• 85.

    החוצפה הופכת לבלתי נסבלת

    שלמה, 08/05/08 11:29

    אני מתייחס למקרה החדש בבאר שבע שאפילו אירוע ממלכתי לא מכובד ע''י ערבים .זה מוכיח עד כמה עמוקה השינאה שנטעו בערבים ח''כ הערבים, ועדת המעקב הערבים ובמיוחד התנועה האיסלמית בראשות ראיד סלאח. זה גם מוכיח שהם בטוחים שאנו מתפוררים ואפשר כבר לעשות כאן נגדנו הכל. אני מקוה שהמשטרה תטפל באירוע וכי את השרות שהם בקשו לקבל לא יקבלו במהירה ובל נשכח שאלה כבר הבידויים שעד לא מזמן נחשבו לבעלי בריתהו ולאחרונה הם עומדים בראש שונאינו ומצפצפים על החוק: בונים על אדמה לא להם, משתלטים על קרקע ,נושאים 4 נשים ויש משפחות ''של ילדים עניים'' המומות 40-50 - ילדים ועל חוסר האונים שלנו אני בוכה !

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מי שמלבה את השינאה הם החכים הערבים

    יובל, 08/05/08 08:34

    שתפקידם לדאוג למיגזר ולאחווה אבל הם עושים בדיוק את ההפך ולצערי הם עושים זאת טוב חבל ולדעתי חיבים לעצור את ההסתה של המנהיגים הערבים ואת החכים הערבים בכול מחיר למרות הדמוקרטיה כי זה יעלה לנו בדמים להזכירכם גם היטלר עלה בגרמני בהליך דמוקרטי אז בהחלט אפשר לשים גבולות לדמוקרטיה אם היא מסוכנת חג עצמאות שמח לעם ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ראיתי גם הפוך

    בעצמי, 08/05/08 02:12

    הייתי בשדרות הרצל בצפירה וראיתי כל מיני חרדים אפי' כאלה עם מעיל ארוך וחם עומדים למרות שאני מאמין שהם לא מזדהים עם צורת הזיכרון הזה הם כיבדו.

    ומה שקרא הכיכר השבת נשמע פרובוקציה,
    לבוא דדוקא שם עם דגל, ו''במקרה'' היה שם צוות משטרה סמוי,
    מוזר מאוד.

    הגב לתגובה זו

    • מוזר מאוד שקרן דתי איך אתה יודע שהיה צוות משטרה סמוי שם? (ל''ת)

      עודד יערי, 08/05/08 08:35

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    גם אני היית פעם כמוכם

    עופר, 08/05/08 00:16

    אני גם עמדתי פעם דום לנופלים גם אני חשבתי כמוכם שעמידת דום עושה טוב לחיילים הנופלים,
    אבל אחרי בירור מקיף הגעתי למסקנה שהחרדים צודקים

    הגב לתגובה זו

    • רק לא טרחת לפרט מהו הברור המקיף ששקרן דתי כמוך עשה... (ל''ת)

      עודד יערי, 08/05/08 08:31

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    בקרוב! מלחמה בין יהודים ופלסטינים תושבי ישראל! תתכוננו! (ל''ת)

    --, 08/05/08 00:14

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    התגובה הכי נאותה לא לאשר את האשרות שהם רצו+פתיחת תיקים פליליים על ה

    עודד יערי, 07/05/08 23:39

    התנהגות פסולה במקום ציבורי.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    יצאתי ממשרד הרישוי בעפולה

    כן?!, 07/05/08 23:21

    בדרך חזור ולפתע צפירה כמובן נעמדתי אבל מה שהיה זה שאני היחידה שנעמדתי וכל המכוניות והאנשים מסביב (חילוניים לגמרי) נסעו והמשיכו בעיסוקיהם, אז לא רק החרדים והערביים גם החילונים.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    בקרוב! מלחמה בין יהודים ופלסטינים תושבי ישראל! תתכוננו! (ל''ת)

    --, 07/05/08 22:51

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    זה לא תמיד נכון

    tt, 07/05/08 22:39

    היום כשהייתי בעבודה למרות שאני לא יהודי עמדתי בזמן העבודה למה?
    כי כשאני חיי בין אנשים כלשהם אני חייב לתת להם כבוד תוך כדי שאתן לעצמי כבוד

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מדינה = ארגון

    בני, 07/05/08 21:45

    ארגון טוב זה ארגון שמסתגל לשינויים ואם לא- נעלם/פושט רגל.
    מדינה זה גם ארגון והגיע הזמן שתסתגל לשינויים- יש עשבים שוטים שפשוט מתעלקים על המדינה וצריך לעקור אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    לאליעזר 48

    Avi Ecuador, 07/05/08 21:44

    לא לשכוח שבזכות הדת קיים העם היהודי
    אם זה היה שווה זו כבר שאלה אחרת ואני לא נכנס לוויכוח.
    בכל אופן אם היו שמאלנים לא הייתה קיימת מדינה יהודית, אם היה טוב להם בשלב של ההתעוררות ולא היו מתנכלים לשמאלנים שנחשבו ליהודים הם בטח לא היו מאפשרים ליהודים ''לנשל'' אספסוף ערבי עמלקי מיעוט זניח בארץ ישראל, למד על השמאל שלנו היום שנגד יהודים ותתאר לך מצב שהיה טוב להם באירופה.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מעשה שפל של החרדים והערבים ויש להעניש בחומרה במידת האפשר

    Avi Ecuador, 07/05/08 21:29

    יש לכבד את הנופלים!!!
    קראתי כאן מספר תגובות האומרות שאין הבדל בין חרדים לערבים.
    יש הבדל!
    הערבים תמיד בארץ ישראל יהיו עמלקיים ועם פוטנציאל עמלק.
    החרדים?
    יהודים מעורערים בנפשם ובתודעתם שמפחדים צילם אבל בכל מקרהי בעתיד יוולדו מהם יהודים דתיים נורמליים ואפילו שמאלנים לא נורמליים.
    בכל מקרה, אם מדינת ישראל יום אחד תבוטל אל תתחסל זמנית חס וחלילה מהחרדים האלה ייוולד שוב יהודים שבניהם שוב יהיו גם שמאלנים, הם חלק מהביטוח לקיום של העם היהודי למרות מחלת הנפש והפחד שלהם מהצל שלהם.
    עוד אומר לכם שאם חס וחלילה ישראל לא תתקיים, משרידי השמאל לא ייוולדו יהודים, הם פשוט יתבוללו וזה חלק אבוד לעם ישראל במקרה של קטסטרופה שהלוואי שלא תבוא אבל מאוד אפשרית לצערי.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הפשיזם וציד המכשפות של NRG מקומם (ל''ת)

    גרטרוד, 07/05/08 21:05

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    נלחמים על אידאולוגיה שהחדירו לכם לורידים

    יהודי, 07/05/08 21:05

    אני לא חושב שצריך להתקיף את מי שעומד בצפירה,כפי שאני לא חושב שצריך להתקיף את מי שלא עומד בצפירה.למי שעומד בצפירה כנראה שזה הסמל האידאולוגי שיש לו על מנת לבטא את ההזדהות שלו עם הנושא,ואילו לאדם הדתי יש הרבה מאד סמלים ומנהגים הגורמים לו להזדהות עם הכאב של עם ישראל מאז ועד היום.אני בעצמי בן למשפחה שכולה ואינני עומד בצפירה,אין לזה שום ערך בעיני.אני קורא תהילים לעילוי נשמות ההרוגים. חוץ מזה,לכל יפי הנפש שמתרעמים על כך שאלו שאינם עומדים בצפירה מזלזלים בכבוד המתים,שאלה לי אליכם: מה עם 9 באב? האם אתם מייחסים ליום האבל הלאומי הזה חשיבות? יום המסמל את חורבן הארץ והריגתם של מליוני יהודים.האם ביום הזה אתם מזדהים עם הכאב,או שמא אתם מזדהים רק עם הריגתם של יהודים שאינם בעלי פאות וזקן? האם אין אתם אלו שעושים איפה ואיפה?

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    למה לא שוללים את אזרחותם ושולחים אותם לכל הרוחות. (ל''ת)

    אבי, 07/05/08 20:35

    הגב לתגובה זו

    • כי הם יהודים - ולדעת כולם, זה ערך עליון. (ל''ת)

      StoutViking, 07/05/08 20:52

      הגב לתגובה זו

      • מה יהודים? אומרים לך שערבים תקפו בבאר שבע בזמן הצפירה עובדים יהודים (ל''ת)

        תקרא את הכתבה, 07/05/08 21:50

        הגב לתגובה זו

        • יהודים תקפו אדם עם דגל ישראל

          StoutViking, 08/05/08 01:51

          אתה תקרא את הכתבה שוב.
          אפשר לצפות למשהו כזה מערבים, אבל מיהודים?

          הגב לתגובה זו

  • 70.

    ''כמו כל שבת- לא כל ישראלי משבילת את רכבו'' (ל''ת)

    אני, 07/05/08 20:17

    הגב לתגובה זו

    • חכה חכה לשבת הבאה (ל''ת)

      אתם תראו מה זה, 07/05/08 21:21

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    אין הבדל בין איראן חמאס וחיזבאללה-לבין פלסטיני (ערביי) ישראל! (ל''ת)

    --, 07/05/08 20:12

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הערה: נטורי קרתא זה לא כל ''החרדים'', זו קבוצה קיצונית והזויה

    עיתונאי, 07/05/08 19:25

    ומה זה נקרא שערבים תקפו את פקידי הסעד בזמן הצפירה?

    ולמה אנחנו משלמים להם כספי ביטוח לאומי על זה שהם מחזיקים 26 נשים, כדי שיהיה להם ג'יפ 4 על 4 מכספינו? הרי זה ים כסף

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    יגורשו הערבים לאלתר, יאוחדו משפחותיהם בערב. (ל''ת)

    רונן, 07/05/08 19:05

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    עברו כל גבול

    ., 07/05/08 18:51

    מילא, אתם לא רוצים לעמוד בצפירה? אל תעמדו. אבל לתקוף פיזית אנשים שזו הדרך שלהם להתאבל? זו חוצפה ממדרגה ראשונה.

    חרדים יקרים. אם אתם רוצים להמשיך להיות מסוגלים לחיות לפי אמונתכם, וללכת באופן חופשי ברחוב, אתם צריכים לאפשר זאת גם לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    היה צפוי שאלה יהיו בני מיעוטים וחרדים שונאי ישראל (ל''ת)

    ‼, 07/05/08 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לנטורי קרתא אין אזרחות

    ♀, 07/05/08 18:41

    ובני המיעוטים אזרחים בטעות.

    אבל

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מה שמבשלים אוכלים זה מה יש (ל''ת)

    איל ניר, 07/05/08 18:19

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    האם לא הגיע הזמן לשים קץ לפארסה הזו?????

    ד, 07/05/08 18:16

    מה עיתה עושה ארה''ב במקרה כזה? ומה היתה עושה אנגליה במקרה דומה? האם לא היתה מושיבה את הפוגרומצ'יקים אל מאחורי סורג ובריח? האם לא היתה מעמידה את אזרחותם בסימן שאלה? ובכלל, אם יש ציבור שאינו מסכים עם דרכה של המדינה, לא ממלא אחר חובותיו למדינה, ופועל נגדה, מן הראוי להראות לו את דרך היציאה החותה.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מה עם הערבים שזרקו אבנים על מכוניות? (ל''ת)

    תקשורת חד צדדית, 07/05/08 18:14

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הצרה היא שנתנו אזרחות ותושבות לאויבים של ממש (ל''ת)

    כמו נטורי קרטא, 07/05/08 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    יהדות חרדית כבר מזמן

    דודי, 07/05/08 18:06

    הפכה מדת לכת. מבחינה היסטורית אין לה זכות קיום - זו האמת שאתם לא מעיזים לאמר.

    הגב לתגובה זו

    • גם לאינדיאנים יש זכות קיום!

      Avi Ecuador, 07/05/08 21:36

      גם לנו יש אנדיאנים חרדים

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    מי ששורף דגלים של אחרים

    ציוני, 07/05/08 18:03

    (כמו דגל השבת,דגל פסח וכו' )
    שלא יצפה שלא ישרפו דגלים שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    גועל נפש. מזכירים לי את אלה שמוכרים חמץ בפרהסיה בפסח... (ל''ת)

    דובי הכתום, 07/05/08 17:57

    הגב לתגובה זו

    • דובי הכתום נודניק (ל''ת)

      יצואן, 07/05/08 20:58

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    לא עומדים בצפירה

    רמי לוי, 07/05/08 17:42

    על החרדים האלה כבר נאמר ''מהרסיך ומחריביך ממך יצאו''

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הם נותניםכבוד יותר מהחילונים

    מיכאל, 07/05/08 17:38

    אבל לא באופן הזה. העמידה לזכר הנופלים היא מנהג גויים. לכן הם לא מחזיקים ממנה. לעומת זאת, כל אחד שנופל נחשב כיהודי שנהרג על קידוש השם ומקומו גבוה מכל הצדיקים החרדים. והם הראשונים שיאמרו את זה.

    הגב לתגובה זו

    • אין כאן מנהג עויים

      יוסי, 07/05/08 18:08

      עמידה בצפירה אינה מנהג גויים:
      א. אין אף מדינה בעולם שעומדים בצפירה לזכר חלליה.
      ב. הצפירה הוא חיקוי של קול השופר.
      ג.מותר ללמוד מהגויים דברים הגיוניים כמו חוקי תנועה או עמידה בצפירה כדי לתת כבוד כי כתוב בתורה ובחוקותיהם [ללא טעם וסיבה] לא תלכו,אך במשפטים עם סיבה אפשר לאמץ שהרי לימדונו חזל חכמה בגויים תאמין.

      הגב לתגובה זו

    • נניח שאתה צודק, למה לתקוף יהודי?

      אבי, 07/05/08 18:17

      כל המרים יד על חברו נקרא רשע !!!

      לא רוצים לעמוד, רוצים לקרוא תהילים? בבקשה.
      אבל לתקוף יהודי הנושא דגל ישראל?
      לשבור להם את העצמות!

      הגב לתגובה זו

      • למה לתקוף אדם באשר הוא אדם?

        StoutViking, 07/05/08 20:54

        אדם שלא פגע בך.

        הגב לתגובה זו

      • אלה נטורי קרתא-קומץ לא חשוב

        גדעון, 07/05/08 22:29

        בין כה וכה הם מתנערים מהמדינה. הם מיעוט לא חשוב . למה לשנוא ולהכליל על כל החרדים בגלל קיצוניים מוזרים?

        הגב לתגובה זו

    • כניראה בגלל זה הם צעקו סיסמאות נגד המדינה

      אביחי, 07/05/08 18:47

      בגלל הכבוד הרב שיש להם...

      הגב לתגובה זו

    • הלבוש שלהם הוא לא מנהג הגויים

      שפוי, 07/05/08 19:10

      השפה שהם מדברים האוכל שהם אוכלים גם של הגויים הם סתם צבועים

      הגב לתגובה זו

      • כול הכבוד שפוי (ל''ת)

        ישראל, 07/05/08 19:16

        הגב לתגובה זו

      • געוואלד! מנהג גויים

        דון קרלוס, 07/05/08 21:06

        לכל החרדים! הודעה שנתקבלה זה עתה:
        הגויים נוהגים לנשום!
        כל אחב''י הקנאים לדבר השם נדרשים להפסיק לנשום לאלתר!

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    למה האנשים האלו צריכים להנות מהאזרחות הישראלית ??? (ל''ת)

    לחמי, 07/05/08 17:27

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    להפסיק

    איל, 07/05/08 17:24

    להפסיק מיד את קיצבאות הילדים!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    בלשכת האוכלוסין שוקלים האם לזמן את המשטרה בכדי שתחקור את בני המיעוט

    ירון, 07/05/08 17:24

    ''בלשכת האוכלוסין שוקלים האם לזמן את המשטרה בכדי שתחקור את בני המיעוטים שהתפרעו במהלך הצפירה''

    באמריקה לא היתה בכלל התלבטות - הם בטוח היו הולכים לכלא ובטוח גם לא היו מקבלים את האישור לטיול שלהם או מה שזה לא יהיה.

    הגב לתגובה זו

    • בערך נכון. אני גר באמריקה.

      ראיתי וחוויתי, 07/05/08 18:18

      אני גר בשיקגו, ראיתי פעם איך כל הרכבת הפרוורית (METRA) עוצרת כדי להוריד נוסע שאמר ''שיט'' לכרטיסן. הנוסע סרב לרדת והמשטרה הייתה שם תוך 10 דקות. ראיתי גם אב מורחק עם הילדים שלו ממוזאון המדע והתעשיה אחרי שהוא עשה תנועה מגונה (עם האצבעות בלבד) למתנדבת מצוות המוזאון.
      השתוללות במשרד ממשלתי אולי לא תגמר במאסר אבל היא בטוח תגמר בהרחקה מידית מהמבנה ובביטול הזכאות לטיפול בתיק.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    גם את אלו וגם את אלו להעיף מהמדינה!!! (ל''ת)

    יוגב, 07/05/08 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    החרדים לא מתביישים

    אמיר, 07/05/08 17:17

    לא נותנים כבוד לחיילים שנהרגו בעת הגנה על ''הארץ המובטחת''... אז הם ימשיכו לחיות בירושלים (למרות שהם שונאי מדינת ישראל ואנטי-ציונים) יקבלו את ההגנה של החיילים, יקבלו את הכסף של המדינה וימשיכו לתקוף, להכות ולהתנגד באלימות לכל מי שמעז להפר את החוקים ההדוקים שלהם...
    חיילים נתנו את חייהם בשביל שחבורה של חרדים יוכלו לחיות איפה שמתחשק להם והחרדים מחזירים כבוד בצורה כזאת! יפה, אפשר לראות עם איזה כפויי טובה אנחנו מתעסקים פה!

    הגב לתגובה זו

    • כבוד לנופלים וכבוד לדת היהודית

      מאיר בדד, 07/05/08 18:31

      לעם ישראל בתורתו יש כללים מנהגים ונוהלים איך לכבד את הקדושים אשר מסרו את נפשם על קדושת ה' העם הארץ והמולדת.
      שימוש בטקסים לועזיים שונים מהוים
      זלזול והשפלה לזכרם הטהור והקדוש.
      ניצול ציני ומרושע של יום קדוש זה נגד
      שומרי משמרת הקודש אשר אמנם אינם עומדים דום כדרכי הגויים. אך עומדים על משמר כבוד הנופלים כיאה ומכובד ליהודים גאים ונאמנים

      הגב לתגובה זו

    • מי החליט???

      חיים, 07/05/08 20:55

      אם יהיה מנהיג אחד שיחליט שבכדי להזדהות צריך לעמוד עם אצבע בפה זאת אומרת שמי שלא יעשה כך אינו דואג לכבודם של החיילים? מה הקשר בין חלוקת כבוד לעמידה טיפשית במהלך דקה???

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    ''עשב שוטה''??? לכלא ומייד ולזרוק את המפתח לים!!! (ל''ת)

    שינמקו בכלא, 07/05/08 17:14

    הגב לתגובה זו

    • agree! (ל''ת)

      abe, 07/05/08 17:26

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    לא לשכוח שבגלל הדת לא חזרנו לארצנו

    אליעזר, 07/05/08 17:10

    התפללנו והתפללנו ושום דבר לא קרה, עד שבא דור שמרד בדת ודגל באקטיביזם.
    אלה שנשארו שם נעלמו בשואה.

    הגב לתגובה זו

    • לא לשכוח שהחילונים לא עלו לארץ

      תוהה, 07/05/08 17:36

      למעלה ממיליון חילונים שלא עלו לארץ נהרגו בשואה.

      גם הם התפללו והתפללו ???.

      הגב לתגובה זו

      • מאיפה הבאת את השטות הזאת? מזעזע.. (ל''ת)

        בור, 07/05/08 18:41

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    מעשה הערבים מעליב אותי ואני מקוה שהמשטרה

    אישרעהל, 07/05/08 17:07

    תטפל בהם ביד קשה.ולו כדי להחזיר את כבודינו.לגבי הדתיים,זה פחות נורא כי זה ברחוב ולא במשרד ממשלתי.
    באמת איזה חוצפה,עיכבנו את הערבים בשתי דקות.שלא ייתבעו אותנו על זה שעשינו להם חור באוזן.

    הגב לתגובה זו

    • הדתיים זה פחות נורא????????

      חיילת, 07/05/08 19:07

      זה אפילו יותר נורא, כי הם יהודים!
      כל אחד שחי במדינה הזאת צריך לכבד את הנופלים בשביל המדינה הזאת!!! ולא משנה אם זה במשרד ממשלתי או ברחוב. לתקוף אדם על כך שהוא מכבד את זכר הנופלים זה בושה לתוקף ולמדינה שבה חיים אנשים כאלו, שמזלזלים בה ובתושביה, וזה בדיוק מה שהדתיים וגם הערבים עושים.

      הגב לתגובה זו

      • די לבורות!!!

        ארי, 07/05/08 20:41

        האדם שעמד עם דגל בכיכר השבת היה דתי.

        האם שמעת פעם שבמדינת ישראל קיים ציבור דתי ציוני?

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    תעודות הזהות הכחולות חזרה ומהר

    יום עצמאות שמח, 07/05/08 17:05

    המצב הקיים בו כל מיני סוטים אנטי-ציוניים משתוללים בצפירה וגם בוחרים לכנסת אינו יכול להמשך. יש להתנות את האזרחות בשירות בצה''ל; מי שלא שירת (ללא סיבה מוצדקת *באמת*) יורד לדרגת תושב. אני מאמין שמהר מאד נראה את ההבדל בהקצאת משאבים מחד וברצונם להשתלב בחברה מאידך.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא יעבור בבג''ץ (ל''ת)

      צ, 07/05/08 17:37

      הגב לתגובה זו

      • נחיה ונראה (ל''ת)

        ץ, 07/05/08 18:04

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    נו,מה חדשה בזה?אנחנו כבר יודעים איפה לא עומדים בצפירה (ל''ת)

    שמילו, 07/05/08 17:04

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    100 Shearim psychosnot real jews (ל''ת)

    jew, 07/05/08 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לאות ''כבוד'' בפסח שנה הבאה אני אוכל חמץ במאה שערים כדי שיבינו

    מוקי דבש, 07/05/08 16:53

    שחיילינו החללים קדושים לנו לפחות כמו המנהגים הפגאנים שלהם!!!

    הגב לתגובה זו

    • ומה תוכיח בזה?

      תומר רז'קובצקי, 07/05/08 17:31

      האם אתה חושב שבאכילת פיתה בפסח אתה תוכיח את בגרותך או את צדקת טענתך? בסך הכל, אתה כועס עליהם משום הקונטרסט שהם שמים בין הדת למדינה. אתה רוצה לשים אותו קונטרסט, בסה''כ אתה גם רוצה להוציא את הדתיים מהצבא- הרי אתה תומך בניגוד בין דת למדינה. אז אין לך מה להתלונן על הדתיים הקיצוניים בסה''כ, כי אתם שואפים לאותה מטרה.

      הגב לתגובה זו

      • תבדילו בין חרדין לדתיים בבקשה (ל''ת)

        רוני, 07/05/08 18:07

        הגב לתגובה זו

    • תגיד בלי נדר !! (ל''ת)

      %%, 07/05/08 17:37

      הגב לתגובה זו

    • חשבת על כך ש...

      תם, 07/05/08 17:59

      חשבת על כך שאולי כרסום הסטאטוס קוו, כגון הפסיקה האחרונה בנושא החמץ, הוא הוא אשר גורם לאנשים דתיים להרגיש פחות מזוהם עם המדינה?

      יכול להיות שאתה מגיב על מה שלמעשה הוא תגובת החרדים להתחלנות המדינה?

      הגב לתגובה זו

      • זה מה שגורם להם לא להזדהות?!

        StoutViking, 07/05/08 20:56

        שילכו לצבא, יעבדו וישלמו מיסים, אם הם רוצים הזדהות, במקום לנער את הפאות בישיבה כל היום ולמשש ילדים קטנים!

        הגב לתגובה זו

    • אדם יקר

      מוטי, 07/05/08 18:34

      לא כל דתי הינו נתורי קארתא
      הם הפסולת הלא ממוחזרת של אותם בני אדם שנקראים יהודים
      רוב חובשי הכיפה הינם יהודים שמאמינים במדינה ומוקירים אותה ואת חלליה

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    חרדים לא עמדו בצפירה

    עודד, 07/05/08 16:48

    אתמול בערב חזרתי מחו''ל בזמן הצפירה בפרוזדור היציאה לכוון בקורת דרכונים הנוסעים עמדו חוץ ממספר חרדים עם ילדיהים שהמשיכו לצעוד בחופזה . מספר אנשים העירו להם שאפילו תיירים גויים נותנים כבוד . האמת התבישתי מאד.

    הגב לתגובה זו

    • הבושה כולה היא של שוטרי ביקורת דרכונים שאפשרו להם להכנס לארץ (ל''ת)

      חזרה למטוס, 07/05/08 18:37

      הגב לתגובה זו

      • חשוב לציין

        עודד, 07/05/08 19:21

        כשלוש דקות לפני הצפירה הייתה כריזה במערכת בשתי שפות הסבר לתיירים על מהות הצפירה ובכל זאת נעשה דווקא ברשעות מעוותת

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    זה במסגרת החנוך של מדינת ישראל, אין ערך לחיי החילים (ל''ת)

    יורם, 07/05/08 16:40

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ארץ דמוקראטית, נראה את החרדים וערבים פוגעים בכבוד במדינה זרה (ל''ת)

    חיים, 07/05/08 16:31

    הגב לתגובה זו

    • סע לצרפת ותראה שהערבים שם יותר גרועים (ל''ת)

      מאוד מעציב, 07/05/08 18:20

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    אנחנו מפרנסים אותם והם יורקים עלינו (ל''ת)

    גיא, 07/05/08 16:30

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מפרנס אותם. בוא אסביר לך את מי אתה מפרנס

      ''סר'' האוצר, 07/05/08 17:01

      את הכסף שלך מהמיסים מעבירים אך ורק לחשבון של אבו מאזן .
      אז תהיה רגוע גיא.

      הגב לתגובה זו

      • ממש לא נכון לא רק אבו מאזן

        נבחרי העם, 07/05/08 18:19

        האם שכחת את אולמרט חביבנו? את הירשזון שפרנסת? וכל שאר הנגביים והבר-אונים, והמושחטים? גיא, אתה יכול עדיין להיות רגוע.
        יום עצמאות שמח!!!

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    לפנות ערבים שהגיעו אחרי 1948, לפני שחורבות ישראל יהיו למדינה ערבית

    שפיץ, 07/05/08 16:30

    קודם לפנות ערבים שהגיעו אחרי קום המדינה ואחר כך הפרדה כמו בקפריסין, יהודים בצד אחד וערבים בצד השני.
    כדי למנוע מדינה ערבית נוספת על חורבות ישראל, להזכירכם:
    1.במדינות ערב אין יהודים (אין גם בני דתות אחרות).
    2.יהודים התגוררו במדינות ערב יותר מאלף שנים לפני הולדת מוחמד
    ולהתעלם מאמריקה, במלחמת העולם השניה לא הפסיקו את רצח היהודים ע''י הגרמנים ועד מלחמת ששת הימים מנעו נשק מישראל, ממלחמת ששת הימים שינו גישה, לוחצים לפרוק המדינה בשלבים: סיני עם הבלוף של שלום מיצרי, הגירה ערבית חופשית ללא יכולת להגיב, עזה, דרום לבנון, פילדלפי, פלשתינה ועוד.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אהבת חינם

    אוהד, 07/05/08 16:22

    אחי ואחיותי ,די
    הגיע הזמן לאהבת חינם , נטולת תנאים.
    בפרט ביום שכזה,בו אנו מחויבים בעצירה ובמחשבה על כל הרוגינו ,שנתנו את חייהם כדי שנוכל לחיות במדינה זו כעם שלם , ולא כמיעוט מפורד.

    עצמאות שמח!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מה שמרגיז אותי בסיפור הזה

    srachelg, 07/05/08 16:11

    הוא שכולם לא בסדר בסיפור הזה. בשעת הצפירה הייתי מרחק דקה מהמהקום, רוב מוחלט של האנשים עמד, כולל החרדים. מיעוט המשיך בשלו. איש לא תקף אף אחד ולאחר 2 דקות החיים המשיכו.

    אבל כאן שלחו בחור דתי, שנשא דגל גדול, כדי לעמוד בהפגנתיות בכיכר השבת ולמשוך את הפרובוקטורים של העדה החרא והפלא ופלא, היס''ם היה שם מיד כדי לחלץ אותו. נשמע לכם הגיוני?

    עזבו את החרדים בשכונות שלהם בשקט. גם להם קשה להתמודד עם הקיצונים שבהם בדיוק כמו לכל חברה אחרת.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      לא נורא, 07/05/08 16:34

      כל הכבוד על התגובה

      הגב לתגובה זו

      • מה צודק? נמאס מהם כבר!!!!!!!!!!!

        ענת, 07/05/08 17:04

        איך יהודים חרדים יכולים להיות אנטי ציוניים?איך הם מעיזים גם לחיות על חשבוננו, גם לחיות בסבבה שלהם שאנחנו הולכים לצבא ומסכנים את חיינו. שלא נדבר על כל המשפחות שנהרסות מידי שנה כתוצאה מכך. ןהם מעיזים לתקוף ולזלזל בזיכרונם???
        נמאס כבר מהעלוקות מוצצות הדם האלו!!!!! אם זה היחס שלהם, שלא יקבלו עזרה ממשלתית אם הם לא הולכים לצבא. מעניין איך הם יחיו אז!

        הגב לתגובה זו

        • בוקר טוב אליהו

          חדרי חרדים, 07/05/08 17:51

          החרדים ''נטורי קרתא'' הם קבוצה קיצונית ביותר בתוך החברה החרדית שגם מסרבת לקבל כל שירות מהמדינה
          (לרבות כספים, ביטוח לאומי וכו')

          הגב לתגובה זו

          • בוקר אור

            חודר חרדיות, 07/05/08 18:11

            גם בטחון זה שירות מהמדינה. למעשה, זה השירות המרכזי שמדינת ישראל מעניקה ליהודים החיים בה, וזה השירות שעומד במרכז אירועי היום שהם אינם מכבדים. לא נאה להם? יעברו נא לחיות בצד העזתי של הגבול ובכך יסתתמו טענותי.

            הגב לתגובה זו

        • לענת הבורה...

          בועז, 07/05/08 17:55

          נטורי קרתא לא מקבלים שקל מהמדינה, בניגוד להרבה פינגווינים אחרים שאינם מגדירים עצמם כאנטי ציונים (אבל עדיין לא משרתים בצבא).
          לפני שמלכלכים- בודקים.

          הגב לתגובה זו

    • יש צדק בידבריך

      פלוני, 07/05/08 16:48

      היום הייתי במרכז קניות וכולם עומדים חוץ מהערכבים שהולכים וצוחקים לך בפנים אני לא מבינה למה לא אומרים להם בזמן הצפירה לא רוצים לעוד תישארו במחסן .

      הגב לתגובה זו

    • לא כתבו ''כל החרדים'' אלא ''נטורי קרטא'' (ל''ת)

      אל תגזים, 07/05/08 18:22

      הגב לתגובה זו

    • שוב זרקתם אותי לפח שלכם ...

      ד''ר ארוין, 07/05/08 19:37

      אין עליכם

      הגב לתגובה זו

    • שהם יעזבו את המדינה שלנו בשקט!

      StoutViking, 07/05/08 21:00

      וילכו לגור בליטה, יחד עם שאר שונאי ישראל ומצדיעים במועל יד. אנחנו מפרנסים אותם ומגנים על התחת שלהם בצבא, וזו התודה שלהם? הם אוייבי המדינה! הם נסעו לפגוש את אחמדיניג'אד באיראן ולהתנשק איתו ולהכחיש את השואה! למה הם מסתובבים חופשיים???

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    ומדי שבת אני רואה יהודים שרומסים את כבוד השבת (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 07/05/08 16:11

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר? אותם יהודים תוקפים? מכריחים אותך לעשות משהו נגד רצונך??? (ל''ת)

      לוק., 07/05/08 16:26

      הגב לתגובה זו

    • לשבת אין כבוד. לבני אדם אמור להיות כזה. (ל''ת)

      בני, 07/05/08 16:30

      הגב לתגובה זו

      • זהו, שאתה טועה... לשבת יש המון כבוד והיא לא מוותרת

        תקוה, 07/05/08 18:22

        כיהודים אנו מצווים לכבד את השבת, ואת מי שציווה על מנוחת השבת.

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    סבלנות וסובלנות

    אזרח מודאג מבוג, 07/05/08 16:11

    כולנו אשמיםבחוסר הסובלנות וההתחשבות האחד בשני
    יעשה כל אחד בביתו כרצנו
    ובמקום ציבורי יתחשב בשכנו
    הן באכילת חמץ בפסח - למה בפרהסיה
    והן בעמידת דום - מדוע דוקא בשכונה
    שידוע שאינה מכירה בצורה זו של הזדהות
    ולה דרכים משלה
    למי שאינו יודע - רבים מהנלחמים
    על עצמאות המדינה במחתרות
    היו מחובשי המגבעות והכיפות השחורות
    אל נכלול אף פעם ולא נכרוך את כולם
    בחבילה אחת מבלי להכיר את ההבדלים הקטנים
    לא כולם שונאי המדינה
    גם ל בין בני דודינו

    אבל העומדים בראש הפירמידה
    היכולים לנקוט בצעדי ענישה
    בעת הצורך
    נעלמת ה''גבורה''
    ומקומה חרדה
    לנאשם - למזיק המנצל חולשתם
    ועושה ככל העולה על רוחו

    הבה נתחיל לכבד האחד את השני
    לשוחח ולהבהיר דברים
    להעניש את המפריעים
    ולדעת שלא כולם מקשה אחת
    ובהידברות והתחשבות נביא גאולה לעולם
    ולנו כעם

    הגב לתגובה זו

    • החוק אינו מחייב עמידת דום..

      חקק, 07/05/08 17:59

      חוק יום הזכרון סעיף 3.

      ביום הזכרון תהיה בכל רחבי המדינה דומיה בת שתי דקות בהן תשבות כל עבודה ותפסק כל תנועה בדרכים.

      אין חובה לעמידת דום.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    ''כי הנה אויביך יהמיון ומשנאיך נשאו ראש ''. ארורים הרשעים. (ל''ת)

    אחד שמכיר אותם, 07/05/08 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    בתור עונש לבדויים/ערבים בתור התחלה לא לתת אישורים ''לאיחוד מחבלים''

    א, 07/05/08 16:02

    ודבר שני לא לתת להם אישור בכלל להגיע לסניף שם למשך שבוע לפחות

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חילונים תתחילו לכבד חרדים חיים

    חרדי, 07/05/08 16:01

    ואנו החרדים נכבד את החילונים שאינם בחיים. ואם לא-אל תבואו בתלונות

    הגב לתגובה זו

    • בושה

      בר, 07/05/08 16:16

      תגיד לי אתה עשית משהו בשביל המדינה בשביל שהם יכבדו אותך ? אני בעצמי דתי ווגם אני לא מכבד אותך אבל לא מבין איך אתה לא מכבד את אלו שהגנו בגופם עליך ועל המדינה !!

      הגב לתגובה זו

    • היה ראוי שאדם שמדבר כמוך יחיה בחרדה מתמדת! (ל''ת)

      חרדה אמיתית, 07/05/08 16:24

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    רשעים יש בכל מגזר (ל''ת)

    מאלה ומאלה, 07/05/08 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    דרך מצויינת לזהות עמלקי זה לראות בצפירה מי הולך ומי עומד לזכרם של

    זיהוי עמלקי, 07/05/08 15:51

    חללי צה''ל היקרים.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כבוד השופטת קבעה: הרחוב איננו מקום ציבורי

    ציפורה ליבני, 07/05/08 15:48

    ולכן אסור לעמוד בו בשעת הצפירה.
    מצד שני זה לא קצת אבל ממש קצת מוזר שבן אדם מגיע למעוז נטורי קרתא בשעת הצפירה עטוי דגל ישראל.
    לא יכול להיות שזה היה קצת יזום או
    שזה נראה נורמלי

    הגב לתגובה זו

    • שאני אבין- אתה מגיע על החרדים ההזויים האלה??

      רינת, 07/05/08 15:56

      אז אם הוא הגיע למעוז שלהם עטוי בדגל אז מה? זה אומר שהם צריכים להתקיף אותו??

      הגב לתגובה זו

      • הסבר לרינת

        oou, 07/05/08 16:47

        אולי תטוסי לאירן ותסתובבי באיזורים הכי קיצונים-הרי מבחינה חוקית לא יעשו לך כלום.
        בעצם למה להרחיק? כנסי לרמאללה

        הגב לתגובה זו

      • את לא מבינה ?

        מ, 07/05/08 17:34

        נראה אותך עושה פרובוקציה כזו באיזורים ערביים...נראה לך שהדבר היה מסתכם במחאה ודחיפות ?

        ספק אם הדגלן הדגול היה נשאר חי.

        הגב לתגובה זו

        • מ,כנראה שגם אתה מסכים שנטורי קרטא הם אוייבים של עם ישראל. (ל''ת)

          ארז, 07/05/08 18:04

          הגב לתגובה זו

          • לא של עם ישראל..

            מ., 07/05/08 18:26

            אלא של השלטון החילוני במדינת ישראל, אבל לא זו הנקודה.


            מה שרציתי לומר הוא, שכמו שאיש לא מעלה בדעתו, ובצדק, לצעוד כשדגל ישראל מונף בידיו באיזורים ערביים כי תושבי האיזור יפגעו בו,
            כך אין צורך לעורר פרובוקציות מכוונות באיזורי נטורי קרתא.

            הגב לתגובה זו

    • נטורי קרתא זה בעזה? (ל''ת)

      ?, 07/05/08 16:25

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    העונש על תקיפה הוא 3 שנות מאסר

    אלון, 07/05/08 15:47

    האם מישהו במשטרה שוקל לעצור אותם?

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    יש למחוק התנהגויות כאלה - אין להן מקום

    בת-שבע, 07/05/08 15:43

    ישנן דרכים אחרות לגיטימיות לא להסכים עם המנהג הזה אלה אינן חלק מהדרכים האלה

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    על המשטרה היה לעצור את הפרובוקטור הזה,בגין הפרעת הסדר הציבורי!!!!!!

    דרור מרמת גן, 07/05/08 15:43

    עמדתם האנטי ציונית של נטורי קרתא ידועה, ולכן הבחור שהגיע לשם עשה זאת במטרה לעורר פרובוקציה, שאכן הצליחה.
    יש לזכור שהמשטרה הפוליטית אסרה על ברוך מרזל להכנס לסכנין, בלי דגלי המדינה, מ''חשש לשלום הציבור ולסדר הציבורי''.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    בני מיעוטים?! העיקר ש''חרדים'' רשום.

    דתי לאומי, 07/05/08 15:42

    למי שלא ברור, אלו בדואים שלא עמדו בצפירה והתפרעו.
    אין לי בעיה עם כל הבדואים כשם שאין לי בעיה עם כל החרדים, ואני יודע שבשני הקבוצות האלו, המתפרעים הם מיעוט...

    אבל בכל זאת, תקשורת צריכה קצת הגינות.
    אי אפשר לעשות כזאת אפלייה בניסוח, ועוד באותו משפט.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ל-1

    תמי, 07/05/08 15:41

    אני בד''כ לא מגיבה אך לא יכולתי להתעלם מדברי האיוולת שלך...אתה עושה השוואה בין חיילינו היקרים ששומרים על המדינה וגם עליך (מסתבר) לשמירת מסורת..מה הקשר? ורק לידיעתך, החילונים אינם אנשים פחות טובים בעיני אלוהים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כמדי שבת

    אבי, 07/05/08 15:39

    לא כל האזרחים שומרים ומכבדים את השבת

    הגב לתגובה זו

    • המדינה חשובה יותר מהשבת

      ליאור, 07/05/08 16:41

      לא טוב לך ?
      לך גלות

      הגב לתגובה זו

      • המדינה מיותרת ללא השבת

        שומר שבת, 07/05/08 18:29

        יהודים חיים בחו''ל בבטחון רב יותר מאשר במדינת ישראל.

        מאז קום המדינה נהרגו בה הכי הרבה יהודים.

        הגב לתגובה זו

        • שומרי השבת מיותרים ללא המדינה

          בועל נידות, 07/05/08 19:10

          ולגבי ה''עובדות'' שהבאת - מאז קום המדינה נפלו בה פחות מ-23,000 חללים; זה לא מתקרב לדגדג אפילו את 6,000,000 הקורבנות שהגלות הנפלאה שלך הביאה לנו; אותם בטח שכחת, אה?

          הגב לתגובה זו

    • ההבדל הקטן

      א, 07/05/08 18:25

      יש הבדל עצום בין לא לעמוד בצפירה, ובין למנוע מאחר לעמוד בצפירה בכך שמתקיפים אותו פיזית (מקרה נטורי קרטא) או משתוללים ומפריעים (מקרה המיעוטים). מקרים אלו משולים לכך שבפסח, קבוצת חילונים תתנפל על חרדי ותתחוב לו בכוח פרוסת לחם לפה, או שביום כיפור יתפרצו לבית כנסת ויפריעו לתפילה עם רמקול.

      למי שמצדיק את מה שקרה היום בצפירה באי-כיבוד השבת בפרהסיה, כדאי לחשוב טוב טוב על האנלוגיות שלו, ולאיזו תגובת נגד קיצוניות ואלימות הן למעשה נותנות לגיטימציה.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    הסתה שקרית !! הבחור לא הותקף! אפשר לראות זאת בהמשך הידיעה. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 07/05/08 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    פשוט מטומטמים..קצת כבוד לאלה שנפלו בשבילנו..קצת כבוד! (ל''ת)

    ליאל, 07/05/08 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לאור המקרה בב''ש יש לחוקק ש-10 דקות לפני ואחרי הצפירה הכל סגור!

    נתנייתי, 07/05/08 15:35

    גם אני היום בכניסה לבנק נעמדתי...
    לי יש יום זכרון כל השנה כבר שנים.

    אך אם בני המיעוטים מרשים לעצמם לעשות כפי שסופר בכתבה, לדעתי יש לחוקק חוק שחצי שעה לפני הצפירה ו-10 דקות אחריה, כל מוסד ממלכתי, במידה ואפשרי, סגור!
    פשוט סגור!!!

    לבני המיעוטים שהתפרעו אוסיף שהייתי רוצה לראותם בסוריה נוהגים כך, אם בכלל היו מתקרבים ביום זכרון למשרד כלשהו?!?

    יום זכרון לחיילי צה''ל הי''ד היקרים מכל חייב להיות יום קדוש!!!

    חייבים לעבוד ביום זה? בבקשה, אך לא לכבד הצפירה, אני מקווה שבני המיעוטים שהתפרעו יחטפו בקנס, שזה מאד כואב לכיס שלהם ופעם הבאה הם יחכו כילדים טובים בחוץ!!!

    לגבי החרדים בירושלים, אני מתבייש אך מה כבר אפשר לעשות, הגם שהם קומץ, ונותר לי לברך הבחור שעמד עם הדגל מול פרצופם!!! יישר כח!!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הם לא חרדים, הם חילונים. נכון נשמע יותר טוב?

    חילוני לענין, 07/05/08 15:35

    לא מבין: אם מישהו יכול לנסוע בשבת כי הוא חילוני, לאכול חמץ בפומבי בפסח כי הוא חילוני, לפתוח חנות לא כשרה כי הוא חילוני, אז למה ל כך צריך להקפיד על המצווה הזו ''לעמוד בצפירה''?

    לצורך הענין אני חילוני, לא שומר על המצווה הזו ולא עומד בצפירה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    למה סתם לעשות פרובוקציות?

    סתם אחד, 07/05/08 15:33

    האם זה לא היה ברור ?

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יותר נכון הקבוצה הזאת היא חרדים מש קטנה לא כל החרדים (ל''ת)

    שרון, 07/05/08 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    יש לכבד

    מיעוטניק, 07/05/08 15:31

    לא חייבים לעמוד, לא להצדיע, אבל לא לפגוע ברגשותיו של זה שמתאבל.
    ואם זה דורש לעמוד, אז לעמוד.

    אם נבין אחד את השני אולי גם נסתדר איכשהו ביחד, גם היהודים מתבקשים לא להשתולל למשמע על אירועים לציון הנכבה.

    הגב לתגובה זו

    • חוצפן וצבוע

      רוקד, 07/05/08 17:47

      אל תשוה בין ה'נכבה' שלכם לשום דבר אחר.
      האם בנכבה אתם מודים שהיא נגרמה באחריותכם המלאה?
      האם אתם מודים בכל ש-850,000 יהודים גורשו באותה תקופה מארצות ערב?
      האם אתם מודים שאתם אלה שלא קיבלתם את החלטת האו''ם ותקפתם את היהודים???

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    כמידי שנה , לא כל האזרחים שומרים על כבוד האחרים ובתנ''ך עצמה אלה.. ב

    רות, 07/05/08 15:29

    חומר למחשבה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בני מיעוטים חחח

    תום, 07/05/08 15:29

    יש סיבה מיוחדת שכותב המאמר בחר לרשום בני מיעוטים ולא ערבים? או לפחות בדואים? אבל לפחות תמשיכו לתת להם קצבאות. בעצם זה אנחנו שנותנים להם קצבאות זה מהמיסים שלנו לא? אנחנו הרי עם נאור. סבבה. זה הכי הגיוני.
    אפשר להביא 1000 דוגמאות ללמה המצב ככה ומי אשם .
    אם אתם רוצים לדעת מי אשם באמת מה שצריך לעשות זה להסתכל במראה.
    אנחנו נתנו למצב הזה להגיע.
    מדינה רקובה. חג שמח.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חוצפתם של שני המיעוטים הללו לא נולדה היום. זו תוצאה של

    שלמה, 07/05/08 15:27

    שנים של הבלגה וסליחה על פרובוקציות שלהם, אם מתוך חולשה ואם מתוך פחד.
    מדינת ישראל צריכה לעבור למשטר ברזל בסגנון סינגפור, לפחות למשך כמה שנים, כי יש פה קבוצות אנשים שמבינות רק כוח, ולא יודעות להעריך את מנעמי השלטון הדמוקרטי.

    הגב לתגובה זו

    • #12 u r sooooooooo right! (ל''ת)

      jew, 07/05/08 17:02

      הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב (ל''ת)

      רונית, 07/05/08 17:03

      הגב לתגובה זו

    • במדינה יש מספיק דיכוי

      תומר רז'קובצקי, 07/05/08 17:42

      המודל הסינגפורי הוא מודל של
      ''1984'', של סדר ציבורי בכל מחיר, כשמי שיכתיב את הסדר הזה עוד עלול להיות תואם אולמרט- גועל נפש. דמוקרטיה אמיתית, כזו שמייצגת את רצון העם, הייתה יכולה להתמודד עם תועבת הזלזול בצפירה. למרות שיכול מאוד להיות שאכן מנהג זה שמקורו בתרבויות זרות, יוחלף במנהג אחר ומכובד לא פחות.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    גם בחיפה אזרחים ערבים לא עמדו בצפירה

    גלית, 07/05/08 15:25

    במרכז הכרמל, משפחות ערביות בגן האם, המשיכו לאכול לשבת ולצחוק בזמן הצפירה.

    הגב לתגובה זו

    • לא מאשים אותם

      תומר רז'קובצקי, 07/05/08 17:39

      הם מציינים את ה''נכבה'' לכן בשבילם זה אסון נורא ואיום שישראל עוד לא הפסידה במלחמה. אין סיבה שהם יעמדו בצפירה לזכר אלה שבחייהם מנעו מהם להשיג את רצונם. צריך להבין את זה, ואז להסיק מסקנות.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    עזבו משטרה הם מבינים בכיס

    טלי, 07/05/08 15:25

    פשוט תשללו את הקיצבה של מי שהתפרע...

    תראו איך הוא ירד על ברכיו ויבקש סליחה.

    אין להם כבוד גם לאחיהם הבדואים שנפלו. היום חיילים בדואים מסתתרים מפני הבהות האלו.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כל החרדעם שאני מכיר פטריוטים למדינה לא פחות מאיתנו החילונים

    אחד, 07/05/08 15:24

    יש כאלה ..

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בושה!

    אלי, 07/05/08 15:23

    לאן הגענו?

    חרדים,

    שכחתם את ישיבת מרכז הרב? ואם אתם לא מאמינים בציונות תפסיקו להשתמש בחשמל שמייצרת חברת החשמל הישראלית, ובמים של חברת מקורות הישראלית וכד'

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    תפסיקו להכליל את כולם במילה חרדים.זו קבוצה קיצונית קטנה! (ל''ת)

    יעקב, 07/05/08 15:21

    הגב לתגובה זו

    • 400,000 חרדים אשכנזים זה קבוצה קטנה?

      מיעוט גדול, 07/05/08 15:35

      תוסיף על זה עוד כמה מאות אלפים ממוצא מזרחי שש''ס שמאלנית לגביהם ואתה רואה קבוצה ענקית. אלה אויביה של המדינה.
      אפילו את תאריך יום העצמאות הזיזו השנה בגללם. ה' באייר חל ביום שבת!

      הגב לתגובה זו

      • אל תדבר שטויות

        @, 07/05/08 16:01

        הקבוצה הזו היא קטנה מאד.
        *ככל הידוע לי, רוב מוחץ של החרדים מתנגד למעשה התקיפה הזה.
        *ה''מאות אלפים ממוצא מזרחי שש''ס שמאלנית לגביהם'' הם דווקא לאומיים בדרך כלל, ומזדהים עם המדינה והצבא.
        *את יום העצמאות לא הזיזו בגלל נטורי-קרתא. הקדימו אותו כי הוא חל השנה בשבת. חוגגים אותו בחמישי על מנת שכולם יוכלו ללכת לטיולים ולעשות על האש ללא חילול שבת.

        הגב לתגובה זו

        • אין בעיה להזיז את החג....

          במבי, 07/05/08 16:30

          התאריך הינו סימבולי ואין בעיה אם זה, נהפוך הוא, היה עדיף אם את כל החגים היו חוגגים ביום ה', על מנת ליצור גשר ארוך לסופ''ש (כנהוג בארה''ב בחגים לא דתיים)
          יתר על זאת, מכיר את ''לא אד''ו ראש''?? לא מכיר תישאל, אני אספר לך...
          אפילו את ראש השנה מזיזים על מנת שכיפור לא יפול צמוד לשבת... מסתבר שהיהדות יותר חכמה מהיהודים....

          הגב לתגובה זו

          • מה הקשר בכלל?

            ביניש, 07/05/08 17:45

            לא מזיזים את ראש השנה אף פעם ואין קשר ליום כיפור.
            לא אד''ו ראש- יום א של ראש השנה לא יפול בימים א,ד,ו כי ככה יוצא חשבון הלוח העברי.

            את יום העצמאות הזיזו כמו שלמשל מזיזים צומות או פורים שנופלים בשבת.

            הגב לתגובה זו

            • בוודאי שכן.. (ל''ת)

              במבי, 07/05/08 23:04

              הגב לתגובה זו

            • לא כי ככה יוצא...

              במבי, 07/05/08 23:43

              כי ככה תיכנן הילל הנשיא את לוח השנה העיברי.
              ראש השנה בהחלט מוזז, רק שזה נעשה במודל מתימטי שדואג שלא יפול בימים הללו על מנת שכיפור לא יפול בצמוד לשבת.

              הגב לתגובה זו

        • תראו מי שמדבר שטויות

          @@, 07/05/08 18:48

          החרדים הזיזו תאריך יהודי אחד???

          פסח חל השנה בשבת. לא נוח לי. אבל התאריך לא הוזז ''לנוחות החבר'ה''.

          בפעם הבאה כשאתה מתחזה לחילוני שמסביר, נסה להיות פחות שקוף.

          הגב לתגובה זו

  • 6.

    מרגיז אבל חוקי

    שחור כתום, 07/05/08 15:19

    כביש בר אילן בירושלים עובר בתוך שכונות חרדיות.החרדים רצו שיהיה סגור בשבת.
    כמובן-הוגש בגץ.
    ומה אומר השופט ברק?
    ''אמנם יש פגיעה ברגשות התושבים-אך חופש התנועה חשוב יותר''.
    אז אם איזה דוס לא רוצה לעמוד בצפירה-בגץ אומר שחופש התנועה חשוב יותר מעמידה בצפירה.

    הגב לתגובה זו

    • ההשוואה

      תומר רז'קובצקי, 07/05/08 17:36

      דווקא נכונה ומדוייקת להכאיב. אבל זה שמותר לעשות משהו זו לא סיבה לעשות אותו, ופה ההתקוממות. אנשים מרגישים שכבוד לזכר הנופלים למען המדינה צריך להיות קונסנסוס.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    רואים שאין הבדל בין חרדים לערבים (ל''ת)

    מוטי, 07/05/08 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ואני דווקא ראיתי בירושלים ערבייה שלא עומדת (ל''ת)

    תדברו על זה, 07/05/08 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אחמדינגאד=חיזבאללה=חמאס=פלסטיני (ערביי) ישראל!!! (ל''ת)

    תתעוררו! לפני, 07/05/08 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כמידי שנה בא לי להקיא

    רועי, 07/05/08 15:13

    מיהם אותם אנשים שגרים בתוכנו, נתמכים ע''י המדינה, ניזונים מכספי ביטוח לאומי (שמשולמים מכיסינו) נהנים מהגנת חיילינו (אותם חיילים שהם לא מעוניינים לעמוד לזיכרם).

    מדוע המצב הזה ממשיך.

    מדינה בה הטפיל מנציח את מצבו וזוכה לתמיכה, אינה צריכה לדאוג מפצצה אירנית. הפצצה גדלה בקירבינו

    הגב לתגובה זו

    • טעות!!!

      מאה שערים, 07/05/08 15:37

       אותם אנשים מנטורי קרתא, שלא עומדים בצפירה, ואף מוחים על כך במדינה יהודית הזכרון שנותנים לחללים הוא עמידת דום, מנהג לא יהודי כלל. שלקוח מטקסי הזכרה נוצריים. אותם אנשים מתנגדים גם לקבל את תשלומי הקצבאות של הביטוח הלאומי. וישנם אנשים שאפילו מקצינים בכך שלא נוסעים בתחבורה ציבורית שהיא מסובסדת ע''י המדינה. אז אל תתקוף אותם בדברי אבלים כשאינך בודק קודם את נכונות טענותיך. תודה.

      הגב לתגובה זו

      • אז בשביל מה הם חיים במדינה הזאת??

        ..., 07/05/08 16:06

        אם הם לא מכבדים שום דבר שקשור למדינת ישראל, שלא יחיו פה. שלא ישבו פה ויחשבו שהם יכולים לשנות את כל העולם עם המחשבות שלהם. לא טוב להם פה- שילכו.

        הגב לתגובה זו

        • כי זו ארץ ישראל, הארץ של היהודים. (ל''ת)

          תנחום, 07/05/08 16:30

          הגב לתגובה זו

        • הם גרים בארץ ישראל, לא במדינת ישראל... (ל''ת)

          נעמה, 07/05/08 16:38

          הגב לתגובה זו

      • טעות?אתה טועה!הם לוקחים הרבה יותר ממה שהם נותנים

        ארז, 07/05/08 17:58

        תגיד לי,הליצן ממאה שערים,מי בנה את הכבישים שעוכרי ישראל אלה נוסעים עליהם,מי בנה את המדרכות,ומי מגן בגופו על עוכרי ישראל אלה,כדי שיוכלו ללכת בשלווה על המדרכות,ולנסוע בבטחון על הכבישים.נטורי קרטא מקבלים בצורה ישירה ועקיפה אין ספור שירותים וכספים מהמדינה,ואנשים נהרגים,כדי שהרשעים הללו יוכלו לחיות...אולי חבל באמת.

        הגב לתגובה זו

    • החרדים הלא לאומיים והערבים ישראלים

      :|, 07/05/08 15:45

      מסכים.

      הגב לתגובה זו

    • דברייך לא מדוייקים..

      אהבת ישראל :-), 07/05/08 15:49

      קודם כל שתדע שהקבוצה הזאת של נטורי קרתא הם קבוצה קטנה וקיצונית שהחרדים לא ממש קשורים אליהם.
      שתדע שאותה קבוצה לא מסתובבת עם תעודת זהות ולא לוקחת כספי ביטוח בגלל שהם מתנגדים לכל מה שבא מהמדינה.
      נכון גם אני לא אוהבת את הקיצוניות שבהם אבל קיצונים יש בכל קבוצה.
      שיהיה לכולנו חג עצמאות אמיתי שמח ושקט,אמן.

      הגב לתגובה זו

    • שוויון זכויות

      שלום, 07/05/08 16:05

      הערבים והטיפוסים הללו הם אותו סוג בדיוק. אם אתה מוכן לסבול את הערבים אין סיבה שלא תסבול את הטיפוסים הללו.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    כמידי שנה , לא כל האזרחים שומרים לא לאכול ולמכור חמץ בפומבי במסעדות

    חומר למחשבה., 07/05/08 15:02

    אי אשר לבא בטענות כאשר אנו החילוניים יורקים לתוך הצלחת הקיומית שלה אנו למעשה חייבים את קיומנו. לא שווה למות למעון מדינה שאינה מכבדת את ערכי היהדות.

    הגב לתגובה זו

    • היהדות שלך זה לא היהדות שלי

      זיו, 07/05/08 15:26

      ''חיה ותן לחיות'' זה מעל ומעבר לכל דת

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק, אל תכפה על החרדים את אורחות חייך החילוניים (ל''ת)

        חל, 07/05/08 15:53

        הגב לתגובה זו

        • דעה שלי

          גולן, 07/05/08 16:05

          חייהים לכפות עליהם לעמוד ואם לא גירוש מישראל בזמן שהוא ישן בבטחון חיילים נהרגו בשבילו וכאו חייבים להיות קיצונים איתם ולגרש אותם מהמדינה

          הגב לתגובה זו

          • הם לא מסכימים עם דעתך

            ר, 07/05/08 16:29

            לדעתם הערבים הורגים בנו בעיקר בגלל הרעיון הציוני, אז הם מוותרים על הטובה של ההגנה של צה''ל ושואפים שלא תהיה בכלל מדינה ציונית .

            הגב לתגובה זו

        • חוצפן. הוצאתם עצמכם מהמחנה ועוד יש לכם תלונות (ל''ת)

          פורץ גדר, 07/05/08 18:44

          הגב לתגובה זו

      • כואב כואב שוה ליקרא

        יהודה, 07/05/08 15:59

        א. מה קרה שפתאום היו יחידה סמויה ...? ב. הם לא חרדים זה אנשים מחופשים הלואי שהם היו שומרי תורה ומצוות ג. הערה קטנה לתיקשורת די מספיק גם אתם יודעים בתוך תוחכם שהם לא החרדים והדתיים המקובלים בחברה דווקא ביום כזה כואב אני חושב שצריך להיתאחד !!!!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

    • צודק . מי שלא מכבד ,שלא יצפה שיכבדו אותו . (ל''ת)

      מחשבה נכונה, 07/05/08 15:27

      הגב לתגובה זו

    • אני מתלבט אם להגיב...

      אמיתי רינג, 07/05/08 17:19

      לתגובה שלך, כשמתפרש מדבריך שאני קיים רק בגלל אנשים ששומרים מצוות של הדת היהודית.
      בכל זאת בתקווה שקיים אצלך איזשהו היגיון אתייחס ברצינות.
      טקס הוא דבר סמלי. יש מקום לכבד טקסים אם יש לכך סיבה טובה, אך אין חובה לקיים אותם.
      עתה, בוא נבחן את הסיבה לכבד את הטקסים הנידונים. כשרות בפסח, למען שימור מסורת הדת היהודית והאדרת אלוהיה. יום הזיכרון, לזכירה ולחלוקת כבוד לחיילים שמאפשרים את קיומם וחייהם של אזרחי מדינת ישראל (כולל נטורי קרטא).
      בעוד שמירת וכיבוד כשרות בפסח, היא עניין אישי של כל אזרח שנובע מהבחירה שלו של איך לנהל את אורח חייו, יום הזיכרון הוא טקס שחולק כבוד לאלה שנתנו לכל אחד לחיות את חייו במדינת ישראל כראות עיניו.
      מכאן, אם מעוניינים לבחון איזה טקס יותר מהותי, אני טוען שללא הסיה ליום הזיכרון לא היתה יכולה להתקיים מדינה שרוב אזרחיה שומרים על כשרות בפסח.
      לגבי מדינה וערכי יהדות, אף אחד לא מונע ממך להקים מדינה שמבוססת בלעדית על ערכי היהדות, שגם ככה אני מסופק אם הם יותר מסיסמא ריקה עבורך. ספק אם אי פעם הגדרת לך ערכים בכלל או את ערכי היהדות בפרט, או אם חשבת בצורה מעשית (אחרי שהגדרת כמובן את הערכים) איך ניתן ליישם אותם בחוק ובפועל. אם אי פעם בדקת אם ניסו להקים מדינה שמבוססת על ערכי היהדות ואם זה אכן קרה מה היה תוצאות של מימוש ערכי היהודית במדינה.
      דבר אחרון, תכבד את עצמך ואל תפרסם תגובה עם שגיאות כתיב צורמות כל כך.

      הגב לתגובה זו

    • וזה קשור כי ? (ל''ת)

      ..., 07/05/08 18:42

      הגב לתגובה זו