• 29.

    לשיטתך אסור היה לשלוח התלמידים שנרצחו בי-ם ללמוד בישיבה או בכל מקום

    נ.כ, 28/04/08 11:14

    אנשים התפוצצו באוטובוסים במסעדות בבתי מלון האם לא אספו חלקים מגופותיהם? מהי נפקה מינה הכאב אותו כאב של החיילים היקרים ושל אזרחים תמימים. למה את עושה הפרדה בין אזרח לחייל.קשה להבין מאין את שואבת את הרעיונות שלך כעתונאית ציפיתי ממך להבנה הרבה יותר עמוקה אך כרגיל כגודל הציפיות גודל האכזבות. לא העיקר ל-כ-ת-ו-ב חשוב גם לדעת לכוון להיגיון זו צביעות מצדך לקחת רק צד אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    השמאל ההזוי אינו מסוגל ללמוד לקח

    קרטושקס, 27/04/08 23:01

    גם לאחר ההתנקות וכשלונה, גם לאחר הנסיגה מלבנון וכשלונה, ממשיך השמאל ההזוי השולט בתקשורת להמשיך אם אותם מנטרות - להטיף להמשך נסיגות מסוכנות וויתור על שטחי מולדת עבור כמה מילים יפות מצד האוייב. המציאות המתנפצת על פניהם פעם אחר פעם אינה מביאה אותם להכיר בטעותם. בנוסף עולה מדבריה '' אף חלקת אדמה לא שווה טיפת דם'' המסקנה התבוסתנית הנוראה - אין להלחם כלל על הארץ אלא לברוח כדי להציל את הנפש. אוי לנו אם רבים יחשבו כמוה - מדינת ישראל תמחק אז מעל המפה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    התגובות כאן מעניינות ואינטליגנטיות פי כמה (ל''ת)

    זאת עיתונות?, 27/04/08 21:54

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    עדיף מילימטר של שכל מק''מ של מילים (ל''ת)

    דבילי מסכונה, 27/04/08 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    למה שלא תכתבי על נושאים שאת מומחית בהם (ל''ת)

    כמו למשל סטיות, 27/04/08 20:38

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אינני רגיל לחלוק על דעת אישה בפומבי.

    נתן.ש, 27/04/08 19:42

    נורמה שנשארה לי עוד מבית הורי ז''ל,אך בנושא כה רציני וכאוב שמעלה הכותבת.חובה לענות.כבן הארץ שעבר את גיל ה75 וראה דם די והותר,גם מגופו שלו.נכדי משרתים כיום בחובה כשאר בני גילם,כדי להגן על ביתם ואין לנו בית אחר.ישנה ממשלה שנבחרה בדרך הדמוקרטית ביותר,וסומך על שיקול דעתו של רה''מ ויתר שריו.והצבא ימלא יעודו למרות כל מחיר שידרש.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מישהו בדק איפה אותם חילים ''אוספי שרידים''? שארית המחלקה שנמחקה?

    צמרמורת, כנסו, 27/04/08 14:58

    כשהמוצב התפוצץ היו בסיור חלק מהחיילים, הם חזרו לאסוף ת'שאריות. הם תקועים שם עד היום!
    שמישהו יחפש אחר שרידי המחלקה היא - הוא יקבל צמרמורת - החבר'ה המדהימיםהאלה זרוקים, תקועים חזק חלקם באיחור בטראומה ההיא. הם זקוקים לעזרה. תבדקו.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    גם אז היו מליכי שולל שחשבו שהתעלמות מהמציאות יציל אותם (ל''ת)

    בעקבות השואה, 27/04/08 14:55

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    המסקנה הפוכה מי שלא רוצה להלחם על האדמה יכול לחיות במקום אחר (ל''ת)

    נלחמים על החיים, 27/04/08 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אם רק השחורים בדארפור

    רונן, 27/04/08 14:40

    יתפשרו - תיפסק ה''לחימה'' שם.
    אני לא מבין למה הנוצרים בסודן לא מוכנים להתאסלם למען השלום ולמה השחורים לא מוכנים לטבול בדליי טיפקס - גם למען השלום...
    הרי המוסלמים שטובחים בהם שם הם אנשי שלום שכולה רוצים מדינה 100% ערבית מוסלמית....
    בילי יקירתי - אני לא סבא שלי!!!!
    ''הגרמנים הם מתורבתים'' אז אין סיכוי שהם יעשו לנו משהו... יכול להיות נחמד בגטו - הנה אפילו משמיעים לנו את וגנר - אתם רואים? הגרמנים הם נחמדים ואלוי הגטו זה לטובתנו?
    בניגוד לסבא - על הקיר שלי מתנוסס דגל עם מגן דוד צהוב רק במקום JUDE בתוכו - יש אגרוף קמוץ - משמע - לעולם לא עוד!!! תנסה משהו נגדי - ותחטוף את האגרוף הזה לפרצוף כי אני לא סומך על הכוונות הטובות של הערבים - אותן כוונות טובות שהביאו מלכתחילה את ה''כיבוש''....
    ''לעולם לא נסלח לערבים על שהכריחו את בנינו להרוג...'' - גולדה מאיר.
    תתעוררי יקירתי - יהיה בסדר.
    יום טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    את כל כך מטומטמת

    טל, 27/04/08 12:58

    מפחיד לראות עד כמה פרימטיבית ותמימה ראיית העולם של ''עיתונאית בכירה''.
    המציאות הרבה יותר מורכבת מסרטי הסיקסטיז שבהם את חייה (ודי מדהים שעוד לא הבנת את זה אחרי היציאה מעזה ודרום לבנון). את אפילו לא שמאל מנומק, עד סתם זורקת סיסמאות סדרתית.

    התקשורת הישראלית צריכה לעשות בדק בית אמיתי איך אנשים כמוך נמצאים בה בעמדות מפתח. מפחיד.

    הגב לתגובה זו

    • שלא לדבר על כך שהם גם סוטים (ל''ת)

      ג, 29/04/08 04:54

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    ישנה ברירה. כניעה עכשיו והעברת החיילים המתאבדים לארצות מהן הגיעו..

    לא מסכים, 27/04/08 12:57

    זה דומה לטרנספר לערבים, שהגיעו מכל מדבריות ערב העקבות החלוצים... רק מהצד השמאלני, שהוא למעשה הצד הערבי.

    מצטער מסקינה, הסבתא שלי הגיעה מרוסיה לארץ ממשפחה עשירה, עוד לפני המהפיכה, החליטה לבנות את הארץ שלנו שהיתה מדבר שממה, עם חולות וקדחת וביצות, הם חיו בקומונות של סגפנים, ויש כמוך שטענו כי הם הרסו לעצמם את החיים.
    את רוב כספה השקיעה בהחזרת החבילות ששלחו הוריה,
    ובסוף היא נפטרה מקדחת, צעירה.

    אנשים בעלי אמונה, מקריבים את נפשם עבור מטרה, אחר-כך באות המסקונות והופכות חלומות אצילים למען הדורות הבאים... לזבל של סוסים.

    אנשים מוכנים להקריב את נפשם למען עמם והדורות הבאים, ואז נאים האוסלואידים וירקים להם בפנים.

    הדבר דומה ליהודי שתרם את כל כספו לקנית אדמות עבור בתי ספר יהודים כתב זאת בצוואה וקיבל על כך תעודה, ואז בא בג''צ או מסקונה, ונותן את האדמה הכתובה כחוק בצוואה לערבים...
    וכנ''ל זה עם קק''ל ילדים תרמו מאות שנים לקופסה הכחולה. השמאל משמיץ ובא הג''צ ומוסר את מנות הרעב שחסכו הילדים... במתנה לערבים, זו שערוריה שלא נבראה, בכל ארץ נורמלית היו קוראים לזה גניבה...
    אך בארץ בה יהודים חיים מתרומות הברון, השמאל הפך את הגניבה לעקרון.

    מה רע גב' מסקונה - לרמן בשמירה על מדינה אותה קבלו החיילים בהקרבה של דורות רבים.
    מה רע לשמאל הפרזיטי כשיהודים מקריבים את נפשם למען מדינתם.

    אנני רוצה להשמע גזען אך כמה ברונים תורמים אפשר למצוא אצל המזרחיים, (בסוד.. בדיוק כמו אצל הערבים).

    אפשר לקבל דוגמה מהדתיים, בעוד האשכנזים חושבים בהכללה, על ציון, וירושלים ובית המקדש, תראי איך פועלת ש''ס.. אם לא ימלאו להם את הכיסים הם לא יואילו לנפנף את הציצים.
    כאלו הם גם השמאלנים, אך על דרך השלילה, כדי למלא את הכיסים הם מוכנים לחסל את המדינה לכל היהודים...
    והאמת מי משלם להם את כספי הנפט כדי להכות במדינת היהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אני הייתי שם והייתי חוזר שוב בלי לחשוב פעמיים

    מ, 27/04/08 12:48

    כל מה שאומרת גברת מסכנה-לרמן, אני רוצה להמשיך לחיות את אותן אידאולוגיות של שישים השנים, את וחבורת התבוסתנים במגדל השן שלכם מנסים לגייס צעירים אידאליסטים למטרות העלובות שלכם שכבר שישים שנה מוכיחות את עצמן כהרסניות ואנטי ציוניות, תתביישי לך, את אפילו לא מתקרבת לתחתית העפר שאותם צעירים אמיצים זחלו עליה

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בילי , אל תהיי פתי...

    יהודה, 27/04/08 12:06

    בילי, אל תהיי פתי. אסד ''מאותת'' לשלום רק כשנוח לו. מספיק לשמוע את כל הפרשנים המומחים שאומרים שזה ספק ברווז עיתונאי ספק בדיחה גרועה. רק לעיתונאים כמוך לא נאה לשמוע זאת...(-...הרי מה את מבינה ביחסים בינלאומיים בכלל?...קצת צניעות בבקשה. ובכלל, מה הקשר שלך לצבא חוץ מההיבט האישי.....כל הכתבה הזאת נשמעת לי בכלל לא במקום.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אתם אחראים לתבוסה אתם אחראים למלחמות

    גד, 27/04/08 11:53

    אתם זה יחידות השמאל שנכנעת ומתכופפת בפני המרצחים שסביבנו .
    רק עוצמה וכוח תביא את השלום המיוחל , רק האחזות בעבר דהיינו ישוביי יהודה ושומורון וחבל עזה יביאו עתיד פורח , רק אחדות בעם בעיניינים אלו יביאו לעוצמה ולפתיחת שיחות שלום לאחר שהאוייב הערבי יידע שאין לו ברירה!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אילו אצל הערבים היו פמניסטיות כמוך אולי היה שלום

    טל, 27/04/08 11:12

    אבל אצלם מבטיחים למחבלים בתולות בעולם הבא. אמהות מקדשות את הקרבת בנן. על זה את והחברות שלך לעולם לא מדברות.
    רק שנאה עצמית ואטימות לכל מי שלא חושב כמוך את מפגינה.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    בילי למען הגילוי הנאות תגידי ''אני קומוניסטית'' (ל''ת)

    ידיד נפש, 27/04/08 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בשבילי התמונה הזו מסמלת כמה עוצמה יש בעם הזה!!!

    אייל, 27/04/08 10:52

    התמונה של החיילים מחפשים על ארבע אחר שרידי חבריהם בחולות רפיח, עד כמה שבמבט ראשון היא מבזה ומשפילה - לאחר רגע קט של הרהור רק מדגישה כמה עוצמה יש בעם הזה וכמה נכונות הקרבה יש כאן.

    הבעיה עם השמאל כיום היא שע''מ להתאים את המציאות לתפיסת העולם שלו - הוא מוכן לעצום את עיניו וכל דבר שנראה הירואי ופטריוטי הוא מכנה קלישאה וטיפשות.

    גברת מוסקונה לרמן הנכבדה - לולא ההירואיזם והפטריוטיות הזו - לא הייתה קמה לנו מדינה.

    די כבר עם ההלקאה העצמית הזו והחשיבה שרק אנו אשמים במה שקורה - כן אני יודע, זו תכונה יהודית טיפוסית. אבל את יודעת מה עוד תכונה יהודית טיפוסית??? ערבות הדדית!!!
    ''כל ישראל ערבים זה לזה'' - ועד כמה שהמשפט הזה צורם באוזנייך - הוא הוא סלע קיומנו כאן
    אז בבקשה... את יכולה לחשוב עד מחרתיים שחיילים שמבוססים על ארבע אחר שרידי חבריהם זו טיפשות - אני רואה את זה כגבורה עילאית. מבחינתי תקראי לי טיפש והוזה ונאיבי אבל אני מעדיף עשרות מונים את החלופה הזו, על פני החלופה של עייף, סהרורי ומובס.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    -----------קל לשבת בתל אביב בבית קפה ולוותר משם על שטחים----------- (ל''ת)

    יוסי כהן, 27/04/08 10:35

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    לצערנו אנחנו לא בשוויץ

    תומר, 27/04/08 10:29

    האויבים שלנו מכבדים אותנו רק כאשר הם רואים את חוזקנו ואת נכונותינו גם למות בעד הארץ.
    בלי כל זה הם לא יסכימו לעשות איתנו שלום. וגם אחרי הסכם שלום, הם יפרו אותו אם ירגישו שאנחנו חלשים, והרי תמיד הם יוכלו למצוא סיבות להפרה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    את לא רוצה דיבורים את רוצה נסיגה ברוכה

    אליוי, 27/04/08 10:04

    את לא מתכונת לדיבור בלבד את רוצה נסיגה בכל מחיר מהגולן.
    עשינו בדיוק כך בנסיגה מדרום לבנון
    וקיבלנו בגללך 150 הרוגים.
    גם השלום המובטח עם הפלשתינים נהפך לחלב חמוץ
    רק מי שמוכן למלחמה ישיג את השלום הנכסף
    אסד אינו איש שלום ואם היה יכול היה משסף את גרונך

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    תביני, על מנת שהדם של ילדינו ימשיך לזרום בתוך הגוף ולא יישפך

    דוד, 27/04/08 09:59

    ברחובות, את זקוקה לאדמה!
    ההיסטוריה הוכיחה את זה פעמים אינספור.
    עכשיו, כמה אדמה, מהו הגבול, האם יש סיכוי לשלום אמת וכו' וכו' - אלה נושאים לגיטימיים לויכוח, במיוחד מאחר ואיש אינו יודע את התשובה.
    אבל את ושכמותייך מציגות את הצד שאינו חושב כמוכן וכמוכם כחבורת אווילים וזו התנשאות שמסמאת את עינייך.
    ועוד דבר, את עושה טעות בכך שאת גוזרת מהעבר מסקנות מרחיקות לכת לגבי ההווה:
    נכון שעד שנות ה-90 ישראל לא עשתה את מירב המאמצים ונכון שבהתנחלויות יש פן מהותי שאינו ביטחוני אלא משיחי, אבל, גם אם את צודקת בנקודות אלה- לא משתמע בשום אופן שבסיטואציה הנוכחית יש אפשרות לשלום, אלא להיפך. העובדות (ולא המשאלות) מוכיחות את ההפך. העם הפלשתינאי לא רוצה בשלום כי, מה לעשות, לאותו הדבר שאת קוראת שלום, הפלשתינאים קוראים ויתור עצום על כל שטחי ישראל, שלטענתם שייכים להם. גם את שטופה בסיסמאות, ואני מציע לך גם לנסות ולראות את נקודות הצדק שבטענות של הצד השני.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לצערי עדיין אין ברירה

    אמא לחייל קרבי, 27/04/08 09:35

    צר לי על מות אחיך.

    פעם חשבתי כמוך. מאז ההתנתקות ומה שקורה בעוטף עזה אני חושבת אחרת. לצערי עדיין אין ברירה. יש לנו אויב מהותי החותר לחיסולנו בדרכי שלום וובדרכי מלחמה. הנסיון של השמאל להפוך אותו לדימוי של קרטון, לא משנה את פני המציאות, המתפוצצת לנו בפרצוף כמעט כל יום.

    הדרך היחידה כרגע לחסל את הסכסוך הוא חיסול זהותנו הייחודית כמדינה יהודית. האמת, אני לא חושבת שעדיף לי לאמץ זהות איסלאמית במקום זהות יהודית.
    כי זה מה שיהיה פה. לא מדינת כל אזרחיה. די, תצאי מהסרט הזה.
    תחת מעטה מדינת כל אזרחיה, הלאומיות והפנאטיות של הפלשתינאים מתחזקת. שלום לא יצא מזה.

    בכל מקרה, כולנו חייבים את חיינו כאן
    לאלו שהקריבו עבודנו את חייהם.
    מי ייתן שנשכיל לשמור על המעט שיש לנו. מתברר שהרבה יותר קשה לשמור על המדינה מאשר להקים אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא צודקת

    חתול שרדינגר, 27/04/08 09:33

    את לא בקיאה ב''תורת המשחקים'' וגם לא ב''מכניקת הקוונטים''. כנראה שגם לא קנית או מכרת דירה בחיים שלך.

    הרוצה בשלום יתכונן למלחמה. זו התורה על רגל אחת. והרוצה בדירה - ל ע ו ל ם לא יפגין את התעניינותו בפני המוכר.

    זה טוב שאת רוצה שלום, רק רע מאד שאת מפרסמת את זה מעל דפי העיתון. האוייב שומע וקורא, ואחר כך מפתח תיאוריות של ''קורי עכביש'' ותופס אומץ שמאפשר לו להפציץ מליון איש ברקטות במשך חודש.

    קצת אחריות למה שאת כותבת.

    כולנו רוצים שלום. החכמים שבנינו שותקים ואומרים ההפך, כדי לזרז את בואו וכדי להקטין את המחיר שנאלץ לשלם עבורו. הפחות חכמים מבנינו, וכל שכן השמאל ההיסטרי, מודיעים לכולם בוקר וערב שתמורת השלום הם יסכימו לעשות הכל, מוציאים 4 אמהות לצמתים, ולוחצים על הממשלה והצבא לקבל החלטות לא נבונות.

    הרוצה בדירה - ל ע ו ל ם לא יפגין את התעניינותו בפני המוכר.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אז מה, עייפנו מנצחונות?

    ארז, 27/04/08 09:24

    העייפות הזו שאת משדרת מחזקת ומתגברת את אויבינו. הם קוראים אותך ואת חברייך, שומעים אותכם ברדיו ורואים אתכם בטלוויזיה וחושבים לעצמם, ''עוד מאמץ קטן, עוד פיגוע אחד, עוד התקפה אחת, והציונים יישברו, ואז לא נצטרך לתת להם דבר, ונוכל לקבל את הכל''.
    וכך, כשאתם רודפים את השלום בכל מחיר, אתם מרחיקים אותו והופכים אותו לבלתי ניתן להשגה.

    מי שרוצה שלום אמיתי (ולא רק חתיכת נייר) חייב להיות מוכן למלחמה, חייב להיות מוכן להקריב קורבנות. מי שלא מוכן, לא יזכה לשלום או לבטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בואו נעשה חשבון

    יואב, 27/04/08 09:22

    הערבים חושבים שכדאי להלחם ולשפוך דם כדי להשיג אדמה.

    השמאלנים חושבים שאף אדמה לא שווה דם.

    מי לדעתכם, ילדים יקרים, ינצח?

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בושה....

    אושרי, 27/04/08 09:17

    בילי היקרה...מתי תפנימי שאת חיה במזרח התיכון???????
    200 שנה אנשים רבים על פיסת האדמה הזו כדי שלך יהיו חיים..
    הסכמי שלום????עם מי?????
    עם טרןריסטים????עם אנשים שכל מה שהם עושים שהם קמים בבוקר זו לנסות ןלהרוג אותך????
    את חושבת שבמילים יפות כמו שלך יבוא שלום????
    תסתכלי אחורה בזמן ותראי שאף פעם לא יהיה שלום אמיתי כי אם מחשיבה את השלום עם מצרים כשלום אמת,אז בעיה עמוקה מושרשת בתוכך.
    הם תמיד ינסו להרוג אותנו עם שלום ובלי שלום.
    ו...שום מילה על הצבא.אין לך זכות לדבר על הגוף שמגן עלייך בוקר וערב.
    תתביישי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אם כולם היו חושבים כמוה

    משה, 27/04/08 09:13

    ב48 וב67 לא היתה לנו מדינה וגורלנו היה כמו בני משפחותינו שהובלו כצאן לטבח באירופה.בילי תביני האשמים במלחמות הם הערבים שלא מסוגלים לקבל אותנו כמדינה יהודית בארץ הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    צודקת ב1000%, לא נעלה ילדינו כקורבן פוליטי (ל''ת)

    אחת-העם, 27/04/08 09:00

    הגב לתגובה זו

    • בנייך לא בצבא, הם בחו''ל

      פטריוט, 30/04/08 01:45

       על מה מלינים אנשי השמאל שילדהם נהרגים? הרי כמעט כל הקרביים המשרתים בגדה הם ילדי המתנחלים. השמאל הצעיר בחו''ל או בתל אביב.

      הגב לתגובה זו