• 105.

    הדעות הקדומות חוגגות פה...

    יהודיה משיחית, 10/05/08 20:03

    פשוט נורא, כל הדעות הקדומות האלה על משיחיים..על אנשים שתורמים לבניית הארץ ואוהבים את עמם בכל לבם! אני שירתתי בצבא, ותרמתי למדינה את תרומתי הצנועה..

    בואו נהיה יותר אנושיים, נוציא את השנאה הזאת מלבנו, כי לא לב אבן נתן לנו האל הטוב..

    הגב לתגובה זו

    • 105 - אנחנו מעדיפים ש..... תסתמי!!!! (ל''ת)

      יהודי, 02/07/08 19:18

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    באו נפסיק לריב...

    תחשבו על זה..., 08/05/08 20:39

    בס''ד

    תראו, אף אחד מאיתנו לא יודע באמת אם בת-אל מאמינה בישו או לא, אבל בין כה וכה:
    כולנו מאמינים בתנ''ך ( זה לא שאני מצדיק חס וחלילה אמונה בישו ) אבל כולנו רוצים שתבוא הגאולה, וזה יקרה רק אם נהיה מאוחדים-
    אז באו נפסיק לריב, ורק אם נדע בוודאות אם היא מאמינה בישו או לא,
    נביע את דעתנו בלי לריב!
    עם דגש על הבלי!

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    הרב ליפשיץ צודק!!!

    משהיא שאכפת לה, 08/05/08 09:49

    התנ''ך שייך לעם היהודי.
    ה''יהודים'' המשיחיים הינם נותרים לכל דבר ושילכו להשתתף בחידון של יש''ו.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    לכל ה''דתיים'' כאן

    No, 04/05/08 13:08

    דרך ארץ קדמה לתורה. כל אלה שהגיבו כאן בצורה גועלית לאדם אחר שהם לא מכירים רק בגלל שאמונתו שונה - אתם לא יהודים אמיתיים, אתם הרבה יותר ''גרועים'' מהיהודים המשיחיים כי הם לפחות מצהירים על אמונותיהם והולכים לפיהן, אבל אתם מצהירים על אמונה ביהדות אבל הולכים בדרכי האיסלאם או הנצרות הקתולית.

    גם לא ברורה לי השנאה לישו. לא מצאתי שום אזכור לכך שישו רצח או פגע ביהודים. העובדה שעשו את זה בשמו רק מוכיחה שמאמיניו לא ממש הלכו בדרכו, שכולה חמלה (חמלה קיצונית לדעתי, שאותה מאמץ השמאל הקיצוני אבל זה כבר חורג מהנושא). לא בטוח שישו ביקש להקים דת חדשה, אלה היו ימים של רפורמטורים דתיים רבים וישו היה רק אחד מהם, והמוצלח ביותר בדיעבד. אני מתקשה להאמין שהוא בן האלוהים וכו', אבל ישו האדם לא מטריד אותי יותר מדי, ולא ברור לי למה הוא כל כך מטריד אחרים.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 102

      רועי, 04/05/08 22:25

      אתה טועה ב 10000 אחוז. אם תבין מה זה להיות יהודי אתה תצחק על עצמך. מה שהנוצרים לא הצליחו לעשות במסע הצלב הם מצליחים לעשות עכשיו! ואנשים כמוך נותנים להם לגיטימציה לעשות את זה. עוד לא למדנו לקח מהשואה ומכל ההסטוריה היהודית. יהי רצון שנחזור בתשובה שלמה בלי התבוללות בלי פלגים ובלי מסכות או מלשינים וזדים. בע''ה.

      הגב לתגובה זו

      • אתה טועה כי אתה לא מבין את זמננו אנו

        No, 05/05/08 09:38

        מה שאמרת היה נכון לתקופה שבה היו רק 3 אופציות - להיות יהודי, להיות עובד אלילים, להיות נוצרי. היום אפשר גם להיות חילוני, גם להיות יהודי - וזה לא אוטומטית הופך אותך לנוצרי. להיפך, מי שלא מאמין באלוהים גם לא יאמין בישו.

        הנוצרים הצליחו במסעות הצלב שלהם להפוך מיליונים - גם יהודים רבים - לנוצרים. למעשה, במרוצת ההיסטוריה, 70% מהיהודים המירו את דתם לנצרות. האם אתה רואה תהליך כזה היום ? מתי בפעם האחרונה שמעת על יהודי שהפך לנוצרי ? מה ההיסטריה הגדולה ? מחקרים שפורסמו לאחרונה הראו שדווקא ההתנצרות של חקלאים יהודים עניים היא זאת שנתנה דחיפה רצינית מאוד לאינטיליגנציה היהודית.

        בימי חיי שמעתי על יותר נוצרים שהפכו ליהודים מאשר להיפך. לכן לדעתי אפשר להרגע. והרי הנוצרים האוונגליסטים הרבה יותר גרועים מהיהודים המשיחיים - ואנחנו מחשיבים אותם שותפי גורל. אז די עם הצביעות.

        הגב לתגובה זו

        • הנוצרים היו ונשארים האויבים הכי גדולים שלנו

          חיים.כ, 06/05/08 11:20

          זה שהיום הנוצרים לא טובחים בנו כמו לפני פחות ממאה שנה לא אומר שהם עדיין לא מנסים להעביר אותנו מעל דתנו. אתה אומר מה רע, היום אפשר להיות חילוני בלי להיות נוצרי. אבל לרוב החילונים יש קצת זיקה למסורת היהודית לכאן או לכאן ולכן לא בקיאים ממש במסורת היהודית הנרחבת, ומה אם פתאום יגיע איזה בחור נחמד ואדיב ויתחיל להסביר לך שבעצם אין הבדל בין יהודים ונוצרים. הרי מה ההבדל בין להאמין לעוד נביא אחד? הרי האמנו בכל שאר הנביאים עד אז. ויוסיף ויאמר שלא כל הנוצרים מאמינים שישו היה בנו של אלוקים אלא היה נביא נוסף בשרשרת הנביאים ולכן עלינו להאמין לנבואותיו. איך בדיוק אותו חילוני יגיד לו אחרת? אם היה אותו בחור אדיב ונחמד מדבר עם דתי היה אותו דתי אומר לו שישנה מסורת יהודית עתיקה, ושחכמי ישראל קבעו שישו הינו נביא שקר כמו כל שאר הנביאי שקר שהיו נפוצים אז בימי בית שני. הנבואה בטלה הרבה לפני ישו ולכן אין על מה לדבר. כשהחרדים אומרים שהמסיונרים מאוד מתוחכמים זה לא מתוך בורות ופחד אלא מתוך התנסות רבת שנים בצל אומות העולם.

          הגב לתגובה זו

  • 101.

    תאמיני באדון, בתאל- ותוכלי לחגוג חופשי עוד לפני החתונה (ל''ת)

    הסליחה מובטחת, 04/05/08 00:49

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    כמה שנאה ורוע יש בעולם..ובורות!

    אחד האדם, 04/05/08 00:25

    למה שלא נתאחד כולם תחת דת אחת שתתבסס על אהבה כבוד וחירות לכולם!!!!!!!!!!!.. בלי תיוגים!

    זה נורא לקרוא את כל התגובות של האנשים פה! עד מתי רשעים וטיפשים יעלוזו?!

    הגב לתגובה זו

    • לא מתאחדים עם עובדי עבודה זרה. אפילו לא לעשות ''לחיים'' (ל''ת)

      Yo, 05/05/08 01:44

      הגב לתגובה זו

    • כי החילוניות שלכם מוכפת עלינו ע''י דיקטטורה ומשפיעה עלינו

      Yo, 05/05/08 01:48

      לרעה. אלא מה?

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    יש לי שאלה אליכם הדתיים:

    ?, 03/05/08 21:58

    אתם, שמחשיבים את עצמכם יהודים טובים, איך תסבירו את העובדה שיש בכם מי שמתעללים בילדיהם, מבצעים בהם מעשי סדום ועושים בהם עוד מעשים שפלים שהדעת לא מסוגלת לתפוס?
    לא פלא שכל כך הרבה חרדים חוזרים בשאלה אחרי שהרבנים כופים עליהם את הדת! תתביישו לכם!!!

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף מישהו שמסביר בצורה הגיונית את מסעי הצלב (ל''ת)

      גיבורי מצודת, 03/05/08 23:57

      הגב לתגובה זו

    • ל99

      יהודי, 04/05/08 01:19

      מה אתה מערבב מחט בתחת?

      הגב לתגובה זו

      • ל''יהודי'' שהגיב ל-99

        ?, 04/05/08 16:29

        מכיר את המשפט: ''טול קורה מבין עיניך?''
        הדתיים מתנגדים ליהודים המשיחיים כי הם, כביכול, לא יהודים (זו, כמובן, גישה מוטעית). אז מהי האלטרנטיבה האחרת שהם מציעים לעם? לחזור בתשובה, להיות דתיים טובים (וכל פעם כשאני מסתובבת בעיר מגוריי, בכל פינה תמצא דתי שמנסה לשכנע אותך לתרום לאיזה ישיבה שכוחת אל או להניח תפילין בניגוד לתוכניותך).

        אבל נחש מה? מסתבר שגם אצל הדתיים לא הכל ורוד. שיכבסו קודם את הכביסה המטונפת של עצמם, ואח''כ העם ירצה להתקרב לדת!!! עד אז שלא ינסו להחרים נערה תמימה שכל רצונה הוא להשתתף בחידון!

        הגב לתגובה זו

        • אז אל תחזור בתשובה ואל תבלבל את השכל. אין חובה בשביל זה

          yO, 05/05/08 01:50

          יש גהינם

          הגב לתגובה זו

        • הכנסו --- חשוב מאד!!!!

          אכפת לי, 08/05/08 09:53

          לידיעתך, קיים חוק שקובע גם הוא שהמסיונרים אינם יהודיים.
          היהודים המשיחיים הינם כת של המסיון. ולכל הבורים והבורות אפשר להתקשר לארגון יד לאחים שעושים גדולות ונצורות ושם יסבירו לכם את ההעניין ללא כל גיבובי השטויות שרשומים כאן.
          מס' החינם שלהם: 1800-620-640

          הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה שלך (ל''ת)

      ת. טורקוומדה, 04/05/08 02:05

      הגב לתגובה זו

    • איך הדת ה''חילונית'' הנאורה הולידה אנטישמים כמוך? (ל''ת)

      Yo, 05/05/08 01:46

      הגב לתגובה זו

    • ל99 יא אהבל

      ברור, 07/05/08 15:19

      בתור חילוני[כנראה]אתה נהנה ללכלך על הדתיים .במה ישלך להשתחצן????עבירות המין אצל החילוניים הם מעל ומעבר כל רף.גם אצלנו יש מלא בעיות אבל לפחות יש מגמה לשיפור לא כמו החברה ה''חופשית''.קיצר לך קבור ת'צמך באיזה חור

      הגב לתגובה זו

      • יא אהבל ?!

        תחשבו על זה..., 08/05/08 20:43

        בס''ד

        תקשיב אני דתי, ומתנגד בתוקף לישו והמאמינים לו, אבל כמו (להבדיל)
        באסור להאמין בישו אסור לקלל!
        זה לא שאני מושלם,
        אבל אני מתבייש לקרוא את התגובות פה...

        הגב לתגובה זו

  • 98.

    תכנסו

    מישהו., 02/05/08 16:03

    תגידו ,אין לכם בושה.?? לכל נערה ולא משנה במה היא מאמינה מותר לה לבוא לחידון ואתם -יד לאחים כ''כ חצופים -מה אכפת לכם במה היא מאמינה -כל אחד והדרך שלו!!ועובדה ששלחתם מכתבים לכולם וכולם ענו לכם שמותר לה להישתתף!עקשנים שכמותכם!חוצפנים!אדון ישוע יברך אותך ויעזור לך להיתמודד עם הכל כמו שהוא עזר לך עד עכשיו!!אמן!

    הגב לתגובה זו

    • בסדר..שישו יעזור לה מצידי..לא נראה לי שזה ישנה.. (ל''ת)

      יצור כלשהו, 03/05/08 22:17

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    בת-אל יישר כוחך.ה' שיברך אותך. (ל''ת)

    ...., 02/05/08 15:40

    הגב לתגובה זו

    • איזה ה', לפני שנכנס לילוד אישה, או אחרי ששינה מצב צבירה ונכנס (ל''ת)

      לבשר קודש?, 03/05/08 23:56

      הגב לתגובה זו

    • בת אל, מדינת ישראל היא ההוכחה שהיהודים הם גם ישראל ברוח

      לפי הנוצרים, 04/05/08 00:16

      ישובו לארץ,

      וזו הסיבה שהכס הקדוש לא הכיר מדינית במשך שנים רבות במדינת ישראל.

      זה לא הסתדר להם עם האידיאולוגיה הנוצרית שטוענת שהיהודים נענשו (בסיוע פעיל של כמה אפיפיורים- פיוס של השואה למשל) כי הם לא קיבלו את ישו.

      הגב לתגובה זו

    • בת אל יישר כחך- המשיכי הדרכך (ל''ת)

      פיוס השישי, 04/05/08 02:06

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    הרכבת שלנו עוד לא הגיעה לאושוויץ, אבל בנירנברג היא כבר חונה מזמן.

    רן בלוס אנג'לס, 02/05/08 01:24

    ותודה ליוסי גורביץ'.

    הגב לתגובה זו

    • ואתה תבקשנו מידי הרוצחים, ומידי השותקים גם יחד (ל''ת)

      ד''ש לפיוס, 03/05/08 23:54

      הגב לתגובה זו

    • למה לא הפצצנו את אושביץ? כי אנחנו נוצרים רחמנים (ל''ת)

      ריחמנו על, 04/05/08 02:04

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    המסיונרים מסוכנים, התעמולה שלהם מוכרת. לסלק את בת המסיונר מהחידון

    חילוני, 01/05/08 23:45

    אפילו כחילוני יש בי גועל מול נסיונות המרת הדת הבלתי פוסקים שאי רואה סביבי בעיקר מול אוכלוסית העולים והמדינה עיוורת לחלוטין למה שקורה פה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה חילוני כמו שאבא שלך האפיפיור, החבדניקים משיחיים יותר מסוכנים (ל''ת)

      מילדה שיותר, 02/05/08 03:50

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    עצה אקטואלית

    שמעון, 01/05/08 16:44

    עוד מעט מגיע לג בעומר.כמעט כולם מדליקים מדורות(חילונים,דתיים וחרדים).אני מציע לכל היהודים האמיתיים להכין בובה גדולה (עדיף כשידי הבובה פרושות לצדדים,כלומר בצורת צלב),לכתוב עליה ''ישוע בן מרים'' ולהעלות את הבובה באש. כמובן שעדיף לעשות זאת ליד ריכוזים של ה''יהודים המשיחיים''.

    הגב לתגובה זו

    • לל''ג בעומר יותר מתאים עקיבא בן יוסף בן (ל''ת)

      עמלק, 01/05/08 20:14

      הגב לתגובה זו

      • היתה רוצה לגמואר כמוהו... וסתכל, כל התורה ממנו, ואנחנו מאמינים ב-ה'

        Yo, 05/05/08 01:59

        ולא בבשר ודם. והוא ''קצת'' יותר גדול מהמת ההוא.

        הגב לתגובה זו

  • 93.

    בתאלוש!אמן שתיזכי ותראי לכולם מי את ! (ל''ת)

    ......, 01/05/08 15:12

    הגב לתגובה זו

    • אמן , אמן, אמן ואמן (ל''ת)

      ועכשיו- ליורק, 03/05/08 23:52

      הגב לתגובה זו

    • בת אל- הושיטי את הלחי השניה שלך, ומובטחת לך מלכות שמיים (ל''ת)

      ישו, 04/05/08 00:09

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    החרדים ממש בושה לא?! כסנו...

    מה זה משנה?, 01/05/08 15:10

    פשוט בושה במקום להיתעסק בדברים שלכם כמו לילמוד תורה או -סליחה גמרא מיתעסקים בנערה
    ת-מ-י-מ-ה! שבמיקרה משיחית מאמינה בישוע (המשיח!) ויהודיה בנפש! במקום זה תיראו אחרי מה אתם רודיפם אחרי מה ?אחרי דברים שאותכם לא אמורים לענין! זכותה וזכותו של כל אדם להאמין במה שהוא מאמין וכן גם להפיץ לאחרים!
    בקיצור שהאדון יסלח לכם! ובת-אל :שהאדון יעזור לך תאמיני בו רק בו כי אין מישהו אחר בעולם הזה שיכול לעזור לך יותר מימנו..!

    הגב לתגובה זו

    • הטפשות שלך עוברת כל גבול

      גאווה יהודית, 08/05/08 10:00

      זה שהנוצרים אמצו לעצמם את המילה ''יהודים'' לפני משיחים אין זה אומר שהם אכן יהודים.
      להיפך. היה צריך לתבוע אותם על גניבה. שקר. רמאות. נוכלות. הטעיה.
      דרך אגב, שכנוע להמרת דת הינו עבירה על החוק.

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    היטלר היכה אתכם באנטישמיות ואני אכה אתכם בתורת השמיות

    מבצע צדק אחד, 01/05/08 11:55

    יהודי |
    01/05/08 10:05


    ואולך אתכם קוממיות טל בי יה בלע''ז ואם בזאת לא תשמעו לי והלכתם עמי בקרי והלכתי עמכם בחמת קרי ויסרתי אתכם אף אני שבע על חטאותיכם ואכלתם בשר בניכם ובשר בנותיכם תאכלו והשמדתי את חמניכם ונתתי פגריכם על פגרי גילוליכם וגעלה נפשי אתכם, אלה החוקים והמשפטים והתורות אשר נתן אדוני בינו ו
    בני ישראל בהר סיני ביד משה רבנו עליו השלום עכשיו ,,,,,,,גואל ראשון ואחרון

    רק התורה נטו גואלת בזכות התורה נגאלו ובזכות התורה יגאלו ובזכות התורה ימותו הרשעים ויחיו הצדיקים ויתענגו במדעני מלך מלכי המלכים שפתח את השלחן הערוך כיד המלך בשור הבר ובלויתן וביין המשומר בגביע זהב טהור כשמן זית זך כתית למנורה ולמאור החזק מהמפץ הגדול מהחיים של כל האוהדים השרופים של ביתר, שפתחו את שער הגיא דמק דייויד מלך ישראל לביאת הגואל שגמר את ההלל לעיני כל ישראל בשכבת זרע רותחת ומבעבעת כזרמת סוסים מיוזנים שפרצו במצהלות אור גז מה מפוארת שהעלתה את מפלס הכנרת מעל ומעבר לבית מדרשם של שם ועבר מן החי וקיים לעד בבאר של מרים מול הקבר של רבי מאיר בעל הנס הגדול שיש פה כאן ועכשיו,


    לזכרו של השופט הכנעני חמן בן רטושלח שהיה אחד משבעת קורבנות הרצח המדעי המדויק החוקי והמשפטי בזמן במקום באיכות ובכמות השמורה רק לשופט כל הארץ בסדר דין מקוצץ, ואת שופטי כל הארץ שלא עשו משפט, כי השר צרח והשופט נרצח הנאצי ברח והפודל נבח והכל נשכח ונזרק לפח הקרוב לצלחת המעופפת מעל לראשי המשפחה השופטת שהכניסה את צלם החמן להיכל התרבות המשפטית כחלוץ שבא לקבוץ ורצה לאכול ראה בחורה ושכח לברך שהכל ברא לכבודו של השופט הדן דין אמת וצדק שעשה אתכם בדין והמית אתכם בדין ומחייה אתכם בדין הסנהדרין פרק חלק עמוד צדיק חץ מסיבי לקשת לרשת ולמורשת של מנחם בן יחיד ורבין בן בגין בן גוריון בן איש בן קיש וריש לקיש בן נחשון שקפץ ראשון לנהר דינור רענן הזורם כחשמל בנהר הסמבטיון ממרומי שניר וחרמון ועד לראשון לציון


    תודה על הסבלנות סליחה על ההטרדה תבוא עליכם ברכה מזל טוב והצלחה בעולם הזה ובעולם הבא עלינו לטובה לששון ולשמחה רבה שמחה רבה משיח בא ברוך הבא, תפרו לו תיק מהסרטים מלאו אותו בסמרטוטים ועכשיו כולם מבסוטים הפרקליטים והשופטים השוטרים והגנבים שגנבו את ההצגה הגדולה יחד עם הנוסחה הגואלת החופשייה והמשוחררת מדעות קדומות ואמונות תפלות על חבלי משיח ושעבוד מלכויות העולות ויורדות כטיסת נדנדות וגונבות את דעת הבריות עד דלא ידע בין מתן בסתר למתן גוויל נקי מחשש שוחד בקשיש ודורון מאת אליהו מרדכי כדורי נט די באתרא הדין ודי בכל אתר ואתר
    הוסף תגובה הכפירה לאחור |
    01/05/08 10:42


    הציונים - נאצים יזילו היום דמעות תנין

    הגב לתגובה זו

    • שתוק, ותרגע, שתה כוס מיים קרים, יהיה בסדר. (ל''ת)

      Yo, 05/05/08 02:02

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    מה יש להתרגש. ממזמן המדינה הזאת התחברה למשיחים האלא. וכך היא נראת. (ל''ת)

    מני, 01/05/08 08:19

    הגב לתגובה זו

    • מתמיד הייתם רעים ורשעים כלפי יהודים שלא כמותכם וכלפי גוים, לכן

      אל תתפלאו שיש, 01/05/08 14:47

      וששונאים גם אתכם ולא לחינם כמותכם!

      הגב לתגובה זו

      • כבר אמר אחד מגיבורי תרבותכם..

        פתגמים מחכימים, 03/05/08 22:29

        כשאני רואה את החרדים, אני מבין את הנאצים..

        על פתגם כזה מגיע פרס ישראל, והוא אכן קיבל את הפרס.

        הגב לתגובה זו

  • 89.

    בהצלחה לבת-אל

    ענת, 01/05/08 05:52

    בת-אל מחזקים את ידייך ומאמינים בך.
    אנו גאים בידע שלך בהתמדה בצניעותך הרבה ונועם הליכותייך.
    הניחי בצד את דברי המלעיזים.
    לוא הכירו אותך היו מבינים עד כמה דבריהם אבסורדיים ויש בהם משום לשון הרע.
    ב ה צ ל ח ה !!!

    הגב לתגובה זו

    • הו אתם הראויים למלכות שמיים-

      מלכות שמיים, 03/05/08 23:51

      ישו אמר-
      מי שמאכיל את הברווזים,
      אליו ילכו הברווזים.

      הדואג לעצמו-
      לעצמו הוא דואג.

      על אבן מתגלגלת,
      אף פעם לא צומח אזוב
      (החכמה האחרונה היא של ג'ק ניקולסון, מקן הקוקיה.)

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    שתבחן על הברית החדשה... (ל''ת)

    מריה מגדלנה, 01/05/08 01:05

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    כי תלינו הרי אתם לא מקיימים את יום העצמאות ואין אף חרדי בחידון אתם (ל''ת)

    חרדיחם מה לכם, 30/04/08 22:49

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    שהאדון יעזור לך תאמיני בו! (ל''ת)

    ........., 30/04/08 22:47

    הגב לתגובה זו

    • מי שמאמין באדון, כל חטאיו ייסלחו (ל''ת)

      יוזף קרמר, 03/05/08 23:59

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    מי שחרד שיגזלו ממנו את התורה אז שילמד ויהיה יותר טוב

    MORELETORA.COM, 30/04/08 22:45

    הרבנים בעצמם הם כת
    ובכל זאת ראו את אשר כתבתי
    באתר שלי מורה לתורה

    http://moreletora.com/homesites/Site.asp?Page=5002

    והנה תוכחות לכסילים המחפשים ישועת-שוא אצל ישו

    (ל) הִנֵּה יָמִים בָּאִים נְאֻם יְהֹוָה וְכָרַתִּי אֶת בֵּית יִשְׂרָאֵל וְאֶת בֵּית יְהוּדָה בְּרִית חֲדָשָׁה:

    (לא) לֹא כַבְּרִית אֲשֶׁר כָּרַתִּי אֶת אֲבוֹתָם בְּיוֹם הֶחֱזִיקִי בְיָדָם לְהוֹצִיאָם מֵאֶרֶץ מִצְרָיִם אֲשֶׁר הֵמָּה הֵפֵרוּ אֶת בְּרִיתִי וְאָנֹכִי בָּעַלְתִּי בָם נְאֻם יְהֹוָה:

    (לב) כִּי זֹאת הַבְּרִית אֲשֶׁר אֶכְרֹת אֶת בֵּית יִשְׂרָאֵל אַחֲרֵי הַיָּמִים הָהֵם נְאֻם יְהֹוָה נָתַתִּי אֶת תּוֹרָתִי בְּקִרְבָּם וְעַל לִבָּם אֶכְתֲּבֶנָּה וְהָיִיתִי לָהֶם לֵאלֹהִים וְהֵמָּה יִהְיוּ לִי לְעָם:

    (לג) וְלֹא יְלַמְּדוּ עוֹד אִישׁ אֶת רֵעֵהוּ וְאִישׁ אֶת אָחִיו לֵאמֹר דְּעוּ אֶת יְהֹוָה כִּי כוּלָּם יֵדְעוּ אוֹתִי לְמִקְטַנָּם וְעַד גְּדוֹלָם נְאֻם יְהֹוָה כִּי אֶסְלַח לַעֲוֹנָם וּלְחַטָּאתָם לֹא אֶזְכָּר עוֹד:

    האם לדעתכם הימים האלה של אחרית הימים כבר הגיעו הן התורה אינה בקרבכם וטרם כתובה על לבכם
    האם כולם יודעים את יהוה מקטנם ועד גדולם

    והנה מכתב ששלחתי אליהם [לראשי הקהילה] אך אין בפיהם מענה להשכיל כי טרם ידעו את יהוה

    אם אתה מורה תורת אמת אנא ענה על מעט מן השאלות
    אם אתה מאמין כי בן-אלהים אני ככתוב על בני ישראל בתורת משה איש האלהים:
    ספר דברים פרק יד

    (א) בָּנִים אַתֶּם לַיהֹוָה אֱלֹהֵיכֶם לֹא תִתְגֹּדֲדוּ וְלֹא תָשִׂימוּ קָרְחָה בֵּין עֵינֵיכֶם לָמֵת:

    (ב) כִּי עַם קָדוֹשׁ אַתָּה לַיהֹוָה אֱלֹהֶיךָ וּבְךָ בָּחַר יְהֹוָה לִהְיוֹת לוֹ לְעַם סְגֻלָּה מִכֹּל הָעַמִּים אֲשֶׁר עַל פְּנֵי הָאֲדָמָה:

    מי הוא כהן יהוה או הנביא הקדוש איש האלהים אשר הלך למשוח עם שמן-המשחהומשח את המשיח במשחת שמן הקודש כימשחו יהוה לנגיד על עם ישראל
    כאשר איש האלהים משה משח את אהרן הכהן למשיח
    (י) וַיִּקַּח משֶׁה אֶת שֶׁמֶן הַמִּשְׁחָה וַיִּמְשַׁח אֶת הַמִּשְׁכָּן וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בּוֹ וַיְקַדֵּשׁ אֹתָם:

    (יא) וַיַּז מִמֶּנּוּ עַל הַמִּזְבֵּחַ שֶׁבַע פְּעָמִים וַיִּמְשַׁח אֶת הַמִּזְבֵּחַ וְאֶת כָּל כֵּלָיו וְאֶת הַכִּיֹּר וְאֶת כַּנּוֹ לְקַדְּשָׁם:

    (יב) וַיִּצֹק מִשֶּׁמֶן הַמִּשְׁחָה עַל רֹאשׁ אַהֲרֹן וַיִּמְשַׁח אֹתוֹ לְקַדְּשׁוֹ :

    ספר ויקרא פרק ד

    (א) וַיְדַבֵּר יְהֹוָה אֶל משֶׁה לֵּאמֹר:

    (ב) דַּבֵּר אֶל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל לֵאמֹר נֶפֶשׁ כִּי תֶחֱטָא בִשְׁגָגָה מִכֹּל מִצְוֹת יְהֹוָה אֲשֶׁר לֹא תֵעָשֶׂינָה וְעָשָׂה מֵאַחַת מֵהֵנָּה:

    (ג) אִם הַכֹּהֵן הַמָּשִׁיחַ יֶחֱטָא לְאַשְׁמַת הָעָם וְהִקְרִיב עַל חַטָּאתוֹ אֲשֶׁר חָטָא פַּר בֶּן בָּקָר תָּמִים לַיהֹוָה לְחַטָּאת:

    הגב לתגובה זו

    • להכנס לאתר שלך זה כמו להושיט את הלחי השניה למכים, ולכפור בשכר ועונש (ל''ת)

      סליחה בסיטונות, 04/05/08 00:02

      הגב לתגובה זו

    • 85 - י'כופר - אתה יהודי??!!

      שאלוקים, 02/07/08 19:29

      מה עובר עליך המצאת פסוקים או הבאת אותם מהברית החדשה תכתוב איפה כתוב בתנ''ך האמיתי והמקורי!!!

      פשיעה להכניס את התגובה שלו

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    חידון תנ''ך הוא חידון בידיעת התנ''ך

    שופט, 30/04/08 19:03

    ואם סוס הינדי יודע תנ''ך יותר טוב מבחור ישיבה יהודי אז הסוס ההינדי צריך לזכות.
    כמובן שחבל שתאי המוח של שניהם מתבזבזים על שטויות אבל זו כבר בעייה שלהם

    הגב לתגובה זו

    • ההגדרה היא ''חידון התנ''ך העולמי לנוער יהודי''

      אבשלום, 30/04/08 21:30

      אז אף הינדי או ישועי או בודהיסט או מורמוני לא יכול להשתתף - קפיש?

      הגב לתגובה זו

      • ה חידון התנ''ך לנוער יהודי, היא לא יהודיה על פי קביעת בג''צ (ל''ת)

        מה לא ברור, 01/05/08 23:47

        הגב לתגובה זו

    • נראה לי שסוס היינדי חכם יותר גם ממך... (ל''ת)

      יצור, 04/05/08 02:52

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    לכל החילוניים שלא מבינים, תקראו, תלמדו ואז תגיבו

    כספי, 30/04/08 17:25

    יש איזושהי מהות ביהדות שמי שלא לומד תורה לא יבין אותה. רובכם גם בטח לא מבינים למה היו צריכים לוותר על פיסת עור מהבולבול שלהם.
    יהודי זה לא נוצרי ומוסלמי זה לא יהודי ומשיחי זה ישועי שזה נוצרי ובטח לא יהודי או מוסלמי. אז תירגעו, לפני שאתם מטמאים בלשונכם את חידון התנ''ך לנוער ''יהודי''.

    הגב לתגובה זו

    • איפה במשך הלימודים יש את החלק שאונסים את הילדות?

      44, 01/05/08 12:36

      עוד הט]ת מוסר מהמגזר הכי מרושע וסוטה במדינה?

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    לכל הקנאים ליהדות - מה עם לשון הרע?

    אילת, 30/04/08 17:18

    קראתם משהו באינטרנט ואתם באים ועושים ''עליהום'' על נערה שבעצם אין לכם מושג וחצי מושג על מי שהיא באמת! ה''תתביישו'' שאתם מפנים לכל הכיוונים צריך להיות מופנה אליכם, שחושבים שמייצגים את הדת אבל שוכחים עניינים בסיסיים כמו איסור על קבלת לשון הרע. כולכם באתם וקיבלתם את האמור פה כמובן מאליו, לכן כדאי שתחשבו על זה יותר בפעם הבאה.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מצחיק... כת אחת שונאת את הכת השניה, והמדינה מארגנת חידון לכולן :-)

    שפוי, 30/04/08 16:50

    ''המשיח'' יגיע באמת כאשר יהודים חילונים, שאינם עסוקים במיסטיקה בגרוש, יזכו בחידון התנ''ך.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    במה היא שונה מהחבדניקים (ל''ת)

    המשיחיים???, 30/04/08 14:30

    הגב לתגובה זו

    • לגבי חבד

      שמעון, 01/05/08 06:28

      היהודים המשיחיים מאמינים שישו הוא אלוהים(כנס לאתרים שלהם ותיווכח),החבדניקים לא טוענים זאת לגבי הרבי שלהם.

      הגב לתגובה זו

      • גם הנוצרים טוענים שישו המשיח כמו חבד לגבי רבם (ל''ת)

        עינת, 02/05/08 02:52

        הגב לתגובה זו

        • הבדיקה לגבי המשיח פשוטה. אים הוא מקיים את ההלכה :כן אם לא , לא.

          Yo, 05/05/08 02:06

          עכשיו תחשבי את הכל לפי הנתון הזה.

          הגב לתגובה זו

  • 79.

    כולכם טועים, אלוהים וישו מתו מזמן, השטן הרג אותם

    יואב, 30/04/08 14:15

    יאללה ynet נראה אתכם נותנים חופש ביטוי לכל הדתות...

    הגב לתגובה זו

    • מזל שהפסיקו לכתוב ''יהודי'' בתעודת הזהות

      שולמן, 30/04/08 17:21

      כי למרות השם התנכ''י שלך והעובדה שאתה ממטמאי ארץ ישראל, אתה בהחלט לא יהודי אבללצערך, בבי''ד של מעלה תישפט כיהודי.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    כשר אבל מה זה מסריח

    דליה, 30/04/08 13:17

    מסיונריות היא פעילות לגיטימית מבחינה חוקית (ואלחם למענה אם יהי צורך) אבל מסריחה מבחינה מוסרית.

    הגב לתגובה זו

    • אני לא חושב שהיא לגיטימית חוקית, או מוסרית

      No, 04/05/08 18:01

      מדובר למעשה בשידול, ובמדינות רבות אוסרים זאת. גם בישראל יש חוק נגד מיסיונריות, אבל לדעתי לא מרבים להפעיל אותו, לפחות לא כנגד יהודים דתיים. לדעתי אסור לאפשר שום צורה של שידול ברחוב - לא נציגי מכירות ולא עמותות פוליטיות. המרחב הציבורי צריך להיות נקי משידול, כך זה לפחות במדינות רבות בארה''ב.

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    חידון תנ''ך

    מבולבל, 30/04/08 12:25

    שתתגייר לפני החידון,או רק טטבול במקווה

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    צריך להעיף אותה היא לא יהודיה (ל''ת)

    דן, 30/04/08 10:28

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    לאסור גם על חבדניקים להשתתף

    כבוד הרב, 30/04/08 10:04

    מכיוון שהחבדניקים הם משיחיים לכל דבר (רק שמשיח צדקם הוא הלובביטשער ולא ישו) מוצע כי גם הם לא יוכלו להשתתף באירועים הקשורים ליהדות ''הטהורה''.
    ובא לציון גואל.

    הגב לתגובה זו

    • שקר שחוזר על עצמו: חב''ד לא מאמינים שאלהים זה הרבי מלובביץ!!! (ל''ת)

      עורמת הכנסייה, 30/04/08 13:00

      הגב לתגובה זו

      • שקרנים! הרבי המת שלהם והחבדניקים מאמינים שהרבי זה העמצות של (ל''ת)

        הקב''ה בעולם הזה, 30/04/08 14:20

        הגב לתגובה זו

      • שקרנים! הרבי המת שלהם והחבדניקים מאמינים שהרבי זה העצמות של הקב''ה (ל''ת)

        בעולם הזה, 30/04/08 14:54

        הגב לתגובה זו

  • 74.

    שתצהיר: שהיא איננה מאמינה שישו אלהים או בן של אלהים והכול בסדר (ל''ת)

    מה הבעיה?, 30/04/08 09:17

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    ישו הוא נביא או ''בן אלהים'' או אולי אלהים בעצמו? (ל''ת)

    שאלה למשיחיים, 30/04/08 08:29

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מחשב יכול להיות חתן התנ''ך - תנ''ך זה למאמינים בו (ל''ת)

    טריביה או שעשוע, 30/04/08 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אם לחילוניים הכופרים מותר להתמודד, אז למה לא לדתיה כמוה? (ל''ת)

    אבסורד, 30/04/08 08:22

    הגב לתגובה זו

    • חילוניים הם 0 מבחינה דתית -- נוצרים נחשבים לשליליים (ל''ת)

      חשבון פשוט, 30/04/08 08:27

      הגב לתגובה זו

    • אתה קרוע?חילוניים הם לאו דווקא כופרים.משיחיים הם כופרים בעצם הגדרתם (ל''ת)

      משיחיים הם, 30/04/08 09:11

      הגב לתגובה זו

    • חילונים הם 0 (לא וב ולא רע) מאמינים באל אחר הם כופרים (ל''ת)

      זו הנקודה, 30/04/08 09:18

      הגב לתגובה זו

    • חילונים גם זכאים לעליה בחוק השבות

      אלי, 30/04/08 09:39

      ונוצרים, אפילו אם הם קוראים לעצמם ''יהודים משיחיים'' אינם זכאים.

      עשה חיפוש בגוגל על ברספורד נגד משרד הפנים ותמצא חוו''ד של ביהמ''ש העליון בנושא

      הגב לתגובה זו

      • איזה קשקוש, עשרות אלפי נוצרים עלו לארץ במסגרת חוק השבות

        No, 04/05/08 18:03

        אם אבא שלך יהודי, גם אם אמא שלך נוצריה, אתה יכול לעלות לארץ על פי חוק השבות, מהסיבה הפשוטה שהיטלר היה מחסל אותך בשואה, בין אם אתה יהודי משיחי, או סתם יהודי, או אפילו נוצרי והעיקר שאתה צאצא מדור 2 ליהודי.

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    אין מצב לאפשר לאנשים שמאמינים שישו הוא אלהים להשתתף!

    לא תחרות זכרון, 30/04/08 08:19

    חידון התנך בצורתו החילונית הפרימיטיבית הוא חידון זיכרון...

    אין כאן הבנה או משהו מעבר לזה

    ולכן GOOGLE יכול להיות חתן התנ''ך העולמי כל שנה

    בעיקרון חידון התנ''ך צריך להיות בהשתתפות אלו שמאמינים בתנ''ך - ולא בברית החדשה או בקוראן או באלילים

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    הכול שקר אחד גדול

    רון, 30/04/08 07:52

    אין ישו ואין מוחמד ואין בטיח יש אלוהים אחד ושמו אחד ועם ישראל חי אחד לנצח נצחים וכול מי שהולך אחרי העבודה הזה הזו שניקראת ישו דינו קרט ואין לא שום חלק בעולם הבא

    הגב לתגובה זו

    • אתה כמעט צודק.

      מפוכח, 30/04/08 08:36

      לגבי מה שאין אתה צודק, לגבי מה שיש אתה שוגה, לצערי.

      הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז + תיקון קטן

      בודהא, 30/04/08 10:06

      אין ישו ואין מוחמד ואין משה ואין אלוהים וכול מי שהולך אחרי העבודה הזה הזו שניקראת אלוהים או אלוקים או הקדושברוכו דינו קרט (24 לפחות!) ואין לא שום חלק בעולם הבא!

      הגב לתגובה זו

      • ל-69 קודם אל תכתוב עם שגיאות כתיב

        הצעה, 02/07/08 19:36

        עכשיו,
        אם אין אלוקים מי יתן כרת לאנשים שמאמינים ביש''ו, מוחמד וכו'????
        מי נמצא בעולם הבא???
        מי דואג לסדר????
        אתה חכם???
        תברר!!! ברצינות עם כוונה גם לקבל... אם יש אלוקים או אין!!!

        הגב לתגובה זו

  • 68.

    אין מקום ל''שליחים'' של ישו בחידון.

    אחד מישראל, 30/04/08 00:49

    מה עשה את נוצרים אלו ליהודים?
    כל איש ישראל אשר כבוד סיפרו קרוב אליו יזעק בעת כזאת.
    ואילכם הנוצרים למה באתם אלינו בפתלתלות ?באו נגדנו ביושר.

    הגב לתגובה זו

    • אין מקום ל''שליחים'' של מנחם בחידון. (ל''ת)

      במה ישו אחד, 30/04/08 07:01

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    היא יהודיה מומרת - שמאמינה שישו הממזר הוא אלהים שירד לאדמה

    בעיה עקרונית, 29/04/08 22:33

    ולמרות

    הגב לתגובה זו

    • במה היא שונה מהחבדניקים (ל''ת)

      המשיחיים???, 30/04/08 06:59

      הגב לתגובה זו

      • חב''ד מאמינים שהרבה הוא המשיח - אדם בעל יכולות רוחניות מופלגות

        לא אלהים, 30/04/08 08:10

        זה עניין עקרוני

        הגב לתגובה זו

        • בתורתם של חבד כתוב במפורש שהרבה הוא העצמות של

          הקב''ה בעולם הזה, 30/04/08 14:33

          אתם והנוצרים אותו הדבר, אין שום הבדל!

          הגב לתגובה זו

          • תראה איפה כתוב יא שקרן. (ל''ת)

            Yo, 05/05/08 02:10

            הגב לתגובה זו

      • ביהדות כל האנשים שווים בפני האל וכולם מחוייבים במצוותיו גם המשיח

        הבדל ענק, 30/04/08 08:16

        ביהדות כולם שווים

        אם כל אחד עושה כל מה שהוא צריך כלפי בוראו הרי הוא שלם
        אין לאדם שום חיוב הכנעה כלפי אדם אחר - אלא מתוקף עבודת ה' או ציווי ה'

        וכל אדם שהוא לא יכול לעבור חוקי ה' או להחליף ה' - וגם אם הוא משיח הוא יענש כמו כל אחד (ויותר)

        כאשר אומרים שאדם הוא אלהים, הרי הוא כל יכול וכל מה שהוא אומר אין לחלוק עליו ...

        הגב לתגובה זו

        • נכון! ואין חבדניק שיכול לחלוק על הרבה (ל''ת)

          המת חי שלהם, 30/04/08 14:35

          הגב לתגובה זו

        • שטויות! התורה מחיבת הכנעה כלפי כהנים ומלכים

          וגם חזלים אמרו, 30/04/08 14:51

          שהתורה עתידה להתבטל, והנביא אמר שיהוה עתיד לכרות ברית חדשה עם ישראל שהפרו את הברית הראשונה.
          הם טוענים כמו החבדניקים שישו היה עצמותו של הקב''ה בעולם הזה, אם אתה פוסל את האחד אתה חיב לפסול גם את השני!

          הגב לתגובה זו

          • סבבה

            ארוס קמינזיטיה, 02/07/08 19:40

            אסור להשוות בין הממזר לרב הצדיק!!!
            אבל תלמידיו של הרבי מליובוויטש (או איך שכותבים את זה)
            באמת לא נוהגים בסדר בבחינה זאת (הם מקיימים את השולחן ערוך)
            הם כנראה הכת הכי קרובה ליהדות...
            אבל הנוצרים זה סיפ]ור אחר מטומטם!!! זה שטויות וזה ברור (אמנם גם חב''ד המישיחיים זה שטות גמורה אבל יש הבדל)!!!

            הגב לתגובה זו

      • בזה שהמשיחיים מאמינים שישו הוא אלוהים, או לפחות חלק ממנו (ל''ת)

        זה הבדל עצום, 30/04/08 08:30

        הגב לתגובה זו

        • וחבדניקים כולל הרבה המשיח המת חי שלהם עצמותו של הקב''ה (ל''ת)

          בעולם הזה, 30/04/08 14:36

          הגב לתגובה זו

    • היא לא יהודיה מומרת

      מצ'ו, 01/05/08 11:52

      היא גויה גמורה.
      אמא שלה ''התגיירה'' כביכול.
      אמא שלה גויה, היא גויה.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    הנציג הסקנדינבי- כומר במקצועו. זוכרים? כנסו

    דודי, 29/04/08 21:10

    ציטוט מויקיפדיה: ''הזוכה, עמוס חכם, עבר לשלב ''החידון הבינלאומי'' שבו לקחו חלק משתתפים מרחבי העולם, ובהם גם לא יהודים.''
    ממה מפחדים החרדים? שהנערה תעביר את כל המתחרים לכת שלה. אחרי כל השנים בישיבה....

    הגב לתגובה זו

    • להבדיל מהחידון לבוגרים-החידון לנוער הוא לנוער יהודי בלבד, בהגדרה. (ל''ת)

      תברר לפני, 30/04/08 06:41

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    בתאל בהצלחה!!!!

    אני, 29/04/08 20:00

    בהצלחה בהצלחה מתפללים בשבילך!!

    הגב לתגובה זו

    • למי אתה מתפלל? להוא שבשמו נרצחו המונים מבית ישראל? ימ''ש (ל''ת)

      Yo, 30/04/08 00:35

      הגב לתגובה זו

      • ליהוה שבשמו נרצחו 6000000 (ל''ת)

        יהודים, 30/04/08 15:16

        הגב לתגובה זו

        • לפחות קצת כבוד לשם... (ל''ת)

          אחת שאכפת לה, 02/05/08 17:30

          הגב לתגובה זו

  • 64.

    אני חילוני, וחושבת שאין מקום ליהודים נוצריים באיירוע כעזה

    יפית, 29/04/08 19:54

    ואינני גזענית.

    הגב לתגובה זו

    • את גם לא חילונית (ל''ת)

      מזהה החרדים, 30/04/08 08:04

      הגב לתגובה זו

    • באיירוע כעזה ? ממייש חילויינית...

      No, 04/05/08 18:06

      חחחחח לפחות תסתירי את היידיש בתגובות

      הגב לתגובה זו

      • למי שלא מבין בבקשה לא לכתוב תגובות טפשיות שרק מוציאות אתכם

        סטודנטית ללשון, 08/05/08 03:21

        באופן לא מכובד!

        בשפה היידיש מוסיפים בכתיב עי''ן או אל''ף אחרי כל מיני אותיות. יפה. את זה הבנתי שאתם יודעים (או לפחות רק חושבים שאתם יודעים), אבל לא מוסיפים סתם עי''ן בכל מקום שרוצים. עי''ן נוספת אחרי אות לציון תנועת הסגול או הצירה (תנועת E למי שכבר הספיק לשכוח את החומר מהבגרות בלשון, או שלא טרח ללמוד אותו כלל...). דוברי היידיש אמנם לא יודעים את הכלל, אך זה יוצא להם באופן אוטומאטי, כמו שדברים אחרים יוצאים לנו באופן אוטומאטי בשפה שלנו.
        ולכן, אין כל סיכוי שבעולם שמישהי שדוברת יידיש תכתוב ''כעזה''. זה הרי לא יכול להיות, כי עי''ן בכתיב מציינת רק תנועת E.
        אלא מה, מאוד פשוט........הרבה הרבה יותר פשוט ממה שחשבתם. כ''ף ועי''ן נמצאות זו לצד זו במקלדת, ולכן זה פשוט נפלט לה...יצאה לה בטעות עי''ן.
        זהו. לא בכל דבר צריך לחשוד, ואם אנחנו כבר בענייני שפה, אז יש פתגם שאומר ''סייג לחכמה שתיקה'' וכדאי לכם לשנן אותו טוב. לא לכל דבר צריך להגיב, וקל וחומר כאשר מדובר בעניין שאינכם מבינים בו כלל, ותגובתכם רק מוציאה אתכם בורים.

        הגב לתגובה זו

      • זה היה מצחיק (ל''ת)

        באמת, 02/07/08 19:41

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    בתאל! אלוהים יהי עימך!

    אני, 29/04/08 17:43

    נמשיך לעודד ולחזק בתפילות! אלוהים גדול!

    הגב לתגובה זו

    • למי אתה מתכוון שיהיה עימה ישו? (ל''ת)

      בתואל, 29/04/08 20:53

      הגב לתגובה זו

    • היית מצרף - לנוצריה - ה' יברך אבל בסוף היית כותב - אללה אכבר במקום

      ללל, 02/07/08 19:43

      אלוקים גדול - שילוב של שלושת הדתות נחמד לא???
      קירוב רחוקים!!!!!!!!!!!! ):

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    צריך להגיד בצורה ברורה, או שאתה יהודי או שאתה מאמין בישו

    יאיר, 29/04/08 17:16

    במדינה יהודית אין מקום למסיונרים

    הגב לתגובה זו

    • מתגובת אביה

      נכון, 29/04/08 17:39

      ניתן ללמוד שהוא משיחי. ''מאמין בכל הנביאים'' זו התבטאות טיפוסית של מסיונר / משיחי.

      הגב לתגובה זו

    • או שאתה יהודי או שאתה מאמין במשיח מת

      שקם לתחיה, 30/04/08 15:25

      איזה שטויות! אתם חבורה של טפליים וטפילים.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    גם לחבדניקים מתמודדים הם מגיבים ככה?

    עוז, 29/04/08 17:13

    ה' עוז לעמו ייתן,
    ה' יברך את עמו

    ב-ש-ל-ו-םםםםםםםםםםםםםםםםםםם

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    בהצלחה לכל משתתפי החידון

    יהונדב, 29/04/08 16:49

    במיוחד לבת אל לוי....
    ישר כח על לימוד ושקידת התנ''ך.
    הלוואי על כל החרדים לדעת אפילו מקצת התנ''ך- כך שיוכלו גם להתמודד בחידון ולא רק לאיים מהצד- כאשר הם נטולי לימוד התנ''ך לחלוטין.
    Good Luck for everyone

    הגב לתגובה זו

    • חרדים שימו לב

      דתי ציוני, 29/04/08 17:43

      החלו ללמוד את התנ''ך ולגלות את תוכנו הנפלא ונבואותיו. ואז אתם רשאים לדבר ולאיים .... עצה בונה!!!

      הגב לתגובה זו

    • זה היה גזענות חסרת כל בסיס - אני לא חרדי ובכל זאת... הם יודעים טוב

      מרכזניק, 02/07/08 19:46

      מאד אפילו תנ''ך יותר ממך ומבת אל לוי הכופרת שאלוקים ישלם לה כגמולה.... לה ולמשפחתה!!!!

      הם יודעים חוץ מתנ''ך גם גמרא (אין לך מושג מה זה קושי!!!! ומשנה וכו' וכו' אי אפשר לספור את כל ספרי היהדות שהם לומדים...-
      אבל כמובן אין להם ספרי אורות ושאר ספרי הרב קוק ומרכז שבלעדיהם להבין ת'תורה זה כמו...)

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    ע עשרה פעמים נכתב הגפן במובן הגאפן

    כך בדיוק זה, 29/04/08 16:44

    ו95 אחוז מהחילונים יתחתנו עם נוצריה אמריקאית ולא עם יהודיה דתיה בין אם היא מאמינה במשיח שבא בפעם הראשונה או בפעם השניה

    הגב לתגובה זו

    • אצל הדתיה, המשיח בא רק אחרי החתונה

      מחשבי קיצין, 29/04/08 16:58

      למי יש זמן וחשק לחכות.

      הגב לתגובה זו

    • אני מכיר נתונים אחרים לגמרי

      No, 04/05/08 18:08

      אולי בגיל 20 חושבים ככה, אבל בגיל מאוחר יותר אתה מבין שבכל זאת אתה רוצה שהילדים שלך יגדלו כיהודים וכישראלים - כמוך. שים לב, למרות שהאמריקאיות יותר כוסיות, והרוסיות יותר נחמדות - הישראלים עדיין מעדיפים את הישראליות המעפנות... וזה בערך 95% מהישראלים, לא 5% מהישראלים...

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    רחמים על עם ישראל

    ברכה, 29/04/08 16:29

    אנו נמצאים כעת בזמן אחרית הימים- שבסופו נראה ונגלה את האמת אודות כל נבואות התנ''ך ועל ביאת משיחינו.
    מדוע החרדים כל כך חוששים מפני ה''כת'' הזו?? האם אמונתם אמיתית? הלא אם הכל שקרי מדוע הם חוששים ויראים כל כך? (נקודה למחשבה)..
    ולנערה שיהיה המון בהצלחה- ה' יברך אותך ויהיה איתך.

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף מעט דברי טעם בבליל ההזוי הזה. יישר כוח (ל''ת)

      אוי הברוך, 29/04/08 17:02

      הגב לתגובה זו

    • יישר כח לבת-אל!! העם איתך (ל''ת)

      יהודיה כשרה, 29/04/08 17:37

      הגב לתגובה זו

    • הם לא מפחדים על עצמם אלא עליך

      יעקב, 30/04/08 05:55

      לחרדים אין שום בעייה להתמודד עם מסיונריות פרימיטיבית. למעשה במהלך 2000 השנים מאז הופעת הנצרות הם מנסים לשכנע את היהודים בצדקתם בין השאר ע''י כביכול הוכחות מהתנ''ך היהודי (יש גם תנ''ך נוצרי - הסבר בהמשך). אלא שחכמי ישראל בכל הדורות כבר זיהו שמדובר על פי רוב באחד מהשלוש :
      1. ציטוט מהתנ''ך היהודי שפשוט לא קיים !! -
      2. תרגום שגוי, משובש ומעוות של מילים ופסוקים בתנ''ך היהודי (באופן שאינו ניתן לוויכוח - כמו ה ''עלמה'' שבשום מקום אין רמז למצבה המיני אלא רק לגילה. הם מתרגמים ל''בתולה''. ועוד דוגמאות רבות - ניתן להשיג קלטות וספרים שמסבירים היטב את הנושא).
      3. הוצאת פסוקים או קטעים מהקשרם על ידי קריאה במנותק מהפסוקים והפרקים לפני ואחרי.

      לכן אמרתי תנ''ך יהודי ונוצרי כי עם התרגום המשובש שלהם מופיעים כל מיני ''ארטיפקטים'' שכביכול מוכיחים שישו הוא המשיח, אולם כאשר חוזרים למקור בלשון הקודש, כל ה''ארטיפקטים'' נעלמים ואיתם גם המשיחיות של ישו

      (הסיפור על ה''עלמה'' ה''בתולה'' משלב את שניהם. מעבר לתרגום השגוי, שאגב חלק מהנוצרים כיום כבר הכירו בו, הפרק עצמו מדבר על נבואה שניתנה למלך ממלכי ישראל (שכחתי את שמו - סליחה) ע''י הנביא ישעי-הו, הדבר קרה מאות שנים לפני לידתו של ישו, ותוכן הנבואה היה שעל מלך ישראל לא לפחד מהאויב (''ארם'') שתוקף אותו וסימן לדבר שלאשה צעירה יוולד ילד בשם עמנואל (ישו מעולם לא נקרא בשם הזה !!) - בלי שום טריקים, עם אבא כמובן, ועוד לפני שהוא יבחין בין טוב לרע, ז''א תוך שנים ספורות! מלכי ארם כבר יסוגו והוא יינצל מהמלחמה. בסוף באמת מלך ישראל ניצל וניצח את המלחמה. - ז''א זאת בכלל לא נבואה משיחית, בכלל לא יכולה לדבר על ישו.

      יש עוד הרבה הפניות מעגליות - נבואה מדברת על המשיח אז הנוצרים אומרים :''הנה זה מדבר על ישו'',
      '' אבל מי אמר שישו הוא המשיח ?'' עונים היהודים , ''מה זאת אומרת ?'' שואלים הנוצרים'' ברור שהוא המשיח'', אבל מי אמר ? כי יש ראיות כמו הדוגמא שהבאתי מקודם - שכמובן אין ממנה שום ראיה.
      זאת רק דוגמא אחת מיני רבות)

      למרבה הצער מטרתם של המסיונרים היא בעיקר יהודים שלא זכו לשום חינוך יהודי אלמנטרי, ורק אותם ניתן לשכנע בעזרת ה''ראיות'' מהסוג הזה.
      ולכן חשוב לא לתת שום בימה לרעיונות שכבר אבד עליהם הקלח - זה כמעט סוג של פדופיליה - לנצל ילד (אדם שמבחינת הידיעות שלו ביהדות הוא כמו ילד) על מנת לספק את עצמך

      בתקווה לגאולה אמיתית עם משיח אמיתי.

      הגב לתגובה זו

    • ברכה-מתגובתך רואים בבירור שאת משיחית. למה את מסתירה את זה? (ל''ת)

      לאמונה בישו אין, 30/04/08 06:43

      הגב לתגובה זו

      • משיח, משיח, משיח, אי, אי, אי, אי, אי

        סימביוזה, 30/04/08 14:56

        והחרדים לא משיחיים?
        חסר למי מהם שיכפור בביאת המשיח/ה.

        בקיצור, עוד תרגיל שליטה מסריח מבית מדרשם של הקיצוניים החרדים.

        ממילא הם לא שולחים בני נוער חרדים להשתתף ח''ו בפעיליות שמשותפות לבנים ובנות.

        הגב לתגובה זו

    • לכל מי שמברך את בת-אל אתם מכירים אותה שכ''כ אכפת לכם ממנה???

      מתנחל, 02/07/08 19:49

      המרחם על אכזרים סופו להתאכזר על רחמנים!!!
      תוצאות - תסתכלו על עמונה ושאר המכות שהמתנחלים מקבלים מכל הרחמנים שמרחמים על נוצרים ומחבלים!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    בת אל לא גברה על אף מתמודד דתי.

    חידוניסטית, 29/04/08 16:19

    וכנראה שגם לא בעתיד. בחידון התנ''ך העולמי זוכה דתי. תדייקו.

    הגב לתגובה זו

    • אכן

      חתן התנ''ך, 30/04/08 09:29

      מאז החידון בתשנ''ז משוריין אוטומטית מקום בחידון התנ''ך העולמי למתמודד מבתיה''ס הכלליים. (מילה יםה לחילונים) כך שאין צורך למתמודד שאינו דתי לעקוף אף מתמודד דתי כדי להגיע לחידון העולמי.
      כמו כן, לא הייתי דואג כל כך שהיא תעקוף ישראלי דתי בחידון העולמי. הבדלי הרמות פשוט גדולים מדי.
      לעצם הנושא, זה ממש בזיון שנתנו לה לגשת לחידון.

      הגב לתגובה זו

      • נכון. תלמדו מהישרדות איך לכופף תוצאות.

        הלימור, 30/04/08 14:58

        בלי גויים.
        בלי נשים.

        הגב לתגובה זו

        • הלו - אל תשווה!!!! (: (ל''ת)

          בת, 02/07/08 19:52

          הגב לתגובה זו

  • 56.

    המשיחיות היא רעיון מפגר

    נגד המשיח, 29/04/08 16:05

    גם אצל היהודים , ום של חב''ד , גם אצל נוצרים , וגם אצל המתחזים המתקראים יהודים משיחיים...

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לכל האלה שמחשיבים את עצמם יהודים פתוחים...

    דניאל, 29/04/08 15:54

    אולי גם תרצו שיהיה גם שאלות מהברית החדשה,זה חלק מהתנך שלכם לא?!ואגב לאלה שטוענים שהחרדים או הדתיים הורידו את התורה בעצמם מהר סיני אז נראה לי שאתה טועה,פשוט אנחנו משתדלים לקיים אותה במלואה ולא להוסיף או להפחית דברים ממנה לפי מה שמתחשק לי..

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לכל האלה שמחשיבים את עצמם יהודים פתוחים...

    דניאל, 29/04/08 15:54

    אולי גם תרצו שיהיה גם שאלות מהברית החדשה,זה חלק מהתנך שלכם לא?!ואגב לאלה שטוענים שהחרדים או הדתיים הורידו את התורה בעצמם מהר סיני אז נראה לי שאתה טועה,פשוט אנחנו משתדלים לקיים אותה במלואה ולא להוסיף או להפחית דברים ממנה לפי מה שמתחשק לי..

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ניתקלתי בהם ברחוב כנסו........

    אמיר, 29/04/08 15:52

    ליד שנקין הם תפסו אותי, היה לי מבט עצוב ודיכאון עטף אותי.
    פתאום, משום מקום הוא הופיע, בחור צעיר עם מבטא קל וחיוך של טוב על פניו, הוא קלט אותי ויצר קשר,הוא התחיל לדבר ולדבר ולהקרין חום ואהבה..ולאט לאט ניסה לדבר איתי על הטוב והחסד והחמלה שי''שו מייצג, כאשר היבהרתי שאני יהודי ואפילו מאמין הוא אמר שאין בעיה שזה בסדר, שאלתי בחזרה ''הרי דתנו אוסרת על זה'' והוא התחיל במסכת שקרים וציטוטים שהוצאו מהקשרם.
    נישארתי לדבר איתו כיוון שהיתי מזועזע שלא רחוק מבייתי, במדינת היהודים מנסים להעביר אותי על דתי...

    רק חומר למחשבה...

    הגב לתגובה זו

    • לאמיר 53

      ממעין, 30/04/08 16:27

      הלא זה בדיוק מה שעושים כל המחזירים בתשובה . מה זה משנה מי הם? בכל מקרה הם מבלבלים את המוח ומעבירים את האדם המצוי על דעתו ואמונתו.
      להיות חילוני זה בסדר גמור ולא פחות מלהיות דתי. דתייים פוטרים עצמם בתחפושת ומנהגים וחילוני מתמודד עם עצמו יום יום מחדש ויש בזה תוכן אמיתי .
      ולגבי ריקנות, הדתיות והדת עוד לא שיקמה טיפשות וריקנות גם אצל המאמין הכי גדול.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    לאור השפל המוסרי של היהדות אשר הפכה להיות דת שמהותה הוא כפיה,דיכוי,

    חרדה חרדית, 29/04/08 15:51

    אפליה וגזענות מתחילים גם חובשי הכיפות להיות מודאגים מכך שמיסיונרים לדתות אחרות מצליחים לגייר יהודים שמעדיפים לשדרג את עצמם לדת אחרת.........

    הגב לתגובה זו

    • STOP THE SECULAR DICTATURE ON THE JEWISH PPL IN ISRAEL (ל''ת)

      BEBOP, 05/05/08 02:15

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    ישו נולד יהודי ונקבר כיהודי אם היה קם לתחיה היה כשר למניין.לובביצים (ל''ת)

    יותר משחיים., 29/04/08 15:25

    הגב לתגובה זו

    • כל האסונות באו לעם הזה בגלל מיני הטפילים הדתיים שתפסו בעלות (ל''ת)

      על היהדות., 29/04/08 15:59

      הגב לתגובה זו

      • מה לחילונים וליהדות ? החילונים מבינים בכלל פסוק מהתנ''ך?

        סמי, 29/04/08 18:35

        עובדה שתשאל כל חילוני מצוי , מאיזה פרי אכלה חווה , אז הוא יגיד תפוח , שזה מראה על בורות לשמה

        הגב לתגובה זו

        • ומה טמבל דתי כמוך

          היה עונה???, 30/04/08 15:29

          חא חא חא, וזאת לא בורות לשמה?

          הגב לתגובה זו

          • אני היתי עונה שזה פרי עץ הדעת ולא פרי התפוחים

            סמי, 01/05/08 02:06

            אם היו שואלים אותי לפי פירוש התורה שבעל פה , אז הייתי אומר שזה היה פרי שכל פעם היה משתנה ל3 סוגים , פעם חיטה פעם תאנה , ופעם גפן

            הגב לתגובה זו

    • אל תהיה טיפש-אם הוא כשר, לא מחשיב עצמו משיח ולהיפך (ל''ת)

      אלה עובדי, 30/04/08 06:44

      הגב לתגובה זו

      • ישו הפך משיח 300 שנה לאחר פטירתו ע''י עסקנים דתיים (ל''ת)

        ליתר דיוק, 30/04/08 08:22

        הגב לתגובה זו

    • בפעם האחרונה שבדקתי יש חרדים שאומרים שמילובביץ המשיח (ל''ת)

      rr, 01/05/08 12:45

      הגב לתגובה זו

      • לא כל חרדי - חב''דניק יש יותר חרדים לא חב''דניקים מכן -

        לא וב''ה לא -, 02/07/08 19:56

        ד.א. חב''דניקים יוצאים לרחוב לבלבל בשכל אמנם... לכן אתם רואים רק אותם אבל תדעו- הם מיעוט...
        הם תינוקות שנשבו עוטפים אותם כל מיני הזיות - תבינו אותם זה לא פשוט להתמודד......

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    כמה הצעות שפויות

    טורקוומדה, 29/04/08 15:21

    מכיוון ששמענו על ''יהודים'' משיחיים המתחזים ליהודים ומסתירים את משיחיותם, אנו מציעים ללמוד לקח מרבותינו הגדולים האינקיוויזיציה הספרדית, ולנקוט בשיטותיה.
    ראשית יש לתפוס את ''היהודים'' המשיחיים ולענות אותם עד שיודו שהם משיחיים.
    שנית יש להעלות אותם על המוקד, רצוי במקום מרכזי כמו כיכר העיר.
    ושלישית, להחרים את כל רכושם.
    וייאמר ''מכל מלמדי השכלתי''...

    הגב לתגובה זו

    • אכן מתאים לך הכינוי שבחרת. ואילו אנו רק מבקשים שיעזבו אותנו במנוחה

      בלי הטפות, 30/04/08 06:46

      מי שרוצה להאמין בישו שיאמין, אבל שלא יעשה נפשות לזה בארץ. בשביל זה יש לו את כל העולם. אנו לא מנסים להעביר נוצרים על דתם, אז שלא ינסו הם להעביר יהודים על דתם.

      הגב לתגובה זו

    • לצערי הרב, בכל צחוק יש קצת אמת.

      מיכאל, 30/04/08 20:34

      לצערי הרב, בכל צחוק יש קצת אמת. אני משיחי ואני מפחד מאנשים כמוך. אחרי הפיגוע הרצחני באריאל, מי יודע מה יכול לקרות...

      הגב לתגובה זו

    • צריך להתעלל רק אחרי שהם מודים בעניין - אנחנו לא מתעללים סתם

      אי, 02/07/08 19:58

      החושד בכשרים - לוקה בגופו!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    הנזקים שגורם המיסיונר אמנון לצה''ל יותר גדולים מנזקי חיזבאללה (ל''ת)

    אמנון נאסראללה, 29/04/08 15:18

    הגב לתגובה זו

    • רוב אלה שאמנון מחזיר בתשובה מפסיקים לשרת בצה''ל ולכן הוא מחבל בחוסנו

      נכון, 29/04/08 15:37

      של צה''ל שזקוק לחיילים.

      הגב לתגובה זו

      • לכן צריך לקבוע בחוק שיהודי שלא משרת 36 חודשים יחשב בוגד שדינו גרוש (ל''ת)

        פשוט להפטר מהם., 29/04/08 16:12

        הגב לתגובה זו

      • אל תקשיבו לו - המדינה טובה אבל צריך איתה גם הלכה!!! (ל''ת)

        גררררררררר, 02/07/08 19:59

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    היהדות הפכה להיות מאובנת,ארכאית ועבשה וכל רואיה מתרחקים

    פשיטת רגל של, 29/04/08 15:07

    מהדת שבהדרגה הופכת להיות חושך לגויים אז ממקום של חולשת היהדות באות התגובות הללו של החרדים.יש פחות ופחות קופצים על דוכן המרכולת שמציעה היהדות ויותר ויותר עוברים לדטכנים של אלטרנטיבות דתיות הטובות לאין ערוך מהיהדות.על סחורה טובה יש רק קופצים......

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    היהדות הפכה להיות מאובנת,ארכאית ועבשה וכל רואיה מתרחקים

    פשיטת רגל של, 29/04/08 15:07

    מהדת שבהדרגה הופכת להיות חושך לגויים אז ממקום של חולשת היהדות באות התגובות הללו של החרדים.יש פחות ופחות קופצים על דוכן המרכולת שמציעה היהדות ויותר ויותר עוברים לדטכנים של אלטרנטיבות דתיות הטובות לאין ערוך מהיהדות.על סחורה טובה יש רק קופצים......

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אני בעדה. מותר לה להשתתף (ל''ת)

    לאהלה, 29/04/08 14:33

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    שבעים פנים לתורה

    צבר מצוי, 29/04/08 14:30

    בס''ד

    מצווה וחובה לאהוב כל יהודי באשר הוא! ישוע נולד ומת כיהודי וזה שלא הסכימו לדרכו ופרשנותו לתורה,לא צריכה להפוך אחרים ללא לגיטימים.
    זכרו את:'צדיק באמונתו יחיה'. 'כל ישראל ערבים זה לזה',וספר ויקרא-פרשת 'קדושים' מחדד את הסוגיה בפסוק:'לא תכחשו איש בעמיתו'.
    אני מציע להתעסק באהבת חינם,שכן בשל שנאת חינם נחרב הבית. דרך אגב לא רק את ישוע רדפו והציקו לו,אלא גם היו יהודים מפורסמים שנודו ונדחו בשל ''הליכה שלא בתלם'' כגון:הרמח''ל-שכתב את 'מסילת ישרים',הרמב''ן והרמב''ם שנחשבים לענקי וצדיקי יסוד עולם. אנא זכרו אתם שם ביד לאחים שדרכיה(של התורה)דרכי נועם וכל נתיבותיה שלום'. 'עץ חיים היא למחזיקים בה ותומכיה מאושר'.

    הגב לתגובה זו

    • מסיונר שקוף!!! וחצוף!!!!

      עודף ידע מלוקק, 29/04/08 22:15

      איך אתה מעז לכתוב בס''ד ולצטט גדולי עולם בנשימה אחת עם אותו האיש???

      הגב לתגובה זו

      • 'הפוסל במומו פוסל'

        צבר מצוי, 02/05/08 16:45

        בס''ד

        הגב לתגובה זו

      • חצוף תקרא לאבא שלך!!!

        צבר מצוי, 02/05/08 16:52

        בס''ד

        ושמור על לשונך!

        הגב לתגובה זו

    • מיסיונר עלוב נפש. דרכיכם דרכי רמיה ולא מגלים את האמת

      מכיר אתכם, 30/04/08 06:48

      נטפלים לחלשי רוח ולאנשים במצוקה ומציעים את מרכולתכם שכולה כפירה מתחילתה ועד סופה, במסווה של ''יהדות''. אין דבר כזה ''יהדות משיחית'', זוהי נצרות ועבודה זרה לכל דבר ועניין.

      הגב לתגובה זו

    • הנצרות נולדה 300 שנה לאחר מות ישו ע''י עסקנים דתיים (ל''ת)

      הסטוריה, 30/04/08 08:23

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    חוצפנית! היא לא יהודיה ולא תשתתף! (ל''ת)

    הומו, 29/04/08 13:25

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    החרדים צודקים, זוהי הונאה, היא אינה יהודיה (ל''ת)

    ארובת הפיח, 29/04/08 12:58

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אין דבר כזה יהודי ישועי, כמו שאין דבר כזה מוסלמי מורמוני

    ירמיהו, 29/04/08 12:29

    יהדות זו דת שמאמינה בתנ''ך ותו' לא.
    לֹא תֹסִפוּ, עַל-הַדָּבָר אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוֶּה אֶתְכֶם, וְלֹא תִגְרְעוּ, מִמֶּנּוּ--לִשְׁמֹר, אֶת-מִצְו‍ֹת יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם, אֲשֶׁר אָנֹכִי, מְצַוֶּה אֶתְכֶם. .
    מי שמאמין ביש''ו ובברית החדשה, באופן אוטומטי לא יהודי.
    אם הסיפור לגבי הנערה נכון, הרי שאסור לתת לה להתחרות בחידון התנ''ך לנוער ''יהודי''. היה ותתחרה, יש להחרים את החידון. נעבור כולנו לערוץ 2 לראות את ''הלהקה'', יהיה יותר מכובד ולא יהיה חילול ה'.

    הגב לתגובה זו

    • אין דבר כזה יהודי שהוא גם חרדי (ל''ת)

      רמבו 6, 29/04/08 14:02

      הגב לתגובה זו

      • והרי לך ההוכחה מספר ישעיהו שאכן יש יהודים ''חרדים''

        ירמיהו, 30/04/08 17:38

        שִׁמְעוּ, דְּבַר-יְהוָה, הַחֲרֵדִים, אֶל-דְּבָרוֹ; אָמְרוּ אֲחֵיכֶם שֹׂנְאֵיכֶם מְנַדֵּיכֶם, לְמַעַן שְׁמִי יִכְבַּד יְהוָה--וְנִרְאֶה בְשִׂמְחַתְכֶם, וְהֵם יֵבֹשׁוּ.

        והוא שאמרתי: חילוניים שאינם מבינים דבר, לכם אמר החכם באדם:
        גַּם אֱוִיל מַחֲרִישׁ, חָכָם יֵחָשֵׁב; אֹטֵם שְׂפָתָיו נָבוֹן.

        הגב לתגובה זו

    • יש ועוד איך

      ערן, 29/04/08 14:35

      יש קהילה גדולה מידי לצערי, של אנשים יהודים שמגדירים את עצמם כמאמינים בישו... לא יודעאם הסיפור על הבחורה נכון, אם כן צריך לבטל את השתתפותה.

      הגב לתגובה זו

    • צר לי לפוצץ לך אץ הבועה אבל היהודים שהלכו אחרי ישו עדיין היו יהודים (ל''ת)

      dd, 01/05/08 12:44

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אם אכן היא משיחית אין לאשר השתתפותה ! (ל''ת)

    בת-שבע, 29/04/08 12:11

    הגב לתגובה זו

    • את גזענית!

      איש, 30/04/08 20:37

      את גזענית! את גם לא כל כך חכמה.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    יש קישורים תראו איזה קוסית יא רבנן

    אלי, 29/04/08 11:51

    http://www.showme.co.il/profile.asp?u=batel_levi

    http://www.nol.co.il/drominol/nishnush.asp?aid=262&cid=7

    הגב לתגובה זו

    • ענק :) (ל''ת)

      דוד, 29/04/08 12:21

      הגב לתגובה זו

    • ענק אתה!!! חחח...... (ל''ת)

      גדול!!, 29/04/08 12:25

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    המאבק במסיון הוא לא רק חרדי!!

    ציטוטאלי ויזל, 29/04/08 11:46

    ''הם (היהודים המשיחיים) בלתי הוגנים, הם צבועים, אין להם אומץ להצהיר בכנות שהם החליטו לזנוח את עמם ואת מורשתם. באומרם לקרבנותיהם כי אפשר להיות יהודי ונוצרי גם יחד… הם מטילים מלכודת של תחבולות ושקרים. ויותר גרוע מזאת, הם משחקים במקומות תורפה של הקורבנות שלהם.כל הזמן מנצלים חולשה, אי-ידיעה, וחוסר אושר. הם מציעים ''משפחה חדשה'' שאמורה להחליף את האמיתית, ה''חברה'' שהייתה חסרה עד עכשיו, ובתחילה, אווירה דתית ''שלא מחייבת''. אח''כ מאוחר מדי כדי לחזור אחורה: ''מבצע פיתוי'' הצליח.''

    Lifeline, summer 1995

    הגב לתגובה זו

    • הוא רק חרדי. אתם סתם גזענים

      בובי, 29/04/08 12:13

      חסרי סבלנות, אין סיכוי שאדם שפוי יצטרף לרדיפה.

      הגב לתגובה זו

      • תשאל את טומי לפיד ה''חרדי'' מה הוא חושב על המיסיונרים

        לפני שאתה, 30/04/08 06:50

        תבדוק גם מה פסק בית המשפט העליון בסוגיה. תבדוק מה פרופ' ישעיהו לייבוביץ' ה''חרדי'' חשב ואמר עליהם. אם אתה לא יודע - לפחות אל תפתח את הפה.

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    צבי ברנזון- שופט בית משפט הגבוה לצדק

    אור, 29/04/08 11:42

    '' על ישועים הנחשבים ומקובלים כיהודים טרם שמענו. הדבר פשוט אינו מתקבל על הדעת. לפי כל מבחן שהוא, הלכתי-דתי או משפט חילוני, אין דבר כזה.שאלו נא יהודי ברחוב אם יתכן דבר כזה ותשובתו הוודאית תהיה: ''לא''. ידוע שישנה כת של אנשים שנולדו יהודים והפכו למאמינים בישו המשיח הקרויים ''עברים משיחיים''. הם כביכול רוצים לשמור על מוצאם היהודי, אבל היהדות הקיאה אותם ובקהל ישראל לא יבואו''.


    ''… יהודי שהמיר את דתו הוציא את עצמו מכלל ישראל דווקא במובן החילוני המקובל בעם ובמובן זה – להבדיל מהגישה הדתית – אין הוא עוד בבחינת יהודי.''


    בג''ץ 467/75

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יאללה יאללה תפסו שיטה

    מטומטמים נמאסתם, 29/04/08 11:42

    כל דבר הם מאיימים בחרם. אני חושב שהגיע הזמן שנחרים אותם!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    השם הרשמי של החידון הוא ''חידון התנ''ך העולמי לנוער יהודי''

    עוזי, 29/04/08 11:41

    לכן היא לא יכולה להשתתף בו כיוון שאינה יהודיה

    הגב לתגובה זו

    • היא יהודיה. מקווה שתתבע אותך דיבה. (ל''ת)

      ששון, 29/04/08 12:13

      הגב לתגובה זו

      • יהודים משיחיים מאמינים בישוע

        יונתן, 29/04/08 13:55

        והם מתפללים מול צלב,הם לא יהודים לכל היותר הם נוצרים כמו הנצרות בתחילתה.

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    המשחיים הם לא יהודים - האמונה בישו

    יוסי, 29/04/08 11:40

    מנוגדת ליהדות. יהודים עברו את כל תלאות הגלות ולא התנצרו. האם נאפשר בארצנו למיסיונרים נוצריים מתוכחמים לעשות מה שאלפיים שנה לא הצליחו

    הגב לתגובה זו

    • מה היא עשתה? למדה תנ''ך? (ל''ת)

      דורון, 29/04/08 12:37

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    חצופים. אין מילה אחרת.

    נוסבכר, 29/04/08 11:39

    מה פתאום איכפת להם מחידון התנ''ך?
    ממתי היו נציגים חרדים בחידון התנ''ך?
    האם הם מחרימים גם את טקס הדלקת המשואות?
    והאם הם מחרימים את אגד הנוסעת מדי שבת בחיפה ומסיעה את עובדי מלונות ים המלח מדי שבת לערד והגיזרה?
    האם רק בגלל הנערה לא יניפו דגלי ישראל בבני-ברק?
    האם זה לא מזכיר את ההתערבות המטומטמת במופע היובל וסאגת הגטקעס?
    ממתי מינו את הציבור החרדי לשומר הפרהסיא של מדינת ישראל כאשר כל מה שמעניין אותו מהמדינה זה הכסף שלה?
    האם הם מחרימים את טקסי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל כי מתו שם יותר מדי חילוניים וציוניים?
    פשוט חוצפה וטמטום שעורכים תחרות ביניהם.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    חבורה של פחדנים ובורים! זה מה שהם! (ל''ת)

    אורלי, 29/04/08 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    החרדים והתנ''ך

    ראובן, 29/04/08 11:21

    התנ''ך אינו שייך רק לחרדים, גם הנוצרים מאמינים בתנ''ך ובברית החדשה גם יחד. גם אנו החילונים שואפים הרבה דברים מהתנ''ך.
    דווקא הלא חרדים מבינים ומפרשים את התנ''ך הרבה יותר נכון וברור מהחרדים המדקלמים את הכתוב אך אינם מבינים משמעותו.

    הגב לתגובה זו

    • שואפים הרבה דברים מהתנ''ך? מה,אתה מגלגל צינגלה (ל''ת)

      מהתנך?, 29/04/08 13:35

      הגב לתגובה זו

    • בסדר..

      מה אכפת לכם, 03/05/08 22:14

      זה נכון שלא יזיק לחרדים להשתפר בידיעת תנ''ך אבל חילונים בכלל לא יכולים להבין בו מילה.. ובטח לא להפנים אותו.. אפילו לקרוא אותו הם לא לגמרי מסוגלים.. בדיוק היום ראיתי פרסומת ל''תנ''ך מתורגם לעברית עכשוית''.. שחילונים יצליחו אפילו רק להבין בו פסוק...

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    Over here they call themself jews for jesus

    Me, 29/04/08 11:20

    And they are very dangerous

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ''מה הוא קופץ''

    פראנק בלאק, 29/04/08 11:16

    הנציגה המשיחית ראויה לתואר רק על סמך בקיאותה, כל ילד יהודי ''כשר'' אינו יודע אפילו את עשרת הדיברות מה שמעניין את הנוער בימינו זה רק התחת של מרינה והתחמנות של דן מנו ואם יש נערה שהיא לא חרדית ומפגינה בקיאות יוצאת דופן דיינו זה שהיא משיחית לא עושה אותה שונה מכל חבדניק הוא ברסלב מצוי שמאמין שהרב שלו עומד להיתגלות בכל רגע ממש כמו שמשחיסטים מאמינים שישו יופיע בכל רגע

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה הרעש והמהומה

    דוד, 29/04/08 11:15

    חברה חברה רבותי הרבנים אם בנזרי בתור אדם חרדי יכול להגיע לכלא אז מה כבר יכולה נערה כזאת לעשות רע ליהדות. נו באמת . זה גם צחוק הגורל שבנזרי בשעתו תמך בחוק שהיה אמור לאסור את הפצת הברית החדשה בארץ והנה בחורה משיחית מגיעה לגמר של חידון התנ''ך. דרך אגב האם ראיתם מאות או אלפי תלמידי ישיבות נוהרים לזרועות האמונה המשיחית עקב קומץ מאמינים? אז באמת לא צריך להגזים וחוץ מזה במידה והאמונה המשיחית היא שקר וכזב אז למה בכלל להתרגש. ולבחורה עלי והצליחי ואלוהי אברהם יצחק ויעקב יהיה איתך

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ואם היא הייתה בדווית (למשל)

    כלת תנ''ך, 29/04/08 11:14

    תיאורטית, גם בדווי יכול להיות חתן תנ''ך עולמי. עובדה שבחידון המחוזי לבתי''ס כלליים במחוז דרום בשנת תשס''ג השתתפה מישהי בדווית. היא לא זכתה, אבל גם לא עשו עניין מהלאום שלה.

    הגב לתגובה זו

    • ,חידון התנך לנוער יהודי, עם דגש על יהודי (ל''ת)

      ררר, 29/04/08 11:24

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    דוסים גזענים!

    התליין, 29/04/08 11:14

    חברי כת ה'יהודים המשיחיים' אינם מוכרים כיהודים ?!?!? על ידי מי?!? הרב ליפשיץ ?!?!
    יואיל נא הרב הנכבד לכתוב ספר ובו לתאר את תורת הגזע שלו - כך נדע כולנו מי מוכר כיהודי!! (הוא יכול להעזר בספר שנכתב בגרמניה בשנות השלושים)
    מסתבר שהיא יודעת את התנ''ך יותר מאשר הקהילה היהודית המוכרת והמכובדת של הרבי שעסוקים בלצרוב רגליים של ילדים בתנור חשמלי, או לקיים יחסים (שנאמר לאנוס) אותם.
    כבוד הרב מפחד שהיא תקבל פרסום ככלת התנ''ך והם ייכנסו לתודעה כאילו הם יהודים. הוא חושב שאוי-ויי - זה פשוט ניצול לפתות יהודים לנצרות.

    הרב ליפשיץ ומי שחושב כמוהו הוא לא יהודי. מי שגזען - לא יהודי. מי שדובר דברי בלע - לא יהודי.
    ניכסתם לעצמכם את היהדות בכוח כאילו אתם הורדתם את עשרת הדיברות מהר סיני.
    אתם חבורה של אנשים חשוכים עם תלבושת אחידה. זהו. הקשר בניכם ובין היהדות (והמוסר המפותח של הדת היהודית שאליה אני משתייך) הוא מקרי בהחלט!

    הגב לתגובה זו

    • התליין החכם

      סולומוניקו, 29/04/08 11:27

      מסכים עם כל מילה.

      הגב לתגובה זו

      • התליין,אני מממן לך נסיעה one way לותיקן.

        הספנסר החילוני, 29/04/08 13:53

        עזוב אותנו לנפשנו ועוף מכאן עם המיסות שלך ולחם הקודש שלך אתה יכול לדחוף עמוק לת...
        סעו לותיקן,נוצרים מחופשים,מקומכם לא גאן..

        אנחנו נשבור לבד את הראש עם הדוסים שנואי נפשכם...

        הגב לתגובה זו

        • כן. בטח הפתרון שלך הוא גם ''סופי'' (ל''ת)

          מכיר אותכם חילו, 29/04/08 16:41

          הגב לתגובה זו

      • שאלת השאלות ופה נסגור הנושא:התליין יכול לתלות את עצמו?! אם כן מהר! (ל''ת)

        מני חומייני, 29/04/08 14:15

        הגב לתגובה זו

    • אני רק לא מבין דבר אחד..?

      ש, 29/04/08 11:40

      אני באופן אישי כשנושא מסויים (נגיד מצב החסה בארגנטינה) לא מעניין אותי - אני לא עושה ממנו רעש גדול.
      למעשה אני לא עושה ממנו עיניין בכלל..
      אני אפילו לא מביע את דעתי בנושא.
      אתה לעומת זאת מעיד על קשר מקרי ועוד מביע סלידה עמוקה, אבל בכל זאת - מביע דעה נחרצת (ויש לומר אידיוטית) בעינין.
      אני לא מבין - אם לא אכפת לך, אז מה אתה כל כך בפנים?
      אתה בנאדם הזוי ומטופש רק לפי דבריך..
      אבל אני בכל זאת מקווה (כמובן) שנשארת לקרוא את התגובה למרות שניכר כי חטפת התקף לב מיד לאחר שיחרור תגובתך..
      רפואה שלימה..
      ''תיכף ומיד ממש!''

      הגב לתגובה זו

      • כלולב המט ליפול

        סולומוניקו, 29/04/08 12:25

        ואיך יעניין אותך מצב החסה בארגנטינה ש החשוך אם נימנה אתה עם מסדר החשוכים והבורים? הרי נושאי היתענינותך מוגבלים הם. משוכנע אני כי אם החסה בארגנטינה כשרה היתה וידם של גויים דמויי מפלצות לא היתה משגת, גם על ארגנטינה היה לך מה לכתוב.
        אולי עדיף כי תישאר ב''חדר'' צר המידות שלך, תמשיך להיתנדנד כלולב המט ליפול ולמלמל כשפים.
        ולכשתירפא מבורותך, חזור להגיב כאן.

        הגב לתגובה זו

      • לך ולמד הבנת הנקרא!

        יהודי חופשי, 29/04/08 12:27

        מי אמר שהנושא לא קרוב לליבו של התליין? מניין הסקת מסקנה זו?
        הוא לא מעיד על שום קשר מקרי - צא ולמד הבנת הנקרא!
        דעתו היא אומנם נחרצת אך מנומקת לעילא-ולעילא. אני לא מבין מדוע היא נתפבת כאידיוטית בעיניך. שוב - חזור לחומר הלימוד של כיתה ד' ולמד הבנת הנקרא. ככל הנראה - הפוסל במומו הוא פוסל - אתה האידיוט.
        לפי רמת התפיסה שלך (הלברדור שלי עם רמת תפיסה גבוהה יותר) אני חושב שאין לתליין מה להתרגש מדעותיך עליו. אם לשפוט מכתיבתך ורמת היכולת שלך להבין טקסט פשוט, אתה כנראה, על פי היהדות, פסול לעדות.
        אני אכן מאחל לתליין (שאני מסכים עם כל מילה שלו) בריאות שלימה ואריכות ימים.
        אך גם אם חולה הוא, מזל שהקב''ה ברך את האנושות ברופאים שיודעים לרפא מחלות. במקרה שלך, ידידי, המצב אינו שפיר - ככל הידוע אין תרופה לטמטום!

        הגב לתגובה זו

    • אתה לא נורמאלי ככה לדבר על רב בישראל!!! (ל''ת)

      אברהם ז., 29/04/08 11:45

      הגב לתגובה זו

      • רב בישראל? מה הוא קדוש כמו ישו ומריה? (ל''ת)

        44, 01/05/08 12:41

        הגב לתגובה זו

    • ימך שמו וזיכרו יכול לדחוף את עצמו עמוק לתוך המקום שבו השמש לא זורחת

      צלבנים מודל2008, 29/04/08 11:52

      צלבנים יקרים, קחו את משיח השקר שלכם, את לחם הקודש שלו ואת האפקטים של הוליווד שבו הוא הולך על המים, ולכו לותיקן או לכל מדינה נוצרית אחרת. נמאס מהשטויות שאתם מפיצים. עלק יהודים. שרלטנים!

      הגב לתגובה זו

    • 27 אתה גזען בעצמך!

      מנתח מוח, 29/04/08 11:58

      אתה גם גזען ובנוסף מה שנקרא פה גדול מוח קטן! לקחת אכולסיה חרדית שלמה ולהכליל זו גזענות! ולגבי בורתך בנושא משיחיים, או לדיוק כתות מסיונריות נוצריות הפועלות בישראל, נו תגיד שהחבר הכי טוב שלך משיחי ולכן אתה יודע- העניין שבו אתה ממש לא מבין (יש הרבה) נבחר אחד הוא שהמאבק הוא לא באמונה של הפרט אלא באידואולוגיה ובדרך שקרית. לא כויכוח פילוסופי אלא כדרך על מנת להעביר יהודים על דתם. ומי שקובע מי הוא יהודי זה העם היהודי במשך אלפי שנים אחורה והם היהודים קבעו שמי שאמו יהודיה הוא יהודי, לא מדובר בתורת גזע, זו הקבוצה היא נקראת יהודית וכך הם החליטו ומקיימים זאת כבר אלפי שנים. כל ביקורת לגיטימית, אבל לעוות עובדה היסטורית דתית פוליטית של קבוצה שקבעה לעצמה דרך זו כבר תרמית ובזה המשיחיים מתמחים. (אז תפסיק להשמיץ ולהפריח סיסמאות באוויר מבלי להכיר עובדות, למרות שלדעתי לפי תגובתך אתה משיחי!) וכן הקהילה המשיחית היא כת וגם בכתות אתה לא מבין אז מראש תסתום ותגיד שהם לא כי במקרה אני מתמחה לכתות ולך סביר מאוד להניח אין באמת שמץ...)כמו לרוב האוכלוסיה כי מעט מאוד אנשים בארץ עוסקים בכך!

      הגב לתגובה זו

      • תגיד, מנתח מוח, אתה התמחית על עצמך?

        שף צרפתי, 29/04/08 14:04

        כי נראה לי שהניתוח הצליח אבל המוח מת!

        דרך אגב, אם כבר מדברים, גם הקו-קלוקס-קלאן הם קבוצה עם הסטוריה (בוא נעזוב לרגע את הנאצים ימח שמם בצד). גם הם מגדירים בעצמם מי שייך לקבוצה ומי לא. גם הם חושבים שחברי הקבוצה הם עליונים על אנשים שאינם חברים בקבוצה. התנהגות קבוצתית כזו, מנתח מוח חסר מוח נכבד, היא התנהגות ... רגע ... בוא תחשוב לאט ... לאט ... נכון !!! גזענית!

        נראה לי שאתה פשוט איזה דוס חרדי שמשתייך לאחת מהכתות החרדיות. אלה שמתלבשים אותו דבר, ומקיימים את אותם טקסים פולחניים סודיים. אלה שקוראים לאנשים (ואף משתמשים בשיטות פסולות) לחזור בתשובה ולהצטרף אליהם, אך יאיימו באש ותמרות עשן על אלה שירצו לעזוב.
        אני כולי תקווה כי לא שרפו לך את הרגליים בבית עם תנור ספירלה כשהיית ילד, ושגם אף אחד מהמשפחה לא הכריח אותך לקיים יחסי מין (כי אתה ביקשת).

        הגב לתגובה זו

    • ה''יהודים'' המשיחיים אינם מוכרים כיהודים עפ''י פסיקת ביהמ''ש העליון (ל''ת)

      לך תבדוק, 30/04/08 06:52

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    שתי כתות הזויות (ל''ת)

    סמי, 29/04/08 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    זו כבר פרנויה היסטרית

    יעל, 29/04/08 11:08

    דרך אגב, האם תפסו כבר את מי שהניח את מטען החבלה באריאל?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    שיחרימו. למי אכפת (ל''ת)

    ee, 29/04/08 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כת היהודים המשיחיים אינה שונה מכת החרדים

    איל, 29/04/08 11:02

    כת החרדים אפילו נבדלת מעם ישראל במידה רבה יותר. מדובר בזרמים קיצוניים ביותר שאין בינם ובין היהודי הממוצע ולא דבר!!!
    לפיכך ראוי היה לפסול את החרדים מהשתתפות בחידון התנך העולמי.

    הגב לתגובה זו

    • נכון נכון!! בדיוק נכון

      דני, 29/04/08 11:17

      הם יהודים בדיוק כמוני (אם לא יותר...)

      אני רוצה לראות אותה שם!!
      המדינה מכירה בה בתור יהודית והם לא?!?!?!

      הגב לתגובה זו

      • המדינה אינה מבינה ביהדות - בכוונה

        מבולבל, 30/04/08 00:27

        המדינה בכוונה מסתירה מעיניה מיהו יהודי. בתעודות זהות כבר לא כתוב אם אדם יהודי - כי המדינה לא רוצה לעסוק בזה.
        המדינה העלתה לארץ כמליון גויים לפי חוק השבות. רוב ילדיהם לומדים בבתי ספר ממלכתיים.
        אם נער או נערה נוצרי מחבר העמים יצליח בחידון - כל הכבוד, אבל שיגידו שהחידון אינו לנוער יהודי אלא לכל הנוער.
        במקרה שלפנינו, אם אכן הנערה היא מכת מאמיני ישו, צריך לכנותה בכנוי הנכון.
        הכנוי ליהודי שקבל עליו את יש''ו הוא הוא ''מומר'' או ''משומד''. לא יהודי.
        וכן פסק בית המשפט העליון בפרשת רופהייזן המומר שטען שנהוא יהודי: יהודי שמקבל עליו את יש''ו מפסיק להיות יהודי לפי מושגי מדינת ישראל.

        אבל יתכן ומשרד החינוך של יולי תמיר אינה מקבלת את פסקי בית המשפט העליון כאשר בית המשפט העליון תומך בתשובה הקלסית בענין ''מיהו יהודי''.

        הגב לתגובה זו

      • אתה משיחי? כי לפי תגובתך נראה שכן. לא ניתן להאמין בישו (ל''ת)

        ולהיחשב יהודי, 30/04/08 06:54

        הגב לתגובה זו

    • פרימיטיב, החרדים בכלל לא משתתפים

      ריקי, 01/05/08 01:04

      זה הדתיים הלאומיים שזוכים כל שנה
      ולא החרדים השחורים.
      אלה לא שמעו על חידון התנ''ך ולא ראו טלויזיה מימהם.
      הם גם לא חוגגים את יום העצמאות...

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    בכיינים, שיבדקו כיצד קרה שמישהו לא יהודי לטענתם גבר על מתמודדיהם (ל''ת)

    רועי, 29/04/08 11:02

    הגב לתגובה זו

    • היא גברה על המתמודדים החילונים תקרא בכתבה (ל''ת)

      מתן, 29/04/08 12:22

      הגב לתגובה זו

      • אז ממה הם מפחדים? (ל''ת)

        -, 29/04/08 14:40

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    חשוך פה

    סולומוניקו, 29/04/08 11:02

    מר ליפשיץ וחבריו הרבנים לא מבינים שבדרכם הם מביאים לשנאה, גזענות ואנטישמיות. עליהם להבין כי היהדות תמשיך גם אם הנערה החכמה הזאת תזכה בתואר המכובד.
    די לטימטום, חשוך פה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אוי לא! רק שלא יחרימו את חידון התנ''ך! מה נעשה אז?!

    אורלי, 29/04/08 10:58

    איזו חבורה של פתאטים. אם כל כך מטריד אותם שהילדה אולי תזכה שילמדו יותר טוב ויפסיקו להתבכיין.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אם זה נכון- לגרש את הנוצריה מחידון התנ''ך ! (ל''ת)

    יהודי, 29/04/08 10:55

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מי שעדין לא מבין את תפיסת העולם החרדית

    אלון, 29/04/08 10:52

    החרדים מאמינים שכל סטיה מהפרשנות שלהם היא אסורה. לכל יהודי - לא רק להם.
    הם מאמינים שאין יהדות אחרת, ושכולנו עבריינים.

    הגב לתגובה זו

    • אבל זאת לא יהדות, טמבלון, זו נצרות. צריך להכיר בעובדות (ל''ת)

      זרמים ביהדות זה, 30/04/08 06:59

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    ולחילונים מותר להשתתף, או שגם זה אסור? (ל''ת)

    א, 29/04/08 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יותר טוב שתתביישו שאתם מפסידים לנוצרי בחידון התנך (ל''ת)

    -, 29/04/08 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    החרדים הם המיסיונרים הכי גדולים בהיסטוריה!!

    עינת, 29/04/08 10:46

    בכל פינה ובכל מקום יארב לך החרדי מאיר הפנים וינסה לשאוב ת נשמתך אל תוך הכת המסוכנת שבתוכה הוא חי

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לידעת אנשי יד לאחים:

    תלמיד קנדי עכו, 29/04/08 10:44

     יש פה בבית הספר אמית קנדי בחור בשם גיא כהן והוא מסיונר ויש לו בית כנסת בקרית אתה בשם יד רחמים

    הגב לתגובה זו

    • ולמלשינים אל תהי תקווה (ל''ת)

      יהודי נרדף לשעב, 29/04/08 11:11

      הגב לתגובה זו

      • amen!!! (ל''ת)

        atheist, 05/05/08 06:36

        הגב לתגובה זו

    • כדאי שתקדיש יותר ללימוד ופחות לחירחור ריב

      מחנך, 29/04/08 15:00

      לידיעת (לא לידעת)
      קרית אתא (לא קרית אתה)
      תטמון אף בספרים במקום לרחרח בחורים

      הגב לתגובה זו

    • אמי''ת קנדי עכו

      דידי, 29/04/08 17:54

      לתלמיד!
      באיזה כיתה גיא?
      ואיפה הוא גר?
      תדבר גם עם האברכים של וולפסון...

      הגב לתגובה זו

    • והוא בוגר סית ספר קנדי

      מולי כהן, 29/04/08 20:36

      והטביל עשרות יהודים לנצרות

      הגב לתגובה זו

    • אם זה באמת נכון אז נתת מידע חשוב מאוד. יישר כח לך על האומץ. (ל''ת)

      אילה, 29/04/08 23:30

      הגב לתגובה זו

    • לגן עדן לא תגיע. מילה שלי!

      אור כחול, 04/05/08 01:26

      רק אהבה!

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    כת היהדות

    רין טיןטין, 29/04/08 10:44

    אני מאמין בשלושה עכברים עיוורים!

    הגב לתגובה זו

    • במקומך לא הייתי חוזר על זה בקול (ל''ת)

      אל תעשה, 30/04/08 08:49

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    החרדים הפרזיטים ממילא לא רואים את החידון בטלוויזיה

    נעמן, 29/04/08 10:44

    ולא מכירים ביום העצמאות
    מה פתאום אכפת לחבורת אוכלי החינם מה ישדרו פה?
    ומי אמר שיש להם מונוול על היהדות?

    למרות שהבחורה הנל היא מתנחלת, כובשת וגוזלת אדמות פלסטיניות, אני מאחל לה להביס את כל החרדים אוכלי החינם.
    אעודד אותה ביום העצמאות כשאעשה על האש צלעות ''אחרות'' בזמן חידון התנך.

    הגב לתגובה זו

    • הדבר היחיד שנשאר לך מנעמן המקורי זאת הצרעת (ל''ת)

      דורון, 29/04/08 12:31

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    האם הבחורה המצולמת זו היהודיה המשיחית?

    ציוני, 29/04/08 10:41

    אם כן, אז ציינו זאת. אם לא, אתם עשויים להיות חשופים לתביעת דיבה, אם המצולמת לא רוצה להימנות על הקבוצה הזו.

    אני לא מאמין שאני מייעץ לאתר שלכם, אבל מה לעשות.

    הגב לתגובה זו

    • כן (ל''ת)

      עונה, 29/04/08 14:56

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הפאניקה של יד לאחים רק הועילה להיודים המשיחיים

    ציוני, 29/04/08 10:38

    אף אחד לא היה יודע עליה לפני זה. עכשיו, גם אני כחילוני שאינו אוהד יהודים משיחיים, מלא אמפטיה עבורה.

    בל נהייה קנאים וחסרי ביטחון עצמי. ממה אתם מפחדים?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הדתיים זו כת סגורה לא מקבלים בני כתות אחרים! (ל''ת)

    נמאסתם!, 29/04/08 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הם סכנה מבית. (ל''ת)

    סטודנט, 29/04/08 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ''... ובכל הנביאים'', אינך מכחיש אפילו. משמע, הם צודקים (ל''ת)

    אא, 29/04/08 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ותנועת החזרה בתשובה,של אמנון יצחקי,זו לא מסיונריות? צאו כבר,מהחשכה (ל''ת)

    Rנב, 29/04/08 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני דתי ואני אשתתף.

    מרכזניק, 29/04/08 10:29

    בשביל התאמצתי כ''כ לקראת החידון הארצי? שהחרדים יחרימו את מי שהם רוצים.

    הגב לתגובה זו

    • תתביש לך צדוקי שכמוך. עוד תמצא את עצמך בנעליו של

      ירמיהו, 29/04/08 14:59

      ד''ר דוד יגר שר''י. בחור יהודי דתי שהמיר את דתו והיום מייצג את הותיקן בישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    החרדים הזניחו את התנ''ך

    סיני, 29/04/08 10:28

    לא פגשתי אפילו חרדי אחד שיודע תנ''ך.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אבל הם בכלל לא משתתפים בחידון! (ל''ת)

    מה הם רוצים?, 29/04/08 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    'התלמידה יהודיה ואין פסול בהשתתפותה'

    עמוס, 29/04/08 10:27

    מה זאת אומרת? ואילו למשל הייתה מוסלמית או נוצרית - האם הייתה נפסלת מלהשתתף?

    הגב לתגובה זו

    • חידון התנ''ך העולמי לנוער יהודי

      ימני, 29/04/08 11:24

      מה לעשות - זה שמה של החידון וכך מופיע בתקנון שלה.

      הגב לתגובה זו

      • היא יהודיה (ל''ת)

        זזי, 29/04/08 12:15

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    חרדים קנאים הביאו כל הצרות עלינו :תנו לעולם לזרום באהבה פתוחה (ל''ת)

    Jaqueline, 29/04/08 10:26

    הגב לתגובה זו

    • במרוקו השתתפתי בחידון בקוראן בבית-ספר

      Zoe Al-Fasya, 29/04/08 11:17

      אמנם הקדימו אותי 4 או 5 מתוך 24 אבל לא היו רעשים ולא בעטו באדמה
      הייתי מאוהבת בסגנון הספרותי של רוב ה''סורות''
      התעניינות אינתלקטואלית ואפילו דתית חייבת להיות פתוחה ואוניוורסלית

      הגב לתגובה זו

      • כנסי דחןף

        אלחג'ר, 01/05/08 12:08

        איזה חידון אפשר לעשות כבר על הקוראן קראתי אותו 3 פעמים ותאמיני לי
        לא נתקלתי מעולם בהבלים וגיבובי שטויות כאלו מעולם , ספר ילדים עם 4 דפים יש בו יותר עומק מאשר בשטויות שכתובות שם,תסלחי לי אבל מוחמד היה באמת מפגר.

        הגב לתגובה זו