• 95.

    גכלךעחגכלך

    מוחמד, 28/02/13 12:14

    למה לא רוצים אותי בטבעון????? בגלל שאני ערבי???

    IP: 62.0.229.129דווח על תגובה זו

  • 94.

    בשבילי

    מושיק עפיה, 10/01/12 10:44

    בושה ליישוב אני מתבייש שהיישוב קיים על מפת ארץ ישראל

    IP: 94.230.91.52דווח על תגובה זו

  • 93.

    טוקבק

    פלוני, 10/01/12 10:40

    לדעתי הגזענות היא הסיבה לקרסום יסוד הדמוקרטיה

    IP: 94.230.91.52דווח על תגובה זו

  • 92.

    ערבים קישטה !

    קרית טבעון, 10/01/12 10:38

    אני עם 56 !!!!
    צ ו ד ק

    IP: 94.230.91.52דווח על תגובה זו

  • 91.

    מכירת הבתים לערבים

    עידית, 10/01/12 10:36

    לדעתי זוהי גזענות לשמה!
    יש לאותם אנשים תפיסה לא נכונה של מיהם ערבים,,ועצם העובדה שאנחנו מדינה דמוקרטית בעל שיוויון זכויות למיעוטים צריכה להיות להם הזכות המלאה לגור בכל רחבי ישראל כל עוד הם אזרחיה החוקיים.

    IP: 94.230.91.52דווח על תגובה זו

  • 90.

    למספר 64 אני אומר לכה למק אתםה צביקה לא נותן לכם מוסג' בעבודה כמו אנחנ

    בדאוי וסם זין על קולם, 30/01/11 00:49

    אתם רק לשתות חלב עלה בוקר לישון מוקדם להיות מסודר כמו זונה תזדינו אתם בהמדינה שלכם זת לא מדינה שלכם זות של הפלסטייניים נשאאלה לא יכזירו ג'לעת שלייט עד שתחזור האדמה שלנוו יא רבבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב ערבים בדאוים למעלה יהודים תמיד תמיד ככה אתלמתה מזדינים אנשים בלי כבווד אחותכה יוצת עם אח חבר שלכב בחברר שלכה יוצא עם אחותכה ככה אתם נעל של עבודת זבל תפווו עלה פרצום שלכם

    IP: 84.109.10.160דווח על תגובה זו

  • 89.

    לכל מתנגדי אסיפת התושבים

    תושבת טבעון, 08/05/08 22:48

    אם תבררו לעומק את המצב הקיים ותשקיעו קצת יותר מחשבה, תופתעו לגלות שמספר בתים ברמת טבעון נקנו על ידי אותו אדם, כל הבתים נקנו במחיר שעולה בהרבה על ערכם הכספי. אותו אדם שקנה את אותם בתים מעולם לא עבד בעבודה שמאפשרת לו לקנות בתים בשווי כלכלי שכזה.
    ועכשיו תחשבו ותנסו להבין מאיפה הגיע המימון לאותם בתים.

    IP: 89.0.197.79דווח על תגובה זו

    • ועכשיו תנסי להבין

      דוד, 10/05/08 00:49

      שזה לא עניינך מאיפה אדם משיג את הכסף שלו!
      שמעת על צנעת הפרט? שמעת על סטריאוטיפים? שמעת על זה שכמו שאת לא רוצה שאנשים ידחפו את האף שלהם לך אז לך כדאי להרגע?

      אם לא, אז תמיד יש פעם ראשונה!
      סופשבוע טוב:)

      IP: 83.130.31.154 דווח על תגובה זו

  • 88.

    נחדרת מכם, החרדים לדמוגרפיה

    יעל ג., 08/05/08 21:48

    בערב יום העצמאות נודע לי על ההתכנסות ונוסח ההזמנה, והתמלאתי חרדה וחלחלה על מה שנכתב כסיבה שהביאה את תושבים לדון בעתידה ''הדמוגרפי'' של ר.טבעון.
    רמת טבעון היא שכונה שבאה בגבולם של האזרחים הבדואים החיים סביב טבעון. אין ספק שכל מי שקנה או בנה ביתו שם ידע בדיוק מי שכניו. ההזמנה לכנס היא הוכחה לתפיסות עומק גזעניות המעוותות את ההגדרה של מדינת ישראל כיהודית ודמוקרטית ומביאות לכך שהיא תהיה הלכה למעשה דמוקרטית עבור היהודים ויהודית עבור הערבים.

    IP: 84.228.252.6דווח על תגובה זו

  • 87.

    הו הא מה קרה

    מרקו, 08/05/08 21:30

    אך טבעי הוא שבתים הגובלים בישוב בדואי ימכרו לבדואים כאשר אין להם קונים אחרים.
    אז מה מסוכן ?

    IP: 89.138.192.191דווח על תגובה זו

  • 86.

    כנראה שהמואזין לא מעיר אתכם ב 5 בבוקר!!!

    יוסף הגלילי, 08/05/08 13:24

    כל מי שמתנגד לצעד של תושבי טבעון כנראה לא חי ליד כפרים ערביים!!

    כנראה שלא מבין איזה איכות חיים ירודה התרבות הערבית מבטיחה לנו,
    צעקות של מואזין ב 5 בבוקר,יריות וזיקוקים במשך כל השבוע,מוזיקה רועשת
    בקיצור גיהנום עלי אדמות!!!
    בגליל אין איכות חיים!!!!!

    IP: 77.126.71.27דווח על תגובה זו

    • כמה דברים

      יואב, 10/05/08 00:43

      אלו לא צעקות - אלא תפילות ואמונה
      אלו לא יריות וזיקוקים - אלו שמחות
      זאת לא מוזיקה רועשת - זאת מניגינה וכנראה שהאזניים שלך מקולקלות.

      אותו הדבר יכולים להגיד על זה שבחגיגות יום העצמאות יש הרבה רעש ישראלי, הרבה זיקוקים.
      אנחנו מרגישים עליונים למרות שכולנו בני אדם עם אמונות שונות - ומותר לכל אדם להאמין במה שהוא רוצה.
      ובעדלאידע אנחנו הולכים ומפריעים לתנועה לזוז.

      כל מה שכתבת בתגובה שלך אלה תופעות של חוסר קבלת השונה ממך.
      אתה חיי בתוך בועה שרק הדרך חיים שלך היא טובה.
      ואם לא נאה לך לגור ליד מואזין ו''מוזיקה רועשת'' תמצא מקום אחר.

      ולגבי זה שבגליל אין איכות חיים. - יש הכי איכות חיים,- מגוון תרבויות, חברות במקרים מסויימים בין המגזרים בארץ, נוף ארצישראלי ירוק ויפה.
      אם אתה לא יודע להעריך את כל הדברים האלה, - אז באמת ובתמים אני מציע לך לפתוח עיניים. - אתה רק מפסיד.

      IP: 83.130.31.154 דווח על תגובה זו

  • 85.

    תושב רמת טבעון

    תושב רמת טבעון, 07/05/08 23:02

    1. אני מציע לכל מי שרוצה לגור בשכונה מעורבת לעבור להתגורר באחד הכפרים בסמוך לטבעון. לא יכולים לכפות על תושבי רמת טבעון חיים בשכונה מעורבת. גם כך אנו סובלים מיריות (לתשומת לב השמאלנים והנוער העובד- למיטב ידיעתי מנוגד לחוק),מגניבות (מנוגד לחוק) ומקריאת המואזין ברמקולים. אני דור שני בטבעון וכך גם רבים משכני ושאף אחד לא יבלבל לי את המוח עם ''ערכים של טבעון האמיתית'', ''נובורישים שרכשו בתים וכל שאר הקלישאות הנבובות.
    2. לנוער שאיבד את הדרך ולשאר השמאלנים אני מציע להשקיע יותר אנרגיות בתמיכה וסיוע לתושבי שדרות שסובלים מקסאמים כבר 7 שנים.
    3. חג עצמאות שמח לכל עם ישראל.

    IP: 89.0.224.79דווח על תגובה זו

    • נראה לי

      הכל בשביל הכסף, 13/05/08 16:21

      שהיחיד שאיבד פה משהו זה אתה

      IP: 89.138.223.88 דווח על תגובה זו

  • 84.

    למה לא התקיימה הישיבה?

    תושבת רמת טבעון, 07/05/08 20:51

    חשוב לי לומר שהישיבה כלל לא התקיימה, עם תחילת הישיבה הגיעו נציגי הנוער העובד, אשר איש מהם אינו גר ברמת טבעון ולא הוזמן לפגישה. הם הגיעו כדי לטרפד כל שיחה. הם היו חוצפנים וקראו לנו התושבים בשמות גנאי, מי הם ומה מטרתם?

    IP: 217.132.219.118דווח על תגובה זו

    • אבקש ממך

      תושבת הקריה, 08/05/08 20:37

      לקרוא שוב את ההזמנה שפרסמתם ברחבי רמת טבעון.
      משהו בסגנון ''כל מי שחרד לעתיד השכונה''. או שמא אני טועה?
      האסיפה התקיימה במתנ''ס שהוא מקום ציבורי וזכותו של כל אחד מתושבי קרית טבעון המשלמים את חובותיהם למועצה להכנס לשם בכל עת. פתאום כשהנוער העובד נכנס כללי המשחק משתנים? אני בטוחה שלעולם לא הייתם מעזים להתייחס כך לאנשים מבוגרים. ויותר מכך - בישיבה היו כ-30 מתנגדים לרעיונותיכם! מתוכם 4 לובשי חולצות תנועה. קל להפנות את האש לקבוצת נערים. אדם מבוגר כבר היה מגיש תביעה על הוצאת דיבה עקב הפלאייר המביש שהפצתם עליהם! אני מרחמת על הילדים שלך ועל החינוך הקלוקל שודאי קיבלו, הלוואי ועדיין יצליחו להבדיל בין טוב לרע.

      IP: 85.250.46.191 דווח על תגובה זו

  • 83.

    חיה ותן לחיות תלמדו מהירושלמים כנסו-

    איל, 07/05/08 18:07

    חיים אחד ליד השני .ביחסי כבוד אבל לא אחד בתוך השני ירושלמי לא ימכור את ביתו לערבי בעד שום הון שבעולם כי איכפת לו ערכי הציונות היהדות ומשכניו לשעבר לעומת זאת שכונות שלמות חיות זה לצד זה ועל פי רוב משתדלים לא להפריע אחד לשני כל אחד חי את חייו !!! לא מתיפיפים ולא מתכופפים - כל דרך אחרת תביא אותכם לשנאה ולשפיכות דמים. חג עצמאות שמח
    לכל עם ישראל וגם לבדואים שמשרתים בצהל חיו את חייכם כמו שאתם רוצים .לא הייתם רוצים שיגורו אצלכם אנשים שיזרקו עליכם אבנים בשבת וביום כיפור , שישרפו לכם את
    הלחם בפסח !!! חיה ותן לחיות

    IP: 79.183.130.219דווח על תגובה זו

  • 82.

    נביא בעירו

    שמאלן שהיה נוכח, 07/05/08 17:27

    אריק שרון כשהייה שר הבינוי והשיכון הוזמן על ידי ראש מועצת טבעון לשעבר לאשר הקמת שכונת רמת טבעון עוד לפני הקמתה במקום .כשהייתה פמלית השר וחברי המועצה במקום וצפתה על השטח הגובל עם הכפר הערבי שבמקום שבמרכזו צריח של מיסגד הכפר , אמר אריק לנוכחים ''אתם לא נורמאלים תחפשו מקום אחר,.יש לכם מספיק מקומות אחרים . משוגע מי שרוצה להתעורר לרקע קריאת מואזין ברמקולים חמש פעמים ביום . ושידע מי שבונה ביתו בקרבה כזו קרובה לחצר בית ערבי מוטב שיבין שבמשך הזמן שכנו יגור בתוכו... חבל שלא שמענו אז בקולו , כמה צדק האיש !!!!!!

    IP: 89.1.59.17דווח על תגובה זו

    • רק משוגעים כמו המרוקאים יכולים לגור שם (ל''ת)

      רמת טבעון, 07/05/08 18:25


      IP: 84.109.5.231 דווח על תגובה זו

  • 81.

    מה קורה עם מחליפים קצת את המילים במודעה הנ''ל

    צוקי, 07/05/08 17:21

    ''לאחרונה נודע לנו כי נמכר בית בשכונה, וייתכן שאף יותר מאחד, ליהודים'', נכתב בהזמנה. ''כמו כן, קיימת התעניינות של אזרחים יהודים נוספים בקניית נכסים. עם כל הכבוד והידידות שאנו רוחשים לאזרחים במגזר היהודי ולשכנינו היהודים בפרט נראה כי מדובר בתחילתו של תהליך רע שאחריתו ידועה מראש – היווצרות שכונה מעורבת, ירידת ערך הבתים, השפעה על החיים (חינוך, חברה, תרבות ומסורת) והיווצרות עימותים קשים''.

    איזה תקופה בהסטוריה זה מזכיר לכם?

    מעבר לגזענות הניכרת במודעה זו שפורסמה בטבעון, קיימת הסטה.

    האם בתור עם שחווה התנהגות גזענית בעבר אנחנו לא לומדים ומשכילים ממנה בעצמנו?

    IP: 83.130.102.226דווח על תגובה זו

  • 80.

    פניה אישית לתושבי טבעון ! המשאבים היחידים שיש לנו בארץ ישראל הם

    תמר, 07/05/08 15:56

    אדמתנו ובתינו. כך נוהגים ערביי ישראל עם אדמותיהם שחל איסור מוחלט למכור אדמות ליהודים כי אחרת הם מתים. אף פעם לא האשימו אותם בגזענות ואלי תלמדו מהם איך להשתלט על ארץ ישראל!

    IP: 217.132.25.169דווח על תגובה זו

  • 79.

    השמאל הרס כל חלקה טובה בישראל ועכשיו הגיע הזמן שגם הוא יפגע

    מגיע לכם טבעון, 07/05/08 15:55

    יצאתם נגד הימין שנאתם את המתנחלים עזרתם בכוונה או לא בכוונה לשונאינו הערבים פרנסתם אותם במקום את אחיכם היהודים
    שתסבלו מהם

    IP: 79.179.162.165דווח על תגובה זו

  • 78.

    לתושבי טבעון שמעונינים בשכונות מעורבות תראו דוגמא ותלמדו- רמלה לוד

    יעל, 07/05/08 15:40

    יפו נצרת עלית עכו

    IP: 217.132.25.169דווח על תגובה זו

  • 77.

    צודקים.100% צודקים (ל''ת)

    ///, 07/05/08 14:58


    IP: 213.151.32.57דווח על תגובה זו

  • 76.

    המציאות יצרה את החשש

    תושבת השכונה, 07/05/08 14:49

    ראשית יש אכן יחסים טובים עם שכיננו הבדואים, אבל איך תסבירו שתושבי טבעון שנחשבים לאוכלוסייה חיובית כל כך נרתעים?

    IP: 79.181.241.239דווח על תגובה זו

  • 75.

    זכותנו להגדיר את אופי הישוב שבו אנחנו רוצים לחיות

    תושבת, 07/05/08 11:35

    בכרוז כתוב שיש לנו כבוד רב לשכנינו הערבים. וזה אכן כך!
    חבל שהיום ציונות הפכה לשם מקביל לגזענות. הגיבורים שלנו, כמו יהושע חנקין, שפעם נחשב ל'גואלי אדמות' הפכו היום לעוכרי המדינה.
    זכותנו לחיות באווירה יהודית, ולהחליט על אופי החיים שלנו. (מה שנשאר עוד ממנו). כולנו יודעים, כולל מי שלא רוצה להתעמת עם האמת, שקיים איום אמיתי של הפיכת השכונה לשכונה ערבית, לאחר שכל יפי הנפש יעזבו, כשלא יהיה להם נוח לגור בשכונה ששינתה את אופיה. ולראש המועצה: לפני שתדבר על גזענות- טפל באינסוף הבעיות שהעלינו בכל פגישה אפשרית!!!!!!!!!!!!!

    IP: 217.132.17.23דווח על תגובה זו

  • 74.

    לערביי טבעון ולראש מועצת טבעון אלון נבות! הרצחתם וגם ירשתם ביחד?!!! (ל''ת)

    יעל, 07/05/08 11:28


    IP: 217.132.25.169דווח על תגובה זו

  • 73.

    אינתיפאדה בתוך הבתים של טבעון!

    תושבת טבעון, 07/05/08 11:26

    כתושבת טבעון פרצו לביתי שלוש פעמים גנבו לבני פעמים אופנים כך גם לשכנתי וכך גם להורי שמתגוררים בטבעון וגל הפריצות אינו נפסק.איך אנחנו יודעים שזה מהערבים המתגוררים באזור ? מהטלפון הנייד שהתקשרתם לאחר שפרצתם. וגם רציתם למכור לי בחזרה את החפצים יקרי הערך שלי. וכך גם לשכנתי ולהורי.

    IP: 217.132.25.169דווח על תגובה זו

  • 72.

    לערבים מקרית טבעון וסביבתה

    יעל, 07/05/08 11:17

    סבא שלי נולד בגרמניה ושב למולדתו.ישראל. ערבי איננו דת. ערבי הוא לאום. יש 21 מדינות ערביות. אם אתם ערבים אחת מהן היא ארץ מולדתכם.ולכן אתם ערבים.ישראל, מעולם, אף לא שבריר שניה אחת בהסטוריה לא היתה ארץ או מדינה ערבית. אפילו לא תחת כיבוש האסלאם. לכן ערבים יקרים תושבי טבעון יש לכם באזור ארץ מולת ערביות .כפי שארץ ישראל היא מולדתו של העם היהודי. גם ליהודים מגיע מדינונת אחת ליהודים בלבד. בנתים אתם יכולים לבוא לבקר אצלנו בקרית טבעון.נולדת בטבעון ותשוב ומולדתך הערבית כפי שסבא שלי נולד בגרמניה וחזר לישראל ולגור בטבעון.

    IP: 217.132.25.169דווח על תגובה זו

    • בדואים.?/ערבים

      צפוני, 07/05/08 12:47

      מחזק כל מילה ומילה.הם רק מחכים לרגע.....אסור לתתלהם כל אחד ומקומו!!!!

      IP: 79.176.148.123 דווח על תגובה זו

  • 71.

    ליהודים אין חוקים שגוזרים מוות על מוכרי קרקעות ללא יהודים.

    רפי, 07/05/08 11:10

    האם יהודי יכול לקנות אדמה או בית בעיר ערבית? מה דינו של ערבי שמוכר קרקע ליהודי בירדן, ביהודה ושומרון, בגליל?

    IP: 84.228.164.52דווח על תגובה זו

  • 70.

    לראש מועצת טבעון! אתה משתמש במושג גזענות נגד העם היהודי ביום הזכרון

    יעל, 07/05/08 10:55

    לקחת את המושג גזענות מתקופת הנאציזים והשלכת אותו לצערי הרב לכותרות פופוליסטיות שבדימיונך משרתים אותך כדי למצוא חן בעיני הערבים.את הדוגמא הזאת אתה לומד לצערי מהפוליטיקאים במדינה ומהערבים שטוענים כך.

    IP: 217.132.25.169דווח על תגובה זו

  • 69.

    אני רוצה לקנות דחוף בית ואדמה בבסמת טבעון או בחילף! הצעות תתקבלנה

    יעל, 07/05/08 10:33

    בשמחה

    IP: 217.132.25.169

  • 68.

    לא יעזור לכם

    ד, 07/05/08 10:11

    כל אחד יכול למכור בית למי שהוא רוצה. אל תתעלמו מהמצב שבעלי דתות שונות גרים בישובים רבים בכפיפה אחת, לומדים באותם בתי-ספר, נהנים מפעילות חוגי העשרה במתנסים המקומיים ומשלמים מיסים כמו כל אחד אחר.
    בישובים בהם פנו לערכאות, הפסידו במשפטם.
    במכירת נכס נדלני, בעל הנכס ימכור לכל הקודם והמרבה במחיר, אז תושבי קרית-טבעון, תורידו את הרעלה מעיניכם ותתחילו לחיות במציאות הארצישראלית.
    אין ישובים אליטיסטיים.

    IP: 77.125.165.143דווח על תגובה זו

  • 67.

    שטויות במיץ עגבניות כל הכתבה הזאת...

    ראש העיר, 07/05/08 09:35

    במקום לקשקש שטויות תספרו שקיבוצים בצפון שמרביתם בוחרי מרץ ומערך לא משכירים דירות לערבים ...ועל זה לא מדברים
    אז למה שערבי יגור בוילה בשכונה שלי ....

    IP: 212.25.119.252דווח על תגובה זו

  • 66.

    מי שרוצה לחסל את מדינת ישראל ימשיך למכור אדמות לערבים. (ל''ת)

    דוד מלכי, 07/05/08 09:33


    IP: 89.1.167.59דווח על תגובה זו

  • 65.

    יש אתר בשם ''חופש'' שנלחם נגד השתלטות חרדים - תעשו גם על זה כתבה (ל''ת)

    יקיר מרכז, 07/05/08 08:31


    IP: 192.118.48.248דווח על תגובה זו

  • 64.

    יופי מר נבות בגלל אנשים כמוך עוד 20-30 שנה לא תישאר לנו מדינה (ל''ת)

    יקיר מרכז, 07/05/08 08:28


    IP: 192.118.48.248דווח על תגובה זו

  • 63.

    אני מטבעון ובברכה אקבל ערבים הרבה ערבים עובדים אצלי

    צביקה, 07/05/08 08:08

    לכל מי שלא רוצה לקבל אותם שיעזוב את קרית טבעון.
    הם אנשים נהדרים.

    IP: 212.25.119.137דווח על תגובה זו

    • צביקה אתה בוגד!! למה אתה לא נותן עבודה ליהודים בושהה!! (ל''ת)

      יוסי, 07/05/08 08:54


      IP: 84.109.5.231 דווח על תגובה זו

      • צביקה אתה חייב כסף לכמה ערבים שעבדו אצלך (ל''ת)

        tzvi ramay, 07/05/08 10:12


        IP: 84.109.5.231 דווח על תגובה זו

    • צביקה אתה בברכה מקבל את ערבים כי אתה מנצל אותם הרבה שעות בפחות כסף (ל''ת)

      הערבים אנשים, 07/05/08 09:07


      IP: 84.109.5.231 דווח על תגובה זו

  • 62.

    יש לדאוג לשלוח את ערביי ישראל חזרה לערב

    כתום, 07/05/08 06:31

    הם הגיעו לפה לפני כמה מאות שנים, ושכחו שאנחנו פה אלפי שנים.

    IP: 89.138.35.46דווח על תגובה זו

    • U need to read history books better!

      Fadi, 07/05/08 06:41

      It is just appoling to read comments over here. I really wonder how can a nation who suffered from racism be sooooooooo racist and undemocratic, yet you say yopu are seeking peace!
      simply shame on you once and for all

      IP: 203.94.171.108 דווח על תגובה זו

  • 61.

    אתם אלה שיושבים על אדמתנו אז תפסיקו לבלבל את המוח (ל''ת)

    ערבי גאה, 07/05/08 02:02


    IP: 79.177.165.201דווח על תגובה זו

    • לא כי אם אתם אלה שיושבים על אדמתנו אליה חזרנו לאחר 2000 שנות גלות

      ישראלי, 07/05/08 06:43

      התבלבלת חבוב.
      לא כי אם אתם אלה שיושבים על אדמתנו אליה חזרנו לאחר 2000 שנות גלות.
      על אפכם ועל חמתכם ארצנו היא.
      לא רצחנותכם שקריכם ותלונותיכם לא יוכלו לטשטש את האמת.

      IP: 171.66.155.11 דווח על תגובה זו

    • in your DREAMS

      Moses, 07/05/08 07:08

      forget about it.........

      IP: 76.203.151.159 דווח על תגובה זו

    • אתם אומרים את השקר הזה כל כך הרבה פעמים עד שנראה שהתחלתם להאמין בו

      יקיר מרכז, 07/05/08 08:33

      עם ישראל חזר לארצו לאחר 2000 שנות גלות ומצא בו כל מיני עמים ממקומות שונים שהתנחלו בו, אותם עמים התאחדו וקראו לעצמם פלסטינים ומשום מה חושבים שבגלל שסבא שלהם גר פה אז זו הארץ שלהם,

      אז הגיע הזמן שתקראו הסטוריה.

      IP: 192.118.48.248 דווח על תגובה זו

      • לערבי הגאה מטבעון מ61אל תירק לבאר שאתה שותה ממנו

        תמר חרפק, 07/05/08 10:25

        עשרות ערבים שבשכנות לטבעון התעשרו מהיהודים מטבעון שהעשירו אתכם כמו למשל האעני מהמכולת או אחמד קבלן לעבודות עפר ובעל מסעדה בטבעון כשאלפי יהודים אוכלים שם.

        IP: 217.132.25.169 דווח על תגובה זו

  • 60.

    הכל טוב ויפה (ל''ת)

    עד האינתיפאדה, 07/05/08 01:36


    IP: 80.230.106.62דווח על תגובה זו

  • 59.

    דווקא יש יהודים בישובים ערבים

    ב, 07/05/08 01:03

    אין לכם מושג על מה אתם מדברים אני אישית יודע יהודים שגרים בכעביה ובעוספיה
    השנאה מעוורת אותכם חברים
    ואני גם יודע על ערבים שגרו בטבעון האמיתית
    וזה לא הפריע לאף אחד
    ה''שמאלנים האשכנזים'' של טבעון מרוצים מאוד ממרקם החיים פה
    אילו העירונים שבאו לגור ברמת טבעון שרק ערך הבית מעניין אותם ובכל זאת הם עושים נזק לעצמם עם הפראנויות ותאוריות הקונספירציה שלהם

    IP: 89.138.55.158דווח על תגובה זו

  • 58.

    דווקא יש יהודים בישובים ערבים

    ב, 07/05/08 01:03

    אין לכם מושג על מה אתם מדברים אני אישית יודע יהודים שגרים בכעביה ובעוספיה
    השנאה מעוורת אותכם חברים
    ואני גם יודע על ערבים שגרו בטבעון האמיתית
    וזה לא הפריע לאף אחד
    ה''שמאלנים האשכנזים'' של טבעון מרוצים מאוד ממרקם החיים פה
    אילו העירונים שבאו לגור ברמת טבעון שרק ערך הבית מעניין אותם ובכל זאת הם עושים נזק לעצמם עם הפראנויות ותאוריות הקונספירציה שלהם

    IP: 89.138.55.158דווח על תגובה זו

    • מסכימה (ל''ת)

      לילך, 07/05/08 13:14


      IP: 212.179.159.167 דווח על תגובה זו

  • 57.

    היהודים הספורים שגרו בפקיעין גורשו שרפו בתיהם =דמוקרטיה שאינה מסוגל (ל''ת)

    להגן על היהודים, 07/05/08 00:12


    IP: 79.178.193.76דווח על תגובה זו

  • 56.

    בושה! מספיק עם הגזענות! לפחות תעשו כבוד לחללים הבדואים!

    בדואי, 07/05/08 00:03

    פשוט בושה וחרפה לשמוע שעוד יש אנשים גזעניים כאלה, רוב תושבי קרית טבעון אנשים מכובדים ואנטלגנטים, אך לצערנו כנראה שיש גזעניים בודדים. ואני רוצה להגיד לגזעניים אלה שיעשו טיפת כבוד לחללים הבדואים שנפלו במערכות ישראל כי הם רוצים להיות שווים וישראליים לכל דבר, הם עושים הכל כדי להשתלב ואנשים כמוכם רק גורמים לגזענות ולשנאה..
    איך תסתכלו לילדים הבדואים יתומי צה''ל בעיניים. ומה תגידו לצעירים בדואים בני ה 17 שלפני הגיוס לצה''ל???!! תגידו להם שלא רוצים לקבל אותכם בגלל המוצא שלכם??!! חוץ מזה ללא שום קשר לשירות הצבאי, אנחנו במדינה דימוקרטית ואסור להגיע למצב של אפלייה לפי צבע וגזע, ורשיות החוק חייבים לטפל באנשים גזעניים כאלה כפי שמטפלת במקרה ההפוך...
    לראש מועצת קרית טבעון ולתושבי קרית טבעון הצדיקים יישרו כח מחזיק לכם אצבעות ותמשיכו להיות שכינים למופת, כל הבדואים תושבי בוסמת, כעביה, זרזיר ושכניהם טבעון, הרדוף, עדי, גבעת אלה אחים וההסטוריה מוכיחה את זה ושנים כבר חיים באחווה וביחסים מצויינים. וביחד נלחם בגזענות ונמשיך לחיות יחד...
    רק לידעה ישנם באנדרטה של הלוחם הבדואי בצומת המוביל כ 200 חללים בדואים שנפלו במערכות ישראל.

    IP: 79.181.100.211דווח על תגובה זו

  • 55.

    מעניין למה צריך שמירה ממלכתית בכפר סילואן. מה הערבים גזענים?

    עם כל הכבוד, 06/05/08 23:59

    כפר סילואן (הצמוד ל''עיר דוד'' מתחת לשער יפו) הנמצא בתוך תחומי ירושלים. ומוגדר כמדינת ישראל לכל דבר. אזרחיו מקבלים ת.ז. כחולה.
    וראה זה פלא, היהודים שקנו שם בתים צריכים לחיות תחת אבטחה צמודה 24 שעות ביממה... שמעתם מה קרה לערבי המסכן שמכר בית באום אל פאחם לקבלן יהודי?
    הוא מת!!!

    IP: 87.70.106.65דווח על תגובה זו

  • 54.

    בדואים - כן! ערבים - לא! (ל''ת)

    יהודי, 06/05/08 23:57


    IP: 82.166.129.75דווח על תגובה זו

  • 53.

    בצדק! ערבים מקומם במדינות ערב לא בשטח מדינת ישראל!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 06/05/08 23:56


    IP: 89.138.26.225דווח על תגובה זו

  • 52.

    כל הכבוד לתושבי גבעון. הצלתם את עצמכם משונאי ישראל (ל''ת)

    רון, 06/05/08 23:52


    IP: 89.139.50.90דווח על תגובה זו

  • 51.

    מעניין באמת למה הקיבוצים לא קולטים חברים ערבים

    דני גש, 06/05/08 23:51

    בעיה קלה של גזענות או שזה יד המקרה, שאין חברים ערבים באף קיבוץ? רגע, ותושבים יהודים בישובים ערבים יש המונים? או שהיהודים לא כ''כ מוזמנים לקנות שם בתים?

    רק לדבר על אחרים אתם יודעים שם בשמאל.

    IP: 79.177.15.131דווח על תגובה זו

  • 50.

    רק טרנספר יביא שלום.

    גדי, 06/05/08 23:39

    איזו סיבה יש לי לרצות לגור בקרבת רוצחים ששונאים אותי ?

    IP: 89.139.127.132דווח על תגובה זו

  • 49.

    צודקים אני מסכים איתם וזה לא קשור לגזענות וגם אם כן אז מה???? (ל''ת)

    רמת ישי, 06/05/08 23:35


    IP: 84.109.1.195דווח על תגובה זו

  • 48.

    אין אפילו יהודי אחד בישובים הערבים אז למה לתת להם לגור אצלנו?

    לא גזעני אבל..., 06/05/08 23:23

    שישארו איפה שהם

    IP: 80.132.57.70דווח על תגובה זו

    • ''אין אפילו יהודי אחד בישובים הערבים '' ואתה מה זה שקרן ? חבל''ז (ל''ת)

      לשקרן הסדרתי, 07/05/08 00:23


      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

    • תראה מה קורה לשוטרים שמנסים להכנס לישוב ערבי, תאר לך מה יקרה לסתם (ל''ת)

      אזרח יהודי, 07/05/08 03:01


      IP: 71.140.32.126 דווח על תגובה זו

  • 47.

    הכל בסדר ובאותו זמן להגיע למסקנה שאין לכעוס על הגרמנים

    tt, 06/05/08 23:20

    זה או זה או זה.
    או שהגרמנים היו בסדר וגם אנחנו בסדר או ששניהם לא בסדר.

    IP: 79.177.170.147דווח על תגובה זו

  • 46.

    מכירת בית לערבי בישוב יהודי היא רק ההתחלה, אח''כ הם משתלטים (ל''ת)

    על כל השכונה, 06/05/08 23:11


    IP: 77.127.138.125דווח על תגובה זו

    • הרי ממילא הם קונים את האדמות שגזלנו מהם (ל''ת)

      ענת ד., 07/05/08 00:25


      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

  • 45.

    לא שמעתי על קיבוץ אחד שיש בו ערבים (ל''ת)

    אופיר, 06/05/08 22:55


    IP: 132.64.39.195דווח על תגובה זו

    • תמיד יש פעם ראשונה

      עכשיו שמעת, 06/05/08 23:57

      עכשיו שמעת

      IP: 212.199.123.178 דווח על תגובה זו

    • וזה החיסרון היחיד של הקיבוץ ! (ל''ת)

      אורנה ליש, 07/05/08 00:26


      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

  • 44.

    וד לא שמעתי על ישוב ערבי אחד(!) בארץ שבו חיה משפחה יהודית אחת... (ל''ת)

    אז למה לתת הפוך, 06/05/08 22:49


    IP: 84.109.82.251דווח על תגובה זו

    • דווקא היו בפקעין

      רגב, 06/05/08 23:16

      ואני חושב שכולם כאן זוכרים מה קרה איתם

      IP: 79.176.123.180 דווח על תגובה זו

    • לא שמעת ? אז תשמע !!!! ובעצם אתה עושה כאילו ! (ל''ת)

      ענבל, 07/05/08 00:08


      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

  • 43.

    ליובל

    ב, 06/05/08 22:13

    יובל קשה לי להאמין שאתה מטבעון ואם אתה אכן מטבעון אז זה ברור שאינך מייצג במעומה את רוחם של תושבי טבעון.
    אני לא יודע אם אילו אשכנזים או לא שפרזמו את הכרוז.
    אבל אני כן יודע שלך אין מושג מי פרסם אותו!!!
    ***אז תגיד איך זה לשנוא כל כך את בני עמך שהם לא בני תרבותך ואת בני תרבותך שהם לא בני עמך***

    IP: 89.138.55.158דווח על תגובה זו

  • 42.

    דור שלישי בטבעון ולא מאמין

    ב, 06/05/08 22:08

    אני דור שלישי בטבעון ואני מלא בושה וכעס על תושבי רמת טבעון. לעיתים נדמה שיחסיהם של תושני טבעון הוותיקים עם שכניהם הבדואים והערבים טובים בהרבה מקשריהם של תושבי רמת טבעון עם כל שכן שהו. חבל שהפראנויה הפרימיטיביות וקלות הדעת של מדפיס כרוז זדוני זה יערערו את הקשרים והיחסים הטובים מאוד באיזורינו. כל בן אדם שחפץ לגור בטבעון מוזמן ואשיותו חשובה בהרבה מדתו או גזעו

    IP: 89.138.55.158דווח על תגובה זו

    • ניראה אותך כאשר תימצא את עצמך

      צדוק, 06/05/08 22:38

      גר בתוך שכונה ערבית עם מסגד וכל השאר.

      IP: 213.151.32.57 דווח על תגובה זו

      • מה הפסול בכך ???? (ל''ת)

        לבבון של ביבי, 07/05/08 00:06


        IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

    • אני מקווה שאין לך בנות, כי אם כן תודיע להן שהן יותר לא יוצאות לבד

      beetle, 07/05/08 00:06

      כי הסיכוי שלהן להאנס גבוהה בעשרות אחוזים בישוב מעורב.
      כמו כן תתקין סורגים בבית ותמגן את הרכב.
      אתה גם יכול לכוון את השעון לכל בוקר לשעה ארבע וחצי כי במילא המואזין כבר יעיר אותך, כמו כן תתחיל לשנן את השירים של אום כול תום, זהבה בן ופריד אל אטרש. ותדע שאסור להראות אוכל בחוץ בחודש הרמאדן ובחג הקורבן שוחטים פרות וכבשים במרכז העיר.

      להעמיק את הידע על הפשע הערבי תקרא את הכתבה הבאה שפורסמה רק לפני מספר ימים:

      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/730/114.html

      IP: 83.130.148.2 דווח על תגובה זו

    • אתה צודק לחלוטין - מלים כדורבנות (ל''ת)

      אם ומורה בישראל, 07/05/08 00:06


      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

    • זו לא טבעון האמיתית, זו ''רמת טבעון''

      לילך, 07/05/08 13:13

      חבורת נובורישים שהגיעו לאחרונה לטבעון, ואין כלום ביניהם לבינה.

      תושבי טבעון האמיתית מקיאים את ההתארגנות של אנשי רמת טבעון. גם עובדות זה משהו.

      IP: 212.179.159.167 דווח על תגובה זו

    • לדור ה3- מקרית טבעון

      יעל, 07/05/08 15:23

      ההורים שלי שלא גרו בטבעון חינכו אותי על ערכים יהודים אמיתים ולא רק מה יחשבו הגויים. לכן הקשרים שלך מלאים בשקרים הבאים מכעסים ובושה ליהודי הנכון והטוב שרוצה להתנחל בארץ ישראל.ולא לערבי .

      IP: 217.132.25.169 דווח על תגובה זו

    • השמצה גורפת!?

      פ.ש, 07/05/08 15:34

      לילך ודור שלישי בטבעון,
      מאמינה כמוכם בדו קיום ובשכנות טובה ,חינכתי את ילדי וממשיכה לחנך דורות של תלמידים מתוך אמונה זו.
      אבל אני תושבת רמת טבעון ואתם פוגעים בי באמירות המכלילות שלכם! כדאי לשים לב שאתם משמיצים רבים מתושבי רמת טבעון שלא משתייכים לקומץ שיצא בקריאה האומללה ,גם אני טבעונית גאה ושורשית לא פחות מכם!!!

      IP: 77.125.123.188 דווח על תגובה זו

  • 41.

    ולא רק בקרית טבעון

    ג, 06/05/08 22:06

    כי לערבים יש תכונה מוזרה - הנטיה להתפוצץ בקניון ובאוטובוס, לשתף פעולה עם האויב, ליהנות מכספי הביטוח הלאומי, ולא לתת למדינה כלום.

    IP: 89.139.68.162דווח על תגובה זו

    • אזרחיה הערביים של ישראל הוכיחו נאמנות למדינה יותר

      קראוס דני, 07/05/08 00:05

      מכל שאר אזרחיה של המדינה כולל היהודים !

      את הפושעים - חפש בסביבה שלך

      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

      • אמירה נבובה לחלוטין

        אני, 07/05/08 14:37

        ללא כל אפשרות להוכיח אותה.
        גם אני יכולה לכתוב : אזרחיה הערביים של מדינת ישראל הוכיחו שהם אינם נאמנים למדינה יותר מכל שאר אזרחיה של המדינה כולל היהודים.ואני גם יכולה לשים סימן קריאה בסוף.
        רואה,זה לא כל כך קשה.

        IP: 217.132.25.169 דווח על תגובה זו

  • 40.

    אין מה לפחד, לשעבר תושב פקיעין. (ל''ת)

    תושב מרוצה, 06/05/08 22:06


    IP: 58.107.250.157דווח על תגובה זו

  • 39.

    גילויי פחדנות באוכלוסיה היהודית, פשוט מפחדים למות.

    שלום עכשיו., 06/05/08 22:00

    לא יעזור לכם שום דבר, אפילו אם אנשי השכונה לא שלא ימכרו בתים לערבים, אנחנו נקנה ונמכור להם.

    יפה דיבר ''ראש מועצת קריית טבעון, אלון נבות, הביע סלידה מהכנס. ''אני נגד כל גילוי של מה שעשוי להשתמע ולהתפרש כגזענות''.
    הוא לא מפחד, לאדם הגון אין מה לפחד, הוא לא יהפוך לקרבן שלום.

    כל מי שבעל דעות קיצוניות שיקרא בקפידה את פסק הדין קציר-חריש''. שופטים מהשמאל מאמינים בדו-קיום עם עבריינים, ולא כל הערבים רוצחים.

    IP: 58.107.250.157דווח על תגובה זו

  • 38.

    כמה עובדות לגבי המצב

    חמניה, 06/05/08 21:54

    כאשר רמת טבעון נבנתה ,הכפרים הבדווים שכנו בסביבה מזה שנים רבות לפני כן. התושבים החדשים ברמת טבעון ידעו שבתיהם ישיקו לבתים של ערבים.
    בקרית טבעון ניתן למצוא הרבה מאוד ערבים מהסביבה , העורכים בה קניות ובאים לבלות הפארק במרכז. היחסים עם השכנים טובים בדרך כלל ואף קיים גן ילדים משותף יהודי-ערבי.
    יחד עם זאת הרעש המגיע מהמסגדים מוקדם בבוקר, הרעש והיריות מכל החתונות, הלכלוך שהם משאירים אחריהם בפארק והגניבות הרבות אינם נעימים כלל.
    אני מאוד מבינה את התושבים שלוקחים את גורלם לידיהם ומחזקת את ידיהם.

    IP: 85.250.246.29דווח על תגובה זו

    • ה''עובדות'' שהצגת הן מסכת שקרים מבית היוצר של שקרן בגנים

      מתילדה, 07/05/08 00:03

      טבעון נבנתה ע''ח אדמות הכפרים הבדווים - וזה דבר ידוע שאין עליו עוררין

      ולגבי שאר הדברים שאתה מעלה הרי כולם מסכת שקרים ולידיעתך - אני סובלת מהלכלוך של השכנים היהודים דווקא

      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

    • ''לבלות בפארק''

      R, 07/05/08 00:42

      אם את באמת מרמת טבעון את יודעת בדיוק מה הם עושים בפארק ומה כוללים ה''בילויים'' שלהם בלילות.

      IP: 87.68.108.90 דווח על תגובה זו

  • 37.

    אתר חובבני פעןם הבאה תפרסמו את השעה של המקום ואיפה אני רוצה להיצטרף (ל''ת)

    שומר ישראל, 06/05/08 21:30


    IP: 84.109.1.195דווח על תגובה זו

  • 36.

    חובה להכינס!!!!!!!!!!!!!!!

    יובל, 06/05/08 21:28

    אני חייב להגיש משהו אני - אני גר בטעון .
    ואני אומר לכולם כל ההתארגנות הזאת זה של השמאלנים האשכנזים - שכל הזמן מנסים להיום יפי נפש . אבל הינה זה מתקרב לפתח ביתם , וזה כבר לא מתאים להם . צבועים זה מה שהם .

    IP: 89.0.168.83דווח על תגובה זו

    • בוקר טוב אליהו מרמת אביב ג'

      תומר, 06/05/08 22:19

      לקח לך הרבה זמן להבין את הראש של השמאלנים... גילית את אמריקה.

      IP: 192.116.143.162 דווח על תגובה זו

    • ם אני גרה בטבעון ולא חשתי מעולם מה שאתה חש ! אז לא להתלהם

      צילה כהן, 06/05/08 23:59

      בבקשה

      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

      • צילה יקרה: את לא חשה כי את חייה בין 4 קירות (ל''ת)

        אינסטלטור, 07/05/08 10:33


        IP: 84.109.5.231 דווח על תגובה זו

  • 35.

    חשבתם מה היה קורה אם ערבי היה מוכר בית בכפר ליהודי? (ל''ת)

    אבי, 06/05/08 21:22


    IP: 85.64.54.237דווח על תגובה זו

    • לא חשבתי, אני יודע; אצלינו בכפר מי שמוכר בית ליהודים הורגים אותו (ל''ת)

      איברהים, 06/05/08 22:06


      IP: 79.176.116.64 דווח על תגובה זו

      • לא היה קורה כלום (ל''ת)

        tt, 06/05/08 23:21


        IP: 79.177.170.147 דווח על תגובה זו

      • אני בעצם מתנחבל מתחזה (ל''ת)

        איברהים, 06/05/08 23:56


        IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

    • חשבנו וגלינו שאנו חיים בכפר ערבי והמצב עלאקיפק ! (ל''ת)

      משפ' לשם, 06/05/08 23:57


      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

  • 34.

    זה מבסמת-טבעון מדבר שטויות

    Z, 06/05/08 21:22

    בימי אלכסנדר זייד הערבים שחטו יהודים בכל הזדמנות

    IP: 217.132.158.129דווח על תגובה זו

    • לא נכון ולא יפה לשקר (ל''ת)

      לשקרן אחד, 07/05/08 00:09


      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

  • 33.

    ככה זה מתחיל,וגם ידוע איך יגמר!

    אזרח מודאג, 06/05/08 21:17

    בטיבעון צודקים!!!
    לא רוצים שבעתיד יהיו להם הפגנות
    אלימות נגד יהודי טיבעון כמו בפקיעין!

    IP: 217.132.251.108דווח על תגובה זו

    • בטיבעון לא צודקים

      טלי בן דוד, 06/05/08 23:56

      אנחנו חיים במדינה דימוקרטית , לא ?

      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

  • 32.

    אני מחזק את תושבי טבעון היהודים

    שי, 06/05/08 21:16

    חברה, צריך להתעורר הערבים בעזרת השמאל הקיצוני ששולט בבג''צ מנסים להשתלט על הגליל.
    עכו כבר 50% ערבית, נצרת עלית 50 %ערבית, חיפה 30 % ערבית, אפילו כרמיאל מתמלא בערבים. יהודים תתעורו אנחנו מאבדים את הבית שלנו.
    לא למכור לערבים!!! זה ענין של ציונות מינימלית!!!!!

    IP: 85.250.29.192דווח על תגובה זו

    • אני לא מחזק את תושבי טבעון היהודים

      גוש שלום, 06/05/08 23:53

      די לפשיזם !

      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

  • 31.

    תבינו ייהוד התפקיד שלכם פה מיסתיים הקמתם מדינה עכשיו באים הבעלים (ל''ת)

    האמיתיים שלה!!, 06/05/08 21:10


    IP: 77.127.249.136דווח על תגובה זו

  • 30.

    זה מוצדק, למה שיהודים ירצו להיפגע ע''י ערבים? (ל''ת)

    למה, 06/05/08 21:08


    IP: 77.127.173.236דווח על תגובה זו

    • זה לא מוצדק בכלל ודי לשקר (ל''ת)

      חפציבה, 06/05/08 23:54


      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

  • 29.

    1, בדוק במפה את מיקומן של בסמת טבעון ואעבטין (ל''ת)

    וחזור אלינו, 06/05/08 21:06


    IP: 79.176.9.218דווח על תגובה זו

  • 28.

    רוב תושבי קרית טבעון הצביעו מרצ!! איזה אבסורד

    אלון, 06/05/08 21:00

    95% מתושבי קרית טבעון הצביעו למפלגות שמאל.

    IP: 84.109.124.246דווח על תגובה זו

    • וזה מה שטוב בטבעון ! היא הפנינה שבכתר ! (ל''ת)

      יבגני, 07/05/08 00:10


      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

  • 27.

    בהצלחה לתושבי טבעון

    יהודי, 06/05/08 21:00

    כל הכבוד על ההתארגנות המוקדמת והפעילות הברוכה, אל תיכנעו ואל תתרגשו מכל יפי הנפש המטיפים לכם, הם לא עומדים בניסיון הקשה בו אתם נמצאים. ואם עתידכם חשוב לכם אל תוותרו ע''ע לוד, בהצלחה

    IP: 89.1.9.201דווח על תגובה זו

    • אנחנו מוותרים על הברכות שלך וגם על ההסתה ! (ל''ת)

      לא להיגרר למסית, 07/05/08 00:11


      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

  • 26.

    מי רוצה לחיות עם שכנים ערבים- שיקום

    אף אחד, 06/05/08 20:58

    מי רוצה שבתו תתחתן עם ערבי - שיקום
    מי רוצה שבנו יתחתן עם ערביה - שיקום

    IP: 87.68.113.193דווח על תגובה זו

    • אני ורבים כמוני (ל''ת)

      אסתי פורת, 07/05/08 00:11


      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

      • אם את רוצה משמע את את לא חיה לידם!!!

        יוסף הגלילי, 08/05/08 13:27

        ובגלל זה את לא מבינה את המצוקה האמיתית!!! באמת בלי להשמע גזעני

        יש בעיה אמיתי עם התרבות הערבית המוסלמית שאינה מתחשבת בזולת!!!

        אני מזמין אותך לכרמיאל לחוות את הדברים עליהם אני מדבר

        בלתי נסבל לחיות בגליל!!!! קול המואזין 5 פעמים ביום,בעצמה מלאה בכוונה!!!,רעש,מוזיקה רועשת,זיקוקים,יריות.

        זה פשוט בלתי נסבל לחיות פה יותר

        IP: 77.126.71.27 דווח על תגובה זו

  • 25.

    החיים ליד ערבים=נכבה (ל''ת)

    עמי, 06/05/08 20:58


    IP: 77.126.10.234דווח על תגובה זו

    • החיים ליד ערבים=ברכה אתה עמי ? אתה עמא ! (ל''ת)

      עמי, 07/05/08 00:13


      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

  • 24.

    יש לגרש את הערבים מכל מקום בארץ !!!! (ל''ת)

    דוד מתל אביב, 06/05/08 20:55


    IP: 89.0.171.70דווח על תגובה זו

    • מאיפה עלית ? שם מקומך הטבעי (ל''ת)

      מבין עניין, 07/05/08 00:14


      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

  • 23.

    כנראה שהנדלן חזק יותר מדם. (ל''ת)

    יהודה, 06/05/08 20:54


    IP: 132.68.249.70דווח על תגובה זו

    • הנדלן היה במקור של הערבים - לידיעתך ! (ל''ת)

      סמי, 07/05/08 00:15


      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

  • 22.

    אנשים רוצים שכנים בטוחים ולא מחבלים (ל''ת)

    טבעי, 06/05/08 20:52


    IP: 212.179.254.14דווח על תגובה זו

  • 21.

    הם צודקים- ושיפי הנפש שגרים בת''א לא יבלבלו את המוח

    מוטי, 06/05/08 20:51

    שיגורו הם במקום שיש ערבים או בדווים שיסבלו מהגנבות וההצקות ואח''כ ידברו.

    IP: 79.182.138.8דווח על תגובה זו

  • 20.

    הם צודקים- ושיפי הנפש שגרים בת''א לא יבלבלו את המוח

    מוטי, 06/05/08 20:51

    שיגורו הם במקום שיש ערבים או בדווים שיסבלו מהגנבות וההצקות ואח''כ ידברו.

    IP: 79.182.138.8דווח על תגובה זו

  • 19.

    הערבים מתפשטים בכל מקום וזה אסון לאומי אם לא עוצרים את הנגע הזה (ל''ת)

    בג''צ מפרק, 06/05/08 20:45


    IP: 82.81.148.186דווח על תגובה זו

    • כמו שאמר אהרון ברק הזכור לרע

      ל-19, 06/05/08 23:30

      בחיוך מתחטא ''אבל אנחנו שופטים''. העיקר ה''צדק'' ו''אי משוא פנים'' וכך חרץ גם גורלות למוות (טלי חטואל ובנותיה הי''ד דמיהן על ידיו).

      IP: 217.132.94.246 דווח על תגובה זו

  • 18.

    אני מזדהה עם התושבים ומתנגד ....

    דורון לאופר, 06/05/08 20:44

    גם למעבר של יהודים לישובים ערבים.
    אין זו גזענות ,זו פשוט פרובוקציה אשר תביא כליה על כל ישוב יהודי שאליו יעברו כעת מישפחה אחת ואחריה כל החמולה ,וכאשר החמולה תישתקע אז היכן יתפללו ? אז כעת צריך ליבנות מיסגד שצריחו יעיר את המתפללים בשעה שלוש וחצי ליפנות בוקר וכך הלאה והלאה ,ערבים ,אם ברצונכם בחיים פסטורלים אנא עיברו לשני קיבוצים הסמוכים לטבעון והם :
    1. שער העמקים 2. מישמר העמק שני קיבוצים אלה היו מאז ומתמיד הסוס הטרואני שלכם במדינה והם מאוד ישמחו לקבלכם ,אנא אל תחרימו אותם , בהצלחה.

    IP: 79.181.238.141דווח על תגובה זו

    • לא מכיר אותך אבל חושב שאתה כלומניק

      אמיתי, 06/05/08 21:47

      מי שמטיח כאלה הכללות כלפי קיבוצים שחבריהם משרתים במילואים בזמן שאלפים משתמטים גורמת לי לחשוב שאתה אפס מאופס, גזען ימני עלוב ובטח גם חבדניק פרזיט

      IP: 212.117.154.242 דווח על תגובה זו

      • אני קוראת את הדברים ואומרת עד לאן???

        יעל, 06/05/08 23:02

        אנחנו לא זקוקים לאויבים- אנחנו האויב הגדול ביותר של עצמינו! מה זו הגזענות הזו, שמכלה כל חלקה טובה בנו? אל תטיפו לי על יפי נפש ואל תדברו איתי על שמאלנים או ימנים, חארות יש בשני הצדדים! ''לא מכיר אותך'' אבל קובע שהוא ''גזען ימני עלוב'' ויותר מזאת ''חבדניק פרזיט''. מה יהיה? עדלאן? הגמל לא רואה את הדבשת של עצמו??? למה לא לשמור על צחות הלשון ולהפוך את הויכוח העקרוני עד מאוד לקצת פחות מתלהם, קצת יותר לגיטימי? נמאס כבר מאנשים שעושים כאן ההכללות !

        IP: 85.250.134.84 דווח על תגובה זו

      • הקיבוצניקים הם בדלנים!!!

        המושבניק, 08/05/08 13:31

        אין עוררין על התרומה של בני הקיבוצים.
        הנקודה שהוא מעלה היא שאתם שייכים לזרם המטיף לשוויון ודו קיום בעוד שלא תמצא אפילו ערבי אחד בקיבוץ!!!!

        זכותכם לשמוא על יחודיות הקהילה בדיוק כמו זכותם של תושבי טבעון!

        מושבניק

        IP: 77.126.71.27 דווח על תגובה זו

    • זו גזענות לשמה ! (ל''ת)

      סתם מישהו, 07/05/08 00:15


      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

  • 17.

    אף אחד לא רוצה ערבים לידו ובסביבתו הקרובה

    יגאל, 06/05/08 20:42

    בלי להיות יפיי נפש..

    IP: 89.0.32.188דווח על תגובה זו

    • רוצים גם רוצים ! ושתקפוץ לי ! (ל''ת)

      המתכרבלת, 07/05/08 00:16


      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

  • 16.

    צודקים! כל הכבוד להם!

    שמאל ציוני!, 06/05/08 20:38

    כתושב כרמיאל אני מכיר את התופעה הזאת,הערבים משתלטים על שכונות ואז החיים שלנו הופכים לגיהנום.

    רעש,לכלוך,הטרדות,מוסיקה רועשת.

    אין לי בעיה עם ערבים יש לי בעיה עם התרבות שהם מייבאים,חוסר התחשבות מוחלטת בשכן!!!

    IP: 77.127.118.166דווח על תגובה זו

    • ''ערבים זה אחלה. רק לא לידי.''

      ..., 06/05/08 23:30

      אכן שמאל אמיתי.

      IP: 217.132.215.29 דווח על תגובה זו

    • תה כותב : ''אין לי בעיה עם ערבים '' - והאמת הצורמת עולה הפוך

      די לגזענות, 07/05/08 00:18

      ממה שאתה כותב - וחבל מאוד

      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

  • 15.

    מוצדק לחלוטין

    א.ג, 06/05/08 20:35

    אני לא מבין על מה ההתפלאות, די עם יפיופי הנפש האלו.
    כמו שאנו לא גרים בכפריהם הם לא יגרו בערינו ומושבינו.
    אומנם יש איזשהו ברית ביננו לבין הבדואים, אבל צריך לזכור תמיד מיהו יהודי ומיהו ערבי. מי קם עלינו במהומות אוקטובר? האם היו אלה רק ערבים מוסלמים? ממש לא.

    IP: 89.138.225.121דווח על תגובה זו

  • 14.

    וכמה יהודים גרים בכפר הבדואי?בסמת טבעון? (ל''ת)

    עודד יערי, 06/05/08 20:31


    IP: 192.117.42.173דווח על תגובה זו

  • 13.

    לגיטימי! (ל''ת)

    m, 06/05/08 20:30


    IP: 77.126.94.66דווח על תגובה זו

  • 12.

    מתביישת!!! (ל''ת)

    ש., 06/05/08 20:29


    IP: 79.183.142.44דווח על תגובה זו

    • אני גם מתביישת אם מישהו פה מוכר משהו ליהודי מחר הלויה שלו (ל''ת)

      פטמה, 06/05/08 22:52


      IP: 84.109.82.251 דווח על תגובה זו

      • אני המתחזה הסדרתי המגיב לתגובותיי (ל''ת)

        ש., 07/05/08 00:34


        IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

  • 11.

    יודה, יודה, אובר אלס (ל''ת)

    טבעוניוהו גבלס, 06/05/08 20:27


    IP: 217.132.219.198דווח על תגובה זו

  • 10.

    פופוליזם לשמו

    שי, 06/05/08 20:27

    מעניין מאד אילו אני הייתי רוצה כיהודי לעבור ולרכוש בית במשולש או באיזה כפר ערבי בגליל האם היו מאפשרים לי זאת???????
    מספיק כבר עם כל ההתיפייפות הזאת השמאל הישראלי=תקשורת חיה בסרט הזוי לחלוטין תרדו כבר לקרקע המציאות ותהיו ריאלים

    IP: 84.108.106.61דווח על תגובה זו

    • מדוע כבודו שואל ועונה בעת ובעונה אחת ? תן למישהו

      אחמד, 07/05/08 00:19

      הזדמנות לענות לך לפחות

      והתשובה שלך היא שיקרית כמובן

      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

  • 9.

    רמת טבעון - נובורישים, לא טבעון האמיתית

    תושב טבעון, 06/05/08 20:26

    האנשים ב''רמת טבעון'' זו חבורה של נובורישים שהגיעו בשנים האחרונות לשכונה חדשה, וחיים שם בניתוק, בטירות ענקיות.

    אין להם שום קשר לטבעון האמיתית, הצנועה והשורשית. הבתים שלהם מנוגדים לאופי הכפרי של טבעון. הם אנשים עם אופי שונה. וממש לא מפתיע שהם גם לא שותפים לערכים של תושבי טבעון, שהיו תמיד ידידיהם הטובים של שכניהם הבדואים.

    רמת טבעון זו לא טבעון האמיתית. אלו זרים שהתיישבו לידינו.

    IP: 212.179.159.167דווח על תגובה זו

    • שמאלנית שבי בשקט יפת נפש (ל''ת)

      עכגע, 06/05/08 23:45


      IP: 84.109.62.129 דווח על תגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      מציאותי, 07/05/08 00:20


      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

    • השמצה גורפת!?

      פ.ש, 07/05/08 15:24

      אני כתושבת טבעון מזה 15 שנה הגרה בשכונת רמת טבעון חשה פגועה מההתבטאות הגזענית שלך כלפי!!! אני לא פחות ממך שורשית בישוב,משלמת מיסים ותורמת את תרומתי הצנועה לישוב, מאמינה בדו קיום ובשכנות טובה אז אל לך להסחף ולהשמיץאת כל אנשי השכונה ! חזור בך!!!

      IP: 77.125.123.188 דווח על תגובה זו

      • רגע

        נוער טבעון, 07/05/08 18:27

        אז כנראה שזה לא כ''כ נעים בגב כשגילויי הגזענות מופנים כלפיך...
        תחשבי איך מרגיש הקונה שהשקיע ממיטב כספו בבית חדש ובדיוק כמוכם רוצה לחיות ברמת חיים גבוהה יותר ולתת לו ולמשפחתו חינוך ושירותים טובים יותר (תאמיני לי שמהביוב שזורם ברחוב בבסמת זה שיפור רציני).
        בפעם הבאה שאת משתתפת בפעולה לסילוק אנשים מבתים שקנו באופן חוקי, ומשתתפת בעליהום לא מוצדק על נערים ונערות שחולמים מציאות אחרת, תחשבי פעמיים.

        IP: 85.250.46.191 דווח על תגובה זו

  • 8.

    יהודי יכול לגור בכפר ערבי ?? (ל''ת)

    אברהם, 06/05/08 20:25


    IP: 79.179.134.181דווח על תגובה זו

    • כן ! יהודי יכול לגור בכפר ערבי ! האם הפתעתי אותך ? (ל''ת)

      כגן , מ,, 07/05/08 00:21


      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

  • 7.

    אני מאחל לכל הנאורים שכנים ערבים ממש מול דלתם (ל''ת)

    אבי, 06/05/08 20:25


    IP: 89.139.100.194דווח על תגובה זו

    • תודה לך ואמן כי יהי רצון (ל''ת)

      בס''ד, 07/05/08 00:22


      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

  • 6.

    בושה לאחר 60 שנה של עצמאות

    אבו נוף, 06/05/08 20:25

    אני מודיע לכם אני קצין גששים בדימוס ובקרוב ארכוש שם דירה ואקים מיסגד כפי שיש באזור בית כנסת, לתפארת מדינת ישראל ונהיה אחלה שכנים

    IP: 85.250.2.217דווח על תגובה זו

    • אהלן וסהלן (ל''ת)

      שימי כהן, 07/05/08 00:33


      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

  • 5.

    יוזמה מבורכת ומתבקשת בהחלט!

    אלי, 06/05/08 20:21

    ולבדואי המזועזע דיי לצביעות שמענו עליכם
    אצלכם הטענות על גזענות היא לכיוון אחד

    IP: 79.177.108.153דווח על תגובה זו

    • גזענות - חפש רק בקרב הימין המטורף (ל''ת)

      למטורפים, 07/05/08 00:32


      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

  • 4.

    הנה עוד תופעה של גזענות - (ל''ת)

    נועם, 06/05/08 20:18


    IP: 89.138.91.6דווח על תגובה זו

    • נועם . לך תנסה לגור בפקיעין או בסכנין . ישפדו אותך . (ל''ת)

      תנסה ואז תראה, 06/05/08 20:54


      IP: 79.176.176.124 דווח על תגובה זו

    • אתה מוכן לגור ליד ערבים?

      ב, 06/05/08 21:21

      נראה לי שבתוך תוכך התשובה שלילית ואתה פשוט צבוע

      IP: 217.132.158.129 דווח על תגובה זו

  • 3.

    זה שפוי לא לרצות אויב שיעשה תהלוכת ''נאכבה'' בעיר שלך

    ביום העצמאות, 06/05/08 20:17

    מה קרה ל''אני כאן והם שם''?
    מישהו צריך לדאוג לבעיה הדמוגרפית בטבעון.
    לאןיבים לא צריך לתת אדמה אלא להיפך

    IP: 79.178.193.82דווח על תגובה זו

    • לא הבנת מה זה ''כאן'' ומה זה ''שם''

      אהוד ברק, 06/05/08 22:17

      ''כאן'' זה בים התיכון -למי שיש כסף לשכור יכטה (לי למשל מהכסף שעשיתי) ו''שם'' זה כל מדינת ישראל של היום כולל חיפה, לוד, רמלה, שיח מוניס וגם טבעון...

      IP: 192.116.143.162 דווח על תגובה זו

    • נכון - אתה האויב של כל עמך ישראל (ל''ת)

      לאוייב של כולנו, 07/05/08 00:30


      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

  • 2.

    כל מי שלא חפץ בשכן ערבי יקרא עכשו גזען על ידי יפי הנפש משכונות היוי

    בני, 06/05/08 20:15

    יוקרה שרואים ערבים רק בטלויזיה במטוס כשהם טסים לחו''ל לטיוליהם.

    IP: 79.183.100.158דווח על תגובה זו

    • א רק על ידי יפי הנפש - אלא ע''י כל בר דעת (ל''ת)

      פשיסטים נמאסתם, 07/05/08 00:29


      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו

  • 1.

    טבעון לא סמוכה לשום ישובים בדואים!

    צודקים 100%, 06/05/08 20:15

    ה''בדואים'' לא מוכנים שהמדינה תשכן אותם בישובים שיבנו במיוחד להם.
    למה? כי אז לא יוכלו ''להתנחל ברשיון''. כי ''הם בדואים''..
    אבל לקנות וילות בישובים יהודים הם מוכנים?
    התושבים של קרית טבעון צודקים 100%.
    זו לא גזענות.
    זה צדק ובחירה.
    זו דמוקרטיה!

    IP: 217.132.214.117דווח על תגובה זו

    • מה עם בסמת?

      לא אוהב, 06/05/08 21:03

      מועצה בדואית.

      IP: 89.139.240.65 דווח על תגובה זו

      • אלי לוי תושב אלרואי טבעון

        nico, 06/05/08 23:08

        אלי לוי למה פרסמת את ההודעה
        הזאת
        אלרואייייייי

        IP: 69.249.156.94 דווח על תגובה זו

        • אלי לוי ''מה נהיה ממני''

          א.צלם, 07/05/08 11:07

          מכיתת חשמל, מימני מרכזי הפכת לשמאלני???
          אפשר ורצוי היום לנכות דעה בכתיבת כתבה.
          אל לערבים לגור עם יהודים.
          אתה רוצה שכולם ילמדו בכיתת חשמל וכל המנועים יעלמו??
          נו באמת אלי.

          IP: 89.138.241.158 דווח על תגובה זו

          • הרבה יותר קל

            איזה באסה, 07/05/08 18:21

            ללכלך על מי שחושב אחרת ממך מאשר להתמודד איתו.
            קליל לך?

            IP: 85.250.46.191 דווח על תגובה זו

    • אם אתה לא יודע, לפחות אל תגיב

      לא משנה, 06/05/08 21:16

      טבעון סמוכה לבדואים, יש תושבי טבעון שהביית שלהם נמצא עשרות מטרים מבתי הבדואים.
      עדיף שאם אתה לא יוע את העובדות, אל תגיב.
      ולעיניין, יש פה בעייה רצינית, גם ככה מחירי הבתים נפלו
      יחסי השכנות טובים (ע''ע אטליז סמיר) אבל רכישת בתים זה סיפור אחר.
      נא לשים לב ש יש עסקים יהודיים משגשגים ביישובי הבדואים הסמוכים (ע''ע שלדג)

      IP: 84.109.5.122 דווח על תגובה זו

    • סמוכה, סמוכה

      א.ג, 06/05/08 21:34

      הישוב הבדואי/דרוזי/נוצרי/מוסלמי, בשמת טבעון הוא מרחק יריקה מרמת טבעון. בנוסף יש באזור בין זה לבין זה עוד כמה בתים מעין התחלויות של הבדואים המקומיים. אני בטוח שלא הכל חוקי ולא כולם שם משלמים ארנונה כמוני 1500 ש''ח לחודשיים.

      IP: 89.138.225.121 דווח על תגובה זו

    • שמע צ'ח'צ'ח' : זו גזענות ולך ללמוד מהי דימוקרטיה (ל''ת)

      לאנאלפבית, 07/05/08 00:28


      IP: 84.229.169.16 דווח על תגובה זו