• 56.

    חשין לפחות היה שופט גברץ אבל זה ממש הומו מוצהר (ל''ת)

    alimalul, 18/07/09 01:11

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    יש לשלוח אליו את חשין שיראה לו מה זה לדבר שטויות (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 14/05/08 19:55

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הקם להשמידך השכם להשמידו (ל''ת)

    לא לקחת סיכונים, 13/05/08 19:32

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אסור להשאיר את המשפט בידי ברק ודומיו

    אסיר ציון, 13/05/08 17:20

    המלך מידאס בקש שכל מה שייגע בו יהפוך לזהב. משאלתו התגשמה. כל מה שנגע בו הפך לזהב. גם כשנגע בביתו האהובה. הנח לנו איש מעולל רע, אל תגע בנו יותר, מספיק עוללת. ודע לך, יש עוד ספור, הפעם משלנו (הקודם היה יווני למי שלא זיהה): בשכונתו של רבי מאיר היו בריונים, והיו מצערים אותו הרבה.
    התפלל עליהם רבי מאיר שימותו.אמרה לו ברוריה אשתו:מה דעתך? משום שנאמר: ''יִתַּמּו חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ'' (תהלים ק''ד לה)וכי כתוב ''חוֹטְאִים''? ''חַטָּאִים'' כתוב.
    ועוד השפל לסוף המקרא: ''וּרְשָעִים עוֹד אֵינָם''(שם, שם)כיוון שֶיִתַּמוּ חַטָּאִים - הרי - וּרְשָעִים עוּד אֵינָם.אֶלא, בַּקֵּש עליהם רחמים שיחזרו בתשובה.ביקש עליהם רחמים, וחזרו בתשובה. (ברכות דף י' עמ' א
    ואל תחשוב שמאוחר מדי, מעשה ברבי ישראל מסלנט שיצא לרחובות העיר באחד מלילות ימי התשובה, וראה אור קלוש בוקע מדירה רעועה. נכנס רבי ישראל,
    וראה מתקן נעלים יושב ליד נר דועך, ומכה בחיפזון בפטישו על הנעל. שאלו רבי ישראל: ''מה לך כי נחפזת, ר' יהודי?'' ענה אותו הסנדלר: ''רבי, הרי כל עוד הנר דולק - אפשר עוד לתקן!'' יצא רבי ישראל לרחוב וקרא: ''יהודים! שימעו אחים יהודים! כל עוד הנר דולק אפשר לתקן!'' ואני מקווה שאתה קורא, אולי, מי יודע.

    הגב לתגובה זו

    • לא הגבת לטיעונים של ברק

      אלון, 13/05/08 19:11

      תשדל להגיב לגופו של ענין ולא לגופו של טוען

      הגב לתגובה זו

      • הטיעונים שלו להביא התבוללות כמו עם הגרמנים כאן בעם

        alimalul, 18/07/09 01:17

        ולהתחתן עם גויים וזה עוד שואה

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    כל מה שהשמאל נגע - הרס, בתהליך המדיני החברתי, אסור לתת להם להמשיך. (ל''ת)

    נתן.ש, מעלות.,, 13/05/08 12:51

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר לטיעוניו של ברק (ל''ת)

      אלון, 13/05/08 19:11

      הגב לתגובה זו

      • כאחד שהיה שופט בבג''צ שהינו סניף של מרצ ממשיך את דרך המפלגה על מנת

        נתן.ש, מעלות.,,, 14/05/08 00:12

        לפגוע בדתיים וביהודים!! מרצ מפלגה של שמאלנים אוהבי טרוריסטים שיודעים לדאוג לזכויות כל הפושעים כולל אולמרט והטרוריסטים!!

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    אהרון ברק גרם מספיק נזק בבית משפט העליון. הנח לנו!!! (ל''ת)

    א.י., 13/05/08 12:42

    הגב לתגובה זו

    • ואם מישהו אחר יטען את אותם טיעונים

      אלון, 13/05/08 19:12

      אז הם כן יהיו נכונים

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    לסגור את הרבנות המושחתת. אין תורה יש רק עבריינים עם זקן וקובע (ל''ת)

    שולה, 13/05/08 12:12

    הגב לתגובה זו

    • הטענה של ברק היא נגד הכנסת

      אלון, 13/05/08 19:13

      ולא נגד הרבנות

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    השמאלנים האנטישמים גמרו את המדינה אסור להמשיך לתת להם לנהל את חיינו

    נתן.ש, מעלות.,, 13/05/08 12:10

    גם בתחום המדיני וגם בתחום החברתי!! צריך לסתום להם את הפיות!!!

    הגב לתגובה זו

    • ואם ימני יטען את אותם טענות שברק השמיע

      אלון, 13/05/08 19:15

      אז תסכים לרעיון שלכל בן אדם זכות לממש את הזוגיות שלו כראות עיניו

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    היום אתם מגלים את העמלקי הבזוי שהיה בעליון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יש שם עוד, 13/05/08 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    האם במדינת ברק יהא חופש פולחן ליהודים ?????????????????? (ל''ת)

    רוב הסיכויים, 13/05/08 11:57

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ברק הרס את השב''כ ואת המוסד, ואת כל מערכת הבטחון והכנסת

    ישורון, 13/05/08 11:57

    הוא נזק לעם ישראל חילוניים כדתיים.
    הוא נכס לערבים,אידאולוגי ואיסטרטגי.
    העולם לא יכל להיות פרו ישראלי,כשבג''צ הוא פרו-ערבי.
    הוא פרו-כל העולם רק לא פרו-ישראל.
    הוא ימסור גם קצינים לדי אומות העולם.
    הוא ימסור ילד יהודי לאביו הגוי.
    האם לזאת מייחלים היהודים במדינה?
    פרידמן טוב ליהודים.אפילו לחרדים הוא טוב יותר מברק והכנופייה הערבית האנטי יהודית בבג''צ.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אז הגוי העל הערכים הנוצריים ברבר את עצמו לדעת מה קרה ?????? (ל''ת)

    לפחות תגלו מי, 13/05/08 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עשו לו ברית,לבנים עשה ברית וגם לנכדיו עשה ברית,אע''פ שהוא ערב רב (ל''ת)

    המוהל של ברק, 13/05/08 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כל המלחמות והאסונות של העם היהודי הם בגלל הרבנות המושחתת. (ל''ת)

    עודי, 13/05/08 11:39

    הגב לתגובה זו

    • האסונות באו מערב רב כמוך שלא ניקו אותו בזמן (ל''ת)

      קאפו עלוב, 13/05/08 12:01

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    לכלל הטיפשים שמנאצים את מוסד הרבנות

    משה רפאל, 13/05/08 11:14

    אתם מבזים בזאת כל חלל שנפל במלחמות ישראל ועוד יותר מכך את כל ששת מליוני היהודים שנרצחו בשואה שכולם אבל כולם מתו נרצחו כך או אחרת בשל מדינת לעם היהודי ושל העם היהודי ולא של כל מיני כלבים כנעניים גויים מתבוללים אוכלי טריפות ונבלות שוויתרו על הכשרות, על ההלכה, על המיצוות, ועל הארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לכל ה''זו מדינה יהודית בלה בלה וכ''' הנבונים כל כך..

    בני, 13/05/08 11:10

    יופי, זו מדינה יהודית!

    אבל מי לעזאזל קבע ש''יהדות'' = ''זרם אורתודוקסי''?!

    אתם כל כך פתאטים בחוסר היכולת שלכם להביט מעבר לזרם המסויים הזו עליו חונכתם, שאינכם מסוגלים להבין את הדבר הפשוט הזה.

    יש יותר מדרך אחת להיות יהודים!
    הזרם האורתודוקסי אולי תפס חזקה בכל המערכות, זה לא אומר שכולנו חייבים להבלע לתוכו..

    מי מכם שמכנה עצמו ''חילוני''.. אתם הפתאטים מכולם. החרדים סוחבים אתכם באף תוך הבטחות לאוירת שבת של בית אבא, ובינתיים משתינים עליכם מהמקפצה.

    חבורה של הדיוטות, כולכם.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    O.K. אל תתחתנו כיהודים.

    אל תעשו טובות., 13/05/08 11:03

    נפתח ספרי יוחסין. יהיו פה 2 עמים(אם הפלשתינים גם נחשבים אז 3 עמים)
    לא נעים במיוחד, אך זה מה יש. לא בטוח שכאדם דתי זה הפסד גדול במיוחד בשבילי. שלום ולא להתראות.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    רבנות ביזיון בנלאומי למדינת ישראל. נמאס משחיתות ושקרים ברבנות (ל''ת)

    יעל, 13/05/08 10:55

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    שופט קטן שחושב כמו גוי גדול

    מיכי, 13/05/08 10:46

    אם כבודו רוצה שנכדיו יהיו גויים, יבושם לו. ממילא הוא חי כמו גוי , אמנם גוי דובר עברית. ובכן גוי גדול, ושופט קטן, אם מאן דהוא חפץ לישא גויה - אין עוצר בעדו. אנחנו היהודים - לא נתחתן אתכם ממילא.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    It’s about a time

    jew, 13/05/08 10:04

    Seek and tired of fucking orthodox idiots who burn Israeli flags and don’t believe in state of Israel.

    For those who think that they are keepers of Jewish religion- you are wrong. The only think they are keeping is the high PRISE for their signature. Mushhatim!!!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ברק כנעני

    יהודי גאה, 13/05/08 10:03

    כאן זה מדינת יהודים ברק לך לאוגנדה
    איפה שהרצל רצה להקים מדינה לכנענים
    שכמוך

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לחסל את הרבנות זה צעד נכון. שחיתות וסחטנות אין מקום לזה במדינה (ל''ת)

    גדי, 13/05/08 09:55

    הגב לתגובה זו

    • באותה דעה גם חמינאי בינלאדן חמאס יאסין וכוהני דת האיסלם (ל''ת)

      דגי נצר למוחמד, 13/05/08 10:13

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    לאחר שברק הרס את מע' המשפט בדרך להרס יסודות הציונות (ל''ת)

    אלימלך, 13/05/08 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    בתור ימני ציוני חילוני אני מסכים איתו

    במקרה הזה הוא, 13/05/08 09:17

    למרות שהמציאות מראה שלרוב האיש הזה טעה.

    הגב לתגובה זו

    • בתור ימני ציוני מסורתי אני לא מסכים איתו

      שבחי ירושלים, 13/05/08 10:25

      יהודי ירצה להתחתן במסגד או בכנסיה
      מישהו יגיד לו לא?
      גיור של אלפי פליטים סודניים בשבוע וכולם עולים חדשים מישהו יעצור זאת?
      הפרופסור ההזוי שחי עם בן זוג ואימץ ילד הומו לא מקיים עם הילד יחסים?לאפשר להם להתחתן?
      חייבים לשמור על היהדות !!!!
      אני יהודי גאה בארץ ישראל ונלחם למען מדינתנו תחי מדינת ישראל חג שמח ליהודים בכל אשר הם

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אדוני המכובד עד כמה שאני יודע יצאתה לפנסייה אסור ליפגוע בדת ישראל

    פקק תנועה, 13/05/08 09:12

    בכול פנים ואופן

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אסור להשאיר את המשפט בידי ברק וחבר מרעיו

    י.נ טכניון, 13/05/08 09:04

    כמובן מי שרוצה להשפט על ידם יעשה זאת ברצון אך יש לתת אופציה

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אוי למדינה שאדם זה היה נשיא בית המשפט העליון (ל''ת)

    משה בודק, 13/05/08 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ברק אתה ערב רב והבעיות שלנו הם בגללך ובגלל העליון (ל''ת)

    זיגי, 13/05/08 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ברק אולי שכחת אבל אתה כבר לא השליט כאן (ל''ת)

    בעז, 13/05/08 08:51

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    להציל את הנשים העגונות בגרושים אזרחיים, אנחנו חיים בשנות (ל''ת)

    האלפיים,בהצלחה., 13/05/08 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    את נזקיו יקח שנים רבות לתקן

    אבי, 13/05/08 08:31

    ופרופ' פרידמן מנסה היום למזער נזקים,דבר שעולה לו בבריאות ובהתקפות אישיות מצד החונטה השלטת בבית המשפח ובפרקליטות.
    כעת משמיעים לנו עוד ועוד את הגיגיו.
    די,שבענו ממנו ומרעיונותיו די והותר בשנות פעילותו.
    כעת,כפנסיונר,יכבד וישב בביתו ואין לנו צורך בהגיגיו וברעיונותיו המטופשים שרק גרמו ועדיין גורמים נזק.
    אין לראיין אותו ולהשמיע את דבריו,כשם שלא מראיינים ומשמיעים את הגיגיהם של פנסיונרים אחרים שפרשו.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אכן,הגיע הזמן,אחרי 60 שנה,שנתקדם למדינה נאורה יותר.הקץ לשלטון החשוך (ל''ת)

    Rנב, 13/05/08 08:22

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אדני זו מדינה יהודית ולא יעזור לך, שב בבית. (ל''ת)

    מישהו, 13/05/08 08:18

    הגב לתגובה זו

    • סלח לי מישהו

      יול, 13/05/08 09:35

      זו מדינה ישראלית שחיים בה יהודים. לך אולי מתאים שלטון חומניזם, אבל לי לא!!!

      הגב לתגובה זו

      • זה לא יעזור לך, הוקמה למען היהודים וכך תישאר. (ל''ת)

        מישהו, 13/05/08 10:18

        הגב לתגובה זו

      • לי מתאים מדינה איראנית מאשר לחיות איתך (ל''ת)

        סלח לי יול ברנר, 13/05/08 10:19

        הגב לתגובה זו

        • סע לאירן (ל''ת)

          מנחם, 13/05/08 10:56

          הגב לתגובה זו

        • כבר עושים לך פה מגבית כדי למנוע את התעכבותך בא''י יאללה תארוז (ל''ת)

          מגבית מהמגיבים, 13/05/08 11:18

          הגב לתגובה זו

      • אני מקווה שאתה מכיר את בן גוריון שאמר:אני מכריז בזאת על הקמת מדינה

        יולי, 13/05/08 10:54

        יהודית בארץ ישראל ולא להיפך!!!
        ואני מקווה שאת לא ממכחישי השואה
        יש הרבה מקום ברוסיה התור ללחם הצטמצם

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    אין לברק מה לעשות במדינה יהודית !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    פינוי אל אחיו, 13/05/08 08:18

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    השמדה רוחנית של העם היהודי=השמדה פיזית עי הגרעין האראני (ל''ת)

    אותו סיכון, 13/05/08 08:17

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ישראל מדינת היהודים

    לא מדינת היהדות, 13/05/08 08:10

    בן גוריון החליט להביא יהודים מרחבי תבל גם כאלו שלא ידעו ציונות מהי. אין סיכוי לקיום המדינה אם לא יווצר כאן אזרח שווה זכויות. החופש מדת היא זכות המעוגנת בתנועה הציונית החל מראשיתה ועד מגילת העצמאות. אין סיבה לריבונות יהודית אם לא מבוססת על דמוקרטיה. כל שיטה אחרת לא עובדת ובטח לא תחזיק מים (בריחת מוחות וכסף מהארץ)

    הגב לתגובה זו

    • בלי יהדות אין יהודים אהבל אולמרטי !! ועדיף שהמוח הריקני שלך ייברח (ל''ת)

      כנ'ל כסף שדוד, 13/05/08 09:35

      הגב לתגובה זו

      • רבנות זה לא יהדות זה מפיה מאורגנת יש לסגור את המוסד בהקדם (ל''ת)

        אלדד, 13/05/08 12:15

        הגב לתגובה זו

    • מקומנו

      מנחם, 13/05/08 10:55

      בארץ ישראל היא דתית.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ברק מעוניין הלכה למעשה בהיעלמות העם היהודי

    אחרת, 13/05/08 08:04

    קשה לי להסביר את דעותיו הבזויות. יש הבדל בין טיפול בשחיתות של אנשים שעשו בתורה קרדום לחפור בה, מה שפסול עמוקות עפ''י היהדות, לבין לפסול את היהדות כגורם בעל משמעות במדינת ישראל-כמו שעושה ה''צדיק'' ברק.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    נכון ברק, לאפשר גם להומואים להתחתן! שמוסד הנשואים יהיה בדיחה! (ל''ת)

    שולה, 13/05/08 08:00

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    יופי סוף סוף אחי יוכל לשאת את אחותי ואיש לא יגביל אותו (ל''ת)

    ליברל נאור, 13/05/08 07:57

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אסור להשאיר שיפוט בידי הבג''צ. הדתיים דופקים את החריגים, בג''צ את כל

    אסור למעוותים, 13/05/08 07:53

    היהודים.
    ועוד המדינה משלמת לתופסי השררה המעוותים.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    דיקטטור לא ליברל

    עמי, 13/05/08 07:50

    ברגע שהכריז ש''הכל שפיט'' והוא ''אקביסט שיפוטי'' הפך עצמו לדיקטטור והפרדת הרשויות נעלמה.גרם לכך שיש בית משפט עליון שיש לו מדינה , ישחקו המחוקקים לפני, מה שמוצא חן בעיני - טוב, ואם לא אני פוסל.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ברק הורס כל חלקה טובה בעם היהודי! די כבר! ברק, שב בלול! (ל''ת)

    עומרי, ת''א, 13/05/08 07:36

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לך כבר מאתנו, גרמתה מספיק נזקים, מבטיחים לא להתגעגע (ל''ת)

    רותם, 13/05/08 07:29

    הגב לתגובה זו

    • האם דה החבר כנסת

      ליברמן, 13/05/08 10:25

      האם דה החבר כנסת

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אהרון ברק- תוצר של ערב רב ואפיקורוס

    משה, 13/05/08 06:48

    שונא יהדות ודתיים. מושמד וכנראה שאין לו שורשים יהודיים. הוא רוצה פה מדינה של גויים סדום ועמורה. זה אדם נאור? זה האדם הכי פרימיטיבי עלי אדמות.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בכלל אני מציע להפקיע כל דבר שלא מוצא חן בעניי מישהו]

    היהודי הנודד, 13/05/08 06:44

    מה זה השטויות האלו לי בא ללכת לזונות אז אני מציע שיהיה לי חופש בנושא ואני יוכל או לי בא לעשות כל דבר שהוא שונה מהשקפת עומו הטהור והאידיוטי של ברק אז בו נחוקק חוק חדש כזה. בקיצור ברק גם למדינה דמוקרטית יש חוקים והגבלות על אזרחים ובמדינה היהודים ההגבלות הם לפי ההגדרה יהודי ויהדות ומה לעשות הם באים מכח ההלכה שאתה אוהב כל כך לשנוא. הרי תמיד אתה יכול לעבור לאוגנדה או לחזור לגרמניה שם כבר ידעו איך לטפל בך הרי כבר עשו את זה פעם לא?......

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    בטח לא קיבלתם את התגובה שלי אתמול ....

    ד''ר ארוין, 13/05/08 06:40

    המעטפת אמנם חדשה, אבל אתם ממשיכים לזרוק אותי. אז מה עשינו ?

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק מעריב הוא עתוןשל המוסד והשב''כ תשכח מתגובות חכמות (ל''ת)

      טורונטו טורונטו, 13/05/08 17:19

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אסור להשאיר את צדק לשופטים

    Moshe, 13/05/08 06:16

    מר ברק נמאסת,
    זאת מדינה יהודית.
    במה אתה נחשב יהודי??

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אהרון ברק, חשבתי שנפטרנו ממך! אולי תשתוק סופסוף, אבו-נזק? (ל''ת)

    אבו-נזק, 13/05/08 05:56

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אסןר להשאיר את הביטחון בידי הנאורים בעיניהם! (ל''ת)

    קורן נאוה,טבריה, 13/05/08 04:59

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    יהודים מתחתנים כדת משה בישראל!!! מיש שלא מתאים לו שיהגר מפה

    עם ישראל לנצח, 13/05/08 04:44

    לא תהיה פה התבוללות!
    אף אחד לא יטשטש את היותנו יהודים
    מי שלא מתאים לו יש אלף ארצות להתחתן
    אני אבחר בש''ס בגלל השמאל ההזוי
    תחי מדינת ישראל!!!

    הגב לתגובה זו

    • דע לך שברק כיבד את הרב עובדיה

      מרדכי, 13/05/08 07:49

      ניכר בך שאתה מקנא לתורה ולעם ישראל, אבל אתה מגיב מתוך כעס ולא מתוך מחשבה ושיקול דעת. צר לי עליך! וכיון שלא ציינת את שמך, אני מרשה לעצמי להעיר לך על שגיאות לשון יסודיות, בלי חשש של הלבנת פנים, שהרי רק אתה יודע שאתה בעל הדברים. אל תכעס, אבל האמירה היא ''כדת משה וישראל'' ולא ''בישראל'', ואין מילה ''מיש'' במילון. אני מניח שהעברית שגורה בפיך מתוך שמיעה ולא מתוך קריאה, ואלה שגיאות אופייניות לכך. אני מאחל לך כל טוב, וקצת פחות שנאה כלפי אחיך בית ישראל, גם אם הם באים כמוני מן השמאל.
      זכור ואל תשכח: ''שנאה תעורר מדנים, ועל כל פשעים תכסה אהבה'' (משלי י יב)

      הגב לתגובה זו

      • למרדכי

        נפתלי, 13/05/08 09:44

        לתורה יש שבעיפ פנים!!! וכל אחד מפרש לכיוונו!!בשיחות שקיימתי עם בוגרי בתי-ספר קיבוצים חילונים נוכחתי לדעת וגם הם ששעורי התנ''ך שמלמדים שם רחוקה האמת מהמפרשים!!! וכך גודל נוער שמנותק מיהדותו!!! ולך מרדכי שמתקן את המגיב יש גם טעויות של לחיצה במקלדת ונוכחתי לדעת שהשמאל בתגובותיו מחפש שגיאות כתיב ולהסיק מזה שהימין אנאלפבית ועתה יוצר זאת בעדינות!!!
        ולעניננו האם תהיה מוכן לכך שיבואו אלפי רבבות של גויים מכל הארצות ויתחתנו כאן כיהודים בשביל התנאים וימשיכו את אורח חייהם כגויים? תבדוק בכנסיות ובמסגדים כמה מאות כאלה יש מי שעובד במגזר הערבי רואה זאת!!!
        השמאל רוצה מדינה חופשית אנחנו רוצים צביון יהודי!! ושאלה לסיום מדוע חוגגים השמאל את חגי ישראל שרובם לא מאמין בהקב''ה???? חג שמח לעם ישראל וליהודים

        הגב לתגובה זו

      • למרדכי-דע לך שאני כיבדתי את רבין

        עם ישראל לנצח, 13/05/08 09:53

        שגיאות מקלדת נתפס בעינך כחסר -השכלה
        תעבור על התגובות ותראה כמה טעויות יש
        אני מכבד כל אדם באשר הוא וממש לא עניני אם אתה שומר שבת חילוני או ימני או שמאלני!!! הכאב שלי כיהודי עצום כאשר אנחנו לא שומרים על מינמום דרך ארץ שהיא קדמה לתורה!!! האם תרצה לראות משפחות ששני ההורים גברים??או ששתי ההורים נשים?? האם תסכים איתי שילד יראה את שני הוריו הגברים מקיימים יחסים האם גם הוא ילך בדרך הזאת? אם אנחנו לא נשמור על הערכים הבסיסים מדינת ישראל תימחק וכמו שאמר בן-גוריון אני מכריז בזאת על הקמת מדינה יהודית בארץ ישראל!!! בחודש האחרון קראנו את הפרשיות:אחרי מות קדושים אמור ובקדושים נהרג בדיוק קדושים!!

        הגב לתגובה זו

        • לך ולנפתלי שלום

          מרדכי, 13/05/08 16:33

          לשיחה ברוח טובה כפי ששניכם הגבתם אני בהחלט מוכן. ראשית, אני שמח שלא הבנת את הערתי בדרך שניסה נפתלי ללכת, אלא כרצון לתיקון. נפתלי, מדוע להכניס כאן את הארס של שמאל/נאור מול ימין/נחשל; האם לא ראוי להקטין את הלהבות ולא ללבות אותן? לגופו של עניין, אני מבחין היטב בין שגיאות מקלדת למשל ''שבעיפ'' אצלך, שברור שנוצרה מסמיכות אותיות, לבין השגיאות אשר הערתי עליהן, שמקורן בוודאי אחר. אגב, אני אקבל בברכה אם תפנה אותי לשגיאה שאני שגיתי (כפי שהשבת לי כגמולי), אם אחוש שאינך מנסה רק לפגוע או לנגח את המחנה שכנגד. אני בהחלט מגיב בעדינות מפני שחשתי ש''עם ישראל לנצח'' הוא אדם טוב, הכואב את כאב העם, ואינו יודע את נפשו מרוב כאב, והערתי בעיקר על הכעס ולא על הלשון. אך מה לעשות, רוב ימי אני עוסק בחינוך, ואני מעיר גם לילדי על הלשון הקלוקלת שמקורה בדרך כלל ממה ששמעו ברחוב (ועכשיו גם בקטעי שיחה כאלה כאן באינטרנט), ואינה שפת ספר.
          אשר להערות העיקריות של שניכם: אני מסכים מאד עם ההערה שרבים מנצלים את הפרצות לרעה, וצריכה להיות הגדרה יותר אמיתית ויעילה להגדרת זהות יהודית; אבל מצב זה נוצר מפני שאיננו מסוגלים להתאחד סביב הגדרה שיש בה צדק ומוסר אנושיים פשוטים, כגון מה שעוללו לבני הקהילה האתיופית, ומה שמעוללים לבני העולים מרוסיה, שבחלקם אינם כל כך ציניים ותועלתנים כפי שאתה מכליל, ובניהם מחרפים את נפשם וחשים כבני עמנו, ובשל שיקולים הלכתיים (שגם עליהם אפשר להרחיב את הדיבור) יש בציבור הדתי אלה הממהרים להוציאם מחוץ לגדר. לא כל הדתיים נוקשים, ולא כל החילוניים מנוכרים לערכי היהדות (אני בטוח שאתה מכיר לפחות קרוב משפחה אחד שלך מקרוב, שאינו מאמין בקב''ה, ובכל זאת חש קרבה לחגי ישראל. ואתה מבקש לחתוך גם את חבל הטבור הזה, רק מפני שאינך יכול לקבל שלא הכל בהתנהגות בני אדם הוא רציונאלי ועקבי? אני, למשל, דווקא מאמין בבורא עולם, אבל בטוח שכל הנסיונות של כל החכמים להגדיר אותו ולדבר בשמו, אינם אלא מסורת תרבותית ולא אמת אובייקטיבית. די לי כיהודי שכך נהגו דורות רבים, וכך נהג אבי, כדי לכבד מסורת, אבל איני מייחס לכך דרגה של אמת אבסולוטית בשל כך).יש למצוא שוב את המכנה המשותף שהיה בילדותי בין חילוניים חובבי יהדות לבין דתיים נאורים ופתוחים לעולם, ולקבוצה הזאת היה שייך אהרן ברק, ולכן הערתי שהוא כיבד את הרב עובדיה, שגם אני סבור שהוא גאון בספרות השו''ת.
          אשר להערה על יחסים הומוסקסואליים, יש להבחין בין היחס למעשים עצמם לבין הצורך להגן על זכויות בסיסיות של כל אדם, גם אם מעשיו אינם מקובלים עליך (וגם לא עלי).

          הגב לתגובה זו

  • 6.

    יישר כח

    כהן יואל, 13/05/08 00:59

    לאחר תקופה ארוכה של בחישה והתכתשות מיותרת בידי וע''י ''כבוד'' הרבנים. שלילת זכויות אלמנטריות של האדם באשר הוא אדם ע''י הגוף הזה המתקרא רבנות... אני מוריד את כל הכובעים בפניך אדוני. על ההצעה האמיצה.ואהיה הראשון לברך על קבלתה. ''הם''הרי רודים בנו.קובעים את אורחות חיינו. מתעללים במושגים של חוק וסדר בסיסיים.הרצחת וגם ירשת?......
    תודה אדוני...

    הגב לתגובה זו

    • כהן יואל אולי תרצי להתחתן איתי?

      מנחם הירשברג, 13/05/08 10:28

      אני עליז ואין לי בן זוג מה דעתך על
      נישואים ואהרון ברק ישיא אותנו מחכה לתשובה? ביי מתוקי

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני מקווה שמישהו יקשיב, ככה אולי אני אוכל להתחתן בגבולות המדינה שלי (ל''ת)

    רועי, 12/05/08 23:38

    הגב לתגובה זו

    • אתה רוצה גויים קטנים בסלון ?

      מלקט ניצוצות, 13/05/08 10:42

      או שאתה יהודי, או שאתה גוי. אין באמצע.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    תמיד היו משומדים בעם היהודי שנשמתם נרקבה (ל''ת)

    עוד אחד ???????, 12/05/08 23:22

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מדינת כל אזרחיה-רק לא מדינה יהודית (ל''ת)

    אחמד ברק, 12/05/08 23:21

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד.! נמאס כבר מהדו פרצופיות!

    נעמה, 12/05/08 23:16

    איראן זה לא כאן!!

    הגב לתגובה זו

    • איראן לא כאן !!וגרמניה לא תהיה כאן!!! (ל''ת)

      לכי להפגין בעזה, 13/05/08 04:39

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    זה נכון מאד. וגם אסור להשאיר את הצדק בידי החוק... (ל''ת)

    יושקו, 12/05/08 23:14

    הגב לתגובה זו