• 62.

    המערך הסוציאלי קורס

    יצחק, 05/05/08 11:43

    כיצד מאפשרים לאישה בלתי שפויה להמליט ילדים ולנהל משפחה בלי שום השגחה? זו תופעה שצריכה להאיר אורות אדומים ולהפעיל את כל הסירנות. היו צריכים להמתין עד עתה? מישהו במערך הרווחה בבית שמש צריך לתת את הדין.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    זה פשוט מסע צלב! דווקא במגיבים פגשתי את המפלצות שטופות המוח

    רעות, 05/05/08 02:00

    וזורות הריר. תתביישו לכם! כל כך מהר חורצים דין עפ''י מה שהאכילו אתכם בלבד?! היא נשמעת אמינה לחלוטין וכן- שפויה. זכותה להחזיק באמונתה ודרכה ולחנך את ילדיה שלה לדרכה. כמו כל הורה ממוצע- נתקלים בדילמות חינוכיות רבות, הרבה טעייה ותיקון, כשלונות והצלחות, נחת וחוסר נחת. יצביע מי שלא סטר\\נתן מכה קלה לילדו! יצביע! למי מכם אין ילד יותר מרדן שפחות מתיישר עם הקו של הבית? מה עדיף? החינוך של החילונים הקיצוניים שמגיבים כאן בשקיקה? לחנך לאין גבולות אבסורדי, לייצר פגעים סביבתיים, ילדים אינטרסנטיים ואטומים רגשית ברמות קשות, אנסים, גנבים, רוצחים, מתעללים רגשית, אטומים למצוקות אנושיות, לארץ ולעם.. לעתיד? באין גבולות. תתביישו! אם זו הייתה מישהי מדת אחרת לא הייתם ששים כך על הדם.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אולי מספיק עם ההתעללות באם. תרחמו על הילדים. (ל''ת)

    צהוב עולה., 04/05/08 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    כל האמת על ב. ק.

    רמת ב''ש ב, 04/05/08 15:45

    ב.ק. האשה השנואה ביותר ברמה, אשה כריזמתית בעלת תשובה שיוצאת נגד כל הרבנים כי הם לא צנועים לדעתה. והיא משכה אחריה כ10 12 נשים תמימות בעלי איקיו נמוך במיוחד, כמעט כולם בעלות תשובה שכולם הסתכסו עם בעליהם, אין לשום רב או לבעל השפעה עליה.
    מה היא עשתה אין לי מושג אך ברור שהשכנים להוטים לראות אותה בכלא.
    דרך אגב כל ילדיה הגדולים בלי יוצא מהכלל התקלקלו ועזבו את הדת בצורה כזו או אחרת.
    אכן מדובר בתופעה חדשה של בעלי תשובה שלא מקבלים את מרות הרבנים המקובלים בציבור החרדי ונסחפים אחרי חולי נפש כדוגמת ''הרב'' אלינור חן, או ''הרבנית'' ב. ק.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    עכשיו כבר כולם מבינים שהאישה הזו פשוט מטורפת!!!!!!!!!!!!!

    הרוב השפוי, 04/05/08 15:43

    בלי קשר לזה שהיא דתיה.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    היא עשתה לילדיה מה שאולמרט ולבני עשו לעמם (ל''ת)

    מוקי מחליטו, 04/05/08 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אני כל כך מתביישת

    נערה דתית, 04/05/08 14:53

    אני גאה בחברה שאני חיה בה-לעניות דעתי החברה הדתלי''ת היא מצויינת ומחנכת לערכים,בלי שום קשר לתורה ולמצוות.
    וזה לא שחסרים מקרים של התעללות ואלימות בחברה החילונית או הערבית או כל חברה אחרת,אבל כשאישה שעוטה על עצמה מלבושים מיני מלבושים וטוענת שהיא נשענת בדרך החינוך המעוותת שלה על התורה זה פשוט מתסכל אותי!
    תבינו-יש לעשות הפרדה ברורה בין האישה הזאת לבין החברה שהיא חיה בתוכה כי אין ביניהן ולו קשר רופף

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת (ל''ת)

      נוי, 04/05/08 17:32

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    מה אתם רוצים ממנה?

    חילוני, 04/05/08 14:34

    היא בסך הכל הולכת בדרכו של הצדיק הגדול אברהם אבינו.
    זוכרים איך שבמצוות השם הוא שלח את אחת מנשותיו עם בנם המשותף למות במדבר?
    זוכרים איך שהלך לשחוט את בנו במצוות אותה הזייה מטורפת?
    מי שקורא לו צדיק צריך לקרוא כך גם למוטרפת הדת מבית שמש

    הגב לתגובה זו

    • לא מסכים.

      קנאי לה', 04/05/08 18:56

      מה?? היא מאד מאד לא צדיקה. למה לך אין אחים ילדים. אפילו עצמך!! האישה הזו הלכה ממש נגד התורה וחיללה שם שמים!!

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    עוד ראיה לסטטיסטיקה שהיה בארה''ב שנשים הן המין האלים.

    רמת, 04/05/08 14:19

    את האלימות שלהן הן מוציאות על הילדים שלהן

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מצטער אבל האמא נשמעת מאד אמינה! (ל''ת)

    לא פראייר, 04/05/08 14:10

    הגב לתגובה זו

    • מצטער אבל התנך מלא בבולשיט (ל''ת)

      אלוהים, 04/05/08 14:36

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    איפה שיש דת יש סבל..!! ותפנימו את זה טוב..!

    מתן, 04/05/08 13:43

    יוו כמה שזה נכון

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט!! ביום שלא יהיה דת לא יהיו מלחמות!!! (ל''ת)

      לוציף, 04/05/08 14:14

      הגב לתגובה זו

      • כן, בטח, כל המלחמות הם בגלל הדת

        היסטוריון, 05/05/08 11:42

        מלחמת רוסיה יפן
        מלחמת העולם הראשונה
        מלחמת העולם השניה
        מלחמת ויטנאם
        מלחמת פוקלנד
        מלחמת המפרץ

        אה... אולי המלחמות האלה התרחשו מסיבות אחרות

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    כל אמא שניה בישראל, מכה יותר ממנה.

    צביעות חוגגת, 04/05/08 13:11

    רודפים אותה ומנסים להציג אותה כמטורללת אלימה רק בגלל שהיא עם רעלה. היא אמנם פשעה אבל בפשעים שאינם חמורים יותר מכל מה שאמא שניה בישראל מכה את ילדיה.

    אשה כזאת קיצונית באמונתה לא היתה מאפשרת גילוי עריות בבית. לי ברור שהיא לא ידעה כלום על זה.

    מסכנה, חטאה חטא קל, ומפילים עליה האשמות נוראיות רק בגלל בנה המופרע שחושק באחיותיו.

    שחררו אותה הביתה ומהר!

    הגב לתגובה זו

    • היא כן קצת עברה גבול אבל לא נראה לי שווה לפרק משפחה (ל''ת)

      בשביל זה, 04/05/08 13:57

      הגב לתגובה זו

    • הייתי מאוד רוצה להתעלל בך כמו שהיא התעללה בילדיה!!! (ל''ת)

      אלוהים, 04/05/08 14:15

      הגב לתגובה זו

    • אחלה תגובה. אתה צודק בהחלט ! (ל''ת)

      יוסי, ת''א., 04/05/08 14:52

      הגב לתגובה זו

    • לדעתי הכל עלילת דם.במה היא שונה מאם אחרת?? (ל''ת)

      רעות, 05/05/08 01:42

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    רק חוקי חמורבי יעזרו והיינו לתלות אותה

    אריה, 04/05/08 13:06

    בכיכר העיר...עם ידוי אבני שמות שחוממו ל200 מעלות....

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ככה זה-שיש בושה מכסים את הגוף ואת הפנים

    גדעון לוי, 04/05/08 13:05

    לא לחינם התהלכה האשה מכוסה -
    ככה זה-שיש בושה מכסים את הגוף ואת הפנים
    אבל אף כיסוי לא יסתיר את הריח הרע העולה ממעשיה

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אני יותר מאמין לאמא

    שלמה, 04/05/08 12:59

    משום מה, אני יותר מאמין לאמא מאשר לחוקרים לכותבים. ראשית, עצם העובדה שמסמך החקירה המסווג דולף בצורה מפורטת כזו אל הציבור, מצביעה על אינטרסים ברורים של המשטרה והעיתונות ליצור הלך רוח ציבורי שישפיע על תוצאות המשפט. שנית, הכותבים מכניסים כמעט בכל פסקה את דעתם (השיפוטית מאוד), במקום להציג את העבודות ולהניח לקוראים להחליט בעצמם על היחס הראוי. כמו כן, בעיון מדוקדק בכתבה לא מצאתי ראיות ליחס חמור יותר מזה הנהוג בבתים רבים בארץ. על גילוי העריות - שעדיין לא בטוח לגמרי שהיה, בוודאי אי אפשר לשפוט את האם. סוף דבר, לדעתי כל הסיפור הוא רוב מהומה על (כמעט) מאומה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    שיחשפו את פני הטאליבנית בכוח!!

    ד''ר אביבה כהן, 04/05/08 12:49

    מדוע בית המשפט משלים עם עיקשותה של הטאליבנית הזאת שהיא לא ''תחשוף'' פניה בפני גבר??
    בכוח!! יש להוריד את כל הסמרטוטים מעליה ולהראותה לשופט.
    מה יש כאן להמתין??

    הגב לתגובה זו

    • גם אני לא מבינה את זה

      בדיחה, 04/05/08 14:30

      ביזיון בית משפט - ישר לכלא!

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    גם הבגצ מרשה לסוטים

    דנה אינטר, 04/05/08 12:41

    לחיות בצוותא, זוג גברים זוג נשים, אז מה ההבדל - בגלל שהם אחים ?
    בסדום ועמורה, תחת משטר הבגצ - זו לא עבירה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      ..., 04/05/08 13:55

      הגב לתגובה זו

    • הם לא שוברים לילדים שלהם את האף עם מערוך (ל''ת)

      הומופוב טיפש, 04/05/08 14:31

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    אם ככה היא מרביצה כשהיא רגועה,

    מקל של, 04/05/08 12:39

    מה היא עושה שהיא ממש מעוצבנת???

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מה זאת אומרת היא לא מוכנה להראות את פניה לשופט?

    אני, 04/05/08 12:22

    בחיי שאני לא מבינה את המשטרה ואת בית המשפט. זה כמו רוצח שיגיד לשופט: ''אני לא מוכן להישפט על ידי בני אדם''.
    לא מוכנה? לא צריך. ישר לכלא על ביזיון בית משפט.
    למה בכלל נותנים יד לסטיות שלה?

    הגב לתגובה זו

    • מי אתה שתכפה עליה את אורחותיך? חצוף וצבוע! זו דרכה, זכותה! - תכבד. (ל''ת)

      רעות, 05/05/08 01:44

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אם היא כל כך יעילה בחיסול טרור

    יעל, 04/05/08 12:19

    אולי כדאי להושיב אותה בשדרות. שיתנו לה לנסות להתפלל שם איזה שבועיים. אין הרבה מה להפסיד.

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי.... (ל''ת)

      יוסי, 04/05/08 13:07

      הגב לתגובה זו

    • נכון ! איזה קטע ! (ל''ת)

      שדרה, 04/05/08 13:24

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    לפפיו, די שפויה ושאר המסנגרים

    רבי עקיבא, 04/05/08 12:14

    אמת, העיתונות נפחה את המקרה.
    אבל מכות במקל, חגורה, ומערוך. גילוי עריות בתוך המשפחה וכיבוי גפרורים על ילדים אינם שיטות חינוך מקובלות!
    זכותה להאמין שהיא מצילה את העולם בתפילות.
    פגיעה בילדים היא מעשה חמור גם אם אילו ילדך.
    ועל זה היא צריכה לתת דין.

    הגב לתגובה זו

    • רגע,אז לשיטתך אסור לאף הורה להרים אף פעם יד על אף ילד? (ל''ת)

      טינק, 04/05/08 12:43

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    לעלות על מוקד לפי אמונתה (ל''ת)

    רונן, 04/05/08 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ימ נתן לפרסם את זה? (ל''ת)

    היא חשודה עדיין, 04/05/08 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    לחרוץ את הדין ומהר....

    דתיה, 04/05/08 12:02

    לתלות אותה בראש חוצות כדי שאף אחד בעולם לא יקח ממנה דוגמת התנהגות חס וחלילה.
    זו מחלת נפש!!!!
    רק במדינה כמו שלנו אני לא אתפלא אם ישחררו אותה ויקבעו כי היא לא כשירה לעמוד לדין.......
    לחרוץ את דינה ומהר!!!!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    זה ברור שהאישה לא נורמלית (ל''ת)

    פקק תנועה, 04/05/08 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כשידיעות פירסם על החקירה של אולמרט

    מורה נבוכים, 04/05/08 11:41

    משטרת ישראל מיד פתחה נגדו בחקירה.
    אבל כשמביאים את מלוא התמליל של חקירתה של אישה פרטית שהיא עדיין בחזקת חשודה בלבד זה בסדר...
    איך זה שמצד אח אסור לומר שאדם נחקר ומצד שני מותר לפלוש בצורה כל כך גסה ואינטימית לחיים של אדם אחר?..
    יכול להיות שזה בגלל שהוא שמאלני והיא חרדית, או שיש מניע נסתר שטרם עליתי עליו?...

    הגב לתגובה זו

    • צודק לגמרי!! איכס איזו צביעות וגזענות. דוחים! (ל''ת)

      רעות, 05/05/08 01:46

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    היא מטורפת והבנים שלה סוטים חסרי חינוך שרק רצו להגשים את תעוותיהם (ל''ת)

    והיאמאוכזבת, 04/05/08 11:34

    הגב לתגובה זו

    • מי שמך לשפוט את הילדים. אם היית גדל בבית כזה היית בהמה ברמה הנמוכה (ל''ת)

      אזרח, 04/05/08 12:07

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    איך העתונות אלופה בלייצר דמות להמונים (ל''ת)

    התליין, 04/05/08 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תגובה

    אפרים כץ, 04/05/08 11:28

    לא זוכר ששמעתי עד עכשיו, בעיתונות, באינטרנט או בכל מדיה כתובה אחרת, ולו מילה אחת על בעלה של האישה חולת הנפש הזו. אם יש לה שמונה ילדים, מישהו היה צריך לעשות לה אותם, לא? מעניין היכן הוא מסתתר, מדוע הוא אינו משמיע קול ולמה, ומה דעתו על כל העניין ובמיוחד על יחסיה עם גברים אחרים דוגמת ה''רב'' אליאור חן.

    הגב לתגובה זו

    • ל-34, אתה מערבב בין ידיעות שונות

      מוריה, 04/05/08 12:13

      לגברת הזו יש 12 ילדים ולא 8, וקולו של בעלה ''נשמע'' בכתבה בעיתון סופשבוע של מעריב, לפני כחודש.
      האשה שהלכה עם הרב אליאור חן זו מישהי אחרת מירושלים ולא מבית שמש.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    זה מה שקורה שכל אחד או אחת תופסים בעלות על הדת ולא מפרשים כמו שצריך

    איציק, 04/05/08 11:25

     ומתרצים את ההתנהגות החולנית בקטע דתי..התורה דרכיה דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מפלצת מפלצת מפלצת!!!!!

    mil, 04/05/08 11:24

    לי קשה להביא ילדים לעולם והיא מקבלת במתנה הרבה ילדים ומה עושה-מענה אותם!!!
    אי אפשר להבין מעשה בורא עולם.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    גם אולמרט אומר שהכל שמועות זדוניות

    גורנישט, 04/05/08 11:20

    צדיקים אמיתיים.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    החרדים=סטייה חסרת תקנה מהיהדות (ל''ת)

    יהודי ישראלי, 04/05/08 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    איזו מדינה אני חי לעזאל!? אנשים משוגעים

    א, 04/05/08 11:13

    מה שעצוב שיאבחנו אותה כלא בריאה בנפשה והיא לא תשב יום אחד בכלא אפילו

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    יש מי שיש לו שריטה במוח, ויש מי שיש לו חריש עמוק במוח. (ל''ת)

    בית שמש העולה,,, 04/05/08 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לכלא

    איציק, 04/05/08 11:02

    ומהר

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כמו ההוא שדקר למוות ואמר...

    בטח... בטח..., 04/05/08 10:58

    ''הוא נפל לי על הסכין''...

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    האשה לא משוגעת! היא פשוט חרדית אמיתית! (ל''ת)

    עינת, 04/05/08 10:56

    הגב לתגובה זו

    • אין שום קשר לחרדיות אמיתית. מאין בקיאותך באמת החרדית? (ל''ת)

      ץ, 04/05/08 12:18

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    לכל הילדים פותרת את הבעיות

    חב, 04/05/08 10:54

    חוץ מלילדים של עצמה...

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ההדלפות הללו נועדו לספק את ליטרת הבשר לחילונים הצמאים לדם (ל''ת)

    מי צריך לשמוע, 04/05/08 10:52

    הגב לתגובה זו

    • אני יודע שלהסתיר דברים זאת ה''אמת''שלכם... (ל''ת)

      מפחיד, 04/05/08 11:46

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    נשמע מנופח ,כאילו מחפשים אותה

    שיר, 04/05/08 10:51

    היא נשמעת כאמא שהרגישה שהשליטה אבדה ממנה בחינוך הילדים, היא טעתה כנראה ואולי יש דברים נכונים בהאשמות , אבל לפי מה שאני קוראת, דעתי השתנתה כלפיה. עשו ממנה מפלצת .

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    נבלה ! (ל''ת)

    -, 04/05/08 10:47

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בדבר הבא האם צודקת,היכנסו

    אשת שוטר, 04/05/08 10:47

    האם הזועמת עוברת ממגננה להתקפה אישית, כשהיא גוערת בשוטרת: ''כל הזמן אני מנסה להסביר שאני לא מרביצה לילד חסר ישע. רציתי להעיר לך הערה אישית, שאת לובשת חולצות הדוקות מאוד, וכל הזמן רואים לך את החזייה. את עובדת כל הזמן עם גברים, וזה לא בסדר''. החוקרת מתעלמת מההערה הפוגעת, וממשיכה להקשות עליה.
    הגיע הזמן שהשוטרות שעובדות עם בעלינו יפסיקו לחשוב על המשטרה כמקום לפלטרוטים. זה ישים את הראש של הבעלים שלנו במקום הנכון במקום לבוא הביתה עם 'המטענים' מהעבודה. אני לא צריכה שבעלי ייסע כל היום עם שוטרת חיילת צעירה בניידת ואצטרך להתחרות איתה אחרי 3 לידות במראה שלי. ואז באות שוטרות וותיקות ומרגישות גם הן שהם צריכות להתחרות עם המראה הצעיר (בחיילות) והכל נכנס לסבוב מיני שמורגש כל הזמן באוויר סטייל הסדרות האמריקאיות על שוטרים.

    הגב לתגובה זו

    • בינתיים הסתכלתי בתמונת הסוהרת,הכנסו

      אשת שוטר, 04/05/08 11:15

      הסתכלתי וראיתי את הסוהרת שבתמונה.הסתכלו ותבינו הכל.
      הגברת הסוהרת לא הסתפקה במכנסיים התקניות. היא הלכה לחייט להצר ולהוריד את קו המכנס. למרות שהמכנס אינו תקני היא מסתובבת איתו בפומבי (מול מצלמות) ואף אחד מאנשי המשמעת בגוף הענק של מ''י לא מעיר לה ולאחרות.

      הגב לתגובה זו

      • נכון, שתלבש רעלה ותהיה צדקת כמו ה''רבנית'' (ל''ת)

        טיפשה שכמוך, 04/05/08 12:21

        הגב לתגובה זו

    • חחחח את קרועה לגמרי. מסכן בועלך.... (ל''ת)

      סידרה, 04/05/08 11:47

      הגב לתגובה זו

    • את מטורפת לא פחות ממנה !

      אינציקלופדיה, 04/05/08 12:16

      יש לך בעיה רצינית, גשי לפסיכולוג
      אם בעלך מתחיל עם אחרות סימן שיש בעיה בבית !!! תבדקי את עצמך ולא רק במראה חמודה שלי

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    רק..מזעזע.

    יעל., 04/05/08 10:44

    אמא משוגעת.
    היה עדיף לסרס אותה וזהו.
    איכס.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אלונים ישמור! (ל''ת)

    נדהם, 04/05/08 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מסכנה!גם חיים קשים וגם מעלךילים עליה שקרים!!! (ל''ת)

    ירדנה, 04/05/08 10:36

    הגב לתגובה זו

    • ירדנה - עלובת נפש שכמותך

      חולת נפש, 04/05/08 10:59

      במקום לרחם על המפלצת תרחמי על הילדים האומללים.

      הגב לתגובה זו

    • ואם זאת האמת? מעניין לדעת איזה אמא מטייחת את צריכה להיות !!! (ל''ת)

      אורנה(דתיה מאד), 04/05/08 11:48

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    האמת, היא נשמעת לי אומללה נורא

    ציונה, 04/05/08 10:36

    העיתונות נורא מתאמצת להציג אותה כמפלצת, אבל נשמע לי שהיא יותר אומללה ושאיננה מצליחה לשאת בנטל של גידול 12 ילדים לפי הערכים בהם היא מאמינה...
    חוצמזה, בכלל לא ברור איך תמלול החקירה הגיע לידי העיתונות. האם זו לא עבירה על החוק וחזירות לשמה?
    אה, שכחתי, זו זכותו הקדושה של ''הציבור לדעת'' ושל העיתונות לעשות מזה כסף מלוכלך...

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פשוט נשמה

    חכם מימון, 04/05/08 10:33

    אין מילה אחרת,
    נשמה חולה שזקוקה דחוף לאישפוז עד אחרית ימיהה

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לכל המתלהמים!

    אורי, 04/05/08 10:31

    הכתבה בתחילתה לא אובייקטיבית כלל.אם נקרא רק את הדיאלוג בין השוטרת לבין האם נווכח שיש לה מה לטעון ויש מההגיון בדבריה והיא לא כזאת מפלצת כמו שהציגו אותה כל הזמן. חומר למחשבה

    הגב לתגובה זו

    • גם אני חושבת כך

      בת, 04/05/08 13:32

      בהתחלה כשרצו שמועות הייתי מזועזעת כל כך!!!!!! אבל עכשיו שאני קוראת את החקירה זה לא כזה ברור מה שילדים מספרים העיתונאים מגדילים פי מאה ורצים לפרסם. זה ממש לא הוגן.
      כמובן שאנו נגד אלימות וחוסר צניעותבין ילדים אבל למה להגזים???.

      הגב לתגובה זו

      • גם אני חושבת כך. צריך לשבור את האף לכל הילדים עם מערוך (ל''ת)

        מאוד הגיוני, 04/05/08 14:33

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    היא מופרעת רק בית כלא!!!! (ל''ת)

    ישראל, 04/05/08 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    זה מה שוקרה כשעושים כל כך הרבה ילדים

    ואי אפשר לטפל, 04/05/08 10:17

    אם היא היתה עושה שני ילדים אני בטוחה שהיא לא היתה מגיעה למצב הזה.

    הגב לתגובה זו

    • זה מה שקורה כשחשוך עושה הכללות ממקרה בודד

      שנאת חינם, 04/05/08 10:42

      טפלו במעשי הרצח במגזר שלכם
      יום יום!!!

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    זקוקה למוסד דחוף (ל''ת)

    שרון, 04/05/08 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    צר לי להרוס את החגיגה אבל היא נשמעת

    די שפויה, 04/05/08 10:15

    וגם נשמעת דוברת אמת

    הגב לתגובה זו

    • צר לי להרוס לך את הסרט, כנראה שגם את לא שפויה! וזה לא בצחוק. תבדקי (ל''ת)

      את עצמך ויפה, 04/05/08 11:45

      הגב לתגובה זו

      • אוקיי אז יש לה שיגעון גדלות, והיא גם התעללה בילדים

        די שפויה, 04/05/08 13:03

        אבל להגדרת אי שפיות צריך יותר מזה,בייבי

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    חולת נפש

    TCH, 04/05/08 10:12

    אשה חולת נפש צריכה אשפוז בכפיה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לספק לילדים אלטרנטיבה.

    מיקי ג., 04/05/08 10:12

    לאפשר לילדים דיור שקט וארוחות בפנימיה קרובה. לתת לילדים אפשרות לבחור מתי ברצונם לבקר את הוריהם בביתם.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    האשה הזאת חולת נפש ברמות גבוהות (ל''ת)

    השם ישמור, 04/05/08 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    היא לא מורידה את הרעלה מבושה.

    כפכף בראש, 04/05/08 10:03

    ל-1 היא לא מטורפת. היא ר-ע-ה ומושחתת, שאיבדה נורמות אנושיות, במקרה זה, מקיצוניות של הדת.
    ולמרבה הזוועה יש עוד הרבה כאלה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא יודע מה תחושת הבטן שלי אומרת שניפחו את הסיפור אני מאמין לה .

    פפיו, 04/05/08 10:01

     

    הגב לתגובה זו

    • גם לי תחושת בטן דומה

      נועם, 04/05/08 12:19

      יש לי תחושה של מסע צלב, לפי התגובות של אנשים פה, אנשים שממהרים לחרוץ גורלות היזהרו בלשונכם זהירות חמורה.

      אל תשפטו אנשים לפני שכל התמונה או מרביתה נגלית לעינכם.

      אולי מגיע לה עונש כבד, אבל המשפט לא צריך להתנהל כאן מעל דפי העיתון/אינטרנט.

      הגב לתגובה זו

      • תחושות הבטן הן מהחמין של אתמול - האשה מטורפתותו' לא (ל''ת)

        ד''ר דוליטל, 04/05/08 21:42

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    זריקת רעל אחת ו.. ברוך שפטרנו ! (ל''ת)

    כפיר, 04/05/08 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מה קורה פה? למה היא לא נידונה

    אור, 04/05/08 09:57

    למאסר עולם כבר? למה מחכים? לא הייתי מאשפזת אותה בבי''ח פסיכיאטרי אלא בכלא עם הנשים הכי אכזריות שיעשו לה ''בית ספר'' בהתעללויות!!! לכלבה הזאת. ימח שמה מטורפת עם תעודות.
    ילדים מסכנים, ילדים מסכנים, לא מגיע להם !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    האשה חולת נפש - מה עוד יש לחקור? כל בר בי רב יאמר שצריכה אישפוז

    ירמיהו, 04/05/08 09:55

    האשה לא ערה לחומרת מעשיה, לחומרת מעשי בעלה ובנה, איך אפשר
    להתייחס אליה כאל אדם שפוי? היא מצטטת את מאמר החכם באדם ''חוסך שבטו שונא בנו'' (וזה בכתובים ולא בתורה), אבל שכחה עוד מימרה החשובה לכבוד הילד ''חנוך לנער על פי דרכו'', צריך גם להזהר בכבוד הילדים ולזרום איתם. השאלה המתבקשת, האם היו רבנים שפויים להוציא חולה הנפש הזה אליאור חן, ששמעו על הבעיות ונתנו ייעוץ. אםאכן היו כאלה, האם לא מאחריותם לדווח?

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אישה מטורפת,אישפוז כפוי מיד.

    פופיי, 04/05/08 09:37

    אני לא יודע מי היא, אני שונא אותה.

    הגב לתגובה זו