• 271.

    אריאל,הקב''ה ישלם שכרך!!!

    יהודי, 21/02/09 22:08

    למרות שאני קצת מתנגד לכמה אמירות שלך,אני מעריץ אותך על יושרך!יישר כח.

    הגב לתגובה זו

  • 270.

    נראה שגם אנשי הימין לא ממש קונים דיסקים שלך...

    איל, 09/12/08 00:31

    הטענות פשוט מגוחכות...כמו שיבוא אריק סיני ויגיד שלא קונים דיסקים שלו....
    הקהל לא זוכר אותך! כבר עברו 25 שנים מאז שעשית משהו מעניין! מה אתה רוצה? אפילו הקהל הימני ההזוי שלך לא קונה דיסקים..אז שהשמאל השפוי יקנה?

    הגב לתגובה זו

  • 269.

    לך לדניאלה וויס

    ב.ג, 08/12/08 18:17

    למה לא תלך לדניאלה וויס שאתה מעריץ ,גם היא ניזונה מתרומות של פשיסטים אמריקאים,.
    בכלל למה לא תתחברו לבאדר מיינהוף, אל -קאיידה,חיזבאללה, התרבות שלהם הרבה יותר קרובה לשלכם,הרי יהודים לא הייתם אף פעם והאלוהים שלנו אינו שלכם. עזבו אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 268.

    זילבר פשוט הזוי, הבנאדם התחרפן, זה ברור. (ל''ת)

    מפוכח, 08/12/08 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 267.

    היית ותישאר אומן ענק!!!

    אוהב את שיריך הישנים, 08/12/08 12:36

    במדינת החיקויים הזו -הכאילו פלורליסטית מותר להיות ליברל ולהביע דעות כאומן כל עוד הן שמאלניות .
    חיקוי זול של מדינה מתקדמת.

    הגב לתגובה זו

  • 266.

    היית ותישאר אומן ענק!!!

    אוהב את שיריך הישנים, 08/12/08 12:35

    במדינת החיקויים הזו -הכאילו פלורליסטית מותר להיות ליברל ולהביע דעות כאומן כל עוד הן שמאלניות .
    חיקוי זול של מדינה מתקדמת.

    הגב לתגובה זו

  • 265.

    אריאל זילבר-חזק ואמץ

    ניקי, 01/08/08 22:17

    אריאל זילבר הוא האמן היחיד בארץ שיש לו עקרונות, הוא ויתר על קריירה מוצלחת בגלל האמונה שלו, אבל זה מה שקורה כנראה במדינה ''דמוקרטית''. אז אריאל אל ייאוש עדיף לך לקבל תמיכה ממיעוט אינטליגנטי מאשר מהרוב, האספסוף

    הגב לתגובה זו

  • 264.

    אריאל המלך!! יש לי את כל הדיסקים שלך , אומן מס' 1 בארץ! (ל''ת)

    אביעד, 28/05/08 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 263.

    בעז"ה תזכה לפרנסה במהרה בזכות הפעילות שלך! (ל''ת)

    תומך בך זילבר, 25/05/08 15:37

    הגב לתגובה זו

  • 262.

    אוווווווווהבים אותך זילבר!!!!!!!

    מיטל, 22/05/08 19:49

    אוווווווווהבים אותך זילבר!!!!!!!
    חזק ואמץ!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 261.

    ממש מפתיע

    יצחק, 21/05/08 18:28

    למה צריך היה הזמר המוכשר הזה להשתלח כך בעניין השלום?
    בעניין ההומאים?
    הקיבוצניקים?
    זה בהחלט מצמצם את קהל הלקוחות שלו באופן מיידי.
    אני מעריך את הכנות האומנותית שלו אבל יש לזה מחיר.
    כנראה לקראת זקנה לא כולם נהיים חכמים

    הגב לתגובה זו

  • 260.

    Zilber is History

    Sam, 18/05/08 15:40

    It has nothing to do with political opinions. An artist is good only for a few years. How many artists that succeeded in the 70's and 80's still write good music?

    הגב לתגובה זו

  • 259.

    הוא לא תמך מעולם בעמיר. לא שזה משנה לכם... קדימה, להסתער... (ל''ת)

    מגיב, 17/05/08 21:54

    הגב לתגובה זו

  • 258.

    מומלץ לך לאור הדעות התיאו-פשיסטיות שלך לעשות מופע תמיכה ביגאל עמיר

    הצעה מעשית, 17/05/08 08:38

    בפארק הירקון וגם מופע תמיכה במשתמטים משירות צבאי ובסרבנים.זה יביא למופעים שלך הרבה חב''דניקים,מתנחלים,חרדים,ףש''סניקים,ברסלבים ושאר המינים הדתיים והרי לך דרך להפיץ את רעיונותך בקרב התומכים בהם וגם להרויח כסף.אני לא אבוא למופעים האלו כי אני טהור ואני רוצה להתנצל כי זה למטה מכבודי להסתופף בחברה שכזו......

    הגב לתגובה זו

    • זילבר החב''דניק מהמטה להרס העם והמדינה יוכל להביא לך אלפי תומכים

      הבער וולפרע, 17/05/08 09:20

      למופע שלך ואני באופן אישי מוכן להתנדב למכור את ספרו של הבער הניקרא ''בין אור לוולפא'' ספק מומלץ לניידראטלים.

      הגב לתגובה זו

  • 257.

    בישלתה צריך גם לאכול

    MIRO, 16/05/08 18:11

    תמיכה ברוצחים ולא משנה את מי רצחו לא מצדיקה בסוף היום את מתמודד עם ההשלכות האללו
    בהצלחה

    הגב לתגובה זו

  • 256.

    פעם רצתי אחריך. עכשיו תרוץ אחרי

    שמוליק, 16/05/08 13:34

    אף פעם לא הצלחתי להבין את המילים שלך ובעיקר את הקולות המשונים שאתה משמיע בשירים שלך. ניסיתי, עיוני, בחיי, ניסיתי.
    עכשיו אני מבין שאני לא הילד במחזה ''בגדי המלך החדשים''. עוד רבים חושבים שאתה פשוט זמר חרא, כותב טקסטים טיפשיים, בעל קול פחות מבינוני ובעל דעות די דביליות. כנראה שהציבור ריחם עליך בגלל הרגל ובגלל שאתה בנה של ברכה צפירה ז''ל שהייתה זמרת טובה.

    הגב לתגובה זו

  • 255.

    פניה אישית לאריאל זילבר

    אבי, 16/05/08 03:57

    אף פעם לא אהבתי את שיריך, זה לא הסגנון שאני אוהב, אולם אין זה אומר שאני שונא אותך.
    דעותיך נשמעות לי כאילו אני עצמי מדבר, עושה רושם שאתה בין האנשים היותר הגיוניים שנשארו במדינה.
    חזק ואמץ, ואל תיפול ברוחך.

    הגב לתגובה זו

  • 254.

    לא לפחד כלל

    סתם עוד מישהוא, 15/05/08 19:11

    מעניין אותי מאד אם כשתיגמר ההצגה ותיפול המחיצה של העוורון,השיגעון וגסות הרוח של מדינת תל אביב,יזכרו כל המשמיצים של האיש הגאה והבודד הזה איך הם התיחסו אליו כשהיה לו כ''כ קשה.אדם שמשלם מחיר כבד על התפקחותו המטהרת ועל הדאגה שלו לכל מה שקורה כאן.- אריאל,תיזכור...''גשר צר מאד'',כנראה שלא כל אחד מסוגל לכוון את עצמו למעבר בטוח על הגשר.כשכבר נמצא אחד כזה,צריך לצעוק לו בקול גדול ''והעיקר לא לפחד כלל''!!!

    הגב לתגובה זו

  • 253.

    תרשם לאיזו ישיבה פיקטיבית כאברך וירטואלי ושב בבית בחוסר מעש והקב''ה=

    השי''ת יזמן לך, 15/05/08 16:04

    בטוח לאומי ידאג לזון אותך מכספי משלם המיסים.זילבר הסר דאגה מליבך ואל תהיה קטן אמונה גם אם תמות מחכה לך בגיהנום ארוחת שחיתות.

    הגב לתגובה זו

  • 252.

    זילבר אתה תמיד מוזמן לכפר איזון שם אנחנו ליד קיסריה מטפלים

    הזמנה, 14/05/08 23:19

    באנשים שיצאו מאיזון כתוצאה משימוש בסמים כימיים,טבעיים או סמי הדת.

    הגב לתגובה זו

  • 251.

    בכל פעם שאני נוסע מבתי בשתולה לסאסא ועובר ליד מתת בא לי להקיא

    קבס מתת, 14/05/08 22:14

    ואני מרגיש את אוירת הזיהום המוסרי מהישוב ותאמינו לי שזה לא בגלל ארז קומורבסקי יבדל''א אלא בגלל הרעיונות המשיחיים סהרוריים וחשוכים מבית המשיח המנוח חי וקיים ז''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 250.

    סבי היה אומר כי מי שמכניס לביתו כלבים שלא יתפלא ויתלונןאם הוא יקבל

    פתגם יידשאי, 14/05/08 22:06

    פשפשים והמבין יבין.

    הגב לתגובה זו

    • אם הבנתי נכון את האנלוגיה אז הכלבים זה הבלי המשיחיים החב''דניקים

      מפענח חידות, 16/05/08 16:19

      ובקשר לטפילים(פשפשים)האם אלה החרדים או המצוקה הכלכלית שנגרמה לשבתאי זילבר בגין דעותיו התיאו-פשיסטיות.

      הגב לתגובה זו

  • 249.

    אל תפחד אתה לא לבד אנחנו אתך

    ישראל גולדברג, 14/05/08 20:05

    אריאל היקר גילית גבורה גדולה לצאת נגד כל משתיקי הקולות וחומסי התרבות המתיפיפים חזק ואמץ אתה היהודי השורשי האמיתי הישר ההגון השפוי ובזכות אנשים כמוך אנחנו מתברכים חיים וקיימים בע''ה לנצח נצחים

    הגב לתגובה זו

    • ישראל, מילים זה יופי, אבל האם אתם גם קונים או רק משבחים אותו? (ל''ת)

      גלשתי לאתרשלו, 15/05/08 17:06

      הגב לתגובה זו

  • 248.

    מצא המין (זילבר) את כהני הוודו המשיחיים (החב''דניקים)ומה

    מצא מין את...., 14/05/08 18:18

    קורה כשיהודי מתחבר למינים כולנו יודעים.........

    הגב לתגובה זו

  • 247.

    לשונו של האדם היא ככלב אם האדם ישחרר אותה וישתלח באחרים

    לשון הכלב, 14/05/08 18:14

    אז שלא יהיה מופתע כתוצאה משחרור הכלב.

    הגב לתגובה זו

  • 246.

    זילבר בחר להשתייך לחב''דניקים התיאו-פשיסטים שאינם משרתים בצה''ל ואח''כ

    מגלה עשווים, 14/05/08 18:12

    חושף את תפיסת עולמו הגזענית והחשוכה הימי ביניימית ואח''כ הוא מילל על מר גורלו.......

    הגב לתגובה זו

  • 245.

    יישר כוח!!!!

    חרות, 14/05/08 17:15

    אני רוצה לקנות כמות גדולה של דיסקים, לחלק בבת המיצווה שלי לדודים.

    הגב לתגובה זו

  • 244.

    לכל השמאלנים המתייפייפים

    הודיה, 14/05/08 16:55

    אולי תקשיבו כבר למה שאומרים לכם????????????? הוא לא תמך ברצח!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 243.

    אני אוהב אותך.צריך לעודד אנשים לקנות דיסקים...

    אבי, 14/05/08 09:08

    לא יתכן שמי שאהב אותך כל השנים יפסיק פתאום לשמוע אותך.ישנם המון זמרים שמזוהים עם השמאל ואנשי ימין מאזינים להם.אין דבר חדש בזה.
    אני קורא לכולם לקנות דיסקים שלך והציבור הימני צריך לקרוא לך להופיע בכל אפשרות-אם זה ביום ירושלים הקרב ובא ואם זה באירועים ובכלל.
    אני אוהב לשמוע אותך.יישר כוח!

    הגב לתגובה זו

  • 242.

    פעם אהבתי אותו מאוד. אבל השמש גמרה לו כנראה את המוח. (ל''ת)

    טל, 13/05/08 19:40

    הגב לתגובה זו

  • 241.

    אריאל חזק ואמץ. השמאל ההזוי לא ישלוט לנצח במדינה הזאת

    השמאל פוחד ממך, 13/05/08 19:29

    בקרוב יגיע קיצו של שלטון השמאל בארץ.
    המומחיות הגדולה ביותר של השמאל תמיד היתה לסתום פיות ולהחרים את אלה שמתנגדים לדעותיו.
    ממש דמוקרטיה בהתגלמותה.
    מעניין שסתימת הפיות היא תמיד חד-כיוונית ומתרחשת רק בתקופות שבהן השמאל ''הנאור'' שולט.
    בתקופת שלטון הימין למשל, כשחוה אלברשטיין הסהרורית תמכה באירגון המרצחים אש''פ בצורה פומבית ורצתה לעלות על אוניית הפליטים שאירגן יקיר השמאל, רב המרצחים יאסר ערפאת, האם היא הוחרמה? האם הפסיקו להשמיע אותה?
    אז לכל השמאלנים ההזויים שמטקבקים כאן נגד אריאל זילבר - תדעו לכם שאתם מיעוט שבמיעוט.
    עם ישראל השפוי הוא הרוב כאן, וזה יתבטא במכירת הדיסק החדש של אריאל.
    אני קורא לכל יהודי, ואני מדגיש את המילה יהודי (כי מסתובבים ביננו הרבה גויים שרק חושבים שהם יהודים), לקנות את הדיסק החדש של אריאל ולהראות לעוכרי ישראל ולערב-רב השמאלני, מי באמת נותן את הטון במדינה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 240.

    פרנסה זה עוד ניסיון, אנחנו מעריכים את עקרונותיך ושיריך, העיקר לא (ל''ת)

    להתיאש, 13/05/08 17:06

    הגב לתגובה זו

  • 239.

    אם הוא היה כותב שירים טובים, כולם היו קונים את המוזיקה שלו.

    חלום שנוך, 13/05/08 12:27

    האיש עבר שינוי, ולא רק פוליטי. השירים שלו פשוט גרועים, והמוזיקה על הפנים.
    תראו את אביב גפן - הרי רוב המאזינים שלו ממש לא מזדהים עם המסרים שלו. אבל יש לו שירים מדהימים.
    אריאל זילבר הוא סוס מת (או בשפה שלו - כבשה מתה) ולא בגלל הפוליטיקה. הוא פשוט איבד את זה......

    הגב לתגובה זו

  • 238.

    איפה קונים??? (ל''ת)

    יהודה, 13/05/08 11:49

    הגב לתגובה זו

    • תשובה: תכתוב אריאל זילבר בגוגל, וכך תגיע לאתר שלו (ל''ת)

      תשובה, 13/05/08 14:00

      הגב לתגובה זו

  • 237.

    אריאל, כאשר הפרנסה קשה לפעמים האמונה מתפוררת

    רבקה, 13/05/08 11:40

    אני מקווה כי יבואו ימים טובים יותר.
    חזק ואמץ, אתה יוצר גדול והרבה מאד חושבים בשקט מה שאתה אמרת בקול.

    הגב לתגובה זו

  • 236.

    יש דין ויש דיין? תראה את עצמך ותבין.. (ל''ת)

    משה, 13/05/08 11:11

    הגב לתגובה זו

  • 235.

    דיי לצביעות .יוצר ענק שאני אישית נהנת לשמוע

    דידי, 13/05/08 06:39

    אוהבת ומעריכה את אריאל זילבר וכל אמירה שלו היא שלו לא פוסלת אותו זכותו לחשוב ולומר מה שהוא רוצה אני מכירה אישית המון אנשים שכעסו על נישואיו של יגאל אמיר כל אחד שמר זאת לעצמו או למקורביו אריאל פשוט חשב בקול רם אז מה.
    זו הצביעות והשנאה חינם ותו לא.
    מכאן ולהחרמה ? חבל

    הגב לתגובה זו

    • תקשיבי למילים של השירים שלו - מה בדיוק הופך אותו לענק?

      ד''ר רגב, 13/05/08 10:10

      דידי יקירתי, שנאה היא המוזה הגרועה ביותר. האיש אכן היה יוצר ענק, והפך לעוד מלחין חצר משעמם ומשמים.

      הגב לתגובה זו

  • 234.

    אריאל, חזק ואמץ... מנסים להשתיק אותך (ל''ת)

    הם מפחדים, 13/05/08 06:26

    הגב לתגובה זו

  • 233.

    דמוקרטיה צריכה להגן על עצמה, כדי שלא יקום הרוצח הבא!!! (ל''ת)

    אני, 12/05/08 20:23

    הגב לתגובה זו

    • אם היום היה קם הרוצח הבא - כולם היו מודים לו.... (ל''ת)

      מה אתה מקשקש, 14/05/08 07:23

      הגב לתגובה זו

  • 232.

    להומוסקסואל, אתה גם מוכן למכור דרך האינטרנט?

    שי, 12/05/08 19:31

    מעניין לדעת.
    חבל שהכתב לא שאל אותו...

    הגב לתגובה זו

    • הומו יכול לקנות גם ב..

      אורן, 14/05/08 12:26

      דלת האחורית, שיקל'ה אם אתה רוצה לקנות תקנה ואם לא תמשיך לרמות בדמקה

      הגב לתגובה זו

  • 231.

    איך תמכור עשרת אלפים דיסקים בחודש

    ניסים אלבז, 12/05/08 18:39

    מר זילבר היקר, אנא צור איתי קשר ואציע לך רעיון ניפלא שאני אישית אתמוך בו והוא למכור דרך האינטרנט לא יחידות בודדות של דיסקים אל על ידי תמריץ שיווקי (ואני לא איש מכירות או שיווקים) אני סתם ישראלי שכואב ותומך בך ובפילוסופייה שלך. כתובת האימייל שלי ומאחל לך הרבה הצלחה!
    nissim@gmail.com

    הגב לתגובה זו

  • 230.

    זילבר מייצג את ערכי היהדות ב''מיטבה'' ככגזענית,חשוכה,פוסלת,מפלה ולכן

    טומאת חב''ד, 12/05/08 18:20

    יש מחיר לדעות הדומות לדעותיו של אייטוללה אירני.זילבר מייצג את הרע המזוקק ביהדות המאובנת,הארכאית והמאובקת ומגיע לו בשביל הבושה לשמע דעותיו שימוג בגליל מבלי שנשמע אותו יותר.

    הגב לתגובה זו

    • ואולי ההפך אול את גזענית וכו? לכי לראי נו.? (ל''ת)

      shsh, 13/05/08 07:04

      הגב לתגובה זו

  • 229.

    לא שכחנו אותך. אתה לא מעניין אותנו יותר

    זילברמן, 12/05/08 18:17

    אבל תגיד תודה שאנחנו לא שמים דיסקים שלך באתרי שיתוף קבצים כמו שעשינו לסמולנים המטורפים.

    הגב לתגובה זו

  • 228.

    מגיע לך יה מפגר ! איך אתה תומך ברוצח רבין לעיני כל הציבור ???? (ל''ת)

    יצחק ברונשטיין, 12/05/08 17:59

    הגב לתגובה זו

  • 227.

    רק הזדהות עם מלאכי חבלה מקנה זכות קיום

    לשמאל הישראלי, 12/05/08 17:04

    חווה אלברשטיין שרה על הגדי הפלשתיני האומלל. דליה רביקוביץ מאמצת לחיקה מחבלים מתאבדים. אהוד ברק היה איש חמאס לו היה פלשתיני(החמאס ארגון דתי לאומני פשיסטי, ברק חילוני מובהק, אבל ניחא) לשלמה גזית מותר לקרוא למתיישבים יודנ-ראט או לומר שהכיפה מזכירה צלב קרס. כך גם לפרופ' צימרמן. ישעיהו לייבוביץ מדבר על היודו-נאצים ומייד הופך לאליל התקשורת. אנשים המחבקים את מרואן ברגותי הם מיין סטרים וטלי פחימה ווענונו הם אידיאליסטים. אריאל זילבר פלט שליגעל עמיר(הטעות במקור) מגיעות אותן זכויות כמו לכל אסיר אחר(כמו למשל ס. קונטאר-רוצח תינוקות שנישא פעמיים בכלא) ומייד מוקיעים אותו. לתופעה הזו יש שמות: שנאה עצמית, אוטויודופוביה, מוסר כפול, צביעות, דו פרצופיות, תסמונת הקורבן והאנס. המדינה איבדה את צביונה הלאומי והיהודי והשמאל הישראלי אחראי במידה רבה להדרדרות הזו. כשנהרות הדם (שכבר נשפכו) יזרמו ברחובות, אל תשכחו את המפחידים הסדרתיים, הם בדר''כ צודקים.

    הגב לתגובה זו

  • 226.

    אתם אזרחים רעים הבן אדם מנסה לחיות חיים אמיתיים ואתם יורקים עליו?

    אבישי, 12/05/08 12:48

    סוף סוף הוא זוכה לגלות את האמת מאחורי כל חיי הבומה והשקר שבתשקורת ואתם מעיזים לרדת עליו בצורה גועלית?
    אריאל תזכור תמיד שיש בורא לעולם יש דין ויש דיין וטוב שגילית את זה!תאמין בדרך היהדות כי היא זו שתנצח בסוף.
    האחרים מנסים להתיפייף ולהיות אין,אבל כמו שאנחנו יודעים יש עולם אמת ויש עולם שקר ומה לעשות שהשקר הוא בעולם הזה ואיך שאדם מציג את עצמו ועושה כמה שיותר פוזות ככה יותר מעריכים אותו.
    ''רק חזק ואמץ ואל תחת'' יישר כח.

    הגב לתגובה זו

  • 225.

    כול הכבוד אתה אדם ישר ואמיתי (ל''ת)

    אריה, 12/05/08 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 224.

    הוא הביא את זה על עצמו

    אדם, 12/05/08 12:15

    פוליטיקאי צריך לעסוק בפוליטיקה.
    זמר צריך לעסוק בכתיבת שירים.

    אריאל זילבר איבד את הדרך, את הייחודיות שלו והוא הרס לעצמו במו ידיו.
    אז שלא יתפלא מדוע אף אחד לא נהנה מחברתו יותר.

    הגב לתגובה זו

    • אדם,רוצה שישפטו אותך כמו שאתה שופט אותו, לחומרה ובלי לברר מה הוא בא (ל''ת)

      בלי לברר מה הוא, 12/05/08 13:15

      הגב לתגובה זו

  • 223.

    ךלחלחי

    יחעחע, 12/05/08 09:39

    ךףלחייחעעכ

    הגב לתגובה זו

    • הזדהות עם מחבלים מקנה נקודות זכות

      אצל השמאל, 12/05/08 10:32

      חווה אלברשטיין שרה על הגדי הפלשתיני האומלל.
      דליה רביקוביץ מאמצת לחיקה מחבלים מתאבדים.
      אהוד ברק היה איש חמאס לו היה פלשתיני(החמאס ארגון דתי לאומני פשיסטי, ברק חילוני מובהק, אבל ניחא)
      לשלמה גזית מותר לקרוא למתיישבים יודנ-ראט או לומר שהכיפה מזכירה צלב קרס. כך גם לפרופ' צימרמן.
      ישעיהו לייבוביץ מדבר על היודו-נאצים ומייד הופך לאליל התקשורת.
      אנשים המחבקים את מרואן ברגותי הם מיין סטרים וטלי פחימה ווענונו הם אידיאליסטים.

      אריאל זילבר פלט שליגעל עמיר(הטעות במקור) מגיעות אותן זכויות כמו לכל אסיר אחר(כמו למשל ס. קונטאר-רוצח תינוקות שנישא פעמיים בכלא) ומייד מוקיעים אותו.
      לתופעה הזו יש שמות:
      שנאה עצמית, אוטויודופוביה, מוסר כפול, צביעות, דו פרצופיות, תסמונת הקורבן והאנס.
      המדינה איבדה את צביונה הלאומי והיהודי והשמאל הישראלי אחראי במידה רבה להדרדרות הזו. כשנהרות הדם (שכבר נשפכו) יזרמו ברחובות, אל תשכחו את המפחידים הסדרתיים, הם בדר''כ צודקים.

      הגב לתגובה זו

      • פשששש, איזה רצף של מילים - חזק! מומלץ לקריאה. (ל''ת)

        ברווז במבטח, 12/05/08 12:16

        הגב לתגובה זו

      • SO CORRECT!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        Am Israel Hai, 13/05/08 18:29

        הגב לתגובה זו

  • 222.

    פעם הייתי ילד קטן...הלכתי כל בקר לגן...

    צבי, 12/05/08 07:04

    איפה הימים ההם. אתה פשוט זמר שהשתבשה דעתו. איזה זמר מביע דעה פוליטית? אתה יורה לעצמך כדור ברגל. אתה צריך להתנצל וליצור דיסק טוב ולעשות קאם באק. חבל עליך אתה זמר טוב. ואם אתה לא יודע לעשות זאת פנה לאמרגן ומדריך טוב והוא ינחה אותך. וזכור: בחיים זמר לא מביע דעה פוליטית כי אתה דוחק חצי מהקהל הצידה.

    הגב לתגובה זו

    • הסגרת את עצמך - מה הפוליטיקה קובעת לך את החיים-אין לך גב? (ל''ת)

      אבישי, 12/05/08 12:51

      הגב לתגובה זו

  • 221.

    אריאל חמוד, לא שכחנו אותך. אתה הסיוט של המדינה. קיצוני אקסטרים. (ל''ת)

    הספיק יגאל אמיר, 12/05/08 06:47

    הגב לתגובה זו

  • 220.

    מי שנשמע כמטורף, נראה כמטורף, מתנהג כמטורף, הוא...טוב הבנתם (ל''ת)

    ירדת מהפסים חבר, 12/05/08 06:44

    הגב לתגובה זו

    • ואתה התחלקת על השכל! (ל''ת)

      אבישי, 12/05/08 12:53

      הגב לתגובה זו

    • בבקשה עת אברבנל (ל''ת)

      שמעון הצדיק, 12/05/08 14:08

      הגב לתגובה זו

  • 219.

    חובה לקרא...

    תתעוררו מהר, 12/05/08 05:46

    תפעילו את המוח...תיזכרו מה היה.
    מי נתן לו להסתובב ככה בחניה? השב''כ
    מי סילק את לאה רבין חצי שעה לפני היריות? השב''כ.
    מי שלח ''צלם'' שיצלם את החניה ולא את המופע? השב''כ.
    מי נתן לו כדורי סרק וחשב שישתמש בהם? השב''כ.
    מי צעק סרק סרק? השב''כ.
    למה אחיו בכלא? מפני שהוא הכין לו כדורים אחרים במקום מה שאבישי רביב סוכן השב''כ נתן לו.
    אז תתעוררו !!!
    תבינו שהיה אסון ופאשלה מפני שניסו להפיל אותו והוא הפיל אותם ואת כל המדינה...

    הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז!

      אבי, 12/05/08 11:01

      וכיפאק לאריאל זילבר הנהדר!

      הגב לתגובה זו

  • 218.

    להיות מקובל בחברה - רוצח יהודים מגרשם ומטיף להתעללות בהם

    עדיף בשולים!, 12/05/08 05:33

    בדור שבו החרא צף למעלה
    והטוב שוקע למצולות
    עדיף לא להיות ''מקובל בחברה''

    הגב לתגובה זו

  • 217.

    הגיע הזמן לתמוך קצת באריאל - ולקנות דיסקים - אני אחפש אחד

    תומך באריאל, 12/05/08 05:26

    http://arielzilber.com/

    מי שמאמין בדעותיו שיקנה בבחינת מאחיך לא תתעלם

    הגב לתגובה זו

  • 216.

    תגידו מה שתגידו השיר אני שוכב לי על הגב מזכיר לי

    בים בם בום, 12/05/08 05:23

    את השמאל המעופף והשירים שלו עף פעם לא מתיישנים, תמיד טוב לשמוע ולזכור.
    http://youtube.com/watch?v=WwppF6bxNQE&feature=related

    הגב לתגובה זו

  • 215.

    פרבדה זה כאן-ישראל המדינה הכי לא דמוקרטית ליהודיה הנאמנים לעם ולארץ

    קורן נאוה, 12/05/08 05:20

    חמדה-אני אוהבת אותך יהודי יקר שירבו כמותך בישראל הכל יראה כאן אחרת!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 214.

    הבעת תמיכה ברוצח ראש הממשלה ועל זה אין מחילה אלא אם תבקש אחת. (ל''ת)

    ש, 12/05/08 03:36

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      נכון, 12/05/08 04:53

      הגב לתגובה זו

  • 213.

    המשך כך, אוהבים אותך.

    יונתן, 12/05/08 03:10

    עצוב לראות אנשים שמאמינים בצדקת דרכם שנופלים לקרשים.
    אני שולח לך את כל האיחולים האפשריים שתמשיך ולא תשבר למרות כל הקושי. שתדע לך שהרבה מאוד מעריכים אותך ורואים בך אדם שהולך נגד הזרם ונגד הנוחות למען מטרה שהוא מאמין בה. הייתי בהופעה שלך באוניברסיטה העברית לפני כמה חודשים, נהניתי בטירוף וכמוני רבים אחרים!
    אנחנו אוהבים אותך, אתה מלך.

    הגב לתגובה זו

  • 212.

    זה לא קשור לשמאל ימין, זה קשור לחוסר שפיות! (ל''ת)

    שפוי, 12/05/08 02:42

    הגב לתגובה זו

  • 211.

    אף אחד לא מזיל דמעה...

    שמוליק צ'יז''ל, 12/05/08 01:39

    תודה למערכת NRG שהזכירה לי את קיומו של האמן והוגה הדעות הדגול זילבר וכך התאפשר לי לעשות את מה שרציתי מזמן. למרות השעה המאוחרת ירדתי לחדר האשפה כדי לזרוק את התקליטים הישנים של זילבר. המעונינים יכולים לאסוף אותם מתחת לבית שלי בחדר הזבל. במחשבה שניה, זה המקום הראוי להם וסביר שאיש לא יטרח....

    אז רוצי שמוליק...יאללה ביי וברוך שפטרנו. אמן.

    הגב לתגובה זו

  • 210.

    אומן ענק !

    אילן, 12/05/08 01:28

    סוף סוף אחד שאומר את דעתו בלי לפחד

    הגב לתגובה זו

  • 209.

    מגיע לו :) שילך לקרית ארבע, שם ישמחו לתמוך בו כלכלית ונפשית (ל''ת)

    שעול, 12/05/08 01:17

    הגב לתגובה זו

  • 208.

    כל אחד מקבל מה שמגיע לו

    דודלי, 12/05/08 01:17

    אם אתה יורה לעצמך הרגל (האמיתית, לא תותבת), אז אל תתפלא למצוא את עצמך במקום שבו אתה שוהה כעת.

    הגב לתגובה זו

  • 207.

    חשבת אולי שאתה פשוט זמר גרוע???

    נימרוד, 12/05/08 00:55

    כמו מאיה בוסקילה, וכמו שלל זמרי היפ הופ את לא יכול לטעון שאנשים לא קונים את המוזיקה שלך בגלל הדעות הפוליטיות שלך.

    אתה פשוט זמר גרוע!!!! מזה לעזאזל בובובופ??
    תגיד אתה באמת חושב שסגנון מוזיקה שורד יותר מ10 שנים?

    ומה תגיד על משינה שכתבו ''למה לי פוליטיקה עכשיו?'' גם הם לא פופולרים כי הם פשוט ישנים

    אז תפסיק לבכות, כבה את הג'וינט ולך לחפש עבודה (אולי בתור משגיח כשרות)

    חתיכת פרזית

    הגב לתגובה זו

  • 206.

    כואב, צדיק ורע לו.

    יזהר, 12/05/08 00:49

    הבנאדם יכל לשתוק, ולשחק את המשחק.

    פגשתי לא מעט אנשים כאלה, בתקופת הגירוש (AKA ''התנתקות''), שעזבו הכל, וירדו דרומה, להגן בגופם מפני השחיתות, מפני האיוולת, מפני הרישעות.

    ..ועל כל אחד כזה, היו עוד אלף שנשארו בבית, בעבודה, הצביעו בסקר מקוון, ברכה לבטלה.

    עוזר קצת להבין את הביטוי ''כצאן לטבח'', איך עם שלם אינו מתקומם.

    -----------

    אריאל זילבר, כל מילה שלך בסלע. לא מצאתי אותך טועה, מצאתי שבעה מיליון של אנשים שלא קוראים דברים עד הסוף, שלא מבינים, שלא מקשיבים.

    בהצלחה, השם ימלא מחסורך, ואנחנו נשתדל לעשות את המעט.. לא נשאיר אותך לבד.

    - יזהר.

    הגב לתגובה זו

  • 205.

    מי שמחרבן לבאר --סופו שיוכל חרא.......אמר הפילוסוף (ל''ת)

    היסטוריון, 12/05/08 00:34

    הגב לתגובה זו

  • 204.

    מישהו שאומר את האמת ולא צבוע !!!

    ליאור, 12/05/08 00:14

    סוף סוף מישהו אומר את האמת
    לכל הזבלים האלה שיש לך היום במדינה
    שרון וחבורתו שעדיין שולטת במדינה
    עושה מה שהיא רוצה
    אבל בקרוב מאוד הבחירות יבואו ואז נראה לאן הם יגיעו

    הגב לתגובה זו

  • 203.

    חזק ואמץ

    גוש קטיף, 11/05/08 23:03

    זוכרים את תמיכתך בנו בימים קשים

    הגב לתגובה זו

  • 202.

    מחזק אותך על הדרך שבחרת! (ל''ת)

    איש, 11/05/08 22:51

    הגב לתגובה זו

  • 201.

    חברים לקנות לקנות לחזק חלשים

    אהוב על השמאל, 11/05/08 22:31

    אני רוצה לקנות ממנו אישית 3 דיסקים
    כדי שירוויח כמה שיותר ללא תיווכים
    אריאל העם איתך זכור התקשורת השמאלנית יעלם עם הרוח בקרוב
    נתפלל לבורא עולם שיגאלנו מכל המחריבים

    הגב לתגובה זו

  • 200.

    כל הכבוד לו...

    ., 11/05/08 22:03

    מוזיקאי מדהים, וזה מה שחשוב... לא צריך לשפוט אותו לפי איך שהוא מתבטא...
    חבל שלא שאלתם אותו בעניין ההומואים, זה משהו שלדעתי מהווה נקודה הרבה יותר רגישה.
    דעות פוליטיות ומוזיקה הם שני דברים מנותקים לחלוטין - לפחות בשירים הישנים של אריאל זילבר. אין סיבה להחרים אותם, לא ברדיו, ולא בחנויות. מותר לו להיות קיצוני, אם הוא מאמין בזה בלב שלם. אנחנו לא צריכים לסבול את המגמה השמאלנית המובהקת של התקשורת, שמעלימה וקוברת כל דבר טוב שיוצא מהמחנה הימני.

    הגב לתגובה זו

  • 199.

    מעניין מה היה קורה אם הוא היה שמאלני..

    צודק או, 11/05/08 21:58

    גם אז היו יוצאים נגד התבטאויות קיצוניות??

    הגב לתגובה זו

    • כן. ע''ע מאיר אריאל ז''ל. (ל''ת)

      אסנת, 11/05/08 23:32

      הגב לתגובה זו

      • מאיר אריאל היה צנחן שנלחם בכותל

        א, 12/05/08 04:15

        איפה נלחם זילבר?

        הגב לתגובה זו

  • 198.

    עדיף להתפרנס מחלטורות ולישון טוב בלילה

    ד, 11/05/08 21:38

    עם מצפון נקי ועוד בזמן שהאמת כ'' כ נעדרת

    הגב לתגובה זו

  • 197.

    כל הכבוד

    נינה, 11/05/08 20:24

    כל הכבוד לך המון הצלחה!!!!!!!!
    רק עם האמת מצליחים!!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 196.

    לא יעזרו לך כל הטוקבקים של תמיכה

    לטוקבקיסט מימין, 11/05/08 20:07

    העובדה שמזמר מאד פופלרי הוא הפך לאדם עני, מעיד עד כמה אתם הימנים אפס אחד גדול. כמותית ותכנית.
    אתה יכול להמשיך להתחזות בשמות שונים ולכתוב אלף טוקבקים שמהללים את זילבר, אבל דבר לא ישנה את העובדה שמספרכם נמוך עד אפסי.

    אבל בלעשות רושם כאילו אתם רבים, אתם מצוינים.

    הגב לתגובה זו

    • מותק, תמשיך להשלות את עצמך ולשקר את עצמך ולהכניס עצמך לריב שלא קיים (ל''ת)

      אין ביננוו בינך, 11/05/08 20:35

      הגב לתגובה זו

    • על עובדות לא מתווכחים

      אהוב על השמאל, 11/05/08 22:23

      עובדה היא כי המיעוט שדוגל בהחזרת המדינה לערבים הוא ביחד עם התקשורת מאוס על רוב הציבור, רק בינתיים הם מספיקים להחריב כל חלקה טובה במדינה

      הגב לתגובה זו

  • 195.

    לא מסכים איתו אבל הוא גבר!!! אומר מה שהוא מאמין -לא צבוע (ל''ת)

    שמאלני מהצפון, 11/05/08 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    זילבר התותח על !!!! (ל''ת)

    צופיה, 11/05/08 18:27

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    אשרינו שיש לנו רבי כזה (ל''ת)

    ברוך הבא, 11/05/08 17:40

    הגב לתגובה זו

    • 193 מתחזה. ממש מצחיק. פחחחחחח (ל''ת)

      רונן בר, 11/05/08 18:29

      הגב לתגובה זו

  • 192.

    צודק אבל טועה.

    שמאלן שהתפכח, 11/05/08 17:31

    בכל מקרה לא היית צריך זילבר להגן על הרוצח עמיר כי הוא באמת גרם נזק עצום לעם ישראל במעשהו. הרי אדם כרבין היה מתפכח לבטח וחוזר בו (כפי שאני ואחרים התפכחו) מתמיכתו במהלך הניסיוני של אוסלו.
    אתה בהחלט צודק ביחס לחונטה השמאלנית שהשתלטה כאן וגורמת נזק בלתי-הפיך.

    הגב לתגובה זו

    • תחפש באינטרנט מה הוא אמר על אמיר ותראה שזה רחוק מתמיכה הוא אמר

      יעל, 11/05/08 17:50

      שהמעשה שלו היה מעשה רע אבל הוא לא החבין למה רוצחים מהחמ''ס מקבלים תנאים טובים משלו,
      כמובן שהתקשורת הוציאה את האמירה הזאת מכל פורפורציה ועיוותה אותה, כי בימינו מי שימני פסול

      הגב לתגובה זו

  • 191.

    תבקש מיגאל עמיר שיקנה את הדיסק שלך (ל''ת)

    בן, 11/05/08 17:31

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא תמך ברצח. קרא תגובות למטה ותבין מה הוא כן אמר (ל''ת)

      נמאס, 11/05/08 18:15

      הגב לתגובה זו

  • 190.

    אני מזמינה דיסק מהאתר (ל''ת)

    יעל, 11/05/08 17:30

    הגב לתגובה זו

    • יא שתולה

      אורן, 12/05/08 01:38

      או שאני צריך לומר שתול.. כמה שקוף ולא מקצועי מצידך - אם את כבר עושה משהו רע, תעשי אותו טוב!

      הגב לתגובה זו

  • 189.

    יגאל עמיר צדק. ולא יעזור שום דבר למלעיגים (ל''ת)

    שמוליק, 11/05/08 17:15

    הגב לתגובה זו

    • עוד הצלחה של החינוך הדתי!!!! (ל''ת)

      ברכותיי, 11/05/08 20:31

      הגב לתגובה זו

      • ''ברכותי'', נראה לך שזה טוקבק אמיתי? אינך מבין שמי שכתב אותו -

        יוסי, 11/05/08 22:13

        חושב בדיוק ההפך?

        וחוץ מזה: מי אמר לך שהכותב הוא דתי???

        הגב לתגובה זו

    • אתה עבריין

      יוסי, 11/05/08 20:43

      תהיה גבר, תזדהה ותעמוד למשפט.
      מי שתומך ברוצח אין מקומו אלא בכלא.
      יש גבול לימניות קיצונית ומטומטמת.

      הגב לתגובה זו

  • 188.

    זילבר אתה צדיק! נשמה! אמיתי! (ל''ת)

    אורי, 11/05/08 17:07

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    כל יהודי טוב יעשה מעשה חסד, יקנה 3 דיסקים

    ירמיהו, 11/05/08 17:04

    אחד לו ושניים מתנה לקרוביו או לכאלה שרוצים ואין ידם משגת.
    ללא קשר לדעותיך אריאל, לא נעזוב אותך. המשך והצלח.

    אם להשתמש באותה המטבע, אז לדתיים ולנאמני א''י אסור לקנות דיסקים ולכת להופעות של: אחינועם ניני, חוה אל בור השתן, גידי גוב,
    חפיף גפן, קורין אלאל ועוד ועוד...

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    ידיעה משמחת! בישלת דייסה=תאכל! (ל''ת)

    שי, 11/05/08 17:01

    הגב לתגובה זו

    • בקרוב אצלך!!! (ל''ת)

      ., 11/05/08 20:36

      הגב לתגובה זו

  • 185.

    Selling out

    david, 11/05/08 16:38

    Without even getting into his political agenda: Ariel Zilber NEVER sold out halls. He was never a supersatr. He wrote a few beautiful songs.

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    הוא לא תמך ביגאל עמיר!!!

    זהר, 11/05/08 16:35

    הוא בסך הכל אמר שצריך להשוות את התנאים של כל הרוצחים בישראל, (כולל רוצחי ילדים מתועבים פי אלף מעמיר כמו סמיר קונטאר שהתחתן פעמיים ואף יפה נפש מהשמאל לא צפצף כי ''זאת זכות בסיסית לכל אדם'' רק שיגאל עמיר כבר לא אדם בעיניהם ולשיפוטם). בשום אופן הוא לא תמך ברצח!
    תחשבו מה שנוח לכם, זה בסדר, השיפוט שלכם ממש מעיד עליכם.

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    איפוא קונים אח איפוא? (ל''ת)

    אקנה, 11/05/08 16:29

    הגב לתגובה זו

    • תכתוב אריאל זילבר בגוגל ותגיע לאתר שלו (ל''ת)

      יעל, 11/05/08 17:52

      הגב לתגובה זו

  • 182.

    אולי הימין ילמד סופסוף לשלוט!!!

    ליבי, 11/05/08 16:29

    ובסיבוב הבא לנקות את אורוות הפרקליטות והתקשורת ל50 שנה

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    חזק ואמץ אחינו!!!כולנו נקנה הדיסק באהבה (ל''ת)

    בז, 11/05/08 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    הבוז שלך הוא הבוז של כולנו היום אח!! (ל''ת)

    אוהבים, 11/05/08 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    רוצח יורש ובוכה

    עכיכיגק, 11/05/08 16:27

    לא מגיע לך אפילו את הראיון הזה עם כל הרעל שלך
    קלידן של שלום חנוך שתופס מעצנמו

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    אל תירא גור אריה העם כולו איתך!!! (ל''ת)

    ירושלמי, 11/05/08 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    העם חולה עליך אח יקר!!! אתה גדול!!!! (ל''ת)

    מעריץ, 11/05/08 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    זילבר הוא כאן, תרצו או לא

    ברוש, 11/05/08 16:16

    מדובר באחד מהיוצרים החשובים ביותר שקמו כאן, אדם שהביא שמחה להרבה אנשים, כולל לצבועים שונאי האדם, שמתעמרים בו עכשיו.
    אני לא מבין את המתנגדים שקמו לו עכשיו: מה דין ''שמש שמש'' והמחאה שלו נגד הגירוש? מה הוא כבר עשה לכם? הוא הרי לא חצה את הגבול והצטרף לאוייב, אלא בדיוק להיפך- גילה מידה- אולי מוגזמת לטעמכם- של פטריוטיות, רחמנא ליצלן! מה כל ההתנפלות הזאת אומרת עלינו כעם?
    זילבר הוא אדם אמוציונלי מאוד, לטוב ולרע, אם יש בו רוע בכלל (לדעתי אין אף לא טיפה). ומי שאהב אותו פעם אמור לאהוב אותו גם עכשיו.
    אגב, הסיפור עם עמיר נופח באופן שערורייתי וכולם יודעים שזה BS.
    חברים, אל תהיו רעים כלפי אלה שבאים מהטוב. שפרו את הקארמה שלכם.
    ופנייה לזילבר: אולי אם תחזור אלינו לנס ציונה הכל יסתדר... כל טוב.

    הגב לתגובה זו

    • הוא החליט שאנחנו האוייב,

      שמאלני, 11/05/08 20:34

      ושאנחנו בני מוות.
      זה מה שהוא עשה לנו.

      אני עדיין מעריך מאוד את מה שהוא עשה (עם שלום חנוך השמאלני, טפו טפו) בתמוז, ובסביבה.

      אבל החומרים מלפני כמה שנים והלאה....ממש לא זה.
      כנראה שהדמנציה היא לא רק בתחום הפוליטי.

      הגב לתגובה זו

      • הכעס שלו מופנה למנהיגים

        ברוש, 11/05/08 20:52

        ולא כלפיך כפרט, ''שמאל''ן או מה שלא יהיה.

        הגב לתגובה זו

  • 175.

    אדם עקרוני.ישר ולא משועבד לברנז'ה השלטת.ובעז''ה סוף השכר לבוא! (ל''ת)

    יצחק, 11/05/08 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    למה יש בי ההרגשה שכול מי שתומך

    אמת ורק האמת, 11/05/08 16:01

    ביגאל עמיר,הוא אדם ישר אמין וטוב לב......איך יכול להיות שכול הפולטיקאים.וכול משטרת ישראל.וכול שופטי ישראל.וכול המורים בישראל.בקיצור כול עובדי הציבור נגד יגאל עמיר כאשר הם נדרשים לומר את דעתם בפומבי.למה הם שונים משאר האנשים,או שהם צבועים מושחתים שאין להם בצים לומר את דעתם כפי שהיא.כן ירבו אישיים ישרים בסיבוב כמו שרון האב.כמו הרישזון.כמו אולמרט.כמו קצב.כמו איציק מורדכי.ועוד רבים וטובים כמוהם.פחחחחח גועל נפש של עם צבוע ומושחת ברובו......אריאל זילבר איש אמיץ שהקריב את הקרירה שלו על האמת והיושר שיש בו...כמוהו גם אני חשבתי שאנחנו מדינה דמוקרטית שמותר להביע דעה

    הגב לתגובה זו

    • למה יש לי הרגשה שגם אתה פסיכופת משיחי?

      טוב לב, 11/05/08 16:30

      מה זה טוב לב בשבילך - לרצוח מי שאתה לא מסכים איתו אבל רוב העם כן?

      הגב לתגובה זו

      • אני שמח שאתה מסכים איתי

        אמת ורק אמת, 11/05/08 17:49

        שרוב העם צבוע ומושחת.לפחות כמו שאתה הגדרת אוהבי רבין....ודבר נוסף אני לא מסכים עם אנשים שתומכים ברצח רבין.אבל אני גאה בהם על האומץ וההקרבה שלהם לומר את האמת שלהם מבלי להיות שבוי בפני עלובים כמוך

        הגב לתגובה זו

  • 173.

    עוד קורבן של חזרה בתשובה, וחבל (ל''ת)

    מעריץ לשעבר, 11/05/08 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    אני הומו ואהבתי אותך כל חיי. ביזית אותי. אני עדיין מעריך את היצירה (ל''ת)

    איתי, 11/05/08 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    לקנות! לקנות! לקנות!

    אוהבים אותך, 11/05/08 15:42

    כל מי שמגדיר את עצמו יהודי צריך לחזק את אריאל זילבר ולקנות את הדיסק שלו.
    סוף סוף אומן שלא מתבייש ביהדותו ולא נותן את הלחי השניה לכל מיני כתבים בשקל.
    אני מעדיפה את שהזמרים בארץ יהיו איכותיים ולא ריקים מכל תוכן כמו הרבה יוצרים צעירים מבית היוצר של בית הספר רימון!!!

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    כל השבירה שלך ימינה

    גר בארץ, 11/05/08 15:40

    לא תשנה את העובדה שאתה זמר ענק ובושה וחרפה שהורידו דיסקים שלך מהמדפים.אני מתכוון להוריד דיסקים שלך מהאינטרנט בתור הזדהות.וזה לא יהיה הדיסק החדש.מצטער אבל מי שמצהיר על עצמו שהוא אמן פוליטי האמנות שלו נפגעת.בין אם היא מימין ובין משמאל.

    הגב לתגובה זו

    • תודה רבה באמת.... (ל''ת)

      מפחחחח, 11/05/08 16:20

      הגב לתגובה זו

  • 169.

    אהבתי אותך אריאל ואתה הפנית לי עורף... וזה עצוב לי

    תומר, 11/05/08 15:30

    אני לא איש שמאל ומעולם לא הצבעתי שמאל.

    הייתי אולי המעריץ הכי גדול שלך בארץ.

    אספתי הכל,
    הקלטתי אותך כל פעם שהופעת בטלוויזיה,

    אבל ביום שאמרת שאתה רוצה להקיא על קציני צה''ל - כמוני,
    ושאתה קורא לשחרר את יגאל עמיר, הבנתי שיש לך דברים חשובים יותר מהמוסיקה ומהמעריצים שלך
    שלא אכפת לך ממשהו כמוני.

    שאם בעינך כל מי שלא מסכים איתך - שמאלני ובוגד, אתה כנראה, כפי שהיטבת להגיד בשיר המפורסם שלך ''סתם תמהוני.....''

    הגב לתגובה זו

    • ירדת מהפסים אחי!מה בשביל מעריצים צריך לשחק אותה?תהיה אמיתי עם עצמך! (ל''ת)

      אבישי, 12/05/08 12:56

      הגב לתגובה זו

  • 168.

    בע'ה אני יקנה את הדיסק שלך וגם ידבר עם חברים שיקנו ,מעריץ שלך (ל''ת)

    אריאל ישר כח, 11/05/08 15:18

    הגב לתגובה זו

    • בע''ה קחו את עצמכם וטוסו מהמדינה שאתם כל כך לא אוהבים את אזרחיה (ל''ת)

      איתי, 11/05/08 15:46

      הגב לתגובה זו

      • איתי מה זו ההסתה הזאת, אתה השתגעת? כבר שכחת כמה מהם נפלו במלחמה?

        קיבוצניקית, 11/05/08 17:29

        וחוץ מזה, איך הפכת ציבור שלם לאשם במשהו? אפילו זילבר עצמו אומר שוב ושוב - לא שזה עוזר לו, כי אנשים כמוך לא מקשיבים - שהוא מעולם לא תמך ברצח רבין חס וחלילה, אלא שהוא לא מאמין שעמיר הרוצח (אז מה? הוא לא היחיד שאומר זאת, גם אנשים שרחוקים מלהיות ימנים חושבים כך) ודבר שני - שלדעתו לא צריך להבדיל בין רוצח מחבל שרצח ישראלי כלשהו ''סתם'' ישראלי לבין עמיר. לדעתו, אם הם רוצחים, אז הם רוצחים, ולא צריך לתת לאחד תנאים משופרים יותר מהשני.
        עכשיו הבנת או שאתה רוצה להמשיך?

        הגב לתגובה זו

  • 167.

    אריאל זילבר - אחלה זמר!

    דודי מאור, 11/05/08 15:14

    אוהבים אותך מאוד!

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    מי שתומך ביגאל עמיר לא ראוי לחיות בישראל מר זילבר!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ארז, 11/05/08 15:09

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    שיגאל עמיר יקנה את הדיסקים שלך (ל''ת)

    דרור, 11/05/08 15:09

    הגב לתגובה זו

    • הוא יקבל חינם (ל''ת)

      רבין, 11/05/08 16:13

      הגב לתגובה זו

  • 164.

    בשבילי אריאל זילבר מחוק

    יואב, 11/05/08 14:55

    אבל אני מתפלא על כל מעריצי יגאל עמיר שגם הם לא קונים דיסקים

    הגב לתגובה זו

    • מי אתה בכלל? (ל''ת)

      אבי, 11/05/08 16:14

      הגב לתגובה זו

    • שומעים רק זמירות וניגונים (ל''ת)

      אצלנו, 11/05/08 16:28

      הגב לתגובה זו

  • 163.

    אפשר לחשוב

    טל, 11/05/08 13:52

    כמה דיסקים מוכרים זמרים שמאלניים קיצוניים (''הבילויים'' למשל). והם, להבדיל מזילבר, מקבלים תמיכה תקשורתית עצומה.

    חוסר ההצלחה של זילבר לא קשור ל''דעת הציבור '' על דעותיו. הרי מחוץ לשני רחובות בתל אביב אין יותר שמאלנים בישראל ואפשר לראות שהימין הוא רוב ברור בכל סקר, אלא לחשיפה בתקשורת ואולי לדעת האנשים על המוזיקה שלו.

    הגב לתגובה זו

    • ועקב כך ביום הבוחר לא השיגו 61 מנדטים (ל''ת)

      לא תבואי שישי, 11/05/08 19:53

      הגב לתגובה זו

      • על מי אתה מדבר?

        טל, 11/05/08 20:59

        השמאל הוא מיעוט בבחירות כבר שנים, רק שבלחץ הפריקליטות שרון ואולמרט הפכו את עורם.

        וסתם שתדע- אני לא דתי, אפילו לא קרוב. לטעון שרוב הימניים דתיים, נכון בערך כמו לטעון שרוב השמאלנים הם גייז.

        הגב לתגובה זו

  • 162.

    שיפשוט רגל, אמן

    דורי, 11/05/08 13:40

    אני לא אוהב תומכי רוצחים.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים, נוסיף רק חווה אלברשטיין,

      יבגני, 11/05/08 14:30

      שלומו ארצי, אביב גפן ושאר תומכי מחבלים ערבים

      הגב לתגובה זו

  • 161.

    אוהב ומסכים עם דעותיך. אקנה דיסקים (ל''ת)

    תומך נלהב, 11/05/08 13:33

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    מי זה???

    עיתוניש, 11/05/08 13:28

    למה אתמ לא כותבים על נינט?

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    הגיע זמנך לשלם,אל תבכה עכשיו! (ל''ת)

    לב, 11/05/08 13:26

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    אז מה אם הוא אידיוט?

    חילוני, 11/05/08 13:22

    נכון - הבנה זה לא הצד החזק שלו ודיעותיו כמעט בכל נושא חושפות זאת בבירור אבל כמו שכל המטומטמים שתמכו בו כאן לא עשו זאת כדי למנותו לראשות הממשלה - גם מי שמבין שהוא אדיוט לא צריך לפסול אותו כזמר.

    הגב לתגובה זו

    • להיפך

      חילוני, 11/05/08 13:55

      עמדותיו הוכיחו את עצמן כמדויקות במבחן המציאות הרבה יותר מעמדות השיכור שברצח שלו הוא לא תמך.

      הגב לתגובה זו

  • 157.

    הוא עוד מתבכיין???? (ל''ת)

    תאכל את הדייסה, 11/05/08 13:22

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    תמיד היה מוזיקאי גדול, אף פעם לא היה חכם במיוחד (ל''ת)

    סוזי בן שימול, 11/05/08 13:21

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד

      דני, 11/05/08 16:32

      לא משנה מה יגיד - אני אוהב את המוזיקה שלו, ולא מתייחס לדעותיו.
      גם כשהאינסטלטור מחליף לי ברז לא אכפת לי מה דעתו הפוליטית

      הגב לתגובה זו

  • 155.

    מטומטם

    חיימון, 11/05/08 13:09

    אדיוט גמור אף פעם לא סבלתי אותך
    לך לעזאזל אתה והכלב התימני

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    אתם חייבים להבין הבן אדם במשבר - כבר אין לו נתיבי סחר

    בובובופ, 11/05/08 12:51

    בסמים, לא סתם בחר לגור במצפה בגליל
    באותה תקופה היה מקבל את המנה חופשי דרך גבול לבנון, לאחר הנסיגה פנה לעזרת גוש קטיף כדי שחס וחלילה לא יסגרו לו גם את מעבר רפיח.

    יאללה אתה מפסיד כי אתה בשוליים של החברה
    גם ימין קיצוני, גם מסומם, וגם מובטל בכיין

    בובובופ

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    כל אדם שמצדד ברוצח רבין - בשבילי הוא אוויר!!!

    Chava, 11/05/08 12:48

    לא קיים פשוט. finished and done with!!!
    אז תפסיק לבכות... במקביל, אף פעם לא אהבתי אותך כזמר.

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    אולי תביע תמיכה בעוד רוצחים

    דוד, 11/05/08 12:47

    ככה כולם יאהבו אותך

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    אם קודם לא היה שווה, כעת הרבה פחות

    אחד העם, 11/05/08 12:27

    שימכור תקליטים למשפחת הרוצח ידידו.

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    רק תזכרו על מי אתם מדברים...

    קובי, 11/05/08 12:27

    סיפור עצוב ..

    יוצר גאון נקודה!

    הגב לתגובה זו

    • זוכרים: מנכ''ל ישיבת ''תומכי רוצחים'' (ל''ת)

      דוד, 11/05/08 12:51

      הגב לתגובה זו

  • 149.

    נעמי שמר, משה שמיר ולעומתם מוקי

    לוי, 11/05/08 12:27

    מוקי יכול להגיד ''רצחנו אדמה ורצחנו נשמה'' וישמיעו את זה מאתיים פעם ברדיו. מטומטמת אחרת יכולה להגיד שהיא תשמח להופיע בעזה ואף תחנה לא הפסיקה לנגן אותה. אבל כשנעמי שמר ביקשה ''אל נא תעקור נטוע'', פתאום היא נמחקה עד היום שבו היא מתה. כשמשה שמיר הפסיק להוביל את קו המפלגה, פתאום זכרו לו רק את ''הוא הלך בשדות'' ומתעלמים משאר כתביו ה''הזויים'' פתאום. כל מי שגר יותר מחודש בחו''ל יודע שהבמה של התקשורת בישראל היא שמאלנית רדיקלית, אפילו בתור מדינה סוציאליסטית לשעבר. אז אריאל זילבר אמר איזו הערה על יגאל עמיר. מניסיוני עם עיתונאים, סביר שמה שהוא אמר בהקשר המקורי לא היה כזה נורא, וסילפו את זה בשביל הסקופ. אני גם מכיר את אריאל מלפני כל הסיבוך הזה - הוא תמיד היה ימני והוא תמיד היה קצת goofy. זה מה שנחמד בו ובשירים שלו. מדינה שבה השמאל יכול להגיד בתקשורת שחיילי צה''ל בשטחים הם רוצחים וכובשים והימין נבעט מהתקשורת כשהוא מביע דעות בגנות ההתנתקות או נגד מורשת רבין, הוא לא מדינה עם חופש ביטוי אמיתי. וד''א, אני תמכתי בהתנתקות ועדיין חושב שהיא היתה נכונה. אני גם חושב שצריך לספח את הגדה ולתת לכל תושביה אזרחות מלאה אחרי תהליך רהביליטציה במשך כעשר שנים, כן, גם לפלסטינים. אין כיבוש ולא היה כיבוש. כבשנו את יהודה ושומרון מהירדנים. למי שאוהב לשכוח את ההסטוריה, כמו האו''ם, הכיבוש הירדני שהיה בלתי חוקי על פי החוק הבינ''ל היה בלתי קביל. לכן, כאשר אחד הצדדים שהוא בעל זכויות לגיטימיות מחזיר את השטחים חזרה בכוח, זה לגיטימי ולא כיבוש. יש רק שני צדדים לגיטימיים במאבק הזה: היהודים, וערביי פלשתינה. הירדנים, המצרים, הסורים, וכו' יכולים לייעץ, לתמוך ולממן, ממש כמו שצה''ל מגייס דרוזים. אבל כשצבא ירדן וצבא מצריים וצבא סוריה החזיקו קרוב לעשרים שנה בשטח כבוש באופן בלתי חוקי, האו''ם לא הצהיר ולא הגיב, אחרי הכל, ערבי זה ערבי, לא? פעם אגב הייתי שמאלני, אבל אז שמתי לב שרוב השמאלנים גזענים לאללה כלפי הערבים ושונאים את התרבות והשפה שלהם. אין מה לעשות, הערבים לא עוזבים ולכן צריך לשתף אותם באופן מלא במדינה ולא להתחיל לצייר גבולות כדי לעשות מינימום ערבים.

    הגב לתגובה זו

    • כתבת פשוט מצוין ונכון (ל''ת)

      שמאלן שפוי, 11/05/08 17:26

      הגב לתגובה זו

  • 148.

    ישר כח, זמר המחאה! (ל''ת)

    אריה, 11/05/08 12:23

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    לכל השמאלנים הצבועים.

    EXTRA-ימין, 11/05/08 12:21

    עד כמה מכוערים וצבועים אתם?אין לכם טיפונת של בושה בגוף?כנראה שלא...
    כשיש איזה אמן שמאלן קיצוני(מוקי לדוגמא)שמתבטא נגד המדינה(מדינת כיבוש וכל השקרים האלה)עם זה אין לכם בעיה!!!!!!!!אבל בנאדם שהוא בעד המדינה,נגד האנשים שגורמים לה נזק(השמאלנים)אתם מחרימים אותו.
    עלק ליברלים,עלק אנשים פתוחים.
    אנשים סגורים מכוערים צבועים וקופים...יבושם לכם.

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק לקשקש (ל''ת)

      גכעי, 11/05/08 19:36

      הגב לתגובה זו

  • 146.

    הלוואי ואף אחד לא יקנה דיסק שלך

    דוד, 11/05/08 12:20

    וגם לא ישמיעו אותך ברדיו. תומך ביגאל עמיר? לך תחיה איתו בכלא.

    הגב לתגובה זו

    • אני הולך לקנות , ואני בטוח שרבים אחרים יקנו!

      עין לציון, 11/05/08 13:13

      משטרת המחשבות הבולשווקית תיכשל, הצדק והאמת ינצחו בסופו של דבר, איראל זילבר יוצר ענק, עם אינטליגנציה רגשית עמוקה וחכמה, והטמבלים משמאל ההזוי , לא יצליחו גם שהתקשורת המגמתית יצרה כאן משטר של דיקטאטורה נגד כל מי שחושב אחרת.

      הגב לתגובה זו

      • גם אני קונה!!!!! אולי אפילו 2 בשביל מתנות! (ל''ת)

        ברוך הגבר, 11/05/08 13:51

        הגב לתגובה זו

  • 145.

    איפה ואיך אפשר לקנות את הדיסקים שלו? (ל''ת)

    מעוניין לקנות, 11/05/08 12:18

    הגב לתגובה זו

    • כתוב בגוגל את השם שלו וכנס לאתר.... לבריאות!! גם אני קונה! (ל''ת)

      ברוך, 11/05/08 13:16

      הגב לתגובה זו

      • אפשר לקנות בשביל לשרוף? (ל''ת)

        ארז, 11/05/08 15:11

        הגב לתגובה זו

        • תהנה מהשריפה.

          הודיה, 14/05/08 16:12

          העיקר שאריאל ירוויח מהקניה...

          הגב לתגובה זו

    • קניית דיסקים

      אריאל זילבר, 11/05/08 13:57

      אפשר לקנות את הדיסק החדש שלי
      דרך האתר שלי
      www.arielzilber.com

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    מר זילבר, אני מכבד אותך

    אליעזר, 11/05/08 12:15

    אדם שמוכן להקריב בשביל האמת הפנימית שלו, מוותר על כבוד תמורת ערכים אמיתיים.

    הברנז'ה הצבועה לא שווה אותך

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    ארגון אמני ישראל, אייך? (ל''ת)

    צעקה גדולה, 11/05/08 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    עדיף שכולכם לא תגיבו, זה בנאדם עם ערכים ועקרונות,המדינה כאן חלשה

    כנסו כולם!!!!!!, 11/05/08 12:11

    זה בנאדם שלא מפחד להיות במצב שהוא נמצא היום למה? כי יש לו ערכים ועקרונות וזה יותר חשוב לו מהברנזה וכל המסביב
    הרי זה ידוע שאמיר לא רצח את רבין וזה ידוע שהמדינה שלנו תומכת בהומוסקסואל בגלל ארצות הברית וזה ידוע שאנחנו בתור מדינה תלויים בארצות הברית למרות שלנו יש צבא יותר חזק, בקיצור מה שנשאר לעשות זה להצדיע לו, ולחזק אותו ע''י תמיכה בו, ובאומנות שלו

    איתך לאורך כל הדרך
    -יוסי-

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    אנחנו קורבנות ה''שלום'', (ל''ת)

    נ נח נחמ נחמן ב, 11/05/08 12:11

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    אנשי אוסלו-ערפאת לא אוהבים אותו! (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 11/05/08 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    כך אחריות ואל תאשים ותודה שטעית=הכל יסלח לך אתה אדם מוכשר(:-)(:)

    נ.כ, 11/05/08 12:09

    אתה אדם טוב ומוכשר וחבל שנתת לרגשות שלך להשתלט עליך סייג לחכמה שתיקה. לא היית צריך להגיד מה שאמרת. יגאל עמיר הביא רק נזק בל יסלח למגזר הימני והדתי לא היה צריך לשבח את מעשיו. מי כמוך יודע שזו לא הדרך !!

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    אוהבים אותך! ומלאי הערכה כלפיך

    שרית, 11/05/08 12:07

    אתה האיש המוסר נפשו למען היהודים בארץ ישראל.
    מרכינה ראש ומורידה בפניך את הכובע.
    משכמך ומעלה.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    השמאלמים הם ''דמוקרטים'' ובעד חופש הביטוי של עוד זה מתאים לדעותיהם

    אמיתיי, 11/05/08 12:06

    אם זה סותר אז אין להם בעיה לשרוף אותך אם יכלו ואז כל האמצעים כשרים פתאום.

    שמאלניות היא דת פנטית חשוכה

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    א. האיש התחרפן ב. הכתומים נטשו אותו (ל''ת)

    קק, 11/05/08 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    צריכים להכות על חטא

    אורן, 11/05/08 12:03

    לאחר כשלון ההתנתקות והנזקים שגרמה למדינה צריך להודות בטעות.זילבר וחבריו צדקו ומגיעה להם התנצלות.השמאל הצבוע לא החרים את עוכרי ישראל בשם חופש הביטוי ,אך כשמדובר באנשי ימין הכל כשר,אריאל אתה צדיק חזק ואמץ ויאמץ לבך.

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    אריאלי ה' איתך תהיה חזק תעבור את הנסיונות באהבה העולם הזה חולף יקרי (ל''ת)

    שם יותר קשה, 11/05/08 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    בן אדם אידיוט וקיצוני . עדיף שלא יתירו לו לשיר ולדבר . (ל''ת)

    יהלומה, 11/05/08 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    אנחנו האזרחים מעריכים את האומץ שלך

    אוהבים אותך, 11/05/08 11:59

    התזמורת מכוונת פוליטית
    אנחנו כאזרחים מזמן כבר לא מאמינים בה ולא קונים את עיתוניה
    גם חדשות מהרדיו והטלויזיה מקבלות התיחסות כמו ''קול הרעם מקהיר''
    אז דע לך שכל הציבור מתיחס אליך בכבוד, ואמצעי התקשורת המכוונם לרוח הפוליטית, לא מייצגים אותנו

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    בחור טוב אריאלי עוד נראה מי יצחק אחרון הנה הוא בא וקרב יום ה' הגדול (ל''ת)

    המשיח בפתח, 11/05/08 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    ברגע שהצדקת את הרוצח את של ראש הממשלה

    נ, 11/05/08 11:59

    ואמרת בכל כלי תקשורת שאתה בעדו ובעד מעשהו החלאתי, אתה מבחינתי- הוחרמת!
    גם לפני זה הייתי זמר סוג ז' ומטה, הכשרון שלך מבחינתי, תמיד היה מוטל בספק.
    ועכשיו בכלל אין מה לדבר.
    לדעתי, יש לך בעיות נפשיות קשות ואתה צריך פסיכיאטר וכמה תרופות.
    אילולא זה, בקרוס באמת תהיה חסר פרנסה ואיך אמרת''גם אתה תקבל את המכה שלך''!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    רודפים אותו כשם שרדפו את אפריםקישון ע'ה, גאון בקנה עולמי משום שגילה

    משה בודק, 11/05/08 11:59

    אהדה לכיפות הסרוגות ולגוש אמונים

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    לאמך בטוח בשמיים יש הרבה נחת מבנהשחזר בתשובה ומפיץ את התורה והולך (ל''ת)

    בדרך הישרה, 11/05/08 11:58

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    אוהבים אותך הרבה אריאל!! (ל''ת)

    ישי ל., 11/05/08 11:58

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    עם כל האהבה שלי לשירך

    יואב, 11/05/08 11:58

    הבעת תמיכה ביגאל עמיר היא קו אדום מבחינתי

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    אריאל זילבר דג רקק בחברה הישראלית

    לא מתת אל, 11/05/08 11:57

    הוא היה הזוי גם קודם לכן ומתבודד , עכשיו הוא בכלל מאוס מחמת היותו תומך רוצח ראש הממשלה . אי בחברה הישראלית השפויה אינו מעונייןם לא לראות אותו כל שכן לא לשמוע את שיריו . שישאר במתת וישיר לאשתו באמבטיה.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    קצת עצוב לא יודע אם לרחם עליו או ל

    עפים השחפים, 11/05/08 11:54

    כעוס אולי הגבול אצלו בין דמוקרטיה חופש בטוי ואנרכיה קצת התבלבל אולי האישי הפך מדי לכללי אולי זו תסמונת היהודי הנרדף לך תדע

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    תגיד לי מי חבריך ואומר לך מי אתה...

    דני ב., 11/05/08 11:52

    בחרת לך חברים, הבעת את דעותיך הפוליטיות שלא נעמו לאוזנם של רבים.
    אני תמה איפה התמיכה של החוגים אליהם אתה כל כך מקורב ? הם רק הוכיחו שהם משענת הקנה הרצוץ.
    לולא היו סמוכים על שולחן המדינה, ויונקים מעטיניה ספק אם היינו שומעים מהם כלל.
    אני אישית מעולם לא ראיתי בך זמר, לא מלחין דגול ולא משורר מי יודע מה ולכן
    You are not my cup of tea.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    לא מסכים איתו אך הוא אדם אמיץ ומוזיקאי מחונן (ל''ת)

    ליאור, 11/05/08 11:52

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    לתמוך ברוצח - הבן אדם לא שפוי !!!!! (ל''ת)

    שרון, 11/05/08 11:52

    הגב לתגובה זו

    • מה לגבי חברי הכנסת והשרים השפויים שתומכים

      זיגי, 11/05/08 12:48

      בשיחרור ברגותי?, להזכירכם ,!
      ברגותי הורשע בבית המשפט הישראלי, ברצח של- 5! חמישה אזרחים חפים מפשע,!!!
      מה לגביהם,?! אני בטוח שזה לא מעניין אותך ואת חבריך הנאורים והשפויים, כי זה למען השלום כמובן,!!

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    בארה''ב שרפו תקליטים של קט סטיבנס על הרבה פחות

    מוטי, 11/05/08 11:52

    הזמר (הענק בזמנו) קט סטיבנס שהתאסלם, שינה שמו ליוסוף איסלאם והצדיק את הפסק דין מוות לסלמן רושדי, זכה לחרם בכל התקשורת האמריקאית ותקליטיו נשרפו בכמה ערים באמריקה.

    ככה זה בארץ הדמוקרטית ביותר בעולם.

    תתארו לכם מה היו עושים באמריקה לחלאה מסוגו של זילבר שמפרגן לרוצח ראש הממשלה של מדינתו, קורא לחייליה נאצים וכו?

    הגב לתגובה זו

    • ההבדל הוא ש קט סטיבנס בגד בדתו ועמו

      מיכה, 11/05/08 12:29

      ולא הקריב את עצמו למען אידואולוגיה שדוגלת נגד גרוש יהודים.
      זילבר לא מפרגן על רצח, אלא על הצביעות השמאלנית שמשחררת רוצחים ערבים, עצם המוסר הכפול הוא לטענתו הבעיה. אריאל זילבר לא מפרגן לרצח מכל סוג, גם אם לשמאלנים נוח לחשוב כך בכדי להציג את הימין כמטורף, ובכדי להרגיע את מצפונו הבוגדני.

      הגב לתגובה זו

    • מוטי, למה אתה לא מדבר אמת ???

      אחד, 11/05/08 12:30

      למה אתה טוען שזילבר תמך בעמיר הזה? הרי הוא לא תמך בו. הוא אמר שאם הוא רוצח אז מגיע לו יחס כמו הרוצחים המחבלים שרצחו ישראלים - ולא שיתנו להם הטבות למיניהן וחופשות ולעמיר לא.
      חוץ מזה הוא אמר שהוא לא מאמין שעמיר הוא זה שרצח.
      מכאן ועד לתמוך ברצח - יש הבדל גדול!!!

      הגב לתגובה זו

      • אחד לא ימני אתה קשקשן

        מוטי, 11/05/08 17:29

        הוא ממש לא תמך בו, הא?

        מצד אחד הוא טוען שעמיר לא עשה זאת ומצד שני רוצה שיקבל חופשות וכאלה.
        אם זה לא תמיכה בעמיר (ולא טענתי שתמך ברצח עצמו) אז מה זה?

        ודרך אגב, אתה מכיר מחבלים רוצחים שמקבלים חופשות?
        כמה שקרים אתה מוכן לאכול?

        אני מכיר מחבלים רוצחים שמקבלים חיסול ממוקד והריסת בתים+הגליית משפחתם (ולפעמים חיסול משפחתם ללא כוונה) ואני בעד זה.
        אם הבן אדם רוצה שוויון בין מחבלים ערבים ליהודים אז בבקשה, עד הסוף.

        הגב לתגובה זו

        • למוטי תשובה מאחד לא ימני:

          תתעדכן, 11/05/08 22:16

          משחררים אותם כל פעם (את המחבלים) בעיסקאות ולכבוד החגים שלהם

          הגב לתגובה זו

    • לא בהכרח נכון

      תוהה, 11/05/08 12:32

      לא בטוחה ששריפת תקליטיו של קט סטיבנס היא מעשה נכון מבחינה מוסרית או תרבותית. אפשר להתווכח עם דעותיו הנוכחיות אבל כאשר היה עדיין ''קט סטיבנס'' היה אמן מוכשר, שיצר שירים ומנגינות יפים ונצחיים שאני נהנית לשמוע עד היום והם מייצגים את האדם והאמן שהיה לפני שהשתבשה עליו דעתו. כך גם לגבי אריאל זילבר, לא צריך להיסחף בשריפת ובהשמדת יצירות, עקב דעות פוליטיות משתנות של יוצרן.

      הגב לתגובה זו

      • מסכים איתך במאה אחוז

        מוטי, 11/05/08 17:24

        לא טענתי שזה מה שצריך לעשות.
        בודאי שלא.

        רק הבאתי דוגמא לאיך מתנהגים לאנשים כאלה במדינות ''מתוקנות''.
        קצת להכניס פרופורציות.

        כמוך אני נהנה לשמוע את היצירה של שניהם מהימים היפים והמשובחים.

        הגב לתגובה זו

    • להצדיק פסק דין מוות לסלמאן

      תומר רז'קובצקי, 11/05/08 12:51

      רושדי זה הרבה יותר גרוע ממה שזילבר אמר, קרי- שצריך להשוות את תנאיהם של כל האסירים בישראל, כולל הפושעים על רקע אידאולוגי. ועדיין אני מקשיב לקט סטיבנס, כי אין מה לעשות- הבן אדם עושה מוזיקה מצויינת.

      הגב לתגובה זו

      • זה הרבה פחות ממה שאמר זילבר

        מוטי, 11/05/08 17:21

        זילבר טען שמצד אחד עמיר לא עשה זאת אלא השב''כ ובלה בלה....
        ומצד שני הוא נזעק לשפר את תנאיו של החלאה עמיר.

        זילבר הישווה את חיילי צה''ל לנאצים וקרא לא להתגייס לצבא.

        תתאר לעצמך מה היו עושים לאחד כזה באמריקה. זה הרבה יותר גרוע ממה שאמר סטיסנס (ודרך אגב, התחרט על כך)

        ודרך אגב אני עצמי עדיין מאזין לשיריו הישנים והטובים של זילבר (וגם של סטיבנס) ולא למוזיקה העכשוית של שניהם ורק בגלל שזו מוזיקה לא ברמה.

        הגב לתגובה זו

        • יגאל עמיר

          תומר רז'קובצקי, 11/05/08 18:49

          אכן חלאה, אבל לדעתי הרבה פחות מכמה מהרוצחים שחלקם כבר השתחררו או מהטרוריסטים שרבים תומכים בשחרורם. בכל מקרה אין מה להשוות תיאוריית קונספירציה או בקשה לשיפור תנאים של אסיר עם רצון להוציא להורג חפים מפשע כמו רושדי.
          אגב ''מדינות מתוקנות'', בארה''ב להציע לשפר את תנאיהם של אסירים, או לקרוא לסירוב להתגייס לצבא, זה לא טאבו.
          שתבין, אני לא תומך בכל מה שאריאל אומר, אבל אני תומך בו כי הוא יוצר מחאה אמיתי, בהבדל ממוקי, לדוגמא, ומעוד כהנה וכהנה יוצרים, אקדמאים, פוליטיקאים ומשפטנים מהצד הנכון של המפה הפוליטית שהתבטאויותיהם מתקבלות מקסימום בהעלמת עין, למרות שהן חריפות לא פחות. אני כמובן גם חושב שהוא מפוכח יותר מיוצרים מהצד השמאלי של המפה הפוליטית, שחלקם בעקרון אנטי-ציונים ומתבטאים נגד כל סממן יהודי.

          הגב לתגובה זו

        • לא נכון ולא מיניה

          אהוב על השמאל, 11/05/08 22:27

          אתה חלמת את זה בהקיץ
          תקום על צד ימין שוב ותשכח שמישהוא אמר דברים כאלו
          אתה מוציא שם רע על לא עוול בכפו, כמו כל התקשורת השאלני של מחריבי המדינה

          הגב לתגובה זו

    • אז אולי תואיל להסביר לי

      ברוש, 11/05/08 21:22

      למה אפשר למצוא את התקליטים של סטיבנס- גם כיוסוף- בכל חור בארה''ב?
      בכלל, מה אתה מכניס פה את סטיבנס האנגלי וההתייחסות אליו בארה''ב? מה קשור פונדמנטליסט מוסלמי, לישראלי בארצו, שטוען שאסור היה לגרש ישראלים מביתם החוקי?
      איבדנו את הצפון, בחיי.

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    אכן אריאל : יש דין ויש דיין

    אב בתי הדין, 11/05/08 11:52

    עכשיו תתקפל ותתחיל עם כל החנדלעך...דברי הוצאו מהקשרם וכיוצא בזה אבל אנחנו כבר לא פראיירים.
    תאכל את הדייסה שבישלת

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    חרם-האם זה מיותר?

    ארז, 11/05/08 11:51

    אין לי בכלל ראש להכניס את עצמי לנושא ההתבטאויות של אריאל. אני לא חובב המוסיקה שלו ובטח שלא דעותיו. אבל ממתי הפכנו להיות חסידי הרוב, ממתי הפכנו את ישראל מדמוקרטית לאנרכיה שבה אסור להתבטא, אני בטוח שיש הרבה ישראלים שבעד גירוש ערבים ודיכוי הדמוקרטיה, אף אחד לא שם עליהם. אז קצת חומר למחשבה: אריאל זילבר לא צריך פרסום רע כדי לא למכור דיסקים, אבל ממתי התנפלות הזאת של ישראל על אחיה הישראלים הפכה להיות מסחרית כמו פרסונות ערוץ 2. די לצביעות. אריאל זיבר יש זכות לקשקש כראות כעיניו, ולנו יש את הזכות להתעלם אבל מפה ועד לגרום לו להגיע לחוסר פרנסה-זה ממש דוחה. נא להתעורר ולהפסיק עם התגובות השליליות.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    הרצחת וגם ירשת !??

    מי שלא שוכח, 11/05/08 11:50

    שילך זילבר לבקש תמיכה כלכלית מאותם פוליטיקאים מהליכוד שעמדו והטיפו על מרפסות לרצח רבין.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מה אתה רוצה? אמרת מה שאתה חושב, ואנחנו חושבים שזה מגעיל

    מחיר האמת, 11/05/08 11:47

    שמי שמזדהה עם השירים שלך יקנה אותם. אותי הם מגעילים, אז למה שאני אקנה אותם או אלך להופעות?

    כרגיל אצל ימנים קיצוניים, מתנחלים ודתיים לאומיים אתם ממש ממש מופתעים שהרוב הדומם דווקא חושב אחרת ממכם.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    לא צריך לרחם

    הנוקם רצח רבין, 11/05/08 11:44

    לא אהבתי מעולם את קירקוריו של זילבר כזמר חילוני ,אבל זכרתי לו חסד נעוריו בגלל אימו הזמרת הנפלאה ''ברכה צפירה '' שגדלתי לשיריה הישראלים הציוניים..--- ברגע ופלט זילברג הזה את דעותיו הדתיות הפוליטיות הימניות מזעזעות (תמיכה ברצח רבין) והעביר זאת גם לאומנות וזמר. היה האיש הזה צריך לדעת שלהצטרפות רעשנית לחברת פורעי חוק במסווה של ציונות דתית, אין מקום בעיני כל הציבור התרבותי חילוני בארץ.--- טוב שזילבר לא יכול להמשיך ולהפיץ ארס פוליטי בשירתו.!..שימשיך להיות זמר חצר וחתונות של המתנחלים הסהרורים על הגבעות. ואנחנו נמשיך להאזין בהנאה מרובה לשיריה של ''ברכה צפירה''הגדולה.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אין לך להלין אלא על עצמך

    יום הדין, 11/05/08 11:42

    אולי תבקש ממשפחת עמיר שיקנו את הדיסקים שלך?

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    תגובה

    דדי, 11/05/08 11:42

    אריאל
    מוכשר כמוך מאיפה בא לו להגין
    על תת אדם כמו יגאל אמיר

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    אריאל אתה צודק בדיעותך אך מה לעשות שהתיקשורת והברנזה שמאלנים. (ל''ת)

    גולן, 11/05/08 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    לא שכחו אותך....מחקו אותך

    יונתן, 11/05/08 11:40

    אל לך להלין

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    תיקח אחריות ותודה שטעית=הכל יסלח לך אתה אדם מאד מוכשר(: -)

    נ.כ, 11/05/08 11:39

    חשוב שתצא ותודה שלהצדיק את מעשיו של יגאל עמיר זה בלתי שפוי בעליל הוא רק הביא נזק למגזר הדתי ימני במיוחד וגרם לכאב מיותר. מה שאמרת היה כתוצאה מהשתתפות בכאבם של מפונה גוש קטיף וכשאדם אומר דברים מתוך כאב סולחים לו כך לפחות אנו מקווים כי מגיע לך שתחזור להיות מה שהיית בעבר אתה אדם מוכשר חביב הקהל וחבל שלא תהיה במרכז הבמה כבעבר בהצלחה!!(:-)(:)

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    אריאל אף אחד לא שכח אותך... אתה 10!!!!!!!!! (ל''ת)

    יוסי, 11/05/08 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    אריאל, אתה מוערץ על החלק האיכותי בעם (ל''ת)

    אבי, 11/05/08 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    מי יכול..

    אגסי, 11/05/08 11:35

    ...לקחת ממך את הכשרון האדיר בשירה.? גאוני אוסלו?ממוחי ההתנתקות? אלה שנסו בבהלה מלבנון?או אלה שרוצים לתת בבהילות את כל מה שנשאר,לפני שיאשימו אותם בפלילים? איני יודע מה אמרת על יגאל עמיר.אך אין להצדיק רצח בשום מקרה.יהיה אשר יהיה.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    לעולם, אבל לעולם לא אקנה דיסק

    טליה, 11/05/08 11:35

    של אדם שתמך ביגאל אמיר. לעולם לא ואני מקווה שהרבה יפעלו כך.
    הבעיות הכלכליות שלך לא מתחילות אפילו לעניין אותי.

    הגב לתגובה זו

    • זכותך אבל נקודה למחשבה

      משה, 11/05/08 12:16

      הוא לא תמך ברצח , אלא במתן זכויות לגיטימיות ליגאל עמיר כמו כל אסיר רוצח אחר (רק לשם ההשוואה , סמיר קונטר שהרצח שלו מתועב לא פחות מאשר הרצח של יגאל עמיר , מתחתן בפעם השניה בכלא הישראלי וזה לא גרם לבלגן כמו החתונה של יגאל עמיר).
      אבל זכותך

      הגב לתגובה זו

      • אני לא מחסדיו

        ערן, 11/05/08 15:23

        אבל בואו נשים דברים בפרופורציה.
        הוא מעולם לא תמך ביגאל עמיר או הצדיק את מעשיו כל שהוא אמר הוא להשוות את התנאים שלו לשל אחרים.
        למרות שאני לא נמנה על אנשי הימין אני חושב שלא צריכה להיות איפה ואיפה. הוא צודק לגמריי זאת אפלייה מתקנת מהסוג הלא נכון.
        מה שמצחיק הוא שכנראה הוא צודק, התקשורת לא רק שהפנתה לו עורף, היא גם מלינה עליו דברים שכלל לא אמר רק כדי לצאת עם כותרות מרעישות.
        אני לא אקנה את הדיסק שלך כי אני לא ממש מתחבר למוזיקה שאתה עושה מצד שני אני מחזק את ידיך .

        הגב לתגובה זו

  • 105.

    הקב''ה הענישו על התמיכה ברוצח-לא בגלל התקשורת

    הרי אמר הדברים, 11/05/08 11:33

    בס''ד
    הקב''ה הענישו על התמיכה ברוצח-לא בגלל התקשורת ,לא רוצים לקנות דיסקים שלו.
    הרי אמר את הדברים ולא מתחרט.
    כאזרח דתי ומתנגד למדיניות הממשלה- לא יכול לקבל תמיכה ביגאל עמיר ותשבוחות כלפיו.
    אני לא קשור לתקשורת, ולא רוצה לשמוע אותו. יש לי דיסקים שלו, כי אהבתי את המוסיקה שלו.
    אך יש גבול.

    הגב לתגובה זו

    • כאדם שמאמין באלוהים מקווה שיאיר לך את הצדק

      שמעון הצדיק, 12/05/08 15:09

      ויעניש אותך על שאתה פוגע באדם צדיק ממך

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    אריאל היקר, ישר כוח. העם השפוי והגאה איתך! (ל''ת)

    מיקי, 11/05/08 11:32

    הגב לתגובה זו

    • למיקי מה אתה פסיכיאטר?

      דני ב., 11/05/08 12:16

      מי אתה שתקבע מי שפוי ומי לא?
      אולי אלה שאינם דוגלים בשעותיך יותר שפויים ממך ?
      אולי אלה שמתנגדים לאיוולת ההתנחלויות הישיבה בגוש קטיף והשליטה בעם אחר צודקים יותר ממך.
      ימים יגידו.

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    מי שלא מלקק לשמאל לא נהנה מהכספים שמוזרמים מאירופה

    יובל, 11/05/08 11:32

    שוחד משונאי ישראל שקוראים לעצמם גוש שלום

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    התקשורת השמאלנית מקדמת את בני חסותה- לך לימין, שם הקהל שלך. (ל''ת)

    המטיף, 11/05/08 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    כמה שידוע לי, אריאל אמר שדינם של כל הרוצחים צריך להיות זהה

    מיכה, 11/05/08 11:27

    כולל עבור מחבלים שמשחררים ללא מצפון, והוא לא מצדיק שום רצח, כולל את רצח רבין.
    התקשורת והשמאלנים פשוט מוציאים עליו את כל הזעם שלהם, ומשתמשים בו כשעיר לעזאזל, בכדי להבהיר לימין שייזהר מלבטא את עמדותיו.
    בתקשורת בשביל להיות אהוב, ולמכור מוסיקה, צריך להיות שונא יהודים.

    הגב לתגובה זו

    • הוא תמך ביגאל אמיר וברצח

      שר, 11/05/08 12:08

      למרות אהבתי למוסיקה שלו לא אקנה דיסקים שלו

      הגב לתגובה זו

    • למקי מהחותרים אם כל התקשורת שמאלנית...

      דני ב., 11/05/08 12:18

      למה אתה נכנס לאתר שמאלני?''
      למה שלא תאזין לערוץ ימני כלבבך כמו ערוץ 7 ותקרא את מקור ראשון לדוגמא.
      למה לך לסבול כל כך ?

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    אוהבים את השירים שלך (ל''ת)

    פחות את דעותייך, 11/05/08 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אני הומו שמאלי אבל עדיין עצוב לי

    נתן, 11/05/08 11:25

    כי אני גם מוסיקאי
    אהבתי אותו
    אבל קשה לי ללכת להופעה שלו שרוב החומר שלו עכשיו הוא חומר ימני

    הגב לתגובה זו

    • לגיטימי

      משה, 11/05/08 12:18

      ואני מבין אותך.
      אני לא מסוגל לשמוע את מוקי או אביב גפן בדיוק בגלל אותה סיבה.

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    אריאל אוהבים אותך , השם יברך אותך שתצליח , אמן ... (ל''ת)

    ים, 11/05/08 11:24

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    ככה זה

    כרמלה, 11/05/08 11:23

    מי שישן עם גפרורים שלא יתפלא שהוא קם בבוקר והמיטה בוערת....מי שתומך ברוצח רוה''מ, שלא יתצפלא שהוא ושיריו מאוסים ושלא ילין על התקשורת ....

    הגב לתגובה זו

    • ''שכחו אותי...'' , האמנם ?! זאת היתה בחירה ...

      גדעון, 11/05/08 11:47

      חופשית שלך !! אז אל מה אתה מתלונן ?!

      אישית,אני שמח לראות כי העמדות שלך הן במיעוט זניח!!
      אישית , אני שמח לראות אנשים בעלי דיעות כשלך , מוקצים !!
      ''כך ייאבדו אויביך,ישראל !!''

      הגב לתגובה זו

    • את פרס ישראל לא יקבל. זה שמור למי שמטיף לרצוח מתנחלים ולהחרמת ישראל (ל''ת)

      muli, 11/05/08 11:54

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    ''קורבנות השלום'' הוא ביטוי שהמציאו אנשי הימין, ואז בחוצפתם

    עמנואל, 11/05/08 11:23

    העזו לטעון כאילו רבין או פרס השתמשו בו.

    מכונת השקר של הימין לא נחנה, ובסוף גם מאמינה לשקרים של עצמה!

    הגב לתגובה זו

    • רבין אמר ש''אם יש תהליך השלום, אז יש קורבנות השלום''. עובדה, חבוב.

      טומי, 11/05/08 11:40

      אבל את הSMALLנים אי אפשר לבלבל עם העובדות

      הגב לתגובה זו

    • יש לך זיכרון סלקטיבי

      אמיתיי, 11/05/08 11:50

      תשאל את פרס

      הגב לתגובה זו

    • עובדה שהם קורבנות ה''''שלום''''. לא סתם הכפלתי את המרכאות. (ל''ת)

      muli, 11/05/08 11:52

      הגב לתגובה זו

    • לא נכון. רבין הוא שהשתמש במונח ''קורבנות השלום''

      יהודי, 11/05/08 12:01

      בימי הסכם אוסלו והפיגועים שבאו בעקבותיו.

      הגב לתגובה זו

    • תן בבקשה מידע על זה

      jak, 11/05/08 12:13

      אני לא מאמין לך
      הייתי רוצה לקבל על זה עוד מידע
      תן איזה לינק

      אני זוכר שרבין אמר קורבנות השלום...

      הגב לתגובה זו

    • אינך דובר אמת

      דובי, 11/05/08 12:53

      במו אוזני שמעתי את רבין משתמש בביטוי הזה. זו המצאה של השמאל. לו הימין היה ממציא את זה הוא כבר היה אומר ''מולך השלום'', ולא ''קורבנות''.

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    האיש תותח אבל קצת הגזים

    יגאל, 11/05/08 11:22

    רצח רבין הרג את מחנה הימין והנציח את מחנה השמאל ליותר מדי זמן.

    הגב לתגובה זו

    • למעשה יגאל עמיר הביא עלינו את אוסלו

      No, 11/05/08 11:56

      ייתכן שרבין היה חוזר בו מהשגיאה שעשה, אבל הרצח שלו השאיר מחנה שלם של חדלי-אישים, ופרס בראשם, שלא ידעו איך להתמודד. הדבר היחיד שהצליחו להסכים עליו זה להשאיר את ההגה באותו הזווית שעזב אותו רבין, ולא להזיז מילימטר. כך נתקענו עד היום הם התפיסה ששררה ערב הרצח.

      על כך נאמר - אתה יכול להתחיל מהפכה, אבל אתה לעולם לא יודע איך היא תסתיים.

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    אין הרבה צדיקים כאלה. אם זה היה מישהו משמאל מזמןן היו מקלסים אותו.

    ד''ר א''י כהן, 11/05/08 11:22

    צבועים קטנים.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אוהבים אותך אריאל...גיבור חייל!!! (ל''ת)

    יוני, 11/05/08 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    היכן להשיג את הדיסקים...

    מצוה גדולה, 11/05/08 11:21

    http://arielzilber.com/

    הגב לתגובה זו

    • טוב מאוד, וחשוב מאוד!!! (ל''ת)

      לרוץ לקנות, 11/05/08 12:55

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    הבראנז'ה השמאלנית מפחידה יותר מנטורי קרתא

    דובי הכתום, 11/05/08 11:21

    מי שסוטה בקצת מ''דרך הישר'' (בתנאי שהוא סוטה ימינה), מחוק אצלם. מחוק!!!

    החבר'ה האלה, המאפיונרים, מוחקים אותו כלכלית. הנה דוגמה של שימוש בהון עבור הנחלת אידאולוגיה. החמאס עושה את זה. ועכשיו גם השמאל.

    הגב לתגובה זו

    • אריאל זילברג

      +++, 11/05/08 11:32

      עצוב ששוב התקשורת משפיעה פיזית ופסיכולוגית על מי שלא בדעה עם השמאל,יש זמרים שמביעים דעה נגד הימין ורק מצליחים יותר, משמיעים אותם יותר, אבל הפוך - הנה התוצאה לא ברדיו ולא בחנויות, איך לקרוא לזה???
      יישר כל לאריאל זילברג, מי יתן ויצליח שוב להשמיע את קולו במה שקשור באמנות ובשירה ולפי זה שיתאפשר לו להופיע ולהשמיע.

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    מפליא אותי איך אנשים שעדיין

    תומר רז'קובצקי, 11/05/08 11:20

    מאמינים בקונספציות של אוסלו ושל הגירוש יכולים לקרוא למישהו ''הזוי''. אני מעריך את הדרך הקשה בה הולך אריאל ומאחל לו הצלחה..

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    חזק ואמץ!

    שרה, 11/05/08 11:20

    ישראל קיימת בזכות גיבורים כמוך שיכול להישר מבט אל תוך השקר והבלוף והרשע ולהגיד א ני לא אתכם!

    אל תרא ואל תחת ותשאר עם האמת שלך!

    אוהבת ומפרגנת ושומעת את שיריך תמיד!

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    בשפל

    מאיר בן זאב, 11/05/08 11:19

    מר זילבר, הגעת לשפל (מלשון שפלות) עם דבריך המיוחסים לחלאת האדם שעבר על הדיבר לא תרצח.
    התוצאה ברורה -כל בר דעת במדינה מסתייג ממך.
    הגיע זמן ''טול קורה מבין עיניך'' חזור בך ותתנצל על דבריך.

    מאיר בן זאב

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    להיות בעד יגעל עמיר?? זה חולני, זילבר!

    ד''ר אביבה כהן, 11/05/08 11:19

    אין סיבה שלא נקבל את דעותיך הפוליטיות הימניות - זה לגיטימי, דמוקרטי וכו'.. אבל להביע תמיכה ברוצח ראש הממשלה?? איזה היגיון עומד מאחורי ''ההברקה'' הזאת?...
    ההצדקה שניתנת ליגעל עמיר זאת, בעיקרון, ההצדקה שארגוני הטרור נותנים למעשיהם.
    אריאל זילבר - אכלת אותה ובצדק גמור!!!

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא תמך בעמיר התקשורת ממשיכה להסית

      kobi28, 11/05/08 11:30

      אני זוכר את הראיון הוא אמר שיגאל עמיר הוא רוצח וצריך להתייחס אליו כמו שאר הרוצחים כגוגמת המחבלים ולא לעשות ממנו רוצח מיוחד

      הגב לתגובה זו

    • את מבולבלת - הוא לא הצדיק את הרצח

      רואה נכוחה, 11/05/08 12:00

      אלא כתוצאה מרדיפת יתר של שמאלנים קיצוניים והמשטרה את יגאל עמיר הוא הביע בו תמיכה בנקודות אלו.

      אם זו הרמה ההבחנתית של ד''ר בישראל אז על מה נלין

      הגב לתגובה זו

    • את בטוחה שאת ד''ר ????

      משה, 11/05/08 12:22

      הייתי מצפה ליותר הבנה (ואולי הקשבה) מד''ר .
      הוא לא תמך ברצח אלא בזכויות שמגיעות (בצדק) ליגאל עמיר.
      איזו מן צביעות מאפשרת לאנשי השמאל לתמוך בשיחרור אסירים עם דם על הידיים או מתן זכויות לגיטימיות לאסירים פלסטיניים בעוד הם חוסמים בגופם את שיחרור האסירים היהודיים ומתן זכויות ליגאל עמיר.
      אם זו אינה איפה ואיפה מה כן?
      ורק לש ההבהרה , אני לא תומך ברצח רבין ואני מבכה את היום שהאדיוט הזה יגאל עמיר רצח אותו , אבל אני לא מסוגל לעצום עין מהאפליה הזאת.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    http://arielzilber.com האתר לקניית הדיסק/ (ל''ת)

    לילך, 11/05/08 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ''נדחק אל שולי החברה''? ממש לא!! דחק את עצמו לשוליים!!!

    איל, 11/05/08 11:17

    התבטאויותיו של אריאל זילבר הן שדירדרו אותו לשוליים וגרמו לקהל מעריציו לסלוד ממנו!
    הגעתי למצב שבכל פעם שאני שומע אותו, אני מתמלא גועל...אז מה הוא מצפה? שאני אקנה דיסק שלו?

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    איפה אפשר לרכוש את הדיסק החדש?

    עדי, 11/05/08 11:17

    למרות ששפיותך עזבה אותך לרגע כשצידדת ביגעל עמיר הרוצח המאוס,
    זה לא הופך אותך למוכשר פחות.
    תמיד אהבתי את שיריך ולחניך הם עוים טוב בנשמה ושמח בלב.
    אקנה כל דיסק חדש שתוציא יש לי את כולם.

    הגב לתגובה זו

    • קניית דיסקים

      אריאל זילבר, 11/05/08 14:21

      אפשר לקנות את הדיסק החדש שלי
      ''פוליטיקלי קורקט''
      דרך אתר האינטרנט שלי
      www.arielzilber.com
      לכל המתקיפים והשמחים לאידי
      מעולם לא תמכתי ברצח רבין
      אני לא מאמין יותר שיגאל עמיר רצח את רבין
      ואם ישנה פה קומבינה שלו עם השב''ק או לך תדע עם מי
      אז מגיע לו שיתלו אותו
      ומעולם לא התבכיינתי על הקורה אותי
      ואני לא מתבכיין גם עכשיו
      החיים גדולים יותר מאיזה הןפעה אחת
      או שתיים שהתבטלו עקב תקשורת
      שלא מביאה דברים מדוייקים
      בשורות טובות
      אריאל זילבר

      הגב לתגובה זו

      • עושה מוזיקה מעולה

        אתה מלך, 11/05/08 19:07

        אני בטוחה שאתה יותר גדול מכל האנשים הקטנים שלא רואים ממטר.
        אבל מה לעשות גם הנביאים קבלו הרבה מכות. לי לא היה כוח להגיד.

        הגב לתגובה זו

      • אתה לא מאמין שעמיר רצח?

        אורי מ., 12/05/08 01:56

        תעשה לי טובה, מדובר בדרך ''פוליטקלי קורקט'' (כמו שם האלבום שאיש לא יקנה) להגיד - ''אני אוהב את עמיר ותומך בו''. מעולם לא היה פשע כל כך חד משמעי וקל להוכחה.
        א. האיש נתפס בשעת מעשה אל מול אלפים עם כלי הרצח ביד (אקדח מעשן תרתי משמע).
        ב. הרצח תועד, רואים בבירור את עמיר יורה ואת רבין נופל.
        ג. עמיר הודה, עדיין מודה ואפילו מתגאה ברצח.
        ד. שותפיו נתפסו, גם הם הודו.
        אז מה זו ההתממות המסריחה הזו?

        הגב לתגובה זו

  • 83.

    עוד לא למדת כלום!! למה היית צריך למשוך אש=סייג לחוכמה שתיקה (:-()

    נ.כ, 11/05/08 11:17

    ישנם אנשים רבים וטובים שאף אחד לא יודע מה נטיות ליבם והם מקובלים על כל שכבות העם. למה צריך היית לצאת בראש חוצות ולהכריז הכרזות מיותרות. מוטב שהיית שומר את דעותיך לעצמך ולחשוב על עתידך תרתי משמע. צודקים אלה שהחרימו אותך אתה עוררת נגדך התנגדות. כל הימנים השפויים לא מסכימים מה שעשה יגאל עמיר הוא הביא רק נזק והעמיד אותם במצב של התגוננות. אל תחפש אשמים אתה עצמך הבאת את זה על עצמך תתבגר וכך אחריות!!! (:-()(:-()(:-()(:-()

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    איכן ניתן לרכוש את הדיסק באיזה אתר??

    אייל, 11/05/08 11:16

    מישהו יודע או מכיר את הלינק לאתר שבו מוכרים את הדיסק ???
    אריאל תהיה חזק !!אתה איש יקר

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אריאל, חבל שבגלל התבטעות אומללה אחת, זורקים את כל הדברים הנכונים לפ (ל''ת)

    שלמה, 11/05/08 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    אריאל היקר והגדול, סליחה, ניפצת את החלום הצברי בכך שלא בררת מילים

    אור, 11/05/08 11:10

    אתה לא פוליטיקאי ולא דיפלומט עדיף היה שלא היית מביע את דעותיך הקיצוניות בתקשורת, כפי שאתה יודע (או לא) זמר גדול הולך עם תדמית, גם אם לא אמיתית, כנראה שהתדמית שלך כבר לא מתאימה לרוב השומע מוזיקה לכן הקהל הקונה מצומצם ביותר, אל תאשים רק את התקשורת גם לנו האנשים הקטנים יש צרכים, אנחנו מחפשים קצת אור בכל החושך הזה ואתה לא ממש עוזר, אתה, איך אומרים ''מביא את הבאסה'',
    במקום לאהוב אותנו ולשמח אותנו בשירים חמים פשוטים שעושים חשק לחייך אתה מוריד אותנו לשאול, אז זה מה יש אחי, יד לוחצת יד.

    אתה כבר לא אוהב כלום - שנאת חינם פשטה בך!!!!!!!!!!

    מי יתן והשמש תאיר את עינייך!

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    תקשיב אריאל...

    דודי, 11/05/08 11:09

    כל עוד היית אומר בו בו בו ודה בידם בידם די די...עוד היינו מסוגלים איכשהו להקשיב לך...אבל ברגע שהתחלת אם המשיחיות ואהבת הרוצח ושנאת חינם של השמאל באשר הוא פשוט מעדיפים להקיא מאשר לשמוע אותך.
    אז אל תתבכיין בו בו בו...

    הגב לתגובה זו

    • שנאת החינם של השמאל

      חיים שמול , 08/12/08 14:16

      השמאל הרוויח את שנאתו ביושר.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    הדיסק החדש פשוט מטריף ! מומלץ בחום (ל''ת)

    זיו, 11/05/08 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לאריאל זילבר

    אזרחית מן הצפון, 11/05/08 11:07

    הבעיה העקרית שלך שאתה פשוט אידיוט!
    פתחת ג'ורה וחשבת שיסלחו לך על זה. אז זהו שלא ממש.
    לא סתמת את פיך ושרת וביצעת את יצירותיך לא היית נלקע למצב שכזה.
    אז מה לעשות כל אחד אוכל את הדייסה שהוא מבשל לעצמו.
    ושכל זו מתנה שלא כולם קיבלו, אתה ודאי שלא! אז תאכל אותה יה חרה!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    יותר מוסיקה, פחות פוליטיקה

    עידו, 11/05/08 11:07

    זילבר היית פעם יוצר מקורי וחשוב. המחאה שלך באה אולי על חשבון איכות היצירה. לא יעזור, אתה יוצר של מנגינה ולא של טקסטים.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הערצתי אותך עד ש...חיזקת בפומבי רצח.בזה נגמר הסיפור

    יעל, 11/05/08 11:05

    אין מה לעשות, אריאל, כמה קל להאשים את התקשורת. היא זו שפרסמה הלא את דעותייך הנחרצות ומה שחברייך הימניים הקיצוניים קוראים: ''אמיצות''. ואת השכר על האמירות היגאל עמיריות שלך אתה משלם ובגדול. ירד לי כל החשק ממך, פתאום השירים שלך כבר לא מצחיקים ומשעשעעים אותי.היית מוסיקאי גדול וכעת אתה קטן בעיניי.כאדם.וזה אבדן הדדי.חבל.

    הגב לתגובה זו

    • ליעל: למה שלא תבררי מה באמת הוא אמר? הוא לא תמך ביצור הזה עמיר אלא:

      קובי, 11/05/08 11:59

      יעל, את רוצה שגם אותך ישפטו בלי להקשיב למה שבאמת אמרת ותוך עיוות דברייך? אם לא, אז תקראי:
      הוא לא תמך בעמיר, התקשורת ממשיכה להסית.

      אני זוכר את הראיון הוא אמר שיגאל עמיר הוא רוצח וצריך להתייחס אליו כמו לשאר הרוצחים כדוגמת המחבלים ולא לעשות ממנו רוצח מיוחד

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    זילבר

    רונן צור, 11/05/08 11:04

    לא קראתי את הכתבה כיוון שהטיפוס המוזר הזה לא התבייש להשתמש בשמו והמעבר שלו לצד הימני הקיצוני המטורף של מדינתנו כולל תמיכה שפלה ביותר ברוצח השפל של ראש הממשלה לא מותיר לדעתי לאדם שפוי בשיכלו אלה להוציא אותו מהקונצנזוס כך אני עשיתי ואכן אני מקווה שרבים וטובים עשו ועוד יעשו מקומו של מר זילבר לא בחברה תקינה שילך לו עם הקיצוניים המוזרים שחיים בקירבנו ולכן כשאני שומע שיר או שמתכננים לשים שיר שלו אני מיד מעביר לתחנה אחרת ומקווה שכך עושים מירב האנשים אכן זה מה שמגיע למוזרים שכמוהו

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אוהבים אותך

    חן, 11/05/08 11:04

    אין עליך....

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מוקי הפרזיט שלא עשה צבא וקרא לרסק עצמות של מתישבי גוש קטיף מופיע

    רונן, 11/05/08 11:02

    בתאטרון ''הלאומי'' הבימה..
    בעוד שזילבר מלח הארץ מוכה וחבול על שהביע את דעותיו
    מין צדק שמאלני שכזה
    אריאל זילבר אני איתך ישר כח

    הגב לתגובה זו

    • גם זילבר לא עשה צבא (ל''ת)

      מילואימניק, 12/05/08 01:43

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    לא שמעתי שכולם נטשו את שלמה ארצי בגלל דעותיו הפוליטיות (ל''ת)

    אלוני, 11/05/08 11:02

    הגב לתגובה זו

    • אתה משווה אדם שתומך ברוצח ראש הממשלה לאדם נורמטיבי???

      אייל, 11/05/08 11:25

      הדעה שלך רק מוכיחה את הטירוף של הלאומנים הישראלים!!
      אתה משווה אדם שתומך ברצח ראש הממשלה ומחזיק בדעות ''הזויות'' אחרות לזמר תומך שמאל בעל דעות שפויות (למרות שלדעתך כל מה שקשור לשמאל לא שפוי).
      יש זמרים לאומנים נוספים במדינה הזו, אשר זוכים להערצת התקשורת...הבעיה לא עם התמיכה בימין...הבעיה כאן היא עם התמיכה ברצח פוליטי והתמיכה באלימות נגד העם (אלימות הימין בהתנתקות).

      הגב לתגובה זו

      • תקלטו כבר, שמאלנים!!

        הודיה וחרות, 14/05/08 16:34

        הוא לא תמך ברצח.

        ותגידו, מישהו חשב להוקיע את מוקי שאמר שצריך לשבור את עצמותיהם של המתנחלים?!

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    אריאל הפירחח תהיה חזק ותישאר בצד!

    רוני, 11/05/08 10:58

    יש הרבה עשבים שאפשר לאכול:חובזה עלת עקוב רגלת הגינה +שמן זית+בצל! כמו הערבים!אבל זה טעים!תוסיף קצת לימון!

    אולי זה יסדר לך ת'ראש

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לצאת נגד ההתנתקות או רה''מ זה דבר אחד, לצודד בעמיר זה וטו!

    אנה, 11/05/08 10:54

    נראה לי שאריאל זילבר ההוזה לא מבין מה הבעיה של ה''ממסד''

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    השם איתך זילבר כנס...

    אורי, 11/05/08 10:53

    אין מצב שהוא יעזוב אותך אריאל,
    קח בחשבון שגם להשם יתברך ואנשיו היראים את דברו סובלים מגלות רוחנית כזו או אחרת - גם לו אין בית
    ועכשיו אתה משתתף בגלות הזו ..
    אבל זה סיפור עם סוף ידוע (כמו משחק מכור מראש ) אנחנו מנצחים בסוף ...
    כל מה שנותר לומר חזק ואמץ - חזק ואמץ - חזק ואמץ .
    והשם לא יעזבך לעולם !

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    העיקר שיש כוכבן נולד וסלבס...

    מישהן, 11/05/08 10:52

    ככה זה היום - אתה לא צריך כשרון כתיבה, לא כשרון מוסיקלי, בודאי שאין סיבה שתדע לשיר. מה שחשוב זה להיכנס לביצה, לשכב עם מי שצריך, להתפשט מול המלצמות הנכונות, לנדב כל פרט מחייך האינטימיים (לפחות אלה שאת/ה מצהיר/ה עליהם) ולנדוד מ''פתיחה'' ל''השקה'' ל''תוכנית אירוח'' ושאר תחנות התרבות של חיינו.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    עובר ישראל - לך מפה, אתה והמוסיקה שלך (ל''ת)

    יוסף ברוטוס, 11/05/08 10:51

    הגב לתגובה זו

    • מה עוד יש באשקלון אנשים כמוך? (ל''ת)

      JIM BEAM, 11/05/08 12:20

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    שמאל הקיצוני משמיע בתקשורת שלו רק משתמטים (ל''ת)

    כל הכבוד זילבר!, 11/05/08 10:51

    הגב לתגובה זו

    • כל הערבים והחרדים משתמטים

      דוד, 11/05/08 13:04

      אז מותר גם לשאר.

      הגב לתגובה זו

      • טעות בידך.

        הודיה, 14/05/08 16:36

        חמור אחד.

        אני מכירה כמה וכמה חרדים שהתגייסו לצה''ל.

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    שמח לשמוע שהמכירות לא משהו

    חיים, 11/05/08 10:50

    דווקא את המוזיקה שלך משנות ה80 אהבתי לשמוע.

    אחרי שהבעת תמיכה ברוצח ראש הממשלה, הפסקתי להאזין לשירים שלך.

    פחות או יותר כמו שההורים שלי, אוהבי מוסיקה קלאסית, מסרבים לשמוע ווגנר.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    איך קונים את הדיסק? כולנו קונים!!!

    אבי, 11/05/08 10:48

    איך קונים? כולם מתגייסים ונותנים כתף לאיש האמיץ הזה! בואו נקנה את הדיסק כדי להראות ששווה להיות איץ ולצאת נגד התקשורת והשמאל הקיצוני! יללה כולם קונים!

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד...שמעתי שהתארגנות הימין כבר הביאה לרכישה של 3 דיסקים... (ל''ת)

      איל, 11/05/08 11:26

      הגב לתגובה זו

    • שחברים שלך יקנו אותו. אני לא נוגע בו עם מקל (ל''ת)

      ארז, 11/05/08 11:48

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    אתה גיבור!

    ברק בצלאל, 11/05/08 10:47

    ב''ה
    אריאל אתה ממש גיבור
    ותראה שבמשך הזמן ה' ישלם לך על כל המסירות נפש שלך
    ה' לא נשאר חייב כך אמר הרבי מלובאביץ'.

    אתה ממש חסיד גדול

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    קוזאק נגזל

    שמואל ציזיק, 11/05/08 10:46

    אכלו לי שתו לי. מסכן. יוצר ענק ואיש קטן. הבעיה של זילבר היא לא בדעות, אין בעיה להיות ימני גאה ולמכור דיסקים. אבל מי שרוצה ''למגר'' אותי בגלל דעותי(אני שמאלני) שילך מצידי לאלף אלפי עזאזלים מי שהפנה עורף לנגנים שהלכו איתו שנים בגלל שהם ''ערבים'' הוא איש רע, גזען ומגעיל. גם את קרוביו וחבריו בעבר הוא נטש (לפני שנים) בלי קשר לפוליטיקה, ככה זה גלגל מסתובב...

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה לא מתחילה בזילבר - לא הוא ניסה למגר ציבור

      לשמואל, 11/05/08 11:02

      ההתנתקות יוסדה במיגור הציונות הדתית.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    חארם - היה מוזיקאי ויוצר נפלא

    זהר, 11/05/08 10:46

    עד היום כיף לשמוע יצירות ישנות של זילבר

    יצירותיו החדשות הן בנאליה בתחפושת פרובוקטיבית, יענו ''האמת''

    אני לא חסיד של להחרים אומנים בשל דעותיהם

    אני גם לא מזדרז לקנות מוסיקה משמימה עם מסרים במועברים אליי באינפנטיליות

    היהדות נפלאה אך שקעה באיזה בור אפל שיצר משוואה לא נכונה של יהדות = חשכה. לצערי החזרה בתשובה של ימנו בוחרת בנתיב החושך ובהתרחקות מנתיב האהבה

    אריאל זילבר - אני אוהב אותך ומוקיר לך תודה על המון מיצירותיך ועל השובבות שהיתה בעינך

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אתה גיבור!

    ברק בצלאל, 11/05/08 10:45

    ב''ה
    אריאל אתה ממש גיבור
    ותראה שבמשך הזמן ה' ישלם לך על כל המסירות נפש שלך
    ה' לא נשאר חייב כך אמר הרבי מלובאביץ'.

    אתה ממש חסיד גדול

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    איש מוכשר מאוד ובעל עקרונות. אוהבים אותך. תהיה חזק ותצליח. (ל''ת)

    מעריץ, 11/05/08 10:45

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    תתחיל לתמוך בברגותי ותהיה פופולארי

    אבו עלי מוסטפה, 11/05/08 10:45

    יזמינו אותך להופיע בפני כל הסלבס שיש ביישות הציונית ויפתחו בשבילך את כל הקופות.

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק לחשוף את הצביעות של השמאל

      סמולני אדיוט, 11/05/08 16:31

      השמאלנים - מותר להם..

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    גבר . לא שכחנו אותך לשניה . שומעים אותך ואוהבים אותך . (ל''ת)

    חזק ואמץ !, 11/05/08 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אדם חשוך. זמר גרוע. (ל''ת)

    אלי, 11/05/08 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    איש של אמת - בהצלחה

    יוסי, 11/05/08 10:44

    ואל תצטער שהברנז'ה המלקקת והמבולבלת לא ככ בקשר - בע''ה יחזרו בתשובה

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    נענש מלמעלה בגלל ההתבטאויות שלו (ל''ת)

    ע, 11/05/08 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מבלי להתייחס לעמדותיו, זילבר זמר המחאה היחיד בארץ.

    אל תעבדו עליי, 11/05/08 10:43

    כל הזמן מתבכיינים שאין זמרי מחאה בארץ, אבל עד שמגיע אחד- כולם מחרימים אותו. בתוך כל הזבלה של כוכב נולד ופרסומות לסלקום, זילבר הוא היוצר הישר היחיד בארץ, שהולך עם מה שהוא מאמין בו ומשלם על זה מחיר. אותי זה מרשים.
    למרות שההתבטאות שלו לגבי יגאל עמיר (שצריך לקצוב את עונשו) היתה מחליאה.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    תיקון: הוא לא תמך ביגאל עמיר, אלא אמר שהוא מאמין שלא הוא הרוצח (ל''ת)

    עיתונאי, 11/05/08 10:42

    הגב לתגובה זו

    • =========== אתה צודק, יש הבדל גדול! ======== ושאלה לכל הכתומים:

      אוהב מוזיקה, 11/05/08 11:30

      האם אתם גם קונים דיסקים שלו, או רק אומרים (מה שנכון) שאנשים רעים מחרימים אותו?

      אמנות טובה - כמו של זילבר - לא קשורה לעניינים פוליטיים, אפילו אם האמן מתבטא בעניינים פוליטיים. אני חיפשתי את הדיסקים שלו בחנות בקניון, ולא היו (חוץ משניים).

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    אצל זילבר הסטלן העולם הוא או שחור או לבן

    תמנון, 11/05/08 10:42

    רק שעכשיו הוא מתמסטל על ספרי תורה שמפשטים את השפיטה. אני מעדיף ראש ממשלה מושחט מאשר אנשים שחרתו את הגזענות והאלימות על דגלם הכתום. רמסתם, עקרתם, בזזתם עכשיו תרגישו איך זה מרגיש- מגיע לך

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    זה המחיר של מי שיוצא כנגד הממסד

    אבי, 11/05/08 10:41

    עכשיו הציבור הימני צריך לקחת יוזמה, לרכוש דיסקים שלו, להזמין אותו להופעות וכד'.
    רק פעולה זו תקטין את כוחו של הממסד השמאלני ותוציא עוד אומנים ימניים מהארון.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    גבר! (ל''ת)

    גיל ר, 11/05/08 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    רחמנא ליצלן

    ספי, 11/05/08 10:40

    אז כבר לא שומעים אותך, ממש רחמנות. בלי קשר לדעות הפולטיות הפאנטיות שלו, עבר זמנו ובטל קורבנו.
    אבל אם בכל זאת נחליט להתייחס לדברים שהאיש אמר ולא רק בעניין יגאל עמיר, לא פלא שהוא לא זוכה לאהדה/תמיכה מצד קהל המאזינים, בתור מי שבחר לייצג זרם כהנסטי שלא יתפלא שרק מעטים מעוניינים לשמוע את דבריו\\שיריו.
    מי שגר בבית זכוכית שלא יזרוק אבנים.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לתמוך בהתיישבות זה דבר אחד, לתמוך ביגאל עמיר זה משהו אחר

    דני, 11/05/08 10:40

    הבנאדם אידיוט גמור ולא מבדיל בין לתמוך ביהודים בעלי דעה פוליטית כלשהי לבין תמיכה ברוצח של ראש ממשלה שנבחר באופן דמוקרטי. בגדול אף אחד לא מחרים אותו בגלל התמיכה במתנחלים, יש המון אנשים בישראל שתומכים בהם באופן כזה או אחר ובטח הרבה שמבינים לליבם גם אם לא נמצאים באותו צד פוליטית. לעומת זאת תמיכה ביגאל עמיר זה פשוט חוצפה, טימטום, וזילזול במדינה, בחוקיה, ובחיי אדם ויהודי גדול בפרט. אני לעולם לא ארכוש תקליט של זילבר כל עוד הוא תומך בקיצוניים מטורפים שחושבים שדעות שלהם עוקפות את הדמוקרטיה במדינה שלנו. פאנאטיות כזאת אי אפשר להחליק בטענה הוא יוצר תנו לו להתבטא, לא, קיצונים כאלה לא במדינתנו תודה.

    הגב לתגובה זו

    • אל תרכוש שום תקליט של זילבר חבוב!! לא צריך

      JIM BEAM, 11/05/08 12:14

      אתה אידיוט שמאלני חולה ,הוא לא תומך ביגאל עמיר וברצח בדיוק כמוך וכמוני ,,רק שהוא לא מסכים עם דרכם של שימון ויצחק (אוסלו) בדיוק כמוני ועוד כמה מיליונים מהעם

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    כיף לישמוע ממך אריאל זילבר.

    רוני, 11/05/08 10:39

    ותודה למעריב
    עוד חיזוק בשבילי להמשיך ולהיות עם מעריב ,
    תאכל'ס איפה / איך משיגים את הדיסק החדש ופרטים על הופעות וכד'.
    להישמע.
    רוני משהם.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עוד לא ראיתי צדיק נעזב וזרעו מבקש לחם

    חזק ואמץ, 11/05/08 10:37

    אתה גדול שירך גדולים על תפסיק לכתוב שירים על מהריסייך שממך יצאו
    כדי שיגיע היום שבו נשלח אותם יחד אם אויבינו לארצותהם בערב

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אל מי אתה בא בטענות?

    שאול, 11/05/08 10:37

    תכתוב שירים כמו פעם, פשוטים וקליטים, והקהל ירצה שמוע אותך.
    אני לדוגמא אף פעם לא עובר תחנה כאשר מושמע שיר ישן שלך, אבל השירים שאתה כותב היום פונים מראש לקהל מצומצם (ומסתבר שגם הוא לא רץ לקנות כי מדובר בגימיק), אז על מי אתה מלין?
    תפריד בין הדעות לבין האומנות.
    משל קטן:
    נאמר שאני יצרן נעלי ספורט, שמחליט שמעכשיו אני מייצר רק נעלי ספורט שמגיעות עד הברכיים - עכשיו נאמר שיקנו את זה 100 אנשים בארץ שחושבים שזה 'מה זה מדליק' אבל פרנסה לא תהיה לי מזה.
    את מי אני אאשים את התקשורת?

    אם אתה מבין מה אני אומר כאן, אתה כבר בחצי הדרך לצאת מהמשבר.

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי את המשל

      רפי, 11/05/08 11:18

      רק שבניגוד לו, ספק אם הוא ימכור 100 דיסקים.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    כל הכבוד!!! סוףסוף קול שפוי מתעשיית המוזיקה

    יהודיה, 11/05/08 10:37

    והערה למארגני מסיבות למינהם שמסכימים עם דעותיו- מצווה להזמין אות, וזאת כדי לעודד עוד אנשים שפויים כמוהו ל''צאת מהארון''!
    יישר כח אריאל זילבר!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מי משביע תמיכה ביגאל עמיר..

    Y, 11/05/08 10:36

    סופו לגמור כעץ שביר..

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אריאל - בימים דלים אלה קשה למצא ישרי-דרך שכמוך. יישר-כח !!! (ל''ת)

    חזק ואמץ, 11/05/08 10:35

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אריאל אתה זמר ה-60 שלנו. (ל''ת)

    עירית לינור, 11/05/08 10:35

    הגב לתגובה זו

    • הגזמת (ל''ת)

      מגז, 11/05/08 12:15

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אריאל,התקשורת היא בלוף,העם אוהב אותך !!!

    אייל, 11/05/08 10:34

    התקשורת היא שמאלנית,האהבה שלה היא סובייקטיבית,אף אחד לא מתייחס אליהם,ואני וחבריי נקנה את הדיסקים שלך,אנחנו לא צריכים את התקשורת המזוייפת,אנחנו יודעים שאתה יוצר גדול,עלה והצלח !!!

    הגב לתגובה זו

    • תוציאו אותו מהתסבוכת הכלכלית? מגבית? תרומות? ומה יהיה בעוד שנה? (ל''ת)

      אור, 11/05/08 10:59

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    לא מספיק להגיד יישכויעח - תקנו דיסקים! (ל''ת)

    אבי, 11/05/08 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תהיה חזק! גיבור אמיתי (ל''ת)

    חנה, 11/05/08 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    המשך בדרכך אוהבים ושומעים אותך (ל''ת)

    נדב, 11/05/08 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תאמין בה'' והכל יהיה בסדר (ל''ת)

    שופר, 11/05/08 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    טוב, גם הוא חצי תימני. דווקא מזמר טוב... (ל''ת)

    אל תימוני, 11/05/08 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אהבנו ותמיד נאהב אותך! (ל''ת)

    נתן, 11/05/08 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אריאל זילבר- חזק ואמץ !

    מאיה, 11/05/08 10:32

    מקווה שתקרא את זה. אני ועוד רבים ממני מאמינים בדרך שלך, ובמוסיקה שלך.
    אתה מוזיקאי ענק
    ובעזרת ה' גם הפרנסה תהיה בסדר !!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    איש של אמת

    מור, 11/05/08 10:31

    והעולם הזה הוא רק פרוזדור.

    יום אחד (והוא לא רחוק) בועת השמאל הקיצוני השולט פה תתפוצץ

    אוהבים אותך

    חזק ואמץ

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    איש יקר

    רון, 11/05/08 10:30

    תחזיק מעמד. העם איתך

    הגב לתגובה זו

    • אז זהו שהעם לא איתו, לא עכשיו ולא

      טליה, 11/05/08 11:41

      לעולם, הרי על זה כל הכתבה, לא ?

      הגב לתגובה זו

    • אם העם איתו, למה העם לא קונה דיסקים?

      אבי, 11/05/08 14:11

      או הולך להופעות שלו? כי העם לא איתו.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    היכן ניתן לרכוש? ונרכוש, ונפיץ, ונשיר, (ל''ת)

    הזמר הלאומי, 11/05/08 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    תקשורת שמאלנית-אויבת המדינה מס' 1

    תהיה חזק, 11/05/08 10:30

    את הדעות של אביב גפן ודומיו כנגד
    מתנחלים ובעד גירוש יהודים, התקשורת מקדמת יפה מאוד.
    אנחנו קרובים מאוד למצב שהשמאלנים היחידים במדינה נמצאים
    בתקשורת.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אותו הוא מכנה גירוש

    מגורש, 11/05/08 10:29

    מתאר את אירוע פינוי המתנחלים אותו הוא מכנה ''גירוש''.
    סויסה -אהבתי את זה

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    זילבר כל הכבוד

    ג, 11/05/08 10:29

    הלוואי והפרנסה תשתפר

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    פאתטי. מאוד

    המטיף בשער, 11/05/08 10:29

    אפילו מוזיקלית הוא לא מעניין, ונגדיר את זה כך: אלמלא היה מקשקש כל כך הרבה שטויות לאורך כל כך הרבה זמן, והיה תלוי רק במוזיקה שלו, אפילו המעט שהוא הכתבה הזו לא היה מופיע.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אריאל, מי שקורא להומואים ''סוטים'' ולקיבוצניקים

    בני, 11/05/08 10:28

    ''זונות'', שלא יתפלא כשנשאר לבד.
    אספת מסביבך את אנשי המדון והקיצוניות וכצפוי אלה עזבו אותך כשהיה להם מישהו קיצוני יותר להדבק אליו.
    אולי, אם היית נותן לשפיות לחזור אליך ואל דמותך הציבורית, תוכל לתקן בהדרגה את הרושם שנוצר..ומי יודע..אולי גם אני אגיע להופעה שלך.

    ממני, ''סוטה''.

    הגב לתגובה זו

    • אבל ההומואים באמת סוטים והקיבוצניקים באמת זונות...

      Gatorix, 11/05/08 10:45

      אנשים לא אוהבים שמטיחים להם את האמת הלא נעימה בפרצוף, וכשהם מחזיקים כוח כמו זה שיש לתקשורת הישראלית אין שום דבר שימנע מהם לסתום פיות..

      הגב לתגובה זו

      • זה לא הקיבוצניקים זה הקיבוצניקיות (ל''ת)

        פטריוט, 11/05/08 10:56

        הגב לתגובה זו

    • ומי שקראה לחיילי צה''ל ''נאצים'' מוחרמת??לא,כי משמאל זה ''חופש הביטוי''

      אלעד, 11/05/08 11:03

      אבל כזה מימין אז הוא'' קיצוני סהרורי'' וכו'.

      בינתיים המציאות הוכיחה שסהרורי היה מי שהחליט על ה''התנתקות'' (שבפועל לא היתה התנתקות כלל וכלל- עד עכשיו ערבים מעזה מגיעים לישראל לטיפול ולעבודה, וגם כסף ודלק זורמים מישראל לעזה).

      ואגב, ההומואים נולדו שונים בנטייתם המינית מרוב האנשים, ולא באשמתם הם סוטים מדרך הרוב.

      גם מי שנולד כפדופיל (להבדיל) ולא יכול לשלוט על עצמו הוא סוטה מהנורמה, אך אולי בעוד כמה שנים ייקבעו שגם פדופיליה היא מותרת, כפי שיחסים הומוסקסואליים היו אסורים בעבר וכיום מותרים.

      הגב לתגובה זו

      • אני מסכים עם מרבית דבריך

        בני, 11/05/08 11:13

        אבל לא יודע מי קראה לחיילי צהל ''נאצים'', ואם הייתי יודע, יחסי אליה (מי שזו לא תהיה) היה זהה ואף גרוע מיחסי לזילבר.

        בתור אחד שמשרת במילואים, אני נותן בראש לאלה שמתייחסים לחיילי צה''ל כאל אויב.

        אגב, ה''להבדיל'', אני אזכיר לך שהומוסקסואליות היא לא אפילו דומה לפדופיליה. פדופיליה פוגעת בבני אדם (בעיקר בקטינים..), הומוסקסואליות ממש לא (ואפילו ההיפך). אגב, יש לא מעט פדופילים ''סטרייטים'', כך שלא ברור לי ההקשר מלכתחילה.

        הגב לתגובה זו

    • ata toe ze me‎r ar‎el ‎lo ar‎el z‎lber (ל''ת)

      dafna, 11/05/08 11:41

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    חלאה גזענית

    JEWאיש, 11/05/08 10:28

    מעניין שבעוד שבדרך כלל עובדה רוחנית מלווה ברגשות של חמלה, קבלה וסובלנות, הנובעים מראייה רחבה ופתוחה יותר של העולם כולו ובני האדם באשר הם בני אדם, אצל ''המתחזקים'' ביהדות עולה כמעט תמיד סירחון עז של גזענות, שנאת השונה, הטפה לאלימות ולרדיפת הזר ובכלל - במקום התרחבות האופקים הם הופכים לצרים וחשוכים יותר.
    מעניין למה...
    אגב, אפשר גם אחרת, כפי שיעיד אהוד בנאי לדוגמה.

    הגב לתגובה זו

    • חלאה הומנית

      חופש הדיבור, 11/05/08 10:50

      אני שונא אדם. אני במיוחד שונא אנשים שצעקני ה''גזענות'' תופסים עליהם טרמפ : ערבים, יהודים ושחורים. לך לדאוג לזכויות האדם האירופי שהמציא לך את האינטרנט ואל תבלבל לי את המוח עם ההומניות שלך. אם לא טוב לך, אני מאחל לך עולם שבו השכן שלך יהיה יהודי עורך דין שיעשוק אותך, ערבי שישרוף לך את השדה ושחור שימכור סמים לילדים שלך. ועכשיו נראה את חופש הדיבור פועל (לא)

      הגב לתגובה זו

      • לחופש הדיבור הגמזת

        ימני, 11/05/08 13:43

        ומה בכלל נאצי כמוך עושה במדינתנו, אתה חולה נפש תעוף אתה לאירופה ומהר פולש ניאדרטל שלג מהרי סלאביה

        הגב לתגובה זו

        • תגמור כיתה ד' ותחפש במפה את ''הרי סלאביה'', פרא מדברי מסעודיה (ל''ת)

          -, 12/05/08 11:19

          הגב לתגובה זו

  • 21.

    אין פירוט כיצד ניתן לקנות דיסקים שלו

    אבי'ה, 11/05/08 10:27

    דרך האינטרנט
    יישר כוח לאריאל
    דרך אגב הוא לא תמך ביגאל עמיר רק אמר שצריך להתייחס אליו כמו לאסירים אחרים ולא להחמיר איתו דווקא
    כל הכבוד על היחס החם של זילבר לגוש קטיף

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    זה לא אנחנו, זה אתה

    גרופי לשעבר, 11/05/08 10:27

    לא התקשורת והשמאלנים אשמים בהעלמותך אלא אתה. אריאל המוסיקאי המלודי של בטי בם, רוצי שמוליק, אגדה יפנית ועוד פשוט מת וקיבלנו במקומו מוטציה של משורר פוליטי רע. הוסף לכך את הסלידה הטבעית מתומך ברצח פוליטי ותקבל את התשובה.
    עשית את הבחירה שלך. גם אנחנו. טעמנו המוסיקלי לא השתנה - זה אתה ויצירתך שהשתנו

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הימניים לא קונים דיסקים רק מורידים וצורבים (ל''ת)

    כנראה, 11/05/08 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא דחקו אותו לפינה

    אני, 11/05/08 10:27

    הוא רץ לפינה בעצמו, ודחק את עצמו לשם.
    וחבל, כי הוא מוסיקאי נפלא.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תגידו מה שתגידו על זילבר

    No, 11/05/08 10:26

    הוא מוכן לשלם את המחיר - וזה מחיר כבד, במדינה עם תקשורת כל כך ריכוזית ובעלת גוון פוליטי אחיד - ובלבד להיות נאמן לעצמו ולדעותיו. פרט לזילבר ולנמרוד לב, שכותב כאן מאמרים מצוינים מדי פעם אבל לא מושמע לעולם ברדיו בגלל דעותיו הפוליטיות - תראו לי אמן אחד בישראל בעל אידיאולוגיה השונה מזו השלטת במסדרונות הרדיו והטלוויזיה, שמוכן להיות נאמן לדעותיו. לכן זילבר הוא אמן אמיתי, וכל השאר יותר קרובים בהגדרה לזמרי חתונות, שכירים של תעשיית המוסיקה.

    הגב לתגובה זו

    • אז למה הוא מתבכיין???????. (ל''ת)

      rutl, 11/05/08 11:05

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק! שישלם את המחיר ולא יצא בראיונות בכיינים. (ל''ת)

        אבי, 11/05/08 14:08

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    ברגע שתמכת ביגאל עמיר. הינך אוייב הדמוקרטיה.

    יואב, 11/05/08 10:26

    אתה יכול לומר כמעט כל העולה על רוחך. אבל ברגע שבו אתה מבקש לפגוע בדמוקרטיה (תמיכה ברוצח ראש ממשלה) אין אתה יכול בוא בתלונות. ולכל אותם דתיים שחולמים על מדינת הלכה, תמשיכו לחלום .

    הגב לתגובה זו

    • הוא בסה''כ יהודי שרוצה לשמור על המדינה. מה רע בזה??? (ל''ת)

      ה, 11/05/08 11:30

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    בתור אדם מן השמאל, אני מכבד את אחיי מהימין,

    שי, 11/05/08 10:26

    גם מתנגדי ההתנתקות וגם המתנחלים. אני מכבד את זכותו של אדם לא לאהוב את הממשלה, התקשורת (בין אם היא שמאלנית או ימנית), ובכלל - כל אדם זכאי לדעתו ולכבודו.

    מצד שני, אדם שהתדרדר מוסרית, ותומך ברוצח פוליטי (כמו יגאל עמיר הארור), ועושה כל מאמץ להכפיש את הציבור שאינו חולק את עמדותיו, הוא בעיניי אינו ראוי להיות אמן.

    אני מרחם על אריאל זילבר, אחד האנשים הכשרוניים שצמחו במוסיקה הישראלית המודרנית. כנראה שנפל לו איזה בורג, והתחיל תהליך שסופו הוא בבידוד חברתי ותקשורתי מוצדק לחלוטין. עכשיו יש לאריאל זילבר להלין רק על עצמו. חבל שטינף וחבל שגידף וחבל שתמך ברוצח פוליטי. מעתה, הוא יעשה לביתו ולעצמו ולא יצפה לסיוע מן הציבור.

    הגב לתגובה זו

    • דברים כדורבנות (ל''ת)

      rutl, 11/05/08 11:04

      הגב לתגובה זו

    • הבנתי, ההכפשות השקריות שלך נובעות מרוב כבוד

      ע., 11/05/08 12:39

      אתה כל כך מכבד את אחיך מימין שאתה חייב לחזור כאן על השקר המכוער שבאמצעותו הצליחו אדוני התקשורת השמאלנים להשניא את האיש האומלל ולהדק עליו את החרם - כי גם שמאלנים ''נאורים'' ולא ''מתלהמים'' שמכבדים דעות אחרות לא מוכנים לסבול ''התדרדרת מוסרית'' של תמיכה ברוצח נתעב.
      אבל מה לעשות, האמת היא שהאיש לא תומך ברוצח הזה, ומעולם לא תמך בו, הוא רק אמר אמת פשוטה: הוא רוצח ככל הרוצחים ולא נתעב יותר או פחות מרוצחים כמו ברגותי שאתה ושכמותך כל כך רוצים לשחרר מהכלא, ולכן צריך לקבל אותו יחס.

      פשוט בא להקיא מהצביעות השמאלנית המתחסדת!!!!

      הגב לתגובה זו

      • ע היקר, אתה מקשיב לעצמך?

        שי, 11/05/08 14:02

        בלי קשר לדיעה פוליטית, סובלנות לרציחה (מכל סוג שהוא) חייבת להיות מחוץ לקונזנסוס. אם אתה לא מסכים איתי על זה, אז חורבן הבית השלישי הוא עניין של זמן, ואין לך להלין אלא על עצמך ועל שכמותך.

        אנחנו יכולים להתווכח עד מחר על דיעות פוליטיות, אבל כל נושא של תמיכה ברצח היא מחוץ לדיון. אם בכך אשמתי - מודה אני!

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני גם מעביר תחנה אם בטעות אני שומע אותך

    יוני אידלסון, 11/05/08 10:26

    מטורף !

    הגב לתגובה זו

    • אתה הוא המטורף - השירים שלו מצוינים

      No, 11/05/08 11:45

      כל האמנים לוקים בהפרעת אישיות כזאת או אחרת, אבל בזכות זה אנחנו נהנים מהיצירה שלהם. אתה בטח היית גם משליך ציור של ואן-גוך לפח...

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    ככה זה אם אתה אומן ואתה לא שמאלני

    יצחק, 11/05/08 10:25

    אכלתה אותה !!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בן אדם של אמת. אין כמוך אריאל הערב רב ישלמו על מעשיהם (ל''ת)

    יוסי, 11/05/08 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לא אכפת לי מה תגידו-הבנאדם גיבור! (ל''ת)

    oou, 11/05/08 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אריאל תהיה חזק אוהבים אנשים אמיתיים כמוך !

    א, 11/05/08 10:22

    איפה ניתן לרכוש את הדיסק החדש??
    באיזה אתר?

    הגב לתגובה זו

    • אריאל, אוהבים אותך כמוזיקאי, כאדם

      יוסי מאשקלון, 11/05/08 10:38

      וחשוב שהדעות הללו ישמעו בציבור.
      אסור לעם היהודי בישראל ללכת שוב כצאן לטבח.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אחד היוצרים הגדולים שלנו

    דונה, 11/05/08 10:22

    אני חולה על
    בטי בם
    שמש שמש בחברה להגנת הטבע
    ואיך שלא
    תן לי כוח
    ועוד ועוד
    אבל בן אדם צריך לקבל החלטה בחיים אם הוא רק יוצר,ונותן למוזיקה שלו לדבר,או גם פותח את הפה ופולט דברים שלא נעימים לרוב באוכלוסייה,אין לו על מה להלין כי הוא סיבך את עצמו במצב הזה .

    ובעצם כבר כמה שנים טובות הוא לא ממש הוציא משהו טוב תחת ידיו .

    הגב לתגובה זו

    • אמנם התגובות שלו קימוניות אבל גם אביב גפן

      ניר, 11/05/08 10:35

      יהונתן גפן
      עמנואל רוזן
      יוסי שריד
      יוסי בילין
      ועוד המון שמאלנים קיצוניים מדברים הרבה נגד המדינה ולטובת האויבים ולעומתו הם נתפסים כאנשי חוכמה ודעת
      חוץ מהערות על יגאל עמיר כל מה שאריאל אומר זה די נכון ומוסכם על רוב העם
      היו שאמרו שאם יעוף טיל אחד מעזה אחרי הפינוי אז עזה תימחק לדעתי כבר עפו יותר מאלף...

      הגב לתגובה זו

      • לא נכון - האנשים שמנית שנויים במחלוקת בדיוק כמוהו

        ארז, 11/05/08 11:53

        רק שהקהל השמאלי יודע לתמוך באנשים שלו, והימין מסתבר שלא.

        הגב לתגובה זו

      • מוסכם על רוב העם? איזה עם?

        אבי, 11/05/08 14:07

        קראת מה שהוא אמר על הומוסקסואלים? על חילונים? על יגאל עמיר? הבנאדם מטורף.

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    אריאל. תהיה חזק. אתה שליח ציבור יקר וחשוב. אוהבים אותך. (ל''ת)

    חילוני מפוכח, 11/05/08 10:21

    הגב לתגובה זו

    • שונאים אותך ! נקודה. שונאים (ל''ת)

      טליה, 11/05/08 11:36

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    כל הכבוד לך...ישר כח.. (ל''ת)

    עמי, 11/05/08 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לכל אוהבי הארץ חובה לתמוך חובה לקנות (ל''ת)

    ההוא, 11/05/08 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    עצוב

    אייל, 11/05/08 10:08

    אני לא מסכים עם אריאל זילבר, השקפותיי שונות בתכלית משלו, אבל אני לא יכול שלא לחשוב בעצב על מצבה הנוראי של הדמוקרטיה הישראלית, בה אסור לאדם (יתרה מזאת, לאמן גדול) להביע דעה לא-מקובלת ולעמוד מאחוריה ביושר ובאומץ, בלי שיאכלו אותו חי. עדיפים עלינו האמנים והפוליטיקאים המשנים את דעתם שוב ושוב לפי צרכי הקריירה והכסף, ולא מאמינים בדבר? גם אם אינני מסכים עם דבריו של אריאל זילבר, אני מתבייש לחיות במדינה בה על כולם לחשוב כמוני.

    הגב לתגובה זו

    • אמת. (ל''ת)

      אלוף במיל, 11/05/08 10:49

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק. (ל''ת)

      פרצופה של, 11/05/08 11:30

      הגב לתגובה זו

    • זה נכון גם לגבי עזמי בשארה? (ל''ת)

      ארז, 11/05/08 12:15

      הגב לתגובה זו

    • מוזיקה לא קשורה לדעות פוליטיות

      דרור, 12/05/08 19:00

      והאמת היא שאריאל זילבר הפסיק לעשות מוזיקה טובה, ומבחינת לחנים הוא נשמע כפארודיה על עצמו. זה ה שקורה שלאמנים חשוב יותר להביע את דעתם כאילו התפרסמו בשל הגיגיהם.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    גם הוא כמו שרון יקבל את המכה שלו

    איריס, 11/05/08 09:27

    נשמע כמו תקווה לממות או מחלה לא?

    הגב לתגובה זו

    • אכן כן (ל''ת)

      נ, 11/05/08 11:56

      הגב לתגובה זו

      • זה תקווה לכך שהרעים והמושחתים יבואו על עונשם

        ברווז במטבח, 12/05/08 11:16

        ואני חושב שכל אדם שפוי, שאין בכוחו לפעול באופן אישי נגד שחיתויות שלטוניות צריך לקוות לכך שלפחות גורם עליון יעשה צדק!

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    הטחת בנו החילונים כל כך הרבה רפש שנמאס לנו

    מגיע לך, 11/05/08 09:25

    אולי כדאי לך ללמוד איך לברור מילה מילה. תמיד אפשר להגיד מה שחושבים לטובת מישהו בלי להשמיץ את האחר.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד

      ירון, 11/05/08 11:41

      למה להאשים את התקשורת או את השמאל?
      אריאל, העלבת בדעותיך הקיצוניות הרבה אנשים - ואני בתוכם, שמהערצה גדולה אלייך, מעדיפים היום לא לשמוע ממך או עלייך...

      הגב לתגובה זו

      • ירון לונדון ינק מהממסד ועכשיו משליך אותו שמאלה (ל''ת)

        צבוע, 11/05/08 13:38

        הגב לתגובה זו

    • לכם מותר להשמיץ ולו אסור? למה? יש לכם זכויות יתר?

      זרבובית, 11/05/08 13:54

      אם כן לכו ל1000 עזאזל כולכם יחד עם הערבים לקיבינימט.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    היכן הגופים שהוא פעל למענם ? הרי ברור שהוא משלם מחיר על התמיכה ...

    אור, 11/05/08 09:11

    הטוטלית והגורפת בהתיישבות היהודית ביש''ע.אני מצפה מהגורמים שנהנו מתשומת הלב התקשורתית והכל בזכותו של היוצר אריאל זילבר תנו את ליבם ולסייע לאריאל זילבר ולא בחסדים, אלא בתפקיד רשמי במועצת יש''ע, מה שהיה ברור לי כל הזמן. לדעתי יש כאן אטימות וכפויית טובה הגרועה מכל אם( ואני מסייג את הדברים) לא הוגש כל סיוע לאדם אשר הקריב את עתידו על מזבח האידאולוגיה הדתית לאומית.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    תהיה חזק אריאל רוב העם איתך (ל''ת)

    ניר, 11/05/08 08:33

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא רוב העם הוא שפוי (ל''ת)

      נועה, 11/05/08 11:16

      הגב לתגובה זו

      • לא סובלים אותך אריאל (ל''ת)

        יואב, 11/05/08 11:26

        הגב לתגובה זו

      • נועה הוא לא דיבר על ת''א השמאלנית (ל''ת)

        זילבר, 11/05/08 11:32

        הגב לתגובה זו