הסוכנת הזו ראויה לקבל ציון לשבח על פועלה
פקק תנועה, 28/04/08 12:28
חלקו של העם בישראל שכח את המיצווה קום והיתהלך בה
פקק תנועה, 28/04/08 11:58
לא נותנים לנשום בארץ.ירדנו להתנחלויות אז גם שם רודפים אותנו? (ל''ת)
גאנג'ה, 28/04/08 10:53
מעשן בכייף, 28/04/08 10:45
הדס, 28/04/08 20:12
הדס, 28/04/08 20:14
ראיתם איך האתר השיג את התמונה של המתנחלת....
אהוד, 28/04/08 10:14
ואנחנו חשבנו לתומנו שהטרשים של שכם הם מקום בטוח להתמסטל
מתנחל, 28/04/08 09:37
על המשטרה לבדוק אם מקור הסמים בארץ הוא לא בקני הצרעות של המתנחבלים
מרכז גמילה, 28/04/08 09:18
אני ממש לא אתפלא במיוחד לאור האמצעים הרבים שיש להם
חבצלת השרון, 28/04/08 09:25
אפשר לחשוב שהשמאלנים הם צדיקים גמורים. כמה נרקומנים יש ביניהם? (ל''ת)
לשמאל ההזוי, 28/04/08 10:07
אי אפשר לחשוב כך. הם לא צדיקים לא היו ולעולם לא יהיו.... (ל''ת)
רינו צדיק, 28/04/08 12:41
אם הם מתנחבלים, אז אתה שמאלנאצי. ואם פרסמו תגובתך, אז גם תגובתי (ל''ת)
אדם נייטרלי, 28/04/08 14:30
המדינה בזבזה על ההתנחלויות 200מליארד=התוצאה נוער גבעות ללא ערכים (ל''ת)
מסוכנים ומסכנים, 28/04/08 14:47
אלק נוער גבעות, 28/04/08 09:01
תמנון, 28/04/08 08:51
המתנחלים לא רק מרעילים את הסכסוך עם הערבים - הם מסממים את ילדינו!!
נעמן, 28/04/08 08:51
גיי, 28/04/08 09:13
No, 28/04/08 09:58
סוף סוף השתמשתם בביטוי הנכון ''יהודה ושומרון'' ולא ''הגדה'' או ''שטחים''
אלעד, 28/04/08 08:26
תכף מישהו יגיד שאלה טובי בנינו
יעל, 28/04/08 08:10
אחד העם, 28/04/08 08:57
אויויויו , אלימות ! אויויויו !
נפתלי הבריון, 28/04/08 12:45
ה''שמפניות''לא מתות הן מתחלפות-האם גם בקיבוצים יש ''שמפניות''? (ל''ת)
קורן נאוה טבריה, 28/04/08 08:01
בקיבוצים מיצרים מלירדים וילדיהם משרתים 36 חודשים להגן על הפרזיטים (ל''ת)
הדתיים והחרדים, 28/04/08 08:34
על ההתנחלויות שופכים מאות מליארדים והתוצאה נוער גבעות הזוי שמשתמש (ל''ת)
בסמים=רקבון, 28/04/08 07:58
ראה היכן היא ממוקמת וראה מיהם תלמידיה [גם אם הם ''מכל רחבי הארץ...''] (ל''ת)
גדעון, 28/04/08 08:44
מיה, 28/04/08 06:54
שולה, 28/04/08 06:50
סוף סוף תפשו אותם. מה רע שתפשו סומרי סמים???
רמי, 28/04/08 07:56
רמי, 28/04/08 20:58
ד''ר ארוין, 28/04/08 06:37
אדם נשך כלב= ידיעה. כלב נשך אדם=לא יפורסם
רמי, 28/04/08 07:53
דר' שקשוקה, 28/04/08 08:47
דוקטור J, 28/04/08 08:59
Jehova, 28/04/08 23:21
מדוע לא אוסרים את סוחרי הסמים של תל אביב?
תושב, 28/04/08 06:33
Jehova, 28/04/08 23:29
פששש, 28/04/08 06:12
בושה וחרפה.!!! השמאל עכשיו ישתמש בזה להשמיץ את המתישבים ביהודה ושומ (ל''ת)
שמואל, 28/04/08 05:32
אולי - אבל באותה נשימה יש לציין שכמעט כל העצורים הם חילוניים (ל''ת)
גד, 28/04/08 07:23
השמאל עכשיו עסוק בללמוד את החומר !!!
חומר טוב !!!, 28/04/08 07:50
פניתי בעניין הזה לבית הדין הבינלאומי בהאג.
שושנה הר אבן, 28/04/08 13:00
שפינוזה, 28/04/08 05:25
למה אתה גונב לי את השם? אני בחיים לא אכתוב חחח... או וואו!
שפינוזה, 28/04/08 07:00
יאללה שניכם שבו בשקט,,,,,,,,ח,ש,י,ש,,,,
שטוזה, 28/04/08 07:43
שפינוזה, 28/04/08 20:09
סססמולני, 28/04/08 05:14