• 66.

    מענין שבתשקרת, רק מי שעושה מעשים מגונים הוא רב

    גבי, 01/03/09 15:10

    אבל מי שרב באמת קוראים אותו בשמו הפרטי ולא מקפידים כ''כ לתת לו תואר רב.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    כל אדם הוא בחזקת חף מפשע עד שהוכח אחרת!! כנסו..

    טל, 01/03/09 14:33

    ואין לאף אחד זכות להרשיע אותו טרם נעשה לו משפט!!
    רק שתדעו שלכל מטבע שני צדדים.
    מה שהעיתונות עושה זה פשע!!
    להרשיע אדם על סמך סיפורי סרק? מישהו שמע שהיה משפט והוא הואשם במשהו??
    אליאור מגיע ממשפחה מקסימה! הורים נפלאים שכל ימיהם עסוקים בלעזור לילדיהם. אחיות מקסימות כל כך!!
    אתם פוגעים לא רק בו אלא במשפחתו המקסימה שלא יודעת את נפשה מאז פירסום הכתבה השיקרית!!
    די עם שינאת החינם האכזרית הזאת!!!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אז לשבת בכלא זה גם תיקון (ל''ת)

    אני, 01/03/09 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הוא ניסה ליסד כת מתעללים-קוקו לגמרי (ל''ת)

    אין קשר לדתיות, 04/06/08 17:13

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    בבקשה - בלי שנאת אחים, בלי שנאת חינם

    חילונית, 04/06/08 15:36

    בבקשה בו לא ניכנס לויכוח על דתיות או חילוניות.
    חולים יש בכל מגזר, בו לא ניתן לחולי הזה לפלג אותנו - מספיק מה שקרה גם ככה...
    בכל מקרה אם אינני טועה יש ציווי בתנ''ך לא לעשות לך ה' אחרים ולא להאמין בפסל ותמונה
    נראה לי שלנהור אחר גורו, ולא משנה אם דתי או חילוני רב או דמות רוחנית אחרת
    היא באופן כל שהוא הפרת הציווי הזה, אנחנו צריכים תמיד להשאיר עם עיניים פקוחות ראש על הכתפיים ולב קשוב ולא לעשות דברים שאחרים אומרים לנו אם זה לא מדבר אלינו, גם אם ''האחרים'' הללו הם אוטוריטה בחיים שלנו וגם אם אנחנו חושבים שהם יודעים יותר טוב מאיתנו.
    האמת היא בלב וצריך להקשיב לו.
    ואם כבר לב אז אני מאחלת לכל עם ישראל ולעולם כולו אהבת חינם!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מתנצחים בטפשות ולא שמים לב לעיקר -אסור להתעסק בקבלה מעשית

    שרית, 04/06/08 14:41

    וזה אסור ל-כ-ו-ל-ם
    לא בגלל שזה לא עובד
    זה יכול לעבוד לטווח הקצר
    אבל היות שעושים זאת לצרוך עצמי
    זה מגדיל את האחר...
    בגלל זה הם אח,כ עוסקים בדברים המעצימים את האחר וגורמים צער ונזק
    היום תורת הקבלה פתוחה בפני הדתיים והחילוניים כאחד.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    תגובה למגיבים

    שמואל, 04/06/08 13:38

    אדם בודד שעושה מעשים כאלה באים כל מיני מגיבים למנהם ומכפישים ציבור חרדי שאין לו שוס קשר לדברים מעין אלה.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    מתפלא אני על חובבנות הכתב באתר גדול כל כך - זו לא קבלה

    דוד, 04/06/08 13:38

    או כל שטות אחרת המכונה ''קבלה מעשית''.

    אין קשר לבין חכמת הקבלה - השיטה שמלמדת איך לאהוב איש את רעהו, לבין ההזיות של הפרחח המוזכר למעלה.

    אני מתפלא על חוסר המקצועיות של הכתב, שלא חקר לעומק את העניין ומכפיש במחי עטו את שיטת ההתפתחות המשמעותית ביותר שקיימת בעולמנו.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    הוא בכלל לא רב!!!! די כבר לכנות אותו כך

    המום, 04/06/08 12:21

    רק התקשורת (לצרכי צהבהבות) ואולי הוא שכינה עצמו כך בהיותו ראש כת שטן(פשוט כך) מכנים אותו בתואר הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    היום כל שוטה מזיל-ריר, הופך ''מקובל''

    משיחם של חמורים, 04/06/08 12:04

    ומיני הכינים והפשפשים הנחבאים בשער זקנו מתקראים: ''חסידים''.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    איזה רב ואיזה נעליים.חתיכת מפלצת. (ל''ת)

    רסקולניקוב, 04/06/08 11:18

    הגב לתגובה זו

    • תבוא מארה על ראשך עם קללת בלעם-מרן הרה''ק אליאור חן

      הרב נחמן פרקש, 04/06/08 11:43

      הוא צדיק גדול וכלי המחזיק ברכה!

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    לכל המשמיצונים, החלאה הזאת יצאה מתוככם, מדובר בבעל תשובה

    יעקב, 04/05/08 09:10

    מדובר באדם שגדל בבית של חוזרים בתשובה, כל השגעונות הם שיירים מהעבר החילוני שלו ושל משפחתו.

    אין לזה שום קשר עם יהודים חרדים מקוריים, מדובר בכת הזויה של 15 איש שכל חבריה הם חילונים לשעבר, שייבאו אתם שלל שגעונות ומוזרויות מחייהם הקודמים כחילונים .

    חילונים יקרים, לפני שאתם משמיצים חרדים, דעו לכם שהחלאה הזאת יצאה מתוככם.

    הגב לתגובה זו

    • שקר,הוא נולד חרדי (ל''ת)

      צוציק, 04/05/08 11:39

      הגב לתגובה זו

      • הוא גדל בבית של חוזרים בתשובה, וכל ''חסידיו'' חילונים לשעבר

        יעקב, 04/05/08 17:22

        אפילו שמו מעיד עליו, אין חרדים מקוריים בשם אליאור, או בשם משפחה חן.

        הגב לתגובה זו

    • אתה טועה ומטעה. ''השגעונות'' אינם נובעים מחילוניות. כנס!!

      איל, 04/06/08 12:43

      אתה שוכח שמרבית תושבי המדינה הינם חילונים, כאשר שיעור ה''משוגעים'' מבין החילונים אינו עולה על שיעור המשוגעים מבין החרדים.
      הבעיה היא דווקא עם החוזרים בתשובה, אשר מתחלקים לשני קבוצות עיקריות: הקבוצה הראשונה הינה של אנשים המצויים במצוקה קשה או שהם על גבול השפיות, והחרדים מצליחים לספק להם ''תשובות'' (לא בגלל שדרכם היא הדרך הנכונה אלא בגלל שפשוט קל יותר להשפיע על מוחם של אנשים במצוקה). פשוט גניבת דעת של אנשים מסכנים. הקבוצה השניה היא של אנשים נורמלים לכאורע, שהחזרה בתשובה פשוט ''מחרפנת'' אותם. כך קורה שבין החוזרים בתשובה ישנם כל כך הרבה ''שגעונות''...אלא בעיקר השגעונות שלכם!!!!!!!! לא סתאם כל כך הרבה מסוממים מוצאים את עצמם בסופו של דבר בציפורני הדת (או באיזה אשראם בהודו)

      הגב לתגובה זו

    • לכול היהודים (היכנסו)

      ארז בוכניק, 04/06/08 16:13

      בבקשה ממכם די אם כול שנאת החינם הזאת הוא מפלצת ומאמיניו מפלצות ובל אנחנו חייבים לזכור שלא כול לובש שחור הוא אנס או מפלצת ולא כול חילוני הוא שונה דת אז בבקשה ממכם תפסיקו אנחנו כולנו אחים!!! הערבים לא צריכים להרוג אותנו אנחנו לבד הורסים את ביתנו אז בבקשה כול אחד שיאהב את רעהו ונפסיק אם הטיפשות הזאת

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    משיגנה אפשר למצוא בכל מקום (ל''ת)

    אחד, 02/05/08 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    התעללות אינה נולדת פתאום זה תהליך

    אפרת, 02/05/08 17:42

    אביו של אליאור הגן עליו,אני פליאה שלא נבדק עברו במסגרות החינוך בהם למד ,איך הוריו טיפלו בו במהלך השנים איזה ילד היה .לא אתפלא עם היו בעיות התנהגות לא מטופלות או אלימות שלו או כלפיו במהלך חייו.מאחר ואין פיקוח על מערכות החינוך הדתיות מקום בהם מטאטאים הכל,כולל התעללויות מניות הכאת תלמידים וכו אל תתפלאו.קיימת בורות רבה בכישורי חיים,מגדלים רובוטים.פלא שלא מדווחים מיתות נכויות,הרעבות ופגיעות נפשיות?

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    בואנה פשוט דארת ויידר

    חחחח, 02/05/08 16:19

    חחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    למה הרבנים לא מוציאים קול קורא להסגרתו

    חרדון מצוי, 02/05/08 16:13

    הוא לא היה שורד יום אחד בחו''ל בלי גיבוי של קהילה חרדית. אם רבנים חשובים יצאו מהדממה בנוגע לסיפור הזה, ויצאו בקריאה לקהילות בחו''ל לדאוג להסגרתו הוא יוסגר תוך שעות. זה המבחן האמיתי של הקהילה החרדית. שתיקתם המתמשכת של הרבנים החרדים מרמזת שאולי יש להם עוד לכלוך מתחת לשטיח, והשתיקה עדיפה?

    הגב לתגובה זו

    • הרבנים הוציאו הנחייה להסגיר אותו, כנראה בגלל זה הוא הסגיר את עצמו

      מיכל, 04/06/08 16:34

      היחידים ששיתפו פעולה עם אליאור חן הם אנשי קהילת נטורי קרתא בסאו פאולו. מדובר באנשים קיצוניים ויוצאי דופן בעולם החרדי. כל יתר הקהילות קיבלו הנחיה ברורה להסגיר אותו לידי המשטרה.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    קצת סדר בדברים

    מנחם, 02/05/08 16:09

    רחובות הערים החרדיות מלאים בגמחי''ם, מלאים בילדי חמד העסוקים בשינון משניות במקום לצפות בשפריצים של דם בסרטי מתח כמקובל בחברה החילונית, מלאים בנשים העסוקות בעבודה נפלאה של חינוך הילדים ולכן מצליחים בחינוכם הרבה יותר מאשר החילונים המגדלים את ילדיהם בשלט רחוק, מלאים בתורה תפילה וצדקה ההופכים את החברה החרדית לגן עדן עלי אדמות.
    כך זה היה תמיד, ולכן היהודי הקיף את עצמו בגטו מאחר ולא היה לו מה לקנא בג'ונגל האנושי של שכרות, זנות , סמים, קללות וניבולי פה שאפיינו את החברה הגויית סביבו והיום גם את החברה החילונית שהפכה את הקוזאק איוון למודל התרבותי שלה.
    מה לעשות, המשפחות הרבה יותר טובות, הילדים הרבה יותר מנומסים, הם אינם זקוקים לגלאי מתכות בכניסה לישיבות ובקרבתם אין צורך לשים אטמי אוזניים ממטחי קללות כמקובל בכל בית ספר ישראלי נורמלי במערכת החינוך הכושלת (מקום חמישי באלימות נוער בעולם!!!!!) של מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • לפני רבע שעה היית בת יענה מתגובה 47

      חושף מתחזים, 02/05/08 16:43

      אתה תועמלן דתי שחי ומתפרנס על גבה וזקוק נואשות שתתלכד ותמשיך את אורח החיים שלה כדי שתוכל להמשיך להיות עלוקה.
      בדיוק בגלל תועמלנים שקריים כמוך העולם החרדי הולך ומועד, הולך ונופל.

      הגב לתגובה זו

    • שטוף מח אף פעם אינו יודע שהוא שטוף מח. גם חסר מח אינו מודע למצבו

      איל, 04/06/08 12:47

      העובדה שאתם חיים בגן עדן של שוטים שמבוסס כולו על שקרים ואגדות, אינו הופך אתכם לטובים יותר. גן עדן של שוטים!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    חוץ מההתעללות בילדים יש גם את ''לא תחמוד אשת רעך''. (ל''ת)

    בעלי התשובה,,, 02/05/08 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מסכנים החילונים, הקרב שלכם אבוד מראש (ל''ת)

    יהודים לא, 02/05/08 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    רחובות הערים החרדיות מלאים ברבנים ועסקנים דתיים וחרדים דומים לרב (ל''ת)

    לחקור ולבדוק!, 02/05/08 15:33

    הגב לתגובה זו

    • הרוצחים הגדולים במדינה הם חילונים, לא? (ל''ת)

      הבהרה, 02/05/08 15:44

      הגב לתגובה זו

    • רחובות הערים החרדיות מלאים בגמחי''ם

      אתה בת, 02/05/08 15:54

      מלאים בילדי חמד העסוקים בשינון משניות במקום לצפות בשפריצים של דם בסרטי מתח או בסרטים פורנוגרפיים בהן מככבות נערות בנות 12 שאבדו צלם אנוש כמקובל בחברה החילונית, מלאים בנשים העסוקות בעבודה נפלאה של חינוך הילדים ולכן מצליחים בחינוכם הרבה יותר מאשר החילונים המגדלים את ילדיהם בשלט רחוק, מלאים בתורה תפילה וצדקה ההופכים את החברה החרדית לגן עדן עלי אדמות.

      כך זה היה תמיד, ולכן היהודי הקיף את עצמו בגטו מאחר ולא היה לו מה לקנא בג'ונגל האנושי של שכרות, זנות , סמים, קללות וניבולי פה שאפיינו את החברה הגויית סביבו והיום גם את החברה החילונית שהפכה את הקוזאק איוון למודל התרבותי שלה.

      מה לעשות, המשפחות הרבה יותר טובות, הילדים הרבה יותר מנומסים, הם אינם זקוקים לגלאי מתכות בכניסה לישיבות ובקרבתם אין צורך לשים אטמי אוזניים ממטחי קללות כמקובל בכל בית ספר ישראלי נורמלי במערכת החינוך הכושלת (מקום חמישי באלימות נוער בעולם!!!!!) של מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    2מליון שסניקים חרדים וכתומים הסכנה האמיתית להמשך הבית היהודי.הגיע (ל''ת)

    זמן להתנתקות., 02/05/08 15:12

    הגב לתגובה זו

    • מה לחילוני גוי וליהדות? אתמה! (ל''ת)

      הערה, 02/05/08 15:45

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    ברור שהחברה החרדית מוסרית הרבה יותר

    נעמן, 02/05/08 15:05

    ישנם כנראה חילונים לא מעטים העוקבים בדריכות ובחרדה אחר הפיכתה של מערכת החינוך הדתית ודרך החיים הדתית לאלטרנטיבה יחידה עבור יהודיים שפויים המעונינים שילדיהם יתחנכו בחברתם של ילדים המתנהגים כבני אדם והמעונינים לחיות בחברה שהתנהגות של חיות טרף אינה מאפיינת אותה.

    החברה החילונית אינה מציגה אלטרנטיבה חיובית וכל שנותר הוא להלך אימים על המתלבטים מתוך תקווה שאותם מתלבטים ישכחו את העקרון הפשוט לפיו כאשר עורכים השוואה בין חברות, יש להזהר שלא להגרר אחר מקרים קיצוניים ויוצאי דופן שאין בהם כדי לאפיין את הכלל ולהצמד למכנה המשותף הרחב המאפיין כל חברה.

    הנסיונות החוזרים ונשנים של מעצבי דעת קהל חילוניים לעורר את השיח הצבורי בשאלת החברה החרדית תוך השענות על מקרים בודדים מעידה על התשוקה האדירה שלהם לעשו דמוניזציה לחברה החרדית בכל מחיר גם כאשר העובדות מלמדות על ההפך הגמור.

    לא קשה לזהות את פרפורי הגסיסה של ה''אידיאולוגיה'' החילונית, הטובע נאחז אף בקש וכך אכן יש להבין את מדיניותם של העוסקים במלאכת הקודש - הכפשת החברה היהודית. זה בסדר, עברנו את כולם, נעבור גם אותם.

    אין ספק שישנם חולי נפש ומטורפים מסוכנים בכל חברה אולם השאלה היא איזו חברה מעודדת את חבריה להנהגות מוסרית מתמדת ואיזו חברה לא מקדישה לנושא זה אפילו רבע שעה שבועית במערכת החינוך שלה...

    הגב לתגובה זו

    • נעמן ,כל מילה בסלע

      חילונית מוקסמת, 02/05/08 16:24

      לפני שלוש שנים(בסוף כיתה ה ) רשמתי את בנותי לבית ספר ממלכתי דתי באיזור מגורי, לאחר שלמדו קודם לכן בבית ספר חילוני למהדרין.
      לא ייאמן איזה שינוי שחל בשתייהן, פתאום יש כבוד הורים בבית החוצפה נעלמה כמעט כליל ואיתה נעלמו כל הדרישות המופרזות כבר לא חשוב להן כל המותגים,התחרות של למי יש יותר וכל השאר.
      הן קוראות המון,תלמידות נפלאות והטלויזיה כבר לא ממלאת את כל עולמן.
      המשפחה הפכה להיות מלוכדת יותר תשומת הלב יותר בערכים מאשר בכל ההבלים שמילאו את ראשן עד כה.
      אני מלאת הערצה למורים ולמחנכים בבית הספר על הערכים שהם מעניקים תוך כדי שמירה על רמת לימודים גבוהה.

      הגב לתגובה זו

      • תודה לך

        חילונית קוסמת, 02/05/08 19:42

        תודה לך ששלחת את בנותייך לבי''ס דתי. כך בגיל 18 הן יצאו בלתי מוכשרות בעליל למלא תפקיד משמעותי בחברה הישראלית ולבנותי תהיה פחות תחרות.
        יכולת לחזור אחורה בזמן עוד קצת ולעבור לגור במערות, אחותי ''החילונית מרמת אביב'' (עלאק). כמו שאבותי ואבותיך חיו.

        הגב לתגובה זו

        • ותודה גם לך

          ישראלי, 04/06/08 12:39

          תודה על החשיפה של פחדייך ברבים. כך כולם יוכלו לראות את החשש והפחד מהדתיים המקנן בקרב חלק מהחילוניים. האם אנשים דתיים לא ממלאים תפקידים בחברה? הרי כל בר דעת רואה שאין הדבר כן. בכל ענף מענפי המשק ישנם חובשי כיפות ולובשות חצאיות. אם למרות המציאות הברורה את בוחרת לחשוב אחרת, כנראה שהדבר נובע מצורך לעשות כן. צורך לדמוניזציה של הדתיים, צורך לזלזל בהם. נראה לי חשוב לחשוף את הפחד והצורך הזה. תודה לך

          הגב לתגובה זו

          • יש דתיים ויש דתיים

            יאיר, 04/06/08 15:14

            יש את הדתיים הלאומיים שבהחלט משתלבים בחברה הישראלית ורואים בכך את אחד היעודים המרכזיים שלהם.
            ויש את החרדים.
            אם האם רשמה את הילדים שלה לבית ספר דתי (בית ספר דתי טוב) , סביר להניח שרמת השכלתם במקצועות כגון מתמטיקה לא תרד כתוצאה מהמעבר (לדוגמא, היה לי חבר דתי שעשה בגרות במתמטיקה,אנגלית,פיסיקה ועוד מקצועות טכנולוגיים ב5 יחידות בבית ספר תיכון מדעי דתי וכיום הוא מהנדס חשמל), וכמו כן, מדובר בבית ספר ציוני דתי, אז הם גם סופגים ערכי ציונות.
            הבעיה היא עם בתי הספר החרדיים והאולפנות החרדיות, אשר גם מחנכים לאנטי ציונות וגם לא מעניין אותם כמעט כלום מעבר למקצועות הקודש.

            הגב לתגובה זו

      • אם אתה כותב תגובה לעצמך תתאמץ טיפה יותר...

        ו.א., 04/06/08 15:28

        ''חילוני למהדרין'' ?

        חלאס עם הפרסומת למעיין התורני, החילונים, שלא כמו החרדים. לא מאמינים לכל מילה שראו כתובה שחור על גבי אפור.

        את החילונים מלמדים לחשוב ל ב ד.
        כן כן ! הם לא צריכים ''רב'' שיגיד להם לשרוף את הילד שלהם, הם יכולים לחשוב לבד מה הילד צריך (או ממש לא צריך).

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    איך שאתם יוצאים מגדרכם כדי להכפיש!

    יוני, 02/05/08 14:45

    כאחד שהיה פעם בעולם החילוני אני מרשה לעצמי לשתף אתכם במספר זכרונות מהתקופה ההיא שבוודאי לא יראו מוזרים לאף אחד מכם:

    אני זוכר למשל את בקבוקי הבירה שהיו מתנפצים על ראשים ביציאות של סופי השבוע, אני זוכר היטב את ההתנהגות הפראית והלא אנושית של בחורים צעירים בעיצומם של המסיבות והבילויים של סופי השבוע, אני זוכר היטב את ההתנהגות הוולגרית והברברית של הישראלים במגרשי הכדורגל, אני זוכר היטב במה מוחם של בני הנוער היה עסוק – דווקא באותם תחומים שהשתיקה וודאי שלא עליהם תפארתו של האדם.

    השנים שחלפו הרעו ככל הנראה את מצבה של החברה הזו עד כדי כך שהיום, כל אימת שאני חולף על פני קבוצת נערים חילונים משועממת, מבט קצר על המבטים התסרוקות וסגנון הדיבור מעלים בי אסוציאציה של כלבי טרף התרים אחר קרבן.

    אין המדובר בעשבים שוטים, אין הם מקרים יוצאי דופן אלא הם משקפים את הנורמה הרווחת והמקובלת על הנוער הישראלי ועל הצבור הישראלי בכללו.

    על האמת העגומה הזו ככל הנראה לא מעלים הצגות תיאטרון, תופעה זו הנה זניחה ביחס לחדשה עסיסית על החברה החרדית. החברה החילונית הולכת והופכת לג'ונגל חסר מגבלות שהסכנה לחיות בה הולכת וגוברת מדי יום, ורק החברה החרדית מפריעה לאבירי הצדק החילוניים שחיים בשלום עם זוועות עולם ומתעוררים לפתע מרבצם לשמע סטייה קלה בחברה החרדית. מרתק לא?

    הגב לתגובה זו

    • אובדן פרופורציות ...

      ד''ר ארוין, 02/05/08 15:31

      יום יום יש :
      אלימות
      רצח
      סחר בנשים
      העסקת עובדים ללא תנאים
      אלימות מינית
      ניצול מיני
      אונס קבוצתי
      אונס לא קבוצתי
      התעללות בבעלי חיים
      כת השטן
      דקירות במועדונים
      מריבות על חנייה
      גירוש אכזרי של אלפי יהודים מבתיהם ומיישוביהם

      וכולם פה שותקים.

      אבל פעם בחודש מצטרף אחד עם לבוש חרדי לחגיגה הזו - וכולם מתעוררים ! ישר יודעים לספר לך על כל החרדים, ובכלל על כל היהדות וכל שאר המוטיבים האנטישמיים המוכרים.

      מי אמר: ההגנה הכי טובה - היא התקפה ?

      הגב לתגובה זו

      • שניכם תותחים (ל''ת)

        תודה, 02/05/08 15:55

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    האיש הזה הוא חלאת המין האנושי

    אס, 02/05/08 14:36

    האיש הזה בכלל לא דתי. אנשים חרדים ו/או דתיים לא מתנהגים כך. הוא פשוט איש חולה רוח קשה ביותר. חייבים לגרום לכך שהמדינה בה הוא נמצא יסגירו אותו לישראל בהקדם האפשרי. אסור לתת לו שום חופש. הוא חייב להבין איזה נזק הוא עשה ובעצם הוא עוד עלול לעשות המון נזקים כל עוד הוא חופשי. לכו תדעו אם הוא לא מתנהג כמטורף גם במקום בו הוא נמצא. הוא חלאת המין האנושי.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ל 39

    גדי, 02/05/08 14:33

    מוח מצומצם כמוך בטוח לא תבין אפילו דבר ברמה של כיתה א אין ולא יהיה לא בעולם הזה ולא בעולם הבא דת שתחליף את היהדות רק ביהדות יש את כול המתכון איך לחיות הכי טוב שבעולם ואים רב זה או אחר(אים בכלל זה רב) לוקח את התורה ועושה אותה שקר באשר לכול מה כתוב בה זה עיניין שלו עים קדוש ברוך הוא הוא ישפוט אותו והוא יתן לו תדין לא לך אתה מחוייב ללכת בדרך התורה זהו חיוב תורת אמת נתן לנו ברוך אשר בחר בנו מקווה בהבנת כי ניראה לי אתה קשה הבנה

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-42

      ראובן, 02/05/08 15:05

      ברוך אתה שבחר בנו ?
      מי בחר בנו, אלוהים ?
      ומה עשה אלוהים בשואה ?
      כל זוועות העולם קרו לעם ישראל
      מאז ומתמיד, אז הוא בחר בנו ?

      תתעורר, אין אלוהים - לפחות לא לעם זה הקרוי ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • ואיפה דארווין היה בשואה? (ל''ת)

        ה' הוא המלך, 02/05/08 16:00

        הגב לתגובה זו

        • רוצה אבולוציה בשש שנים?

          אתה, 02/05/08 19:57

          או-או..
          ברירה טבעית, גלאפגוס, אדפטציה לסביבה, אומר משהו? יודע בכלל מה דארווין הגאון-העילוי-יתברך-שמו הגה?
          או שאתה רק יודע לכתוב דארווין בלי שגיאות כתיב?

          הגב לתגובה זו

  • 41.

    מעדות אישית של הרבה התעללויות בציבור החרדי

    יניב, 02/05/08 14:23

    יש כמויות של פדופיליה והתעללות פיזית והרבה גרוע מכל אלה התעללויות נפשיות. כי לפי ההלכה מחנך לדת יותר חשוב ממחנך פיזי והורים שהם הביאו לעולם את האדם אך הרב המחנך מביאו לידיי עולם הבא, והכן ההתעללויות הנפשיות עצומות ורצח אופי מתבצע בכמויות של קרוב לכל שנייה, כך אם היו צריכים להתפרסם כמה אציחות יש בציבור החרי היינו רואים סיפורי זוועה שמתקרב למדינות חשוכות!
    חותם בכאב !!!

    הגב לתגובה זו

    • כצה רוצחים יצאו משם ביחס לחילונים?כמה?! (ל''ת)

      יצחק, 02/05/08 14:37

      הגב לתגובה זו

    • איך זה שהחוזרים בתשובה רואים את ההפך?

      תמה, 02/05/08 14:46

      איך זה שרוב החוזרים בתשובה עושים זאת כי החברה החרדית נראית מוסרית יותר בעוד שלא תשמע מאף חוזר בשאלה שעשה זאת כי החברה החילונית מוסרית יותר?

      הגב לתגובה זו

      • תתפלא, אבל הרבה חוזרים בשאלה חוזרים בשל נסיבות מוסריות

        יאיר, 04/06/08 15:16

        הם רואים את העיוות והכוחנות של העולם הדתי, את אי הצדק והאפליה בין גברים לנשים (שמעתי על מקרה של גבר שלא היה מוכן להגיד ''ברוך שלא עשני אישה'' והתנגד לאפליה כלפי אחיותיו וחזר בשאלה), ובכלל - אם הם איבדו את האמונה שלהם, זה משהו קצת יותר ''הרה גורל'' ממוסריות, לא ככה?

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    עוד רגע והוא אחרי סורג ובריח-תשובה למס' 7

    אשה יפה, 02/05/08 13:37

    אני לא יכולה לומר הרבה אך המשטרה כבר בעקבותיו ועוד רדע הוא נעצר ואיפה... בחו''ל. אשתו כבר נעצרה וגם ילדיו כולם יודעים איפה הם.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ה''רב'' השטן והדת

    ראובן, 02/05/08 13:32

    הדתות הביאו רק אסונות לעולם.
    הנצרות את האינקויזיציה.
    דת המוסלמית את השחידים, שאין לחיי אדם ערך. ותמורת הבטחה לבתולות בעולם הבא מבצעים פשעים נגד האנושות.
    היהדות הקנאית החיה על פי ספר שנכתב (אפילו לא ידוע על ידי מי) רואה בכל אדם שאנו מקהילתם כשונה וכשונא.

    הדת מעבירה את האנשים על דעתם.

    הדת היחידה שהיא בעצם תורת ההתנהגות של האדם היא אצל הבאהאיים. הם לא מתפללים ולא סוגדים לשום אל, אך נוהגים בכבוד ובחסד כלפי כל אדם באשר הוא אדם. הם לא מנסים להעביר לאמונתם שום אדם זר (וזה אפילו אסור) הם עוסקים בצדקה בהחבא ולא מפרסמים את אמונתם ושורשיה.
    המסקנה עזבו את הדת וחיו לפי אמונתכם בלבד. ותהיו אנשים טובים

    הגב לתגובה זו

    • לא יודע אם אתה מכיר הדת מפנים, אני כאחד כזה חותם על כל מילה שלך,בלי

      יניב, 02/05/08 14:30

      הטפה לכיוון הבאיים, אלא כל אדם בעולם שמתנהג בצורה טובההיא מצויינת,
      אגב כל המלחמות בעולם קשורים לדת! אפילו הטרטוריאליות מחולקות לפי דת וגזע!

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    מי מעניק למופרעים למיניהם את

    יריב רבינוביץ, 02/05/08 13:20

    התוא רב ?
    מן העיון מתרר שאכן אדון חן הוא דגול מרב-בה..

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    את מי הסיפור הזה בכלל מעניין?? (ל''ת)

    זבשם של החרדים, 02/05/08 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    בעידן של ריק ערכי, כולם מחפשים משמעות ואפילו יצפאן יכול להיות באבא

    ירמיהו, 02/05/08 13:09

    באחת מתוכניות המתיחות של יצפאן, ניראה הלה יושב באוהל על איזה פיסטין, כולו עטוי לבן וזקן ארוך לו עד חזה. השמועה על הצדיק שהופיע עשתה לה כנפיים ואנשים התחילו להגיע, כדי לקבל מזור לבעיותיהם.
    גם יוסי פריצקי יכול פתאום להופיע בבגדי חסידות בעלז, ללחוש לחשים ולצטט פסוקים, והופ... 12,000 מרוקאים כבר יסדרו לו נישה בש''ס.
    אז זו בעיה למטורף כמו זה שבתמונה
    להציג את עצמו כרב מקובל ללא מתן חשבוניות ולהתחיל לאסוף סביבו וסביב איבר מינו עדת מעריצות?????
    זה הכי קל, במיוחד למי שלא מתעמק ביהדות.
    שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

    • הרב אליאור חן ,לפני חזרתו בתשובה היה תלמיד מצטיין

      ד''ר שולה ליפשיץ, 04/06/08 11:53

      בביה''ס תיכון עירוני ה שאני מנהלת.
      אם לא היה היום רב היה קניראה פיזיקאי או מהנדס מחשבים.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    החסר משוגעים אני? (ל''ת)

    דני, 02/05/08 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    דרך ארץ הגינות ויושר אין פרושם נחוס למונופוליזים

    אטודידקט, 02/05/08 13:01

    של חברה כזו או אחרת-אדם יכול להיות דתי או חילוני, מסכיל או חסר הסכלה ולנהוג ברוע או בטוב.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שוב פעם מנסים להפיל את האשם על הגבר ??

    שוב פעם ??, 02/05/08 12:55

    ושוב פעם מנסים להציל את האישה מכל אשמה ??
    עד מתי יהיו חוקים כביכול שונים עבור גברים ונשים ?
    דין אחד לכולם ובעיקר לכולן.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    סתם אידיוט חולני ועילג שאסף כמה חולי רוח סביבו! בושה ליהדות!!!

    מיקי, 02/05/08 12:19

    היהדות של היום נהפכה למשהו פרימיטיבי וחולני כשכל חוזר בתשובה אדיוט ומסומם רואה עצמו כקדוש ונעלה. אני בז למפגרים האלה שרק מוצאים שם רע ליהדות !!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    יש עוד כת כזו בתל ציון

    המקור, 02/05/08 12:16

    שלא תגידו שלא ידעתם בתל ציון קיימת אותה כת שפועלת באותם שיטות מפלצתיות...
    בראש הכת עומד ה''רב'' אשר עבדי וחבורתו. אך כולם מפחדים ממנו אפילו רב הישוב פוחד.

    הגב לתגובה זו

    • תוכיח... (ל''ת)

      אחד, 02/05/08 12:56

      הגב לתגובה זו

      • אתם לא נורמלים,אאם זה נכון , (ל''ת)

        סתם, 02/05/08 15:37

        הגב לתגובה זו

        • שטויות

          אמת, 08/05/08 00:59

          אני גר בתל ציון והרב אשר עבאדי וקהילתו מוכרים לכולם כאנשי חסד יראי שמיים, צדיקים ושומרי תורה ומצוות שלא מזיקים לאיש.

          הגב לתגובה זו

      • אל תגידו לא ידענו תושבי תל ציון

        המקור, 02/05/08 16:13

        לך תשאל את רב היישוב הם עוסקים בקבלה מעשית וכל מיני מלאכים ושדים. הם מפרקי משפחות ומחרחרי ריב. יש בינהם גילויי עריות ומשכבי זכר והתעללויות בילדים ועוד ועוד...
        חבל שתושבי היישוב עוצמים עיניים ונותנים לכת שצומחת ביננו להרוס את היישוב. אותו ''רב'' נודה ממשפחתו עקב כך שהוא גרם על ידי קבלה מעשית להריגת אחיו ובגלל זה אף אחד לא מוכן להתעסק איתו...
        וכן גדולי הדור נידו אותו לפני 20 שנה.
        אל תגידו לי להוכיך מה שנמצא מתחת לאף שלנו

        הגב לתגובה זו

      • אתה זה שצריך להוכיח

        משפטן, 04/05/08 23:19

        אפשר גם עליך לכתוב כל מיני דברים שקריים לחלוטין ולצפות ממך להוכיח, אבל חובת ההוכחה היא עליך!

        הגב לתגובה זו

    • שטויות ומידע שקרי

      חי, 04/05/08 02:18

      לא יודע מה גרם לך לכתוב שטיות, אני מכיר מקרוב את הרב עבאדי, איש יר''ש הרבנים הראשיים הספרדי והאשכזי בקשר טוב איתו,

      יש לו ישיבה בסגנון ברסלב, ומלווה בהמון שירה ושמחה, וגם במשקחי כדורגל בליל חמישי.

      זוהי דיבה רעה על אדם, אני תקווה שיעלו עליך ויתבעו אותך על הכפשתו של הרב.

      אנני בא להעיד על מה שקורה בחדר המיטות, כי אנני יודע זאת, אבל בהכירי את הסביבה, לא נראה לי אפשרות שדבר כזה יהיה קיים שם.

      בברכה, חי תושב תל ציון לשעבר

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    לגבי שגיאות הכתיב, נקודה מעניינת.... כנסו

    חושב בהיגיון, 02/05/08 12:10

    רב אמור להיות אחד שלמד ויודע הרבה, נכון?
    אותי הרגילו שכדי שלא יהיו לי הרבה שגיאות כתיב, אני צריך לקרוא, ככה מתרגלים דקדוק וכתיבה.
    אם הוא רב חכם,שקרא ולמד הרבה ומרשה לעצמו לעסוק בקבלה, איך יכולים להיות לו שגיאות כתיב????????
    לכל גדולי הרבנים הייתה ''עברית'' צחה ומדהימה, לאו דווקא עברית של בן יהודה, אבל כן עברית של תלמוד ומסורת, לא היה להם שגיאות כתיב במילים כ''כ פשוטות.
    רק לי זה נראה מוזר שלרב גדול יש שגיאות כתיב???

    הגב לתגובה זו

    • לעומת חסידיו, ה''רב'' משכיל ורהוט... (ל''ת)

      א, 02/05/08 14:05

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    גם החבר'ה מקיבוץ אשרת, רוצחי דרק רוט והאנסים מעין גדי

    ירמיהו, 02/05/08 12:07

    גם הם דוגמית לחינוך הערכי החילוני.
    שנמשיך? עם האיש ששרף את אשתו ושני ילדיו? עם נער שנרצח בראשון לציון רק בגלל שיצא לבלות?
    שנמשיך? זו רק דוגמית לאלה שמתחנכים ללא ערכים.
    יש עוד הרבה, אבל חבל לבזבז אנרגיות על איש רדוד שכמוך. לכל חברה יש את האבצס שלה ולשמחתי אצל הדתיים אלה מקרים חריגים ולא שיגרה.
    שבת שלום (אם אתה שומר שבת)

    הגב לתגובה זו

    • שיעור המעשים המחרידים אצלנו גדול פי כמה

      חרדי, 02/05/08 12:56

      אין סיבה שתתחסד ותטפול על החילונים מה שידוע לך שנעשה אצלנו בכמויות אדירות.
      החילונים רצים למשטרה ולבתי המשפט על כל עניין ולכן העיתונות חושפת כמויות גדולות.
      אצלנו הכל נסגר בתוך הקהילה ולכן זה רק נדמה שיש מעט או שאלו מעשים חריגים. בפועל, רב חלקנו במעשי ההתעללות בנשותינו ובטפינו.

      הגב לתגובה זו

      • חרדי ממאה שערים באינטרנט? גם בפייסבוק אולי?

        ירמיהו, 02/05/08 17:04

        גם ולדימיר וגם חרדי ממאה שערים, תקראו את התגובה לטוקבק מס' 45
        ותבינו. אצל החילוניים יש העצמה של העבריינות בכל השטחים, ולל עבירות במשפחה ועבירות מין. ולדימיר, אתם גם מגדילים את הסטטיסטיקה ברצח במשפחה. הבאתם איתכם תרבות רוסית קלוקלת face it.

        הגב לתגובה זו

      • פרדוקס

        לחרדי ממאה שער, 04/06/08 14:22

        אם כדבריך שאתה חרדי:א.מה אתה עושה באתר של מעריב. ב.למה אתה מפרסם את העוולות? הרי חרדים סוגרים הכל בקהילה? ג.למה אתה מתעלל בנשיך וילדיך?
        מסקנה:אתה חילוני.

        הגב לתגובה זו

    • אתה צודק במאת האחוזים

      ולדימיר ערוסי, 02/05/08 13:27

      אין כל הבדל בין דתיים וחילונים בנושאי פשע ! ממש אין הבדל.
      בבקשה אל תאמר לי שאצל הדתיים אלו מקרים חריגים ואצל החילוניים הם נורמה. האם בדקת היכן נמצאים יותר מקרים של גילוי עריות ? אם לא, אנא סכור את פיך.
      אלא שהחילונים אינם מגלגלים עיניים חסודות לשמיים ואינם מעיזים לתת שיעורי מוסר לאחרים.
      כשעוצרים את החילוניים הם מסתירים את פרצופם-אבל לא בספר תהילים...

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ירושלים, בני ברק, צפת מלאים בהתעללויות זוועה מן הסוג הזה

    Yossi V, 02/05/08 12:03

    זה רק עניין של זמן וסבל רב לילדים רכים עד שהטינופת הדתית תצא אל האור, באמצעות משטרת ישראל המסורבלת.

    הפגאניזם של אברהם אבינו ותקופתו נמשך עד היום באמצעות הדת ורבנניה, בהרמת ראש שחצנית ומתנשאת.

    פתאום החן הזה הוא כבר לא רב ולא אדמור ולא נעליים. למה, הרב אבינר לדוגמא הוא רב ונעליים...? או הרב שפירא או הדרוקמן ההוא (שהיו עדים להתעללויות מיניות בישיבותיהם, ועצמו עיניים) הם רבנים?
    כולם מנוולים, אך כל 'רב' על פי דרכו.

    הגב לתגובה זו

    • דוקא לא מהיכרות אישית

      19, 06/05/08 10:36

      הרבנים שהזכרת עכשיו לידיעתך הם לא קשורים לציבור החרדי וכאחד שגדל בבני ברק לא הכרתי חבר אחד שהתעללו בו חוץ מכמה מרמת עמידר

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    גם אלה פני הדת, ולא יעזרו ההכחשות

    חילוני, 02/05/08 11:56

    כשמישהו דתי לא מוסיף יוקרה לציבור הדתי (כולל כל הזרמים) הם פוטרים עצמם ב''הוא לא דתי''.
    זה לא עובד - לדת יש גם צדדים מכוערים מאד, והטיפוס הזה הוא דוגמית.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה בדבר אחד , אין לזה שום קשר לדת , זה טרוף שיש בכל חברה (ל''ת)

      מפוכח, 02/05/08 12:15

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני לא מבין למה לא לתקן את אותה אם באותה דרך בה תיקנה את ילדיה ?

    Human Being, 02/05/08 11:53

    אני ''הרב החילוני שמי הרב שן בעד שן ועיין בעד עיין'' קובע שאת מידותיה הרעות של אם מתעללת זו נידרש ''לתקן'' בתיקונים תיקוני אותם תיקונים בדיוק שעשתה בילדיה.

    ואז לישאול שוב לדעתה בקשר לשיטה.
    לדעתי היא תשנה את דעתה - מה דעתכם ?

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    באיזה שם אפשר...? באיזה שם אפשר...? תשובה...

    חכם בלטה., 02/05/08 11:50

    בעזרת השם.
    ואם יש לי שגיאות כתיב זה בכוונה
    תחילה. לא לילאוג.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אתם מצחיקים ! הדתיים אומרים הוא

    יאיר, 02/05/08 11:42

    חילוני ....
    החילונים אומרים הוא דתי ....

    ואני אומר סתם בן אדם מטורף שאיבד את דרכו ולקח איתו עוד כמה כמוהו

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לכל אלה שאומרים ש''הוא לא רב''

    מאיר, 02/05/08 11:13

    יש פה תגובות כאילו אם הרב אליאור חן עשה את הדברים המיוחסים לו, אז הוא לא רב. מתי תבינו שאם אדם הוא דתי זה לא אומר שהוא לא יכול להיות פושע נתעב. כאשר מגלים כי הרעות החולות נמצאות גם אצל הדתיים והחרדים, מיד יש תגובות ''הם לא היו דתיים אמיתיים. אולי הם חילונים'' וכו'.

    זאת פשוט בריחה מהמציאות. כמו גם העובדה שסיפורים כאלה בכלל לא מגיעים לעיתונות הדתית-חרדית. כאילו אם לא יספרו את הסיפור, זה לא יהיה קיים בתודעה. מתי כבר תבינו שהתעלמות = שיתוף פעולה.

    הגב לתגובה זו

    • רב הוא אדם שהוסמך לרבנות - לא חרדי עם וותק!!! (ל''ת)

      בעיה בהבנה, 02/05/08 11:44

      הגב לתגובה זו

      • סבא שלי לא הוסמך לרבנות ובכל זאת

        עידו, 02/05/08 13:46

        היה רב,
        זאת משום שהוא הפך לכזה (אינני יודע בודאות מתי) עוד בטרם עלייתו למדינת ישראל בשנת 1949 וכנראה גם לפני הקמת הרבנות הראשית בשנת 1921

        הגב לתגובה זו

    • תגובה למאיר

      טליה, 02/05/08 11:51

      מאיר,ההגדרה של דתי וחילוני מוטעית,דתי הוא אדם שבמעשיו הולך לפי חוקי היהדות ולא אדם עם פאות וזקן,אליאור חן בפרוש לא רב.

      הגב לתגובה זו

      • טליה, החן הזה הלך לפי חוקי היהדות בדיוק כמו הרב שפירא

        הרבי מיעוטו, 02/05/08 12:51

        והרב עובדיה והרב דרוקמן והרב דרעי והרב בניזרי.
        רק שכל מנוול מהם הולך לפי היהדות שלו. אבל כולם ביחד הם זבל.

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    הסגרה

    שאלות, 02/05/08 11:09

    הרב המשוקץ הרי מסתתר בקהילה חרדית כלשהיא בחו''ל.
    למה אצל החילוניים זה בכלל לא קיים ואצל החרדים זו מצווה בפני האויב הציוני.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    זה הרי לא רב

    בלתי נסבל, 02/05/08 11:07

    אז למה צריך לתת פרסום למוח המעוות שלו.
    מה שחבל רק שאנשים מהמגזר שלו גם נהו אחריו.
    האם במגזרים החרדי והדתי אין בכלל שום אחדות דעים וכל אחד מכריז על עצמו כרב, ומנסה להשמע יותר קיצוני מהאחרים.
    הדוגמא כנראה היא הרבי מסאטמר שמילט את נפשו אבל כל קהילתו הושמדה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    החוזרים בתשובה ,הורסים את תדמית החרדים.! (ל''ת)

    אסון, 02/05/08 11:02

    הגב לתגובה זו

    • החרדים הרסו את תדמית היהדות !

      יצחק, 02/05/08 11:33

      שחור מנוכר, מבודל , אנטי ציוני, אנטי ממסדי, שונא חינם וכו....

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    שגיאות כתיב קלות? קלות??

    אבשלום ק., 02/05/08 10:59

    ההינו רעבים. יופי.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טיפוס מוזר, אבשלום

      קורא הדורות, 02/05/08 11:12

      זה מה שמטריד אותך בסיפור? שרב גדול כותב עם שגיאות כתיב?

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    הרב לא איכפת לו,זה לא הבן שלו,את האם יש לסגור במוסד סגור לנצח!! (ל''ת)

    מצית טורבו, 02/05/08 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    זה לא רב !! הוא בקושי יהודי. יהודים הם רחמנים בני רחמנים. לא אכזרים (ל''ת)

    חילוני אוהב דתי, 02/05/08 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אליאור חן כנסו...

    אברהם, 02/05/08 09:59

    אני חרדי מבטן ומלידה ומה שהוא עשה בגיל 28 וכוונתי ללימוד קבלה מעשית והשבעת מלאכים. אסור בתכלית האיסור !!בכזה גיל! ובפרט לאדם חוזר בתשובה שהוא קודם גיל 40 אסור לו לעסוק בקבלה כלל עד שימלא כרסו בש''ס ובפוסקים.
    לי נראה שהוא סתם נער שלא התבגר וחיפש דברים מענינים ש''יוכל להשגע את החבר'ה''

    הגב לתגובה זו

    • אתה חרדי כמו שאני מיילדת. קבלה היא עניין רציני ולא כל כך מיסטי, אבל

      מאיר, 02/05/08 10:15

      קבלה ''מעשית'' היא אוסף של אמונות תפילות וחשוכות שאין להן הרבה מהמשותף עם הקבלה הרצינית אלא יותר עם עכו''ם וטמטום דעת,
      ואנשים מסוגו של אוריאל הזה מוציאים שם רע ליהדות ולקבלה האמיתית.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    זה לא קשור לחילונים או דתים כולם יהודים זה קשור לחולי הנפשי

    דני חקיני, 02/05/08 09:57

    שנמצא בכל המחנות. והכללות מקורם ברצון לעורר פרובקציות מיותרות ומחלקות טיפשיות.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הברסלבים הם כת הזויה של

    מכיר אותם, 02/05/08 09:45

    חוזרים בתשובה שממשיכים לעשן סמים, רק שלשם שינוי הם מברכים על הסם לפני ואחרי השימוש.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    פשוט! כשהנפש פגועה מתחרדים......

    ס ויטמוי, 02/05/08 09:42

    ...והמצב רק הולך ומתדרדר ...
    הם קוראים לכל הדבר הזה ''תיקון''
    בעוד שכל בר דעת מבין לבד שבחיים יש תמיד מקום להשתפר וזה כל הסיפור...
    לקשור ידיים של ילד כדי שלא יגרד פצעים זאת לא התעללות???
    זה יתקן את מידותיו???
    לא שמעו על לתת לילד ללמוד מנסיון...
    זה מה שקורה לחרדים שלא רואים את עצמם ואת מעשיהם וחושבים שכולם מטומטמים ואת כולם צריך לתקן.
    הלא ''מתוקנים'' מתחילים ''לתקן''.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הצעה לסדר

    אני, 02/05/08 09:38

    אין ספק שמדובר במטורף ובנזקים בלתי הפיכים.
    הוא הרי לא יסגיר את עצמו ולכן צריך להיות יצירתי ולעצור את משפחתו עד שיסגיר את עצמו.
    לפעמים צריך בצעדים חריגים כדי שהפושע יהיה מאחורי סורג ובריח.
    ימח שמו

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אליאור חן לא חזר בתשובה!!

    יהודי אמיתי, 02/05/08 09:36

    ככה לא מתנהג אדם ירש!כנראה שבאמת הוא נשאר עדיין חילוני

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מתבייש???

      יאיר, 02/05/08 14:47

      ההתנהגות הסוטה שלו מראה שהוא כנראה נשאר חילוני?אתה לא מתבייש לכתוב דברים כל כך טיפשיים, חשוכים וחסרי בינה?
      תתבייש.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    יהודים, היזהרו מאנטישמיות !

    ד''ר ארוין, 02/05/08 09:34

    פעם, כששנאו יהודים, חיפשו איזה מקרה בודד, שקרה או לא קרה, כדי להתנפל על כל היהודים.

    אם לשפוט לפי תגובה 1 - כנראה שזה קורה גם כאן ועכשיו. השמיצו את האיש, הביעו שעט נפש ממעשיו, תלו אותו בראש חוצות.

    אבל אל תקראו לו רב, ועל תדברו על חרדים, ובטח היזהרו מלגעת בקדשי ישראל, הקדשים שלכם ושלנו.

    הגב לתגובה זו

    • מה זה שעט נפש??

      הדוקטור השועט, 02/05/08 12:59

      דוקטור! אתה אנאלפבית!!

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מהמחברות שלו הוא מצטייר כעילג ושטחי.

    זהר, 02/05/08 09:29

    זה האינטלגנט הגדול בתורה? הוא נשמע פרימיטיבי שמתעסק בכשפים עם הרבה שגיאות כתיב.

    הגב לתגובה זו

    • לשים לב טוב טוב!!!

      יהודי פשוט, 29/10/08 20:43

      הזהרו בלשונכם שלא תיפגעו חס וחלילה-הקב''ה מקפיד על מי שמלכלך על צדיקים!!!

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    חילוני יקר

    פולסא דנורא, 02/05/08 09:17

    ''הרב'' ליאור היה חילוני עד לפני כמה שנים ונשאר חילוני עד היום בעצם ''חולני'' הוא מיימיו לא חזר בתשובה.
    כך את זה לתשומת לבך יהודי יקר.
    ''מפלצת''

    הגב לתגובה זו

    • ל- 8 (''הרב'' אליחושך) (ל''ת)

      אינגה, 02/05/08 10:09

      הגב לתגובה זו

    • ל- 8 (''הרב'' אליחושך) (ל''ת)

      אינגה, 02/05/08 10:09

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    למה החרדים לא דואגים שיוסגר?

    שואל השאלות, 02/05/08 09:04

    אני מסכים שהוא חריג שלא מאפיין חלילה את הציבור החרדי? אבל יש שאלות קשות. אם הוא כל כך חריג אז איך זה שמשמרות הצניעות לא עלו על פשעיו? ואיך הוא מצליח להסתתר כנראה בתוככי קהילה חרדית בחו''ל? למה הם לא מסגירים אותו? אחד כזה לא היה שורד עם ילדיו אם לא היה מקבל סיוע והסתרה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    1 זה לא רב 2 לדעתכם אם הוא כן רב, אתם לא מפחדים מהפולסא דינורא שלו? (ל''ת)

    שושי, 02/05/08 08:56

    הגב לתגובה זו

    • ל- 6: גם אם הוא היה רב, יש אנשים

      עינת, 02/05/08 10:13

      שאינם פרימיטיביים ואינם חוששים מוודו דוגמת הפולסא דנורא.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ימ''ש וזכרו יש לתלות אותו למה ברסלב לא מוקיעים אותו הוא הרי ברסלבר

    יהודי, 02/05/08 08:56

     

    הגב לתגובה זו

    • חס ושלום הוא לקשור שמו של רבי נחמן באדם זה (ל''ת)

      רחל, 02/05/08 11:15

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    איזה דגנרט.

    רועי, 02/05/08 08:54

    והכסילים מחרים מחזיקים אחריו. מטאפורה מעניינת לכלל החברה הדתית.

    הגב לתגובה זו

    • בשביל מה?

      דורי א, 02/05/08 11:29

      ההכללה המטופשת הזאת? כל בר דעת מבין שמדובר על מטורף חריג שצריך לתלות אותו!

      הגב לתגובה זו

      • הבעיה היא שיש לו חסידים

        שמוליק, 02/05/08 13:26

        כך שזה לא טרוף של בן אדם אחד בלבד

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    ''והאשמים האמיתים'' מעניין מי?

    רחלי, 02/05/08 08:38

    אולי הילדים?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    למה ממשיכים לקרא לדבר בזב רב (ל''ת)

    מוטי, 02/05/08 08:36

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל העניין של הדתיות וחרדים סטיה חולנית הם מתנהגים כמו שדים הזויים (ל''ת)

    הורסים דור שלם!, 02/05/08 08:31

    הגב לתגובה זו

    • במילים לא כל כך שונות

      מאיר, 02/05/08 08:45

      הגדירו הנאצים את היהודים,כנראה שאת/ה בדרך הנכונה...

      הגב לתגובה זו

      • אכן (ל''ת)

        אאא, 02/05/08 11:24

        הגב לתגובה זו