• 27.

    כולם חכמים לאחר מעשה

    איציק, 11/05/08 20:40

    עבור כל האמירות האלה לא צריך להיות בכיר.
    כל בר דעת רואה ושומע טלביזיה.
    תפסיקו לברבר במוח.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני מיסתפק בהשבת צור וצידון לשילטון ישראל (ל''ת)

    פקק תנועה, 11/05/08 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    בשביל זה צריך בכיר באמן? (ל''ת)

    מירי, 11/05/08 14:27

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עם ישראל דורש את סיפוח דרום לבנון

    פקק תנועה, 11/05/08 13:54

    לישראל הגדולה!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    יש להיכנס ללבנון לספח את הדרום עד הליטאני! (ל''ת)

    פקק תנועה, 11/05/08 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ארה''ב חלשה באיזור כהפקירה את תומכיה

    אבו עלי, 11/05/08 13:15

    כול אלה שתומכים באהר''ב ,מה קבלו שום דבר .אך מדינות יחסית מתנות כמו מצרים וירדן האזרחים שלהם מחפשים עבודה בסוריה ובלבנון וצריך להיות הפוך משתומך בארה''ב הוא חי חיי רווחה ואלה שנגד ארה''ב הם הסובלים,והמצב הולך ומחמיר השאלה לאן

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    עוד קטע מהנבואות שמפרשים בדיוק את הארועים כנסו

    שירה, 11/05/08 12:51

    ישמעאל - ולכות פרס(אירן) על פי דברינו נוכל להבין מדוע ייחס המהר''ל (לפני כמה מאות שנים) את מלכות ישמעאל למלכות פרס, וחז''ל אנמרו: ''ויותר נראה לומר כי ישמעאל הוא בכלל מלכות פרס והוא בכלל מלכות שנייה....'' למה מלכות שנייה? כי הגלות האחרונה שאנו נמצאים בה היא גלות אדום(הנצרות ואמריקה) וישמעאל (האסלם) ואירן Pרס היא מלכות שנייה של ישמעאל) וההסבר הוא, כי ישמעאל ופרס שווים במהותם באשר עניין שניהם הוא להביא להתפשטות הרצון (שלהם) עד לקצה האחרון (כלומר להתפשט על כל העולם - זה מה שאחמדיניזאד אומר רוצה ומתכוון בכל הרצינות וצריך להתייחס לכך בשיא הרצינות ולא לזלזל באמרותיו של אחמדיניזאד) על דרך זה אמרו חז''ל (מסכת מגילה י''א ע''א לפני 2000 שנה): ''אלו פרסיים שאוכלין ושותין כדוב, ומגדלין שער כדוב, ואין להם מנוחה כדוב'' ופירש המהר''ל (אור חדש שם) ''שהם מבקשים תמיד לבלוע....'' (כלומר להתפשט, לכבוש) הרי שהמכנה המשותף בין ישמעאל ופרס הוא ''לעשות כרצון איש ואיש'' - להביא להתפשטות הרצון בלי גבול, ובנקודה זו הצטרף ישמעאל לאבע מלכויות (מצרים, בבבל, יוון ורומי) ונראה עוד לומר שכשם שחג הפורים היה ''סוף הניסים'' (המעשה של מגילת אסתר היה תהליך שנמשך 13 שנה) כך גם כעת אנחנו בסופו של תהליך שהחל עם הפלת התאומים. (לשון המדרש תהילים כ''ב המתייחס למגילת אסתר) כמו כן התיקון האחרון של הבריאה לפני ביאת המשיח יהייה התגברות מלכות ישמעאל המקבילה למלכות פרס(כלומר, שוב אנו בעיצומו של התהליך ולקראת סוף התיקון בע''ה) וממנו יצמח משיח בן- דוד. (מתוך הספר מצמיח ישועה. לרפואת כל חולי עמו ישראל ובינהם אבי היקר, מרדכי מקס בן-דינה הזקוק לרפואה שלמה, לע''נ בעלי היקר, ירמיאל אפרים בן יעקב קאפל זצ''ל שנקטף לישיבה של מעלה בדמי ימיו, תלמיד חכם גדול, איש ירא שמים ובעל מקסים (היה גם עו''ד) במקצועו, לע''נ דודתי האהובה אסתר טינה בת ברנרד ז''ל ולביאת משיח צדקנו לאלתר. תספרו את הימים ועם ביאת הגאולה השלמה נזכה בע''ה לתחיית המתים (ראה חזון העצמות היבשות בספר יחזקאל) הגאולה ותחיית המתים הם 2 מתוך 13 עיקרי האמונה ולבניית בית המקדש השלישי והנצחי. יהודים יקרים אם ברצונכם לזכות לעולם נצחי - עולם שכולו טוב כאן על פני האדמה ולא בשמים, כדאי לכם לחזור לקב''ה, כי כתוב שרק יראי השם הישרים והטובים בליבותם יזכו. והשם יתברך מחכה לכל היהודים שלו.

    הגב לתגובה זו

    • אגב, אירן ואנשיה עומדים להשתלט גם על כנסו

      שירה, 11/05/08 16:42

      מצרים, ירדן - בירדן כבר השתלט החמס על האחים המוסלמים ועל עוד מדינות ערביות מתונות פרו אמריקניות. שלא תופתעו.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    רוב הלבנונים כנראה תומכים בחיזבאללה ומסריו. (ל''ת)

    הלאומנות השתלטה, 11/05/08 11:48

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מימוש חלק מהנבואה ''...בשנה שבן-דוד בא הולך כנסו

    שירה, 11/05/08 11:38

    מלך פרס ומחריב את כל העולם.....'' ובכן אירן כבר נמצאת בגבול הצפון בשיתוף עם גרורותיה סוריה וחיזבאללה - בדרום עם גרורתה חמס וההמשך יבוא - מלחמת גוג ומגוג - ההתפוצצות הגדול עניין של ימים מקסימום שבועות. ממלחמה זו יצמח משיח בן-דוד. יהודים יקרים - כל הארועים מתרחשים בדיוק מדהים לפי מה שכתוב בנבואות - מי שמכיר את הנבואות לא צריך שראש אמ''ן יאמר שזה ישפיע גם עלינו - זה ברור וזאת התכנית האלוקית. יהודים יקרים אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמים.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מה עם ערביי ישראל מר יוסי קופרווסר? (ל''ת)

    bibi, 11/05/08 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אבל אין כאוס, יקירי

    רם עמית, 11/05/08 10:05

    החיזבאללה משתלט בצורה מסודרת ומקים לנו איראן זוטא על הגבול.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה עם ערביי ישראל מר אולמרמ? (ל''ת)

    bibi, 11/05/08 09:20

    הגב לתגובה זו

    • I am an israeli arab

      shadi, 11/05/08 09:53

      and what's with us? I see that you are from Aco, I bet you anything that you are living with the Arab in peace. why do we have to always creat chaos and instability when most israeli arabs are faithful to israel and a lot of us are seving in the army and the police force like my uncles and my father. people are suppose to strengthen the relationship between israeli arabs and israeli jews. we were born in israel, this is what I remember about my country, isreal, not palestine. I am an isreali not palestinian, I opened my eyes not knowing there are jews and arabs in israel, I opened my eyes knowing we all are israel until I started reading comments like that I felt how sick people can be

      הגב לתגובה זו

      • Inshalla, Shadi (ל''ת)

        Tomer, 11/05/08 10:13

        הגב לתגובה זו

      • ישר כוח ! (ל''ת)

        יהודי ישראלי, 11/05/08 12:30

        הגב לתגובה זו

    • מה איתם באמת? לערביי ישראל יש 50,000 חמושים? מה אתה מזיין את השכל?! (ל''ת)

      תומר, 11/05/08 10:14

      הגב לתגובה זו

      • תומר יקירי סע לשפרעם......

        אבי, 11/05/08 11:09

        סע לשפרעם או לסכנין שדגל ישראל מונף על רכבך....ואל תשכח לכתוב קודם צוואה

        הגב לתגובה זו

      • 1,300,000 פתקים בקלפי לערבים

        עליזה אולמרט, 11/05/08 12:06

        והמספר עולה ,ותומר אתה עובד כמו חמור משלם מיסים שמשולמים לאמא ערביה שעושה 10 ילדים

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    להילחם נגד מדינת אויב ולא אירגון טרור רצחני ישנה את סדר העדפיות

    פקק תנועה, 11/05/08 08:17

    במיזרח התיכון ויצדיק את ישראל ומטרותיה וסיבותיה השונות המדיניות הביטחוניות והגאוגרפיות

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי.אתה מוכן לחזור........... (ל''ת)

      פקקת, 11/05/08 10:20

      הגב לתגובה זו

    • זה לא מה שאמרו על עזה וההתנתקות???

      שי, 11/05/08 10:36

      תפסיקו עם ההיגיון העלוב הזה.

      הגב לתגובה זו

      • לא מדובר כאן בהיגון אן שום הגיון בכול מה שקורה סביבנו

        פקק תנועה, 11/05/08 11:44

        מדובר באך לימצוא פיתרון להיתנהגות הפוליטית צבאית של החמאס והחייזבלה .ואבו מאזן והקמת מדינה פלשטנאית .אף אחד כבר לא יכול לעצור תהליך זה .השאלה היא אך יתפתח תהליך זה בעתיד .

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    אתה טועה-המומחה-שמעון פרס אמר שזה ענין פוליטי פנימי של לבנון-חכם .. (ל''ת)

    עדינה, השרון, 11/05/08 08:13

    הגב לתגובה זו

    • מי הקים את החיזבללה! מישהו יודע? (ל''ת)

      חידה, 11/05/08 08:25

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    בפעם הבאה תשתמשו בפצצות גדולות יותר

    רחל מרצ, 11/05/08 08:10

    בפעם הבאה תשתמשו בפצצות גדולות יותר. חיזבאללה האירגון הכובש ימחק

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    רח''ט דבריך שווים לת. . . מה אתה מקשקש.. .. . (ל''ת)

    אדישי, 11/05/08 08:01

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הפעם ההפך הוא הנכון

    שמואל ל, 11/05/08 07:58

    דווקא הכאוס המתמשך בארץ ואי היציבות הפנימית אצלנו יש להם משקל רב בנעשה בלבנון עזה וכו..

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ''מי איפשר להם נשק'' לא שאלו את הלבונונים סוריה גרמה לכך (ל''ת)

    גבי, 11/05/08 07:56

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    איראן מצפון וגם מדרום - עוד מעט מהמרכז -- בטח שנרגיש ! (ל''ת)

    ברור לכולם, 11/05/08 07:00

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    נו , ברור שהוא יגיד את זה. יאללה עוד כסף לצבא (ל''ת)

    1111, 11/05/08 06:47

    הגב לתגובה זו

    • מעניין. האם אתה יודע מה פירוש הקיצור ''במיל'''? (ל''ת)

      או שאתה צריך, 11/05/08 09:49

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ככה זה כשלא משמידים את האויב כשהוא קטן-המוסר וההומניזם ינצחו אותנו! (ל''ת)

    קורן נאוה,טבריה, 11/05/08 06:30

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הפרה האמריקאית רוצה להניק--והתינוק הציוני לינוק--כך נקבל עוד מלחמה

    לא לבוש, 11/05/08 06:28

    מדינה שלא פועלת להשגת שלום --- אפילו כאשר שלום כולל ומכובד מוצע לה --- תהיה מודאגת מכל דבר שקורה בסביבתה.

    הגב לתגובה זו

    • הישארלים לא קונים את השטויות השמאלניות האלה יותר

      יריב, 11/05/08 09:28

      הישראלים לא קונים את השטויות השמאלניות האלה יותר.

      אבל אתה בטח ערבי לפי השימוש במלה ''תינוק ציוני'' ולא ''תינוק ישראלי''. אנחנו בשבילך הישות הציונית ולא מדינת ישראל.

      כמו שאמרנו הערבים לא השתנו מאז 1948.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    איראן משלתלטת על לבנון בהצלחה, בקרוב: עירק ויו''ש (ל''ת)

    ישראל במצור, 11/05/08 05:58

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    זה הזמן להלום בחיזבאללה מדרום בסיוע הסונים ויתר הפלגים מצפון

    דניאל, 11/05/08 05:00

    אנחנו צריכים ליזום מהלך התקפי נגד החיזבאללה בשתי חזיתות, ולסלק אותם מהאיזור אחת ולתמיד.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ל-1 אתה צודק כל כך

    שושי, 11/05/08 03:29

    ועצוב פשוט עצוב שאנחנו בדרך לתהום בגלל הממשלה המטופשת ולא נאמנה שלנו.. מתביישת כל כך בממשלת ישראל שבעניי היא פשוט פתטית מכוערת ושקרנית.. תתביישוווו שנתתם לערבים להוריד את כבוד החיילים שלנו ולאולמרט אתה אתה האסון של מדינת ישאל

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    עוד צעד בהפיכת האיסלאם לשליט על כל שטח שבו חיים מוסלמים

    מחכים לגודו, 11/05/08 02:27

    האיסלאם ממשיך במסע כיבוש עולמי. בלבנון חיו ערבים נוצרים שהאיסלאם גרש כבר את מרביתם .(גם מבית לחם). נותרו עוד מתי מעט שגם הם יעלמו בקרוב. והשלטון הפונדמליסטי יגיע לכלל מימוש. מדינות המערב נכנעות ברצון לכיבושן, מתוך דחפים אנטי יהודים.
    אפריקה נכבשה, הנוצרים שם מתאסלמים בהמוניהם. ואם לא, הם נרצחים.המאבק והמלחמות הם על רקע דתי ולא על רקע שבטי.
    באירופה המוסלמים מהווים כ- 15 אחוז. זוהוי כמות, שממנה ראשי האיסלאם מרשים לעצמם לתקוף את הכופרים הנוצרים המקומיים.
    ישראל נשארת על אי בודד בלחימה. כדאי לנו לא להתעלם מהסכנות. מדינות המערב יעריצו ויתמכו בנו אם נוביל מלחמה מהירה עם ניצחון חלק ומהיר. בלי תסביכי נפש יהודים של לא לפגוע באוכלוסיה אזרחית (כפר כנא וההתנצלויות של ישראל, היו הגורם שהביאו לאי ניצחון ישראל על החיזבאללה במלחמת לבנון השניה).
    אני גם ריאלי שזה בלתי אפשרי עם מנהיגים עם חשיבה שמאלנית עקומה המזדהה עם תוקפנות האוייב ומאשימה את הקורבנות היהודים.

    הגב לתגובה זו

    • רקע דתי-תרבותי (ל''ת)

      תיקן, 11/05/08 05:53

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אין שתי הזדמנויות

    מתבייש במדינתו, 11/05/08 01:49

    במלחמת לבנון 2 ציפתה ארה''ב, ועוד מדינות במערב, שישראל וצבאה [החזק במזרח התיכון] ימחצו ויחבלו את החיזבאללה. הם נתנו לישראל זמן ואורך נשיה, כדי לעשות זאת. אך בראש המדינה עמדו שלומיאלים, שלומזלים, ומושחתים, שהושיבו מיליון איש במקלטים, וספגן תבוסה מצלצלת מהחיזבאללה. את התוצאות אנו רק מתחילים לראות עתה. בושה לעם, בושה למדינה ובושה לצבא. ואחרי כל זה, גם אחרי שוינוגרד כתב את מה שכתב - העם לא בילק את החבורה הזאת מהשלטון. אז מגיע לנו כל זה, ועוד נספוג הרבה יותר.

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק להתבייש. אי אפשר תוך חודש לחסל החיזבללה

      שחר, 11/05/08 03:28

      ישראל עשתה כל שיכולתה לפגוע בו מבלי להכנס פנימה. מה היה קורה אם הינו נכנסים מיד עד ביירות? אנשים כמוך מיד היו מתביישים במדינה, במס' ההרוגים הגבוה, ובעובדה שהחטופים לא שוחררו (כי הרי ברור שלא ניתן היה לשחררם במלחמה. היא היתה רק תג מחיר, וככזו היא הצליחה). מלחמה בטרור ובגרילה היא לא זבנג וגמרנו, ובגלל אנשים כמוך שמחפשים פתרון מיידי, אנחנו מפסידים. זו המנטליות שהולידה את מפגיני ''שלום עכשיו'', וזו המנטליות התבוסתנית שלך, בין אם אתה מהשמאל או מהימין.

      הגב לתגובה זו

      • 1-מבכה את ההתנתקות ואת פנוי ישובי

        נפיח, 11/05/08 04:36

        הדמה ברצועת עזה.האמריקאים והמערב כולו לא מצליחים למגר את הטליבן באפגניסטאן שלא לדבר על עיראק .אפשר היה לנהל המלחמה בלבנון טוב יותר אבל תבוסה?

        הגב לתגובה זו

        • אתה מדבר שטויות - איפה אל קאעידה?

          אורי, 11/05/08 07:59

          7 שנים עברו מאז התקיפו את התאומים בניו יורק והם לא עשו פעולה אחת בארה''ב.
          אין ספק שארה''ב הצליחה להשיג הרתעה משמעותית מולם (אולי ''מותר'' להם להרוג חיילים בעיראק אך כל המחבלים מבינים שאסור להתעסק עם ארה''ב בארה''ב).
          הלוואי שאנחנו היינו מצליחים ליצור התרעה שכזו.

          הגב לתגובה זו

      • מסכים איתך

        י, 11/05/08 08:17

        אחי, תראה מה זה. לפי הטוקבקים רוב העם מתביישים ובכיינים.
        אני ואתה - מיעוט.

        אני באמת מנסה לחשוב מה קרה בשנים האחרונות.
        אין ספק שהתקשורת ליבתה בכיינות במלחמת לבנון השניה.

        אבל, זה כנראה חלק מתהליך גדול יותר שעובר על העם היושב בציון.

        תרבות הרייטינג הידועה לשימצה היא חלק מהעניין.

        במשך שנים, מה שהאזרח הקטן ראה בטלוויזיה - זה.... ממתקים זולים.
        ככה אני קורא לשעשועונים הרדודים, שחילחלו לכל פינה בטלויזיה, כולל החדשות (ואולי חדשות הערוץ הראשון נשארו המעוז האחרון?).

        שימו לב למגישי החדשות, לפורמט... הכל כוון כדי להנעים את זמנו של הצופה, לתת לו את החדשות עטופות בנייר מרציפן צבעוני - תמיד כמו סוכריה.

        זה לא קרה ביום אחד, אבל זה התהליך.

        והנה - בעת משבר - כבר לא היה איך לעטוף את החדשות כסוכריה.
        ומה עושה מי שהתרגל לממתקים ? בוכה ! והעיתונאים התבכיינו, והעם נהה אחריהם.

        מה יכול לגרום לשינוי בתודעה הציבורית? ''צריבת תודעה'' מחדש?
        אחד משניים: אירוע דרמטי לאומי מכונן,
        או - מנהיגות שתיצור את השינוי התודעתי הזה.

        הגב לתגובה זו