• 155.

    חיזבאללה=חורבן והרס

    שרה, 10/05/08 10:00

    לבנונים השיגו עזרה מכל העולם וחסלו אחת ולתמיד את החיזבאללה , אם לא תעשו כן , לבנון תהרס לגמרי על ידי החיזבאללה.

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    מתי הלבנונים, הנאורים שבינהים, יתעוררו ויבינו שעלים להקיא את

    מתי זה יקרה?, 10/05/08 01:45

    החיזב-הזבאללה מתוככם.

    כבר מזמן הגיע הזמן.
    צאו נגד החיזבאללה הלחמו בו אל תוותרו על החופש שלכם.
    חיזבאללה רע ללבנונים ורע לעולם כולו.
    רק אתם יכולים להחליש ולפורר.
    רק אתם יכולים לרסק אותו מבפנים.

    אם לא תרחיקו ותפוררו את הזבל מתוככם, סופכם להתפלש ברפש ולחיות או לא לחיות במיץ של הזבל.
    האם זה מה שאתם רוצים ???

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    Hizbollah

    Avi, 09/05/08 23:27

    We have to wipe out the Hizbollah and Hammas. There is no other way. The longer we wait the tougher it will get. We are only postponing the inevitable confrontation, which may later bring us face to face with Syria and Iran
    We fucked up the oportunity, when they were at our mercy during the last war
    All the Arab States will look the other way and may pay lip service for a show of solidarity
    We have to do the dirty work, no else will do it like we can. It is dictated by our of self interest and for self preservation

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    ושוב תודה לדן חלוץ

    בכייה לדורות, 09/05/08 21:26

    היה לו כרטיס פתוח לכתוש את החיזבאללה - מהממשלה, מהאמריקאים, ממדינות ערב, אפילו מהלבנונים, אבל הוא נתן לנו רק הבטחות שחצניות במקום לספק את הסחורה. הכשלון הקלוסאלי שלו עוד יביא לנו הרבה מלחמות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה ,חלןץ כתש את החיזבללה ,נקודה

      ישראלי, 09/05/08 22:19

      הוא השאיר להם צלקת שלא ישכחן הרבה זמן ,

      הגב לתגובה זו

    • רק שכחת שעל כל צעד, על כם שעל ועל כל פיפס קטן

      למה לבכות ?, 10/05/08 01:35

      רבים בציבור הישראלי, דעת הקהל הכללי והתקשורתי קבלו, זעקו והתבכיינו על כל הפצצה, הפגזה או כאילו על פגיעה ב''בילתי מעורבים'' או ''חפים'' או איך שלא תקרא לזה.

      בקיצור,
      דעת הקהל המתלהמת קבלה, וכבלה את זרועות צה''ל, קרקעה ורתקה כל פעילות אפשרית.
      אז אל תבואו עכשיו בטענות לצה''ל וודאי ובטח שלא לחלוץ.

      נא לרענן הזכרון ולדבר מדוייק
      אם כבר.

      הגב לתגובה זו

  • 151.

    יש מאמר פרשנות באתר של ד''ר גיא בכור. מעניין

    דניאלי, 09/05/08 21:01

    Gplanet

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    להלן תגובת האו''ם:

    מיXתפוזים, 09/05/08 20:47

    DUH

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    כשהערבים יהיו עסוקים בלשרוד לא יהיה להם זמן למלחמות

    מיקי, 09/05/08 20:40

    כל עוד לא ננחית עליהם מכת מחץ הם יעשו ע''מ למחוק את ארץ היהודים מדפי ההסטוריה

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    שמעון הרס לא אשם, אשמים מי שהמליכו משוגע למלך

    מיXתפוזים, 09/05/08 20:19

    לכל משמיצי שמעון מר''ץ
    he is a dreamer

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    זה מ''אהבה'' (ל''ת)

    אבנר, 09/05/08 19:59

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    אני לא מבין מי נגד מי. מישהו יכול לעזור לי?

    מי נגד מי?, 09/05/08 19:58

    אם חיזבאללה השתלט על ביירות, או על החלק הדרומי שלה או מה שלא יהיה, ועכשיו הצבא פשט על רחובות ביירות, אז מה זה אומר? שהצבא הוא של חיזבאללה, או שהצבא כבש את ביירות בחזרה מחיזבאללה, או מה?
    של מי צבא לבנון, של אל-חרירי? מה בדיוק קורה שם?

    הגב לתגובה זו

    • זה אומר שהצבא לא של הממשלה במקרה הטוב ושל החיזבאללה במיקרה הרע (ל''ת)

      אלוני, 10/05/08 00:36

      הגב לתגובה זו

  • 145.

    ישתלטו כך על כל לבנון, כמו שחמאס עשה בעזה (ל''ת)

    ירון, 09/05/08 19:19

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    הכי קטע שטבעת החנק מתהדקת סביבנו

    והמניגים כל, 09/05/08 19:11

    לא שייך לנו לא העבודה שלנו. אבל תמיד בסוף המלחמות שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    וודאי שלא קשור לישראל, יש לנו הרי את כל הביטחונות

    ישן בשקט, 09/05/08 19:01

    החלטת או''ם 1701, כח או''ם ששומר עלינו, גדר יעילה שאפילו טיל לא יכול לעבור אותה, ראש ממשלה שהוכיח את תיפקודו מול החיזבאללה. אז למה שנתרגש מהתחזקות החיזבאללה בלבנון הרחוקה.

    האמת היא שהייתי רגוע עד שפרס אמר לא קשור לישראל. כי כשהסנילי הזה אומר שיהיה טוב אני יודע שיש לצפות לגרוע ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    הפתרון היחיד!

    יניב, 09/05/08 18:48

    א. לסגת חד-צדדית מרמת הגולן. זה יצור מומנטום של רצון טוב ואנרגיות חיוביות. זה יביא את סוריה לעשות סוף-סוף שלום עם ישראל, ובעקותיה גם לבנון.
    ב. לקראת זה לפנות את המתנחלים הישראלים מהגולן, ואפילו לחשוב על לפצות את הסורים על כל שנות הכיבוש שלנו. הם לא יוכלו לעמוד מול עמדה נחרצת כזו שלנו. המחיצות יורדו ותיפתח הידברות אמיתית וכנה.
    ג. בשום אופן לא להתערב בנעשה בלבנון. גם אם החזבללא ישתלט, יש לנסות בכל דרך, כולל עשיית מחוות מרחיקות-לכת, להידבר אתם! אפשר למשל לשחרר אסירים שלהם.
    ד. אסור להיכנע להצעות המתלהמות של הימין! לא חייבים להגיב על כל קטיושה, וכך לעצור את מעגל הדמים.

    הגב לתגובה זו

    • שכחת עוד שני סעיפים:

      שמאל ציוני!, 09/05/08 19:02

      ה.ללמוד ערבית
      ן.מי שמתקשה בערבית שילמד שחייה...


      אני בטוח שאתה מתבדח,אם לא אני מציע לך לבדוק אולי תוכל להכנס לספר השיאים של גינס בתור האדם עם מנת המשכל הנמוכה ביותר....

      הגב לתגובה זו

    • יניב,תן ת'כתובת שלך אנחנו באים לגור אצלך. (ל''ת)

      שוקי הכועס, 09/05/08 19:47

      הגב לתגובה זו

    • זה אמיתי התגובה הזו

      אילן, 09/05/08 20:02

      או בדיחה של מישהו על רמת אביב?

      הגב לתגובה זו

    • יניב, אפילו הערבים לא אוהבים אותך (ל''ת)

      דותן, 09/05/08 20:54

      הגב לתגובה זו

    • ליניב בעל ההזיות

      שמעון, 09/05/08 21:39

      אם מדינת ישראל תבצע את הפתרונות שאתה מציע -מכסימום בתוך מספר חודשים תמצא את עצמך שוחה בים לכוון קפריסין.
      ב) בחלק מאדמות רמת אביב שכן הכפר הערבי שייח מוניס שנכבש בשנת 1948 למה לא תתנדב קודם אתה לפנות את ביתך ולתת אותן למגורשי 1948 לפני שאתה מטיף לפנןת מתיישבים מהגולן שיובים שם 40 שנה .

      הגב לתגובה זו

    • את התאוריה פיתחת בזמן שלפתת בסורגיי המיטה ? (ל''ת)

      שתוק!!כבר, 09/05/08 22:24

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    מתי יהיו לנו מנהיגים כמו נסראללה?

    היהודי, 09/05/08 18:46

    אפשר לשנוא אותו אבל אין מה לעשות לנו אין מנהיגים כאלה.
    חיזבאללה הוא אירגון לא מושחת נלחם על העקרונות שלו וזה מה שאין לנו. מבחינה מקצועית אנחנו עולים עליהם אבל הם נלחמים בשביל אידיאה ופה לרוב האנשים אין מושג מה זה אידיאה.

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    לא רחוק היום שישראל תכבוש את כל לבנון אחרי ניקוי עזה (ל''ת)

    רואה בעיניים, 09/05/08 18:38

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    איפה הפחמיסטית שוחרת השלום - למה לא נוסעת ללבנון

    לסדר את, 09/05/08 18:31

    חלון הזדמנויות סוגר אותנו מסביב.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    הכל מבויים. השלום הוא האמיתי! (ל''ת)

    פרס, 09/05/08 18:30

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    ביבי צדק - היה אסור לצאת מלבנון ללא הסדר (ל''ת)

    הטירוף מתמשך, 09/05/08 18:28

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    פרס אומר - ברק שותק שר הביטחון שהוציא את החיילים

    מלבנון, 09/05/08 18:27

    והסיוט רודף אותנו עד היום.

    הגב לתגובה זו

    • הרבה זיכרון אין לך , (ל''ת)

      מדבר שטויות, 09/05/08 21:19

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    אם הייתי סוני , לא הייתי מוותר , אבל לסונים אין כבוד. (ל''ת)

    זחאלקה, 09/05/08 18:26

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    הימין הזה רק מפחיד אותנו כול הזמן !

    חכמי אוסלו, 09/05/08 18:21

    חיזבאלה לא יתחזק אחרי נסיגת צהל ! הוא יפורק מנישקו !!!
    חמאס לא יעז לתקוף את ישראל אחרי הנסיגה מעזה ,אבבוה מאזן שולט בעזה ויפרק את חמאס מנישקו !
    רק ניצא מהגדה ואבובה מאזן ישמור על תושבי המרכז !

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    מישהו יכול להסביר איפה זה בדיוק לבנון?

    שמאל ציוני!, 09/05/08 18:16

    כי הנשיא שלנו שהוא איש מאוד חכם וכבר הראה את חכמתו הרבה במגוון הסכמים שמולאו ע''י הערבים,
    אומר שזה לא קשור אלינו

    זה בטח בגלל שלבנון נמצאת ליד אוסטרליה או שהיא מחוז בסין,אני קרוב?

    הגב לתגובה זו

    • זה בצד שמאל וישר בכיוון החץ . (ל''ת)

      בולבול, 09/05/08 18:31

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    מזרח תיכון חדש

    david, 09/05/08 18:15

    תודות לפרס והיתר שחלמו על מזרח תיכון חדש המציאות סוטרת להם בפנים וליהודים הגרים בישראל זה כמובן אינו כולל את רודפי השלום החולניים ולהנבגת הביטחון מי שהם ואיכן שהם כדאי לנקות את האבק מפצצות האטום שכביכול יש לישראל כדאי לעשות בודקים שלא יקרה מה שקרה בקו בר לב שהדלק לא זרם לתעלה ולא היה מה להדליק והיתר ידוע ישראל סבלה את מספר האבדות הגדול ביותר בכל שנות קיומנה אז קומו אחראים התעוררו מתרדמת השלום והויתורים ישראל לא חיבת לשלם עבור שלום ישראל חיבת לכפות שלום על אויביה בכח האטום ונדאג ליום שלמחרת אחר4י שכל אויבי ישראל הושמדו אי אפשר לנצח את אירן בדיבורים הנצי שעומד בראש הממשל החולני יודע את כל המילים ששמענו לפני השואה יש להשתיק את כל מי שמאים על ישראל בכח ומיד אז עורו יהודים יום הדין בשער וחכמובן יש לעזור לנוצרים בלבנון ולא להקשיב למר קסם שמסם שחושב שזו לא בעיה של ישראל מי שולט בלבנון

    הגב לתגובה זו

    • אוסלו הצלחה אדירה ! זה הצליח בעזה ,באוסלו,בלבנון .....

      שמעון הרס, 09/05/08 18:23

      זה חייב להצליח גם בגדה, לרווחת תושבי המרכז !

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    לבנון-מלחמת אזרחים.

    גרון בנצי, 09/05/08 18:12

    מדוע ישראל אינה מתערבת ופותחת חזית שניה לחיזבאלה?
    האם מנהיגנו אינם מבינים שהפיכת לבנון לגרורה שלאיראן ,הינו איום אסטרטגי כמעט כמו פצצת אטום?
    האם האירועים בבירות אינם נוגעים לנו?.
    דרושה מנהיגות המסוגלת לקבל גם החלטות התקפיות בשם ההגנה על המולדת!!!

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    היתה החלטה של האו''מ שחיזבאללה יתפרק מנשקו. לא? (ל''ת)

    אחמד ט., 09/05/08 18:11

    הגב לתגובה זו

    • אם צהל יצא מלבנון החיזבאלה יפורק מנישקו !

      4 אמהות, 09/05/08 18:18

      אם נצא מעזה החמאס יפורק מנישקו
      אם ניצה מיהודה ושומרון אבובה מאזן ישלוט בשטח !

      הגב לתגובה זו

    • כן, כן, כן...

      דני, 09/05/08 18:37

      וארבע-אימאות ואהוד ברק גם אמרו שאחרי שנברח מלבנון הכל שם יירגע, וביילין, רבין ופרס גם אמרו שיהיה פה מזרח תיכון חדש אחרי אוסלו והבאת המחבלים מתוניס (וחימושם עם רובים שאח''כ הופנו נגדנו), כן, ושרון ואולמרט אמרו שכשנצא מעזה יהיה גם שקט בדרום, כן, כן, אמרו....
      אוף! רק הימנים ההזויים האלה עם התחזיות השחורות שלהם תמיד מקלקלים הכל עם העובדות שלהם!

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    רק ליברמן לראשות הממשלה שיפצחץ את איראן (ל''ת)

    ערבי נוצרי, 09/05/08 18:02

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    יש מישהו שחשב שסוריה ואיראן באמת יתנו ללבנון לחיות?

    מוטי, 09/05/08 17:59

    זה היה ברור שזה רק עניין של זמן עד שסוריה ואיראן באמצעות חיזבאללה ינסו להשתלט מחדש על המדינה מסכנה הזו.
    ההערכה שלי זה שאם חיזבאללה רוצה הוא לוקח את לבנון תוך כמה ימים - והקריסה תהיה מהירה מאוד כמו שהיה עם החמאס בעזה.
    זה לא משנה שצבא לבנון והנוצרים הם רבים יותר ועם נשק טוב יותר מחיזבאללה, הבעיה היא שהם מפחדים להשתמש בו ואין להם רוח לחימה - אפילו את המחנה פליטים הזה בצפון לבנון לקח לצבא של 4 חודשים כדי לנצח.
    גם בעזה היה לפתח יתרון מספרי ונשקי עצום מול החמאס והוא קרס ביומיים בגלל שלא היה לו את האומץ והתעוזה שהיה לחמאס. ולכן אנשי פתח הם אלו שנזרקו מהגגות של עזה ולא הפוך.
    לגבי לבנון - או שהמשבר יתפתח לעימות צבאי מלא ואז החיזבאללה ינצח מהר מאוד או הממשלה שם תעשה ויתור אחר ויתור כדי להימנע ממלחמת אזרחים עד שתהיה הכרה רשמית בכך שחיזבאללה זה מדינה בתוך מדינה או עד שממשלה תהפוך להיות ממשלת בובות של אסד... שוב פעם.
    צרפת וארה''ב אולי ינסו לעזור לנוצרים אך מלבד נשק וכף אין הרבה דברים שהם יכולים לעשות.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    הגיע הזמן שירד המשטר המושחט של האמרקאי הידד לחזבילה (ל''ת)

    ערבי גאה, 09/05/08 17:56

    הגב לתגובה זו

    • למה חתמת ערבי גאה? היית יכול לחתום

      ציוני ללא בושה, 09/05/08 18:13

      ישר :''אני אידיוט''

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    ותודה ל 4 אמהות!!!!

    שמאל ציוני!, 09/05/08 17:54

    השמאל הרדיקלי מתקשה בעשיית הקשרים בסיסיים וזאת הסיבה שהוא מביא עלינו אסון חדש כל פעם שהוא מנסה להביא שלום.

    הנסיגה מלבנון והדרך שנעשתה הביאו אותנו עד הלום.

    אירן מציבה את הכלים על הלוח,בדרום חמאס בצפון חיזבאללה ובמזרח האחים המוסלמים בירדן

    המט יגיע עוד מעט!!! מתי נלמד?
    את האויב הטירוריסט יש להשמיד!
    לא להביא אותו לשולחן המשא ומתן!

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    חמאסטן בעזה,חיזבאלטן בלבנון ,חמאסטן 2 בגדה ,סוריה, ואיראן גרעינית !

    המצור האיראני, 09/05/08 17:51

    תחברו הכול מה קיבלתם ???
    איראן מנצלת את השמאל הישראלי ומאיפה שיש חלל שצהל השאיר בכול בריחותיו הם ממלאים בהשתלטות והקמת בסיס איראני !
    זה קרה בעזה !
    זה קרה בלבנון!
    זה יקרה בקרוב ביהודה ושומרון !
    סוריה היא פרו איראנית !
    איראן ממשיכה לפתח אטום ללא שום בעיה !
    שהכול בסוף יופנה נגדנו ונותקף מיכול הכיוונים,המצור האיראני יתקוף מצפן,דרום,ומרכז !
    איראן הגרעינית ,ערביי ישראל,וסוריה יצתרפו לחגיגה !
    ישראל תימצא את עצמה במצב גרוע ומסוכן לקיומה ,אם ננצח נשלם מחיר כבד מאוד של חורבן,הרס,וקורבנות רבים !

    הגב לתגובה זו

    • שכחת את הערבים בתוכנו

      מיקי, 09/05/08 20:12

      מחכים ליום פקודה
      יהיה דם ברחובות

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    לא החיזבללה כבר אלא אירן כבשה , ולבנון כעת היא קרש

    אבו יסמין, 09/05/08 17:46

    קפיצה לכיוון ישראל .

    הגב לתגובה זו

    • איראן משלימה את המצור על ישראל !

      התמונה הכוללת, 09/05/08 17:57

      צהל ברח מלבנון ואיראן הקימה בסיס איראני על גבול ישראל הצפוני ,עכשיו חיזבאלה השתלט על לבנון כולה !!!
      צהל ברח מעזה ואיראן הקימה את חמאסטן על גבולה הדרומי של ישראל !
      צהל יצא בקרוב מהגדה ומי יכנס בימקומו ??? נכון ממש כמו בלבנון ועזה גם שם תקים איראן בסיס איראני שישב מעל ראשי תושבי המרכז !
      סוריה פרו איראנית !
      ערביי ישראל יצתרפו לחגיגה
      ואיראן עד אז אטומית !
      ישראל תהיה בבעיה קיומית חמורה ! את מחיר השלום אך שוא ,הבריחות וההססנות נשלם כולנו !

      הגב לתגובה זו

      • מעמדה כזאת ,הערבים צריכים להזהר מאתנו,

        לא מודאג, 09/05/08 21:27

        העבר של ישראל היה בהרבה יותר מפחיד מהיום ,

        הגב לתגובה זו

        • נכון. פעם היה הרבה יותר גרוע ומפחיד.

          בבה-בובה, 09/05/08 22:11

          היום יש מלחמה פסיכולוגית כוללת נגדנו, והתקשורת שלנו מנוצלת ע''י האוייב.
          לכן הרבה מאיתנו חשים פחד... כאשר תכלס לא קורה כלום.

          הגב לתגובה זו

    • איראן משלימה את המצור על ישראל !

      המצור האיראני, 09/05/08 18:01

      עזה חמאסטן - דרום
      חיזבאלה בלבנון- צפון
      סוריה - צפון
      חמאסטן 2 בגדה [יהודה ושומרון ] בקרוב !!!
      ואיראן הגרעינית / אטומית -בטווח שנה שנתיים !

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    איפה ג'ימי קארטר, החבר של כל הטיפוסים האלה?

    איפה הוא מסתתר?, 09/05/08 17:40

    שיבוא לעשות שלום.
    אבל גם אם הוא יבוא, סביר שמסקנתו תהיה שמי שאשם זאת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    תעצרו את המגיפה היא משתלטת על לבנון

    החיזבללה יתפוס, 09/05/08 17:24

    ומה כמו תמיד לא ידענו לא חשבנו.
    מדינת הפתעות.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    החיזבלה משתלט על לבנון - יש לעצור אותם מיד (ל''ת)

    ארה''ב נירדמה, 09/05/08 17:22

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    ממשלת האסון של אולמרט - הולכת להתאבדות עם הסורים. (ל''ת)

    שמאל=ביזיון!, 09/05/08 17:06

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    בדיוק כמו שההפיכה של חמאס בעזה היתה אירוע פנימי פלסטיני

    אנטי-פרס, 09/05/08 17:04

    ןמאז אנו סופגים כל יום קסאמים

    הגב לתגובה זו

    • אותו סיפור בדיוק החיזבאללה ישלוט בסוף בלבנון אח''כ

      יגידו שוב לא, 09/05/08 17:21

      יקרה. בת היענה עוצמת עיניים.

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    מי הבא בתור ?

    עמיר, 09/05/08 17:04

    אין ספק : ירדן ומצרים !
    אני מציע לשתי המדינות הללו להתערב במהירות במשבר בלבנון כי הם הבאים בתור ( השתלטות האיסלאם הקיצוני בהנהגת איראן ).

    הגב לתגובה זו

    • מה איתנו? גם פה יש אייטולות (ל''ת)

      אמיר, 09/05/08 17:42

      הגב לתגובה זו

    • השתלטות איראן על יהודה ושומרון !

      נביא הזעם, 09/05/08 18:16

      הנסיגה מיו''ש / גדה תיתן לאיראן אפשרות להקים גם שם בסי איראני שישב רק 5 ק''מ מפתח תקווה !
      ורק 10 ק''מ מלב גוש דן !

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    פרס מרגיע: ''הם קורבנות השלום''. (ל''ת)

    שמאל סהרורי, 09/05/08 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    כשהמערב אומר משא ומתן הכוונה בעצם תנאי כניעה שלו. (ל''ת)

    אלוני חיפה, 09/05/08 16:51

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    עכשיו יותר מתמיד: ביבי נתניהו! (ל''ת)

    Avi Ecudor, 09/05/08 16:46

    הגב לתגובה זו

    • עכשיו יותר מתמיד: אהוד אולמרט! (ל''ת)

      Avi Ecudor, 09/05/08 16:57

      הגב לתגובה זו

      • רק ביבי! (ל''ת)

        נתן,ש., 09/05/08 17:04

        הגב לתגובה זו

        • נתניהו מנהיג אמיתי. (ל''ת)

          לולי, 09/05/08 17:30

          הגב לתגובה זו

      • עכשיו יותר מתמיד - אולמרט לכלא !!!

        רק ביבי, 09/05/08 17:05

        שם מקומו הטבעי

        הגב לתגובה זו

      • עכשיו יותר מתמיד: יוסי שריד ! (ל''ת)

        Avi Ecudor, 09/05/08 22:36

        הגב לתגובה זו

  • 114.

    ממשלת ישראל מאבדת את עצמה לדעת. (ל''ת)

    שימשו יעזור, 09/05/08 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    ממי שהמערב תומך בו, יכול לסמוך עליהם שיברברו ללא תועלת עד שיימחק (ל''ת)

    אלוני, 09/05/08 16:41

    הגב לתגובה זו

    • דבר אחד בטוח: ארה''ב תגן רק על מדינות הנפט ועל האינטרס שלה (ל''ת)

      לא לסמוך עליהם, 09/05/08 16:53

      הגב לתגובה זו

      • ישראל יודעת שיש לה גב חזק בעצם בלי סוף מאמריקה,

        אמריקה אחלה, 09/05/08 21:40

        ההישראלי פשוט לא מבין שאמריקה רואה את המגן דוד כחלק מהכוכבים שיש לה בדגל לא מדובר בנשיא זה או אחר ,לא יכול ליהיות מצב של סכנה קיומית לישראל , ואמריקה מקפיצה את כל הכוחות שלה,ולסוכך אם יש צורך בדם אמריקאי ולהגן על ישראל ,

        הגב לתגובה זו

  • 112.

    אולמרט הרס את הכללה ועכשיו הוא גורר את ישראל לעולם 3. (ל''ת)

    מלחמה!, 09/05/08 16:40

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    איזה יופי, עוד הצגה,''טרילאר'' אמיתי,

    איפה גומבלט, 09/05/08 16:40

    ישראל צריכה , ככה מהצד ,להסתכל ,ולנסות לחסל עכשו את נסראללה,זה הזמן!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    זה באמת הזמן של ספין-מרט להפקיר את הגולן לחיזבללה (ל''ת)

    שמאל=אסון, 09/05/08 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    אסור שהאיראני ישתלט על בירות כי אז נקל את חומיניסטאן (ל''ת)

    אבוי לנו אם, 09/05/08 16:34

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    אני מאחל הצלחה מרובה לשני הצדדים ולשא יקחו שבויים אחד לשני (ל''ת)

    גל, 09/05/08 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    אני בעד שני הצדדים הילחמו עד טיפת דמכם האורונה קבורה משלם גימי קאקר (ל''ת)

    גודמן, 09/05/08 16:32

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    102 אתה חוצפן ואומלל

    אריה, 09/05/08 16:25

    התגובה שלך מתאימה בדיק למקרה שלך.יש לך ראש נמלה אז מה כבר יכול להכנס שם.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    איראן כובשת את לבנון ואירופה,ארה''ב שותקים . (ל''ת)

    גולדי, 09/05/08 16:20

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    ''פגענו פגיעה קשה בחיזבאללה'' (אולמרט, ציפי לבני, פרס) (ל''ת)

    ראובן, 09/05/08 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    באיזה צד נלחם ה ח''כ בשארה ? '' טלואי'' ? (ל''ת)

    אברהם, 09/05/08 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    יום הולדתו של פרס- יום אסון לאומי לישראל

    אמצעי מניעה, 09/05/08 15:46

    חבל שהוריו לא השתמשו באמצעי מניעה

    הגב לתגובה זו

    • חבל שההורים שלך לא השתמשו באמצעי מניעה כך הינו נמנעים מלראות את

      זבע, 09/05/08 16:42

      את השטויות שכתבת אידיוט.

      כשאתה תעשה ולו רק חצי ממה שעשה שמעון פרס למען המדינה שלנו אז ורק אז תוכל לדבר

      אז שב בשקט כסיל אידיוט שכמוך!

      הגב לתגובה זו

    • אתה כלכך נמוך

      תהיה בריא, 09/05/08 16:51

      אנשים כמוך גורמים לי להקיא ועצוב לי בשבילך

      הגב לתגובה זו

    • פרס אינו ראוי למדינה הזאת

      שימון פיירקס, 09/05/08 16:52

      האיש מגלומן וחושב שהוא ישאר בהיסטוריה אבל הביא נזק בלתי רגיל

      הגב לתגובה זו

    • מזרח תיכון חדש-מחבלים מתאבדים!כריתת ראשים!קסאמים! (ל''ת)

      שמעון הרס, 09/05/08 16:56

      הגב לתגובה זו

    • אנוזקוקים למנהיג חכם ואכזר כמו מר אחמדינאג'אד....!

      נפתלי הוגו, 09/05/08 17:05

      פרס ואלומראט זה לא משהו ביכלל.

      הגב לתגובה זו

    • כך את הדברים האלו בחזרה ...אדיוט (ל''ת)

      חרא של, 09/05/08 21:45

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    חזב אללה

    מיה, 09/05/08 15:41

    אסון לכלנו שישלוט על לבנון למען איייייייראןןןןןןןןןן ואמיריקה שלא תצתריך לכם אזזזזזזזזז

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    מוסלמים זה דת של ברברים והגיע הזמן לאמר בפומבי (ל''ת)

    גדי חי, 09/05/08 15:35

    הגב לתגובה זו

    • דווקא הנוצרים רצחו הכי הרבה עד עכשיו.

      צופה בהיסטוריה, 09/05/08 16:48

      הנוצרים כבשו, רצחו וטבחו פי 100 מהמוסלמים.

      הגב לתגובה זו

      • זו נבלה וזו טרפה

        מיקי, 09/05/08 20:20

        וכולם מנסים ללמד אותנו מוסר

        הגב לתגובה זו

  • 99.

    השסניקים כבשו ישראל בלי נשק,החמסיקים כבשו עזה,החיזבולה לבנון לכולם (ל''ת)

    אותו זקן+אלוהים, 09/05/08 15:34

    הגב לתגובה זו

    • אותך אני אחסל קודם. אתם המסוכנים בעמכם (ל''ת)

      חסאן נצראללה, 09/05/08 16:16

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    כל הכבוד למיזבלה ולאירן! יש מה ללמוד מהם, (ל''ת)

    נסראללא, 09/05/08 15:21

    הגב לתגובה זו

    • אתה מוזמן לקורס שנתי+שבוע חינם, ללא התחייבות,

      נסראללה, 09/05/08 15:40

      במעוזי החיזבאללה.

      הגב לתגובה זו

      • אני מדווח ממערב בירות, (ל''ת)

        נסראללא, 09/05/08 16:33

        הגב לתגובה זו

  • 97.

    רק ביבי יכול (כנסו ותופתעו)

    גמליאל, 09/05/08 15:19

    רק ביבי יכול להחליף את אולמרט הוא היחיד עם נסיון !
    הוא שנלחם ברומאים במרד בר-כוכבא .גירש את התורכים והשתתף בליל פיצוץ הגשרים . רק הוא יכול !
    ביבי כי הוא דוגמא לאמינות ויושר .

    הגב לתגובה זו

    • ביבי דוגמא לאמינות ויושר... חחחחחחח

      מת מצחוק, 09/05/08 15:43

      זוכר את הסיסמה מושחתים נמאסתם? הכוונה לביבי וחבר מרעיו. הפרזיט אפילו עכשיו דורש מקהילות יהודיות לכסות את חשבון הטלפון האוכל והמספרה של שרה, שקרן מניפולטיבי ותככן מאין כמוהו - אנשים זוכרים היטב את האיש הזה ששלט כאן, ואיך העם גירש אותו בבושת פנים. אולמרט אולי ילך, וטוב שכך, א
      אבל ביבי - לא יחזור! תוציאו לכם את זה מהראש כבר עכשיו.

      הגב לתגובה זו

      • רק אולמרט יכול לשחרר את החטופים באנטבה רגע הוא צריך לגמור לספור את (ל''ת)

        הפפלינוס בארגז, 09/05/08 16:07

        הגב לתגובה זו

        • כמו שהוא שחרר את השבויים שלנו (ל''ת)

          נו זאמת, 09/05/08 16:34

          הגב לתגובה זו

          • כנראה שלא הבינות/ה יוני נתניהו שיחרר את השבויים הי''ד (ל''ת)

            מסר חזק ואמץ, 09/05/08 16:58

            הגב לתגובה זו

      • תתחיל להתרגל או עוף מהמדינה

        שפוי, 09/05/08 16:34

        ביבי הוא ראש הממשלה הבא.
        אתה משווה מחיר של ארוחה ותספורת לגניבת מיליונים של אולמרט? עד כדי כך שנאת החינם הגיעה? אולי תחפשו שוב את הסיכה שאבדה לשרה ותעשו מזה מטעמים?

        הגב לתגובה זו

    • חחח... גדול

      ס.ג., 09/05/08 15:51

      ואל תשכח שהוא היה היחיד ששרד את המטאור שהכחיד את כל הדינוזאורים, והניצול היחיד שהצליח להיחלץ מיבשת אטלנטיס :)

      הגב לתגובה זו

      • איך ביבי ניצול מאטלנטיס?

        עמישראל, 09/05/08 16:51

        הרי באותה תקופה הוא שהה על הר סיני 40 יום ו-40 לילה!!

        הגב לתגובה זו

    • גם אמא ואבא יכולים. אני לא יכולה לגלות מה (ל''ת)

      דנה העליזה, 09/05/08 16:19

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    להחזיר את פרץ למיקצה שיפורים. (ל''ת)

    חבר, 09/05/08 15:18

    הגב לתגובה זו

    • חזק! (ל''ת)

      :), 09/05/08 16:43

      הגב לתגובה זו

    • וגם חלוץ ,שניהם בתמימות של מתחילים ריסקו החיזבאללה ,

      קשקשתי, 09/05/08 22:36

      החיזבאלה האלו אין להם מה לעשות לכיוון דרום כי שם יש מג''נונים אם מטוסים , שמהתקפה קטנה כמה חיילים שהם עשו , ריסקו את ביירות , אז עכשיו נעבור לכיוון צפון, שם אין מטוסים וברברים כמו בישראל,

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    אולמרט תעשה שלום עם החיזבלה ותחזיר להם את עצמך ומיד! (ל''ת)

    אורן עיני, 09/05/08 15:00

    הגב לתגובה זו

    • אמן (ל''ת)

      גודמן, 09/05/08 15:37

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    מה הפניקה?מדובר רק במערב בירות

    אבו אל ארז, 09/05/08 14:59

    איזור שהוא בין כך מוסלמי מעורב שיעי סוני והמילצייה של חרירי היא
    חבורת נקבות
    חכו כשהם יעזו להכניס אף למזרח בירות החברה של סמיר געגע יחתחו אותם
    ניראה אותם רק דורכים בהרי השוף
    הדרוזים יטגנו אותם
    ניראה מה יהיה כשהמרונים מהר הלבנון יתארגנו וירדו לביירות
    חכו שהסונים של צור וצידון יתחילו לעלות לכיוון המערכה
    אאאךךךךך איך אני מיתגעגע לאקשיין
    הלבנוני אין עליהם
    שלכם
    אבו אל ארז .אשרפייה

    הגב לתגובה זו

    • זה הכל בגלל הכיבוש, חד וחלק. כי

      יהושפט, 09/05/08 15:43

      אלמלא הכיבוש לא היה קיים ארגון החיזבאללה. אבל עד כאן. כי זה לא הכל בגלל השואה, כי אפילו חברי הכנסת שלנו מכחישים את קיומה. שהרי אם הנכבה גרועה מן השואה אזי כל מה שהיה בשואה בס''ה ניסיון נפל של היהודים לזרוק את הגרמנים לים (הבלטי) ומשלא הצליחו, בגלל עמידתו האיתנה של צבא ההגנה לגרמניה, היהודים ברחו למחנות ומאז הם מיללים ומאשימים את הגרמנים בכל מיני האשמות שווא. תשאלו את המופתי הירושלמי ואת צאצאיו ותלמידיו והם ילמדו אתכם אמת מהי.

      הגב לתגובה זו

      • גם אני מהכיבושניק (ל''ת)

        קולומבו, 09/05/08 16:51

        הגב לתגובה זו

  • 93.

    פרס אתה משוגע? או שאתה חבר של החיזבאללה, אחד מהשניים (ל''ת)

    אלון, 09/05/08 14:57

    הגב לתגובה זו

    • מזרח תיכון חדש

      שימון ברז, 09/05/08 15:10

      אתם לא יכולים להגיד שגנבתי... העיקר שהבן מיליונר

      הגב לתגובה זו

      • מאות אלפי דולרים ''תרומות'' קיבל פרס (ל''ת)

        חרצית, 09/05/08 16:00

        הגב לתגובה זו

    • אני חבר שלך. אפשר להזמין אותך לדייט? (ל''ת)

      פרס, 09/05/08 15:26

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    אחריי תום ההשתלטות של חיזבאללה,יוניפי''ל יברחו מלבנון ! (ל''ת)

    פרשן מומחה !, 09/05/08 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    פרס, כל מה שכתב עליך רבין, כאין וכאפס לעומת מי שאתה באמת!!! (ל''ת)

    שלמה, 09/05/08 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    1979ג'ימי קרטר לא התערב וחומייני השתלט על אירן,עכשיו בלבנון ההמשך.. (ל''ת)

    תזכורת 2:, 09/05/08 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    ציפי לבני:''אני חושבת שהחלטה 1701 טובה לישראל''.... (ל''ת)

    תזכורת 1:, 09/05/08 14:52

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מדהים לראות בתגובות עד כמה מוכנים להקריב עצמם

    בר ברע, 09/05/08 14:50

    בשביל מליונרים שכל אחיזתם בלבנון היא עשית עושר כמו חרירי הסעודי וחביריו

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    תיכף גומבלט יוריד את האריות מהרי השוף

    אבו אל ארז, 09/05/08 14:49

    וסמיר געגע יארגן את את החברה מסברה ושתילה ואז ניראה מה ישאר מידידנו חסן
    הם גיבורים נגד הילדות של חרירי עליק

    הגב לתגובה זו

    • אריות מהרי השוף? נגד דיווזיה איראנית?

      בבה-בובה, 09/05/08 17:22

      ימים יגידו...
      אצל היהודים אומרים: ''אל יתהלל חוגר כמפתח''.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    מי שבורח מלבנון ומפקיר ידידים מקבל איתולות

    אבי, 09/05/08 14:40

    מי שבורח מלבנון ומפקיר ידידים מקבל איאתולות מאירן. מי שהורס ישובים ברצועת עזה מקבל מדינה חמסית עם אלקאעידה . זה רק מראה שהפוליטיקאים העומדים בראש המדינה עסוקים בהפצת ספינים ובדמגוגיה זולה שמעמידה את עמם בסכנה.

    הגב לתגובה זו

    • ולכן רק נתניהו ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

      הבנו, 09/05/08 14:58

      הגב לתגובה זו

      • נתניהו עם מיליציות הליכוד (ל''ת)

        ביבי חביבי, 09/05/08 15:11

        הגב לתגובה זו

        • ולכן רק נתניהו (ל''ת)

          והמבין יבין, 09/05/08 16:01

          הגב לתגובה זו

          • לכן רק ביל גייטס (ל''ת)

            והמבין יבין, 09/05/08 22:38

            הגב לתגובה זו

        • ולכן רק אולמרט (ל''ת)

          והמבין יבין, 09/05/08 16:58

          הגב לתגובה זו

      • שעה אחת קודם כבר חלפה לה, אז לשמחתי, רק אולמרט. (ל''ת)

        הבנו, 09/05/08 15:24

        הגב לתגובה זו

  • 85.

    ללמוד ולא לעשות ''הפוגות'' עם חמאס ולא להאמין לשטויות של אסד! (ל''ת)

    מודאגת, 09/05/08 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אירן משתלטת על לבנון וישראל והמערב שותקים !

    ישראלי מודאג, 09/05/08 14:32

    אז מי ניצח באמת במלחמת לבנון ה-2 ?

    ציפי לבני השיגה הסכם אשר כרגיל הערבים מפירים כאשר נוח להם...!
    ועכשיו עוסקת בהסכמים נוספים...

    הגב לתגובה זו

    • מי זה המערב? המדינות שאך לפני שבוע חתמו על הסכמים לאספקת גז מאירן. (ל''ת)

      בר ברע, 09/05/08 14:57

      הגב לתגובה זו

      • אתה מתכוון ברק ואולמרט ושרון (ל''ת)

        געגע, 09/05/08 16:01

        הגב לתגובה זו

  • 83.

    לא רק החיזבאללה , גם הסורים והאירנים רוצים להשתלט על לבנון......... (ל''ת)

    עדינה, השרון, 09/05/08 14:31

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לדעתי, זה הרגע לנהל מגעים עם החיזבאללה,

    ג'ינג'י, 09/05/08 14:27

    ולחתום איתם הסכם שלום תמורת שטחים מהגולן.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא נורמלי. (ל''ת)

      אדם שפוי, 09/05/08 15:03

      הגב לתגובה זו

    • אתה משוגע???

      עוד שפוי, 09/05/08 15:17

      אם נעשה הסכם שלום עם חיזבאללה תמורת הגולן-הם יפרו אותו תוך מקסימום שנה ויהיה עוד מלחמה איתם.
      אבל הפעם הטילים שלהם יגיעו לתל אביב.
      למה לדעתך חמאס כל כך התחזקו והגבירו את התקיפות? בגלל ההתנתקות ועכשיו הטילים שלהם מגיעים לאשקלון! כך יהיה חס וחלילה גם עם חיזבאללה

      הגב לתגובה זו

      • אם היית שפוי..היית צריך לומר לו שלא הגיוני שחיזבאללה יקבל את הגולן

        עודד יערי, 09/05/08 15:40

        כי הגולם סורי מה פתאום שיקבל אותו?שנית נניח שההזיה שלך הייתה מתגשמת תוך שניה הסורים היו פולשים לגולן החיזבאלאי..אם הם לא היו נותנים אותו מרצונם לסורים...

        הגב לתגובה זו

  • 81.

    איך היה לכם ה-60 למדינה?

    מיה, 09/05/08 14:19

    טוב? אתם יודעים למה? כי יש לנו צבא שיום יום מגן עלינו. בואו נהיה טיפ טיפה אופטימיים ונבטח בצבא החזק שלנו ובחיילינו המדהימים,היפים והאמיצים שיושבים שבוזים בבסיסים בשנים הכי יפות ונותנים לנו את החופש לשבת ולהתלונן כל היום!! אני מתחייבת לאופטימיות- החארות האלה בלבנון יודעים יפה לרצוח אחד את השני אנחנו לא צריכים לפחד מהם. כ-ו-ל-ה איזה קוף קטן הנסראללה הזה

    הגב לתגובה זו

    • תתעוררי, זה כבר מזמן לא עיניין של הצבא! מדובר פה בילדי ישראל,

      אזרח דואג!, 09/05/08 15:31

      זקני ישראל נשים וגברים, שנמצאים פה תחת איום טילים בעורף הישראלי אודות לטיפשות מנהיגינו! כשהיינו בלבנון 20 שנה משנת 1982 זה היה עיניין של הצבא. היום ממש, ממש לא! קחי את הנעשה בשדרות ותביני שהיום צריך לסמוך על העורף הישראלי! צריך לסמוך עלייך, על השכן שלך, על השכנה, על ילדי השכנים. והם ממש לא צבא! אודות למניהיגנו שאהבתם למזומנים במעטפות ולפקידות חינניות, הגענו למצב הנורא הזה. לא היה צריך לתת לעראפאת להגיע לפה! ובטח שלא לתת לחמאס להשתלט על עזה! ובטח לא לתת לחמאס להשאר בשליטה בעזה עד היום! לא היה צריך לצאת מלבנון כמו שיצאנו! ולא היה צריך לתת לחיזבאללה להתחמש בטילים! ובטח שלא היה צריך לתת לחיזבאללה להמשיך להתקיים אחרי המלחמה האחרונה! ובטח שלא צריך לתת לחיזבאללה להשתלט על לבנון! אבל כנראה שאת מנהיגינו מעניינים דברים אחרים (כסף מזומן במעטפות, פקידות צעירות וחינניות). ואיפה, איפה, רק תגידו, איפה ניקבור את הבושה.

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    חעחע מה איכפת לי מצידי שיהרגו אחד ת'שני.

    ישראלי, 09/05/08 14:15

    זה עם ברברי.

    הגב לתגובה זו

    • זה יהיה איכפת לך!

      צביקה, 09/05/08 15:19

      אם חיזבאללה ישתלתו על לבנון הם יתחזקו ויפעלו נגד ישראל!!!

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    4 אמהות שלושה אבות

    המטיף, 09/05/08 14:13

    זה מה שקורה שאלה מנהלים לנו את המדינה, אם לא היינו בורחים משם צד''ל עדיין היה

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    ל 1: ערביי ישראל לא מגנים! הם מנגנים (מתופפים) על הגגות.

    אברהם, 09/05/08 14:09

    גם ביום העצמאות החכי''ם הערבים נשאו דגלים שחורים!
    הנאכבה אצלם מתמשכת ותימשך לכל חייהם!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    גבי אשכנזי לידעתך בהול נשק להזרים!!!

    הירשזון נועם, 09/05/08 14:04

    לתת מיד נשק למתנגדי החיבללה ולעזור

    הגב לתגובה זו

    • בפעם האחונה שקיבלו נשק הם הראו לנו את הגב (ל''ת)

      ב, 09/05/08 14:37

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    נחשו לאן יברחו האנטי סורים?

    מנחשת, 09/05/08 14:03

    לישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    עדיין הסכנה המיידית שלנו היא רוחמה אברהם,דליה איציק,אולמרט והכנופיה (ל''ת)

    יקי, 09/05/08 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    השעה היא שעת חירום !! ואצלנו הכל כרגיל......

    שפוי ?, 09/05/08 14:00

    לו בלבנון לא היו כוחות הרשע השלום החם כבר מזמן היה קיים ! אבל בלבנון יש סורים אירנים חיזבללה חמאס וכו........אין ספק שאנחנו כבר לפני הרבה זמן היינו צריכים לתקן מצב זה אבל....אצלנו לממשלות אין זמן לזה ואין גם אומץ....מאחר ואם ראש ממשלה צריך לשחק אותה ראש קטן .....זה סוף המדינה !!!! ממתי יש וועדות חקירה אחרי מלחמה או מבצע ?! תנסו לתאר לעצמחם לו מבצע אנטבה לא היה מצליח !!!! או מלחמת ששת הימים או כל מלחמה אחרת .....הפחנו למדינה שכבולה בכבליה.......אני לא חושב שיש או שיהי ראש ממשלה או שר ביטחון שיעיזו לצאת לאיזה שהוא מבצע ושלא נדבר על מלחמה !!! אייך בכלל יכול ראש ממשלה להחליט באם לצאת לקרב או לא ?! כשחרב ועדות החקירה מעל ראשו !!!! מתי העם הזה יבין שהוא העם המטומטם ביותר ....היות וברגע שיבינו ....יתחיל השינוי !!!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    למען השלום, צריך לפנות מיד את יהודה ושומרון ולתת לאיראנים/חמאס/חיזב (ל''ת)

    רחל-מרצ, 09/05/08 13:58

    הגב לתגובה זו

    • אם נעשה את זה תוך 3 שנים מישהו יכבושלנו את המדינה לגמרי!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      בן אדם נורמלי, 09/05/08 15:21

      הגב לתגובה זו

    • את אמיתית או בדיחה??? (ל''ת)

      שרית, 09/05/08 15:59

      הגב לתגובה זו

    • אולי נמסור את הבת שלך לאימוץ? (ל''ת)

      אריאל, 09/05/08 17:08

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    אם היה למנהיגות הלבנונית שכל .... וקצת ביצים, היתה מתחברת יותר למערב ואלינו (ל''ת)

    אני אתפלא אם לא עובדים על כך, 09/05/08 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    שמעון פרס חזה גם את זה.תרגעו

    מזרח תיכון ישן, 09/05/08 13:52

    במסגרת נמזרח התיכון החדש.וזה עוד חוץ מהננו-טכנולוגיה.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    זוכרים את אירן בשנת 1979? היום זה אצלנו קרוב לבית (ל''ת)

    זבדיאל, 09/05/08 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    בסוף עוד יגידו לאולמרט תודה... (ל''ת)

    ישראלית, 09/05/08 13:47

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט, תודה ! (ל''ת)

      עם ישראל, 09/05/08 14:45

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    עוד הוכחה שישראל צריכה לסמוך רק על עצמה ולהיות חד משמעית מול העולם! גם עם החמאס וגם עם חיזבאללה (ל''ת)

    שלום זה יופי, 09/05/08 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מזרח תיכון חדש

    ילד, 09/05/08 13:45

    מענין מי הטבחים שרקחו לבנון שהיא בסיס טרור מוסלמי ?
    האם היו טבחים ישראלים במזימה ?

    כך או אחרת, המזרח התיכון בעתיד הלא רחוק יעלה בלהבות.

    כמו בתאור התנ''כי:

    מַה לָּךְ אֵפוֹא כִּי עָלִית כֻּלָּךְ לַגַּגּוֹת ?
    תְּשֻׁאוֹת מְלֵאָה, עִיר הוֹמִיָּה, קִרְיָה עַלִּיזָה.

    חֲלָלַיִךְ לֹא חַלְלֵי חֶרֶב ?
    וְלֹא מֵתֵי מִלְחָמָה ?

    כָּל קְצִינַיִךְ נָדְדוּ יַחַד, מִקֶּשֶׁת אֻסָּרוּ
    כָּל נִמְצָאַיִךְ אֻסְּרוּ יַחְדָּיו מֵרָחוֹק בָּרָחוּ,

    עַל כֵּן אָמַרְתִּי שְׁעוּ מִנִּי
    אֲמָרֵר בַּבֶּכִי
    אַל תָּאִיצוּ לְנַחֲמֵנִי
    עַל שֹׁד בַּת עַמִּי.

    כִּי יוֹם מְהוּמָה וּמְבוּסָה וּמְבוּכָה
    בְּגֵיא חִזָּיוֹן
    מְקַרְקַר קִר וְשׁוֹעַ אֶל הָהָר.

    וְעֵילָם נָשָׂא אַשְׁפָּה בְּרֶכֶב אָדָם
    פָּרָשִׁים וְקִיר עֵרָה מָגֵן.

    וַיְהִי מִבְחַר עֲמָקַיִךְ מָלְאוּ רָכֶב
    וְהַפָּרָשִׁים שֹׁת שָׁתוּ הַשָּׁעְרָה.

    הגב לתגובה זו

    • לחזק

      מני שלום, 09/05/08 14:05

      מזרח תיכון חדש פרס חיי בשמים פה זה גונגל לתת נשק לנוצרים מיד

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    אולי הפעם ילמדו הלבנונים לקח?? וגם אולמרט - זה מה שפנטזיות על שלום עם אסד עושות! (ל''ת)

    איפה קונדוליסה-שמונדוליסה עכשיו?, 09/05/08 13:41

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    איפה הצבא הלבנוני?

    דניאל, 09/05/08 13:40

     שנלחם טוב כל כך נגד המחבלים הפלשתינים,מארגון פתח אל איסלאם?

    הגב לתגובה זו

    • הצבא הלבנוני לא נלחם בלבנונים !

      שמואל, 09/05/08 14:28

      הוא נלחם בכנופיות הפלסטיניות . הצבא הלבנוני מחכה בסבלנות לראות מי יהייה נותן המשכורות הבאות . לבנון זה סונים ,שיעים,עלאווים,נוצרים,דרוזים ועוד שיברי כנופיות כאלה ואחרות . הלבנוני ימכור את אימו ואביו , שאלה של מחיר . הבעיה שלנו תתעורר אם וכאשר ייפגעו פיזית הדרוזים והם ייפגעו ! הנוצרים יפנו לאירופה הנוצרית לקבל סעד,זוכרים את 82 ? עזרה יקבלו כאשר ישראל תהרוג ערבי אז , כולם משלימים עם כולם . מי שמע את טאלב , טיבי , ראאד אל אקסא בסכנה , באראכה ,צרצור מה זה השקט הזה ?

      הגב לתגובה זו

      • Shmuel = Gadol!!!! (ל''ת)

        Gadol!!!, 09/05/08 17:16

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    איראן מתקרבת ואנינו שותקים

    דויד, 09/05/08 13:37

    איראן כובשת את ביירות, ואיפוא אמריקה? איפוא צה''ל? כנראה שהשחיתות אחזה גם בממשלתנו וגם במימשל האמריקאי, וחוץ מכבוד והדר אישי כלום לא מעניין לאף אחד!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    פצל''מ: פעילות צבאית לא מלחמתית (ל''ת)

    הלחי השניה, 09/05/08 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    עצוב. תסריט ידוע מראש להידרדרות אזורית

    אריה, 09/05/08 13:32

    כולם סטטיסטים במחזה תעתועים.
    כולם מגיבים בתגובות שבלוניות.
    משחק השח מט מתחיל, כול הכלים במקומם וההצגה תתחיל מיד.
    החיילים-כולל אזרחים- בחזית יהיו הקורבנות עד שהמלך והמלכה משני צידי המתרס ישבו בבית קפה ויבינו שכדי להגיע להסכם לפני שהראש שלהם יותז בניגוד לכללי המשחק.
    רק לידיעתכם המלך והמלכה בצד שלנו יש גבול למה שהחיילים והאזרחים מוכנים לספוג

    הגיע הזמן למט שלנו בשלושה מהלכים.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    יש הפיכה??? (ל''ת)

    dsfsdfds, 09/05/08 13:28

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מי שמשחק עם עקרבים בסוף נעקץ !

    טלי, 09/05/08 13:28

    ובסוף ישראל תהיה אשמה בכל

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    בסופו של דבר, אם אהוד ברק לא היה בורח... היה צד''ל והייתה לבנון... (ל''ת)

    אופיר, 09/05/08 13:25

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    על זה העולם שותק. על הגרעין האיראני גם כן

    גל, 09/05/08 13:24

    וכך איראן מבססת את עצמה במזרח התיכון עם שותפה ''שוחר השלום והדמוקרט'' אסד. ואצלינו שתיקה לא רק בחקירות אלא גם בנושאים בטחוניים כי העיסוקים הם בתחום המשפטי ולא בתחום הבטחוני.

    הגב לתגובה זו

    • כשאתה אומר ''עולם'' אתה מתכוון למי ששולט בעולם.

      ואלה ארצות, 09/05/08 13:53

      שהם ארצות הנצרות.
      אם נדייק יותר,אפשר להגיד שאלה ארצות הנצרות.
      עשרות מארצות אירופה,ארה''ב,ורוסיה שהיא לא מהמערב אבל היא נוצרית.
      אלה הם הארצות ששולטות בעולם,שיש להם משקל,שהתיקשורת העולמית שייכת להם והם מפיצים את דעתם ומשפיעים על דעת כל העולם עם התיקשורת העולמית שלהם שמגיע כיום לכל בית בכל פינה בעולם.
      אלה הם ארצות אנטישמיות בבסיסן מאז ומעולם,שעשקו את היהודים רצחו אנסו והתעללו והוציאו דבתם של היהודים כמעט ללא הפסקה לאורך כל ההסטוריה.
      עם הפסקה קטנה של 50 שנה כתוצאה מריגשי אשמה לאחר השואה.
      הם חזרו לדרכם,זהו כל הסיפור.
      ארה''ב למי שלא יודע,היתה אנטישמית תמיד,כל יהודי שחי שם יודע את זה,כל יהודי שחי שם לפני השואה יודע את זה והרגיש את זה על בשרו.היו חוקים נגד יהודים,ליהודים לא היה מותר לעשות הכל.
      ארה''ב עשתה הפסקה של 50 שנה כמו באירופה.
      בערים הגדולות האמריקאים חיים עם היהודים,אבל רוב אמריקה חיה מחוץ לערים הגדולות והאמריקאים שם לא פוגשים באמת יהודים והם אנטישמים ביותר,חינוך טוטלי לאנטישמיות.

      הגב לתגובה זו

      • אפשר להתייבש עד שרואים פה תגובה רצינית.

        סוף סוף תגובה, 09/05/08 22:14

        אמת לאמיתיה. כל מילה בסלע.
        רק חבל שאתה לא רושם את שמך שנדע למי לייחס את דברי החכמה.

        הגב לתגובה זו

    • to Gal: but Hillary said: we will obliterate (ל''ת)

      Iran vezehu, 09/05/08 17:17

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    ישראל צריכה להודיע שלא תעבור לסדר היום

    נתן, 09/05/08 13:22

    על הפיכת לבנון למדינת איראן מובהקת עם כל המשמעות של זה.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    שאלה לרציניים בלבד:

    תמים, 09/05/08 13:18

    איך כל זה מסתדר עם תהליך יצירת המזרח התיכון החדש שהתחיל עם חתימת הסכמי אוסלו?

    הגב לתגובה זו

    • ככה: הסכמי אוסלו שלב בתוכנית השלבים לחיסול ישראל

      כדי שתבין, 09/05/08 13:31

      הזרימו שוחד ליהודים שמכרו את אמא שלהם - ושיקרו לעמם ..

      הקימו צבא בעיו''ש

      ועכשיו מתכוננם למחיקת ישראל ... בעזרתה של איראן

      האמריקנים לא קוראים המפה של המזה''ת כלל - ושיחקו לידי הערבושים

      ישראל השחיתה את שלטונה במילארדים של שוחד - והיום אין פוליטיקאי שיכול לפעול בלי לשפוך כסף למדורת השחיתות של העסקנים הפוליטיים - זה הכול נובע מאוסלו!!

      הגב לתגובה זו

      • זה הכל בגלל שרצחתם את רבין... אוסלו - תהליך שלא הושלם ולכן הוא נכשל (ל''ת)

        גורו, 09/05/08 14:15

        הגב לתגובה זו

        • אש''ף מילא את הארץ טרור ממתי שהכנסנו אותו לפה.

          ללא הפסקה, 09/05/08 14:47

          שכחת את האוטובוסים שהתפוצצו,וכל שאר פיגועי הטרור.
          ערפאת עבד על רבין שהיה כבר זקן וכוחו כבר לא היה במותניו.
          ערפאת הצליח להכניס את אש''ף שהתחילו להקים את ישות הטרור תוך כדי רציחת ישראלים.
          ''קורבנות השלום'',זוכר.
          קורבנות הטרור בעיברית.
          עם הפה אפשר לשחק במילים ולשגע אנשים חסרי דעת.

          הגב לתגובה זו

        • לא, הוא נכשל בגלל שהערבים לא יודעים לכבד הסכמים

          גיל, 09/05/08 15:26

          כשנוח להם עם ההסכם-הם חותמים וזוכרים
          כשלא נוח להם עם ההסכם- הם ''שוכחים'' אותו

          הגב לתגובה זו

        • עד רצח רבין נרצחו למעלה מ1,000 קורבנות שלום

          שרית, 09/05/08 15:58

          אסון אוסלו מעולם לא הביא שלום

          הגב לתגובה זו

    • תישאל את שימון ההזוי

      מני, 09/05/08 13:36

      הוא מבין אפילו בננו-טכנולוגיה.

      הגב לתגובה זו

      • סטאלין הבין בכל (ל''ת)

        LONELY, 09/05/08 14:41

        הגב לתגובה זו

    • כשלא נילחמים בו,בטרור,הוא משתלט.

      כדאי להבין את, 09/05/08 13:36

      כך חיזבאלה בלבנון,כך אש''ף בישראל,כך אל-קאידה באפגניסטאן(עד שיצאו למלחמה נגדו),כך חומני באירן,כך אש''ף בזמנו בירדן(עד שיצאו למלחמה נגדו)
      אירגון טרור שלא נילחמים בו,מתקדם,משתפר,משתכלל ומתחזק,כמו כל דבר שעובד ללא הפרעה,רק שפה זה אומר טרור ורצח שמתחזק וגודל עד שהוא בסוף יכול לההפך ליותר חזק מהמדינה שנתנה לו את חממת הטרור בשיטחה.
      מי שלא נילחם בטרור מייצר חממה לטרור.
      לבנון כזאת,אפגניסטאן היתה כזאת,וישראל היא כזאת.
      חייבים להחזיר את אירגון הטרור של אש''ף לטוניס.
      חתמו איתם שלום,והם עשו מלחמת טרור,זאת אומרת שההסכם שחתמו איתם בטל,זאת אומרת שצריך להחזיר אותם למקום שהם באו משם.
      אבל השאירו אותם פה,חסרי היכולת וההבנה שיושבים עך כיסאות ההנהגה בישראל של ימנו.

      הגב לתגובה זו

    • כנס ותבין

      ירמיהו, 09/05/08 13:50

      אז זהו, שמוסלמים שיעים אינם בדיוק
      אלה שמכבדים הסכמים. הם גם נמנעים מלחתום עליהם מלכתחילה.
      ע,ע אירן והפיקוח בינ''ל על הגרעין.
      ע''ע הטאליבן וארה''ב שהמציאה אותו.
      המוסלמים היחידים שמכבדים הסכמים כי זה טבוע אצלם - הם הערבים האמיתיים, אלה בסעודיה ,
      בירדן (מי שלא מוגדר פלשתיני), בכווית, בחלקים מעיראק (הסוני בד''כ).
      יש לי שאלה אליך - בהסכמי אוסלו נקבע כי לאחוזרים לדרך הטרור, יהיה מה שיהיה. האם לאור הפיגועים שחווינו והקסאמים הנורים על יישובי צפון הנגב, האם סעיף זה בהסכם מקויים?
      על זה אומרים זקני שער עירנו:''אין אמונה בגוי אפילו 40 שנה בקבר''.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    בדיוק מה שאני חזיתי..מה שקרה עם החמאס היה חייב לקרות עם חיזבאללה..

    עודד יערי, 09/05/08 13:16

    אין מצב שיתנו לכוח טרוריסטי להיות והוא לא ינסה כמו גרורה סרטנית להשתלט על הגוף ממנו הוא ניזון.
    לבנון וממשלתה או שתלחם בסרטן שנראה חיזבאלה וכמו במחבלים מנהר אל בארד ואו שחיזבאללה יזלול אותה והיא תהפוך למשטר טרוריסטי.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    בלי לחסל את הטרור אי אפשר לנהל מדינה.

    צריך להבין את, 09/05/08 13:06

    עירק לא תוכל להתנהל בלי לחסל שם את הטרור.
    אפגניסטאן לא יכלה להתנהל מבלי לחסל שם את אל-קעידה.
    לבנון לא תוכל להתנהל מבלי לחסל שם את חיזבאלה.
    וישראל לא תוכל להתנהל מבלי לחסל בה את אש''ף,חמס ושאר אירגוני הטרור שהם בעצם אירגוני בת של אש''ף שמנהל את ישות הטרור שהקימו לנו האמריקאים במדינה.
    ומי שחושב שחמס הוא גיבור שמנהל את עזה,צריך להזכיר לו שאש''ף קיבל ממנו את עזה ואש''ף לא רצה להלחם בחמס,ורק בגלל זה החמס התעצם וגירש את אש''ף משם,אבל בפועל אש''ף בעצם העביר לחמס את עזה ע''י התנהלות של יצירת חממת חממה לטרור בישות הטרור שהוא הקים בשטחים שנתנו לו.
    זאת המציאות,אש''ף הוא אירגון הטרור העיקרי בישראל,הוא מקים ישות הטרור בשטחים שנתנו לו ומהתושבים שנתנו לו לשלוט בהם,הוא הקים חממה לאירגוני הטרור בישות הזאת.
    ואני אומר שהם כולם עובדים תחתיו.
    זאת המציאות שאפשר ע''י שקרים לסובב אותה איך שרוצים.

    האמריקאים צריכים לעזור לעזור ללבנונים באופן צבאי לחסל את חיזבאלה.
    האמריקאים צריכים פשוט לנהל את המלחמה נגד החיזבאלה,רק מהאויר,ולהפציץ את החיזבאלה.
    את העבודה על האדמה צריכים לעשות הלבנונים.

    הגב לתגובה זו

    • כמה בעיות עם העצות שלך...

      Eחד, 09/05/08 13:30

      חיזבללה לא טיפש ואי אפשר לחסלו מהאויר (כפי שנוכחנו). הוא יתחפר כהרגלו מתחת לגני ילדים ובתי ספר, וידאג לשלוח לתקשורת את תמונות האזרחים ההרוגים.
      את חיזבללה אפשר לנצח רק על הקרקע תוך הקרבת קורבנות קשים. האם אתה מזהה מישהו בלבנון שמוכן לעשות זאת?
      ומה הסיכוי לדעתך שישראל וסוריה לא ישאבו בכוח לתוך המערבולת הזו?

      לא. את הנחש צריך להכות בראש. מי שאין לו האומץ להכריע את איראן - לעולם לא ינצח במערכה הזו.

      הגב לתגובה זו

      • זה נכון שע''י חיסול השילטון באירן מחסלים גם את הטרור בלבנון

        ובעירק, 09/05/08 14:04

        ובכל מיקרה,מלחמה בחיזבאלה היא הכרחית,ואפשר לחסל אותם,הם לא איזה סופרמן,סתם עוד ערבים זה הכל,חיסלנו כבר הרבה כאלה.
        אמריקה צריכה להיות חייל האויר של לבנון במלחמה בחיזבאלה.
        ולבנון צריכה לעשות את העבודה על הקרקע.
        אין מלחמות בלי ניפגעים.
        אם לא יורידו את האוייב זה יהיה יותר גרוע.

        ישראל לא חיסלה את החיזבאלה רק בגלל הנהגה מדינית כושלת ולא עצמאית שנישלטת בשלט רחוק ע''י אמריקה שלא נתנה לה להלחם בכל הכוח כמו שכל מדינה נורמלית נילחמת במלחמה.
        ישראל גם לא מחסלת את אירגוני הטרור שבתוכה,החמס ואש''ף,בגלל אותה סיבה.
        הבעיה של ישראל כיום היא שאין הנהגה בישראל ושאמריקה מנהלת את ישראל ולא מעוניינת לחסל את אירגוני הטרור.

        הגב לתגובה זו

    • אתה עושה סידור עבודה לאמרקאים?

      LONELY, 09/05/08 14:42

      למה שלא תסמוך בענין הזה על בוש ורייס?

      הגב לתגובה זו

      • לסמוך על בוש ורייס שתומכים באש''ף?

        ומילאו את הארץ, 09/05/08 15:12

        לסמוך על בוש ורייס שקשרו לישראל את הידיים מאחורי הגב במלחמה מול החיזבאלה ובעצם איפשרו לחיזבאלה להמשיך להתקיים ע''י זה?ואלה הם התוצאות של בוש ורייס.
        לסמוך על בוש ורייס שקושרים לישראל את הידיים מאחורי הגב במלחמה מול החמס ובעצם מאפשרים לחמס להמשיך להתקיים ע''י זה?והטרור והרצח של החמס הם התוצאות של בוש ורייס.
        בוש ורייס בפועל תומכים בטרור ובלעדיהם הטרור לא יכל להתקיים בדיוק כמו שהוא לא הצליח באמת להתקיים לפני שאמריקה התחילה לתמוך באירגוני הטרור הפלסטינאים(חמס היה דג רקק,אש''ף גורש עד טוניס ולא יכל לדגדג את הציפורן משם,בשטחים בקושי היה נשק,זרקו אבנים - גם בזה לא טיפלנו כמו שצריך)
        אמריקה בחרה בפועל בדרך הטרור.
        לרצות את הטרור כדי שיפסיק עם הטרור.
        זאת דרך שכשלה אבל אמריקה ממשיכה ללכת בה.
        והתוצאות בהתאם.
        הרס האזור.

        הגב לתגובה זו

    • יש אמת בתגובתך ובתגובות הנילוות אבל...

      מדעי המדינה, 09/05/08 21:42

      אנחנו צריכים להבין שאין ארה''ב. האמריקאים נטשו אותנו כספינה טובעת משום שהם מעדיפים שהמזרח התיכון יתמקד בישראל וינסה להלחם איתה מאשר ינסה לגבש חזית כנגד ארה''ב.
      אחרי פיגועי ה-11 בספטמבר האמריקאים התנערו מישראל.
      ישראל מותקפת לא בגלל אנטישמיות אלא משום היותה נספח של מדינות המערב המודרניות. זאת מלחמה בין תרבויות. כלומר, במקם לתקוף את אירופה ואת ארה''ב ישראל מותקפת. לכן העולם לא מתערב.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    מהלך סורי אירני פרופר....רבותי.....

    כפיר, 09/05/08 13:01

    כנראה שעידן התמימות מאחורינו שמאלנים יקרים ...הערכה אישית שלי ..כפיר מחיפה ...עם האמרקאים יכנסו לתמונה צפי לגבול צפון .רועש כנראה זה רק התחלת ההתפתחיות לקראת עימות צפוי סורי אירני לבנוני ..ישראלי אמרקאי .......הערכה נוספת שלי בלבד לא סתם נדחק אולמרט לפינה כנראה הוראה של גורמים שאני מנוע מלפרט ........עקב ההתפתחיות והמצב הנפיץ .

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מקוה שהמהומה לא תגרור אותנו (ל''ת)

    אורית, 09/05/08 13:01

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ''מדינת כל אזרחיה, איזה יופי....באראכה וצרצור יברכו על ההישג.. (ל''ת)

    טיבי- א סנעה, 09/05/08 12:57

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    והעולם כהרגלו שותק,כי הפעם לא מעורבים הישראלים שם.

    מאיר, 09/05/08 12:56

    איפה המעצמות? איפה האו''ם? כולם שקטים כמו דגים הדו-פרצופיים האלה,יווצר מצב שנצטרך כנראה לחזור לבקר בביירות שוב לצערי,לא נוכל להרשות קיצוניות מוסלמית פאנטית במדינה ריבונית קרובה כל כך לגבול.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מי שמגדל אמסטף בביתו שיקח בחשבון שיום אחד הוא יתקוף אותו (ל''ת)

    קרית שמונה, 09/05/08 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    WELCOME HEZBALA BAY BAY HARIRI (ל''ת)

    LEBANONI, 09/05/08 12:44

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מי שהולך לישון עם כלבים, שלא יתפלא שקם עם פשפשים!

    מורן, 09/05/08 12:42

    שנים לבנון נתנה לחזבאללה חסות ואישור לעסוק בטרור מול מדינת ישראל. עכשיו הרובים מופנים כלפיה - אינני יכול לומר דבר אחר רק שמגיע לה ושהיא הרוויחה את זה ביושר ובכבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    המהלך יועיל לישראל כנסו בורים

    נדב, 09/05/08 12:42

    תקיפה ישראלית בקרוב על איראן

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הם רוצים מלחמה (ל''ת)

    יהודי גאה, 09/05/08 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לכל הישראלים - יש להתכונן למלחמת עצמאות שנייה - ולהתפלל לאלהים לעזר (ל''ת)

    זה המצב?, 09/05/08 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    היכונו לטילים על החומרים המסוכנים בחיפה.בושה!!

    איל, 09/05/08 12:35

    הרי זה ברור שזה ענין של שעות שהתסריט של הדרדרות בבירות ישליך על חיפה.
    כל המפעלים בחיפה מטווחים, כל החיפאים אדישים!!!

    ימי פומפיי/חיפה, האחרונים..

    ביי ביי חיפה....

    הגב לתגובה זו

    • למה יונה יהב לא סוגר את מכל האמוניה??

      רונית, 09/05/08 12:50

      אני גרה מס' מטרים בודדים בקרית חיים מערבית, ממכל נוראי שעלול לפוצץ את כולנו אם טיל אחד יפגע בו.

      לא מבינה למה ראש העיר לא נותן מידית הוראה לפנות את המכל???

      הגב לתגובה זו

      • רובם ריקים.... (ל''ת)

        LONELY, 09/05/08 14:43

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    מי שלא די אמיץ להילחם בסרטן עצמו - מוצא עצמו מוקף גרורות! (ל''ת)

    Eחד, 09/05/08 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בעזרת ה'' הם יהרגו אחד את השני עד האחרון שבהם ונומר אמן. (ל''ת)

    אא, 09/05/08 12:33

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    דיינו

    ערן, 09/05/08 12:31

    אילו הותקפנו בקיץ אחרון
    ולא החזרנו במלחמה דיינו

    אילו החזרנו מלחמה
    והממשלה תמיד תמכה ושקלה דיינו

    אילו הממשלה תמכה
    ולא פגעה במטרה אחר מטרה דיינו

    אילו פגענו במטרות
    ולא ידענו מתי לחזור לגבולות דיינו

    אילו חזרנו לגבולות
    ולא השארנו מאחור לוחמינו דיינו

    אילו השארנו לוחמים
    אך בלבנו אותם נושאים דיינו

    אילו נזכור את הלוחמים
    ואת הכתובת על הקיר לא רואים דיינו

    אילו את הכתובת על הקיר רואים
    ואת חיזבאללה מנשקם לא מפרקים דיינו

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    עוד לא למדו/למדנו

    זיוה, 09/05/08 12:27

    הולכים לישון עם כלבים- מתעוררים עם פשפשים!
    (ויסלחו לי הכלבים - אלו החמודים ששבתיינו על הביטוי המושאל)

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לבנון לומדת לקח .

    בני, 09/05/08 12:27

    כאשר אנחנו נכנסנו ללבנון במטרה לעצור לחסל את חיזבאללה ,הם תמכו בו ומנעו מאיתנו לנצח את המלחמה ,עכשיו הם לומדים שאסור לסמוך על הטרוריסטים האלו
    מקווה שמלחמת האזרחים שם תיגמר במהרה ולא יהיו הרבה נפגעים .

    הגב לתגובה זו

    • לא הלבנונים מנעו מישראל לנצח.

      מולי, 09/05/08 13:12

      מה שמנע מישראל לנצח זה שהטייסים היו זורקים כרוזים יום מראש איפה הם הולכים להפציץ ושניצלו את הטייסים רק באיזור דאחיה ומעט מדי באיזור הקרבות.

      הגב לתגובה זו

      • למולי היקר

        שולד, 09/05/08 13:35

        ראינו את הדאחיה בתמונות לווין
        לפני המלחמה ואחרי .
        80 אחוז מהבניינים עוד עומדים.
        כל בניין שנשאר עומד שם עשה
        לי תחושת החמצה .
        מסקנה : נכון שרוב המאמץ
        היה על הדאחייה אבל אפילו זה
        לא היה מספיק .

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    נסראלה אתה הבא בתור (ל''ת)

    אילן, 09/05/08 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    קודם ניכבוש את עזה אחרכך את ירושלים ( בדרך את ביירות

    עקרון, 09/05/08 12:26

    קודם ניכבוש את עזה אחרכך את ירושלים ( בדרך את ביירות )

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    פתגם בערבית

    מקומי, 09/05/08 12:22

    מי שמכניס נחש לבית שלא יתפלא
    אם הוא ננכש.

    הגב לתגובה זו

    • ומה תגיד על הישראלים ? זה לא הם שהביאו עלינו

      פאוד, 09/05/08 12:45

      את ערפאת ? זה לא הם שדאגו שהרוצחים מלוב יגיעו עלנו. .

      תסלם יא אחי.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    זה הרגע להכינס ללבנון ולהכניס להם באבי אביהם (ל''ת)

    avnerb, 09/05/08 12:21

    הגב לתגובה זו

    • אבל אולמרט עסוק במעטפות עם $$$$ (ל''ת)

      רק נתניהו, 09/05/08 12:28

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט הוא ליכודניק 30 שנה (ל''ת)

        מה הפלא ?, 09/05/08 13:26

        הגב לתגובה זו

        • ברק ופרס מפא''יניקים 30 שנה. (ל''ת)

          מה הפלא?, 09/05/08 14:00

          הגב לתגובה זו

          • מה הקשר של ברק ופרס לאולמרט ולמעטפות שלו ?

            מה הקשר, 09/05/08 15:08

            אבל אם אתה רוצה לדבר על ברק:

            ברק מיצג את ציבור הישראלים שהקימו את מדינת ישראל ומחזיקים את הבטחון, הכלכלה והחברה של מדינת ישראל.

            ביבי מיצג את מה שהוא עצמו כינה בבחירות 1999: ''אספסוף'' (תבדוק אם אתה לא מאמין לי).

            ביבי לא ראוי לצחצח את נעליו של של ברק.

            הגב לתגובה זו

    • האם אתה מוכן להיהרג בשביל המליארדר חרירי? (ל''ת)

      בר ברע, 09/05/08 12:30

      הגב לתגובה זו

      • לא חרירי אלא אינטרס ישראלי (ל''ת)

        t, 09/05/08 12:44

        הגב לתגובה זו

        • איזה אינטרס יש לישראל לתמוך במי שאינו רואה אותך ממטר? (ל''ת)

          בר ברע, 09/05/08 14:45

          הגב לתגובה זו

          • אלטרנטיבה גרוע יותר ....

            א, 09/05/08 22:41

            בזה שרואה אותך גם מ 100 מטר עם רובה צלפים.

            הגב לתגובה זו

      • i am ready to die for my brother druzim

        yehudi, 09/05/08 14:00

        if the druzim in lebanon are in danger every jew all over the world should come and fight side to side with jumbalat because the druzim are diying for the jewish nation the last 70 years i think that the goverment should give permition for druzy wariors and jews who care about them to go and fight those hizballa dogs i would love to go and fight with them

        הגב לתגובה זו

    • לא זה הרגע להכנס באירן

      מ.ב.ע., 09/05/08 12:39

      לא בלבנון הם עם מיסכן שנישלט על ידיי החיזבאללה ועל ידיי ה''פליסטינים'' אם ישברו את הראש לאירן לא יהיה יותר חיזבאללה ולא יהיה יותר סוריה ולא יהיה יותר טרור

      הגב לתגובה זו

      • בינתיים אירן מקבלת חוזי ענק לאספקת גז. (ל''ת)

        ב., 09/05/08 12:43

        הגב לתגובה זו

    • איפה זה אבי אביהם ? (ל''ת)

      ג'ינג'י, 09/05/08 14:48

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    הנה המזרח התיכון של הנשיא שלכם

    אלאדין, 09/05/08 12:18

    תהיו בטוחים שמיד בסיום הקרבות חיזבאללה ישב ויחתום הסכם שלום עם ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    זה מלמד אותנו...

    ישראלי גאה, 09/05/08 12:15

    שהערבים , אפילו בינם לבן עצמם לא אוהבים שלום,אלה מעדיפים את הנשק,את ההרג,את המלחמה,והעיקר לעסוק בטרור ומלחמות.
    ובכלל לא לחשוב על שלום!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הדיביזיה האיראנית ''חזבאללה'' משלימה את כיבוש לבנון ע''י איראן

    היסטוריון, 09/05/08 12:15

    אני מקווה שאנשי הממשל בישראל מפנימים את העובדה שבכך ישראל גובלת למעשה באיראן. לא מדובר עוד במדינה רחוקה אלא במדינה שקמה לנו מתחת לאף כמו ''חמאסטן'' בעזה.
    כפי שתבוסתנות הממשלה הישראלית בנסיגה מלבנון, העצימה את הכיבוש האיראני מכוח של 400 חיילים בשנות התשעים לכוחות של עשרות אלפי חיילים, עם יחידות שונות, דיביזיה איראנית על גבול ישראל.
    כשם שתבוסתנות הממשלה הישראלית הזמינה את ייסוד מדינת ''חמאסטן'' בעזה.
    לאור היסטוריה זו, אף אחד לא צריך להיות מופתע מהשלמת הכיבוש האיראני של לבנון.
    נסראללה אינו לבנוני, וגם כוחותיו אינם לבנוניים. מדובר בדיביזיה איראנית, מקבלת פקודות מאיראן, מתאמנת באיראן, מקבלת ציוד ואמל''ח מאיראן, פשוט דיביזיה איראנית שחולשת על הגבול עם ישראל. מישהו אצלנו שם לב???

    הגב לתגובה זו

    • אתה מדבר שטויות

      איש ביטחון, 09/05/08 12:28

      נסראללה לבנוני ''היסטוריון'' עאלק.
      תלמד את העובדות לפני הקישקוש.
      כעת, המצב טוב לישראל משום שזה נותן לגיטימציה לארה''ב ולישראל לתקוף את איראן ובכך לגדוע את הגידול הסרטני ששמו חיזבאללה.
      כמובן שאסור לדבר עם הסורים!!!

      הגב לתגובה זו

      • איזו לגיטימציה?

        א, 09/05/08 12:46

        אני לא חושב שחל שינוי כלשהו
        בין אם זאת היתה כבר או שאיננה עדיין

        הגב לתגובה זו

      • תקרא ותבין

        היסטוריון, 09/05/08 13:58

        נסראללה אינו לבנוני כפי שהח''כים הערבים אינם ישראלים. אולי לטובת מתקשים בהבנת הנקרא אני צריך להדגיש באמצעות מרכאות:
        נסראללה אינו ''לבנוני'' וגם כוחותיו אינם ''לבנוניים''!
        נאמנותם לאיראן!
        ובהמשך הסברתי את טענתי כי אינו ''לבנוני'':
        מקבלים פקודות מאיראן, מתאמנים באיראן, מקבלים אמל''ח מאיראן.
        זה שהוא ומשפחתו נולדו בלבנון זה לא אומר שהוא לבנוני, ממש כפי שראאד סאלח אינו ישראלי בעיניי (וגם בעיניו!) ראאד סלאח נאמן לפלסטינאים ולכן אינו ישראלי, כך נסראללה נאמן לאיראן ולכן הוא איראני (במהות! סאנשיין!) חזבאללה זהו כוח זר ללבנון. תכניס את זה טוב טוב לראש. עאלק ''איש ביטחון''.
        המצב טוב לישראל? האם הרחבת שטחה הטריטוריאלי של איראן וגבול עם ישראל זה שיפור במצב הביטחוני??? שטויות!
        האם עליית החמאס בעזה שיפרה את מצבנו? האם זה נתן לנו לגיטמציה בינלאומית לפעול בעזה? ממש לא! וכפי שזה לא קרה בעזה וידינו כבולות, כך גם יהיה בלבנון כל עוד הממשל הישראלי ימשיך לעצום עיניים ולחשוב מה אומרים עלינו בעולם במקום לחשוב על עתידנו ועתיד ילדינו.

        הגב לתגובה זו

        • עוד נקודה לביאור הנושא

          אבן אל ארז, 09/05/08 15:50

          חיזבללה הם שיעים .המדינה השיעית היחידה היא איראן הריכוז השיעי הכי גדול (אחרי עירק ) הוא בלבנון
          לכן ברור שיעד הראשוני של יצוא המהפכה זה השיעים בלבנון
          סוריה היא סתם בעלת ברית לאיראן
          העלווים שהם הכת השלטת הם כופרים בעיני השיעים כמו הדרוזים .יותר גרועים בעינהם מהסונים (של חרירי וסעודיה) רישמית נאסרללה הוא פטריוט לבנוני אבל כול ילד לבנוני יודע שהשיעים הדוסים קודם שיעים ואחר כך לבנונים
          לכן גו''ני .(גונבלאט)
          חבר לשונאי נפשו המרונים כיוון שכעת הסכנה באה לכול העדות מהכיוון השיעי

          הגב לתגובה זו

  • 30.

    האמת הפשוטה: איראן משתלטת על לבנון!!

    ד''ר אביבה לביא, 09/05/08 12:14

    כל הדיווחים לפיהם חיבאללה משתלט על נקודות איסטרטגיות בלבנון, מסתירות את האמת הכי פשוטה: איראן כובשת את לבנון!!

    הגב לתגובה זו

    • אכן כן, בהסכמה ושיתוף פעולה של הסורים שמלאו

      בר ברע, 09/05/08 12:38

      את מחסני הנשק של החיזבוללה בשקדנות ודבקות.
      במישור המדיני הסורים תקעו את בחירת הנשיא, כדי להבטיח בחירת נשיא פרו סורי.
      צדק בוש שהכליל את סוריה בציר הרשע.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    בקרוב המתנחלים והחרדים כמו אחיהם בלבנון הרוצים להקים מדינת הלכה

    בקרוב אצלנו, 09/05/08 12:14

    יפתחו במרד אלים כנגד המדינה.מה שקורה בלבנון זה קדימון למה שיקרה אצלנו.

    הגב לתגובה זו

    • קח כדור נגד שנאה (ל''ת)

      יוסי, 09/05/08 12:34

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אם ישראל תתקוף בעזה לבנון תלחם נגדה (לבנון2) (ל''ת)

    כפי שקרה, 09/05/08 12:13

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    והכל בנשק שהגיע מסוריה או עבר דרכה (ל''ת)

    ב., 09/05/08 12:13

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    היתרון מכך

    איציק, 09/05/08 12:12

    אם חיזבאללה ישתלט רשמית,לא תהיה התלבטות ישראלית אם להשמיד את לבנון או לא בעת מלחמה. ככל שיהיה שם רע יותר לנו במלחמה יהיה קל יותר. אנו חייבים להתכונן.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מעניין, בדיוק אותו דבר קורה בנצרת (..תשאלו את הערבים הנוצרים..)

    יאיר, 09/05/08 12:11

    .. אם הם לא מפחדים לדבר.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    וארה''ב שותקת... זה בדיוק מה שיקרה כשיתקפו אותנו...

    שי, 09/05/08 12:10

    ארה''ב גדולה רק בדיבורים...
    לעזור לממשלת סניורה בלבנון - הם לא יעזו.

    זה בדיוק מה שיקרה ביום שבו יתקפו אותנו. זה בדיוק מה שקרה בכל מלחמות ישראל. ארה''ב לא תעזור למדינה פגועה נגד ארגוני טרור כמו חיזבאללה וחמאס.

    יש להם את עיראק ואפגניסטן המטופשות שלהם. כאילו שזה שינה משהו. בינתיים איראן וסוריה רק התחזקו, והנה התוצאות לפניכם.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אבל הכי-זבאללה פורק מנשקו, לא?

    ציון, 09/05/08 12:09

    יש החלטת אום 1500+201 שאומרת שהכי-זבאללה יפורק מנשקו.
    ואולמרט אמר שזה קרה

    הגב לתגובה זו

    • חה חה חה (ל''ת)

      מ.ב.ע., 09/05/08 12:41

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    ואחרי זה אומרים שאנחנו אלה שתורמים

    תת, 09/05/08 12:09

    לאי יציבות הרבה של לבנון. אנחנו באמת עשינו להם רק טובה

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לבנון הופכת למדינת החיזבאללה.

    יחיאל כ''ץ, 09/05/08 12:09

    עכשו להתעשת!!!. על פי הרדיו , ולא רק המאמר ,ביירות נכבשת על ידי החיזבאללה.
    סכנה קיומית אמיתית למדינת ישראל נוצרת ממש ברגעים אלה בגבול עם לבנון.
    חמאסטן בדרום חיבזלסטאן בצפון.
    ואותנו מעניין אם קיבל ראש ממשלה שוחד? - הלו שר הבטחון וראש הממלשה להתעורר ומייד!!!!.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מי שמגדל נחשים, שלא יבכה כשהם מכישים אותו. (ל''ת)

    ץץץ, 09/05/08 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ערבים רק רוצחים ומשמידים רוצחים ומשמידים. איזה עם זוועתי. (ל''ת)

    ממש זוועה, 09/05/08 12:07

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כמו שאנחנו מכירים את הערבים השקרנים ! גם בזה יאשימו את ישראל !! (ל''ת)

    תומר, 09/05/08 12:04

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ...d never ending navy, is in front of mahmud,so he try lebenon (ל''ת)

    sombody, 09/05/08 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    על המערב להתערב לפני שיהיה מאוחר מידי.

    הצילו את לבנון, 09/05/08 11:59

    זה לא מצחיק איראן משתלטת על לבנון והיא בדרך לדרום לבנון החיזבאללה מכשירים את הקרקע המערב לא יתערב מלחמת עולם שלישית בפתח

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בהסכמתה השקטה של ישראל

    יוסיי, 09/05/08 11:59

    שמאפשרת לסוריה להפעיל את החיזבוללה בהשתלטות על לבנון.

    מי שמבין את ההשלכות, בוודאי נחרד.

    אבל אלה לא מצויים בישראל, אלה שמבינים לאן זה מוביל אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ישראל בבעיה קשה - איראן כבשה עזה לבנון ויו''ש (בדרך) (ל''ת)

    מצב מאד קשה!!!, 09/05/08 11:56

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ישראל לא מבינה שזה אסון בשבילה? (ל''ת)

    ארה''ב שותקת!, 09/05/08 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יום עצוב למתונים בלבנון - איראן מכה שנית (ל''ת)

    גבול האסלם, 09/05/08 11:54

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    למזלנו אין לחרדים נשק אבל זה ענין של זמן........ (ל''ת)

    למזלנו, 09/05/08 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני מאחל לכל הצדדים בהצלחה במאבק (ל''ת)

    קובי, 09/05/08 11:29

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי

      לבנוני, 09/05/08 11:53

      תתנו להם לעשות בשבילנו את העבודה.

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא הבין קובי-מה הולך לקרות כאן (ל''ת)

        עינב, 09/05/08 13:02

        הגב לתגובה זו

    • לקובי

      עודד, 09/05/08 11:57

      יפה קובי על תגובתך , גרמרת לי לצחוק וולהגיב על תגובתך .
      מה שנשאר לי להגיד , זה מה שאתה מאחל להם
      ב ה צ ל ח ה ג ד ו ל ה

      הגב לתגובה זו

    • לא מדוייק בחור

      מוטי, 09/05/08 12:03

      השתלטות החיזבללה יוצר לנו בעיות לא קטנות

      הגב לתגובה זו

      • על פניו זה מצויין לישראל

        אבו אל ארז, 09/05/08 14:22

        ברגע שמליחמת שיעים סונים
        תיתחזק יהיה בלגן ולא לישכוח
        שהחברה שלנו כאן הם סונים

        הגב לתגובה זו

    • אתה כנראה לא מודע לחומרה

      עמית, 09/05/08 12:11

      חיזבאללה ( זרוע אירנית ) הולכת להשתלט על לבנון כולה.אנחנו בדרך למדינה חומניסטית בגבול הצפוני שלנו.
      כנראה שאתה לא מודע לזה שהנוצרים והדרוזים בלבנון הם בני ברית של ישראל והם הוכיחו את זה במלחמת לבנון ה-1 ובתקופת רצועת הביטחון כשהם היו צד''ל.

      עכשיו תחשוב שוב כשאתה מאחל ל-2 הצדדים בהצלחה ...

      הגב לתגובה זו

      • אתה כנראה לא מודע לכך שקל יותר

        ., 09/05/08 12:22

        להילחם נגד נחש בעל ראש אחד ולא בעל שני ראשים.

        הגב לתגובה זו

        • גם במלחמת שלג הם כאילו שיתפו פעולה ובשעה היעודה כאשר

          בר ברע, 09/05/08 14:55

          ''הלבנונים פרו ישראלים'' היו אמורים לחבור לצהל, הם נשארו לידי מדורות הקומזיץ.
          שומר נפשו ירחק

          הגב לתגובה זו

      • לא מדוייק-בכלל

        אבו אל ארז, 09/05/08 14:19

        הדרוזים הלבנונים מעולם לא היו בני ברית של ישראל ואדרבה הם עמדו בראש החזית השמאלית ובעיקר הם הכניען את הפלגות בזמנו.
        והנוצרים זה בכלל דבר מורכב
        היתה סך הכול ברית זמנית וקצרה בין הזרם הימני בפלנגות בגלל שהיה תיאום אינטרסים-לאוטו הרגע
        (בין אלף בריתות מישתנות שהיו להם
        הם למשל הראשונים שההזמינו את סוריה בזמנו נגד אש''ף)
        כיום בני הברית היחידים של חיזבללה זה חלק מהנוצרים שזה מילפגת ''תייר'' של מישל עאון ומיפלגת ''מרדה '' של סליימאן פרגייה
        שהרבה נוצרים תומכים בהם
        כך שהמסקנה לא להיבהל אף אחד לא אוהב אותנו וכולם שם איטרסנטים
        ולכן בשום אופן אסור להיתערב שם

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    Iran now controls GAZA/SYRIA/LEBANON/AND PARTS OF IRAQ!!

    BURN IRAN, 09/05/08 11:10

    WHO IS THE REAL OCCUPIER???????

    הגב לתגובה זו

    • עצוב כמה שזה נכון ... (ל''ת)

      עמית, 09/05/08 12:12

      הגב לתגובה זו

    • צריך לתת לאיראן/חיזבאללה לכבוש גם את יו''ש

      רחל-מרצ, 09/05/08 13:56

      רק כך יבוא השלום.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    נתניהו לראשות הממשלה מיד !!!

    אזרח, 09/05/08 10:55

    חמאס מדרום וממזרח, חיזבאללה מצפון, אירן מפתחת מטריה גרעינית וממשלת ישראל עסוקה בשחיתויות.
    בחירות מיד !!!!!

    הגב לתגובה זו

    • עצוב לראות שמחפשים את נתניהו המושחת לראשות הממשלה

      קובי, 09/05/08 11:28

      אין כבר אנשים טובים אחרים?!!!

      הגב לתגובה זו

      • אין - כל היתר בכנסת לא שווים כלום - אז לפחות הוא! (ל''ת)

        מה לעשות?, 09/05/08 11:54

        הגב לתגובה זו

        • נתניהו, עוד חפ''ש של אהוד ברק.

          דניאל, 09/05/08 13:28

          אז מה ההגיון, צאו מהסרט.

          הגב לתגובה זו

      • מה לעשות מין הפח אל הפחת................ (ל''ת)

        שפוי ?, 09/05/08 11:57

        הגב לתגובה זו

      • נתניהו ילחץ ידי אחמיניג'ד

        זוכר, 09/05/08 12:05

        בדיוק כפי שלחץ ידי ערפאת וקרא לו ''ידידי הטוב ביותר''

        הגב לתגובה זו

      • רק נתניהו , רק נתניהו , רק נתניהו . (ל''ת)

        עמך, 09/05/08 12:12

        הגב לתגובה זו

        • רק ה'

          אורן, 09/05/08 13:25

          אין עוד מלבדו.

          ''טוב לחסות ב-ה' מבטח באדם''

          הגב לתגובה זו

      • ישמרנו האל מביבי נתניהו בשלטון...

        שי, 09/05/08 12:14

        אני מ פ ח ד ממנו.

        מודה.

        הגב לתגובה זו

        • והאלטרנטיבה שלך היא...?

          אבי, 09/05/08 13:28

          הגברת הבכיינית?
          הלוואי שהייתה אלטרנטיבה אחרת אבל אין.

          הגב לתגובה זו

          • ומי נתן את חברון בחלקה הגדול

            גיל, 09/05/08 13:47

            התשובה נתניהו

            הגב לתגובה זו

    • לא, אשכנזי לראשות הממשלה, הביטחון וצה|ל

      דויד, 09/05/08 13:09

      כל מי ששמע את נאומו ביום הזיכרון לא יכל להתעלם מכך שסופסוף צומח לו נפיל(ע''פ הפירוש התנכי - איש ענק) חדש, מנהיג, שמעבר לחשיבתו המילטריסטית רואה את העולם בצורה מפוכחת, נטולת אינטרסים אישים ומבין את חישבות החינוך והערכים החברתים והמוסריים להצלחת הפיכתה של ישראל למדינה טובה יותר וחסונה.
      ואוסף משאלה שלא רק חסונה מבחינה צבאית ולאומית אלא גם תרבותית, טכנולוגית, כלכלית ודמוקרטית, ומעל הכל נאורה .

      הגב לתגובה זו

    • היידה ביבי, בוא תפחיד אותם, איזה גבר

      מלך הפיצוחים, 09/05/08 13:25

      אצלנו בשוק כולם בשביל ביבי. אין אין עליו.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    שלא יחזור סיפור החמאס בעזה...הפעם מדובר באירן ללבנון

    סבא של אסף, 09/05/08 10:45

    לפי המגבלות שהטילה אירן על החיזבאלה אסור להם לעשות כל פעולה צבאית ללא אישור מאירן דרך מפקד הפעולות הצבאיות בחיזבאלה השיך נעים קאסם שקיבל מעמד של נציג חמיאי בלבנון.
    משמע:כל שאנו רואים בלבנון הוא נסיון אירני לכבוש את לבנון באמצעות החיזבאלה...כך צריך לראות את הדבריםמחד ומאידך מבחן לארהב שהציבה כח ימי מול חופי לבנון..בהנחה שאם תסייע לסניורה תניח הצידה את האופציה הצבאית מול :בסיסי הצבא האירני המאיימים על מיצרי הורמוז,על אתרי הטילים, ומתקני הגרעין בבושהר ובARAK.

    הסצינה הנוכחית הוא עוד מהלך ..במשחק השחמט האזורי והוא עיתוי אופטימלי מבחינתם כאשר ישראל טרודה בבעיות פנימיות בצמרת מימשלה.

    ראוי לאותת להם שישראל זה לא רק אולמרט.ויציבות בלבנון הוא אינטרס חיוני של ישראל.

    ומערכת הקשר של החיזבאלה שבעטייה פרצה המהומה עכשיו היא מחוברת גם לצבא הסורי בגבול לבנון סוריה...

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בעזה הפתח לא נלחם והובס , בלבנון נראה שגם כוחות אלחרירי יובסו

    הודיני, 09/05/08 10:41

    מסקנה - מי שלא נלחם על זכותו במזה''ת סופו להיכחד

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      tkui, 09/05/08 10:59

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    בילין לך תשלים בינהם (ל''ת)

    נמו, 09/05/08 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ארה''ב וישראל חייבות לחמש ולבנות את הכוח המתנגז לחיזבללה ולסורים ... (ל''ת)

    דודי, 09/05/08 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לאחר שאיראן כבשה עזה (יו''ש בדרך) כובשים גם לבנון (ל''ת)

    אנו מכותרים, 09/05/08 10:25

    הגב לתגובה זו

    • ישראל הופכת לאי חסר אונים המוקף בג'יהד אירני (ל''ת)

      בתודה לשמאל, 09/05/08 11:33

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אז בקרוב גבול לבנון יהיה גבול איראן -סוריה . (ל''ת)

    רק מלחמת חורמה, 09/05/08 10:08

    הגב לתגובה זו

    • או שלא.

      זו מדינתם, 09/05/08 10:37

      חיה את החיים שלך ותן לאנשים אחרים - ''טובים'', ''רעים'', ''חזקים'', ''חלשים'', לחיות את חייהם.

      הגב לתגובה זו

      • לא איכפת לך משכנך .אתה פשוט

        יען, 09/05/08 12:00

        תומן את ראשך בחול .
        עד להפגזה הבאה של נסראלא ואחמדינג'אן ...
        חשוב מאוד לדעת מי אלה השכנים שלך במקום שאתה גר .

        הגב לתגובה זו

      • ואלו טיליהם לא טילינו וחטופיהם ולא חטופינו?

        זו תגובתנו, 09/05/08 13:27

        וכשהם יורים עלינו אלו הם כדוריהם ולא כדורינו? ונצחונם הוא נצחונם למרות שהוא אסוננו?

        נראה שאתה מייצג את עניינם ולא ענייננו... או לוקה בריפיון מוחך ולא מוחנו.

        הגב לתגובה זו

        • ישר ולעניין! חן חן אהבתי (ל''ת)

          אינגיאלה, 09/05/08 17:00

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    איפה החכי''ם הערבים שיגנו על החיזבאללה ??? (ל''ת)

    א, 09/05/08 09:59

    הגב לתגובה זו

    • חכ פלשתינאים ולא ערבים....גייס חמישי

      יהודי נאה, 09/05/08 11:22

      בוגדים באדמה שנותנת להם לחיות ולאכול.....אדמה יהודית

      הגב לתגובה זו

    • נו, באמת איפה הם? (ל''ת)

      שמאלני שפוי, 09/05/08 14:04

      הגב לתגובה זו

    • אנשיי החיזבאללה הם אנשים טובים שמצאו עצמם בין ....

      ירון בנבינישת'י, 09/05/08 17:11

      הפטיש לסדן.
      יש להושיט להם יד לסולחה רבתי.

      הגב לתגובה זו