• 46.

    אל קאפונה פרייר לעומת המאפיה הגיידמקית שקוראת כאן... (ל''ת)

    דודי, 05/05/08 21:38

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    התבטאויות שנועדו להקטין ולבזות את 3 הפורשים מחטיאות את מטרתן ומעידו

    אזרח פראייר, 05/05/08 12:30

    ומעידות על אומריהן יותר מאשר על הפורשים.
    גיל היא אכזבה גדולה, הן בהשגת המטרות, הן בפוליטיקה הפנימית המלוכלכת והן בגלל ראש המפלגה, שהוא טיפוס לא פשוט...
    למי ילכו הקולות היקרים האלה בבחירות הבאות?
    \\

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    גיידמאק יהיה שר עם שלושה ח''כים שאף אחד מהם לא יהיה שר.

    רני, 05/05/08 04:15

    קיידמאק יו''ר המפלגה של עצמו,לכן יהיה שר.
    בדיוק כמו אהוד ברק,שהוא יו''ר מפלגת העבודה,אינו ח''כ,אבל הוא שר הביטחון.

    כך מגיע גיידמאק לממשלה כשיאן גינס.
    אף אחד לא נהיה שר כה מהר.ללא מפלגה וללא חכ''ים.פתאום יש לו 3 חכ''ים והוא סיעה בכנסת.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    חיבור גיל הגימלאים יחד יחזיר אותנו למאה ה- 12 !! (ל''ת)

    ישמעאל, 04/05/08 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בוקר טוב מה לא בסדר בתגובתי ?? (ל''ת)

    פקק תנועה, 04/05/08 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    המיפלגה הזו היא בזבוז כספי ציבור (ל''ת)

    פקק תנועה, 04/05/08 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בושה למדינה ולעם ישראל!!!!!!!!! (ל''ת)

    כלנית, 04/05/08 07:27

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כולם מושחתים-הפרצוף של המדינה-מגעיל!!! (ל''ת)

    כלנית, 04/05/08 07:26

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בגלל האלצהיימר הם לא זוכרים מה החליטו אתמול,מחר ישנו את ההחלטה (ל''ת)

    גסטרולוג אהבל, 04/05/08 07:24

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לתת לגמלאים את האות ''ז'' בקלפי

    חטיאר, 04/05/08 06:31

    שואלים למה?

    לתשומת לב הגמלאים - כי אם תצביעו ''ז'', אז זה בדיוק מה שתקבלו אחרי הבחירות.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אם תצטרפו עאלק לגיידאמק אף אחד לא יבחר בכם

    טומי, 04/05/08 04:18

    זה חיבור ההון עם השלטון במובהק ואם אתם חושבים שהציבור יבחר בכם ובעיקר הגימלאים אתם טועים בגדול תמחקו כמו טומי לפיד

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא נורא. עדיפים ארבעה מלקקי ישבן מלא כלום. (ל''ת)

    אורולוג בכיר, 03/05/08 22:34

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    The current system is the reason for a paralysis on national issues

    Arie Raif, 03/05/08 22:12

    The current system is the reason for a paralysis on national issues and has a disastrous impact on reaching a peace solution.

    The Israeli public is absolutely irrelevant to Israeli political life. Between elections, government and parliament manage Israel as a private concern.!

    The current system is prone to corruption as Olmert is questioned under caution by police (on Friday) in connection to a new corruption affair, after which a senior legal source was quoted on Channel 1 TV saying, ''Olmert is in a grave situation, it is doubtful whether he will be able to continue to hold his position.''
    The rotten Israeli electoral system is a paralysis and no decision( of national importance ) will ever take place as the religious parties and small coalition partners hold the balance of power in the Knesset !!! The status quo between religion and state was the brainchild of a society that knew how to make concessions and how to reach agreements. Israel lost the capability to compromise,and that is how society disintegrates!

    Peace and Democracy are jeopardized..... Peace among Israelis could be a historical event and bear no lesser importance than peace with its enemies. Renewing trust in the Knesset and the government,by implementing a direct electoral system Israel will create a different country, a country that has a common denominator - a country with hope. It will happen only when a real change of the electoral system takes place,and that is the only remedy to the current political disaster.

    The State of Israel is finished,'' Prime Minister Ehud Olmert told Haaretz , the day the Annapolis conference ended in an agreement to try to reach a MidEast peace settlement by the end of 2008. If Ehud Olmert really meant the lofty things he said in Annapolis, he must not wait until his major coalition partner,Yishai (who threatened to quit his shaky COALITION ), but to throw Shas out of the government. It will take political courage to do this. With a deputy prime minister like Eli Yishai, Israel can not negotiate peace. THE PROPORTIONAL SYSTEM ''DONATES'' THE WORST HUMAN ELEMENTS TO ISRAELI POLITICS .

    THE REAL DECISION MAKERS ARE ''MERCAZEI MIFLAGOT''AND ''VAADOT MESADROT.''..WITCH PREVENT QUALITY ISRAELIS TO ENTER POLITICS .Not one MP on the national level is elected directly, which means no elected official owes any obligation to the Israeli public. His loyalty is solely to his party. The voters choose the party, which has already chosen the candidates…. who will serve in the Knesset. The vote is purely with no electoral districts. THE RELIGIOUS PARTIES USE THE SYSTEM TO GAIN POWER AND BLOCK PROGRESS ON DOMESTIC and PEACE INITIATIVES. Only when you HAVE A DIRECT IMPACT ON THE POLITICAL PROCESS YOU will be able to PUNISH YOUR ELECTED MEMBER OF PARLIAMENT ! BETTER QUALITY OF ISRAELIS WOULD VENTURE INTO POLITICS IF THE SYSTEM WOULD CHANGE!! THE PROBLEM WITH THE POLITICAL ESTABLISHMENT IS THAT THEY LIKE THE CURRENT SYSTEM !

    ''Non elected '' Members of the Knesset, do not care about the future of Israel.!!! but some still do !

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מפלגת הגמלאים

    ראובן, 03/05/08 22:00

    עכשיו אחרי פרישתם של שלושת
    ''הבטלנים'' וצמצום הקואליציה,
    נסו עד סוף הקדנציה להביא להטבה של מצב הקשישים - שיזכרו לכם זאת, ויתכן ותצליחו בצורה זאר להשאר בכנסת גם אחרי הבחירות.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    גימלאים שמביישים את צעירותם עבור חופן $$ כצידה לדרך לעולם הבא (ל''ת)

    אליפז התימני, 03/05/08 21:52

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בושה

    דוד, 03/05/08 21:01

    בושה וחרפה לקבוצת מתוסכלים ותגרנים, שחברו לקומבינטור ציני וערמומי. הביצה שהם מתבוססים בה, מציפה ומעלימה את בעיות הגימלאים האמיתיות.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ממשלה בחסדי מושחתי ש''ס

    ג'ימי אוחנה, 03/05/08 20:57

    הם גם יקבעו - בחירות או ציפי לבני

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מפלגה וירטואלית

    אלי, 03/05/08 20:47

    בבחירות האחרונות החלטתי לא להצביע כלל.
    ברגע האחרון כברירת מחדל הצבעתי עבור הגמלאים בתקוה שאנשים בגילם לא יחפשו קריירות ויפעלו נטו עבור הגמלאים.
    התברר שטעיתי בגדול ועל כך איני סולח לעצמי.
    הנחמה היחידה שבבחירות הבאות גורלם יהיה כגורל שינוי וצומת של רפול כולם יעלמו ממפת הפוליטיקה הישראלית לתהום הנשיה .
    אני מקווה שהצבור ילמד מכך לקח ולא יגרר למפלגות הצצות כפטריות אחר הגשם ומנצלות את המצב הפוליטי המדכא במדינה שאין בעד מי להצביע..

    הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן שתבינו. אין מפלגה מושלמת. בוחרים מפלגה כמו שבוחרים עו''ד.

      ישראלי, 03/05/08 23:01

      לא מסתכלים אם הוא מושחת, או אם בגד באשתו, או אם הוא דתי או מוסלמי.
      בודקים שני דברים: 1.עד כמה הוא השיג את המטרות שלשמן הוא נבחר!!! 2. כמה מהמטרות שעליהן הוא מצהיר משקפות את רצוני כבוחר.
      אני בבחירות האחרונות בחרתי ש''ס. לא בגלל שאני דתי או ספרדי או אוהב מושחתים. אלא משום שהם נלחמו על מה שהבטיחו לבוחריהם. ובאופן יחסי השיגו הכח הרבה מכל המפלגות האחרות...
      זה ממש לא מעניין אותי איך הם השיגו את זה! מבחינתי שישדדו את כל הקופה הציבורית. העיקר שבסוף יחזירו לי את הקצבאות שלקחו לי, ילחמו בכל האנטישמים שמנסים להפוך את המדינה שלי לעוד מדינה חסרת לאום ומסורת.
      ולא אני לא דתי!
      אני אשכנזי (או יותר נכון דור 5 בארץ)מסורתי בוגר צבא ועובד.

      הגב לתגובה זו

      • ל''ישראלי'' . אתה מעדיף מפל' מושחתת ומשתמטת,העיקר שתקבל את הקיצבאה ?

        יהודיה, 04/05/08 01:48

        אוי לנו אם כך אנו בוחרים.

        לעניות דעתי,צריך לבחור על פי האידיאולוגיה שאותה המפלגה אמורה לייצג.

        הבעיה היתה ששרון בגד באידיאולוגיה
        של הליכוד,ולכן מתוך האכזבה,
        מרבית בוחרי הליכוד,לא הלכו לבחור.

        אתה בחרת במפלגה מיגדרית שמחפשת תקציב להמשך קיום הישיבות,הפרזיטיות וההישתמטות.

        זאת לא מפלגה שתישמור על מדינה יהודית מבלי להעמיק את הקרע שיש בין החרדים לחילונים.

        אני חילונית,אך חשוב לי שהמדינה תהיה עם זיקה למסורת.

        הגב לתגובה זו

        • מסכים איתך לחלוטין

          תומר רז'קובצקי, 04/05/08 08:56

          צריך לבחור לפי אידאולוגיה, וצריך לבחור גם לפי יושר מידות וטוהר כפיים של המנהיגים- הם צריכים להיות מופת לציבור ולא רק ''לדפוק שעון''. מה שקרה לליכוד בשנים האחרונות עצוב מאוד, אבל אצל שרון זה הגיע לשיא. חבל ש''ישראלי'' לא מבין שש''ס לא תתרום להעמקת הזהות הדתית של המדינה- ש''ס בכלל לא חושבת ברמת המדינה. ש''ס מחזיקה באותה דעה כמו העבודה וקדימה- הציבור החילוני יתעסק בענייני המדינה, ישרת בצבא ויממן ישיבות, ובתמורה הדתיים ידאגו לשמור מצוות, ללמוד גמרא ולהתפלל בשביל כולנו. הם כלל לא רוצים להעמיק את הזהות היהודית בעם. אולי הם רוצים חקיקה דתית, אבל הם לא ידאגו לחזק את זהות הציבור כך שיהיה מעוניין בחקיקה כזאת, אם בכלל. רק הערה אחת-לדעתי הם לא פרזיטים,אלא הם חיים בסימביוזה עם האליטות- האליטות מעוניינות להפריד את הדת מהעם,( וגם מהצבא), ולשמור אותם באזור הקטן שלהם, וכמובן לשחרר עליהם קיטור לפעמים. נוח להם שהדתיים ישמרו על המסורת בשבילם, ועדיף רחוק מהם.

          הגב לתגובה זו

  • 28.

    כנסו

    אזרחית, 03/05/08 20:43

    ניגמרו להם התירוצים אפילו ארה''ב קלטה את השקרים של הפלצאתינים עכשיו הם ממציאים!!! סיפור חדש!!!! על האבו-בובה שחלה בגלל ארה''ב???? בדיוק כמו ההצגה המבויימת ילדים עם הנירות!!!! רק את עצמם הם אף פעם לא מאשימים הצדיקים!!! תמיד רק אחרים אשמים לכל פיפס שקורה למומצאים שניקראים פלצאתינים נא לא לצנזר תודה

    הגב לתגובה זו

    • בזבזת את כל סימני הקריאה במיקלדת על הכתבה הלא נכונה

      נורמלי, 04/05/08 12:07

      כדאי לקרוא לפני שמגיבים!@#$%^&*)(?|''

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    סורי רפי, איחרת את הרכבת

    מאחר ניצחי, 03/05/08 20:37

    רפי רפי - איחרת את הרכבת והבחירות בפתח. הסיעה תתנפץ לרסיסים..... לא יישאר כלום מהשם של הגימלאים חבל !

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שבעת מופלאים שהפכו לשבעת אומללים תתביישו רימיתם את הורי סבי וסבתי, (ל''ת)

    ישראל בזה לכם, 03/05/08 20:25

    הגב לתגובה זו

    • אתה מושחת או אדיש? הם היו כמו שהם מההתחלה (ל''ת)

      בת יענה, 03/05/08 21:19

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    אף אחד מסיעת הגימלאים חי מגימלה המוסד לביטוח לאומי.

    יחיאל כ''ץ, 03/05/08 20:14

    אם תבדקו תיראו כי כל נבחרי סיעת הגימלאים נהנה מגימלה שמנה ממקום העבודה לשעבר , ממנו פרש/ה לגימלאות ולא מגימלת המוסד לביטוח לאומי. אז מה חשבתם? , שהם ייצגו את הגימלאים נאמנה? .

    כנראה שרפי איתן (זה שכינו אותו חבריו, עוד בפלמ''ח רפי ה''מסריח'' , לא אנחנו ) , אכן הסריח גם הפעם.
    אלה שהסירחון הזה הרקיע לשמיים.
    כל הסיעה הזו הפכה לסיעת לווין של אולמרט. וההתנהלות של חבריה מסריחה גם בלי רפי איתן , על אחת כמה וכמה איתו.
    אין לאף אחד מאנשיה ''זכות קיום'' פוליטית ולא חשוב אם הם יעבירו קולם לגידאמק .
    אני תקווה שבבחירות הבאות הם יעלמו מהמפה הפוליטית.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    גאידמק-תברח מחבורת הזקנים העלובים שרק גורמים נזק יום יום.......... (ל''ת)

    עדינה, השרון, 03/05/08 20:10

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    עוד מפלגה שימיה ספורים (ל''ת)

    רון, 03/05/08 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שרוני ואיתן שני מושחתים חסרי לב

    גימלאית בקריזה, 03/05/08 19:28

    שהשתן עלה להם לראש ויטביע אותם.
    נראה אותם חיים מקצבת זיקנה עם תוספת של 17 ש''ח.
    אני תקווה שישרפו בגהינום.

    הגב לתגובה זו

    • רפי איתן מטפל בגימלאים כפי שהוא מטפל בניצולי השואה-חרפה למדינה .... (ל''ת)

      עדינה, הרון, 03/05/08 20:05

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    אולי תנצלו השנתיים לסייע לגימלאים וקשישים. אני רואה סבלם המחפיר! (ל''ת)

    דן, 03/05/08 19:05

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אתם לא מבינים למה גאדימק קנה אותם , ככה יש לו כבר סיעה ולא

    מיקו זאמברי, 03/05/08 19:01

    צריך לעבור את כל הבירוקרטיה על מנת לנסות להכניס את הסיעה לממשלה ישנו חוק שאומר שאם עד 3 חברי פורשים לסיעה חדשה אז יקבלו את מלא התמיכה וזאת מכיוון שהם עוד מכהנים בכנסת.
    כמו כן חוק מימון המפלגות יחול עליהם ושאר ההטבות.

    לא טיפש הגאידמק הזה , קונה את כולם בשקט בשקט.
    שימו לב ל''תרומות'' ברשויות המקומיות בטירת הכרמל ושאר הערים של הדרוזים והבדואים.
    הרי תרומה בהסתר לא מבוצעת פה. למשל ראו ערך שרי אריסון או לב לבייב . אלא תרומה למען הטבות עתידיות.
    בושה למדינה שנותנת לדבר הזה להתרחש בראש חוצות

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לכו הביתה, אנו נקים מפלגה של העם שמאס בחכי'ם המבישים........ (ל''ת)

    עדינה, השרון, 03/05/08 18:59

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תודה ל''גיל''- קיבלתי 17 שקל תוספת לקיצבה-ואתם 37 אלף......תודה, תודה (ל''ת)

    עדינה, השרון, 03/05/08 18:54

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא חשוב, תיהנו עוד קצת מהשנתיים שנותרו לכם בכנסת! (ל''ת)

    לכל דבר יש סוף!, 03/05/08 18:46

    הגב לתגובה זו

    • ל-17 יכול להיות כי גם לך יהיה סוף או ....

      גמיליאלי, 03/05/08 19:05

      שאתה לא מתכוון להגיע לגיל גימלאות???
      אני מקווה בשבילך כי איזה דרדק
      (בעתיד) כאשר אתה תהיה זקן
      (כן זקן זה גמלאי) לא יומאר הוא לך את המילים שאתה אמרת ,
      ''לכל דבר יש סוף!''

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    תעבירו הצעת חוק שכל עובד שיפרישו אותו מעבודתו יקרא גימלאי עם זכויות (ל''ת)

    פרישה לא מרצון, 03/05/08 18:25

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פני הכנסת....

    עמי, 03/05/08 18:25

    כפני המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לח''כ הפורשים מגיל,תורידו את גיל הזכאות ל 6 (ל''ת)

    פורש, 03/05/08 18:23

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא רצינו להצביע לאף אחד. אמרו לנו זה לא

    גימלאי, 03/05/08 18:19

    אזרחות נכונה, אז הצבענו גיל (גימלאים), נכון בדיעבד יצא רע מאד.




    בבחירות הבאות אני הולך לים, ושכל המפלגות ילכו לעזעזל.

    כולם רמאים ושקרנים !!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • להביא את דן גילרמן ולהקים איתו מפלגת עם שתחליט על גורלה............ (ל''ת)

      עדינה, השרון, 03/05/08 19:01

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    זו מפלגה נגד הגימלאים,אנטי גימלאים (ל''ת)

    גימלאי, 03/05/08 18:18

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שהקול הצף הפך ל''בית גיל הזהב''

    גל, 03/05/08 18:16

    כנראה שעכשיו חצי ממנו הופך לבית ''הכסף'' :) נקווה שבכל זאת הגמלאים והצד החברתי ירוויח מכל זה משהו.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אולי סוף סוף תעבירו הצעת חוק לטובת הגימלאים (ל''ת)

    רחמים, 03/05/08 18:15

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    שאלה חשובה.

    יאיר, 03/05/08 18:06

    הבנתי שהמקום השמיני בסיעה מחכה לפיליפיני...
    וברצינות- זאת הבעיה שנותנים ליהודי הישן והתחמן להגיע לכנסת.
    הכנסת צקיכה להיות מקום ליהודי החדש הזקוף ,בטוח בעצמו ולא לחבורת בני שיילוק.
    אגב,ראוי להצמיד למפלגה הזאת היסטוריון ,אשר יכתוב את קורות התנועה וחבריה ,כי אף אחד לא יספיק לכתוב זיכרונות...

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אני חושש שההתחברות לגאידמק תוביל אותם לכלא (ל''ת)

    ב.ק., 03/05/08 17:58

    הגב לתגובה זו

    • וחד? אתנן? מה פתאום! גאידמק הוא עלוי אנושי - בגלל זה הם איתו

      לטיפול המזוז!, 04/05/08 11:40

      חברוה מרושעת וצינית של זקנים ממורמרים ותאבי בצע

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    רפי איתן חייב לשלם מחיר כבד...

    ניר, 03/05/08 17:58

    על ''התנהלותו'' והזנחת הגימלאים.
    כפי שכולם מתרשמים הוא היה מושתל של שרון ''הישר''.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    למשה שרוני וחבריו אל תצטרפו לגיידמק אתם תיעלמו

    רק לא גיידאמק, 03/05/08 17:53

    אם אתם באמת רוצים לצבור תאוצה ולשרת באמת ובתמים את ציבור הגימלאים אסור לכם בתכלית האיסור להצטרף לאוליגרך המיליארדר שיעשה הון על חשבונכם ועל תמימותכם. אצל גיידאמק צדק חברתי זה רק הכסף הרב שיעבור אליו אתם בסך הכל צינור ותו לא אולי תפנימו את זה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק-גאידמק פראייר אם יצרף את הגימלאים-טעות חמורה....קטסטרופה...... (ל''ת)

      עדינה, השרון, 03/05/08 18:57

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    חומר למחשבה לצעירי ר''ח שנקין. (ל''ת)

    נתן.ש, 03/05/08 17:37

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אדישות מטומטמת

    גורג, 03/05/08 17:31

    לא החזיר אשם אלא מישנותן לאכול-
    משבחרו בבחירות אחרונות בקוונה להיתלונן בצורה '' אינטליגנתי ...ומטומטמת

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הבלוף של הבחירות האחרונות,,, (ל''ת)

    משה, 03/05/08 17:27

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    בסוף לא (ל''ת)

    שי, 03/05/08 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לכל הטיפשים שהצביעו 'גיל'

    זיגמונד עורקבי, 03/05/08 17:14

    קבלתם מה שרציתם.
    לכל אלו שנמנעו בבחירות והביאו להיעלמות היחידים שנלחמו בכפייה הדתית כמו אברהם פורז- אכלתם אותה,עכשיו נותר לאחל לכם ''בתיאבון''...ולתפארת מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה אומר טיפשים, טעינו מה לעשות

      יצחק גימלאי, 03/05/08 18:15

      לא רצינו להצביע ל:
      אולמרט
      ביבי
      פרץ (א. ברק)

      הגב לתגובה זו

      • אני אענה לך יצחק ובאמת בכל

        זיגמונד עורקבי, 03/05/08 20:47

        הכבוד המתבקש.
        כי בדמוקרטיה של אנשים חושבים מצביעים לפי אינטרס של המדינה ולא בהתאם לשייכות פרטית .
        לשיטתך גימלאי יצביע עבור גימלאים,נגר עבור נגרים ובולגרי (כמוני) עבור בולגרים.
        רוסי יצביע עבור מפלגה רוסית ומורה לנציג של מורים.
        לשיטה הזאת קוראים קורפורציות ואימץ אותה אחד בשם בניטו מוסולוני...

        הגב לתגובה זו

        • לא !! זה לא אותו דבר, זאת לא קורפורציה

          יצחק גימלאי, 03/05/08 23:19

          אתה טועה בגדול, כי חשבנו הגימלאים שהם קצת יותר מנגרים או בולגרים, הם בעצם כולנו שנגיע לפנסיה.
          נגבל עזרה מאנשים כמונו, הגימלאים .

          אדון זיגמונד הנכבד מוסוליני אימץ שיוה פשיסטית שונה לחלוטין, וזוהי טעותך הגדולה.

          ממי לדעתך הגימלאים המסכנים ברובם היו מקבלים עזרה, אולי מהפוליטיקאים המיליונרים שיושבים במגדלי אקירוב הסוציאליסטים.

          אולי תציע במי לבחור ??????????????

          הגב לתגובה זו

    • להצביע 'גיל'

      סטודנט, 03/05/08 18:31

      מי שהצביע 'גיל' כי זה ''מגניב'' זה מחאה קלי קלות
      משלם על זה הרי אף אחד לא האמין שהם ישנו משהוא
      אבל העיקר שבבחירות עשינו משהוא ''מגניב''

      הגב לתגובה זו