• 32.

    כל מילה בסלע!!! (ל''ת)

    משה מים, 12/05/08 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מעדיף את אולמרט על פני גזען פנאטי כמו פייגלין (ל''ת)

    אורן, 11/05/08 15:17

    הגב לתגובה זו

    • פייגלין הוא בכלל לא גזען. כנראה שמקורות המידע שלך מעוותים אותו מאוד

      לב כל-רואה, 11/05/08 20:26

      טרחת פעם להקשיב למה שהוא אומר על עצמו,
      ולא למה שהתקשורת המעוותת אומרת עליו ??

      אם יש פוליטיקאי בישראל שנעשית עליו דה-לגיטימציה, זהו משה פייגלין.

      הגב לתגובה זו

    • ואני מעדיף אותך על פני אולמרט?

      אלחנן י., 15/05/08 15:23

      אני לא מכיר אותך. אתה כנראה לא מכיר את משה פייגלין אם ככה אתה מדבר עליו.

      הגב לתגובה זו

    • זהירות! טוקבקיסט בתשלום ''קדימה'' (ל''ת)

      השפוי, 18/05/08 01:50

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ציפי לבני מופיעה כציר מרכזי במינויים הפוליטים ביומני עמרי שרון

    חוקר, 11/05/08 15:07

    ובתכתובות המיילים של אולמרט שנחשפו אצל רביב דרוקר בערוץ 10.
    ציפי לבני אינה ישרה אלא שהיא חלק מרכזי בשחיתות קדימה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    של נעליך, מוקיון אמוני, כשאתה מדבר על נתניהו. (ל''ת)

    צדוק, 11/05/08 14:46

    הגב לתגובה זו

    • למען האמת ביבי נהנתניהו הוא המוקיון האמיתי (ל''ת)

      אורי, 11/05/08 15:29

      הגב לתגובה זו

    • אהה שכחתי גם ביבי הוא מלך הפרנקים (ל''ת)

      אורי, 11/05/08 15:29

      הגב לתגובה זו

    • אני מבין למה ''אמוני''. אבל ''מוקיון''? למה? פייגלין איש רציני. (ל''ת)

      מכיר אותו, 11/05/08 15:40

      הגב לתגובה זו

    • אז מה אח שלי,,,עוד פעם ביבי???תתעורר בנאדם (ל''ת)

      eliah, 15/05/08 09:13

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אתה חברת עם אולמרט וישראל כץ. אתה האבא והאמא של השחיתות הפוליטית. (ל''ת)

    ליצן אמוני, 11/05/08 14:45

    הגב לתגובה זו

    • חבירה עם פוליטיקאים לא הופכת אותך למושחת. (ל''ת)

      חבר מרכז ליכוד, 11/05/08 15:42

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    פייגלין נוסע לעתים קרובות לארה''ב

    לגייס תרומות, 11/05/08 13:22

    נו אז הוא מושחת?

    הגב לתגובה זו

    • יש הבדל בין אזרח פרטי...

      ארז, 11/05/08 14:28

      ובין ראש ממשלה...

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מסכים עם כל מילה. היחיד. (ל''ת)

    חבר מרכז ליכוד, 11/05/08 13:21

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    משה, העם אתך! אתה האלטרנטיבה היחידה (ל''ת)

    לשלטון הרקוב., 11/05/08 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    התפלגות קדמה מהליכוד שיקפה מצב אמיתי של מצב פוליטי ציבורי

    40 המנדטים לא, 11/05/08 12:41

    כמה פעמים צריך לחזור ולהגיד לכם.

    לא גנבו כלום ולא נעליים.

    כשלקראת הבחירות הבאות נתניהו יתחיל להעביר מסרים מרכזיים- עשו טובה ושימו לב הפעם, כדי שלא תקשקשו על גניבה ורמאות (אם וכאשר ..)עוד פעם, כהרגלכם.

    הגב לתגובה זו

    • אריק אמר לפני הבחירות ''דין נצרים כדין תל אביב''

      No, 11/05/08 14:16

      המעשה שעשה היה בניגוד למנדט שקיבל מהעם, נקודה. הח''כים הפורשים לא עשו זאת בגלל אידיאולוגיה, הם עשו זאת בגלל הכסא שלהם. כמו כן, אריק שרון קיים משאל מתפקדים ואז התחמק מתוצאותיו, שהראו על רוב לכיוון הכתומים דווקא. אבל אל תתן לי להפריע לך להמציא את ההיסטוריה מחדש...

      אם חצי מפלגת העבודה היה פורש ומצטרף לליכוד - היית חושב עליהם בדיוק אותו הדבר.

      הגב לתגובה זו

    • לא גנבו?

      ארז, 11/05/08 14:29

      אריק שרון נבחר על מצע של ''דין נצרים כדין תל אביב'', והפלא ופלא, ללא בחירות או משאל עם, הפך את עורו, השתמש במנדטים שניתנו לו לביצוע מדיניות א' כדי להקים מפלגה שחרתה על דגלה את מדיניות ב' (שהפוכה לחלוטין ממדיניות א').
      בדמוקרטיות מתוקנות קוראים לזה ''הפיכה''. פה נקרא לזה ''גניבת שלטון''.

      הגב לתגובה זו

      • אמר גם ''ויתורים כואבים''. נמאס לחזור על כל הלעוס הזה

        אבל העיקר-, 11/05/08 16:56

        כלפי העתיד:
        שימו לב לכל המסרים העתידיים של נתניהו כשיתקרב מועד הבחירות, כדי שלא תחזרו כהרגלכם על רטוריקת ה''רמאות''.
        גם אל תשכחו שר''מ , הוא ר''מ של כל הציבור לא רק של מי שבחרו בו..

        הגב לתגובה זו

        • נושא ההתנתקות מעזה היה הנושא המרכזי בבחירות 2003.

          עמי, 12/05/08 14:52

          נראה לי שהזכרון שלך צריך רענון:
          מי שהעלה את רעיון ההינתקות מעזה הוא מצנע, וזה היה הדגל המרכזי שלו בבחירות 2003, מול שרון.
          אנשי שרון לעגו לו, והסבירו עד כמה ההינתקות היא רעיון רע... בסופו של דבר, מי שרצה הינתקות - הצביע למצנע. מי שלא - הצביע לשרון, וקיבל את המדיניות של מצנע.

          אחרי הבחירות שרון לקח את הקולות שהוא קיבל, והלך לבצע בהם את המדיניות המפורשת של מצנע, לה התנגד לפני הבחירות... אם זו לא שחיתות, אז אני לא יודע גניבת קולות מהי.

          הגב לתגובה זו

  • 23.

    לעומת אריק שרון אולמרט הוא צדיק

    אלון, 11/05/08 12:32

    אריק שרון גנב במליונים מהמדינה וקיבל שוחד של מליונים נוספים.

    לעומתו אולמרט הוא סוג של צדיק.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    טול קורה

    אזרחית, 11/05/08 12:22

    אז זהו, אתה כבר הוצאת פסק דין? על סמך מה? על סמך זה שיש חשדות? חמוד, מישהו יכול לצלצל למס הכנסה אנונימית ולטעון שאתה מעלים הכנסות. נראה אותך יוצא מזה. המפלגות הדתיות עושות כל כך הרבה רוע ושחיתות בשם אלוהים, שאני צריכה לצבוט את עצמי למקרא השורות הצדקניות שלך. טול קורה, חביבי ותעשה קודם כל בדק בית אצלך. אחר כך כשהכל ייצא נקי וטהור, תעבור לאחרים.

    הגב לתגובה זו

    • פייגלין לא עומד בראש מפלגה דתית

      No, 11/05/08 14:07

      הוא מבקש לעמוד בראש מפלגה חילונית (הליכוד, אם לא ידעת), ומחזיק בסדר יום חילוני. לא כל מי שיש לו כיפה על הראש צריך לתת דין וחשבון על מעשי המפלגות הדתיות, כפי שלמזלנו הרב, לא צריכים החילונים לתת דין וחשבון על מעשי השחיתות של המפלגות שלהם, אחרת לא יודע מאיפה היינו מתחילים.

      הגב לתגובה זו

    • אז זהו, שלא

      ארז, 11/05/08 14:31

      החקירה לא החלה לפני שבוע, אלא לפני שנה, והצטברו מספיק חשדות - והם כנראה מבוססים - נגד אולמרט ושות'.
      אולמרט מושחת, אולמרט פושע - וגם אם המפלגות הדתיות אינן נקיות (והן לא) הדבר לא משנה כהוא זה משחיתויותיו של אולמרט.

      הגב לתגובה זו

    • לא צריך פסק דין

      תומר רז'קובצקי, 11/05/08 18:56

      מה שאולמרט עשה חמור פי כמה וכמה מכל שוחד, ועל זה הוא צריך לאבד את כסאו. אבל כמו כל המאפיונרים- בסוף הוא ייפול על עניינים כלכליים.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מאמר קולע וחד אבחנה

    מדוייק ואמיתי, 11/05/08 12:05

    כל הכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    קניתי. עכשיו נשאר לפייגלין רק להקים מפלגה של אנשים ישרים.

    ק., 11/05/08 12:03

    עם אנשים מהימין, מהשמאל, מהאמצע ומהצד, העיקר שהמצע יתבסס על ניקוי השלטון מהמושחתים.
    דיעות מדיניות? - בכל מקרה ארה''ב קובעת, וממשלה של אנשים ישרים בטח תוכל לעמוד בלחצים של האמריקאים יותר טוב מחבורת הלקקנים המכורים לכסף שיש עכשיו בשלטון.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    גם הוא תבוסתן ??

    א. פובליציסט, 11/05/08 12:02

    חבל שפייגלין מנהיג הליכוד הבא ,לא חושב שאולמרט ימשיך בכהונת ראש ממשלה..מי שמוביל את הליכוד אסור שיהיה תבוסתן ויתן לקשקשן ביבי נתניהו לנהל את המערכה נגד אולמרט.הסכנה היא שברגע של משבר, יברח ביבי עם משפחתו שוב מהארץ , כמו במלחמת לבנון השניה.וישאיר את הליכוד ,יתום.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אכשיו הכל ברור

    אני, 11/05/08 12:02

    יש רצח ויש רצח אופי ולעתונאים הזכות לחקור, לשפוט ולתלות בככר העיר
    הימין בהיסטריה??

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    המפלגה המושחתת ביותר היא מפלגתו של פייגלין עצמו

    מוטי, 11/05/08 11:40

    מעניין שמר פייגלין שוכח שכמעט כל שערוריות השחיתות הפוליטיות שהיו פה בשנים האחרונות היו אצל חברי מפלגתו של פייגלין עצמו-הליכוד.

    כל השחיתויות של שרון, אולמרט, ויתר חברי קדימה היו בזמן שהיו חברי ליכוד.
    כנ''ל הפרשיות של חברי הכנסת של הליכוד שלא פרשו לקדימה (בלומנטל, חזן וכו...).

    מרכז הליכוד הוא המשחית מספר אחד בפוליטיקה הישראלית.

    הגב לתגובה זו

    • התגובה שלך כל כך הזויה שזה מפחיד. פייגלין? מושחת? (ל''ת)

      ממש מטורף, 11/05/08 12:16

      הגב לתגובה זו

    • כל מושחתי הליכוד עברו לקדימה (ל''ת)

      אהוד, 11/05/08 12:18

      הגב לתגובה זו

    • למוטי הטוקבקיסט בתשלום של קדימה

      הסבר, 11/05/08 12:58

      אני אסביר לך את זה בפשטות-שרון לקח את כל המושחתים איתו. הליכוד היום הוא משהו אחר, וגם אם לא-ההבדל הוא שפייגלין מנסה להפוך אותו למשהו אחר, זאת גם הסיבה שהליכוד התנגד לחברות שלו כל כך.

      הגב לתגובה זו

    • כל השחיתות עברה לקדימה

      ארז, 11/05/08 12:59

      והליכוד נותר צח ונקי, המפלגה הנקייה ביותר במערכת הפוליטית.
      עוד סיבה להפיל את קדימה ולבחור בליכוד ובנתניהו.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ההגדרה של השחיתות המבחילה של ציפי-ביבי-ברק כל כך נכונה ומדויקת. (ל''ת)

    תודה למשה., 11/05/08 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    זו טעות להניף דגל.

    בלוֹ, 11/05/08 10:11

    אלא אם יש בו שוני. כמו הדגל הכתום.
    יש אמירה בהנפה. אני מניף, משמע אני אתכם. ואני לא איתם. אני לא סובל אותם. את כל הפוליטיקאים וגם את אלו שמתוגמלים על ידם ונותנים לנו דגל במתנה. כרגע הדגל שלי מקופל ונקי.

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת. גם אני לא הנפתי, ולא אניף יותר עד שהימין יעלה לשלטון. (ל''ת)

      אייל, 11/05/08 12:48

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    הדגל ? גם מטאטא הוא סמל !

    ציני כאן, 11/05/08 10:08

    מר פייגלין !
    דגל . מהו דגל ?
    דגל הינו רק סמל שאמור להיות מקודש . סמל זה אמור להציג ולייצג ערכים , דרך , אמונה , ומעשים של הגוף המניף אותו וכל זאת בכבוד .
    דגל . קח מן הדגל , את הכבוד , המעשים , האמונה , הדרך והערכים ,
    וקיבלת סחבה מצויירת או פיסת מתכת , או כל חומר אחר .
    המקרה של מדינת ישראל הוא בדיוק כזה . מן הסמל הזה הנקרא דגל . לקחו ממנו את כל מה שהוא ייצג בעבר , והוא הפך למין פיסת בד חסרת כבוד וקדושה , ובעל שני צבעים . הציבור מתייחס לדגל הזה רק ככלי להתריס בו בשבועיים המקיפים את יום העצמאות . אבל כבר בתוך שבועיים אלה , יכול אתה לראות את הדגל שלך מוטל באלפים לצידי הכבישים . מוטל כסחבה נטולת קדושה וכבוד . רמוס גלגלי מכוניות . סופג בתוכו עוד צבעים שבין אפור ושחור . והעם שרק הניף אותו בהתרסה סתמית , מתעלם לחלוטין מכבודו הרמוס של הדגל שלהם עצמם .
    מכל מקום . דבר זה מסמל לחלוטין את אבדן האמונה וקדושת הדרך של המעשים רמוסי הכבוד העצמי והלאומי של עמך . עם עבדים שמני ממון , עצלים ונהנתנים , עם המשחית בניו עוד בגן הילדים . בבתי הספר , ובצבא .
    מבחינה סמלית , אפשר היה להניף מטאטא , או תחתונים צואים כסמלה וערכיה הלאומיים של מדינתך .
    ראה ערכים : שרון , אולמרט , פרץ . כיבוש , הסתדרות , שביתות 13 הועדים הגדולים . אך כל אלה מתגמדים לעומת אדישות ואטימות הלב של עמך .

    הגב לתגובה זו

    • תודה על הראי

      תושב, 12/05/08 01:39

      גם אם הוא ערבי

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    המערכת רקובה מיסודה לכן זה עלול לחלוף שמור לי ואשמור לך(:-(

    נ.כ, 11/05/08 10:06

    זה נכון אם שר ורופא כמו רונן שגב ישבו בבית כלא זה כבר מוכיח שאנחנו באובדן הדרך. רק 60 שנה וראו לאן הגענו ששרים נשפטים על קבלת שוחד ומירמה. רודפי בצע בלתי נלאים שעינם לא בראשם אלה בכיסם. בושה היום להיחשב הגון וישר זו מילת גנאי = פרייר כך זה נקרא!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מר פייגלין מתי תבינו כולכם שאולמרט הוא האתרוג בגלל ביבי.

    אזרח הארץ, 11/05/08 10:02

    רוב רובו של הציבור . אכן מאס באולמרט. אך גם באותו קנה מידה רוב הציבור כולל גם בימין חוששים מעלייתו של נתניהו כי התיעוב לנתניהו זה שבעתיים מהתיעוב לאולמרט וממשלתו. ואת זה יודע אולמרט עצמו והוא מנצל את זה
    מסקנה ! נתניהו הוא האבן הנגף שממנו רצוי להפטר אם רוצים להחליף את הממשלה הנוכחית.
    זה לא השמצה או הסתה כלפי נתניהו . זה המציאות והאמת לאמיתה.

    הגב לתגובה זו

    • חחח, אתה לא חושב שאתה מטיף למקהלה ?

      No, 11/05/08 10:46

      מן הסתם פייגלין היה שמח עד מאוד להזיז את אבן הנגף הזאת, ולכבוש את הליכוד מידיו...

      הגב לתגובה זו

      • ועם זאת

        תומר רז'קובצקי, 11/05/08 11:27

        אי אפשר להגיד שהציבור לא רוצה את ביבי. הרי התקשורת מנסה להכריח אותנו להמשיך לקיים את קדימה בגלל שאם יהיו בחירות חדשות- הליכוד ינצח. כלומר, אסור לכם להפיל את אולמרט, כי אז תבחרו בביבי. ולמה זה מפחיד? כי התקשורת לא רוצה את ביבי. מה שמפחיד אותה זה שהציבור דווקא רוצה.

        הגב לתגובה זו

        • התקשורת בונה על זה שעל כל אחד שמעריץ את ביבי

          No, 11/05/08 13:05

          יש אחד שמפחד ממנו פחד מוות. לעומת אולמרט, שלא מעלה בנו תחושות מעבר לקבס וסלידה רגילה, ביבי מעלה את כל האמוציות משני הצדדים.

          הגב לתגובה זו

    • הציבור מה-זה מתעב את נתניהו...

      ארז, 11/05/08 11:36

      עד כדי כך, שבכל סקר הליכוד בראשותו מנצח בבחירות...

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אחדות זה כורח שיטת הבחירות הפגומה שלנו

    מיכה, 11/05/08 09:59

    אם בשביל להקים ממשלה, ובשביל לשמור על קיומה לאורך זמן צריך מעל 60 מנדטים, אין מנוס מחיבור מפלגות עם מצע שונה.
    מצד שני, נניח שאין מגבלת 60 מנדטים, ומפלגה שזכתה ב 20 מנדטים מתוך 120 היא המפלגה שתקים ממשלה, היא למעשה מייצגת רק מיעוט בעם, דבר לא דמוקרטי בדומה לשיטה הקיימת.
    הפתרון האופטימלי היא קיום שתיים שלוש מפלגות, לא יותר. כך לא יהיה צורך באחדות ועדיין המפלגה הזוכה תייצג רוב.

    הגב לתגובה זו

    • בחירת נציגים לפי מפתח אזורי תוביל ישר ל2-3 מפלגות.

      תבדקו בשאר, 11/05/08 15:16

      זה בדוק.
      כשבוחרים נציג אזורי במקום לרשימה ארצית, אזי למעשה באותו אזור אחוז החסימה הופך ל50%. ולכן רק 2 מועמדים, גג 3, מנסים בכלל להתמודד.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    רק בזכות אנשים כפייגלין ההימנון והדגל שלנו טרם שונו

    יאיר ל, 11/05/08 09:29

    השמאל חזר מנטלית לגבולות 67

    השמאל מוכן גם לקבל לתוך המדינה מאות אלפי פלשתינאים

    וכדי שאלו ירגישו בנוח הוא מוכן לוותר על הדגל וההימנון

    הוא גם מוכן לחשוב על תיקוני גבול קלים לכיוון תוכנית החלוקה ( אם חוזרים 40 שנה, למה לא לחזור 60 שנה )

    ואם כל המהלכים האלו לא יצליחו ( ראה הצלחות ההתנתקות ) השמאל מוכן גם לחזור לאירופה, ארה''ב או כל מקום אחר שיסכים לקבל אותו.

    הגב לתגובה זו

    • פייגלין-ביילין

      הידרו, 11/05/08 09:55

      שניהם אנשים אינטיליגנטים אוהבי עמם ו-י-ש-ר-י-ם. ויש ביניהם חילוקי דעות עמוקים, אידיאולוגיים.
      ולא מפתיע שיש הערכה אישית וחברות ביניהם.
      בואו נפסיק לרגע את מלחמות ביילין-פייגלין, ימין-שמאל חילוניים-חרדים, דרוזים-מוסלמים.
      בואו נתאחד כיד להקיא מתוכנו את המושחתים, לשלח אותם למעשיהו, ואז יחליט הרוב מה שיחליט. אבל חייבים קודם כל להתאחד כדי שהמושחתים ילכו לכלא ושתהיה אופציה של הצבעה לאנשים ראויים.

      הגב לתגובה זו

      • יש בכול זאת משהו חיובי ומשותף בין פייגלין לביילין.

        benzi. a, 11/05/08 10:15

        שנהם לא משקרים. ושניהם אומרים את מה שבליבם ללא מורא וללא משא פנים. וכמובן כל אחד בדרכו שלו בנפרד ובדיעותיו .

        הגב לתגובה זו

        • ביילין סוכן של האחוד האירופי - שחיתות בהתגלמותה (ל''ת)

          מאיר, 11/05/08 10:48

          הגב לתגובה זו

      • הייתי מאוד שמח אם ההבנה הזאת הייתה מגיעה לאנשים

        No, 11/05/08 10:50

        באמת כדאי שנתחיל להצביע לפייגלינים ולביילינים שבינינו, במקום לאולמרטים ולנתניהואים. זה מה שהם עשו באירלנד - העם הצביע למפלגות של צעירים, חדורי יוזמה ולא מושחתים, והמדינה הפכה לנס כלכלי. זה אפשרי גם אצלינו.

        הגב לתגובה זו

      • השחיתות אינה מקרית

        יאיר ל, 11/05/08 12:10

        התקשורת קבעה מהי הדרך הנכונה,
        הבג''ץ, היועץ והפרקליטות תמכו,
        לכן נקבע כי שרון האב ''לא ידע על מעשי בנו'' ( היועץ ) וזאת כדי לאפשר לו לבצע ''מהלכים מדיניים חשובים'' ( הבג''ץ ).

        ההכשר לביצוע עבירות ניתן ע''י הנ''ל לאלו שהולכים בדרך הנכונה.

        ולגבי אלו החורגים ממנה,
        יש חקירת מתנות משפילה ( ללא ממצאים אך עם רפש ),
        יש פרשת סבונים נוראה,
        יש פרשת המסמך המסווג של רפול ( הודה ונמצא זכאי ),
        יש פרשת התיק של נאמן ( זכאי )

        והשיטה :
        לאלו שהולכים בדרך הנכונה נסגרים תיקים חמורים מחוסר ראיות שהועלמו במהלך החקירה,
        לאלו החורגים ממנה נפתחים תיקים יש מאין ונסגרים מחוסר ראיות.
        והמסקנה המוצגת לציבור :
        כולם מושחתים אז תמכו במושחת הראוי.

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    פייגלין לכנסת

    מור, 11/05/08 09:23

    רוצים מנהיגות עם יראת שמיים

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אם כבר ישר, אז למה חצאי אמיתות

    הידרו, 11/05/08 09:22

    מאז הקמת קדימה כבר היו בחירות, ואולמרט (וליבני) נבחרו, על מצע של התנתקות. זה סדר הדברים.
    גם מח''ל של בגין צרפה את הליברלים ואז ניצחה, לא?

    מבחינתי שוד הבוחרים הגדול הוא של פרץ שלקח 19 מנדטים (כולל הקול שלי) כדי לעשות משכורות מינימום, מדינת רווחה, שיוויון, ופתאם החליט להיות רמבו והמדינה הפכה לאולטרה קפיטליסטית. זה שוד הקולות הכי גדול בעידן הזה. זאת שחיתות שלטונית יותר קריטית לקיומנו מחוק מימון מפלגות.
    עדיין כולם יודעים שכשיש מעטפות אז יש יותר מעבירות מימון מפלגות. אבל אם זה מה שיעבור בבית משפט, אז שיהיה.

    וחוץ מזה, אני איתך - מניף דגל ישראל. ושכל הגנבים והמועלים באמוננו יצאו לנו מהחיים.

    הגב לתגובה זו

    • בחירות 2006...

      ארז, 11/05/08 10:06

      לא מכישרות את השרץ של 2005 - גירוש עזה וצפון השומרון והשרצתה של קדימה.

      הגב לתגובה זו

      • נהפוך הוא. בחירות 2006 אישרו (ל''ת)

        את מהלכי שרון, 11/05/08 12:18

        הגב לתגובה זו

        • נהפוך הוא

          ארז, 11/05/08 14:35

          אם כך, מדוע שרון לא הכריז על בחירות מייד עם הקמת '''קדימה''?
          שרון נבחר על מצע של ''דין נצרים כדין תל אביב''. הםא הוא עושה פנייה של 180 מעלות, עליו לבקש מחדש את אמון הציבור. הוא לא עשה את זה - בדיוק כפי שלא ביצע משאל עם לפני גירוש גוש קטיף.
          בדמוקרטיות מתוקנות קוראים למהלך כזה ''הפיכה''. אנחנו כאן נכנה זאת ''גניבת שלטון''.

          הגב לתגובה זו

          • עובדה שלא הענישו את קדימה (ל''ת)

            אלא תגמלו אותה, 11/05/08 17:57

            הגב לתגובה זו

    • למפלגת העבודה

      אין אג'נדה, 11/05/08 12:29

      נכון שתמיד הדגל המדיני/בטחוני משתלט על החברתי כלכלי, אבל אתה מציג כאילו מפלגת העבודה יכולה /אמורה להתרכז רק בכלכלי, כאילו שזה אפשרי בכלל.

      הגב לתגובה זו

      • מפלגת העבודה הציגה מצע כלכלי-חברתי בעיקרו

        No, 11/05/08 14:11

        ולכן מדובר בבגידה בבוחרים, קשישים וסניליים ככל שיהיו, אשר הצביעו לה על רקע הבטחותיה בתחום זה, וקיבלו 0 עשייה גדול ומהדהד, ואפילו ניתן להגיד מוצהר, כאשר העבודה ויתרה על תיקים כלכליים-חברתיים לטובת תיק הבטחון, והציגה שם תוצאות עלובות, אם לדבר בלשון המעטה.

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    פיגלה- מי כמוך יודע מה זה להיות מתנחל מושחת המתקיים ע''ח משלם המיסים (ל''ת)

    מזרח תיכוני, 11/05/08 09:03

    הגב לתגובה זו

    • די כבר עם הססמאות השמאלניות הריקות האלה

      רועי, 11/05/08 09:40

      כמה עוד אפשר לשמוע את אותן ססמאות ומנטרות שמאלניות קיצוניות שאתם ממשיכים לטפטף לנו כאילו מדובר באיזה תורה מסיני. אם יש לכם טיעון אינטיליגנטי כלפי פייגלין או אחרים אז תכתבו ותפסיקו להסתתר מאחורי הססמאות המשומשות האלה.

      הגב לתגובה זו

      • גם לא ברור את מי הם מנסים לשכנע...

        No, 11/05/08 10:53

        מי שהתפקח מאשליית אוסלו כבר לא יחזור לעצום את עיניו, ישנם כאלה שעיניהם עדיין עצומות מסיבות שונות, הם מצוינים בפליטת ססמאות ריקות, אבל אל תצפה מהם לניתוח אינטילגנטי כלשהו. בכל אופן, הם הפכו כבר מזמן למיעוט זניח, לפחות בקרב הבוחרים - בקרב כנופיית שלטון החוק והתקשורת הם לצערי עדיין הרוב, ובגלל זה האנומליה הברורה כל כך בין המדיניות השולטת בפועל לבין זו שהעם היה רוצה לראות.

        הגב לתגובה זו

        • לדעתי הם מנסים לשכנע את עצמם

          תומר רז'קובצקי, 11/05/08 11:31

          הסיבה האמיתית שהם מפחדים מהתנחלות ידועה, אבל הם לא מוכנים להודות בה. לכן הם מתרצים את זה בתואנות כלכליות וביטחוניות, כאילו על תל-אביב לא נצטרך לשמור ואף לא נצטרך לתקצב אותה.

          הגב לתגובה זו

    • כמה מיליארדים הושקעו בקיבוצים?

      ארז, 11/05/08 10:05

      מיליארדים על גבי מיליארדים הושקעו בקיבוצים הכושלים, ובכל זאת לא הצליחו להציל אותם.
      חלקם קורסים ומתפרקים, וחלקם מפריטים את עצמם לדעת.
      אז איפה הבזבוז הגדול באמת? איפה אוכלי החינם? איפה השחיותות?

      הגב לתגובה זו

    • מי כמוך יודע שאתה או שמאלני שונא וחולה או ערבי שונא ומקנא. (ל''ת)

      מי כמוך יודע!, 11/05/08 12:17

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    כתבת יפה. (ל''ת)

    תודה, 11/05/08 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הדתיים,החרדים,המתנחבלים,הכתומים וההזויים יצרו בדלנויות עסוקות בעצמם (ל''ת)

    =סכנה לישראל!!, 11/05/08 08:50

    הגב לתגובה זו

    • צודק,הציבור שלהם שותה דמגוגיה כאילו זה דיברי ה' חיים (ל''ת)

      דור, 11/05/08 10:40

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מצטרף לתגובה הקודמת

    דביר, 11/05/08 08:45

    משה, אנא הכנס לכנסת, צבור ניסיון והשפע -כפי שהינך רוצה ויכול.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אנחנו זקוקים למנהיג כמו פייגלין (ל''ת)

    ליכודניק, 11/05/08 08:41

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    פיגלין זה טייפון של פטפטת-יש לו פה ענק והוא לא עושה כלום

    דד, 11/05/08 08:40

    הוא כלומניק

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הכהן: פייגלין מה יוצא לנו מכל הבירבורים הנחמדים שלך ושל אחרים .

    יצחק הכהן, 11/05/08 08:28

    קום ועשה מעשה, מנהיג לא מברבר מנהיג עושה. העם זקוק לאיש מעשה, שבענו מבירבורים.

    הגב לתגובה זו

    • ל-1: ''קום ועשה מעשה''? - מנופח שכמוך!!

      נאורי, 11/05/08 08:43

      מה זה ''קום ועשה מעשה''??!!
      מה אתה מציע לעשות עם חבורת הפושעים השולטת בנו?
      העיקר שכתבת משפט בסגנון תנ''כי ויצאת מנופח.

      הגב לתגובה זו

      • הכהן: מה רצית שאתן עצות למנהיג איך להנהיג ומה לעשות ?

        יצחק הכהן, 11/05/08 12:13

        הרי פייגלין מתיימר להיות מנהיג. אם הכתבות הללו נחשבות כמעשה אז יש הרבה כותבים שמאלנים שכותבים לא פחות טוב ממנו, אז מה יוצא להם מכך? מישהו הופך להיות שמאלני? אתה רוצה להיות סופר? תכתוב! אתה רוצה להיות מנהיג? תנהיג!
        מתי לאחרונה פייגלין, שאותו אני מאוד מעריך, עשה איזה פעולה שתלכד סביבו את אותם החושבים כמותו? לשבת ולכתוב זה חיים קלים. תתחיל לפעול. העם זקוק לפעולה.

        הגב לתגובה זו

        • אז בוא נבדוק מה אתה עשית.

          נאורי, 11/05/08 13:37

          התפקדת לליכוד?

          הצעת לפייגלין את עזרתך?

          התנדבת לעשות משהו?
          תן לנו לשמוע על פעילותך הענפה עד עכשיו...

          הגב לתגובה זו

        • פעולה?

          תומר רז'קובצקי, 11/05/08 19:01

          מה, לצאת עם קלצ'ניקובים לרחובות? מה עושים כל המנהיגים האחרים במדינה שלנו לדעתך? צריך אווירה של עשיה? חבל, כי אין מה לעשות חוץ מאשר לנסות להכנס לפוליטיקה, או, באמת להרים נשק ולמרוד שזה לא הגיוני בכלל.

          הגב לתגובה זו

    • בכדי שהוא יעשה צריך שנבחר בו. אל תאשים סתם (ל''ת)

      הוא כותב לעניין, 11/05/08 08:57

      הגב לתגובה זו

    • איך היית מגדיר ישיבה בכלא בשל הפגנה?

      מ, 11/05/08 09:08

      אם יש במדינה הזאת מישהו שעושה משהו זה פייגלין, הבן אדם ישב בכלא בשל הפגנה נגד מדיניותו של רבין. מנסה בכל מאודו לצעוק שהמלך הוא עירום בכל דרך אפשרית, אז מה בדיוק אתה מציע? ומה בדיוק אתה עשית מלבד טוקבק פושר שכזה?..

      הגב לתגובה זו

      • הכהן: ''הטוקבק הפושר'' לדבריך קצר יבול של חמש תגובות, ולגופו של

        יצחק הכהן, 11/05/08 12:19

        ענין. אכן פייגלין פעל וישב בכלא ומכאן תהילתו. זו היא ההוכחה שצריך להמשיך ולפעול. ושיפסיק לצעוק שהמלך ערום, את זאת כולנו רואים. לא בשביל זה צריך את פייגלין. פייגלין קום ותן בעיטה למלך וגלגל אותו מכל המדרגות!

        הגב לתגובה זו

    • אתה טועה . העם הזה

      ממחר דיאטה, 11/05/08 09:09

      כמו אישה שטוחנת וטוחנת , לעולם לא שבעה , ותמיד תמיד מתלוננת : '' חבל אכלתי , ממחר דיאטה '' .
      אותו הדבר - אנחנו , כל הזמן אוכלים את הבירבורים וההבטחות של הפולטקאים , ותמיד מתלוננים ולעולם לא שבעים .

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לפייגלין שבלכוד שבהנהגתBBנתניהו שתמך בממש'2003-5שרון בהכל (ל''ת)

      ''שלום-אכשיו'' !!, 11/05/08 09:46

      הגב לתגובה זו

    • ותודה ליצחק הכהן שקם ועשה מעשה

      No, 11/05/08 10:58

      קם, החליף חיתול, ניגש למחשב וכתב טוקבק. זה מנהיג !

      הגב לתגובה זו