה, הם לוקחים ומנצלים מה שהם יכולים, אבל שערביי השטחים יבואו לטבוח בנו, אני מבטיח לכם שערביי ישראל לא יסתפקו רקבלעמוד על הגגות ולצפות...

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    It is pure HASSATA from the enemy within, under various aliases

    Tibi, ya inal, 16/05/08 02:00

    Go to Aza, there you can celebrate any fictive event under pure democracy.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הרוב השפוי איתך מר מילר וישראל ביתנו תתחזק בבחירות הקרובות בגדול! (ל''ת)

    אופיר, 16/05/08 01:59

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    יש לקבל את דרישת הערבים הפלסטינים

    דניאל ציוני, 16/05/08 00:41

    לציין את יום הנכבה
    ולחוקק חוק חגיגות הנכבה לכל אלה שהנכבה אפשרה להם את הקמת ישראל.
    כמו כו יש להעניק פרסים לצאצאי המנהיגים הערביים שאפשרו את קיום הנכבה

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    איזה כיף לכם, אצלנו נכנסים לכלא על הכחשת נכבות. (ל''ת)

    נאצי, 16/05/08 00:32

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אף מדינה לא מאפשרת הפגנה נגד קיומה

    אזרח ישראלי, 16/05/08 00:29

    אם הערבים רוצים להיות חלק ממדינתנו, מדינת היהודים, עליהם להוכיח שהם ראויים לכך וזאת ע''י התנדבות לטובת המדינה (תחליף לצבא שאנו וילדינו עושים) וכן להפגין נאמנות ולויאליות. אחרת, מקומם לא איתנו אלא עם הפלסטינאים בעזה ובאיו''ש!
    שבת שלום

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אדרבא שיציינו אבל הנכבה החלה לפני חלוקת הארץ

    קיבוץ גלובלי, 15/05/08 23:37

    וכל אחד יודע את זה בימי התורכים והאנגלים העניין לציין את זה ביום העצמאות ואולי לדרוש שביום העצמאות נוריד דגלים לחצי התורן או שנשיר את בילאדי בילאדי זו לא יותר מבדיחה גרועה.
    המעניין הוא שערביי ישראל לא מחפשים את ציון היום הזה אלא מחפשים עימותים בכל הזדמנות שרק יש . כי אנחנו חוגגים לפי הלוח העברי אז מה מתמול שלשום האם יהפכו המוסלמים ליהודים??
    זו הפרוביקציה הגדולה של המאה
    וזה ניתן חינם במשטר שיודע הכי טוב להכיל נתינים ערבים חסרי עמוד שדרה

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ''אין מדינה בעולם שתסכים כי יתקיימו הפגנות אלימות נגד קיומה ''...

    רונן, 15/05/08 23:33

    החוק מתנגד להפגנות אלימות בכלל, או רק כאלה של ערבים? הפגנות אלימות שלא מתנגדות לקיומה של המדינה הן בסדר מבחינתך? אם אתה רוצה, תציע חוק שמתנגד להפגנות אלימות, בלי קשר לתוכן ההפגנה. אבל גם ככה אלימות היא נגד החוק. אז מתסבר שהחוק הוא מיותר לגמרי, או גזעני לגמרי. כנראה ששניהם.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    יישר כוח מילר

    יהודי גאה, 15/05/08 23:01

    לצערי, מנסיון עבר, התקשורת השמאלנית תצלוב אותך על רעיון כזה ובג''ץ שטוף המוח לא יאשר את זה...אבל תמיד טוב לראות יהודי שלא משפיל את הראש ומנסה להלחם בערבים שקוראים להשמדת המדינה...
    לדעתי פיצוץ ומלחמת אזרחים באופק...רוב הממשלות פחדו מלפעול נגד המיעוט (אם מליון וחצי זה מיעוט) הערבי בדיוק בגלל סיבה זו...
    בשנים האחרונות בעיקר מאז האינתיפאדה אנו רואים כיצד החוצפה של הערבים עולה על כל דמיון, הם יורקים לבאר ממנה הם שותים ואל לנו להסכים לכך!

    ולמי ששואל אם יש מנהיג בישראל, יש וזה בנאדם אחד אביגדור ליברמן, אני קורא לכל מי שארץ ישראל חשובה לו להצביע למפלגתו בבחירות הבאות.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אצלנו בכפר אומרים ''יופי''ומציעים שמחר יאסרו בחוק על ...

    הנרי ה-8, 15/05/08 22:49

    אזכור יציאת מצרים-פסח והמן הרשע-פורים.

    הגב לתגובה זו

    • A reminder

      Mao Tze, 15/05/08 23:44

      You are an Arab from Sachnin just as I'm a Chinese from Peking. You're either a Lunatic Lefty or a Righty provocateur. As to your point: Would the USA let the Native Americans, and the Mexicans to celebrate their ''Nakba''? This is ridiculous. Besides, unlike the Mexicans and the Native Americans, the Arabs of Eretz Yisrael brought the Nakba on themselves. You can't ask for mercy for being an orphan if you murdered your own parents.

      הגב לתגובה זו

    • רואים שאתה ערבי

      יהודי, 16/05/08 00:57

      מה קשור מחט לתחת? אנחנו חוגגים את יציאת מצרים,אנחנו שמחים ביום הזה,ולא בוכים ומתפרעים ועושים הפגנות,אתם מתקדמים כאן בזכותינו,ורק מתלוננים ובוכים על החיים הטובים שלכם כאן,עובדה סקר ש-80 אחוז מהערבים לא רוצים לחיות בעזה תחת שילטון אבו חרא,אז אנא ממך קצת שכל לא יזיק לכם.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אלכס מילר החלאה תחזור לרוסיה-מקומך לא כאן (ל''ת)

    ערב י בן המקום, 15/05/08 22:34

    הגב לתגובה זו

    • נאכבה אחת לא הספיקה לכם?

      ישראלי גאה, 17/05/08 08:22

      אלכס מילר יראה לכם מי כאן החלאות.
      בבחירות הבאות ישראל ביתנו תהיה מיפלגת השילטון כי לכל הישראלים כבר נימאס ממכם כפויי טובה .
      אלכס מילר שייך לפה יותר ממך ומהסבא שלך כי פתחתם במילחמה והובסתם לכן אתה פה בחסד חתיחת חלאה מובסת.
      חג עצמאות שמח לכל ישראל.
      ולכם הערבים שרק תמשיכו להיתאבל בשימחתי זה רק מרומם את שימחתי יותר .

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    בדיוק בשביל זה אנחנו כאן (ל''ת)

    בג''ץ, 15/05/08 22:12

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    סוף סוף!!! אנחנו רק סובלים מהם פה באונ' העברית

    הנסיך הקטן, 15/05/08 22:08

    הם מפגינים, מקללים, מזרים אימה על סטודנטיות. פשוט זוועה איתם.
    הגיע הזמן להראות להם מי הריבון פה.

    ואני, תתפלאו, תל אביבי צפונבון, כולי בן לשמאלנים.
    רק פשוט הבנתי מי הם ונמאס לי.

    הגב לתגובה זו

    • בוקר טוב, אליהו

      מזרחן, 15/05/08 23:18

      ההתנהגות החצופה שלהם היא בגלל שהם חושבים שהם מנצחים, או כבר ניצחו.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    למה שלא יציינו את הנכבה ??

    אחד, 15/05/08 22:08

    יש נכבה 48
    יש נכבה 67
    ותהיינה עוד נכבות בקרוב
    העיקר שיהיו להם מספיק סיבות

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כל הכבוד ליוזם מילר צריך עוד ליזום שכל מי שמדבר בגנות ישראל כולל הח

    ג'ינג'י = ת''א, 15/05/08 21:57

    החכי''ם הערבים צריכים לעמוד לדין ולקבל עונש כמו רוצחים!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    למה זה נשמע כמו מכחישי השואה? בושה לכולנו

    יהודית, 15/05/08 21:50

    משום מה נראה שכל אלה שמשתדלים להסביר שלא היתה נכבה נשמעים כמו מכחישי השואה: וויכוח על כמה אנשים היום שם, מיליון הוכחות וחצאי הוכחות הסטוריות, ובעיקר, נסיון לסתום את הפיות לאלה שמנסים לספר את הסיפור שלהם.
    אני נגד זכות שיבה, אני גם יודעת שלא היתה אז ברירה, ומלחמה היא מלחמה. עדיין, כל זה לא מבטל את העובדה שלאנשים האלה יש סיפורים שקשה לכולנו לשמוע.
    מה יותר קל מלהיות ''מכחיש''. מנקה את המצפון...

    הגב לתגובה זו

    • אתה איוולת אנטישמית במיטבה

      שלומי, 15/05/08 21:59

      כאילו שיש קשר או אנלוגיה רלוונטית כלשהי בין השואה לסיפורים של הפלסטינאים.

      שתוק, מכחיש שואה.

      הגב לתגובה זו

    • אזרח ישראל לא יכול להתאבל על הקמת מדינתו (ל''ת)

      חד וחלק, 15/05/08 21:59

      הגב לתגובה זו

    • בושה

      שלמה, 15/05/08 22:41

      האם את בטוחה ששמך הוא יהודית?
      אולי שמך האמיתי הוא ערביה?

      הערבים שעזבו את ישראל בתקופת מלחמת השחרור, עזבו עם הבטחה שיקבלו הכל בחזרה עם תוספות נכבדות כתל אביב וכו'.

      עובדה שהרבה יותר ערבים לא עזבו את
      בתיהם, לצערינו, והם חיים במדינת ישראל.

      ששים שנים עברו מאז והם יכלו להסתדר
      במדינות בהן הם גרים.
      בכל מלחמה יש פליטים המהגרים ממדינה למדינה. רובם ככולם הסתדרו, עובדים, מקימים משפחות, קבלו אזרחות ולא מבקשים לאדמותיהם.
      ארה''ב קבלה מליוני פליטים. האם שמעת אי פעם על בקשת פיצויים מפליטים אלה?
      והרשימה ארוכה, אולי תשובה זו תפקח את עינייך

      הגב לתגובה זו

    • בורות מדהימה, חוסר הבנה עמוק של המצב

      תומר רז'קובצקי, 15/05/08 22:58

      הנכבה היא האבל על כך שהערבים הפסידו והיהודים ניצחו, כלומר- היו חגיגות אם היהודים היו מפסידים וישראל לא הייתה מוקמת.זה שאפשר להבין את העצב של הערבים על כך שהם הפסידו ואנחנו ניצחנו, אין שום דבר רע בלשלול את הלגיטימציה שלו בישראל.

      הגב לתגובה זו

    • ולמה נשמע שאת ממליצה שביום העצמאות ישראלים יורידו דגלים לחצי התורן

      Surfers Logic, 16/05/08 02:39

      כמי שמעידה על עצמה מה את
      את יודעת, מה את מבינה, במה
      את תומכת ולמה את מתנגדת ומבלי
      להטיל ספק בכנות רגשותיך,
      בתבונתך, בכשרונך לבטא ובזכותך
      להביע, אני תמהה איך עם כל
      התכונות בהן נתברכת את לא
      מבינה שמה שנשמע אינו תלוי
      רק במשדר אלא גם במקלט ?!
      איני יודע אם תמצאי נחמה
      ''בחדשה'' שיש לי לבשר לך:
      גם אני לוקה כמוך באוזן בעלת
      רגישות יתר, גם אני מתרעם
      על המשתמע מדבריך אבל אקפיד
      שלא להעליבך גם אם דעתך שונה
      משלי וגם אם אני משוכנע שאת
      לא שומעת כל כך טוב או שוגה
      בפירוש הנשמע.
      מדוע נדמה לך שאין עוד ישראלי
      או שתי יהודיות לפחות, הגונים
      ורגישים כמוך המסוגלים לבטא
      את עצמם?
      ממי אם לא משכמותך יש לצפות
      שינהג בעמיתיו לחברה, לציבור
      האזרחים המהווים את ה ''כולנו''
      בכבוד ונימוס.

      אני חלק מהכולנו, לא זכור לי שביקשתי או הרשיתי לך לדבר
      בשמי בכלל ובודאי לא הסמכתי
      אותך לייצגני בנושא המהותי
      ביותר לי ולמדינה שהיא שלך
      לא יותר משלי.

      אני משאיר לך להסיק בעצמך
      כיצד מכנים אדם הנוטל לעצמו
      זכות לדבר בשם אחרים מבלי
      לבדוק אם זה מבוקשם ומבלי
      שכולנו הסכמנו שתודיעי בשם
      כולנו שבושה לכולנו.

      עם רגישות כשלך, יכולת לומר
      אני מציעה לכולנו שנתבייש...
      זה מנומס, זה דמוקרטי, ירצו
      יתביישו, לא ירצו תתביישי בעצמך, אבל התכונה החשובה
      של רגישות כאשר היא נמהלת
      ביצר להגיד ושיקראו ושישמעו
      כשהמינון מפוספס, אז לקורא
      ולשומע זה משתמע יפיופיות,
      יפי נפש ועוד שמות תואר שבקנה

      עם אינטלגנציה כשלך ודאי
      שתסכימי שלא ייתכן שכולם
      טועים כל הזמן, ועל בסיס זה
      הייתי עורך משאל בין כולם
      למצוא מה חושב הרוב לגבי האפשרות שברגישות היתר המופגנת
      באינטרנט, בכיכרות, בסטיקרים
      ביפיופיות המועצמת ובטיפוסים
      המקפידים לבדל את עצמם כרגישים
      יותר ולחתום על זה בשם כולנו
      כשזה מגיע לאוזן המאוד רגישה
      שלי זה ומועבר לפיענוח, במדור
      מצטיירת דמות של תמהיל בין
      רכרוכי למתנשא.

      להסיר ספק וגם להרגיעך,
      המתעלמים מעובדות, המכחישים
      אמת משקרים לעצמם.
      אם שקרן יכול להשפיע עליך
      אז יש לך בעיה עם ''הקבלות''
      שהצגת.
      מה צופן העתיד לאלה שאמונתם
      נשענת על תעמולת שקר אמור להטריד אותם יותר מאשר אותך
      מאידך האמת היא :

      א. יישות עם שני דגלים שונים
      איננה מדינה.

      ב. חוקי הפיסיקה אינם מאפשרים
      תליית דגל של מדינה בראש
      ובמחצית התורן בוזמנית.

      ג. כל עם זכאי לקבוע לעצמו
      ימי חג וימי אבל.

      ד. ימי אסון אבל או זכרון
      בישראל הם סיבה למסיבה
      וריקודים על גגות הבתים
      של המייחלים לחורבנה של
      ישראל.

      ה. ימי חג ושמחה בישראל הם
      מועד מועדף על המחונכים
      והמואלפים להשמדת ישראל
      לעשות כל שביכולתם לשבש
      ולהשבית השמחה בארץ.

      ו. חופש הפולחן והדת במדינה
      המכבדת את אזרחיה אוסר
      בימי חג ואבל תפילה לקוממיות ישראל בבית תפילה אחד ותפילה לחורבן ישראל בבית תפילה אחר באותה מדינה.

      נוסח התפילה חייב להיות אחיד

      עם מי את מתפללת?

      הגב לתגובה זו

    • מניפולציה זולה

      ישראלי גאה, 17/05/08 08:35

      תתביישי לך בהשוואה הצינית הזאת
      האם יש לך מושג מהיא נאכבה ומהיא השואה?
      האם היהודים בגרמניה פתחו במילחמת השמדה על גרמניה ?
      האם היהודים בגרמניה רצו לכבוש את גרמניה ולהעיף את כל הגרמנים משם?
      הנאכבה זהו יום אבל לתקומתה של מדינת ישראל בעיני הערבים
      ואין מדינה בעולם שתתיר להתאבל על עצם קיומה.

      הגב לתגובה זו

    • למה אני צריך לרחם על מי שרצה לחסל אותי?

      צ., 17/05/09 08:33

      סיפורים שקשה לכולנו לשמוע? אני מתערב שגם לפושעים הנאצים בנירנברג היו סיפורים שקשה לשמוע...
      הצד התוקפן מאבד את זכותו לאמפטיה.

      למה אני צריך לרחם על מי שרצה לחסל אותי?

      ולגבי העובדות - רוב הבורחים מערביי ארץ ישראל לא גורשו בכוח אלא עזבו את הארץ עד יעבור זעם ופינטזו על השלל שיקחו מהיהודים עם הניצחון במלחמה.

      גם אלו שאכן גורשו הרויחו זאת ביושר.

      חאלס עם בצביעות ודמעות התנין.
      אל תבזבזי את הרחמים שלך על מי שלא ראוי להם

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    למה זה נשמע כמו מכחישי השואה? בושה לכולנו

    יהודית, 15/05/08 21:50

    משום מה נראה שכל אלה שמשתדלים להסביר שלא היתה נכבה נשמעים כמו מכחישי השואה: וויכוח על כמה אנשים היום שם, מיליון הוכחות וחצאי הוכחות הסטוריות, ובעיקר, נסיון לסתום את הפיות לאלה שמנסים לספר את הסיפור שלהם.
    אני נגד זכות שיבה, אני גם יודעת שלא היתה אז ברירה, ומלחמה היא מלחמה. עדיין, כל זה לא מבטל את העובדה שלאנשים האלה יש סיפורים שקשה לכולנו לשמוע.
    מה יותר קל מלהיות ''מכחיש''. מנקה את המצפון...

    הגב לתגובה זו

    • דווקא את היא מכחישת השואה כאן

      עמית, 15/05/08 22:14

      לא אנחנו פתחנו במלחמת השחרור, לא אנחנו יזמנו מסע טרור רצחני שנמשך יותר מ20 שנה של פוגרומצים ורצח יהודים באשר הם ע''י כנופיות ערבים רצחניות, את האסון הביאו על עצמם שיסבלו בבתיהם . יהודים לא צריכים לתת ידם למסע השקר הגדול ולשכתוב ההיסטוריה כמו שאר מכחישי השואה בעולם.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    תומכת בחוק! מקווה שיעבור... (ל''ת)

    מרווה, 15/05/08 21:50

    הגב לתגובה זו

    • גם אני תומך בחוק!!

      אבי, 16/05/08 01:23

      אין אף מדינה בעולם שהיית מאשרת עצרות כאלה במדינתה.
      תחשבו שאם זה היה ההפך אתם חושבים שהיינו יכולים לעשות עצרות? למשל במצריים או בירדן?
      הפלסטינים שכחו את ספטמבר השחור שהיה להם בירדן?

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ציפורי - השומר החדש

    מוטי, 15/05/08 21:28

    מול אלפי מפגיני הנכבה, ערבים ישראלים עם ת.ז. כחולות, מניפים דגלי אש''ף, ביום העצמאות של מדינת ישראל, עמדנו מאות אנשים (כולל ילדים) בציפורי, בהפנינג שארגן ארגון השומר החדש.
    ההפנינג היה נעים - המבורגרים חולקו לכולם, טבילה במעיין הסמוך, פיתות על הסאג', להקה ניגנה, ולמעוניינים התקימה הרצאה.
    500 שוטרים אבטחו אותנו ומנעו מהומות.
    המסלול המקורי תוכנן להכנס לתוך מושב ציפורי, בהפנינג שלנו מנענו זאת.
    כשהחלה ההפגנה הנפנו דגלי ישראל, שרנו שירי ארץ ישראל הישנה והטובה ומחינו על קיום המצעד שמולנו(שהיה בהובלת ח''כ ערבי אגב).
    זו הדרך, גאווה יהודית.
    אקטיביות - לא נשארים שוב בבית ליד הטלויזיה או המנגל ומקטרים כמה רע, אלא יוצאים וחוגגים אל מול אלה שרוצים שלא נהיה פה.
    לא משלימים עם הגניבות או דמי החסות (בגליל, בקריות, בנגב ועוד) אלא שומרים.

    מי שמזדהה מוזמן לפנות לארגון השומר החדש, להרשם ולהתחיל לפעול. לא להבהל - מתאים גם לאנשים עובדים, ניתן להתנדב באופן חד פעמי, בימים פנויים או בלילות.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הצפון איתך!!

    אלכס, 15/05/08 21:20

    אני מקווה רק שזו לא הצעה פופוליסטית.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בג''ץ תומך הערבים הסמולני המשוקץ לא יאשר!

    דמר94, 15/05/08 21:16

    הערבים אנשי הגייס החמישי ומשתפיה''ם היהודונים הסמולנים יפנו לנציגיהם בבג''ץ כדי לעצור את ביצוע החוק ההגיוני הזה! אנחנו חייבים לפרק את כנופיית הבג''ץ בראשותו של ''הפנסיונר'' אהרון ברק!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מי זה המילר הזה? אבל מה... לא משנה, כל חוק נגד ההשתוללות

    ירמיהו, 15/05/08 21:11

    חסרת הרסן של הערבים בשם המיעוט המדוכא, כלחוק כזה הוא ברכה. לצערנו זה לא כ''כ אפקטיבי, כי הערבים אינם מרבים לכבד את החוק.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מי שרוצה לציין את הנכבה שיעשה זאת בכפרו, וצריך לאסור הנפת דגלי אש''ף (ל''ת)

    המטיף, 15/05/08 21:06

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    LONG OVERDUE

    DAN, 15/05/08 20:58

    TO BE MORE PRECISE,60 YEARS OVERDUE
    AND,WHOEVER GOES TO GAZA TO CELEBRATE IT,WON'T BE ALLOWED TO COME BACK

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    תגובה ל-7

    ריקי, 15/05/08 20:54

    על מה בדיוק אתה מדבר? איזו מחאה בדיוק? הם קוראים בריש גלי להשמדתנו ואתה עושה את עצמך כצופה מהצד ואומר וזו רק הפגנה תמימה?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    טוב מאוד!!

    איילת, 15/05/08 20:48

    הגיע הזמן

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לצערנו יש להם זכות להפגין בדמוקרטיה

    ליאור, 15/05/08 20:44

    לצערנו הפגנות כגון אלו של הנכבה מותרות בגלל עקרון חופש הביטוי... הדבר אמנם מעצבן, אבל מצד שני אנו יודעים מה הם מרגישים כלפינו, ועל כן יש להתייחס אליהם בהתאם בכל תחומי החיים...

    הגב לתגובה זו

    • זה כמו לומר, ''אנחנו נעגן בחוק השכחה קולקטיבית''. סליחה???? (ל''ת)

      איילת, 15/05/08 21:36

      הגב לתגובה זו

    • שטויות

      צ., 17/05/09 08:42

      קשקוש. גם דמוקרטיה לא צריכה לסבול נאומים הקוראים להשמדתה או הטוענים שהיא הוקמה בחטא. מותר לדמוקטיה להתגונן.
      הם רוצים זכויות אזרח - סבבה, שיתחילו להתנהג כמו אזרחים ולא כמו אזרחי אוייב.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    זה אנחנו - או הם. זאת הברירה...אנחנו יכולים לחתום איתם חוזים, אבל

    זיגי אמסלם, 15/05/08 20:42

    הם לא מתכוונים לכבד חוזים אלו. עם אחד יצטרך להסתלק מפה. בטוב, או ברע. הברירה בידנו.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מעריב! תתחדשו על האתר אני בעד החוק

    אפללו האשדודי, 15/05/08 20:41

    חוק מצויין
    אני בעד וכמוני גם כל יהודי ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מילר אני איתך. (ל''ת)

    ציון, 15/05/08 20:39

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    תבינו: לא ירושלים היא לב הסכסוך.

    גידי, 15/05/08 20:37

    לב הסכסוך הם 4 עד 7 מליון אנשים שרואים את עצמם זכאים ''לחזור'' לתל אביב, חיפה, אשקלון, רמלה וגבעתיים.

    זה או אנחנו - או הם. אין סיכוי לשלום שמבוסס על קביעה ישראלית ''בשביל הפלסטינים'' שאסור להם לגור ליד חוף הים התיכון.

    שגשוג כלכלי וטקס עם הנשיא בוש לא מעניינים אף אחד. צריך לחפש פתרון אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    סוף סוף הגיון

    חייל, 15/05/08 20:34

    בלתי נתפס

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    סןף סוף פוליטקאי שפוי, אבל זה לא יעבור (ל''ת)

    רמי, 15/05/08 20:34

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אני תומך בחוק של ח''כ מילר! יישר כוח !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    תומך בחוק, 15/05/08 20:32

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    תוספת לחוק

    גיא, 15/05/08 20:30

    יש להוסיף לחוק את האיסור להניף דגלים או כל סממן אשר שייך למדינת אוייב וארגון טרור.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בזיון..

    גר ליד ציפורי, 15/05/08 20:28

    פשוט בזיון איך שמדינת ישראל מאפשרת לפעילות כזאת להתרחש בגבולותיה! מספיק להיות השפוטים שלהם!!!
    כל הכבוד ח''כ מילר...

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    החוק ההגיוני ביותר לכלי עלמא (ל''ת)

    בני, 15/05/08 20:26

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מר מילר הנכבד, על דמוקרטיה שמעת? בכל המדינות במערב מותר להפגין.

    אסף, 15/05/08 20:25

    גם נגד המדינה. גם כנגד עוולות שעשתה המדינה. וגם כאשר חלק מהציבור (ואפילו רובו) לא מסכים. זאת המשמעות של דמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

    • טעות קשה

      אד, 15/05/08 20:54

      לאפשר ציון נכבה וקריאה לשיבה, כאשר המדינה נמצאת במלחמת קיום, יש לאסור גם על קריאה לשיבה שמשמעותה השמדת המדינה

      הגב לתגובה זו

    • אפשר להפגין נגד עוולות המדינה אבל לא נגד המדינה עצמה ומהותה! (ל''ת)

      חיקי, 15/05/08 20:56

      הגב לתגובה זו

    • כשכתבת את מה שכתבת, עשית אבחנה בין מחאה למהומה?

      דמוס קרטוס, 15/05/08 21:01

      דמוקרטיה היא בהכרח לא כלי לעורר מהומות. דמוקרטיה היא מכשיר לבעת דעה ולהבעת מחאה, ע''י חקים כמובן. ם תיח א כל מדינות ערב הסבבות אותנו, כולל הפלשתינאים ולאו דוקא בקונוטציה של הסיכסוך הישראלי ערבי, תיווכח לדעת שמדינות איסלמיות שומה שיהיה בהן משטר דיקטטורי, בגלל מלחמות האחים התופות שם. איסלם ''בהכרח'' אינו יכל להיות תחת שילטון דמוקרטי.
      ז לא גזענות - זו עובדה.

      הגב לתגובה זו

    • חכה! אני בא להפגין נגד היהודים הגנבים

      פריץ אכטונג, 15/05/08 21:20

      דמוקרטיה אמרת?

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    כל הכבוד לך!!! הגיע הזמן שמישהו יעשה משהו בנידון

    ע., 15/05/08 20:25

    זו פשוט שערוריה שאין כמותה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מה קורה פה?

    אחד שדואג, 15/05/08 20:25

    נראה שליקוי המאורות השולט בשמאל,משתלט גם על הימין הקיצוני.
    אסור להפגין נגד קיום המדינה? שמים לב?
    צריך חוק שיעיף אותם מהמדינה!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה קורה פה?

    אחד שדואג, 15/05/08 20:24

    נראה שליקוי המאורות השולט בשמאל,משתלט גם על הימין הקיצוני.
    אסור להפגין נגד קיום המדינה? שמים לב?
    צריך חוק שיעיף אותם מהמדינה!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    סוף סוף גבר עם ביצים ושכל בממשלת האימפוטנטים (ל''ת)

    קובי, 15/05/08 20:21

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    סוף כל סוף מישהו מרים את הכפפה

    יוני, 15/05/08 20:17

    די לפחדנות!
    איך יכול להיות שנותנים לשונאים הללו לצאת נגדנו וכולם שותקים?!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ואני מציע שפטפטנים כמו ליברמן ומילר ידברו רק בככר האדומה במוסקבה (ל''ת)

    סמי - צבר יהודי, 15/05/08 20:16

    הגב לתגובה זו

    • עובדי ''מולך השלום'' הם גזענים! אתה ההוכחה! ואני לא ''רוסי'' (ל''ת)

      זיגי אמסלם, 15/05/08 20:51

      הגב לתגובה זו