• 13.

    המדד הזה הפך להיות מגימיק של גלובס לרעה חולה אמיתית בענף (ל''ת)

    קריאייטיב פלנר, 13/05/08 09:15

  • 12.

    למה לא הצגתם את ניקו בשער? היום? (ל''ת)

    מה קורה כאן?, 12/05/08 15:41

  • 11.

    צודק לגמרי

    זכריה זכרוני, 12/05/08 11:57

    לא זכורה לי זכורה אחת שנשלחה אי פעם לתחרות בחו''ל. וזה אולי אומר הכל

  • 10.

    אולי המילים שלך יחלחלו ויביאו

    תענוג, 12/05/08 01:27

    שינוי קל.

  • 9.

    חבק אותי ניק ו- השנואה והשכוחה (ל''ת)

    שי, 11/05/08 19:12

    • למה שכוחה, למה שנואה? (ל''ת)

      ?, 19/05/08 13:06

  • 8.

    זו הצעה לא רעה בכלל

    שירי, 11/05/08 18:25

    לעשות מדדים חכמים ומאתגרים יותר.

  • 7.

    מילים כדרבנות

    רעם, 11/05/08 16:52

    אני תמיד האמנתי שהמדד הזה רע בבסיסו וכל תכליתו היא לבדוק האם מר ישראלי זכר תשדיר מסוים ולא אם ההנעה לפעולה או ההזדהות עם המותג יצאה לפועל.

  • 6.

    כל הכבוד ניקו ,קורע מתמיד. ולכל מי שלא הבין-

    אני, 11/05/08 16:27

    זכורות ואהובות זה מדד הפרסומות שמדרג גלובס בשיתוף מכון גיאוקרטוגרפיה.

  • 5.

    רק אני לא הבנתי מה כתוב כאן??

    נעמי, 11/05/08 14:55

    מה זה זכורות ואהובות? מי? על מה אתה מדבר? למה אתה לא יכול להתחיל כתבה מההתחלה שלה ולא מהסוף? ולמה הקללות? מה הסיפור שלך, אמא שלך לא אהבה אותך כשהיית קטן?

  • 4.

    פרסומות-ארס,ערס והרסהתרבות הישראלית

    אננס, 11/05/08 14:35

    פירסט ואברהם טענו שפרסומות הן נשאיות תרבות- פרסומות מעידות על תרבות ועל חברה בה הן נמצאות.

    בפרסומת הזכורות והאהובות הפופליזם,המסחור,אמרקנזציה,נינטזציה ושאר מרעין בישין- הן ארס, ערס והרס התרבות הישראלית.

    וכרגיל ניקו-כתבת נפלא על מה שכולם מרגישים.
    הטור שלך הוא טרופותי!

  • 3.

    מה הבעיות ש'ך?

    פינוקיו, 11/05/08 14:30

    עצם המדד מביא פרסום, זו עובדה! אם כבר להתעצבן, זה לא על הבוס שלך, אלא על מודדי 'יפעת' שלא יוצאים במדד חדשנותי שבועי.

  • 2.

    מעולה! מי בכלל אוהב פרסומות? (ל''ת)

    צ'ארלי, 11/05/08 13:12

  • 1.

    כל המדדים בישראל מבוססים על בינוניות

    '', 11/05/08 12:18

    פרסומות נמדדות לפי ''זכורות ואהובות'' ולא על ידי שינויים בהיקף המכירות של המוצר (מה שנקרא אפקטיביות), ההצלחה של גופים עסקיים נקבעת לפי מספר הלקוחות ולא לפי מידת שביעות רצונם או ערך הלקוח, הרייטינג בטלויזיה וברדיו נקבע על ידי כמות הצופים ולא על פי איכותם ויכולת הקניה שלהם וכן הלאה. לא רחוק היום בו גם הבחירות לכנסת ולראשות הממשלה יבוצעו ע''י סקר מקיף או אולי בחירה באמצעות SMS.