• 31.

    מי משתמש יותר דתיים לאומים או פריקים תל אביבים??? (ל''ת)

    יאיר, 28/04/08 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הסוכנת הזו ראויה לקבל ציון לשבח על פועלה

    פקק תנועה, 28/04/08 12:28

    למען החברה הישראלית המיתנחלים בהיתנהגותם ז ותוקעים לעצמם גול עצמי

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    חלקו של העם בישראל שכח את המיצווה קום והיתהלך בה

    פקק תנועה, 28/04/08 11:58

    בנה והיתנחל בה. בכול מקום ומקום בארץ ישראל. ואת המיצווה אנו באנו ארצה. ליבנות ולהיבנות בה .לאחר גלות של כאלפיים שנה בניכר.

    הגב לתגובה זו

    • וחלק אחר שכח את

      ב, 28/04/08 14:15

      ''ואהבת את רעך כמוך''

      הגב לתגובה זו

      • נכון מאוד הרבה דברים שכחנו במהלך ההיסטוריה שלנו כעם (ל''ת)

        פקק תנועה, 28/04/08 15:19

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    לא נותנים לנשום בארץ.ירדנו להתנחלויות אז גם שם רודפים אותנו? (ל''ת)

    גאנג'ה, 28/04/08 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לגליזציה עכשיו!!

    מעשן בכייף, 28/04/08 10:45

    יאללה מתי תהיה כבר לגליזציה לגראס\\חשיש וסוף לרדיפה המטופשת הזו.
    מתי כבר הליצנים האלו יפסיקו לרדוף אותנו . הסוכנת הפלצנית הזו ומפעיליה השוטרים רפי השכל הם טריפ רע לאנושות.

    הגב לתגובה זו

    • רעיון מטופש

      הדס, 28/04/08 20:12

      חלק גדול מתאונות הדרכים נגרמות ע''י אנשים תחת השפעת חשיש,
      ובאזורים בהם היתה 'לגליזציה' של מריחואנה היתה עליה בכמות מעשי השוד והאונס פי 5.

      הגב לתגובה זו

    • וזה מעבר לכך ש

      הדס, 28/04/08 20:14

      ששימוש ממושך במריחואנה גורם לעלייה בממאירות (רגישות לסרטן), ופוגע בזכרון לטווח ארוך ובקוגנטיביות. וגם יכול לגרום לפסיכוזות קשות, שבכחצי מהמקרים אינן הפיכות.

      ממש, אבל ממש לא שווה את זה

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ראיתם איך האתר השיג את התמונה של המתנחלת....

    אהוד, 28/04/08 10:14

    אה, בעצם כתוב שזה צילום הדמיה יענו אילוסטציה, אז למה לא עשיתם גם צילום הדמיה של מתנחל ושל חשיש...
    בקיצור הכל חארטה כמו הכתבה

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי, תותח אתה גבר.. (ל''ת)

      שימי, 28/04/08 11:20

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    ואנחנו חשבנו לתומנו שהטרשים של שכם הם מקום בטוח להתמסטל

    מתנחל, 28/04/08 09:37

    העזים לא עזרו לנו הפעם

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אנחנו עוד נטפל במגיבים המגנים אותנו (ל''ת)

    נער גבעות, 28/04/08 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    השמאל אשם ! הם אם כל חטאת (ל''ת)

    שמאלנים, 28/04/08 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    על המשטרה לבדוק אם מקור הסמים בארץ הוא לא בקני הצרעות של המתנחבלים

    מרכז גמילה, 28/04/08 09:18

    חומר למחשבה

    הגב לתגובה זו

    • אני ממש לא אתפלא במיוחד לאור האמצעים הרבים שיש להם

      חבצלת השרון, 28/04/08 09:25

      כולל נשק בכמויות ובאיכויות גבוהות

      הגב לתגובה זו

    • אני בעד ! כנראה שיש דברים בגו (ל''ת)

      ענת, 28/04/08 09:31

      הגב לתגובה זו

    • מדובר ברוסים שהושתלו בכוונה אצל המתנחלים הצדיקים (ל''ת)

      לגרשם לרוסיה, 28/04/08 09:45

      הגב לתגובה זו

    • אפשר לחשוב שהשמאלנים הם צדיקים גמורים. כמה נרקומנים יש ביניהם? (ל''ת)

      לשמאל ההזוי, 28/04/08 10:07

      הגב לתגובה זו

      • אי אפשר לחשוב כך. הם לא צדיקים לא היו ולעולם לא יהיו.... (ל''ת)

        רינו צדיק, 28/04/08 12:41

        הגב לתגובה זו

    • איך הופכים להיות שמאלנים, לוקחים חומר ונכנסים להזיה. (ל''ת)

      א.ד., 28/04/08 10:08

      הגב לתגובה זו

    • אם הם מתנחבלים, אז אתה שמאלנאצי. ואם פרסמו תגובתך, אז גם תגובתי (ל''ת)

      אדם נייטרלי, 28/04/08 14:30

      הגב לתגובה זו

    • המדינה בזבזה על ההתנחלויות 200מליארד=התוצאה נוער גבעות ללא ערכים (ל''ת)

      מסוכנים ומסכנים, 28/04/08 14:47

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    קמפיין מתוכן היטב ככיסוי לבגידה של אולמרט ברק (ל''ת)

    זה רק התחיל, 28/04/08 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מדובר בסטודנטים מהמרכז!!

    אלק נוער גבעות, 28/04/08 09:01

    גם כן מצאו על מה להתלהב.

    מדובר בסטודנטים מאריאל, וציבור מהערים המעורבות.

    שיראו בחור ישיבה עם סם אם יש להם!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מדובר בכל חברי כת ..... נוער הגבעות ! (ל''ת)

      דובר המשטרה, 28/04/08 09:20

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    משטרה גיבורה על מתנחלים קטנים

    תמנון, 28/04/08 08:51

    בטח סוחרים קטנים ועוד של חשיש, לא מספיק שהםמבואסים מזה שמפנים אותם בקרוב גם ת'סטלה גמרתם להם?

    הגב לתגובה זו

    • זה נכון שיש סוחרים גדולים בקרב המתנחלים - ותורם יגיע (ל''ת)

      המשטרה, 28/04/08 09:21

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    המתנחלים לא רק מרעילים את הסכסוך עם הערבים - הם מסממים את ילדינו!!

    נעמן, 28/04/08 08:51

    מה ציפיתם ממתנחלים הזויים וסהרוריים?
    עכשיו נחשפה ערוותם והוכחה: מפעל ההתנחלויות מנצח על הפצת סמים בין ילדי ישראל.
    והנה עוד סיבה לפרק את כל ההתנחלויות - הסיבה המוסרית.
    אין מתנחלים=אין פיגועים=אין נרקומנים!
    מאורות הסמים בהתנחלויות רק מזינות את השנאה והסכסוך לכל מי שאינו כתום.
    עכשיו הם יגידו שהכל קונספירציות של המשטרה והשב''כ...
    די לסמים! די לכיבוש!

    הגב לתגובה זו

    • צודק לחלוטין ! הם קבוצת מאפיונרים (ל''ת)

      דני ארז, 28/04/08 09:09

      הגב לתגובה זו

    • סתם רשעות

      גיי, 28/04/08 09:13

      הכותרת המשנית מדברת על תל אביבים ואתה חסר-הביקורת מורעל משנאת אחים לא יכולת להתאפק מליפול בפח התקשורתי.

      הסמים תופסים בכל מקום את נוער השוליים.

      הגב לתגובה זו

      • תיקון :הסמים תופסים בכל מקום את נוער הגבעות (ל''ת)

        גיי, 28/04/08 09:27

        הגב לתגובה זו

      • תיקון - שנאת בני דודים

        No, 28/04/08 09:58

        מבחינה זאת הוא באמת שפוי - זה שפוי לחלוטין לשנוא את האויבים שלך, זה גם שפוי לחלוטין להפיץ בתוכם תרעלה ודימורליזציה. מי שלא שפוי זה החבר'ה אצלנו שתומכים בו ובשכמותו.

        הגב לתגובה זו

    • כל הכפוד לנעמן השפוי אנחנו איתו כל הדרך

      אחמד, 28/04/08 14:22

      וגם הקאסאם בדרך

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    סוף סוף השתמשתם בביטוי הנכון ''יהודה ושומרון'' ולא ''הגדה'' או ''שטחים''

    אלעד, 28/04/08 08:26

    האם תחילתה של תקופת דיוק במונחים כה רגישים של חבלי ארץ אלו?

    או שכאשר מדובר ביהודים ''מותר'' לכם לכתוב יו''ש וכשמדובר בערבים צריך לרשום שהם תושבי ''הגדה המערבית'' (אחד הביטויים המצחיקים המתאר בעיקר ערים הרחוקות עשרות ק''מ מהגדה המערבית האמיתית של הירדן) למרות שהם שכנים של אותם יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    תכף מישהו יגיד שאלה טובי בנינו

    יעל, 28/04/08 08:10

    הם הרי יבלו בכלא או בגלל סמים או בגלל אלימות בעתיד. עדיף למנוע את האלימות כבר עכשיו.

    הגב לתגובה זו

    • 15 מתוך 250,000

      אחד העם, 28/04/08 08:57

      עוד נשארו מספיק ''טובי בנינו'' (ומן הסתם עוד לא מעט שצריכים להשתפר).
      חוץ מזה, כולנו יודעים שהסמים לא פוסחים על טובי בנינו (אפילו בתל-אביב...).

      הגב לתגובה זו

    • אויויויו , אלימות ! אויויויו !

      נפתלי הבריון, 28/04/08 12:45

      ומה צריך לעשות כדי למנוע בגידה במדינה או הסתה ?
      להעיף את אנשי מר''ץ ובל''ד לכלא של אסירים בטחוניים ?

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ה''שמפניות''לא מתות הן מתחלפות-האם גם בקיבוצים יש ''שמפניות''? (ל''ת)

    קורן נאוה טבריה, 28/04/08 08:01

    הגב לתגובה זו

    • בקיבוצים מיצרים מלירדים וילדיהם משרתים 36 חודשים להגן על הפרזיטים (ל''ת)

      הדתיים והחרדים, 28/04/08 08:34

      הגב לתגובה זו

      • התכוונת מקבלים מילירדים מהמדינה (ל''ת)

        בוא נודה, 28/04/08 09:08

        הגב לתגובה זו

      • הסדר לקיבוצים פושטי רגל זה לא ייצור !!! (ל''ת)

        ומהצבא הם, 28/04/08 09:14

        הגב לתגובה זו

        • בבתי העלמין הצבאים קבורים יותר קיבוצניקים מדתיים תבדוק ותחחשוב

          די לפרזיטים, 28/04/08 10:03

          הדתיים.

          הגב לתגובה זו

      • צודק בחיי ! (ל''ת)

        ד''ר גולד, 28/04/08 09:17

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    על ההתנחלויות שופכים מאות מליארדים והתוצאה נוער גבעות הזוי שמשתמש (ל''ת)

    בסמים=רקבון, 28/04/08 07:58

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ממתי מכללת אריאל זה מתנחלים?

    משה, 28/04/08 07:54

    הרי לומדים שם מכל הארץ

    הגב לתגובה זו

    • ראה היכן היא ממוקמת וראה מיהם תלמידיה [גם אם הם ''מכל רחבי הארץ...''] (ל''ת)

      גדעון, 28/04/08 08:44

      הגב לתגובה זו

      • באמת כדאי שתראה עד כמה באים לשם מכל הארץ (ל''ת)

        אור, 28/04/08 11:46

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    בושה למשטרה

    חחחח, 28/04/08 07:44

    חשבתי שמדובר בבדיחה..
    חחח הפלילו סוחרי חשיש, וואו.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    חשיש שומרוני, (ל''ת)

    חשישיון, 28/04/08 07:24

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    חשיש???!!! המשטרה הזאת כבר לא מתפקדת

    ירון, 28/04/08 07:22

    שיתחילו להתעסק בדברים יותר רציניים

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    רגע, זה בצחוק?

    מיה, 28/04/08 06:54

    אני מבינה שהמשטרה בישראל הגיעה לרמת האפ בי איי חחח למצוא אנשים שמעשנים חשיש בארץ! מה המבצע הבא? סוכנת חשאית למציאת אנשים עם איי פוד? חחחחח

    הגב לתגובה זו

    • המבצע הבא חייב להיות : הריסת קני הצרעות של המתנחלים בגדה

      שושנה הר אבן, 28/04/08 09:12

      וכי לא הבנת ?

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    משטרה מגוחכת!!!

    שולה, 28/04/08 06:50

    חסר לה במה לטפל? ....תחפשו במרכז ונראה מה תמצאו - שם מעוז הסמים!!!! טוב נו מה אפשר לצפות משוטרים - אסופה של טמבלים חסרי שכל....

    הגב לתגובה זו

    • סוף סוף תפשו אותם. מה רע שתפשו סומרי סמים???

      רמי, 28/04/08 07:56

      הבעיה היא בכותרת הסנסציונית, אך זה רק לטובת ילדינו.
      מי שסוחר בסמים מקומו בכלא.לא משנה מאיפה הוא.

      הגב לתגובה זו

      • זה רע כי מדובר באנשי ימין עם ערכים ושורשים ! (ל''ת)

        ימני גאה, 28/04/08 09:28

        הגב לתגובה זו

        • לא ידעתי שמעשנים שורשים???

          רמי, 28/04/08 20:58

          מסוממים עם ערך (שער יציג?) מקומם בגמילה, והסוחרים - לכלא !!!

          הגב לתגובה זו

  • 7.

    בוקר טוב, אנטישמיות ...

    ד''ר ארוין, 28/04/08 06:37

    90% מסוחרי הסמים והצרכנים- הם חילונים ושמאלנים.

    אבל אף פעם לא ראינו כותרת: סוכן סמוי הביא למעצרם של 15 שמאלנים שעסקו בסחר בסמים. העצורים הודו שהם תמכו בגירוש יהודים ללא עוול בכפם.
    או: 20 חילונים נתפסו על חם בעת ...
    או: 17 מחללי שבת דקרו ונדקרו אמש במועדוני הלילה.
    או: שוב הורים שמאלנים מתעללים בילדיהם. בשכונה חילונית שביישוב חילוני שוב דקרו חילונים ... שכניהם החילונים שמעו ולא דיווחו...

    אמרתי את זה כבר לפני שבועיים, כשחגגתם על הפסיכית מבית שמש, אבל אתם ממשיכים לרקוד על הדם שלהם. זה כיף. לא הספיק לפני שנתיים וחצי.

    נ.ב. חבל, שגם ילדים טובים נגררים לסמים.

    הגב לתגובה זו

    • אדם נשך כלב= ידיעה. כלב נשך אדם=לא יפורסם

      רמי, 28/04/08 07:53

      סוף סוף תפשו כמה מסוממים גם אצלינו. הרצל פילל לגנב היהודי הראשון.
      נו,שוין. נהיינו נורמאלים.

      הגב לתגובה זו

    • לדר' ארווין

      דר' שקשוקה, 28/04/08 08:47

      מה קרה? אתה חושש שכבר לא תמצא ברעננה גראס מיבול נוכרי עם הכשר בד''צ? אל תדאג, ב''ה תמצא גם תמצא, חפש אצל הרב שלך, אצל הגבאי בבית הכנסת, אצל הבלנית של אשתך, בת''ת של צפיעיך. אין שום בעיה לדןסים צדקניים למצוא משהו להסניף.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק לחלוטין !!!

      דוקטור J, 28/04/08 08:59

      מצער מאד שיש אצלנו את הנגע השמאלני הזה.
      הם אפילו ייסדו מפלג(ה) סמים משלהם - ''עלה ירוק''.

      אבל כל עוד אפשר ללכלך על יהודים, הם יעשו זאת.
      גבלס לא היה ראשון ולא אחרון...

      הגב לתגובה זו

    • תשובה לדוקטור האדיוט:

      Jehova, 28/04/08 23:21

      בכל מקרה כשעוצרים מישהו מציינים מהיכן הוא. אם הוא למשל מעין גדי כותבים שהוא קיבוצניק.

      אם היית מסוגל להבין טקסט פשוט היית מבחין שגם פה כמו בכל מקרה לא כתבו אם החשודים הם ימניים או לא דתיים או חילוניים כי הדברים האלו לא קשורים לענייו (לתשומת לבך למסורתיים יש חלק מאוד נכבד בקרב הערסים והעברינים).
      אבל אל תיתן לעובדות ולשמאלנים אנטישמיים לבלבל את דעתך

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    מדוע לא אוסרים את סוחרי הסמים של תל אביב?

    תושב, 28/04/08 06:33

    אתה רק צריך להתלונן במשטרה ולמחרת יפוצצו את שמשת הרכב שלך.

    הגב לתגובה זו

    • כי הם בלדרים קטנים של ..... נוער הגבעות ! (ל''ת)

      המשטרה, 28/04/08 09:29

      הגב לתגובה זו

    • האם בגלל שאתה אדיוט

      Jehova, 28/04/08 23:29

      אתה שואל שאלןת מפגרות?

      האם זו השפעת החשיש ההירואין או רבני ההתנחלות
      שבגללה אתה לא מסוגל להבין טקסטים פשוטים כמו :



      ''כמו כן, 18 חשודים בסחר בסמים נעצרו הלילה בתל אביב בתום פעילות של סוכן סמוי באזור שכונת התקווה בעיר.''


      ''לפנות בוקר פשטו עשרות שוטרים של מרחב יפתח, צוותי בילוש, סיור ושוטרי מג''ב על בתיהם של החשודים בסחר בסמים, ועצרו 18 מהם. ''

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    יאללה כולה חשיש!

    פששש, 28/04/08 06:12

    למה לא להקדיש יותר זמן
    וכסף לטרוריסטים ולתת לעם
    ישראל הלחוץ לפחות לעשן בשקט
    מה אתם חושבים שיקרה ? מה ?
    אנשים יפסיקו ליחיות בגלל החשיש הזה שעצרתם!?
    רק בגלל שלא משלמים על זה מיסים - המדינה לא עושה מזה כסף צריך לעצור את זה אה???

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בושה וחרפה.!!! השמאל עכשיו ישתמש בזה להשמיץ את המתישבים ביהודה ושומ (ל''ת)

    שמואל, 28/04/08 05:32

    הגב לתגובה זו

    • אולי - אבל באותה נשימה יש לציין שכמעט כל העצורים הם חילוניים (ל''ת)

      גד, 28/04/08 07:23

      הגב לתגובה זו

    • השמאל עכשיו עסוק בללמוד את החומר !!!

      חומר טוב !!!, 28/04/08 07:50

      אם החומר מספיק טוב - יש סיכוי שהם יפתחו לנו פיצוציה באזור.
      מה, לא שווה???

      הגב לתגובה זו

      • פניתי בעניין הזה לבית הדין הבינלאומי בהאג.

        שושנה הר אבן, 28/04/08 13:00

        ולארגוני זכויות האדם בבריטניה ולידידי הטובים חיים בראשית וסוזן סטיינברג , אבל היא תחזור אלי כי היא בדיוק בטיפול רפואי...
        משהו פסיכולוגי.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    וואו ! איזה מבצע מדהים !!!

    שפינוזה, 28/04/08 05:25

    בטרוריסטים מטפלים?
    בגנבי רכב מטפלים?
    באנסים מטפלים?
    באמת אני המום מהיכולת המדהימה של המשטרה לחדור ככה לעומק קרטל הסמים בשטחים...חחח

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה גונב לי את השם? אני בחיים לא אכתוב חחח... או וואו!

      שפינוזה, 28/04/08 07:00

      ידידי היקר, הרי ברור שלא קראת אפילו משפט אחד שכתב שפינוזה. אנא ממך, השתמש בשם אחר שיותר הולם אותך, לא חסרים פילוסופים ברמתך, למשל - עומרי שרון, משה קצב, או הכי טוב - בניזרי.

      הגב לתגובה זו

      • יאללה שניכם שבו בשקט,,,,,,,,ח,ש,י,ש,,,,

        שטוזה, 28/04/08 07:43

        על מה אתם בכלל מיתווכחים יסתומים ,,,עצרו לנו את האספקה של החשיש לשבוע

        הגב לתגובה זו

      • וואו...חחחחחחחחחחחחחחחח

        שפינוזה, 28/04/08 20:09

        מה קרה ידידי? השם שמור לשמאלנים בלבד?
        אולי תצרף רשימת שמות שרק שמי שחושב כמוך רשאי להשתמש בהם....
        ובקשר לחומר הקריאה שלי-הרשה לי להמר שקראתי קצת יותר פילוספיה בכלל ואת שפינוזה בפרט ממך....

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    זה אנחנו שתלנו אצלם

    סססמולני, 28/04/08 05:14

    לא יכול להיות שהצדקנים המתחסדים האלה יהיו סטלנים.
    אצלנו יש הרבה יותר ואנחנו גם....

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הכל לשם שמים

    יהודי מאמין, 28/04/08 05:07

    צדיקים -מלאכתם נעשת בידי אחרים

    הגב לתגובה זו

    • פחחחחח חחחחח צודק ! (ל''ת)

      אנטי פרזיט, 28/04/08 09:22

      הגב לתגובה זו