• 58.

    העיקר שמאשימים את הדרג המדיני...

    אריה, 17/05/08 13:13

    כל מי שעיניים בראשו וקצת עם תום לב ידע שהצבא פשוט לא מוכן לפעולה קרקעית, חבל שזה צריך להיות ככה אבל אין מנוס מפעולה בעומק עזה.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    לא יאומן - הדחליל אשכנזי התעורר פתאום..... (ל''ת)

    למה לשלם מיסים?, 15/05/08 18:14

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אשכנזי,שכחת?אתה לא לולב ברוח!אתה רמטכ''ל!! ולכן יש חלה עליך אחריות ל

    טורונטו טורונטו, 15/05/08 15:25

    להפעיל את המוח.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חיילים מסתכנים בהגנה על מתיישבי עוטף עזה. לפנות את שדרות מיד!!!! (ל''ת)

    עילי, 15/05/08 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    צריך להתנתק משדרות ולפנות אותה ולהחזיר את המתיישבים שם הביתה.

    שלומי עכשיו, 15/05/08 12:13

    כנ''ל לגבי אשקלון.
    חיילים נהרגים בהגנה על המקומות האלה, מקומות שאין לנו מה לחפש בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    לטפל דחוף בגבול סיני ודרום הר חברון!!!!

    א', 15/05/08 09:03

    ואז לחזור לשיטה שראינו שעובדת עם החמאסניקים - סיכול ממוקד לראשי הארגון! כשזה קרה - הם היו אלופי העולם בזריזות להניף דגל לבן ולהמציא מושגים כמו הודנה וכו' - למי ששכח!
    אני לא ימני ולא קיצוני בדעותיי אבל אני חושב שאסור להראות חולשה מול פונדמנטליסיטים כמו החמאס והבעיה שלנו שברגע שזה יקרה הם יעברו לפסים של פיגועים בעורף כמו שהיה בדימונה לפני 3 חודשים בערך - ואיך הגיעו לדימונה : או מגבול סיני או מדרום הר חברון - מובן הקשר? לסגור את הגבולות טוב טוב ולהתחיל לעבוד שיטתית בעזה עד שיהיה מנהיג שיבין שקריאה לטרור והפניית רקטות לעבר ישראל פירושה מוות.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    עלנו לקוות שישראל לא מציגה מדיניות נמר של נייר (ל''ת)

    פקק .תנועה, 15/05/08 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כשהמבצע יצא לפועל - שהתקשורת תשנה את דרכיה

    אחת שנמאס לה., 15/05/08 08:33

    שהכתבים והעורכים והעיתונאים יבינו שאנחנו במלחמה והם לא מסקרים את הארוויזיון. שיפסיקו להראות לוויות והספדים בזמן אמת, שיפסיקו עם הדיווחים האינסופיים רק כדי למלא את הזמן, שיפסיקו לחפש את הרייטינג והסקופ. שיבינו סוף סוף שהם חלק מהעם הזה ושנצחון צה''ל הוא הערובה להמשך קיומנו כמדינה וכעם.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אשכנזי צריך להכין תוכניות פעולה לצבא -ולא להחליט על מדיניות (ל''ת)

    יופיטר, 15/05/08 06:47

    הגב לתגובה זו

    • המלצות

      יאיר, 15/05/08 09:52

      אשכנזי צריך לתת המלצה בתור מומחה ביטחון!

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    אשכנזי

    david, 15/05/08 04:49

    אולמרט ידע בדיוק את מי למנות לתפקיד רמטכל אדם ללא מצפון וכבוד אישי איש כן אדוני אולמרט עבד נרצע של הכלב המסריח שיושב בראשות ממשלת השחיתות כולם גנבים כולם אנשי כן אדוני מתי כבר מישהו יפתור אותנו מעונשו של אולמרט לענין אחר המדינה ירדה לדרגה הנמוכה ביותר שמדינה יכולה לרדת לא מגינה על אזרחיה לא מעמידה לדין ראש מושחת משטרה מכורה צבא דפוק עם דפוק עם אבוד

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מתלהם עליו? מה הקשר לשחיתות של אולמרט? (ל''ת)

      אדיוט, 17/05/08 13:27

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    עכשיו מבינים את בוגי יעלון,והמינוי הפולטי של חלוץ

    יוסי, 15/05/08 03:50

    נקווה לה' שאשכנזי ישכיל לעשות את מה שנכון לעשות , ולא יבלה בתקשורת ובדיבורי רייטיג כמו קודמו , או כמו הפוליטיקאים שמנהלים אותו

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    רב אלוף אשכנזי, כל השיקולים בעד ונגד, פוליטיים טהורים! (ל''ת)

    נס, 15/05/08 01:02

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לא יאומן - הדחליל אשכנזי התעורר פתאום..... (ל''ת)

    למה לשלם מיסים?, 15/05/08 00:46

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    עם ספין המבצע אולמרט ואשכנזי יצילו את עורם... כמה שקוף ופתטי על גב (ל''ת)

    החיילים שלנו, 15/05/08 00:46

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מעולם לא היה צהל במצב שפל ורדוד כל כך וזה קורא לעצמו רמטכ''ל... (ל''ת)

    מינוי כושל של, 15/05/08 00:43

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אשכנזי - מה קרה ? מזמן לא זגזגת וריצית את ממוניך?... (ל''ת)

    אתה מבין מה, 15/05/08 00:40

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    או תגרשו איתאנו או תתחתנו

    סאמי עביד עזה, 14/05/08 22:47

    או תתחתנו איתאנו או תגרשו איתאנו
    כך לא טוב
    בעזה אין חיים
    היום אין מים בבתים
    מה יש
    ממשלת ישראיל חייה בחלום גדול
    הפטרון של עזה
    או תגידו תלכו תקבלו הכול הים האוויר המעברים תחיו חופשים
    או אנחנו רוצים שי נחיה ביחד
    אבל כך בלי שום דבר זה נורה
    די
    חראם מה כרה לכיים

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ONLY PAID TRANSFER TO JORDEN = the ir state (ל''ת)

    ONLY TRANSFER, 14/05/08 21:09

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לירות לעזה לא דרך הכוונות !! כך נכון לעשות ! (ל''ת)

    אברהם, 14/05/08 19:52

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כנראה יש לשלם פרוטקשן לחמאס, יותר זול מצבא הכנה לפלסטין (ל''ת)

    Avi Ecuador, 14/05/08 19:21

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בשביל למנוע התחמשות החמס צריך לחזור לציר פילדלפי.

    לכל בעיה יש, 14/05/08 18:52

    כדי למזער את ירי הטלים צריך לחזור לצפון הרצועה.הכל פשוט,הכל ידוע,אבל כשלא רוצים לבצע את מה שצריך אז ניכנס למבצע גדול בעזה שלאחריו הם ימשיכו להתחמש דרך ציר פילדלפי וניצתרך להכנס לעוד מבצע,ועוד מיבצע עד אין סוף.ציר פילדלפי הוא חונק את הטרור כשהציר בידינו.יצאנו מציר פילדלפי,שיחררנו את האויר לטרור והוא יגדל ויתפתח על אין סוף.למדנו גם שהמיצרים לא מעוניינים למנוע את הטרור ויותר מזה,שהם מעוניינים לפתח אותו.אז מה נעשה,נרביץ להם,נאשים אותם?מה זה יעזור?זה מה שהם רוצים,עכשיו תפקידנו הוא להרחיק אותם ממגע עם הטרור כדי שלא יוכלו לעזור לו.אבל גם את זה אנחנו לא מבינים,אלה שיושבים של על הכיסאות לא מבינים כלום,אז ככה גם ניראות התוצאות של המלחמה בטרור בימנו בישראל,ומתוך זה כל המצב של ישראל בעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יש פיתרון פשוט

    עידן, 14/05/08 18:34

    שיטת המחירון: שיטה שעלתה עוד בימי רפול ז''ל, ועוד רבים אחרים, ולאחרונה נשמעה מפי עמירם לוין:
    כמו שיש מחירון בחומוסייה על הקיר, כך גם ביחסי ישראל-עזה. מחלקים את עזה לריבועים, כל קסאם, נעלם ריבוע (לאחר התראה לתושבים). כל פיגוע ירי, הלך עוד ריבוע.

    המחירים נתונים לשינוי, ט.ל.ח.

    את המחירון מפרסמים לכל דורש ולכל אירופה, ואז האחריות לתוצאות עוברות לידי הפלשטינים (הטעות במקור).

    במידה וזה לא עובד, אז עוברים לשיטה האמריקאית נוסח שנות הארבעים לטיפול בטרור היפני המכונה קמיקזה:
    שלב א: האמריקאים אמרו ליפנים להיכנע או שתיפול עליכם אחת מפצצות האטום של האמריקאים, לא נכנעו, הופצצו.
    שלב ב: לאחר הפצצה היפנים אמרו ''אוקיי נכנעים, אבל רק תשאירו לנו את הקיסר''. האמריקאים שלא היו מוכנים למו''מ הורידו עוד אחת. היפנים נכנעו. והם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה (ליפן עדיין אין נשק, והיא אחת המעצמות המובילות בעולם).

    רוצים פיתרון לבעית השבויים. ע''ע סדרת החטיפות של אש''פ (אם זכרוני אינו מטעה אותי, זה היה הארגון, אבל אל תתפסו אותי במילה) בשנות השמונים. הם חטפו אנשים בכירים, אזרחים. הכל הלך, שגרירים, חיילי או''ם ומכל הבא ליד. לאחר שחטפו אזרח אמריקאי היה מו''מ מתמשך שלא הוביל לכלום, כמו גם אצל שאר המדינות שלהם חטפו אנשים. אבל יום בא ואש''פ עשה את הטעות וחטף אזרח סובייטי. זמן קצר לאחר מכן נעלמו במיסתוריות מביתם בני משפחות של בכירים באש''פ, והופיעו לאחר מכן פרוסים יפה-יפה בתוך ארגזים על מפתן דלתו של הארגון. אש''פ הבין מהר מאוד את הרמז, והאיש שוחרר ללא מו''מ.

    יכול להיות שהצעדים שאני מציע ישמעו קיצוניים למרביתכם, אבל בינתיים כל דבר אחר לעטמי יוביל רק לעוד טרו וחטיפות.

    חג שמח.

    הגב לתגובה זו

    • אלה דברים אפקטיביים עם קבלות שהם לא קיצוניים.

      זאת מלחמה., 14/05/08 19:07

      ולטרור אין חוקים כך שהמלחמה בטרור לא יכולה להיות עם חוקים.מבחן התוצאה הוא הקובע.מלחמה עם חוקים מול הטרור לא יכולה להצליח מכיוון שהטרור לא משתמש בחוקים.אז תאר לך שמתאגרף א ילחם לפי החוקים במתאגרף ב שלא ישמע לחוקים ויכניס לו מתחת לחגורה כל הזמן.מי ינצח?ברור מי ינצח ככה,אז ברור גם שמתאגרף א יהיה חייב להלחם ללא החוקים אם רצונו לשרוד.אבל אלה שיושבים על כיסאות ההנהגה בישראל כיום לא מבינים,הם לא מבינים כלום,וככה ניראת המדינה.אבל אנחנו אלה שבוחרים בהם פעם אחר פעם במשך עשרות שנים באותם אנשים - אז רק אנחנו אשמים.יש שם אנשים שיושבים בנוח כבר עשרות שנים,הם לא גאונים גדולים,הם לא עשו שום דבר מיוחד במשך כל השנים האלה,אבל הם ממשיכים לשבת בנוח שם מבלי שמוציאים אותם משם ומכניסים אנשים יותר איכותיים.

      הגב לתגובה זו

    • אני ממליץ לחלק את עזה לריבוע אחד גדול... (ל''ת)

      Avi Ecuador, 14/05/08 19:10

      הגב לתגובה זו

    • לא יכולתי לנסח את זה יותר טוב בעצמי-

      אור, 14/05/08 21:24

      אף מדינה אחרת בעולם לא הייתה שותקת ככה, עומדת מהצד ומבלבלת את המוח כ''כ הרבה זמן כשכמה חולירות מטונפות משליטות להם טרור במדינה-לעשות,לפעול, עכשיו, מהר וחזק ולסגור את הבאסטה וסלמאת' כמו שאומרים המטונפים. אגב, ככה אף דה רקורד-לא יזיק (לא יזיק ב-כ-ל-ל!!!) להשקיע קצת יותר בהסברה ותקשורת בינלאומית-סתם, ככה כדי שמישהו יספר באמת מה שקורה ולא רק ''אוי לא פלשתינאים מסכנים, ישראל מספקת להם גז, חשמל, מים וטיפול רפואי אז הם חייבים לרצוח אנשים כי הם כ''כ מסכנים.....'' אה, והשיטה של עידן כמובן-אני בעד.

      הגב לתגובה זו

      • בתודה לתקשורת הישראלית והשמאל (ל''ת)

        בזכותם, 17/05/08 13:31

        הגב לתגובה זו

    • תשובה לעידן מס 37

      חנוך, 14/05/08 21:25

      אני אתך אתה צודק הבעיה שאצלינו פשוט לא חושבים וכל אחד בא עם רעיונות שעובדתית עד היום לא צלחו

      הגב לתגובה זו

    • תגובה

      שי, 14/05/08 22:29

      מסכים איתך לכל מילה

      הגב לתגובה זו

    • הלוואי שהיית ראש הממשלה

      יאיר, 15/05/08 17:11

      או לפחות היועץ המשפטי לממשלה

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    עוד ספין של אולמרט בבצוע אשכנזי מתבוסה עכשיו (ל''ת)

    החונכים מטפלים, 14/05/08 18:14

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ולאחר המבצע, מאוחר מדי, תוכח צדקת המתנגדים

    א, 14/05/08 17:05

    אנחנו הרי יודעים מה יקרה: עשרות הרוגים אם לא יותר בשני הצדדים, הרעה קשה ביחסים, כנראה הפסקה במשא ומתן עם הפלסטינים, גינויים בעולם, תמונות זוועה, כישלון מוחלט בהשגת מטרות התקיפה, הסכם הפסקת אש שלא ייושם, שני הצדדים כבר ייערכו לסיבוב הבא, ורק הלאומנים והמיליטריסטים משני הצדדים ישאבו סיפוק מכך ש''הכנסנו להם''. כבר היינו בסרט הזה, הלא הוא מלחמת לבנון השנייה; אנחנו, אנשי השמאל ה''אנטי-ציוני'', הזהרנו לפניה, וצדקנו, וגם אנשי הימין הודו מאוחר יותר שהמלחמה הייתה קטסטרופה.

    ואשר להצעת ה''פשרה'' - גם אני לא הייתי מסכים זה. ממתי מעבירים שבויים לצד שלישי שיכול לשחרר אותם או להעביר אותם לישראלים בכל רגע? האם ישראל הייתה מסכימה להעביר כך אסירים, כשכזכור, לה, בניגוד לחמאס, יש הסכם שלום חתום עם מצרים? לחמאס אין שום שליטה על מה שיקרה לשליט במצרים, והוא יאבד את העמדה שלו במשא ומתן, ולעומת זאת יעניק למצרים נשק נגדו. מה שצריך לעשות הוא להגיע עם חמאס, במסגרת הפסקת האש, להסכם בו ישוחררו אסירים פלסטינים וישוחרר גלעד שליט.

    הגב לתגובה זו

    • באופן כללי אתה צודק, ישראל מחשקת את עצמה עוד יותר

      Avi Ecuador, 14/05/08 17:26

      מברברים את צה''ל לעבודה זרה.
      עזה צריכה להפוך לעיר תאומה של סדום.
      הרבה יותר פשוט אפילו להסברה.
      בעצם העמלקים כבר הסבירו ממזמן למה.

      הגב לתגובה זו

      • יש דרכים אחרות להכות את העזתיםבלי לשלוחלשם חיילים.וכולנו יודעים איך (ל''ת)

        muli, 14/05/08 18:38

        הגב לתגובה זו

        • עזה מזמן הייתה צריכה להיות חלק מעזאזל

          Avi Ecuador, 14/05/08 19:23

          בסך הכל היו מקבלים בתולות וזוכים למצוות אפילו שמאלנים.

          הגב לתגובה זו

    • אם החמס יושמד אז המתנגדים יאכלו את הכובע

      גרשון, 14/05/08 17:31

      אבל יצאו למבצע אבל לא יהרגו את החמסניקים כי הרי אסור לפגוע בזכויות שלהם ובג''ץ יוציא צוו מניעה ויגיד לחיילים איך להלחם ופתאום איזה טייס יחליט שהוא לא מחסל חוליית מחבלים כי זה לא מספיק אצילי בעיניו ואז יהרגו עוד חיילים שלנו ואז השמאלנים יגידו ''אמרנו לכם שאי אפשר לחסל את הטרור'' ואם זו האופציה אז באמת אין מה לצאת למבצע.

      הגב לתגובה זו

      • נו תהייה רציני קצת

        Avi Ecuador, 14/05/08 18:06

        החמאס הוא נס לאידיוטים, כל עוד שקיים השמאל אצלנו הם נס ליהודים ויש לשמר אותם.
        תתאר לעצמך שחס וחלילה העמלקיים היו סומכים על השמאל שיעשה להם את העבודה ויילחם ויגרש יהודים; מזמן הייתה להם מדינה וישרפלסטין בקו הירק הייתה דרום אפריקה ''חדשה''.
        הרשעים שם לא הבינו שהאידיוטים השמאלנים שלנו אפילו היו עושים להם את המלחמות ומזמן צבא הכנה לפלסטין היה עסוק בגירוש יהודים.

        הגב לתגובה זו

    • גם אני במכשלת לבנון עוד בשעות הראשונות ועוד לפני תחילתה

      Avi Ecuador, 14/05/08 17:45

      טענתי שזו שטות גמורה ''המלחמה'' הזאת.
      היו צריכים לרכז כוחות מול סוריה ולדרוש את הדרישות של החזרת השבויים מסוריה ואת יציאת הזבאללה, ''חיזבאללה'' על נשקו נשיו וילדיו מלבנון לסוריה כאשר ישראל ערוכה להחזיר את סוריה לימי האבן.
      בסוריה הייתה צריכה להיות המלחמה אז וגם היום, הם היו צריכים לשלם בשטחים ולא הכל בחינם, האמריקאים היו פותרים את בעית איראן וישראל יכלה להתרחב ולהעביר את כל הזבל העמלקי מהשטחים ומישראל למה ששרד מסוריה.
      דרך אגב, האמריקאים לא החזירו את הבקתות הקטנות: קליפורניה, אריזונה, ניומקסיקו וטקסס למקסיקנים?!
      כן, ובכדי להוציא את חיזבאללה, סליחה, את הטילים מקובה, האמריקאים רק הפגינו שרירים מול סוריה, סליחה, רוסיה...

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו לא מילטריסטים ודמם של החיילים יקר לנו

      דן, 14/05/08 17:56

      מול עולם שבו עמים מתעוררים ומנסים להשתלב בקדמה ובמלחמה שבה המנצח הוא זה שבונה מוצר טוב יותר, מפתח תרופה טובה יותר או נותן שירות מעולה יותר - סין הודו ועוד מדינות. הפלסטינים רוצים רק למצוץ את דמנו.
      הסכם רגיעה מטרתו הצטיידות בטילים שיהרגו יותר.
      תתעוררו, אתם בצד של צמאי הדם, אנחנו בצד של מבקשי השלווה.

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא אשקלוני במקרה? או תושב שדרות? (ל''ת)

        muli, 14/05/08 18:36

        הגב לתגובה זו

    • ברור שאתם יודעים מה יקרה:

      בוב, 14/05/08 21:01

      כמו שידעתם שחומת מגן לא תפסיק את הפיגועים, וכמו שידעתן שמשא ומתן עם ערפאת יביא את השלום, כמו שידעת שההתנתקות תביא את השקט, וכמו שאתם תמיד יודעים

      הגב לתגובה זו

    • מה שצריך לעשות

      יאיר, 15/05/08 01:57

      זה לזרוק אנשים כמוך לגולאגים שנבנה במיוחד באזורים הכי מידבריים שאפשר למצוא בנגב.

      הגב לתגובה זו

    • אני חושב שאתה טועה

      משה, 15/05/08 08:24

      הסיפור הוא, בראש ובראשונה ירי טילים על ערים בשטחה הריבוני של מדינת ישראל, ואי מימוש החובה האלמנטרית הבסיסית ביותר על ידי ממשלת ישראל, והוא הגנה על ערים אלו, זאת בנוסף לחטיפת גלעד שליט.


      מעבר לכך ישנו היבט נוסף משמועתי המשליך אור על מצבנו האסטרטגי:
      הסיפור הוא שיש ומתפתח כוח עוין על גבולה הדרומי של מדינת ישראל- החמאס עם נספחים נוספים (הג'יהאד האיסלאמי וכיוצא בזה).

      זאת בנוסף על חיזבאללה בצפון.

      לכן יש להגדיר את המטרות אחרת, והמטרה היא להשמיד את החמאס ונספחיו, או לכל הפחות, לעקר את יכולותיו הטקטיות.

      הנגזרת מכך, כיבוש הרצועה בלחימה אינטנסיבית עד להכרעה ולהמשך השליטה בשטח זה.

      בראייה כללית יותר, זו נסיגה מרעיון ההתנתקות שהתברר לי כהרה אסון.

      מה שאני קורא לו הוא אינו 'סתם תגובה למילוי האגו העצמי' אני קורא לעקירת זרוע שבנוסף, בעתיד לא תגביל את יכולותינו לפעול כנגד אויבים עיקריים אחרים (חיזבאללה, סוריה ולבסוף איראן).

      בסופו של דבר אני מדבר על לחימה והכרעת הגורמים הקוראים להשמדתה של ישראל.

      (אני תמכתי מסיבה זו במלחמה בלבנון השנייה, אכזבתי וכעסי אינם נובעים בגלל שיצאנו למלחמה, אלא באופן שהיא נוהלה, שתוצאותיה הן הגברת כוח חיזבאללה).

      הגב לתגובה זו

    • א. אחמד? איך ידעתי? (ל''ת)

      אריה, 15/05/08 09:12

      הגב לתגובה זו

    • מה לעשות? במלחמה נהרגים לא משתזפים

      לא ככה?, 17/05/08 13:36

      לא רוצים ליהרג? נכנעים והופכים לעבדים נרצעים. אלה העובדות מאז ומעולם.
      השמאל שיש לו כסף וכוח מעל ומעבר לכל צרכיו, והנמצא כבר שנים ביחסי ליקוק הדדי עם האוייב, מה איכפת לו משאר העם? הוא תמיד יהיה אדון, גם כשישראל תיכנע, לכן הוא תמיד נגד לחימה ובעד האוייב.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני מנחש שיבחרו ברגיעה על אף כל החששות (אני בעד מלחמה)

    שי אברהם, 14/05/08 16:43

    לאף אחד אין ביצים בקרב ההנהגה הנוכחית.
    כולל לרמטכ''ל שלא עומד על שלו

    הגב לתגובה זו

    • שי אברהם מזה אתה בעד?אתה אמור להלחם שם?או מישהו יעשה המלחמה עבורך

      נמר של מילים, 14/05/08 17:06

      נמר של עצות,או באמת אתה איזה גאון צבאי שאף אחד עוד לא שמע עליו.ספר לנו איפה נילחמת,איפה נפלת?
      כל משיאי העצות התעוררו מתרדמתם...
      למה מה קרה?

      הגב לתגובה זו

      • פגדים, טילים מטוסים ועוד פגזים. (ל''ת)

        שלומי, 14/05/08 17:32

        הגב לתגובה זו

    • שי הגיבור הלאומי מוכן לשלוח כל אחד להלחם בשבילו!הקשקשן (ל''ת)

      והעצות בחינם, 14/05/08 17:09

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    ומה יהיה אחרי המבצע

    סיגלית, 14/05/08 16:32

    מישהו חושב מה נעשה עם כל אותם פלסטינאים אחרי שנכנס לעזה?ומה עם כל אותם עשרות חיילים שיהרגו?מצטערת אבל אני לא רוצה לקבל את החבר שלי חזרה בארון

    הגב לתגובה זו

    • אני האמא של השמאלנים - רדי מהארץ אם את לא מוכנה להקריב עבורה דבר

      אורן, 14/05/08 16:48

      גם אנשי שדרות וגלעד שליט לא רוצים ארון...

      הגב לתגובה זו

      • אורן, אתה לא ברור, הסבר מה רצית? (ל''ת)

        את אמא או אורן?, 14/05/08 17:12

        הגב לתגובה זו

    • בקרוב הקסאמים אצלך (ל''ת)

      גרשון, 14/05/08 17:33

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    חכו חכו. ביבי ימחוק את כל עזה ויכבוש את רפיח ומחסום ארז

    אוהד בית''ר רגוע, 14/05/08 16:24

    ביבי נתניהו יקים התנחלויות בעזה ורפיח ובגוש קטיף המתחדשת בעזרתו של ביבי . וביבי נתניהו יקים גם התנחלויות מסביב לשדרות ואשקלון.
    ביבי נתניהו ישתבח שמו.

    הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שגם ימשיך לגור שם עם כל שבט ביתר. (ל''ת)

      מכבי עזה, 14/05/08 17:14

      הגב לתגובה זו

    • נתניהו אפילו לא חושב בכיוון של חזרה לגוש קטיף?

      תומר רז'קובצקי, 14/05/08 21:05

      למחות על הגירוש? בטח. לחזור? חס וחלילה.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    אשכנזי חובך להוכיח כי הצבא שוקם - אל תהיה בובה

    ישראל, 14/05/08 16:18

    של הממשלה העלובה
    החזר את כוח ההרתעה לצה''ל
    בינתיים קבלת רק קרדיט מהציבור אך תוצאות לצערי לא הבאת
    למד מההיסטוריה ארה''ב אחרי ויטנאם והכישלון באיראן היתה בדיחה
    אך אחר המלחמה בעירק עם כמות מזערית
    של הרוגים וכוח אש אדיר היא הפחד של
    כל המופרעים בעולם

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה אומר?אתה מוכן להסתכן אישית? יה קשקשן.

      חזק בעצות., 14/05/08 17:21

      מאיפה הסיפורים על ההצלחה הגדולה בעירק,עד היום מטיסים יום יום ארונות מעירק לאר''הב.ואין בהם חול.
      יש ערב תיאטרון מיוחד לשכמוך''ערב מספרי סיפורים''

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ''המבצע'' לא צריך להיות בעזה

    Avi Ecuador, 14/05/08 15:22

    צריך להיות התרחבות ושחרור שטחים בסוריה והפעם לא להשאיר זבל, כמובן שיש להשאיר את ארמון הנשיאות בסוריה ללא פגע בכדי למסור אותו לפרס שישוכן שם.
    לעזה פרייר ההורה שמסכים לשלוח את בנו להיכנס לשם, לעזה צריך לרכז תותחים וטנקים, לתת אולטימטום ל 24-48 שעות לצאת לחולות למקומות ריכוז בחולות ואודרוב, אודרוב יא סדאם במטוסים תותחים וטנקים ובהמשך שופלים שחורשים עד הים, לא משאירים ארכאולוגיה מעמלק.
    המבצה ביתר השטחים ובקו הירוק מבצע מתגלגל שמעבירים את שרידי עמלק לשטחים ששוחררו בשבילם בסוריה.

    הגב לתגובה זו

    • בעצם תיקון

      Avi Ecuador, 14/05/08 15:34

      לעזה אם מכניסים חיילים אז רק שמאלנים, זו המלחמה שלהם לבנות את עמלקסטין ולעשות להם מדינה שם, זו עבודה זרה ליהודים, עוד עגל זהב של השמאל.
      מה יעשו עם ''ניצחון''?!
      ייתנו לאבו מעזן מדינה שהם לא יכלו לבנות ולהלחם בשבילה?!
      אז יש להם את השמאל, שהוא יילחם בשבילה, אולי לקרבנותיו ייתנו להדליק משואות שם.
      כן, חס וחלילה בקשר לקרבנות אבל לפחות לשמאל יש ''מטרה'' ויוכל לומר שהשיג את עגל הזהב שלו.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה קלאסית של איש ימין הזוי...

        אורן, 14/05/08 16:50

        מי ששמאלני ימינה
        מי שימני שמאלה...

        מזכיר איזה משטר אפל לא????

        דפוק אחד!

        הגב לתגובה זו

        • כל אלה שתמכו בגירוש יהודים שמאלנים (ל''ת)

          Avi Ecuador, 14/05/08 17:11

          הגב לתגובה זו

          • כן, כולל ביבי שתמך בגירוש (ל''ת)

            Avi Ecuador, 14/05/08 17:20

            הגב לתגובה זו

          • כן, אני לא מתכוון לעמלקים בכנסת ובקו הירוק (ל''ת)

            Avi Ecuador, 14/05/08 17:29

            הגב לתגובה זו

        • כן, מדובר במחלת איידס של עם-הארץ

          Avi Ecuador, 14/05/08 17:12

          דור המדבר שצמח בארץ ישראל

          הגב לתגובה זו

        • מוח הזרזיר שיש לך לא יכל להיכנס לגופו של עניין

          Avi Ecuador, 14/05/08 17:18

          להסביר לשוטים מה התוצאות והיתרון ב''ניצחון'' של צה''ל בשיטה של השמאל.
          לא יכל להתאמת עם העובדה של בניית הרשע בעמלקסטין ומתן מדינה לאבו מאזן.
          שוטה...

          הגב לתגובה זו

      • היתה לי הרגשה שדרוש תיקון, ככה זה ששוכחים את הכדורים (ל''ת)

        ד''ר נו, 14/05/08 17:39

        הגב לתגובה זו

    • אבי?רגע רגע זה לא משחק מחשב.

      ד''ר נו, 14/05/08 17:37

      אבי?רגע רגע זה לא משחק מחשב.לוקח מפה מעביר לשם שורף,מבעיר,מעביר, מפעיל כוחות,מקרקס, מסרס.תירגע אתה לא נפוליון,אתה אבי הגיבור מאקוודור.
      כדורים כבר לקחת היום?לא תיקח אז מחר תיהיה מרי אנטואנט.סע לשלום הכדורים בארונית.

      הגב לתגובה זו

      • כן, ספר לנו על מזרח תיכון עשן ועל לבנות לעמלק מדינה

        Avi Ecuador, 14/05/08 18:27

        ספר לנו על ישרפלסטין בקו הירוק ועל חיים בשלווה בין נוצרים לחיזבאללה וערבים מוסלמים בלבנון, ספר לנו על יהודים שחיים בעיראק או בארצות ערב כך שנוכל ללמוד להיות מיעוט בקו הירוק.
        מספיק להשריש את האידיוטיות ולתת מכות מתחת לחגורה עם ''הברקות'' של כדורים לא מוסיף לשמאלני כמוך כבוד.

        הגב לתגובה זו

      • דרך אגב, פרופסור עומן הימני זכה בפרס נובל בתורת ''המשחקים''

        Avi Ecuador, 14/05/08 18:30

        אומנם הוא לא ראש ממשלה היום אבל הייתי מספר לך על משל יותם...

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    שתי אפשרויות:או הצבא יעשה מהפכה בעזה,או שהאזרחים יעשו הפיכה בירושלי (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 14/05/08 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    רק עעשיו הוא מבין?

    שלמה, 14/05/08 14:48

    אני לא צריך רמטכ''ל שמבין עכשיו את מה שאני הבנתי עוד לפני 7 שנים.
    אני צריך רמטכ''ל עם יכולת הבנה מהירה יותר.
    אי אפשר שעתידנו יהיה נתון בידיהם של אנשים איטי הבנה.

    הגב לתגובה זו

    • אז תתגייס לקבע גבר! מסתבר שאנחנו זקוקים לך... (ל''ת)

      אורן, 14/05/08 16:51

      הגב לתגובה זו

    • שלמה למה לא תציע עצמך לרמטכל?

      אהליבמה, 14/05/08 17:50

      תשרת קודם בעזה אחר כך בשטחים בהמשך בגולן ולבנון שצא למבצעים תרכוש נסיון(אם תשאר בחיים או שלם ובריא)עכשיו הקטע שאת הולך לספר לנו על עברך המפואר,נכון?אבל אף חייל אמיתי לא היה מגיב כאן בעצות לרמטכל עם נסיון''קצת'' יותר משלך.אז כך כדורים אולי תחלום שאתה עושה שרות צבאי בעזה.כובש,מכה,חונק ומפציץ.תהיה בריא וסע לשלום.הדרך דרומה מובילה לעזה

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    סיפור דרום לבנון: ה''שקט'' נועד להתחמשות, רגיעה = קטיושות על אשדוד (ל''ת)

    תתעוררי ישראל, 14/05/08 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הכל תלוי בחקירה של אולמרט...עד מתי? (ל''ת)

    דני לוטן, 14/05/08 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה קרה ? החלטת להגן על אולמרט ולהרחיק ממנו את החקירות ?

    אולמרט הביתה, 14/05/08 13:35

    ע''י יציאה למבצע קרבי ??
    אשכנזי שמור על כבודך ואל תתן למושחת
    לנהל מלחמות על גב הצבא.
    היה ברור לכולם בציבור שעכשו שאולמרט עם גבו לקיר ירצה לצאת למלחמה קטנה כדי להרחיק את דעת הקהל מחקירותיו ולדרוש שיפנה מקומו.
    הפעם דם החיילים שיהרגו יהיה עליך

    הגב לתגובה זו

    • ותגובה עניינית יש לך? איזהניתוח אסטרטגי יש לך שמראה שמתקפה זו טעות? (ל''ת)

      א, 14/05/08 14:40

      הגב לתגובה זו

    • מה עניין שמיטה להר סיני? חיינו אינם שווים בעיניך??? (ל''ת)

      שדרותי, 14/05/08 16:58

      הגב לתגובה זו

    • יש אנשים שיש להם יותר ממטרה אחת בחיים ויכולים לבצע במקביל 2 דברים.

      אורן, 14/05/08 17:01

      לך יש מטרה אחת כנראה ואתה לא רואה מעבר לאף שלך. להפיל את אולמרט. ושכל שאר המדינה תבער מבחינתך...

      הבעייה ,הזוי יקר שלי, שמי שיבוא אחריו יהיה בדיוק אותו דבר. הבעייה שאין לכם את האינטיליגנציה להבין או אין לכם את הביצים להודות בכך.


      בגין - החזיר את סיני. שטח יותר גדול מכל ר''מ אחר.

      ביבי - מסר את חברון, שיחרר את יאסין והציל את חייו של משעל (כי הוא לא מסוגל להקריב חיילים למען מטרה שחשובה יותר מהחיים שלהם - ביבי לא מסוגל לקבל החלטות קשות). כמו כן הוא היה מוכן לוותר על רמה''ג כמו כל שאר ראשי הממשלה.

      אריק - איש הכיבוש פינה את עזה כולה.

      ואולמרט? בינתיים לא החזיר דבר משמעותי, הכה בחיזבאללה וחשף את המציאות האמיתי שהיום טופחת על פני ממשלת לבנון, הפציץ כור אטומי בסוריה (משום מה אתם לא מזכירים את זה בכלל) ומטפל הלכה למעשה בתחלואי המדינה: המורים, בזקנים, בניצולי השואה, מייצב את הכלכלה...

      הגב לתגובה זו

      • בזה שבגין עשה טעות גסה בהסכם שקיבל - זה מצדיק חזרה על כך?

        muli, 14/05/08 18:34

        ואשר לאגדה על ביבי ומשעל ושייך יאסין: המיבצע נכשל לא בגללו; כדי לחלץ את אנשינו מרבת עמון הסכים בצדק לשחרר את שיך יאסין ואפילו להציל את משעל.
        בקשר לוויתור על חברון: זו הייתה התחייבות מדינית של ממשלה קודמת, פרס, שישב עדיין באופן זמני על כיסא ראש ממשלה אחרי שממשלתו נפלה באי-אמון, ואף על פי כן המשיך לתת התחייבויות בשם עם ישראל.
        אריק - האינך יכול לראות את הקשר הברור של רעיון העקירה בתהליך החקירה? הרי הוא המשיך לצפצף על דעת בוחריו, למרות שהבטיח מישאל, תחילה מישאל עם, אח''כ מישאל במפלגה. וצפצף על כולם. זרק מהממשלה שרים שלא הסכימו עם דעתו, וכך זכה ל''רוב'', כמו ה''רוב'' שהכין רבין כאשר שיחד את שני חברי הכנסת ממפלגת ''מולדת'' להצביע נגד עמדת המפלגה ועמדת בוחריהם.
        את הכלכלה ייצב נתניהו ולא אולמרט.
        לאולמרט יש יותר ממטרה אחת: הימלטות מחקירה משטרתית א', הימלטות מ-ב', וכן הלאה.
        לאן הובילו אותנו שרון ואולמרט וחבריהם - גם אם נעצום עיניים לא נוכל שלא לראות.
        ולבסוף:מכה לחמאס אינה צריכה להיות באמצעות משלוח חיילים למוות. יש אמצעים יעילים יותר וזולים יותר. רק - כדבריך - צריך ביצים.

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    If you're going to shoot - shoot, Don't talk. (ל''ת)

    Zev, 14/05/08 13:31

    הגב לתגובה זו

    • right

      d, 14/05/08 14:10

      right

      הגב לתגובה זו

    • דווקא ההפך. זו לוחמה פסיכולוגית מול חמאס, כדי שינמיך את הדרישות שלו

      א, 14/05/08 14:40

      ולדעתי, אם הלוחמה הפסיכולוגית לא תעזור, באמת תהיה מתקפה.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    אנחנו כבר רוצים להיכנס! רק תנו לנו ונביא את השקט!! (ל''ת)

    קרבי, 14/05/08 13:22

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אני חוזר ואומר במידה ולא יעשו מבצע צבאי גדול

    פצצת אטום, 14/05/08 13:20

    אני לא יקרא לזה מבצע אלא מלחמה ולעשות את העבודה כמו שזריך תושבי הדרום לא ישנו בשקט ועוד כמה זמן גם המרכז וכו'.
    ''סופם של המרחמים שיתאכזרו אליהם''.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אם מבצע אז רק מהאוויר חיילי צה''ל יקרים מכל אזרח פלסטיני (ל''ת)

    רועי, 14/05/08 13:19

    הגב לתגובה זו

    • ברור כל חייל שלנו שווה מליארד (ל''ת)

      חיפאי, 14/05/08 14:55

      הגב לתגובה זו

    • עם אוויר בלבד, נקבל הרבה רוח, לא מעבר (ל''ת)

      וינוגרד, 14/05/08 17:00

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לא די בדיבורים

    ליאור, 14/05/08 13:18

    זה לא לענין גם הרמטכל ושר הביטחון רק מדברים למחוק את בית חנון מעל המפה ו א ח ר כ ך ,,,,,,,,,

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    --בחכמה-- אם יוצאים למבצע, להכין את דעת הקהל בישראל לפני. אין מה

    אלון, 14/05/08 13:00

    למהר. לדבר אל האזרחים, להסביר מה מצופה מהם, מה עלול להיות, מה הסכנות, מה הסיכויים, מה המטרות וכולי. לפנות ישירות לאזרחים כי מה שהביא להלך הרוח בעקבות מלחמת לבנון, ולתחושה שהפסדנו למרות השגים גדולים, היה חוסר הכנה של האזרחים, והגדרת מטרות לא תואמת.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    המבצע לא תתחיל עד שחמאס לא יתכונו טוב טוב (ל''ת)

    צריך לדעת להלחם, 14/05/08 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    למה אשכנזי שינה עמדה, כי אבו-מאזן שינה עמדה, הוא מסכים שצה''ל ישמש

    שקולים משפטיים., 14/05/08 12:41

    כזרוע ביצועית של הפת''ח כנגד החמאס.
    צה''ל מסכים כי זה מתאים לעו''ד של אולמרט, ושומר על שמו של צה''ל. =
    צבא ההגנה לפלסטין.
    חו''מ השלישיה עכשיו מתואמת...
    ברק מתישר לפי אולמרט, ואשכנזי לפי ברק. כאשר הסמן השמאלי הוא בוש.

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי אם אתה תוקף מימין אן משמאל (ל''ת)

      א, 14/05/08 14:44

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    קיום המדינה תלוי בהכרעת החמאס עכשיו! זה או הם או אנחנו!

    בכל הכח עכשיו!, 14/05/08 12:28

    אני שמאלני. חילוני. אשכנזי. שונא ימין. שונא ביבי. אקס עבודה. אקס קדימה ונקסט מי יודע.

    כמוני המונים.

    אם יש אלוהים בלבך אשכנזי- אם יש כבוד בדמך ברק, אם נשאר אומץ כלשהו באולמרט- אנא - חיבים להכריע אותם עכשיו! ישראל לא תוכל להתקיים כשבשני הגבולות נסיכויות איסלאמיות איראניות (בלבנון זה כבר סגור) אל תפחדו - אם אני איתכם- זה אומר שלפחות 75% מהעם איתכם. הכל יסלח לכם - אם תרימו את האתגר- ותחסלו ת'חמאס. אחרכך ביחד עם השנויים בעולם הסוני - אולי- אולי- יוהיה עם מי, ועל מה לדבר- בינתיים - מלחמת קיום!

    ומסר לחברי קדימה (מפלגתי- על'ק)
    אין לאדם הרבה הזדמנויות לכפר על משגי העבר- קחו ת'הזדמנות ותוכיחו שיש בכם בכל זאת משהו - עתיד העם על כף המאזניים- לא פחות!

    ואז - בנוסף - באיזה רווח משני ושולי - אולי תצליחו להעלות שוב חיוך עם שליש גאווה אצל בוחרי קדימה. כולל אצל משרתי המילואים שישאו בעול - כיום זו בושה גדולה ועצב רב להודות במי בחרתי.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כשאין את הבית שלי - לחיילים לא יהיה איפה לישון

    מפונה גוש קטיף, 14/05/08 12:21

    ולקבל ארוחות כביסה ועוד הרבה אהבה בתור אחים מהעם היהודי,
    גיבורים המגינים בעוז על כל מדינתנו האהובה, ולמה ????


    כי תושבי גוש קטיף גורשו ובתיהם נהרסו עד היסוד, במהלך מרושע ומלא טיפשות ושחיתות.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ממתי אשכנזי קובע? (ל''ת)

    חייל, 14/05/08 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יאללה,למבצע החזרת עזה לאבו מאזן....

    יעקב, 14/05/08 12:15

    חברה,אמו נילחם כי צריך.אבל!בסוף נעשה מסדר של מסירת הדגל לרוצחים ושוב יירו....

    הגב לתגובה זו

    • אני מבין שאתה מתנדב לעשות תורנות סיורים בג'באלייה עד אחרית הימים (ל''ת)

      א, 14/05/08 14:45

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    ראשית חוכמה-תביא בינה.

    מוריץ מאירזון, 14/05/08 12:09

    ראשית יש לפרק את ממשל אולמרט. אהוד לק הבייתה.(00FL JBV TNRV)שלח לשקלון את דיכטר,ואת מופז לאחוזתו בי''שע.(אם טרם עבר דירה )לבני יכולה להשאר במקומה.(וואס שמקטנישט ניינ הרגנישט).אחר כך,טפלו בפלישתים.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אשכנזי הוא ''השופר'' של אולמרט=ספין (ל''ת)

    ניר, 14/05/08 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אבל יצאנו מעזה, למה הם תוקפים אותנו? (ל''ת)

    נתי, 14/05/08 12:03

    הגב לתגובה זו

    • כי כך נוח להם.

      msue vhnbh, 14/05/08 12:20

      עם ישראל חזור לגלות.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כניראה שלא תהייה ברירה לבצע מהלך צבאי ברצועה (ל''ת)

    פקק תנועה, 14/05/08 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אשכנזי, קודם תבדוק מה ההנחיות שתקבל מאולמרט

    יאיר ל, 14/05/08 11:48

    להכנס, לצאת, לעמוד כברווזים, להפציץ שטחים ריקים, להכנס, לצאת לעמוד כברווזים.....
    והעיקר וועדת הטיוח כבר מוכנה וגם התקשורת המופלאה...
    ואח''כ יסכמו חכמי השמאל שבכוח לא ניתן להשיג דבר וחכמי התקשורת יוסיפו שניתן להגיע לפתרון רק במו''מ

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בשביל מה לסכן חיילים כאשר ניתן לטפל בעיה אחרת?

    עמי, 14/05/08 11:41

    פגיעה בתשתיות זה הפיתרון.

    העולם יצעק ויאשים את ישראל - אך דם החיילים יחסך בעוד שלפלסטינים התשלום יהיה : חיים לא נוחים. הספקת המזון המים והתרופות תימשך, אך חשמל לייצור קאסמים - לא יהיה, דלק למכוניות להובלת הקאסמים - לא יהיה (גם את הפיתות יאפו במדורות ולא בתנור חשמלי). יתכן גם שיצטרכו לגור באוהלים, אם ביתם יהרס לאחר ששוגרו ממנו או מסביבתו קאסמים או מרגמות.
    (את המשפט: ''יורים מבין הבתים'' ניתן לשלול ע''י ביטול הירי או ביטול הבתים!) יהרסו עמודי חשמל, בתי ''ציבור'' - בניני המשטרה, עמדות של החמאס, ''בית הנתיבות'' עם מסלול ההמראה, הנמלים, בנין ''הפרלמנט'' ועוד ועוד. כל בית חדש שיוקם - יהרס בתגובה מיידית לירי. כל פינה ירוקה בכיכרות עזה וברחבי הרצועה - יש להרוס. הריסת רשתות הטלפונים הקויות והסלולריות, המשמשות רשת קשר לחאמס.
    יש לגבות מחיר שיבהיר להם שהם מתקדמים לאחור, ולתת תוקף לאמירה שכל מלחמה מדרדרת אותם לאחור.

    יש לזכור שהאוכלוסיה מעוניינת בפגיעות אלה בה שאם לא כן - הם לא היו תומכים החמאס. אין סיבה שישראל לא תמלא את בקשתם. בסוף זה ימאס להם! בוודאות!
    גם החמאס לא יוכל להרשות לעצמו קיום מצב כזה לאורך זמן).

    ולקציני צה''ל הבכירים בגיזרה - אפשר למצא מקורות תעסוקה ועניין אחרים במקום לשחק בחיי החיילים בסיטואציה שהדבר כלל אינו נדרש.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ''בעונת החורף המבצע לא היה יכול להתקיים בגלל תנאי מזג אוויר קשים''

    האויב הציוני, 14/05/08 11:39

    אני מאוד מקווה שזה ''סתם תרוץ''... ומה בדיוק הצעת הפשרה המטומטמת עם שליט באה לתת לנו?! הזוי...

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מי פרק את גוש קטיף ?

    דני, 14/05/08 11:29

    עכשיו כדי לפתור את הבעיה יצטרכו לפרק את עזה
    איזה שלום ואיזה בטחון

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    גם האמריקאים אישור את המבצע

    אמנון שילון, 14/05/08 11:28

    שרק יהיה בהצלחה

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא למבצע סרק בעזה !

    יואב, 14/05/08 11:26

    מבצע גדול בעזה לא יעצור את הקסאמים והמרגמות, אלא יוביל למותם של עשרות חיילים.

    הדרך היחידה לעצור את הטרור היא להבהיר שהטרור אינו משתלם. עלינו לחזור לגוש קטיף!

    הגב לתגובה זו

    • נכון - כי כשגוש קטיף היה קיים, לא היו קסאמים,

      פלוגה כ''ה, 14/05/08 12:20

      לא היו מרגמות, לא היו הרוגים, לא היה טרור, לא היה חמאס ולא היו פלסטינים....

      או שלא.
      דוגמה קלאסית להגיון אמוני.

      הגב לתגובה זו

      • היה מינון הרבה הרבה יותר נמוך שמאלן קטן (ל''ת)

        שלומי, 14/05/08 17:39

        הגב לתגובה זו

      • שאיפתו של החמאס-

        תומר רז'קובצקי, 14/05/08 21:02

        גירוש היהודים מארצם, גוש קטיף תחילה. כאשר הגוש היה קיים, לא חדלו מלדבר על פינויו. זה חיזק את חמאס, שהמשיך בשלו ואף החריף את פעולותיו עד שקיבל את מה שרצה. אם נחזור לגוש קטיף, לא רק שנעצור את גל ההחזרות המתרגש עלינו, ונקטע את המוטיבציה של החמאס, אלא אף נבטיח לו שאנחנו לא מתכננים לעזוב, וזה יכלה את הדלק האידאולוגי של התנועה.

        הגב לתגובה זו

    • צודק !!!! יש לחזור לגוש קטיף !!!!

      ל, 14/05/08 12:29

      פעם על כל רצח של יהודי היה מוקם יישוב.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    בנפול לבנון לחיזבאללה / איראן

    אד, 14/05/08 10:49

    לא הגיוני אסטרטגית להשאיר מוצב איראני בדרום יש למחותו מעל האדמה בבליץ, זה רק יעלה את החשש של חיזבאללה מעימות עתידי (למרות שלא ימנע אותו)

    הגב לתגובה זו

    • צודק, אין ברירה צריך להתחיל לערוץ את ראשי הנחש אחד אחרי השני

      דני, 14/05/08 11:37

      אחרי שנותנים לחמאס צריך להתלבש על חזבאללה, אסור לעצום עיניים.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    יש משהוא במדינה הזו שהוא לא ספין? (ל''ת)

    א, 14/05/08 10:35

    הגב לתגובה זו

    • עוד לוקש של אולמרט:הצבא היה תמיד בעד פעולה בעזה ורק הוא עצר אותם (ל''ת)

      אולמרט=ספינולוג, 14/05/08 11:25

      הגב לתגובה זו

      • אשכנזי לא קורא ידיעות ולא ראה את הכותרת

        נביל, 14/05/08 13:56

        היהודים עדיין לא מבינים שהמוסלמים לא מהווים סכנה קיומית עליהם.

        הסכנה היא בקיום השמאל היהודי ובשחיתות במדינה שאיפשרה למשפחות בודדות להשתלט על נכסי העם היהודי.

        אני מציע כשלב ראשון להשליך את כל מנהיגי השמאל היהודי לכלא. להחרים כל רכוש שלא שולם עליו מס כחוק ולסלק כל איש ציבור שנחשד בשחיתות.

        הגב לתגובה זו