• 78.

    לגבי שיטות נוצריות

    לשקרן מ51, 26/05/08 00:13

    מצחיק שדווקא אתה השתמשת במה שהאשמת את הנצרות של ישו .
    בדוק בברה''ח מתי פרק 5 ישו לא אמר ''כתוב בתורה'' ובזה שיקרת אתה היהודי הנאור כיביכול .אלא ישו אמר ''נאמר ואהבת לרעך ושנאת את אוייבך'' לא הזכיר תורה אלא מה שאנשים הטיפו בתקופות שונות
    אז ''טול קורה מבין עינייך...'' חז''ל נתכוונו לשקרנים שכמותך....

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    תימנים

    תימני, 08/05/08 21:56

    איזה יפה הקטע של התימנים!!
    תימנים שולטים

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אבשלום קור-חגיגה לאוזניים-מדהים. (ל''ת)

    מירית, 08/05/08 12:50

    הגב לתגובה זו

    • חידון התנך

      מאמין, 08/05/08 20:07

      מי שמגיע למעמד הנכבד הזה של חידון התנך שומה עליו שהוא אוהב את התנך ואת הבורא. אם יש לו את הידע לזכות - מגיע לו ולא איכפת לי דתו ואמונתו.

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    אני מאחל לבת אל לזכות בתחרות על אפם וחמתם של הרבנים הטמאים (ל''ת)

    כל הכבוד לבת אל, 08/05/08 12:08

    הגב לתגובה זו

    • ''שמע ישראל...ה' אחד'' אחד !

      יהודי, 08/05/08 18:42

      בס''ד

      רק הביטוי ''הרבנים הטמאים'',
      גורם לי בחילה, מי כתב את זה?
      מיסיונר? תראו, אני לא יודע אם
      בת-אל באמת מאמינה בישו,
      אבל אם כן, אני מאד שמח שהיא לא זכתה, ומוחה על זה שאפשרו לה להשתתף.

      הגב לתגובה זו

    • ל-75 -חס ושלום!!!

      מישהי, 08/05/08 22:11

      הוצאת דיבה על הרבנים הקדושים, אים יש לך בעיה בנוגע לדעותיהם אין זה אומר שצריך להשמיצם,ואני אישית מצתרפת באהדה לתגובתם על הישתתפות הנערה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    על משהו לא חשבתם/יהודים תתעוררו

    חבלי משיח, 07/05/08 02:31

    ב''ה

    על דבר אחד לא חשבתם. קיבלנו את התורה כדי להפיץ אותה ברבים. כן להבין אותה להתחזק ממנה ולהסביר אותה לאחרים. התורה היא אור לפיד בחושך ועוגן חזק לשפיות כלל עולמית. במציאות הנוכחית ודאי שצריך לחבר יותר אנשים אליה. זו המטרה, זו תמיד הייתה המטרה, ותמיד תהיה המטרה להפיץ את התורה שהיא אור לעמים. הבעיה היא שהיהדות נסגרת ומתבדלת ולכן גם פחות מקיימת את התכלית שלה להפיץ תורה וחבל.
    ודאי שאני מכיר את המלחמות מן העבר לשורשן וגם קיום הרשע קיים ורוצה בהשמדת ישראל. אין לי בכך כל ספק. זה עדיין לא מונע מאתנו לשים בטחוננו בשם ובוודאי לשאול שאלה האם לאפשר לבת אל להתששתף אין זה אלא לפאר את שמו ברבים להלל ולשבח, להראות ולהצביע שדרכו היא הדרך הנכונה ביותר לכלל האנושות, וביתי יקרא בית תפילה לכל העמים.
    אל דאגה יהודים. ראשית השונה מאתנו בא להשתתף איתנו במה שמייחד אותנו ולכן יש מקום גם להידברות עם השונה מנקודת מוצא הטובה לעמנו. בביתנו. שנית, מתי שהוא בעתיד לבוא אכן יתפתחו שני חידוני תנך. אחד, במתכונתו הנוכחית וחידון נוסף המשתף את כל המאמינים בעלי האמונה המונוטאיסטית כלומר אמונה באל אחד ושם רואה אני את המשתתפים בני העמים המאמינים והמצהירים כי הם מאמינים באל אחד יושבים במקום אחד ומתחרים כשכל העולם צופה מי יודע את התנך טוב יותר. מעניין לא, מי ינצח? אחרי הכל, התנך הינו דבר השם וגם מקום לשאת ולתת בתשובה מי צודק יותר כשבקוראן רשום במפורש כי מוחמד מכיר בתורה ולא בא להחליפה אלא לאפשר לבערים ולחסרי ההשכלה בני העם הערבי להתפתח ולהתקרב לשם בדרך שפתם. גם ישו לא בא לייסד דת חדשה והוא אך בא לפתח ענף שלבסוף נוגע בשניים וחצי מיליארד אנשים המצהירים שאסור לרצוח אסור לגנוב ולמעשה מקבלים על עצמם את עשרת הדיברות ובוודאי קיבלו על עצמם יותר מאשר 7 מצוות בני נוח.
    אני מבקש שתראו ביהדות את הלב. הלב זקוק לגוף והגוף זקוק ללב. הלב איננו פועם לשם עצמו והגוף בלעדיו כלה ומת.
    גם המשיח לכשיבוא לפניכם יאמר את אותם דברים. דעו! השם רוצה במאמינים בו גם אם הם לא יהודים ואף אם חוטאים המה שיבואו ללמוד ולהשתלם המה גם שעובדה היא שכולנו חוטאים, (אינני מאמין שיש אחד צדיק ביננו שקורא שורות אלה וחושב על עצמו שהוא צדיק).
    בני ישראל, אני אוהב אתכם. מתי כבר תבינו שבני ישראל אנו, 12 עשר שבטים, שבטים השונים אחד מהשני באופי ובהתנהלות העניינים. רק שלכולנו אב אחד ולכן כולנו כל כך דומים.
    אז אלו מאמינים בישו, אבל הם מאמינים שאלוקים שלח את ישו להאיר ליבות האנשים. היום יש יותר אנשים בעולם שמאמינים באלוקים אילולא אלו לא היו קיימים, ועל כך אין לנו אלא לברך ובאותה מידה אפשר להתווכח ולהידבר ואולי אף לשכנע. ממילים אנשים לא מתים.

    הגב לתגובה זו

    • פעם מצאתי דיסק בתיבת הדואר ובו הסבר לפרק ב' בתהילים

      ירמיהו, 07/05/08 14:45

      האיש שהירצה ריתק אותי עד שהגיע לפסוק ''בני אתה, אני היום ילידתיך''
      ואז התייחס לישוע כבנו של הקב''ה וכל הנאצות של המיסיונרים. לקחתי את הדיסק וגזרתי אותו לחתיכות.
      המעניין - הדפקטים האלה לא אומרים ה' או הקב''ה אלא מבטאים את השם
      י..ה.. וכו' והמרצה הזה לא ביטא את השם כדי למשוך ולמשוך
      למה אני כותב את כל זה? היות ואתה כותב וכותב וכותב בזכות היהדות ומסכם את דבריך בגדולתו של ימח שמו וזיכרו יש''ו או כמו שאתם שם בכת האיסיים שלכם נוהגים לקרוא לו ישוע.
      חידון התנ''ך הוא לנוער יהודי ומי שהוציא עצמו מן הכלל, לא ראוי שיזכה לכבוד ולהכרה בהשתתפות בחידון.

      הגב לתגובה זו

      • צודק!!

        נדב, 07/05/08 16:52

        צודק!!

        הגב לתגובה זו

    • חזק!! אני איתך!!

      ממ, 09/05/08 18:11

      אנשים פה כלכך עסוקים במלחמת דתות עד שהם שוכחים את העיקרון.
      גם המאמינים המשיחיים וגם הדתיים כולם מאמינים באל אחד,רק שהמשיחיים מאמינים במשיח משלהם והדתיים לא. חברה!! כולם אחים ושיבוא המשיח הוא יחליט מי ראוי לעמוד לפניו,ואני בטוחה שהוא לא יבחר את אלה שתמיד מחפשים לריב!
      לפחות הילדה לומדת תנ''ך ובקיאה בו שלא כמו הרבה דתיים ויהודים שאפילו לא רוצים ללמוד.
      תתעוררו! זמן בואו של המשיח קרב!!!

      הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות!!

      בת ה', 22/02/10 03:25

      כל הכבוד!! ריגשת אותי מאוד במילים שכתבת, אתה צודק לגמרי!!

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    לא לשכוח נר זיכרון לנופלים במערכות ישראל ולקרבנות הטרור (ל''ת)

    נריה, 06/05/08 20:41

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    חידון התנך

    יפה, 06/05/08 19:33

    הם מפחדים הם מפחדים...

    ''מחרבייך ושונאיך ממך ייצאו''....

    בת-אל בהצלחה.ו

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    כולכם פה הפכתם את החידון לחידון התנ''ך היהודי לנוער עולמי

    ירמיהו, 06/05/08 17:45

    ןלפיכך יישלחן נציגים מטעם:
    1. אוסמה בין לאדן.
    2. חסן נסראללה.
    3. הוותיקן
    4. הכנסיה היוונית
    ולא פחות חשובים עדי י... ה....
    וזה מה שנקרא: ''ןנהרו אליו גויים רבים''.
    לקחו לנו את חבל עזה.עומדים לקחת לנו את רמת הגולן. מצמצמים לנו את ירושלים ועכשיו מה?! גם את חידון התנ''ך לוקחים ליהודים? יש שם שאלה מטעמו של פרופ' שטרנהל?

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    יאללה יאללה, מחרימים. כאילו אי פעם השתתפתם (ל''ת)

    צא מהגמרא,תתחיל, 06/05/08 01:21

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    חידון התנ''ך בהנחייתו של ''גדול הדור'' ד''ר אבשלום קור הפך בשנים

    מנחם כהן, 05/05/08 16:08

    האחרונות למעין קומדי סטור של שחקנים גרועים במבטא עילג (אמריקני ,צרפתי ,מקסיקני וכו').

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד!

      ישראלי, 06/05/08 03:19

      צריך דם ישראלי טהור!
      נמאס כבר מהזרים הללו שלא מתקרבים לקרסולי מי שנולד וגדל בארץ
      ויכול לדבר בלי מבטא
      ויודע מה זה הקומדי סטור

      הגב לתגובה זו

    • מנחם. כשתגיע לרמת האבק שבסנדלו, אז אולי תתחיל לנשום אוויר נקי.

      איליה, 08/05/08 12:58

      בנתיים תשאר ספוּן המלונתך וקרא על תולעים למשל...

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    איזה אושר, יהיו שני חידוני תנך במקום שנים. (ל''ת)

    שרוף על התנך, 05/05/08 10:58

    הגב לתגובה זו

    • מרוב אושר התבלבלתי. יהיו שני חידונים במקום אחד איזה אושר (ל''ת)

      שרוף על התנך, 06/05/08 07:43

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    כל המחרימים הנכבדים לא יכלו למצוא

    שואל את השאלה, 04/05/08 18:51

    אפילו מתמודד ראוי אחד מקהילותיהם לאותה נערה ?

    עם הספר - לך לבית הספר
    תצעק פחות ותקשיב יותר

    התחרות צריכה להיות פתוחה לכל מי שיכול להפגין ידע.
    ואם מישהו ''מביס אותנו במגרשנו הביתי''
    לא צריך ל''שבור את הכלים ולא משחקים''
    זה אומר דרשנו

    אגב -
    הכי קל לסדר את התחרות שהיא תצא במקום אחרון - פשוט צריך לשאול את השאלות הנכונות...

    הגב לתגובה זו

    • שאלה מטופשת..

      ...., 05/05/08 21:43

      למה נראה לך שזה נובע מחשש שהיא תנצח.?!. המתמודדים הדתיים שם ינצחו אותה גם בעינים עצומות ורגלים קשורות ואחרי שהשקו אותם שיקוי שכחה...

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    תגובה לדתלש

    פיני, 04/05/08 15:18

    השם ישלח לך רפואה שלימה במהרה מעניין מאוד איך כזו שינאה ליהדות יש לך ניראה שאתה נוצרי או מוסלמי ושנית תדע דבר אחד מה למעלה מימך עיין רואה ואוזן שומעת וכול מה שכתבת כאן נגד התורה יעיד נגדך ביום צאתך מהעולם אך בשביל עם הארץ כמוך זה יהיה כבר מאוחר מאוד רפואה שלימה אמן

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    רוצים לזהות מסיונר? ישלוף לכם פסוקים מהתנך בכמויות

    יקיר מרכז, 04/05/08 11:22

    המסיונרים תמיד יהיו חייכנים ונחמדים, ייצמדו אליך עם כל מיני פסוקים מהתנ''ך שמדברים על המשיח ועל גאולה, אבל שכשתפתח ספר ותראה שהם ''שינו'' איזו מילה ששינתה את כל משמעות הפסוק הם יגידו, אוי שכחנו.

    פגשתי פעם כזו מסיונרית בטיול בחו''ל.

    הגב לתגובה זו

    • תיאור אמין של נודניקי חב''ד (ל''ת)

      בצומת, 04/05/08 13:30

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    גפן או גופן, מה הוא קופץ?

    אין לי בכלל, 04/05/08 06:02

    זוכרים את המערכון ההוא עם אריק איינשטיין ושיסל?
    ברח לי מהראש השם של התוכנית מהשחור לבן,
    אני רק זוכר את ההתפלספות של הכומר השוודי (אריק איינשטין) אם זה גפן או גופן

    הגב לתגובה זו

    • לול (ל''ת)

      לול, 04/05/08 13:35

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    תאמיני באדון, בתאל ותוכלי לחגוג חופשי עוד לפני החתונה (ל''ת)

    הסליחה מובטחת, 04/05/08 00:54

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    יהודי שמאמין במשיח לא חדל להיות יהודי

    די לצביעות, 04/05/08 00:47

    להפך. ובמיוחד כשיתגלה שכל הדוחים את ישוע טעו והתעו.

    ולמה לא קוראים להחרים משתתפים אתיאיסטים בחידון? מי שלא מאמין בה' ולא מקבל את התנ''ך כדבר אלהים הוא כן יהודי, ובת אל לוי שמאמינה בכך מאד, ומכירה כי הכל התגשם בישוע (ראו ישע' נ''ג) ומבינה כי הוא המשיח היהודי שבא לגאול את כל בני האדם שיכירו בחטאם ויחזרו בתשובה - היא לא יהודייה?

    משתתף בחידון שמאמין בקרישנה כן יהודי בעיניהם ורק יהודי משיחי שמאמין במשיחיותו של ישוע מוקצה ונפסל? איזו שנאה תהומית. ה' רחם על העולם הזה ועל עמך שאמור להיות לאור גויים אך הסתבך בחשיכה ובצדקנות ויהירות עצמית!

    הגב לתגובה זו

    • מדינת ישראל היא ההוכחה שכל המאמינים בישו טעו, שרפו והתעו והטעו

      הוטיקן טעה כשלא, 04/05/08 06:32

      הנוצרים הרחמנים המאמינים בדת האהבה רצו להוכיח שהם ישראל האמיתיים עליהם מדברת התורה,
      ושעם ישראל, עם הנצח השב לארצו מושפל כי לא קיבל את אלוהותו\\נבואתו של יש''ו.
      איך מוכיחים את זה?
      שורפים יהודים וממלמלים את הפסוק בתהילים שמדבר על כך שצריך להניע ולהתעלל ברשעים ולא להשמיד אותם כדי שלא ישכחו העם את ההוכחה החיה לכך שהם טועים, ואנחנו, הנוצרים הרחומים צודקים.

      וכך שרפו הנוצרים את היהודים באוטו דה פה- מתוך רחמנות.
      ושרפו אותם במצודת יורק- מתוך רחמנות,
      ושרפו אותפ ואת הגמרות שלהם בסורבון- מתוך רחמנות, והרשימה חלקית.

      מדינת ישראל ושיבת ציון היא ההוכחה לכך שהשורפים הרשעים טועים.

      ועוד מעט יגיע גם האנטיכריסטוס.

      הגב לתגובה זו

      • אתם טועים וגם אתם טועים.

        אתאיסט, 04/05/08 13:36

        לאף אחד מכם אין הוכחות.

        הגב לתגובה זו

        • אין לך הוכחה שה' לא קיים אתה סתם מחפש חופש מלהאמין

          מאמינה, 30/12/08 19:33

          ולעשות מה בראש שלך בלי לשאול שאלות באמת
          בור

          הגב לתגובה זו

    • נוצרי ממוצא יהודי אינו יהודי

      אלי, 06/05/08 16:26

      יהודי אתאיסט הוא עדיין יהודי.

      זה לא אני אומר את זה.
      זה לא ה''חרדים''.

      בית המשפט העליון קבע ב''ברסון נגד משרד הפנים'' ש''יהודי משיחי'' אינו יהודי ואינו זכאי לעלות לארץ לפי חוק השבות.

      הגב לתגובה זו

    • פרט קטן וחשוב- היא לא יהודיה!

      דורון, 09/05/08 03:54

      זה שהם מכנים את עצמם ''יהודים משיחיים'' לא הופך אותם ליהודים.
      חזיר שחושב שהוא פרה, הוא באמת יהיה פרה?!?!?

      הם נוצרים וישארו נוצרים,
      למה הם מתביישים בזה??

      אגב חידון התנ''ך מיודע לנוער היהודי וכאן לא משחק העיניין של אם הוא דתי או לא.
      הדרישה היחידה היא להיות יהודי.
      חג עצמאות שמח לכל בית ישראל!!!

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    אין לשתף אותה ( תשובה ל-20)

    בני, 03/05/08 23:57

    למה לא לשתף גם מוסלמים ? היהודים(הנוצרים) האלו לומדים את התנ''ך רק בכדי לעבור אח''כ לבריתהחדשה, שהיא מחליפה (כביכול) את התנ''ך הישנה. מטרת חידון התנ''ך היא כדי לחדור בלבינו את הקשר הנצחי בינינו לבין הקב''ה דרך התורה הקדושה שניתן לנו על ידו בהר סיני ודרכו אנו קרובים וקשורים איתו יתברך לנצח נצחים ולכן אין לשתף אותה .

    הגב לתגובה זו

    • אם זה מה שאת חושבת אז את לא יודעת כלום... (ל''ת)

      עכר, 09/05/08 18:13

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    המשיח הלובביץ' המנוח חי לקיים ז''ל שהחב''דניקים מאמינים כי הוא לא מת

    המשיח המנוח, 03/05/08 23:09

    אלא שכמו ישוע הוא ''נסתלק'' השמיימה.האם חב''דניקים שכאלה מומרים וכופרים בעיקר יכולים להשתתף בחידון.

    הגב לתגובה זו

    • אתה בור ועם הארץ תלמד קצת במקום לשלוף מהמותן תשובות טיפשיות (ל''ת)

      הלמדן, 30/12/08 19:35

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    אף אחד לא ענה לטענה של 20 (ל''ת)

    ניצה, 03/05/08 20:50

    הגב לתגובה זו

    • בתור מי שיודעת בדיוק מה קורה שם יש גם חוצניקים יותר טובים... (ל''ת)

      =-)(-=, 03/05/08 22:07

      הגב לתגובה זו

      • מסכימה. (ל''ת)

        מסכימה., 04/05/08 00:13

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    סתם שנאת חינם. נקודה. וסוף פסוק!

    אהבה, 03/05/08 20:18

    ועוד ביום השואה..

    הגב לתגובה זו

    • אסורה שנאת החינם- בת אל חזקי ואמצי (ל''ת)

      פיוס השישי, 04/05/08 02:07

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    הסיבה לחרם הזה

    יוני, 03/05/08 16:04

    הסיבה היחידה שהרבנים עושים פה רעש זה משום שהם פוחדים שהנציגים שלהם יפסידו. זו תהיה בושה גדולה מאוד לרבנים אם נציגיהם, אשר לומדים יומם ולילה בישיבות, יפסידו לבחורה יהודיה רגילה שהוריה במקרה מאמינים במשיח אחר.

    הגב לתגובה זו

    • שמענו...

      מה זה משנה..., 03/05/08 22:09

      ברור שהיא לא תנצח..כבר שנים לא היה חילוני מאיים אמיתי בחידון...אם לא היה מקום משוריין לחילונים בעולמי (המציאו את השריון רק כדי למנוע מהם פאדיחות..) היא אפילו לא היתה עוברת את המחוזי...

      הגב לתגובה זו

    • יוני , לא הבנתי ישו הוא אלוהים או המשיח. ואולי הוא הכלאה ? (ל''ת)

      אם מריה בתולה, 04/05/08 02:10

      הגב לתגובה זו

    • ומאוד סביר שזה יקרה

      סטודנט למקרא, 06/05/08 01:22

      כי בישיבות לא לומדים תנ''ך מאז תקופת הגאונים. חבל.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    תגובה לדתלש

    פיני, 02/05/08 20:16

    אתהי יודע לצתת יופי ומה עים שכל להבין יש לך אל תהיה תוכי תחזור אחרי ציתותים רוצה תשובות למד תורה ושאל רב שבת שלום

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי מה שכתבת מה לעשות אני לא דתי מוגבל...... (ל''ת)

      תתרגם, 02/05/08 20:45

      הגב לתגובה זו

    • לשאול רב שצר עולמו כעולם ההלכה או רב שמבין רק בהבלי הגמרא, זה

      רב מלשון ריבים, 02/05/08 22:10

      מה שאתה מייעץ לי לעשות? עדיף לי כבר לשאול רבנים חרדים שהם ריקים, בורים ועמי ארצות.אם כבר אז כבר.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    אסור לאפשר לחילונים להגיב כאן. מה הם מתערבים?!

    נתי, 02/05/08 17:47

    התנ''ך פותח ב''בראשית ברא א-להים את השמים ואת הארץ''. כל מי שכופר בכך אין לו שום קשר לתנ''ך ואין לו זכות להגיב בנושא.
    במקום זה, אולי תעשנו משהו ותלכו לדיסקוטק. בזה אתם יותר טובים.

    הגב לתגובה זו

    • החידון ממומן על-ידי משרד החינוך

      ממלכתי, 02/05/08 20:17

      שממומן מתקציב כל האזרחי ישראל. מדינת ישראל היא לא גוף פרטי של המגזר הדתי. תמצאו לכם מימון עצמאי ותקיימו חידונים ללא כופרים.

      הגב לתגובה זו

    • לנתי בתורה כתוב ''בראשית ברא האדם את האלהים בצלמו ובדמותו ברא אותו''

      ודייק, 02/05/08 20:34

      אח''כ תיקנו רבנים את הטקסט שבני אדם כתבו אותו ויש בו טעויות אנושיות שנובעות מבורות וכו'

      הגב לתגובה זו

      • מבדח..

        :), 05/05/08 21:40

        מצחיק... התחכמויות הבל כאלה כבר עבר זמנן..אולי ניטשה היה נהנה מהשנינות המרשימה של המגיב...

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    צודקים!!!! (ל''ת)

    חנה, 02/05/08 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    היא לא יהודיה

    חילוני, 02/05/08 11:34

    המבחן הראוי הוא המבחן החילוני-לאומי, המשקף את התודעה הלאומית שלנו כיום. נראה לי כי לענין תודעה לאומית זו קיים קונסנסוס רחב בעם היהודי, וקיימת בו הסכמה לאומית, כי אמונה בישוע כמשיח, מלך היהודים ובן האלוהים והטפה אקטיבית להגשמת אמונה זו בין היהודים, תוך יצירת קהילה מיוחדת לשם כך, כי כל אלה עושים את האדם לבן דת אחת, באופן שנשללת יהדותו. על פי תודעה זו אנו רואים בעותרים בני דת אחרת. בנתני ביטוי לתודעה לאומית זו, ולהסכמה לאומית זו, איני מטיל על החברה הישראלית השקפת עולם פרטית. איני מכריע גם בשאלה עליה קיימים חילוקי דעות עמוקים ואין בה קונסנסוס חברתי. נראה לי כי הדת האחרת, אליה משתייכים העותרים, הינה - לפי המבחן החילוני - הדת הנוצרית... עד כאן דברי אהרן ברק, לשעבר נשיא בית משפט העליון.

    הגב לתגובה זו

    • לפי שיטתך גם חילוני איננו יכול להייות יהודי

      רוני-חילוני, 03/05/08 11:29

      שכן הוא עיקר את היהדות מקרבו.

      מדבריך ניתן להבין שרק יהודי אורטודוקסי הוא נכנס תחת ההגדרה ''יהודי'' לפיכך הוצאת מכלל ישראל את מרבית היהודים.

      ובכלל הארון ברק איננו קובע מי יהודי -יהודי הוא מי שאימו יהודיה זה יהודי.
      יהודי יכול לגנוב לרצוח ולאכול שרצים וחזירים להאמין במה שבא לו ועדיין תמיד יהיה יהודי-גם אם ימיר דתו הוא ישאר יהודי-יהודי זה לא דת שניתן להחליף.

      הגב לתגובה זו

      • לא לפי חוק השבות

        אני, 04/05/08 02:56

        על פי החוק, יהודי שהמיר את דתו אינו מוכר כיהודי. ע''ע מקרה דניאל רופאייזן, יהודי שהתנצר והפך לכומר, ובקשתו לעלות לישראל נדחתה.

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    היא לא נחשבת יהודיה לפי חוק השבות (ל''ת)

    תראו בויקיפדיה, 02/05/08 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ישר כוח לבת האל החכמה וטוב שאת לא שייכת לדת המפלה ופוסלת נשים

    בת אל המקסימה, 02/05/08 07:45

    רק בגלל שהם נשים.דת כזו שבה אין שיויון זכויות לנשים היא לא מוסרית ולכן כל שומר נפשו ירחק ממנה.

    הגב לתגובה זו

    • אין מה להתרחק בשום אופן מהיהדות!

      צבר מצוי, 02/05/08 09:23

      בס''ד

      דת משה וישראל מהללות את האשה. רוצות/ים דוגמאות? בבקשה:

      'מצא אשה-מצא טוב'. 'אשת חיל מי ימצא,מפנינים(כסף)רחוק מכרה',בטח בה לב בעלה...'
      'בינה יתרה נתנה בנשים'. 'רבות בנות עשו חיל ואת עלית על כולנה'.

      שבת שלום!

      הגב לתגובה זו

    • יד לאחים מעולם לא התנגדו להשתתפות נשים בחידון

      שיטות נוצריות, 04/05/08 01:05

      הסטה של הדיון לנושא השתתפות נשים היא שיטת שכנוע נוצרית ידועה (חוץ מהשיטה הבדוקה- שריפת היהודים).

      וכך שכנע יש''ו את הבערים והאנלפביתים:
      כתוב בתורה ואהבת לרעך כמוך ושנאת את אויבך, אבל אני אומר לכם לאהוב את האויבים שלכם.

      וכל ליצני הנוצרים מביאים את הפסוק- אם רעב שונאך האכילהו לחם (ובינתיים כנראה הם שפכו עוד קצת נפט על גיבורי מצודת יורק).

      איפה ההסטה הנוצרית?

      לא כתוב בשום מקום בתורה ושנאת את אויבך.

      אבל אם יש עוד סיבה לדת השנאה לשרוף עוד יהודים כדי להוכיח שגליון האוון שלהם צודק ואלו שלא מאמינים בקשקושים שכתובים שם מושפלים- אז למה לא לשרוף עוד יהודים באוטו דה פה?

      היום, ברוך ה' קשה יותר לשרוף יהודים כמו ששרפו את הגמרות בסורבון, אז מביאים את בת אל לחידון התנך.

      אני מניח שישאלו אותה שם על פרשת נביא השקר ועל כך שה' מנסה את עם ישראל.

      אולי היא תישאל גם על כזבי בת צור.

      הגב לתגובה זו

    • ואיך היו הנוצרי הרחמנים מבררים אם היהודיה שתפשו היא מכשיפה או לא?

      היו מביאים אותה, 04/05/08 01:09

      והיו שורפים אותה.

      אם היא הייתה יוצאת החיים מהמוקד,
      סימן שהשטן עזר לה והיא מכשפה,
      ואז היו הורגים אותה.

      ואם לא- סימן שהיא לא.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    האם מי ששטוף במשיחיות קוק-יאניות יכול להשתתף בחידון התנ''ך? (ל''ת)

    האם?, 02/05/08 07:42

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    האם הכוונה היא לחב''דניקים הידועים כמשיחיים ישועים ושבתאים.......האם

    למי הכוונה?, 02/05/08 06:02

    הכוונה היא אלהם כשאומרים יהודים משיחיים.

    הגב לתגובה זו

    • אסור לחב''דניקים להשתתף בחידון התנ''ך מאחר והם שייכים לכת משיחית (ל''ת)

      אסור, 02/05/08 07:35

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    החרדים ואנחנו מאמינים שיש טהורים וטמאים בעם,יש כאלה בעלי

    חב''דניק, 02/05/08 05:55

    נפש בהמית אשר אינם מקיימים מצוות ויש כאלה עם נפש אלקית אשר נמצאים כמה מדרגות מעל אלה שאינם מקיימים מצוות.הבנתם מי טמא ומי נחשב אצלנו לטהור?

    הגב לתגובה זו

    • ניראה לי שאתה בהשפעת צ'ילום הודי, התבלבלת בין הינדים וברהמינים

      ירמיהו, 02/05/08 11:53

      אם ביהודים עסקינן, כולנו טמאים טמאי מת, אלא אם כן כותי אתה וזובח זבח פסח.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    אני חושב שזה עלבון לשימפנזים ולבבונים אם יקראו להם דתיים או רבנים

    ליוסי מ-40, 02/05/08 05:45

    או מתנחלים.אז בבקשה לא להעליב את החיות שהללו שאינן עסוקות בשנאה,הסתה,שנאה,אלימות,סכסכנות,פלגנות,עדתיות,מדון,גזענות,הפליה,דיכוי,כפיה ותככים ומזימות כמו חובשי הכיפות שהם בעלי ערכים כמוך יוסי.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ל 38

    פיני, 02/05/08 02:27

    אז כניראה לצערי תשאר טיפש ועם הארץ כי אפילו לו פעם אחת ניסית להבין מהי יהדות אף פעם לא ניכנסת בעומק התורה להבין מהו מקום האישה לך ולמד אחר כך יורשה לך להגיב

    הגב לתגובה זו

    • חרש,שוטה,קטן ואשה פסולים לעדות,אין לאשה חוכמה אלא בפלך,כל השומע

      דתל''ש, 02/05/08 07:14

      בעצת אשתו סופו ירש גיהנום,אסור לגבר ללכת בין שתי נשים,שני כלבים או שני חזירים,אשה פסולה מלרשת את הוריה.רוצה עוד דוגמאות לדת הדיכוי,הגזענות,האפליה והכפיה?

      הגב לתגובה זו

      • לדתל''ש...

        דתי, 02/05/08 10:46

        כנראה שאף פעם לא הייתי באמת דתי, כנראה שלא באמת למדת את התורה לעומק.
        אתה מצטט מהתורה ומהגמרא בצורה מאוד שטחית ורדודה בלי שום הבנה שכלית.
        אתה מרשה לעצמך לבקר, לבזות וקרוא נגד הדת בגלל שאתה קורא לעצמך דתל''ש, איזו זכות יש לך לעשות את זה?!!

        הגב לתגובה זו

        • אם הם כל כך מוצלחים

          לא פה, 08/05/08 17:01

          למה הם מפחדים מנערה צעירה?
          הם יאכלו אותה בלי מלח לא?

          הגב לתגובה זו

      • הפכתם את האשה לגוש בשר לצרכי מין

        יצחק, 02/05/08 11:29

        אוהבה כגופו ומכבדה אף יותר מגופו

        הווה זהיר באשה שדמעתה מצויה

        בינה יתירה ניתנה לאשה.

        וכו וכו וכו.מראי מקומות תקבל אם תבקש ועוד הרבה יותר מכך תקבל אם תבקש.

        אבל לגוף העניין, אין חולק כי הצד החזק והבולט ביותר של הנשים בעולם המודרני הנו דווקא תפקודם כגוש בשר לצרכי מין. מכל פרסומת המזדקרת ברחוב משתרבב לו פרצוף וגוף נשי שעודף החכמה והאישיות המקסימה שלה לא אמורים לעניין את אף אחד. אתם החילונים שהפכתם את האשה לגוש בשר כדי לשם המטרה הקדושה של מכירת במבה המונית באים ומאשימים את החרדים שאינם מכירים בערכה של האשה? אתם, שסרטים פורנוגרפיים, בהם האשה מוצגת במיטבה, הם נכסי צאן ברזל של החילוני של היום, שהנם יסוד תרבותי של חברתכם ותעשייה המגלגלת מיליאדרים טוענים שהחרדים אינם מתיחסים לאשה בכבוד הראוי? הפכתם אותה לכלי שזורקים אותו לאחר השימוש, קדשתם באופן מטורף את המראה החיצוני שלה והכרחתם אותה לעסוק באיך שהיא נראית עד יום מותה, ואתם ברוב חוצפתכם מתלוננים על אחרים בשעה שהאשם העיקרי לניוולה של האשה והפיכתה לטיפוס מתוסכל הסובל מרגשות נחיתות הנו בכם? בושה וחרפה

        הגב לתגובה זו

        • זה נבילה וזה טריפה

          מיר מי אי טויבע, 04/05/08 08:23

          הגברים חוגגים על האישה בכל המיגזרים.
          נכון כתבת, אבל האשה במגזר הדתי יותר משוחררת?
          הצחקת את הסבתא הסנילית שלי.

          לפחות במיגזר החילוני יש לה אשליה של חופש. במיגזר החרדי גם את זה לקחו לה.

          הגב לתגובה זו

  • 45.

    הפתרון: פלורליזם של חידונים

    ציוני, 02/05/08 02:00

    שהחשוכים יקיימו חידון אלטרנטיבי ומי שמתעניין התנ''ך עצמו ישתתף ויצפה בחידון הממלכתי.

    ובא לציון גואל.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    חידון התנ''ך

    אילנה, 02/05/08 00:57

    על מה הזעקה?תנו לילדה להשתתף, התנ''ך ועם ישראל הם אור לגויים.תנו לה לראות את האור.חידוני התנ''ך והמסר שלהם כל-כך חזקים,ששום ילדה- משיחית ככל שתהיה,לא תצליח לקלקל.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    עם מי אנחנו מתווכחים?

    אאא, 02/05/08 00:43

    מבחינת החילונים גם האדם החי חסר כל ערך, בסך הכל מצבור אקראי של אטומים המרכיבים גוש בשר שאינו שונה מהותית מסבון אז מה לנו כי נלין על יחסם למת?!
    החילונים יצאו ממזמן מכלל ישראל והנם היום גויים לכל דבר. ה''דבק'' המחזיק אותנו יחד היה מזוייף מלכתחילה. הגיע הזמן להגדיר את הגבולות בחדות ולשים קץ לבלבול ולערפול סביב נושא זה, ערפול המשחק לטובת החילונים החיים כגויים ודורשים להקבר כיהודים בדיק כפי שדרש בלעם הרשע ''תמות נפשי מות ישרים ותהי אחריתי כמוהו''!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הרבנים הללו חכמים על ילדה בת 15,אבל כאשר

    רוני, 01/05/08 22:16

    עומדים החלטות חשובות קריטות קולם נודם...

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בכרוז של אירגון המשתמטים החרדי יד לאחים קראתי אזהרה שהמיסיונרים

    צביעות חרדית, 01/05/08 21:43

    הלא יהודים יכולים לגרום ליהודי המומר שלא לשרת רח''ל בצה''ל.קראתי ותחושת קבס ,גועל ותיעוב מהחרדים עלה מקיבתי.הבנתם את המניפולציה הבזוייה?..........

    הגב לתגובה זו

    • ארגון המשתמטים החילוני קורא לבולל את עם ישראל

      כככ, 02/05/08 00:33

      להפוך אותו ככל העמים וחלילה להביא להכחדתו.

      מן הראוי שכולם ידעו מי הוא זה הזומם לכלות את עם ישראל, מי הוא זה שיעשה הכל להוציא מעם ישראל את נשמתו ולהשאירו עור ועצמות ותו לא.

      המשתמטים החילונים המשתמטים מחובתם הלאומית לעם ישראל, המסכנים את קיומו והמתאמצים להכחידו הם אלו המטיפים מוסר לחרדים.

      ממש מגעיל.

      הגב לתגובה זו

    • כשאחותי

      יובל, 02/05/08 10:34

      שאחותי היתה תקועה בכפר ערבי עם בעל מכה ומתעלל וכ'ו... רק הם באו ועזרו... והוציאו

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    האם היהודים המשיחיים מסוכנים יותר מאמנון נאסראללה אשר מחזיר

    מי מסוכן יותר?, 01/05/08 21:33

    אנשים עובדים ומשרתים בצה''ל בתשובה ובכך רובם הופכים לטפילים ולמשתמטים.היהודים המשיחיים לפחות עובדים ומשרתים בצה''ל וכל הכבוד להם.

    הגב לתגובה זו

    • המחזירים בתשובה מסייעים לאוייבנו בכך שהם פוגעים בסד''כ של צה''ל

      מיסיונרים, 01/05/08 23:16

      מפחיתים את מספר החיילים ומחלישים את מי ממגן על המדינה.על החזירים היהודים בתשובה כבר נאמר ''מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו''

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לגאון התורן

        מה אכפת לכם??!, 03/05/08 22:22

        קראת פעם את הפסוק עצמו..?? אתה בטח לא מבין בגרוש במה מדובר..

        הגב לתגובה זו

      • תגובה

        תימני, 08/05/08 22:00

        קודם כל לא צריך את צהל ברגע שעם ישראל יחזור בתשובה אנחנו לא נסבול יותר וחוץ מזה הפסוק מתכוון שבעתיד המחריבים החילונים והכופרים יצאו מעם ישראל ונהיה עם טהור שאלוקים הוא האל שלו

        הגב לתגובה זו

    • מה נשמע שימפנזה?

      יוסי, 02/05/08 00:34

      ביום שהחילונים יפסיקו לרצוח בדיסקוטקים ולנפץ בקבוקי בירה על ראשי חילונים אחרים, ביום שהחילונים יפסיקו לשדוד זקנות, להסתובב עם דוקרנים, לאיים על המורים, ביום שהחילונים יפסיקו לסגוד לפורנוגרפיה ולכסף ויפסיקו להטיף לנו מערכת ערכים שנלקחה מעולם החי, ביום שהחילונים יפסיקו להפוך את הרחובות לבית זונות אחד גדול, ביום שהחילונים יכירו בעובדה שהאדם אינו שימפנזה מפותחת אלא יצור אלוקי הנדרש להתנהגות בהתאם לרמתו, ביום שהחילונים יפסיקו לדקלם על דמוקרטיה, פלורליזם ושאר ביטויים לעוסים שאינם אלא כסות לתשוקות קמאיות ובהמיות המחפשות לעצמן פורקן פומבי - אולי אז יהיה על מה לדבר.
      הבנת את זה בבון משופר?

      הגב לתגובה זו

      • ואאאאאווווו איזו תשובה

        נדהמתי, 02/05/08 02:30

        ואחרי 7 שני באוני' לא קל להרשים אותי.

        הגב לתגובה זו

        • מה עשית באוניברסיטה, קראת עיתונים? (ל''ת)

          נדהם, 02/05/08 11:23

          הגב לתגובה זו

      • קודם כל תודה על הכינוי בבון המעיד על העגלה הערכית הריקה שלך כדתי

        הבאבא בבון, 02/05/08 05:17

        ונעבור להכללות ברוח התגובה שלך.ביום שהדתיים כולם יפסיקו כמו יגעל עמיר גיבורם הנערץ ימ''ש לרצות להיות מתנקשים ורוצחים שפלים.ביום שבו כל הדתיים הפדופילים המבצעים את זממם בילדים וילדות רכות בשנים בבתי כנסת,מיקוואות,תלמודי תורה,ישיבות קטנות כגדולות.ביום שבו כלללללל החרדים הטפילים יפסיקו להיות נוטפי הסתה,שנאה ואלימות.ביום שבו כל המתנחלים הצדקנים אלים יפסיקו להיות מורדים במלכות וסכנה ביטחונית למדינה,ביום שבו כל חובשות השביסים יפסיקו להעריץ את מרגלית הר שפי העבריינית תומכת הרצח והרוצח.ביום בו......יוסי השימפנזה מראה לך שהכללות הם חרב פיפיות ושוב תודה לך דתי טאליבני על מה שכתבת ובמיוחד על השימפנזה והבבון כי אם היית כותב עלי יהודי או מתנחל אז ממש הייתי נעלב.

        הגב לתגובה זו

        • אתה דווקא נשמע מתנחל איפה אתה גר? (ל''ת)

          אבי, 05/05/08 11:21

          הגב לתגובה זו

  • 39.

    רק רגע: והרבנים שקוראים להחרמת החידון הם לא משיחיים בעצמם?

    הרב אנרכיה, 01/05/08 19:28

    תראו מי שמדבר על משיחיות משיחיות ומסיונריות!
    אמנם אני לא מעריץ גדול של היהודים המאמינים בישו, אבל שימו לב:
    שנים אתם נלחמים למען ארץ ישראל השלמה ממניעים משיחיים, ומגיבים בכעס על כל מי שמבקר אתכם, וכשבאה נערה עם אידיאולוגיה משיחית שלא מתאימה לכם - אתם שוללים אותה?

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הדת הטובה ביותר והממולצת ביותר שאני מכיר היא

    הדת הטובה ביותר, 01/05/08 18:33

    הדת הבהאית אשר חיפה ועכו הם מרכזם העולמי.לדוגמא אצל הבהאים יש לאשה שיויון זכויות מלא ואילו בדת היהודית אין לאשה שיויון זכויות ואיפה שאין שיויון אז אין מוסר והמבין יבין..........

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    תעזבו אותה בשקט!

    דתי שמכיר אותה, 01/05/08 18:31

    בסך הכל נערה בת 17 שעושים על גבה מלחמות עולם על לא עוול בכפה! אני מכיר אותה והיא בן אדם טוב!

    הגב לתגובה זו

    • גם יש''ו היה אדם טוב (ל''ת)

      יהודי, 02/05/08 00:29

      הגב לתגובה זו

    • ישו היה אדם רע? (ל''ת)

      מה הקשר?, 02/05/08 00:37

      הגב לתגובה זו

    • כן היא בן אדם טוב- שממיר יהודים מדתם !!!

      זה טוב?, 09/05/08 04:08

      לפחות זה לא כמו במסעות הצלב...

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    כל מי שמת בשואה הם גילגול של אנשים חוטאים

    אבו טבול, 01/05/08 18:27

    אנחנו המרוקאים גילגול של צדיקים , לכן הגרמנים לא הצליחו להגיע למרוקו

    הגב לתגובה זו

    • אני חושב שאתה צריך להשלח להסתכלות פסיכיאטרית

      צבר מצוי, 02/05/08 09:18

      בס''ד

      אדון אבוטבול,יש לך דמיון אוריינטלי(מזרחי)ופנטזיות פרועות.
      שתדע לך שנכחדו קהילות שלמות של צדיקים וצדיקות,אדמו''רים בשואה. מה שאתה אומר זה חילול ה' גדול ואל תתימר לדעת חשבונות שמים,כי נסתרות דרכי האל.
      היהדות המרוקאית שלך אמצה לא מעט מה'אשכנזים'(ראה דוגמא ש''ס הספרדית שהולכים כמו החרדים האשכנויזים)שהם בשל השואה הקימו את המקלט לעם היהודי מכל ארבע כנפות תבל.

      הגב לתגובה זו

    • ומתפלאים על הסטיגמות של העדה?! (ל''ת)

      נכדה של חוטאים, 02/05/08 19:44

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    כוחם של התיאו-פשיטסטים במדינה מתחזק והולך וזה מספק שתי סיבות טובות

    יהדות תיאו-, 01/05/08 18:05

    האחת היא להמיר את הדת והשניה לעזוב את המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • נו, אז תעזוב! (ל''ת)

      אני, 04/05/08 03:01

      הגב לתגובה זו

      • חשבתי שיהודי לא מגרש יהודים

        לא פה, 08/05/08 16:24

        אה שכחתי, אתה בערך יהודי אמיתי, כמו שהדלאי לאמה אשכנזי טהור.

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    קישור לכתבה על אבינר ופועלו ב-NRG

    נועם, 01/05/08 18:04

    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/archive/ART/373/154.html

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הקמנו מדינה כי לא היו בסביבה דתיים וחרדים הינו אז אור לגויים עכשיו

    הדתיים הפרזיטים, 01/05/08 17:53

    הופכים אותנו למדינת עולם שלישי.

    הגב לתגובה זו

    • היינו פה כמה מאות שנים לפניכם

      יהודי, 01/05/08 18:06

      כשעוד לא היה אף חילוני אחד בסביבה עד שבאתם והרסתם הכל

      בעצם עד העליה השניה כולם היו דוסים פארזיטים.

      הגב לתגובה זו

    • המורה שלך להיסטוריה כניראה עשינה איתכם באנגים בשיעור במקום ללמד

      ירמיהו, 01/05/08 20:24

      לפני העליות המושכלות באירופה, חיו פה בארץ ישראל הרבה יהודים וכולם היו יראי שמים (עוד לא היה סיווג בין חרדים למסורתיים וכו'). גם הסבא של הסבא שלך, מכל מוצא שלא תהיה, היה יהודי דתי שומר מצוות (כמובן אם אינך עולה חדש מחבר העמים שכל הקשר שלו ליהדות הוא שכן יהודי).
      תפתח ספר, תקרא ותכתוב התנצלות על דברי הבורות שכתבת כאן.

      הגב לתגובה זו

      • החרדים היו ונשארו פרזיטואידים גם בתקופה העותמנית שאז לא עבדו

        טפילים מאז, 02/05/08 00:31

        אלה חיו מכספי החלוקה.היום הם סוגדים לעגל הזהב של הקיצבאות וכל חייהם מהלידה ועד המוות הם עסוקים בקבצנות קיצבאות.

        הגב לתגובה זו

    • ימפגר! הסבות שלי ושלך היו חרדים. אולי אתה מסתיר זאת. זבשך! (ל''ת)

      מני, 02/05/08 01:39

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    מי שאומר שהתנ''ך פג תוקפו וישו הוא אלהים לא מתאים להשתתף (ל''ת)

    מה להגיד?, 01/05/08 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אין ליהדות שהפכה להיות חושך לגויים מה למכור מבחינה ערכית

    פשיטת רגל, 01/05/08 17:35

    או מוסרית ולכן יותר ויותר בורחים מהדת שנציגיה המתועבים הם החרדים המביאים לידי ביטוי את כל מה שרע ביהדות.הצלחת המיסיונרים היא בגלל כישלונה של היהדות.

    הגב לתגובה זו

    • העגלה הערכית היהודית ריקה ולכן אנשים משדרגים את עצמם לאמונות טובות

      צודק, 01/05/08 17:49

      יותר.............

      הגב לתגובה זו

    • כמה חבל שאין מושג מה יהדות...

      יהודי, 09/05/08 04:07

      כמה חבל שאין מושג מה יהדות...

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    הלוואי שתזכה

    תומא המפקפק, 01/05/08 17:20

    ותלמד את הרבנים הקטנונים ועלובי הנפש האלה לקח

    הגב לתגובה זו

    • חבל לקוות, אין סיכוי. (ל''ת)

      מבינה, 01/05/08 22:42

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    אני מאמין באמונה שלמה שהתנ''ך וההלכה נכתבו ע''י בני אדם ולא על ידי

    מי כתב את, 01/05/08 17:20

    אלהים(האדם ברא אותו בצלמו ובדמותו) שהדתיים הפכו לפרשניו ו''יודעים'' בדיוק מה הוא רוצה...........

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הבערת הנגע

    שמעון, 01/05/08 16:51

    בלג העומר הקרב אני מציע לכל מדליקי המדורות לבנות בובה גדולה בצורת ישו,לכתוב עליה ''ישוע בן מרים'' ולהעלות אותה באש.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    בזכות הרבנים נחשפתי לקהילת היהודים המשיחיים! תודה !

    רוית, 01/05/08 16:48

    הם מייצגים לדעתי את היהדות האמיתית!

    הגב לתגובה זו

    • תגידי שנדלקת על ישועי מכת עדי י-ה-ו-ה ואל תתפרצי לדלת פתוחה (ל''ת)

      ירמיהו, 01/05/08 17:27

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    A name based on a lie

    Lie Detector, 01/05/08 16:32

    If you believe in Jesus than you’re a Christian, not a Jew. “Jews for Jesus” or “Messianic Jews” use these names as a part of their deceptive techniques to convert ignorant and unsuspecting Jews to Christianity. Jews should be the last people to use these terms because if they do, they appear to support those Christians’ claims that they can be “good Jews” and believe in Jesus.
    Most secular Israelis knows almost nothing about Judaism, except for what the media feeds and brainwash them. Let us not be a part of this scheme.

    הגב לתגובה זו

    • Lie detector

      Kroiser, 01/05/08 16:51

      Take your pill and you will feel better

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    האם היא יותר ''משיחית'' מאבינר עצמו? נראה לי שפחות

    הרבי מיעוטו, 01/05/08 16:31

    ''נודע להם'' שהיא משיחית... כמה אירוני.
    הרי כל הכת הזו של פסוודו-יהדות היא עבודת אלילים. אבינר והחרדים שכחו מזמן מהי יהדות אמיתית, מהי עבודת ה' יתברך מתוך אמונה שלמה, והוא ורק הוא קדוש לעומת שום דבר על פני האדמה, ומהי ''ואהבת לרעך כמוך'' או ''מה ששנוא עליך אל תעשה לחבריך ואידך זיל גמור''...
    והם עסוקים כל היום בשברי פסוקים מטופשים, ממציאים איסורים על גבי איסורים שאין להם קשר לתורת ישראל האמיתית, נתקעים בתקופה מסוימת של לפני כמה מאות שנים באירופה כדי להחליט על בסיסה מה יהודי ומה לא יהודי, כאילו ניתנה התורה לעם ישראל בלובלין, אתמול הוא המציא שאשה אסור לה ללבוש מכנסיים בבית, מחר ימציא שמי שמי שמשתין בשבת חייב לכוון את הזרם לכיוון ירושלים... משתטחים על קברים, מקדשים אבני מצבות, רוקדים מסביב עגל הזהב של ''הצניעות'' שהם המציאו... אין גבול לאטימות ולרפיון השכל של אלו המתיימרים לייצג את ''הפוסקים'' בימינו, אין לאורחות חייהם כמעט כלום עם יהדות אמיתית, עם עבודת השם יתברך, כלום.
    הרב אבינר בעיני יותר משיחי מילדה תמימה זו, שאם אכן ידענית היא בתנ''ך תפיץ את כבודו בעולם כולו בין אם היא שייכת לקהילה זו או קהילה אחרת. אין זה משנה. היא יהודייה כמונו.

    אסור לתת ליהודים המשיחיים בראשות האבינרים למינהם לקבוע לנו שום דבר. תתביישו.

    הגב לתגובה זו

    • How pathetic

      Lie Detector, 01/05/08 17:00

      If you call a person who believes in Jesus as ''a Jew like the rest of us'' then either you're a Christian liar yourself, or you have no idea what is the Jewish religion, and therefore, you talking about the ''true Israel religion'' is pathetic, to say the least.
      PS : Look who's ''busy in quoting ''shivrey psukim'' . You forgot the part that says ''go and learn''!

      הגב לתגובה זו

    • הרב!!!!!!!! אבינר בשבילך ובשביל כולנו.

      חצוף, 02/05/08 09:00

      שתהיה בדרגתו של הרב אז נשמע
      אותך מדבר.
      בעצם אדם שכותב כאלה שטיות
      לעולם לא יהיה בדרגתו.

      הגב לתגובה זו

      • כן שף! לא שף! הרב!!!!!! בשבילך

        חילוני, 03/05/08 16:51

        סוגדים לכלום.
        עזרא קדם לפחות יודע לבשל.

        הגב לתגובה זו

    • פעם

      כהן, 02/05/08 10:41

      בעבר היו קוראים לאנשים כמותך קראים ואין לך חלק באלוקי ישראל...

      הגב לתגובה זו

    • למה נראה לי שנוצרי משיחי כתב תגובה זו?

      יהודי!, 09/05/08 04:03

      אני מתגלגל מצחוק על הבורות שלך...

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    למה שלא ינסו להתמודד נגדה בצורה רגילה?

    ניטשה, 01/05/08 15:39

    על סמך מה החליטו אנשי ''יד לאחים'' כי היא בעלת סיכויים גבוהים יותר להיות ''מלכת תנ''ך''? אם התשובה לכך היא שהאחרים לא מתקרבים לרמתה של המתחזה, כנראה שהדתיים צריכים לפנות מקום גם ללימודי תנ''ך בשולחן עמוס בספרי גמרא.

    הגב לתגובה זו

    • הם יודעים פי 100 ממנה, אפשר להירגע. (ל''ת)

      אני., 02/05/08 15:09

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    להזהר מהם!!!!!!!!!!!!!!

    dbm, 01/05/08 15:37

    צריך להוקיע את ה''יהודים'' המשיחים מחברתנו ובמהרה!!!! כל שהם עושים זה בדרכים שיקריות ועלובות.
    כל טקסט שהם מחלקים ברחוב מלא בשקרים ורק בסוף המלל ניתן להבין שהם מפיצים זאת. להרחיקם מילדינו ומאנשים חלשים!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כשאין חוכמה

    rubi, 01/05/08 15:35

    יד לאחים יכלו לשבת בשקט
    לתת לבחורה להשתתף (לא ברור שגם היא מסיונרית)
    ולהמשיך הלאה בחיים
    אף אחד לא יידע ולכולם יהיה טוב

    אבל לא , היו חייבים לצאת בריש גלי באינטרנט ולהחתים רבנים
    וכעת כוללללללם יודעים וזו כבר מלחמה ולא ניתן לוותר לילדה הסוררת
    ופתאום זו כבר מלחמה של מסיונריות מול יהדות

    כדתי , הייתי גוזר כעונש על הציבור שהנערה תתשתף על אפם ועל חמתם למען ילמדו שיש מה שנקרא טאקט

    ולא נהיה כמו מפרסמי הפשקווילים במגזר החרדי המוליכים את הרבנים להיכן שהם רוצים.

    הגב לתגובה זו

    • מה נאמר

      דודו., 01/05/08 18:31

      מה תאמר כשהיא תזכה, ואותם רשעים ימ'ש יבאו ויראו לכולם צידקת דרכם בכך...? פעם היטבלו אותנו בכח היום זה דרך חידון.. מחריביך מימעיך יצאו!!!

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    רגע, והרבנים הם לא משיחיים?

    רותם, 01/05/08 15:29

    או שהם לא יהודים?

    הגב לתגובה זו

    • לא זה משו אחר........::)))

      דביר, 02/05/08 00:06

      המיסיונרים-מקבלים כסף כדי להאמין ביהודי מת. הרבנים הנפלאים-מקריבים את דמם וחלבם, כדי שיהודי יחיה (עם קומה זקופה, מטרה וחזון).

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    דוקא אם הדתיים יחרימו היא עלולה לנצח ולהתפרסם (ל''ת)

    דוד, 01/05/08 15:25

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    Who is the Gadol-Hador?

    Isaac Ashmedi, 01/05/08 15:21

    Rabbi Shmuel Izik Shlita is the Gadol-Hador!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אין לה סיכוי

    חידוניסט מושבע, 01/05/08 15:04

    חבר שלי פגש את בת אל לוי בחידון התנ''ך הארצי, והתותחים הכבדים של החידון לוקחים אותה בהליכה.
    היא לא צריכה להשתתף בחידון, אבל אסור להחרים אותו

    הגב לתגובה זו

    • ''חדון התנ''ך הוא לא עוגה שמחזירים לחנות''

      יהודיה, 02/05/08 15:08

      בהצלחה למתחרים

      הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז. אני גם ראיתי את זה. (ל''ת)

      חידוניסטית, 02/05/08 15:08

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מקווה שתשתתף , מקווה שתנצח

    שייקה, 01/05/08 14:58

    אוי,אוי,אוי בוכים הקוזקים הנגזלים . כמה צבועה ובכיינית יכולה להיות קהילה שלמה? לכו תבכו לאמנון יצחק .

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מי שלא מבדיל בין גוי ליהודי אז כנראה הוא מהמתבוללים שהיו בזמן השואה (ל''ת)

    מני, 01/05/08 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אני כבר החרמתי - אני אזפזפ לערוץ 2 לסרט גבעת חלפון

    ירמיהו, 01/05/08 14:34

    רק חסר שהדלאי למה ושיך חסן נסראללה ישלחו נציגים מטעמם וזה יהיה מושלם. אגב, האב ד''ר דוד יגר, נציג הוותיקן בישראל הוא יהודי דתי לשעבר, הוא מומחה בתנ''ך, למה לא תקחו אותו לתחרות? אני מכיר אותו עוד מבי''ס יסודי ביל''ו בת''א, האיש עילוי.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני כבר החרמתי - אני אזפזפ לערוץ 2 לסרט גבעת חלפון

    ירמיהו, 01/05/08 14:34

    רק חסר שהדלאי למה ושיך חסן נסראללה ישלחו נציגים מטעמם וזה יהיה מושלם. אגב, האב ד''ר דוד יגר, נציג הוותיקן בישראל הוא יהודי דתי לשעבר, הוא מומחה בתנ''ך, למה לא תקחו אותו לתחרות? אני מכיר אותו עוד מבי''ס יסודי ביל''ו בת''א, האיש עילוי.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    סכנה!השואה השקטה!

    סכנה!, 01/05/08 14:15

    סכנה לעמ''י מציאות של מסיונרים! בחו''ל מתחוללת השואה השקטה-עשרות אלפים מתבוללים!! שיעזבו אותנו המסיונרים לנפשנו ויצודו נשמות של גויים! ואם לא, מוטב שרבנים יקומו וילחמו ויזעקו זעקה גדולה ומרה על גורל עמ''י!! הרב אבינר והרב טאו-תחזקנה ידכים!

    הגב לתגובה זו

    • השואה השקטה היא בחזרה בתשובה

      דוד, 01/05/08 15:28

      החזרה לדת, לכל הדתות.
      הדתות עומדיות להחריב את העולם.
      כי דת בהגדרה היא שנאת הזולת ושנאה של כל מי שאינו בן דתך.

      הגב לתגובה זו

      • חזרת ההמונים בתשובה היא הדבר החיובי היחיד..

        מ, 01/05/08 16:05

        שקרה בישראל בעשרות השנים האחרונות.


        כל השאר הולך מדחי אל דחי.

        הגב לתגובה זו

      • מי מחריב את העולם.?

        חנה, 01/05/08 16:08

        במהפכות החילוניות נפלו יותר חללים מכל חללי מלחמות הדתיים. ראה קומוניזם, ראה נציזם. הם היו חילוניים.
        ואתה אידיוט.

        הגב לתגובה זו

    • אני מוסיף לך עוד כמה סימני קריאה.שיהיה.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      סימן, 01/05/08 15:43

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    משרד החינוך - גם אם אינה יהודיה זה בסדר

    tur, 01/05/08 14:02

    מהרבנים אין מה לצפות - אנטישמיות במיטבה
    מה שהכי מדהים זו התגובה של משרד החינוך. ואם אינה יהודיה - יש משהו לא בסדר?

    כלומר אם מחר מחליטה סין שהיהודים אף פעם לא עסקו בספורט ולכן אין להם מקום באולימפיאדה זה אחרת מאשר להגיד שמי שאינו יהודי - תנך זה לא בשבילו? הפסקתי להבין.
    ואת מי בדיוק עיא נסתה לנצר?
    ולמה זכיה בחידון יעזור לה לנצר?
    מי שמבין שיבסיר. לדעתי לא ניתן להבין אלא אם נכנסים עמוק לשינאת זרים/נוצרים/יהודים.
    לאימי לא נתנו ללמוד רפואה כי הייתה יהודיה
    מצאו את ההבדלים. אם מצאתם אתם בבעיה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה תוצר פגום של מערכת החינוך החילונית

      תראה כמה שגיאות, 01/05/08 15:34

      מה זה בדיוק ''עיא נסתה''? מה זה ''שיבסיר''?

      הגב לתגובה זו

      • אלו שגיאות הקלדה

        צ'וזיק, 01/05/08 16:07

        על סמך איזו עובדה אתה קובע שהוא למד בבי''ס חילוני???

        הגב לתגובה זו

    • חכמה..

      :), 02/05/08 13:43

      לפחות אל תראה לכולם שאתה בור ..החידון הוא ''חידון התנ''ך העולמי לנוער יהודי''.. נוער יהודי בא מכל העולם ודווקא נציגי ישראל יהיו כאלה שלא בהכרח מוגדרים ''יהודים''?! חוץ מזנ שלענ''ד הרעש הזה הזיק יותר משהועיל כי אם לא היו מדברים על זה אף אחד לא היה יודע..גם ככה רק מקום ראשון (ולעיתים רחוקות גם שני) מקבלים איזושהי חשיפה תקשורתית בעקבות החידון.. מה לעשות אבל כל שנה הדתיים הישראלים מנצחים (וברור לי שככה זה יהיה גם השנה...)ובלי הרעש הזה לא היה שום סיכוי שמישהו ידע בכלל שהיתה מישהי כזו בחידון.. ולא היה שום חשש של הפצת מסיונריות..
      בכל אופן בהצלחה למתמודדים...ונקוה שמתישהו גם בת-אל תפנים את התנ''ך..מה שגרור את עזיבת ההבל שהיא קשורה אליו עכשו...

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אולי כבר תחרימו את המדינה ותעופו מפה? (ל''ת)

    הלוואי, 01/05/08 13:59

    הגב לתגובה זו

    • לידעתך! המדינה היא של היהודים! לו של היהודונים! עלג/ת.

      מני, 01/05/08 16:01

      על חשבון אלא שהיו בשואה את מתפרנסת. תתבישי לך. את רק חושבת שאת עושה טובה להקב''ה שאת אומרת שמע ישראל! טיפשה טלי קורה מבין עיניך. זאת הבעיה שלנו. מהיהודים שנפגעו בשואה יחליטו לנו איך להאמין? אם כל הכבוד לך ולסבתא הנכבדה. את יש לך שאלות? תשאלי! אבל חבל שלא שאלת היכן הקב''ה לפני השואה אז בטוח לא היית שואלת היכן הוא היה! הוא היה והוא הווה והוא יהיה. זאת צריכה להיות אמונה של כל יהודי! ואם את סופרת אז אני טייס.

      הגב לתגובה זו

      • לא עושה טובה לקב''ה ולא צריך ממנו טובות

        JEWאיש, 01/05/08 17:38

        בפעמים הקודמות שהוא ניסה לעזור לנו זה נגמר רע... רע מאד!
        אם משעמם לו, שילך להתעסק עם הכושים באפריקה או עם הלוויתנים בים. אני איתו גמרתי.
        וגם עם מני מבני ברק, עוד דוגמה פתטית ליהודים שמסתובבים בהכחשת מציאות חמורה.
        יאללה, תחזרו כבר לימי הביניים.
        נראה לי שאתם מתגעגעים לאינקוויזיציה - אתם מחקים אותה מצוין.
        חסר לנו רק מוקד בכיכר העיר ולשרוף את הכופרים.
        בעצם כבר היה מוקד אחד - זוכרים את הפיצוץ באריאל? מעניין שלא שמענו שום גינוי לטרור הזה נגד ילד יהודי שכל פשעו היה שמשפחתו מאמינה בשטות אחרת מאשר מני... אבל ככה זה עם היהודים: עשו לי לקחו לי, אבל כאשר אנחנו אלה שיורים ורוצחים ומחבלים - פתאום הכל מותר...
        שמתם לב לקמפיין לשחרור רוצחים יהודיים? בדיוק אותו דבר.
        ''הגזע העליון'' זה אנחנו, ואם הרגנו כמה ערבושים נחותים אז מה?
        עצוב עד כמה לא למדנו מהשואה כלום.
        פשוט כלום.

        הגב לתגובה זו

    • אנחנו התקוה האחרונה של המדינה (ל''ת)

      דתי, 01/05/08 16:08

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    'שבעים פנים לתורה' ו'צדיק באמונתו יחיה'

    צבר מצוי, 01/05/08 13:58

    בס''ד

    הגב לתגובה זו

    • יא מסיונר תעוף מפה-אני מריח אתכם מקילומטרים (ל''ת)

      יהודי, 03/05/08 23:18

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אבינר:'הפוסל במומו פוסל'

    צבר מצוי, 01/05/08 13:56

    בס''ד

    ודי לחכימא ברמיזא.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    'לא נלד לבהלה'

    צבר מצוי, 01/05/08 13:48

    בס''ד

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ל ה ח ר י ם את אבינר !!!!

    שי, 01/05/08 13:39

    מי זה בכלל הטיפוס הזה ?

    הזהרו תמימים.

    יש להחרים אותו ומייד.

    מעניין איך שיש בלי סוף כתבות על המנוול הזה.

    הגב לתגובה זו

    • 'אהוב את המלאכה,שנא את הרבנות,ואל תתוודע לרשות(שלטון)

      צבר מצוי, 01/05/08 13:54

      בס''ד

      'תורה חדשה מאתי תצא'.

      הגב לתגובה זו

      • יופי! אתה יודע משנה אחת

        הרב יגל, 01/05/08 16:57

        ואם כתבת אהוב את המלאכה- לך יפה מלאכת השתיקה! הרב יגל זה ''כינוי'' של אדם העושה סדר תורני באינטרנט,ופשוט שאין הנחתום מעיד על עיסתו,ומה חידשת?!

        הגב לתגובה זו

        • 'תורה חדשה מאתי תצא'

          צבר מצוי, 02/05/08 09:32

          בס''ד

          האמן לי ''הרב יגל'' שאני יודע הרבה יותר ממשנה אחת ואינני ארוגנטי(שחצן),אבל אני מריח את הציניות וההתנשאות שלך למרחקים.

          שתהיה לך שבת שלום ומבורך(-:

          הגב לתגובה זו

      • אוהב את כל היהודים חוץ ממיסיונרים רשעים (ל''ת)

        אריק, 03/05/08 23:17

        הגב לתגובה זו

    • אתה לא עניני

      רב יגל, 01/05/08 14:07

      לא עסקנו ברב אבינר שאתה תוקף אותו סתם ככלב נובח , תהיה עניני ותדבר על סכנת המיסיון המתפשטת במדינת ''היהודים'' ולא נוקפים אצבע כדי לעצור אותם . ויפה דן יפה הורה הרב אבינר שליט''א על אפך וחמתך!

      הגב לתגובה זו

    • המנוול הזה

      שש, 01/05/08 14:25

      אינני יודעת מי אתה , אך לקרוא לרב גדול מנוול ולא רק לרב אלא לכל אדם צריך סיבה חזקה לא נראה לי שאדם שיוצא נגד יהודיים משיחיים ראוי לכינויי שכזה .
      אם אתה אדם מאמין אתה גם גורם לחילול ה' , ואני כולי תקווה שאתה לא

      הגב לתגובה זו

      • דווקא בתור אישה כדאי שתבררי קצת על אודותיו של אבינר (ל''ת)

        יאיר, 01/05/08 15:09

        הגב לתגובה זו

      • זה ''רב גדול'' זה? נו באמת... (ל''ת)

        בחייאת, 01/05/08 17:39

        הגב לתגובה זו

      • ל''רב''הגדול שלך יש כוח מול ילדה בת 15

        דודי, 03/05/08 11:23

        אבל אני זוכר איך הוא הפנה את העורףלמתנחלים.... היכן היה כוחו אז?

        ואני לא דתי................

        הגב לתגובה זו

    • הרב אבינר בשבילך (ל''ת)

      ...., 08/05/08 11:39

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    שילמדו קצת יותר תנך ולא יהיה להם לחשוש מנצחון שלה (ל''ת)

    בחידון, 01/05/08 12:46

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הם מיסיונרים- מטרתה לבטל יהדות ולהפיץ נצרות!

    מוריה, 01/05/08 12:45

    היא שייכת לאנשים שפועלים למחוק ת היהדות מהעולם. מטרתם היא לנצר את כולם! לכן ברור שנערה שפועלת לבטל את היהדות- לא יכולה להשתתף בטקס שמטרתו להפיץ את היהדות!!! היא צבועה!!!

    הגב לתגובה זו

    • האם לא נאמר:'כל ישראל ערבים זה לזה'?!

      צבר מצוי, 01/05/08 14:00

      בס''ד

      וגם:'כל ישראל חברים'. אז למה שנעבור על:'לא תכחשו איש בעמיתו'?(ספר ויקרא פרשת-'קדושים').

      הגב לתגובה זו

      • תפסיק לכתוב בס''ד, אני מכירים את השקר שלכם-מנוול (ל''ת)

        אריק, 03/05/08 23:15

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל הכבוד לרבנים. לא יתכן לשתף נוצרייה מיסיונרית שרוצה לנצר אותנו!

    יבין, 01/05/08 12:26

    הרבנים מגלים מנהיגות ואחריות, אך מנהיגי המדינה מגלים אדישות. אם לא היו רבנים, היינו ממזמן מאבדים את זהותנו היהודית

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    היום זו בת אל - מחר זה ארז, סתם חילוני

    אל תקשיבו להם!, 01/05/08 12:24

    אל תקשיבו להם.
    היום בת אל לוי (היש שם יהודי מובהק מזה?) מחר זה ארז אלון -סתם נער חילוני חובב תנ''ך (לכל התוהים, זהו סתם שם סתמי ישראלי שהמצאתי).
    היא מאמינה אחרת, אבל אוהבת את התנ''ך יותר ממרבית הנערים היהודים ה''כשרים'' המוכרים לי. היא גם מוכנה להשקיע וללמוד לחידון המפרך, הרבה יותר ממה שמוכנים לעשות רוב הנערים המקובלים על הרבנים.
    ואם הרבנים לא היו פותחים את הפה אף אחד לא היה יודע שאבא שלה אוהב גם את ישו. כמו שלא היינו יודעים על המשיחיים אילולא התפוצץ משלוח המנות באריאל.
    אל תקשיבו להם, הם יוצרים פילוג ושנאה. חידון התנ''ך על אף כל הבדיחות הקשורות לו הוא סממן יהודי יפה היום העצמאות - ילדים לומדים תנ''ך גם כשיש מחשב קורץ בפינת החדר.
    אל תקשיבו להם, להזכירכם, הרב אבינר פסק שגם מתוך שינה בביתה, ראוי שאשה תלבש חצאית מטעמי צניעות????!!!!!!
    פשוט, אל תקשיבו להם.

    הגב לתגובה זו

    • מדובר בעבודה זרה!!!

      חידוניסט מושבע, 01/05/08 15:17

      אין שום קשר בין בת אל לוי, נוצריה עובדת ע''ז, לבין ''ארז אלון, סתם חילוני''. עידוד לימוד תנ''ך לנוער זה חשוב(נח''ת כבוד!!!), אבל אסור לנו לשתף נוצרים. הסוף יהיה שיכניסו את ''חזון יוחנן'' לחומר.
      ובקשר לרב אבינר, השמצות אישיות לא יועילו ולא הועילו אף פעם. דבר נגד הרעיון ולא נגד זה שאמר אותו!

      הגב לתגובה זו

    • ולמה להקשיב לך????

      יהודי, 01/05/08 16:08

      למה שנקשיב לך ולא להם?
      מי אתה?
      מה הקשר של הפסק של הרב אבינר בענייני צניעות לכאן?

      אתה מכיר משהו על המלחמה של הנצרות ביהדות? למדת את זה פעם? יש לך מושג מה הם עושים כדי ''לנצר'' את היהדות?
      למיטב ידיעתי הרב אבינר למד את הנושא ובקיא בו.
      השתתפות מישהו מפלג נוצרי כלשהו בחידון תנ''ך יש בו סכנה ליהדות. כך חושבים אנשים המכירים את הנושא מקרוב, ובמקרה (או שלא) הם גם רבנים.

      רק בגלל שחידון תנ''ך הוא כלכך יפה ומתאים לעם היהודי ביום העצמאות, אסור לאפשר לנוצרים לקחת בו חלק - כי זו מלחמתם נגדנו - היהודים.

      אני יכול להבטיח לך שלא יהיה אף לא רב אחד במדינת ישראל שיתנגד להשתתפותו של ארז אלון (החילוני) בחידון תנ''ך.

      להיפך, הם ישמחו בזה מאד.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    רגע, אז צריך להחרים גם את חבד המשיחיים

    דוד, 01/05/08 12:16

    ובכלל כל היהדות היא הרי משיחית.
    בקיצור: רק אתאיסטים יכולים להשתתף בחידון התנך.
    למעשה הם גם אלה שמבינים אותו טוב יותר.

    הגב לתגובה זו

    • הם לא מבינים כלום (ראה למשל

      אישיהודי, 01/05/08 12:23

      את ''ספרו'' של לפיד)
      אבל דוד דרוקמן הוא כמדומני משיחי, וגם הרב יעקב יוסף קצת מזוהה איתם

      הגב לתגובה זו

      • הרב דרוקמן הוא אנטי משיחיסט מוצהר!

        חיים, 02/05/08 01:09

        תעשה שעורי בית לפני שאתה קובע.

        הגב לתגובה זו

    • זה לא קשוא לאטאיסטים . האנשים הללו

      יהודי, 01/05/08 12:31

      שאני מכיר אותם טוב כי הם ניסו לשדל אותי ואני דתי ב''ה עם אמונה מוצקה וידע מעולה די השפלתי אותם עם הטיעונים הדמגוגים שלהם והם היו דיי בהלם ... ( באילת יש להם מרכז שהם מנסים לפתות יהודים ) ,בכול אופן אם הם יגיעו לחילוני או לאחד שחסר לו בסיס וידע נרחב הם יכולים לבלבל אותו כי אין לו מושג בכלום
      ( הם לא יגידו שהם נוצרים הם אומרים שהם יהודים אבל משיחיים ) והם באים בעורמה לחלשים שבאחים שלנו..
      בכול אופן כמו שההורים שלנו ידעו להישרף על אמונתם כך אנו נלמד להילחם בשטנים אלו .

      הגב לתגובה זו

      • יפה דיברת

        דוד, 01/05/08 15:27

        בדיוק כמו דתיים וחרדים רבים, הבאים לחלשים בחברה ומנסים להחזיר אותם בתשובה, בטיעוני סרק של קיום אלוהים וכל מיני שטויות מעין אלו.
        זוהי הסכנה הגדולה ביותר לחברה.

        הגב לתגובה זו

    • מה הקשר? אתה סתם פופוליסט, דבר לעניין !

      למה שנאה, 01/05/08 12:35

      אפילו חב''ד וכל מי שתקרא לו משיחיסט לא עושים כל רע באמונתם כל עוד הם יהודים ומקיימים ב מאת האחוזים את מצוות התורה

      לעמות זאת הנוצרים לא מקיימים את מצוות היהדות
      והקבוצה הנזכרת לא בעייתי בגלל משיחיותה אלא בשל כך שהיא מטיפה למיסיונריות ולמשיחיות שקר של הנצרות וכתוצאה מכך לא אי קיום מצוות וכפירה בתורה ובנותנה

      אם אין לך דברים לגופו של עניין עדיף אתידום ולא תדבר מתוך שנאה רדדוה
      ובודאי ובודאי ביום כזה

      הגב לתגובה זו

    • חחח

      2, 02/05/08 13:08

      שטויות.. שוב אתאיסטים מנסים להתגאות בשכלם הבלתי קיים..להגיד שאתאיסט מבין משהו בתנ''ך זה כמו לומר שינשוף מבין בעוגות קצפת

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הרעש הזה עשה פרסום רב לאנשים

    אישיהודי, 01/05/08 11:49

    האלה שהציבור בארץ בקושי מודע לקיומם
    עדיף להרהר בתשובה על השוואת מנוול למשה רבנו

    הגב לתגובה זו