• 14.

    צריחך גם להזכיר את חאג' אמין אל חוסייני המופתי של ירושלים וידידו של

    גרשון, 29/04/08 17:43

    צריך גם להזכיר את חאג' אמין אל חוסייני המופתי של ירושלים וידידו של היטלר שהוכרז כפושע מלחמה בידי הבריטים.

    הגב לתגובה זו

    • צריך להזכיר גם את מנהיג הלח''י יאיר שטרן שביקש קשרים עם הנאצים

      נעמן, 30/04/08 09:25

      בשעה שראה בבריטניה את האוייב הגדול והעיקרי.

      הגב לתגובה זו

      • בור שמאלני

        רן, 30/04/08 10:37

        הרעיון של שטרן ליצור קשר עם גרמניה היה טרם נודעה זוועת הנאצים, ומאחר והרעיון היה שניתן להעזר בגרמניה, המעצמה המתעוררת, כדי להשתחרר מעול הבריטים הכובשים. אגב, תופעה זו הינה ידועה ומוכרת בקרב עמים שהיו משועבדים לבריטים (כך למשל האירים במלחמת העולם הראשונה).
        אין לכך כל קשר לאיזו זהות רעיונית חלילה של שטרן לפשיזם הגרמני, לעומת אל חוסייני שהזדהה עם שאיפות הנאצים להשמדת היהודים.

        הגב לתגובה זו

      • אולי אתה מתכוון לגיבור שלכם קסטנר שהעיד בעד פושע המלחמה קורט בכר?

        יהודי, 30/04/08 11:11

        בזכותו של קסטנר פושע המלחמה קורט בכר יצא פטור מבלי עונש ואפילו בית-משפט העליון שלכם סירב לזכות אותו בעניין הזה.

        המגעים של אנשי הממסד השמאלני עם המשטר הנאצי לא היו וירטואליים כמו היוזמה של שטרן(שמעולם לא היתה משהו שהוא מעבר לרעיונות הזויים). בניגוד לשטרן שרק העלה רעיון הזוי ככל שיהיה(וזה היה לפני השואה!) אנשים מהמחנה שאתה שייך אליו קיימו מגעים עם הנאצים במהלך השואה!!!!!!! ואני אפילו לא הזכרתי את המופתי אל-חוסייני שהוא האבא הרוחני של כולכם.

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    עיתון/אתר המפרסם תג' מס' 6 הוא אנטישמי! (ל''ת)

    בינו לבין נאצים, 29/04/08 17:12

    הגב לתגובה זו

    • לא ברור לי מה זה? (ל''ת)

      נביל, 30/04/08 03:45

      הגב לתגובה זו

    • אם אולמרט מדבר עם פתח והופך לערבי-מיהו יאיר שטרן שנפגש עם הנאצים??

      נעמן, 30/04/08 09:24

      האם אותו הגיון הוא דו-סיטרי וכולל, או שהוא נעצר בלוגיקה הימנית-קיצונית?

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    איש מקסים

    אשה, 29/04/08 17:02

    .

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מתי בני השמאלנים יבקשו סליחה על השיתוף פעולה שלהם עם רוצחי יהודים? (ל''ת)

    יהודי, 29/04/08 14:15

    הגב לתגובה זו

    • הטרוריסט יאיר שטרן, אביהם הרוחני של הכתומים גיבש הסכם עם הנאצים

      נעמן, 29/04/08 16:16

      אם אתה עדיין מתעקש או מכחיש את הקשר בין האב הרוחני של נוער הגבעות לנאצים, ראה כל ספר היסטוריה הדן במשא ומתן לשיתוף פעולה בין הנאצים ללח''י

      הגב לתגובה זו

      • כן יוסוף, שילמד גם על הנאצים החדשים והמופתי

        Avi Ecuador, 29/04/08 18:09

        http://www.terrorismawareness.org/islamic-mein-kampf/

        הגב לתגובה זו

      • כרגיל נעמן השפוי מוציא דברים מהקשרם

        גילי, 29/04/08 18:27

        האצ''ל רצה לשתף פעולה נגד הבריטים עם הנאצים בשנים המוקדמות מתוך טענה שכדי לשחרר את ישראל ולהביא אליה יהודים מותר לשתף פעולה גם עם השטן. הם רק לא ידעו שהשטן הזה לא רק מדבר נגד יהודים אלא גם משמיד אותם. שהדבר התברר להם, די מהר אגב, לא רק שהם חתכו מיידית מהרעיון אלא גם תכננו פיגועים בגרמנים ובגרמניה שלצערנו הרב לא יצאו לפועל.

        אגב, מבחינה רוחנית אתה הרבה יותר קרוב לנאצים.

        העיקר שאתה שומר על השפיות, הכי חשוב.

        הגב לתגובה זו

        • יש לך טעות עובדתית

          יהודי, 29/04/08 23:47

          אתה מבלבל בין האצ''ל, שהיה בעל אורנטצייה פרו-מערבית לבין הלח''י של יאיר שטרן שהיה אירגון רדיקלי, שטרן השתעשע בלהגיע להסכמה עם הנאצים בדבר הקמת מדינה יהודית בא''י, אבל זה היה לפני השואה ורעיון וירטואלי שאפילו לא הגיע לכלל קצה התחלה של מימוש, בניגוד למשל למגעים עם הנאצים שניהלו אנשים מהמחנה של נעמן ''השפוי'' שהתרחשו במהלך השואה ולא לפניה וכלל לא היו וירטואליים. אחד מהם אפילו הציל כמה פושעים נאצים (כדוגמת קורט בכר) מענישה אחרי המלחמה

          הגב לתגובה זו

      • לנעמן הזוי! אני מרכסיסט ולא ציוני , אך חולק עליך לגמרי!

        ס''ט ספרדי טרוד, 29/04/08 18:45

        ה''נכבה'' היא פרי הבאושים של הלאומנות הערבית לפני 60 שנה-כמו היום,הם עדיין חותרים ללאומיות ולא לאינטרנציונליזם, אין הם מתנערים מהאיסלם= אופיום להמונים, נצמדים לערכים הלא מתקדמים של האוריינטליזם כמו כבוד עצמי מופרז,הרג בגין ''כבוד המשפחה'',חמולתיות,ושמרנות באשר היא.

        נו הינך עושה מילואים? ביג דיל , גם אודי אדיב עשה ,וגם יגאל עמיר.

        הגב לתגובה זו

        • לא צריך להתייחס ליצור הזה

          אבנר, 30/04/08 04:13

          זכותו של האנרכיסט נעמן להביע את דעותיו הראדיקליות , אבל זכות המגיבים כאן לא להתייחס אליו כלל. כי אם להגיד את זה בלשון עדינה , חסרים לו כמה ברגים במוח וחבל על טירחת הוויכוח איתו.

          הגב לתגובה זו

      • נעמן אתה רחוק מלהיות שפוי

        עידו חרדי זועם, 29/04/08 18:45

        אל תעז להעלות על דל שפתיך את שם הקדוש אברהם ''יאיר'' שטרן הי''ד !
        יקח עוד כמה שנים ועוד כמה נהרות של דם עד שאתה וחבריך השמאלנים יצדיקו את אחיזתנו בארץ ישראל !

        הגב לתגובה זו

      • יוסוף כל התגובות וההתחזויות שלך

        Avi Ecuador, 29/04/08 20:35

        מביאות לפחות בעיתון יהודי תוצאות הפוכות למה שאתה רוצה, אולי אתה מצליח להרגיז מספר יהודים אבל התגובות שלך מביאות לתגובות לוגיות שמסבירות יפה את חוסר האמת שבתגובותיך ומביאות לתוצאות שאתה בטח לא רוצה, לפחות לגבי מאפשרים לי להעביר איתך תגובות ולינקים שלא מאפשרים לי בצורות אחרות.
        מבחינת מעריב?!
        אני לא מבין אותם, איך נותני לנאצי מחופש במה ואפשרות להביע את השטויות שלו, המקום שלך בעיתונים ערבים, אולי תנסה את YNET הם מקבלים שרצים כמוך חופשי.

        הגב לתגובה זו

        • היורד המשתמט אבי שוכח שמולדתו אקודור העניקה מקלט לאלפי נאצים

          נעמן, 30/04/08 09:16

          רבים מהם התערו באוכלוסייה המקומים ונישו לנשים מקומיות, חלקן יהודיות.
          אולי עכשיו אפשר להבין כיצד בא לעולם אחד כמו אבי המאשים אותי, את איש השמאל בנאציזם.

          הגב לתגובה זו

        • אם תלמידו של יאיר שטרן שקיים מגעים עם אייכמן קורא לי נאצי- זו מחמאה

          נעמן, 30/04/08 09:19

          איך שלא תסובבו את זה - יאיר שטרן קיים מגעים עם אייכמן והנאצים.
          אם אולמרט שמקיים מגעים עם אש''ף הוא בוגד, מה זה הופך את יאיר שטרן ואת התומכים במורשתו האלימה???

          הגב לתגובה זו

      • ''גיבש הסכם הסכם עם הנאצים'' - פחחחחח עליך ועל מי שהמציא אותך

        יהודי, 29/04/08 23:40

        אני רק רוצה להזכיר לך שהאבא הרוחני של השמאל שאליו אתה שייך הוא המופתי חאג' אמין אל חוסייני - ידידים האישי של היטלר והימלר - וזו עובדה היסטורית, בניגוד ל- ''הסכם שגיבש יאיר שטרן''.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    אל מעריב

    אלי, 29/04/08 13:41

    מה זאת אומרת לקח חלק!!!!!!!
    הוה היא אחראי לכל פתאום הוא לקח חלק?!?!? עוד 20 שנה הוא היה בטעות שם נכון ?!!? עיתון במדינת ישראל!! איזה בושה!

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב-100%. קחו לתשומת לבכם! (ל''ת)

      גיל, 29/04/08 14:35

      הגב לתגובה זו

    • ''בורג קטן במערכת '', ציטוט מויקיפדיה:

      מרטין בורמן, 29/04/08 16:56

      בורמן נמנה עם האחראים הראשיים לשואה. בועידת ואנזה שהתקיימה ב-20 בינואר 1942 נכח נציגו האישי, אס אס אוברפיהרר גרהרד קלופפר, שהיה מנהל לשכת המפלגה. לא רק שבורמן ידע על השמדת היהודים, אלא שהיה לו בה עניין, והוא פעל לקידומה במסגרת תפקידיו.

      בורמן היה בעל תפקיד מפתח בפשעי המלחמה של הנאצים כנגד עמים רבים, ולא רק כנגד היהודים. ב-16 ביולי 1941 השתתף בורמן בפגישה עם היטלר בה נדונו האמצעים שיינקטו כנגד האוכלוסייה האזרחית ברוסיה - שיעבוד, עבודת כפייה, רצח עם וניצול.

      הגב לתגובה זו

    • אוייש באמת!!

      מה אתה רוצה???, 29/04/08 17:38

      בחישוב מהיר, הבנדם בתקופת השואה (בטח אתה לא יודע ...שהיתה בין שנת 39 ל41) היה בן 9 וכשנגמרה היה בן 11, יש לי את התחושה שבגילו הוא לא היה מעורב בפשע כלשהו..
      בהצלחה, קצת הסטוריה לא תזיק.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כבוד

    אלירן, 29/04/08 13:10

      אתה ידידי התגלמות הסיבה לכל הצרות במדינה שלנו. יצור קטן חסר כל כבוד לא לעצמך לא למשפחה שלך ובטח שלא להיסטוריה שלך. אם הכוונה שלך היתה להצחיק הרי שכשלת בעניין. אנחנו מחוייבים לזכור אך עם זאת גם לסלוח כי אחרת העולם ימאס בנו.
    לי באופן אישי יש המון כבוד והערכה לכל גרמני שצועד ומצר על פשעי עמו. ''ה' עוז לעמו יתן ה' יברך את עמו בשלום''

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בסופו של דבר כולם מגיעים לאותו המקום

    שקר, 29/04/08 12:41

    וזה לא גן עדן

    הגב לתגובה זו

    • כן , מגיעים לאדמה

      דני, 29/04/08 13:09

      והתולעים אוכלים את הגופה .

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    גרמנים-רוצים כפרה? תנו לנו את גרמניה

    ממורמרת, 29/04/08 12:23

    ובואו לגור פה, יחד עם כל הערבים, החום, המחסור במים וכו' וכו'. אנחנו נסתפק באלפים הגרמניים, בערים היפות שלכם ובשכנים הנחמדים שלכם שלא מנסים לרצוח אתכם בכל הזדמנות. זו תהיה כפרה מסויימת על מה שעשיתם.

    הגב לתגובה זו

    • כבוד

      אלירן, 29/04/08 13:09

       אתה ידידי התגלמות הסיבה לכל הצרות במדינה שלנו. יצור קטן חסר כל כבוד לא לעצמך לא למשפחה שלך ובטח שלא להיסטוריה שלך. אם הכוונה שלך היתה להצחיק הרי שכשלת בעניין. אנחנו מחוייבים לזכור אך עם זאת גם לסלוח כי אחרת העולם ימאס בנו.
      לי באופן אישי יש המון כבוד והערכה לכל גרמני שצועד ומצר על פשעי עמו. ''ה' עוז לעמו יתן ה' יברך את עמו בשלום''

      הגב לתגובה זו

    • דברי בשם עצמך.לא מחליף את הארץ עם גרמניה.

      רמי, 29/04/08 13:11

      כאילו שהעמים האירופאים האחרים הם צדיקים.
      כל אירופה זו אותה הפסולת האנושית את רוצה לחיות שם?תלכי..
      אנחנו נשארים כאן.

      הגב לתגובה זו

    • לגברת ממורמרת

      מנפרד, 29/04/08 13:24

      כנראה לא היית בגרמניה
      הרבה טורקים לא נחמדים מחכים לך

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מתי ילדים של מתנחלים ישתתפו בצעדת ''יום הנכבה'' של אחינו הפלסטינים?

    נעמן, 29/04/08 12:15

    טוב, פרופ' משה צימרמן הגדול כבר צדק במה שאמר על ילדי המתנחלים, כך שאין שום סיכוי שהדבר יתרחש

    הגב לתגובה זו

    • אחי, יש תרופות שמטפלות באנשים כמוך. נסה ותיהנה. (ל''ת)

      בטח הצבעת, 29/04/08 12:37

      הגב לתגובה זו

      • בניגוד אליך אני סבור שמחלתו חשוכת מרפא, אבל הכי חשוב להתעלם מהייצור (ל''ת)

        יהודי, 29/04/08 12:51

        הגב לתגובה זו

    • יאללה יאללה יאללה

      אחי, אתה פסיכי, 29/04/08 12:53

      אתה מוזמן לעבור לגור ברמאללה

      הגב לתגובה זו

    • אין שום יום נכבה

      ישראלי, 29/04/08 13:14

      מתי שבמלחמה כבשה את אדמותיה היא בעלת הזכיות
      גם את היהודים נישלו באירופה ובצםון אפריקה מנכסיהם
      ושום מתנחלים לא צריכים לצעוד
      כמו שהפלשתינאים אינם זוכרים את כל חללינו שהם הרגו

      הגב לתגובה זו

      • רמת כתיבתך העברית היא בושה לאנטיליגנציה

        נעמן, 29/04/08 15:23

        אני מניח שעם (הגזע.) הבחירה (העליון) מורכב מטיפוסים נלעגים מעט פחות

        הגב לתגובה זו

        • אה פתאום זה וויכוח על עברית? אתה גם מומחה ללשון ולא רק להסטוריה (ל''ת)

          דכג, 29/04/08 17:42

          הגב לתגובה זו

    • אולי פרוזק יתאים?

      א, 29/04/08 13:17

      נעמן '' השפוי''אים אתה ערבי אז אתה
      חלק מהעדר ששונא אותנו,אך אים
      אתה יהודי אתה פשוט אדם חולה!

      הגב לתגובה זו

    • יום הנכבה

      שי, 29/04/08 13:18

      לשאלתך 6,התשובה היא ,מתי שהפלשתינים ישאלו מתי פלשתינים יצעדו ויזדהו עם הרציחות שביצעו בנו זה מאה שנה

      הגב לתגובה זו

    • לו היית שפוי באמת, לא היית טורח לציין את זה... (ל''ת)

      רחלי, 29/04/08 13:26

      הגב לתגובה זו

    • ''נכבה''. אתה בטח מתכוון להשלכות הניסיון הכושל של הערבים להשמיד אותנו

      אייל, 29/04/08 13:38

      אתה שכתבן היסטוריה בחסד. מישהו פעם החמיא לך על הכישרון הזה? באמת, כל הכבוד. זה דורש כישרון לא קטן לקחת עובדות היסטוריות מוצקות, ופשוט להפוך אותן על פיהן כך שפתאום הכל יוצא הפוך, אבל לבורים ועמי ארץ אנטישמים, עדיין נשמע הגיוני ונכון.

      לשמוע ערבי בוכה על ה''נכבה'' זה כמו לשמוע נאצי בוכה על כך שגרמניה הפסידה והושמדה על ידי כוחות הברית. הבעיה האמיתית היחידה עם ה''נכבה'' היא שלא גמרו ב-48 את העבודה כמו שצריך. זה בדיוק כמו לעבור ניתוח להוצאת גידול סרטני, אבל לא להשלים את התהליך עם הקרנות. בסוף, אחרי זמן מה, הגידול חוזר, ולפעמים בגדול.

      הגב לתגובה זו

      • נכבה היא טבח חסר אבחנה באוכלוסיה אזרחית, גזל בתים וקרקעות

        נעמן, 29/04/08 15:20

        וגם שוד ואונס
        ואת זה אתה ושכמותך בימין משבחים ומהללים על פי תורת עם (הגזע) הבחירה (הנבחר).

        אגב, אינני ערבי אלא יהודי לא פחות טוב ממך.

        הגב לתגובה זו

        • נכבה היא בדיוק מה שהערבים חולמים לעשות לנו

          גדש, 29/04/08 17:41

          נכבה היא בדיוק מה שהערבים חולמים לעשות לנו אבל לצערם לא יכולים ולכן הם אוכלים את הלב.

          הגב לתגובה זו

        • שניסו לעשות הערבים ביהודים ולא הצליחו...

          No, 29/04/08 18:23

          והעובדה שאתה מנסה להשוות את המסורת היהודית למסורת הנאצית, מוכיחה לי שאם אתה לא ערבי - הערבים הרוויחו... וממילא אתה לא בנאדם, אז זה לא ממש משנה לי אם אתה ערבי או יהודי. חלאות כמוך יש בשני הצדדים. ראיתי הרבה שמאלנים קיצונים כאן, אבל אחד שמצדיק את פשעי הנאצים כמוך - עוד לא מצאתי. סיימתי את הדיון איתך לתמיד. שתזכה בחייך לחצי אחוז ממה שעברו היהודים בשואה, אולי יהיה אפשר לדבר איתך.

          הגב לתגובה זו

        • לנעמן הלא שפוי

          חיים, 30/04/08 06:18

          את האסון ,הם הביאו על עצמם, בכך שהתקיפו את ישראל ב''48. תאשים אותם ,ולא את ישראל.
          ישראלים עד כמה שאני יודע, מעולם לא אנסו פלשתינאיות, מהסיבה הפשוטה שהן מגעילות.
          ודבר אחרון , לך להיבדק על ידי
          פסיכיאטור, כי אתה אדם חולה.

          הגב לתגובה זו

    • מתי הפלסטינים יצאו לסיור במחנות ההשמדה ?

      No, 29/04/08 13:43

      יש לכם חלק נכבד ביותר במה שקרה שם, לאור תמיכתכם המובהקת בהיטלר, אז ועכשיו. לפחות חלק מהגרמנים עושה כפרה על מעשי אבותיו, אצלכם אין שום הודאה באשמה, שום הכאה על חטא - שום כלום ! לא על חלקכם בשואה, ולא על חלקכם בנסיון לעשות שואה שנייה ליהודים. עדיף שבשבוע כזה לא תראה כאן את פרצופך המכוער, אני בטוח שיש אפילו כמה חברים יהודים שלך בשמאל הקיצוני שלא יאהבו לקרוא את מה שכתבת.

      הגב לתגובה זו

      • אני מניח שהיית מתנדב ''לסדר'' עבורם מחנות שכאלה

        נעמן, 29/04/08 15:17

        אגב, אינני ערבי אלא יהודי שבניגוד אליך עושה מילואים, משלם מיסים וחי חיים יצרניים.

        הגב לתגובה זו

        • טעמן בזוי את מחפש צומי ופרובוטקציות כמו ראאד סלאח המורה הרוחני שלך (ל''ת)

          יריב, 29/04/08 17:39

          הגב לתגובה זו

        • העובדה שאתה אומר ''בניגוד אליך'' מבלי להכיר אותי

          No, 29/04/08 18:11

          מראה לי הרבה. גם בזמנו היו אנשים כמוך, רכיכות עלובות שעברו לצד המרצח כדי להציל את עורם. אתה אינך שונה במאומה.

          הגב לתגובה זו

        • גם האפיפיור טוען שהוא יהודי

          יהודי, 29/04/08 23:49

          והוא ''יהודי'' בדיוק כמוך. ובכלל העובדה שאתה עושה מילואים או משלם מיסים לא הופכת אותך ליהודי. אבל האנטישמיות של השמאל הופכת אותך ואת דומיך ללא יהודים.
          נו מה לעשות אבל כפי שאי אפשר לאכול מעוגה ולהשאיר אותה שלמה אי אפשר להיות אנטישמים וגם יהודים

          הגב לתגובה זו

    • אבל הנכבה של 48 היא על תל אביב וחדרה - לא על חברון ובית אל

      גרשון, 29/04/08 17:38

      אבל הנכבה של 48 היא על תל אביב וחדרה - לא על חברון ובית אל.

      אולי כדאי שנעמן שפוייוסיVאחדהעםציוני ישתתף בצעדת הנכבה שתצא לשיח מוניס הכבושה ביום העצמאות הקרוב. בדרך עוברים בקברו המשופץ של עז אדין אל קסאם - סורי שהגיע לארץ כדי להרוג יהודים (זו מהות המושג ''פלשתיני'' לא?)

      הגב לתגובה זו

    • בקרוב באקרנים: ''נכבה 2''

      א.ב, 29/04/08 18:24

      תהיה מוכן חמודי.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    יש סרט תיעודי מרתק עליו ועל אביו...

    לילי, 29/04/08 12:11

    הייתי בהרצאה מרתקת מלווה בסרט ''צילו של הפיהרר'' שעשה חנוך זאבי על בורמן האב ובה מרואיין גם הבן

    הגב לתגובה זו

    • יש לך לינק

      מנדי, 29/04/08 12:32

      מאד מעניין אולי תוכלי לשלוח לי לינק אודה לך מאד

      הגב לתגובה זו

      • הסרט הוקרן בערוץ 2

        ירון, 29/04/08 14:36

        וראיתי אותו גם בערוץ ההיסטוריה -את מוזמנת לפנות אליהם. ההרצאה של במאי הסרט מועברת גם ב''יד ושם'' והיא מומלצת מאד.

        הגב לתגובה זו

        • ומהסרט למדתי, כמה מפתיע, שהוא חרא

          גרמני מצוי, 29/04/08 16:31

          לא מעט פושעים נאצים הביעו חרטה מדומה או ניסו לכפר על מעשי אבותיהם באופן מזוייף. דוגמא מעניינת היא של ראש הקהילה היהודית בקולמביה או בארגנטינה, איני זוכר, שלאחר עשרות שנים שבהם היה בכיר בקהילה זוהה ע''י מתפלל יהודי כפושע נאצי בכיר והובא למשפט.

          הגב לתגובה זו

  • 4.

    גרמניה ואירופה יכפרו במעט אם:

    ליאור, 29/04/08 12:00

    יקבלו את הפלסטינים אליהם

    הגב לתגובה זו

    • ליאור,אתה יכול להביט קדימה?אירופה מוסלמית?? (ל''ת)

      דמוגרף, 29/04/08 12:10

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    יש לי בעיה עם החרטה או חרתה

    א.ק., 29/04/08 11:56

    שימו לב! הוא הולך לכפר על החטאים בקונגו, לא אצל היהודים. ככומר הוא קורא ומקריא את דברי הברית החדשה שהיהודים אשמים ברציחתו של ישו, שהם בני השטן, בוגדנים ותאבי בצע. ללכת בצעדת המוות באושוויץ זה טוב ליחסי ציבור שלו, אך בפירוש לא סימן לחרטה, זה סימן לחרתה, אבל את המילה הזו הוא בוודאי אינו מבין. התיקשורת הגרמנית יוצאת מגידרה לרגל 60 שנות ישראל, אך רק למראית עין. כמעט כל שידור על ישראל מבליט את אשמתה של ישראל ביצירת הטרגדיה הפלשתינאית. הם לא מפספסים שום הזדמנות להראות את הפלשתינאים כקורבנות המדינה היהודית. האנטישמיות של היום היא לומר בעקיפין: הקורבנות האמיתיים של השואה הם הפלשתינאים והישראלים הם פושעי המלחמה כמו הנאצים ההם (כאילו שהנאצים זה עם אחר שהגיע ממאדים). הפוליטיקה הגרמנית היא האוהדת ביותר לישראל, אך העם, התיקשורת ובעיקר הכניסיה רובה ככולה הם אנטישמיים לא פחות מאשר בשנות ה 30.

    הגב לתגובה זו

    • שוב ושוב אנו נוכחים לדעת שיש גם יהודים גזעניים (ל''ת)

      אתה אידיוט!, 29/04/08 12:22

      הגב לתגובה זו

      • לא מצאתי גזענות בתגובה שלו

        No, 29/04/08 13:47

        אולי יש שם מעט חשדנות, כלפי מי שהיה שותף לנסיון לחסל את העם היהודי, שאולי לא בדיוק הפך את עורו אלא רק עושה מאמץ פופוליסטי. אבל גזענות לא מצאתי שם, או כל סיבה כלשהי לקרוא לאדם אידיוט. או שאולי אתה שמאלני-קיצוני מהזן של נעמן-שפוי, שאשכרה מזדהה עם הנאצים ונעלב בשמם ?

        הגב לתגובה זו

        • איך שמאלן קיצוני יכול להזדהות עם נאצים? אתה גם חושב לפני שאתה כותב? (ל''ת)

          אסי, 29/04/08 14:02

          הגב לתגובה זו

        • לפנדה פדוזו ! ''נאצי'' הוא קיצור של נאציונליסט = לאומן בגרמנית --ימין (ל''ת)

          כן גריזלי, 29/04/08 18:23

          הגב לתגובה זו

          • לא, זה קיצור של נאציונאל סוציאליסט

            No, 30/04/08 09:24

            סוציאליסט לאומני. שמאל קיצוני הוא התערבות קיצונית של המדינה במעשי הפרטים, וימין קיצוני הוא ליברליות קיצונית או אנרכיה.

            הגב לתגובה זו

    • זה הכל הבדלי השקפה

      אבי, 29/04/08 12:28

      הוא הולך לכפר על חטאיו בקונגו מהסיבה הפשוטה שבקונגו יש משבר הומניטרי גדול והם המסכנים של היום לא אנחנו. להבדיל מדתות אחרות, בנצרות המצווה היא לעזור לאדם באשר הוא אדם.

      ''ככומר הוא קורא ומקריא את דברי הברית החדשה...'' - אם הוא כומר מאיפה אתה רוצה שיקרא דברים? או שאולי אתה רוצה שהנצרות תבוטל לטובתך כי היא פשוט מעליבה אותך? באותה דרך יכול לבוא גוי ולהתלונן על כך שבארון הספרים היהודי מפוזרות שפע של אמירות גזעניות ושוביניסטיות.

      אגב אם העם והכנסייה וכולם בגרמניה ''אנטישמיים לא פחות מאשר בשנות ה 30'' מה אתה עושה שם?

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה שווה זהב

      קורא מחשבות, 29/04/08 12:36

      ממש שפתייים ישק עוד ליפני שקראתי את התגובה שלך עלו בי המחשבות האלו ממש .כמה שאתה צודק

      הגב לתגובה זו

    • אתה יכול לפרט?

      מבני הדור השני, 29/04/08 12:38

      א.ק. אתה יכול להוסיף פרטים על האנטישמיות בגרמניה? תודה לך ועל דבריך.

      הגב לתגובה זו

      • חפש במאמריו של בן-דרור ימיני

        No, 29/04/08 13:44

        יש שם הרבה חומר על האנטישמיות החדשה, וכיצד היא מגולגלת לשנאת ישראל

        הגב לתגובה זו

    • תשובה לאבי ולאחרים

      א.ק., 29/04/08 15:32

      אני קצת מאוכזב מההתקפות האישיות עלי, סה''כ הבעתי את דעתי. מעשי בגרמניה אינם נושא הכתבה והם עניני האישי. לעצם העניין, האנטישמיות בגרמניה היא נחלת העם והיא מושרשת מאוד. מאחר שהאנטישמיות הגלויה היא כיום נחלת המיעוט וגם אסורה, יש לה דרכי בטוי מוסווים וניפתלים. אחת מהם היא הערצת קורבנות השואה הפיכתם למעין קדושים מחד והסתה אנטי ישראלית בלתי פרופורציונית מאידך. הבטוי העיקרי הוא בסינון וסווג החדשות. כך למשל לא שמעתי ולו פעם אחת בחדשות בטלויזיה דיווח על ירי טילי הקאסאם אך תמיד שומעים על פעולות של צה''ל בעזה. גם סדר המאורעות משובש: קודם רואים את פעולות צה''ל ורק לקראת הסוף במאמר מוסגר וקצר (כשניה) מוזכר הירי הפלשתינאי. הדווח כמעט בכל התיקשורת הכתובה והמשודרת הוא שיקרי ועויין לישראל. יש שלושה יוצאים מהכלל:
      FAZ, DIE ZEIT ו BILD שהם 3 עיתונים חשובים המדווחים בצורה אוביקטיבית.
      הברית החדשה היא מקור שינאת היהודים, אבל אפשר לפרש כל דבר, ומי כמונו היהודים יודעים זאת. נימאס לי מההכללה ששינאת היהודים זו שינאת זרים וגיזענות. היהודים חיו באירופה קרוב לאלפיים שנה, הם לא היו זרים שם. זו שינאת יהודים ולא גיזענות. ב 1962 עד 1964 התקיימה ועידה וותיקאנית לתיקון כמה תפילות חשובות שהסיתו נגד היהודים. היא ניקראה הוועידה הוותיקאנית השניה והיא השיגה שנויים חשובים בנושא ההסתה נגד היהודים.1500 שנות רדיפות רצח ושוד שעודדו ע''י הכניסיה הביאו לשנויים אלה. חלק מהשנויים האלה בוטלו השנה ע''י האפיפיור הנוכחי, שבעברו היה חבר בהיטלר יוגנד.
      אבי היקר, אכן יש גם הרבה שינאת יהודים את הנוצרים, מעניין למה? אמץ קצת את מוחך ולמד קצת על קורותינו בקרב הנוצרים. הנה נתתי לך רמז דק ודי לחכם בכך. אבל יש הבדל עצום בין שנאתינו את אותם הנוצרים האנטישמיים לביו שינאתם אותנו: ההבדל הוא, שלא רצחנו, לא גנבנו, לא אנסנו, לא גרשנו, לא עשקנו מעולם את הנוצרים.
      ןלבסוף לעניין הגזענות: אני מודע לכך שקשה לקבל את האנטישמיות וכולנו היינו רוצים לחשוב שזו פסה מן העולם לכל המאוחר אחרי מלע''ה 2. אנחנו רוצים להיות אהודים וחלק מן הזוהר האירופאי. זוהי תפיסה נאיבית של ישראלים שרואים את אירופה כארצם של היידי בת ההרים והרחובות הנקיים, אלה שיש להם רגשי נחיתות בהיותם ישראלים לבנטיניים ולא ''אירופאים נאורים''.

      הגב לתגובה זו

      • יורה דעה

        אבי, 29/04/08 23:56

        לא הייתי בגרמניה ואינני יודע מה מידת האנטישמיות שם וגם לא עניני מה מעשיך שם. אנטי ישראליות היא לא בהכרח אנטישמיות. הסיקור הבלתי פרופורציונלי של המצב במזה''ת הוא לא רק בגרמניה. אם הסיקור שקרי אני לא בטוח אך עויין סביר להניח. יש לכך לא מעט סיבות אבל לצמצם אותם לכדי אנטישמיות בלבד זה פתרון מאוד נח שלא דורש הרבה חשבון נפש ופותר אותנו מלהתמודד עם שאלות קשות אותן אנחנו אוהבים להפנות בעיקר לאחרים.
        ''הברית החדשה היא מקור שינאת היהודים'' - כשאתה אומר דבר כזה, צטט. איפה אתה רואה הטפה לשנאה בברית החדשה? קראתי חלקים ממנה ולא זכורה לי הטפה כלשהי לאלימות. בלי ציטוט גם אני יכול לומר הרבה דברים. ואתה יודע מה הבעייה? הנוצרים דנים בהבטים הבעיתיים בנצרות אבל אף פעם לא שמעתי רב שהתכוון לבטל את ''שפוך חמתך על הגויים'' ועוד ''פנינים'' כאלה.
        לגבי הביטולים של האפיפיור הנוכחי לא שמעתי ונראה לי תמוהה שישראל עברה על זה בשתיקה. באשר לעברו בנוער ההיטלראי אני מניח שאתה יודע שאף אחד לא שאל אותו כשגוייס מכיוון שזה היה החוק באותן שנים.
        אכן יש הרבה שנאת יהודים את הנוצרים והנסיון שלך להצדיק אותה לא עומד על הרגליים משום שכבר בעת כתיבת התלמוד, במאות הראשונות של הספירה, יש התיחסויות שליליות לגבי הנצרות. ואני מקווה שלא תספר לי שהנוצרים רדפו את היהודים בבבל במאה הרביעית לספירה.
        הטענה שלך שלא רצחנו, לא גנבנו וכ''ו גם כן לא רלוונטית כי בגלות לא היה לנו את הכח לעשות זאת גם לו רצינו, כך שזה לא יכול לשמש מדד למוסריות.
        אני לא אומר שאין היום אנטישמיות ושיש הצדקה לשנוא אותנו בגלל איזה איש עסקים מפוקפק או עסקן יהודי שמטיף מוסר לכל העולם ובסוף נתפס בבית זונות עם אף מלא קוקאין. מה הפריע לי בתגובה שלך זו הפשטות שבה אתה מחלק את העולם בין רעים (הגויים) וטובים (היהודים כמובן). זאת נראת לי גישה פשטנית וגזענית ואתה לא יכול לצפות שמישהו יתייחס לזה ברצינות מלבד אותם ישראלים שבטוחים שהיטלר היה שמאלן.

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    את השואה הבאה מכינים חכמי השמאל ליהודים בישראל ! בקרוב.....

    נביא הזעם, 29/04/08 11:53

    ההיסטוריה חוזרת ...
    כאשר תיפול יהודה ושומרון לידי החמאס יכנסו 3 מליון תושבי המרכז לגטאות מוקפות טרור איסלמי !
    איראן תשלים בכך את המצור על ישראל שמדרום עזה חמאסטן
    מצפון סוריה וחיזבאלה
    ובמרכז מדינת חמאסטן 2 על גבעות הגדה שישבו 10 ק''מ מלב גוש דן !
    איראן עד אז תהיה גם גרעינית !
    השמאל יצתרף לסיעה לאוייב
    ערביי ישראל יצתרפו ''לחגיגה ''!
    ספק רב אם ישראל תוכל לשרוד מצב כזה!?
    ותודה לחכמי אוסלו והשמאל שהביאו אותנו למצב הזה !!!

    הגב לתגובה זו

    • הציבור הערבי הצטרף ל''חגיגה''. (ל''ת)

      מתקן טעויות, 29/04/08 12:09

      הגב לתגובה זו

    • מלחמת השחרור

      דני, 29/04/08 13:12

      השואה ''הבאה'' היתה צריכה להיות במלחמת השחרור .
      לא היינו אמורים לנצח אותה . מדינות העולם בנו על זה שנפסיד את המלחמה ושייעלם העם היהודי .
      עזוב אותך משטויות , תעזוב את הארץ , תתנצר - הפתרון הפשוט .

      הגב לתגובה זו

      • הנאצים השמידו גם יהודים שהתנצרו, כי זה עניין של גזע, לא רק של דת.

        אייל, 29/04/08 13:51

        כדאי להבין, אם כן, שאם מדינת ישראל תפסיק להתקיים, מצבם של כל היהודים בחו''ל, וגם כאלו שנדמה היה להם שבגלל נצרותם הכל בסדר - מצבם יהיה בכי רע עד מאוד.

        הגב לתגובה זו

    • נביאי זעם הזויים,שאיו כלל להתיחס אליהם. (ל''ת)

      נתן.ש, 30/04/08 07:41

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מכבד את דרכו ומעשיו,עם כל הכאב. (ל''ת)

    נתן.ש, 29/04/08 11:34

    הגב לתגובה זו