• 76.

    לפיסת הבד הזאת אין כוח משל עצמה.

    א, 05/05/08 11:58

    לפיסת הבד הזאת אין כוח משל עצמה. אם לא תהיה טעונה בתוכן ובמשמעות, יועם ויוכתם הסמל. התוכן הציוני יישאב ממנו ואנחנו נישאר עם חתיכת בד ניילון גרוע, תפור בתפירה חפוזה בידי שפחה סינית.
    כל מילה בסלע.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    כנ''ל את המדים של צהל שייצרו בעבר ב ק.שמונה (ל''ת)

    מיכה, 04/05/08 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ''מדינת ישראל היא לא חנות מכולת''

    אבי, 04/05/08 09:32

    אז למה את וחבריך כל היום מפרסמים את מכירת החיסול?

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    גב' יחימוביץ לא הגיע הזמן באמת להצדיק את

    חגית, 04/05/08 09:09

    העסקתך בכנסת ולנושאים שךשמם נבחרת והצהרת איפה העשיה האמיתית למען האזרחים הפשוטים כלשונכם מעמד הביניים מתי תוחזר העצמאות למעמד הבינוני לא דרך כתיבה מטופשת על דגל זה יכול להעסיק מפעלון ליום אחד מה עם מפעלי חיים לכל השנה ערב יום העצמאות ה60 תסתכלי למדינה בעיניים לזה פיללנו לזה עשינו.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    תכינו דגלים בבית עם הילדים מנייר או מבד

    חגית, 04/05/08 09:04

    לא צריך תפירה אפשר פשוט להדביק בדבק שמיועד להדבקת בדים.
    גם יצירתי , גם הילדים נהנים, וגם מחיזור בדים ובגדים ישנים/נייר.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    צודקת גם צודקת ,אך אם תקראי את התגובות להל''ן תביני את האטימות כאן! (ל''ת)

    גלאון, 04/05/08 08:19

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    גם את המדים של חיילי צה''ל קונים בחו''ל.... (ל''ת)

    אמריקה משלמת, 04/05/08 07:57

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    איך חברת כנסת מוערכת נופלת???

    ישראל כהן, 04/05/08 04:02

    שלי יחימוביץ היא אחת מחכ המוערכים והרבה בזכות
    המרץ ההגיון וחוסר הפחד להביע דעות לא מקובלות אבל בתחום הכלכלי היא פשוט מביעה דעות שרק אם יחזור המשטר הסובייטי יהיה להם מקום.
    אפילו המשטר האחרון של קסטרו כבר מתיר מחשבים
    הכשלון האחרון של הנגיד לשמור על שער הדולר לא מלמד אותך משהו?????

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    זה לא מה שעצוב

    גימל, 04/05/08 03:51

    כוחות השוק מכתיבים לבנק לקנות בסין- ולמה לא בעצם? אין שום אצילות בלשלם יותר על אותו מוצר; נבזבז יותר על מדים שמיוצרים בארץ- ישאר לנו פחות כסף לדברים אחרים, לא ברור?!

    זו אבולוציה כלכלית ולא צריך להתנגד לה.

    מה שעצוב הוא שהעם העלוב הזה יקנה את העיתון ולא יזרוק מיד את אתנן הדגל לפח. לקחת ''מתנה'' מבנק, שכל מה שהוא מחפש יום ולילה זה איך לדפוק את האזרח, זה כמו שהייתי נוחת בנמל התעופה של וורשה והייתי מסכים לקבל קופסאת שוקולד מתנה בגלל שאני יהודי.

    תפסיקו ללקק למי ששוחט אתכם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    דגל שמגל - בשחיתות המשמעותית נגעת???

    אמא נודניקית, 04/05/08 02:39

    זה שמנהיגי המדינה, ולא מהיום, עושים לביתם על חשבון משלם המיסים הקטן הפראייר, הטריד אותך?

    זה שהמשטרה ומס ההכנסה מטפלים בדגי הרקק ולא בכרישים, הדיר שינה מעפעפיך?

    תפסיקי להתייפייף. אין לך כבר מה לכתוב? טפלי בשחיתות העמוקה והמשמעותית שגונבת מזקיננו ומעלובי החיים שביננו.

    הגב לתגובה זו

    • יחימוביץ' דווקא עוסקת בזה מדי יום

      אבי, 04/05/08 07:07

      חברת הכנסת יחימוביץ' היא בין הבודדות שעוסקות בהתמודדות עם השחיתות הציבורית ה''עמוקה'', כהגדרתך. חבל שלא טרחת לבדוק את העובדות לפני ששיגרת את הודעתך.

      רוב התגובות כאן מדהימות אותי. בעוד שברחבי בעולם (מצרים, האיטי, סנגל וכו') יוצאים עשרות אלפי בני אדם לרחובות כדי למחות על העלייה במחירי המזון, אצלנו נחלצים האזרחים להגן על האינטרסים של בעלי הממון והשררה. אנשים בעלי מודעות חברתית מפותחת (כמו ח''כ יחימוביץ') נתפסים בארץ כמוקיונים.

      רוב אזרחי ישראל לא מתעניינים במה שקורה בשכונה או בבניין שלהם, ובוודאי שאינם רוצים או מסוגלים להוביל תנועת מחאה משמעותית. מלחמת לבנון השנייה, פיטורי עובדים, שחיתות ציבורית, עבדות מודרנית (חברות כוח האדם), עליית מחירי המזון - אף אחד מאלה לא מצליח להוציא את הישראלי המצוי משלוותו.

      אין לעשירי ומיוחסי ישראל ממה לחשוש. האזרח הישראלי לא יערים עליהם קשיים מיותרים. המכבש הכלכלי ימשיך בעבודתו, ואנו נשתחווה, נחייך ונאמר ''אמן'' .

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    לא נעים לומר, שלי, התעוררי למציאות ועודדי (ל''ת)

    את ילדייך ללמוד, 04/05/08 02:33

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    במקום ח''כ יחימוביץ אפשר לייבא ח''כ סינית יותר זולה

    שבץ חלבו, 04/05/08 00:28

    למה ליבא לארץ רק דגלים או נעליןם זולות ולגרום לפיטורי פועלים שלנו? אפשר לייבא גם ח''כים מסין בעלות יותר זולה מאוכלי החינם שלנו. אלה ח,כים שמועלים בתפקידם ולא זרקו המכנסת את האנס קצב את עברין המין רמון ואת לוקח השוחד פיירס ואולמרט וגם הירשזון עדיין ח''כ שמקבל משכורת....שלי מצחיקה אותי עם היוזמות הטיפשיות שלה....

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הבעיה בכלכלה שכל אחד חושב שהוא מבין

    אא, 04/05/08 00:27

    שלי יחימוביץ היא עיתונאית, כלומר כל המהות שלה היא לכתוב סיפורים.
    אם תקים בסטה בשוק הכרמל היא תפשוט את הרגל אחרי שבוע.
    והיא מנסה לנהל את ישראל?

    עיתונאית?
    חחחחחחחחחחחח.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מה אכפת לשלי יחימוביץ, אנחנו משלמים על הדגלים (ל''ת)

    tt, 04/05/08 00:21

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    I love you Shely (ל''ת)

    boaz, 03/05/08 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הכל דיבורים.

    הכדור גם אצלך., 03/05/08 23:19

    אין מה לעשות.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    בחשבון הסופי האוצר ישלם דמי הבטלה, ולא יהיה לו מאיפה יגבה מיסים .. (ל''ת)

    אדיוטים, 03/05/08 22:53

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    כה לחי! שמאלנית אבל בנאדם (ל''ת)

    בן יפונה, 03/05/08 22:37

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    פשוט צודקת

    דוד, 03/05/08 22:16

    וחוצמיזה כל הכבוד שהצליחה לכתוב את כל זה בלי שמאלנות

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    שלי יקרה, דיר בלוט ולא סין!

    מילואימניק, 03/05/08 22:00

    לפני כמה שנים, בזמן שירות מילואים במחסום דיר-בלוט (לא רחוק מבית אריה, כביש חוצה שומרון, וכו'), עצרנו טנדר ובו נהג ישראלי שהציע לנו דגלים מהמתפרה שלו בדיר בלוט, שם הם נתפרים על-ידי ערביות. את הדגלים הוא מוכר בישראל הקטנה, ברווח של אלפי אחוזים, ועליהם כתוב - אגב - made in china

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הבעיה העיקרית בישראל -חוסר שויון וזכויות עובדים וחבל שרק היא מבינה

    אבי, 03/05/08 20:59

    איך אומה תגן על עצמה כשכל פרוטקציונר מרויח מאה אלף לחודש למרות שיש אלפים כמוהו
    ואותו אחד מלמד אחרים איך לחיות מארבעת אלפים ש''ח לחודש ומסביר לו על תחרות חופשית
    והבעיה שמערכת המשפט מובילה במינויי מקורבים

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הרבה לא הבינו את הכתבה - זה על הדגלים כמו על פרצופה של המדינה

    רואי, 03/05/08 19:55

    שמנוהלת ע''י אגואיסטים, כרישי נדל''ן ומושחתי שילטון.

    רק לימוד פנימי של הקבלה תוכל לאגד את עם ישראל ליחידה חברתית אחת שתכליתה אהבת הזולת ואיחוד עם הבורא.

    מי שינסה להוציא את הקב''ה מהמישוואה זה מתכון לכישלון גמור כמו הקיבוצים

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    שלי, שתהיי בריאה , הלוואי והיו לנו עוד כמוך. (ל''ת)

    ישראלה, 03/05/08 19:40

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    מגן הדוד על הדגל של בנה''פ

    מודפס הפוך!!!, 03/05/08 19:31

    שימו לב - השפיץ לא כלפי מעלה!
    אופייני לעבודה הסינית, בהדפסה בארץ לא היה קורה

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אתם עוד זוכרים שאתנן זונה הכניס אותה לכנסת ?

    יגאל כהן, 03/05/08 18:54

    אתם זוכרים שהאתנן שנתנה לשפמנון בטמבלביזיה הביא לה מקום בכנסת במתנה מהשפמנון המסכן שלנו ?
    אתם יודעים שמזמן היא בגדה בו למען פנאס ובגדה בפינאס למען איילון ובגדה באיילון עם ברק ובגדה בברק למען (השלם את החסר)?
    קחבה ובאידהה סמיל.
    אתם עוד זוכרים שהתנגולת ''חקרה'' את א' הרושונה ובישרה לנו, שהיא נאנסה על ידי הנשיא ? ושהיא א' צדקת גדולה ?

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    נכון ! וגם ...

    ציני - כאן, 03/05/08 18:37

    אמת ויציב . חייבים לייצר את הדגלים הללו כאן בישראל , וגם : לשלם לעובדות את השכר המקובל בישראל , וגם את התנאים הסוציאליים המקובלים על דעת ההסתדרות , וגם להתיר את הפיקוח של ההסתדרות על המפעלון שמייצר את הדגלים , וגם כמובן את חופש ההתאגדות במסגרת ההסתדרות , וגם ובחסות החוק לאפשר לעובדות המסכנות לשבות ממש לפני פרוץ יום העצמאות למען דרוש וקבל תוספות שכר ותנאים נוספים משמעותיים כגון : תוספת ימי מחלה , ימי הבראה , חופשות לידה ( כי מטבע הדברים העובדות תהיינה בנות מיעוטים ויהיה להן מעט מאד זמן להתלבש בין ילד לילד ) , וגם חופשות לידה לבעלה וכחוק . ועוד אי אילו תנאים כאלה ואחרים שהם לתפארת מדינת ישראל !

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    גב' יחימוביץ כרגיל בדעות נחרצות

    עידית, 03/05/08 18:04

    יחימוביץ קוראת לייצר את הדגלים במחיר יקר יותר במפעל פחות רווחי,
    ומי ישלם לדעתה את ההפרש על מחיר הדגל היקר יותר? אנחנו, הצרכנים!!! בזה שלי יחימוביץ דוגלת. בזה מסתכם בשבילי הטיעון הזה שלה על תוכן הבד הלבן עם שני פסי התכלת ומגן הדויד...

    מעניין למה אני מרגישה דה-ז'ה-וו קליל מן החיבוק ללא עוררין ההוא, הדעתני הידעני עם עמיר פרץ, שר הבטחון הקודם - כן כן, זה שהוחלף... והשאר כבר מזמן הסטוריה.


    זהו, שלא תמיד יכולת הביטוי והרהיטות קובעים...
    אולי בעצם בעולם התקשורת

    הגב לתגובה זו

    • יאלה יאלה, אז תשלמי עו שני שקלים לדגל

      מיכה, 04/05/08 09:41

      במקום להתפלסף.
      אני מעדיף לשלם יותר ולהיות פטריוט - בסופו של דבר עדיף לעודד תוצרת מקומית, זה ישתלם בסוף גם כלכלית.

      הגב לתגובה זו

    • אם בנק הפועלים כבר החליט לתת לי ''מתנה''

      אסנת, 05/05/08 11:51

      שלא יעשה את זה על חשבון עניים וחלשים. מה שווה הדגל המעפן הזה וכל הפרסומות במיליונים לפועלים שעלק עושה טובה? עדיף שהיה משקיע את הכסף בתרומה למשהו שנותן ערך לדגל הזה, וקונה תוצרת הארץ.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    אז תתחילי לתפור דגלים. מה , לא מתאים לך? גם לי לא.

    יוכבד, 03/05/08 17:57

    לא בשביל שכר מינימום.
    רגע, היית משלמת פי שלושה על דגל שמיוצר בארץ?
    כי הייתי מוכנה, אני ורבות אחרות, לתפור את הדגל בשביל משכורת יותר מכובדת.
    אבל לא מתאים לך, לא ?
    לא, בטח שלא.
    אז בואי נשאיר את תפירת הדגלים לסינים, ואת הכלכלה למומחים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מה עם תמיכה ביצרני הרכב בישראל?

    גדי, 03/05/08 17:49

    יש להעלות את המיסים על רכב מיובא ל400 אחוז וכך ישתלם לייצר רכב כחול לבן. אמנם מזהם, מכוער ונתקע אבל ישראלי... הדעות הקומוניסטיות שלך שייכות לעולם נכחד וטוב שכך. עלייך לפעול להפרטה, הורדת מיסים (כגון מס חברות) ומכסים וקיצור משמעותי של הביורוקרטיה ועול הוועדים החזקים. דברים פשוטים אלה יביאו יזמים מהעולם להקים כאן חברות ועסקים ולתופרות המסכנות (ולשאר..)ירווח..
    נסי לראות מעבר לראייה הקומוניסטית הצרה שיפה רק על הנייר.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ממש צודקת אנחנו מציינים60 והסינים חוגגים

    אלירן, 03/05/08 17:09

    מדינת זיל וזול לא תוכל ככה להגיע שלמה ובריאה אל שנות ה-100.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    שלי את צריכה לדאוג לדגלים אדומים

    גיל רונן, 03/05/08 16:59

    ולנסיגות מרצועת הביטחון ''המאצ'ואיסטית'' בלבנון ולהפצת תעמולה תבוסתנית באמצעות הרדיו הממלכתי ולא לדגלי כחול-לבן עם כל הכבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    את מדברת יפה מאוד

    נכון או לא?, 03/05/08 16:58

    אבל כל מה שמיוצר בסין הוא זול. ומה לעשות, היום כל אחד וגם המדינה חושבים פעמיים לפני שהם מוציאים כסף. יש לכך יותר דברים לחיוב מאשר לשלילה.
    אין מה לעשות, ברגע שמחירים עולים וכל מוצר הכי פשוט מתייקר אי אפשר לצפות מאזרחי המדינה לקנות דגלים תוצרת הארץ וחבל כי אני תומך מאוד בייצור מקומי ובתעשייה הישראלית. גם אני בדיוק כמו כולם הייתי מעדיף לעודד את הכלכלה הישראלית ולא להאכיל ולנפח את האליטה הסינית.
    לצערי, אי אפשר לתפוס את שני הציפורים במכה אחת.
    והאמת היא,שלי, שאת צודקת יותר מדי צודקת כדי שזה יישמע אמיתי.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אולי שכחת, אבל את שייכת לקואליציה (גועליציה) הזאת ואינך באופוזיציה

    רוני, 03/05/08 16:51

    למי את מספרת את הסיפור? לנו?
    אנו יודעים בדיוק עם מי יש לנו עסק. השאלה היא: אם גם את יודעת, מה את עוד עושה שם?
    קשה להיפרד מהכסא, מה?

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    עצות על חשבון אחרים

    דוד אריאל, 03/05/08 16:43

    היה הרבה יותר תוקף לדבריה של גברת יחימוביץ' אם מוצר מסויים שייצורו בישראל עולה פי 5 , פי 10 או 20 היה מיוצר בישראל ושכר העבודה היה משולם מכספה של גברת יחימוביץ'. עצות על חשבון כספים של אחרים אין להם כל ערך אפילו אם יש להם תוקף מוסרי.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100%

      דני ברלר, 03/05/08 20:29

      אכן דוד אריאל צודק 100%. הגיע הזמן להיות רציניים ולא לזרוק סיסמאות נבובות ללא כל ביסוס כלכלי.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    גב' יחימוביץ, אני לא אשים את דגל ישראל

    מאבטח בזוי, 03/05/08 16:39

    ולא מעניין אותי היכן הוא מיוצר.
    זו אינה ארצי וזו אינה מולדתי, למרות שכאן נולדתי וכאן אמות (סביר להניח שארצח על ידך ועל ידי חברייך באמצעות צמצום סל התרופות).
    גם לאורה התופרת אני ממליץ לא לתלות דגל ולא לחגוג.

    הגב לתגובה זו

    • הצרות שלך לא מענינות אף אחד

      rr, 04/05/08 00:25

      אפס אחד מתוך 6 מליון?
      אתה אפילו לא אבק.

      הגב לתגובה זו

      • עכשיו ברור איך אלוהים נתן להיטלר לקום (ל''ת)

        יאוש, 04/05/08 03:43

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    שלי, האם גם את המכוניות צריך לייצר כאן? (ל''ת)

    י, 03/05/08 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מליון וחצי+ רעבים ללחם אז למה לא פרנס את הסינים

    חנ''ב, 03/05/08 15:55

    מיליון וחצי רעבים ללחם במדינה,
    נכים קשישים וכל מוכי הגורל
    והממשלה צריכה לפרנס בחו''ל
    את העובדים לא כאן, שימשיכו לרעוב,
    כך תיפתר בעיית הרעב אם כל הרעבים ימותו - לתפארת מדינת ישאל

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    שלי יחמוביץ והשטויות

    ראובן, 03/05/08 15:52

    גב' יחמוביץ אל תהיי כמו זהבה גלאון שחושבת שהיא מבינה בכל דבר. כנראה שגם את לא מבינה.
    דגל שמחירו 10 אגורות מיובא מסין, יעלה תוצרת הארץ 10 ש''ח.

    גם את הטמפונים וקונדומים מיבאים מסין.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    גם לא צריך עובדים זרים:הישראלים יעבדו!חה חה חה חה

    חקלאי, 03/05/08 15:09

    את מנותקת מהעם ומימה שקורה ואני משלם לך משכורת!!אך אך אך איזו פוליטיקאית רדודה!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יישר כוח

    ירושלמי, 03/05/08 15:01

    חברת כנסת אחת ישרה !
    לפחות יש לנו אח תכזאת במדינה שחוגגת 60 שנות עצמאות ....

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תשובתי למס 7

    דב ניימן, 03/05/08 15:00

    הכותב הנכבד אומר,האבטלה מינימלית, יש כמובן לא מעט בורות סביבו, כ250 אלף מובטלים, לפי דוח של של משרד עבודה, אנשים שכן רוצים וחייבים לעבוד, הרי נסגרים מפעלים רבים, היות בירדן סין ידיים עבודה היא יותר זולה, גם רמת החיים כמובן, לא כולפ למדו ויכולים לעבוד ב''הייטק'' מה אפשר לעשות, אלפים פועלים בכל מיני ארצות עובדים אצלנו, נכון מאוד, החזון ירד, אנו עבדנו בכבישים בפרדסים וגרנו בתנאים קשים מאוד, שהדור החדש לא יודע ולא מוכן המדינה השתנתה וגם הטכנולוגיה, פתיחת של מפעלים יוכל לעזור למצוא את פרנסתם של אלפים רבים, האם ידעתה שחצי מיליון ילדים רעבים ואלפעם משפחות מתחת לקו העוני, ועוד נתונים יכול לציין, אבל מספיק.

    הגב לתגובה זו

    • נו אז מה אתה רוצה?

      מספר 7, 03/05/08 23:19

      לא אמרתי שיעבדו בהי טק חו''ח. אמרתי בקו ייצור אחר. אין סיבה להחזיק תעשיות לא יעילות בכוח. זה לא עובד. ולראה - האבטלה ירדה (יכולה לרדת עוד, אני מסכים) בגלל צמיחה ולא בגלל הנשמה מלאכותית.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    למה את מנסה לגרום לפיטוריי?

    לינג צו' לאי, 03/05/08 14:59

    לא הייתי מגיבה, אם לא היית מכניסה אותי לפתיחת הכתבה, אבל פשוט לא הבנתי, למה את מנסה לגזול את פרנסתי, איפה בדיוק תפתחי בישראל מפעל טקסטיל, ולמי תאחלי לעבוד בו?

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שלי יחימוביץ אנחנו פרובינקיה נידחת

    בולס שקמים בגת, 03/05/08 14:56

    את מדי צהל תפרו בסין כי זה יותר זול
    ואת הדגלים גם עשו בסין הכול בשמו
    של החיסכון חק שמיח

    הגב לתגובה זו

    • וזה בדיוק הביזיון (ל''ת)

      ף, 03/05/08 16:11

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    בהחלט, הדגלים היו צריכים לייצר בארץ

    דב ניימן, 03/05/08 14:42

    כלכלה, פקולטה, דברי נכונים, אומנם בדברי שלי יחימוביץ יש צדק רב, ואם יש רגש מה רע, יש היגיון בדבריה וזה מה שחשוב, נכון בסין יותר זול, לא רק דגלים מאות פריטים מוצף השוק העולמי מתוצרת סין, ולפעמים הנך מתגלה כש מניע לביתך, רהיטים, בגים ועוד . מפעלי טקסטיל שלנו נסגרים, והעובדים נזרקים לרחוב אחרי עשרות שנים של עמל ומסירות, הרווח של מיליונים לבעלי המפעל לא מספיק להם, מסכנים, היכן הציונות, קליטת פועלים לעבודה, היכן הכבוד הלאומי המתפוגג, אז היינו להקים יותר מיפעלים ולא לסגור אותם, הדוגמה אחרונה היא ''פולגת'' היכן ידע של הממשלה, שר התעשיה, שר התשתיות? אם נייצר הרבה פריטים לא נתטרך לשלם יותר, הציבור הרחב, עבודה פנימית לאומית דה חשוב ביותר, אנו לא מעצמה ועלינו לדאוג לידיים עובדים של אזרחינו, קודם כל, לפיכך דבריה של ח''כ שלי יחימוביץ צודקים ורק חבל שלא נאמרו בעל במת הכנסת, ''פולגת'' ומפעלים אחרים היו יכולים לייצר דגלים והכסף היה נשאר אצלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תודה שלי

    שרה , דימונה ., 03/05/08 14:37

    תודה שלי , סופכלסוף מישהו מסתכל גם על המעמד שלנו ....
    אנחנו תומכים בך .
    שרה , דימונה .

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כל הכבוד

    א . צ., 03/05/08 14:12

    כל הכבוד לך ! על כך שיש מישהי אחת שלא מפחדת להגיד את האמ תעל הנעשה בארצינו !

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שלי יחימוביץ , חשיבה חיובית, כנגד מפריטי המדינה

    שלי הקול השפוי, 03/05/08 14:00

    את מביאה כבוד למדינה למרות כל השחיתות שעוטפת אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שלי יחימוביץ' כקול שפוי במנהיגות ישראל

    אלמוני, 03/05/08 13:54

    לפעמים, כשיש עדיין איזה ניצוץ תקווה;
    כשמישהו מבין 120 ח''כ שמייצג את הדעה שלשמה הוקמה המדינה. שמציג את אינטרס החברה הישראלית בראש, ולא אינטרסים מושחתים לטובת ידיים פרטיות.

    באותו רגע שהלב מתרחב, או אז תמיד נשמע
    הקול של אלה שמרוויחים מהמצב כמו שהוא.
    אז, באים אלה הדוגלים בקפיטליזם-לכאורה,
    ומנסים להסיט את הציבור מכל דבר שקשור
    בסוציאליות, כי ''מדינת רווחה'' ו - ''הסתדרות''
    אלו הם מושגים גסים שבל-ייאמרו.
    את כל כותבי האתר ''קו-ישר'', אל תבלבלו
    לנו את המוח. יש לכם אתר, ויש לכם את
    אמריקה.
    תנו לשלי יחימוביץ' להביע את דעתה - כי
    ללא אנשים כמוה למדינתנו הקטנה תחדל
    זכות הקיום.
    ואני אפילו לא אנסה לשכנע אתכם בצדקתה,
    משום שלכולם ברור למה אתם לא תרצו
    להשתכנע לעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    חברות כח האדם-סרטן בלב האומה

    אורית, 03/05/08 13:46

    נאה כתבתך ונאה מחשבתך ח''כ יחימוביץ. בזמן שאת התמקמת שם ברוח ההבטחה הגדולה של אמיר פרץתוך ניצול הקרדיט הציבורי שהיה לו בעיני הישראלים שזכרו לו חסד נעורים וידעו שמילה שלו היא מילה.
    לא חשוב מה קרה מאז.העובדים והפועלים שחשבת שתילחמי גם את עבורם מונים 6.5% מן האוכלוסיה. חלקם הגדול עובד עבודה חלקית, זמנית,מתחת לשכר המינימום,מתפרנס מקיצבאות נכות שלא מספיקות לו אלא לתשלום שכירות (מה עם אוכל ותרופות?)
    מהשנקרא ח''כ יחימוביץ, חרתה ברתה.
    אין אפשרות לשנות את המצב עד אשר תוצאנה חברות כוח האדם אל מחוץ לחוק.או תצומצם פעילותן לייבוא עובדים זרים לחקלאות ולסיעוד בלבד.כפי שייעודן היה בתחילה.
    חברות כח האדם שמות לפלסתר את חוקי העבודה שהושגו בדם יזע ודמעות על ידי ח''כ אמיר פרץ.
    חברות כח האדם אוחזות בידיהן את שוק העבודה ב''ביצים'' מה שנקרא.
    שוק העבודה מוחזק אצלם ונגזל מן הציבור.
    ניסית לשלוח אשה ישראלית להיות קופאית ''פשוטה'' במרכול לאחרונה? זה אפשרי נראה לך? לא ! הישראלים נחסמים מלעבוד בגלל חברות כח אדם הסוחרות באנשים בשכר כראות עיניהם, ללא תנאים סוציאליים ואת ה''לוקש'' הזה הן יכולות בחסות המעבידים להאכיל רק את העולים החדשים. לכן העבודה נחסמת מישראלים,
    כן, חברת הכנסת יחימוביץ, הכנסנו הביתה אורחים שהשתלטו לנו על הבית.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק. סרסורי כוח האדם מרוויחים על גבם של העובדים והמעסיקים (ל''ת)

      C-cyclist, 03/05/08 14:55

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    אפס בכלכלה

    רון הכחול, 03/05/08 13:29

    גם במדינות הרווחה המהוללות של אירופה קונים טקסטיל זול מסין, ומייצרים ומייצאים מוצרים שעלות העבודה אינה משמעותית במחירם, או שהאיכות חשובה בהרבה מהמחיר.
    אבל מה כל זה לעומת פיזור הבטחות שווא למובטלי קרית גת כדי לקבל כמה קולות בבחירות הבאות.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני מציע עיסקה: יבוא הדגלים מסין תמורת יצוא שלי (כחול לבן) לסין!! (ל''ת)

    אין לי שלי אחרת, 03/05/08 13:25

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו מיצאים לסין בסכומים ניכרים

      תצא בחוץ, 03/05/08 16:16

      על כל עיסקת ''פלקון'' ועיסקת מזל''ט מתאבד שנחשפו וטורפדו ע''י האמריקאים יש כמה עסקות כשרות שמצליחות. עסקה כזו מאפשרת יבוא דגלים מסין למשך כמה עשרות שנים!

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    לאן הגענו שאת הסמל הכי יקר לנו עובר ידיים זרות אוי למדינה שככה לה (ל''ת)

    נ.כ, 03/05/08 13:24

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מחפשת נושאים דמגוגיים בכל,נמאסת עלינו (ל''ת)

    נתן.ש, 03/05/08 13:13

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    צריך ללכת לסניף בנק הפועלים הקרוב, ולהחזיר להם את הדגל! (ל''ת)

    עמי, 03/05/08 12:51

    הגב לתגובה זו

    • להחזיר לבנק!

      בני, 03/05/08 21:16

      אני כבר החזרתי את הדגל לבנק הפועלים.
      הפקידה לא הבינה למה, והיה קשה להסביר לה (דרך אגב, היא עובדת קבלן...)
      אני קורא לכל מי שיש לו ערכים, והוא ציוני אמיתי - להחזיר לבנק הפועלים את דגלי הפרסומת האלה, ולקנות דגלים תוצרת ישראל (יש להשיג).

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    חזק וקולע (ל''ת)

    אופניק, 03/05/08 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    חומד אם שכחת (ל''ת)

    את פוליטיקאית, 03/05/08 12:41

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    במקום לדבר

    עדה, 03/05/08 12:27

    לשלי
    היה יותר טוב אם במקום לדבר ולעלות דברים שכולנו יודעים ,היית מארגנת סרוב כללי לקבלת הדגלים תוצרת סין.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    זה מה שמעסיק אותך? כל מדיניות משה''ת הפוכה... אין עבודה בדרום ובצפון (ל''ת)

    רק דגלים?, 03/05/08 12:20

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שלי צודקת, אבל...............

    ר., 03/05/08 12:15

    אורה בכל זאת גרה במדינה דמוקרטית ואנשים כמוך דואגים לה, זהו לא מצב משופר, אך לבחורה הסינית לא נותר דבר, חוץ מאותו הדולר ליום
    אז, איפה הצדק לכולם שלי?

    הגב לתגובה זו

    • חובתנו לדאוג לבני עמנו ולא לסינים ! (ל''ת)

      יעקב, 04/05/08 08:20

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    הראיה החברתית מול ההגיון הכלכלי

    כלכלן, 03/05/08 12:11

    הרשימה של ח''כ שלי יחימוביץ' מבטאת רגישות חברתית ואנושית, וראוי ששר האוצר ופקידי משרד האוצר יקראו אותה כמה פעמים. לא כדי לאפשר לאורך זמן קיום למפעלים חסרי סיכוי, אלא כדי שיבינו שחובתם לייצר אלטרנטיבה תעסוקתית כלכלית למי שהגלובליזציה הופכת אותו למובטל.
    בהתייחס לתוכן הרשימה- יצור דגלי הלאום בסין אכן צורם. אך גם אם היו מיוצרים בארץ, וכן אם הצבא היה קונה מדים רק ממפעלים מקומיים- לא היה בכך די לקיים תעשיית טכסטיל בארץ. שני מליון משקי הבית, הצרכנים העיקריים, יקנו את תוצרת סין הזולה.
    אולם, ממשלה קיימת כדי שלאורה מקרית גת ודומיה תמצא תעסוקה מתאימה. כאשר הממשלה נמנעת מכך או נכשלת ביזום חלופה תעסוקתית, עדיפה גישת שלי יחימוביץ' על גישת משרד האוצר, ובההחלט מותר ואף חובה לתמוך זמנית בתעשיה מקומית שמוצריה יקרים ביחס לסין.

    הגב לתגובה זו

    • עמדתי כעמדתך. ותודה ליחימוביץ על בהירותו של השכל הישר. (ל''ת)

      ^, 04/05/08 13:23

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    דגל מבנק

    שפוי, 03/05/08 12:05

    מי שתולה דגל שקיבל מבנק - שלא יתפלא אחר כך על זה שהבנק שולט בחייו.
    יש חוק נגד שימוש בדגל כפרסומת. למה הוא לא מיושם?

    זרקתי את הדגל לפח - ללא כל בעיה כי זה לא דגל מדינת ישראל, זו פרסומת.

    הגב לתגובה זו

    • צודק מיליון אחוז (ל''ת)

      א, 05/05/08 11:53

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    יופי שלי, סוף סוף מישהו עומד לצידנו (ל''ת)

    יעל, 03/05/08 12:03

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מעולה!

    די לכיבוש, 03/05/08 12:01

    שלי, מילים כדורבנות...
    יחד עם זאת, יש כאן היתממות כאילו מישהו מנסה לפגוע ברעיון הציוני. הרעיון הציוני הוא בעצמו הפגם, הוא בעצמו רעיון לאומני שמעודד גזל, הפקעה והרג. על בסיס זה הוא נוצר. השפחה הסינית היא רק עוד קורבן בדרך.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כלכלה זה לא רק פקולטה

    רציונלי, 03/05/08 11:42

    גישתך גברתי היא רגשנית, לא ריאלית. כי לא רק בדגלים עסקינן. אם הבעיה היא רק דגלים, אז אין בעיה לרכוש כאן. אבל עקרונית את לבטח בעד הגישה הזו לגבי כל המוצרים. לזה אינני יכול שלא להגיב.
    הרי את דורשת שהמדינה תממן ותממן ותממן את כל צרכי האזרח, זה יפה אבל בשביל זה צריך כסף. ואם נקנה הכל ביוקר מכאן, יהיה פחות כסף, ואז או שהמדינה תיכנס לאוברדרפט, כלומר גירעון, או שלא תוכל לרכוש הכל עבור האזרחים הנזקקים. לכן גברתי ,מסקנתי היא שכלכלה הוא לא התחום החזק אצלך, ואולי כך גם בכלכלת אחזקת הבית הפרטי שלך.
    כלכלה מנהלים בזהירות כי אוברדרפט מביא להרס הבית, המדינה או כל גוף אחר. פשוט, עצוב, אך ריאליסטי. כך נפל כל הגוף הסוציאליסטי/קומוניסטי. מה לעשות שהכלכלה/המציאות מנצחת כל אידיאולוגיה.

    הגב לתגובה זו

    • שטויות

      רומא, 03/05/08 14:32

      אתה חכם שזה בא במאקרו , אתה ממש לא יודע על מה אתה מדבר , שלי דיברה על הבנקים (אותם אנשים שמאוד רוצים שתכנס לאובר )
      חברות הביטוח והבנקים תופסים את המדינה בביצים , והם יכולים לספק עבודה לחבר'ה מקריית גת גם אם זה עולה להם 200,000 דולר יותר , הם ממש לא מרגישים את זה ,

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    תתחברי לעולם האמיתי גברת!

    ניר, 03/05/08 11:41

    גם אני הייתי שמח אם הדגלים היו מיוצרים בישראל, כמו כל מוצר אחר. הבעיה היא שהמדינה לא יכולה להיות הלקוח היחיד של המפעל ועלות היצור פה בארץ היא מאד יקרה ולא משתלמת. לכן המפעל הזה ומפעלים רבים אחרים עוברים או יעברו לסין עד שרמת החיים תעלה גם שם ואז באופן מפתיע מאד יכתתו המפעלים רגליהם למדינת עולם שלישי אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לזה קוראים עבודה זרה תרתי משמע אוי לבושה ואוי לאומה שככה לה!!!!!!!!

    נ.כ, 03/05/08 11:39

    ממש לא יאמן עד להיכן הגענו שאת הדגל שלנו איננו יכולים ליצר בעצמנו בסין הרחוקה מייצרים את הדגל שלנו שמסמל אותנו כאומה אוי לבושה!!!!!!!פה אנשים מקבלים דמי אבטלה ושם עובדים כמו נמלים אוי למדינה שככה לה !!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    סוציאליזם שפשט רגל

    קפיטליסט, 03/05/08 11:38

    מה יהיה? הסוציאליזם פשט את הרגל אין שום כוונה ואינטרס לייצר דגלים בישראל במחירי עלות גבוהים. גב' חיימוביץ' צריכה להבין שעידן הוסציליזם והביחד שהיה ביום קום המידנה עבר ופסה מןהעולם. מילת המפתח כיום היא צמצום בעלויות ורווח גדול לירצנים אין מה לעשות. השוק תחרותי. על כן עם כל הצער שבדבר..כיוון שכח העבודה בסין זול מאוד הכל בעולם ממש כך כמעט הכל מיוצר שם...

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    גם את אתא לא היה צריך לסגור

    לא לשלי, 03/05/08 11:36

    וכולנו היינו משלמים פי 5 על כל הבגדים.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ציונות 2008

    אסף, 03/05/08 11:18

    תודה לך שלי יחימוביץ' על דברים אלו. את שלך עשית ותמשיכי לעשות.
    אני מקווה ששני דברים יקרו, האחד, שחברי מפלגת העבודה יבינו איזה אוצר יש להם בידיים ולא יסטו אותך הצידה ברשימה לקראת הבחירות הבאות.
    והשני, שכל מחרחרי הריב הימניים, ינסו פעם אחת לקרוא את מה שכתבת ולא ישר להתנגש.

    שוב, תודה רבה, כן ירבו.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שלי, את קצת תקועה - תסתכלי מסביב, האבטלה כמעט מינימלית

    סתם, 03/05/08 11:09

    הגב' יחימוביץ' קצת תקועה.
    היא לא שמה לב שהאבטלה ירדה פלאים (כמעט לאבטלה חיכוכית) וזה בלי כל מיני התערבויות מאלכותיות. מסתבר שכנראה שאנחנו לא צריכים לייצר טקס, גב' יחימוביץ (קוראים לזה יתרון - או חיסרון - יחסי). אז אורה לא תעבוד בטסטיל, אלא בקו ייצור אחר, שאי אפשר להעביר לסין, ואנחנו נהנה מדגלים זולים. מה רע? למה אנחנו צריכים לממן מכיסנו תעשיות לא יעילות? כשהייתה אבטלה גבוהה, עוד הייתי מבין, אבל מסתבר שאת האבטלה אפשר לצמצם מאוד גם בלי זה.

    הגב לתגובה זו

    • משק סוציאליסטי

      נדיב, 03/05/08 13:24

      שלי יחימוביץ באה מעולם הזוי של שויון בתנאי שאתה שייך לאותה קבוצה שנהינית מיתרונות השיטה בימי חייה זכתה להיות גובניקית ותמיד יעה בדיוק על איזה צד מרוחה החמאה עדיף שהסנים ייצרו את הדגלים ואנחנו נמכור להםמנהיגי פועלים

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    כל כך נכון

    דודי, 03/05/08 11:09

    רק חבל שמכל הדיבורים לא יוצא כלום בסוף. הכשרת פועל למקצוע מסוים היא כמו התחייבות לאותו פועל. כלכלה חופשית היא דבר טוב כשהדבר קורה במעגל סגור, אך סין לא מאפשרת ניוד חופשי של שער המטבע, לא מאפשרת השקעות זרות פרטיות בבורסה ובשאר הנגזרים הפיננסיים ולכן יוצרת סבסוד עקיף של שכר העבודה (בנוסף לסבסוד נפט והגבלות על יבוא) דיבידנדים ומשכורות עתק היא בעיה אחרת, כל המשקיע כספו בצורה ישירה או עקיפה (קרנות פנסיה וקופות גמל) בבורסה בארץ נותן לכך יד.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בורות מדהימה

    מוטי היינריך, 03/05/08 11:01

    יש דרך בדוקה ''ליצור'' עוד אלפי מקומות עבודה: לחזור לכירכרות עם סוס במקום אוטובוסים, כך ייווצרו עשרות אלפי מקומות עבודה חדשים לעגלונים. אפשר גם לוותר על עגורנים ולחזור לסחוב בלוקים על הגב. עוד מקומות עבודה, וכך הלאה.

    גם שלי יחימוביץ מחפשת בקניון את החולצה במחיר הזול כדי שייוותר בארנקה יותר כסף למוצרים אחרים שהיא מעדיפה לקנות. קשה להאמין שגב' יחימוביץ' רצה לקנות את החליפות היקרות של פולגת כדי לעזור למפעל לא להיסגר.

    הפועלת ''המסכנה'' בסין עברה מהכפר לעבוד במפעל בעיר כי השכר הגבוה יותר מהווה שיפור ניכר במצבה, במקום סף הרעב בכפר.

    מי שמעוניין בפרוט נוסף מוזמן לאתר קו ישר
    www.kav.org.il

    הגב לתגובה זו

    • אז תאמין

      ציונות, 03/05/08 13:50

      אני קונה תוצרת הארץ גם במחיר גבוה.
      אני הומו ואני ישראלי.

      עניי עירי באים לפני עניי סין ובמיוחד כשלסינית יש אלטרניבה בכפר.

      אני אומר למעסיקים לשלם לאותם עובדים גם 2000 ש''ח יותר משכר המינימום. ולמרות המיסוי הגבוה על רכב חברה אנחנו נספוג כי העם מרוויח; את הריהוט הבא אקנה מעץ אורן ישראלי במקום מעץ אלון בריטי.

      זו הציונות האמיתית. לא הדמגוגיות של ליברמן או כשפי עגל הזהב של ש''ס.

      מי לא מרשה לשלי יחימוביץ לקנות תוצרת הארץ ? הסטיגמה ?
      בורות אכן מדהימה.

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד! (ל''ת)

        א, 05/05/08 11:56

        הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד!

      אלי, 03/05/08 17:37

      מדהימה כל פעם הדמגוגיה הקומוניסטית והשכנוע העצמי בדבר יצירת עבודה מיותרת בכח במקום לאפשר לשוק החופשי ולצרכים האמיתיים ליצור ולהתפתח.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מי שלא ייצר דגלים ייצר מוצרים אחרים וירוויח יותר

    שלי טועה, הכנסו, 03/05/08 10:47

    הבחירה איננה טקסטיל או אבטלה. הבחירה היא טקסטיל (שפירושו לדון פועלים ישראלים לשכר של דולר אחד ליום אחרת לא יהיו קונים) או לחילופין לייצר נמוצרים יקרים יותר.
    הנצחת תעשיית הטקסטיל פירושה הנצחת העוני, הנצחת השכר הנמוך. אי אפשר לפתור את בעיית השכר הנמוך ע''י כך שמבקשים מהקונים להסכים לשלם יותר על מוצר שמוצע להם בזול. זה אפשרי כמחווה חד-פעמית, לא כדרך קבע. המצב הנורמלי הוא, שהקונה מסתכל על המדפים וקונה את המותג הזול ביותר בין המותגים שאיכותם דומה. מי שחושב שהוא יתקן את העולם על ידי תחינה לפני הלקוחות שיסכימו לקנות את המותג היקר טועה. כך לא עושים.
    בכדי להחלץ מהעוני צריך להפסיק לעסוק בייצור מוצרים זולים ולהתחיל לייצר מוצרים יקרים, מהם מתפרנסים בכבוד.
    חיסוך תעשיית הטקסטיל הזול היא צעד לחיסול העוני. יפן הפכה למדינה עשירה כשחיסלה את תעשיות הפרוטות והפנתה את העובדים לייצור מוצרים רווחיים.
    ח''כ שלי יחימוביץ', עם כל רצונה הטוב והכנה, איננה מבינה. הדרך לגיהנום רצופה בכוונות טובות.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    יפת נפש שכמותך....

    אלמוני, 03/05/08 10:42

    מהשלושים אלף שקל שאת מרוויחה לחודש תתרמי כמה אלפים לניצוליי שואה שאתריי עשרות שנים ולקראת סוף דרכם אתם נותנים להם אלף שקל לחודש פחות מהדמיי כיס השבועיים לילדים הצפוניים המפונקים שלך.....

    הגב לתגובה זו

    • או שהמדינה תפסיק לגנוב מניצולי השואה

      ליאור, 03/05/08 13:51

      כדי לממן אותך

      הגב לתגובה זו

    • מה הקשר לתרומות?

      מלה טובה, 03/05/08 22:22

      כמה אפייני להסית את הביקורת הרלוונטית במאמר ולכוון את הזרקור לפתיחת עיניים כלפי הכותבת. השאלה שלך נגזרת בדיוק מאותה תפיסה שהמדינה מטפחת: במקום לחזק את היכולת של האזרחים להסתמך על המדינה, המדינה מעדיפה לעודד צמיחה בעשירונים העליונים, ושמדי פעם איזה מליין תורן יתרום למען תושבי שדרות/הצפון/ניצולי השואה וכד'. הציפייה ששלי יחימוביץ' תתרום ממשכורת היא אולי לגיטימית, אבל היא בטח לא תקדם את החברה שלנו לשומקום. אי אפשר לאורך זמן להסתמך על תרומות. וכששוברים את העבודה המאורגנת ומחלישים את ועדי העובדים, בעקיפין גם מערערים את מעמדו של ערך הסולידריות החברתית, מה שבתורו גורם לפחות רוח של תרומה ועזרה הדדית. למה שלא יחלקו לנו רובים ופשוט נירה לעצמנו ברגליים?

      חג עצמאות שמח,
      אביעד, חיפה.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מילים כדורבנות!

    אסף, 03/05/08 10:32

    לא מת בד''כ על שלי יחימוביץ' ודעותיה, אבל יישר כוח. מסכים לכל מילה!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    זוהי שליחת ציבור אמיתית (ל''ת)

    רמי, 03/05/08 10:27

    הגב לתגובה זו

    • אמת,והלוואי רבים כמוה בממשלה (ל''ת)

      דן, 04/05/08 08:22

      הגב לתגובה זו