• 73.

    אורלי וגיא-המשיכו והמשיכו עד שאחרון הניצולים יקבל את כספו

    עבודתכם ברוכה, 04/05/08 10:42

    ואל תיכנעו ללחצים ותביעות סרק. תודה !!!

  • 72.

    נועם לניר, שים לב:

    שוגר, 03/05/08 20:28

    סכום הכסף שהשקעת בסרט הזה זה סכום הכסף הכי מוצדק שאי פעם בחיים שלך הוצאת על משהו.

    אתה צריך להיות ג-א-ה, ולא להילחם בזה, או בהם, או בכל דבר שקשור לסרט הזה.

  • 71.

    כל הכבוד על עשיית הסרט החשוב. ללניר יש כנראה מה להפסיד. (ל''ת)

    אורלי, 02/05/08 19:31

  • 70.

    כל הכבוד לאורלי וגיא ישר כוח (ל''ת)

    אלעד, 02/05/08 18:29

  • 69.

    כל הכבוד לוילנאי ומרוז-הראו את קצה הקרחון

    תובעת, 02/05/08 14:05

    בעלי רכוש שנגזל בגרמניה נאלצים להלחם בבתי משפט נגד ועדת התביעות העושה הכל כדי לנשלם.וגם גורמת להם הוצאות משפטיות כדי לקבל את מה ששייך להם ממילא.

    בנוסף על כך כדי להבטיח את משכטורותיהם השמנות ואת הארכת חיי הארגון הם סיכמן עם ממשלת גרמניה שטיפול בתביעות יימשך עד 2020. כלומר 30 שנה אחרי איחוד גרמניה אולי יזכו התובעים לקבל חלק מרכושם והשאר יתכלה בהוצאות משפטיות. אבל יבטיח את קיום הארגון לאורך שנים.

    לועדת התביעות אין בכלל עניין בבעלךי הרכוש המקוריים ובהשבתו. היא קיימת לטובת מנהליה ומועצת המנהלים שלה בלבד.

  • 68.

    Kol Hakavod

    dovidov, 01/05/08 19:53

    Amazing investigatores

  • 67.

    ואני אומרת בואו נבדוק את מבחן התוצאה..... הניצולים עדיין חיים בחרפה (ל''ת)

    וזה ידידיי כל, 01/05/08 19:25

  • 66.

    ואני אומרת בואו נבדוק את מבחן התוצאה..... הניצולים עדיין חיים בחרפה (ל''ת)

    וזה ידידיי כל, 01/05/08 19:19

  • 65.

    כל הכבוד!! (ל''ת)

    plaza, 01/05/08 18:55

  • 64.

    אורלי וגיא- אתם עושים עבודת קודש! (ל''ת)

    דנה, 01/05/08 18:13

  • 63.

    כל מי שראה את הסרט מבין שאין לזוג הנחמד שום קייס. פשוט בדיחה (ל''ת)

    ננננננ, 01/05/08 17:28

  • 62.

    זאת בדיוק הסיבה שהניצולים פחדו לספר. (ל''ת)

    אבנר, 01/05/08 16:19

  • 61.

    זה הכל הממשלות אשמים...

    שמואל, 01/05/08 16:00

    מה שהכי עצוב בכל הסיפור הזה שהממשלות שלנו, כולם בלי יוצא מן הכלל ידעו ושתקו. את אף אחד זה לא מעניין. אף אחד לא מקים קול צעקה.. אפילו ח''כים ושרים ניצולי שואה סותמים את הפה.. טומי לפיד למשל.. ושלא נדבר על הירשנזון, לגנוב כספי תרומות לניצולים.. איזה בושה!!! אנחנו כולנו אשמים.. העם היהודי הוא עם רקוב שבוחר לטמון את ראשו בחול. אנחנו יורקים על החלשים, מוחקים את העבר, רומסים כל חלקה טובה כמו חזירים. הגיע הזמן לעבור למעשים ולהפסיק לצפות מהצד בכל האיוולת הזאת.. אנחנו צריכים לקום וללכת לכנסת ולבעוט בעכוזם של כל הפולטיקאים העסקנים. הגיע הזמן שנתחיל לנקות את האורוות מכל הזוהמה... ויפה שעה אחת קודם.

  • 60.

    לאורלי וגיא היקרים

    מאיה גינת, 01/05/08 15:16

    עשיתם מעשה חשוב מאין כמותו. שני הסרטים הראו לכולנו מה באמת קרה וכמה רוע עדיין קיים באותם יהודים שהיו צריכים לשאת את אחיהם הניצולים על כפיים ולעשות הכל כדיי להיטיב את שארית חייהם.
    אני מקווה שלא תשקטו עד אשר יובאו
    הרעים הללו לדין והכסף יועבר למי שבאמת זקוקים לו.
    ואתם תבורכו,אתם באמת גדולים!

  • 59.

    רק דבר אחד לא ברור לי

    No, 01/05/08 14:52

    למה שנועם לניר, מולטימיליונר, ימכור את נשמתו לשטן תמורת חופן דולרים ? זה פשוט לא נשמע סביר.

    • אורלי וגיא

      דוד, 01/05/08 16:33

      שכחת שאורלי וגיא הקדושים לא מכרו את נשמם עבור חופן דולרים. מה פתאום?! להתפרנס מגאידמק זה לא למכור את נשמם לחופן דולרים!!! הוא צדיק!!! נראה אותם מעיזים לעשות תחקיר על עסקיו של הבוס שלהם...

  • 58.

    אסור לתת ליהודים כסף

    מזרחי, 01/05/08 14:37

    מרבית היהודים מייחסים יותר מדי חשיבות לכסף - יותר מכל ערך אחר: משפחה, חברים, הגינות. כשהם רואים מקור כספי זמין, הם מוכרים את העקרונות שלהם - כנראה תוצאה של מלחמת הישרדות קשה בגלות במשך 2000 שנה.
    כל עניין השילומים היה חייב להיעשות דרך מדינה מערבית - למשל ממשלת ארה''ב (או אפילו ממשלת גרמניה עצמה) היתה צריכה לרכז את נושא התשלומים. כשנותנים לגורמים יהודיים לנהל כסף (ולא משנה אם מדובר בארגון יהודי מחו''ל או בממשלת ישראל) תמיד יהיו גניבות ותיחמונים - אפילו משפחות הניצולים כבר רבות למי מגיע ולמי מגיע יותר...

    • הייתי אומר , בצניעות , שאתה כנראה נוכל גדול ממני , אך טפש בהרבה... (ל''ת)

      הירשזון, 01/05/08 16:10

  • 57.

    The chosen people

    Y, 01/05/08 14:31

    We deserve every smack we get
    we are shit people for treating our elderly the way we do
    no matter if they are survivors or not

  • 56.

    אל תשכחו את הבקים היהודים שלא מעבירים כסף

    אנטי בנקים, 01/05/08 14:25

    אני רק רוצה להבין איך בנקאי יהודי בישראל יכול לישון בלילה כשהוא יודע שברשותו כסף ששייך לניצולים.

  • 55.

    ישר כוח כל הכבוד לסרט!

    לירן, 01/05/08 14:24

    צפיתי בתחקיר וכל הכבוד לאורלי ולגיא מרוז ישר כוח! תמשיכו לעקוב ואחרי המאבק של הניצואלי שואה עוד מעט כבר לא היו עוד ניצולי שואה.
    :( כואב הלב!

  • 54.

    אורלי וגיא - כל הכבוד אל תיכנעו. העם איתכם (ל''ת)

    25, 01/05/08 14:18

  • 53.

    הצעה - שלחו מייל מחאה לועדת התביעות!!!

    מיכל, 01/05/08 14:11

    http://www.claimscon.co.il/contact.php

    הציפו את החזירים האלה במכתבי מחאה.

  • 52.

    שמשלמים פיצוי לגורם צד שלישי משלמים אז משלמים פחות

    אלון, 01/05/08 14:10

    נראה לי שזאת הסיבה שהגרמנים ובמיוחד השגריר מסרבים לגלות כמה
    כסף הם שלימו ומעבירים ומי שגם ככה
    גונב או יותר נכון גוזל את הכסף מסתפק בפחות לצערי לעולם הניצולים לא יהנו מהכסף הזה את רובו הם כבר בזבזו ומה שנשאר זה לבקש מכל החברה הדתיים האלה
    שלפחות יעמדו בצפירה ואם לא בתור אבל והזדהות אז לפחות בתור תודה על הכספים

  • 51.

    שמאל זה פורנוגרפיה ממיתה של כל דבר. הרס. חורבן. מוות. (ל''ת)

    השמאל ממית הכל, 01/05/08 14:03

    • למה את/ה מתכוון/נת? (ל''ת)

      בת-שבע, 01/05/08 19:21

  • 50.

    מוסד

    אחד שיודע, 01/05/08 14:03

    הגיע הזמן להפעיל את המוסד....
    והמבין יבין...

  • 49.

    ''גוברים שיקולי הסנסציה והרייטינג'' (?!)- אז תכל'ס עשיתם משהו?!

    הרשקו, 01/05/08 13:58

    אם הם אומרים שהכל שטויות- אז בוא נדבר תכל'ס. אין בעיה, בוא ונדבר על זה דוגרי. מה אז עשיתם לרווחת הניצולים..........?

  • 48.

    גם אם היו סילופים וחצאי אמיתות.זה כ''כ קיצוני שאין מצב שהכל בדייה. (ל''ת)

    אלון, 01/05/08 13:56

  • 47.

    בושה להיות ישראלי

    עידן, 01/05/08 13:48

    בושה וחרפה. אין בזיון גדול מזה.
    אין מילים שיכולות לתאר את ההערכה לסרט ששודר אתמול ואין מילים שיכולות לתאר את הבוז והכלימה של יחס המדינה לניצולים ואת עליבותה של ''ועדת התביעות'' שחוגגת והורגת את האחרונים שנותרו בחיים. עם כל אהבת המולדת שלי אני בוש ונכלם להיות ישראלי. הלואי ויכניסו את כל הנהנתנים העלובים הללו לכלא עד יומם האחרון. חלאות רקובות.

    • טעות - בושה להיות יהודים! (ל''ת)

      אור לגויים, 02/05/08 19:32

  • 46.

    עכשיו אתם מבינים למה שונאים אותנו בעולם

    אור שמח, 01/05/08 13:46

    ככה זה יהודים, כל הזמן מתעסקים סביב הכסף,
    יהודי ימכור את המשפחה שלו בשביל שקל,
    תבדקו לאורך ההיסטוריה למה יהודים נקראים עושקים,
    התורה ראתה את זה כבר לפני אלפי שנים ונתנה חוקים בעניין אבל כמו שנאמר אנחנו עם קשה עורף

  • 45.

    אורלי וגיא מרוז כל הכבוד- פרס ישראל

    חי, 01/05/08 13:32

    מגיע לכם

    • פרס ישראל מקבלים רק אם עוברים את גבולות הטעם הטוב...

      שטרנהאל, 01/05/08 16:12

      ורצוי לבוסס עמוק בשול השמאלי של הביצה...

  • 44.

    יופי אורלי!! (ל''ת)

    אחד, 01/05/08 13:31

  • 43.

    ועדת התביעות ממש פושעת. צריך להעמיד אותם לדין. כל אחד ואחד מהם

    אורית, 01/05/08 13:31

    אם הייתי משתמשת במילים היאות להם לא היו מפרסמים את הדברים אך היו בטוחים שהם ראויים לכל המילים הכי נוראות שיש בספר. הייתי בהלם ממה שראיתי. אם חשבתי שהגענו לשפל השחיתות, באו אורלי וגיא והראו שתמיד אפשר להגיע נמוך יותר, הרבה הרבה יותר. נמוך מיני כל דימיון.

  • 42.

    אפשר להתפרנס לא רע מדמגוגיה..אפשר להתפרנס מצוין אם משלבים גם את

    רונן, 01/05/08 13:28

    השואה

  • 41.

    הבושה הגדולה= הגנבים היהודים

    צדק, 01/05/08 13:24

    הירשת וגם רצחת כך אמר בן גוריון ומה הוא יגיד על היהודים גם הדתיים.
    הגנבת וגם הרגת
    דמם של הילדים הנירצחים ושל קורבנות השואה זועק מן האדמה
    אין גבול לבושה

  • 40.

    למה אף אחד לא מארגן עצומה

    דור שלישי לשואה, 01/05/08 13:22

    בסוף הסרט אורלי וגיא הגישו בקשה לתובע בניו-יורק. הצעה שלי: שמישהו ינסח עצומה שבה אזרחי המדינה (מי שמעוניין) מבקשים לחקור את הקליימס - איפה הכספים? ולהגיש אותה לממשלת ישראל, משרד התובע בארה''ב. אולי זה יזרז את התהליך. כי גם סבא וסבתא שלי לא קיבלו אגורה, לא רכוש כלום!

  • 39.

    הסרט הזה הראה רק כמה היהודים זה עם גנב ונוכל

    א, 01/05/08 13:21

    וזה למה שונאים יהודים בעולם בגלל התאבות בצע הזאת ודריסה של אנשים תמורת חופן דולרים

  • 38.

    העם מאמין לסרט וליוצרי הסרט, ולא לוועדות למיניהם

    קפלן, 01/05/08 13:19

    אחרי הכל בינינו-מה האינטרס של מרוז ושות'? הם מקבלים על זה כסף? בסך הכל רוצים לחשוף את האמת, והעם כולו מאמין להם ולא לאחרים. מה לעשות, סבתי ניצולת שואה והיא לא מינתה אף אחד לעסוק בענייניה וברכושה, לא שילמה משכורות עתק לאיש, ולא יודעת בכלל מי הועדות האלה. מה שרק ברור כאן, שמנצלים אותה ואת השאר.מי זו 'ועדת ניצולי השואה' בכלל? איזה ניצולים מינו אותה ולמה? סבתי לא מכירה אף אחד.

    • אגב, כן, מרוז ווילנאי מקבלים על זה כסף- והרבה (ל''ת)

      צופה, 01/05/08 17:17

  • 37.

    עושים לנו נזק בכל העולם למען טובתם האישית...שמאלנים מצויים! (ל''ת)

    פשוט להקיא, 01/05/08 13:13

  • 36.

    סרט חשוב ומצויין.

    יאיר, 01/05/08 13:10

    שימו לב שהגרמנים היו בסדר גמור בסיפור הזה ודדוקא היהודים חומדים את הכסף עבור הניצוילם הקדושים.
    לאחר התנהגות כזאת מדוע שלא תצוץ אנטישמיות? מדוע לא יחזרו לומר לנו את אותם קללות אוויליות על החמדנות שלנו,כאשר יש בתוכינו שעושים זאת. אני מתבייש שיש יהודים כאלה בעולם המתעללים בניצולים חסרי ישע.
    כל הכבוד ליוצרים על האומץ ולערוץ 2 על השידור בפריים טיים.
    הקטע עם ראובן מרחב פשוט הגעיל אותי. עמד שם כשיילוק וטען ש''חברי ועדת התביעות לא נוסעים במחלקה ראשונה'' .אין גבול להתנהגות הזאת.

  • 35.

    גיא ואורלי אין כמוכם עושים מלאכת קודש המשיכו כך (ל''ת)

    ע.א, 01/05/08 13:08

  • 34.

    שמעתי אתמול ברשת ב' את אורלי וילנאי,ונוכחתי באלימות המילולית שהיא

    דרור מרמת גן, 01/05/08 13:06

    הפעילה כלפי מרואיינת נוספת, כתבת שאני לא זוכר את שמה, אלימות יוצאת דופן גם בסביבה האלימה הקיימת.
    אותה כתבת הקשיבה בשקט לדבריה של אורלי, אבל אורלי מצדה שיסעה בברוטליות כל משפט שלה.
    למרבה הצער המראיינת שיתפה פעולה עם אורלי וילנאי הפרועה.
    מהתנהגות חצופה כזו אפשר ללמוד אולי על אמינותה.

  • 33.

    כל הכבוד לאורלי !!! שיתביישו להם הנצלנים (ל''ת)

    אורלי, 01/05/08 12:59

  • 32.

    ועדת התביעות-למה לגזול משכורות ענק מהמנהלים

    דני, 01/05/08 12:46

    .אני מבין את האנטישמים מיום ליום יותר.

  • 31.

    קשה להתנתק מהפרה החולבת!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מאיר, 01/05/08 12:38

  • 30.

    תגידו,יש לכם רומן???

    יהודי, 01/05/08 12:37

    מה ניסגר איתכם???????

  • 29.

    לא מאמין לאף אחד - זוכרים את שר האוצר

    פיני-1, 01/05/08 12:35

    הירשזון ?
    לפתוח את תיבת הפנדורה הנקראת ועדת התביעת. אנו נוכל להתמודד עם המימצאים השאלה האם יוכלו ראשי הועדה לדורותיהם גם לעשות זאת.
    שקיפות מלאה - שם המשחק.

  • 28.

    תגובתי לסרט

    גבריאל, 01/05/08 12:33

    כל הכבוד על הסרט
    לא לותר ולהעמיד לדין את הגנבים והאירגונים שלקחו את הכסף
    כמו כן לצרף אליכם את הרב לאו הרב של תל אביב לדעתי הוא יכול לעזור
    להעביר את החומר למבקר המדינה
    המדינה צריכה לתת את כל השירותים לניצולים חינם

  • 27.

    תגובת ''נציגי הניצולים'' ?

    אוהד, 01/05/08 12:33

    אמא שלי לא בחרה אף אחד מהנציגים האילו.
    היא לא הסכימה שבכספים שלה ישלמו להם משכורות עתק והחזרי הוצאות.
    היא לא ביקשה מהם לשים ידים על הרכוש שלה.
    היא לא הרשתה להם למכור אותו כאילו הוא שלהם .

    תחזירו את כספי השילומים לבעלים האמיתים ולנצרכים האמיתים.
    תמחקו את זכיחות הדעת והשחצנות מהחזירים החיים על כספים לא להם.

  • 26.

    אז שמישהי יגיד את האמת, זה נכון או לא נכון מה שהיה בכתבה??

    שי, 01/05/08 12:33

    אני יודע שתחקירים כאלה יכולים להטעות ולפעמים עושים כל מה שאפשר כדי להציג דברים בצורה שאתה רוצה שהם יוצגו וזה לא בעיה לעשות את זה.
    אז שמישהו מוסמך יגיד אם זה אמיתי או לא?

    • 50%

      יהודי, 01/05/08 14:18

      גם אם זה נכון רק חלקית...זו שערוריה. ויותר גרוע מזה, זה נמשך לאורך זמן כי לכולם יש מי שידאג לאיטרסים שלו חוץ מאלו שבאמת צריכים ואין מי שידבר בשמם.

  • 25.

    הצעה כדי שלא יהיה מאוחר מידי ....

    אלעד אורן, 01/05/08 12:32

    להעביר את ועדת התביעות לפיקוח של מדינת ישראל כך יהיה גלוי לכולם להיכן מועברים הכספים ! יש לעשות זאת מיד כל זמן שעובר הולך ופוחת דור הניצולים והגיע הזמן שנדאג להם!

    • צודק במאה אחוז ! (ל''ת)

      יפית, 01/05/08 14:02

    • בטח...!

      ספקן, 01/05/08 14:20

      ואתה סומך על הפוליטיקאים שלך?

  • 24.

    כל מה שגיא ואורלי אמרו מתחקיר היה נכון.

    אבנר, 01/05/08 12:32

    אנשים החליטו לעשוק את גרמניה על חשבון ניצולי השואה.

    אבל לא נורא.... יש מי שצופה מלמעלה והוא יחליט מתי האנשים האלה יבואו אל עונשם.

    בסופו של דבר כשכל זה ישכח תיפתח עליהם הצרה והם לא יבינו למה זה בא (''אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהינה'').

    גיא מרוז תמשיך לעצבן אותם, כי זה מגיע להם.

  • 23.

    True or false

    Golda, 01/05/08 12:27

    If this film is untrue than let Vaadat Hatviot open its books and records to the public and prove their inocennce. As long as there is one starving survivir I believe the producers of this film

  • 22.

    בושה!

    חנה, 01/05/08 12:24

    בושה לוילנאי ומרוז! בכל התוכניות המטופשות שלהם מעוותים את האמת. תת רמה!! ועכשיו גם מנצלים את ניצולי השואה! תתבישו!!

  • 21.

    מה זה משנה?

    לילה, 01/05/08 12:23

    סולף, הופרז, עוות - ומה שמעוות בינתיים והינו עובדה בשטח הוא: יש ניצולי שואה עניים ורעבים בארץ?
    יש.

    ועדת התביעות היא הגוף היחיד המכנס אליו את כספי השואה שניצוליה תלויים בו ?
    כן.

    גם מייקל מור בסרטים שלו מביא עריכה מגמתית בכדי לחדד את הנקודות ובכדי לעורר את הצופים - אבל זה לא אומר שהנקודה אינה קיימת או שהוא המציא בעיות בשביל רייטינג.

    אז מה ההתמסרות הזו של ועידת התביעות לסטיה מהנושא המרכזי?? יכול להיות שהסרט מאוד עוין אותם (אוי אוי אוי איזה מסכנים) אבל יש לו כנראה סיבה טובה.

  • 20.

    צהוב בשם הרייטינג

    מי שצפה, 01/05/08 12:22

    אורלי וגיא הוכיחו, שוב, שכשמדובר ברייטינג הם לא רואים סנטימטר מהאף שלהם. הסרט הזה מוטה, מעוות, מעובד לזרא, וכל כולו מניפולציה זולה של שניים שלא יכולים לעשות דבר וחצי דבר בעצמם- אז הם תוקפים את כל מי שיכול. למה? ככה!
    אפסים!

    • ל''מי שצפה''

      שי, 01/05/08 13:49

      למה לטנף?
      אם יש עובדות שהוצגו בסרט שאתה יודע שלא נכונות אתה מוזמן לרשום אותן.
      עצם זה שהסרט,מגמתי וצהוב או לא,פותח את הנושא לדיון זה כבר מצויין,עדיף סרט צהוב שתורם לחברה מאשר עוד ריאליטי מטופש!!
      עכשיו תקרא את התגובה שלך שוב ותגיד לי אם אתה לא מרגיש קצת מתלהם
      תודה ויום טוב לך

      • נו באמת

        מי שצפה, 01/05/08 16:26

        להגיד שהסרט לא היה מוטה יכול להגיד רק מי שלא ראה אותו.
        השיטה הברוטאלית הידועה של גיא מרוז ואורלי וילנאי, שבאה לידי ביטוי בכל התוכניות שלהם, לרבות ברדיו, לא אפשרה לועדת התביעות לענות בצורה מסודרת במהלך הסרט (חכה עד הסוף) כי כשמתנפלים עלייך ככה אתה לא יכול לענות בצורה מסודרת.
        אם ראית את התגובה של ועדת התביעות בסוף הסרט יכולת ללמוד מקצת על הסילופים או שמה נגיד אי הדיוקים שנפלו בסרט.
        אגב, באופן כללי, וכמי שראה בעייניו איך מתנהל תחקיר אחר של הצמד, בתוכנית אחרת, זה לא ממש מעניין אותם אם יש למשהו תשובות שלא מתאימות להלך הרוח הלוחמני שלהם. העובדות והאמת לא מפריעה לצמד הזה בדרך אל הרייטינג.
        לגבי הריאליטי- כאן אני אתך. הריאליטי זה זוהמה תודעתית וזה לא קשור. היו יכולים לערוך את הסרט הזה- שהנושא שלו חשוב מאין כמוהו- בצורה רצינית שקולה ואחראית ולא מתלהמת, ברוטלית, חצופה ואלימה (אין שום דרך אחרת לכנות את אופי ההתנהגות של גיא מרוז).
        לגבי החשיבות של נושא הדיון- אני לגמרי מסכים אתך, אבל לא ככה. יש דרך לעשות גם את זה. אפילו אם אתה צודק (והם ממש-ממש לא צודקים ביחס שלהם לוועדת התביעות).
        אני לא חושב שבתגובה שלי יש התלהמות. אני חושב שבסרט יש התלהמות והתבהמות בשם הצהוב.
        לצמד הזה יש פוטנציאל לעשות סרטים חשובים בנושאים חשובים. הפספוס שלהם מרגיז כי הוא נעשה מכוונה ברורה לעשותו כך- וחבל.

        • הדרך לרייטינג רצופה כוונות טובות

          המפץ הגדול, 01/05/08 23:12

          לא ברור איך גיא מרוז סחף מטה מטה את אורלי וילנאי פדרבוש, שלא נוהגת בדרך כלל להתלהם עד כדי פגיעה ביושרה. אני מאמין שלשניהם יש כוונות טובות, אבל כשמגדירים יעדים מראש, ולא נותנים לעובדות לקלקל את הסיפור, עושים עוול.

          מאוד יכול להיות שוועדת התביעות לוקה באי סדרים, שראשיה מקבלים משכורות מנופחות, ושניתן היה לנתב את הכספים טוב יותר, אבל מכאן ועד לאמירות הכוללניות שעלו מן הסרט הדרך ארוכה.

          אני בהחלט מאמין לתגובה של הוועדה, ואני חושב שהכנסתה לסרט כסרח עודף היא מס שפתיים למניעת תביעות דיבה ואינה זוכה לכבוד הראוי.

    • את מי אתה מייצג מגיב מס 20 (ל''ת)

      נחשון, 02/05/08 01:45

  • 19.

    גיא מרוז ואורלי וילנאי כל הכבוד

    שושנה, 01/05/08 12:16

    כל הכבוד להם לאורלי ולגיא שהם הביאו את הנושא לתודעה הציבורית הם עושים עבודת קודש

  • 18.

    גיא ואורלי

    רואה ולא מאמין, 01/05/08 12:14

    סרט מצויין.
    גם אם השחרתם את השחור בצבעים קודרים יותר מהמציאות
    עדיין השחור הוא שחור משחור!

    מישהו במדינה נתן לחתול לשמור על החלב (כמו תמיד?!)

    הפתרון הוא אחד:
    הסכמי השילומים הם ראשית בין אירופה וישראל,
    ולכן ישראל צריכה להפקיע אליה חזרה את המנגנון לשילומים מאירופה.

    וכמובן,
    הגשת תלונה פלילית נגד היושבים בניו יורק.
    לדעתי - מישהו הולך לשבת בכלא הרבה זמן...

    ישר כח לכם.

  • 17.

    הכל אמת

    חבטואל, 01/05/08 12:14

    הסרט קלע למטרה האמת יצאה לאור ידןע שכולם חמדנים כולל מדינת ישראל שלא דואגת לניצולי השואה וכל היהודים יפי הנפש שיושבים קרוב לסיר הבשר שומרים את הכל להם ולמקורוביהם שייתבישו להם אותם צריך להוקיע מהחברה

  • 16.

    הגיע הזמן לאסוף למקום אחד את כל הכספים המגיעים להם!

    אחת העם, 01/05/08 12:12

    במדינה המפקירה את השורדים שניצלו מהתופת, לוקחת את הכספים המגיעים להם ולא לה, מפקידה בבנקים ובקרנות ומרוויחה עון עתק, יש רק אפשרות אחת - בני השורדים חייבים לעשות מעשה - לתבוע בתביעה אזרחית אחת גדולה את המדינה! ואפילו אם המשפט יתנהל בחו''ל כי את השילומים קיבלו משם, יש לעשות זאת ומיד! אין למדינה שום זכות להחזיק בכספים אלו, במליארדי השקלים השוכנים אצל האפוטרופוס הכללי ובכל מוסד פיננסי אחר.
    קומו ועשו מעשה!!!!

  • 15.

    הסרט

    אלמוני, 01/05/08 12:10

    צפיתי בסרט במלואו.סרט מזעזע כל הכבוד לגיא ואורלי תחקיר מעמיק ומקצועי ביותר אנחנו צריכים להתביש.על נאמר מהרסייך ומרחבייך ממך יצאו אוי לאומה שאלה הם שליחיה.ליבי עם ניצולי השואה.

  • 14.

    כל הכבוד לוילנאי ולמרוז!! אני עדין בהלם איך הם גונבים את הכסף !!!! (ל''ת)

    רותי אברמוב, 01/05/08 12:09

  • 13.

    איפה אפשר לקרוא תגובה מנומקת של וועדת התביעות? (ל''ת)

    רוצה להבין, 01/05/08 12:05

    • בסוף הסרט

      עדי, 01/05/08 14:15

      בסוף הסרט מובאות התגובות במלואן,ניתן לראות את הסרט בלווין ב YES דוקו

    • תגובה צפויה

      חוזה, 01/05/08 14:25

      ומה אתה מצפה שהם יגידו!
      אני יכול לספר לך מה תהיה תגובתם בדיוק של לפחות 90% .
      תגובתם תהיה טיוח ....ולא קשורה לאמת.
      מספיק שהם טסים במחלקה ראשונה לפני שדאגו שלא יהיה ניצול אחד רעב ללחם!!

  • 12.

    תמשיכו במלכאת הקודש והיו פה לעש*קים- מאבקכם צודק! (ל''ת)

    סטלן, 01/05/08 12:03

  • 11.

    אורלי וגיא- הוצאתם את האמת לאור. אמת שלא נעימה לכמה אנשים. ומי

    ישר כוח, 01/05/08 12:01

    שצריך להתבייש זה אותם אלה שעשקו במשך שנים את הניצולים. וכמו שאחת המרואיינות אמרה בסרט'' אתם סיימתם את מה שהיטלר התחיל''.

  • 10.

    עד כמה טיפישים הם חשובים שאנחנו?

    ג., 01/05/08 12:00

    מקומם לחשוב שככה האנשים שאמורים לדאוג להורים שלנו ולסבים שלנו מתנהגים בזילזול ויוארה שכזאת, הרי הכתבה הציגה פרטים מוכחים ואמתיים שלא ניתן לסתור אותם. אני יכול רק לאמר שהכתבה ששודרה היתה צריכה להיות מלווה בכתוביות של שפות כמו רוסית ואנגלית ומשודרת בכל מדינה שיש בא ניצולי שואה!
    אני בטוח שאצל רבים מהקוראים הכתבתה עוררה כעס ועצב ורצון עז לצאת את הרחוב וצרוח בכעס, בכמה אטימות בני עמנו יכולים לנהוג?
    אורלי וגיא, חבל שאין עוד אנשים אמצים שכמותכם, ישר כוח האמון של רבים מאיתנו נתון באמתץ שהצגתם, ישנם דברים ששום עורך דין מפולפל לא יוכל לשנות, אחד מהם זה הסבל של הניצולים הרביםפ בניהם סבי עד יום זה!

  • 9.

    שם הגנבים, כמה ,מתי ,למה ,והיכן הכסף ??? (ל''ת)

    גודמן, 01/05/08 11:59

  • 8.

    בבקשה אל תוותרו תמשיכו

    אמא'לה, 01/05/08 11:56

    הלוואי וחלק ג' כבר יהיה הווליוד וסוף שמח.
    אל תפסיקו בבקשה אתם הנציגים שלנו בני הניצולים והנכדים של הניצולים האחרונים שנשארו .

  • 7.

    שאלה: משפחתו של סבי נרצחה עשרות אנשים מ2 הצדדים איפה הפיצוי על כך?? (ל''ת)

    שמואל הנביא, 01/05/08 11:56

  • 6.

    נועם לניר משתף פעולה עם הגזלנים?

    ב.ק., 01/05/08 11:55

    הסרט של מרוז ווילנאי הוא עיתונות חוקרת במיטבה. גם אם העובדות אינן מדוייקות ב-100% וגם אם יש פה ושם חוסר אוביקטיביות, ברור שמדובר בסירחון גדול ובמחדל נורא של הממסד, ממשלת ישראל והעם היהודי, אפילו אם הכל חוקי. הטפשות של נועם לניר שאינו זקוק לכסף, הפכה אותו מאיש אמיץ שתומך בניצולים למשתף פעולה עם הגזלנים.

  • 5.

    מה עם רכבת הזהב?

    ההונגריה, 01/05/08 11:55

    285,400,000$ קיבלה ועידת התביעות רק עבור ''רכבת הזהב''.

    2,400,000 חולקו למשפחות שהגישו את התביעה הייצוגית.
    3,000,000 שולמו לעורכי הדין (!)
    280,000,000 נשארו בידי ועידת התביעות.

    ''רכבת הזהב'' הוא כינויה של רכבת עליה העמיסו הנאצים את כל הזהב שהוחרם מיהודי הונגריה. את הרכבת תפסו חיילים אמריקאים (זה היה בסוף המלחמה) והחרימו אותה ואת כל הזהב.

    איפה הכסף?!

  • 4.

    גילוי נאות מתבקש

    תומר, 01/05/08 11:52

    מר פקטור, העומד בראש הקרן לרווחת ניצולי השואה, הינו חבר בדירקטוריון ועידת התביעות- על כן יש לקחת את הגינוי ''בשם הניצולים'' בזהירות המתבקשת

  • 3.

    יישר כוח על הכתבה האמיצה והמקצועית !

    אדישי, 01/05/08 11:51

    גיא ואורלי: מגיע לכם פרס פוליצר. העזתם לגעת במורסה ממאירה שאירש לא מעיז או העז לעסוק בה. לא אתפלא אם סיימתם את הקיירה שלכם כעיתונאים ולא תוכלו למצוא יותר עבודה. self merging זה ייחקר עד תום ברשויות החוק בארה''ב. יישר כוח !!!

  • 2.

    מי שלא ידע או האמין שהעם היהודי גנב ומלוכלך ראה זאת אתמול (ל''ת)

    א, 01/05/08 11:47

    • מי שלא האמין שהאנטישמים הגרועים ביותר הם היהודים, שיקרא את תגובתך. (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 01/05/08 13:11

    • כל כך נכון! (ל''ת)

      אחת שצפתה., 01/05/08 13:32

  • 1.

    רק על שני הסרטים שהם עשו על מסור השילומים הייתי נותן להם פרס ישראל

    זאת בושה למדינה, 01/05/08 11:37

    הכל כל כך מסריח בטיפול ובעזרה שלא מקבלים ניצולי השואה - אנשים שעברו את הנורא מכל ואין להם כוחות ואפילו מבושה הם לא נלחמים על לקבל עזרה .

    מדינת ישראל צריכה להתביש ביחס לניצולי השואה .

    על וועידת התביעות שהמדינה הקימה אין ספק שממשלות ישראל ידעו ולא עושים כלום .

    • 100% (ל''ת)

      שידליקו משואות, 01/05/08 13:40